Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Latvija bullīšos piekāpjas Norvēģijai un samazina izredzes uz 1/4 finālu

Toms Jēkabs Bērziņš
Toms Jēkabs Bērziņš

Latvija bullīšos piekāpjas Norvēģijai un samazina izredzes uz 1/4 finālu
Foto: EPA/Scanpix.ee

Pasaules hokeja čempionātā otro zaudējumu pēc kārtas šovakar piedzīvoja Latvijas hokeja izlase, kas izlaida pirmajā trešdaļā iegūto vadību un ar 3:4 pēcspēles metienos piekāpās Norvēģijai. Latvijas sastāvā vārtus guva Renārs Krastenbergs, Ronalds Ķēniņš un Kristiāns Rubīns.

Mūsu hokeja izlase, pateicoties izcīnītam punktam, nu pakāpusies uz ceturto vietu grupā, tomēr iekļūt izslēgšanas spēlēs būs ļoti grūti. Vien punktu no Latvijas atpaliek Kazahstāna, bet divus Kanāda. Nākamo maču Latvijas izlase aizvadīs svētdien, 20:15 tiekoties ar Somiju.

Latvija otro spēli pēc kārtas ļoti ātri nonāca iedzinējos - uz vārtu priekšu lauzās Sondre Uldens, pēc metiena ripu Kivlenieks pazaudēja un pats netīšām to ieraidīja savos vārtos ar kājsargu - 0:1. Pēc vārtu zaudējuma latvieši tika pie vairākām izcilām iespējām divi pret viens ātrajos pretuzbrukumos - garām meta gan Krastenbergs, gan Indrašis, bet Džeriņš uzmeta tieši virsū Haukelandam.

Tomēr Latvija turpināja uzbrukt ļoti aktīvi un 12. minūtē panāca savu - Ronalds Ķēniņš ripu pēc tās ievilkšanas zonā zaudēja, taču to atguva Kristiāns Rubīns un pasita to Renāra Krastenberga virzienā. Pasaules čempionātu debitants perfekti trāpīja vārtu labajā augšējā devītniekā - 1:1. Pāris minūtes vēlāk vēl viena simtprocentīga iespēja - Ķēniņš ar Ābolu izskrēja divi pret vienu vārtsargu, taču to izmantot neizdevās - Ronalds nespēja pārcelt ripu pāri Haukelanda kājsargam.

Ķēniņam dažas minūtes vēlāk izdevās tikt pie vēl vienas iespējas, un šoreiz Šveicē spēlējošais uzbrucējs bija lielisks - izgājienā ripu Ķēniņš raidīja tieši Haukelandam starp kājsargiem - 2:1. Gandrīz uzreiz pēc tam gan rezultāts varēja kļūt 2:2, bet Kivlenieks glāba Latviju, neļaujot izgājienā viņu pārspēt Uldenam.

Otrās trešdaļas sākumā Latvijai vairākumā bija iespēja palielināt rezultāta starpību, taču sanāca pretējais - Balinskis nespēja noturēt ripu uzbrukuma zonā un ļāva Kenam Andrē Ūlimbam izskriet vienam pret Kivleniekam. Norvēģu uzbrucējs izcili trāpīja augšējā stūrī - 2:2. Latvija otrajās 20 minūtēs pie iespējām tikt daudz vairs netika, bet laukumā vairāk risinājās spēka cīņa ar dažādām sadursmēm. Ļoti agresīvu spēka paņēmienu trešdaļas vidū pret Ābolu veica Erlends Lesunds, bet trešdaļas noslēgumā netīri apmalē Miķeli Rēdlihu iegrūda Magnuss Henriksens. Tiesnešu duo lēma norvēģu spēlētājam piešķirt vien divu minūšu sodu.

Arī trešo trešdaļu Latvija iesāka tāpat kā pirmās divas - ar ātri zaudētiem vārtiem. Vārtu priekšā Kristiāns Rubīns nogulēja Matiasu Petešenu, kurš pēc Roseli-Ūlsena piespēles atkal vadībā izvirzīja Norvēģiju - 2:3. Kivlenieks ripu diemžēl tvert nespēja.

Kulda 47. minūtē nopelnīja noraidījumu, kura laikā Norvēģija izveidoja vairākas ļoti bīstamas iespējas starpību dubultot. Mazākumu izturējuši, latvieši ar veiksmes palīdzību rezultātu izlīdzināja. Kristiāns Rubīns ieslidoja aizsardzības zonā un meta no asa leņķa - kļūdījās vārtsargs un izlaida ripu starp kājsargiem - 3:3!

Pēc gūtajiem vārtiem Latvija divas reizes īsā laikā nonāca mazākumā - abās epizodēs noraidījumi tika piešķirti par, maigi sakot, strīdīgiem pārkāpumiem. Interesanti, ka viens no mača tiesnešiem bija čehs Antomīns Jeržābeks - tiesnesis, kurš 2014. gadā neieskaitīja Kaspara Daugaviņa tīri gūtos vārtus pret Baltkrieviju. Tomēr tiesneša dāvanas norvēģi izmantot nespēja, un pamatlaikā vārti vairs netika gūti.

Papildlaikā uz vārtu priekšu rāvās Rodrigo Ābols, nopelnot skaitlisko vairākumu. Tomēr tajā latviešiem neizdevās ripu kustināt pietiekami ātri, kā rezultātā pie mometiem īsti tik neizdevās. Sekoja pēcspēles metieni, kuros pirmajos piecos mēģinājumos abas komandas realizēja pa vienam metienam - otrajā metienu sērijā norvēģiem precīzs bija Ulsens, bet Latvijai ar Haukelandu izcili izrēķinājās Dārziņš. Sestajā metienu sērijā Indrašis precīzs nebija, kamēr Norvēģijas rindās bullīti iemeta Mikaels Hāga, sagādājot latviešiem trešo zaudējumu šajā čempionātā - 3:4.

Latvija - Norvēģija 3:4 (2:1) (0:1) (1:1)

Vārti: 03:50 Sondre Uldens (Kristians Kosastuls, Matiass Treteness) 0:1, 11:55 Renārs Krastenbergs (Kristiāns Rubīns) 1:1 17:44 Ronalds Ķēniņš (Rodrigo Ābols, Kristaps Sotnieks) 2:1. 21:08 Kens Andrē Ūlimbs 2:2 41:56 Matiass Petešens (Matss Roseli-Ūlsens, Kens Andrē Ūlimbs) 2:3 49:42 Kristiāns Rubīns (Uvis Balinskis) 3:3 65:00 Mikaels Hāga 3:4
Soda minūtes: 8:8
Vārtsargi: Matīss Kivlenieks - Henriks Haukelands

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRez.
21. maijs20:15Kanāda2:0
22. maijs20:15Kazahstāna2:3 PM
24. maijs16:15Itālija3:0
27. maijs16:15ASV2:4
28. maijs20:15Norvēģija3:4 PM
30. maijs20:15Somija
1. jūnijs20:15Vācija

B grupa

V.ValstsSUUPZPZVārtiP
1.Somija430108:510
2.Vācija4300119:99
3.ASV4300113:59
4.Latvija5202112:118
5.Kazahstāna5120210:127
6.Kanāda5200310:146
7.Norvēģija5110313:185
8.Itālija400045:160
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimermans

 +12 [+] [-]

, 2021-05-28 22:59, pirms 4 gadiem
Aizsūtīju Bobam vēstuli ar lietām, kas manuprāt jāmaina : 1. nesist savos vārtos, 2. neielaist vairākumā, 3. jāmet tukšos vārtos, 4. iemācīties bullīšu mest. Eksperta analīze.

  +8 [+] [-]

, 2021-05-28 22:59, pirms 4 gadiem
Sajūta kā kaut kādā 2016. gadā. Kaut ko punktos salasa, bet bez reālas cīņas par PO. Šo var atslidot, jācer uz OS kvali. Zinu ka par ātru norakstu, bet vai ši spēle parādīja kaut ko, kas liek būt optimistam?

 +13 [+] [-]

, 2021-05-28 22:59, pirms 4 gadiem
Abi Bukarti pilnīgi nekādi.

Jeržābeks ar klauns.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 22:59, pirms 4 gadiem
Nožēlojamie teģenerāti!

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 22:59, pirms 4 gadiem
Medaļas vēl viņiem spīdot
Vienīgais,kas viņiem spīdēja bija vodka glāzītē un actiņas pēc kanādas spēles

  +4 [+] [-]

, 2021-05-28 22:59, pirms 4 gadiem
Autors ilgi domāja ko bez lamām rakstīt virsrakstā.
Slēpts komentārs: imantsveide

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 22:59, pirms 4 gadiem
Kas tas par vairākumu 4 pret 3? Shell game autisma ātrumā.

  +7 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Rokas kā no di%sas izaugušas
metieni katastrofa, šitā komanda nav pelnījusi iet tālāk!!!
zb

 +17 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Ar to arī kārtējais čempionāts beidzies, draugi!

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Momentu REALIZĀCIJA! Diemžēl…

 +13 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Tiesāšana zem katras kritikas, protams. Bet ne tas izšķīra spēles likteni. Metiens - gārām, ir tā pati firmas zīme, kas Dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Nelaba spēle, samocīta un neveiksmīga. Aizmirstam un skatāmies uz priekšu. Vainīgos nemeklējam. Sarauj, Latvija!

 +16 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Vai Bobs, var ielikt Kalniņu beidzot vārtos!?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Kauna traipi

  +4 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Labais, impotence uzbrukumā, bullīši protams, ārprata daudzie metieni garām vārtiem un tiesneši viss bija līmenī...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Velti iztērēta nauda aliņam...

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Hujeržābeks un Co bija Lukašenko un Fāzelīša slēptā atriebība Staķim par "naida runu" Tie divi noraidījumi 3. periodā "bomba"... Sapiķoja skaisti uz to pašu kontu kur Minskā 2014. gadā.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Palasot komentārus pie spēles tiešraides kārtējo reizi pārliecinājos, ka no tautas mīlestības līdz naidam ir viens pavisam maziņš solītis.
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Kalkulatorus ara nemetiet, nemam somus, frichus un tad turpinam rekinat

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Bukartiem uz pensiju, vismaz vecākajam, jaunākais, lai iet domā, kā bulli mest
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Kautkā aukstasinības un killerisma pietrūkst priekš bullīšiem. Par tiesnešiem laikam nav vērts runāt. Par to brīnumu ltv intervētāju tāpat (gods un slava ltv kadru atlases nodaļai). Tur jau pēc tādiem jautājumiem spēlētājiem ir grūti savākties uz nākamo trešdaļu

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Kā jau teicu - hokejs nav tas, par ko raudāt un mums ir vēl divas spēles. Dzīvojam tālāk.

 +17 [+] [-]

, 2021-05-28 23:00, pirms 4 gadiem
Piedodiet, bet man Kivlenieks izskatās pēc cauruma...

  +4 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
man vienreiz jāsamierinās, ka mūsu izlase ir fantastiski stabila A grupas komanda ar pārsteigšanas iespēju reizi pāris čempionātos. Kamēr mums nebūs vismaz 1 pilna maiņa ar NHL (jā, tas tomēr ir rādītājs) spēlētājiem, uz neko vairāk kā gadījuma uzvarām nevaram cerēt.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Indrašis bullīšus nemāk mest, kāpēc viņu liek?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Vispār vēl ir labas cerības, jo somiem, vāciešiem ir b2b spēles pret mūsējiem!
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  +7 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
berimors rakstīja: Tiesāšana zem katras kritikas, protams. Bet ne tas izšķīra spēles likteni. Metiens - gārām, ir tā pati firmas zīme, kas Dinamo.
Kādi tiesneši, ja 4pret 3 neviena 100% momenta.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Saprotu citos cempos tiesnesi palidz mājiniekiem un mus neciena. Bet wtf mes tak mājās spēlējam
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Nepārspīlējiet SC neko viņi nesamazina, jāuzvar Vācija un Ceturtdaļfināls būs!!!

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Šokolādes medaļas arī ir medaļas!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Viss normāli, esam 4. vietā, ņemam punktus pret somiem, uzvaram Vāciju un ejam tālāk! LAI IZDODAS!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Mīkstmieši,norges visu spēli mūsējos dauzīja...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
Te gan trenerim, gan daļai sastāva jāsaka paldies.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:01, pirms 4 gadiem
2 pt būtu ļoti svarīgi, jo tad pat ja pasētu FIN derētu 3pt pret GER. Tagad var pat nederēt un ar 11pt (kuri protams vēl jāizcīna) visticamāk nepietiks. Karoč jābeidz mīst un jāņem 6pt next 2 spēlēs!
Slēpts komentārs: petravicus

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:02, pirms 4 gadiem
Medaļas būs?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:02, pirms 4 gadiem
Kāpēc Indrašim ļauj mest bullīšus???

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:02, pirms 4 gadiem
Zaudējām, ejam tālāk. Vēl Somija un Vācija, abas uzvaras un gotovs.
Būs episki, uzvaram Kanādu un Itāliju visu ČP laikā.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:02, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār vēl ir labas cerības, jo somiem, vāciešiem ir b2b spēles pret mūsējiem!
Protams, ka izredzes ir, 4. vieta šobrīd, viss ir pašu rokās.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:02, pirms 4 gadiem
Hārtlijam ir jaatkāpjās pēc šī čempja no galvenā trenera amata. Norvēģi ,Kazahi bija labāki par mums , pluss knapa uzvara par nevarīgie Itāļiem

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:02, pirms 4 gadiem
Viss brīvi! Nekāds PO vairs nespīd ar šādu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:03, pirms 4 gadiem
Bija jābūt pārliecinošai uzvarai, mūsējie paši radīja šo dramatisko situāciju kā jau Latvijas izlasei pienākas un tādās situācijās vainot tiesnešus būtu muļķīgi.

Ja tik grūti nāk uzvaras pret Itāliju, knapi spējam paņemt punktus no Norvēģijas, tagad pēkšņi punktus ņemt no Somijas un uzvarēt Vāciju? Šķiet nedaudz no fantastikas!

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:03, pirms 4 gadiem
Vairākums nepārliecinošs, nav savas kombinācijas, ko izspēlēt līdz vārtiem. Bullīšos teiktu tā - miljonu vērtas kustības, bet 1 eiro metiens. Ļoti žēl atkal nograbējam bullīšos. Reāli bija jācēļ svarīgākos punktos. Tagad paliek pret somiem un vāciešiem...

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:03, pirms 4 gadiem
yura rakstīja: Indrašis bullīšus nemāk mest, kāpēc viņu liek?
Vai tad pret Kazahiem neiemeta?!

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:03, pirms 4 gadiem
Lai kā negribas to atzīt, bet pelnīts zaudējums. + mūsējos kā balerīnas spēka paņēmienos izmētāja,lai gan tas pats Karsums,kurš šo stilu piekopj, vēl aizvien klusē. Smagi.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:03, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Piedodiet, bet man Kivlenieks izskatās pēc cauruma...
Paraudi vēl, vainot Kivi, kad Kulda iepish savos vārtos un aizsargi ļauj iziet 1vs1 vairākumā Kivi ir malacis un spēle labi kopumā. Problēmas ir pavisam citas.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:04, pirms 4 gadiem
Hartlija ēra galā. Komanda nekāda, ledus balets.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:04, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Abi Bukarti pilnīgi nekādi.

Jeržābeks ar klauns.
Klauns nē, pērkamā Fāzela lellīte gan.

  -4 [+] [-]

, 2021-05-28 23:04, pirms 4 gadiem
Ja nopietni - tāds apkaunojums izlašu hokejā vel nav piedzīvots... pat 0:11 pret Kanādu nebija tik apkaunojoši... šī izlase ir tik bezspēcīga, ka pilnīgi raudāt gribās... Hārtlijs diemžēl arī nav neko spējis mainīt - nezinu, varbūt arī viņš jau ir padevies?

Teikšu godīgi - 1. jūnijā šī izlase nav pelnījusi redzēt nevienu līdzjutēju tribīnēs...

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:04, pirms 4 gadiem
INVALÌDI !!!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:05, pirms 4 gadiem
Turpinam likt Robertu laukumaa
Vairaakumaa 0
goli 0
piespeeles 0
atrums 0

shodien speelei netika pieteikts Dzierkals

Aarpraats

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:05, pirms 4 gadiem
Invalīdi nav pelnījuši spēlēt ceturtdaļfinālā un nespēlēs.. var noliet pārējās divas spēles un dzert miķeļa alu..

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:05, pirms 4 gadiem
Spele bija janokarto pirmaja perioda kad 6x izslidoja vairakuma uz vartiem. Norvezhci iemeta mazakuma un panesas 2. elpa. Parejais tipiska LV sporta stilaa

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:05, pirms 4 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimermans rakstīja: HA HA HA HA HA . Hokejs nav karogu mainīšana, lai citiem nolaizītu!!!
!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:05, pirms 4 gadiem
petravicus rakstīja: Ja nopietni - tāds apkaunojums izlašu hokejā vel nav piedzīvots... pat 0:11 pret Kanādu nebija tik apkaunojoši... šī izlase ir tik bezspēcīga, ka pilnīgi raudāt gribās... Hārtlijs diemžēl arī nav neko spējis mainīt - nezinu, varbūt arī viņš jau ir padevies?

Teikšu godīgi - 1. jūnijā šī izlase nav pelnījusi redzēt nevienu līdzjutēju tribīnēs...
Jā ja 0:11 nekas, bet bulīšos zaudēt fiasko.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
Ja mēs pret Norvēģiem nevarējām paņemt 3 punktus, kas bija obligāti jāņem, tad kāpēc, lai mēs to izdarītu pret somiem un vāciešiem? Čempis mums ir beidzies un punkts. Kaut kā neveicās mums ar mājās čempionātiem

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
Hārtlijs ar neizskatās ādā uz soliņa, iepriekšējos čempjus tāds enerģiskāks bija, tagad tāds nekāds, kad uz viņu pietuvina kameru, viņam pilnīgi nekādas emocijas.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
Bukarts OT vairakuma kartejo reizi paradija ks ir 0

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
Zīmē ģerboņus kaut vai uz slidām,bet tas jau meistarību nedod

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Bija jābūt pārliecinošai uzvarai, mūsējie paši radīja šo dramatisko situāciju kā jau Latvijas izlasei pienākas un tādās situācijās vainot tiesnešus būtu muļķīgi.

Ja tik grūti nāk uzvaras pret Itāliju, knapi spējam paņemt punktus no Norvēģijas, tagad pēkšņi punktus ņemt no Somijas un uzvarēt Vāciju? Šķiet nedaudz no fantastikas!
Dažreiz pret stiprākām komandām ir lielāka koncentrācija un cīņasspars, bet ar vājākām muļļājas, jo kkur zemapziņā sēž, ka gan jau tāpat uzvarēsim.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
Tā notiek, kad treneris nedēļu pirms pč atbrauc.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Medaļas būs?
Bobs uzceps puikiem Ķekavas vistas medaljonus.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
norcha 172 rakstīja: Klauns nē, pērkamā Fāzela lellīte gan.
Tā arī nesapratu ko Jeržabeks tādu izdarīja?! LV izlases izdevības, tai skaitā vairākumu OT, viņš neizmatoja? Bullīšus LV izlases vietā nesameta? Vai kas cits?

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
ar lielisku bulīšu izpildijumu Maukelands un Kretiness rullē!!!!

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:06, pirms 4 gadiem
Ka jau paredzeju ka pensu izlase nekur netiks

  +4 [+] [-]

, 2021-05-28 23:07, pirms 4 gadiem
KHL zaudē Norvēģu līgai. Kādus pierādījumus te vēl vajag?

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:07, pirms 4 gadiem
Zalupis jau sliikst savos suudos, nodir.sies lidz aceem

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:07, pirms 4 gadiem
Kaut kas ar to komandu nav riktīgi, Hārtlijs nekāds, lēmumi dīvaini un fizuhas tur lielākajai daļai nav.Vairākums 0, ko viņi tur mēnesi trenēja - kā pakāst?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:07, pirms 4 gadiem
Mjaa izskatās, ka uzvara pār Kanādu lai arī kāda tā šogad bija tomēr 1. reizi uzvarēta Kanāda arī paliks vienīgais prieks. Citādi galīgi sūdīgi iet .. un tikšana 8 vairs ir tikai stipri teorētiska

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:07, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Hārtlijs ar neizskatās ādā uz soliņa, iepriekšējos čempjus tāds enerģiskāks bija, tagad tāds nekāds, kad uz viņu pietuvina kameru, viņam pilnīgi nekādas emocijas.
Viņš vienkārši ir aplauzies ar šiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:08, pirms 4 gadiem
Ar tādu spēli arī nav ko darīt 1/4 finālā. Skumji skatīties. Kivlenieks ar nav glābējs. Varēja jau Kalniņu ielikt šodien kastē.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:08, pirms 4 gadiem
Liels pārsteigums tas nav, kā jau pirms vairākām dienām rakstīju, Latvijas izlase atbildīgajās spēles vienmēr "nolaiž luni" - uzvaram tos, ko nevajag uzvarēt un zaudējam tiem, kurus vajag uzvarēt. Beiga iznākums kā vienmēr - nav 1/4 fināls un priecājamies, ka aizķērāmies pret kādu no lielajām izlasēm. Skābi.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:08, pirms 4 gadiem
Brīžiem es nesaprotu arī Bobu un viņa taktikas. Varbūt nogurums dara savu pēc garās sezonas?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:08, pirms 4 gadiem
Tieneši, protams, mudaki
Bet rociņas arī pod her zatočeni
Jāmet iekšā
Kaut gan pārmest īpaši nav par ko
Kā es māku, tā es maunu

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā arī nesapratu ko Jeržabeks tādu izdarīja?! LV izlases izdevības, tai skaitā vairākumu OT, viņš neizmatoja? Bullīšus LV izlases vietā nesameta? vai kas vits?
Neko tādu neizdarīja, bet viņš vienkārši vēl joprojām ir klauns.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:08, pirms 4 gadiem
Pretīgs hokejs jau 4 spēli pēc kārtas un Hartlijs jau arī izbesijis ar savu spītīgumu šogad.
Slēpts komentārs: adrock

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:09, pirms 4 gadiem
2 štangas aijaijai

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:09, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Medaļas būs?
Tev piddaram būs, pasmertno.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:09, pirms 4 gadiem
Tiesneši ir pedejie ko var vainot. Mums iedeva 5 vairākumus ieskaitot pagarinājumā... vienā no viņiem ielaidām golu, kas salauza visu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:09, pirms 4 gadiem
Žēl. Likās jau, ka džeki grib cīnīties un sitās, bet tagad tomēr šķiet, ka pārsvarā pilnīgi nespējnieki un invalīdi atslido savu laiku, protams, ar vairākiem izņēmumiem. Ko Ķēniņam nedod bullīti mest? 1. periodā šķita, ka tos norvēģus kā skolniekus apslidos, bet kaut kā salūza spēle

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā arī nesapratu ko Jeržabeks tādu izdarīja?! LV izlases izdevības, tai skaitā vairākumu OT, viņš neizmatoja? Bullīšus LV izlases vietā nesameta? vai kas vits?
nu labi labi, divi no pirksta izzīsti noraidījumi 3.trešdaļas beigu pusē, kad tā vietā lai pēc iemestiem vārtiem pacēlumā dotos pēc uzvaras, 4 minūtes jātērē spēki un jāaizstāvas, tam , gribi teikt, nav svarīga nozīme?
Slēpts komentārs: aivo50

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:10, pirms 4 gadiem
Krastenbergs ar Keninu vienigie kas ir iekshas un mauca uz 100% , vispar Jaks ari centas, paris reizes visus kaa stavoshus apgaja tik skilla trukst

  +4 [+] [-]

, 2021-05-28 23:10, pirms 4 gadiem
Šitā par izlasi tiek fanots:
1) kamēr labi, vai daudz maz ciešami, tikmēr karogs rokā un, "face-off" podkāsta stilā, "uuuz prieeekšu, Latvieši!!!"
2) kad nospēlē ne tā, kā sapņu excelī sazīmēti nepieciešamie punkti, tā aiziet, samazgas - treneris lohs, spēlētāji lohi, utt 😁

Nebūs Latvijā nevienam klubam plašas līdzjutēju rindas. Un te ir iemesls 😁
Esot kluba līdzjutējam, visi jau būtu pakārušies striķī 🤦‍♂️

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:11, pirms 4 gadiem
Šodien jau pavisam vemt gribējās. Vecā, tizlā latvija atgriezusies. Pa vārtiem nemet, piespēles precīzi iedot nevar. Te tev nu bija pusfināls. Kanādu vinnē,.pārējiem pap.iš. Borvēģi spēlēja kā loši, bet latvija pārspēja šajā elementā norvēģus.kauns un negods. Pretīgi.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:11, pirms 4 gadiem
Kalniņš nav muļķis, visu saprot un tāpēc KOŽ

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:11, pirms 4 gadiem
izmest no izlses tās vecās mēbeles, kuriem neko nevajag un kuri paši vairs neko nevar!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:11, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Cerams nākamgad izkritis no A grupas un šīs balagāns beigsies.
Nākamgad ar Kalniņu vārtos būs 1/4!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:11, pirms 4 gadiem
adrock rakstīja: ceru, ka kāds no izlases lasa komentārus - jūs esat bezcerīgi lūzeri!!! savāciet loriņus un braucat mājās, pietiek čakarēt smadzenes cilvēkiem, kas uz jums cer! Krastenbers, Rubīns, Ķēniņs - trīs džeki, kuriem nav vienalga, pārējie atsit numurus un galvā plāno mājas remontus un ģimene atvaļinājumus! plus Hartlija aprobežotība goliju izvēlē - Kivlenieks cenšas, bet nu nevelk, tiešām tik grūti sev pārkāpt un ieikt Kalniņu spēlē?
jau ir mājās

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:12, pirms 4 gadiem
Čempis sajāts no paša sākuma, tākā nav liela bēda, nav skatītāju nav 1/4

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:12, pirms 4 gadiem
Bet Indrašis nepamodās šodien pat uz otro bullīti! Īsts lāča miegs!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:12, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Bukarts OT vairakuma kartejo reizi paradija ks ir 0
klasiskais šāviens garām, lai vairākumā izpederētu ripu caur tālo bortu

  -4 [+] [-]

, 2021-05-28 23:13, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: nu labi labi, divi no pirksta izzīsti noraidījumi 3.trešdaļas beigu pusē, kad tā vietā lai pēc iemestiem vārtiem pacēlumā dotos pēc uzvaras, 4 minūtes jātērē spēki un jāaizstāvas, tam , gribi teikt, nav svarīga nozīme?
Es redzēju vismaz trīs epizodes, kurās mūsējie netika noraidīti, kaut gan bija acīmredzami pārkāpumi. Tam nav svarīga nozīme?
Nevajag meklēt vainīgo zem laternas tikai tāpēc, ka tur stipri gaišāks.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:13, pirms 4 gadiem
Mums vieniga shance vinnet bullos ir ja Darzins met visus 5

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš vienkārši ir aplauzies ar šiem spēlētājiem.
NAMEIZ !

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:14, pirms 4 gadiem
Statistiķi saka, ka LAT izlasei pasaules čempionātos šis esot jau 8.zaudējums pēc kārtas bullīšos. Skaitījis neesmu, bet tā varētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:14, pirms 4 gadiem
Hartlijs ir labs treneris, nu diemžēl iemest viņš var tikai čarku, jo komanda nevelk, it kā bija 2 mēneši laiks gatavoties, varbūt tas bija par daudz, pazuda spēles,, garša,,, arī kapteinis Daugaviņš neko nevar pateikt pārtraukumos, jo pats ir pilnīgi nekāds, ja bija trauma, bija jādod vieta citam, izskatās, ka atlido spēli.. Un protams jautājums, kas ar Kalniņu?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:14, pirms 4 gadiem
Beigās pietrūka gan Elvja, gan NHL veču

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:15, pirms 4 gadiem
No sirds novēlu zaudēt atlikušas spēles un netraucēt citiem cīnīties par medaļām..

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:15, pirms 4 gadiem
štrunts ar rezultātu tikai nesaprotu kāpēc tik daudz "back to back" spēles?
1 dienu Kanāda otru jau Kazahstāna (Kazahiem nebija spēle iepriekšējā dienā)
1 dienu Amērika otru Norvēģija (Norvēģiem iepriekšējā diena brīva)
Atceroties čempienonātus Dānijā un Vācija tur mājiniekiem nekad nebija jāspēlē B2B (spēles divas dienas pēc kārtas)

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:15, pirms 4 gadiem
Bukartiem mazāk tēlot vajag, abi diezgan nabadzīgi hokejā..

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:15, pirms 4 gadiem
Idioti, reali varguli majas spelejot never Norvegus un Kazahus vinnet. Klauni.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:15, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šitā par izlasi tiek fanots:
1) kamēr labi, vai daudz maz ciešami, tikmēr karogs rokā un, "face-off" podkāsta stilā, "uuuz prieeekšu, Latvieši!!!"
2) kad nospēlē ne tā, kā sapņu excelī sazīmēti nepieciešamie punkti, tā aiziet, samazgas - treneris lohs, spēlētāji lohi, utt 😁

Nebūs Latvijā nevienam klubam plašas līdzjutēju rindas. Un te ir iemesls 😁
Esot kluba līdzjutējam, visi jau būtu pakārušies striķī 🤦‍♂️
tas jau sen skaidrs, ka lielajam vairumam ir pagrūti noturēt savu psihi kaut cik stabilu un cīnīties ar histērisku emociju uzplūdiem

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:16, pirms 4 gadiem
Reāli es nesapratu to vairākumu papildlaikā! Varēja 100 reizes mest, ne 100x vadīties un nevienu reizi normāli neuzmest!
"Laikam labāko no Dinamkas paņēmuši"

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:16, pirms 4 gadiem
šogad GBR, DEN un KAZ izlases šķiet daudz simpātiskāka par vietējiem muļļām... mūsējie tik elš un ģībst jau pēc 1. perioda, tak nemokiet pensionārus, dodiet iespējas jaunajiem džekiem, uz B grupu šogad nekrītam anyway

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:17, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Nepārspīlējiet SC neko viņi nesamazina, jāuzvar Vācija un Ceturtdaļfināls būs!!!
Ja kazahi uzvar abas spēles, tad mums arī somi nav jāuzvar?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:17, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Bet Indrašis nepamodās šodien pat uz otro bullīti! Īsts lāča miegs!
tur ar nepamošanos, visticamāk, nav nekāda sakara. Tas ir stress ar kuru netiek galā

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:17, pirms 4 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ar to arī kārtējais čempionāts beidzies, draugi! nekas nav beidzies, bet heiterīši jau staro.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:17, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: tas jau sen skaidrs, ka lielajam vairumam ir pagrūti noturēt savu psihi kaut cik stabilu un cīnīties ar histērisku emociju uzplūdiem
pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:17, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Reāli es nesapratu to vairākumu papildlaikā! Varēja 100 reizes mest, ne 100x vadīties un nevienu reizi normāli neuzmest!
"Laikam labāko no Dinamkas paņēmuši"
cik reizes uzmeta pamatlaika pēdējās 4 minūtēs? Vienu....

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:18, pirms 4 gadiem
Viss ir likumsakarīgi. Dinamo ir pats vājākais klubs KHL un viņš ir vienā līmenī ar Norvēgiju, drusku stiprāks par norvēgiju, bet diemžēl vartsargs ir curums no amērikas līgas un vēl citi spēlētāji arī salasīti no Europas amarieru līgām un rezultāts likumsakarīgs. Astanas Baris gan droši ka iekļūs 4 finālā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:18, pirms 4 gadiem
skotijs rakstīja: pilnīgi piekrītu
Sieva dod ar pannu, bērni telefonos un neklausās, tad atliek sportacentrs

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā arī nesapratu ko Jeržabeks tādu izdarīja?!
Bocmans Zvirgzdiņš atkal vai nu izliekās, ka ir tupenis, vai arī tāds ir un visiem to pierāda.
1/5 daļu no pēdējā perioda likt spēlēt mazākumā nepelnīti (klupināšana nebija!!!), tas protams, sīkums, vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:18, pirms 4 gadiem
Augustā OS atlase! Pēc redzētā snieguma māc lielas šaubas vai Latvija tiks.uz OS

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:18, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: klasiskais šāviens garām, lai vairākumā izpederētu ripu caur tālo bortu
Jap, skiet treninos kartigi atstradats!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:19, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Reāli es nesapratu to vairākumu papildlaikā! Varēja 100 reizes mest, ne 100x vadīties un nevienu reizi normāli neuzmest!
"Laikam labāko no Dinamkas paņēmuši"
2 varianti vai met vai piespēle. Zinot, ka piespēles neprecīzas, tad tik jāmet un jācer.
Pretinieki stāv a šie tik slido apkārt + retās piespēles garām.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:19, pirms 4 gadiem
jeepis59 rakstīja: Hartlijs ir labs treneris, nu diemžēl iemest viņš var tikai čarku, jo komanda nevelk, it kā bija 2 mēneši laiks gatavoties, varbūt tas bija par daudz, pazuda spēles,, garša,,, arī kapteinis Daugaviņš neko nevar pateikt pārtraukumos, jo pats ir pilnīgi nekāds, ja bija trauma, bija jādod vieta citam, izskatās, ka atlido spēli.. Un protams jautājums, kas ar Kalniņu?
Iespējams, ka tā arī ir liela problēma, ka džeki PC gatavojas gandrīz divus mēnešus, un beigās pašam čempim emociju vairs nepietiek, jo sagatavošanās procesa ilgums visas šīs emocijas noēd.
Tie paši kanādieši, amerikāņi un citas izlases, kuras pamatā sastāv no NHL spēlētājiem uz PČ brauc daudz motivētāki, un šo motivāciju saglabā visu PČ.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:19, pirms 4 gadiem
Visaizkustinošākā epizode no šīs spēles bija Džeriņa asaras....

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:19, pirms 4 gadiem
Ko Tu stipram padarīsi !!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:20, pirms 4 gadiem
Žēl. Jau otro maču zaudējam, jo nevar uz bullīšiem ielikt Kalniņu. Tiešām nesaprotami..

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:20, pirms 4 gadiem
pat ja ieviks 1/4, ar šādu speli tālāk nav cerību, pensionāru klubiņš

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:20, pirms 4 gadiem
man vienīgajam liekas ka vārtos kādā no spēlēm bij jābūt kalniņam?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:20, pirms 4 gadiem
Paldies Kariņam, Pavļutam,Dumpim, Perevožčikovam & CO par šo PČ ! Viņi žèlìgi atļàva ielaist sapotètos fanus uz pèdèjo spèli ar Vàciju!
Tikai diemžèl Latvijas izlasei tà bùs gulbja dziesma...

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:20, pirms 4 gadiem
kivlenieks ir nepieredzējis vēl...

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:22, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bocmans Zvirgzdiņš atkal vai nu izliekās, ka ir tupenis, vai arī tāds ir un visiem to pierāda.
1/5 daļu no pēdējā perioda likt spēlēt mazākumā nepelnīti (klupināšana nebija!!!), tas protams, sīkums, vai ne?
Begemot, neatceros, ka būtu tev devis komandu-balsi!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:22, pirms 4 gadiem
Neesmu eksperts un nevaru labāk, bet cik reizes Robim ir jāmet tie 1-timeri, lai kāds beidzot ielidotu?
Buļļos neatceros pēdējo reizi, kad būtu bijusi uzvara, tik Laurim vēl ir kaut kas arsenālā saglabājies un tamborē vārtsargus.
Treneris tāds kluss un mierīgs uz soliņa, komanda raustās.
Tiesnesis dod sodus par pārāk slidenu ledu.

Kopsummā - cik vārtiem jau vajadzēja būt gūtiem, bet cik maz ir iemesti pret Norvēģiju, Itāliju, Kanādu?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams, ka tā arī ir liela problēma, ka džeki PC gatavojas gandrīz divus mēnešus, un beigās pašam čempim emociju vairs nepietiek, jo sagatavošanās procesa ilgums visas šīs emocijas noēd.
Tie paši kanādieši, amerikāņi un citas izlases, kuras pamatā sastāv no NHL spēlētājiem uz PČ brauc daudz motivētāki, un šo motivāciju saglabā visu PČ.
Par Kalniņu ir daudz runāts un teikts, var jau neticēt- katram savs... Ko es pamanīju jau sākotnēji, vainīgs nav vārtsargs, uzbrukums, vai aizsardzība- paskataties kāda ir mūsu PIESPĒĻU kvalitāte.... iemest, uzmest un atdot ripu...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:23, pirms 4 gadiem
Būsim godīgi..
Uzvara pret Kanādu bija pārsteigums un Kivlenieks pierādija sevi PČ līmenī, taču Kanādai bija 20+ nesaspēlējušies debitanti uz lielā laukuma un kā redzams spēle viņiem nevedas īsti pret nevienu.

Pret Kazahiem ar Kivi jau nospēlejām vāji. Vienalga, ka tā ir naturalizēta Kazahstāna - tie naturalizējušies caurkritēji savās nacionālajās izlasēs bija jāņem.

Pret Itāļiem Punnenovs sausā. Spēle 3:0, bet atcerēsimies, ka pēdējie divi goli bija tukšos vārtos un tikpat labi varēja būt atkal pagarinājums.

Pret USA pirmā trešdaļa cienījama, bet Kiva likās apd***es pēc ātri ielaistā gola. Pārējā spēle nekāda.

Šoreiz pret Norvēģiem atkal pirmā trešdaļa OK, bet Kiva ielaida pirmo “mēsliņu”. Pārējā spēle nekāda un atkal zaudējums bullīšos.

Jūtami nespēlējam hokeju kā pie Hārtlija citus gadus.
Milzīgs faktors ir Merzļikina trūkums, jo tomēr tā ir stabilitāte un spēj sapurināt aizsardzību grūtos brīžos.
Trūkums, protams, ir pārējie NHL džeki, jo ar viņiem, realizācija, visticamāk būtu labāka, bet mēs neesam vienīgie tādi.
Izlasei nav jūtama zīmējuma. Šķiet viegli kļūdamies, kas maksā golus. (Nolec ripa no nūjas, šodien aizsargs nenoķer ripu un trollis aizskrien ātrajā.) Vairākums vājš.

Nu grūti mums kā kaislīgiem faniem uz to raudzīties.
Ar šādu spēli Iespējas paņemt punktus no Somijas un paņemt Fričus pamatlaikā ir tikai fanu cerību līmenī.

P.S. Daugaviņš tiešām spēlē zem traumas? KHL sezonas latviešu rekordists un tik vāji aizvada turnīru?
P.S.S Vai tiešām Kivlenieks ir mūsu #1 vārtu vīrs kā stabilitāte šajā PČ? Ja mums ir vēl 2 vārtusargu ar stabili aizvadītām sezonām?
Iespējams mums trūkst fanu dzinuls, jo kaut kas šogad vienkārši nav.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Begemot, neatceros, ka būtu tev devis komandu-balsi!
Par pensionāriem eksbocmaņiem visi ierēc, nevis tiem balsi prasa

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:23, pirms 4 gadiem
ezis 17 rakstīja: Žēl. Jau otro maču zaudējam, jo nevar uz bullīšiem ielikt Kalniņu. Tiešām nesaprotami..
tu cilvēk apskaties uzmanīgi un izanalizē ailīte bullīšos un tad mēģini izdarīt secinājumus vai problēma vārtsargā vai tomēr mūsu metējos

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:23, pirms 4 gadiem
Jāizkrata serde laikam.
Nemēdzu noniecināt Latvijas sportistus - visi viņi liela daļa manas dzīves. Bet C'mon! Kapteini mums vajag! Kaut vai tādu, kurš ģērbtuvē nespēs sapurināt, bet vismaz uz ledus neizskatīsies pēc lupatas. Arī sapurināt, uzmundrināt Daugaviņš laikam vairs neprot, jo neatceros šajā čempī nevienu periodu, uz kuru esam iznākuši gatavi un nikni. Ok, varbūt pats pirmais čempja periods. Ābols nēsājas kā negudrs, brīžiem liekas, ka 3 Āboli uz laukuma. Indrašis spēlē ar sirdi, izrubīs jebkuru, kurš komandas džekus aiztiks. Ir arī citi mūsējie, kuri spētu iedvesmot pārējo komandu. Ja ne ar vārdiem, tad parādīto spēli.
Bračkas ar varētu nedaudz izvērtēt savu spēli. Nedaudz sāk kaitināt tās metienu imitācijas. Bulīšos viņu līdzdalība nav īsti saprotama.
Nobeigumā laba nots - Krastenbergs. Ar TSN komentētājiem sacenšamies, kurš lielākā sajūsmā par šo džeku.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:23, pirms 4 gadiem
Ai, ai, ai... Ko tur vispār vēl komentēt.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:23, pirms 4 gadiem
Apsveicu visus ar 10.vietu.Latvijas stilā: gribējām kā labāk sanāca kā vienmēr.Kivlenieks diemžēl pierādīja,ka nav viņš mūsu pirmais numurs.pārāk nervozs un nobijies
p.s.
man ir tikai viens jautājums: kopš kura laika Indrašis ir labākais bullīšu speciālists.dot viņam mest izšķirošo bullīti,nu sorry

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:24, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Paldies Kariņam, Pavļutam,Dumpim, Perevožčikovam & CO par šo PČ ! Viņi žèlìgi atļàva ielaist sapotètos fanus uz pèdèjo spèli ar Vàciju!
Tikai diemžèl Latvijas izlasei tà bùs gulbja dziesma...
Nevajag spekulēt ar varbūtības teorijām, jo nekur nav neviena pierādījuma, ka esot tiem pāris tūkstošiem skatītājiem arēnā mūsējo izlase būtu spēlējusi daudz labāk.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:24, pirms 4 gadiem
Mūsējiem ar to domāšānu tā pašvaki. īsti neuztver viens otru un parāk ilgi domā ko darīt ar to ripu, kad nonākusi uz lāpstiņas. Smadzenes vairāk jākustina, nevis hoteļa numuriņā spēlēt pleisi un dro4it uz sievām. LOX

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:25, pirms 4 gadiem
ezis 17 rakstīja: Žēl. Jau otro maču zaudējam, jo nevar uz bullīšiem ielikt Kalniņu. Tiešām nesaprotami..
Kalniņš nav muļķis, visu saprot un KOŽ

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:25, pirms 4 gadiem
Tas, no kā baidījos. Fizuha atkal pievīla. Lēnie norvēģi noskrēja un pelnīti uzvarēja. Jautājumu ir daudz, arī pret Jebaleku. Un nejau speciāli tādus iedeva, bet, kā jau ierasts uz PČ tiek aicināti zemas klases tiesneši. Bet vairāk pašiem pret sevi un arī pret treneri. Kāpēc izjauca vienīgo spēlējošo maiņu, kāpēc Indrašis meta 6. bullīti (jā, viņš ir ļoti tehnisks, bet bullīšos viņš nav labs. Kāpēc nekas netiek mainīts vairākumā?
Itkā jau ierasts, ka letiņi vieglus ceļus nemeklē. Teorētiski jau var somus un fričus uzvarēt, bet reāli kkā neticās, nav šogad tā komandas gara un degsmes. Vienīgais pozitīvais pašlaik ir Krastenbergs, cerams, ka turpinās attīstīties un spēlēs lielu lomu nākotnē.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:25, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Paldies Kariņam, Pavļutam,Dumpim, Perevožčikovam & CO par šo PČ ! Viņi žèlìgi atļàva ielaist sapotètos fanus uz pèdèjo spèli ar Vàciju!
Tikai diemžèl Latvijas izlasei tà bùs gulbja dziesma...
Ko tas mainītu, ja tevi ielaistu?
Reklāmas no sēdvietām tāpat neņems nost taka tajās vietās nevarēs sēdēt, vismaz tā futenē bija

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:25, pirms 4 gadiem
Namgejs juutami gandarits par rezultatu, kaa jau loham pienakas

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:26, pirms 4 gadiem
nožēlojami!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:27, pirms 4 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimermans rakstīja: HA HA HA HA HA . Hokejs nav karogu mainīšana, lai citiem nolaizītu!!!
Tavējiem garantēta pēdējā vieta haha Hokejs nav svešu lidmašīnu zagšana!!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:27, pirms 4 gadiem
Tā ir augstākā līga!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:27, pirms 4 gadiem
adrock rakstīja: nožēlojami!
Džeki taču gribēja uzvarēt... tāpēc nav nožēlojami... ir skumji....

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bocmans Zvirgzdiņš atkal vai nu izliekās, ka ir tupenis, vai arī tāds ir un visiem to pierāda.
1/5 daļu no pēdējā perioda likt spēlēt mazākumā nepelnīti (klupināšana nebija!!!), tas protams, sīkums, vai ne?
bet nu būsim godīgi, no tiesneša skatu punkta abos gadījumos (īpāši otrajā) tiešām arī izskatījās, ka bija klupināšana. sakrita ar abās reizēs, ka norges nolikās slīpi tajā brīdī, kad mūsējo nūja bija tur pat blakus. var jau teikt, ka sūdīgi nospēlējām spēles otro pusi atkal, bet nu neveicās jau ar - abi noraidījumi, kas sarežģīja dzīvi spēles beigās un divas štangas buļļos.. protams, trešie vārti atkal bija ar veiksmes pieskaņu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:28, pirms 4 gadiem
Treneru korpus var sākt dzert aliņus.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:28, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Par Kalniņu ir daudz runāts un teikts, var jau neticēt- katram savs... Ko es pamanīju jau sākotnēji, vainīgs nav vārtsargs, uzbrukums, vai aizsardzība- paskataties kāda ir mūsu PIESPĒĻU kvalitāte.... iemest, uzmest un atdot ripu...
Kādi mums ir tie spēlētāji tādi nu viņi ir, jo meistarību par naudu nenopirksi.
Kaut gan pie pareiza sagatavošanās procesa un centības laukumā arī ar šādiem spēlētājiem var daudz ko sasniegt.
Šoreiz ir pārāk daudz apātijas un pamaz centības.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:29, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Namgejs juutami gandarits par rezultatu, kaa jau loham pienakas
Varētu tomēr tikt 1/4 un Hārtlijs trenēt NHL klubu

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:30, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: bet nu būsim godīgi, no tiesneša skatu punkta abos gadījumos (īpāši otrajā) tiešām arī izskatījās, ka bija klupināšana. sakrita ar abās reizēs, ka norges nolikās slīpi tajā brīdī, kad mūsējo nūja bija tur pat blakus. var jau teikt, ka sūdīgi nospēlējām spēles otro pusi atkal, bet nu neveicās jau ar - abi noraidījumi, kas sarežģīja dzīvi spēles beigās un divas štangas buļļos.. protams, trešie vārti atkal bija ar veiksmes pieskaņu.
Nepiekrītu. Par Miķeļa noraidījumu tur visos atkārtojumos bija redzams, ka viņš pat nepieskārās, par Cibiļski... nu milimetru aizķeksēja un tas fjords jau pats gāzās...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:30, pirms 4 gadiem
Baronietis rakstīja: Būsim godīgi..
Uzvara pret Kanādu bija pārsteigums un Kivlenieks pierādija sevi PČ līmenī, taču Kanādai bija 20+ nesaspēlējušies debitanti uz lielā laukuma un kā redzams spēle viņiem nevedas īsti pret nevienu.

Pret Kazahiem ar Kivi jau nospēlejām vāji. Vienalga, ka tā ir naturalizēta Kazahstāna - tie naturalizējušies caurkritēji savās nacionālajās izlasēs bija jāņem.

Pret Itāļiem Punnenovs sausā. Spēle 3:0, bet atcerēsimies, ka pēdējie divi goli bija tukšos vārtos un tikpat labi varēja būt atkal pagarinājums.

Pret USA pirmā trešdaļa cienījama, bet Kiva likās apd***es pēc ātri ielaistā gola. Pārējā spēle nekāda.

Šoreiz pret Norvēģiem atkal pirmā trešdaļa OK, bet Kiva ielaida pirmo “mēsliņu”. Pārējā spēle nekāda un atkal zaudējums bullīšos.

Jūtami nespēlējam hokeju kā pie Hārtlija citus gadus.
Milzīgs faktors ir Merzļikina trūkums, jo tomēr tā ir stabilitāte un spēj sapurināt aizsardzību grūtos brīžos.
Trūkums, protams, ir pārējie NHL džeki, jo ar viņiem, realizācija, visticamāk būtu labāka, bet mēs neesam vienīgie tādi.
Izlasei nav jūtama zīmējuma. Šķiet viegli kļūdamies, kas maksā golus. (Nolec ripa no nūjas, šodien aizsargs nenoķer ripu un trollis aizskrien ātrajā.) Vairākums vājš.

Nu grūti mums kā kaislīgiem faniem uz to raudzīties.
Ar šādu spēli Iespējas paņemt punktus no Somijas un paņemt Fričus pamatlaikā ir tikai fanu cerību līmenī.

P.S. Daugaviņš tiešām spēlē zem traumas? KHL sezonas latviešu rekordists un tik vāji aizvada turnīru?
P.S.S Vai tiešām Kivlenieks ir mūsu #1 vārtu vīrs kā stabilitāte šajā PČ? Ja mums ir vēl 2 vārtusargu ar stabili aizvadītām sezonām?
Iespējams mums trūkst fanu dzinuls, jo kaut kas šogad vienkārši nav.
piekrītu par 100 procentiem.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:31, pirms 4 gadiem
timmbers63 rakstīja: kivlenieks ir nepieredzējis vēl...
Kalniņš nav muļķis, visu saprot un tāpēc KOŽ

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:31, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Varētu tomēr tikt 1/4 un Hārtlijs trenēt NHL klubu
Tad shis kaa milicis pieliktu pamperus un nespetu kadu laiku padrukat

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:31, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: bet nu būsim godīgi, no tiesneša skatu punkta abos gadījumos (īpāši otrajā) tiešām arī izskatījās, ka bija klupināšana. sakrita ar abās reizēs, ka norges nolikās slīpi tajā brīdī, kad mūsējo nūja bija tur pat blakus. var jau teikt, ka sūdīgi nospēlējām spēles otro pusi atkal, bet nu neveicās jau ar - abi noraidījumi, kas sarežģīja dzīvi spēles beigās un divas štangas buļļos.. protams, trešie vārti atkal bija ar veiksmes pieskaņu.
Tiesneši jau ar labie! Krīt, tad značit svilpe!
Tā tikai amatieri uzķeras Neticu, ka NHL profi tik viegli uzķertos!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:32, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nepiekrītu. Par Miķeļa noraidījumu tur visos atkārtojumos bija redzams, ka viņš pat nepieskārās, par Cibiļski... nu milimetru aizķeksēja un tas fjords jau pats gāzās...
Šoreiz tas viss ir vairāk kaut kāda attaisnojuma meklēšana, un nekas vairāk.
Kā jau rakstīju, tad LV izlases spēlētāji un treneri vainu var meklēt tikai un vienīgi sevī.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:32, pirms 4 gadiem
Ar bullīšiem ir čau, šitas jaunais formāts Latvijai neder, ja grib uzvarēt.
Tā jau skatīties foršāk, bet nav jau to izpildītāju.
Agrāk bija Ņiživijs un Dārziņš pirmās divas opcijas un tad vai nu Karsums vai Vasiljevs(un tad bija 3 metieni piecu vietā)
Tagad Dārziņš un ???? kas izpildīs vēl četrus metienus ?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādi mums ir tie spēlētāji tādi nu viņi ir, jo meistarību par naudu nenopirksi.
Kaut gan pie pareiza sagatavošanās procesa un centības laukumā arī ar šādiem spēlētājiem var daudz ko sasniegt.
Šoreiz ir pārāk daudz apātijas un pamaz centības.
Nu bet tak kvalitāte mūsējiem kaut kāda ir... Kāpēc pat nor, nerunājot par asv, izdodas izveidot sakarīgas kombinācijas, bet mūsējiem vienīgais, šķiet, risinājums ir pamest tikai ripu uz priekšu un tad h5j kas notiek... tur nav runa par meistarību, bet hokeja domāšanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:34, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nepiekrītu. Par Miķeļa noraidījumu tur visos atkārtojumos bija redzams, ka viņš pat nepieskārās, par Cibiļski... nu milimetru aizķeksēja un tas fjords jau pats gāzās...
jā, bet viņiem jau atkārtojumi nav pieejami un spēles gaitā es biju pilnīgi pārliecināta, ka viņš norgi nogāza, tik pēc tam atkārtojumā, protams, redzēju, ka pats nolikās slīpi. tā bija tiesneša kļūda, par to nav runas, bet nedomāju, ka tā bija apzināta.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:34, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: tas jau sen skaidrs, ka lielajam vairumam ir pagrūti noturēt savu psihi kaut cik stabilu un cīnīties ar histērisku emociju uzplūdiem
Es necenšos izcelt, ka tas ir tikai un vienīgi latviešiem tā.
100p vēl citām tautām.

Bet nu mentalitāte aptuveni sekojoša - "Sunderland", pilna stadiona priekšā, zaudē...pasarg Dievs, "Newcastle United"... un nākamajā mačā stadionā var atrast tik vien kā sezonas abonementu īpašniekus 🤦‍♂️😁 Jo pārējie sapsihojušies 😁
Anglijā arī pierasts par savu futbola izlasi smieties. Izlase pati to panākusi. Bet tas ir ar smalku humoru. Anekdotes par Angliju un 11m soda sitieniem vispār pat nav vērts pieminēt. Da pat paši futbolisti to darījuši un dara. Linekers jau pirmrindnieks. Bet kaut kāds eksplozīvs naids pašiem pret savējiem. Tas kaut kā nav pieņemams 🤦‍♂️🤭 Par izlasi var gaumīgi ieņirgt, bet rīt jau atkal uzvilkt kreklu, uzlikt ķiveri, nokrāsot ģīmi un iet uz stadionu, ielām/pubiem 😊

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz tas viss ir vairāk kaut kāda attaisnojuma meklēšana, un nekas vairāk.
Kā jau rakstīju, tad LV izlases spēlētāji un treneri vainu var meklēt tikai un vienīgi sevī.
Var meklēt, ka sākumā jau nebija 5:0, tas jā... Bet tiesneši nez no kuras tirsas vilka tos divus noraidījumus. Kas zina, kā būtu bez tiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:36, pirms 4 gadiem
lockee rakstīja: Ar bullīšiem ir čau, šitas jaunais formāts Latvijai neder, ja grib uzvarēt.
Tā jau skatīties foršāk, bet nav jau to izpildītāju.
Agrāk bija Ņiživijs un Dārziņš pirmās divas opcijas un tad vai nu Karsums vai Vasiljevs(un tad bija 3 metieni piecu vietā)
Tagad Dārziņš un ???? kas izpildīs vēl četrus metienus ?
Tikai ne Indrašis

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:37, pirms 4 gadiem
Ābols aizsargu treneris.Smieklīgi.Latvijas čempi jau redz viņa spējas.
Kad vienreiz beigsies tā blatu sistēma.Ankipāns ar savu medaļu idiotu kalngals.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tiesneši jau ar labie! Krīt, tad značit svilpe!
Tā tikai amatieri uzķeras Neticu, ka NHL profi tik viegli uzķertos!
tās bija divas vitīgas epizodes viena uzreiz pēc otras, tāpēc tā liekas, bet nekas tik atklāti briesmīgs tur nebija. NHL nav nekāda svētā govs, arī tur visādas lažas gadās.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:37, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, bet viņiem jau atkārtojumi nav pieejami un spēles gaitā es biju pilnīgi pārliecināta, ka viņš norgi nogāza, tik pēc tam atkārtojumā, protams, redzēju, ka pats nolikās slīpi. tā bija tiesneša kļūda, par to nav runas, bet nedomāju, ka tā bija apzināta.
Nu lūk, te jau vairs nav hokejs, bet zema tiesāšanas kvalitāte. Nedomāju, ka NHL dotu tik ātru noraidījumu.... Nezinu vai tādos gadījumos var, bet tur, ja varētu, būtu jāpieprasa coach challange.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:38, pirms 4 gadiem
a kāpēc nevarēja ielikt vārtos Kalniņu?bobijs būs nošāvis greizi ar to studentu...

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nu bet tak kvalitāte mūsējiem kaut kāda ir... Kāpēc pat nor, nerunājot par asv, izdodas izveidot sakarīgas kombinācijas, bet mūsējiem vienīgais, šķiet, risinājums ir pamest tikai ripu uz priekšu un tad h5j kas notiek... tur nav runa par meistarību, bet hokeja domāšanu
Hokeja domāšana ir katra meistarīga hokejista pamatu pamats.
Ja spēlētājs nepārredz laukumu, bet tupa met ripu pretinieka aizsardzības zonā, tad to nevar nosaukt par hokeja domāšanu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tiesneši jau ar labie! Krīt, tad značit svilpe!
Tā tikai amatieri uzķeras Neticu, ka NHL profi tik viegli uzķertos!
Šitas tiesnesis tak Balkrievu kalps, bet ja nopietni tad teica, ka vairs nekad netiesās Latvijas spēles a te čempis pat Latvijā un odin hj tiesā.
Ja nebūtu noraidījuma tāpat neiemestu un zaudētu bullīšos.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, bet viņiem jau atkārtojumi nav pieejami un spēles gaitā es biju pilnīgi pārliecināta, ka viņš norgi nogāza, tik pēc tam atkārtojumā, protams, redzēju, ka pats nolikās slīpi. tā bija tiesneša kļūda, par to nav runas, bet nedomāju, ka tā bija apzināta.
Plus, paskaties kā NBA visus momentus, kas strīdīgi, izskata video... PČ hokejā, tā ir parodija...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 4 gadiem
Leģions44 rakstīja: Apsveicu visus ar 10.vietu.Latvijas stilā: gribējām kā labāk sanāca kā vienmēr.Kivlenieks diemžēl pierādīja,ka nav viņš mūsu pirmais numurs.pārāk nervozs un nobijies
p.s.
man ir tikai viens jautājums: kopš kura laika Indrašis ir labākais bullīšu speciālists.dot viņam mest izšķirošo bullīti,nu sorry
Bukarts vispār kā amatieris izpildija savu bulli😂 Niživijs vēl šodien mierīgi iegabinātu banku pēcspēles metienos

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tās bija divas vitīgas epizodes viena uzreiz pēc otras, tāpēc tā liekas, bet nekas tik atklāti briesmīgs tur nebija. NHL nav nekāda svētā govs, arī tur visādas lažas gadās.
Katru nedēļu skatos NHL un tur tiesneši trīc par savu darbu!
Šeit netrīc, tad ir daudz lažu!

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 4 gadiem
Sivēns123 rakstīja: Ko tu luzeriem padarisi. Abols ir parpratums hokeja.
ņihuja kivleniekam toč nebij jāstāv kastē

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hokeja domāšana ir katra meistarīga hokejista pamatu pamats.
Ja spēlētājs nepārredz laukumu, bet tupa met ripu pretinieka aizsardzības zonā, tad to nevar nosaukt par hokeja domāšanu.
Tu gribi teikt, ka tā asv, kuriem zaudējām bija tik ļoti meistarīgāki par mūsējiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:40, pirms 4 gadiem
Teikšu tā zaudējām dēļ vārtsarga! Spēle bija ņemama! Visas citas spēles pret Norvēgiju ir bijušas līdzīgas, bet šoreiz ielaidām vairāk un neiemetām vairāk!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:41, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es necenšos izcelt, ka tas ir tikai un vienīgi latviešiem tā.
100p vēl citām tautām.

Bet nu mentalitāte aptuveni sekojoša - "Sunderland", pilna stadiona priekšā, zaudē...pasarg Dievs, "Newcastle United"... un nākamajā mačā stadionā var atrast tik vien kā sezonas abonementu īpašniekus 🤦‍♂️😁 Jo pārējie sapsihojušies 😁
Anglijā arī pierasts par savu futbola izlasi smieties. Izlase pati to panākusi. Bet tas ir ar smalku humoru. Anekdotes par Angliju un 11m soda sitieniem vispār pat nav vērts pieminēt. Da pat paši futbolisti to darījuši un dara. Linekers jau pirmrindnieks. Bet kaut kāds eksplozīvs naids pašiem pret savējiem. Tas kaut kā nav pieņemams 🤦‍♂️🤭 Par izlasi var gaumīgi ieņirgt, bet rīt jau atkal uzvilkt kreklu, uzlikt ķiveri, nokrāsot ģīmi un iet uz stadionu, ielām/pubiem 😊
piekrītu, tā tas ir, bet ko tur darīt? problēma jau ir plašāka. Palasot kaut kādus delfu komentārus jau visur spraucās ārā žults un naids, cilvēki kompensējas kā nu māk un cik daudz ir gatavi piestrādāt ar sevi

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:41, pirms 4 gadiem
Pēc spēles uzreiz notika sapulce, kur tika pieņemti svarīgi lēmumi:
1)uzvarēt Vāciju pamatlaikā,
2)novest vismaz līdz pagarinājumam spēli ar Somiju,
3)nākošā spēlē Kalniņš tiks iekļauts pieteikumā, ja nebūs aizgājis uz mājām.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:41, pirms 4 gadiem
Viss ir kā vajag, ja nevaram uzvarēt Somiju un Vāciju, tad visai loģiski, ka mums nav vietas 1/4 fināla

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:42, pirms 4 gadiem
ilinens rakstīja: Kalniņš nav muļķis, visu saprot un tāpēc KOŽ
var jau būt

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:42, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nu lūk, te jau vairs nav hokejs, bet zema tiesāšanas kvalitāte. Nedomāju, ka NHL dotu tik ātru noraidījumu.... Nezinu vai tādos gadījumos var, bet tur, ja varētu, būtu jāpieprasa coach challange.
uz noraidījumiem nevar, precīzi nezinu, bet laikam tik vārtu guvumu var pārbaudīt. tampas-floridas PO mačos pāris, kurus redzēju, bija vairākas tādas epizodes, kur nesapratu, nu kā tur var nedot, ja tikko uz otru pusi tieši par tādu pašu iedeva. nu ir viņi tikai cilvēki. arī tur ir tikai cilvēki.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:43, pirms 4 gadiem
Komandas kapteinis mūk ,jo var nedabūt līgumu nakamai sezonai tuvu jau 35, Hārlijs dara visu ,lai tiktu atlaists no LV izlases ,jo top līgums ar NY Rangers ,ko tad Jūs visi gribat sagaidīt.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:43, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Var meklēt, ka sākumā jau nebija 5:0, tas jā... Bet tiesneši nez no kuras tirsas vilka tos divus noraidījumus. Kas zina, kā būtu bez tiem.
Tas ir tas pats, ka mēs nezinām kā būtu, ja tiesneši tajos trīs acīmredzamos LV spēlētāju pārkāpumos tiem neiedeva noraidījumus, ja būtu iedevuši.
Tas viss vairāk, vai mazāk ir varbūtības teorijas, un nekas vairāk.
Interesanti, ka visi tā apiet to faktu, ka tiesneši iedeva OT noraidījumu norvēģiem kur bija 50/50, vairākumā mūsējie bija absolūti impotenti uz vairākuma realizāciju.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:45, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tu gribi teikt, ka tā asv, kuriem zaudējām bija tik ļoti meistarīgāki par mūsējiem?
Neteikšu ka ļoti daudz meistarīgāki, bet bija. Ne par velti šie spēlētāji vairumā pārstāv NHL, kas vien jau ir kvalitātes un meistarības apliecinājums.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:46, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Bukarts vispār kā amatieris izpildija savu bulli😂 Niživijs vēl šodien mierīgi iegabinātu banku pēcspēles metienos
jep par ņizeviju iedomājos, kā bērnu apspēlētu to vārtuvīru.sav;aik pret zviedriem iemeta TĀDU banku.ehh vecie laiki...Dārzinam ar sanāca tā neko....

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:48, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Plus, paskaties kā NBA visus momentus, kas strīdīgi, izskata video... PČ hokejā, tā ir parodija...
NBA tak arī parodīja Kāds pieskaras zvaigznei = svilpe 2+1
zvaigzne nospēlē bīstami tiesneša svilpe klusē.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:50, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: piekrītu, tā tas ir, bet ko tur darīt? problēma jau ir plašāka. Palasot kaut kādus delfu komentārus jau visur spraucās ārā žults un naids, cilvēki kompensējas kā nu māk un cik daudz ir gatavi piestrādāt ar sevi
Problēma tā, ka cilvēki pārāk saceras un sasapņojas par kaut ko, un ja tas nerealizējas, tad ir puņķi, asaras un žults uz pilnu klapi.
Laikam ir vajadzīgi gana daudz gadi, lai saprastu, ka LV hokeja izlases sakarā nevajag pārāk sasapņoties, un priecāties par reāliem rezultātiem. Piemēram, es jau gadus 15 no LV izlases vairs neko negaidu. Jā, tā ir mani vairākkārt pārsteigusi, bet žults točna nav lijusi pa visiem caurumiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:53, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tu gribi teikt, ka tā asv, kuriem zaudējām bija tik ļoti meistarīgāki par mūsējiem?
ASV bija vismaz piespēļu kvalitāte un ātrums, ar to pietika, lai radītu bīstamas situācijas un gūtu vārtus.
P.S. visi pirms čempja runā tie nav saspēlējušies utt.
Latvija ir saspēlējusies? lielākoties piespēlē garām.(ar tādu piespēļu precizitāti vari spēlēties cik gribi tāpat rezultāta nebūs)

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēma tā, ka cilvēki pārāk saceras un sasapņojas par kaut ko, un ja tas nerealizējas, tad ir puņķi, asaras un žults uz pilnu klapi.
Laikam ir vajadzīgi gana daudz gadi, lai saprastu, ka LV hokeja izlases sakarā nevajag pārāk sasapņoties, un priecāties par reāliem rezultātiem. Piemēram, es jau gadus 15 no LV izlases vairs neko negaidu. Jā, tā ir mani vairākkārt pārsteigusi, bet žults točna nav lijusi pa visiem caurumiem.
Tā nav žults, tā ir tikai kārtējā vilšanās reize...

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:54, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: piekrītu, tā tas ir, bet ko tur darīt? problēma jau ir plašāka. Palasot kaut kādus delfu komentārus jau visur spraucās ārā žults un naids, cilvēki kompensējas kā nu māk un cik daudz ir gatavi piestrādāt ar sevi
Iespējams, ka Tu sāki ar pašu problēmas sakni, jo, es ieteiktu, ka:
1) šiem cilvēkiem mazāk būtu jāsēž atkal un atkal Delfos, jo 100% to laiku var veltīt, lai attīstītu sevi un daudz labākā kvalitātē parūpētos par savu un ģimenes labklājību
2) un tad jau var sākt vnk mīlēt dzīvi un nejaukt zaudējumus sportā ar... da kaut vai ar ģimenes suņa/kaķa nāvi. Pārdzīvojums ir, kad Tava komanda sāpīgi zaudē, bet nu ne jau tāds, lai uzsprāgtu līdz griestiem 🤭😁
3) kad uzsākta sevis un dzīves mīlēšana, tad var kļūt par normālu līdzjutēju ar līdzīgu domāšanu kā slavenajā "we won't win the league! we won't win the cup! we're Man United, we don't give a f***" un BEIGT STRESOT PAR S*DIEM 💪😁
...Dienas beigās vienalga, viss, kas ir no svara ir ģimene un bērni

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:55, pirms 4 gadiem
lockee rakstīja: ASV bija vismaz piespēļu kvalitāte un ātrums, ar to pietika, lai radītu bīstamas situācijas un gūtu vārtus.
P.S. visi pirms čempja runā tie nav saspēlējušies utt.
Latvija ir saspēlējusies? lielākoties piespēlē garām.(ar tādu piespēļu precizitāti vari spēlēties cik gribi tāpat rezultāta nebūs)
Es jau par to rakstīju... kāda ir mūsu PIESPĒĻU kvalitāte.... astronomiskā nulle...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:56, pirms 4 gadiem
KHL spēlēja Ro Bukarts un Dzierkals kopā... bij uz ko paskatīties. Tagad "stāri" kājas pavilkt nevar bet pa laukumu ilgi slidinās, jēga nekāda

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:56, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tā nav žults, tā ir tikai kārtējā vilšanās reize...
Par ko vilšanās, kas mainītos tavā dzīvē no tā, ja LV iegūtu medaļas ?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:56, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tā nav žults, tā ir tikai kārtējā vilšanās reize...
Lai kā to arī nenosauktu, tas nemaina lietas būtību u.t.i. sekas bez pamata cerībām un sapņiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:57, pirms 4 gadiem
Indraša vieta nav centrs, bet kopā ar Ābolu centrā, klāt tad Ķēniņu Dzierkalu, Krastenbergu....

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:57, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Iespējams, ka Tu sāki ar pašu problēmas sakni, jo, es ieteiktu, ka:
1) šiem cilvēkiem mazāk būtu jāsēž atkal un atkal Delfos, jo 100% to laiku var veltīt, lai attīstītu sevi un daudz labākā kvalitātē parūpētos par savu un ģimenes labklājību
2) un tad jau var sākt vnk mīlēt dzīvi un nejaukt zaudējumus sportā ar... da kaut vai ar ģimenes suņa/kaķa nāvi. Pārdzīvojums ir, kad Tava komanda sāpīgi zaudē, bet nu ne jau tāds, lai uzsprāgtu līdz griestiem 🤭😁
3) kad uzsākta sevis un dzīves mīlēšana, tad var kļūt par normālu līdzjutēju ar līdzīgu domāšanu kā slavenajā "we won't win the league! we won't win the cup! we're Man United, we don't give a f***" un BEIGT STRESOT PAR S*DIEM 💪😁
Bija tā grāmata "Mākslinieka ceļš" no tādas Džūlijas Kameronas... neesi pārāk salasījies?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:58, pirms 4 gadiem
Vecie buki protams daudz bet kas vinus aizstas. Nu ok krastenbergs izskatas cerigi, a kas vel?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:58, pirms 4 gadiem
mīkstie kauns...
pie visa vainīga nauda patriotisma nekāda...

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:58, pirms 4 gadiem
lockee rakstīja: Par ko vilšanās, kas mainītos tavā dzīvē no tā, ja LV iegūtu medaļas ?
Man? Man vismaz nedēļu būtu prieks un gandarījums. Žēl, ka Tev nē...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-29 00:00, pirms 4 gadiem
lockee rakstīja: Par ko vilšanās, kas mainītos tavā dzīvē no tā, ja LV iegūtu medaļas ?
Pa lielam tā arī ir, ka sports ir jāuztver kā teātra izrāde vai kino filma, kur nav zināms iznākums. Ir emocijas, bet reālā dzīvē no tā nekas nemainās.

     [+] [-]

, 2021-05-29 00:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā to arī nenosauktu, tas nemaina lietas būtību u.t.i. sekas bez pamata cerībām un sapņiem.
Sapņi nekad nemirst, vismaz īstiem līdzjutējiem, tikai tie ar laiku blāvo... un tas ir sāpīgi... kā Džeriņam, kurš šovakar raudāja...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:01, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Man? Man vismaz nedēļu būtu prieks un gandarījums. Žēl, ka Tev nē...
Tagad būsi veselu nedēļu vīlies un sašļucis?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:02, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad būsi veselu nedēļu vīlies un sašļucis?
Tieši tā šef!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:04, pirms 4 gadiem
Tiesneši 1:0 Latvija

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:04, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Sapņi nekad nemirst, vismaz īstiem līdzjutējiem, tikai tie ar laiku blāvo... un tas ir sāpīgi... kā Džeriņam, kurš šovakar raudāja...
Neredzēju ka Džeriņš raudāja, bet, jebkurā variantā, tās bija sekas tam ko viņš pats neizdarīja. Vai mums būtu jāskumst par to ko kāds neizdarīja?

P.S. Labi! Kā saka-katram savs, un sapratne nāk ar gadiem uz mūža spidometra.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:04, pirms 4 gadiem
Labi, ka vismaz paveicaas tikt pie 1punkta🙄 Tik daudz izdeviibas izniekotas

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:06, pirms 4 gadiem
@DaMarcus
Protams, dienas beigās viss izkristalizējas... Tomēr, lai arī ģimene un bērni stāv pāri visam, ir lietas, kas prieku par dzīvi var papildināt, un ir žēl, ja tā nenotiek. Varbūt mana nostaļģija... Man bija 5 gadi, kad skatījis Karkušu un gāju uz sovjetu Dinamo spēlēm (man bija par brīvu)...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzēju ka Džeriņš raudāja, bet, jebkurā variantā, tās bija sekas tam ko viņš pats neizdarīja. Vai mums būtu jāskumst par to ko kāds neizdarīja?

P.S. Labi! Kā saka-katram savs, un sapratne nāk ar gadiem uz mūža spidometra.
DŽeriņa raudas vēl atkārtojumā rādīja...

  -2 [+] [-]

, 2021-05-29 00:07, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Bija tā grāmata "Mākslinieka ceļš" no tādas Džūlijas Kameronas... neesi pārāk salasījies?
Es tikai saku, ka daudziem būtu jāpārdomā prioritātes dzīvē.
Prioritāte = tas, kam velti virsvairāk sava laika. Dienu no dienas. Ja saki, ka prioritāte ir ģimene, bet reāli darba dienās 10-11h esi darbā, ceļā, 2h ap vakariņām pavadi ar ģimeni, bet brīvdienās ieurbies tv/datorā pie futbola, vai dzer ar draugiem, tad nē, ģimene nav Tava prioritāte.

Nedomāju, ka Latvijas hokeja izlases zaudējums var spēt padarīt pēkšņi par pesimistisku lupatu, ja Tava prioritāte nr.1 ir ģimene, darbs, vai kāds hobijs.
Ja mana sieva un dēls rītvakar teiktu "spēlējam vakarā monopolu", tad... man piekāst rītdienas ČL finālu. Vispār ne divu domu.

Visiem jauku vakaru un ievelciet gaisu. Tas ir tiiiikai sports

  -2 [+] [-]

, 2021-05-29 00:07, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: DŽeriņa raudas vēl atkārtojumā rādīja...
Es izslēdzu (pārslēdzu) uzreiz pēc bullīšu sērijas.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-29 00:09, pirms 4 gadiem
Šķiet, ka Kivlenieks būs tāds pats kā Gudļevskis - viena spēle var būt izcila, un tieši pret Kanādu, bet pārējās un svarīgākās vairs nevelk, tāpēc arī pārējai komandai zūd pārliecība. Pietrūkst tomēr Elvja faktors un viņa harizma, enerģija un tas pozitīvais lādiņš, kas dzen uz priekšu.
Lai nu kā, izlasi atbalstīšu vienmēr, un tiekamies nākamgad, jo šis čempis diemžēl ir padi...ts.

     [+] [-]

, 2021-05-29 00:10, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tikai saku, ka daudziem būtu jāpārdomā prioritātes dzīvē.
Prioritāte = tas, kam velti virsvairāk sava laika. Dienu no dienas. Ja saki, ka prioritāte ir ģimene, bet reāli darba dienās 10-11h esi darbā, ceļā, 2h ap vakariņām pavadi ar ģimeni, ber brīvdienās ieurbies tv/datorā pie futbola, vai dzer ar draugiem, tad nē, ģimene nav Tava prioritāte.

Nedomāju, ka Latvijas hokeja izlases zaudējums var spēt padarīt pēkšņi par pesimistisku lupatu, ja Tava prioritāte nr.1 ir ģimene, darbs, vai kāds hobijs.
Ja mana sieva un dēls rītvakar teiktu "spēlējam vakarā monopolu", tad... man piekāst rītdienas ČL finālu. Vispār ne divu domu.

Visiem jauku vakaru un ievelciet gaisu. Tas ir tiiiikai sports
Es tikai mēģinu pateikt, ka divas trīs svarīgākās lietas dzīvē papildina arī desmit daudz mazsvarīgāku. Tas kopumā veido dzīves ainu.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-29 00:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es redzēju vismaz trīs epizodes, kurās mūsējie netika noraidīti, kaut gan bija acīmredzami pārkāpumi. Tam nav svarīga nozīme?
Nevajag meklēt vainīgo zem laternas tikai tāpēc, ka tur stipri gaišāks.
Varbūt nevajag ieslēgt redzi spēles beigās, bet ar to draudzēties visu laiku? Es par Jeržābeku, ne tevi. Jo savādāk izskatās, ka bijis dots uzdevums neļaut Latvijai uzvarēt. Un ups... jau nez kuro reizi un nez kāpēc vienmēr Jeržābeks.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:12, pirms 4 gadiem
Īsti nesaprotu, bet kops kura laika musu izlase ir pieskaitama pie favoritiem! Netiksim 1/4 finala visiem tada vilsanas, itka Latvija butu regbija paputusi Australijai! Nopietni? Nolaidieties uz zemes! Pagaidam musu vieta ir no 9 - 13! Paskataties tak objektivi! 4 maina Karsums? Lidzigi ka basi panem Blumu, un tur banka? Veteranus janem lai speletu pirmajas 2 mainas, nevis 6 min uzskriet, tam ir jaunie censoni kuriem acis deg! Blatu sistema... Redlihs... izlase nav vieta kur pelnit ligumu, stasts par reiz bij...Sarauj Latvija! par 6 punktiem

  +8 [+] [-]

, 2021-05-29 00:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēma tā, ka cilvēki pārāk saceras un sasapņojas par kaut ko, un ja tas nerealizējas, tad ir puņķi, asaras un žults uz pilnu klapi.
Laikam ir vajadzīgi gana daudz gadi, lai saprastu, ka LV hokeja izlases sakarā nevajag pārāk sasapņoties, un priecāties par reāliem rezultātiem. Piemēram, es jau gadus 15 no LV izlases vairs neko negaidu. Jā, tā ir mani vairākkārt pārsteigusi, bet žults točna nav lijusi pa visiem caurumiem.
Ir reta reize, kad skatos sportu kā neitrāls sporta cienītājs un gadās, ka arī tā var gūt baudu. Bet 99% spēļu, skrējienu, lēcienu, šļūcienu utt., piedalās mans favorīts. It sevišķi, ja cīnās Latvija pret citu valsti. Tādos gadījumos cerība, sapnis, azarts, emocijas, neizsakāmais prieks par uzvaru ir tas, dēļ kā jau gadus trīsdesmitpiecus, ja ne vairāk, sports ir liela manas dzīves sastāvdaļa. Vienmēr uzvarēt protams nevar, tāpēc gadās palamāties, bēdāties, pat asaras ir bijušas.
Bet nu nespēju sevi iedomāties sākt skatīties Latvijas hokeja izlases spēli ar domu - kā būs, tā būs.
Arī tagad cerība nav zudusi, sapnis nav miris - tiksim mēs 1/4finālā un ne tikai.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-29 00:17, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Katru nedēļu skatos NHL un tur tiesneši trīc par savu darbu!
Šeit netrīc, tad ir daudz lažu!
Tiesneši ir reāli tizli, piekrītu, bet spēli papi5a paši hokejisti. Nav spēles, nav zīmējuma, jā, nav līdzjutēju. Bet būsim godīgi, reāli nav spēles. Norvēģi pelnīti uzvarēja. Pēc kanādas spēles teicu, ka perfekta spēle, jo tā taču ir Kanāda, bet realitātē redzam, ka vnk Kanāda bija pavisam švaka uz to spēli. Ātrums pietiek vienai trešdaļai. Daudz zaudētu ripu, metienus nevar pa vārtiem trāpīt - tas uz noguruma fona. Reāli ir greizi nolaists ar fizisko sagatavotību 🙈

     [+] [-]

, 2021-05-29 00:19, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tikai saku, ka daudziem būtu jāpārdomā prioritātes dzīvē.
Prioritāte = tas, kam velti virsvairāk sava laika. Dienu no dienas. Ja saki, ka prioritāte ir ģimene, bet reāli darba dienās 10-11h esi darbā, ceļā, 2h ap vakariņām pavadi ar ģimeni, bet brīvdienās ieurbies tv/datorā pie futbola, vai dzer ar draugiem, tad nē, ģimene nav Tava prioritāte.

Nedomāju, ka Latvijas hokeja izlases zaudējums var spēt padarīt pēkšņi par pesimistisku lupatu, ja Tava prioritāte nr.1 ir ģimene, darbs, vai kāds hobijs.
Ja mana sieva un dēls rītvakar teiktu "spēlējam vakarā monopolu", tad... man piekāst rītdienas ČL finālu. Vispār ne divu domu.

Visiem jauku vakaru un ievelciet gaisu. Tas ir tiiiikai sports
Tu saki pilnīgu taisnību 👍👍👍

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:47, pirms 4 gadiem
#PaKruumiem kepkas
Šodien kantori diskotēka
Rums un uzkodas meksikāņu gaumē!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:48, pirms 4 gadiem
Cik punkti līdz PO?

  -3 [+] [-]

, 2021-05-29 00:50, pirms 4 gadiem
J-E-R-Z-A-B-E-K-S noraka speli, paldies par +500 like.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-29 01:01, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tikai saku, ka daudziem būtu jāpārdomā prioritātes dzīvē.
Prioritāte = tas, kam velti virsvairāk sava laika. Dienu no dienas. Ja saki, ka prioritāte ir ģimene, bet reāli darba dienās 10-11h esi darbā, ceļā, 2h ap vakariņām pavadi ar ģimeni, bet brīvdienās ieurbies tv/datorā pie futbola, vai dzer ar draugiem, tad nē, ģimene nav Tava prioritāte.

Nedomāju, ka Latvijas hokeja izlases zaudējums var spēt padarīt pēkšņi par pesimistisku lupatu, ja Tava prioritāte nr.1 ir ģimene, darbs, vai kāds hobijs.
Ja mana sieva un dēls rītvakar teiktu "spēlējam vakarā monopolu", tad... man piekāst rītdienas ČL finālu. Vispār ne divu domu.

Visiem jauku vakaru un ievelciet gaisu. Tas ir tiiiikai sports
Ārprāts, cik salkani un banāli.

Ne sievai, ne dēlam nekas slikts nenotiks, ja rītvakar neuzspēlēs monopolu. Un ja sieva ir laba sieva, viņa tev to nemaz neprasītu, ja zinātu, ka ir spēle, kuru gribi redzēt. Tu arī esi cilvēks, tev arī ir intereses un lietas, kas sagādā prieku, nav vienmēr jāizpatīk sievai.

     [+] [-]

, 2021-05-29 01:05, pirms 4 gadiem
Kā man besī tie latviešu komentētāji.
Cik atceros Herberts Vasiljevs nebija tas izcilākais hokejists un otrs vispār nav zināms, vai hoķi ir mūžā spēlējis.
Māca kā lielie umņiki:
"jāspēlē uzmanīgāk"
"šajā situācijā bija vienkārši jāpieliek augums"
"jādara tas un šis"
Pajoli. Ir kāda cieņa pret džekiem, kas kaut ko sansieguši dzīvē???!!
Krievu komentētāji vispār nemāca un netēlo skolotājus, normāli komentē par situāciju, klubiem utt.
Latvietis ir tāds īpatnis, mācītājs, dīvānā pirdējs.

     [+] [-]

, 2021-05-29 01:09, pirms 4 gadiem
Tufijs 1984
Tu esi sajaucis portālus, ej uz calis.lv un līdzīgiem.

     [+] [-]

, 2021-05-29 01:36, pirms 4 gadiem
supis rakstīja: Vai Bobs, var ielikt Kalniņu beidzot vārtos!?
Kā viņu var ielikt, ja viņš nemaz nav ar komandu?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-29 03:59, pirms 4 gadiem
Tiesnesis kłūdijās daudz, bet vajag vainot vien pašus. Par Kalnińu runājot tad treneri zin labāk, varbūt trauma, varbūt vēl kautkas. Hārtlijs nav idiots, kaut kas jau tur ir tāds.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-29 06:23, pirms 4 gadiem
yura rakstīja: Velti iztērēta nauda aliņam...
Aliņu dzer kādam nolūkam?

     [+] [-]

, 2021-05-29 07:17, pirms 4 gadiem
Es nesaprotu,ko izlasē dara brāļi Bukarti.
Ok,mazais savās maiņās vismaz izskatās ātrs un enerģisks,bet nu golus no viņiem negaidu.
Lielais Bukijs-- kā viņš dodas uz bullīti,tad ticība,ka iemetīs 0%.Indrašis arī neko neizdomāja kā meta caur kājam abos pārbaudes mačos pret Šveici un arī čempī pret Kazahiem

     [+] [-]

, 2021-05-29 07:22, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ārprāts, cik salkani un banāli.

Ne sievai, ne dēlam nekas slikts nenotiks, ja rītvakar neuzspēlēs monopolu. Un ja sieva ir laba sieva, viņa tev to nemaz neprasītu, ja zinātu, ka ir spēle, kuru gribi redzēt. Tu arī esi cilvēks, tev arī ir intereses un lietas, kas sagādā prieku, nav vienmēr jāizpatīk sievai.
nesaprotu, nafig nevar spēlēt monopolu un fonā uzslēgt kā bumbu vai šaibu dauza

     [+] [-]

, 2021-05-29 07:25, pirms 4 gadiem
Naksvils rakstīja: Īsti nesaprotu, bet kops kura laika musu izlase ir pieskaitama pie favoritiem! Netiksim 1/4 finala visiem tada vilsanas, itka Latvija butu regbija paputusi Australijai! Nopietni? Nolaidieties uz zemes! Pagaidam musu vieta ir no 9 - 13! Paskataties tak objektivi! 4 maina Karsums? Lidzigi ka basi panem Blumu, un tur banka? Veteranus janem lai speletu pirmajas 2 mainas, nevis 6 min uzskriet, tam ir jaunie censoni kuriem acis deg! Blatu sistema... Redlihs... izlase nav vieta kur pelnit ligumu, stasts par reiz bij...Sarauj Latvija! par 6 punktiem
8-10.
11-13 vairs nav mūsu vietas pie Boba

     [+] [-]

, 2021-05-29 07:36, pirms 4 gadiem
Vācija, Dānija, Šveice, Kazahstāna tagad arī Norvēgija aiziet mums garām. Tās bija komandas, kuras agrāk sitām vienos vārtos. Bet tas tak ir pilnīgi objektīvi, ja paskatās kā organizēta hokeja sistēma šajās valstīs. Viņiem nav jāmaksā 150-250eiro/mēn. par bērna skološanu hokejā. +ekipējums+treniņnometnes. Cik halles ir Vācijā, Šveicē? Esam tur kur esam objektīvi. 7 vieta mums griesti. Nav jau tik slikti, ja pasaulē 10niekā.

     [+] [-]

, 2021-05-29 07:50, pirms 4 gadiem
Bez fanu atbalsta grûti!

     [+] [-]

, 2021-05-29 07:54, pirms 4 gadiem
Cerams pret Somiem vārtos beidzot būs Kalniņš tad būs varianti Kivliniekam mandrāža sākusies pret KANĀDU bija labs tālāk nepārliecina!!

     [+] [-]

, 2021-05-29 08:41, pirms 4 gadiem
Dinamo Dinamo Dinamo Dinamo

     [+] [-]

, 2021-05-29 09:01, pirms 4 gadiem
Ko te visi čurā, uzvilks somus un vāciešus un viss kārtībā. Baigie fani, ka tik no. irst savējos.

     [+] [-]

, 2021-05-29 09:20, pirms 4 gadiem
doks1959 rakstīja: Vācija, Dānija, Šveice, Kazahstāna tagad arī Norvēgija aiziet mums garām. Tās bija komandas, kuras agrāk sitām vienos vārtos. Bet tas tak ir pilnīgi objektīvi, ja paskatās kā organizēta hokeja sistēma šajās valstīs. Viņiem nav jāmaksā 150-250eiro/mēn. par bērna skološanu hokejā. +ekipējums+treniņnometnes. Cik halles ir Vācijā, Šveicē? Esam tur kur esam objektīvi. 7 vieta mums griesti. Nav jau tik slikti, ja pasaulē 10niekā.
Ko tu tur Šveici jauc pa vidu? Šveice vienmēr mūsējos ir stabili apspēlējusi - paskaties h2h statistiku kopš mēs spēlējam augstākajā divīzijā - vienmēr esam bijuši Šveices klienti, tur nekas nav mainījies.

     [+] [-]

, 2021-05-29 09:48, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es necenšos izcelt, ka tas ir tikai un vienīgi latviešiem tā.
100p vēl citām tautām.

Bet nu mentalitāte aptuveni sekojoša - "Sunderland", pilna stadiona priekšā, zaudē...pasarg Dievs, "Newcastle United"... un nākamajā mačā stadionā var atrast tik vien kā sezonas abonementu īpašniekus 🤦‍♂️😁 Jo pārējie sapsihojušies 😁
Anglijā arī pierasts par savu futbola izlasi smieties. Izlase pati to panākusi. Bet tas ir ar smalku humoru. Anekdotes par Angliju un 11m soda sitieniem vispār pat nav vērts pieminēt. Da pat paši futbolisti to darījuši un dara. Linekers jau pirmrindnieks. Bet kaut kāds eksplozīvs naids pašiem pret savējiem. Tas kaut kā nav pieņemams 🤦‍♂️🤭 Par izlasi var gaumīgi ieņirgt, bet rīt jau atkal uzvilkt kreklu, uzlikt ķiveri, nokrāsot ģīmi un iet uz stadionu, ielām/pubiem 😊
Davai, noskaties veelreiz Villareal un Man Utd pendeles

     [+] [-]

, 2021-05-29 09:49, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Aizsūtīju Bobam vēstuli ar lietām, kas manuprāt jāmaina : 1. nesist savos vārtos, 2. neielaist vairākumā, 3. jāmet tukšos vārtos, 4. iemācīties bullīšu mest. Eksperta analīze.
normals vartsargs metienu realizacija

  -2 [+] [-]

, 2021-05-29 09:54, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Iespējams, ka Tu sāki ar pašu problēmas sakni, jo, es ieteiktu, ka:
1) šiem cilvēkiem mazāk būtu jāsēž atkal un atkal Delfos, jo 100% to laiku var veltīt, lai attīstītu sevi un daudz labākā kvalitātē parūpētos par savu un ģimenes labklājību
2) un tad jau var sākt vnk mīlēt dzīvi un nejaukt zaudējumus sportā ar... da kaut vai ar ģimenes suņa/kaķa nāvi. Pārdzīvojums ir, kad Tava komanda sāpīgi zaudē, bet nu ne jau tāds, lai uzsprāgtu līdz griestiem 🤭😁
3) kad uzsākta sevis un dzīves mīlēšana, tad var kļūt par normālu līdzjutēju ar līdzīgu domāšanu kā slavenajā "we won't win the league! we won't win the cup! we're Man United, we don't give a f***" un BEIGT STRESOT PAR S*DIEM 💪😁
...Dienas beigās vienalga, viss, kas ir no svara ir ģimene un bērni
Ieliku plusu, vienkaarshi domaaju, kursh kretiins ielika miinusu.

     [+] [-]

, 2021-05-29 09:54, pirms 4 gadiem
tikums rakstīja: Ko te visi čurā, uzvilks somus un vāciešus un viss kārtībā. Baigie fani, ka tik no. irst savējos.
dabūs iekšā vienos vartos

     [+] [-]

, 2021-05-29 09:55, pirms 4 gadiem
tu speles skaties ? mokas plus vartos caurums

     [+] [-]

, 2021-05-29 09:58, pirms 4 gadiem
tikums rakstīja: Ko te visi čurā, uzvilks somus un vāciešus un viss kārtībā. Baigie fani, ka tik no. irst savējos.
Tu tachu vispaar ciparus paziisti? Uzvelc peedeejaas divaas abus liiderus, par ko gan ne! Taa kaa divus pirkstus, ne?

Somus veel shogad vareetu, vaacieshus - nu, uzmaniigi...

     [+] [-]

, 2021-05-29 10:02, pirms 4 gadiem
Diemžēl jau pēc kazakiem man bija skaidrs ka USA un NOR mēs visdrīzāk zaudēsim...diemžēl tā arī notika.

     [+] [-]

, 2021-05-29 10:13, pirms 4 gadiem
heh rakstīja: Diemžēl jau pēc kazakiem man bija skaidrs ka USA un NOR mēs visdrīzāk zaudēsim...diemžēl tā arī notika.
jā, jā - un pēc spēles pret vāciešiem teiksi, ka jau pirms cēmpja bija skaidrs, kurā vietā Latvija paliks

     [+] [-]

, 2021-05-29 10:15, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Nepārspīlējiet SC neko viņi nesamazina, jāuzvar Vācija un Ceturtdaļfināls būs!!!
BÙS MEDAĻAS !

     [+] [-]

, 2021-05-29 10:18, pirms 4 gadiem
player7 rakstīja: Es nesaprotu,ko izlasē dara brāļi Bukarti.
Ok,mazais savās maiņās vismaz izskatās ātrs un enerģisks,bet nu golus no viņiem negaidu.
Lielais Bukijs-- kā viņš dodas uz bullīti,tad ticība,ka iemetīs 0%.Indrašis arī neko neizdomāja kā meta caur kājam abos pārbaudes mačos pret Šveici un arī čempī pret Kazahiem
"Lielais Bukijs?" Es gan teiktu : "Vecais un super lènais Bukijs!"

     [+] [-]

, 2021-05-29 10:22, pirms 4 gadiem
norcha 172 rakstīja: Varbūt nevajag ieslēgt redzi spēles beigās, bet ar to draudzēties visu laiku? Es par Jeržābeku, ne tevi. Jo savādāk izskatās, ka bijis dots uzdevums neļaut Latvijai uzvarēt. Un ups... jau nez kuro reizi un nez kāpēc vienmēr Jeržābeks.
Atkal jau sazvèrestìbas teorija ! Tā vienmèr palìdz, kad gribi noklusèt savas kļùdas, tad meklè vainu citos !
Pašiem jàrealizè momenti nevis jànoveļ savu zàģi uz strìpaino !

     [+] [-]

, 2021-05-29 10:25, pirms 4 gadiem
Pagaidām stabili ejam medaļu grafikā. Nav jātrako, kad to nevajag darīt! Nākamajās divās jāmet piektajā robā un pēc tam sestajā pats par sevi ieleks! Tik pareizi peķorkas vajag salikt. Kurš vārtsargu var ielikt? Pareizo.
Ja paņem vidēju kredītu, biļetei pietiks?

     [+] [-]

, 2021-05-29 11:30, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ārprāts, cik salkani un banāli.

Ne sievai, ne dēlam nekas slikts nenotiks, ja rītvakar neuzspēlēs monopolu. Un ja sieva ir laba sieva, viņa tev to nemaz neprasītu, ja zinātu, ka ir spēle, kuru gribi redzēt. Tu arī esi cilvēks, tev arī ir intereses un lietas, kas sagādā prieku, nav vienmēr jāizpatīk sievai.
Ir taču arī tupeļu varoņi, kuri savas intereses ziedo sievas labad.
Tikai ir viens bet u.t.i., ka šiem tupeļu varoņiem tik ilgi iekšā rūgst, ka tie aiztinās no ģimenes pavisam, vai sāk konkrēti laist pa kreisi. Tā tas notiek, ja ģimenē netiek cienīta personiskā brīvība uz abām pusēm.

     [+] [-]

, 2021-05-29 11:32, pirms 4 gadiem
heh rakstīja: Diemžēl jau pēc kazakiem man bija skaidrs ka USA un NOR mēs visdrīzāk zaudēsim...diemžēl tā arī notika.
Kad mūsējie spēlēja ar kazakiem? Un ar kādiem kazakiem-Pievolgas vai Donas?

     [+] [-]

, 2021-05-29 11:56, pirms 4 gadiem
Vai kàds vèl sapņo par medaļàm?!

     [+] [-]

, 2021-05-29 11:58, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Pagaidām stabili ejam medaļu grafikā. Nav jātrako, kad to nevajag darīt! Nākamajās divās jāmet piektajā robā un pēc tam sestajā pats par sevi ieleks! Tik pareizi peķorkas vajag salikt. Kurš vārtsargu var ielikt? Pareizo.
Ja paņem vidēju kredītu, biļetei pietiks?
Gribi tikt uz Arènu un redzèt pazoru Latvijas meistaru izpildìjumà ?!

     [+] [-]

, 2021-05-29 13:25, pirms 4 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Tas, no kā baidījos. Fizuha atkal pievīla. Lēnie norvēģi noskrēja un pelnīti uzvarēja. Jautājumu ir daudz, arī pret Jebaleku. Un nejau speciāli tādus iedeva, bet, kā jau ierasts uz PČ tiek aicināti zemas klases tiesneši. Bet vairāk pašiem pret sevi un arī pret treneri. Kāpēc izjauca vienīgo spēlējošo maiņu, kāpēc Indrašis meta 6. bullīti (jā, viņš ir ļoti tehnisks, bet bullīšos viņš nav labs. Kāpēc nekas netiek mainīts vairākumā?
Itkā jau ierasts, ka letiņi vieglus ceļus nemeklē. Teorētiski jau var somus un fričus uzvarēt, bet reāli kkā neticās, nav šogad tā komandas gara un degsmes. Vienīgais pozitīvais pašlaik ir Krastenbergs, cerams, ka turpinās attīstīties un spēlēs lielu lomu nākotnē.
Noskreeja jo bija back to back speele(Norveegi bija svaigi a mees otro dienu peec kaartas maucam). Kalendars bija loti nepateiciigs mums.