Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"City" atsakās maksāt 63 miljonus par Kavani

Andrejs Siliņš

"City" atsakās maksāt 63 miljonus par Kavani
Edinsons Kavani
Foto: AP/Scanpix

Bagātais Anglijas Premjerlīgas futbola klubs "Manchester City" neesot gatavs tērēt 63 miljonus eiro, lai iegādātos Edinsonu Kavani, atklājis urugvajiešu uzbucēja pārstāvētā Itālijas kluba "Napoli" prezidents Aurelio de Laurentis.

Par 26 gadus veco Kavani, kurš šobrīd Urugvajas izlases rindā cīnās Konfederāciju kausa izcīņā Bazīlijā, lielāko un reālāko interesi izrādīja Londonas "Chelsea", Madrides "Real" un "Manchester City", tomēr pēdējie no šī saraksta, acīmredzot, tiks svītroti.

Kavani pagājušajā sezonā "Napoli" labā guva 38 vārtus, palīdzot komandai izcīnīt otro vietu Itālijā un tikt pie vietas UEFA Čempionu līgas grupu turnīrā. "Napoli" kluba prezidents norādīja, ka no "Chelsea" nav saņemtas nekādas oficiāla ziņas par vēlmi iegādāties Kavani, un vienīgie, kas nopietni apsverot tādu iespēju, ir Madrides "Real".

""City" nav naudas, lai nopirktu Kavani. Viņi saka, ka 63 miljonus par Kavani netērēs," atklāja itāliešu kluba prezidents de Laurentis.

Kavani karjeru uzsāka 2005. gadā dzimtās Urugvajas klubā Montevideo "Danubio", taču 2007. gada janvāra transfēru loga laikā uzbrucēju par gandrīz 4,5 miljoniem eiro iegādājās Itālijas A sērijas klubs "Palermo". 2010. gada vasarā "Napoli" samaksāja 17 miljonus Palermo vienībai par Kavani. 136 spēlēs "Napoli" rindās Kavani guvis 102 vārtus.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:00, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Vēl jāpagarina līgums ar Ronaldo, kurš grib nereālu algu, un Real bankrotējis
CR vismaz atpelna tos miljonus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:06, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Un uz ko tad likt to uzsvaru vajadzēja? Uz Staridžu? Vai Lukaku, kuru atdeva uz īri. Loģiski ka vajadzēja pastiprināt uzbrukumu.
Un šosezon ja netiks īrēts Lukaku, un ja paliks Torres un Bā, tad neredzu jēgu pirkt uzbrucēju par tādu piķi! Soliņa deldētāju par pāris citroniem var paņemt katram gadījumam un viss. Bet dēļ tā ka Abramam nav žēl piķis, baumas dara savu...
A par ko tavuprāt es runāju?!? Pilnīgs feils bija atdot Lukaku īrē, un atstāt uz sezonu vienu uzbrucēju, kurš jau iepriekšējā sezonā parādīja, ka Chelsea ir nespējīgs. Turklāt, pat ja būtu atvēries, vienmēr pastāv risks dabūt traumu utt.

Un tad paskatamies uz nākamo sezonu. Bā un Toress - domā uz šiem var paļauties Maurs mērķējot uz EPL un ČL tituliem (un tādi mērķi protams viņam ir). Var cerēt ka atvērsies, bet diez vai Mauru un Abramoviču apmierina cerības. Lukaku vajag spēļu praksi, talants liels, bet diez vai ir gatavs izpildīt pamatuzbrucēja funkcijas tādā klubā kā Chelsea (WBA pārsvarā nāca tikai uz maiņu). Nesaku, ka Chelsea obligāti nopirks Kavani, bet viņiem šis visvairāk vajadzīgs no visiem EPL klubiem. Lai gan kā MU fans ceru ka nenopirks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:20, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Par to ka viņš ir nespējīgs šaubos! Paskaties uz spēles stilu kā spēlē Chelsea un kā Torres spēlēja Liverpool. Chelsea bez viņa ir vēl kas var iesist. Uz viņu uzbrukumā nemaz netiek likts tik liels uzsvars, kā tas bija Liverpool un tas ir saprotams. Nesaprotu tos, kuri domāja ka čalis lidos pa laukumu un viens pats liks bankas vienu pēc otras iekš Chelsea. Un ar visu to, ka brieži dabon pats sev izkārtot sitienu čalis tieši šo sezonu nospēlēja godam. Ielika bankas visos turnīros kuros piedalījās, ja nemaldos un pavilka komandu uz augšu tai pašā eiropas līgā.
Es netaisos spriest Chelsea līdzjutēju vietā, vai 50m ko samaksāja par Toresu bija tā vērts. Riskēšu tikai teikt, ka Abramovičs noteikti gribēja un iespējams vēl joprojām cer sagaidīt vairāk. Joptai - tie ir 50 miljoni mārciņās! To ko tu uzskaitīji, var izdarīt jebkurš vidusmēra EPL uzbrucējs, manuprāt. Atgādināšu tikai, ka Liverpool ar Toresu sastāvā skaitījās un vismaz pāris gadus cīnījās par uzvaru EPL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-22 14:37, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Liverpūlē Torres no 8/ 10 iespējām ielika 2, 3 golus un ar to pietika! Chelsea bez viņa ir vēl kas spēlē un saprotams ka te nebūs tā kā agrāk, kad Džerārds uzmetīs uz kājas un aiziet. Chelsea klubā daudz vairāk jāstrādā, lai būtu rezultāts.
Tātad tu apgalvo, ka Liverpool sastāvā nebija bez Toresa kas spēlē, bet tāpat viņi līdz pēdējam cīnījās par uzvaru EPL ar MU, atstājot putekļos Chelsea??? Piedod, tāds arguments neder! Ābrams pirka Toresu par rekordsummu EPL ne jau tamdēļ, lai viņš pildītu zibensnovedēja funkciju, to noliegt būtu muļķīgi. Toress nav attaisnojis iztērēto naudu, no pasaules top uzbrucēja kļuvis par rezervistu gan klubā, gan izlasē, pats visu laiku stāsta, ka cenšas atgriezt sev pārliecību utt., par to runā visi, nejau es to izdomāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:42, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Gudri tirst vari tu šeit SC! Es tev vēlreiz saku, ka man neinteresē transfēru izmestās summas!
Jums tak Latvijā krievi slikti, bet jenķi tie labie puikas. Atrod noderīgus draugus, kuri var padalīties ar info, nevis gudri pļūtī!
Halks, tāpat kā Falkao, pārdeva tiesības pār savu dzīvi daudzus gadus atpakaļ "Donay Group". Domā Halks pats izdomāja iet uz Zenit?!? Viņu vienkārši pārdeva, tāpat kā to izdarīja ar Falkao! Un tagad jautājums: Domā krievi "Gazprom" izskatā kā laumiņas samaksājot milzīgu naudu atdeva Halkam tiesības izvēlēties kur spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:46, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Atstāja putekļos saki
Par to, ka pārliecība zudusi...iespējams!
Nu nepiesienies vārdiem. Reāli togad par titulu cīnījās Pool ar MU, tas ir fakts. Kurš gan EPL līdzjutējs aizmirsīs leģendārās Benitesa un SAF mind games? Šausmīgi interesanta sezona bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 14:55, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nedaudz samelojos
Arí dēļ Robēna, kad puika spēlēja Chelsea...
Būs ne mazāk iemesli turpināt skatīties! EPL kļūst tikai interesantāka, komandas kļūst arvien spēcīgākas vismaz iespēju ziņā. Atšķirībā no Spānijas, kur Real un Barsas konkurenti kļūst tikai vājāki.

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:02, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Par transfēriem man nospļauties vispār! Es skatos uz spēlētāju laukumā, nevis uz viņa transfēra naudām. Un man nevajag pat skatīties Zenit spēles, lai zinātu daudz vērtīgākas lietas, par kurām tev pat nav nojausmu un kuras tu savā kompī gribēdams neatradīsi.
Tatad izstasti man par tadu speletaju ka Roudwel.Gaidu tavu analizi

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:39, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: No kurienes tev ir info, ka viņš pats gribētu uz Arsenal?!? Gribēt var daudz ko. Bet kamdēļ Rūnijam jākāpj soli atpakaļ (lai nu piedod mani Arsenal fani)? Arsenal joprojām nemaksā nevienam algu lielāku par 100k nedēļā, un tagad pēkšņi atļausies Rūnijam maksāt vairāk par 200k??? Nu c'mon, būsim reāli.
Es jau nesaku, ka viņš grib tik ļoti uz Arsenal kā Arsenal viņu. Argentīnietim jau arī nemaksās mazāk par 100 tk, drošvien viņš vai Rūnijs arī būtu labāk apmaksātie tur, bet alga ir problēma, tas gan, ja jau Feleinī saņem Everton 88tk nedēļā, bet Arsenal viņu bido ar algu 82 tk nedēļā.

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:53, pirms 11 gadiem
chelseachamps rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš grib tik ļoti uz Arsenal kā Arsenal viņu. Argentīnietim jau arī nemaksās mazāk par 100 tk, drošvien viņš vai Rūnijs arī būtu labāk apmaksātie tur, bet alga ir problēma, tas gan, ja jau Feleinī saņem Everton 88tk nedēļā, bet Arsenal viņu bido ar algu 82 tk nedēļā.
Domāju Arsenal interese par Rūniju ir tikai savas pašvērtības celšana zinot, ka tāpat to nedabūs. Tad jau ticamāka ir Nani pāreja tur, kaut gan arī šaubos. Pāris miljoni MU neko nenozīmē salīdzinot ar iespēju, ka viņš iesit uzvaras vārtus MU Tavs salīdzinājums Felenī algai ir labs piemērs tam, ka Arsenal savu algu politiku netaisās kardināli mainīt. Igvainam it kā piedāvājot 130k nedēļā, kas jau ir fantastika priekš Arsenal un vienlaicīgi galva cilpā. Citi līderi pēc brīža prasīs tik pat vai vairāk, ja spēlēs labāk par šo. Koks ar diviem galiem...

     [+] [-]

, 2013-06-22 15:58, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Būs ne mazāk iemesli turpināt skatīties! EPL kļūst tikai interesantāka, komandas kļūst arvien spēcīgākas vismaz iespēju ziņā. Atšķirībā no Spānijas, kur Real un Barsas konkurenti kļūst tikai vājāki.
Te nu Tu iebrauci auzās. La Liga vidusslānis ir ļoti pielicis klāt..
Ok, Barcai šī sezona La liga bija gandrīz nevainojama(pabeidza tabulu ar 100p), un pelnīta uzvara, bet RM gan nācās krietni pacīnīties par 2. vietu ar otro Madrides klubu..Real Sociedad arī sīvā cīņā ar Valencia ieguva 4.vietu(būs interesanti pavērot ko viņiem izdosies ČL parādīt)..
Malaga, Sevilla, Real Betis arī ļoti spēcīgi klubi..
Lieki atgādināt ka ČL no grupu turnīra arā tika visi 4 Spānijas klubi, 4dfinālā tika 3..
Tā kā teikt, ka Spānijā Barcas un Real pretinieki kļūst vājāki ir absurds.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 16:12, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Te nu Tu iebrauci auzās. La Liga vidusslānis ir ļoti pielicis klāt..
Ok, Barcai šī sezona La liga bija gandrīz nevainojama(pabeidza tabulu ar 100p), un pelnīta uzvara, bet RM gan nācās krietni pacīnīties par 2. vietu ar otro Madrides klubu..Real Sociedad arī sīvā cīņā ar Valencia ieguva 4.vietu(būs interesanti pavērot ko viņiem izdosies ČL parādīt)..
Malaga, Sevilla, Real Betis arī ļoti spēcīgi klubi..
Lieki atgādināt ka ČL no grupu turnīra arā tika visi 4 Spānijas klubi, 4dfinālā tika 3..
Tā kā teikt, ka Spānijā Barcas un Real pretinieki kļūst vājāki ir absurds.
Man nav nekādu pretenziju pret La Liga. Bet fakts, ka praktiski visi Spānijas klubi, izņemot abus grandus, slīgst parādos, manuprāt ir fakts. Iespējams niansēs kļūdos. Bet es tikai salīdzinu divas līgas un naudas ap to klubiem. Tev taču nebūs noslēpums, ka vismaz viens klubs (momentā aizmirsu kurš) pat nevarēja atrast titulsponsoru sezonai. Es tikai gribu teikt, ka piem. tāda Aston Villa bez lielām problēmām var nopirkt spēlētāju par 10-15m, tajā pašā laikā Malaga ir spiesta izpārdot savus līderus. To ka Real Betis iekļuva ČL visu cieņu, izmantoja iespēju, jo krīze ne tikai atņem, bet arī dod iespējas. Patiesībā mani nemaz neizbrīna, ka Spānijā visu laiku parādās jauni talanti pēc kuriem kāro bagātie klubi. Spānijā klubi ir spiesti audzināt savus spēlētājus, laist viņus laukumā, kamēr Anglijā vieglāk ir nopirkt. BET es neesmu Anglijas izlases fans, bet gan Anglijas Premjerlīgas, tamdēļ esmu tikai priecīgs ka tur pulcējas visdažādākie spēlētāji visās komandās un gandrīz jebkurš var uzvarēt līderi. Intriga ir katrā spēļu kārtā.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-22 16:42, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Man nav nekādu pretenziju pret La Liga. Bet fakts, ka praktiski visi Spānijas klubi, izņemot abus grandus, slīgst parādos, manuprāt ir fakts. Iespējams niansēs kļūdos. Bet es tikai salīdzinu divas līgas un naudas ap to klubiem. Tev taču nebūs noslēpums, ka vismaz viens klubs (momentā aizmirsu kurš) pat nevarēja atrast titulsponsoru sezonai. Es tikai gribu teikt, ka piem. tāda Aston Villa bez lielām problēmām var nopirkt spēlētāju par 10-15m, tajā pašā laikā Malaga ir spiesta izpārdot savus līderus. To ka Real Betis iekļuva ČL visu cieņu, izmantoja iespēju, jo krīze ne tikai atņem, bet arī dod iespējas. Patiesībā mani nemaz neizbrīna, ka Spānijā visu laiku parādās jauni talanti pēc kuriem kāro bagātie klubi. Spānijā klubi ir spiesti audzināt savus spēlētājus, laist viņus laukumā, kamēr Anglijā vieglāk ir nopirkt. BET es neesmu Anglijas izlases fans, bet gan Anglijas Premjerlīgas, tamdēļ esmu tikai priecīgs ka tur pulcējas visdažādākie spēlētāji visās komandās un gandrīz jebkurš var uzvarēt līderi. Intriga ir katrā spēļu kārtā.
Tas, ka Aston Villa var bez problēmām samaksāt 10-15 miljonus, vēl negarantē to, ka Aston Villa ir spēcīgāka par La Liga vidusdaļas klubu un ka Aston Villa var izrādīt pretestību EPL grandiem. Pirmkārt, Spānijā ir iespaidīgs vietējo spēlētāju resurss. Anglijā, tieši pretēji, tas ir katastrofāls, tādēļ par vietējiem spēlētājiem nākas gan pārmaksāt, gan pirkt daudz leģionāru. Kas atkal noved pie pārmaksāšanas, jo lielākā daļa leģionāru uz Anglijas vidusmēra klubiem ies tikai tad, ja viņiem skaisti pieliks pie algas.

Otrkārt, Spānijai ir priekšrocība dienvidamerikāņu ziņā, jo daudziem gan klimata, gan spēles stila, gan valodas ziņā patīkamāk būs doties uz Spāniju, nevis Angliju. Treškārt, jaunus spēlētājus var dabūt ne tikai pērkot, bet arī brīvo aģentu tirgū un īrējot.

Iemesls tam, kāpēc daudziem patīk noniecināt La Liga vidusmēra klubus, ir tas, ka atšķirība starp RM/Barsu un pārējiem ir tik milzīga. Tikai, ja RM un Barsu ieliktu EPL United un City vietā, nekas īpaši jau nemainītos - arī Anglijas vidusmēra klubiem pret RM un Barsu nebūtu izredžu (ilgtermiņā). Tāpat kā vidusmēra klubiem EPL nav izredzes pret Anglijas grandiem. Tas, ka tur katrs var uzvarēt katru, ir tikai mīts. Šosezon United uzvarēja ar 89 punktiem, pagājušajā sezonā gan United, gan City bija 89 punkti. Tā nenotiktu līgā, kur vidusmērs tiešām varētu izrādīt pretestību. Pretestību punktu atņemšanas ziņā, jo laukumā noteiktu spēles periodu kā līdzīgs ar līdzīgu ar grandiem var spēlēt arī Spānijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 17:18, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Tas, ka Aston Villa var bez problēmām samaksāt 10-15 miljonus, vēl negarantē to, ka Aston Villa ir spēcīgāka par La Liga vidusdaļas klubu un ka Aston Villa var izrādīt pretestību EPL grandiem. Pirmkārt, Spānijā ir iespaidīgs vietējo spēlētāju resurss. Anglijā, tieši pretēji, tas ir katastrofāls, tādēļ par vietējiem spēlētājiem nākas gan pārmaksāt, gan pirkt daudz leģionāru. Kas atkal noved pie pārmaksāšanas, jo lielākā daļa leģionāru uz Anglijas vidusmēra klubiem ies tikai tad, ja viņiem skaisti pieliks pie algas.

Otrkārt, Spānijai ir priekšrocība dienvidamerikāņu ziņā, jo daudziem gan klimata, gan spēles stila, gan valodas ziņā patīkamāk būs doties uz Spāniju, nevis Angliju. Treškārt, jaunus spēlētājus var dabūt ne tikai pērkot, bet arī brīvo aģentu tirgū un īrējot.

Iemesls tam, kāpēc daudziem patīk noniecināt La Liga vidusmēra klubus, ir tas, ka atšķirība starp RM/Barsu un pārējiem ir tik milzīga. Tikai, ja RM un Barsu ieliktu EPL United un City vietā, nekas īpaši jau nemainītos - arī Anglijas vidusmēra klubiem pret RM un Barsu nebūtu izredžu (ilgtermiņā). Tāpat kā vidusmēra klubiem EPL nav izredzes pret Anglijas grandiem. Tas, ka tur katrs var uzvarēt katru, ir tikai mīts. Šosezon United uzvarēja ar 89 punktiem, pagājušajā sezonā gan United, gan City bija 89 punkti. Tā nenotiktu līgā, kur vidusmērs tiešām varētu izrādīt pretestību. Pretestību punktu atņemšanas ziņā, jo laukumā noteiktu spēles periodu kā līdzīgs ar līdzīgu ar grandiem var spēlēt arī Spānijā.
Nē, saproti, es runāju par vienādiem spēles noteikumiem! VISIEM. Anglijā līga sadala līdzekļus demokrātiski, Spānijā nē! Man tas ir papildus, bet ļoooti būtisks moments, lai turpinātu skatīties EPL. Pirmais iemesls protams ir tas, ka esmu jau padsmit gadus kā MU līdzjutējs. Bet pat šis fakts mani pamatīgi notrulinātu interesi par līgu, ja tur būtu tik ļoti nevienlīdzīgi finansiālie noteikumi.

Aston Villa vai jebkurš cits klubs protams negarantē, ka viņi ir spēcīgāki par LaLiga klubiem, drīzāk pat otrādi. Es jau teicu, ka Spānijas vietējo spēlētāju resurss ir milzīgs, salīdzinot ar Angliju. Iemesli tam ir vairāki, ieskaitot kvalitatīvu treneru trūkums. Bet pat tad, ja izaug kvalitatīvi angļu spēlētāji, viņiem ir grūti spert pēdējo soli, jo priekšā ir milzīga konkurence. Daudzi noplīst. Spānijā šajā ziņā ir daudz vieglāk, jo klubi savā ziņā ir spiesti vilkt jaunos klāt lielajai komandai. Un tas protams ir ļoti labi, rezultāti jau nav tālu jāmeklē

Otrais - dienvidamerikāņi. Protams viņi brauc uz Spāniju. Visbiežāk tieši Spānija un Portugāle ir tranzīts talantīgākajiem spēlētājiem, ja vien neieinteresē abus grandus. Tas normāli, kā gan labāk pierast jaunai videi eiropā?

Trešais. Domā man nepatika Iruretas Deportivo, Pelegrīnī zemūdene, Real Sociedad ar Karpinu, to turku un serbu(laikam) uzbrukumā, nerunājot nemaz par Valensiju un Malagu, kur viesoties jebkuram grandam bija kā nāves ēnā? Sasodīts man patika Spānijas līga, bet tagad nepamet sajūta, ka abi grandi, protams tikai domājot par sevi, nogalina visus pārējos. Diemžēl, bet par tiem neviens nepadomā, kaut gan pozitīvi signāli ir.

Ja runājam par EPL, tad protams principā jau nekas kardināls nenotiek. Līderi vairāk vai mazāk tie paši. Bet viņu ir daudz, vismaz 3 kuri noteikti uzstāda mērķi uzvarēt līgā, vēl vismaz 3 kuri noteikti grib tikt četriniekā, un pēc tam seko cīņa par izdzīvošanu, kur par katru augstāku vietu pienākas konkrēta summa. Nu, bet protams, kopumā gaumes lieta

     [+] [-]

, 2013-06-22 17:33, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja:
1) Nē, saproti, es runāju par vienādiem spēles noteikumiem! VISIEM. Anglijā līga sadala līdzekļus demokrātiski, Spānijā nē!

Spānija pati neko nedala. Naudu dala klubi, kas individuāli veic pārrunas par saviem līgumiem. Tavu domu sapratu (ka RM/Barsa no TV naudām dabū krietni vairāk), bet nekorekti uzrakstīji. Tas, ka Anglijā tiek līdzīgi sadalīta TV nauda, tāpat neglābj līgu no tā, ka budžetu izmēri ir drausmīgi noslāņojušies un ka starpība starp grandiem un vidusmēru ir milzīga.

2) abi grandi, protams tikai domājot par sevi, nogalina visus pārējos. Diemžēl, bet par tiem neviens nepadomā, kaut gan pozitīvi signāli ir.

Lūk, tā gan ir taisnība. Ja Spānijā TV nauda sadalītos vienmērīgi, tas ļautu klubiem turēties virs ūdens. Tie pārdesmit real un barsai atņemtie miljoni neglābtu no zaudējumiem, bet vismaz nebūtu bankrota draudu. Tiesa, klubi tāpat paši ir vainīgi, ka tiem jau ir vai draud maksātnespējas process - to, cik naudu dabūs no TV, viņi lieliski zināja, bet tāpat dzīvoja pāri savām iespējām.

3) Līderi vairāk vai mazāk tie paši. Bet viņu ir daudz, vismaz 3 kuri noteikti uzstāda mērķi uzvarēt līgā, vēl vismaz 3 kuri noteikti grib tikt četriniekā,

Tas, ka viņi uzstāda mērķi uzvarēt līgā vai iekļūt ČL zonā, nenozīmē, ka viņi uz to reāli pretendē. Pēdējās divās sezonās uz titulu reāli pretendēja tikai MU un City. Šosezon City atkrita ļoti ātri un reāls pretendents bija tikai viens. Piemēram, Arsenal var uzstādīt mērķi paņemt līgu, bet mērķis ir viens, bet reālā varēšana - pavisam kas cits. Par Spāniju varam teikt līdzīgi. Ir divi klubi, kas grib titulu, un vesela kaudze, kas grib un var tikt četriniekā. Ok, nākamsezon gan jau nāks klāt Chelsea un būs trio, kas reāli pretendēs uz titulu (pagaidām vēl neticu, ka Arsenal patiesi bruņosies).

Kā līga, ja ņemam vērā visus aspektus, spēcīgāka, protams, ir Premjerlīga. Tāpat kā ilgtermiņā EPL vidusmēra klubs > La Liga vidusmēra klubs. Šoreiz ne par to ir runa, bet gan par līmeņu atšķirībām Anglijā un Spānijā.

Par piemēru paņemsim aizvadīto sezonu. Anglijā apakšējais desmitnieks savā laukumā pret abiem Mančestras grandiem tika pie 13 punktiem (3-4-13), bet izbraukumā - tikai pie trim (1-0-19). Spānijā apakšējais desmitnieks mājās ieguva 11 punktus (2-5-13), bet izbraukumā - vienu (0-1-19). Kopumā tie ir 16 punkti pret 12 jeb 13.3% pret 10.0%. Nav pārāk liela atšķirība, ne? Par to arī ir stāsts. Anglijā starp apakšu un augšu tā atšķirība ir mazāka (gan apakšējo klubu nedaudz lielākā spēka dēļ, gan tādēļ, ka augša Anglijā ir vājāka nekā Spānijā), bet tā starpība vienalga nav tik maza, lai tas būtu jūtams punktu izteiksmē. Diemžēl. Tāpat arī jaunais EPL superlīgums uzlabos mazo klubu attiecību pret citiem klubiem ārzemēs, nevis samazinās atstatumu pret Anglijas eliti.

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:00, pirms 11 gadiem
suvass

1) Nu varbūt nekorekti uzrakstīju, bet paldies ka saprati. Fakts, ka katrs klubs, nevis līga kopumā, veic sarunas par līgumiem, manuprāt saknē nav pareizi. Bet ne man par to spriest, tātad šis jautājums atrisināts.

2) Jā, protams, vainīgi ir paši klubi. Pilnīgi piekrītu. Es te palasīju nesen rakstu par Valensiju. Nu tur ar to jaunā stadiona būvēšanu, pašvaldības garantijām bankām, pēc tam ar krīzi pašvaldība vairs nevar nosegt garantijas maksājumus, pēc tam ES vēl piesienas, ka tādas garantijas nedrīkst būt no valsts iestādēm, tagad vēl netiek ČL. Nu briesmas. Un to bez šaubām neatrisinātu tikai TV nauda, kura LaLiga nemaz nav tik liela.

Paldies par skaitļiem. Patiešām. Es te varētu Tev stāstīt par tizlo QPR politiku, dumjo Reading spēli stundām (runājot par punktu "atdošanu"), bet Tu man liktu pretī pamatotus argumentus par Spāniju Visticamāk arī nākamsezon EPL būs pāris atklāti speramo zēni, tāpat kā visur citur. Un tomēr nepiekrītu vienā, lai arī Arsenal neviens atkal neuztvers kā nopietnus pretendentus uz titulu, tieši tāds mērķis viņiem būs. Vai kāds pirms sezonas var pateikt, ka viņiem nav iespēju to izdarīt? Paskatamies uz Tottenham - vai viņiem nav iespēju un resursu iekļūšanai četriniekā? Pirms gada viņi bija ceturtie, bet Newcastle, kuri apsteidz ČL uzvarētājus bija piektie.

Bet patiesībā vairāk jau emocijas. Maz prognozējamas lietas laukumā, toties daudz azarts laukumā, laikam jau tas mani visvairāk piesaista. Protams neskaitot to, ka man patīk britu futbola stils ar bezkompromisa cīņu un fantastiskajiem ātrumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja