Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Latvija bullīšos piekāpjas Norvēģijai un samazina izredzes uz 1/4 finālu

Toms Jēkabs Bērziņš
Toms Jēkabs Bērziņš

Latvija bullīšos piekāpjas Norvēģijai un samazina izredzes uz 1/4 finālu
Foto: EPA/Scanpix.ee

Pasaules hokeja čempionātā otro zaudējumu pēc kārtas šovakar piedzīvoja Latvijas hokeja izlase, kas izlaida pirmajā trešdaļā iegūto vadību un ar 3:4 pēcspēles metienos piekāpās Norvēģijai. Latvijas sastāvā vārtus guva Renārs Krastenbergs, Ronalds Ķēniņš un Kristiāns Rubīns.

Mūsu hokeja izlase, pateicoties izcīnītam punktam, nu pakāpusies uz ceturto vietu grupā, tomēr iekļūt izslēgšanas spēlēs būs ļoti grūti. Vien punktu no Latvijas atpaliek Kazahstāna, bet divus Kanāda. Nākamo maču Latvijas izlase aizvadīs svētdien, 20:15 tiekoties ar Somiju.

Latvija otro spēli pēc kārtas ļoti ātri nonāca iedzinējos - uz vārtu priekšu lauzās Sondre Uldens, pēc metiena ripu Kivlenieks pazaudēja un pats netīšām to ieraidīja savos vārtos ar kājsargu - 0:1. Pēc vārtu zaudējuma latvieši tika pie vairākām izcilām iespējām divi pret viens ātrajos pretuzbrukumos - garām meta gan Krastenbergs, gan Indrašis, bet Džeriņš uzmeta tieši virsū Haukelandam.

Tomēr Latvija turpināja uzbrukt ļoti aktīvi un 12. minūtē panāca savu - Ronalds Ķēniņš ripu pēc tās ievilkšanas zonā zaudēja, taču to atguva Kristiāns Rubīns un pasita to Renāra Krastenberga virzienā. Pasaules čempionātu debitants perfekti trāpīja vārtu labajā augšējā devītniekā - 1:1. Pāris minūtes vēlāk vēl viena simtprocentīga iespēja - Ķēniņš ar Ābolu izskrēja divi pret vienu vārtsargu, taču to izmantot neizdevās - Ronalds nespēja pārcelt ripu pāri Haukelanda kājsargam.

Ķēniņam dažas minūtes vēlāk izdevās tikt pie vēl vienas iespējas, un šoreiz Šveicē spēlējošais uzbrucējs bija lielisks - izgājienā ripu Ķēniņš raidīja tieši Haukelandam starp kājsargiem - 2:1. Gandrīz uzreiz pēc tam gan rezultāts varēja kļūt 2:2, bet Kivlenieks glāba Latviju, neļaujot izgājienā viņu pārspēt Uldenam.

Otrās trešdaļas sākumā Latvijai vairākumā bija iespēja palielināt rezultāta starpību, taču sanāca pretējais - Balinskis nespēja noturēt ripu uzbrukuma zonā un ļāva Kenam Andrē Ūlimbam izskriet vienam pret Kivleniekam. Norvēģu uzbrucējs izcili trāpīja augšējā stūrī - 2:2. Latvija otrajās 20 minūtēs pie iespējām tikt daudz vairs netika, bet laukumā vairāk risinājās spēka cīņa ar dažādām sadursmēm. Ļoti agresīvu spēka paņēmienu trešdaļas vidū pret Ābolu veica Erlends Lesunds, bet trešdaļas noslēgumā netīri apmalē Miķeli Rēdlihu iegrūda Magnuss Henriksens. Tiesnešu duo lēma norvēģu spēlētājam piešķirt vien divu minūšu sodu.

Arī trešo trešdaļu Latvija iesāka tāpat kā pirmās divas - ar ātri zaudētiem vārtiem. Vārtu priekšā Kristiāns Rubīns nogulēja Matiasu Petešenu, kurš pēc Roseli-Ūlsena piespēles atkal vadībā izvirzīja Norvēģiju - 2:3. Kivlenieks ripu diemžēl tvert nespēja.

Kulda 47. minūtē nopelnīja noraidījumu, kura laikā Norvēģija izveidoja vairākas ļoti bīstamas iespējas starpību dubultot. Mazākumu izturējuši, latvieši ar veiksmes palīdzību rezultātu izlīdzināja. Kristiāns Rubīns ieslidoja aizsardzības zonā un meta no asa leņķa - kļūdījās vārtsargs un izlaida ripu starp kājsargiem - 3:3!

Pēc gūtajiem vārtiem Latvija divas reizes īsā laikā nonāca mazākumā - abās epizodēs noraidījumi tika piešķirti par, maigi sakot, strīdīgiem pārkāpumiem. Interesanti, ka viens no mača tiesnešiem bija čehs Antomīns Jeržābeks - tiesnesis, kurš 2014. gadā neieskaitīja Kaspara Daugaviņa tīri gūtos vārtus pret Baltkrieviju. Tomēr tiesneša dāvanas norvēģi izmantot nespēja, un pamatlaikā vārti vairs netika gūti.

Papildlaikā uz vārtu priekšu rāvās Rodrigo Ābols, nopelnot skaitlisko vairākumu. Tomēr tajā latviešiem neizdevās ripu kustināt pietiekami ātri, kā rezultātā pie mometiem īsti tik neizdevās. Sekoja pēcspēles metieni, kuros pirmajos piecos mēģinājumos abas komandas realizēja pa vienam metienam - otrajā metienu sērijā norvēģiem precīzs bija Ulsens, bet Latvijai ar Haukelandu izcili izrēķinājās Dārziņš. Sestajā metienu sērijā Indrašis precīzs nebija, kamēr Norvēģijas rindās bullīti iemeta Mikaels Hāga, sagādājot latviešiem trešo zaudējumu šajā čempionātā - 3:4.

Latvija - Norvēģija 3:4 (2:1) (0:1) (1:1)

Vārti: 03:50 Sondre Uldens (Kristians Kosastuls, Matiass Treteness) 0:1, 11:55 Renārs Krastenbergs (Kristiāns Rubīns) 1:1 17:44 Ronalds Ķēniņš (Rodrigo Ābols, Kristaps Sotnieks) 2:1. 21:08 Kens Andrē Ūlimbs 2:2 41:56 Matiass Petešens (Matss Roseli-Ūlsens, Kens Andrē Ūlimbs) 2:3 49:42 Kristiāns Rubīns (Uvis Balinskis) 3:3 65:00 Mikaels Hāga 3:4
Soda minūtes: 8:8
Vārtsargi: Matīss Kivlenieks - Henriks Haukelands

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRez.
21. maijs20:15Kanāda2:0
22. maijs20:15Kazahstāna2:3 PM
24. maijs16:15Itālija3:0
27. maijs16:15ASV2:4
28. maijs20:15Norvēģija3:4 PM
30. maijs20:15Somija
1. jūnijs20:15Vācija

B grupa

V.ValstsSUUPZPZVārtiP
1.Somija430108:510
2.Vācija4300119:99
3.ASV4300113:59
4.Latvija5202112:118
5.Kazahstāna5120210:127
6.Kanāda5200310:146
7.Norvēģija5110313:185
8.Itālija400045:160

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tās bija divas vitīgas epizodes viena uzreiz pēc otras, tāpēc tā liekas, bet nekas tik atklāti briesmīgs tur nebija. NHL nav nekāda svētā govs, arī tur visādas lažas gadās.
Katru nedēļu skatos NHL un tur tiesneši trīc par savu darbu!
Šeit netrīc, tad ir daudz lažu!

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 23:39, pirms 3 gadiem
Sivēns123 rakstīja: Ko tu luzeriem padarisi. Abols ir parpratums hokeja.
ņihuja kivleniekam toč nebij jāstāv kastē

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:40, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hokeja domāšana ir katra meistarīga hokejista pamatu pamats.
Ja spēlētājs nepārredz laukumu, bet tupa met ripu pretinieka aizsardzības zonā, tad to nevar nosaukt par hokeja domāšanu.
Tu gribi teikt, ka tā asv, kuriem zaudējām bija tik ļoti meistarīgāki par mūsējiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:40, pirms 3 gadiem
Teikšu tā zaudējām dēļ vārtsarga! Spēle bija ņemama! Visas citas spēles pret Norvēgiju ir bijušas līdzīgas, bet šoreiz ielaidām vairāk un neiemetām vairāk!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:41, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es necenšos izcelt, ka tas ir tikai un vienīgi latviešiem tā.
100p vēl citām tautām.

Bet nu mentalitāte aptuveni sekojoša - "Sunderland", pilna stadiona priekšā, zaudē...pasarg Dievs, "Newcastle United"... un nākamajā mačā stadionā var atrast tik vien kā sezonas abonementu īpašniekus 🤦‍♂️😁 Jo pārējie sapsihojušies 😁
Anglijā arī pierasts par savu futbola izlasi smieties. Izlase pati to panākusi. Bet tas ir ar smalku humoru. Anekdotes par Angliju un 11m soda sitieniem vispār pat nav vērts pieminēt. Da pat paši futbolisti to darījuši un dara. Linekers jau pirmrindnieks. Bet kaut kāds eksplozīvs naids pašiem pret savējiem. Tas kaut kā nav pieņemams 🤦‍♂️🤭 Par izlasi var gaumīgi ieņirgt, bet rīt jau atkal uzvilkt kreklu, uzlikt ķiveri, nokrāsot ģīmi un iet uz stadionu, ielām/pubiem 😊
piekrītu, tā tas ir, bet ko tur darīt? problēma jau ir plašāka. Palasot kaut kādus delfu komentārus jau visur spraucās ārā žults un naids, cilvēki kompensējas kā nu māk un cik daudz ir gatavi piestrādāt ar sevi

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:41, pirms 3 gadiem
Pēc spēles uzreiz notika sapulce, kur tika pieņemti svarīgi lēmumi:
1)uzvarēt Vāciju pamatlaikā,
2)novest vismaz līdz pagarinājumam spēli ar Somiju,
3)nākošā spēlē Kalniņš tiks iekļauts pieteikumā, ja nebūs aizgājis uz mājām.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:41, pirms 3 gadiem
Viss ir kā vajag, ja nevaram uzvarēt Somiju un Vāciju, tad visai loģiski, ka mums nav vietas 1/4 fināla

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:42, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Kalniņš nav muļķis, visu saprot un tāpēc KOŽ
var jau būt

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:42, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Nu lūk, te jau vairs nav hokejs, bet zema tiesāšanas kvalitāte. Nedomāju, ka NHL dotu tik ātru noraidījumu.... Nezinu vai tādos gadījumos var, bet tur, ja varētu, būtu jāpieprasa coach challange.
uz noraidījumiem nevar, precīzi nezinu, bet laikam tik vārtu guvumu var pārbaudīt. tampas-floridas PO mačos pāris, kurus redzēju, bija vairākas tādas epizodes, kur nesapratu, nu kā tur var nedot, ja tikko uz otru pusi tieši par tādu pašu iedeva. nu ir viņi tikai cilvēki. arī tur ir tikai cilvēki.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:43, pirms 3 gadiem
Komandas kapteinis mūk ,jo var nedabūt līgumu nakamai sezonai tuvu jau 35, Hārlijs dara visu ,lai tiktu atlaists no LV izlases ,jo top līgums ar NY Rangers ,ko tad Jūs visi gribat sagaidīt.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:43, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Var meklēt, ka sākumā jau nebija 5:0, tas jā... Bet tiesneši nez no kuras tirsas vilka tos divus noraidījumus. Kas zina, kā būtu bez tiem.
Tas ir tas pats, ka mēs nezinām kā būtu, ja tiesneši tajos trīs acīmredzamos LV spēlētāju pārkāpumos tiem neiedeva noraidījumus, ja būtu iedevuši.
Tas viss vairāk, vai mazāk ir varbūtības teorijas, un nekas vairāk.
Interesanti, ka visi tā apiet to faktu, ka tiesneši iedeva OT noraidījumu norvēģiem kur bija 50/50, vairākumā mūsējie bija absolūti impotenti uz vairākuma realizāciju.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 23:45, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Tu gribi teikt, ka tā asv, kuriem zaudējām bija tik ļoti meistarīgāki par mūsējiem?
Neteikšu ka ļoti daudz meistarīgāki, bet bija. Ne par velti šie spēlētāji vairumā pārstāv NHL, kas vien jau ir kvalitātes un meistarības apliecinājums.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:46, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: Bukarts vispār kā amatieris izpildija savu bulli😂 Niživijs vēl šodien mierīgi iegabinātu banku pēcspēles metienos
jep par ņizeviju iedomājos, kā bērnu apspēlētu to vārtuvīru.sav;aik pret zviedriem iemeta TĀDU banku.ehh vecie laiki...Dārzinam ar sanāca tā neko....

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:48, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Plus, paskaties kā NBA visus momentus, kas strīdīgi, izskata video... PČ hokejā, tā ir parodija...
NBA tak arī parodīja Kāds pieskaras zvaigznei = svilpe 2+1
zvaigzne nospēlē bīstami tiesneša svilpe klusē.

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:50, pirms 3 gadiem
disciplīns rakstīja: piekrītu, tā tas ir, bet ko tur darīt? problēma jau ir plašāka. Palasot kaut kādus delfu komentārus jau visur spraucās ārā žults un naids, cilvēki kompensējas kā nu māk un cik daudz ir gatavi piestrādāt ar sevi
Problēma tā, ka cilvēki pārāk saceras un sasapņojas par kaut ko, un ja tas nerealizējas, tad ir puņķi, asaras un žults uz pilnu klapi.
Laikam ir vajadzīgi gana daudz gadi, lai saprastu, ka LV hokeja izlases sakarā nevajag pārāk sasapņoties, un priecāties par reāliem rezultātiem. Piemēram, es jau gadus 15 no LV izlases vairs neko negaidu. Jā, tā ir mani vairākkārt pārsteigusi, bet žults točna nav lijusi pa visiem caurumiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:53, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Tu gribi teikt, ka tā asv, kuriem zaudējām bija tik ļoti meistarīgāki par mūsējiem?
ASV bija vismaz piespēļu kvalitāte un ātrums, ar to pietika, lai radītu bīstamas situācijas un gūtu vārtus.
P.S. visi pirms čempja runā tie nav saspēlējušies utt.
Latvija ir saspēlējusies? lielākoties piespēlē garām.(ar tādu piespēļu precizitāti vari spēlēties cik gribi tāpat rezultāta nebūs)

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:53, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēma tā, ka cilvēki pārāk saceras un sasapņojas par kaut ko, un ja tas nerealizējas, tad ir puņķi, asaras un žults uz pilnu klapi.
Laikam ir vajadzīgi gana daudz gadi, lai saprastu, ka LV hokeja izlases sakarā nevajag pārāk sasapņoties, un priecāties par reāliem rezultātiem. Piemēram, es jau gadus 15 no LV izlases vairs neko negaidu. Jā, tā ir mani vairākkārt pārsteigusi, bet žults točna nav lijusi pa visiem caurumiem.
Tā nav žults, tā ir tikai kārtējā vilšanās reize...

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:54, pirms 3 gadiem
disciplīns rakstīja: piekrītu, tā tas ir, bet ko tur darīt? problēma jau ir plašāka. Palasot kaut kādus delfu komentārus jau visur spraucās ārā žults un naids, cilvēki kompensējas kā nu māk un cik daudz ir gatavi piestrādāt ar sevi
Iespējams, ka Tu sāki ar pašu problēmas sakni, jo, es ieteiktu, ka:
1) šiem cilvēkiem mazāk būtu jāsēž atkal un atkal Delfos, jo 100% to laiku var veltīt, lai attīstītu sevi un daudz labākā kvalitātē parūpētos par savu un ģimenes labklājību
2) un tad jau var sākt vnk mīlēt dzīvi un nejaukt zaudējumus sportā ar... da kaut vai ar ģimenes suņa/kaķa nāvi. Pārdzīvojums ir, kad Tava komanda sāpīgi zaudē, bet nu ne jau tāds, lai uzsprāgtu līdz griestiem 🤭😁
3) kad uzsākta sevis un dzīves mīlēšana, tad var kļūt par normālu līdzjutēju ar līdzīgu domāšanu kā slavenajā "we won't win the league! we won't win the cup! we're Man United, we don't give a f***" un BEIGT STRESOT PAR S*DIEM 💪😁
...Dienas beigās vienalga, viss, kas ir no svara ir ģimene un bērni

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:55, pirms 3 gadiem
lockee rakstīja: ASV bija vismaz piespēļu kvalitāte un ātrums, ar to pietika, lai radītu bīstamas situācijas un gūtu vārtus.
P.S. visi pirms čempja runā tie nav saspēlējušies utt.
Latvija ir saspēlējusies? lielākoties piespēlē garām.(ar tādu piespēļu precizitāti vari spēlēties cik gribi tāpat rezultāta nebūs)
Es jau par to rakstīju... kāda ir mūsu PIESPĒĻU kvalitāte.... astronomiskā nulle...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:56, pirms 3 gadiem
KHL spēlēja Ro Bukarts un Dzierkals kopā... bij uz ko paskatīties. Tagad "stāri" kājas pavilkt nevar bet pa laukumu ilgi slidinās, jēga nekāda

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:56, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Tā nav žults, tā ir tikai kārtējā vilšanās reize...
Par ko vilšanās, kas mainītos tavā dzīvē no tā, ja LV iegūtu medaļas ?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:56, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Tā nav žults, tā ir tikai kārtējā vilšanās reize...
Lai kā to arī nenosauktu, tas nemaina lietas būtību u.t.i. sekas bez pamata cerībām un sapņiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:57, pirms 3 gadiem
Indraša vieta nav centrs, bet kopā ar Ābolu centrā, klāt tad Ķēniņu Dzierkalu, Krastenbergu....

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:57, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Iespējams, ka Tu sāki ar pašu problēmas sakni, jo, es ieteiktu, ka:
1) šiem cilvēkiem mazāk būtu jāsēž atkal un atkal Delfos, jo 100% to laiku var veltīt, lai attīstītu sevi un daudz labākā kvalitātē parūpētos par savu un ģimenes labklājību
2) un tad jau var sākt vnk mīlēt dzīvi un nejaukt zaudējumus sportā ar... da kaut vai ar ģimenes suņa/kaķa nāvi. Pārdzīvojums ir, kad Tava komanda sāpīgi zaudē, bet nu ne jau tāds, lai uzsprāgtu līdz griestiem 🤭😁
3) kad uzsākta sevis un dzīves mīlēšana, tad var kļūt par normālu līdzjutēju ar līdzīgu domāšanu kā slavenajā "we won't win the league! we won't win the cup! we're Man United, we don't give a f***" un BEIGT STRESOT PAR S*DIEM 💪😁
Bija tā grāmata "Mākslinieka ceļš" no tādas Džūlijas Kameronas... neesi pārāk salasījies?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:58, pirms 3 gadiem
Vecie buki protams daudz bet kas vinus aizstas. Nu ok krastenbergs izskatas cerigi, a kas vel?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 23:58, pirms 3 gadiem
mīkstie kauns...
pie visa vainīga nauda patriotisma nekāda...

     [+] [-]

, 2021-05-28 23:58, pirms 3 gadiem
lockee rakstīja: Par ko vilšanās, kas mainītos tavā dzīvē no tā, ja LV iegūtu medaļas ?
Man? Man vismaz nedēļu būtu prieks un gandarījums. Žēl, ka Tev nē...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-29 00:00, pirms 3 gadiem
lockee rakstīja: Par ko vilšanās, kas mainītos tavā dzīvē no tā, ja LV iegūtu medaļas ?
Pa lielam tā arī ir, ka sports ir jāuztver kā teātra izrāde vai kino filma, kur nav zināms iznākums. Ir emocijas, bet reālā dzīvē no tā nekas nemainās.

     [+] [-]

, 2021-05-29 00:00, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā to arī nenosauktu, tas nemaina lietas būtību u.t.i. sekas bez pamata cerībām un sapņiem.
Sapņi nekad nemirst, vismaz īstiem līdzjutējiem, tikai tie ar laiku blāvo... un tas ir sāpīgi... kā Džeriņam, kurš šovakar raudāja...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:01, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Man? Man vismaz nedēļu būtu prieks un gandarījums. Žēl, ka Tev nē...
Tagad būsi veselu nedēļu vīlies un sašļucis?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad būsi veselu nedēļu vīlies un sašļucis?
Tieši tā šef!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:04, pirms 3 gadiem
Tiesneši 1:0 Latvija

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:04, pirms 3 gadiem
Jessy rakstīja: Sapņi nekad nemirst, vismaz īstiem līdzjutējiem, tikai tie ar laiku blāvo... un tas ir sāpīgi... kā Džeriņam, kurš šovakar raudāja...
Neredzēju ka Džeriņš raudāja, bet, jebkurā variantā, tās bija sekas tam ko viņš pats neizdarīja. Vai mums būtu jāskumst par to ko kāds neizdarīja?

P.S. Labi! Kā saka-katram savs, un sapratne nāk ar gadiem uz mūža spidometra.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:04, pirms 3 gadiem
Labi, ka vismaz paveicaas tikt pie 1punkta🙄 Tik daudz izdeviibas izniekotas

  -1 [+] [-]

, 2021-05-29 00:06, pirms 3 gadiem
@DaMarcus
Protams, dienas beigās viss izkristalizējas... Tomēr, lai arī ģimene un bērni stāv pāri visam, ir lietas, kas prieku par dzīvi var papildināt, un ir žēl, ja tā nenotiek. Varbūt mana nostaļģija... Man bija 5 gadi, kad skatījis Karkušu un gāju uz sovjetu Dinamo spēlēm (man bija par brīvu)...