Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Pekinā Latviju varētu pārstāvēt 56 sportisti - visi vakcinēti

Emils Ozerinskis

Pekinā Latviju varētu pārstāvēt 56 sportisti - visi vakcinēti
Artūrs Dārznieks. Foto: AFP/Scanpix

LETA. Februārī gaidāmajās 2022. gada Pekinas olimpiskajās spēlēs Latviju varētu pārstāvēt 56 sportisti, otrdien Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisijas sēdē paziņoja Latvijas Olimpiskās komitejas (LOK) prezidents Žoržs Tikmers un ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks.

No Latvijas olimpiskās delegācijas 25 būs Latvijas hokeja izlases spēlētāji un 31 individuālo sporta veidu pārstāvis. No individuālu sporta veidu pārstāvjiem vairāk nekā pusei jeb 17 šīs būs pirmās olimpiskās spēles. Komandas vidējais vecums ir apmēram 25 gadi, un tā būs viena no Latvijas jaunākajām sportistu delegācijām ziemas olimpiskajās spēlēs.

"Trešdien LOK Izpildkomitejas sēdē apstiprināsim desmit sporta veidu pārstāvjus kā kandidātus mūsu komandā. Kopējais sastāvs varētu būt 56 sportisti, bet iespējamas kādas izmaiņas, piemēram, speciālo ielūgumu var saņemt mūsu ātrslidotājs Haralds Silovs, bet tas būs laika posmā no 20. janvāra līdz spēļu sākumam," stāstīja Tikmers.

Pārējā delegācijā bez sportistiem varētu būt apmēram 50-55 personas, liela daļa no tiem, 14 personas, tajā skaitā treneri, būs Latvijas vīriešu hokeja izlases sastāvā.

Tāpat kā Silovs, pēc kvotu pārdalīšanas pie ceļazīmes varētu tikt kāds no Latvijas biatlonistiem, kuri ir starp pirmajiem rezervistiem starp kvotu neizcīnījušajiem sportistiem. Kā kandidāti uz rezerves kvotām minēti Renārs Birkentāls un Sanita Buliņa.

Pilnīgi visi Latvijas delegācijas pārstāvji ir vakcinējušies pret Covid-19. Pekinas olimpiskajās spēlēs ir ļoti strikti nosacījumi nevakcinētajām personām, kurām pēc ierašanās Ķīnā 21 diena ir jāpavada pašizolācijā.

Provizoriskais Latvijas sportistu sastāvs

Sporta veidsDalībnieki
Hokejs25 spēlētāji
BobslejsOskars Ķibermanis / Matīss Miknis / Dāvis Spriņģis / Edgars Nemme / Emīls Cipulis
SkeletonsMartins Dukurs / Tomass Dukurs / Endija Tērauda
KamanasKendija Aparjode / Elīza Tīruma / Elīna Vītola / Kristers Aparjods / Gints Bērziņš / Artūrs Dārznieks / Roberts Plūme / Mārtiņš Bots / Juris Šics / Andris Šics
ŠorttreksRoberts Krūzbergs / Reinis Bērziņš
DaiļslidošanaDeniss Vasiļjevs
BiatlonsBaiba Bendika
Dist. slēpošanaPatrīcija Eiduka / Kitija Auziņa / Samanta Krampe / Estere Volfa / Indulis Bikše / Raimo Vīgants
Kalnu slēpošanaLiene Bondare / Miks Zvejnieks
Ziemeļu divcīņaMarkuss Vinogradovs

Izmantotie resursi:
https://www.leta.lv/

1 2 3 88 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 10:45, pirms 2 gadiem
Protams forši, ka jaunajiem sportistiem pieredze (runa vairāk par atsevišķiem slēpotājiem), bet braukt, lai tikai aizbrauktu- patusēt, ielikt ķeksīti CV un palikt aiz Brazīlijas, Argentīnas un dievs nedod aiz kādas Afrīkas valsts- izmesta nauda. jāsūta tie, kas cīnās par augstvērtīgiem rezultātiem, nevis tikai tāpēc, ka kāds tev nopelnījis kvotu.
nezinu, cik maksā viens sportists (sagatavošana, apģērbs, viesnīca u.t.t.), bet braukt, lai brauktu,...

  +3 [+] [-]

, 2022-01-18 11:04, pirms 2 gadiem
Sevišķi svarīga piezīme virsrakstā, - "visi vakcinēti"! Reāli garīgi slima sabiedrība palikusi...
Slēpts komentārs: pit

  +3 [+] [-]

, 2022-01-18 11:07, pirms 2 gadiem
Nesanāca tomēr vislielākais sportistu skaits ever... Ko slēpotāji (pareizāk, Patrīcija Eiduka) ieguva, to biatlonā un bobslejā pazaudēja.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-18 11:21, pirms 2 gadiem
chau! ataa rakstīja: Sevišķi svarīga piezīme virsrakstā, - "visi vakcinēti"! Reāli garīgi slima sabiedrība palikusi...
Piemini vakcināciju un skatījumu un komentāru skaits kļūst 10 reizes lielāks

Ir aitas, ir cirpēji

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 11:31, pirms 2 gadiem
Kāpēc maldinošs un nekorekts virsraksts? Pareizi būtu - Pekinā Latviju varētu pārstēvēt 56 sportisti - visi ar vakcinācijas sertifikātiem!

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 11:39, pirms 2 gadiem
Okjeens rakstīja: Protams forši, ka jaunajiem sportistiem pieredze (runa vairāk par atsevišķiem slēpotājiem), bet braukt, lai tikai aizbrauktu- patusēt, ielikt ķeksīti CV un palikt aiz Brazīlijas, Argentīnas un dievs nedod aiz kādas Afrīkas valsts- izmesta nauda. jāsūta tie, kas cīnās par augstvērtīgiem rezultātiem, nevis tikai tāpēc, ka kāds tev nopelnījis kvotu.
nezinu, cik maksā viens sportists (sagatavošana, apģērbs, viesnīca u.t.t.), bet braukt, lai brauktu,...
Nepiekrītu. Pievienojos tiem, kas uzskata, ka ir jābrauc visiem, kuri ir kvalificējušies.

Jā, gan arī pats pukošos par dažu "tūristu" ieņemtajām vietām pašā rezultātu tabulas lejasgalā, bet sportisti ir nopelnījuši šo olimpisko iespēju.

Šoreiz jau nav nemaz tik daudz "tūristu". Auziņa, Krampe, Volfa, Vinogradovs, droši vien arī Bondare. Par šorttrekistiem nezinu, šķiet, ka viņi var izšaut. Nezinu arī Zvejnieku. Tēraudai Pekinas treniņos labi gāja. Bet viņi ir labākie Latvijā savos sporta veidos, tāpēc arī pelnīti startēs olimiādē. Pārējie tomēr jau atbilst "sporstistu" kategorijai un daļa iesaistīties cīņā par medaļām.

     [+] [-]

, 2022-01-18 11:46, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nepiekrītu. Pievienojos tiem, kas uzskata, ka ir jābrauc visiem, kuri ir kvalificējušies.

Jā, gan arī pats pukošos par dažu "tūristu" ieņemtajām vietām pašā rezultātu tabulas lejasgalā, bet sportisti ir nopelnījuši šo olimpisko iespēju.
Vai iepriekš vēl ir bijuši gadījumi, kad aizbrauc sportists, kas nav ne izcīnījis vietu, ne izpildījis kvalifikāciju, kā tas būs šoreiz?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 11:54, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Vai iepriekš vēl ir bijuši gadījumi, kad aizbrauc sportists, kas nav ne izcīnījis vietu, ne izpildījis kvalifikāciju, kā tas būs šoreiz?
Par kuru ir runa?

Gan jau visādi precedenti ir bijuši, neatceros.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 12:07, pirms 2 gadiem
Kāds ir Jūsu viedoklis - kuram būtu jānes Latvijas karogs atklāšanas ceremonijā? Es lieku uz brāļiem Šiciem. Tomass Dukurs, manuprāt, arī nopietns kandidāts.

     [+] [-]

, 2022-01-18 12:12, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds ir Jūsu viedoklis - kuram būtu jānes Latvijas karogs atklāšanas ceremonijā? Es lieku uz brāļiem Šiciem. Tomass Dukurs, manuprāt, arī nopietns kandidāts.
Harim viņam jau ir pieredze.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-18 12:13, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds ir Jūsu viedoklis - kuram būtu jānes Latvijas karogs atklāšanas ceremonijā? Es lieku uz brāļiem Šiciem. Tomass Dukurs, manuprāt, arī nopietns kandidāts.
Tur jau jāskatās kā ar startiem pēc tam. Tas karoga pasākums jau tomēr nogurdina. Ķibermanis ar varētu.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 12:13, pirms 2 gadiem
Vai kāds ir redzējis LOK sagādātās LV olimpiskās parādes un ikdienas treniņu formas tērpus?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 12:15, pirms 2 gadiem
Todistuss rakstīja: Tur jau jāskatās kā ar startiem pēc tam. Tas karoga pasākums jau tomēr nogurdina. Ķibermanis ar varētu.
No renes nākošajā dienā ir tikai kamaniņas vīriem.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-18 12:16, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Harim viņam jau ir pieredze.
Prūsim arī ir pieredze.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 12:23, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Vai iepriekš vēl ir bijuši gadījumi, kad aizbrauc sportists, kas nav ne izcīnījis vietu, ne izpildījis kvalifikāciju, kā tas būs šoreiz?
ziemas olimpiādē neatceros, ka būtu piešķirta vieta kas nav izpildījis kvalifikāciju. bet ir bijuši gadījumi kad izpilda kvalifikāciju viens sportists , bet aizbrauc cits.
vasaras olimpiādē ir bijuši gadījumi kad pie starta tiek sportisti , kas nav izpildījuši kvalifikāciju un tikuši startēt ar speciāliem ielūgumiem.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 12:28, pirms 2 gadiem
šogad ar speciālo ielūgumu , kas nav izpildījis kvalifikāciju varētu būt ātrslidotājs Haralds Silovs!

     [+] [-]

, 2022-01-18 12:28, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Harim viņam jau ir pieredze.
Gan jau arī Pekinā, tāpat kā Tokijā, karogs būs jānes vīrietim un sievietei.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 12:31, pirms 2 gadiem
Krampe un pārējās gaismas attālumā no Sabules, bet Sabule sēž mājās. Viss šis sporta funkcionāru pasàkums neatbilst hartai. Citius, Altius, Sportius. Kaut kādi mistiski punkti😂

     [+] [-]

, 2022-01-18 12:32, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Vai iepriekš vēl ir bijuši gadījumi, kad aizbrauc sportists, kas nav ne izcīnījis vietu, ne izpildījis kvalifikāciju, kā tas būs šoreiz?
Kaut kas atmiņā ir aizķēries saistībā ar Andželu un Aneti Bricēm. Tomēr apgalvot par 100% nevaru, ka tā tiešām bija.

     [+] [-]

, 2022-01-18 12:38, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau arī Pekinā, tāpat kā Tokijā, karogs būs jānes vīrietim un sievietei.
Tad lai nes distanču ,vai kalnu slēpotāji.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-18 12:53, pirms 2 gadiem
KaputHitler rakstīja: Krampe un pārējās gaismas attālumā no Sabules, bet Sabule sēž mājās. Viss šis sporta funkcionāru pasàkums neatbilst hartai. Citius, Altius, Sportius. Kaut kādi mistiski punkti😂
Piedod, bet Tev nav taisnība. Slēpotāju rangs (pieci labākie FIS punkti gada laikā, ar vismaz diviem startiem klasikā) ir šāds:

Eiduka 269,93
Bendika 582,61
Auziņa 647,27
Volfa 693,82
------
Krampe 702,14
Sabule 735,47

Sabule daudz zaudēja klasikā, bet bija nedaudz ātrāk slidsolī.

     [+] [-]

, 2022-01-18 13:00, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds ir Jūsu viedoklis - kuram būtu jānes Latvijas karogs atklāšanas ceremonijā? Es lieku uz brāļiem Šiciem. Tomass Dukurs, manuprāt, arī nopietns kandidāts.
Te jau minēja, ka jāņem vērā arī sacensību grafiku. Un kovidafēras apstākļos ar visiem ierobežojiem un skatītāju trūkumu diez vai tas būs pozitīvs piedzīvojums, pēc kura sportisti paši rautos. Ja runa būtu par personālijām, tad jā - kāds no Dukuriem vai Šiciem, varbūt Daugaviņš vai Dārziņš.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 13:02, pirms 2 gadiem
Jautājums zinātājiem - kā ar medaļu šancēm? Kā ierasts - Rene un nekas cits?

     [+] [-]

, 2022-01-18 13:09, pirms 2 gadiem
Nu ja. Aiz renes sportistiem augstāko vietu varētu izcīnīt Vasiļjevs un hokejisti (top 10?), Eiduka un Bendika (top 20?).

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 13:17, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Nu ja. Aiz renes sportistiem augstāko vietu varētu izcīnīt Vasiļjevs un hokejisti (top 10?), Eiduka un Bendika (top 20?).
Interesanti, cik sportistus izdosies apsteigt Vinogradovam ziemeļu divcīņā.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-18 13:20, pirms 2 gadiem
Ir visi vakcinēti!!!!Atraduši ar ko lielīties, potenciālie saslimšanas kandidāti un pārnēsātāji.

     [+] [-]

, 2022-01-18 13:21, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Nu ja. Aiz renes sportistiem augstāko vietu varētu izcīnīt Vasiļjevs un hokejisti (top 10?), Eiduka un Bendika (top 20?).
Par Eiduku neesmu tik optimistisks. Tad jau drīzāk šorttrekā viss kas var gadīties.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 13:25, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Te jau minēja, ka jāņem vērā arī sacensību grafiku. Un kovidafēras apstākļos ar visiem ierobežojiem un skatītāju trūkumu diez vai tas būs pozitīvs piedzīvojums, pēc kura sportisti paši rautos. Ja runa būtu par personālijām, tad jā - kāds no Dukuriem vai Šiciem, varbūt Daugaviņš vai Dārziņš.
Es jau rakstīju, ka nākošajā dienā pēc atklāšanas tikai vīriem kamaniņās ir sacensības no renes pārstāvjiem. Hokejistiem pirmā spēle tikai 10.februārī. Hmm, kas komentēs Latvijas izlases spēles? Auziņš?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 13:28, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau rakstīju, ka nākošajā dienā pēc atklāšanas tikai vīriem kamaniņās ir sacensības no renes pārstāvjiem. Hokejistiem pirmā spēle tikai 10.februārī. Hmm, kas komentēs Latvijas izlases spēles? Auziņš?
5.februārī ar kokiem treniņmačs

     [+] [-]

, 2022-01-18 13:31, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: 5.februārī ar kokiem treniņmačs
Paldies, piemirsu par tām 2 pārbaudenēm pirms OS.

     [+] [-]

, 2022-01-18 13:34, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ziemas olimpiādē neatceros, ka būtu piešķirta vieta kas nav izpildījis kvalifikāciju. bet ir bijuši gadījumi kad izpilda kvalifikāciju viens sportists , bet aizbrauc cits.
vasaras olimpiādē ir bijuši gadījumi kad pie starta tiek sportisti , kas nav izpildījuši kvalifikāciju un tikuši startēt ar speciāliem ielūgumiem.
Nu jā, šis gadījums jau ar laikam vairāk piederesies pie tā, ka kvalifikāciju izpilda viens, bet uz OS aizbrauc cits, kas man liekas, arī ir visriebigakais no visiem variantiem (protams, ja tas nav saistīts ar traumām, vai kādām citām problēmām, kad sportists pats atsakās no savas izcīnītās vietas)

     [+] [-]

, 2022-01-18 13:35, pirms 2 gadiem
Šajās OS laikam noteikti būs jāpaskatās frīstails. Tur igauņiem lielākās cerības uz medāli.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 13:36, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies, piemirsu par tām 2 pārbaudenēm pirms OS.
manuprāt hokeja izlasi vispār nevajadzētu raustīt uz ceromoniju, jo tā ir visvārgākā vieta. viens kovid gadījums un visa izlase karantīnā.
es esmu diezgan skeptisks attiecībā uz hokeja turnīru. tur visādi brīnumi var notikt līdz pat tam, ka beidzas kā U20 čempis , tas ir ar neko.

     [+] [-]

, 2022-01-18 14:09, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Nu jā, šis gadījums jau ar laikam vairāk piederesies pie tā, ka kvalifikāciju izpilda viens, bet uz OS aizbrauc cits, kas man liekas, arī ir visriebigakais no visiem variantiem (protams, ja tas nav saistīts ar traumām, vai kādām citām problēmām, kad sportists pats atsakās no savas izcīnītās vietas)
"2017. gada pasaules čempionātā Kučvaļska Latvijai izcīnīja olimpisko kvotu, taču uz Phjončhanas olimpiskajām spēlēm devās Diāna Ņikitina, kura attiecīgajā brīdī bija labāka nekā kvotu izcīnījusī daiļslidotāja." https://sportacentrs.com/ziemas_spo...
1 2 3 88 komentāri