Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Verpakovskis: "Jau iepriekš teicu Starkovam, ka viņa kandidatūra nav labākā"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Verpakovskis: "Jau iepriekš teicu Starkovam, ka viņa kandidatūra nav labākā"
Māris Verpakovskis

FK "Liepāja" prezidents Māris Verpakovskis sarunā ar Sportacentrs.com pauda savu nostāju attiecībā uz Latvijas izlases zaudējumu Gibraltārā (0:1) un Aleksandru Starkovu kā valstsvienības treneri.

Kad Starkovu apstiprināja, tu diezgan pravietiski pateici, ka, citēju, "Starkovam būs grūti to [jaunas emocijas un vēsmas] panākt. Visas negācijas velsies pār viņa galvu un nonāks arī pie spēlētājiem. Man žēl futbolistu un trenera." Skaidrs, ka negribēji, lai šis tavs pareģojums piepildās, bet tā nu ir sanācis - tas pilnībā ir piepildījies. Kāpēc tev jau toreiz bija tāda pārliecība, ka tā notiks?
[Ilgi domā] Man bija tāda priekšrocība, ka varēju redzēt to situāciju no visām pusēm - gan iepriekš no futbolista puses, gan no sabiedrības puses, gan arī no federācijas puses [Verpakovskis ir LFF valdes loceklis un kādu laiku bija arī izlases menedžeris - aut.]. Biju visās frontēs, plus pats esmu ilgi spēlējis, tostarp pie Starkova. Tāpēc man tā mozaīka salikās diezgan vienkārši. Es to godīgi arī pašam Starkovam īsi pirms balsojuma pateicu - teicu viņam, ka šajā situācijā neredzu iespēju, ka viņa kandidatūra būtu piemērotākā. Protams, nevienu brīdi nepriecājos, ka mans pareģojums piepildījās, tiešām pārdzīvoju par izlasi un vienmēr vēlu tai tikai uzvaru. Diemžēl esam, kur esam.

Kāpēc uzskatīji un teici Starkovam, ka viņš nav piemērotākā kandidatūra. Runa bija par viņa profesionālajām spējām 2017. gadā vai kaut kas cits?
Uzskatu, ka izlasei bija vajadzīgas fundamentālākas izmaiņas, bija vajadzīgs pilnīgi svaigs redzējums uz izlasi, uz spēlētājiem, uz spēles filozofiju, uz visu. Tajā brīdī bija vajadzīgas kardinālas izmaiņas. Skaidrs, ka mēs atkal iekāpām tajā pašā laivā. Skaidrs, ka Starkovs ir jau pieredzējis treneris ar saviem stereotipiem un kaut kādu redzējumu uz esošajiem spēlētājiem ar kaut kādu priekšvēsturi. Uzskatu, ka tas viss šajā brīdī spēlē viņam par sliktu. Bija vajadzīgs pilnīgi svaigs treneris ar svaigu skatījumu - tāds, kurš nepazīst nevienu spēlētāju. Domāju, šoreiz tas izlasei būtu nācis tikai par labu. Tas bija galvenais arguments, kāpēc jau tobrīd teicu, ka vajadzīgas pārmaiņas.

Ja vienkāršs līdzjutējs tev palūgtu paskaidrot, kāpēc 2003. gadā Starkovam sanāca, bet 2017./2018. gadā nesanāk, ko tu atbildētu?
Pārāk ilgs laiks pagājis, lai tā salīdzinātu. Viens un tas pats treneris var būt labs vienai komandai, bet izgāzties ar citu. Protams, ka kopš tā laika visa izlase jau ir nomainījusies un ir citi spēlētāji. To ir ļoti grūti salīdzināt. Tas pats Ranjēri - ar Grieķijas izlasi izgāzās, zaudēdams Fēru salām, bet pēc tam ar Lesteru triumfēja Premjerlīgā. Zaudējums Fēru salām nenozīmē, ka viņš bija slikts treneris un pēkšņi gada laikā kļuva par labu treneri. Ir dažādas komandas, dažādi spēlētāji. Divos teikumos te nevar atbildēt. Īsāk sakot, tajā brīdī [kad izlase kvalificējās "Euro 2004"] viņš bija atbilstošākais treneris, un viņš trāpīja īstajā vietā īstajā laikā, bet šoreiz diemžēl nē.

Vēl viens no maniem argumentiem bija negatīvā aura, kas jau tobrīd valdīja ne tikai ap federāciju, bet arī izlasi un tās sliktajiem rezultātiem. Un tomēr Starkovs piederēja pie tā paša stāsta - viņš bija gan LFF valdē, gan treneris pirms tam. Skaidrs, ka tas kopējais fons [Starkovam kļūstot par izlases treneri - aut.] nemainītos. Cilvēki negatīvi uztvēra viņa apstiprināšanu. Tāpēc arī bija vajadzīgas pārmaiņas.

Tu to jau esi teicis, bet tad vēlreiz vari apliecināt, ka esi diezgan spēcīgā opozīcijā Indriksonam un Mežeckim, kuri, lai gan formāli balsoja LFF valde, būtībā divatā pieņēma šo lēmumu par Starkova apstiprināšanu?
Jā, noteikti.

Kādā veidā bija iespējams zaudējums Gibraltāram? Lai gan vajadzīgas pārmaiņas, piekritīsi, ka šāda komanda jāuzveic jebkurā scenārijā aizvērtām acīm?
Man nav nekāda izskaidrojuma. Domāju, ka šeit tiešām ir jautājumi arī pašiem spēlētājiem. Skaidrs, ka tāds Gibraltārs arī bez trenera būtu jāuzvar - vienalga, kādā sastāvā. Vainot tikai treneri zaudējumā Gibraltāram arī nedrīkst. Runa ir arī par spēlētāju pašcieņu. Nevaru iedomāties, ka mūsu laika izlase kaut kad varētu atļauties zaudēt Gibraltāram - pat ja tā ir pārbaudes spēle. Bija kaut kāda pašcieņa un cīnījāmies, pat ja kaut kas nesanāca - mēģinājām dabūt bumbu vārtos, mēģinājām iesist to golu un uzvarēt. Protams, grūti salīdzināt un varbūt nav arī korekti, bet mēs nekad nebūtu atļāvušies tā zaudēt.

Otra lieta - saprotu, ka meklējam jaunos un eksperimentējam, bet tomēr uzskatu, ka gads ir pietiekami ilgs laiks, lai radītu komandu, kas apspēlē Gibraltāru. Šeit nav runa par vienu vai diviem mēnešiem un pilnīgi jaunu komandu. Ir pagājis gads un uzskatu, tas ir pietiekams laiks, lai uzvarētu tādas komandas kā Gibraltārs. Te nevar būt arguments, ka radām jaunu komandu vai mums ir jauni spēlētāji. Šis arguments, manuprāt, ir pilnīgi nevietā.

Visapkārt runā, ka Starkovam būtu jāatkāpjas. Kāpēc, tavuprāt, viņš to nedara? Viņa stūrgalvība?
Tas būtu jāvaicā viņam.

Tu viņu labi pazīsti. Viņš arī tradicionāli izrāda izteiktu nepatiku pret kritiku.
Nevienam no mums nepatīk kritika, katrs to uztver citādi. Starkovs ir tāds, kurš, manuprāt, grūti pārvāra kritiku. Viņam arī izteikti nepatīk zaudēt. Grūti pateikt, kuras viņa īpašības šobrīd viņā spēlē, un kāpēc viņš neapsver iespēju atkāpties.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-03-26 21:49, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Es gan domāju, ka pašiem žurnālistiem ir kaut kāds zobs uz Starkovu. Musina tautu un tauta pavelkas.
Iespējams ka tā, bet viss kas patreiz notiek nākošajiem kandidātiem ir kā sviestmaize ar kaviāru.
Slēpts komentārs: otins

  +7 [+] [-]

, 2018-03-26 21:56, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Es gan domāju, ka pašiem žurnālistiem ir kaut kāds zobs uz Starkovu. Musina tautu un tauta pavelkas.
Jā - izlase spēlē fantastiski, rezultāti ir ļoti labi. Bet tie stulbie žurnālisti kūda muļķa tautu
Tu toč auns esi?

  +3 [+] [-]

, 2018-03-26 21:59, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Kāda jēga tagad pusgadu pirms Nāciju līgas sākuma mainīt izlases treneri?
Viņš tāpat neko nav paspējis sagatavot pa sev atvēlēto laiku...
Lai nākamo gadu nomoka kāds cits, jo te tāpat ir tukšpadsmit
Slēpts komentārs: otins
Slēpts komentārs: otins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-03-26 22:11, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Starkovs vēl pat gadu nav nostrādājis.
Nu pamāci mani, pamāci. Cik ilgi pasaules praksē ir pierasts mocīties, lai skaitītos īstais laiks atlaist treneri. Viens pilns cikls? 2 gadi vienkārši? 3-4 gadi?
Slēpts komentārs: otins

  +2 [+] [-]

, 2018-03-26 22:16, pirms 7 gadiem
Anglijai Hodžsons bija Starkova tipa treneris, laiki mainās un arī futbols mainās, diemžēl lff nekas nemainās!

  +4 [+] [-]

, 2018-03-26 22:17, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Starkovs vēl pat gadu nav nostrādājis.
No 25 gadiem Starkovs pie izlases ir 20 gadus. Tu stāsti par vienu gadu? Mī un žē! Ja citus sauc par auniem, kas esi pats?

  -3 [+] [-]

, 2018-03-26 22:19, pirms 7 gadiem
Kamēr nekas nemainīsies futbola sabiedrībā un virslīgas klubos par galvenajiem treneriem strādās treneri no bijušajām padomju savienības valstīm, tikmēr arī futbols Latvijā stagnēs! Agrāk Liepājai, kad Abramčiks bija treneris, Liepāja spēlēja ļoti skaistu un skatāmu futbolu!
Slēpts komentārs: otins

     [+] [-]

, 2018-03-26 22:25, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Aunu gans!
Pats galvenais auns jeb vienīgais. Starkovam viens gads pie izlases, tas nu ir jāiekaļ sc zelta fondā

     [+] [-]

, 2018-03-26 22:28, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Starkovs arī atbild un pat atvainojās. Kādas trīs spēles pret Fērām?
0-2, 0-0, 1-1 (aptuveni gada laikā).

  -4 [+] [-]

, 2018-03-26 22:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Pats galvenais auns jeb vienīgais. Starkovam viens gads pie izlases, tas nu ir jāiekaļ sc zelta fondā
Vai mums tagad vajadzētu apspriest visu laiku, kad viņš ir bijis galvenais terneris? Un cik tev skolā bija matemātikā? Izrēķini vēlreiz, cik gadus Starkovs bija treneris:
Jānis Gilis 1992—1997
Revazs Dzodzuašvili 1998—1999
Gērijs Džonsons 1999—2001
Aleksandrs Starkovs 2001—2004
Jurijs Andrejevs 2004—2007
Aleksandrs Starkovs 2007—2013
Marians Pahars 2013—2017
Latvija Aleksandrs Starkovs 2017—šobrīd

  +4 [+] [-]

, 2018-03-26 22:34, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Āpsi, te jau tika norādīts, ka viņš nebalsoja pret!
Tu patiešām tēlo. Pats labi zini ko nozīmē atturēties. Reiz bija diskusija par atturēšanās balsojumu un visi diskusijas dalībnieki arī saprata ka balsojums "atturēties" praktiski nozīmē PRET.
Ja piemēram balsojumā par Starkovu kā treneri no 11 3 būs PAR un 8 atturēsies. Vai Starkovs būs ievēlēts? Pats labi zini atbildi. Verpakovskis ar savu balsojumu arī parādīja ka viņš ir PRET, tikai to parādīja maigākā formā aiz cieņas pret to kāds kādreiz bija Starkovs.
Nevajag jau tēlot tik ļoti muļķīti un tagad tēlot, ka nezini ka atturēties nozīmē pret.
Starp citu nupat uzzināju,ka Indriksons aicina atkāpties Starkovu, Mežecki un citus LFF vadītājus.
Vakar tu mani sauci par idiotu šodien par āpsi. Tu izlem kas es esmu un esi konsekvents.
Slēpts komentārs: otins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-03-26 22:42, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Vai mums tagad vajadzētu apspriest visu laiku, kad viņš ir bijis galvenais terneris? Un cik tev skolā bija matemātikā? Izrēķini vēlreiz, cik gadus Starkovs bija treneris:
Jānis Gilis 1992—1997
Revazs Dzodzuašvili 1998—1999
Gērijs Džonsons 1999—2001
Aleksandrs Starkovs 2001—2004
Jurijs Andrejevs 2004—2007
Aleksandrs Starkovs 2007—2013
Marians Pahars 2013—2017
Latvija Aleksandrs Starkovs 2017—šobrīd
Starkovs bija izlasē arī pie Giļa, Revaza, Džonsona un Pahara.

  -4 [+] [-]

, 2018-03-26 22:42, pirms 7 gadiem
Sējēja Kungs rakstīja: Idiotu bars te novācies

Kurš par kuru stulbāks

Liepājnieks ar otinu dominē
Vēl viens auns, nāc bariņā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-03-26 22:45, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Starkovs bija izlasē arī pie Giļa, Revaza, Džonsona un Pahara.
Un? Kāds no viņiem ir sūdzējies par spiedienu vai ko tamlīdzīgu? Ko tu ar to gribēji pateikt?

  +2 [+] [-]

, 2018-03-26 22:50, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Un kāpēc Starkovam vajadzētu atbildēt par Pahara laika 0:2? Starkovs nezaudēja Fērām.
Starkovam ar Fērām 0-0, 1-1. Starkovam ir jāatbild par pēdējo gadu kurā izlase spēlē ļoti vāji.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-26 22:51, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Un? Kāds no viņiem ir sūdzējies par spiedienu vai ko tamlīdzīgu? Ko tu ar to gribēji pateikt?
Te viens kaut ko čivināja par nabaga trenerīti, kurš tikai gadu strādājot un kuram esot jādod LAIKS
Viņs kā minimums ir nostrādājis vienu gadu par daudz!

  -2 [+] [-]

, 2018-03-26 23:08, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Te viens kaut ko čivināja par nabaga trenerīti, kurš tikai gadu strādājot un kuram esot jādod LAIKS
Viņs kā minimums ir nostrādājis vienu gadu par daudz!
Ja tu domā, ka Paharam vajadzēja turpināt darbu pēc zaudējuma Gruzijai, tad es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2018-03-26 23:09, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Un kāpēc Starkovam vajadzētu atbildēt par Pahara laika 0:2? Starkovs nezaudēja Fērām.
Starkovs bija izlases treneris, kad zaudējām Fēru salām ar 0:2. Bet atbildība, protams, Paharam, kā galvenajam trenerim.

  +6 [+] [-]

, 2018-03-26 23:18, pirms 7 gadiem
vēl būtu jāuzspēlē ar Vatikānu. ja zaudētu, starkovs varētu pie reizes arī nožēlot grēkus.

     [+] [-]

, 2018-03-26 23:20, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Ja tu domā, ka Paharam vajadzēja turpināt darbu pēc zaudējuma Gruzijai, tad es tev piekrītu.
Es viņa demisiju neprasīju.

     [+] [-]

, 2018-03-26 23:25, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Viens pilns cikls, vismaz 2 gadi. Un pēc pārbaudes spēlēm trenerus parasti neatlaiž. Viņu veikumu vērtē pēc oficiālām spēlēm.
Bļa, tad tev jāiet pamācīt Itālijas izlasi, Venturu atlaida priekšlaicīgi!!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-26 23:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: No 25 gadiem Starkovs pie izlases ir 20 gadus. Tu stāsti par vienu gadu? Mī un žē! Ja citus sauc par auniem, kas esi pats?
60 gadīgs opis, kas domā, ka nav opis, bet ir neapgāžami pārliecināts, ka ir pieredzējušāks un gudrāks par visiem citiem. Atradis kopīgu valodu ar Ivaru, jo tas ir precīzi tāds pats tipāžs, tāds tādu atrod, tā teikt

  -3 [+] [-]

, 2018-03-26 23:44, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Bļa, tad tev jāiet pamācīt Itālijas izlasi, Venturu atlaida priekšlaicīgi!!
Itālija pirmoreiz pa 60 gadiem netika uz PK finālturnīru. Kur mēs Starkova vadībā neesam tikuši? Ai, man jau apnika šī uzpūstā Starkova sāga, vairāk nekomentēšu. Arī es gribu redzēt skaistu Latvijas izlases spēli un uzvaras, tikai nedomāju, ka ar jaunu treneri kaut kas būtiski mainīsies, kamēr mums nebūs meistarīgāku spēlētāju labākās līgās.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-26 23:44, pirms 7 gadiem
- Ja vienkāršs līdzjutējs tev palūgtu paskaidrot, kāpēc 2003. gadā Starkovam sanāca, bet 2017./2018. gadā nesanāk, ko tu atbildētu?

- Nu toreiz biju es, kuram tajā ciklā gāja vārtos viss, ko uz to pusi paspēra.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-26 23:47, pirms 7 gadiem
kasisk rakstīja: Gorkš ar Verpakovski izmanto situāciju, bet visi tā darītu kas grib ieņemt cita vietu. Liepājas klubs jau ar baigi negatavo spēlētājus izlasei.
Kāpēc Liepāja negatavo spēlētājus izlasei? Jau vakar no izsauktajiem sastāvā bija Hmizs un Toress. Karašausku, kurš gatavs izlasei bija visu pagājušo gadu, vienkārši nesauca personīgu konfliktu dēļ. Ikaunieks, Apiņš - ja viņi iespēlēsies, būs izlasei varianti. Labi, varam pieņemt, ka Grebi un Karļiku vairs uz izlasi nesauks, jo viņiem ir 37 un 36 gadi attiecīgi, bet Liepājas sastāvā ir vairāki izlasei potenciāli derīgi spēlētāji.