Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Saeima piešķir Torresam Latvijas pilsonību

Krišs Upenieks

Saeima piešķir Torresam Latvijas pilsonību
Kristians Torress
Foto: Māris Greidāns

Latvijas Republikas Saeima šodien pieņēma lēmumu par īpašiem nopelniem valsts labā piešķirt Latvijas pilsonību futbola kluba ''Liepāja'' pussargam Kristianam Damianam Torresam.

Saeimas darba kārtībā šodien bija jautājums par ''Liepājas'' futbolista Kristiana Damiana Torresa uzņemšanu pilsoņu pulkā. Deputāts Valdis Skujiņš pirms pieņemtā lēmuma atzīmēja rekomendācijas, ko par nepilnu 31 gadu veco argentīnieti bija iesūtījuši Latvijas valstsvienības galvenais treneris Marians Pahars, LFF ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis, ''Liepājas'' prezidents Māris Verpakovskis un Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks.

Tāpat deputāts Skujiņš citēja arī pašu Torresu: ''Es ļoti vēlos dzīvot Latvijā un aizstāvēt Latvijas godu pasaules čempionātos. Man šeit ir ģimene, sieva un meita. Māja un mīļākais darbs. Ceru, ka būšu ļoti noderīgs Latvijas sabiedrībai un ar manu palīdzību Latvijas futbols kļūs vēl pazīstamāks pasaulē.

Ar mērķi vēl dziļāk iesaistīties Latvijas sabiedrībā, ar sievas palīdzību sāku apgūt Latvijas valodu un varētu tajā komunicēt pamata saziņas līmenī. Ņemot vērā visu sacītu, lūdzu jūs uzņemt mani Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem valsts labā. Lai es varētu savu turpmāko dzīvi un darbu veltīt Latvijas valstij.''

Par Torresa uzņemšanu pilsoņu pulkā nobalsoja 87 Saeimas deputāti, pret bija trīs, bet atturējās viens deputāts, tādējādi lēmums tika pieņemts,un Torress iegūs Latvijas pilsonību.

Vai atbalstāt Saeimas lēmumu piešķirt Latvijas pilsonību Torresam?

  • 356

  • 369


     [+] [-]

, 2016-06-02 12:34, pirms 8 gadiem
burkans21 rakstīja: Kas būs nākamie ? Nēģeri un aziāti ?
jebkurš krieviski runājošs un Liepājā dzīvojoš atbilst parametram "Par īpašiem nopelniem"

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:35, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Šajā gadījumā nav tik svarīgi vai Torress spēlēs izlasē, bet gan fakts kā tāds. Priecājos ka tik vienbalsīgi Saeima nolēma (laikam tikai viens pret). Palasot dažu labu komentāru sanāk ka šeit SC ir "gudrāki" par deputātiem, Verpakovski, Sesku un vēl daudziem citiem. Ir iedota pilsonība daudz apšaubāmākām personām. Spēju iedomāties tikai vienu diskutablu Torresa mīnusu - valodas zināšanas.
Latvijā cilvēku kļūst mazāk, būs jādomā kāda būs Latvija pēc 10, 20, 50 gadiem. Patīk vai nē bet latviešu skaits samazināsies. globalizācija, iespējas dzīvot citur Eiropā. Ko likt aizbraukušo vietā? Kādi varianti? Neko nelikt-esam tik cik esam, naturalizēt masveidā nepilsoņus (krievus pamatā), dot pilsonību tiem ,kuri kaut kādā veidā sevi pozitīvi ir parādījuši mūsu valstī (ar savu attieksmi, darbu) un nodzīvojuši vismaz gadus 5 Latvijā.
Man izšķirīgais faktors PAR bija tas, ka dzīvo jau gadus piecus un ir precējies ar Latvijas pilsoni, izveidojis ģimeni šeit. Kā papildfaktors - var spēlēt valsts izlasē (bet tas nav kā svarīgākais).
Un tagad izlasi pieņemto lēmumu. "Uzņemt [..] Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā". Tev tik ļoti patīk, ka Saeima vienbalsīgi tev melo, piesaucot neeksistējošus "nopelnus"? Moška nākamreiz lēmumā lai raksta "uzņemt pilsonībā par to, ka nokāva trejgalvu pūķi"? Sanāks tikpat daudz patiesības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:37, pirms 8 gadiem
Toresam vjadzēja dot uzdevumu. lai līDZ 1.09 sāk runāt valsts val. vismaz 2.pakāpē, savādāk ar Paharu, kurš nelatviskā rīklē piebļāva visu Liepājas stadioni, kopā uz skolu featur.Astafjevs

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:37, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tiem, kuri pie šī gadījuma karina klāt "tad visiem nepilsoņiem pa pasei" un "kāpēc tiek nodalīts?"...

Bet tieši šādi gadījumi arī ir jānodala no nepilsoņu problēmas.
"Šādiem gadījumiem" ir domāta naturalizācija. "Īpaši nopelni" ir domāti cilvēkiem ar īpašiem nopelniem, nevis katram, kura pakalpojumus valstij ievajadzējies.

Nezinu, kā citiem, bet man kauns, ka manai tautai ir tik zems pašvērtējums, ka par īpašiem nopelniem uzskata latvietes apprecēšanu un paspēlēšanu Latvijas futbola klubā.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-02 12:39, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Un tagad izlasi pieņemto lēmumu. "Uzņemt [..] Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā". Tev tik ļoti patīk, ka Saeima vienbalsīgi tev melo, piesaucot neeksistējošus "nopelnus"? Moška nākamreiz lēmumā lai raksta "uzņemt pilsonībā par to, ka nokāva trejgalvu pūķi"? Sanāks tikpat daudz patiesības.
Piekrītu ka formulējums ir neprecīzs, bet cik saprotu savādāka formulējuma nemaz nav. Tad tu vari pieņemt ka īpašais nopelns ir sezonas Latvijas virslīgas labākais futbolists. Tas nebūt nav tik maz un nav tik viegli panākums.

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:40, pirms 8 gadiem
tagad ir uzdevums..

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:43, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu ka formulējums ir neprecīzs, bet cik saprotu savādāka formulējuma nemaz nav. Tad tu vari pieņemt ka īpašais nopelns ir sezonas Latvijas virslīgas labākais futbolists. Tas nebūt nav tik maz un nav tik viegli panākums.
Paprasi Puķinam krievu pasi par īpašiem nopelniem, kā gada labākais Funis

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:44, pirms 8 gadiem
Jūs dumji esat, vai? Kādā sakarā Saeimai vispār bija jāizskata šī indivīda pilsonības jautājums. Lai risina vispārpieņemtajā kārtībā kā citi gribētāji. Apsēkloto zelteņu skaits nav nekăds kritērijs, kā to labpatīk uzskatīt Funim.

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:44, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tieši otrādi. Lai pieņemtu pamatotu lēmumu, jādomā nevis par iesaistītajām personībām (ja vien tie nav juristi, ekonomisti, ārsti vai citi nozares speciālisti), bet gan reālajiem argumentiem un tiesiskumu. Citādi sanāk - ja kaut ko atbalsta Verpakovskis vai Melbārdis, tad tas jādara, bet ja to pašu saka Lindermans vai Ždanoka, tad tas ir pret Latvijas interesēm un to nekādā ziņā nevajag.
Tieši tā. Ja aicinātu Torresam dot pilsonību Ždanoka , Lindermans un tml. , tad jāsāk domāt kāpēc tā. Ir jāņem vērā kādi cilvēki iestājās par. Tas ir viens no faktoriem. Pilsonību dot vai nedot ir vairāku apstākļu kopums nevis viens faktors.

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:44, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: "Šādiem gadījumiem" ir domāta naturalizācija. "Īpaši nopelni" ir domāti cilvēkiem ar īpašiem nopelniem, nevis katram, kura pakalpojumus valstij ievajadzējies.

Nezinu, kā citiem, bet man kauns, ka manai tautai ir tik zems pašvērtējums, ka par īpašiem nopelniem uzskata latvietes apprecēšanu un paspēlēšanu Latvijas futbola klubā.
Komentētājs Tu esi aktīvs, bet juridisko pušu noskaidrotājs, pirms skaļi bļauj - švaks.

Tas par to Toresa iespēju iet naturalizācijas procedūru.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:44, pirms 8 gadiem
Man prieks, būs nopietns papildinājums izlasei. Tiesa viņa sniegums ČL finālā liecina, ka labākie gadi ir jau aiz muguras.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:44, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu ka formulējums ir neprecīzs, bet cik saprotu savādāka formulējuma nemaz nav. Tad tu vari pieņemt ka īpašais nopelns ir sezonas Latvijas virslīgas labākais futbolists. Tas nebūt nav tik maz un nav tik viegli panākums.
Ja cita formulējuma nav, tas nozīmē, ka citi gadījumi nav paredzēti un attiecīgi nevienam citam pilsonība nav jādod. End of story. Vai tas, ka likumā rakstīts, ka darba devējs algu maksā tikai darbiniekiem, arī ir "neprecīzs formulējums" un, ja ļoti vajag, nauda jādod arī citiem?

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:46, pirms 8 gadiem
Tā kā ziņa tik laicīgi saniegusi lasītājus, analizēju un secinu, ka šis Loti svarīgais jautājums par nepilsoni, kurš kopš 2004. g.nav iemācījis kādā līmenī latviski, Saeimas plenārsēdes darba kārtībā ticis izskatīts kā viens no pirmajiem- aktuālākajiem, jo pārējais jau valstī viss ir kārtībā

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:46, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Komentētājs Tu esi aktīvs, bet juridisko pušu noskaidrotājs, pirms skaļi bļauj - švaks.

Tas par to Toresa iespēju iet naturalizācijas procedūru.
Es zinu, ka viņam šobrīd nav šādas iespējas. Tieši tas arī ir šī piecu gadu ierobežojuma mērķis - lai cilvēks pierādītu savu saikni ar Latviju un lai pilsonību nedotu katram, kas nobrēcas, ka viņam to vajag tūlīt un tagad.

  +5 [+] [-]

, 2016-06-02 12:47, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Paprasi Puķinam krievu pasi par īpašiem nopelniem, kā gada labākais Funis
Es esmu gan kā labākais , gan sliktākais Funis, jo esmu vienīgais (kloni neskaitās). Bet ir divas problēmas... man nepatīk Puķins un vēl vairāk nepatīk krievu pases...ko man tagad darīt???

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:48, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es esmu gan kā labākais , gan sliktākais Funis, jo esmu vienīgais (kloni neskaitās). Bet ir divas problēmas... man nepatīk Puķins un vēl vairāk nepatīk krievu pases...ko man tagad darīt???
Vari beigt melot, ar to pietiktu

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:49, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Ja cita formulējuma nav, tas nozīmē, ka citi gadījumi nav paredzēti un attiecīgi nevienam citam pilsonība nav jādod. End of story. Vai tas, ka likumā rakstīts, ka darba devējs algu maksā tikai darbiniekiem, arī ir "neprecīzs formulējums" un, ja ļoti vajag, nauda jādod arī citiem?
Labi , saprotu ka Tu esi gudrāks par deputātiem un visiem pārējiem. Es tik gudrs neesmu un esmu PAR tu esi PRET.

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:49, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Komentētājs Tu esi aktīvs, bet juridisko pušu noskaidrotājs, pirms skaļi bļauj - švaks.

Tas par to Toresa iespēju iet naturalizācijas procedūru.
vai tad viņam ir kāds īpašs aizliegums naturalizēties? Pats esi tukšbļāvējs.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:50, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Labi , saprotu ka Tu esi gudrāks par deputātiem un visiem pārējiem. Es tik gudrs neesmu un esmu PAR tu esi PRET.
Nemelo, Tu esi PRET likuma ievērošanu, viņš ir PAR. Jo šoreiz likums tika apiets.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-02 12:51, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nemelo, Tu esi PRET likuma ievērošanu, viņš ir PAR. Jo šoreiz likums tika apiets.
Tieši tā. Ja rīt Saeimā pilnā sastāvā ierastos visa Real vai Bayern komanda vai NHL zvaigžņu spēles dalībnieki un lūgtu Latvijas pilsonību par īpašiem nopelniem, es viņus pasūtītu uz trim burtiem. Jo es netaisītos piedalīties likumu apiešanā vienas sporta komandas interesēs, kaut arī tā būtu valsts izlase.

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:53, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nemelo, Tu esi PRET likuma ievērošanu, viņš ir PAR. Jo šoreiz likums tika apiets.
Īpašs nopelns ir-Latvijas virslīgas labākais futbolists, tātad nav pret likumu. Labākais Latvijas valstī savā profesijā.

     [+] [-]

, 2016-06-02 12:53, pirms 8 gadiem
kā LV un ES pilsonim, kā LV VIRSLĪGAS labākajam? spēlētājam, kurs zina 5 valodas, tai skaitā dzimto un krievu, tagad visi vārti ir vaļā vismaz un Bundeslīgu, RosGaz vai La Ligu- pārņem tāds kā iekšējais saviļņojums nu jau par Mūsējo

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tavi minētie fakti neder, jo nav runa par labāko māti Latvijā, vai labāko kebaba ēdnīcu Latvijā. Ir svarīgi kādi cilvēki iesaka atbalsta pilsonības došanu, vai šiem cilvēkiem uzticas. Seskam , Paharam, Verpakovskim es uzticos. Izveidot ģimeni,( ko atbalsta sabiedrībā labi pazīstami cilvēki) un ... latvieti (kā tu raksti) ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas un raksturo arī tavu domāšanas veidu.
Tātad Sesks, Pahars, Verpakovskis ar savu "viedokļu autoritāti" un "vispārējo sabiedrības uzticību"stāv pāri Latvijas Republikas pilsonības likumiem?

Lai gan nebrīnos par tavu domu, ņemot vērā, ka pēc sava logo atbalsti PSRS iekšlietu ministrijas (dinamo) izveidotu sporta komandu. Tā pati ministrija, kas ir atbildīga par cilvēku deportācijām no Baltijas valstīm.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-02 12:55, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Vai tad deputāta statuss ir kaut kāds gudrības pierādījums? Tad jau tur sēž 100 ģēniji, kas visas jomas pārzina. Cik zinu, speciālisti pilsonības likumu piemērošanas jomā strādā PMLP, nevis sēž Saeimā.
Ja es pareizi saprotu , tad es darītu pareizi , ja vairāk ticētu tiem kuri raksta komentārus nevis deputātiem , pilsētas mēram, komandas prezidentam, izlases galvenajam trenerim.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:55, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: Tā kā ziņa tik laicīgi saniegusi lasītājus, analizēju un secinu, ka šis Loti svarīgais jautājums par nepilsoni, kurš kopš 2004. g.nav iemācījis kādā līmenī latviski, Saeimas plenārsēdes darba kārtībā ticis izskatīts kā viens no pirmajiem- aktuālākajiem, jo pārējais jau valstī viss ir kārtībā
Stundā un 52 min 20. no 28 procesuālajiem lēmumiem...

Nu padomā pats, kāda vispār bijusi sēde un ko pats tagad stāstīji.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-02 12:55, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Īpašs nopelns ir-Latvijas virslīgas labākais futbolists, tātad nav pret likumu. Labākais Latvijas valstī savā profesijā.
Kā tas Latvijai ir palīdzējis, ka viņš ir virslīgas labākais futbolists?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-02 12:56, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja es pareizi saprotu , tad es darītu pareizi , ja vairāk ticētu tiem kuri raksta komentārus nevis deputātiem , pilsētas mēram, komandas prezidentam, izlases galvenajam trenerim.
Tu darītu pareizi, ja pats iepazītos ar likumiem un par/pret argumentiem, nevis gaidītu, kur kāds cits pateiks priekšā, kā ir pareizi. Vai Verpakovskis, Pahars un pārējie no pilsonības likumiem saprot kaut ko vairāk par SC komentētājiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:01, pirms 8 gadiem
treņer, vipustite meņa igraķ v Taļļine- ja vas umoļaju

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:03, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: zakreševskis ir latvietis, bet pahar portugālē jau vairs nespēlēja
Pahars izlasē bija ,bet jau traumu nomocīts un beidzamajā spēlē pret Nīderlandi ,ja atmiņa neviļ Starkovs viņu otrajā puslaikā uzlaida laukumā .

  +2 [+] [-]

, 2016-06-02 13:11, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tu darītu pareizi, ja pats iepazītos ar likumiem un par/pret argumentiem, nevis gaidītu, kur kāds cits pateiks priekšā, kā ir pareizi. Vai Verpakovskis, Pahars un pārējie no pilsonības likumiem saprot kaut ko vairāk par SC komentētājiem?
Nu... īstenībā, jā.
Ne jau paši. Bet ar padomniekiem, protams.

Atradis nu sportacentra komentāru sadaļu kā inteliģences eliti
Ar lielu daļu vidusskolnieku, kuriem pirmā darba tiesisko attiecību pieredze būs bomis taisni starp acīm un tad, tie, kuriem pirmaiem zvaigznītes beigs riņķot gar acīm, sāks savākties.
Ar daļu klasiskajiem alus vēdera sporta faniem - sēžu uz dīvāna ar minimālo algu, bet muļķi jau ir visi pārējie.

Būsim reāli. Daudzi runā par to, cik liela mēslaine ir šī portāla komentāru sadaļa.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-02 13:11, pirms 8 gadiem
браво!

  -2 [+] [-]

, 2016-06-02 13:12, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Īpašs nopelns ir-Latvijas virslīgas labākais futbolists, tātad nav pret likumu. Labākais Latvijas valstī savā profesijā.
Jā, ar šādu moto Saskaņa elekorātu ātri var uzaudzēt - izdomā tik labākos krievvalodīgos visādās profesijās, bet tas jau ar ir tas ko no tevis prasa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja