Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"City" atsakās maksāt 63 miljonus par Kavani

Andrejs Siliņš

"City" atsakās maksāt 63 miljonus par Kavani
Edinsons Kavani
Foto: AP/Scanpix

Bagātais Anglijas Premjerlīgas futbola klubs "Manchester City" neesot gatavs tērēt 63 miljonus eiro, lai iegādātos Edinsonu Kavani, atklājis urugvajiešu uzbucēja pārstāvētā Itālijas kluba "Napoli" prezidents Aurelio de Laurentis.

Par 26 gadus veco Kavani, kurš šobrīd Urugvajas izlases rindā cīnās Konfederāciju kausa izcīņā Bazīlijā, lielāko un reālāko interesi izrādīja Londonas "Chelsea", Madrides "Real" un "Manchester City", tomēr pēdējie no šī saraksta, acīmredzot, tiks svītroti.

Kavani pagājušajā sezonā "Napoli" labā guva 38 vārtus, palīdzot komandai izcīnīt otro vietu Itālijā un tikt pie vietas UEFA Čempionu līgas grupu turnīrā. "Napoli" kluba prezidents norādīja, ka no "Chelsea" nav saņemtas nekādas oficiāla ziņas par vēlmi iegādāties Kavani, un vienīgie, kas nopietni apsverot tādu iespēju, ir Madrides "Real".

""City" nav naudas, lai nopirktu Kavani. Viņi saka, ka 63 miljonus par Kavani netērēs," atklāja itāliešu kluba prezidents de Laurentis.

Kavani karjeru uzsāka 2005. gadā dzimtās Urugvajas klubā Montevideo "Danubio", taču 2007. gada janvāra transfēru loga laikā uzbrucēju par gandrīz 4,5 miljoniem eiro iegādājās Itālijas A sērijas klubs "Palermo". 2010. gada vasarā "Napoli" samaksāja 17 miljonus Palermo vienībai par Kavani. 136 spēlēs "Napoli" rindās Kavani guvis 102 vārtus.

  +6 [+] [-]

, 2013-06-22 09:51, pirms 12 gadiem
Un nevajag arī! Lai paliek Itālijā!

     [+] [-]

, 2013-06-22 10:03, pirms 12 gadiem
Nauda ta būtu, bet laikam FFP dēļ bik jāpiebremzē, jo pirms tam (un šosezon par citiem pirkumiem) jau ir labas summas noliktas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-22 10:15, pirms 12 gadiem
Viss maksā tik, cik maksā jeb tik, par cik vienojas pircējs un pārdevējs, ja kādam dikti vajag, lai sagrabina, cik de Laurentiss grib, ja ne, lai nepērk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-06-22 10:36, pirms 12 gadiem
63M ir vnk slima summa. es neko nesaku, ka 40-50M paprasa par spēlētājiem, kuriem ir liela, tā saucamā, pievienotā vērtība, t.i. lieli papildus ienākumi no krekliem, reklāmām, utt. Jo vismaz ar to ir reāli atpelnīt ieguldīto naudu. Bet ne jau tādus ciparus prasīt par spēlētājiem, kuri 1-2 sezonas izšauj kādā konkrētā klubā un nemaz nav zināms, vai spēs to visu atkārtot citā vidē.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 10:44, pirms 12 gadiem
kurzemes_dubriks
Protams! Kā gan savādāk! Mūs visus tur pie vienas sistēmas. Kas var tas mētā naudu uz vella paraušanu, tik cik no tās visas summas ir viņa patiesā vērtība...


Futbols jau sen dzīvo citā realitātē. Kas tad vispār būtu "patiesā vērtība"?

Mildas tante,
Bet ja nopietni, 63m ? Cavani ir labs uzbrucējs, bet ne jau nu 63m vērts.


Ja de Laurentiss tā grib un spēlētāja kontrakts to atļauj, tad viņš ir tik vērts, cik par viņu prasa. Es tā lasu, CFC arī gribot iegādāties. Tirgū, kurā par Toresu maksā 50 M, tad kpc lai par Kavāni neprasītu 60 M.
Drusku uzskrūvēta jau ir, bet šeit visi trumpji ir pārdevējam un viņš arī nosaka cenu.

     [+] [-]

, 2013-06-22 10:46, pirms 12 gadiem
Carloz rakstīja: 63M ir vnk slima summa. es neko nesaku, ka 40-50M paprasa par spēlētājiem, kuriem ir liela, tā saucamā, pievienotā vērtība, t.i. lieli papildus ienākumi no krekliem, reklāmām, utt. Jo vismaz ar to ir reāli atpelnīt ieguldīto naudu. Bet ne jau tādus ciparus prasīt par spēlētājiem, kuri 1-2 sezonas izšauj kādā konkrētā klubā un nemaz nav zināms, vai spēs to visu atkārtot citā vidē.
40-50 par Kavāni būtu adekvāta tirgus cena, bet cik spēlētāji vispār aiziet par tirgus cenu, un kāpēc lai Laurentiss nevarētu prasīt, cik grib, un kpc lai viņam kāds to aizliegtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-22 10:52, pirms 12 gadiem
Pareizi, lai bagatakie pasaules klubi sak apdomat sos bezjedzigos izdevumus, jo dala no siem futbolistiem noklustot jauna kluba nav ne pusi naudas verti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 10:57, pirms 12 gadiem
Starkov mēs par tādu naudu varētu nopirkt

  -1 [+] [-]

, 2013-06-22 11:07, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Nauda ta būtu, bet laikam FFP dēļ bik jāpiebremzē, jo pirms tam (un šosezon par citiem pirkumiem) jau ir labas summas noliktas.
Precīzi! City nauda bez šaubām ir 18 Kavani, bet nedrīkst kļūt nekaunīgi. Vairs nedrīkst, jo, ja arī FFP nedarbosies pilnībā - uzspļaut UEFA nekādā gadījumā nedrīkst. Gils neļaus Turklāt, City jau Kavani nav vajadzīgs kā ēst, atšķirībā no Chelsea...

Runājot par De Laurentisu, to fruktu es salīdzinātu ar Leviju. Viņš zin kā tās lietas darās un kāpēc gan pārdot spēlētāju, kurš šobrīd ir karstākais tirgū (Beils neskaitās), par mazāku summu kā ierakstīts līgumā???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:13, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: kurzemes_dubriks
Protams! Kā gan savādāk! Mūs visus tur pie vienas sistēmas. Kas var tas mētā naudu uz vella paraušanu, tik cik no tās visas summas ir viņa patiesā vērtība...


Futbols jau sen dzīvo citā realitātē. Kas tad vispār būtu "patiesā vērtība"?

Mildas tante,
Bet ja nopietni, 63m ? Cavani ir labs uzbrucējs, bet ne jau nu 63m vērts.


Ja de Laurentiss tā grib un spēlētāja kontrakts to atļauj, tad viņš ir tik vērts, cik par viņu prasa. Es tā lasu, CFC arī gribot iegādāties. Tirgū, kurā par Toresu maksā 50 M, tad kpc lai par Kavāni neprasītu 60 M.
Drusku uzskrūvēta jau ir, bet šeit visi trumpji ir pārdevējam un viņš arī nosaka cenu.
Toress varbūt bija mazliet pārmaksāts transfērs, bet ne ļoti, 40-45 miljoni par viņu tobrīd varētu būt bijusi adekvāta summa. Nevarēja paredzēt, ka Chelsea rindās viņš vairs nespēs iesist, Liverpūlē tomēr lādēja vienus vārtus pēc otriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:24, pirms 12 gadiem
Marka1111 rakstīja: Toress varbūt bija mazliet pārmaksāts transfērs, bet ne ļoti, 40-45 miljoni par viņu tobrīd varētu būt bijusi adekvāta summa. Nevarēja paredzēt, ka Chelsea rindās viņš vairs nespēs iesist, Liverpūlē tomēr lādēja vienus vārtus pēc otriem.
Nav nekādas iespējas novērtēt spēlētāja vērtību! Ir tikai summa, kuru pircējs gatavs tērēt un pārdevējs gatavs paņemt. Atskatoties uz Toresu - joprojām uzskatu, ka Abramovičs tiešām darīja visu pareizi - LaLiga un EPL spilgti sevi pierādījis spēlētājs, nošaut garām bija gandrīz neiespējami (atšķirībā no tā paša Ševčenko). Bet izrādījās, ka pat ar tādu spēlētāju iespējams kļūdīties. Nav garantija transfēru tirgū nekāda, vienā komandā spēlētājs ir zvaigzne, citā pazūd, piemēri ir desmitiem, ja ne simtiem...

  +2 [+] [-]

, 2013-06-22 11:25, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pats Kavani vairak grib uz Real,taa jau varetu palikt Italija,bet italu klubi nevares maksat taadu algu,ka piemeram Real vai kads no EPL TOP klubiem
Man izskatās, ka viņš jau tagad saņem vairāk kā Benzemā, labi, ne daudz vairāk, bet tomēr.

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:26, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Cavani ir tas, kurš deldē soliņu Urugvajas izlasē un nespēj izkonkurēt Forlanu(2010.gada PK MVP) un Suaresu?
Futbolu vajag skatīties vai vismaz sekot līdzi, viņi visi 3 spēlē
2013 FIFA Confederations Cup Group B -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:44, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ja skatas tikai to kas nak no kluba,tad Kavani 4,5 milj einaru,a Benzema 5
Jums enivei jāizdomā skaidri, vai gribat Beilu vai Kavāni, abus jau nu toč nenopirksiet. Un ne ar Leviju, ne de Laurentisu dižā kaulēšanās nesanāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:52, pirms 12 gadiem
City tā summa vnk par mazu, tāpēc atteica.

Bet ja skatās uz atlikušajiem 2 klubiem, tad Chelsea viņš būtu par 3 reizēm vairāk vajadzīgāks nekā Real.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:53, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: abizajis,bus gan Beils,gan Kavani,gan Suaress
Visus komplektā par kādiem 200 ļimoniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:56, pirms 12 gadiem
Un vispār City daudz labāks ieguvums būtu Isko. Jauns, talantīgs, ar milzīgu potenciālu un izmaksātu 2x mazāk..

     [+] [-]

, 2013-06-22 11:58, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu par Beilu grib ap 100 milj,kas ir vispar neadekvata summa,Kavvani 63,bet ja par Kavanni prasa 63,tad par Suaresu var visi 70+ paprasit
Vēl jāpagarina līgums ar Ronaldo, kurš grib nereālu algu, un Real bankrotējis

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 11:59, pirms 12 gadiem
es jau ļoti ceru, ka Chelsea nopirks .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:06, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: cik daudz speletaju ir jau norakstijusi karjeru,paarejot uz City!
Nu Isko kādu 3 gadu līgums ar City, manuprāt, būtu ļoti labs variants, gan priekš kluba, gan spēlētāja..
Lai pakaplējas pa EPL un tad atpakaļ uz kādu no La Liga lielajiem klubiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:08, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Vēl jāpagarina līgums ar Ronaldo, kurš grib nereālu algu, un Real bankrotējis
Nu Real nauda ir, tas nevienam nav noslēpums, vēl pārdos Igvainu un varbūt Di Mariju utt., jautājums ir tikai cik daudz viņi ir gatavi tērēt. Un iepriekš minēji, ka Chelsea viņu vajadzētu vairāk kā Real - drīzāk otrādi, ja Igvains tiek pārdots Arsenal, tad paliek tikai Benzemā + Morata, kurš nav pamatsastāva spēlētājs. Par Isko piekrītu, bet viņš jau nav uzbrucējs.

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:09, pirms 12 gadiem
Mildas tante rakstīja: Rūnijs arī ir izteicies, ka gribētu pastrādāt kopā ar Mourinju un pa vasaru pāriet uz Chelsea. Būtu diezgan interesanti, ja viens no maniem nīstākajiem spēlētājiem spēlētu Chelsea
Jācer, ka pats saproti utopiju šādai iespējai. MU tak nepārdos spēlētāju tiešajam konkurentam, ne Chelsea, ne Arsenal utt. Naudai šajā jautājumā nav nekāda nozīme.

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:11, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Nu Real nauda ir, tas nevienam nav noslēpums, vēl pārdos Igvainu un varbūt Di Mariju utt., jautājums ir tikai cik daudz viņi ir gatavi tērēt. Un iepriekš minēji, ka Chelsea viņu vajadzētu vairāk kā Real - drīzāk otrādi, ja Igvains tiek pārdots Arsenal, tad paliek tikai Benzemā + Morata, kurš nav pamatsastāva spēlētājs. Par Isko piekrītu, bet viņš jau nav uzbrucējs.
Nu uzbrūkošā tipa pussargs, kam ir tik pat laba vārtu gūšanas oža kā uzbrucējam..

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:15, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Nu Real nauda ir, tas nevienam nav noslēpums, vēl pārdos Igvainu un varbūt Di Mariju utt., jautājums ir tikai cik daudz viņi ir gatavi tērēt. Un iepriekš minēji, ka Chelsea viņu vajadzētu vairāk kā Real - drīzāk otrādi, ja Igvains tiek pārdots Arsenal, tad paliek tikai Benzemā + Morata, kurš nav pamatsastāva spēlētājs. Par Isko piekrītu, bet viņš jau nav uzbrucējs.
Real savā sistēmā nav nevienu uzbrucēju izaudzinājuši, ko būtu paņemt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:30, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Real savā sistēmā nav nevienu uzbrucēju izaudzinājuši, ko būtu paņemt?
Nu tas gan, jā, bet, ja ir vajadzīgs uzbrucējs, tad jau nepirks Isko, tā nav FIFA 13, kur ieliekot vārtsargu par uzbrucēju tāpat sasitīsi golus Tas, ka Isko pāries uz City ir diez gan reāli, bet būtu muļķīgi viņu iemest uzreiz kā uzbrucēju.

Nu tas pats Morata pa lielam ir izaudzis Real, jo lielāko daļu tur aizvadījis. To pašu var teikt arī par Čeriševu un Džesiju Rodigesu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:39, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Nu tas gan, jā, bet, ja ir vajadzīgs uzbrucējs, tad jau nepirks Isko, tā nav FIFA 13, kur ieliekot vārtsargu par uzbrucēju tāpat sasitīsi golus Tas, ka Isko pāries uz City ir diez gan reāli, bet būtu muļķīgi viņu iemest uzreiz kā uzbrucēju.

Nu tas pats Morata pa lielam ir izaudzis Real, jo lielāko daļu tur aizvadījis. To pašu var teikt arī par Čeriševu un Džesiju Rodigesu.
Bet tad jautājums, vai City pietrūkst uzbrucēju? Baumots jau tikai par Džeko pāreju pie Mourinjo..

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:39, pirms 12 gadiem
Normāls bizness ar Cavani sanāk Palermo par 12 miljoniem uzvārījās, Napoli var par 46. Varbūt viens urugvajietis var pacelt Itālijas grimstošo ekonomiku.

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:40, pirms 12 gadiem
Mildas tante rakstīja: Naudai vnm un visam ir bijusi nozīme. Abramovič piedāvās 100m un atdos kā mīļo. Ja pats spēlētājs gribēs pāriet uz Chelsea, tad arī pāries.
Āāā, sor, ja tu kā Chelsea pārstāvis piedāvā 100mio, tad es iepakoju Rūniju ar rozā lentu un nogādāju līdz Stamford Bridge

Bet ja nopietni - pats spēlētājs šobrīd nevar daudz gribēt, jo vēl 2 gadi līgumā. Ja šovasar pārdos, tad tikai kaut kur ārpus Anglijas. Iespējams kļūdos, bet tad patiešām tas būs ļoooti labs piedāvājums. Bet es kā ilggadējs MU līdzjutējs, jau 3 gadus atpakaļ, kad Rūnijs gribēja prom, uzskatīju ka viņš jāpārdod. Nekāds liktenīgs zaudējums tas nebūs.

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:45, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Āāā, sor, ja tu kā Chelsea pārstāvis piedāvā 100mio, tad es iepakoju Rūniju ar rozā lentu un nogādāju līdz Stamford Bridge

Bet ja nopietni - pats spēlētājs šobrīd nevar daudz gribēt, jo vēl 2 gadi līgumā. Ja šovasar pārdos, tad tikai kaut kur ārpus Anglijas. Iespējams kļūdos, bet tad patiešām tas būs ļoooti labs piedāvājums. Bet es kā ilggadējs MU līdzjutējs, jau 3 gadus atpakaļ, kad Rūnijs gribēja prom, uzskatīju ka viņš jāpārdod. Nekāds liktenīgs zaudējums tas nebūs.
Uz Anzhi

Bet ja nopetni, tad novēlu Rūnijam kkur pārcelties.

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:48, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Bet tad jautājums, vai City pietrūkst uzbrucēju? Baumots jau tikai par Džeko pāreju pie Mourinjo..
Itkā baumo arī par Teveza pāreju uz Juventus un arī Agvero kkas bija. Abi nav apmierināti ar dzīvi Mančesterā un grib pamest.
Jaunākās baumas no goal.com - Real Madrid agree €30m Isco deal.
Šāds variants pat būtu labāks, jo nebūtu jāizmet milzu summa par Beilu, tā vietā dabūtu Isko + Kavani. Tikai kā Isko ar Ronaldu sadalītu krieso malu, gan jau viens pāceltos uz labo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:51, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Uz Anzhi

Bet ja nopetni, tad novēlu Rūnijam kkur pārcelties.
Domāju Rūnijs vasarā pagarinās līgumu un viss beigsies. Neesmu pārliecināts vai vajag, bet klubā strādā gudrāki cilvēki par mani Rūniju jau nevar pārdot tur kur ienāk prātā, nav jau vergs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 12:54, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Jācer, ka pats saproti utopiju šādai iespējai. MU tak nepārdos spēlētāju tiešajam konkurentam, ne Chelsea, ne Arsenal utt. Naudai šajā jautājumā nav nekāda nozīme.
Šim gan nevar piekrist. Viss var gadīties, Arsenal šķiet viņu grib vairāk par Chelsea.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 12:57, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Domāju Rūnijs vasarā pagarinās līgumu un viss beigsies. Neesmu pārliecināts vai vajag, bet klubā strādā gudrāki cilvēki par mani Rūniju jau nevar pārdot tur kur ienāk prātā, nav jau vergs
Man arī šķiet, ka viņš paliks, bet tā knapi. Bet dīvaini, ka spēlētājs otro reizi trīs gados grib, lai klubs viņu izliek transfēru tirgū... Šī brīža situācija viņam nepatīk, turklāt tik apmaldījies Rūnijs sen nav redzēs. Diez gan mazs pienesums izlasē un klubā visu sezonu, mīņāšanās starp trīs pozīcijām, bet nekas atmiņā paliekošs.

     [+] [-]

, 2013-06-22 12:59, pirms 12 gadiem
chelseachamps rakstīja: Šim gan nevar piekrist. Viss var gadīties, Arsenal šķiet viņu grib vairāk par Chelsea.
Arsenal jau ir Žirū un Podoļskis un jau izskatās, ka diez gan droši arī Igvains.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-22 12:59, pirms 12 gadiem
chelseachamps rakstīja: Šim gan nevar piekrist. Viss var gadīties, Arsenal šķiet viņu grib vairāk par Chelsea.
No kurienes tev ir info, ka viņš pats gribētu uz Arsenal?!? Gribēt var daudz ko. Bet kamdēļ Rūnijam jākāpj soli atpakaļ (lai nu piedod mani Arsenal fani)? Arsenal joprojām nemaksā nevienam algu lielāku par 100k nedēļā, un tagad pēkšņi atļausies Rūnijam maksāt vairāk par 200k??? Nu c'mon, būsim reāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 13:03, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Itkā baumo arī par Teveza pāreju uz Juventus un arī Agvero kkas bija. Abi nav apmierināti ar dzīvi Mančesterā un grib pamest.
Jaunākās baumas no goal.com - Real Madrid agree €30m Isco deal.
Šāds variants pat būtu labāks, jo nebūtu jāizmet milzu summa par Beilu, tā vietā dabūtu Isko + Kavani. Tikai kā Isko ar Ronaldu sadalītu krieso malu, gan jau viens pāceltos uz labo.
Nu palikšana Spānijā arī nebūtu slikts variants, jo vairāk atbalstu spēlēšanu vietējā čempionātā, kas ļoti daudz dod arī izlases futbolam..

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 13:06, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Pēc kā tu spried, ka Chelsea viņš ir tik ļoti vajadzīgs, kā ēst?
Nu ne jau kā ēst, bet ja salīdzina tikai starp tiem 2 klubiem, tad Chelsea viņš būtu noderīgāks. (Madridei jau ir Ronaldo)

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 13:09, pirms 12 gadiem
chelseachamps rakstīja: Man arī šķiet, ka viņš paliks, bet tā knapi. Bet dīvaini, ka spēlētājs otro reizi trīs gados grib, lai klubs viņu izliek transfēru tirgū... Šī brīža situācija viņam nepatīk, turklāt tik apmaldījies Rūnijs sen nav redzēs. Diez gan mazs pienesums izlasē un klubā visu sezonu, mīņāšanās starp trīs pozīcijām, bet nekas atmiņā paliekošs.
Un tagad paskatamies uz situāciju šādi.

Izslādz visu savu nepatiku pret SAF, viņš jums vairāk netraucēs Rūnijs vienkārši neatstrādā to algu ko viņam maksā. Tieši SAF bija tas, kurš pierunāja Rūniju palikt iepriekšējā reizē. Nu nesēdinātu viņš rezervē Rūniju spēlē pret Real, ja viņš būtu labākajā formā!!! Neviens to nedarītu! SAF vienkārši redzēja to ko neredzam mēs, savukārt es redzēju, ka Rūnijs sačko! Tikai katrā otrajā spēlē viņš rādīja to sniegumu, kuru no viņa gaida visi. Tas neder. Tātad viņam futbols nav(nebija) pirmajā vietā, un SAF tādas haltūras necieš(necieta)! Nav neviens spēlētājs, kurš būtu augstāks par klubu, vismaz ne MU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 13:12, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Agvero/Tevezs varētu būt labs juvē + neizdevās dabūt Neijmāru tas nozīmē ka tiek meklēts kāds uzbrucējs, nedomāju ka pāries abi uzreiz, tas būtu ļoti maz ticams variants. Starpcitu Perezs esot izteicies ka pat par 30ļimoniem nepārdošot Igvainu.
Baumoja arī par Sančesa pāreju uz Juvi..

     [+] [-]

, 2013-06-22 13:14, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: p.s - MU itkā medīšot Beilu, ja darījums ar Ronaldo neizdosies.
Diez cik tad MU būtu gatavi likt galdā par Ronaldo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 13:22, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Agvero/Tevezs varētu būt labs juvē + neizdevās dabūt Neijmāru tas nozīmē ka tiek meklēts kāds uzbrucējs, nedomāju ka pāries abi uzreiz, tas būtu ļoti maz ticams variants. Starpcitu Perezs esot izteicies ka pat par 30ļimoniem nepārdošot Igvainu.
Cik atceros, tad viņš teica, ka lai neviens nemaz nedomā viņu traucēt piedāvājot 25 ļimonus, bet tas, ka viņu pārdos bija skaidrs jau pirms transfēru loga atvēršanas.

Un par Juvi visiem baumo Viņi arī Igvainu grib/gribēja. Bet nu pieņemu ka kādu no visiem (Tevezs, Igvains, Sančezs) tomēr dabūs.

Nedomāju, ka Ronaldu vairs tik ļoti gribēs pāriet uz MU, ja reiz SAF aizgāja, un nav zināms vēl kā turpmāk veiksies. Plus neredzu kā viņi salasīs kapeikas, lai viņu nopirktu, ja Rūniju nepārdod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 13:28, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Chelsea pie esošā sastāva, Kavani vispār nafig nav vajadzīgs!
Nu kā tad, pirms iepriekšējās sezonas arī lika uzsvaru uz Toresu, aplauzās un janvārī steigā pirka Bā. Maurs jau nu zin, cik ļoti Anglijā viņa spēles stilam vajag centra uzbrucēju, Drogbā neļaus samelot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-06-22 13:30, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Chelsea pie esošā sastāva, Kavani vispār nafig nav vajadzīgs!
Kkā pagājušās sezonas rezultāti neiet kopā ar tavu teikto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 13:34, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: par Ronaldo īsti nezinu, bet par Beilu Mojess ir gatavs maksāt 85 limonus. Un par Juvi runājot - uzbrucēju tiešām vajag, es par labāko uzskatu Igvaina variantu. Starpcitu Arsenal arī baigi aktīvi šogad ir, pat parādījušās baumas par Levandovska iegādi, pirmstam runāja par Rūnju, Igvainu (vēl aizvien runā)
85m par Beilu pašlaik ir gatavi likt tikai RM..

     [+] [-]

, 2013-06-22 13:37, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Diez cik tad MU būtu gatavi likt galdā par Ronaldo?
Pēdējās tabloīdu baumas bija, ka MU piedāvājot CR atstrādāt līdz galam (2015 gadam) līgumu un tad nākt atpakaļ, saņemot visu iespējamo 80m transfēra summu sev + milzīgu algu. Bet es tam protams neticu, MU valdē strādā pietiekami gudri cilvēki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:00, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Vēl jāpagarina līgums ar Ronaldo, kurš grib nereālu algu, un Real bankrotējis
CR vismaz atpelna tos miljonus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:06, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Un uz ko tad likt to uzsvaru vajadzēja? Uz Staridžu? Vai Lukaku, kuru atdeva uz īri. Loģiski ka vajadzēja pastiprināt uzbrukumu.
Un šosezon ja netiks īrēts Lukaku, un ja paliks Torres un Bā, tad neredzu jēgu pirkt uzbrucēju par tādu piķi! Soliņa deldētāju par pāris citroniem var paņemt katram gadījumam un viss. Bet dēļ tā ka Abramam nav žēl piķis, baumas dara savu...
A par ko tavuprāt es runāju?!? Pilnīgs feils bija atdot Lukaku īrē, un atstāt uz sezonu vienu uzbrucēju, kurš jau iepriekšējā sezonā parādīja, ka Chelsea ir nespējīgs. Turklāt, pat ja būtu atvēries, vienmēr pastāv risks dabūt traumu utt.

Un tad paskatamies uz nākamo sezonu. Bā un Toress - domā uz šiem var paļauties Maurs mērķējot uz EPL un ČL tituliem (un tādi mērķi protams viņam ir). Var cerēt ka atvērsies, bet diez vai Mauru un Abramoviču apmierina cerības. Lukaku vajag spēļu praksi, talants liels, bet diez vai ir gatavs izpildīt pamatuzbrucēja funkcijas tādā klubā kā Chelsea (WBA pārsvarā nāca tikai uz maiņu). Nesaku, ka Chelsea obligāti nopirks Kavani, bet viņiem šis visvairāk vajadzīgs no visiem EPL klubiem. Lai gan kā MU fans ceru ka nenopirks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:20, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Par to ka viņš ir nespējīgs šaubos! Paskaties uz spēles stilu kā spēlē Chelsea un kā Torres spēlēja Liverpool. Chelsea bez viņa ir vēl kas var iesist. Uz viņu uzbrukumā nemaz netiek likts tik liels uzsvars, kā tas bija Liverpool un tas ir saprotams. Nesaprotu tos, kuri domāja ka čalis lidos pa laukumu un viens pats liks bankas vienu pēc otras iekš Chelsea. Un ar visu to, ka brieži dabon pats sev izkārtot sitienu čalis tieši šo sezonu nospēlēja godam. Ielika bankas visos turnīros kuros piedalījās, ja nemaldos un pavilka komandu uz augšu tai pašā eiropas līgā.
Es netaisos spriest Chelsea līdzjutēju vietā, vai 50m ko samaksāja par Toresu bija tā vērts. Riskēšu tikai teikt, ka Abramovičs noteikti gribēja un iespējams vēl joprojām cer sagaidīt vairāk. Joptai - tie ir 50 miljoni mārciņās! To ko tu uzskaitīji, var izdarīt jebkurš vidusmēra EPL uzbrucējs, manuprāt. Atgādināšu tikai, ka Liverpool ar Toresu sastāvā skaitījās un vismaz pāris gadus cīnījās par uzvaru EPL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-22 14:37, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Liverpūlē Torres no 8/ 10 iespējām ielika 2, 3 golus un ar to pietika! Chelsea bez viņa ir vēl kas spēlē un saprotams ka te nebūs tā kā agrāk, kad Džerārds uzmetīs uz kājas un aiziet. Chelsea klubā daudz vairāk jāstrādā, lai būtu rezultāts.
Tātad tu apgalvo, ka Liverpool sastāvā nebija bez Toresa kas spēlē, bet tāpat viņi līdz pēdējam cīnījās par uzvaru EPL ar MU, atstājot putekļos Chelsea??? Piedod, tāds arguments neder! Ābrams pirka Toresu par rekordsummu EPL ne jau tamdēļ, lai viņš pildītu zibensnovedēja funkciju, to noliegt būtu muļķīgi. Toress nav attaisnojis iztērēto naudu, no pasaules top uzbrucēja kļuvis par rezervistu gan klubā, gan izlasē, pats visu laiku stāsta, ka cenšas atgriezt sev pārliecību utt., par to runā visi, nejau es to izdomāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:42, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Gudri tirst vari tu šeit SC! Es tev vēlreiz saku, ka man neinteresē transfēru izmestās summas!
Jums tak Latvijā krievi slikti, bet jenķi tie labie puikas. Atrod noderīgus draugus, kuri var padalīties ar info, nevis gudri pļūtī!
Halks, tāpat kā Falkao, pārdeva tiesības pār savu dzīvi daudzus gadus atpakaļ "Donay Group". Domā Halks pats izdomāja iet uz Zenit?!? Viņu vienkārši pārdeva, tāpat kā to izdarīja ar Falkao! Un tagad jautājums: Domā krievi "Gazprom" izskatā kā laumiņas samaksājot milzīgu naudu atdeva Halkam tiesības izvēlēties kur spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:46, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Atstāja putekļos saki
Par to, ka pārliecība zudusi...iespējams!
Nu nepiesienies vārdiem. Reāli togad par titulu cīnījās Pool ar MU, tas ir fakts. Kurš gan EPL līdzjutējs aizmirsīs leģendārās Benitesa un SAF mind games? Šausmīgi interesanta sezona bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:55, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nedaudz samelojos
Arí dēļ Robēna, kad puika spēlēja Chelsea...
Būs ne mazāk iemesli turpināt skatīties! EPL kļūst tikai interesantāka, komandas kļūst arvien spēcīgākas vismaz iespēju ziņā. Atšķirībā no Spānijas, kur Real un Barsas konkurenti kļūst tikai vājāki.

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:02, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Par transfēriem man nospļauties vispār! Es skatos uz spēlētāju laukumā, nevis uz viņa transfēra naudām. Un man nevajag pat skatīties Zenit spēles, lai zinātu daudz vērtīgākas lietas, par kurām tev pat nav nojausmu un kuras tu savā kompī gribēdams neatradīsi.
Tatad izstasti man par tadu speletaju ka Roudwel.Gaidu tavu analizi

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:39, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: No kurienes tev ir info, ka viņš pats gribētu uz Arsenal?!? Gribēt var daudz ko. Bet kamdēļ Rūnijam jākāpj soli atpakaļ (lai nu piedod mani Arsenal fani)? Arsenal joprojām nemaksā nevienam algu lielāku par 100k nedēļā, un tagad pēkšņi atļausies Rūnijam maksāt vairāk par 200k??? Nu c'mon, būsim reāli.
Es jau nesaku, ka viņš grib tik ļoti uz Arsenal kā Arsenal viņu. Argentīnietim jau arī nemaksās mazāk par 100 tk, drošvien viņš vai Rūnijs arī būtu labāk apmaksātie tur, bet alga ir problēma, tas gan, ja jau Feleinī saņem Everton 88tk nedēļā, bet Arsenal viņu bido ar algu 82 tk nedēļā.

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:53, pirms 12 gadiem
chelseachamps rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš grib tik ļoti uz Arsenal kā Arsenal viņu. Argentīnietim jau arī nemaksās mazāk par 100 tk, drošvien viņš vai Rūnijs arī būtu labāk apmaksātie tur, bet alga ir problēma, tas gan, ja jau Feleinī saņem Everton 88tk nedēļā, bet Arsenal viņu bido ar algu 82 tk nedēļā.
Domāju Arsenal interese par Rūniju ir tikai savas pašvērtības celšana zinot, ka tāpat to nedabūs. Tad jau ticamāka ir Nani pāreja tur, kaut gan arī šaubos. Pāris miljoni MU neko nenozīmē salīdzinot ar iespēju, ka viņš iesit uzvaras vārtus MU Tavs salīdzinājums Felenī algai ir labs piemērs tam, ka Arsenal savu algu politiku netaisās kardināli mainīt. Igvainam it kā piedāvājot 130k nedēļā, kas jau ir fantastika priekš Arsenal un vienlaicīgi galva cilpā. Citi līderi pēc brīža prasīs tik pat vai vairāk, ja spēlēs labāk par šo. Koks ar diviem galiem...

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:58, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Būs ne mazāk iemesli turpināt skatīties! EPL kļūst tikai interesantāka, komandas kļūst arvien spēcīgākas vismaz iespēju ziņā. Atšķirībā no Spānijas, kur Real un Barsas konkurenti kļūst tikai vājāki.
Te nu Tu iebrauci auzās. La Liga vidusslānis ir ļoti pielicis klāt..
Ok, Barcai šī sezona La liga bija gandrīz nevainojama(pabeidza tabulu ar 100p), un pelnīta uzvara, bet RM gan nācās krietni pacīnīties par 2. vietu ar otro Madrides klubu..Real Sociedad arī sīvā cīņā ar Valencia ieguva 4.vietu(būs interesanti pavērot ko viņiem izdosies ČL parādīt)..
Malaga, Sevilla, Real Betis arī ļoti spēcīgi klubi..
Lieki atgādināt ka ČL no grupu turnīra arā tika visi 4 Spānijas klubi, 4dfinālā tika 3..
Tā kā teikt, ka Spānijā Barcas un Real pretinieki kļūst vājāki ir absurds.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 16:12, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Te nu Tu iebrauci auzās. La Liga vidusslānis ir ļoti pielicis klāt..
Ok, Barcai šī sezona La liga bija gandrīz nevainojama(pabeidza tabulu ar 100p), un pelnīta uzvara, bet RM gan nācās krietni pacīnīties par 2. vietu ar otro Madrides klubu..Real Sociedad arī sīvā cīņā ar Valencia ieguva 4.vietu(būs interesanti pavērot ko viņiem izdosies ČL parādīt)..
Malaga, Sevilla, Real Betis arī ļoti spēcīgi klubi..
Lieki atgādināt ka ČL no grupu turnīra arā tika visi 4 Spānijas klubi, 4dfinālā tika 3..
Tā kā teikt, ka Spānijā Barcas un Real pretinieki kļūst vājāki ir absurds.
Man nav nekādu pretenziju pret La Liga. Bet fakts, ka praktiski visi Spānijas klubi, izņemot abus grandus, slīgst parādos, manuprāt ir fakts. Iespējams niansēs kļūdos. Bet es tikai salīdzinu divas līgas un naudas ap to klubiem. Tev taču nebūs noslēpums, ka vismaz viens klubs (momentā aizmirsu kurš) pat nevarēja atrast titulsponsoru sezonai. Es tikai gribu teikt, ka piem. tāda Aston Villa bez lielām problēmām var nopirkt spēlētāju par 10-15m, tajā pašā laikā Malaga ir spiesta izpārdot savus līderus. To ka Real Betis iekļuva ČL visu cieņu, izmantoja iespēju, jo krīze ne tikai atņem, bet arī dod iespējas. Patiesībā mani nemaz neizbrīna, ka Spānijā visu laiku parādās jauni talanti pēc kuriem kāro bagātie klubi. Spānijā klubi ir spiesti audzināt savus spēlētājus, laist viņus laukumā, kamēr Anglijā vieglāk ir nopirkt. BET es neesmu Anglijas izlases fans, bet gan Anglijas Premjerlīgas, tamdēļ esmu tikai priecīgs ka tur pulcējas visdažādākie spēlētāji visās komandās un gandrīz jebkurš var uzvarēt līderi. Intriga ir katrā spēļu kārtā.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-22 16:42, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Man nav nekādu pretenziju pret La Liga. Bet fakts, ka praktiski visi Spānijas klubi, izņemot abus grandus, slīgst parādos, manuprāt ir fakts. Iespējams niansēs kļūdos. Bet es tikai salīdzinu divas līgas un naudas ap to klubiem. Tev taču nebūs noslēpums, ka vismaz viens klubs (momentā aizmirsu kurš) pat nevarēja atrast titulsponsoru sezonai. Es tikai gribu teikt, ka piem. tāda Aston Villa bez lielām problēmām var nopirkt spēlētāju par 10-15m, tajā pašā laikā Malaga ir spiesta izpārdot savus līderus. To ka Real Betis iekļuva ČL visu cieņu, izmantoja iespēju, jo krīze ne tikai atņem, bet arī dod iespējas. Patiesībā mani nemaz neizbrīna, ka Spānijā visu laiku parādās jauni talanti pēc kuriem kāro bagātie klubi. Spānijā klubi ir spiesti audzināt savus spēlētājus, laist viņus laukumā, kamēr Anglijā vieglāk ir nopirkt. BET es neesmu Anglijas izlases fans, bet gan Anglijas Premjerlīgas, tamdēļ esmu tikai priecīgs ka tur pulcējas visdažādākie spēlētāji visās komandās un gandrīz jebkurš var uzvarēt līderi. Intriga ir katrā spēļu kārtā.
Tas, ka Aston Villa var bez problēmām samaksāt 10-15 miljonus, vēl negarantē to, ka Aston Villa ir spēcīgāka par La Liga vidusdaļas klubu un ka Aston Villa var izrādīt pretestību EPL grandiem. Pirmkārt, Spānijā ir iespaidīgs vietējo spēlētāju resurss. Anglijā, tieši pretēji, tas ir katastrofāls, tādēļ par vietējiem spēlētājiem nākas gan pārmaksāt, gan pirkt daudz leģionāru. Kas atkal noved pie pārmaksāšanas, jo lielākā daļa leģionāru uz Anglijas vidusmēra klubiem ies tikai tad, ja viņiem skaisti pieliks pie algas.

Otrkārt, Spānijai ir priekšrocība dienvidamerikāņu ziņā, jo daudziem gan klimata, gan spēles stila, gan valodas ziņā patīkamāk būs doties uz Spāniju, nevis Angliju. Treškārt, jaunus spēlētājus var dabūt ne tikai pērkot, bet arī brīvo aģentu tirgū un īrējot.

Iemesls tam, kāpēc daudziem patīk noniecināt La Liga vidusmēra klubus, ir tas, ka atšķirība starp RM/Barsu un pārējiem ir tik milzīga. Tikai, ja RM un Barsu ieliktu EPL United un City vietā, nekas īpaši jau nemainītos - arī Anglijas vidusmēra klubiem pret RM un Barsu nebūtu izredžu (ilgtermiņā). Tāpat kā vidusmēra klubiem EPL nav izredzes pret Anglijas grandiem. Tas, ka tur katrs var uzvarēt katru, ir tikai mīts. Šosezon United uzvarēja ar 89 punktiem, pagājušajā sezonā gan United, gan City bija 89 punkti. Tā nenotiktu līgā, kur vidusmērs tiešām varētu izrādīt pretestību. Pretestību punktu atņemšanas ziņā, jo laukumā noteiktu spēles periodu kā līdzīgs ar līdzīgu ar grandiem var spēlēt arī Spānijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 17:18, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Tas, ka Aston Villa var bez problēmām samaksāt 10-15 miljonus, vēl negarantē to, ka Aston Villa ir spēcīgāka par La Liga vidusdaļas klubu un ka Aston Villa var izrādīt pretestību EPL grandiem. Pirmkārt, Spānijā ir iespaidīgs vietējo spēlētāju resurss. Anglijā, tieši pretēji, tas ir katastrofāls, tādēļ par vietējiem spēlētājiem nākas gan pārmaksāt, gan pirkt daudz leģionāru. Kas atkal noved pie pārmaksāšanas, jo lielākā daļa leģionāru uz Anglijas vidusmēra klubiem ies tikai tad, ja viņiem skaisti pieliks pie algas.

Otrkārt, Spānijai ir priekšrocība dienvidamerikāņu ziņā, jo daudziem gan klimata, gan spēles stila, gan valodas ziņā patīkamāk būs doties uz Spāniju, nevis Angliju. Treškārt, jaunus spēlētājus var dabūt ne tikai pērkot, bet arī brīvo aģentu tirgū un īrējot.

Iemesls tam, kāpēc daudziem patīk noniecināt La Liga vidusmēra klubus, ir tas, ka atšķirība starp RM/Barsu un pārējiem ir tik milzīga. Tikai, ja RM un Barsu ieliktu EPL United un City vietā, nekas īpaši jau nemainītos - arī Anglijas vidusmēra klubiem pret RM un Barsu nebūtu izredžu (ilgtermiņā). Tāpat kā vidusmēra klubiem EPL nav izredzes pret Anglijas grandiem. Tas, ka tur katrs var uzvarēt katru, ir tikai mīts. Šosezon United uzvarēja ar 89 punktiem, pagājušajā sezonā gan United, gan City bija 89 punkti. Tā nenotiktu līgā, kur vidusmērs tiešām varētu izrādīt pretestību. Pretestību punktu atņemšanas ziņā, jo laukumā noteiktu spēles periodu kā līdzīgs ar līdzīgu ar grandiem var spēlēt arī Spānijā.
Nē, saproti, es runāju par vienādiem spēles noteikumiem! VISIEM. Anglijā līga sadala līdzekļus demokrātiski, Spānijā nē! Man tas ir papildus, bet ļoooti būtisks moments, lai turpinātu skatīties EPL. Pirmais iemesls protams ir tas, ka esmu jau padsmit gadus kā MU līdzjutējs. Bet pat šis fakts mani pamatīgi notrulinātu interesi par līgu, ja tur būtu tik ļoti nevienlīdzīgi finansiālie noteikumi.

Aston Villa vai jebkurš cits klubs protams negarantē, ka viņi ir spēcīgāki par LaLiga klubiem, drīzāk pat otrādi. Es jau teicu, ka Spānijas vietējo spēlētāju resurss ir milzīgs, salīdzinot ar Angliju. Iemesli tam ir vairāki, ieskaitot kvalitatīvu treneru trūkums. Bet pat tad, ja izaug kvalitatīvi angļu spēlētāji, viņiem ir grūti spert pēdējo soli, jo priekšā ir milzīga konkurence. Daudzi noplīst. Spānijā šajā ziņā ir daudz vieglāk, jo klubi savā ziņā ir spiesti vilkt jaunos klāt lielajai komandai. Un tas protams ir ļoti labi, rezultāti jau nav tālu jāmeklē

Otrais - dienvidamerikāņi. Protams viņi brauc uz Spāniju. Visbiežāk tieši Spānija un Portugāle ir tranzīts talantīgākajiem spēlētājiem, ja vien neieinteresē abus grandus. Tas normāli, kā gan labāk pierast jaunai videi eiropā?

Trešais. Domā man nepatika Iruretas Deportivo, Pelegrīnī zemūdene, Real Sociedad ar Karpinu, to turku un serbu(laikam) uzbrukumā, nerunājot nemaz par Valensiju un Malagu, kur viesoties jebkuram grandam bija kā nāves ēnā? Sasodīts man patika Spānijas līga, bet tagad nepamet sajūta, ka abi grandi, protams tikai domājot par sevi, nogalina visus pārējos. Diemžēl, bet par tiem neviens nepadomā, kaut gan pozitīvi signāli ir.

Ja runājam par EPL, tad protams principā jau nekas kardināls nenotiek. Līderi vairāk vai mazāk tie paši. Bet viņu ir daudz, vismaz 3 kuri noteikti uzstāda mērķi uzvarēt līgā, vēl vismaz 3 kuri noteikti grib tikt četriniekā, un pēc tam seko cīņa par izdzīvošanu, kur par katru augstāku vietu pienākas konkrēta summa. Nu, bet protams, kopumā gaumes lieta

     [+] [-]

, 2013-06-22 17:33, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja:
1) Nē, saproti, es runāju par vienādiem spēles noteikumiem! VISIEM. Anglijā līga sadala līdzekļus demokrātiski, Spānijā nē!

Spānija pati neko nedala. Naudu dala klubi, kas individuāli veic pārrunas par saviem līgumiem. Tavu domu sapratu (ka RM/Barsa no TV naudām dabū krietni vairāk), bet nekorekti uzrakstīji. Tas, ka Anglijā tiek līdzīgi sadalīta TV nauda, tāpat neglābj līgu no tā, ka budžetu izmēri ir drausmīgi noslāņojušies un ka starpība starp grandiem un vidusmēru ir milzīga.

2) abi grandi, protams tikai domājot par sevi, nogalina visus pārējos. Diemžēl, bet par tiem neviens nepadomā, kaut gan pozitīvi signāli ir.

Lūk, tā gan ir taisnība. Ja Spānijā TV nauda sadalītos vienmērīgi, tas ļautu klubiem turēties virs ūdens. Tie pārdesmit real un barsai atņemtie miljoni neglābtu no zaudējumiem, bet vismaz nebūtu bankrota draudu. Tiesa, klubi tāpat paši ir vainīgi, ka tiem jau ir vai draud maksātnespējas process - to, cik naudu dabūs no TV, viņi lieliski zināja, bet tāpat dzīvoja pāri savām iespējām.

3) Līderi vairāk vai mazāk tie paši. Bet viņu ir daudz, vismaz 3 kuri noteikti uzstāda mērķi uzvarēt līgā, vēl vismaz 3 kuri noteikti grib tikt četriniekā,

Tas, ka viņi uzstāda mērķi uzvarēt līgā vai iekļūt ČL zonā, nenozīmē, ka viņi uz to reāli pretendē. Pēdējās divās sezonās uz titulu reāli pretendēja tikai MU un City. Šosezon City atkrita ļoti ātri un reāls pretendents bija tikai viens. Piemēram, Arsenal var uzstādīt mērķi paņemt līgu, bet mērķis ir viens, bet reālā varēšana - pavisam kas cits. Par Spāniju varam teikt līdzīgi. Ir divi klubi, kas grib titulu, un vesela kaudze, kas grib un var tikt četriniekā. Ok, nākamsezon gan jau nāks klāt Chelsea un būs trio, kas reāli pretendēs uz titulu (pagaidām vēl neticu, ka Arsenal patiesi bruņosies).

Kā līga, ja ņemam vērā visus aspektus, spēcīgāka, protams, ir Premjerlīga. Tāpat kā ilgtermiņā EPL vidusmēra klubs > La Liga vidusmēra klubs. Šoreiz ne par to ir runa, bet gan par līmeņu atšķirībām Anglijā un Spānijā.

Par piemēru paņemsim aizvadīto sezonu. Anglijā apakšējais desmitnieks savā laukumā pret abiem Mančestras grandiem tika pie 13 punktiem (3-4-13), bet izbraukumā - tikai pie trim (1-0-19). Spānijā apakšējais desmitnieks mājās ieguva 11 punktus (2-5-13), bet izbraukumā - vienu (0-1-19). Kopumā tie ir 16 punkti pret 12 jeb 13.3% pret 10.0%. Nav pārāk liela atšķirība, ne? Par to arī ir stāsts. Anglijā starp apakšu un augšu tā atšķirība ir mazāka (gan apakšējo klubu nedaudz lielākā spēka dēļ, gan tādēļ, ka augša Anglijā ir vājāka nekā Spānijā), bet tā starpība vienalga nav tik maza, lai tas būtu jūtams punktu izteiksmē. Diemžēl. Tāpat arī jaunais EPL superlīgums uzlabos mazo klubu attiecību pret citiem klubiem ārzemēs, nevis samazinās atstatumu pret Anglijas eliti.

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:00, pirms 12 gadiem
suvass

1) Nu varbūt nekorekti uzrakstīju, bet paldies ka saprati. Fakts, ka katrs klubs, nevis līga kopumā, veic sarunas par līgumiem, manuprāt saknē nav pareizi. Bet ne man par to spriest, tātad šis jautājums atrisināts.

2) Jā, protams, vainīgi ir paši klubi. Pilnīgi piekrītu. Es te palasīju nesen rakstu par Valensiju. Nu tur ar to jaunā stadiona būvēšanu, pašvaldības garantijām bankām, pēc tam ar krīzi pašvaldība vairs nevar nosegt garantijas maksājumus, pēc tam ES vēl piesienas, ka tādas garantijas nedrīkst būt no valsts iestādēm, tagad vēl netiek ČL. Nu briesmas. Un to bez šaubām neatrisinātu tikai TV nauda, kura LaLiga nemaz nav tik liela.

Paldies par skaitļiem. Patiešām. Es te varētu Tev stāstīt par tizlo QPR politiku, dumjo Reading spēli stundām (runājot par punktu "atdošanu"), bet Tu man liktu pretī pamatotus argumentus par Spāniju Visticamāk arī nākamsezon EPL būs pāris atklāti speramo zēni, tāpat kā visur citur. Un tomēr nepiekrītu vienā, lai arī Arsenal neviens atkal neuztvers kā nopietnus pretendentus uz titulu, tieši tāds mērķis viņiem būs. Vai kāds pirms sezonas var pateikt, ka viņiem nav iespēju to izdarīt? Paskatamies uz Tottenham - vai viņiem nav iespēju un resursu iekļūšanai četriniekā? Pirms gada viņi bija ceturtie, bet Newcastle, kuri apsteidz ČL uzvarētājus bija piektie.

Bet patiesībā vairāk jau emocijas. Maz prognozējamas lietas laukumā, toties daudz azarts laukumā, laikam jau tas mani visvairāk piesaista. Protams neskaitot to, ka man patīk britu futbola stils ar bezkompromisa cīņu un fantastiskajiem ātrumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:17, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja:
QPR vispār ir unikāls gadījums. Arī labs piemērs pārmaksāšanai un tam, ka spēlētāji, tiekot pie labāka līguma, ne vienmēr rāda tikpat labu sniegumu. Ļoti daudzi kļūst pašapmierināti un regresē. Kaut vai Mbijā, ko QPR no Marseļas nopirka. Francijā viņš bija viens no līgas top balsta pussargiem, bet QPR vispār neko neparādīja...Protams, ne jau ar visiem tā notiek, bet tamlīdzīgu kadru netrūkst. Tādā ziņā Spānijas, Francijas, arī Itālijas līgu vājums reizē ir pat pluss - tur spēlētāji strādā, lai izsistos. Kad to beidzot panāk, ar to bieži vien viss arī beidzas.

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:25, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: QPR vispār ir unikāls gadījums. Arī labs piemērs pārmaksāšanai un tam, ka spēlētāji, tiekot pie labāka līguma, ne vienmēr rāda tikpat labu sniegumu. Ļoti daudzi kļūst pašapmierināti un regresē. Kaut vai Mbijā, ko QPR no Marseļas nopirka. Francijā viņš bija viens no līgas top balsta pussargiem, bet QPR vispār neko neparādīja...Protams, ne jau ar visiem tā notiek, bet tamlīdzīgu kadru netrūkst. Tādā ziņā Spānijas, Francijas, arī Itālijas līgu vājums reizē ir pat pluss - tur spēlētāji strādā, lai izsistos. Kad to beidzot panāk, ar to bieži vien viss arī beidzas.
Nu vecīt, QPR tagad ir tādās auzās Tur ir pilns sastāvs ar spēlētājiem, kuriem algas ir pat priekš Premjerlīgas lielas, nerunājot nemaz par Championship. OK, viņiem ir naudīgi īpašnieki, tamdēļ klubs nebankrotēs kā tas notika ar Portsmouth, bet tāpat sūdi lieli. Īpašnieki tak tagad nemaksās 8-10 spēlētājiem 60-100k nedēļā par bumbošanos 2.līgā, turklāt bez garantijas, ka nākamsezon tiek atpakaļ. Mēģinās no lielākās daļas tikt vaļā, tikai kā? Kur atrast visiem klubus, kuri gatavi maksāt TĀDU algu?

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:28, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu vecīt, QPR tagad ir tādās auzās Tur ir pilns sastāvs ar spēlētājiem, kuriem algas ir pat priekš Premjerlīgas lielas, nerunājot nemaz par Championship. OK, viņiem ir naudīgi īpašnieki, tamdēļ klubs nebankrotēs kā tas notika ar Portsmouth, bet tāpat sūdi lieli. Īpašnieki tak tagad nemaksās 8-10 spēlētājiem 60-100k nedēļā par bumbošanos 2.līgā, turklāt bez garantijas, ka nākamsezon tiek atpakaļ. Mēģinās no lielākās daļas tikt vaļā, tikai kā? Kur atrast visiem klubus, kuri gatavi maksāt TĀDU algu?
Labi, ka pietiekami daudziem no tiem dārgajiem spēlētājiem spēlēt Čempjonšipā ir zem viņu goda. Īstās problēmas sāktos tad, ja 75% sastāva pateiktu, ka viņiem pofig - galvenais iekasēt naudu. Lai gan neesmu interesējies par līguma nosacījumiem - viņiem nav līgumā punkts, ka pēc izkrišanas uz Čempjonšipu viņiem nogriezīs algu?

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:43, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Labi, ka pietiekami daudziem no tiem dārgajiem spēlētājiem spēlēt Čempjonšipā ir zem viņu goda. Īstās problēmas sāktos tad, ja 75% sastāva pateiktu, ka viņiem pofig - galvenais iekasēt naudu. Lai gan neesmu interesējies par līguma nosacījumiem - viņiem nav līgumā punkts, ka pēc izkrišanas uz Čempjonšipu viņiem nogriezīs algu?
Dažiem ir. Tikai pats saproti, līgumā jau alga nemainās! Ja vien spēlētājs pēc savas gribas kopā ar klubu to nelauž. Respektīvi - man ir tiesības iet prom, klubs tur neko nevar darīt, bet tādu žūksni jau neviens zaudēt negrib, uz lielu algas samazinājumu diez vai piekritīs. Es nepiekristu Visticamāk QPR daudziem nāksies piedāvāt spēlētājus un vēl neformāli maksāt daļu algas. Labi, Sēzaram, Tārabtam, Remī, gan jau vēl pārītim jaunu māju atradīs. Pārējiem, ok, EPL parašutmaksājumi nākamsezon to nosegs, bet viņiem tak vēl noteikti ir arī mērķis atgriezties EPL. Faktiski jātaisa jauns sastāvs, ko Championship gaļasmašīna "nepiedod".

     [+] [-]

, 2013-06-22 19:35, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: es zinu kurš no Real un Barcas ir norakstījis karjeru - Modričs,Anrī,Kaka,Esjēns,Songs,Bekhems,Ovens u.c.
Slimi suņa murgi, tik tiešām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 20:18, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kas tas tāds par Roudwelu? Pat google tādu neatrast Un ko tu vispār no manis gribi?
tu tak esi spec visa futbola zandra,pastasti par kadu speletaju!!!Jack Rodwell
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 20:55, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Specs nu es tiešām neesmu! Spēlēju pats un patīk tā lieta, līdz ar to arī sekoju līdzi futbolam, nevis kam citam.
Specs nu Tu tiešām neesi, tas ir fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:13, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Specs nu es tiešām neesmu! Spēlēju pats un patīk tā lieta, līdz ar to arī sekoju līdzi futbolam, nevis kam citam.
nu tad ko tu varetu teit par tadu speletaju ka-Jack Rodwell????

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 21:14, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ierunājās dēlēns Lai nu kas, bet man ar to nav problēmu, salīdzinājumā ar tevi. Jo necenšos te visiem atbildēt un kladzināt ka esmu šī portāla "sakarīgākais lietotājs" kā to pasniedzi tu par sevi...
Visi jau nevar būt intelektuāļi Labāk pavaicā savai latviešu valodas skolotājai par valodas stilu! Noderēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:31, pirms 12 gadiem
Kaut kāda aizdomīga rifim interese tieši par Rodvelu, kaut kāds kursa darbs jāraksta vai?
Ja vajag, varu palīdzēt. Bet nu sāc ar savu zināšanu izklāstu tad jau, es papildināšu ar šo to, cerams Bet nu tad bez gūgliem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:32, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ko tu par viņu gribi zināt?
VISU KO VARI IZSTASTIIT,par vina pareju uz City,transferu,statistiku,ka speletaju tadu utt. tu tak pats zini kas butu vajadzigs zinat par speletaju,padiskutejam!

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:35, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Kaut kāda aizdomīga rifim interese tieši par Rodvelu, kaut kāds kursa darbs jāraksta vai?
Ja vajag, varu palīdzēt. Bet nu sāc ar savu zināšanu izklāstu tad jau, es papildināšu ar šo to, cerams Bet nu tad bez gūgliem...
ne nu vins teica kad zinot par speletajiem,jo pats ar to nodarbojas,es vnk grib padiskutet,un konkreti par Rodwell,te iet runas par transferam nu tad labs matereaals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:37, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: vienigais ko var pateikt,Evertona vins bija labs,City norakstis vina karjeru
transferas summa,adekvata?

ABC ko tu vari papildinat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:39, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Vai nu tu esi kātā, vai nedraudzējies ar galvu!
Es teicu, ka man neinteresē spēlētāju transfēra summas, bet gan vinja spēle laukumā losi...
nu redz es tev LOSI to ari prasu par konkretu speletaju,nu tatad kada ir vinja spele?tad,tagad?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 21:42, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: ne nu vins teica kad zinot par speletajiem,jo pats ar to nodarbojas,es vnk grib padiskutet,un konkreti par Rodwell,te iet runas par transferam nu tad labs matereaals
Talantīgs spēlētājs, nu ļoti talantīgs! Lai arī nesekoju baigi uzmanīgi evertonai, bet ļoti ilgu laiku viņu saistīja ar iešanu uz MU, tamdēļ tolaik interesējos. Box to box spēlētājs (respektīvi centra pussargs) ar labām dotībām uzbrukumu veidošanā. Ja nemaldos, 23-24 gadus vecs, City nopirka laikam ap 15m mārciņās. Tikai kā jau diemžēl pēdējā laikā ar angļiem parādās negatīva tendence - baigi bieži traumējas. Ja spēs izvairīties pāris sezonas bez nopietnām traumām, tad Anglijas izlasei būs spēcīgs papildinājums. Šaubas gan rada, vai City tiks pie daudz maz regulāras spēlēšanas. Bet tas ir būtisks nosacījums.

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:57, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Talantīgs spēlētājs, nu ļoti talantīgs! Lai arī nesekoju baigi uzmanīgi evertonai, bet ļoti ilgu laiku viņu saistīja ar iešanu uz MU, tamdēļ tolaik interesējos. Box to box spēlētājs (respektīvi centra pussargs) ar labām dotībām uzbrukumu veidošanā. Ja nemaldos, 23-24 gadus vecs, City nopirka laikam ap 15m mārciņās. Tikai kā jau diemžēl pēdējā laikā ar angļiem parādās negatīva tendence - baigi bieži traumējas. Ja spēs izvairīties pāris sezonas bez nopietnām traumām, tad Anglijas izlasei būs spēcīgs papildinājums. Šaubas gan rada, vai City tiks pie daudz maz regulāras spēlēšanas. Bet tas ir būtisks nosacījums.
nu katra zina par to naudu kas tika iztereta par vinu ir stipri parmaksata,skatoties cik vins traumatisks ir un loti nestabils piedevam,prieks Evertonas nu vins bija ok,bet prieks City!!! vins nevelk to limeni,tika vinam dotas iespejas,bet tadas 2 rupjas kludas 2 speles pec kartas,nu nez!par to naudu bija ari iespeja iegadaties speletaju pamatsastavam,ne tikai ligas spelem!

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:06, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: nu katra zina par to naudu kas tika iztereta par vinu ir stipri parmaksata,skatoties cik vins traumatisks ir un loti nestabils piedevam,prieks Evertonas nu vins bija ok,bet prieks City!!! vins nevelk to limeni,tika vinam dotas iespejas,bet tadas 2 rupjas kludas 2 speles pec kartas,nu nez!par to naudu bija ari iespeja iegadaties speletaju pamatsastavam,ne tikai ligas spelem!
Nu jāsaprot fakts, ka vispār Anglijā par angļiem nenormāli pārmaksā! Tas jau vairs nav jaunums. Es pilnīgi piekrītu, ka City pārmaksāja, bet lētāk jau nedotu. Tas bija lielisks darījums Evertonai, un pavisam neviennozīmīgs City. Protams uz Rodvela progresu cer un ir pamats cerēt. Viņš tomēr jau aizvadījis vairākas spēles lielajā izlasē. Turklāt spēlēja pat ļoti labi, ja nemaldos vienā spēlē tika atzīts par labāko. No otras puses, City iepriekšējās vasaras transfērus var apsmiet ilgi. Evertona par pusi no Rodvela naudas tik ideāli uzfrišināja sastāvu, ka ne tikai nejuta Rodvela aiziešanu, bet vienreiz City uzvarēja un izbraukumā nospēlēja ničā. Tas tikai apliecina manu iepriekš teikto - drošu transfēru nav! Lai gan uz Rodvelu tāds formulējums īsti neattiecas.

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:21, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu jāsaprot fakts, ka vispār Anglijā par angļiem nenormāli pārmaksā! Tas jau vairs nav jaunums. Es pilnīgi piekrītu, ka City pārmaksāja, bet lētāk jau nedotu. Tas bija lielisks darījums Evertonai, un pavisam neviennozīmīgs City. Protams uz Rodvela progresu cer un ir pamats cerēt. Viņš tomēr jau aizvadījis vairākas spēles lielajā izlasē. Turklāt spēlēja pat ļoti labi, ja nemaldos vienā spēlē tika atzīts par labāko. No otras puses, City iepriekšējās vasaras transfērus var apsmiet ilgi. Evertona par pusi no Rodvela naudas tik ideāli uzfrišināja sastāvu, ka ne tikai nejuta Rodvela aiziešanu, bet vienreiz City uzvarēja un izbraukumā nospēlēja ničā. Tas tikai apliecina manu iepriekš teikto - drošu transfēru nav! Lai gan uz Rodvelu tāds formulējums īsti neattiecas.
tated nav verts teret lielas naudas par skaliem uzvardiem kas ir Falcao,Torres,utt.ok Man utd trapija ar RVP ko daudzi ar skepsi uznjema,bet nu pagajusaja tas stradaja skatisimies kas buus so sezon.
ir ja cel araa jaunie kas neko nav ieveribas cienigu paradijusi ,bet kam ieksa deg,ka staigajos piemers ir Michu par 2 M iegadaja un skat kada ir tagad faktiska vertiba,bet es saprotu ari Man City Owneru kam nav laika gaidit grib resultu tagad un tulit!
pagajusa gada transferas bija galig garam,ta pat ka bijusais trenners,beidzot vinjs ir prom! si gada uz so bridi esosie darijumi ir visai labi,redzes ka tas viss limesies kopa,ko es uzskatu kad nevajadzetu tiekties uz ISCO ,bet iegadaties kadu labu partneri Aguero,lai gan sodien jau paradas info kad Tevez varetu palikt ari City.

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:33, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: tated nav verts teret lielas naudas par skaliem uzvardiem kas ir Falcao,Torres,utt.ok Man utd trapija ar RVP ko daudzi ar skepsi uznjema,bet nu pagajusaja tas stradaja skatisimies kas buus so sezon.
ir ja cel araa jaunie kas neko nav ieveribas cienigu paradijusi ,bet kam ieksa deg,ka staigajos piemers ir Michu par 2 M iegadaja un skat kada ir tagad faktiska vertiba,bet es saprotu ari Man City Owneru kam nav laika gaidit grib resultu tagad un tulit!
pagajusa gada transferas bija galig garam,ta pat ka bijusais trenners,beidzot vinjs ir prom! si gada uz so bridi esosie darijumi ir visai labi,redzes ka tas viss limesies kopa,ko es uzskatu kad nevajadzetu tiekties uz ISCO ,bet iegadaties kadu labu partneri Aguero,lai gan sodien jau paradas info kad Tevez varetu palikt ari City.
SAF personīgi gribēja par katru cenu nopirkt RvP, pats ar viņu runāja, pārliecināja un trāpīja desmitniekā. SAF protams ir fenomens, kādu manā mūžā vairs nesagaidīt, bet arī viņam ir bijuši ļoti daudz feili transfēros. Viss ko gribu teikt - transfēros nekad nav 100% drošība, pat ja tu nopērc Mesī vai CR. Tikai tādā gadījumā risks izgāzties ir tuvu nullei

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:39, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: SAF personīgi gribēja par katru cenu nopirkt RvP, pats ar viņu runāja, pārliecināja un trāpīja desmitniekā. SAF protams ir fenomens, kādu manā mūžā vairs nesagaidīt, bet arī viņam ir bijuši ļoti daudz feili transfēros. Viss ko gribu teikt - transfēros nekad nav 100% drošība, pat ja tu nopērc Mesī vai CR. Tikai tādā gadījumā risks izgāzties ir tuvu nullei
nu ja tam japiekriit.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 22:41, pirms 12 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kas tā tāda? Man nebija laika skolai, bija daudz svarīgākas lietas
Var just. Manā laikā mēs tīri labi spējām apvienot mācības un ārpusskolas aktivitātes (arī sporta).

     [+] [-]

, 2013-06-22 23:01, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: tated nav verts teret lielas naudas par skaliem uzvardiem kas ir Falcao,Torres,utt.ok Man utd trapija ar RVP ko daudzi ar skepsi uznjema,bet nu pagajusaja tas stradaja skatisimies kas buus so sezon.
ir ja cel araa jaunie kas neko nav ieveribas cienigu paradijusi ,bet kam ieksa deg,ka staigajos piemers ir Michu par 2 M iegadaja un skat kada ir tagad faktiska vertiba,bet es saprotu ari Man City Owneru kam nav laika gaidit grib resultu tagad un tulit!
pagajusa gada transferas bija galig garam,ta pat ka bijusais trenners,beidzot vinjs ir prom! si gada uz so bridi esosie darijumi ir visai labi,redzes ka tas viss limesies kopa,ko es uzskatu kad nevajadzetu tiekties uz ISCO ,bet iegadaties kadu labu partneri Aguero,lai gan sodien jau paradas info kad Tevez varetu palikt ari City.
Kāpēc Isko nē?

     [+] [-]

, 2013-06-22 23:12, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Kāpēc Isko nē?
nu manu prat City ir pilnigi pietiekami ar Pussargiem gan balsta gan uzbrukosie,ne ta!?bet ja aiziet Dzeko un Tevez kas paliek prieksa?

     [+] [-]

, 2013-06-22 23:17, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: nu manu prat City ir pilnigi pietiekami ar Pussargiem gan balsta gan uzbrukosie,ne ta!?bet ja aiziet Dzeko un Tevez kas paliek prieksa?
Vēl jau neviens nav aizgājis..

     [+] [-]

, 2013-06-23 00:09, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Vēl jau neviens nav aizgājis..
bet grasaas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-23 19:02, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: SAF personīgi gribēja par katru cenu nopirkt RvP, pats ar viņu runāja, pārliecināja un trāpīja desmitniekā. SAF protams ir fenomens, kādu manā mūžā vairs nesagaidīt, bet arī viņam ir bijuši ļoti daudz feili transfēros. Viss ko gribu teikt - transfēros nekad nav 100% drošība, pat ja tu nopērc Mesī vai CR. Tikai tādā gadījumā risks izgāzties ir tuvu nullei
Tā runā, ka SAF pieteica savu retairmentu, kad iegādājās RVP, ar domu, ka RVP maksimāli vēl pāris trīs sezonas palikušas, bet SAF galvenais bija paņemt titulu šeit un tagad, un ar RVP viņš to arī izdarīja, par nomaiņu jau būs jādomā Moizam.

     [+] [-]

, 2013-06-23 19:30, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Tā runā, ka SAF pieteica savu retairmentu, kad iegādājās RVP, ar domu, ka RVP maksimāli vēl pāris trīs sezonas palikušas, bet SAF galvenais bija paņemt titulu šeit un tagad, un ar RVP viņš to arī izdarīja, par nomaiņu jau būs jādomā Moizam.
Jā, tā ir taisnība, ka MU spēlētāju pirkšanas politika jau daudzus gadus ir kā likums, nepirkt spēlētājus vecākus par 24 gadiem. Bet, ja jau radās iespēja nopirkt līgas rezultatīvāko spēlētāju par ļoti demokrātisku cenu, tā bija jāizmanto. Pat ja RvP iegāde īsti neattaisnotos, zaudējums nebūtu nāvējošs. Ja ticam SAF teiktajam, lēmumu beigt karjeru viņš pieņēma kaut kad ap jauno gadu, pēc sievas māsas nāves. Tātad nedomāja, ka RvP nomaiņa būs jārisina kādam citam. Protams bija ļoti svarīgi atgriezt titulu atpakaļ, īpaši jau to atņemt skaļajiem kaimiņiem. Bet nu es neredzu kaut kādu milzīgu problēmu vai atkarību no RvP. Uzbrucēji komandā pietiek, ir 2-3 jaunieši kuri varētu tikt pamatsastāvā pēc pāris gadiem, tad jau skatīsies kas tālāk notiks.

Tagad gan svinēt jādodas