Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Saeima piešķir Torresam Latvijas pilsonību

Krišs Upenieks

Saeima piešķir Torresam Latvijas pilsonību
Kristians Torress
Foto: Māris Greidāns

Latvijas Republikas Saeima šodien pieņēma lēmumu par īpašiem nopelniem valsts labā piešķirt Latvijas pilsonību futbola kluba ''Liepāja'' pussargam Kristianam Damianam Torresam.

Saeimas darba kārtībā šodien bija jautājums par ''Liepājas'' futbolista Kristiana Damiana Torresa uzņemšanu pilsoņu pulkā. Deputāts Valdis Skujiņš pirms pieņemtā lēmuma atzīmēja rekomendācijas, ko par nepilnu 31 gadu veco argentīnieti bija iesūtījuši Latvijas valstsvienības galvenais treneris Marians Pahars, LFF ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis, ''Liepājas'' prezidents Māris Verpakovskis un Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks.

Tāpat deputāts Skujiņš citēja arī pašu Torresu: ''Es ļoti vēlos dzīvot Latvijā un aizstāvēt Latvijas godu pasaules čempionātos. Man šeit ir ģimene, sieva un meita. Māja un mīļākais darbs. Ceru, ka būšu ļoti noderīgs Latvijas sabiedrībai un ar manu palīdzību Latvijas futbols kļūs vēl pazīstamāks pasaulē.

Ar mērķi vēl dziļāk iesaistīties Latvijas sabiedrībā, ar sievas palīdzību sāku apgūt Latvijas valodu un varētu tajā komunicēt pamata saziņas līmenī. Ņemot vērā visu sacītu, lūdzu jūs uzņemt mani Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem valsts labā. Lai es varētu savu turpmāko dzīvi un darbu veltīt Latvijas valstij.''

Par Torresa uzņemšanu pilsoņu pulkā nobalsoja 87 Saeimas deputāti, pret bija trīs, bet atturējās viens deputāts, tādējādi lēmums tika pieņemts,un Torress iegūs Latvijas pilsonību.

Vai atbalstāt Saeimas lēmumu piešķirt Latvijas pilsonību Torresam?

  • 356

  • 369


  +3 [+] [-]

, 2016-06-02 16:13, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: nu tagad viņš nevar un līdz ar to Latvijas Izlasi nevarētu pārstāvēt. tāpēc kur melots?
Nu es ar tagad nevaru nopirkt jaunu mersi. Tad Tu akceptē, ka man jāpārkapj likums, ja es to vēlos tagad, jeb sakārtot lietas, lai to varētu realizēt nākotnē? Zin, ja tev kāds ieliks ar bomi pa pauri un atņems maku, tad pēc tavas loģikas viņš pareizi darīja - nav jāiet strādāt un gaidīt algasdienu, jo šim naudu vajag tagad.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-02 16:16, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: nu tagad viņš nevar un līdz ar to Latvijas Izlasi nevarētu pārstāvēt. tāpēc kur melots?
ja likums neļauj, tad tagad arī nevar un varētu tad, kad būtu visu izdarījis atbilstoši likumam. Bet tagad likums tika apiets un viņš varēs. par to arī cilvēki neapmierināti, jo likuma apiešana nav un nevar būt ok. saproti domu un par ko cepiens?

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:19, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Sirgstam ar neloģiskumu un netiekam tam pāri! Sāksim rīkoties loģiski, tad viss izdosies!
Nu sāciet sāciet, es tak ceļā nestājos. Loģiski, būtu sākt ar argumentiem, ja tādu nav, tad paklusēt.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 16:22, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nu sāciet sāciet, es tak ceļā nestājos. Loģiski, būtu sākt ar argumentiem, ja tādu nav, tad paklusēt.
Pirmais noteikti, visa Argentīna trendo gugli, kas tāda Latvija ir, kuras valsts pilsonibu pieņēmis viņu lieliskais futbolists Toress un uzmetis Argentīnas izlasi

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 16:23, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Malacis! redz, ja Toress būtu ar visu to nodarbojies šos 12 gadus un brīvi runātu latviešu valodā tādējādi parādot, ka viņam rūp mūsu kultūra un nācijas ilgmūžība, tad mēs varbūt un tikai varbūt varētu sākt runāt par kkādiem īpašajiem nopelniem, bet nu godīgi sakot, arī tad tas būtu visai aiz matiem pievilkts. Bet cilvēks, kas 12 gadu laikā nevar iemācīties valsts valodu vēlpietam esot precējies ar vietējo, tomēr manī rada zināmas šaubas par viņa patriotiskajām jūtām pret šo valsti
lielākā daļa mums šeit ir kaut kas pret valdību utt, un kritizējam to, bet šeit ir gadijumus, kad tiek apvainots cilvēks tikai divu vārdu dēļ ''Īpašie nopelni'' nu un, ka Likumā tādi ir, ne jau, tas notiek tikai Latvijā un esam viens no retajiem izņēmumiem. Ja pēc pāris gadiem Torres nemācēs Latviski, tad jā ir kā ir, bet ja mācēs, tad ko piesieties viņam? bet gan rakstat uz saeimu, ka par īpašiem nopelniem ar to nepietike un lai maina kaut ko ja jums tiešām, tas tik ļoti rūp? cik daudzi ir gatavi to darīt, laigan atbalstu šo gadijumu, es tikai pievienošos jums, ja vajadzēs parakstus vai ko tādu, jo neticu, ka visiem, kas grib saņemt par īpašiem nopelniem būs tā, ka mācīsies un iemācīs Latviski, bet ticu, ka šis nav tas gadijumsun runāt Latviski Torres mācēs.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:24, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Pirmais noteikti, visa Argentīna trendo gugli, kas tāda Latvija ir, kuras valsts pilsonibu pieņēmis viņu lieliskais futbolists Toress un uzmetis Argentīnas izlasi
ka tik kāds ar sirdi neaiziet, kamēr saprot, ka ne par to Toressu runa.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 16:24, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: ja likums neļauj, tad tagad arī nevar un varētu tad, kad būtu visu izdarījis atbilstoši likumam. Bet tagad likums tika apiets un viņš varēs. par to arī cilvēki neapmierināti, jo likuma apiešana nav un nevar būt ok. saproti domu un par ko cepiens?
tad ko vainot Verpakovski, paharu un citus? vainojat valsti. un darat to ko rakstiju iepriekšējā komentārā un pievienošos jums.
visu laiku daudzi apiet valsts likumus, tāka kāpēc šis īpaš gadijums ja ir tāds cepiens?

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:26, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: tad ko vainot Verpakovski, paharu un citus? vainojat valsti. un darat to ko rakstiju iepriekšējā komentārā un pievienošos jums.
Tāpēc ka verpaks, pahars un saeima šodien paņirgājās par latviešu valodu.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:28, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: ka tik kāds ar sirdi neaiziet, kamēr saprot, ka ne par to Toressu runa.
Vēl pie reizes spāņos palaist pīli, lai domā, ka viņu Toress arī varētu būt

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 16:29, pirms 8 gadiem
Bet tu palasi Pilsonības likumu. Tur lielai daļai latviešu piešķīra pilsonību automātiski, jo senči dzīvoja Latvijā līdz 1940.gadam.

Bet šeit ir runa par ārzemniekiem, kuri vēlas iegūt pilsonību.
Normālais veids ir naturalizācija - nodzīvot noteiktu gadu skaitu, nokārtot valodas un vēl kādu eksāmenu.

Un ir veids "par īpašiem nopelniem". Un domāju, ka nevajag tev klāstīt, ko nozīmē "īpaši nopelni Latvijas labā". Ja tev īpašie nopelni ir izdr...st vienu latvieti, kas 10 gadu laikā nav iemācījusi savam draugam latviski un spēlēt kādā klubā, pelnot naudu par padarīto darbu, tad nezinu.

Ja šis atgentīnietis, dzīvodams šeit, būtu, piemēram, organizējis dažādus sporta pasākumus Latvijas bērniem, piem, sporta nometnes, aktīvi piedalījies dažādos sabiedriskos pasākumus, piemēram, kā Tu apmeklējis regulāri bērnunamus un pansionātus un tur kaut kā morāli kaut vai bez naudas viņus, vai piemēram, aktīvi vācis naudaslīdzekļus dāžadu mazāizsargātu cilvēku atbalstam (bārēni, veci cilvēki), tad, es saprastu, ka to varētu traktēt par īpašiem nopelniem Latvijas labā.
Bet šis argentīnietis to nav darījis, viņš ir tikai strādājis savu darbu.
Un vai tad par to uzreiz dod ordeni?!

Es pats esmu astoņus gadus dziedājis korī un piedalījies ar dziesmusvētkos. protams, par velti. Bet es ar neesmu pārliecināts, ka man par to kādā valstī par īpašiem nopelniem kāds dotu pilsonību.

kecbaja rakstīja: esmu parasts iedzīvotājs, bet esmu starp brīvprātīgajiem, kas apciemo pansionātus, bērnunamus un padaravienu dienu tiem cilvēkiem kaut nedaudz labāku, dejoju Latviešu tautiskās dejas, piedalos talkā, piedalos akcijās, kad kur vajag brīvprātīgos, pēdējas bija tās kur taisija mājas pamestiem dzivniekiem un kā jau iepriekš teicu, ka nerunāju krieviski ar vietējiem, kas pasē it kā skaitas Latvieši, sazināties māku krieviski, bet dara tikai to, kad vajadzība tam ir tikai man un redzu, ka pretējā persona nu nemaz nemāk Latviski.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:30, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: tad ko vainot Verpakovski, paharu un citus? vainojat valsti. un darat to ko rakstiju iepriekšējā komentārā un pievienošos jums.
es personīgi nevainoju nevienu, tikai saku, ka man tas nepatīk, ka ļoti slikts precedents. manuprāt, vismaz šajā jautājumā likumi ir labi kādi tie ir, nekas tur nav jāmaina, tikai vajag viņus ievērot! pilsonība ārpus kārtas arī būtu jāpiešķir tikai par īpašiem nopelniem un tie nav tikai divi vārdi, kas te tagad kkā jauc esošo situāciju. Tiem, kam tādi īpašie nopelni nav, lai kārto pilsonību likuma noteiktajā kārtībā. Tas arī viss.

p.s. no kurienes tik milzīga pārliecība, ka cilvēks, kas 12 gadu laikā nav iemācījies valodu to tagad izdarīs pāris gadu laikā?

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:31, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Vēl pie reizes spāņos palaist pīli, lai domā, ka viņu Toress arī varētu būt
un Latvijas vārds taps tik populārs, kā vēl nekad Brazīļiem nav kāds Toress?

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:31, pirms 8 gadiem
namej! Tev jāmaina niks! Tu apkauno senlatviešu virsaiti! Ja tu pieņem, ka dzīvot latvijā un valodu nemācīties ir norma, tad man liekas, ka tu esi viens no tiem tizleņu latviešiem, kam vispār nav nekāda goda un cieņas par savu valodu un kultūru!

NAMEJS 9999 rakstīja: Mini kaut vienu iemeslu kāpēc viņam šajos 12 gados būtu bijis jāmācās šī valoda.
Acīmredzot viņam pat sieva latviete nav to pieprasījusi. Ja cilvēks var brīvi komunicēt tajā valodā ko viņš prot, tad viņam nafig jāmācās vel kāda valoda? Tāda ir dzīves likumsakarība un cilvēka būtība.

Kādreiz esot ārzemēs aizej uz čaitaunu vai kādu citu nacionālo minoritāšu rajoniem lielajās metropolēs, tad redzēsi, ka arī tur lielākā daļa nemaz neprot angļu vai kādu citu valsts oficiālo valodu.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:37, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: un Latvijas vārds taps tik populārs, kā vēl nekad Brazīļiem nav kāds Toress?
Ir ir, jau stājas grāmatveikalos rindās, lai pirktu portugāļu-krievu vārdnīcas

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:40, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: un Latvijas vārds taps tik populārs, kā vēl nekad Brazīļiem nav kāds Toress?
Gan jau ka ir, tik nevienam praktiski nezinu uzvārdu, tie jau futbolu spēlē ar savām bērnības palamām, jo krekls savādak būtu raibs nodrukats ar savu pilno īsto uzvārdu un vārdu kombinācijām, kā Eiropā hokejistu krekli ar reklāmām

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 16:42, pirms 8 gadiem
Morics rakstīja: Bet tu palasi Pilsonības likumu. Tur lielai daļai latviešu piešķīra pilsonību automātiski, jo senči dzīvoja Latvijā līdz 1940.gadam.

Bet šeit ir runa par ārzemniekiem, kuri vēlas iegūt pilsonību.
Normālais veids ir naturalizācija - nodzīvot noteiktu gadu skaitu, nokārtot valodas un vēl kādu eksāmenu.

Un ir veids "par īpašiem nopelniem". Un domāju, ka nevajag tev klāstīt, ko nozīmē "īpaši nopelni Latvijas labā". Ja tev īpašie nopelni ir izdr...st vienu latvieti, kas 10 gadu laikā nav iemācījusi savam draugam latviski un spēlēt kādā klubā, pelnot naudu par padarīto darbu, tad nezinu.

Ja šis atgentīnietis, dzīvodams šeit, būtu, piemēram, organizējis dažādus sporta pasākumus Latvijas bērniem, piem, sporta nometnes, aktīvi piedalījies dažādos sabiedriskos pasākumus, piemēram, kā Tu apmeklējis regulāri bērnunamus un pansionātus un tur kaut kā morāli kaut vai bez naudas viņus, vai piemēram, aktīvi vācis naudaslīdzekļus dāžadu mazāizsargātu cilvēku atbalstam (bārēni, veci cilvēki), tad, es saprastu, ka to varētu traktēt par īpašiem nopelniem Latvijas labā.
Bet šis argentīnietis to nav darījis, viņš ir tikai strādājis savu darbu.
Un vai tad par to uzreiz dod ordeni?!

Es pats esmu astoņus gadus dziedājis korī un piedalījies ar dziesmusvētkos. protams, par velti. Bet es ar neesmu pārliecināts, ka man par to kādā valstī par īpašiem nopelniem kāds dotu pilsonību.
tie ko nasucu jau nav īpašiem nopelni, bet gan tas ko daru, neesmu jau bagāts vai kā savadāk, ka varētu ko sponsurēt u.tml. kā piemēram to dara Porziņģis kā sportists. Zinu, par ko runā un taisnība jau no tāda viedokļa ir, bet ko citu darīt, ja vēlas netikai šeit dzīvot, bet iespēju arī spēlēt valsts izlasē. Es personīgi nezinu tādus cilvēkus, bet ja tu tik ļoti atbalsti un sāki kādiem ir jābūt tiem nopelniem, tad kas ir tie cilvēki, kas pēdējos gados ir ieguvuši tādā veidā pilsonību un nav iebildumu( jo neesmu redzējis, ka tiktu pieminēts kāds cits) bet ja ir iebildumu, tad ko cepties par šo gadijumu? tad jācepas ir Valst virzienā nevis Torresa. vai arī tu teiksi, ka vainīgs, Verpakovskis, Pahars un pārējie, ka šādā viedā ieguvuši kādam sportistam likumīgu pilsonību.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:45, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Gan jau ka ir, tik nevienam praktiski nezinu uzvārdu, tie jau futbolu spēlē ar savām bērnības palamām, jo krekls savādak būtu raibs nodrukats ar savu pilno īsto uzvārdu un vārdu kombinācijām, kā Eiropā hokejistu krekli ar reklāmām
nu drošības labad var pateikt Toresiņjo

  +2 [+] [-]

, 2016-06-02 16:47, pirms 8 gadiem
Kādēļ tu domā, ka es esmu iepriekš atbalstījis šādus gadījumus?! Es neatbalstu, jo tas pazemina "īpašo nopelnu Latvijas labā" jēdzienu. Būtībā pazemo Latviju, jo sanāk, ka mums šeit pilsonību var dabūt par praktiski neko. Tas ir pazemojoši. Tu to kā latvietis nesaproti vai?! Latvijas pilsonību var dabūt par neko , bet tie tiek traktēti kā īpaši nopelni.
Tu saki, grib spēlēt izlasē! bet vai tikai sportisti kaut ko grib?! kādēļ domā, ka citu profesiju pārstāvji negrib!? Kādēļ šāda diskriminācija?!

Attiecībā par valsti. Laikam neesi jurists, jo to nesaproti. Bet viena no obligātajām valsts pazīmēm ir tauta, iedzīvotāji. Ja tu saki, ka valsts ir sūds, tad tu pats tas esi, jo tu esi valsts - tās daļa.

UN tici man, es par daudzām valstiskām lietām esmu cepies un esmu runājis. iesaku darīt to tev ar, nevis samierināties ar visām netaisnībām vai šeit tikai kaukt!

kecbaja rakstīja: tie ko nasucu jau nav īpašiem nopelni, bet gan tas ko daru, neesmu jau bagāts vai kā savadāk, ka varētu ko sponsurēt u.tml. kā piemēram to dara Porziņģis kā sportists. Zinu, par ko runā un taisnība jau no tāda viedokļa ir, bet ko citu darīt, ja vēlas netikai šeit dzīvot, bet iespēju arī spēlēt valsts izlasē. Es personīgi nezinu tādus cilvēkus, bet ja tu tik ļoti atbalsti un sāki kādiem ir jābūt tiem nopelniem, tad kas ir tie cilvēki, kas pēdējos gados ir ieguvuši tādā veidā pilsonību un nav iebildumu( jo neesmu redzējis, ka tiktu pieminēts kāds cits) bet ja ir iebildumu, tad ko cepties par šo gadijumu? tad jācepas ir Valst virzienā nevis Torresa. vai arī tu teiksi, ka vainīgs, Verpakovskis, Pahars un pārējie, ka šādā viedā ieguvuši kādam sportistam likumīgu pilsonību.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:56, pirms 8 gadiem
Morics rakstīja: "Bet viena no obligātajām valsts pazīmēm ir tauta, iedzīvotāji. Ja tu saki, ka valsts ir sūds, tad tu pats tas esi, jo tu esi valsts - tās daļa."
Šo vajadzētu ļoti daudziem ielāgot un bērniem mācīt kā skaitāmpantiņu, tad varbūt nākamās paaudzes sevi tik truli neatdalītu no tā, kas apkārt notiek.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:59, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Šo vajadzētu ļoti daudziem ielāgot un bērniem mācīt kā skaitāmpantiņu, tad varbūt nākamās paaudzes sevi tik truli neatdalītu no tā, kas apkārt notiek.
Tas kecbajs ir vispār interesants "es dejoju, eju uz talku un zini ka zagt nav labi, bet nu ja zog tad zog. Bet ja tu uzrakstīsi vēstuli, ka zagt nav labi, es atbalstīšu tevi"

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:30, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: lai likumīgi pretendētu uz Latvijas pilsonību.
Tev varbūt ir kaut kādi pierādījumi, ka viņš pats pretendēja uz šo pilsonību, un nevis viņam to piedāvāja?

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:32, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: ja likums neļauj, tad tagad arī nevar un varētu tad, kad būtu visu izdarījis atbilstoši likumam. Bet tagad likums tika apiets un viņš varēs. par to arī cilvēki neapmierināti, jo likuma apiešana nav un nevar būt ok. saproti domu un par ko cepiens?
Varbūt Tev derētu vienreiz izlasīt to likumu, kuru Tu te piesauc. Man klusas aizdomas, ka Tu nemaz nezini kas tajā likumā ir rakstīts.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 17:35, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tāpēc ka verpaks, pahars un saeima šodien paņirgājās par latviešu valodu.
Ja Tu būtu izdarījis kaut pusi no tā ko Verpakovskis, Pahars u.c. ir izdarījuši Latvijas valodā, tad Tu varētu uz viņiem tirst, bet tagad es Tev vienkārši piedāvāju atslābt un nomierināties.
Savus kompleksus vajag ārstēt pie psihologa, un nevis par visām vārēm tos censties izrādīt publiskā telpā.

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:37, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev varbūt ir kaut kādi pierādījumi, ka viņš pats pretendēja uz šo pilsonību, un nevis viņam to piedāvāja?
FK Liepāja piedāvāja izsist, šis piekrita...tak viss skaidrs!

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu būtu izdarījis kaut pusi no tā ko Verpakovskis, Pahars u.c. ir izdarījuši Latvijas valodā, tad Tu varētu uz viņiem tirst, bet tagad es Tev vienkārši piedāvāju atslābt un nomierināties.
Savus kompleksus vajag ārstēt pie psihologa, un nevis par visām vārēm tos censties izrādīt publiskā telpā.
Kāpēc tu mētājies ar padomiem, kurus pats nespēj pildīt? Ko Pahars ir darījis latviešu valodas labā jeb "Latviešu valodā"?

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:43, pirms 8 gadiem
Kas tu par sūda nameju! Tu tiešām neesi cienīgs lietot šādu niku.
Viena lieta ir lūgt piešķirt pilsonību par īpašiem nopelniem Latvijas labā, otrs to piešķirt. Es jau ar varu lūgt, lai piešķir par īpašiem nopelniem manam sētniekam Džonim, jo tas labi slauka ielu, bet tas nenozīmē, ka Saeimai jāuzskata tie par īpašiem nopelniem. Verpakovskis un Pahars domā par to, ka šis vecis varbūt ir vajadzīgs futbola izlasei, bet nedomā par to, vai viņam ir kādi īpaši nopelni Latvijas labā! Un jāvērtē ir Saeimai, kā šā lēmuma pieņēmējai.
Ja uzskata, ka spēlēšana vienā vietēja līmeņa klubā un latvietes aprecēšana un 12 gadus ilga valodas nemācēšana ir īpaši nopelni Latvijas labā, tad arī manas sētas sētnieks Džonis ar var saņemt par īpašiem nopelniem Latvijas labā!
Bet cik maz mums vajag, lai uzskatītu, ka personai ir īpaši nopelni pret Latvijas valsti! Tiešām mazvērtības kompleksu mākta tauta.
Brīnos, kur šai tautai bija spēks 20.gs 20.gadu brīvības cīņās.

NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu būtu izdarījis kaut pusi no tā ko Verpakovskis, Pahars u.c. ir izdarījuši Latvijas valodā, tad Tu varētu uz viņiem tirst, bet tagad es Tev vienkārši piedāvāju atslābt un nomierināties.
Savus kompleksus vajag ārstēt pie psihologa, un nevis par visām vārēm tos censties izrādīt publiskā telpā.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 17:43, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: FK Liepāja piedāvāja izsist, šis piekrita...tak viss skaidrs!
Iespējams.
Tāpēc muļķīgi viņam ir ko pārmest, ja nezin patiesos lietas apstākļus.
Jebkurā gadījumā pilsonības piešķiršana sportistam ir daudz pareizāk, nekā to piešķirt visādiem stepanoviem, karginiem un krasovickiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 17:44, pirms 8 gadiem
jā, Latvija tik pilna ar cilvēkiem, tik pārbāzta, tik pārapdzīvota, ka pilnīgi noteikti nevajag dot pilsonību strādāt spējīgiem, pret Latviju lojāli noskaņotiem cilvēkiem... pffff

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:45, pirms 8 gadiem
Ja runājam par kompleksiem, tad tie ir Tev. Varu saderēt, ka ārzemnieku priekšā lokies līdz zemei un centies visā izpatikt. Riktīgs padļiza.

huy rakstīja: Kāpēc tu mētājies ar padomiem, kurus pats nespēj pildīt? Ko Pahars ir darījis latviešu valodas labā jeb "Latviešu valodā"?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 17:45, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams.
Tāpēc muļķīgi viņam ir ko pārmest, ja nezin patiesos lietas apstākļus.
Jebkurā gadījumā pilsonības piešķiršana sportistam ir daudz pareizāk, nekā to piešķirt visādiem stepanoviem, karginiem un krasovickiem.
Un tu protams zini visus apstākļus ka aizstāvi

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 17:47, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams.
Tāpēc muļķīgi viņam ir ko pārmest, ja nezin patiesos lietas apstākļus.
Jebkurā gadījumā pilsonības piešķiršana sportistam ir daudz pareizāk, nekā to piešķirt visādiem stepanoviem, karginiem un krasovickiem.
Galvenais Namej nemet kažoku uz otru pusi, kad FK Liepāja konkurenti - Ventspils vai Daugavpils piemēram tā sāks darīt, lai atbrīvotu leģionāru kvotu klubā vai nemaksātu leģionāru nodokļus par futbolistu virslīgā tā sāks darīt...kā saka turi buru līdz galam tagad!

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:47, pirms 8 gadiem
Kā tu zini, ka viņš lojāls!? Tas, ka viņš to teica!?? NU gan naivs! Es teikšu, ka esmu karalis! tu man ticēsi!?
Jocīgi, ka 12 gadu laikā nav valodu iemācījies! Un es nezinu, kā savādāk viņš savu lojalitāti ir apliecinājis.
Nav tak īstenojis nekādus labdarības pasākumus, vai piedalījies tādos. Ja būtu, tad gan jau būtu ar pamatojums īpašajiem nopelniem publiskots.

marksis rakstīja: jā, Latvija tik pilna ar cilvēkiem, tik pārbāzta, tik pārapdzīvota, ka pilnīgi noteikti nevajag dot pilsonību strādāt spējīgiem, pret Latviju lojāli noskaņotiem cilvēkiem... pffff

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 17:48, pirms 8 gadiem
Morics rakstīja: Ja runājam par kompleksiem, tad tie ir Tev. Varu saderēt, ka ārzemnieku priekšā lokies līdz zemei un centies visā izpatikt. Riktīgs padļiza.
Skaļi, bet tukši apgalvojumi, man ārzemnieks nekāda īpaša kasta neskaitās. Ir starp viņiem forši cilvēki un ir tādi kurus necienu. Toresa atbilstībai "Par īpašiem nopelniem" es nepiekrītu. Tas ir komplekss? Lai nu būtu

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:53, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Galvenais Namej nemet kažoku uz otru pusi, kad FK Liepāja konkurenti - Ventspils vai Daugavpils piemēram tā sāks darīt, lai atbrīvotu leģionāru kvotu klubā vai nemaksātu leģionāru nodokļus par futbolistu virslīgā tā sāks darīt...kā saka turi buru līdz galam tagad!
Pag, kāds sakaras leģionāriem ar LV izlasi?
Īsti nesapratu Tavu domu gājienu.

Viens man ir skaidrs jau tagad, ja LV visos sporta veidos ies ceļu, ka LV izlasē un klubos jāgarantē vieta vietējiem, tad nekur tālu mēs netiksim. Tikai un vienīgi caur kārtīgu konkurenci izmalušies spēlētāji var kaut ko sasnieg, bet siltumnīcas apstākļos augušie tā arī neko nekad nesasniegs.

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:54, pirms 8 gadiem
Sorry - es nebiju domājis šos vārdus Tev, bet Namejam (nemeizam)! Nospiedu nepareizo atsauci!

huy rakstīja: Skaļi, bet tukši apgalvojumi, man ārzemnieks nekāda īpaša kasta neskaitās. Ir starp viņiem forši cilvēki un ir tādi kurus necienu. Toresa atbilstībai "Par īpašiem nopelniem" es nepiekrītu. Tas ir komplekss? Lai nu būtu