Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

"Yankees" atkal zaudē "Red Sox"

Juris Miņins
Juris Miņins

"Yankees" atkal zaudē "Red Sox"
Džonijs Deimons
Foto: AP

Šonakt, Augstāko beisbola līgu (MLB) turnīrā tika aizvadītas kārtējās spēles un vienā no tām Ņujorkas "Yankees" piedzīvoja savu astoto zaudējumu pēc kārtas pret saviem niknākajiem pretiniekiem Bostonas "Red Sox" vienību.

Tā kā Ņujorkas "Yankees" un Bostonas "Red Sox" ir vieni no nesamierināmākajiem konkurentiem pasaules beisbolā, tad šīm spēlēm parasti tiek pievērsta lielāka uzmanība. Un šosezon visa uzmanība ir tieši uz bostoniešiem, precīzāk uz to cik ilga būs "Red Sox" uzvaru sērija pār "Yankees", kas pēc šīsdienas spēles jau ir sasniegusi astoņu uzvaru atzīmi (uzvarētas visas šīssezonas savstarpējās spēles). Jāpiebilst, ka labākais Bostonas beisbola kluba rezultāts ir 14 uzvaras pēc kārtas pār Ņujorkas "Yankees".

Spēle sākās ar Davida Ortiza "home run" cīņas otrajā izspēlē, taču turpinājumā, līdz septītajai izspēlei, komandas nespēja gūt punktus. Taču jau pieminētajā septītajā izspēlē ar trim veiksmīgiem uzbrukumiem izcēlās "jeņķi" - pēc Francisko Cervelli sitiena punktu guva Melkijs Kabrera, bet pēc Aleksa Rodrigeza sitiena "māju" sasniedza jau pieminētais Cervelli un Džonijs Deimons.

Taču "Red Sox", kā izrādās, vēl nebija teikuši savu pēdējo vārdu - spēles astotajā "iningā" Dž.D. Drū sāka komandas veiksmīgo uzbrukumu sēriju, kuru pats arī noslēdza ar izšķirošā, ceturtā, punkta guvumu (Rezultatīvie sitieni - Dž.D Drū, Džeisonam Bejam un Maikam Lovelam).

"Mūsu līdzjtēji, protams, ir priecīgi. Un lai, tieši tāpēc viņi arī ir mūsu atbalstītāji, taču mēs paši īpaši nekavējamies atmiņās, bet domājam par katru nākamo spēli", tā pēc šīsnakts cīņas situāciju komentēja "Red Sox" menedžeris Terijs Frankona. Jāpiebilst, ka šosezon abas komandas aizvadīs vēl trīs spēļu sērijas (divas augustā un vienu - septembrī), kurās viņi tiksies vēl desmit reizes.

Spēles statistika

Komanda123456789RHE
Ņujorkas "Yankees"0000003003101
Bostonas "Red Sox"01000003X480

U: Takaši Saito (1-0); Z: K.Č Sabatia (5-4)
S: Džonatans Papelbons (16)
HR: Bostonas "Red Sox": Davids Ortizs (4)

MLB spēļu rezultāti (11.06.2009)

Amerikas līga

ViesiMājniekiRezultāts
Detroitas "Tigers"Čikāgas "White Sox"3:4
Minesotas "Twins"Oklendas "Athetics"3:4
Sietlas "Mariners"Baltimoras "Orioles"6:3
Kanzassitijas "Royals"Klīvlendas "Indians"3:4
Losandzēlosas "Angels"Tampabejas "Rays"1:11
Ņujorkas "Yankees"Bostonas "Red Sox"3:4
Toronto "Blue Jays"Teksasas "Rangers"0:1

Nacionālā līga

ViesiMājniekiRezultāts
Sentluisas "Cardinals"Floridas "Marlins"6:5
Pitsburgas "Pirates"Atlantas "Braves"3:1
Kolorado "Rockies"Milvokī "Brewers"5:4
Čikāgas "Cubs"Hjūstonas "Astros"1:2
Sanfrancisko "Giants"Arizonas "Diamondbacks"1:2
Sinsinati "Reds"Vašingtonas "Nationals"2:3
Filadelfijas "Phillies"Ņujorkas "Mets"6:3

Izmantotie resursi:
espn.go.com

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 11:17, pirms 16 gadiem
Deimons var kost pirkstos,ka aizgāja no Red Sox uz Yankees!!!
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 11:56, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Vnk šosezon RedSox ir spēcīgāki par NYY, vai precīzāk NYY paši šosezon vairāk velk uz nestabilu vidēja līmeņa komandu, pat ar visu A. Rod. ierindā.
Bet pirms sezonas tā kādi "ponti" bija... "paļci vejerom" utt.

Bet šodien Puholam kārtējais HR. Nu nav viņš normāls, ja tā var teikt... vnk prieks, ka ir iespēja redzēt šādu izcilu spēlētāju "dzīvajā" (lai arī pa TV).

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 12:17, pirms 16 gadiem
Juri, ir Džonijs Deimons, nevis Džimijs
Un Ņujorkai jau nenormāli stāri.. bet nu Teixeira vienīgais kaut cik stabils.
Bet nu kā jau Red Sox fanam 8-0 pret Yankees šosezon nu tik ļoti sirdi silda
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 12:25, pirms 16 gadiem
Yankees-Red Sox tā jau ir vispār profesionālā sporta klasika. Es Red Sox pusē, kaut gan pēdējā laikā arī šī komanda vairs nav favorīts #1(bija tad kad tur Ramirezs spēlēja). Yankees šobrīd ir tipisks Ņujorkas profesionālo sporta komandu paraugs - sagrūsts nenormāls piķis, bet atdeve nav adekvāta. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka iepriekš viņiem tas ir tīri labi darbojies. Uzskatu, ka Yankees galvenā problēma ir menedžeris. Girardi nekas nespīd, kamēr iepriekš vaļā palaistais Torres ar Dodgeriem visiem ir priekšā. Pie kam vēl bez Ramireza.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 12:28, pirms 16 gadiem
Hunter rakstīja: Yankees-Red Sox tā jau ir vispār profesionālā sporta klasika. Es Red Sox pusē, kaut gan pēdējā laikā arī šī komanda vairs nav favorīts #1(bija tad kad tur Ramirezs spēlēja). Yankees šobrīd ir tipisks Ņujorkas profesionālo sporta komandu paraugs - sagrūsts nenormāls piķis, bet atdeve nav adekvāta. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka iepriekš viņiem tas ir tīri labi darbojies. Uzskatu, ka Yankees galvenā problēma ir menedžeris. Girardi nekas nespīd, kamēr iepriekš vaļā palaistais Torres ar Dodgeriem visiem ir priekšā. Pie kam vēl bez Ramireza.
Labi vien, ka Ramirezu pasūtīja no Red Soxiem. Bostona ir noteikti labak komanda bez viņa.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 12:29, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Vnk šosezon RedSox ir spēcīgāki par NYY, vai precīzāk NYY paši šosezon vairāk velk uz nestabilu vidēja līmeņa komandu, pat ar visu A. Rod. ierindā.
Lai arī man ARods ne visai, jāsaka, ka ar viņa atgriešanos Yankees no tabulas vidusdaļas ātri vien tika augšgalā. Tikai tagad pēc 3 zāģiem Bostonai viņi tur vairs nav. Arods, jāatzīst, šobrīd ir dzīva leģendu un izskatās, ka viņš varētu būt tas, kurš pēc karjeras beigām būs visu laiku HR listē pirmajā vietā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 12:34, pirms 16 gadiem
djrudd rakstīja: Labi vien, ka Ramirezu pasūtīja no Red Soxiem. Bostona ir noteikti labak komanda bez viņa.
Piekrītu, ka Ramirezs nav nekāds cukurs kā komandas biedrs, bet uzskatu, ka viņš ir izteikts play-off spēlētājs, kurš ir jāpiecieš, ja grib dabūt world-series. Man patīk viņa pohuisms

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 12:41, pirms 16 gadiem
Hunter rakstīja: Lai arī man ARods ne visai, jāsaka, ka ar viņa atgriešanos Yankees no tabulas vidusdaļas ātri vien tika augšgalā. Tikai tagad pēc 3 zāģiem Bostonai viņi tur vairs nav. Arods, jāatzīst, šobrīd ir dzīva leģendu un izskatās, ka viņš varētu būt tas, kurš pēc karjeras beigām būs visu laiku HR listē pirmajā vietā.
ARod. ir 2 galvenie trumji, kāpēc ir fantastiski populārs (par ārējo izskatu nerunāsim ): spēle uz publiku un fantastisks HR sitiens, tos viņš māk apvienot un publika gavilē- cik nav bijis tādu spēļu, kad NYY visu maču slinki laiž muļķi, zaudē ar 1:4, tad 9. inn. pievelk līdz 4:4, pielādē bāzes (pārsvarā ar walkiem, jo stadions bļauj un pretinieku clouzers ir nosvīdis, nervozs un vairs nevar trāpīt sitiena zonā), pēc tam iznāk ARod "uz balta zirga" un uztaisa walkoff grandslam, kaut pilnīgi pietiktu ar labu singlu! See Ya!!
Publika ir extāzē, ARod novelk ķiveri un pamāj trakojošajam pūlim. Tā dzimst legendas!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 12:45, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: ARod. ir 2 galvenie trumji, kāpēc ir fantastiski populārs (par ārējo izskatu nerunāsim ): spēle uz publiku un fantastisks HR sitiens, tos viņš māk apvienot un publika gavilē- cik nav bijis tādu spēļu, kad NYY visu maču slinki laiž muļķi, zaudē ar 1:4, tad 9. inn. pievelk līdz 4:4, pielādē bāzes (pārsvarā ar walkiem, jo stadions bļauj un pretinieku clouzers ir nosvīdis, nervozs un vairs nevar trāpīt sitiena zonā), pēc tam iznāk ARod "uz balta zirga" un uztaisa walkoff grandslam, kaut pilnīgi pietiktu ar labu singlu! See Ya!!
Publika ir extāzē, ARod novelk ķiveri un pamāj trakojošajam pūlim. Tā dzimst legendas!
Pilnībā piekrītu +

     [+] [-]

, 2009-06-12 12:51, pirms 16 gadiem
vai kāds var pateikt, kāda atšķiriba starp amerikas ligas komandām un nacionālās ligas komandām?

     [+] [-]

, 2009-06-12 12:51, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: ARod. ir 2 galvenie trumji, kāpēc ir fantastiski populārs (par ārējo izskatu nerunāsim ): spēle uz publiku un fantastisks HR sitiens, tos viņš māk apvienot un publika gavilē- cik nav bijis tādu spēļu, kad NYY visu maču slinki laiž muļķi, zaudē ar 1:4, tad 9. inn. pievelk līdz 4:4, pielādē bāzes (pārsvarā ar walkiem, jo stadions bļauj un pretinieku clouzers ir nosvīdis, nervozs un vairs nevar trāpīt sitiena zonā), pēc tam iznāk ARod "uz balta zirga" un uztaisa walkoff grandslam, kaut pilnīgi pietiktu ar labu singlu! See Ya!!
Publika ir extāzē, ARod novelk ķiveri un pamāj trakojošajam pūlim. Tā dzimst legendas!
Es arī dievinu kad YES komentētājs sak See Ya.Vismaz ar kaut ko atšķiras no citiem,lai gan protams Yankees ir īpaša komanda.Lai gan šajā sērijā viņi ir outta here

     [+] [-]

, 2009-06-12 12:52, pirms 16 gadiem
eikoninsh rakstīja: vai kāds var pateikt, kāda atšķiriba starp amerikas ligas komandām un nacionālās ligas komandām?
NL līgā arī starting pičeram ir jāiet atsist.

     [+] [-]

, 2009-06-12 12:54, pirms 16 gadiem
djrudd rakstīja: Juri, ir Džonijs Deimons, nevis Džimijs
Paldies... nezinu,kas man uznācis bija...

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:06, pirms 16 gadiem
Vynilz rakstīja: NL līgā arī starting pičeram ir jāiet atsist.
Nu precīzāk būtu NL nav DH pozīcijas iekš line-up.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 13:10, pirms 16 gadiem
Vynilz rakstīja: NL līgā arī starting pičeram ir jāiet atsist.
Agrāk atšķīrās arī bumbiņu svars un diametrs. Vēsturiski NL izveidojās agrāk, tad "amerikānisma" stilā uzradās konkurējošā AL, kuriem, protams, bija jaspēlē pēc atšķirīgiem noteikumiem un ar citu bumbiņu. Tikai 2000.g. vienojās par vienādu bumbiņu izmantošanu.

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:11, pirms 16 gadiem
djrudd rakstīja: Nu precīzāk būtu NL nav DH pozīcijas iekš line-up.
Lai gan Zambrano par to ne silts ne aukts.Jau divi HR šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 13:43, pirms 16 gadiem
Vynilz rakstīja: Lai gan Zambrano par to ne silts ne aukts.Jau divi HR šogad.
Zambrano ir reāls "nervs", mīl sist gan HR, gan dzērienu automātu pie rezervistu soliņa
Pag. sezon redzēju spēli, kur pēc neveiksmīga starta Big Z to darīja ar rokām un beigās nelaimīgo ierīci apgāza, tad šosezon jau čalis progresējis un sasita automātu ar nūju pēc tam, kad bija salecies ar tiesnesi un noraidīts.
Jautrākais, ka šo darbību laikā visi komandas biedri izlikās neredzam BigZ nedarbus, par iejaukšanos un mierināšanu nemaz runa negāja.
Laikam to džeku labāk neaiztikt, kamēr dusmīgs.

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:46, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: heh, nezināju, ka kāds LV arī par beisbolu interesējas.. un diezgan pamatīgi
Beisbols ir interesants.Tikai iepazīt noteikumus un tici man iepatiksies.

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:48, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: heh, nezināju, ka kāds LV arī par beisbolu interesējas.. un diezgan pamatīgi
Šur tur pat spēlē...

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:50, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Zambrano ir reāls "nervs", mīl sist gan HR, gan dzērienu automātu pie rezervistu soliņa
Pag. sezon redzēju spēli, kur pēc neveiksmīga starta Big Z to darīja ar rokām un beigās nelaimīgo ierīci apgāza, tad šosezon jau čalis progresējis un sasita automātu ar nūju pēc tam, kad bija salecies ar tiesnesi un noraidīts.
Jautrākais, ka šo darbību laikā visi komandas biedri izlikās neredzam BigZ nedarbus, par iejaukšanos un mierināšanu nemaz runa negāja.
Laikam to džeku labāk neaiztikt, kamēr dusmīgs.
Labāk, lai jau vecis izlādējas uzreiz, nevis pēc tam "nomierināts" vēl nedēļu staigā "nekāds"... .
Bet Big Z (šite gan jau ir līdzības ar Židrūna Ilgauska iesauku) ir "normāls čalis", katrā gadījumā vispusīgs, aktīvs, atraktīvs... tieši tas, kas vajadzīgs!

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:57, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Zambrano ir reāls "nervs", mīl sist gan HR, gan dzērienu automātu pie rezervistu soliņa
Pag. sezon redzēju spēli, kur pēc neveiksmīga starta Big Z to darīja ar rokām un beigās nelaimīgo ierīci apgāza, tad šosezon jau čalis progresējis un sasita automātu ar nūju pēc tam, kad bija salecies ar tiesnesi un noraidīts.
Jautrākais, ka šo darbību laikā visi komandas biedri izlikās neredzam BigZ nedarbus, par iejaukšanos un mierināšanu nemaz runa negāja.
Laikam to džeku labāk neaiztikt, kamēr dusmīgs.
Zamrano un Gatorade
youtube.com: YouTube - Carlos Zambrano Gatorade Commercial

     [+] [-]

, 2009-06-12 14:13, pirms 16 gadiem
..bet šodien šākas sasvatrpējās Interleague spēles - derbijs Ņujorkā Yankees pret Mets protams ārpus konkurences...

     [+] [-]

, 2009-06-12 15:14, pirms 16 gadiem
Vynilz rakstīja: Beisbols ir interesants.Tikai iepazīt noteikumus un tici man iepatiksies.
Katram sava gaume, bet beisbols nav man... Esmu iepazinis noteikumus, esmu pat kādu sezonu tā pamatīgi sekojis līdz konkrētām komandām un skatījies spēles, bet pienāca brīdis, kad man atnāca apgaismība.
Beisbols nav tas sporta veids, kur dēļ es celtos naktī augšā, lai noskatīties kādu Indians vai Astros spēli... Nešaubos, ja es jau no bērnu kāas dzīvotu štatos, es varu galvot, ka beisbols būtu viens no maniem mīļākajiem sporta veidiem, mošk pat pats spēlētu.
Amerikāņu futbols - vo to es saprotu, tas ir interesanti.

     [+] [-]

, 2009-06-13 09:46, pirms 16 gadiem
arī šodien apm tā kā rakstīja goga .. 9 inings, 2 out, A-Rod pie vāles, 99% gan pats Castillo nočakarējās..

youtube.com: YouTube - Yankees beat Mets on Castillo Error -...