Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"City" atsakās maksāt 63 miljonus par Kavani

Andrejs Siliņš

"City" atsakās maksāt 63 miljonus par Kavani
Edinsons Kavani
Foto: AP/Scanpix

Bagātais Anglijas Premjerlīgas futbola klubs "Manchester City" neesot gatavs tērēt 63 miljonus eiro, lai iegādātos Edinsonu Kavani, atklājis urugvajiešu uzbucēja pārstāvētā Itālijas kluba "Napoli" prezidents Aurelio de Laurentis.

Par 26 gadus veco Kavani, kurš šobrīd Urugvajas izlases rindā cīnās Konfederāciju kausa izcīņā Bazīlijā, lielāko un reālāko interesi izrādīja Londonas "Chelsea", Madrides "Real" un "Manchester City", tomēr pēdējie no šī saraksta, acīmredzot, tiks svītroti.

Kavani pagājušajā sezonā "Napoli" labā guva 38 vārtus, palīdzot komandai izcīnīt otro vietu Itālijā un tikt pie vietas UEFA Čempionu līgas grupu turnīrā. "Napoli" kluba prezidents norādīja, ka no "Chelsea" nav saņemtas nekādas oficiāla ziņas par vēlmi iegādāties Kavani, un vienīgie, kas nopietni apsverot tādu iespēju, ir Madrides "Real".

""City" nav naudas, lai nopirktu Kavani. Viņi saka, ka 63 miljonus par Kavani netērēs," atklāja itāliešu kluba prezidents de Laurentis.

Kavani karjeru uzsāka 2005. gadā dzimtās Urugvajas klubā Montevideo "Danubio", taču 2007. gada janvāra transfēru loga laikā uzbrucēju par gandrīz 4,5 miljoniem eiro iegādājās Itālijas A sērijas klubs "Palermo". 2010. gada vasarā "Napoli" samaksāja 17 miljonus Palermo vienībai par Kavani. 136 spēlēs "Napoli" rindās Kavani guvis 102 vārtus.

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:17, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja:
QPR vispār ir unikāls gadījums. Arī labs piemērs pārmaksāšanai un tam, ka spēlētāji, tiekot pie labāka līguma, ne vienmēr rāda tikpat labu sniegumu. Ļoti daudzi kļūst pašapmierināti un regresē. Kaut vai Mbijā, ko QPR no Marseļas nopirka. Francijā viņš bija viens no līgas top balsta pussargiem, bet QPR vispār neko neparādīja...Protams, ne jau ar visiem tā notiek, bet tamlīdzīgu kadru netrūkst. Tādā ziņā Spānijas, Francijas, arī Itālijas līgu vājums reizē ir pat pluss - tur spēlētāji strādā, lai izsistos. Kad to beidzot panāk, ar to bieži vien viss arī beidzas.

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:25, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: QPR vispār ir unikāls gadījums. Arī labs piemērs pārmaksāšanai un tam, ka spēlētāji, tiekot pie labāka līguma, ne vienmēr rāda tikpat labu sniegumu. Ļoti daudzi kļūst pašapmierināti un regresē. Kaut vai Mbijā, ko QPR no Marseļas nopirka. Francijā viņš bija viens no līgas top balsta pussargiem, bet QPR vispār neko neparādīja...Protams, ne jau ar visiem tā notiek, bet tamlīdzīgu kadru netrūkst. Tādā ziņā Spānijas, Francijas, arī Itālijas līgu vājums reizē ir pat pluss - tur spēlētāji strādā, lai izsistos. Kad to beidzot panāk, ar to bieži vien viss arī beidzas.
Nu vecīt, QPR tagad ir tādās auzās Tur ir pilns sastāvs ar spēlētājiem, kuriem algas ir pat priekš Premjerlīgas lielas, nerunājot nemaz par Championship. OK, viņiem ir naudīgi īpašnieki, tamdēļ klubs nebankrotēs kā tas notika ar Portsmouth, bet tāpat sūdi lieli. Īpašnieki tak tagad nemaksās 8-10 spēlētājiem 60-100k nedēļā par bumbošanos 2.līgā, turklāt bez garantijas, ka nākamsezon tiek atpakaļ. Mēģinās no lielākās daļas tikt vaļā, tikai kā? Kur atrast visiem klubus, kuri gatavi maksāt TĀDU algu?

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:28, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Nu vecīt, QPR tagad ir tādās auzās Tur ir pilns sastāvs ar spēlētājiem, kuriem algas ir pat priekš Premjerlīgas lielas, nerunājot nemaz par Championship. OK, viņiem ir naudīgi īpašnieki, tamdēļ klubs nebankrotēs kā tas notika ar Portsmouth, bet tāpat sūdi lieli. Īpašnieki tak tagad nemaksās 8-10 spēlētājiem 60-100k nedēļā par bumbošanos 2.līgā, turklāt bez garantijas, ka nākamsezon tiek atpakaļ. Mēģinās no lielākās daļas tikt vaļā, tikai kā? Kur atrast visiem klubus, kuri gatavi maksāt TĀDU algu?
Labi, ka pietiekami daudziem no tiem dārgajiem spēlētājiem spēlēt Čempjonšipā ir zem viņu goda. Īstās problēmas sāktos tad, ja 75% sastāva pateiktu, ka viņiem pofig - galvenais iekasēt naudu. Lai gan neesmu interesējies par līguma nosacījumiem - viņiem nav līgumā punkts, ka pēc izkrišanas uz Čempjonšipu viņiem nogriezīs algu?

     [+] [-]

, 2013-06-22 18:43, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Labi, ka pietiekami daudziem no tiem dārgajiem spēlētājiem spēlēt Čempjonšipā ir zem viņu goda. Īstās problēmas sāktos tad, ja 75% sastāva pateiktu, ka viņiem pofig - galvenais iekasēt naudu. Lai gan neesmu interesējies par līguma nosacījumiem - viņiem nav līgumā punkts, ka pēc izkrišanas uz Čempjonšipu viņiem nogriezīs algu?
Dažiem ir. Tikai pats saproti, līgumā jau alga nemainās! Ja vien spēlētājs pēc savas gribas kopā ar klubu to nelauž. Respektīvi - man ir tiesības iet prom, klubs tur neko nevar darīt, bet tādu žūksni jau neviens zaudēt negrib, uz lielu algas samazinājumu diez vai piekritīs. Es nepiekristu Visticamāk QPR daudziem nāksies piedāvāt spēlētājus un vēl neformāli maksāt daļu algas. Labi, Sēzaram, Tārabtam, Remī, gan jau vēl pārītim jaunu māju atradīs. Pārējiem, ok, EPL parašutmaksājumi nākamsezon to nosegs, bet viņiem tak vēl noteikti ir arī mērķis atgriezties EPL. Faktiski jātaisa jauns sastāvs, ko Championship gaļasmašīna "nepiedod".

     [+] [-]

, 2013-06-22 19:35, pirms 11 gadiem
RobisK rakstīja: es zinu kurš no Real un Barcas ir norakstījis karjeru - Modričs,Anrī,Kaka,Esjēns,Songs,Bekhems,Ovens u.c.
Slimi suņa murgi, tik tiešām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 20:18, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kas tas tāds par Roudwelu? Pat google tādu neatrast Un ko tu vispār no manis gribi?
tu tak esi spec visa futbola zandra,pastasti par kadu speletaju!!!Jack Rodwell
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 20:55, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Specs nu es tiešām neesmu! Spēlēju pats un patīk tā lieta, līdz ar to arī sekoju līdzi futbolam, nevis kam citam.
Specs nu Tu tiešām neesi, tas ir fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:13, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Specs nu es tiešām neesmu! Spēlēju pats un patīk tā lieta, līdz ar to arī sekoju līdzi futbolam, nevis kam citam.
nu tad ko tu varetu teit par tadu speletaju ka-Jack Rodwell????

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 21:14, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ierunājās dēlēns Lai nu kas, bet man ar to nav problēmu, salīdzinājumā ar tevi. Jo necenšos te visiem atbildēt un kladzināt ka esmu šī portāla "sakarīgākais lietotājs" kā to pasniedzi tu par sevi...
Visi jau nevar būt intelektuāļi Labāk pavaicā savai latviešu valodas skolotājai par valodas stilu! Noderēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:31, pirms 11 gadiem
Kaut kāda aizdomīga rifim interese tieši par Rodvelu, kaut kāds kursa darbs jāraksta vai?
Ja vajag, varu palīdzēt. Bet nu sāc ar savu zināšanu izklāstu tad jau, es papildināšu ar šo to, cerams Bet nu tad bez gūgliem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:32, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ko tu par viņu gribi zināt?
VISU KO VARI IZSTASTIIT,par vina pareju uz City,transferu,statistiku,ka speletaju tadu utt. tu tak pats zini kas butu vajadzigs zinat par speletaju,padiskutejam!

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:35, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Kaut kāda aizdomīga rifim interese tieši par Rodvelu, kaut kāds kursa darbs jāraksta vai?
Ja vajag, varu palīdzēt. Bet nu sāc ar savu zināšanu izklāstu tad jau, es papildināšu ar šo to, cerams Bet nu tad bez gūgliem...
ne nu vins teica kad zinot par speletajiem,jo pats ar to nodarbojas,es vnk grib padiskutet,un konkreti par Rodwell,te iet runas par transferam nu tad labs matereaals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:37, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: vienigais ko var pateikt,Evertona vins bija labs,City norakstis vina karjeru
transferas summa,adekvata?

ABC ko tu vari papildinat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:39, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Vai nu tu esi kātā, vai nedraudzējies ar galvu!
Es teicu, ka man neinteresē spēlētāju transfēra summas, bet gan vinja spēle laukumā losi...
nu redz es tev LOSI to ari prasu par konkretu speletaju,nu tatad kada ir vinja spele?tad,tagad?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 21:42, pirms 11 gadiem
rifs rakstīja: ne nu vins teica kad zinot par speletajiem,jo pats ar to nodarbojas,es vnk grib padiskutet,un konkreti par Rodwell,te iet runas par transferam nu tad labs matereaals
Talantīgs spēlētājs, nu ļoti talantīgs! Lai arī nesekoju baigi uzmanīgi evertonai, bet ļoti ilgu laiku viņu saistīja ar iešanu uz MU, tamdēļ tolaik interesējos. Box to box spēlētājs (respektīvi centra pussargs) ar labām dotībām uzbrukumu veidošanā. Ja nemaldos, 23-24 gadus vecs, City nopirka laikam ap 15m mārciņās. Tikai kā jau diemžēl pēdējā laikā ar angļiem parādās negatīva tendence - baigi bieži traumējas. Ja spēs izvairīties pāris sezonas bez nopietnām traumām, tad Anglijas izlasei būs spēcīgs papildinājums. Šaubas gan rada, vai City tiks pie daudz maz regulāras spēlēšanas. Bet tas ir būtisks nosacījums.

     [+] [-]

, 2013-06-22 21:57, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Talantīgs spēlētājs, nu ļoti talantīgs! Lai arī nesekoju baigi uzmanīgi evertonai, bet ļoti ilgu laiku viņu saistīja ar iešanu uz MU, tamdēļ tolaik interesējos. Box to box spēlētājs (respektīvi centra pussargs) ar labām dotībām uzbrukumu veidošanā. Ja nemaldos, 23-24 gadus vecs, City nopirka laikam ap 15m mārciņās. Tikai kā jau diemžēl pēdējā laikā ar angļiem parādās negatīva tendence - baigi bieži traumējas. Ja spēs izvairīties pāris sezonas bez nopietnām traumām, tad Anglijas izlasei būs spēcīgs papildinājums. Šaubas gan rada, vai City tiks pie daudz maz regulāras spēlēšanas. Bet tas ir būtisks nosacījums.
nu katra zina par to naudu kas tika iztereta par vinu ir stipri parmaksata,skatoties cik vins traumatisks ir un loti nestabils piedevam,prieks Evertonas nu vins bija ok,bet prieks City!!! vins nevelk to limeni,tika vinam dotas iespejas,bet tadas 2 rupjas kludas 2 speles pec kartas,nu nez!par to naudu bija ari iespeja iegadaties speletaju pamatsastavam,ne tikai ligas spelem!

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:06, pirms 11 gadiem
rifs rakstīja: nu katra zina par to naudu kas tika iztereta par vinu ir stipri parmaksata,skatoties cik vins traumatisks ir un loti nestabils piedevam,prieks Evertonas nu vins bija ok,bet prieks City!!! vins nevelk to limeni,tika vinam dotas iespejas,bet tadas 2 rupjas kludas 2 speles pec kartas,nu nez!par to naudu bija ari iespeja iegadaties speletaju pamatsastavam,ne tikai ligas spelem!
Nu jāsaprot fakts, ka vispār Anglijā par angļiem nenormāli pārmaksā! Tas jau vairs nav jaunums. Es pilnīgi piekrītu, ka City pārmaksāja, bet lētāk jau nedotu. Tas bija lielisks darījums Evertonai, un pavisam neviennozīmīgs City. Protams uz Rodvela progresu cer un ir pamats cerēt. Viņš tomēr jau aizvadījis vairākas spēles lielajā izlasē. Turklāt spēlēja pat ļoti labi, ja nemaldos vienā spēlē tika atzīts par labāko. No otras puses, City iepriekšējās vasaras transfērus var apsmiet ilgi. Evertona par pusi no Rodvela naudas tik ideāli uzfrišināja sastāvu, ka ne tikai nejuta Rodvela aiziešanu, bet vienreiz City uzvarēja un izbraukumā nospēlēja ničā. Tas tikai apliecina manu iepriekš teikto - drošu transfēru nav! Lai gan uz Rodvelu tāds formulējums īsti neattiecas.

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:21, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Nu jāsaprot fakts, ka vispār Anglijā par angļiem nenormāli pārmaksā! Tas jau vairs nav jaunums. Es pilnīgi piekrītu, ka City pārmaksāja, bet lētāk jau nedotu. Tas bija lielisks darījums Evertonai, un pavisam neviennozīmīgs City. Protams uz Rodvela progresu cer un ir pamats cerēt. Viņš tomēr jau aizvadījis vairākas spēles lielajā izlasē. Turklāt spēlēja pat ļoti labi, ja nemaldos vienā spēlē tika atzīts par labāko. No otras puses, City iepriekšējās vasaras transfērus var apsmiet ilgi. Evertona par pusi no Rodvela naudas tik ideāli uzfrišināja sastāvu, ka ne tikai nejuta Rodvela aiziešanu, bet vienreiz City uzvarēja un izbraukumā nospēlēja ničā. Tas tikai apliecina manu iepriekš teikto - drošu transfēru nav! Lai gan uz Rodvelu tāds formulējums īsti neattiecas.
tated nav verts teret lielas naudas par skaliem uzvardiem kas ir Falcao,Torres,utt.ok Man utd trapija ar RVP ko daudzi ar skepsi uznjema,bet nu pagajusaja tas stradaja skatisimies kas buus so sezon.
ir ja cel araa jaunie kas neko nav ieveribas cienigu paradijusi ,bet kam ieksa deg,ka staigajos piemers ir Michu par 2 M iegadaja un skat kada ir tagad faktiska vertiba,bet es saprotu ari Man City Owneru kam nav laika gaidit grib resultu tagad un tulit!
pagajusa gada transferas bija galig garam,ta pat ka bijusais trenners,beidzot vinjs ir prom! si gada uz so bridi esosie darijumi ir visai labi,redzes ka tas viss limesies kopa,ko es uzskatu kad nevajadzetu tiekties uz ISCO ,bet iegadaties kadu labu partneri Aguero,lai gan sodien jau paradas info kad Tevez varetu palikt ari City.

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:33, pirms 11 gadiem
rifs rakstīja: tated nav verts teret lielas naudas par skaliem uzvardiem kas ir Falcao,Torres,utt.ok Man utd trapija ar RVP ko daudzi ar skepsi uznjema,bet nu pagajusaja tas stradaja skatisimies kas buus so sezon.
ir ja cel araa jaunie kas neko nav ieveribas cienigu paradijusi ,bet kam ieksa deg,ka staigajos piemers ir Michu par 2 M iegadaja un skat kada ir tagad faktiska vertiba,bet es saprotu ari Man City Owneru kam nav laika gaidit grib resultu tagad un tulit!
pagajusa gada transferas bija galig garam,ta pat ka bijusais trenners,beidzot vinjs ir prom! si gada uz so bridi esosie darijumi ir visai labi,redzes ka tas viss limesies kopa,ko es uzskatu kad nevajadzetu tiekties uz ISCO ,bet iegadaties kadu labu partneri Aguero,lai gan sodien jau paradas info kad Tevez varetu palikt ari City.
SAF personīgi gribēja par katru cenu nopirkt RvP, pats ar viņu runāja, pārliecināja un trāpīja desmitniekā. SAF protams ir fenomens, kādu manā mūžā vairs nesagaidīt, bet arī viņam ir bijuši ļoti daudz feili transfēros. Viss ko gribu teikt - transfēros nekad nav 100% drošība, pat ja tu nopērc Mesī vai CR. Tikai tādā gadījumā risks izgāzties ir tuvu nullei

     [+] [-]

, 2013-06-22 22:39, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: SAF personīgi gribēja par katru cenu nopirkt RvP, pats ar viņu runāja, pārliecināja un trāpīja desmitniekā. SAF protams ir fenomens, kādu manā mūžā vairs nesagaidīt, bet arī viņam ir bijuši ļoti daudz feili transfēros. Viss ko gribu teikt - transfēros nekad nav 100% drošība, pat ja tu nopērc Mesī vai CR. Tikai tādā gadījumā risks izgāzties ir tuvu nullei
nu ja tam japiekriit.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-22 22:41, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kas tā tāda? Man nebija laika skolai, bija daudz svarīgākas lietas
Var just. Manā laikā mēs tīri labi spējām apvienot mācības un ārpusskolas aktivitātes (arī sporta).

     [+] [-]

, 2013-06-22 23:01, pirms 11 gadiem
rifs rakstīja: tated nav verts teret lielas naudas par skaliem uzvardiem kas ir Falcao,Torres,utt.ok Man utd trapija ar RVP ko daudzi ar skepsi uznjema,bet nu pagajusaja tas stradaja skatisimies kas buus so sezon.
ir ja cel araa jaunie kas neko nav ieveribas cienigu paradijusi ,bet kam ieksa deg,ka staigajos piemers ir Michu par 2 M iegadaja un skat kada ir tagad faktiska vertiba,bet es saprotu ari Man City Owneru kam nav laika gaidit grib resultu tagad un tulit!
pagajusa gada transferas bija galig garam,ta pat ka bijusais trenners,beidzot vinjs ir prom! si gada uz so bridi esosie darijumi ir visai labi,redzes ka tas viss limesies kopa,ko es uzskatu kad nevajadzetu tiekties uz ISCO ,bet iegadaties kadu labu partneri Aguero,lai gan sodien jau paradas info kad Tevez varetu palikt ari City.
Kāpēc Isko nē?

     [+] [-]

, 2013-06-22 23:12, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Kāpēc Isko nē?
nu manu prat City ir pilnigi pietiekami ar Pussargiem gan balsta gan uzbrukosie,ne ta!?bet ja aiziet Dzeko un Tevez kas paliek prieksa?

     [+] [-]

, 2013-06-22 23:17, pirms 11 gadiem
rifs rakstīja: nu manu prat City ir pilnigi pietiekami ar Pussargiem gan balsta gan uzbrukosie,ne ta!?bet ja aiziet Dzeko un Tevez kas paliek prieksa?
Vēl jau neviens nav aizgājis..

     [+] [-]

, 2013-06-23 00:09, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Vēl jau neviens nav aizgājis..
bet grasaas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja