Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

RFS trešais vai "Audas" pirmais: cīņa par Latvijas kausu "Skonto" stadionā

Emils Ozerinskis

RFS trešais vai "Audas" pirmais: cīņa par Latvijas kausu "Skonto" stadionā
Žiga Lipuščeks. Foto: Sanita Ieva Sparāne

"Atbildīgas spēles" Latvijas kausa finālā šovakar pulksten 20:00 savā starpā tiksies aktuālā kausa turētāja RFS un šīs sezonas valsts augstākās līgas jaunpienācēja "Auda". Spēli tiešraidē translēs kanāls LTV7, kas "Skonto" stadionam pieslēgsies pusstundu pirms dueļa sākuma.

• Katra cīņa par trofeju ir liels notikums, bet 2022. gada Latvijas kausa finālam ir vēl ļoti liela pievienotā vērtība, jo dueļa iznākums var atstāt milzu iespaidu uz atlikušo Virslīgas sezonas izskaņu. Šī vakara cīņas uzvarētāja ne tikai cels virs galvas prestižo trofeju, bet arī saņems ceļazīmi uz nākamās sezonas Eirokausu cīņām.

• RFS trešais izcīnītais Latvijas kauss ļautu Virslīgas pirmajam četriniekam nedaudz relaksētāk sagaidīt sezonas pēdējās četras vietējā čempionāta spēles. Pārdaugavas komandas uzvara ceļu uz Eiropu nokārtotu visām četrām iepriekšējo divu gadu Eirokausu dalībniecēm. Savukārt "Audas" panākums pilnībā sajauktu kārtsi, jo tādā gadījumā "Liepāja" uz doto brīdi paliktu bez savas tīkotās ceļazīmes, taču liepājniekiem vēl paliktu iespēja atstāt pašu RFS aiz svītras.

• Laukuma faktors šoreiz ir visai interesants, jo "Skonto" stadionu šosezon ļoti labi iepazinušas ir abas komandas. "Auda" tajā spēlējusi lielu daļu savas mājas spēles, kamēr RFS šo laukumu par savām mājām sauc UEFA Konferences līgas cīņās.

Iepriekšējie Latvijas kausa fināli

GadsPilsētaUzvarētājaFinālisteRezultāts
2021.ValmieraRFSLiepāja1:0
2020.VentspilsLiepājaVentspils1:0 pag.
2019.JelgavaRFSJelgava3:2 pag.
2018.RīgaRigaVentspils0:0; 5:4 p.s.s.
2017.RīgaLiepājaRiga2:0
2017.RīgaVentspilsRiga2:2; 6:5 p.s.s.
2016.SlokaJelgavaSpartaks1:0

• Ceļš līdz finālam relatīvi vieglāks bija kausa turētājai RFS, kurai savās pirmajās kārtās bija jāpārvar Virslīgas otrā ešelona komandu barjera. Astotdaļfinālā Viktora Moroza komanda sabēra četrus vārtus pret jūrmalniekiem, bet ceturtdaļfinālā četras reizes bumba lidoja Tukuma vienības vārtos. Kārtu pirms iekļūšanas finālā RFS grūtības nesagādāja tikšana galā ar "Grobiņu".

Zaļibaltā komanda astotdaļfinālu pārvarēja pateicoties kompensācijas laikā realizētai pendelei pret "Daugavpili". Ceturtdaļfinālā Tomislava Stipiča komanda izturēja 120 minūtes Valmierā un uzvarēja saspringtā pēcspēles sitienu sērijā. Vieglākā Ķekavas komandas spēle bija pusfinālā, kur "Auda" pārspēja Nākotnes līgas uzvarētāju "Jelgavu", pirmos no sešiem vārtiem gūstot jau pirmajā minūtē.

• Pērnā gada finālā Viktors Morozs sākumsastāvā vietu deva spēlētājiem, kurus nomināli var saukt par otrā sastāva futbolistiem. Tas gan netraucēja tikt pie trofejas, vienīgos vārtus gūstot Lukasam Villelam, kurš šogad pārstāv tās spēles pretinieci "Liepāju". Liels jautājums ir par Moroza sastāva izvēles stratēģiju šī vakara cīņai. Tikmēr trenerim Stipičam nav nekā cita priekš kā taupīt savus labākos vīrus.

• Šīs sezonas Latvijas kausa izcīņā labākais vārtu guvējs bijis jelgavnieks Vladislavs Žihs. Starp abu finālistu spēlētājiem četrus vārtus guvis RFS brazīlietis Bils, bet trīs precīzus sitienus veicis Deniss Rakels. "Audas" rindās divus vārtus guvis bulgāru uzbrucējs Georgi Minčevs.

Latvijas kausa ieguvējas kopš neatkarības atjaunošanas

KomandaKausiGads
Skonto81992; 1995; 1997; 1998; 2000; 2001; 2002; 2012
Ventspils72003; 2004; 2005; 2007; 2011; 2013; 2017
Jelgava42010; 2014; 2015; 2016
RAF Jelgava21993; 1996
Liepāja22017; 2020
RFS22019; 2021
Olimpija11994
FK Rīga11999
Liepājas Metalurgs12006
Daugava (D)12008
Riga FC12018

• Savstarpējos komandu dueļos Latvijas čempionāta spēlēs sRFS pret "Audu" klājies grūti. Trīs no četrām cīņām fiksēts neizšķirts iznākums, bet vienīgo uzvaru Latvijas čempionvienība ar minimālu pārsvaru guva maijā - otrajā Virslīgas spēļu aplī.

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 15:37, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Rīgas Dinamo arī ir vecākais Hokeja klubs Latvijā, vai tu viņu cieni?
Aha, 2008.g izlaiduma.

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 15:37, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Auda ir vecākais klubs Latvijā, par to vien tev būs viņus cienīt.
Cik no tās vecās labās Audas ir pažreizējā politkorektajā modelī?

  +4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:39, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Cik no tās vecās labās Audas ir pažreizējā politkorektajā modelī?
a kas ir ar to Audu? geji spēlē ?

  +4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:39, pirms 2 gadiem
Šodien būšu par Audu un skaistu ,rezultatīvu futbolu ! Simpatizē Audas treneris ,kas sezonas laikā spēja uzbūvēt 2 konkurētspējīgas komandas + RFS vēl nav atmazgājusies (vismaz manās acīs) no elektrības lietas un čempionāta rezultātu apstrīdēšanu + nez vai Liepājas draugi ,kas joprojām nepārliecina uz laukuma un ārpus tā ,ir labākā izvēle eirokausiem !
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -2 [+] [-]

, 2022-10-19 15:43, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Zin, ko tu man atgādini? Ilgais celš kāpās redzēji? Tur bij tāds pretīgs personāžs, kā Pēteris, pats po žizņi lohs un lūzeris, kuram arī neko citu nevajadzēja, kā tik ieriebt kādam!
Tādam mērglim kā tev ieriebt ir katra sevis cienoša cilvēka goda lieta
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:45, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Tādam mērglim kā tev ieriebt ir katra sevis cienoša cilvēka goda lieta
Turpini riebt, kas tev traucē, tikai beigsi savu nožēlojamo dzīvi, kā minētais Pēterītis

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 15:45, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Paga, paga, kāpēc 2008.gada? Audu, nezin kāpēc, var mērot pēc nosaukuma un simbolikas, piesmērējot mūsdienu zoodārzu cienījamiem Latvju sirmgalvjiem un kapsētu iemītniekiem, kā iegribas, bet Rīgas Dinamo tikai sākot no 2008. gada? Kaut gan patiesībā šķirba starp veco/jauno Audu un veco/atjaunoto Rīgas Dinamo ir miljards reižu lielāka Atjaunotajā Dinamo bija reāli kadri no vecā sastāva, cik tādu ir pašreizējā Audā?
Tu zābaks esi? Audai ir nepārtrauktība kopš 1969g. Vecmīlgrāvja zvejnieku kolhoza ''9.maijs'' futbola klubs. Tava dinamka gan tukšā vietā radīta, paņemot vecu un svešu simboliku.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 15:47, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Turpini riebt, kas tev traucē, tikai beigsi savu nožēlojamo dzīvi, kā minētais Pēterītis
Nezinu nekādus Pēterīšus, bet labāk jau būs kā tev - kad atdosi galus no aknu cirozes, nomīzies, guļot grāvī

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 15:47, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tu zābaks esi?
Es pieļauju, ka tas bija retorisks jautājums

  -4 [+] [-]

, 2022-10-19 15:49, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tu zābaks esi? Audai ir nepārtrauktība kopš 1969g. Vecmīlgrāvja zvejnieku kolhoza ''9.maijs'' futbola klubs. Tava dinamka gan tukšā vietā radīta, paņemot vecu un svešu simboliku.
Kādu vecu un svešu? No Rīgas Dinamo bāzes tika atjaunota Latvijas izlase, no Latvijas izlases bāzes tika atjaunots Rīgas Dinamo, savukārt, Zvejnieku kolhoza LPSR čempionāta komandai 9.Maijs nav nekāda sakara ar pašreizējo zoodārzu, vārdā Auda

     [+] [-]

, 2022-10-19 15:51, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kādu vecu un svešu? No Rīgas Dinamo bāzes tika atjaunota Latvijas izlase, no Latvijas izlases bāzes tika atjaunots Rīgas Dinamo, savukārt, Zvejnieku kolhoza LPSR čempionāta komandai 9.Maijs nav nekāda sakara ar pašreizējo zoodārzu, vārdā Auda
Glīts tu neesi, bet stulbs gan
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 15:52, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kādu vecu un svešu? No Rīgas Dinamo bāzes tika atjaunota Latvijas izlase, no Latvijas izlases bāzes tika atjaunots Rīgas Dinamo, savukārt, Zvejnieku kolhoza LPSR čempionāta komandai 9.Maijs nav nekāda sakara ar pašreizējo zoodārzu, vārdā Auda
Tiešie mantinieki. Protams piekrītu, ka tur vairs nespēlē tie paši, kas 1969.g, vai ko tu tur murgoji.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 15:53, pirms 2 gadiem
Apbrīnojami, ka par zoodārzu runā eksemplārs, kuram gorillas ģenētiski ir tuvāki radinieki kā cilvēki

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 16:00, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Viņš domā, ka tu varbūt krievus neesi redzējis, ziemeļu nēģerus.
Man nav problēmu ne ar krieviem, ne ar nēģeriem. Mani vienkārši reāli uzvelk tādi mērkaķveidīgie parazīti kā čurbāns

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 16:01, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Man nav problēmu ne ar krieviem, ne ar nēģeriem. Mani vienkārši reāli uzvelk tādi mērkaķveidīgie parazīti kā čurbāns
Tad tev viņam ir jāiedod bietē, kad nākamreiz atbrauks.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 16:03, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tad tev viņam ir jāiedod bietē, kad nākamreiz atbrauks.
Esmu no tā visa izaudzis. Tam ir cilvēki, kuriem, nepieciešamības gadījumā, var samaksāt un pats nesmērēt rokas gar kaut kādiem pļēguriem

  +3 [+] [-]

, 2022-10-19 16:03, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tu zābaks esi? Audai ir nepārtrauktība kopš 1969g. Vecmīlgrāvja zvejnieku kolhoza ''9.maijs'' futbola klubs. Tava dinamka gan tukšā vietā radīta, paņemot vecu un svešu simboliku.
pie kam paši izslēdza jebkādu sasaisti ar "veco ģinamo"

     [+] [-]

, 2022-10-19 16:04, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Politkorektajā mēlē runājot, afrolettiņi
tas tak visās komandās

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 16:08, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: pie kam paši izslēdza jebkādu sasaisti ar "veco ģinamo"
Īpaša akrobātika ir tajos tukšajos posmos iesaistīt Latvijas izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-19 16:15, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Īpaša akrobātika ir tajos tukšajos posmos iesaistīt Latvijas izlasi.
nu tādā stilā hokeja un klubu atskaite jāsāk ar kaut kādu pirmo ledus laikmetu, jo pirmais bija ledus....

bet nu pat izlaižot tjomkas murgu, savickija kantorelis pats noleca no tās vēstures, savulai kto jau te izmala, negribās atkārtoties

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 16:16, pirms 2 gadiem
evil11 rakstīja: Fk Audas šalles varēs nopirkt?
stacijas tunelī armēņi jau tirgo

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 16:33, pirms 2 gadiem
Visvairāk baltās rases pārstāvju šķiet ir Super Novā

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 16:56, pirms 2 gadiem
SakuKoivu- represētais rakstīja: Tiešie mantinieki. Protams piekrītu, ka tur vairs nespēlē tie paši, kas 1969.g, vai ko tu tur murgoji.
Kādi vēl tur tiešie mantinieki, ibio, rio!? Nahrena tev bija vispār jācilā tēma par pagātni un vēsturi, skaties labāk skarbajā tagadnē, VOT! Aizaugušas visas takas, nav no Audas vairs ne smakas
Pirms visu šito demagoģiju beztolkā sākt, varēji tak skaidri un gaiši, ar paceltu pauri, pavēstīt, esmu PAR Afropērtiķiem PRET Slāviem un viss pilnībā kļūtu skaidrs! Ir tā vai nav tā, ibio, rio!?

  -4 [+] [-]

, 2022-10-19 17:03, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tas tak visās komandās
Diemžēl, tā tas ir, jā Atliek tikai izvēlēties mazāko no ļaunumiem, proti, tos, kuros viņu ir vismazāk un viņu loma ir otršķirīga Ja to visu kopā saliek, tad RFS ir vieni no tādiem, līderu zonā noteikti Kļavlapa pieminēja Supernovu, jā, pareizi, tie ir mani favorīti no pastarīšiem, taču viņu iespējas palikt Elitē ir visai niecīgas, kaut gan, vēl ir laiks

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 17:05, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Diemžēl, tā tas ir, jā Atliek tikai izvēlēties mazāko no ļaunumiem, proti, tos, kuros viņu ir vismazāk un viņu loma ir otršķirīga Ja to visu kopā saliek, tad RFS ir vieni no tādiem, līderu zonā noteikti Kļavlapa pieminēja Supernovu, jā, pareizi, tie ir mani favorīti no pastarīšiem, taču viņu iespējas palikt Elitē ir visai niecīgas, kaut gan, vēl ir laiks
nākotnē mēs visi būsim melli
Slēpts komentārs: A Burts no Supermestis

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 17:24, pirms 2 gadiem
Būšu par RFS, negribas man redzēt Riga-2 uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-19 17:27, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Melli pēc krāsas vai arī melli, kā afronēģeri, mentalitāte, subkultūra, intelektuāli degradēti un t.t.?
kultūras ir dažādas vienas rases ietvaros un tā arī paliks

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 17:37, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: nākotnē mēs visi būsim melli
Jo?

  -1 [+] [-]

, 2022-10-19 18:04, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Jo?
jo uz to viss iet

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 19:24, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: jo uz to viss iet
Kviļu Pēteris arī tāpat apgalvo, ka viss uz to iet, ka tuvākajos 10-15 gados LV Hokeja izlasē noteikti parādīsies kāds mellais vai arī mutants Tikai rodas jautājums, NO KURIENES? Lai tāds kadrs lielajā izlasē parādītos tuvākajos 10-15 gados, viņam obligātā kārtā JAU TAGAD ir jābūt ne tikai piedzimušam, bet arī jau jātrenējas Hoķī, jātrenējas intensīvi, pietiekami augstā līmenī, pie labiem treneriem, ir jābūt īpašā redzeslokā un diezin vai tādi kadri var nākt no šampiņjonu zemēm, tiem noteikti ir jābūt kādā no Hokeja TOP valstīm Vai tu zini tādus kadrus? Es personiski nē, ne tikai mellus, bet arī pat Baltus nezinu ar potenciālu LV pilsonību

  -3 [+] [-]

, 2022-10-19 19:36, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kviļu Pēteris arī tāpat apgalvo, ka viss uz to iet, ka tuvākajos 10-15 gados LV Hokeja izlasē noteikti parādīsies kāds mellais vai arī mutants Tikai rodas jautājums, NO KURIENES? Lai tāds kadrs lielajā izlasē parādītos tuvākajos 10-15 gados, viņam obligātā kārtā JAU TAGAD ir jābūt ne tikai piedzimušam, bet arī jau jātrenējas Hoķī, jātrenējas intensīvi, pietiekami augstā līmenī, pie labiem treneriem, ir jābūt īpašā redzeslokā un diezin vai tādi kadri var nākt no šampiņjonu zemēm, tiem noteikti ir jābūt kādā no Hokeja TOP valstīm Vai tu zini tādus kadrus? Es personiski nē, ne tikai mellus, bet arī pat Baltus nezinu ar potenciālu LV pilsonību
Es nevienā LV ledushallē neesmu redzējis nevienu nēģeri. Ne starp sīkajiem ne starp amatieriem. Profos tādu nav. Hokejā tādi nespīd, ja nu vienīgi kaut kādi mistiskie vācijas vai zviedrijas duālpilsoņi pēkšņi neuzrādīsies. Par tādiem gan arī nekas nav dzirdēts.