Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mesi ved ''Barcelona'' pretī finālam

Krišs Upenieks

Mesi ved ''Barcelona'' pretī finālam
Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Madridē tika aizvadīta pirmā UEFA Čempionu līgas pusfināla spēle starp abiem spāņu grandiem – ‘’Real’’ un ‘’Barcelona’’. Futbola klasikā uzvaru ar rezultātu 2:0, pateicoties Lionela Mesi vārtiem 76. un 87. minūtē, izcīnīja ‘’Barcelona’’. Atbildes spēle Katalonijā tiks aizvadīta 3. maijā.

Gan Madrides ‘’Real’’, gan ‘’Barcelona’’ pārliecinoši uzvarēja savās grupās. 1/16 finālā Madrides klubs divu spēļu summā ar 4:1 pieveica Lionas "Olympique", bet ceturtdaļfinālā netika atstāti nekādi varianti Totenhamas ‘’Hotspur’’ – 5:0. ‘’Barcelona’’ pirmajā izslēgšanas kārtā divu spēļu summā ar 4:3 uzvarēja Londonas ‘’Arsenal’’, bet nākamajā kārtā gāja jau daudz vieglāk – ar 6:1 sagrauts Doņeckas ‘’Shakhtar’’.

Mača sākumā ‘’Barcelona’’ spēlēja savā stilā, daudz turot bumbu, tomēr nekādu saasinājumu nebija, tādējādi spēle, salīdzinot ar komandu iepriekšējo tikšanos Spānijas kausa izcīņā, ritēja ļoti mierīgi. Pirmais bīstamais moments tika izveidots 10. minūtē, kad individuāli ļoti labi nospēlēja Vilja, taču bumba pēc viņa sitiena lidoja garām vārtu tālajam stūrim. Arī turpinājumā ar bumbu daudz vairāk bija viesi, bet nākamais šāviens sekoja puslaika vidusdaļā – no laukuma dziļuma Mesi lieliskā pozīcijā pretī vārtiem izvirzīja Čavi, taču viņam sitiens neizdevās īpaši spēcīgs un bīstams, tādējādi lielas problēmas Kasiljasam tas nesagādāja.

Komandas spēlēja ļoti uzmanīgi, bez liela riska, un uzbrukumi pārsvarā pārtrūka laukuma vidusdaļā. Tuvojoties puslaika izskaņai, laukumā parādījās asumi. Ari pirmā spēles nogriežņa pēdējās minūtēs bīstamu momentu ne pie vieniem no vārtiem nebija. Noejot no laukuma, vēl izcēlās nelieli asumi komandu starpā, bet tos izdevās novērst. Kopumā pirmajās 45 minūtēs, lai arī bumbu vairāk kontrolēja ‘’Barcelona, tomēr laukumā bija vērojama ļoti līdzīga cīņa.

Otrā puslaika sākums bija pārbagāts pārkāpumiem, kuri bieži pārtrauca komandu uzbrukumus. Tiesnesis bija spiests rādīt vienu brīdinājumu pēc otra, bet 61. minūtē par rupju pārkāpumu pret Dani Alvešu sarkano kartīti saņēma Pepe, tiesa, šoreiz tiesnesis to varēja arī pietaupīt, bet Mourinju nespēja savaldīties un tika nosūtīts uz tribīnēm. Jūtams uzreiz bija ‘’Barcelona’’ viena spēlētāja pārsvars – 68. minūtē pēc Viljas sitiena bumba atleca tieši vārtu priekšā, kur bija Pedro, tomēr viņš nespēja bumbu ievirzīt vārtos, ar galvu sitot garām.

76. minūtē Katalonijas klubs atklāja rezultātu – labajā malā ļoti labi nospēlēja uz maiņu iznākušais Afelajs, sekoja piespēle gar vārtiem, kur bumbu vārtos pārvirzīja Mesi. Lai arī ‘’Real’’ bija nonākuši zaudētājos, īpaši riskēt mazākumā futbolisti nevēlējās, jo priekšā vēl ir atbildes mačs, bet viesus šāds rezultāts apmierināja, tādējādi viņi ilgāk centās pieturēt bumbu, neizraujoties ar uzbrukšanu. 87. minūtē, nodemonstrējot lielisku individuālo meistarību, Mesi dubultoja ‘’Barcelona’’ pārsvaru – 2:0, pieliekot arī punktu šai spēlei.

Real - Barcelona 0:2 (0:0)

Vārti: Mesi 76', 87'

Pāris1.spēle2.spēle
Schalke - Man United0:2 (0:0)4.maijā
Real Madrid - Barcelona27.aprīlī3.maijā

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 23:54, pirms 14 gadiem
Nu man šķiet, ka jūs te par velti noliekat tiesnesi par Pepes momentu. Tā nu bija ļoti bīstama spēle.

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:55, pirms 14 gadiem
Prizs rakstīja: Kpc tad neviens nepiemin di mari?
Tāpēc, ka mēs šeit neapspriežam Oskara balvas laureātus.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-27 23:55, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāpēc, ka mēs šeit neapspriežam Oskara balvas laureātus.
skaidra lieta

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:56, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāpēc, ka mēs šeit neapspriežam Oskara balvas laureātus.
Kāpēc tad Tu runā par Barcelonu ?

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:56, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: ar taisnu kāju pretiniekam..!
sarkanā kartīte..
tur pan nebija spele uz bumbu..
Japriecajas ,ka šadi nekada nopietnā trauma nav!
Identiski tika lausta kāja Ricardo un Ben Arfam sezonas sākumā..!
Un adobajors ar bija pelnijis sarkano..!
Esmu vīlies Busketa un Pedro pa telošanu,bet vini biezi ar to izcelas.!
Tu redzeji ka Barca sodien nospeleja? labais ne?

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 23:56, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka ja Real iedos sarkano. Tā VIENMēR būs pelnīta, Tavuprāt.
Nē, es teicu, ka varēja arī nedot, tomēr tiesnesis bija bargs. "Barcelona" uzvarēs "Real" - tā VIENMĒR būs nepelnīta uzvar, Tavuprāt. Tik pat loģisks apgalvojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 23:57, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Kāpēc tad Tu runā par Barcelonu ?
Tāpēc, ka Krištianu Ronaldu un Di Marijas tēma jau visiem sen ir apnikusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:57, pirms 14 gadiem
njaa. di mari patik laukuma zalajs

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:58, pirms 14 gadiem
Messi NAV pasaules labākais futbolists, viņš ir labākais uzbrūkošā tipa futbolists. Futbolu jau arī spēlē aizsargi un vārtsargi.

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:58, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāpēc, ka Krištianu Ronaldu un Di Marijas tēma jau visiem sen ir apnikusi.
Tieši tā, tagad ir jauni un daudz "labāki" varoņi !

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:58, pirms 14 gadiem
madrides fani gauzhas? TSO slimiiba?

P.S. Messi gjeenijs. bet CR7 jaatinas prom no komandas, kas 9 cilveeku sastaavaa seezh aizsardziibaa. maajas speelee.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 23:58, pirms 14 gadiem
One man show!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 23:58, pirms 14 gadiem
pac-man rakstīja: tu redzi skabargu vinu acii ,bet laikam esi aizmirsis kura komanda spele oskara kandidaats.
Viennozīmīgi:
YouTube
- ☻ Cristiano Ronaldo - School...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 23:58, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Messi NAV pasaules labākais futbolists, viņš ir labākais uzbrūkošā tipa futbolists. Futbolu jau arī spēlē aizsargi un vārtsargi.
Bet kaut kā pierasts, ka par labākajiem atzīst tieši uzbrucējus. Kurš tavuprāt būtu tas labākais futbolists pasaulē?

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:58, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es teicu, ka varēja arī nedot, tomēr tiesnesis bija bargs. "Barcelona" uzvarēs "Real" - tā VIENMĒR būs nepelnīta uzvar, Tavuprāt. Tik pat loģisks apgalvojums.
vienīgais, ja šī kartīte tiktu piešķirta Barcelonas spēlētājam, diez vai tu uz šo momentu raudzītos 50/50, un tavi komentāri nonāktu pavisam citā gultnē

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:59, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Messi NAV pasaules labākais futbolists, viņš ir labākais uzbrūkošā tipa futbolists. Futbolu jau arī spēlē aizsargi un vārtsargi.
Tad lūdzu nosauc savus kandidātus - tik pat universālus un spējīgus izšķirt spēles likteni, īpaši jau LIELO spēļu likteni.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-27 23:59, pirms 14 gadiem
nu principā viss kā parasti - cik cilvēku tik viedokļu,protams,subjektīvu.
tas,ka rezultāts būtu pilnīgi citāds - šaubu nav,bet,ja jau dod tādas sarkanās,nu...
es jau nezaudēju cerības,ka Madride paņems,kaut zinu,ka tas būs ļoti grūti,zinot barsas garlaicīgo saspēli savā laukuma pusē,ko arī labi parādīja svilpjošā publika.
interesanti,ka 11:11 Madride Barsai tak ielika
sāk likties,ka tiesneši par Barsu fano,jo 2.puslaikā dod sarkano Madridei

bet,kā jau teicu,katram ir savs subjektīvais viedoklis un šāds tas ir man...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 23:59, pirms 14 gadiem
budd rakstīja: Nesaprotu tos, kas te runā par to, ka Alvesam nesāpēja vai pietēloja vai dajebko.. Ko tas maina? Sarkanā ir jādod tikai par lauztu kāju? Taisna kāja, milzīgā ātrumā, ne tuvu bumbai un vēl augstu gaisā.. Teikt, ka sarkanā nebjia 100% ir tas pats, kas pateikt, ka no futbola neko nesaprot.. Piekrītu tikai tik daudz, ka, ja Alves nebūtu tik labi pietēlojis, tad iespējams varētu būt bijusi tikai dzeltenā, bet teikt, ka sarkanā ir nepelnīta.. absurds
vispār jau bumba bija turpat tuvumā

     [+] [-]

, 2011-04-27 23:59, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Tieši tā, tagad ir jauni un daudz "labāki" varoņi !
Daudz nē, tikai Pedro un Buskets, bet vecie tpt turēja līdzi

     [+] [-]

, 2011-04-28 00:00, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: madrides fani gauzhas? TSO slimiiba?

P.S. Messi gjeenijs. bet CR7 jaatinas prom no komandas, kas 9 cilveeku sastaavaa seezh aizsardziibaa. maajas speelee.
Stulbs ir otrais labakais pasaule aiz messi un jatinas prom

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 00:00, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad lūdzu nosauc savus kandidātus - tik pat universālus un spējīgus izšķirt spēles likteni, īpaši jau LIELO spēļu likteni.
Kā vārtsargs var būt īpaši universāls?

     [+] [-]

, 2011-04-28 00:00, pirms 14 gadiem
Vēl jāpiebilst, ka patīk Afelaja spēle un protams Mesi vārti smuki. Par sarkano nobeigumā vēl varu tikai pateikt - visiem tiem, kas saka, ka tur 10000% nebija sarkanā, izmēģiniet atdarināt šo pašu epizodi esot Alvesa lomā un tad pastāsties ir tur vai nav sarkanā kartīte (novēlo to darīt ar veselu kāju)
P.S. Kur šodien bija CR (izņemot stresošanas epizodi) ?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 00:00, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: vienīgais, ja šī kartīte tiktu piešķirta Barcelonas spēlētājam, diez vai tu uz šo momentu raudzītos 50/50, un tavi komentāri nonāktu pavisam citā gultnē
tomeer jaaatziist, ka Pepem ir ljoti slikta reputaacija. shajaa pat CHL pret lionu bija sitiens ar kaaju pa galvu (staavosham) pretiniekam. cita lieta, ka arii Alvesh ir aktieris un provokators...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 00:00, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Adem tiešām varēja parādīt sarkano, bet Pepe arī apzināti gāja uz kontaktu tieši ŠĀDĀ veidā. Nav jau obligāti jāsalauž pretiniekam kāja, lai iedotu sarkano par apzinātu mēģinājumu pretinieku savainot - jā, pat par mēģinājumu.
Tak šādas pizodes futbolā ir vienmēr, saprotu, ja Alveš būtu kontrolējis bumbu, bet bumba bija cīņā, šādos gadijumos gandrīz vienmēr pretinieks cenšas bloķēt bumbu, tieši tāpat, kā to darija Pepe, piekrītu, ka viņš bieži spēlē uz pārkāpuma robežas, bet neko apzinātu es tiešām te nevarēju saskatīt. Dzeltenā pilnīgi pelnīta, nekas vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 00:00, pirms 14 gadiem
Alvešam paveicās ka nedabūja pamatīgu traumu,bet savu panāca godam,novāca no laukuma visproblemātiskāko spēlētāju,notēloja kapitāli,vārtījās tā ka domāju piz...dets ir ,bet atkārtojumā labi varēj redzēt ka kontakts bij,bet ne tāds kā to pasniedza Alveš,jo pēc minūtes jau nesās ka aptracis....

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 00:01, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: vienīgais, ja šī kartīte tiktu piešķirta Barcelonas spēlētājam, diez vai tu uz šo momentu raudzītos 50/50, un tavi komentāri nonāktu pavisam citā gultnē
To teici Tu nevis es. Pirms atkārtojuma es biju pilnībā pārliecināts, ka sarkanā ir nepelnīta, tomēr atkārtojums parādīja, ka tiesnesim bija pamats pieņemt arī tik bargu lēmumu. Šoreiz Pepi nepažēloja. Toties Adebajoru gan pažēloja.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 00:01, pirms 14 gadiem
Jā, sarkanā sabojāja visu spēli, ne Barcas faniem, bet vienkāršiem futbola baudītājiem un, protams, Real faniem gan. Savukārt tie, kas saka, ka Reāls nekāds, ko Jūs, pirms izšķirīgās kartītes bija tik patīkami skatīties,kā visvarenajai Barcai bija grūtības ar savu Tiki-Tak, izņemot savā laukuma pusē, kā tuvāk centram, tā Reals viņus tur tā "ēda" nost, ka maz neliekas, ar visu slikto zēnu Pepi priekšgalā. Taču tagad gan varētu teikt, ka viss cauri, jo nu, ja neiesit Ronaldu, tad to nevar neviens, visvairāk jau koka cilvēciņš Ade. Sarkanā? Nu nezinu, šādi sabojājot spēli, to tiešām nevajadzēja dot.

     [+] [-]

, 2011-04-28 00:01, pirms 14 gadiem
Speele kaa speele, un tiesneshi ietilpst speelee, ja tiesnesis gribeetu ted atri apklusinaatu Barca chiikstulus, bet vinjam tas bija pienjemami!

Un par Messi, vnk nav vaardu, skaties un domaa, ticet vai neticeet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 00:02, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: To teici Tu nevis es. Pirms atkārtojuma es biju pilnībā pārliecināts, ka sarkanā ir nepelnīta, tomēr atkārtojums parādīja, ka tiesnesim bija pamats pieņemt arī tik bargu lēmumu. Šoreiz Pepi nepažēloja. Toties Adebajoru gan pažēloja.
Tiesnesis būtu redzējis kā Marselu uzkāpj Pedro arī varētu dot sarkano.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 00:02, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Tieši tā, tagad ir jauni un daudz "labāki" varoņi !
Tik labus varoņus kā abi iepriekš minētie ir grūti iedomāties. Pirmais jau ar savu aktiermākslu iegājis futbola vēsturē. "Barcelona" šajā ziņā darbojas kā īsta komanda

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 00:02, pirms 14 gadiem
Apsveicu Barselonas fanus. Kaut arī uzskatu,ka sarkano kartīti nevajadzēja dot,bet tas faktu nemaina,ka Reālam izredzes NOU CAMP stadionā būtu ļoti mazas,ja šī spēle beigtos 0:0,jo pie pilniem sastāviem Real iespējams arī rezultātu noturētu.

     [+] [-]

, 2011-04-28 00:02, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es teicu, ka varēja arī nedot, tomēr tiesnesis bija bargs. "Barcelona" uzvarēs "Real" - tā VIENMĒR būs nepelnīta uzvar, Tavuprāt. Tik pat loģisks apgalvojums.
Manuprāt, šāda līmeņa spēlēs vajag dot tikai 100 % sarkano. Tu domā savādāk? Bet es neesmu no tiem, kas ar šo sarkano mēģina attaisnot zaudējumu, ko jau iepriekš minēju.