Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Francija ļoti rezultatīvā finālā izcīna Pasaules kausu

Rolands Eliņš

Francija ļoti rezultatīvā finālā izcīna Pasaules kausu
Francijas izlase svin pasaules čempionu titulu
Foto: Sputnik/Scanpix

Pēc 20 gadu pārtraukuma pasaules futbola tronī atgriezusies Francijas izlase, kas šovakar Lužņiku stadionā Maskavā ar 4:2 aizraujošā un pavērsieniem bagātā spēlē sarūgtināja Horvātijas izlasi un ieguva Pasaules kausu. Tas ir otrais tituls Francijas valstvienības vēsturē.

Plašāks spēles apraksts pieejams teksta tiešraidē

Francijas izlase iepriekš bija triumfējusi Pasaules kausa izcīņā 1998. gadā, kad tās kapteinis bija Didjē Dešāns. Tagad Francija uzkāpusi augstākajā virsotnē ar Dešānu jau galvenā trenera statusā, un viņš kļuvis tikai par trešo cilvēku vēsturē, kurš pratis kļūt par pasaules čempionu gan kā spēlētājs, gan kā treneris.

Francijas izlase Pasaules kausā spēlēja neizšķirti tikai ar Dāniju, kamēr visās pārējās spēlēs uzvarēja pamatlaikā. Astotdaļfinālā Francija ar 4:3 pārspēja Argentīnu, pēc tam ar 2:0 izslēdza Urugvaju, bet pusfinālā ar minimālo 1:0 tika galā ar Beļģiju.

Horvātijas izlasei šis bija pirmais PK fināls tās vēsturē, un horvāti no tā nebija nobijušies. Horvātija uzņēmās iniciatīvu jau līdz ar spēles pirmajām minūtēm un, rādot skaistu futbolu, noteikti ieguva daudz jaunu līdzjutēju. Taču pretinieku drošā un disciplinētā aizsardzība, pašu nespēja izmantot iespējas, kā arī gluži vienkārši neveiksmīgas epizodes liedza Horvātijai apturēt favorīti Franciju.

Horvātijas izlases sākotnējais spiediens aprāvās 18. minūtē, kad Francija beidzot noorganizēja savu pirmo uzbrukumu, un tajā tika fiksēts diskutabls pārkāpums pret Grīzmanu. Viņš pats izpildīja centrējumu, pēc kura bumbu netīšām savos vārtos raidīja Mario Mandžukičs. Francijai izdevās veiksmīgi izvirzīties vadībā, taču Horvātija turpināja kontrolēt spēli un pēc desmit minūtēm arī panāca neizšķirtu – to paveica Ivans Perišičs ar izcilu sitienu pēc māņkustības no soda laukuma robežas.

Taču puslaika pārtraukumā Horvātija tomēr bija spiesta doties iedzinēju lomā. Pēc VAR sistēmas izmantošanas tiesnesis fiksēja spēli ar roku Perišičam, un sekojošo pendeli droši realizēja Grīzmans, gūstot savus ceturtos vārtus turnīrā.

Otrā puslaika sākumā Horvātija radīja vētrainus uzbrukumus, kas reizē pavērsa iespējas Francijai. Pēc Kiliana Mbapē reida labajā flangā pie sitiena no soda laukuma robežas tika Pols Pogbā, kurš ar atkārtotu sitienu trāpīja tieši gar vārtu stabu. Vēl viens trieciens Horvātijai sekoja dažas minūtes vēlāk, kad Mbapē guva par pirmo pusaudzi kopš Peles 1958. gadā, kurš guvis vārtus Pasaules kausa finālā. Mbapē to paveica ātrajā uzbrukumā pēc Ernandesa piespēles no malas, izdarot teicamu tālsitienu aizsarga aizsegā un trāpot apakšējā vārtu stūrī.

Horvāti vēl parūpējās par intrigas atblāzmu, vienus vārtus praktiski uzreiz atgūstot. Šeit gan liela atbildība jāuzņemas Francijas vārtsargam Igo Lorisam, kurš pavirši apstrādāja bumbu, un Mario Mandžukičs viņam to atņēma, uzreiz raidot vārtos. Horvātija arī pēc tam uzbruka ļoti daudz, taču vārtu gūšanas iespējas nemaz nespēja radīt tik bieži. Francija savukārt beigās pat īpaši nerāvās pretuzbrukumos, ļaujot Mbapē vienatnē censties kaut ko izveidot. Kompensācijas laikā Pogbā gan radās iespēja gūt vēl vienus vārtus, taču viņš netrāpīja pa bumbu no vārtu priekšas. Taču Francijas garastāvokli tas nesabojāja ne par mata tiesa, atzīmējot uzvaru ar 4:2.

Francija - Horvātija 4:2 (2:1)

Vārti: Mandžukičs 18` (s.v.), Grīzmans 38` (11m), Pogbā 59`, Mbapē 65` - Perišičs 28`, Mandžukičs 68`
Brīdinājumi: Kantē, Ernandess
Francija: Loriss – Ernandess, Imtitī, Varāns, Pavārs – Kantē (Nzonzī 55`), Pogbā – Matuidī (Toliso 73`), Grīzmans, Mbapē – Žirū (Fekirs 81`)
Horvātija: Subašičs – Strīničs (Pjaca 81`), Vīda, Lovrens, Vrsaļko – Brozovičs – Perišičs, Rakitičs, Modričs, Rebičs (Kramaričs 71`)- Mandžukičs
Galvenais tiesnesis: Nestors Pinata (Argentīna)

Titulētākās izlases

IzlaseSkTituli
Brazīlija51958. 1962. 1970. 1994. 2002.
Vācija41954. 1974. 1990. 2014.
Itālija41934. 1938. 1982. 2006.
Argentīna21978. 1986.
Urugvaja21930. 1950
Francija21998. 2018
Anglija11966.
Spānija12010.

Turnīra labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsValstsVārti (Piespēles)
1.Harijs KeinsAnglija6
2.Romelu LukakuBeļģija4 (1)
3.Deniss ČeriševsKrievija4
4.Krištianu RonalduPortugāle4
5.Kilians MbapēFrancija4
6.Antuāns GrīzmansFrancija4 (3)
7.Jerri MinaKolumbija3
8.Djēgu KostaSpānija3
9.Edinsons KavaniUrugvaja3
10.Artjoms DzjubaKrievija3 (2)
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  +7 [+] [-]

, 2018-07-15 19:56, pirms 6 gadiem
Skumji ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:57, pirms 6 gadiem
Laikam jau pelnīti..
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +17 [+] [-]

, 2018-07-15 19:57, pirms 6 gadiem
saspertais laikam beigas neskatījās, bet jau dricelēja tastatūru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2018-07-15 19:58, pirms 6 gadiem
Paldies Horvātiem!

  +6 [+] [-]

, 2018-07-15 19:59, pirms 6 gadiem
apsveicu Āfrikas izlasi ar vienu no lielākajām haļavām PK finālos

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:00, pirms 6 gadiem
Šubašičs nepaglāba!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:00, pirms 6 gadiem
Āfrikāņi uzvarēja PK

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:01, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: apsveicu Āfrikas izlasi ar vienu no lielākajām haļavām PK finālos
Kad neizglītotiem cirvjiem kā tev trūkst argumentu, tad jāķeras pie pēdējiem salmiem, rasismu un uz faktiem nebalstītu muldēšanu. Ko tad Horvātija ar savām 3 haļavām finālā dara?

  +8 [+] [-]

, 2018-07-15 20:01, pirms 6 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Āfrikāņi uzvarēja PK
nu vismaz Francijā dzimuši āfrikāņī ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2018-07-15 20:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: saspertais laikam beigas neskatījās, bet jau dricelēja tastatūru
Jau bija piegatavojis savus komentārus, vajadzēja tikai iekopēt

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:06, pirms 6 gadiem
Viss,ko vajag zināt par Franciju....Makrons paspiež roku Pūķinam...Slava Ukraine!
Pūķin-Hu*lo!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:06, pirms 6 gadiem
Viss likumsakarīgi Francija stabīli nospēlēja visu čempi!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:07, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Pēdējie 4 pasaules kausa ieguvēji ir Itālija, Spānija, Vācija, Francija. tie faktiski ir visi 4 duži ap kuriem grozas futbols. Anglijai un brazīlijai līdz viņiem ir ļoti tālu.
Brazīlija varētu pat uzvarētu ja grupu turnīru noorganizētu no visām šīm komandām. Nespēja saņemties uz vienu vissvarīgako spēli - tur ir Brazīlijas nelaime lai gan pēc talanta un meistarības viņi pilnīgi noteikti nav zemāk ne par vienu pasaulē !

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:07, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: nu vismaz Francijā dzimuši āfrikāņī ...
A burtam šajā sakarā ir lieli iebildumi

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:07, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kad neizglītotiem cirvjiem kā tev trūkst argumentu, tad jāķeras pie pēdējiem salmiem, rasismu un uz faktiem nebalstītu muldēšanu. Ko tad Horvātija ar savām 3 haļavām finālā dara?
kāds rasisms ? tas ir fakts, ka lielākā daļa Francijas izlases spēlētāju ir āfrikas izcelsmes
pendeles un pagarinājumus izvilkt un uzvarēt arī ir jāmāk. vismaz pirmie divi vārti Francūžiem pilnīgākie bobji. to 11m ko iedeva, nu pizgetz, itkā bija pa roku, bet nu ne jau apzināti. pirms šī turnīra (VAR) nekad mūžā tādu 11m neiedotu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:07, pirms 6 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Viss,ko vajag zināt par Franciju....Makrons paspiež roku Pūķinam...Slava Ukraine!
Pēc tam Puķins nomočī Makaronu hauzenē !

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:09, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Pēdējie 4 pasaules kausa ieguvēji ir Itālija, Spānija, Vācija, Francija. tie faktiski ir visi 4 duži ap kuriem grozas futbols. Anglijai un brazīlijai līdz viņiem ir ļoti tālu.
Itālijai turnīram vispār nekvalificējās, Vācija no grupas netika ārā, un Spānija zaudēja Krieviem. Anglija spēlēja par 3 vietu un Brazīlijai nepaveicās vienā spēlē, kas izslēgšanas turnīrā [tieši futbola] nav nekas neparasts.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:09, pirms 6 gadiem
Ja turnīrs notiktu cilvēku valstī būtu par ko papriecāties bet čempionātu rīkoja izdzimteņi un necilvēki..tas visu sabojāja..

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:09, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Pēdējie 4 pasaules kausa ieguvēji ir Itālija, Spānija, Vācija, Francija. tie faktiski ir visi 4 duži ap kuriem grozas futbols. Anglijai un brazīlijai līdz viņiem ir ļoti tālu.
ja Brazīlijas izlasei dažs labs mazāk ripotu un vairāk spēlētu futbolu, varbūt arī būtu kas vairāk sasniegts. par Angļiem gan piekrītu. vienīgi ar Zviedriem kautcik jēdzīgi izslēgšanas spēlēs nospēlēja, pārējās spēles izslēgšanas laikā ļoti jēlas.

  +5 [+] [-]

, 2018-07-15 20:09, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: nu vismaz Francijā dzimuši āfrikāņī ...
nav jau kaut kādi naturalizētie - visi Francijas futbola SISTĒMAS produkts

  +4 [+] [-]

, 2018-07-15 20:09, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: saspertais laikam beigas neskatījās, bet jau dricelēja tastatūru
Tas vēl sīkums. Tie komentāri ar to dziļo domu vienmēr! Tipa tas elites komentētājs un neraksta boldā.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:10, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: Ja turnīrs notiktu cilvēku valstī būtu par ko papriecāties bet čempionātu rīkoja izdzimteņi un necilvēki..tas visu sabojāja..
Pārspīlēt jau gan nevajag

  +4 [+] [-]

, 2018-07-15 20:11, pirms 6 gadiem
ha ha, kurš tur nīdeja, ka būs garlaicīgs fināls un Francija tikai bumbosies? Mbapē vajadzētu izietu Neymāra skolu, kā vajag krist soda laukumā pie mazākā pieskāriena, un pēc tam raudāt tā kā kāds būtu roku nogriezis

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:12, pirms 6 gadiem
Kurš dabūs MVP - Modris vai Grīziņš?!?!

  +4 [+] [-]

, 2018-07-15 20:12, pirms 6 gadiem
Lai arī Anatolijs teica,ka uzvarēja stiprākais,atļaušos iebilst.Manā skatījumā horvāti vairāk bija pelnījuši uzvaru,par ko liecina nospiedošs pārsvars bumbas kontrolē ,tāpat kā sitieni vārtu virzienā un darbība laukumā,bet šī nebija viņu diena.Diemžēl dzīvē bieži tā notiek ,ne vienmēr uzvar labākais.

  +7 [+] [-]

, 2018-07-15 20:12, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: Ja turnīrs notiktu cilvēku valstī būtu par ko papriecāties bet čempionātu rīkoja izdzimteņi un necilvēki..tas visu sabojāja..
gan Kreivijā gan Katarā empis tika brutāli nopirkts par pelēkās un melnās naudas kukuļiem FIFA funkcionāriem !
Kas domā tai pundurvalstī Katarā, kur ievesti desmitiem tūkstoši viesstrādnieku kas patlaban necilvēciskos apstākļoos un prettiesiskā vidē tur kaut ko uzātro tagad rauj augšā kas pēc tam tiks totāli aizmirsts un pēc desmit gadiem jau tau tuksnes i būs pa pusei viss sabrucis - tas ir labāk nekā tagad pie tiem necilvēkiem krieveļiem ?!

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:12, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: kāds rasisms ? tas ir fakts, ka lielākā daļa Francijas izlases spēlētāju ir āfrikas izcelsmes
pendeles un pagarinājumus izvilkt un uzvarēt arī ir jāmāk. vismaz pirmie divi vārti Francūžiem pilnīgākie bobji. to 11m ko iedeva, nu pizgetz, itkā bija pa roku, bet nu ne jau apzināti. pirms šī turnīra (VAR) nekad mūžā tādu 11m neiedotu.
Pilnīgi visa cilvēce ir Āfrikas izcelsmes. Roka bija 100% un tur nav diskusiju par to vai tur bija pendele vai nē, bet bez VAR protams tādu neiedotu, ja vien gala līnijas tiesnesis neredzētu. Un Horvātu otrie vārti nebija cūcene?

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:13, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Brazīlija varētu pat uzvarētu ja grupu turnīru noorganizētu no visām šīm komandām. Nespēja saņemties uz vienu vissvarīgako spēli - tur ir Brazīlijas nelaime lai gan pēc talanta un meistarības viņi pilnīgi noteikti nav zemāk ne par vienu pasaulē !
BRA ļoti bija sakoncentrējusies pret BEL, bet BEL tad vēl lidoja.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:14, pirms 6 gadiem
emox rakstīja: Lai arī Anatolijs teica,ka uzvarēja stiprākais,atļaušos iebilst.Manā skatījumā horvāti vairāk bija pelnījuši uzvaru,par ko liecina nospiedošs pārsvars bumbas kontrolē ,tāpat kā sitieni vārtu virzienā un darbība laukumā,bet šī nebija viņu diena.Diemžēl dzīvē bieži tā notiek ,ne vienmēr uzvar labākais.
Tikai pilnīgs cirvis varētu pateikt, ka Horvāti bija labāki šajā spēlē. Netrūka šinī čempī spēles, kur labākais zaudēja, bet šī nebija tā spēle.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:15, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Tikai pilnīgs cirvis varētu pateikt, ka Horvāti bija labāki šajā spēlē. Netrūka šinī čempī spēles, kur labākais zaudēja, bet šī nebija tā spēle.
TIEŠi TĀ !
Slēpts komentārs: aivo50

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:16, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: gan Kreivijā gan Katarā empis tika brutāli nopirkts par pelēkās un melnās naudas kukuļiem FIFA funkcionāriem !
Kas domā tai pundurvalstī Katarā, kur ievesti desmitiem tūkstoši viesstrādnieku kas patlaban necilvēciskos apstākļoos un prettiesiskā vidē tur kaut ko uzātro tagad rauj augšā kas pēc tam tiks totāli aizmirsts un pēc desmit gadiem jau tau tuksnes i būs pa pusei viss sabrucis - tas ir labāk nekā tagad pie tiem necilvēkiem krieveļiem ?!
Taisnība jau tev ir par FIFA sapuvušo kantori. Varēja vēl pieņemt stingrus notiekumus, lai čempja laikā pa TV tribīnēs rāda mazus pukas, nevis skaistas meitenes.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:16, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Pilnīgi visa cilvēce ir Āfrikas izcelsmes. Roka bija 100% un tur nav diskusiju par to vai tur bija pendele vai nē, bet bez VAR protams tādu neiedotu, ja vien gala līnijas tiesnesis neredzētu. Un Horvātu otrie vārti nebija cūcene?
kā tieši tā ir cūcene, ja pats uzspēra Mandžukičam uz kājas ? paskaties atkārtojumus, es joprojām nesaprotu, kā Loriss domāja, ka tā piespēle var iziet cauri. cūcene pavisam noteikti bija francijas pirmie vārti.

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:17, pirms 6 gadiem
emox rakstīja: Lai arī Anatolijs teica,ka uzvarēja stiprākais,atļaušos iebilst.Manā skatījumā horvāti vairāk bija pelnījuši uzvaru,par ko liecina nospiedošs pārsvars bumbas kontrolē ,tāpat kā sitieni vārtu virzienā un darbība laukumā,bet šī nebija viņu diena.Diemžēl dzīvē bieži tā notiek ,ne vienmēr uzvar labākais.
Saprotams ka sāp kad savi favorīti neuzvarēja, taču paskaties objektīvi! Angļi bija pat vairāk pelnījuši spēlēt finālā!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:17, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Tas vēl sīkums. Tie komentāri ar to dziļo domu vienmēr! Tipa tas elites komentētājs un neraksta boldā.
Reiz tika arī komentētāji līmeņos dalīti, protams, sevi ieliekot visaugstākajā plauktā

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:17, pirms 6 gadiem
Žēl Horvātijas. Apsveicu Franciju. Viens no labākajiem PČ.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:18, pirms 6 gadiem
nu pārāk jau ilgi tā ceremonija ievelkas - tas krietns akmens krievu dārziņā jo tomēr jacenšas izdarīt ir voisu maksimāli operatīvi kamēr emocijas vēl nav adzisušas un spēlētaju galvas nesakt iezagties domas - nu kad tad tas viss beidzot beigsies ? Cik ilgi vēl ???

  +3 [+] [-]

, 2018-07-15 20:19, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Tikai pilnīgs cirvis varētu pateikt, ka Horvāti bija labāki šajā spēlē. Netrūka šinī čempī spēles, kur labākais zaudēja, bet šī nebija tā spēle.
Pamato, lūdzu. Ja komanda, kas praktiski visu laiku kontrolē bumbu un vairāk uzbrūk, ielaiž haļavīgu own goal un zaudē vārtus no apšaubāmas pendeles, nespēlēja labāk, tad kura zaudējusī komanda šajā turnīrā bija labāka nekā tā, kas uzvarēja ? Lūdzu, nesaki, ka Spānija vai Vācija jo šajā čempī abas bija misenes.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-15 20:19, pirms 6 gadiem
Nu nevienam nav noslēpums ka Krievija nopirka balsojumu..2 pieķēra pie rokas un izmeta no futbola..tad kāpēc ļāva organizēt???

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:20, pirms 6 gadiem
Beidzot PK fināls izdevās. Paldies abām komandām par to.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:21, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: Nu nevienam nav noslēpums ka Krievija nopirka balsojumu..2 pieķēra pie rokas un izmeta no futbola..tad kāpēc ļāva organizēt???
Pārāk dziļi un pārāk tālu (laika ziņā) jau viss bij aizgājis ... ja sāktu kaut ko lauzt tad varēja pilnīgi zaudet autoritāti u vispār varbūt izformēties un radīt totālu haosu pasaules populāraka sporta veida organizācija pasaulē ! Tamdēl piekritu ka Krievijai vajadzēja atstāt, bet Katarai gan mierīgi varēja atņemt tomēr ...

  +7 [+] [-]

, 2018-07-15 20:22, pirms 6 gadiem
Kauns fifa, viņu prezis kopā ar vataiņu ordas galveno slepkavnieku.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:24, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kauns fifa, viņu prezis kopā ar vataiņu ordas galveno slepkavnieku.
Tu jau droši vien Mbape vietā Putinam roku nedotu.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:24, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kauns fifa, viņu prezis kopā ar vataiņu ordas galveno slepkavnieku.
Krieivem pašiem ir jāspriež kādreiz sava taisnā tiesa lielākajam zaglim cilvēces vēsturē ! Neviens cits no malas to īsti nav tiesīgs darīt... noradīt un pabakstīt var ar dzelžainiem faktiem, bet jātiesā tomēr ir pašiem

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:25, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu jau droši vien Mbape vietā Putinam roku nedotu.
toties tu viņam pakaļu nobučotu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:25, pirms 6 gadiem
Kurš tur bļāva,ka bumba jādod Grīzmanam

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:25, pirms 6 gadiem
Šī pasaules kausa lielākais pluss ir VAR sistēmas pierādīšana kā lietderīga. Par VAR sistēmas ātru ieviešanu futbolā.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:26, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Krieivem pašiem ir jāspriež kādreiz sava taisnā tiesa lielākajam zaglim cilvēces vēsturē ! Neviens cits no malas to īsti nav tiesīgs darīt... noradīt un pabakstīt var ar dzelžainiem faktiem, bet jātiesā tomēr ir pašiem
nobāzīs pilsētas centrā blakus jau esošajam sprāgonim.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:26, pirms 6 gadiem
Lietus sākās Putinam grims notecēs

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:26, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu jau droši vien Mbape vietā Putinam roku nedotu.
Es pārdotu visus savus dzīvokļus un mašīnas un visu naudu noziedotu tam varžēdajam kam pietiktu drosmes atklāti un saklļi pateikt - tā lai pēc video atkartojuma to lūpam to visa pasaule redzētu, speižot roku Putinam lai šis pateitu - SLAVA UKRAINAI !

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Šī pasaules kausa lielākais pluss ir VAR sistēmas pierādīšana kā lietderīga. Par VAR sistēmas ātru ieviešanu futbolā.
Bet viņa lietošana tāpat ir jāuzlabo ļoti.CIk rokas tika dotas par konkrētu sodu,bet entās reizes par to pašu netika dots.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:27, pirms 6 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Lietus sākās Putinam grims notecēs
Nu viņam jau n-tās plastiskās ir bijušas ! Grims domāju tur ir minimāl i

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: toties tu viņam pakaļu nobučotu.
Visi sniedz roku Putinam. Nesaka kata sir labi vai slikti bet ir kaut kāda elementāra pieklājība šādā līmenī. Par mūsu Vaira ir sniegusi roku Putinam. Tas bija pirms Krimas okupācijas bet jau tad Putins bija zināms kā īsts nelietis. Tikai tu neatbildēji, tātad tomēr elementāras pieklājības normas tevī nav zudušas. Tas priecē.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kauns fifa, viņu prezis kopā ar vataiņu ordas galveno slepkavnieku.
Piekrītu visam negatīvajam par Putinu, bet toties viņam ir mugurkauls. Latvijai vajag tādu mugurkaula cilvēku par prezidentu.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:28, pirms 6 gadiem
Putinam pat lietussargu tura, pofig par CRO un FRA prezidentiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-15 20:28, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Visi sniedz roku Putinam.
un tu bučo pakaļu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:28, pirms 6 gadiem
Kukulīt viens bija no Nigērijas bet no kurienes bija otrs? Aziāts?

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:28, pirms 6 gadiem
Vadonim tur lietussargu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:28, pirms 6 gadiem
žēl ka neparādīja kā VIDA sarokojas ar PUTINU !

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Putinam pat lietussargu tura, pofig par CRO un FRA prezidentiem.
tā ir puķinfuņu pieklājība

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:29, pirms 6 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Vadonim tur lietussargu
Pasaules bagātākais cilveks to ir pelnījis

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:30, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Es pārdotu visus savus dzīvokļus un mašīnas un visu naudu noziedotu tam varžēdajam kam pietiktu drosmes atklāti un saklļi pateikt - tā lai pēc video atkartojuma to lūpam to visa pasaule redzētu, speižot roku Putinam lai šis pateitu - SLAVA UKRAINAI !
Tūlīt banss būs man klāt un kaut ko runās par latviešu zākāšanu,
Tev latviešu mentalitāte spiežas ārā. Atdot visu par neko vērtīgu savai valstij. Labāk atdod visu to vērtīgo lai mēs savu valsti sakoptu-ceļus, mežus, ezerus, pilsētas utt. Lūk tas būtu patriotisms nevis par kaut kādu vienu bļāvienu no kura nav reāla labuma.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 20:30, pirms 6 gadiem
Es ar paspiestu roku, kā nekā uzrīkoja lielisku čempionātu.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:30, pirms 6 gadiem
Funi...atceros kā Austrālijā neviens kremļa petuham roku nesniedz...pateikt kā beidzās???

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:31, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Bet viņa lietošana tāpat ir jāuzlabo ļoti.CIk rokas tika dotas par konkrētu sodu,bet entās reizes par to pašu netika dots.
Tādas epizodes bija kopumā maz. Tikai cik reizes tika godīgi iedots 11 metri bet ja nebūtu VAR sistēma drīzāk nedotu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:33, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: Pamato, lūdzu. Ja komanda, kas praktiski visu laiku kontrolē bumbu un vairāk uzbrūk, ielaiž haļavīgu own goal un zaudē vārtus no apšaubāmas pendeles, nespēlēja labāk, tad kura zaudējusī komanda šajā turnīrā bija labāka nekā tā, kas uzvarēja ? Lūdzu, nesaki, ka Spānija vai Vācija jo šajā čempī abas bija misenes.
Līdz pirmajiem vārtiem Francija bija spēles noteicēja. Iesita, atdeva iniciatīvu un spēlēja no aizsardzības. Pēc 1:1 kurš bija spēles noteicējs? Atkal Francija. Pēc 2:1 Francijai vairs nebija pamatojuma kontrolēt bumbu, tik svarīgā spēlē. Futbola pirmo reizi skaties vai? Pat Real Madrid bieži vien nav pārāka bumbas kontrolē, jo tāds tas futbols mūsdienās ir izveidojies.

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:34, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: Funi...atceros kā Austrālijā neviens kremļa petuham roku nesniedz...pateikt kā beidzās???
Kaut mko atceros bet tā bija politiķu tikšanās. Katram sava vieta un laiks. Sporta pasākums ir kaut kas cits. Nevajag bojāt sporta svētkus. Polistiskā pasākumā arī var domāt dot vai nedot roku. Ja būtu politiķis tad arī domātu kā rīkoties politiskos saietos, bet kultūras mākslas vai citos ne ar politiku saistītos nejauktu svētku saietu ar šādām neadekvātām darbībām.
Starp citu Ukrainas valstu līderi arī pēc okupācijas ir tikušies ar Putinu un snieguši roku.
Arī ienaidnieki pirms cīņas var viens otram paspiest roku. Tā ir vīrišķīga rīcība.

  +6 [+] [-]

, 2018-07-15 20:35, pirms 6 gadiem
Uzvarēja stiprākie, bet horvātiem cepuri nost. Jebkura mazā tauta lepotos ar šādu izlasi. Sveicu frančus un īpaši Dešamu ar fantastisku un pelnītu panākumu!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:36, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tādas epizodes bija kopumā maz. Tikai cik reizes tika godīgi iedots 11 metri bet ja nebūtu VAR sistēma drīzāk nedotu.
Maz?Četras identiskas rokas-viena pendele.Apmēram šāds 1:4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: doksnomarsa

  +3 [+] [-]

, 2018-07-15 20:37, pirms 6 gadiem
1.5 milajrdi stadions un nav pat uzvelkamais jumts? Tur visu naudu nozaga? Lietussargiem arī nesanāca nauda.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:38, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: 1.5 milajrdi stadions un nav pat uzvelkamais jumts? Tur visu naudu nozaga? Lietussargiem arī nesanāca nauda.
Pirms Maskavas olimpiādes tika nozagta daļa jaunuzceltā velotreka. Tā ir Rusņa

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:38, pirms 6 gadiem
nja, ko lai tagad skatās

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:40, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Es ar paspiestu roku, kā nekā uzrīkoja lielisku čempionātu.
Protams, ka vergiem vajadzīga maize un izpriecas, lai nesaprastu, ka līdz pensijai neviens no viņiem nenodzīvos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:40, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Skatos te komentāros tikai underdog atbalstītāji salasījušies, kuriem pampēri tagad pilni, ka Horvāti neuzvarēja, un brēc par visādām muļķībām. Izaudziet un pieņemiet faktu, ka Francija bija galvu, nē divas tiesas pārāka komanda, ne vienā brīdī 90 minūtēs Francijai nebija panika, vai šaubas par spēles iznākumu.
četras! Nē, piecas! Principā fināls bija lieks. finālturnīrs bija lieks, francija ir tik laba, ka kausu vnk ir jādod uzreiz, bez tās čakarēšanās ar 60+ liekām spēlēm!

  +4 [+] [-]

, 2018-07-15 20:42, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Es ar paspiestu roku, kā nekā uzrīkoja lielisku čempionātu.
Protams, pats plānoja, būvēja, pirka, skrūvēja, ieklāja segumu, izstrādāja kalendāru, sadrukāja un nopārdeva biļetes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:43, pirms 6 gadiem
Horvāti, manuprāt, bija pelnījuši vairāk, bet nu tīri pieklājīgi būtu tomēr apsveikt Francijas izlasi! ';

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Protams, pats plānoja, būvēja, pirka, skrūvēja, ieklāja segumu, izstrādāja kalendāru, sadrukāja un nopārdeva biļetes.
nē, bet iesita ar dūri pa galdu un pavēlēja visu izdarīt kā nākas vai galvas ripos! Spēcīgs arguments.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:51, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka vergiem vajadzīga maize un izpriecas, lai nesaprastu, ka līdz pensijai neviens no viņiem nenodzīvos
Pirms smejies par Krieviju, losi, paskaties, kāds pensijas vecums ir paša valstī! Kad salīdzina, izrādās, ne ar ko labāki neesam, vienīgais, mēs jau sākām celt pensijas vecumu pāris gaud ātrāk! Bet dažus ākstus tas nez kāpēc uzjautrina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-07-15 20:54, pirms 6 gadiem
Jay rakstīja: Pirms smejies par Krieviju, losi, paskaties, kāds pensijas vecums ir paša valstī! Kad salīdzina, izrādās, ne ar ko labāki neesam, vienīgais, mēs jau sākām celt pensijas vecumu pāris gaud ātrāk! Bet dažus ākstus tas nez kāpēc uzjautrina!
Protams, ka es smejos, jo mūsu valdības popularitāte tālu atpaliek no Kremļa pundura popularitātes. Tai pašā laikā Latvijas ekonomiskā situācija ir daudz spožāka, nekā Krievijas. Krieviem var iebarot jebko, ja tik ir vēlme.
Krievijā vidējais dzīves ilgums ir aptuveni 65.5, kamēr Latvijā - 72.7. Ir taču atšķirība.

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:54, pirms 6 gadiem
Tik sirsnīga apbalvošana - Makrons un Grabara - Kitaroviča - īsteni tautas līderi!!!

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:55, pirms 6 gadiem
Skatos, lielai daļai komentētāju mazāk interesē fināla rezultāta apspriešana, bet kārtējā pabezdēšana Krievijas virzienā. Samierināties, pastalas, uzrīkoja krievi lielisku čempi, kur nevienam nav kur piesieties! Gan organizēšana bija līmenī, gan arī sportiskā ziņā čempis bija labs, ar ļoti daudziem negaidītiem iznākumiem!

  -4 [+] [-]

, 2018-07-15 20:55, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka es smejos, jo mūsu valdības popularitāte tālu atpaliek no Kremļa pundura popularitātes. Tai pašā laikā Latvijas ekonomiskā situācija ir daudz spožāka, nekā Krievijas. Krieviem var iebarot jebko, ja tik ir vēlme.
Lai kas mainītos rudenī jāiet un jābalso par Kaimiņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DainixDT
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:57, pirms 6 gadiem
Jay rakstīja: Skatos, lielai daļai komentētāju mazāk interesē fināla rezultāta apspriešana, bet kārtējā pabezdēšana Krievijas virzienā. Samierināties, pastalas, uzrīkoja krievi lielisku čempi, kur nevienam nav kur piesieties! Gan organizēšana bija līmenī, gan arī sportiskā ziņā čempis bija labs, ar ļoti daudziem negaidītiem iznākumiem!
Gan krievu penžas sametīs kapeikas stadionu uzturēšanai, par to tiešām varam nesatraukties

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:57, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: Krievija rīko OS, PK futbolā

kamēr Latvijai max ko spīd organizēt - pk posmi renē

tas var patikt, var nepatikt, bet ir fakts
a ko vēl vairāk vajag,es nesaprotu?

  +4 [+] [-]

, 2018-07-15 20:58, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: Krievija rīko OS, PK futbolā

kamēr Latvijai max ko spīd organizēt - pk posmi renē

tas var patikt, var nepatikt, bet ir fakts
Protams, ka mēs esam lielvalsts, par to es jau sen runāju, bet beidzot arī tu to atzīsti

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 20:58, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: Krievija rīko OS, PK futbolā

kamēr Latvijai max ko spīd organizēt - pk posmi renē

tas var patikt, var nepatikt, bet ir fakts
Par EuroBasket, U19 PČ basketbolā, PČ hokejā jau aizmirsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:59, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Lai kas mainītos rudenī jāiet un jābalso par Kaimiņu!
Par caurkritušiem aktieriem ar Napoleona sindromu nebalsoju, sorry.

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:59, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Putinam pat lietussargu tura, pofig par CRO un FRA prezidentiem.
Putinam službas jau 4 min iepriekš zināja par lietu, kamēr HOR un FRA prezidentiem kā cilvēkiem prognozi saka, post factum : )
Vēl labāk bija, ka Makronam un Infantino no Putina zonķika tās aumaļas vēl pastiprināja lietus efektu. Sākumā arī apsargi virs sevis vairāk turēja, ne virs Makrona un Garbaras - Kitarovičas. Amizanti, bet silti!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:59, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par caurkritušiem aktieriem ar Napoleona sindromu nebalsoju, sorry.
Tad tāpēc tādu duraku kā tu dēļ esam tur kur esam.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 21:02, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Tad tāpēc tādu duraku kā tu dēļ esam tur kur esam.
Es regulāri sekoju politiskajām aktivitātēm un Kaimiņa programma un kadri mani neuzrunā. Kaimiņš mācās no Trampa, tomēr viņam finanses par īsu, lai savu populismu paceltu jaunā līmenī.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:03, pirms 6 gadiem
Sportiskā ziņa nav Krievijas nopelns bet organizatoriskā nav īsti skaidra!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:04, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es regulāri sekoju politiskajām aktivitātēm un Kaimiņa programma un kadri mani neuzrunā. Kaimiņš mācās no Trampa, tomēr viņam finanses par īsu, lai savu populismu paceltu jaunā līmenī.
Būs jautri, Kaimiņam būs ļoti daudz balsu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:05, pirms 6 gadiem
IPS rakstīja: Es tevi atradīšu, lupata, tas ir tikai laika jautājums. Un tad tu atbildēsi par visu, ko esi darījis čekas labā!!! Pat tavs aizstāvis sieva tev nelīdzēs!
Jo tuvāk nāk vakars, jo ips dusmīgo smailiņu skaits pieaug
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:05, pirms 6 gadiem
Tiesnesis sačakarēja spēli. Pie pirmā gola trīs kļūdas:1) nebija sods,2) soda sitiena laikā Pogbā bija aimugurē, 3) Pogbā iestūma Modriču mugurā un iznāca autogols.Nebija arī pendeles, jo viņš nespēlēja ar roku, neredzēja bumbu,jo francis bija priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 21:06, pirms 6 gadiem
Kols rakstīja: Horvāti, manuprāt, bija pelnījuši vairāk, bet nu tīri pieklājīgi būtu tomēr apsveikt Francijas izlasi!
Karte smuka : )

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:07, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Tiesnesis sačakarēja spēli. Pie pirmā gola trīs kļūdas:1) nebija sods,2) soda sitiena laikā Pogbā bija aimugurē, 3) Pogbā iestūma Modriču mugurā un iznāca autogols.Nebija arī pendeles, jo viņš nespēlēja ar roku, neredzēja bumbu,jo francis bija priekšā.
Bija labāki soģi.
Tas pats holandieties vai urugvajietis.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:07, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Čempionāts izcils - man labākais kopš ITA,90. Zinām, ka daudzi no LV apmeklēja šo PČ. Tagad jau no rītdienas jāsāk krāt nauda Katarai. No Latvijas jau 24 h varēja aizbraukt un atbraukt no PČ. Katara jau cits stāsts.
Ko tad nebrauci,tik pļūti bez mitas,kaut kas ar vēdara izeju nav labi?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:08, pirms 6 gadiem
Āfrikas izlase tomēr neatstāja daudz izredžu horvātiem. Vārtu daudz, intrigas krietni mazāk.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:09, pirms 6 gadiem
Jāatdzīst,visnotaļ pelnīti.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:09, pirms 6 gadiem
Prezidente tāda uzcirtusies

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:09, pirms 6 gadiem
IPS rakstīja: Par to idiotu balso tikai tādi vienšūņi kā tu!!!
a tu balsosi par tiem pat un turpināsi apsūnot???

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:09, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Skaidrs, ka jādod, bet ar tādu piebildi, ka ņem ārā to stulbo subjektīvo punktu, kad varētu arī nedod, ja trāpa pa roku soda laukumā, tad ir soda sitiens un nav nevienam jazile, cik dabīgi tā rokā stāvēja, cik ilgi bumba pirms kontakta lidoja utt.,utjp. Citādi, ņemot vērā tās atrunas, mierīgi varēja arī neiedot.
Jā - kā jau rakstīju pēc grupu turnīra, ka VAR visu neatrisinās, jo vienādās situācijās tomēr nelemj vienādi. Un vienu šādu Perišica roku pēc VAR tomēr nepiešķīra.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:10, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Būs jautri, Kaimiņam būs ļoti daudz balsu.
Nope. Ļoti šaubos vai Kaimiņš tiks pat tuvu 5% barjerai, lai gan viss vēl ir iespējams. Es šoreiz par JKP. Tur gan es redzu zināmu potenciālu. Daudz intelektuālu cilvēku sliecas atbalstīt šo partiju.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:10, pirms 6 gadiem
ilgonix rakstīja: Prezidente tāda uzcirtusies
Nebija vērts, jo lietussargs paredzēts tikai vadonim - tas bija viņa varas simbols

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:10, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Jāatdzīst,visnotaļ pelnīti.
Sveiks,
dzīve nedaudz tukšāka paliek pēc čempja, bet tā vienmēr.
Vismaz uzzināju, ka uz Bordo paskatīties mums spīd : )
Kur būs mačs Rīgā vai Ventspilē, ir zināms, lūdzu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:14, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: par Jurašu un Potapovu tikai lohi balsotu
Tikai tādi kā tu sauc Strīķi par Potapovu. Parasti to dara interneta troļļi, kuriem maksā par Latvijas nomelnošanu.
Par ko pats balsosi? Un tikai nesaki, ka nebalsosi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:15, pirms 6 gadiem
>>>sasperjods
Runā ,ka Ventspilī,bet vēl jau nav albāņi uzvarēti divu spēļu summā.Tiesa,es pats šīm runām īpaši neticu,jo no Top pieci valstu klubiem neviens vēl Ventspilī nav spēlējis.Tiesa,tik agrā turnīra stadījā, arī nav trāpījušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:17, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Brīnums ka tribīnes nebļauj "Rassija,Rassija"
bļāva 67 min, bet ātri apklusināja FRA un HOR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:18, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>sasperjods
Runā ,ka Ventspilī,bet vēl jau nav albāņi uzvarēti divu spēļu summā.Tiesa,es pats šīm runām īpaši neticu,jo no Top pieci valstu klubiem neviens vēl Ventspilī nav spēlējis.Tiesa,tik agrā turnīra stadījā, arī nav trāpījušies.
Labāk Ventspilī! Vēlreiz apsveikumi par 4dienu : )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nemiez eļļā, Jod, beidzās Futbols, drīz Rudens ar Hokeju, ar lielo Dinamo un vareno KHL, garlaicīgi nebūs!
Ja Tev futbols ir tikai PK, tad Tev beidzās, bet pilnā sparā rit LV virslīga, sākusies jaunā Eirokausu sezona utt.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:20, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: ieteiktu palasīt Lato Lapsas grāmatas

un tas vēl pirms JKP rašanās, bet cilvēkiem atmiņu un zināšanu nav, tāpēc ar skaistiem saukļiem var nākt iekšā politikā, tas nekas , ka agrāk esi veicinājis korupciju, nopludinājis info par naudu no KNAB utt
Lato Lapsu ne vienmēr ir jāņem par pilnu. Viņam patīk provokatīvi bestselleri, kuriem ir labs noiets, tas arī viss. Protams, ka nevar atbildēt uz jautājumu, jo tev nemaksā par domāšanu, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:22, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: IPS, tavai zināšanai, ir profesionāls otsidčiks, proti, uzņemas citu vainu, parasti sīkos noziegumos, un par piķi labprātīgi dodas čokā Viņam jau šī ir kāda trešā vai ceturtā hodka pedējo trīs gadu laikā Kā piķis beidzās, tā atpapaļ aiz restēm, iznāk ārā, patēlo varoni, patroļļo internētā, atrod jaunu klientu un sākas viss no gala
Vienā vārdā, torpēda, vai tulkojumā podstavnoj kazjol?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:31, pirms 6 gadiem
Sākam zīmēt simbolisko izlasi?
Kurtuā
Pavārs Alderveirelds Grankvists Vrsaļko
Azārs Modričs Grīzmans Šakirī
Mbapē Perišics
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 21:36, pirms 6 gadiem
4:2, bez ierunām, šaubu nav... cilvēciski varbūt mazliet žēl horvātus, lielisks turnīrs aizvadīts, neviens jau pirms finālturnīra viņiem neparedzēja vietu finālā. Jauks un interesants fināls un pelnīts tituls Francijai

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:37, pirms 6 gadiem
IPS rakstīja: Visa burta varenība - ielikt mīnusu
Es arī ieliku

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:38, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Sākam zīmēt simbolisko izlasi?
Kurtuā
Pavārs Alderveirelds Grankvists Vrsaļko
Azārs Modričs Grīzmans Šakirī
Mbapē Perišics
Šis jau tev pirmaja komentā bija jāiepirž

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 21:41, pirms 6 gadiem
IPS rakstīja: Visa burta varenība - ielikt mīnusu
atvilksies fuņa, ar nenoslinkos

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:42, pirms 6 gadiem
Mans simboliskais XI:
Krištianu Ronaldu x 11
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:52, pirms 6 gadiem
Skumji jau nav ka Francija uzvarēja, visi taču cilvēki melnādainie vai baltie, viņi kā futbolisti mums neko ļaunu jau nedara, nav viņi ļaunie. Sakiet nē rasismam. Bet ar sirdi fanoju par horvātiem!! Bet fraņči vēl būs neapturami nākamos ciklus uzskatu, arī EURO 2020 smagi pret viņiem būs spēlēt, Mbapē jaunais talants visnotaļ spožš (Mesi un Ronaldu ēras jau plus mīnus jau ir savu slavu izsmēlušas).

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:53, pirms 6 gadiem
...kad tik ilgi bija jāgaida apbalvošana, radās aizdomas, ka gravieris Stjopa no3,14zdījis to kausu !

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:53, pirms 6 gadiem
Tā tik bija spēle.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:54, pirms 6 gadiem
Var apsveikt Franciju-visumā jau pelnīti!Bet nu finālā viņiem varēja redzēt kājas drusku trīcēja,bet nu šoreiz vairs horvātiem veiksmes nebija,un tā pagiezās uz otru pusi..Gribējās jau lielāku intrigu līdz pašām beigām..!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 21:55, pirms 6 gadiem
Es piekrītu Anatolijam Kreipānam Horvāti kopumā ņemot nospēlēja par spēli vairāk 120+ 120+ 120 min (30+30+ 30) min! Piekrītu nespēja skrieties Horvāti ar Franciju, Mbapē ļoti ātrs un viņu nespēja apturēt horvāti!!! Grīzmans arī talantīgs čaļis.

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:56, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: 4:2, bez ierunām, šaubu nav... cilvēciski varbūt mazliet žēl horvātus, lielisks turnīrs aizvadīts, neviens jau pirms finālturnīra viņiem neparedzēja vietu finālā. Jauks un interesants fināls un pelnīts tituls Francijai
Nu tieši tā-horvāti jau varoņi arī iekļustot finālā!Savu veiksmi izsmēluši bija...

     [+] [-]

, 2018-07-15 21:56, pirms 6 gadiem
2020 EURO būs arī ļoti interesants ja ņem vērā pasaules kausā 6 nieks ir EIropieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 22:01, pirms 6 gadiem
Beidzot Rakitičs kautko parādīja,bet ar to nepietika..Piedevām vēl veiksme un Subasičs galīgi caurais,nu grūti bija farančiem neuzvarēt ar visu Lorisa muļķību..!

     [+] [-]

, 2018-07-15 22:04, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kad neizglītotiem cirvjiem kā tev trūkst argumentu, tad jāķeras pie pēdējiem salmiem, rasismu un uz faktiem nebalstītu muldēšanu. Ko tad Horvātija ar savām 3 haļavām finālā dara?
Nu jā,ar horvātiem finālā,tādu finālu arī varēja gaidīt..!

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 22:04, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: ---Sakiet nē rasismam.---
Varbūt arī teikt skaļu NĒ nacionālismam un nacionālo izlašu turnīriem? Kāpēc nedrīkst dalīt pēc rases, bet pēc piederības attiecīgai valstij jeb zemes pleķim drīkst? Kas tie par hrenoviem noteikumiem tādiem, ibitīt matos!!!? Tātad, sanāk tā, ja es esmu dzimis attiecīgajā zemes pleķī, es esmu izredzētāks par tiem, kuri tur dzimuši nav, taču vadoties pēc senču asinīm man ir tuvāki, nekā mani teritoriālie pseidobrāļi? NOST AR POLITKOREKTUMU!!!
Nevar vienu nāciju rasi celt augstāk par citām. Jūti līdzi savai rasei, nācijai, valstij, pasaules daļai utt. Jūtu līdzi savējiem un neapsaukā, neapvaino citus. Lai dzīvo politkorektums.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: atvilksies fuņa, ar nenoslinkos
Slinks esmu šovakar.

     [+] [-]

, 2018-07-15 22:08, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kad neizglītotiem cirvjiem kā tev trūkst argumentu, tad jāķeras pie pēdējiem salmiem, rasismu un uz faktiem nebalstītu muldēšanu. Ko tad Horvātija ar savām 3 haļavām finālā dara?
Kāds te sakars ar neizglītotību? Negribu Tevi sarūgtināt, bet Francijas tā sauktaja izlasē bija tīri divi francūži, Grīzmans un Vārtsargs, pārējie lūk:

Fekirs - Alžīrieties,
Kimbele - Kongo,
Dembele - Mauritānija,
Sindibe- Kamerūna,
Pogba-Gvineja,
Tolisso-Togo
Matuuidi-Angola,
Kante-Mali
Nzonzi-Kongo
Mbappe-Kamerūna
Mendy-Senegāla,
Mandanda-Kongo

Tu piedod atvaino, man nav nekas pret pērtiķiem, bet lai spelē savās izlasēs.

Vai arī lai izlasi sauc pareizi...Āfrikas nacionalā izlase un viss būs pareizi.

Neliela statistika francijas šobrīdējā situācijā, francijā katrs 5 bērns (KATRS 5tais), dzimst francūzis, visi pārejie āfrikāņi...

Jautajums, kur iepriekšējais komentētajs kļūdījās? To ka Tu esi neizglītots jau tapat ir skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 22:10, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Saki nevar? Bet kam tādā gadījumā ir domāti starptautiskie sporta turnīri, ja ne vienas nācijas celšanai pāri citām?
Tā ir sacensība, tas ir sports. Lūdzu sacenties un pierādi savu pārākumu vienā konkrētā sporta veidā. Cīnās pret apvainojumiem, pazemojumiem.

     [+] [-]

, 2018-07-15 22:11, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: 4:2, bez ierunām, šaubu nav... cilvēciski varbūt mazliet žēl horvātus, lielisks turnīrs aizvadīts, neviens jau pirms finālturnīra viņiem neparedzēja vietu finālā. Jauks un interesants fināls un pelnīts tituls Francijai
Tiesnesis salauza spēli... jo tur ne tuvu nebija 11m
Un sorry ja ar tādu sastāvu kā afrikai ir jāsēž aizsardzībā (starkov style), tad to citādāk neka par geju futbolu nosaukt nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:18, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Rezervistos:
Artems Bruvers - Krievija
Es jau varēju visiem iziet cauri, slinklums tik daudz rakstīts, fakts-francijas izlasē divi francūži. Ar to viss izteikts. Var te priecāties vai nē, labak lai LV izlasē ir 100tajos trangos nekā 10...bet tur spēlētu, Mambe, Kinhunjko, Pogba un citi pērtiķi... ar to viss pateikts, Izlases nav klubi...

Šodien bāra viens francūzis tā priecājās bļāva, piegāju, uzsitu pa plecu, pateicu - priecajies ka uzvarēja āfrika? Ko domā viņs pateica? Daaaa piuelika bikses aizvērās un klusēja... 0 ARGUMENTU...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu vispār iedziļinājies manā komentārā, par ko es rakstīju? Pamatdoma bija, kas ir noteicošais, svārīgākais faktors attiecīgas nācijas piederībai, vai banāla tupa piedzimšana konkrētajā zemes pleķī, jeb arī etniska izcelsme, tavu senču asinis? Kāpēc mūsdienās pirmais tiek likts augstāk par otro?
Nejauc tautību un nāciju. J ajau 9.klases skolēni to apgūst, tad araī tu sapratīsi ka tās ir divas dažādas lietas. Tautība dzīves laikā nevar mainīties, nācija gan. Arī nacionālisms un nacisms ir 2 dažādas lietas.

     [+] [-]

, 2018-07-15 22:21, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: vēsture rāda, ka baltie ir pārāki intelektuālā ziņā par melnajiem

bet sportos labāki ir melnie
Jā tā tas ir, bet tas nedod tiesības melnos diskriminēt.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 22:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Jā tā tas ir, bet tas nedod tiesības melnos diskriminēt.
Nu tak ej un melnajiem izlaizi pakaļu, kur problēma? KAD melnie baltos apsaukā, tas nav rasisms, kad nosauc faktus francija=āfrika, tas ir rasisms... ha

Nu davai esi gudrāks un nejauc FAKTS konstotāciju ar rasismu!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:26, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu tak ej un melnajiem izlaizi pakaļu, kur problēma? KAD melnie baltos apsaukā, tas nav rasisms, kad nosauc faktus francija=āfrika, tas ir rasisms... ha

Nu davai esi gudrāks un nejauc FAKTS konstotāciju ar rasismu!
Redz atkal krīti kaut kād;as galējībās un normāli diskutēt neproti. Ko nozīmē arguments - izlaizi. Vai es teicu ka melnie jāpeilūdz. Tādi paši cilvēki kā baltie savās tiesībās. Varbūt mazliet palasi apdomā pats kas ir rasisms un kas nav. Svarīgi arī ir ar kādu domu mēs kaut ko darām.
Juatājums vai tu zini kādēļ melniem ļoti aizvainojošs ir vārds nēģeris. ļoti konkrēts jautājums. Ja kādai tautai kāds vārds nepatīk ir aizvainojošs es to nelietošu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-07-15 22:32, pirms 6 gadiem
Franči pelniti pacēla turzu

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 22:33, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Redz atkal krīti kaut kādas galējībās un normāli diskutēt neproti. Ko nozīmē arguments - izlaizi. Vai es teicu ka melnie jāpeilūdz. Tādi paši cilvēki kā baltie savās tiesībās. Varbūt mazliet palasi apdomā pats kas ir rasisms un kas nav. Svarīgi arī ir ar kādu domu mēs kaut ko darām.
Juatājums vai tu zini kādēļ melniem ļoti aizvainojošs ir vārds nēģeris. ļoti konkrēts jautājums. Ja kādai tautai kāds vārds nepatīk ir aizvainojošs es to nelietošu.
Nevajag liet, esmu bijis ārzemēs, asv, arī āfrikā nē ģeriem aizvainojošs vārds n ēģeris? JOKO? Viņi savā satarpā maz zini kā viens otru sauc? Ņujorkā zin kā viņi viens otru uzrunā? TIEŠI NĒ ĢER IS...

Un tagad vēl viena lieta, KAMĒR PASAULĒ BŪS TĀ, KA NĒĢ
ERI/PĒRTIĶI, MUSORI baltos saukās par baltajiem, baltajām pakaļām f******** whits...UN TAS NETIKS UZSKATĪTS PAR RASISMU, es tos mēZlus saukšu kā vien vēlos!

Ja viņi var saukt baltos PAR baltajiem un tas ir ok bet baltie melnos par melnajiem ta sir rasisms, dzeltenos viņi sauc par suši, šīībaciem, dzeltenejiem UN TAS NAV RASISMS....tad nu sorru metenīt, tā jau ir kkāda dubultmorale.

     [+] [-]

, 2018-07-15 22:33, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: vēsture rāda, ka baltie ir pārāki intelektuālā ziņā par melnajiem

bet sportos labāki ir melnie
vēsture rāda ,ka tadi dalbajobi ,ka tu visu mūžu dzīvo uz senču kakla

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:35, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Melnie ir pārāki tikai tur, kur acīmredzami dominē dzīvnieciskums pār cilvēciskumu Skriešānā, lēkāšanā, kliegšanā, bara instinktā, temperamentālā nesavaldībā, zemiskumā (tieši tā un tas ir neapstrīdami!) Pērtiķbols, bokss, vairākas vieglatlētikas disciplīnas, tas praktiski arī viss, kur viņi izteikti dominē un arī ne vienmēr
Kliegšanā?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:44, pirms 6 gadiem
Jay rakstīja: Skatos, lielai daļai komentētāju mazāk interesē fināla rezultāta apspriešana, bet kārtējā pabezdēšana Krievijas virzienā. Samierināties, pastalas, uzrīkoja krievi lielisku čempi, kur nevienam nav kur piesieties! Gan organizēšana bija līmenī, gan arī sportiskā ziņā čempis bija labs, ar ļoti daudziem negaidītiem iznākumiem!
Krievu pasaule ir skaista tikai no attāluma, kā saka šajā video: https://www.youtube.com/watch?v=PCt...

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 22:44, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nevajag liet, esmu bijis ārzemēs, asv, arī āfrikā nē ģeriem aizvainojošs vārds n ēģeris? JOKO? Viņi savā satarpā maz zini kā viens otru sauc? Ņujorkā zin kā viņi viens otru uzrunā? TIEŠI NĒ ĢER IS...

Un tagad vēl viena lieta, KAMĒR PASAULĒ BŪS TĀ, KA NĒĢ
ERI/PĒRTIĶI, MUSORI baltos saukās par baltajiem, baltajām pakaļām f******** whits...UN TAS NETIKS UZSKATĪTS PAR RASISMU, es tos mēZlus saukšu kā vien vēlos!

Ja viņi var saukt baltos PAR baltajiem un tas ir ok bet baltie melnos par melnajiem ta sir rasisms, dzeltenos viņi sauc par suši, šīībaciem, dzeltenejiem UN TAS NAV RASISMS....tad nu sorru metenīt, tā jau ir kkāda dubultmorale.
Tātad nezini ko melnajam nozīmē vārds nēģeris. Melnais melnakam to var teikt, bet ja baltais to saka melnajam Amerikā , Āfrikā vai kur citur tas jau skan savādāk. Protams ka jebkuru cilvēku ietekmē vide kurā audzis un ne jau visi melnei ir vienādi bet pamatā melnajam nēģeris no balto mutes nozīmē veinu domu. Arī melnie tikai ir ar dažādu uzvedību, temperamentu utt.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:45, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nevajag liet, esmu bijis ārzemēs, asv, arī āfrikā nē ģeriem aizvainojošs vārds n ēģeris? JOKO? Viņi savā satarpā maz zini kā viens otru sauc? Ņujorkā zin kā viņi viens otru uzrunā? TIEŠI NĒ ĢER IS...

Un tagad vēl viena lieta, KAMĒR PASAULĒ BŪS TĀ, KA NĒĢ
ERI/PĒRTIĶI, MUSORI baltos saukās par baltajiem, baltajām pakaļām f******** whits...UN TAS NETIKS UZSKATĪTS PAR RASISMU, es tos mēZlus saukšu kā vien vēlos!

Ja viņi var saukt baltos PAR baltajiem un tas ir ok bet baltie melnos par melnajiem ta sir rasisms, dzeltenos viņi sauc par suši, šīībaciem, dzeltenejiem UN TAS NAV RASISMS....tad nu sorru metenīt, tā jau ir kkāda dubultmorale.
Ar tevi viss skaidrs. Tavos komentāros laužs ārā naids.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 22:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ar tevi viss skaidrs. Tavos komentāros laužs ārā naids.
Tu pats sevi dzirdi ? Haha.. kāds naids, skaidri pateikts, netaisos paciest DUBULTMORALI...UN PUNKTS, lasi pa burtiem. Bet ar Tevi skaidrs, ka esi tolerantais aizmugures piedziņas vecis

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 23:18, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kliegšanā?
Neesi dzirdējis? Nākamgad būs kliegšana pasaules čempionāts, tur Āfrikas izlases dominē tā pat kā Eiropa futbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 23:38, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Šodien bāra viens francūzis tā priecājās bļāva, piegāju, uzsitu pa plecu, pateicu - priecajies ka uzvarēja āfrika? Ko domā viņs pateica? Daaaa piuelika bikses aizvērās un klusēja... 0 ARGUMENTU...
Vot tas ir vecis, cepuri nost! Ceru, ka saprati - tas ir sarkasms! Kas ir draudzene nolaida pa kreisi ar āfrikas tautības pārstāvi, ka tāds naids? Ko necēli tādu brēku pēc Beļģijas uzvaras? Tur taču arī spēlē tikai beļģi vai ne?
Esi kārtīgi izstudējis savu ciltsrakstus? varbūt kāda Krieva, Vācieša, Lietuvieša, Poļa, Zviedra piemaisījums tevī nav atrodams? ā pareizi tie visi ir baltie un tādēļ neskaitās :p

     [+] [-]

, 2018-07-15 23:45, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Melnie izteikti dominē tikai 2 sportaveidos - pērtīķbols un sprints.
Hokejs- baltie
Futbols- Mesi, Ronaldu
Peldēšanā - Felpss,
tenisā - Džoko, Nadāls,
boksā slāvi - Kličko, Fjurijs.
Svarcelšana, riteņbraukšana, galda teniss utt. visrur aziāti un baltie.
Bokss - Džošua, Meivezers, Vailders, Hejs. Viņi visi ir melnie.

     [+] [-]

, 2018-07-15 23:45, pirms 6 gadiem
Pa TV parādīja, kā spēles laikā laukumā izskrien cilvēki?
https://www.youtube.com/watch?v=cJV...
https://tvrain.ru/news/sostavili_pr...

     [+] [-]

, 2018-07-15 23:48, pirms 6 gadiem
No boksa vēstures var pieminēt Lenoksu Luisu, Taisonu utt. Arī viņi ir melnie.
Par pārējiem sporta veidiem piekrītu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 23:49, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, rādija.
Ko Toļiks par to?

     [+] [-]

, 2018-07-15 23:52, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bokss - Džošua, Meivezers, Vailders, Hejs. Viņi visi ir melnie.
Džošua arī?

     [+] [-]

, 2018-07-15 23:53, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ko Toļiks par to?
Man šķiet ka viņš vispār tam nekādu uzmanību neveltīja.
Tas otrs tik iesaucās, kad šamās izskrēja laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-16 00:01, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Hejs ir tas kuru nomizoja Klicko un Beljū.
Vailderam nav bijis neviens nopietns pretinieks, Džošua uzvar;eja Kličko tikai kad jau tam bija 40 gadi. Meiveizers melnie dominēja tikai pirms 20 gadiem, bet tagad pārsvarā slāvi - Usiks, Kličko, Golovkins, Povetkins utt.
Varbūt šobrīd Hejs nekas nav, bet viņš ir bijušais pasaules čempions. Kļičko viņu nomizoja tikai pēc punktiem un Belju knapi zaudēja pat ar vienu kāju.
Jā, nav normāli pretinieki bijuši Valderam, bet galīgi sūdīgs viņš arī nav.
Interesanti, Vailderu tu noliec, bet Usiku redz piemini kā labo tēlu. Tad jāprasa - ko gan Usiks tādu izdarījis? Uzveica Huku, kuru nu jau visi piekauj, uzveica Mairi. Vai ir vēl kas?
Povetkinam tulit būs cīņa ar Džosuā. Tad nu redzēs kā tavam favorītam ies pret melni.

     [+] [-]

, 2018-07-16 00:08, pirms 6 gadiem
Viss ko varu pateikt ir cenzēts.

     [+] [-]

, 2018-07-16 00:10, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: No boksa vēstures var pieminēt Lenoksu Luisu, Taisonu utt. Arī viņi ir melnie.
Par pārējiem sporta veidiem piekrītu.
Šaušanā baktie badmintonā un galda tenisā aziāti. Burāšanā un citos ūdenssporta veidos baltie

  +2 [+] [-]

, 2018-07-16 00:11, pirms 6 gadiem
Žēl. Horvāti acīmredzot savu veiksmes limitu bija iztērējuši, un Francija pirmajā puslaikā tīri uz pretinieku neveiksmes rēķina ieguva 2:1. Ar to pietika... Bet kopumā horvāti patika daudz labāk. Nevar gluži teikt, ka franči nav pelnījuši titulu, bet, manuprāt, Horvātija vai Beļģija to bija pelnījušas vēl vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-16 00:40, pirms 6 gadiem
fire rakstija
Kāds te sakars ar neizglītotību? Negribu Tevi sarūgtināt, bet Francijas tā sauktaja izlasē bija tīri divi francūži, Grīzmans un Vārtsargs, pārējie lūk:

Grizmans (tēvs vācu ierēdnis- tieši tādēļ vācu izcelsmes uzvārds, māte pēc tautības portugāliete, bet pats par futbolistu kļuva Spānijā- viņu pat savulaik uz POR izlasi aicināja), noteikti ir francūzis, vai arī pie FRA pieskaitat tādēļ ka balta ādas krāsa!!! FRA izlases tumšādainie spēlētāji par francūžiem var saukties lielākā mērā!!!
Kad jūs reiz sapratīsit cik rasisms ir noēlojami!!!

     [+] [-]

, 2018-07-16 00:48, pirms 6 gadiem
Argentīna tomēr bija lielākā pretistība Francijai ...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-16 01:26, pirms 6 gadiem
novāciet to autoplayu, besī ārā katr reiz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-16 05:07, pirms 6 gadiem
Horvātii bij labi, bet Francijai visas līnijas ir spēcīgas, viņi var pielāgoties jebkuram spēles stilam, t;ap;ec ar;i uzvarēja, lī dzīga spēle,kā pret Argentīnu, paņēma uzz pretuuzbrekumiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-16 11:25, pirms 6 gadiem
Вы бросите курить навечно за одну ночь, если воспользуетесь этим советским методом https://elbo.in/vdoh Не прикладывая никаких волевых усилий я просто забыл о сигаретах и не курю 2 года, а курил 16 лет!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-16 11:39, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Melnie ir pārāki tikai tur, kur acīmredzami dominē dzīvnieciskums pār cilvēciskumu Skriešānā, lēkāšanā, kliegšanā, bara instinktā, temperamentālā nesavaldībā, zemiskumā (tieši tā un tas ir neapstrīdami!) Pērtiķbols, bokss, vairākas vieglatlētikas disciplīnas, tas praktiski arī viss, kur ansviņi izteikti dominē un arī ne vienmēr
Boksā nav nekādas melno dominēšanas. Nevajag saviem sapņu stāstiem pievienot izdomātus faktus.

     [+] [-]

, 2018-07-16 12:00, pirms 6 gadiem
faiks rakstīja: Vot tas ir vecis, cepuri nost! Ceru, ka saprati - tas ir sarkasms! Kas ir draudzene nolaida pa kreisi ar āfrikas tautības pārstāvi, ka tāds naids? Ko necēli tādu brēku pēc Beļģijas uzvaras? Tur taču arī spēlē tikai beļģi vai ne?
Esi kārtīgi izstudējis savu ciltsrakstus? varbūt kāda Krieva, Vācieša, Lietuvieša, Poļa, Zviedra piemaisījums tevī nav atrodams? ā pareizi tie visi ir baltie un tādēļ neskaitās :p
Tu, laikam neatšķir naidu un faktu... lasi uzmanīgāk, bet dļa osoba tupova es Tev paskaidrošu:

1. Ja melnie sauka baltos, par baltajiem, baltajam [pakaļām, aziātus par šķībajiem un dzeltenajiem UN TO NEUZSKATA PAR RASISMU, tāda gadījumā jebkuram ir tiesības melnos saukt gan par nēģeri, gan par pērtiķi, gan par zūdu.

Tā vietā, lai stulbības runātu izdari secinājumus.

2. Otrs - Francijas izlasi nevar nosaukt par francijas, jo tur spēlē 95% āfrikas. JA MĀCĒTU LASĪT, TAD IZLASĪTU, MAN NAV iebildumu, bet tad tā arī komanda jāsauc Āfrikas apvienotā izlase un viss. Jo neuzskatu par OK, kad izlases pārvēršās par klubiem. Ja tas būtu klubs man būtu vienalga.

3. Ja pabraukātu pa pasauli, nevis sēdētu savā zūdu bedrē Jāni, tad zinātu kā visā pasaulē melnie pērtiķi attiecās gan pret baltajiem, gan citam rasēm, pačukstēšu k- kū klans nobal uz tā fona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-16 16:47, pirms 6 gadiem
Ir kaut kur jūtubē video ar tiem diviem skrējējiem? Nevarēja lāga saprast, bet liekas, ka viena bija dāmīte pie kam izskatijās krievu mentu formas tērpā tapēc gribētu redzēt vai tā bija!

     [+] [-]

, 2018-07-16 16:50, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: ---2. Otrs - Francijas izlasi nevar nosaukt par francijas, jo tur spēlē 95% āfrikas.---
Te es piekrītu par visiem 100! Tikai problēma ir tāda, ka mūsdienu pasaulē ir pilnībā sajāta tautu, nāciju, valsts piederības izpratne, par ko minēja arī Funis Tikai Funis, kā jau klasiskais pastāvošās vērtību sistēmas (JEBKURAS) konformists to uzskata par normu, es to uzskatu par anomāliju Pēc šādas te sajātas izpratnes sanāk, ka žurkulēns, kurš ir dzimis un audzis suņu būdā, drīkst saukties par kucēnu
Tagad vairs nav tik traki! Tagad tik kādi 6-7. Vot kaut kādus gadus 8-12 atpakaļ bija praktiski 11 mellie uz laukuma! Vot tā bija riktīgākā Āfrikas izlase.... Tu vai ta vakar nesvinējies? Tavējie tak vinnēja!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-16 21:46, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kārtējā Pussy Riott akcija 3 bābas lesbes un viens peidars, tieši tā, mentu formās It kā par piemiņu vienam Krievu disidentam, kurš ir īpaša Krievu miliča literārā tēla autors, apmēram tā, sīkāk neko pateikt nevaru, HVZ kas tiem šizo neformāļiem galvās darās
Tu man labāk linku iedod nevis te stāsti par pid@riem vai lesbām!