Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mesi ved ''Barcelona'' pretī finālam

Krišs Upenieks

Mesi ved ''Barcelona'' pretī finālam
Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Madridē tika aizvadīta pirmā UEFA Čempionu līgas pusfināla spēle starp abiem spāņu grandiem – ‘’Real’’ un ‘’Barcelona’’. Futbola klasikā uzvaru ar rezultātu 2:0, pateicoties Lionela Mesi vārtiem 76. un 87. minūtē, izcīnīja ‘’Barcelona’’. Atbildes spēle Katalonijā tiks aizvadīta 3. maijā.

Gan Madrides ‘’Real’’, gan ‘’Barcelona’’ pārliecinoši uzvarēja savās grupās. 1/16 finālā Madrides klubs divu spēļu summā ar 4:1 pieveica Lionas "Olympique", bet ceturtdaļfinālā netika atstāti nekādi varianti Totenhamas ‘’Hotspur’’ – 5:0. ‘’Barcelona’’ pirmajā izslēgšanas kārtā divu spēļu summā ar 4:3 uzvarēja Londonas ‘’Arsenal’’, bet nākamajā kārtā gāja jau daudz vieglāk – ar 6:1 sagrauts Doņeckas ‘’Shakhtar’’.

Mača sākumā ‘’Barcelona’’ spēlēja savā stilā, daudz turot bumbu, tomēr nekādu saasinājumu nebija, tādējādi spēle, salīdzinot ar komandu iepriekšējo tikšanos Spānijas kausa izcīņā, ritēja ļoti mierīgi. Pirmais bīstamais moments tika izveidots 10. minūtē, kad individuāli ļoti labi nospēlēja Vilja, taču bumba pēc viņa sitiena lidoja garām vārtu tālajam stūrim. Arī turpinājumā ar bumbu daudz vairāk bija viesi, bet nākamais šāviens sekoja puslaika vidusdaļā – no laukuma dziļuma Mesi lieliskā pozīcijā pretī vārtiem izvirzīja Čavi, taču viņam sitiens neizdevās īpaši spēcīgs un bīstams, tādējādi lielas problēmas Kasiljasam tas nesagādāja.

Komandas spēlēja ļoti uzmanīgi, bez liela riska, un uzbrukumi pārsvarā pārtrūka laukuma vidusdaļā. Tuvojoties puslaika izskaņai, laukumā parādījās asumi. Ari pirmā spēles nogriežņa pēdējās minūtēs bīstamu momentu ne pie vieniem no vārtiem nebija. Noejot no laukuma, vēl izcēlās nelieli asumi komandu starpā, bet tos izdevās novērst. Kopumā pirmajās 45 minūtēs, lai arī bumbu vairāk kontrolēja ‘’Barcelona, tomēr laukumā bija vērojama ļoti līdzīga cīņa.

Otrā puslaika sākums bija pārbagāts pārkāpumiem, kuri bieži pārtrauca komandu uzbrukumus. Tiesnesis bija spiests rādīt vienu brīdinājumu pēc otra, bet 61. minūtē par rupju pārkāpumu pret Dani Alvešu sarkano kartīti saņēma Pepe, tiesa, šoreiz tiesnesis to varēja arī pietaupīt, bet Mourinju nespēja savaldīties un tika nosūtīts uz tribīnēm. Jūtams uzreiz bija ‘’Barcelona’’ viena spēlētāja pārsvars – 68. minūtē pēc Viljas sitiena bumba atleca tieši vārtu priekšā, kur bija Pedro, tomēr viņš nespēja bumbu ievirzīt vārtos, ar galvu sitot garām.

76. minūtē Katalonijas klubs atklāja rezultātu – labajā malā ļoti labi nospēlēja uz maiņu iznākušais Afelajs, sekoja piespēle gar vārtiem, kur bumbu vārtos pārvirzīja Mesi. Lai arī ‘’Real’’ bija nonākuši zaudētājos, īpaši riskēt mazākumā futbolisti nevēlējās, jo priekšā vēl ir atbildes mačs, bet viesus šāds rezultāts apmierināja, tādējādi viņi ilgāk centās pieturēt bumbu, neizraujoties ar uzbrukšanu. 87. minūtē, nodemonstrējot lielisku individuālo meistarību, Mesi dubultoja ‘’Barcelona’’ pārsvaru – 2:0, pieliekot arī punktu šai spēlei.

Real - Barcelona 0:2 (0:0)

Vārti: Mesi 76', 87'

Pāris1.spēle2.spēle
Schalke - Man United0:2 (0:0)4.maijā
Real Madrid - Barcelona27.aprīlī3.maijā

     [+] [-]

, 2011-04-28 01:41, pirms 14 gadiem
Barsas fani varat priecāties! Apsveicu jūs ar uzvaru! Taču jūsu dominance Spānijas futbolā neturpināsies bezgalīgi - jau šogad kausā bija pirmais mājiens, ka viegla dzīve turpmāk nebūs. Paskatīsimies, kas būs nākamajos pāris gados.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 01:49, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Negribas jau tiesnešus kritizēt, bet šie ir labvēlīgāki Barcai šosezon, jo atceramies Van Pērsija sarkano Camp Nou, kad arī varēja mierīgi bez tās iztikt.
Persijs pats vainīgs, pa bumbu pēc svilpes sist nevajag.
Bet tas, ka pēc tās spēles vēl kādās 7 spēlēs esmu redzējis, ka tiesnesis sitienu pa bumbu pēc svilpes vienkārši ignorē, ir pietiekami interesanta viela pārdomām.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 01:53, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Es tik saku, ka šoreiz Barcai paveicās ar to, ka tiesnesis pietiesāja. Kā būtu ja būtu ok, bet varu pateikt, ka nebūtu 0:2, pie spēles ritējuma neizškirts būtu daudz maz ok. Jā Barca ir stipra, bet, lai viņa uzvar pati nevis ar palīdzību.

Pirmajā El Classico tur neko pielikt neko atņemt viss godīgi gan sarkanā gan rezultāts.

Otrajā spēlē 1-1, sarkanā kartīte apšaubāma.
Trešajā spēle, neko tā kartīte nemainīja.
Ceturtajā spēlē atkal apšaubāma kartīte.

2 spēlēs no 4 Barca ir palīdzējuši tieseneši.
Tikai nez kapeec, realam pa shiim chetraam speeleem nebija vismaz 3-5 supermomentu, vai vimaz taadas spaeeles, kur liktos:"nu ja, reals labi speelee, dominee un ir gatavi uzvareet" Labi varbuut karalja, kauss , bet nu tur aciimredzami, barsai kaut kas nebija kaa vajag(neitrals laukums, treshais svariigaakais turniirs utt.)
Barsa piemeerojas pretiniekam, visu eiropu noeed vnk ar savu dominanci, bet tur kur vajag, paliidzeet var arii simulaacija. Katraa zinjaa shobriid eiropaa dominee Barsa un MU, reals atpaliek ar mourinju krietni bailiigo strateegiju

     [+] [-]

, 2011-04-28 02:07, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Persijs pats vainīgs, pa bumbu pēc svilpes sist nevajag.
Bet tas, ka pēc tās spēles vēl kādās 7 spēlēs esmu redzējis, ka tiesnesis sitienu pa bumbu pēc svilpes vienkārši ignorē, ir pietiekami interesanta viela pārdomām.
Da lab, labi atceros, kā tu pēc tās spēles cepies par to sarkano un galīgi nepiekriti tam tiesneša lēmumam

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 02:19, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Da lab, labi atceros, kā tu pēc tās spēles cepies par to sarkano un galīgi nepiekriti tam tiesneša lēmumam
Es esmu samierinājies, ka Buzaka notiesāja "pēc grāmatas" un, lai uz tādu kartīti neuzrautos, vislabākais ir to nedarīt (nesist pēc svilpes).
Bet tas nenozīmē, ka piekrītu pašam lēmumam (otrā dzeltenā kartīte tāda svarīguma spēlē, kas kļūst par sarkano - ja vienkāršās līgas spēlēs tiesneši var nereaģēt, vienkārši tiek padota cita bumba un nevienam gabals nav nokritis) vai vispār tādam noteikumam pēc būtības - jēga no bumbas aizsišanas futbolā ir traucēt pretiniekam ievadīt bumbu spēlē, bet bumbu padevēji tak ir turpat aiz laukuma jebkurā vietā, un 1 momentā var atkal bumbu padot. Tad jau vairāk pēc pārkāpuma spēli atsākt traucē futbolisti, kas klūp virsū tiesnesim.

     [+] [-]

, 2011-04-28 03:10, pirms 14 gadiem
Pedro vienkārši klauns laukumā. Ja Ronaldu sauc par tēlotāju, simulantu, tad kā, lai nosauc Pedro? Vnk kropls spēlētājs. Pārsteigts biju, ka pat Puijols ar tādām pašām nejēdzībām sāka nodarboties. Bumbas kontrole.. Jā, interesants futbols, kad 4 aizsargi saspēlējas savā laukuma pusē ik pa laikam iesaistot pāris pussargus.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 03:20, pirms 14 gadiem
trupac rakstīja: Tikai nez kapeec, realam pa shiim chetraam speeleem nebija vismaz 3-5 supermomentu, vai vimaz taadas spaeeles, kur liktos:"nu ja, reals labi speelee, dominee un ir gatavi uzvareet" Labi varbuut karalja, kauss , bet nu tur aciimredzami, barsai kaut kas nebija kaa vajag(neitrals laukums, treshais svariigaakais turniirs utt.)
Barsa piemeerojas pretiniekam, visu eiropu noeed vnk ar savu dominanci, bet tur kur vajag, paliidzeet var arii simulaacija. Katraa zinjaa shobriid eiropaa dominee Barsa un MU, reals atpaliek ar mourinju krietni bailiigo strateegiju
Nu to es gribu gan redzēt, kā MU dominē eiropā. Piemēram 2:1 pret Marseļu? Grupu turnīrā +6 un zāģis West Ham kausā ar 0:4 ir dominance eiropā? Madrides Real apstājas pret Barselonu, līdz tam Real īstenībā dominēja vairāk nekā tavs MU. Paskaties bez rozā brillēm.

     [+] [-]

, 2011-04-28 03:49, pirms 14 gadiem
Palasījos apkārt, visur šo spēli sauc par apkaunojumu.. Varbūt var cerēt, ka UEFA sāks nopietnāk pievērsties simulēšanas problēmai. Būtu paskatījušies NBA piemēru ar tehniskajām. Jā, svilpj uz katra stūra un pat par daudz, bet toties diskusijas ar tiesnešiem praktiski vairs nenotiek (ja neskaita Hovardu ). Sen ir laiks futbolā kko darīt pret ne tikai niršanu, bet vnk vārtīšanos pa zemi. Ko futbolisti darītu kkādā basketbolā piem, kur visulaiku ir kontakts ar pretspēlētāju :? (Te es nerunāju par sarkano vai citām kartiņām, bet tieši par to, kā abas komandas (atzīšu - vairāk Barsa) to vien dara kā vārtās pa zemi un apelē pie tiesnešiem. Un ne jau šīs divas komandas būtu vienīgās)

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 03:55, pirms 14 gadiem
Laicins pagájis,var arí komentu uzrakstít. Pretígs futbols,barca vnk sistemátiski pieraudája pilnas ausis tiesnesim, gan jau shis arí tápéc nobrieda dot sarkano. Var jau pasimulét,bet vai tápéc visai komandai uzreiz pie tiesnesa jáskrien un ar rokám jávicinás. Bútu zolídi vinnéjushi,tikai apsveiktu. Tagad skaidrs,ka barca nems kausu,jo tá vienmér notiek péc tiesnesu palídzíbas pusfinálos
Slēpts komentārs: chedijs

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 07:19, pirms 14 gadiem
Saprotu,ka katra kluba fans aizstāv savas intereses,bet nevajag pārspīlēti kritizēt tiesnešus.Tas apmēram tas pats kas pēc baznīcas sprediķa kritizēt mācītāju.Katrs tiesnesis,tāpat kā mācītājs izgājis zināmu izglītošanās, sagatavošanas posmu,un ir pārāks par jebkuru fanu,ticīgo.Protams,šī fanu "villošanās" pieder pie lietas,bet galu galā tā izrādās bezjēdzīga.Bija vai nebija pārkāpums nosaka vienīgi tiesnesis,tāpat kā ārsts diagnozi.Varbūt vairāk vajadzētu diskutēt par pašu spēli,taktiku un katra spēlētāja devumu savas komandas spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 07:31, pirms 14 gadiem
Un daudzi tuvredzīgi idiņi saka, ka itālieši ir pretīgi simulanti Viņi pat blakus nestāv spāņiem un citiem to līdzīgajiem no D-Amerikas!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 07:38, pirms 14 gadiem
Un kur palika Real fani????

     [+] [-]

, 2011-04-28 07:39, pirms 14 gadiem
Spēle kļuva nebaudāma jau 2. puslaika sākumā. Paldies tiesnesim par izbojāto vakaru.

Ko Albiols vispār vēl dara Real?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 07:51, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atkarībā, cik veiksmīgi/neveiksmīgi trāpītu. Gribi pateikt, ka nemaz neredzēji, kāds bija tas kontakts? Nedaudz precīzāk un kāja lauzta. Paldies Dievam, ka viss kārtībā.
Hose... nu taču nevajag tēlot muļķīti. Labi zini, ja šitā lokās un ja tevi nones ar nestuvēm no laukuma, tad vairāk nekāds spēlētājs tas cietušais nebūs normālā gadijumā. Protams, šis bija Barcelona variants, kur simulācija notiek pat tik tālu, ka tiek nepamatoti sauktas nestuves.

Nebūtu šī izgājiena ar nestuvēm, gan jau Pepe izspruktu sveikā cauri.

     [+] [-]

, 2011-04-28 07:57, pirms 14 gadiem
budd rakstīja: Nesaprotu tos, kas te runā par to, ka Alvesam nesāpēja vai pietēloja vai dajebko.. Ko tas maina? Sarkanā ir jādod tikai par lauztu kāju? Taisna kāja, milzīgā ātrumā, ne tuvu bumbai un vēl augstu gaisā.. Teikt, ka sarkanā nebjia 100% ir tas pats, kas pateikt, ka no futbola neko nesaprot.. Piekrītu tikai tik daudz, ka, ja Alves nebūtu tik labi pietēlojis, tad iespējams varētu būt bijusi tikai dzeltenā, bet teikt, ka sarkanā ir nepelnīta.. absurds
Tagad gribeji izklausities pec baiga eksperta,bet aikam jau nesanaca.Pirmkart abi acimredzami gaja uz bumbu.Pepem kaja bija taisna kaula augstuma(tas nav augstu).

     [+] [-]

, 2011-04-28 08:12, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: Nešaubos, ka abos iepriekšējos dueļos iznākums Tev arī šķita diezgan prognozējams
Karaļa kausu es principā neskatījos, jo bija doma, ka "Barca" varētu neiespringt uz šo trofeju, kad tik tuvu ir 2 daudz gardākas. Un to neizšķirtu Madridē es paredzēju, tur Tev taisnība. Tieši vienam draugam ieteicu likt uz neizšķirtu, un šis pamatīgu piķi izcēla

     [+] [-]

, 2011-04-28 08:14, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu teicis, ka mans viedoklis ir pareizākais, bet tas neliedz man izteikt savas domas. Nebrīnītos, ja Pepes vietā būtu bijis cits spēlētājs, tad viņš sarkano nesaņemtu, jo Pepe ir visus pieradinājis ar asu un arī brīžiem rupju spēli. Bet Barca varēja atviegloti uzelpot, kad Pepi noraidīja, jo viņš spēlēja tiešām ļoti labi. Un nevajag teikt, ka tas tikai pateicoties rupjībām utt., jo viņš ir ļoti augsta līmeņa spēlētājs.
Tieši tā pat kā man
Starp citu, par Pepi manas domas pēdējā laikā ir mainījušās - tikai un vienīgi uz labo pusi. Viņš ir kļuvis daudz inteliģentāks un savaldīgāks. Tad jau drīzāk Ramosa akcijas ir kritušās.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 08:16, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Hose... nu taču nevajag tēlot muļķīti. Labi zini, ja šitā lokās un ja tevi nones ar nestuvēm no laukuma, tad vairāk nekāds spēlētājs tas cietušais nebūs normālā gadijumā. Protams, šis bija Barcelona variants, kur simulācija notiek pat tik tālu, ka tiek nepamatoti sauktas nestuves.

Nebūtu šī izgājiena ar nestuvēm, gan jau Pepe izspruktu sveikā cauri.
Uti puti
Man gan šķita, ka galvenais tiesnesis vēl konsultējās ar savu asistentu.

     [+] [-]

, 2011-04-28 09:00, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: d) mayb Barcas uzdevums ir par katru cenu kādu pretinieku dabūt nost no laukuma ar savu tēlošanu aļa Buskets pret Inter?
Var jau pieņemt, ka tā, bet tad jautājums kāpēc tad viņi to nedara pret citām komandām?? tā kā atļaušos nepiekrist.
Tie, kas te piemin ka Ronaldo vakar netēloja, un nekrita soda laukumā - pilnīgi dabiski, jo ja tiesnesis izdomātu, kādā no situācijām jāpiešķir dzeltenā par simulāciju, tad nākamā spēle CR būtu jāizlaiž. Spēlē mazliet izbrīnija 2 lietas saistībā ar CR - 1) Mourinjo ir slavans ar savu spēju saliedēt komandu un piespiest pat viskaprizākos uzbrucējus atstrādāt aizsardzībā (nu ok varbūt izņemt Balotelli ) , bet vakar spēlē bija epizode kad Ronaldo uzvilkās uz saviem komandas biedriem, kad 2.puslaikā viņš viens pats presingo pretinieku, bet pārējie noskatās.... 2) kas noticis ir ar portugāļa soda sitiena tehniku - vairs pat neatceros kad pēdējo reizi viņš ir guvis vārtus no soda sitiena (neskaitot pendeles). dīvaini.
Starp citu ja valda uzskats, ka Starks apzināti noracis Real - tad jau daudz vienkāršāk viņam to bija izdarīt bija 2.puslaikā, kad Marcelo aizlika kāju priekšā Pedro soda laukumā. Protams Pedro gāja uz kontaktu, bet kontakts bija, kāja izlikta bija - formāli mierīgi varēja iedot pendeli un neviens nevarētu piesieties....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 09:35, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tas ko tu domā, ir kaķim zem astes.
Kuram kaķim? Ej tu ar saviem dzīvniekiem uz dzīvnieku portālu

  +5 [+] [-]

, 2011-04-28 09:38, pirms 14 gadiem
Onka rakstīja: Var jau pieņemt, ka tā, bet tad jautājums kāpēc tad viņi to nedara pret citām komandām?? tā kā atļaušos nepiekrist.
Pret citām komandām to nevajag. Šādu taktiku (ja to tā vispār var nosaukt) nosaka tieši spēles nozīmīgums un raksturs. Vājākas komandas līgā Barca paņem "uz klasi", bet ČL izslēgšanas spēlēs pret organizētām komandām, kādas Mourinju komandas viennozīmīgi ir (it sevišķi Inter savā laukumā parādīja, kā jāspēlē pret Barcu, lai uzvarētu), tik labi vis nesokas, un atbildes spēlē Buskets savu darbu padarīja, panākot Motas noraidīšanu par neko - bet arī ar to bija par maz.
Arī vakar 1. puslaikā Barcai bija pārsvars bumbas kontrolē, bet ja 25% no tās kontroles ir savā laukuma pusē un centra zonā, tas pārsvars maz ko izsaka, jo ar momentu veidošanu tā ir kā ir. No Barcas 1. puslaikā atceros tikai 2 pusmomentus, Čavi sitienu pēc Mesi piespēles soda laukumā un Viljas neprecīzo sitienu no soda laukuma līnijas. Pie tam Maurs, tāpat kā vadot Inter, nemaz nebija nolicis 6 cilvēku busu kā Hidinks pirms 2 gadiem abās spēlēs, bet gan organizēti presingoja savā laukuma pusē. Atšķirībā no pagājušā gada Inter-Barca spēles Itālijā, šajā spēlē Mourinju komandai tik labi negāja ar pretuzbrukumiem, iespējams, tāpēc, ka kārtējo neizteiksmīgo spēli pret Barcu aizvadīja Ezils, varbūt šeit varēja riskēt un laist sākumā Kaka', kurš labi nospēlēja pret Valencia.
Ar ko uz Madrides organizēto spēli atbildēja Barca, visi labi redzēja - gan Pedro, gan Buskets jau pirmajā puslaikā centās izsimulēt pretiniekam kartiņas par neko - OK, Arbeloa bodychecks bija, .bet ne tuvu sejai.
Manuprāt, ar to pietiek, lai secinātu, ka visa vārtīšanās pa zemi un tiesnešu ielenkšana ir Barcas risinājums svarīgajām spēlēm, kuru gaita nav viņiem par labu, lai nopelnītu pretiniekam brīdinājumus, kuru dēļ tie vairs nevar riskēt ar asiem izklupieniem noteikumu robežās (jo "cietušais" atkal sāks tēlot un pretinieku nodzīs no laukuma), vai, vēl labāk noraidījumus, kas ļaus Barcai spēlēt brīvāk, jo mazākumā palikušais pretinieks atstās vairāk brīvas telpas. Un nepatīkama šeit ir tieši tā apziņa, ka Barca labi zina, kāpēc to dara, un ka tik talantīgai komandai nepieciešams šāds risinājums, lai panāktu sev labvēlīgu rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 09:41, pirms 14 gadiem
YouTube
- RED CARD Pepe Real Madrid vs...


Rekur ir tā sarkanā. Tak tādu pagriezienu + virzienu maiņu gaisā nav iespējams notēlot!! Takā varbūt i bija sarkano pelnijis!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 09:42, pirms 14 gadiem
Barselonas teātris tomēr savaldzināja vācu tiesnesi. Šī nav tā uzvara kas dotu gandarijumu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 09:42, pirms 14 gadiem
P.S. - Visos ši gada el klasiko ir noraidīts kāds no Real komandas. Takā izskatās, ka Reals vienkārši nespēj tikt galā ar Barca.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 09:52, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Pret citām komandām to nevajag. Šādu taktiku (ja to tā vispār var nosaukt) nosaka tieši spēles nozīmīgums un raksturs. Vājākas komandas līgā Barca paņem "uz klasi", bet ČL izslēgšanas spēlēs pret organizētām komandām, kādas Mourinju komandas viennozīmīgi ir (it sevišķi Inter savā laukumā parādīja, kā jāspēlē pret Barcu, lai uzvarētu), tik labi vis nesokas, un atbildes spēlē Buskets savu darbu padarīja, panākot Motas noraidīšanu par neko - bet arī ar to bija par maz.
Arī vakar 1. puslaikā Barcai bija pārsvars bumbas kontrolē, bet ja 25% no tās kontroles ir savā laukuma pusē un centra zonā, tas pārsvars maz ko izsaka, jo ar momentu veidošanu tā ir kā ir. No Barcas 1. puslaikā atceros tikai 2 pusmomentus, Čavi sitienu pēc Mesi piespēles soda laukumā un Viljas neprecīzo sitienu no soda laukuma līnijas. Pie tam Maurs, tāpat kā vadot Inter, nemaz nebija nolicis 6 cilvēku busu kā Hidinks pirms 2 gadiem abās spēlēs, bet gan organizēti presingoja savā laukuma pusē. Atšķirībā no pagājušā gada Inter-Barca spēles Itālijā, šajā spēlē Mourinju komandai tik labi negāja ar pretuzbrukumiem, iespējams, tāpēc, ka kārtējo neizteiksmīgo spēli pret Barcu aizvadīja Ezils, varbūt šeit varēja riskēt un laist sākumā Kaka', kurš labi nospēlēja pret Valencia.
Ar ko uz Madrides organizēto spēli atbildēja Barca, visi labi redzēja - gan Pedro, gan Buskets jau pirmajā puslaikā centās izsimulēt pretiniekam kartiņas par neko - OK, Arbeloa bodychecks bija, .bet ne tuvu sejai.
Manuprāt, ar to pietiek, lai secinātu, ka visa vārtīšanās pa zemi un tiesnešu ielenkšana ir Barcas risinājums svarīgajām spēlēm, kuru gaita nav viņiem par labu, lai nopelnītu pretiniekam brīdinājumus, kuru dēļ tie vairs nevar riskēt ar asiem izklupieniem noteikumu robežās (jo "cietušais" atkal sāks tēlot un pretinieku nodzīs no laukuma), vai, vēl labāk noraidījumus, kas ļaus Barcai spēlēt brīvāk, jo mazākumā palikušais pretinieks atstās vairāk brīvas telpas. Un nepatīkama šeit ir tieši tā apziņa, ka Barca labi zina, kāpēc to dara, un ka tik talantīgai komandai nepieciešams šāds risinājums, lai panāktu sev labvēlīgu rezultātu.
runaajot par real pretuzbrukumiem - Peps apspeeleeja TSO. Alvesh speeles laikaa faktiski ne reizi nepaargaaja paari centra liinijai. visu speeli pavadiija pie sava argentiinieshu drauga. pati Barca ieseedaas dzilji un nemaz neliida virsuu, lai nedabuutu pretuzbrukumus (un moraali no taa bija ieguveeja, jo real izskatiijaas peec intera ). liidz ar to realam vieniigais, kas palika, bija dimarias teaatris un standarti, kas arii sekmiigi tika iistenots un peec viena shaada gadiijuma arii radaas viens no abiem madrides momentiem.
runaajot par Barcas speeleetaaju vaartiishanos - lieta taada, ka TSO sho speeli padariija par vairaak nekaa speeli, ar saviem komentaariem uzbruukot Pepam un klubam. taapeec vinji bija gatavi uz visu, ari shaadaam Ziemeljeiropaa kaa nesportiskaam veerteetaam aktivitaateem. shaada gaisotne bija veerojama 3 no ieprieksheejiem 4 clasico puslaikiem, bet atkaartoshos, ka shii speele bija iipasha.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 09:56, pirms 14 gadiem
runājot par sarkano kartīti, vairāk interesē kādēļ Mourinjo aizsūtīja uz tribīnēm, kā sapratu viņš neko izņemot "well done" neteica un tikai parādīja divus īkšķus uz augšu žestus.

jebkurā gadījumā mums ir ļoti paveicies, ka dzīvojam laikā, kad spēlē Messi. viņš ir labākais šodien un varētu būtu visu laiku labākais, ja šādi turpinās un neiedzīvosies traumās.

     [+] [-]

, 2011-04-28 09:58, pirms 14 gadiem
Atis Sēklinieks2 rakstīja: Skaista spēle, patīk tādas emocijas! Žēl tikai, ka tā tēlošana tik daudz.
Pepe savā stilā , man jau bija nojauta, ka kas tāds varētu notikt. Tiesnesim grūti gāja ar spēles kontrolēšanu. Visā visumā jāsaka, ka Barca spēlēja gudrāk, pieturēja bumbu un neskrēja vislaik virsū, kad to dabūja. Manuprāt, arī Real bija tā jāspēlē. Messi amazing, varbūt pat drīz tiks saukts par visu laiku labāko futbolistu.

ps. VSB komentētājs labs , dažreiz tā smieklīgi kļūdījās, nu ar to kartiņu un vel bija, bet beigās redzējāt, tur kādu puiku sargi noveda un viņš domāja, ka tas Marselu Dziļi atvainojos, ja tas tiešām bija Marselu, bet nu man neizskatījās.
tas bija Marselu ko veda nost

PAr tiem nezinishiem kas tur par to sarkano, tur vareja dot vareja nedod, taka pepe jau ieprieksh izcelas ar agresivitati tadel ari dabujaaa!!!!

ja jus ta sakat tad Ramos ari bija pelnijis sarkano neviss dzelteno, ar savu hokeja panemienu pret messi kad vinjam atlika tikai 20 metrus paskriet un iesist jo nevienc vinju neapturetu, adebayoram ari sarkana taaa bija tira kustibaaa ar rokam !!!!

Di maria ir simulants NR 1, tris reizes nokritot viena vietaaa un prasa dzelteno ja pats krit ka mulkis, atkartojuma tiri areja redzet ka tur pat nepieskaras, Pedro nedaudz par daudz piesimuljaa bet taaa bija atbildeee di maria un un pareijiem real teatra sastava dalibniekiem, MESSI IR UN BUS BEST NR 1, vinjsh un Puyol speli tureja savas rokas katrs sava galaaa

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:21, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: runaajot par real pretuzbrukumiem - Peps apspeeleeja TSO. Alvesh speeles laikaa faktiski ne reizi nepaargaaja paari centra liinijai. visu speeli pavadiija pie sava argentiinieshu drauga. pati Barca ieseedaas dzilji un nemaz neliida virsuu, lai nedabuutu pretuzbrukumus (un moraali no taa bija ieguveeja, jo real izskatiijaas peec intera ). liidz ar to realam vieniigais, kas palika, bija dimarias teaatris un standarti, kas arii sekmiigi tika iistenots un peec viena shaada gadiijuma arii radaas viens no abiem madrides momentiem.
runaajot par Barcas speeleetaaju vaartiishanos - lieta taada, ka TSO sho speeli padariija par vairaak nekaa speeli, ar saviem komentaariem uzbruukot Pepam un klubam. taapeec vinji bija gatavi uz visu, ari shaadaam Ziemeljeiropaa kaa nesportiskaam veerteetaam aktivitaateem. shaada gaisotne bija veerojama 3 no ieprieksheejiem 4 clasico puslaikiem, bet atkaartoshos, ka shii speele bija iipasha.
Jā, Alvesu ievēroju, pat tajās retajās reizēs, kur pieslēdzās, komandas biedri kliedza uz viņu, lai skrien atpakaļ.
Par pretuzbrukumiem - Bernabeu klasikā Realam bija jēdzīgākas kontras nekā vakar, bet tur nespēlēja Ezils, kurš klasikās kaut kā pazūd pilnīgi, tāpēc arī ienāca prātā doma, nez kā būtu ar Kaka' laukumā, bet tur jau vairs neko.
Par īpašo gaisotni - nesekoju līdzi mind games, man vairāk interesē, kas notiek laukumā, gan jau ka Peps savējos bija īpaši noskaņojis komandu, bet bija taču redzams, ka barcieši centās Realam "uzzīmēt" kartītes. Ko tad Maurs pateica pirms atbildes spēles ar Interu Nou Camp (Buskets vs Mota)? vai gadījumā van Persijs Nou Camp arī pirmo dzelteno nedabūja par Alvesa tēlošanu, kur spēles epizodē nejauši trāpīja viņam ģīmī ar roku?
Tiešām nešķiet, ka atbildīgākajās spēlēs komanda ir vairāk orientēta uz kartīšu pelnīšanu pretinekam?
Paskatīsies, kas notiks finālā un nākamgad ČL izslēgšanā..