Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Tiesa noraida visas prasības: Tretjakovs, Šipuļins, Ans un citi Phjončhanā nestartēs

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Tiesa noraida visas prasības: Tretjakovs, Šipuļins, Ans un citi Phjončhanā nestartēs
Aleksandrs Tretjakovs
Foto: AFP/Scanpix

Dienā, kad tiks atklātas Phjončhanas olimpiskās spēles, Starptautiskā sporta arbitrāžas tiesa pieņēmusi lēmumu noraidīt visu 47 Krievijas sportistu un amatpersonu iesniegtās apelācijas par viņu nepielaišanu sacensībām.

Prasības iesniedzēji tiesā vērsās sakarā ar Starptautiskās olimpiskās komitejas lēmumu viņus neuzaicināt uz 2018. gada olimpiskajām spēlēm un pieprasīja, lai pieņemtais lēmums tiktu mainīts un viņiem būtu tiesības doties uz startu. Viena no Krievijas biatlona cerībām Antons Šipuļins iepriekš medijos izteicās, ka turpina trenēties un cer, ka viņam tiks dota iespēja. Tomēr viņa un vēl 46 Krievijas pārstāvju prasības tika noraidītas.

Arbitrāžas tiesas komisija, kuru veidoja Kerola Robertsa (Kanāda), Bernhards Veltens (Šveice) un Zali Stegala (Austrālija) lēmumā pavēstīja, ka SOK izveidotais saraksts Krievijas sportistu uzaicināšanai nav uzskatāms par soda mēru. Neskatoties uz Krievijas diskvalificēšanu no olimpiskajām spēlēm, daudziem sportistiem tāpat tika dota iespēja doties uz olimpiskajām spēlēm, ievērojot līdzsvaru starp cīņu pret dopingu un Krievijas sportistu interesēm.

Noklausīšanās procesā lietas iesniedzēji atzina, ka SOK bijušas tiesības ieviest šādu procesu. Tāpat nebija pierādījumu, ka lēmums pieņemts diskriminējošā, patvaļīgā vai negodīgā veidā. Tāpat tika lemts, ka nav nekādu pierādījumu, lai varētu teikt, ka komisija, kas tika izveidota Krievijas sportistu uzaicināšanai uz olimpiskajām spēlēm, būtu nepareizi īstenojusi sev doto uzdevumu.

32 Krievijas sportisti arbitrāžas tiesā vērsās 6. februārī, bet vēl 15 sportisti to paveica dienu vēlāk. Starp atteikumu saņēmušajiem ir vairākas Krievijas cerības – Šipuļins, šorttrekists Viktors Ans, skeletonists Aleksandrs Tretjakovs, slēpotājs Sergejs Ustjugovs. Olimpiskajās spēlēs piedalīsies 169 sportisti no Krievijas, startējot ar nosaukumu Olimpiskie atlēti no Krievijas.

Prasību iesniedza 6. februārī

Viktors Ans, Vladimirs Grigorjevs, Antons Šipuļins, Jevgeņijs Graņičevs, Ruslans Murašovs, Jekaterina Šihova, Sergejs Ustjugovs, Ksenija Stolbova, Jekaterina Jurlova, Maksims Cvetkovs, Irina Uslugina, Jūlija Šokšujeva, Darja Virolainena, Dmitrijs Popovs, Romāns Košeļevs, Mihails Naumenkovs, Aleksejs Bereglazovs, Valērijs Ņičuškins, Antons Belovs, Sergejs Plotņikovs, Jevgeņija Zaharova, Ruslans Zaharovs, Anna Jurakova, Aleksejs Jesiņs, Jūlija Skokova, Jeļizaveta Kazeļina, Sergejs Grjazcovs, Ivans Bukins, Deniss Arapetjans, Artjoms Kozlovs, Gļebs Retivihs un Aleksejs Volkovs.

Prasību iesniedza 7. februārī

Aleksandrs Ļegkovs, Maksims Vilegžaņins, Jevgeņijs Belovs, Aleksandrs Bessmertņihs, Jevgeņija Šapovalova, Natālija Matvejeva, Aleksandrs Tretjakovs, Jeļena Ņikitina, Marija Orlova, Olga Fatkuļina, Aleksandrs Rumjancevs, Artjoms Kuzņecovs, Tatjana Ivanova, Alberts Demčenko un Sergejs Čudinovs.

Izmantotie resursi:
tas-cas.org

     [+] [-]

, 2018-02-09 09:09, pirms 6 gadiem
Nu re, un Šipas trešajā vietā uz pjedestāla Andrejs!
Slēpts komentārs: LeoT

 +18 [+] [-]

, 2018-02-09 09:17, pirms 6 gadiem
krievu TV vakar pārraidīja, ka viss būšot čikiniekā, sportisti gatavojas startiem ...
paņemti nopietni advokāti, un re, viss vējā
Slēpts komentārs: Karalis Hokejs

 +20 [+] [-]

, 2018-02-09 09:18, pirms 6 gadiem
Cerams beidzot tas cirks būs beidzies un varēs mierīgi un patīkami sekot līdzi olimpiādei un godīgo sportistu sasniegumiem!

  +9 [+] [-]

, 2018-02-09 09:25, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Nebūs, viņam jau zvaigznēs tas rakstīts.
Protams, viņam būs 1.vieta.

 +18 [+] [-]

, 2018-02-09 09:30, pirms 6 gadiem
patiesi adekvāts lēmums,kas beidzot visu nolika savās vietās.5 decembrī taču bija nolemts ,ka tiek sodīta Krievijas OK to diskvalificējot,bet MOK bija tik pretimnākošs ,ka uzaicināja 169 sportistus uz Olimpiādi,bet nē krieviem to tik vajadzēja uzreiz savā bezkaunībā metās ar visām četrām meklēt logu pa kuru ielīzt,ja reiz pa durvīm nelaiž..varbūt cerēja ,ka izdosies nopirkt tiesnešus,bet laikam visi nav nopērkami.Mans viedoklis ,ka vajadzēja atzīt savu vainu,kad sākas viss tas nesmukums pēc Maklārena ziņjuma un tad droši vien tiktu arī piedots,bet nē turas pretī,mums nav nekāda dopinga un viss,arī sportisti baidās muti vērt jo zina kādā valstī dzīvo.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-09 09:34, pirms 6 gadiem
Sūdīgi, varēja ielikt Tretjakovam trasē un parādīt kurš te ir labākais... bet nu tādas iespējas nebūs

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 09:39, pirms 6 gadiem
Eh, un es cerēju uz precedentu. Jau gatavoju papīrus, ko iesniegt tiesā, lai piespiestu Ricky Gervais uzaicināt mani uz randiņu, tas nekas, ka viņam ir draudzene, ar kuru viņš ir laimīgi kopā 20+ gadus, taču man gribas, ko darīt. Bet tagad nekā
Slēpts komentārs: svomalraH

 +14 [+] [-]

, 2018-02-09 09:44, pirms 6 gadiem
LeoT rakstīja: Dukurēns atkal raudās, parādījās miglainas izredzes uz trešo vietu
Aizver pāksti,mēslu vabole!

 +13 [+] [-]

, 2018-02-09 09:47, pirms 6 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: krievu TV vakar pārraidīja, ka viss būšot čikiniekā, sportisti gatavojas startiem ...
paņemti nopietni advokāti, un re, viss vējā
Un tā viņi visu laiku čakarē savu sportistu prātus, jo tikai galīgam aunam bija jābūt, lai nesaprastu, ka kamēr SOK vai kāda tiesa nenoņems DSQ no KOK, tikmēr nekāda tiesa nevar piespriest SOK aicināt šos sportistus uz OS.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-09 09:48, pirms 6 gadiem
kafijas pauze rakstīja: Cerams beidzot tas cirks būs beidzies un varēs mierīgi un patīkami sekot līdzi olimpiādei un godīgo sportistu sasniegumiem!
OS turpināsies mierīgi, bet vateņi sola iet tālāk uz civilajām tiesām. Tas gan jau viss būs ārpus šīm OS.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 09:54, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tomēr tiesneši neizturēja milzīgo spiedienu Tas tik kārtējo reizi pierāda kāds cirks ir visa šī dopinga saistītā jezga. Pierādījumu nav,bet startēt nedrīkst.
Ierakumos pa šauru palika?

  +8 [+] [-]

, 2018-02-09 09:59, pirms 6 gadiem
Jācer, ka somi atkal piesmies utaino mašīnu ledus laukumā Tas viņiem izdodas tikpat labi, kā 1939.-1940.gadā

  -4 [+] [-]

, 2018-02-09 09:59, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ierakumos pa šauru palika?
Par kādiem ierakumiem tu te runā ?

 +10 [+] [-]

, 2018-02-09 10:03, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Par kādiem ierakumiem tu te runā ?
Tiem kuros Tevi ir iesēdinājis pahans Vova ar saviem brataniem no bratstvas.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +3 [+] [-]

, 2018-02-09 10:21, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu gan esi nežēlīgs,SOK atlasīja vistīrākos,vis nevainīgākos atlētus no Krievijas,kuri startē zem olimpiskā karoga un tu tiem vēli fiasko.
Uzsvars uz olimpiskais karogs.
Agrāk visai tai rus sportistu nīšanai bija vismaz kāda viela atrunai,nīstais karogs,himna,Putins utt. Bet tagad tie tak ir bez visas tās atribūtikas ?
Varbūt naids slēpjas tomēr kur citur ?
Naids?
Sorry, bet vateņi godam bija/ir nopelnījuši, ka pret viņiem tā izturas.
Tad kad viņi anektēja Krimu, tad viņi uzspļāva visām starptautiskām tiesībām un līgumiem (Budapeštas memorandam), kurus paši parakstīja, bet tagad viņi čīkst, ka tiek mīdītas viņu starptautiskās tiesības. Nožēlojama valsts.
Slēpts komentārs: svomalraH

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:27, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Par kādiem ierakumiem tu te runā ?
Par tiem pašiem vecajiem, no kuriem izlīd tikai tad, kad mērs iet pāri malām un vairs nespēj paciest kā visi apbižo krievus. Tad jākāpj ārā no ierakumu un jānāk cīnīt taisnība

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 10:28, pirms 6 gadiem
Pelnīti un lai tā būtu mācība nākotnē, ka ir par saviem darbiem jāatbild.

  +7 [+] [-]

, 2018-02-09 10:29, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tomēr tiesneši neizturēja milzīgo spiedienu Tas tik kārtējo reizi pierāda kāds cirks ir visa šī dopinga saistītā jezga. Pierādījumu nav,bet startēt nedrīkst.
Ja tu pie manis ciemosies, un pēc tam konstatēšu ka pazudušas konfektes, košļenes un naudas maks, man pierādījumu īsti nebūs, bet ciemos vairs neaicināšu

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:29, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Par tiem pašiem vecajiem, no kuriem izlīd tikai tad, kad mērs iet pāri malām un vairs nespēj paciest kā visi apbižo krievus. Tad jākāpj ārā no ierakumu un jānāk cīnīt taisnība
Tieši otrādi noraugos uz visu šo ar smaidu. SOK vispār nepareizi rīkojās manuprāt,vajadzēja diskvalificēt visus sportistus.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 10:30, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāds Krimai sakars ar dopingu ? Un vēlreiz īpaši attapīgajiem Olimpiskie sportisti !!! Tur nav ne karoga,ne himnas,ne kā. Tas tā,ja kāds politiskajā plaknē velk paralēles.
Krievs ze m jebkura karoga ir krievs!
Kā Tev iet?

  -3 [+] [-]

, 2018-02-09 10:31, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aizver pāksti,mēslu vabole!
Ahaha pamatskolnieks tika pie bezmaksas wifi

  +5 [+] [-]

, 2018-02-09 10:32, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši otrādi noraugos uz visu šo ar smaidu. SOK vispār nepareizi rīkojās manuprāt,vajadzēja diskvalificēt visus sportistus.
Tādi viedokļi izskan, ka krievs ir pažēlots.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-09 10:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ja tu pie manis ciemosies, un pēc tam konstatēšu ka pazudušas konfektes, košļenes un naudas maks, man pierādījumu īsti nebūs, bet ciemos vairs neaicināšu
Te tomēr biku savādāka situācija,kaut tavs piemērs pamācošs,atzīstu.
Īsti nevietā.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-09 10:34, pirms 6 gadiem
Īstenībā man ir žēl Krievijas sportistu, jo viņi ir valsts dopinga sistēmas ķīlnieki, tikai izejmateriāls valsts "varenības" apliecināšanai par katru cenu. Viņiem ir divas izvēles - vai nu tu esi sistēmā un pakļaujies visām presībām, vai nu tev nav ne OS ne PČ. Tas, kāpēc visi baidās iet pret sistēmu, pavērt muti - arī vairāk kā skaidrs. 'Mazākais tevi iemīs dubļos - lielākais novāks pavisam. Putins, kā jau īstam pacanam pienākas, ciena pretiniekus (pat ienaidniekus), bet ienīst nodevējus. Bet tas nenozīmā, ka domāju, ka visiem krievu sportisiem bija jāļauj piedalīties. Protams - nē!!!

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:35, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tādi viedokļi izskan, ka krievs ir pažēlots.
Tieši otrādi,krievs ir smalki izdupsēts līdz aknām maksimāli. Bet nu m.ukas Rus mācās no vēstures kļūdām. Rīkojās arī gudri.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Krievs ze m jebkura karoga ir krievs!
Kā Tev iet?
2017 gads man bija cerīgākais un visbezcerīgākais manā mūžā.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-09 10:37, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Te tomēr biku savādāka situācija,kaut tavs piemērs pamācošs,atzīstu.
Īsti nevietā.
Nu skaidrs ir tak, kaut kas tur bija. Un galvenais pretarguments - mani nenoķēra, tātad nevainigs. Bet negribas tajā izplūst, jāpiekrīt ka cieš jau sportisti un daļa tiešām ir sistēmas ķīlnieki, tajā nekā forša nav.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-09 10:38, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši otrādi,krievs ir smalki izdupsēts līdz aknām maksimāli. Bet nu m.ukas Rus mācās no vēstures kļūdām. Rīkojās arī gudri.
Kādā ziņā gudri?

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:39, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši otrādi noraugos uz visu šo ar smaidu. SOK vispār nepareizi rīkojās manuprāt,vajadzēja diskvalificēt visus sportistus.
Tam gan es piekrītu, ka vajadzēja būt striktiem. Tagad centās kkādu zelta vidusceļu atrast, bet nu redzam, par kādu farsu to cenšas pārvērst.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-09 10:39, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāds Krimai sakars ar dopingu ? Un vēlreiz īpaši attapīgajiem Olimpiskie sportisti !!! Tur nav ne karoga,ne himnas,ne kā. Tas tā,ja kāds politiskajā plaknē velk paralēles.
Vistiešākais sakars!
Krievi savā visatļautības sajūtā gāja/iet tik tālu, ka spļauj virsū visām starptautiskām normām, arī sportā, ka vienreiz tas vadzis lūza.
Ja godīgi, tad SOK vel bija ļoti žēlsirdīgi pret krieviem, jo atļāva startēt OS šādā formātā, kaut gan patiesībā viņi bija pelnījuši pilnīgu DSQ.
Var jau pastāvīgi stāstīt, ka tas viss ir tikai un vienīgi politika, bet normāli domājoši cilvēki tāpat saprot, ka krievi Sočos valstiskā līmenī pamatīgi sasmērējās ar dopinga šmugulēšanu.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:39, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: 2017 gads man bija cerīgākais un visbezcerīgākais manā mūžā.
Un kā tagad, cerības piepildījās jeb slīgsti bezcerībā?
Tu hokeju vēl skaties?

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:39, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Īstenībā man ir žēl Krievijas sportistu, jo viņi ir valsts dopinga sistēmas ķīlnieki, tikai izejmateriāls valsts "varenības" apliecināšanai par katru cenu. Viņiem ir divas izvēles - vai nu tu esi sistēmā un pakļaujies visām presībām, vai nu tev nav ne OS ne PČ. Tas, kāpēc visi baidās iet pret sistēmu, pavērt muti - arī vairāk kā skaidrs. 'Mazākais tevi iemīs dubļos - lielākais novāks pavisam. Putins, kā jau īstam pacanam pienākas, ciena pretiniekus (pat ienaidniekus), bet ienīst nodevējus. Bet tas nenozīmā, ka domāju, ka visiem krievu sportisiem bija jāļauj piedalīties. Protams - nē!!!
Lūk neputns arī atklāja īsto rietumu viltību kura bija ielikta visam pamatā Šķelšanai. Bet nu īstā valstī tomēr tauta un valsts ir nedalāms jēdziens kuru ar pīrādziņiem nesašķelsi.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-09 10:40, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši otrādi noraugos uz visu šo ar smaidu. SOK vispār nepareizi rīkojās manuprāt,vajadzēja diskvalificēt visus sportistus.
Šeit gan es Tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Un kā tagad, cerības piepildījās jeb slīgsti bezcerībā?
Tu hokeju vēl skaties?
Nav laika. Ne hokejam,ne SC. Treniņi un darbs aizņem visu laiku.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 10:42, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Lūk neputns arī atklāja īsto rietumu viltību kura bija ielikta visam pamatā Šķelšanai. Bet nu īstā valstī tomēr tauta un valsts ir nedalāms jēdziens kuru ar pīrādziņiem nesašķelsi.
tak viņiem jau gēnos ir ielikts - lai kadā tirsā paši sēdētu, klausīt vadonim, kurš stāsta par ļaunajiem spēkiem kuri pie tā vainīgi.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Eh, un es cerēju uz precedentu. Jau gatavoju papīrus, ko iesniegt tiesā, lai piespiestu Ricky Gervais uzaicināt mani uz randiņu, tas nekas, ka viņam ir draudzene, ar kuru viņš ir laimīgi kopā 20+ gadus, taču man gribas, ko darīt. Bet tagad nekā
Kāds būtu iznākums, ja kāds vienkāršs SC lietotājs, bet visumā jauks puisis, iesniegtu tiesā papīrus par randiņu ar Neputnu?

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kādā ziņā gudri?
Izlasi Neputna garo komentāru par sportistu žēlošanu gan jau sapratīsi,viņa atbildēja manā vietā.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:42, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Nav laika. Ne hokejam,ne SC. Treniņi un darbs aizņem visu laiku.
Nebij plāns tikt kaut ka'dā citā klubā? izdevās?

  +5 [+] [-]

, 2018-02-09 10:44, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi Neputna garo komentāru par sportistu žēlošanu gan jau sapratīsi,viņa atbildēja manā vietā.
ai nu par to škelšanu, tas nereāli, krievi ir olimpiskie čempioni propogandā, te jau tiek piesauktasstaļingradas, ļeņingradas un citas krieviem svētas lietas, tur tas strādā vēl jauprojām. Ne tik labi kā agrāk, bet strādā.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:47, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja neesi pamanījis,tad mums ir tas pats. Bailes,apdraudējums visam pamatā.
šeit jā, "tur ārā" runā par elektrības vai komunālo rēķinu, kur slēpot, atpūsties, kā iet tavs auto, ka valdība ir mudaki u.t.t. Es neatceros kad būtu runājis dzīvē par Krimu (par Ukrainā esot šis jautājums tika skarts pastarpināti), krievu olimpiešiem vai ko tādu.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:47, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kāds būtu iznākums, ja kāds vienkāršs SC lietotājs, bet visumā jauks puisis, iesniegtu tiesā papīrus par randiņu ar Neputnu?
Nu tur jau jāskatās kādi advokāti un tiesnesis nolasīti, ja jau tiesa, tad neputnam vairs nekādas teikšanas

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 10:48, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Šis gads bija traks,biju laimīgākais un nelaimīgākais. Gaidīju ģimenē papildinājumu,bet meitiņa nomira.
Puiku divu klubu skauti uzaicināja uz pro klubiem bet nesanāca.
Ui, man nav vārdu. Turies!

  +4 [+] [-]

, 2018-02-09 10:49, pirms 6 gadiem
Nabadzinji raudaataaji tagad raudaas ka jauc te iekshaa politiku, ka krievijas sportistinji neko nelieto, ka iistie sliktie un vainiigie ir amerikaanji un vinju liidzskreejeeji utt. Cik originaali teksti

  +5 [+] [-]

, 2018-02-09 10:49, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Šis gads bija traks,biju laimīgākais un nelaimīgākais. Gaidīju ģimenē papildinājumu,bet meitiņa nomira.
Puiku divu klubu skauti uzaicināja uz pro klubiem bet nesanāca.
Līdzjūtības. No sirds. Lai Tev un sievai izturība.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ui, man nav vārdu. Turies!
Manu puiku uzaicināja uz VVV - Venlo un otrs klubs bija Fortuna Sittard futbola akadēmija. Izvēlējāmies akadēmiju,izspiedām visus konkurentus bet neizturējām konkurenci klubā.
Tagad cenšos viņu uz VVV - Venlo aizfīrēt. Futbola ziņā nekādas bezcerības,puika pilns apņēmības.

Skauti ir m.ukas kas tik māk liet medu.No tādiem jāturas tālāk.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:52, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi Neputna garo komentāru par sportistu žēlošanu gan jau sapratīsi,viņa atbildēja manā vietā.
Šķiet, ka tu sajauci mani ar berimoru, bet es jau te iepriekš esmu rakstījusi, ka vienmēr, kad gribas iesmiet vai panīdēt krievu sportistus, atceros Lapšina interviju un tad viņus vnk kļūst žēl.

     [+] [-]

, 2018-02-09 10:57, pirms 6 gadiem
YES!!! Šitas reāli silda sirdi ļoti,ļoti patīkama ziņa!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 10:58, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Lūk neputns arī atklāja īsto rietumu viltību kura bija ielikta visam pamatā Šķelšanai. Bet nu īstā valstī tomēr tauta un valsts ir nedalāms jēdziens kuru ar pīrādziņiem nesašķelsi.
Tiešām valsts un tauta ir nedalāmi jēdzieni, bet šībrīža valsts vara nav valsts. Tikai un vienīgi valsts izpildorgāns. Kura leģitimitāte RU gadījumā ir ne reizi vien apšaubīta no starptautisko normu viedokļa.
Šai konkrētajā gadījumā vara izmanto sportistus kā lielgabala gaļu par visiem 100%.
Šai kontekstā viens labs rakstiņš, kas gan īsti nav par sportu, bet labi sasaucas ar šo visu:
https://blog.newsru.com/article/08f...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 11:01, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Šķiet, ka tu sajauci mani ar berimoru, bet es jau te iepriekš esmu rakstījusi, ka vienmēr, kad gribas iesmiet vai panīdēt krievu sportistus, atceros Lapšina interviju un tad viņus vnk kļūst žēl.
Atkārtošos,īstā valstī cilvēki un vara ir nedalāmi. Un tiklīdz kāds spēj tos sadalīt,notiek viss kā notika Ukrainā un citās valstīs.Un domājoša valsts to nekad nepieļaus,ne caur sportu,ne kādā citā veidā.

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:02, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Manu puiku uzaicināja uz VVV - Venlo un otrs klubs bija Fortuna Sittard futbola akadēmija. Izvēlējāmies akadēmiju,izspiedām visus konkurentus bet neizturējām konkurenci klubā.
Tagad cenšos viņu uz VVV - Venlo aizfīrēt. Futbola ziņā nekādas bezcerības,puika pilns apņēmības.

Skauti ir m.ukas kas tik māk liet medu.No tādiem jāturas tālāk.
Nu galvenais ka pašiem ir skaidrs redzējums un mērķis, tad viss izdosies

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām valsts un tauta ir nedalāmi jēdzieni, bet šībrīža valsts vara nav valsts. Tikai un vienīgi valsts izpildorgāns. Kura leģitimitāte RU gadījumā ir ne reizi vien apšaubīta no starptautisko normu viedokļa.
Šai konkrētajā gadījumā vara izmanto sportistus kā lielgabala gaļu par visiem 100%.
Šai kontekstā viens labs rakstiņš, kas gan īsti nav par sportu, bet labi sasaucas ar šo visu:
https://blog.newsru.com/article/08feb2018/filipov
Kur noved to leģimitātes ekspertu domu graudi un centieni nevienam laikam nav jāstāsta. Piemēru ka mudž.

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:07, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu galvenais ka pašiem ir skaidrs redzējums un mērķis, tad viss izdosies
Tagad futbola sezonā pārtraukums. Bet te ju atsāksies.
Sīkais kļuva par čempionu.Visās sezonas spēlēs uzvaras,viena zaude un neizšķirts.Tagad iet līmeni augstāk,redzēs kā būs ar tiem pretiniekiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-09 11:16, pirms 6 gadiem
Biju dzirdējis ka Šipuļins ir tīrs, trenējās atsevišķi no citiem Krievijas biatlonistiem. Tas, ka Krievija startē bez valsts simbolikas izmantošanas ir taisnīgi. Ka nepielaiž sportistus kuri kādreiz bija netīri arī ir taisnīgi. Jautājums vai pilnīgi taisnīgi ir pret visiem Krievijas sportistiem. gribas godīgumu līdz galam. Kaut kur lasīju arī par Šipuļina analīzēm,kuras mainītas, tad atkal ka tā neesot taisnība. Tā kā sekoju vairāk biatlonam , tad pārsteidz Šipuļina nepielaišana. Tā nav Krievijas sportista aizstāvēšana, bet vēlme uzzināt vai viss ir godīgi līdz galam. No mūsu viedokļa tas ir labāk - Rastorgujevam viens nopietns konkurents mazāk.
Varēja SOK izvēlēties citu variantu-nepielaist vispār Krieviju, krievu sportistus OS. Var diskutēt cik tas būtu godīgi pret jaunajiem krievu sportistiem,kuri ir pilnīgi tīri. Tie būtu bez vainas vainīgie, ka dzimuši Krievijā.
Ja vēl par godīgumu , tad vai Martinam tomēr nevajadzētu saņemt olimpisko zeltu. Pirmā vietā jābūt godīgumam nevis emocijām patīk /nepatīk līmenī, bet tā kā mūsdienās ļoti daudz ko nosaka nauda, sakari, pazīšanās, tad 100% godīgums nav un nebūs.

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:20, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu tur jau jāskatās kādi advokāti un tiesnesis nolasīti, ja jau tiesa, tad neputnam vairs nekādas teikšanas
Vēl jau paliek apelācijas un arbitrāžas. Bet nu skaidrs.

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Biju dzirdējis ka Šipuļins ir tīrs, trenējās atsevišķi no citiem Krievijas biatlonistiem. Tas, ka Krievija startē bez valsts simbolikas izmantošanas ir taisnīgi. Ka nepielaiž sportistus kuri kādreiz bija netīri arī ir taisnīgi. Jautājums vai pilnīgi taisnīgi ir pret visiem Krievijas sportistiem. gribas godīgumu līdz galam. Kaut kur lasīju arī par Šipuļina analīzēm,kuras mainītas, tad atkal ka tā neesot taisnība. Tā kā sekoju vairāk biatlonam , tad pārsteidz Šipuļina nepielaišana. Tā nav Krievijas sportista aizstāvēšana, bet vēlme uzzināt vai viss ir godīgi līdz galam. No mūsu viedokļa tas ir labāk - Rastorgujevam viens nopietns konkurents mazāk.
Varēja SOK izvēlēties citu variantu-nepielaist vispār Krieviju, krievu sportistus OS. Var diskutēt cik tas būtu godīgi pret jaunajiem krievu sportistiem,kuri ir pilnīgi tīri. Tie būtu bez vainas vainīgie, ka dzimuši Krievijā.
Ja vēl par godīgumu , tad vai Martinam tomēr nevajadzētu saņemt olimpisko zeltu. Pirmā vietā jābūt godīgumam nevis emocijām patīk /nepatīk līmenī, bet tā kā mūsdienās ļoti daudz ko nosaka nauda, sakari, pazīšanās, tad 100% godīgums nav un nebūs.
Tas vienkārši nav iespējams. Ir viena bēgļa mednieku stāsti un nekā vairāk. Pie tā viss arī paliks. Ir cits jautājums,cik ilgi vilksies šis balagāns.Vasaras OS bija sačakarētas,tagad arī ziemas - cik vēl ?
Kaut kāds visiem saprotošs lēmums būtu jāpieņem SOK.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-09 11:27, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Kur noved to leģimitātes ekspertu domu graudi un centieni nevienam laikam nav jāstāsta. Piemēru ka mudž.
Noskatījies komēdiju ''Staļina nāve''?
Var jau tajā visā nemeklēt zemūdens akmeņus, un vienkārši pasmieties par atainotiem tā laika notikumiem. Tomēr tas ir labs pamats aizdomāties kāpēc RU šo filmu aizliedza. Un tam nav nekāda pamata ar vēsturisku notikumu zaimošanu, bet gan ar RU varas virsotnes parādīšanu ne tai labākā gaismā.
Es esmu vairāk kā pārliecināts, ka RU varas virsotnē nekas diži no PSRS laikiem nav mainījies, jo šo valsti lielā mērā turpina stūrēt tie paši PSRS laku KGBešņiki un komuņagas. Suņi maina apmatojumu, bet ne tikumus.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-09 11:32, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas vienkārši nav iespējams. Ir viena bēgļa mednieku stāsti un nekā vairāk. Pie tā viss arī paliks. Ir cits jautājums,cik ilgi vilksies šis balagāns.Vasaras OS bija sačakarētas,tagad arī ziemas - cik vēl ?
Kaut kāds visiem saprotošs lēmums būtu jāpieņem SOK.
Nevarētu teikt ka tikai viena bēgļa stāsti. Ir pāris "pēkšņi "mirušie no Krievijas antidopinga aģentūras, ir ļoti dīvainās analīzes ar ļoti augstu sāls koncentrāciju, sieviešu un vīriešu analīzes sajauktas, skrāpējumi utt. To visu arī pats labi zini. Nebalstās jau tikai uz viena cilvēka stāstījumu. Vai diskvalificēt vajadzēja visu valsti-smags jautājums. Lai uz to atbildētu tad jāzin sīki visi lietas materiāli, tiešie un netiešie pierādījumi utt.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-09 11:37, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas vienkārši nav iespējams. Ir viena bēgļa mednieku stāsti un nekā vairāk. Pie tā viss arī paliks. Ir cits jautājums,cik ilgi vilksies šis balagāns.Vasaras OS bija sačakarētas,tagad arī ziemas - cik vēl ?
Kaut kāds visiem saprotošs lēmums būtu jāpieņem SOK.
Un atkal Tu dejo pēc vateņu propagandas stabules.
Rodčenko bija tikai zemenīte uz tortes, kuru priekš RU cepa WADA. Nenoliedzami, ka Rodčenko iedeva ļoti vērtīgu informāciju, bet viņš nebija visa sākums.
Viss sākās vel krietni pirms Rodčenko aizmuka uz štatiem. Viņš aizmuka tad, kad krievi sāka vākt nost RUSADA darbiniekus, kuri varēja liecināt pret RU, jo WADA jau bija daudz ko atklājusi saistībā ar Londonas OS un Kazaņā notikušās universiādes RU sportistu dopingošanu.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-09 11:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noskatījies komēdiju ''Staļina nāve''?
Var jau tajā visā nemeklēt zemūdens akmeņus, un vienkārši pasmieties par atainotiem tā laika notikumiem. Tomēr tas ir labs pamats aizdomāties kāpēc RU šo filmu aizliedza. Un tam nav nekāda pamata ar vēsturisku notikumu zaimošanu, bet gan ar RU varas virsotnes parādīšanu ne tai labākā gaismā.
Es esmu vairāk kā pārliecināts, ka RU varas virsotnē nekas diži no PSRS laikiem nav mainījies, jo šo valsti lielā mērā turpina stūrēt tie paši PSRS laku KGBešņiki un komuņagas. Suņi maina apmatojumu, bet ne tikumus.
Pēc gadiem 20 -30 čekisti, komunisti būs miruši. Vai tad kaut kas Krievijā mainīsies? Es domāju ka nekas būtisks nemainīsies. Krievu varas šovinistiskais , agresīvais domāšanas veids, kas papildināts ar viltību, meliem, manipulācijām un ļoti spēcīgu propagandu bija, ir un būs.

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nevarētu teikt ka tikai viena bēgļa stāsti. Ir pāris "pēkšņi "mirušie no Krievijas antidopinga aģentūras, ir ļoti dīvainās analīzes ar ļoti augstu sāls koncentrāciju, sieviešu un vīriešu analīzes sajauktas, skrāpējumi utt. To visu arī pats labi zini. Nebalstās jau tikai uz viena cilvēka stāstījumu. Vai diskvalificēt vajadzēja visu valsti-smags jautājums. Lai uz to atbildētu tad jāzin sīki visi lietas materiāli, tiešie un netiešie pierādījumi utt.
Ja tai lietā tika jaukusies valsts,ja sportisti to zinādami neziņoja par to,skaidrs ka sods jānes visiem bez izņēmumiem.Nevis tos jāsadala pēc principa nu laikam šis lietoja,bet šis nē.
Un sodam jābūt striktam un vienreizējam nevis jāvelkas neziņā gadiem.
Tagad rodas sajūta,ka viņi to brēku sacēluši tādā līmenī,ka vairs nezina ko ar to visu darīt un kā.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 11:41, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vēl jau paliek apelācijas un arbitrāžas. Bet nu skaidrs.
Instances trīs, lieta var ievilkties, tas tiesa lai vai kā, kamēr nepamēģinās, neuzzinās, kā jau tas ir visās dzīves jomās.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-09 11:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc gadiem 20 -30 čekisti, komunisti būs miruši. Vai tad kaut kas Krievijā mainīsies? Es domāju ka nekas būtisks nemainīsies. Krievu varas šovinistiskais , agresīvais domāšanas veids, kas papildināts ar viltību, meliem, manipulācijām un ļoti spēcīgu propagandu bija, ir un būs.
Radikāli nemainīsies, jo nekas nenotiek vienā dienā. Vajag vismaz 2-3 paaudzes, lai kaut kas mainītos, ja par pamatu vienai paaudzei ņem 25 gadus.
Tomēr zināma cerība ir, jo pietiekoši daudz krievu jaunatnes izglītību iegūst labākajās rietumu augstskolās, un tas agrāk vai vēlāk dos savu labumu pašai RU.

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:43, pirms 6 gadiem
kafijas pauze rakstīja: Jācer, ka somi atkal piesmies utaino mašīnu ledus laukumā Tas viņiem izdodas tikpat labi, kā 1939.-1940.gadā
Es atvainojos, bet somi 40.gadā nevienu nepiesmēja. Boļševiki izdarīja secinājumus pēc kara sākumposma lielajiem zaudējumiem, mainīja taktiku un sakāva somus un piespieda kapitulēt un zaudēt lielu daļu Somijas zemes. Bez tam situācija Ziemas karā maldināja vīriņu ar mazajām ūsiņām un izdarītie secinājumi ļāva pabeigt karu Berlīnē.
Tas tā, neliela remarka taisnības labad. Bet tā, protams, gribētos lai somi uzvelk urālus.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-09 11:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal Tu dejo pēc vateņu propagandas stabules.
Rodčenko bija tikai zemenīte uz tortes, kuru priekš RU cepa WADA. Nenoliedzami, ka Rodčenko iedeva ļoti vērtīgu informāciju, bet viņš nebija visa sākums.
Viss sākās vel krietni pirms Rodčenko aizmuka uz štatiem. Viņš aizmuka tad, kad krievi sāka vākt nost RUSADA darbiniekus, kuri varēja liecināt pret RU, jo WADA jau bija daudz ko atklājusi saistībā ar Londonas OS un Kazaņā notikušās universiādes RU sportistu dopingošanu.
Tu vari teikt ko gribi,bet tiesa lieliski parādīja,ka ar tiem pierādījumiem ir kā ir. Un tas tiešām ir fakts.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 11:48, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu vari teikt ko gribi,bet tiesa lieliski parādīja,ka ar tiem pierādījumiem ir kā ir. Un tas tiešām ir fakts.
Tiesa neko nepierādīja, jo RU sportisti NETIKA ATZĪTI PAR NEVAINĪGIEM.
Šis bija diezgan unikāls gadījums, jo CAS RU sportistus attaisnoja, bet neatzina par nevainīgiem.
Tāpēc jau SOK cēla trauksmi, ka tā nevar būt.

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:57, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiesa neko nepierādīja, jo RU sportisti NETIKA ATZĪTI PAR NEVAINĪGIEM.
Šis bija diezgan unikāls gadījums, jo CAS RU sportistus attaisnoja, bet neatzina par nevainīgiem.
Tāpēc jau SOK cēla trauksmi, ka tā nevar būt.
Tāpat kā visi tās jezgas cēlāji nepierādīja tiesai,ka tie sportisti būtu ko lietojuši.Un tas lieliski pierāda to ka ar tiem pierādījumiem ir kā ir. Pretēji sen jau nekādu jautājumu nevienam nebūtu.
Vainīgie tiktu sodīti utt.
Tagad sanāk,ka sportisti nepielaisti pie OS tikai uz aizdomu pamata. Ne vairāk.

Jā un tie sportisti atguva tai tiesā savu vārdu un medaļas,ja kas.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 11:57, pirms 6 gadiem
LeoT rakstīja: Ahaha pamatskolnieks tika pie bezmaksas wifi
tu tak te esi vislielākais sīkpirdis no visiem! lauznis!

     [+] [-]

, 2018-02-09 11:58, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tāpat kā visi tās jezgas cēlāji nepierādīja tiesai,ka tie sportisti būtu ko lietojuši.
Neesmu CAS tiesnesis, visus aspektus nezinu, un tāpēc atturēšos no komentāra šai sakarā.
Vienīgi varu atkārtot, ka tā nemēdz būt, ka tiesa attaisno, bet neatzīst par nevainīgiem. Tas nav loģiski, jo cilvēks ir vainīgs, vai arī nav vainīgs.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 11:59, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tāpat kā visi tās jezgas cēlāji nepierādīja tiesai,ka tie sportisti būtu ko lietojuši.Un tas lieliski pierāda to ka ar tiem pierādījumiem ir kā ir. Pretēju sen jau nekādu jautājumu nevienam nebūtu.
Vainīgie tiktu sodīti utt.
Tagad sanāk,ka sportisti nepielaisti pie OS tikai uz aizdomu pamata. Ne vairāk.

Jā un tie sportisti atguva tai tiesā savu vārdu un medaļas,ja kas.
Labi, ka vismaz pats tici tam, ko raksti!

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu CAS tiesnesis, visus aspektus nezinu, un tāpēc atturēšos no komentāra šai sakarā.
Vienīgi varu atkārtot, ka tā nemēdz būt, ka tiesa attaisno, bet neatzīst par nevainīgiem. Tas nav loģiski, jo cilvēks ir vainīgs, vai arī nav vainīgs.
Tāpēc,ka sportisti nevar arī pierādīt pretējo. Kā tu to iedomājies ?
Viņi atbild par skrāpējumiem utt uz doping analīžu traukiem ?
Runājot par to sāli asinīs,kopš kura laika sāls ir dopings ?
Ne vieni,ne otri nespēj neko pierādīt tāpēc arī viss ir kā ir.

Un es nebūšu pārsteigts,ja civiltiesā tieši rus sportisti uzvarēs. Jo civiltiesā visa tā kārtība ir daudz sakarīgāka un izprotama.
Tur tikai ar aizdomu pamatu nepietiks,apsūdzētājiem nāksies pierādīt apsūdzību. Nevis apsūdzamajam liks attaisnoties. Par lietām par kurām sportists neatbild. Viss par ko sportists atbild ir iemīzt tai traukā,kā arī par analīžu rezultātiem. Par visu pārējo atbild citas personas.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-09 12:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu CAS tiesnesis, visus aspektus nezinu, un tāpēc atturēšos no komentāra šai sakarā.
Vienīgi varu atkārtot, ka tā nemēdz būt, ka tiesa attaisno, bet neatzīst par nevainīgiem. Tas nav loģiski, jo cilvēks ir vainīgs, vai arī nav vainīgs.
Mēdz gan. Hokejā dažreiz soda abus, vienu par klupināšanu, otru par tēlošanu.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-09 12:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mēdz gan. Hokejā dažreiz soda abus, vienu par klupināšanu, otru par tēlošanu.
Jā un te arī izriet tēma,kāpēc tiek sodīti un izmeklēti tikai krievi,ja ir aizdomas ka sistēma bija nepilnīga. Un ka varēja ar to krāpties. Kāpēc neripo galvas tai doping aģentūrā un tas pat netiek prasīts utt..
Kādam arī augstajos krēslos vajadzētu saņemt sodu ?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-09 12:24, pirms 6 gadiem
Kāpēc teiksim nav centienu astmātiķus tā cītīgāk pārbaudīt.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 12:33, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāpēc teiksim nav centienu astmātiķus tā cītīgāk pārbaudīt.
tāpēc ,ka Norvēģi ir mierīga valsts un sūdus netaisa pasaulē

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:35, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: tāpēc ,ka Norvēģi ir mierīga valsts un sūdus netaisa pasaulē
Tad tomēr politika tavuprāt vairāk kā dopings ?

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:41, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tad tomēr politika tavuprāt vairāk kā dopings ?
tu domā par Krieviju vai Norvēģiju?

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mēdz gan. Hokejā dažreiz soda abus, vienu par klupināšanu, otru par tēlošanu.
Jā, tas arī, starp citu, ir ļoti interesants piemērs, jo pēc loģikas ņemot ir vai nu klupināšana, vai arī tēlošana, bet ne abi uzreiz. Pretinieku paklupina, un viss skaidrs, bet, ja pretinieks notēlo, ka viņu paklupina, tad kur klupinātajā vaina?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 12:50, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāpēc teiksim nav centienu astmātiķus tā cītīgāk pārbaudīt.
Vakar bija gan interesanta filmiņa par LTV7 par dopingu, ne tikai krievi tika cilāt, bet tika runāts gan par individuāliem gadījumiem, gan jau valstiskām sistēmām (Jamaikas sprinteri), par procesiem, kā tās pārbaudes notiek, arī par dopu futbolā un citos komandu sporta veidos, kur tas tiek lietots gandrīz bez izņēmuma un cīņa ar to ir tikai teorētiska un kā reiz tiek radīti apstākļi no organizācijām, lai to nevis cīnītos, bet lai tur neviens tam netraucētu utt. Ja ir iespēja, noskaties, domāju patiks.

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:51, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tāpēc,ka sportisti nevar arī pierādīt pretējo. Kā tu to iedomājies ?
Viņi atbild par skrāpējumiem utt uz doping analīžu traukiem ?
Runājot par to sāli asinīs,kopš kura laika sāls ir dopings ?
Ne vieni,ne otri nespēj neko pierādīt tāpēc arī viss ir kā ir.

Un es nebūšu pārsteigts,ja civiltiesā tieši rus sportisti uzvarēs. Jo civiltiesā visa tā kārtība ir daudz sakarīgāka un izprotama.
Tur tikai ar aizdomu pamatu nepietiks,apsūdzētājiem nāksies pierādīt apsūdzību. Nevis apsūdzamajam liks attaisnoties. Par lietām par kurām sportists neatbild. Viss par ko sportists atbild ir iemīzt tai traukā,kā arī par analīžu rezultātiem. Par visu pārējo atbild citas personas.
Tas viss šeit ir n-tās reizes aprunāts un izrunāts. Takā nav pat vērts atkal malt vienu un to pašu.

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:51, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tāpēc,ka sportisti nevar arī pierādīt pretējo. Kā tu to iedomājies ?
Viņi atbild par skrāpējumiem utt uz doping analīžu traukiem ?
Runājot par to sāli asinīs,kopš kura laika sāls ir dopings ?
Ne vieni,ne otri nespēj neko pierādīt tāpēc arī viss ir kā ir.

Un es nebūšu pārsteigts,ja civiltiesā tieši rus sportisti uzvarēs. Jo civiltiesā visa tā kārtība ir daudz sakarīgāka un izprotama.
Tur tikai ar aizdomu pamatu nepietiks,apsūdzētājiem nāksies pierādīt apsūdzību. Nevis apsūdzamajam liks attaisnoties. Par lietām par kurām sportists neatbild. Viss par ko sportists atbild ir iemīzt tai traukā,kā arī par analīžu rezultātiem. Par visu pārējo atbild citas personas.
To tik vien lasu kā pierādīt, pierādīt, pierādīt...a kas - veselais saprāts vairs nevienam nav? Ar to visu, kas ir publicēts utt. vēl kādam ir kādas šaubas? Jā, juridiski tur var arī nepietikt, jo nu krievi ir labi pastrādājuši... starp citu smieklīgi, ka valstī, kurā bez pierādījumiem var notikt teju jebkas, ja "cars" tā grib, visi kā viens tagad bļauj "pierādīt"... vnk ekspluatē rietumu iekārtas vājās vietas un viss.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 12:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas arī, starp citu, ir ļoti interesants piemērs, jo pēc loģikas ņemot ir vai nu klupināšana, vai arī tēlošana, bet ne abi uzreiz. Pretinieku paklupina, un viss skaidrs, bet, ja pretinieks notēlo, ka viņu paklupina, tad kur klupinātajā vaina?
Tas ir tā, ka pārkāpums bija, bet 'cietušais' nu tā krita un tā rādīja šo pārkāpumu, ka visiem palika kauns uz to skatīties vien tāpēc iedod sodu abiem, vienam par pārkāpumu, otram par to, lai neapkauno sportu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 12:54, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā un te arī izriet tēma,kāpēc tiek sodīti un izmeklēti tikai krievi,ja ir aizdomas ka sistēma bija nepilnīga. Un ka varēja ar to krāpties. Kāpēc neripo galvas tai doping aģentūrā un tas pat netiek prasīts utt..
Kādam arī augstajos krēslos vajadzētu saņemt sodu ?
Tāda sajūta, ka esi no mēness novēlies.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 12:57, pirms 6 gadiem
Nav apnicis ņemties ap krieviem un viņu problēmām? labāk atklāšanu paskataties , nevis "šo sūdu" ripinat šurpu-turpu...

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas arī, starp citu, ir ļoti interesants piemērs, jo pēc loģikas ņemot ir vai nu klupināšana, vai arī tēlošana, bet ne abi uzreiz. Pretinieku paklupina, un viss skaidrs, bet, ja pretinieks notēlo, ka viņu paklupina, tad kur klupinātajā vaina?
Tā doma laikam, ka tiesnesis pats labi redz, ja tas ir bijis un nevajag tik uzskatāmi krist pietēlojot - nu tā mana interpretācija. Bet protams, tas ir mega subjektīvi un no malas reāli smieklīgi. Likās ka to pieņēma salīdzinoši nesen, laiks tomēr skrien, katrā ziņā R2000 laikos tas bija jaunums, bija BAČā viens ukraiņu tiesnesis, kā redzēju ka šis tiesā, tā bija skaidrs ka 90% šajā spēlē būs tāds abpusējais

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nav apnicis ņemties ap krieviem un viņu problēmām? labāk atklāšanu paskataties , nevis "šo sūdu" ripinat šurpu-turpu...
Ir apnicis

  +3 [+] [-]

, 2018-02-09 12:58, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāpēc teiksim nav centienu astmātiķus tā cītīgāk pārbaudīt.
Redzi, ir lietas, kuras Tavi propagandas kanāli nestāsta u.t.i., ka nevienam sportistam nav aizliegts lietot medikamentus, kuri ir aizliegto medikamentu sarakstā, bet tikai tas viss notiek pēc strikti noteiktas kārtības un kontroles. Patiesībā šie sportisti, kuri lieto šos medikamentus nav laimīgi, jo kontrole par viņiem ir nenormāla, un nekādu priekšrocību tie attiecībā pret konkurentiem ar to neiegūst.

     [+] [-]

, 2018-02-09 12:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nav apnicis ņemties ap krieviem un viņu problēmām? labāk atklāšanu paskataties , nevis "šo sūdu" ripinat šurpu-turpu...
Lai tak katrs dara, ko grib, stāstīt citiem, ko viņiem labāk darīt, nav īsti labs stils.

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ir apnicis
Neizskatās pēc komentāriem

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Neizskatās pēc komentāriem
es diezgan maz to tēmu esmu komentējis

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:02, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Lai tak katrs dara, ko grib, stāstīt citiem, ko viņiem labāk darīt, nav īsti labs stils.
nekad neesmu izcēlies ar kaut kādu labo stilu

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tā doma laikam, ka tiesnesis pats labi redz, ja tas ir bijis un nevajag tik uzskatāmi krist pietēlojot - nu tā mana interpretācija. Bet protams, tas ir mega subjektīvi un no malas reāli smieklīgi. Likās ka to pieņēma salīdzinoši nesen, laiks tomēr skrien, katrā ziņā R2000 laikos tas bija jaunums, bija BAČā viens ukraiņu tiesnesis, kā redzēju ka šis tiesā, tā bija skaidrs ka 90% šajā spēlē būs tāds abpusējais
Man jau arī šķiet, ka tas ir baigi subjektīvi, un tiesnesis vienpersoniski pieņem lēmumu.
CAS tas viss notiek koleģiāli četru tiesnešu sastāvā, un tāpēc laikam šis piemērs nesasauksies ar mūsu diskusijas tēmu.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-09 13:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi, ir lietas, kuras Tavi propagandas kanāli nestāsta u.t.i., ka nevienam sportistam nav aizliegts lietot medikamentus, kuri ir aizliegto medikamentu sarakstā, bet tikai tas viss notiek pēc strikti noteiktas kārtības un kontroles. Patiesībā šie sportisti, kuri lieto šos medikamentus nav laimīgi, jo kontrole par viņiem ir nenormāla, un nekādu priekšrocību tie attiecībā pret konkurentiem ar to neiegūst.
Man patīk viedoklis, ka astma ir invaliditāte un tiem, kas ar to slimo ir jāpiedalās parolimpiskajas

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau arī šķiet, ka tas ir baigi subjektīvi, un tiesnesis vienpersoniski pieņem lēmumu.
CAS tas viss notiek koleģiāli četru tiesnešu sastāvā, un tāpēc laikam šis piemērs nesasauksies ar mūsu diskusijas tēmu.
Tā diskusijas tēma man tiešām apnikusi, es ij nedomāju šos pretstatīt 1:1

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:09, pirms 6 gadiem
kad sāksies tas valstu gājiens?

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:14, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kad sāksies tas valstu gājiens?
Jau beidzās, OAR izsoļoja, pārējiem pa auksts vai kas tur.

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:16, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Jau beidzās, OAR izsoļoja, pārējiem pa auksts vai kas tur.
nu ļoti smieklīgi!

     [+] [-]

, 2018-02-09 13:21, pirms 6 gadiem
padomājiet ,ja Jaunzelande rīkotu Olimpiskās spēlēs ,kādu mēs Haku redzētu?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 13:27, pirms 6 gadiem
vankuvera soci sita korejas vieta .kurs tad bus martins .jalauz stereostipi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-09 14:23, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiesa neko nepierādīja, jo RU sportisti NETIKA ATZĪTI PAR NEVAINĪGIEM.
Šis bija diezgan unikāls gadījums, jo CAS RU sportistus attaisnoja, bet neatzina par nevainīgiem.
Tāpēc jau SOK cēla trauksmi, ka tā nevar būt.
Gluži pretēji, CAS visu izdarīja tik perfekti precīzi, ka nevar iedomāties vēl precīzāku CAS rīcību. Es, protams, atkārtošos, bet kamēr vairums te sportacentrā lēja ūdeni Krievijas propogandas dzirnavās apgalvojot, ka ar Maklārena ziņojumu un SOK lēmumiem viss ir nešaubīgi pierādīts, es rakstīju, ka lēmumi ir augstākā mēra brāķis un atceļami. Tā bija loģiska un pamatota rīcība. Problēma bija tieši tajā kā SOK lēmumos kvalificēja sportistu vainu par pieļauto pārkapumu, tieši to sportisti pārsūdzēja un tikai to arī CAS vērtēja. Tā kā šī lēmumu daļa bija brāķis, tad loģiski, ka CAS arī atcēla lēmumus. CAS arī nebija pienākums vērtēt to vai sportisti ir vai nav lietojuši aizliegtas vielas, bet tikai to, vai tieši atsevišķie sportisti katrs atsevišķi ir pārkāpuši antidopinga noteikumus. Un tikpat loģisks ir šīs nakts CAS lēmums, viņi vērtēja tikai to, vai SOK ir tiesības kādu neuzaicināt, nevis to vai kāds ir vai nav lietojis aizliegtās vielas.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-09 14:25, pirms 6 gadiem
Krāpniekus no sporta ir jātur pa gabalu. Un ne tikai no sporta.
Un tas, ka krievi ir krāpnieki, nav skaidrs tikai idiotiem.

     [+] [-]

, 2018-02-09 17:57, pirms 6 gadiem
Вы вкурсе что теперь что бы привести тело в порядок и подкачаться не обязательно ходить в тренажорку.Нeдaвнo нaткнулcя на блoг чувака кoторый нaкaчал тeлo домa с помощью специального поясa, я решил попробовать и уже через неделю увидел результат, а через две убрал пивной живот и пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину.Тeперь жeнa тожe зaхoтeлa попpoбовать увидeв мой peзультат. Вот тот блог--- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?