Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mesi ved ''Barcelona'' pretī finālam

Krišs Upenieks

Mesi ved ''Barcelona'' pretī finālam
Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Madridē tika aizvadīta pirmā UEFA Čempionu līgas pusfināla spēle starp abiem spāņu grandiem – ‘’Real’’ un ‘’Barcelona’’. Futbola klasikā uzvaru ar rezultātu 2:0, pateicoties Lionela Mesi vārtiem 76. un 87. minūtē, izcīnīja ‘’Barcelona’’. Atbildes spēle Katalonijā tiks aizvadīta 3. maijā.

Gan Madrides ‘’Real’’, gan ‘’Barcelona’’ pārliecinoši uzvarēja savās grupās. 1/16 finālā Madrides klubs divu spēļu summā ar 4:1 pieveica Lionas "Olympique", bet ceturtdaļfinālā netika atstāti nekādi varianti Totenhamas ‘’Hotspur’’ – 5:0. ‘’Barcelona’’ pirmajā izslēgšanas kārtā divu spēļu summā ar 4:3 uzvarēja Londonas ‘’Arsenal’’, bet nākamajā kārtā gāja jau daudz vieglāk – ar 6:1 sagrauts Doņeckas ‘’Shakhtar’’.

Mača sākumā ‘’Barcelona’’ spēlēja savā stilā, daudz turot bumbu, tomēr nekādu saasinājumu nebija, tādējādi spēle, salīdzinot ar komandu iepriekšējo tikšanos Spānijas kausa izcīņā, ritēja ļoti mierīgi. Pirmais bīstamais moments tika izveidots 10. minūtē, kad individuāli ļoti labi nospēlēja Vilja, taču bumba pēc viņa sitiena lidoja garām vārtu tālajam stūrim. Arī turpinājumā ar bumbu daudz vairāk bija viesi, bet nākamais šāviens sekoja puslaika vidusdaļā – no laukuma dziļuma Mesi lieliskā pozīcijā pretī vārtiem izvirzīja Čavi, taču viņam sitiens neizdevās īpaši spēcīgs un bīstams, tādējādi lielas problēmas Kasiljasam tas nesagādāja.

Komandas spēlēja ļoti uzmanīgi, bez liela riska, un uzbrukumi pārsvarā pārtrūka laukuma vidusdaļā. Tuvojoties puslaika izskaņai, laukumā parādījās asumi. Ari pirmā spēles nogriežņa pēdējās minūtēs bīstamu momentu ne pie vieniem no vārtiem nebija. Noejot no laukuma, vēl izcēlās nelieli asumi komandu starpā, bet tos izdevās novērst. Kopumā pirmajās 45 minūtēs, lai arī bumbu vairāk kontrolēja ‘’Barcelona, tomēr laukumā bija vērojama ļoti līdzīga cīņa.

Otrā puslaika sākums bija pārbagāts pārkāpumiem, kuri bieži pārtrauca komandu uzbrukumus. Tiesnesis bija spiests rādīt vienu brīdinājumu pēc otra, bet 61. minūtē par rupju pārkāpumu pret Dani Alvešu sarkano kartīti saņēma Pepe, tiesa, šoreiz tiesnesis to varēja arī pietaupīt, bet Mourinju nespēja savaldīties un tika nosūtīts uz tribīnēm. Jūtams uzreiz bija ‘’Barcelona’’ viena spēlētāja pārsvars – 68. minūtē pēc Viljas sitiena bumba atleca tieši vārtu priekšā, kur bija Pedro, tomēr viņš nespēja bumbu ievirzīt vārtos, ar galvu sitot garām.

76. minūtē Katalonijas klubs atklāja rezultātu – labajā malā ļoti labi nospēlēja uz maiņu iznākušais Afelajs, sekoja piespēle gar vārtiem, kur bumbu vārtos pārvirzīja Mesi. Lai arī ‘’Real’’ bija nonākuši zaudētājos, īpaši riskēt mazākumā futbolisti nevēlējās, jo priekšā vēl ir atbildes mačs, bet viesus šāds rezultāts apmierināja, tādējādi viņi ilgāk centās pieturēt bumbu, neizraujoties ar uzbrukšanu. 87. minūtē, nodemonstrējot lielisku individuālo meistarību, Mesi dubultoja ‘’Barcelona’’ pārsvaru – 2:0, pieliekot arī punktu šai spēlei.

Real - Barcelona 0:2 (0:0)

Vārti: Mesi 76', 87'

Pāris1.spēle2.spēle
Schalke - Man United0:2 (0:0)4.maijā
Real Madrid - Barcelona27.aprīlī3.maijā

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:02, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: runājot par sarkano kartīti, vairāk interesē kādēļ Mourinjo aizsūtīja uz tribīnēm, kā sapratu viņš neko izņemot "well done" neteica un tikai parādīja divus īkšķus uz augšu žestus.
Tur jau tā lieta, ka izrādot sarkasmu par tiesneša lēmumu, dod dzeltenās (arī, piem, par sarkastisku aplaudēšanu). Kādi soda mēri ir attiecināmi uz treneriem nezinu, bet tajā pašā laikā šajā konkrētajā gadījumā šķiet, ka viss ir OK.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:03, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Jā, Alvesu ievēroju, pat tajās retajās reizēs, kur pieslēdzās, komandas biedri kliedza uz viņu, lai skrien atpakaļ.
Par pretuzbrukumiem - Bernabeu klasikā Realam bija jēdzīgākas kontras nekā vakar, bet tur nespēlēja Ezils, kurš klasikās kaut kā pazūd pilnīgi, tāpēc arī ienāca prātā doma, nez kā būtu ar Kaka' laukumā, bet tur jau vairs neko.
Par īpašo gaisotni - nesekoju līdzi mind games, man vairāk interesē, kas notiek laukumā, gan jau ka Peps savējos bija īpaši noskaņojis komandu, bet bija taču redzams, ka barcieši centās Realam "uzzīmēt" kartītes. Ko tad Maurs pateica pirms atbildes spēles ar Interu Nou Camp (Buskets vs Mota)? vai gadījumā van Persijs Nou Camp arī pirmo dzelteno nedabūja par Alvesa tēlošanu, kur spēles epizodē nejauši trāpīja viņam ģīmī ar roku?
Tiešām nešķiet, ka atbildīgākajās spēlēs komanda ir vairāk orientēta uz kartīšu pelnīšanu pretinekam?
Paskatīsies, kas notiks finālā un nākamgad ČL izslēgšanā..
vienkaarshi dara visu iespeejamo un neiespeejamo (atljauto un negodiigo), lai uzvareetu. spaanijaa uz to skataas savaadaak nekaa anglijaa, skaitaas - ja piechakaree pretinieku un tas ir labi komandai, tad ir ok. neviens paaraak nenosoda, pat driizaak slavee.

P.S. RvP tur nu gan bija pelniita kartinja... vispaar visu speeli vinsh bija uzvilcies - brutaalais sods pret Messi, iekrita uz Alvesha provokaacijaam.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:30, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: vienkaarshi dara visu iespeejamo un neiespeejamo (atljauto un negodiigo), lai uzvareetu. spaanijaa uz to skataas savaadaak nekaa anglijaa, skaitaas - ja piechakaree pretinieku un tas ir labi komandai, tad ir ok. neviens paaraak nenosoda, pat driizaak slavee.

P.S. RvP tur nu gan bija pelniita kartinja... vispaar visu speeli vinsh bija uzvilcies - brutaalais sods pret Messi, iekrita uz Alvesha provokaacijaam.
Šis lai arī ir kā atbilde lietotājam Onka, kurš neticēja tādas taktikas esamībai.

Jā, RvP nav no tiem rāmajiem spēlētājiem. Bet kādā veidā tad viņš iekrita? Alvess vnk sāka raudāt pēc cīņas epizodes, to nu RvP nekādi nevarēja ietekmēt. Nebūtu tur Alvess saķēris ģīmi, vispār kartīte paliktu kabatā.
Un konsekvences arī absolūti nekādas, tas pats Alvess 1. taima sākumā izdara dzeltenās vērtu sāpju paņēmienu pret Nasri, par ko pat pārkāpums netika nosvilpts, bet Abidālam vispār par ķeršanos RvP pie rīkles bija uz dušām jāiet, kas arī netika pamanīts.
Zinu, ka man tagad piesauks Barcai par labu neiedoto pendeli pret Mesi, piekrītu, ka varēja tur uzrauties, bet jau līdz tam tik daudz lēmumu bija aizgājuši greizi, ka nav zināms, vai līdz tādai epizodei spēle vispār nonāktu.
Izskatās pēc gadījuma ar "vienlīdzīgiem" un "vienlīdzīgākajiem".

  +5 [+] [-]

, 2011-04-28 11:48, pirms 13 gadiem
Buskets un Pedro tādi idiņi. Čaļiem knapi pieskarās grudakam a tie uzreiz ķer pie sejas un vārtās tā it kā tiko būtu izšauta acs. Klauni! Piedevām vēl 3 barselonieši ar milzu acīm cenšas ieskaidrot tiesnesim ka ir ievilkts pa seju. Nevaru teikt ka agrāk Barca simpatizēja, bet tagad pret viņiem visa cieņa ir gandrīz pagaisusi. Žēl ka ar tādiem daiveriem kopā jāspēlē tādiem izciliem spēlētājiem kā Xavi un Messi.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:53, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Šis lai arī ir kā atbilde lietotājam Onka, kurš neticēja tādas taktikas esamībai.

Jā, RvP nav no tiem rāmajiem spēlētājiem. Bet kādā veidā tad viņš iekrita? Alvess vnk sāka raudāt pēc cīņas epizodes, to nu RvP nekādi nevarēja ietekmēt. Nebūtu tur Alvess saķēris ģīmi, vispār kartīte paliktu kabatā.
Un konsekvences arī absolūti nekādas, tas pats Alvess 1. taima sākumā izdara dzeltenās vērtu sāpju paņēmienu pret Nasri, par ko pat pārkāpums netika nosvilpts, bet Abidālam vispār par ķeršanos RvP pie rīkles bija uz dušām jāiet, kas arī netika pamanīts.
Zinu, ka man tagad piesauks Barcai par labu neiedoto pendeli pret Mesi, piekrītu, ka varēja tur uzrauties, bet jau līdz tam tik daudz lēmumu bija aizgājuši greizi, ka nav zināms, vai līdz tādai epizodei spēle vispār nonāktu.
Izskatās pēc gadījuma ar "vienlīdzīgiem" un "vienlīdzīgākajiem".
taa nav taktika - taa ir dziives uztvere. tagad daudzi kritizee clasico notiekosho, bet shie cilveeki neko nezina par la ligu, spaanju tiesneshiem, taadiem speeleetaajiem kaa diego kapels, reijess, di maria utt utml. man ir aizdomas, ka Barcai (liidziigi ir real) ir viens no lielaakajiem raadiitaajiem, ja njem attieciibu sodi/kartinjas - par gandriiz katru suudu dod kartinju. cik ir bijushas taadas pendeles, kur vispaar nekaa nav, bet iedod (un Barcas labaa shosezon ir ljoti maz pendelju - 1 vai 2, vai 3). tas nav tik viennoziimiigi. anglijaa tachu arii vecais, labais futbols saakas no C-C, ja ne no veel zemaakaam diviizijaam.

man iisti nav ko teikt - RvP jau iznaaca uzvilcies un pret Messi jau bija jaadod kartinja. bet Alvesh vinju izprovoceeja, tas nemaz nebija sarezhgjiiti. jebkuraa gadiijumaa nevajadzeeja ar rokaam vicinaaties, pa seju vinsh traapiija, protams, ne jau kaa klichko.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:06, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: taa nav taktika - taa ir dziives uztvere. tagad daudzi kritizee clasico notiekosho, bet shie cilveeki neko nezina par la ligu, spaanju tiesneshiem, taadiem speeleetaajiem kaa diego kapels, reijess, di maria utt utml. man ir aizdomas, ka Barcai (liidziigi ir real) ir viens no lielaakajiem raadiitaajiem, ja njem attieciibu sodi/kartinjas - par gandriiz katru suudu dod kartinju. cik ir bijushas taadas pendeles, kur vispaar nekaa nav, bet iedod (un Barcas labaa shosezon ir ljoti maz pendelju - 1 vai 2, vai 3). tas nav tik viennoziimiigi. anglijaa tachu arii vecais, labais futbols saakas no C-C, ja ne no veel zemaakaam diviizijaam.

man iisti nav ko teikt - RvP jau iznaaca uzvilcies un pret Messi jau bija jaadod kartinja. bet Alvesh vinju izprovoceeja, tas nemaz nebija sarezhgjiiti. jebkuraa gadiijumaa nevajadzeeja ar rokaam vicinaaties, pa seju vinsh traapiija, protams, ne jau kaa klichko.
Nu dienvidnieku gambetu ziemeļnieki neizpratīs, tas ir pats par sevi, bet lai gan no abiem La Ligas milžiem nav pamatoti gaidīt longballu un smagus izklupienus, pēc kuriem spēlētāji pofigā skrien tālāk, vakar tā kartīšu ubagošana bija tik koncentrētā formā, ka pats futbols palika otrajā plānā.
Ar tām nebeidzamajām klasikām šosezon Merengi un Cules cits citam ir acīmredzot nemērā piegriezušies
RvP ir temperamentīgs, bet abas kartītes tikuntā dabūja salīdzinoši par neko, kā kādā La Liga spēlē, bet tas, ka Buzaka vairījās svilpt uz otru pusi un vispār tiesāja raustīgi, arī bija labi pamanāms.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:11, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nu dienvidnieku gambetu ziemeļnieki neizpratīs, tas ir pats par sevi, bet lai gan no abiem La Ligas milžiem nav pamatoti gaidīt longballu un smagus izklupienus, pēc kuriem spēlētāji pofigā skrien tālāk, vakar tā kartīšu ubagošana bija tik koncentrētā formā, ka pats futbols palika otrajā plānā.
Ar tām nebeidzamajām klasikām šosezon Merengi un Cules cits citam ir acīmredzot nemērā piegriezušies
aha, bet vakar veel bija normaali. ieprieksheejaas divas speeles peec katras svilpes visi speeleetaaji saskreeja ap tiesnesi, gruustiijaas un njeemaas. netika galaa pat undiano, taa kaa vakar veel bija saliidzinoshi mieriigi.
bet kopumaa - jaa, kritika ir pamatota. Barca vareeja mazaak simuleet un klanchiit. vieniigais attaisnojums, ko varu teikt, ka speeles noziime bija paaraak liela un TSO ar savaam mind games beidzot dabuuja preteeju efektu un nomotiveeja pretiniekus izveeleeties jebkaadus panjeemienus uzvaras sasniegshanai.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:19, pirms 13 gadiem
Marka1111 rakstīja: Buskets un Pedro tādi idiņi. Čaļiem knapi pieskarās grudakam a tie uzreiz ķer pie sejas un vārtās tā it kā tiko būtu izšauta acs. Klauni! Piedevām vēl 3 barselonieši ar milzu acīm cenšas ieskaidrot tiesnesim ka ir ievilkts pa seju. Nevaru teikt ka agrāk Barca simpatizēja, bet tagad pret viņiem visa cieņa ir gandrīz pagaisusi. Žēl ka ar tādiem daiveriem kopā jāspēlē tādiem izciliem spēlētājiem kā Xavi un Messi.
Atver acis, aklais, Xavi ir tāds pats daiveris kā citi spāņu nirēji. Atceros, kā, vēderu turēdams, smējos par Xavi nožēlojamo teātri PK finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 13:13, pirms 13 gadiem
sarkano vajadzēja Rodrigesam par simulācijām vairākām un Adebajoram, + Pepe pelnījās pelnījās kamēr dabūja jo ne jau tikai par to vienu gadījumu viņu sodīja..... vēlreiz pierādījās, ka Spānijas līga ir pasaulē labākā sieviešu vai arī aktieru līga, kur notiek cirks nevis futbols

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 14:05, pirms 13 gadiem
Man gan nepatīk barsas spēles stils, tas ir pilnīgi nebaudāms! Barsa iesitot vārtus sāk vazāt bumbu savā starpā,lielākoties savā laukuma pusē, ar domu nāciet un atņemiet ja varat, tāpēc gadījumā ja barsa būs finālā noteikti fanošu PRET viņiem!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 15:03, pirms 13 gadiem
yee esmu 300

     [+] [-]

, 2011-04-28 15:04, pirms 13 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 15:08, pirms 13 gadiem
tagad rakstīja: sarkano vajadzēja Rodrigesam par simulācijām vairākām un Adebajoram, + Pepe pelnījās pelnījās kamēr dabūja jo ne jau tikai par to vienu gadījumu viņu sodīja..... vēlreiz pierādījās, ka Spānijas līga ir pasaulē labākā sieviešu vai arī aktieru līga, kur notiek cirks nevis futbols
Shad tad protams futbolisti pieteelo (likmes tur ir tik lielas ka rezultaats ir daudz svariigaaks par liidzekljiem), bet biezhi liidzjuteeji neiedziljinaas kaadi aatrumi ir tur laukumaa un zaudeet liidzsvaru pat pie vismazaakaas sadursmes ir ljoti viegli - un ja veel ieraugi priekshaa taadu aizsargu kaa Pepe - nu ziniet labaak teelot nekaa sagaidiit kameer tev salauziis kaaju un peec tam iet uz ielas ubagot .
Bet Messi tas ir monstrs - neticeeju savaam aciim kaa taadaa aatrumaa var apstraadaat bumbu un apspeeleet triis aizsargus un veel smuki vieglinjaam iecelt bumbu vaartos - respect.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 15:19, pirms 13 gadiem
Iggijs rakstīja: Kad redzēju, ka tiesnesi iedeva sarkano par tādu pārkāpumu man gribējās iedod viņam pļauku un pateikt sejā Tu kļūdījies. pie tam pamatīgi.
Tu neko nesaproti no futbola.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 15:26, pirms 13 gadiem
es nesaprotu, ko tie Barsas fani te priecājas. Mīkstajiem tika iedots nepamatots vairākums, un viņi to spēja izmantot. Tas, ka čaļi visu laiku bimbā un tēlo, 100%. bumbu viņi kontrolēja 70%, nu un tad? Viņi arī pret Inter pirms gada tā kontrolēja bumbu. Pirms Pepes noraidījuma jau sāka iezvanīties brīdinājuma zvani, ka Barsai nāksies domāt vairāk par aizsardzību. Vācietis un UEFA uzvarēja spēli. Par "godīgu" futbolu!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 16:07, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Uti puti
Man gan šķita, ka galvenais tiesnesis vēl konsultējās ar savu asistentu.
nesaprotu, kādēļ tu arī tās dažas reizes nespēj objektīvi paskatīties uz situāciju.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 16:12, pirms 13 gadiem
YouTube
- Pepe no tocó a Alves en la...


nu... jā.. vai tik tie Barsa nav smerdeļu bars? simulēja jau tā visu spēli un izrādās nosimulēja arī spēles atslēgas momentu. Nepatīkami, ka šādas komandas bojā visu futbola prestižu.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 16:52, pirms 13 gadiem
We have explosive- We have Messi
YouTube
- The Future Sound Of London -...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 16:54, pirms 13 gadiem
NIPEM rakstīja: YouTube
- Pepe no tocó a Alves en la...


nu... jā.. vai tik tie Barsa nav smerdeļu bars? simulēja jau tā visu spēli un izrādās nosimulēja arī spēles atslēgas momentu. Nepatīkami, ka šādas komandas bojā visu futbola prestižu.
Ja pēc šī video vel kāds pateiks, ka Pepe bija pelnijis sarkano, tad tiešām

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:01, pirms 13 gadiem
avipopo rakstīja: jobanie simulanti, mīkstie kverpļi, visu cienu un mīlestību pret Barsu izčekarēja. un UEFA ar saviem tiesniešiem arī var iet ieksrieties.
Nu nu- ja dzeks nebuutu novaacis kaaju Pepe to buutu salauzis divaas daljaas un liidz tam bija dazhi milimetri.
Varbuut sarkano gluzhi raadiit nevajadzeeja, bet tuvu tai bija - ar taisnu kaaju likt pa pretinieka kaaju standarta machaa taa ir tiira sarkanaa.

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:04, pirms 13 gadiem
Te pieraadaas ka shaadaas situaacijaas 100% vajag video atkaartojumus tiesneshiem jo tiesnesis to milimetru atstarpi aatrumaa redzeet nevareeja un speeles laikaa chista likaas ka ievilka tiiri kaajaas.
Pirms kritizeejat vispirms padomaajat.

     [+] [-]

, 2011-04-28 17:35, pirms 13 gadiem
ama-tieris rakstīja: Nu nu- ja dzeks nebuutu novaacis kaaju Pepe to buutu salauzis divaas daljaas un liidz tam bija dazhi milimetri.
Varbuut sarkano gluzhi raadiit nevajadzeeja, bet tuvu tai bija - ar taisnu kaaju likt pa pretinieka kaaju standarta machaa taa ir tiira sarkanaa.
Jautājums Tev, par ko dod sarkano kartiņu?
par to, ka kaut kas būtu, ja būtu VAI par PĀRKĀPUMU?
es uzskatu, ja pepe pat neaizskāra kāju, tad kāda tur sarkanā, labi, dzelteno - profilaksei un lai spēlētājs nedaudz atdzies, nejau sarkano.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 17:52, pirms 13 gadiem
Domāju lielu lomu tur spēlē Pepes imidžs kā agresīvs, netīrs spēlētājs, līdz ar to šādos gadījumos, kad sarkanā kartītē diez vai ir jādod, tiesnesis pieņem, ka Pepe kārtējo reizi ir nospēlējis pārāk brutāli.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 18:04, pirms 13 gadiem
Real Madrid C.F. - Official Web Site -...

Viss skaidri un gaiši redzams. Barcas aktieru gvarde strādā spīdoši. Go MU, go RM, bet nekad Barca...

     [+] [-]

, 2011-04-28 18:10, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Domāju lielu lomu tur spēlē Pepes imidžs kā agresīvs, netīrs spēlētājs, līdz ar to šādos gadījumos, kad sarkanā kartītē diez vai ir jādod, tiesnesis pieņem, ka Pepe kārtējo reizi ir nospēlējis pārāk brutāli.
bet kā Alveš locijās uz zemes.. tas smirdīgais simulants.. vēl uz nestuvēm viņu aiznesa prom. pretīga komanda.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 19:30, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Un daudzi tuvredzīgi idiņi saka, ka itālieši ir pretīgi simulanti Viņi pat blakus nestāv spāņiem un citiem to līdzīgajiem no D-Amerikas!
nu gan apsmējos čali,iedzer nervu zāles un nomierinies. tie tavi itāļi simulē pietiekami bieži,lai varētu viņiem to pārmest. un spāņi to nebūt nedara biežāk. jā,tas, ko vakar barcelona izpildīja,bija nepatīkams pārsteigums,ne jau katru spēli viņi ta spēlē. bet vakar - mīkstie,nav cita vārda

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 19:35, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Atver acis, aklais, Xavi ir tāds pats daiveris kā citi spāņu nirēji. Atceros, kā, vēderu turēdams, smējos par Xavi nožēlojamo teātri PK finālā
ceru,ka tapat spejies par itāļu nožēlomajamiem teātriem. inzagi vispār mīkstais. komiski,ja itāļu fans te uzstājas pret daivošanu

     [+] [-]

, 2011-04-28 20:56, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: nu gan apsmējos čali,iedzer nervu zāles un nomierinies. tie tavi itāļi simulē pietiekami bieži,lai varētu viņiem to pārmest. un spāņi to nebūt nedara biežāk. jā,tas, ko vakar barcelona izpildīja,bija nepatīkams pārsteigums,ne jau katru spēli viņi ta spēlē. bet vakar - mīkstie,nav cita vārda
Parādi, kur es saku, ka itālieši nav simulanti? Sāksim ar to, ka simulē visi, atšķiras tikai biežums. Un, jā, spāņi šajā ampluā ieņem pirmo vietu, tur tiešām nav jābūt ekspertam, lai to skaidri redzētu. Un tev Barcas niršana bija pārsteigums? Tagad sāku apšaubīt jēgu vispār ar tādu dulburi kā tevi runāt

  -1 [+] [-]

, 2011-04-29 04:12, pirms 13 gadiem
katalaanji apjaaja tiesnesi kaa beernu, tur vairaak nav ko piebilst, ja beigaas shie arii CL pamaniisies panjemt, tas kauss buus tikpat pilns ar suudiem, kaa tajaa sezonaa, kad shie Chelsiju pusfinaalaa "uzvilka"

  -2 [+] [-]

, 2011-04-29 13:43, pirms 13 gadiem
suka tads !

     [+] [-]

, 2011-04-29 18:27, pirms 13 gadiem
Mesi ir zvērs. Kas par otro golu. Lielisks spēlētājs un lieliska komanda. Tur nav vairs, ko piebilst.