Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

RFS trešais vai "Audas" pirmais: cīņa par Latvijas kausu "Skonto" stadionā

Emils Ozerinskis

RFS trešais vai "Audas" pirmais: cīņa par Latvijas kausu "Skonto" stadionā
Žiga Lipuščeks. Foto: Sanita Ieva Sparāne

"Atbildīgas spēles" Latvijas kausa finālā šovakar pulksten 20:00 savā starpā tiksies aktuālā kausa turētāja RFS un šīs sezonas valsts augstākās līgas jaunpienācēja "Auda". Spēli tiešraidē translēs kanāls LTV7, kas "Skonto" stadionam pieslēgsies pusstundu pirms dueļa sākuma.

• Katra cīņa par trofeju ir liels notikums, bet 2022. gada Latvijas kausa finālam ir vēl ļoti liela pievienotā vērtība, jo dueļa iznākums var atstāt milzu iespaidu uz atlikušo Virslīgas sezonas izskaņu. Šī vakara cīņas uzvarētāja ne tikai cels virs galvas prestižo trofeju, bet arī saņems ceļazīmi uz nākamās sezonas Eirokausu cīņām.

• RFS trešais izcīnītais Latvijas kauss ļautu Virslīgas pirmajam četriniekam nedaudz relaksētāk sagaidīt sezonas pēdējās četras vietējā čempionāta spēles. Pārdaugavas komandas uzvara ceļu uz Eiropu nokārtotu visām četrām iepriekšējo divu gadu Eirokausu dalībniecēm. Savukārt "Audas" panākums pilnībā sajauktu kārtsi, jo tādā gadījumā "Liepāja" uz doto brīdi paliktu bez savas tīkotās ceļazīmes, taču liepājniekiem vēl paliktu iespēja atstāt pašu RFS aiz svītras.

• Laukuma faktors šoreiz ir visai interesants, jo "Skonto" stadionu šosezon ļoti labi iepazinušas ir abas komandas. "Auda" tajā spēlējusi lielu daļu savas mājas spēles, kamēr RFS šo laukumu par savām mājām sauc UEFA Konferences līgas cīņās.

Iepriekšējie Latvijas kausa fināli

GadsPilsētaUzvarētājaFinālisteRezultāts
2021.ValmieraRFSLiepāja1:0
2020.VentspilsLiepājaVentspils1:0 pag.
2019.JelgavaRFSJelgava3:2 pag.
2018.RīgaRigaVentspils0:0; 5:4 p.s.s.
2017.RīgaLiepājaRiga2:0
2017.RīgaVentspilsRiga2:2; 6:5 p.s.s.
2016.SlokaJelgavaSpartaks1:0

• Ceļš līdz finālam relatīvi vieglāks bija kausa turētājai RFS, kurai savās pirmajās kārtās bija jāpārvar Virslīgas otrā ešelona komandu barjera. Astotdaļfinālā Viktora Moroza komanda sabēra četrus vārtus pret jūrmalniekiem, bet ceturtdaļfinālā četras reizes bumba lidoja Tukuma vienības vārtos. Kārtu pirms iekļūšanas finālā RFS grūtības nesagādāja tikšana galā ar "Grobiņu".

Zaļibaltā komanda astotdaļfinālu pārvarēja pateicoties kompensācijas laikā realizētai pendelei pret "Daugavpili". Ceturtdaļfinālā Tomislava Stipiča komanda izturēja 120 minūtes Valmierā un uzvarēja saspringtā pēcspēles sitienu sērijā. Vieglākā Ķekavas komandas spēle bija pusfinālā, kur "Auda" pārspēja Nākotnes līgas uzvarētāju "Jelgavu", pirmos no sešiem vārtiem gūstot jau pirmajā minūtē.

• Pērnā gada finālā Viktors Morozs sākumsastāvā vietu deva spēlētājiem, kurus nomināli var saukt par otrā sastāva futbolistiem. Tas gan netraucēja tikt pie trofejas, vienīgos vārtus gūstot Lukasam Villelam, kurš šogad pārstāv tās spēles pretinieci "Liepāju". Liels jautājums ir par Moroza sastāva izvēles stratēģiju šī vakara cīņai. Tikmēr trenerim Stipičam nav nekā cita priekš kā taupīt savus labākos vīrus.

• Šīs sezonas Latvijas kausa izcīņā labākais vārtu guvējs bijis jelgavnieks Vladislavs Žihs. Starp abu finālistu spēlētājiem četrus vārtus guvis RFS brazīlietis Bils, bet trīs precīzus sitienus veicis Deniss Rakels. "Audas" rindās divus vārtus guvis bulgāru uzbrucējs Georgi Minčevs.

Latvijas kausa ieguvējas kopš neatkarības atjaunošanas

KomandaKausiGads
Skonto81992; 1995; 1997; 1998; 2000; 2001; 2002; 2012
Ventspils72003; 2004; 2005; 2007; 2011; 2013; 2017
Jelgava42010; 2014; 2015; 2016
RAF Jelgava21993; 1996
Liepāja22017; 2020
RFS22019; 2021
Olimpija11994
FK Rīga11999
Liepājas Metalurgs12006
Daugava (D)12008
Riga FC12018

• Savstarpējos komandu dueļos Latvijas čempionāta spēlēs sRFS pret "Audu" klājies grūti. Trīs no četrām cīņām fiksēts neizšķirts iznākums, bet vienīgo uzvaru Latvijas čempionvienība ar minimālu pārsvaru guva maijā - otrajā Virslīgas spēļu aplī.

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 11:43, pirms 2 gadiem
Ja kausa uzvarētājs jau ir kvalificējies Eirokausiem no līgas, tad finālistam tā vieta nepienākas?

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 11:54, pirms 2 gadiem
backstab rakstīja: Ja kausa uzvarētājs jau ir kvalificējies Eirokausiem no līgas, tad finālistam tā vieta nepienākas?
Caur kausu ceļazīmi uz Eiropu nopelna tikai uzvarētāja. Ja uzvarētāja tiek Top-3 arī Virslīgā, tad pie ceturtās Eirokausu biļetes tiek Virslīgas 4. vietas ieguvēja.

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 11:57, pirms 2 gadiem
Par RFS ☺️

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 12:04, pirms 2 gadiem
Drīzāk par rfs būs arī gan Liepājas, gan Valmieras (skaties kalendāru.. un tabulu) fani

  +6 [+] [-]

, 2022-10-19 12:09, pirms 2 gadiem
Par Audu Eirokausos!

  +7 [+] [-]

, 2022-10-19 12:12, pirms 2 gadiem
Jautrības pēc varētu Auda
Liepājas fani noteikti tā nedomā 😉

  +4 [+] [-]

, 2022-10-19 12:20, pirms 2 gadiem
Fk Audas šalles varēs nopirkt?

     [+] [-]

, 2022-10-19 12:25, pirms 2 gadiem
Būtībā ja uzvar,
Auda: Valmiera, Riga Fc, Liepāja ar Rfs cīnās par pēdējo vietu, Auda
RFS: Valmiera, Riga Fc, Rfs, Liepāja

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 12:29, pirms 2 gadiem
Nekad neesmu bijis par Rīgas komandām, bet šoreiz novēlu Audai celt Latvijas kausu. 😁

  +5 [+] [-]

, 2022-10-19 12:34, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekad neesmu bijis par Rīgas komandām, bet šoreiz novēlu Audai celt Latvijas kausu. 😁
nafig tai Audai kausu, kas nolej visas spēles Rigai LČ.

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 13:11, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekad neesmu bijis par Rīgas komandām, bet šoreiz novēlu Audai celt Latvijas kausu. 😁
"Auda" jau nav Rīgas komanda.

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 13:37, pirms 2 gadiem
Latfootball rakstīja: "Auda" jau nav Rīgas komanda.
"Auda" ir "Riga" komanda.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 13:45, pirms 2 gadiem
3:1 RFS ☺️ un visiem būs labi , stiprākas komandas europa ☺️

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 13:55, pirms 2 gadiem
Pēc valsts un komandu koificentiem labāka būtu RFS uzvara - tad piedalās šādus tādus koificentus uzkrājušas komandas un lielāka iespēja būt izsētajām. Jo jauniņā Auda būs neizsētā.

Un Liepājas spēlēšana ir labāka plašākas Latvijas futbola ģeogrāfijas ziņā.

     [+] [-]

, 2022-10-19 14:00, pirms 2 gadiem
Latfootball rakstīja: "Auda" jau nav Rīgas komanda.
Kad (un vai) Virslīgas spēles varēs aizvadīt Ķekavā un/vai Baldonē?

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 14:00, pirms 2 gadiem
Vēl gan RFS var pa pilnu programmu aptirsties... zaudējums kausā un koka medālis to arī novēlu!

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 14:01, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekad neesmu bijis par Rīgas komandām, bet šoreiz novēlu Audai celt Latvijas kausu. 😁
Juridiski esot no Ķekavas, bet de facto rīdzinieki, jā.

     [+] [-]

, 2022-10-19 14:02, pirms 2 gadiem
Man tas tamaza-zuša duo tik ļoti nepatīk, ka šoreiz par Audu lai arī pilns sastāvs tur ar mellajiem uc. importiem

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 14:12, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Man tas tamaza-zuša duo tik ļoti nepatīk, ka šoreiz par Audu lai arī pilns sastāvs tur ar mellajiem uc. importiem
tavs audžutēvs tādu izvēli neakceptēs

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 14:26, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tavs audžutēvs tādu izvēli neakceptēs
Tur būs nopietnas pārrunas pie lielā galda

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 14:29, pirms 2 gadiem
1 rakstīja: Kad (un vai) Virslīgas spēles varēs aizvadīt Ķekavā un/vai Baldonē?
Baldonē varbūt var jau aizvadīt, starptautisks regbijs tur notiek bez problēmām.
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 14:34, pirms 2 gadiem
Malcevs mums palīdzēs ☺️viss kas notiek , tikai par Liepāju !!!

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 14:35, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Protams, ka neakceptēs, ibiro, rio! Tikai un vienīgi RFS!!! Negribu ne pie kāda rasklada Audu ar visu zoodārzu redzēt nesam Latvijas vārdu Eiropā, VOT!
Jatta tev pilnīgi piekrīt, čurbān, viņš arī par RFS
';

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 14:42, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Protams, ka neakceptēs, ibiro, rio! Tikai un vienīgi RFS!!! Negribu ne pie kāda rasklada Audu ar visu zoodārzu redzēt nesam Latvijas vārdu Eiropā, VOT!
Rfs jau savas eirokausu gaitas pa lielam nodrošinājusi. FK Liepāja toties nebūt nav mazāks zoo-dārzs par Audu
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 14:44, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tu par viņu baigi fano, ja?
Nē, es vispār par RFS nefanoju, bet čurbānam mori acīs iegrūst gan vajadzēja

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 14:55, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Rfs jau savas eirokausu gaitas pa lielam nodrošinājusi. FK Liepāja toties nebūt nav mazāks zoo-dārzs par Audu
Nu, nu - starp Liepāju un RFS tik 5 punkti, abām savstarpējā spēle pluss RFS izbraukums gan pret Valmieru, gan Liepāju. Neko viņi vēl nav ne pa lielam un ne pa mazam nodrošinājuši.

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 14:56, pirms 2 gadiem
AlexBUttL rakstīja: Malcevs mums palīdzēs ☺️viss kas notiek , tikai par Liepāju !!!
Vai nezini kur pazudis saspiestais periods, key nr 23 un andris5?

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 14:56, pirms 2 gadiem
tomaats rakstīja: Nu, nu - starp Liepāju un RFS tik 5 punkti, abām savstarpējā spēle pluss RFS izbraukums gan pret Valmieru, gan Liepāju. Neko viņi vēl nav ne pa lielam un ne pa mazam nodrošinājuši.
Visu viņi ir nodrošinājuši, ņemot vērā kāds sūds FKL ir šosezon
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 15:12, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Par ko brīdinājums?
Ja pateikšu, tu arī gribēsi

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 15:33, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Protams, ka neakceptēs, ibiro, rio! Tikai un vienīgi RFS!!! Negribu ne pie kāda rasklada Audu ar visu zoodārzu redzēt nesam Latvijas vārdu Eiropā, VOT!
Auda ir vecākais klubs Latvijā, par to vien tev būs viņus cienīt.
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 15:36, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Auda ir vecākais klubs Latvijā, par to vien tev būs viņus cienīt.
Rīgas Dinamo arī ir vecākais Hokeja klubs Latvijā, vai tu viņu cieni?

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 15:37, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Rīgas Dinamo arī ir vecākais Hokeja klubs Latvijā, vai tu viņu cieni?
Aha, 2008.g izlaiduma.

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 15:37, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Auda ir vecākais klubs Latvijā, par to vien tev būs viņus cienīt.
Cik no tās vecās labās Audas ir pažreizējā politkorektajā modelī?

  +4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:39, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Cik no tās vecās labās Audas ir pažreizējā politkorektajā modelī?
a kas ir ar to Audu? geji spēlē ?

  +4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:39, pirms 2 gadiem
Šodien būšu par Audu un skaistu ,rezultatīvu futbolu ! Simpatizē Audas treneris ,kas sezonas laikā spēja uzbūvēt 2 konkurētspējīgas komandas + RFS vēl nav atmazgājusies (vismaz manās acīs) no elektrības lietas un čempionāta rezultātu apstrīdēšanu + nez vai Liepājas draugi ,kas joprojām nepārliecina uz laukuma un ārpus tā ,ir labākā izvēle eirokausiem !
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 15:43, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Zin, ko tu man atgādini? Ilgais celš kāpās redzēji? Tur bij tāds pretīgs personāžs, kā Pēteris, pats po žizņi lohs un lūzeris, kuram arī neko citu nevajadzēja, kā tik ieriebt kādam!
Tādam mērglim kā tev ieriebt ir katra sevis cienoša cilvēka goda lieta
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:45, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Tādam mērglim kā tev ieriebt ir katra sevis cienoša cilvēka goda lieta
Turpini riebt, kas tev traucē, tikai beigsi savu nožēlojamo dzīvi, kā minētais Pēterītis

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 15:45, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Paga, paga, kāpēc 2008.gada? Audu, nezin kāpēc, var mērot pēc nosaukuma un simbolikas, piesmērējot mūsdienu zoodārzu cienījamiem Latvju sirmgalvjiem un kapsētu iemītniekiem, kā iegribas, bet Rīgas Dinamo tikai sākot no 2008. gada? Kaut gan patiesībā šķirba starp veco/jauno Audu un veco/atjaunoto Rīgas Dinamo ir miljards reižu lielāka Atjaunotajā Dinamo bija reāli kadri no vecā sastāva, cik tādu ir pašreizējā Audā?
Tu zābaks esi? Audai ir nepārtrauktība kopš 1969g. Vecmīlgrāvja zvejnieku kolhoza ''9.maijs'' futbola klubs. Tava dinamka gan tukšā vietā radīta, paņemot vecu un svešu simboliku.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 15:47, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Turpini riebt, kas tev traucē, tikai beigsi savu nožēlojamo dzīvi, kā minētais Pēterītis
Nezinu nekādus Pēterīšus, bet labāk jau būs kā tev - kad atdosi galus no aknu cirozes, nomīzies, guļot grāvī

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 15:47, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tu zābaks esi?
Es pieļauju, ka tas bija retorisks jautājums

  -4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:49, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tu zābaks esi? Audai ir nepārtrauktība kopš 1969g. Vecmīlgrāvja zvejnieku kolhoza ''9.maijs'' futbola klubs. Tava dinamka gan tukšā vietā radīta, paņemot vecu un svešu simboliku.
Kādu vecu un svešu? No Rīgas Dinamo bāzes tika atjaunota Latvijas izlase, no Latvijas izlases bāzes tika atjaunots Rīgas Dinamo, savukārt, Zvejnieku kolhoza LPSR čempionāta komandai 9.Maijs nav nekāda sakara ar pašreizējo zoodārzu, vārdā Auda

     [+] [-]

, 2022-10-19 15:51, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kādu vecu un svešu? No Rīgas Dinamo bāzes tika atjaunota Latvijas izlase, no Latvijas izlases bāzes tika atjaunots Rīgas Dinamo, savukārt, Zvejnieku kolhoza LPSR čempionāta komandai 9.Maijs nav nekāda sakara ar pašreizējo zoodārzu, vārdā Auda
Glīts tu neesi, bet stulbs gan
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 15:52, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kādu vecu un svešu? No Rīgas Dinamo bāzes tika atjaunota Latvijas izlase, no Latvijas izlases bāzes tika atjaunots Rīgas Dinamo, savukārt, Zvejnieku kolhoza LPSR čempionāta komandai 9.Maijs nav nekāda sakara ar pašreizējo zoodārzu, vārdā Auda
Tiešie mantinieki. Protams piekrītu, ka tur vairs nespēlē tie paši, kas 1969.g, vai ko tu tur murgoji.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 15:53, pirms 2 gadiem
Apbrīnojami, ka par zoodārzu runā eksemplārs, kuram gorillas ģenētiski ir tuvāki radinieki kā cilvēki

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 16:00, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Viņš domā, ka tu varbūt krievus neesi redzējis, ziemeļu nēģerus.
Man nav problēmu ne ar krieviem, ne ar nēģeriem. Mani vienkārši reāli uzvelk tādi mērkaķveidīgie parazīti kā čurbāns

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 16:01, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Man nav problēmu ne ar krieviem, ne ar nēģeriem. Mani vienkārši reāli uzvelk tādi mērkaķveidīgie parazīti kā čurbāns
Tad tev viņam ir jāiedod bietē, kad nākamreiz atbrauks.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 16:03, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tad tev viņam ir jāiedod bietē, kad nākamreiz atbrauks.
Esmu no tā visa izaudzis. Tam ir cilvēki, kuriem, nepieciešamības gadījumā, var samaksāt un pats nesmērēt rokas gar kaut kādiem pļēguriem

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 16:03, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tu zābaks esi? Audai ir nepārtrauktība kopš 1969g. Vecmīlgrāvja zvejnieku kolhoza ''9.maijs'' futbola klubs. Tava dinamka gan tukšā vietā radīta, paņemot vecu un svešu simboliku.
pie kam paši izslēdza jebkādu sasaisti ar "veco ģinamo"

     [+] [-]

, 2022-10-19 16:04, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Politkorektajā mēlē runājot, afrolettiņi
tas tak visās komandās

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 16:08, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: pie kam paši izslēdza jebkādu sasaisti ar "veco ģinamo"
Īpaša akrobātika ir tajos tukšajos posmos iesaistīt Latvijas izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 16:15, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Īpaša akrobātika ir tajos tukšajos posmos iesaistīt Latvijas izlasi.
nu tādā stilā hokeja un klubu atskaite jāsāk ar kaut kādu pirmo ledus laikmetu, jo pirmais bija ledus....

bet nu pat izlaižot tjomkas murgu, savickija kantorelis pats noleca no tās vēstures, savulai kto jau te izmala, negribās atkārtoties

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 16:16, pirms 2 gadiem
evil11 rakstīja: Fk Audas šalles varēs nopirkt?
stacijas tunelī armēņi jau tirgo

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 16:33, pirms 2 gadiem
Visvairāk baltās rases pārstāvju šķiet ir Super Novā

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 16:56, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tiešie mantinieki. Protams piekrītu, ka tur vairs nespēlē tie paši, kas 1969.g, vai ko tu tur murgoji.
Kādi vēl tur tiešie mantinieki, ibio, rio!? Nahrena tev bija vispār jācilā tēma par pagātni un vēsturi, skaties labāk skarbajā tagadnē, VOT! Aizaugušas visas takas, nav no Audas vairs ne smakas
Pirms visu šito demagoģiju beztolkā sākt, varēji tak skaidri un gaiši, ar paceltu pauri, pavēstīt, esmu PAR Afropērtiķiem PRET Slāviem un viss pilnībā kļūtu skaidrs! Ir tā vai nav tā, ibio, rio!?

  -4 [+] [-]

, 2022-10-19 17:03, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tas tak visās komandās
Diemžēl, tā tas ir, jā Atliek tikai izvēlēties mazāko no ļaunumiem, proti, tos, kuros viņu ir vismazāk un viņu loma ir otršķirīga Ja to visu kopā saliek, tad RFS ir vieni no tādiem, līderu zonā noteikti Kļavlapa pieminēja Supernovu, jā, pareizi, tie ir mani favorīti no pastarīšiem, taču viņu iespējas palikt Elitē ir visai niecīgas, kaut gan, vēl ir laiks

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 17:05, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Diemžēl, tā tas ir, jā Atliek tikai izvēlēties mazāko no ļaunumiem, proti, tos, kuros viņu ir vismazāk un viņu loma ir otršķirīga Ja to visu kopā saliek, tad RFS ir vieni no tādiem, līderu zonā noteikti Kļavlapa pieminēja Supernovu, jā, pareizi, tie ir mani favorīti no pastarīšiem, taču viņu iespējas palikt Elitē ir visai niecīgas, kaut gan, vēl ir laiks
nākotnē mēs visi būsim melli
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 17:24, pirms 2 gadiem
Būšu par RFS, negribas man redzēt Riga-2 uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 17:27, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Melli pēc krāsas vai arī melli, kā afronēģeri, mentalitāte, subkultūra, intelektuāli degradēti un t.t.?
kultūras ir dažādas vienas rases ietvaros un tā arī paliks

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 17:37, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: nākotnē mēs visi būsim melli
Jo?

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 18:04, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Jo?
jo uz to viss iet

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 19:24, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: jo uz to viss iet
Kviļu Pēteris arī tāpat apgalvo, ka viss uz to iet, ka tuvākajos 10-15 gados LV Hokeja izlasē noteikti parādīsies kāds mellais vai arī mutants Tikai rodas jautājums, NO KURIENES? Lai tāds kadrs lielajā izlasē parādītos tuvākajos 10-15 gados, viņam obligātā kārtā JAU TAGAD ir jābūt ne tikai piedzimušam, bet arī jau jātrenējas Hoķī, jātrenējas intensīvi, pietiekami augstā līmenī, pie labiem treneriem, ir jābūt īpašā redzeslokā un diezin vai tādi kadri var nākt no šampiņjonu zemēm, tiem noteikti ir jābūt kādā no Hokeja TOP valstīm Vai tu zini tādus kadrus? Es personiski nē, ne tikai mellus, bet arī pat Baltus nezinu ar potenciālu LV pilsonību

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 19:36, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kviļu Pēteris arī tāpat apgalvo, ka viss uz to iet, ka tuvākajos 10-15 gados LV Hokeja izlasē noteikti parādīsies kāds mellais vai arī mutants Tikai rodas jautājums, NO KURIENES? Lai tāds kadrs lielajā izlasē parādītos tuvākajos 10-15 gados, viņam obligātā kārtā JAU TAGAD ir jābūt ne tikai piedzimušam, bet arī jau jātrenējas Hoķī, jātrenējas intensīvi, pietiekami augstā līmenī, pie labiem treneriem, ir jābūt īpašā redzeslokā un diezin vai tādi kadri var nākt no šampiņjonu zemēm, tiem noteikti ir jābūt kādā no Hokeja TOP valstīm Vai tu zini tādus kadrus? Es personiski nē, ne tikai mellus, bet arī pat Baltus nezinu ar potenciālu LV pilsonību
Es nevienā LV ledushallē neesmu redzējis nevienu nēģeri. Ne starp sīkajiem ne starp amatieriem. Profos tādu nav. Hokejā tādi nespīd, ja nu vienīgi kaut kādi mistiskie vācijas vai zviedrijas duālpilsoņi pēkšņi neuzrādīsies. Par tādiem gan arī nekas nav dzirdēts.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 19:50, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kviļu Pēteris arī tāpat apgalvo, ka viss uz to iet, ka tuvākajos 10-15 gados LV Hokeja izlasē noteikti parādīsies kāds mellais vai arī mutants Tikai rodas jautājums, NO KURIENES? Lai tāds kadrs lielajā izlasē parādītos tuvākajos 10-15 gados, viņam obligātā kārtā JAU TAGAD ir jābūt ne tikai piedzimušam, bet arī jau jātrenējas Hoķī, jātrenējas intensīvi, pietiekami augstā līmenī, pie labiem treneriem, ir jābūt īpašā redzeslokā un diezin vai tādi kadri var nākt no šampiņjonu zemēm, tiem noteikti ir jābūt kādā no Hokeja TOP valstīm Vai tu zini tādus kadrus? Es personiski nē, ne tikai mellus, bet arī pat Baltus nezinu ar potenciālu LV pilsonību
skaties plašāk, nevis savas nožēlojamās dzīves ietvaros. cilvēka dzīves ilgums ir niecība laika ritējumā

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 19:51, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es nevienā LV ledushallē neesmu redzējis nevienu nēģeri. Ne starp sīkajiem ne starp amatieriem. Profos tādu nav. Hokejā tādi nespīd, ja nu vienīgi kaut kādi mistiskie vācijas vai zviedrijas duālpilsoņi pēkšņi neuzrādīsies. Par tādiem gan arī nekas nav dzirdēts.
būs

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:01, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: būs
Šaubos.
Pat futenē un basī aizvien nav neviena. Un šajos sportos nēģeriem ir liela pārstāvniecība.

     [+] [-]

, 2022-10-19 20:16, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Šaubos.
Pat futenē un basī aizvien nav neviena. Un šajos sportos nēģeriem ir liela pārstāvniecība.
skaties plašāk uz demogrāfijas tendencēm pasaulē

     [+] [-]

, 2022-10-19 20:26, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: skaties plašāk uz demogrāfijas tendencēm pasaulē
Tendences labi zinu, taču tieši Latvijas hokeju šis ilgu laiku vēl neskars. Pat basī un futenē šitādu prospektu nav.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:29, pirms 2 gadiem
Kam lielāks budžets?

     [+] [-]

, 2022-10-19 20:32, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Šaubos.
Pat futenē un basī aizvien nav neviena. Un šajos sportos nēģeriem ir liela pārstāvniecība.
U izlasēs jau ir bijuši.

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 20:36, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Šaubos.
Pat futenē un basī aizvien nav neviena. Un šajos sportos nēģeriem ir liela pārstāvniecība.
https://lff.lv/izlases/jaunatnes-iz...
Šeit nav mellītis?
Un basketā Noā Viljamsons, kas maucis u- izlasēs arī ar aizdomīgu kakao krāsas toni un sprogainiem matiem...
Arī hokejā tas ir maksimums 15-20 gadu jautājums. Ir tik ļoti daudz latvju zelteņu, kas saprecējušās ar pakijiem, indiešiem, muslimiem un meļļiem, tagad dzīvo tepat lv vai UK, Ger un citur Eiropā. Nebūs nekāds brīnums, ja kāda no atvasēm nonāks arī līdz hokejam un zinot mūsu salīdzinoši nelielo resursu, ka vismaz, kādā pārbaudes mačā uzspēlēs izlasē (vai vismaz u izlasēs)

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:37, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tendences labi zinu, taču tieši Latvijas hokeju šis ilgu laiku vēl neskars. Pat basī un futenē šitādu prospektu nav.
Tik labi zini tendences, ka palaid garām, ka jau ir šādi prospekti, kas jau u-vecumā spēlē

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:42, pirms 2 gadiem
1.0. RFS sāk degt dibuā

     [+] [-]

, 2022-10-19 20:44, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: U izlasēs jau ir bijuši.
Ok, futenē tātad ir. Nebiju pamanijis. Hoķī gan nav, zinātu ja būtu

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:46, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ok, futenē tātad ir. Nebiju pamanijis. Hoķī gan nav, zinātu ja būtu
15-20 gadu laikā būs...

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:49, pirms 2 gadiem
labs komentēšanas stils un analīze atšķirībā no tv6 bļaurien

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:51, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 1.0. RFS sāk degt dibuā

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 20:56, pirms 2 gadiem
Kreipānam būtu jākomentē

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 21:02, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 15-20 gadu laikā būs...
Sapņo tālāk, pidrilla mazā

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 21:05, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es nevienā LV ledushallē neesmu redzējis nevienu nēģeri. Ne starp sīkajiem ne starp amatieriem. Profos tādu nav. Hokejā tādi nespīd, ja nu vienīgi kaut kādi mistiskie vācijas vai zviedrijas duālpilsoņi pēkšņi neuzrādīsies. Par tādiem gan arī nekas nav dzirdēts.
Vienīgais REĀLAIS variants kādu mello redzēt lielajā Hokeja izlasē tuvākajos 30 gados ir, piemēram, Duļevska, tā kas Rodrigo Laviņa sieva, aizbrauc viena, bez vīra, uz kaut kādu Turciju vai Ēģipti atpūsties, atbrauc ar vēderu, no kura izlien ārā mazais čortiņš Laviņš to adoptē un pēcāk izaudzina par Hokejistu Savādākus variantus es neredzu

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 21:10, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Vienīgais REĀLAIS variants kādu mello redzēt lielajā Hokeja izlasē tuvākajos 30 gados ir, piemēram, Duļevska, tā kas Rodrigo Laviņa sieva, aizbrauc viena, bez vīra, uz kaut kādu Turciju vai Ēģipti atpūsties, atbrauc ar vēderu, no kura izlien ārā mazais čortiņš Laviņš to adoptē un pēcāk izaudzina par Hokejistu Savādākus variantus es neredzu
tupais čurbans

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 21:15, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: https://lff.lv/izlases/jaunatnes-iz...
Šeit nav mellītis?
Un basketā Noā Viljamsons, kas maucis u- izlasēs arī ar aizdomīgu kakao krāsas toni un sprogainiem matiem...
Arī hokejā tas ir maksimums 15-20 gadu jautājums. Ir tik ļoti daudz latvju zelteņu, kas saprecējušās ar pakijiem, indiešiem, muslimiem un meļļiem, tagad dzīvo tepat lv vai UK, Ger un citur Eiropā. Nebūs nekāds brīnums, ja kāda no atvasēm nonāks arī līdz hokejam un zinot mūsu salīdzinoši nelielo resursu, ka vismaz, kādā pārbaudes mačā uzspēlēs izlasē (vai vismaz u izlasēs)
Tas viss nenotiek tik masveidīgi, kā tev to gribētos Personiski es neredzu tuvākajā nākotnē pat Baltos jaukteņus, tipa, Zeltena+Etniskais Eiropietis mūsu Hokejā, kādu par spīti visiem liberastiski noskaņotiem Kviļu Pēteriem tomēr ir KRIETNI vairāk, nekā grēcīgo atvašu Vispārīgi, ja paskatās, visi kā viens, izlases kadri, sākot no 90.tiem gadiem, ir dzimuši Latvijā, nevis kaut kādās tur šampiņjonu valstelēs vai Aizdīķi, vismaz bērna Hokeja gaitas ir sākuši Dzimtenē, VOT! Neredzu iemeslus tendencei mainīties

     [+] [-]

, 2022-10-19 21:25, pirms 2 gadiem
evil11 rakstīja: Kreipānam būtu jākomentē
Katarā jau 1 pats Anatolijs nekomentēs, izskatās sājā sakarā labi

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 21:39, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Sapņo tālāk, pidrilla mazā
Lai ko tādu paredzētu nemaz nav jāsapņo, jo Latvijā aizvien vairāk atgriežas latvju zeltenes, kuras savās ekonomisko bēgļu gaitās ir saprecējušās ar melnādainiem. Es tādas Liepājā zinu vismaz kādas 5-6.

     [+] [-]

, 2022-10-19 21:41, pirms 2 gadiem
Skatos, ka Kamazam&Co spīd perspektīva nākošajā sezonā palikt bez dalības UEFA kausā.

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 22:24, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Tas viss nenotiek tik masveidīgi, kā tev to gribētos Personiski es neredzu tuvākajā nākotnē pat Baltos jaukteņus, tipa, Zeltena+Etniskais Eiropietis mūsu Hokejā, kādu par spīti visiem liberastiski noskaņotiem Kviļu Pēteriem tomēr ir KRIETNI vairāk, nekā grēcīgo atvašu Vispārīgi, ja paskatās, visi kā viens, izlases kadri, sākot no 90.tiem gadiem, ir dzimuši Latvijā, nevis kaut kādās tur šampiņjonu valstelēs vai Aizdīķi, vismaz bērna Hokeja gaitas ir sākuši Dzimtenē, VOT! Neredzu iemeslus tendencei mainīties
Kurā brīdī es esmu teicis, ka es to gribu? Nepiemet man svešus izteicienus. Tas, ka es redzu reālo situāciju nepadara mani ne pa liberāli, ne, ka es to gribu.