Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Lielākā uzvara vēsturē: "Brocēni" apspēlē Madrides "Real"

Andrejs Siliņš

Lielākā uzvara vēsturē: "Brocēni" apspēlē Madrides "Real"
"Brocēnu" dzinējspēks un saspēles veidotājs Roberts Štelmahers
Foto: Armands Puče, Sporta Avīze

Latvijas basketbolam bijušas vairākas spožas uzvaras kādās atsevišķās spēlēs, tomēr klubu līmenī ne viena no tām nelīdzinās tai, kurai februārī apritēja 18 gadi. 1997. gada 18. februāra vakarā tobrīd pieckārtējie Latvijas čempioni “ASK/Brocēni/LMT” aizvadīja izcilāko spēli Latvijas klubu basketbola vēsturē, izbraukumā ar rezultātu 88:84 apspēlējot vareno Madrides”Real”, kas vēlāk izcīnīja Eiropas kausu.

Priekšvēsture

Pēc piecu valsts čempiontitulu izcīnīšanas “broči” bija nodrošinājuši dalību FIBA Eiropas kausā, kas bija pēc spēka otrais prestižākais turnīrs. Ārējā līnijā bija tobrīd lieliski saspēlējušies Roberts Štelmahers, Ainars Bagatskis un Edgars Šneps, bet sezonas gaitā komandu zem groziem papildināja divi meistarīgi amerikāņu leģionāri – lidojošais Freds Fergusons un universālais Markuss Timonss. Pirmais pievienojās jau oktobrī, taču, tā kā kluba vadība nebija līdz galam iepazinusies ar Nolikumu, kur vēstīts, ka jaunus spēlētājus turnīram drīkst pieteikt tikai pēc grupu turnīra, Fergusons pirmajā sezonas daļā tika iespēlēts Latvijas čempionāta mačos. Janvārī pievienojās Timonss, kuram bija pietiekami gaiša galva, lai uzreiz bez lielām problēmām atrastu savu vietu komandas mehānismā.

Madrides “Real” pēc 1995. gadā ar Arvīda Saboņa palīdzību izcīnītā Eirolīgas titula nākamo sezonu aizvadīja sev neraksturīgi vāji – Eirolīgā ceturtā vieta, Spānijas kausā zaudēts pusfinālā, bet vietējā čempionātā vien piektā vieta. Žeļko Obradovičam gan tika dota iespēja atgūties, taču nu jau pēc spēka otrajā Eiropas turnīrā – FIBA Eiropas kausā. Komandā darbu turpināja amerikāņu spēka uzbrucējs Džo Arlausks, spāņu saspēles vadītājs Pablo Laso, kurš tagad ir "Real" galvenais treneris. Pirms sezonas pievienojās viens no Spānijas izlases līderiem Alberto Ereross, bet par vienu miljonu dolāru sezonā klubs nolīga kādu 26 gadus vecu serbu vārdā Dežans Bodiroga…

Turnīra gaita

“Brocēnus” ielozēja A grupā un turnīrs tika sākts ar uzvarām mājās pār Polijas kausa ieguvēju Vloclavekas ”Anwil” (103:95) un daudzkārtējo Maķedonijas čempioni “Rabotnički” (99:80). Divas sekojošās izbraukuma spēles nosēdināja visus uz zemes – 82:86 pret itāliešu “Scavolini” un 88:107 pret turku “Fenerbahce”. Uzvarai mājās pār Slovēnijas kausa ieguvēju “Hopsi Polzela” (99:78) sekoja zaudējums Vloclavekā (92:93). Pirmo reizi uzvarēt izbraukumā izdevās 12. novembra vakarā Skopjē, kad Roberts Štelmahers iemeta piecus trīspunktniekus un guva 30 punktus, bet Edgars Šneps pievienoja “double-double” (17+11 bumbas), un “broči” apspēlēja “Rabotnički” ar 97:84. Pozitīvo bilanci uzlabot sanāca pēc nedēļas Rīgā ar uzvaru pār makaronu ēdājiem (94:76). Vēlāk piedzīvots vienīgais zaudējums grupu turnīrā savā laukumā pret “Fenerbahce” (84:96), bet pozitīvu bilanci ļāva saglabāt Kristapa Purņa, Roberta Štelmahera (abiem pa 32 punktiem) un Ainara Bagatska (25) precizitāte smagā uzvarā Slovēnijā (105:101).

VKomandaUZP+/-
1.Fenerbahce8218+91
2.ASK/Brocēni/LMT6416+47
3.Nobiles Wloclavek6416-11
4.Kovinotehna Savinjska5515-16
5.Scavolini Pesaro4614-16
6.Rabotnički1911-95

“Real” startēja C grupā, kur izcīnīja septiņas uzvaras desmit mačos, finišējot grupas galvgalī. Zaudējumi tika piedzīvoti pret portugāļu “Benfica” (59:60), maķedoniešu “MZT 2000” (68:69) un bulgāru “Plama” (84:93).

VKomandaUZP+/-
1.Real7317+100
2.Ratiopharm Ulm5515+31
3.Benfica5515+9
4.MZT 20005515-36
5.Hapoel Galil4614-17
6.Plama Pleven4614-87

1/16 finālā “bročiem” pretī nāca B grupas trešajā vietā esošā franču “Olympique Antibes”. Pirmajā mačā Francijā neizšķirts (75:75), bet Rīgā Bagatskim 31 punkts un pēc zaudēta pirmā puslaika otrajā nodrošināts panākums ar sešu punktu pārsvaru (86:80), kas deva uzvaru arī divu spēļu summā (161:155) un pavēra ceļu uz astotdaļfinālu. Tajā pretī nāca nesenā Eirolīgas čempione “Real”, kas divu spēļu summā pārliecinoši sakāva vācu “Brandt Hagen” (184:151).

Pirmā spēle

Madrides ”Real” vārds lika Sporta pilī sapulcēties 4500 kaislīgiem basketbola līdzjutējiem. Tomēr jau pirmajā puslaikā madridieši visas mājinieku ilūzijas izdzēsa (36:52). Amerikāņu spēka uzbrucējs Džo Arklausks zem groziem izrēķinājās ar Jāni Āzaci, un vēlāk Valdis Valters atzina, ka uzticēt Arlauska segšanu Āzacim bijusi kļūda. Iepriekšējā sezonā Arlausks bija kļuvis par Eirolīgas labāko punktu guvēju, un Rīgas grozos amerikānis par to atgādināja, salādējot 17 divpunktu metienus, kas summā deva 38 punktus. Otrajā puslaikā brīžiem “broči” uzplaiksnīja pēc Štelmahera ievadītajiem ātrajiem uzbrukumiem, ko efektīgi noslēdza abi amerikāņi. Tomēr tiklīdz mājinieki pietuvojās, Obradovičs izšāva ar savu slepeno ieroci Bodirogu, kurš tobrīd vēl bija ceļā uz tādu statusu, kādā tagad atceramies šo izcilo spēlētāju.

Rīdziniekiem vismaz desmit punktus 11. februāra vakarā iemeta tikai divi – Fergusons (22) un Timonss (20). Abi savā sagatavošanās programmā pirms spēles bija iekļāvuši “uzdevumus”, kas īsti nav savienojami ar sportiskā režīma ievērošanu, un tas jau pirms mača izveidojis nelielu rīvēšanos komandas iekšienē. Pirms mača esošā eiforija (“pie kājas, kas nāk pretī - sitīsim jebkuru”) bija izgaisināta – 83:98, un uz Madridi jādodas bez reālām izredzēm par tikšanu ceturtdaļfinālā. Vismaz tobrīd tā šķita.

Vēsturiskā uzvara

"Pēc pirmās spēles palika neizmantotas iespējas pēcgarša. Ja paši būtu nospēlējuši savā līmenī, rezultāta starpība būtu mazāka un cerības palikušas," atceras basket.lv redaktors Guntis Keisels, kurš tobrīd strādāja avīzē "Diena", dodoties līdzi "bročiem" visos Eiropas kausa izbraukumos. "Skaidrs, ka otrā spēle jāspēlē. Kā būs, tā būs." Aizbraucot uz Madridi, atklājās, ka savainojumu guvis Bodiroga. Tiesa, tobrīd interneta izplatība un pieejamība vēl nebija tāda, lai šo informāciju Rīgas komandas vadība būtu uzzinājusi laikus. "Presei bija paradums, aizbraucot uz ārzemēm, iegādāties vietējo laikrakstu un mēģināt saprast, kas tur rakstīts," stāsta Keisels. "Ar kolēģi Māri Siliņu nopirkām avīzi un skatījāmies, ka ir stāsts par Bodirogas traumu. Skaidrs, ka spāņu valodas zināšanas bija nekādas, tāpēc riskēt iet stāstīt Valdim [Valteram], ka Bodiroga nespēlēs, neuzdrošinājāmies." Pēc spēles Valters gan tā kā nedaudz pārmetis par "noklusēto" informāciju abiem latviešu žurnālistiem, sak, tad viss būtu citādāk, būtu noskaņojušies kārtīgāk.

"Valdim vienmēr bija atvērto durvju politika pret žurnālistiem - nekādu noslēpumu nav, nāciet uz pirmsspēles sapulcēm, skatieties un klausieties. Sezonas sākumā šo iespēju izmantojām, bet ar laiku sapratām, ka nekas superinteresants tur nenotiek un ne vienmēr izmantojām šo ielūgumu," atceras Keisels. "Pirms šīs spēles Valdis pats pienāca klāt un palūdza šoreiz neapmeklēt sapulci. Saruna bija ilgāka nekā parasti. Vēlāk Valdis atzina, ka visiem pateicis acīs, ko par viņiem domā. Tā teikt, visām "superzvaigznēm" norādīja uz mīnusiem un nākotnes perspektīvām. Pēc tam spēlē nonācām pie secinājuma, ka kārtīgu latvieti nekas nemotivē labāk par kārtīgu nolamāšanu."

Abi "broču" viesspēlētāji pēc pirmā mača jutušies nedaudz aizskarti, ka vismaz spēles sākumā nosēdināti malā. Timonss uzreiz bija pateicis, ka otrajā mačā Arlausku "paņems uz sevi". Spēle norisinājās milzīgā hallē ar 13 000 vietu, bet noraudzīties "Real" cīņā ar mazpazīstamajiem "Brocēniem" ieradās vien aptuveni tūkstotis skatītāju. Savu fonu iedeva arī spāņu ne visai nopietnā attieksme pret Eiropas kausa turnīru kā tādu. "Madridē spēlēja krievu centrs Mihailovs, kurš nebija pieteikts Eiropas kausam leģionāru limita dēļ. Viņš pēc mača atnāca uz viesnīcu un pastāstīja, ka uz Spānijas čempionātu lielāka ažiotāža. Jā, it kā Eiropas kausu "jāpaņem", bet tas neesot tik svarīgi."

Spēles sākums izvērtās līdzīgs - uz visiem viesu precīzajiem metieniem ar to pašu atbildēja arī mājinieki. Pamazām gan "Real" jauda apsīka, un "Brocēni" pārņēma vadību, brīžiem pietuvojoties desmit punktu starpībai, taču pirmajā puslaikā to nesasniedzot. Puslaikā pieci punkti jau bija atspēlēti (50:45). "Pēc puslaika jau bez maz vai sākām rēķināt. Tiesa, visu laiku bija neliels satraukums par Bodirogas iesaistīšanos spēlē - saģērbies mačam viņš bija, kas radīja aizdomas - ja patiešām sāksies mēsli, Obradovičs viņu laidīs laukumā," tā brīža pārdomās atceras Keisels. Neilgi pēc otrā puslaika sākuma "Brocēni" sasniedza lielāko pārsvaru spēlē - plus 12 (59:47), tomēr Bodiroga palika uz soliņa. "Tajā brīdī jau šķita, ka ir nopietni. Tajā brīdī "Real" uz priekšu pavilka Alberto Ereross. Kritiskajos brīžos viņš un Arlausks palīdzēja samazināt starpību." Mājinieki pietuvojās līdz minimumam (60:61), un tad atkal sekoja rīdzinieku izrāviens. Lai gan "Real" izlīdzināt atlikušajās minūtēs nespēja, uzvarai divu spēļu summā visu laiku pietika.

34. minūtē "Broči" panāca 81:72, uz ko "Real" atbildēja ar Ererosa 2+1, Arlauska diviem un Ererosa tālmetienu... 37. minūtē Šneps panāca 88:81, bet pēdējās trīsarpus spēles minūtēs "Brocēni" punktus vairs gūt nespēja. Lai gan aizsardzību izdevās noturēt gandrīz neskartu, uzbrukumā garām meta gan Štelmahers, gan Bagatskis un Timonss. Šķita, ka mazliet, mazliet jāpiespiežas un būs, bet līderi bija spēlējuši gandrīz bez maiņām, un tas atspoguļojās garām aizmestajos metienos. "Kopumā gan pašcieņa bija saglābta. Pa purnu "Real" bija dabūjis," kopējo noskaņojumu pēc mača raksturo Keisels. "Braucām mājās un lādējāmies par Rīgas spēli. Nebija sajūta, ka uzlēkts virs savas galvas un viss ir izdarīts."

Bagatskis maču beidza ar 28 punktiem un sešām bumbām, Fergusons pievienoja 20 punktus un astoņas bumbas, bet Timonsam 14 punkti, desmit bumbas un piecas piespēles. Spāņiem Ereross atbildēja ar 42 punktiem un piecām pārtvertām bumbām, bet Arlauskam 22 punkti un 12 bumbas. "Ja komandās būtu jāspēlē tikai pieciem spēlētājiem, domāju, "broči" varēja izcīnīt Eiropas kausu. Pamata piecinieka kvalitāte bija tam atbilstoša, bet pienesums no soliņa vairs nebija tik jaudīgs," uzskata Keisels, norādot, ka atbildes spēlē Spānijā laukumā bez Štelmahera, Bagatska, Šnepa, Timonsa un Fergusona devās tikai divi rezervisti - Purnis un Laksa. Bondars, Vecvagars un Āzacis palika uz soliņa visa mača garumā.

Reakcija

“Šī uzvara dod pārliecību pirms Eiropas čempionāta – mēs varam veiksmīgi cīnīties ar augstas klases komandām,” pēc mača Guntim Keiselam sacīja Bagatskis. Eiropas čempionātā turpat Spānijā vairākus mēnešus vēlāk Latvija un tās spēlētāji bija starp labākajiem individuālajā turnīra statistikā, taču pieci zaudējumi piecos mačos un pēdējā 16. vieta…

“Es daudz dotu, ja spēle vēl turpinātos kaut dažas minūtes. Varējām atgūt Rīgā zaudēto… Ja treneris Valters mūs tā būtu noskaņojis Rīgā, pirmās spēles rezultāts būtu pavisam citāds,” sacīja 14 minūtes nospēlējušais un divus punktus guvušais Kristaps Purnis.

“Visas sezonas laikā bija sakrājušās lietas, ko pateikt mūsu labākajiem spēlētājiem, - gan par trūkumiem viņu spēlē, gan par nākotnes perspektīvām. Zaudējums Rīgā deva lielisku ieganstu šai sarunai, un tagad kopā varam priecāties par uzvaru,” sacīja allaž maksimālists Valdis Valters, kurš praktiski vadīja komandu, lai gan oficiāli galvenā trenera postenī bija Jānis Zeltiņš. “Šāda līmeņa spēlēs brīnumi nenotiek. Riskējot ātri vien varējām nokļūt zaudētājos. Reālas izredzes pavērtos, ja lēni, lēni tiktu līdz plus 10 – tad pēdējās minūtēs varētu riskēt. Daudzi spēlētāji vispār neticēja, ka varam uzvarēt, un, tiklīdz parādījās cerība, sākās stress un kļūdas. Neko darīt – šādu maču pieredze ir neatsverama.”

“Šodien Rīgas komanda uzvarēja pelnīti. Mēs ļoti slikti nospēlējām aizsardzībā un netikām galā ar ātrajiem uzbrukumiem. Tomēr divu maču summā esam uzvarējuši, un tas ir galvenais,” sacīja “Real” galvenais treneris Žeļko Obradovičs. “Pat brīdī, kad jūsu pārsvars bija 12 punkti, nešaubījos – kopsummā uzvarēsim. Protams, mums pietrūka Bodirogas, toties iniciatīvu uzņēmās Ereross.”

“Real” Krievijas izlases centrs Mihails Mihailovs, kurš leģionāru limita dēļ (divi ārzemnieki) nebija pieteikts Eiropas kausa sacensībām, pēc mača atzinis, ka komandā, sākot ar tās vadību, bijusi novērojama neliela augstprātība. “Komandu mazliet dezorganizēja pārliecinošā uzvara Rīgā. Tomēr savās mājās “Real” nevar atļauties zaudēt mazpazīstamai komandai – manuprāt, Obradoviču tagad gaida grūta saruna ar kluba vadību. Bet jūsu komandas priekšā – cepuri nost! ASK nospēlēja ļoti labi,” sacīja Mihailovs, liekot noprast, ka sitienu pa seju "Real" bija pelnījusi.

Obradovičs aizveda “Real” līdz uzvarai Eiropas kausā, taču Karaļa kausā netika ārā no ceturtdaļfināla, bet Spānijā uzvarai regulārajā turnīrā sekoja zaudējums finālsērijā lielākajai konkurentei “Barcelona”. Obradoviča un “Real” ceļi pēc sezonas šķīrās. “Bročiem” nākamajā sezonā ierindā palika visi kodola spēlētāji, izņemot saldo duetu Fergusons&Timonss. Aizvietotāji Johans Nikolass un Antuāns Haimens nebija tik meistarīgi, un Eiropas kausā izcīnītās piecas uzvaras desmit spēlēs neļāva kvalificēties izslēgšanas turnīram.

Vismaz vienu spēli "ASK/Brocēnu/LMT" sastāvā 1996./1997.gada sezonā FIBA Eiropas kausā aizvadīja:

Jānis Āzacis, Mārtiņš Bondars, Arvīds Grigaļāvičus, Sergejs Kiseļovs, Ivars Liepa, Andris Umbraško, Sandis Valters, Arnis Vecvagars, Aigars Zeidaks, Kristaps Purnis, Freds Fergusons, Roberts Štelmahers, Jānis Laksa, Edgars Šneps, Ainars Bagatskis un Markuss Timonss.
Kaspars Vilcāns bija pieteikts turnīram, bet laukumā nedevās.

Visas "Brocēnu" spēles FIBA Eiropas kausā 1996/1997

DatumsStadijaSpēleRezultātsLīderi
17.09.1996.A grupaBrocēni - Anwil103:95Bagatskis 32; Štelmahers 15+6ab+5rp; Zeidaks 15
24.09.1996.A grupaBrocēni - Rabotnički99:80Štelmahers 22+9rp; Bagatskis21; Liepa 13+6ab
1.10.1996.A grupaScavolini - Brocēni86:82Bagatskis 36+9ab; Štelmahers 19+7ab; Vecvagars 8+5ab
8.10.1996.A grupaFenerbahce - Brocēni107:88Bagatskis 19; Štelmahers 14+9rp; Āzacis 11+8ab
15.10.1996.A grupaBrocēni - Savinjski Hopsi99:78Bagatskis 34+8ab; Štelmahers 26+7ab+7rp; Šneps 11+9ab
5.11.1996.A grupaAnwil - Brocēni93:92Bagatskis 33+9ab; Liepa 18+5ab; Purnis 10+5ab
12.11.1996.A grupaRabotnički - Brocēni84:97Štelmahers 30+6pb; Bagatskis 20; Šneps 17+11ab
19.11.1996.A grupaBrocēni - Scavolini94:76Bagatskis 33+8ab; Šneps 19+7ab; Štelmahers 9+8ab+7rp
3.12.1996.A grupaBrocēni - Fenerbahce84:96Bagatskis 20+6ab; Štelmahers 17+6ab+5rp; Purnis 15
10.12.1996.A grupaSavinjski Hopsi - Brocēni101:105Štelmahers 32+4rp; Purnis 32+4rp; Bagatskis 25
14.01.1997.1/16finālsOlympique Antibes - Brocēni75:75Timonss 27+7ab; Fergusons 14+8ab; Bagatskis 14+4ab
21.01.1997.1/16finālsBrocēni - Olymique Antibes86:80Bagatskis 31+7ab; Štelmahers 15; Fergusons 9+19ab
11.02.1997.1/8finālsBrocēni - Real83:98Fergusons 22+8ab; Timonss 20+4ab; Štelmahers 9+7rp
18.02.1997.1/8finālsReal - Brocēni84:88Bagatskis 28+6ab; Fergusons 20+8ab; Timonss 14+10ab+5rp

 +31 [+] [-]

, 2015-03-02 15:35, pirms 9 gadiem
Ja saliidzina Taa laika broceenus un tagadeejo Vefu naak smiekli. Brochi paarbrauktu paari vefam ar +30.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2015-03-02 15:50, pirms 9 gadiem
Baigi iespaidīgie rezultāti toreiz bija (punktu daudzuma ziņā), vēl jo vairāk, ka toreiz bija vēl 30 sekunžu uzbrukuma laiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-03-02 15:59, pirms 9 gadiem
Paldies par rakstu. Būtu interesanti dažādus senākus "stāstus par un ap LV basketbolu" palasīties un varbūt pat video redzēt.
Man liktos interesanti uzzināt, cik mūsdienu valūtā (EUR) saņēma tā laika spēlētāji? Jo šobrīd gandrīz visi reālie izlases vilcēji LV nespēlē, bet tolaik spēlēja. Arī monsturālais tandēms Fergusons & Timons cik izmaksāja?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-02 16:03, pirms 9 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Gandrīz vai nav spēka vairs rakstīt, cik šādi komentāri ir debili un nepamatoti.
Tā ir, masonu prāta manipulācijas operācijas latviešiem pilnībā atņēmušas spriestspējas.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-02 16:04, pirms 9 gadiem
Avatars rakstīja: Paldies par rakstu. Būtu interesanti dažādus senākus "stāstus par un ap LV basketbolu" palasīties un varbūt pat video redzēt.
Man liktos interesanti uzzināt, cik mūsdienu valūtā (EUR) saņēma tā laika spēlētāji? Jo šobrīd gandrīz visi reālie izlases vilcēji LV nespēlē, bet tolaik spēlēja. Arī monsturālais tandēms Fergusons & Timons cik izmaksāja?
Vietējiem 90-tajos pilnīgi noteikti nevienam (arī topam) LV nebija līgumu ar 5 nullēm uz vairākām sezonām. Tādam Fergusonam ar Timonsu tiešām nezinu, bet arī šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-03-02 16:07, pirms 9 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Gandrīz vai nav spēka vairs rakstīt, cik šādi komentāri ir debili un nepamatoti.
Ļoti pat pamatoti: salīdzini spēlētājus katrā pozīcijā un padomā, cik no šodienas VEF izkonkurētu Broču spēlētāju uz konkrēto vietu. man kādi 1-2 sanāk, ne vairāk.

 +17 [+] [-]

, 2015-03-02 16:09, pirms 9 gadiem
Bagijs nenormālākā punktu mašīna bija

  +3 [+] [-]

, 2015-03-02 16:12, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Vietējiem 90-tajos pilnīgi noteikti nevienam (arī topam) LV nebija līgumu ar 5 nullēm uz vairākām sezonām. Tādam Fergusonam ar Timonsu tiešām nezinu, bet arī šaubos.
Nu ja, es arī tā domāju, ka mūsdienu "bāleliņi" ir stipri pārmaksāti, diemžēl. Bet gribētos uzzināt puslīdz oficiālu info. Jāprasa Ģenerālim, kurš gan jau ka atcerās šādas nianses ar vairākām 0:-)

  +5 [+] [-]

, 2015-03-02 16:12, pirms 9 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Gandrīz vai nav spēka vairs rakstīt, cik šādi komentāri ir debili un nepamatoti.
Hmm, Bagatskis, Štelmahers, Šneps savā labākajā vecumā, vēl Fregusons, Timonss... vismaz pamatpiecinieka līmenis tiešām bija augstāks.

  +9 [+] [-]

, 2015-03-02 16:17, pirms 9 gadiem
Avatars rakstīja: Nu ja, es arī tā domāju, ka mūsdienu "bāleliņi" ir stipri pārmaksāti, diemžēl. Bet gribētos uzzināt puslīdz oficiālu info. Jāprasa Ģenerālim, kurš gan jau ka atcerās šādas nianses ar vairākām 0:-)
Komandu budžeti nesalīdzināmi. Bročiem pat miljons nebija. Vēl viens būtisks aspekts - komandu pieteikumā varēja būt tikai 2 amerikāņi. Baigi gribētos, lai pie tā kādreiz atgrieztos, jo, paskat, cik daudz klubi pēkšņi pacēlās, kad bija naudu un varēja uzreiz paņemt piecus melņus. Citi, tādi kā broči, kas audzināja savējos puikas, tie pārsvarā pazuda.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-02 16:32, pirms 9 gadiem
Lūdzu, Avatar. Saglabājušies ''BasketApskats'' materiāli.

https://www.youtube.com/watch?v=kiO...
https://www.youtube.com/watch?v=RQm...
https://www.youtube.com/watch?v=6fi...

  +2 [+] [-]

, 2015-03-02 16:38, pirms 9 gadiem
1 rakstīja: Lūdzu, Avatar. Saglabājušies ''BasketApskats'' materiāli.

https://www.youtube.com/watch?v=kiO...
https://www.youtube.com/watch?v=RQm...
https://www.youtube.com/watch?v=6fiXt-x1xS4
Paldies. Laiks apskatīties senās jaunās sejas:-)

  +7 [+] [-]

, 2015-03-02 17:02, pirms 9 gadiem
Tajā sezonā Broči bija monstruāli un ar šīs sezonas Vef tiešām nav nekāda pamata salīdzināt. Līdzīgi kapāties ar Real - tas visu izsaka.

 +17 [+] [-]

, 2015-03-02 17:07, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Ja saliidzina Taa laika broceenus un tagadeejo Vefu naak smiekli. Brochi paarbrauktu paari vefam ar +30.
Pilnībā nepiekrītu... nevis ar +30, bet ar +50. Fergusons kopā ar Timmiju izvālētu VEF grozu tā, ka zāle neaug. Bet tādi pustālie un caurgājieni, kādi bija Robim, vēl ilgi nebūs nevienam Latvijā. Par zelta roku nemaz nerunāšu...
Es kā vecs penža esmu pieredzējis laikus, kad grabināja Valters, Jēkabsons un Muižnieks, un ar lielu pārliecību varu nosaukt divas dream team klubu starpā (leģendāro ASK neskaitot ).

1. Valters, Jēkabsons, Mužinieks, Meļņiks un Bondarenko
2. Štelmahers, Bagatskis, Šneps, Timonss un Fergusons

Ja kāds man nepiekrīt, pats vainīgs. Man vienalga

  +6 [+] [-]

, 2015-03-02 17:21, pirms 9 gadiem
Tiesšām labs raksts. Biežāk tādus. Kad atceros tos laikus skudriņas pa muguru skrien....

  -1 [+] [-]

, 2015-03-02 17:24, pirms 9 gadiem
Ir jāsmejās par tiem, kas kaut ko salīdzina, jo tas ir bezjēdzīgi dēļ vienas lietas - laika.....Tas bija cits basketbols, šajā laikā viņiem grūtāk ietu un tik daudz vairs neārdītos zem groza kā agrāk, jo noteikumi stingrāki utt. Nav vienkārši iespējams salīdzināt dažāda laika komandas, jā pa pozīcijām var, bet tīri spēles ziņā tas ir neiespējami

  -1 [+] [-]

, 2015-03-02 17:27, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Komandu budžeti nesalīdzināmi. Bročiem pat miljons nebija. Vēl viens būtisks aspekts - komandu pieteikumā varēja būt tikai 2 amerikāņi. Baigi gribētos, lai pie tā kādreiz atgrieztos, jo, paskat, cik daudz klubi pēkšņi pacēlās, kad bija naudu un varēja uzreiz paņemt piecus melņus. Citi, tādi kā broči, kas audzināja savējos puikas, tie pārsvarā pazuda.
Ieviešo 2 leģionāru limitu tikai kaitētu mums, dēļ tā, ka labākie LV spēlētāji maksā lielu naudu

     [+] [-]

, 2015-03-02 17:34, pirms 9 gadiem
Basketbola profesoru izrāde - katra gūtā groza izspēle kā konfekte. Garšīgi.
https://www.youtube.com/watch?v=6fi...

  +4 [+] [-]

, 2015-03-02 17:37, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ir jāsmejās par tiem, kas kaut ko salīdzina, jo tas ir bezjēdzīgi dēļ vienas lietas - laika.....Tas bija cits basketbols, šajā laikā viņiem grūtāk ietu un tik daudz vairs neārdītos zem groza kā agrāk, jo noteikumi stingrāki utt. Nav vienkārši iespējams salīdzināt dažāda laika komandas, jā pa pozīcijām var, bet tīri spēles ziņā tas ir neiespējami
shajaa laikaa vinjiem buutu nodroshinaati labaaku treninju apstaaklji un labakas mediciiniskaas iespeejas, takaa iespeejams vinji buutu veel labaaki. Galvenais bija iemest bumbu grozaa nekas nav mainiijies un to labaak prata broceeni nekaa tagadeejais vefs.

     [+] [-]

, 2015-03-02 17:41, pirms 9 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Basketbola profesoru izrāde - katra gūtā groza izspēle kā konfekte. Garšīgi.
https://www.youtube.com/watch?v=6fiXt-x1xS4
Izskatijaas tas Fergusona bloks, ka vinjsh lec augstaak nekaa Westbrooks un Lebrons kopaa.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-02 17:55, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: shajaa laikaa vinjiem buutu nodroshinaati labaaku treninju apstaaklji un labakas mediciiniskaas iespeejas, takaa iespeejams vinji buutu veel labaaki. Galvenais bija iemest bumbu grozaa nekas nav mainiijies un to labaak prata broceeni nekaa tagadeejais vefs.
Tas ir no sērijas kā būtu ja būtu

     [+] [-]

, 2015-03-02 17:56, pirms 9 gadiem
Man gan spilgtāk palikusi atmiņā spēle ar CSKA (loģiski, jo tuvāk šodienai), bet arī spēle ar Reālu bija reāls haips Rīgā. Paldies ģimenei, kas spēja izkārtot biļetes uz visām šim spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-02 18:26, pirms 9 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Gandrīz vai nav spēka vairs rakstīt, cik šādi komentāri ir debili un nepamatoti.
Es nezinu kāpēc šim kungam tik daudz " - ", jo pareizi viņš saka!

     [+] [-]

, 2015-03-02 18:28, pirms 9 gadiem
Šīfers!

  +3 [+] [-]

, 2015-03-02 18:33, pirms 9 gadiem
ja bagāžā ir mīnus 15 un tiek paņemts ar plus četri (pie tam, arī visādi citādi var spriest, ka real tāda relax atmosfēra bijusi), to tiešām var saukt par tik vēsturisku uzvaru?
Tā taču pat nav īsta uzvara.
Visu cieņu par to pašu, protams, bet nevajag pārvērtēt nozīmi.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-02 18:45, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: ja bagāžā ir mīnus 15 un tiek paņemts ar plus četri (pie tam, arī visādi citādi var spriest, ka real tāda relax atmosfēra bijusi), to tiešām var saukt par tik vēsturisku uzvaru?
Tā taču pat nav īsta uzvara.
Visu cieņu par to pašu, protams, bet nevajag pārvērtēt nozīmi.
Kadas mulkibas tu te runaa? Ja, piemeram, futbolaa Ventspils pieveiktu Chelsea ar 1-0 atbildes speelee, bet pirmajaa buutu zaudejusi 0-3, tad taa nebuutu vesturiska uzvara?

     [+] [-]

, 2015-03-02 18:55, pirms 9 gadiem
Un kurš atcerās kas notika 6.tramvajā pēc broču spēlēm???

  +3 [+] [-]

, 2015-03-02 18:56, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kadas mulkibas tu te runaa? Ja, piemeram, futbolaa Ventspils pieveiktu Chelsea ar 1-0 atbildes speelee, bet pirmajaa buutu zaudejusi 0-3, tad taa nebuutu vesturiska uzvara?
nu nebūtu jau arī gluži tas, kas vnk uzvara ar 1:0. bet futenī katram golam daudz lielāks svars, 1:0 izklausās spēcīgi.
bet tie plus četri basī, kad prātā ir mīnus 15 - tā drīzāk ir kā vienas spēles divi puslaiki. Tuvāks salīdzinājums būtu, ja vpils otrajā puslaikā uzvarētu 1:0, bet spēli pakāstu 1:3.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-02 19:49, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: ja bagāžā ir mīnus 15 un tiek paņemts ar plus četri (pie tam, arī visādi citādi var spriest, ka real tāda relax atmosfēra bijusi), to tiešām var saukt par tik vēsturisku uzvaru?
Tā taču pat nav īsta uzvara.
Visu cieņu par to pašu, protams, bet nevajag pārvērtēt nozīmi.
Pilnīgi piekrītu! visu cieņu (un piekrītu ka 1997 gada Broči bija atjaunotās latvijas visu laiku labākā komanda), bet šī uzvara pēc būtības bija zaudējums....

     [+] [-]

, 2015-03-02 20:19, pirms 9 gadiem
Tie bij laiki!. Fergusons ar Timonsu brīnumus rādīja, plus vēl pašmāju zelta rokas. Trīnīši krita un bija saspēles vadītājs ar smadzenēm. Laikam jau kaut kāda nauda arī bija, ja tos divus (F&T) varēja nolīgt. Bet salīdzināt to laiku Bročus ar pašlaiku Vefu nav korekti. Tad jau jātaisa paraugmačs, kur spēlētu toreizējie ar tagadējiem. Skatītājiem patiktu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-02 21:27, pirms 9 gadiem
Kāds varbūt zin,ko dara Kristaps Purnis? Ja godīgi par tādu kadru biju jau aizmirsis.

     [+] [-]

, 2015-03-02 21:36, pirms 9 gadiem
Kāpēc vispār BročiASK tiek saldzināti ar VEFRīga? Kāpēc ne ar BKVentspili?
VEF abi mazie mellie ļoti labi, tikai diegs Bamba nekāds. Bet tas VEFam raksturīgi- labus centrus atrod retāk nekā ārējos. Tolaiku letiņi bija nobrieduši spēlētāji, tagadējie - iesācēji, salīdzināt varēs, kad puikām būs pa 27-29 gadiņi. Abi broču meļņi bija baigie kodēji, tāpēc arī smagā zaude pirmajā mačā. Loģiski, ka augstprātīgie "spāņi" tā pa īstam nenoskaņojās uz otro.
Varbūt kāds var ierakstīt konkrētus skaitļus cik tad pelna tagadējie melnie abās top komandās?

     [+] [-]

, 2015-03-02 21:40, pirms 9 gadiem
Šindleru Jēkabam simtprocentīga taisnība. Bet autoram bišķiņ nav taisnība (lidojošais Freds Fergusons un universālais Markuss Timonss). Drīzāk Timonss bija lidojošais, tāds minidžordāns, kas laukumā varēja izdarīt pilnīgi visu, labākais leģionārs, kas Latvijā spēlējis (pārliecinoši, jo Holdens Latvijā bija vēl nekāds un Četmens arī pamatīgi zaudē meistarībā Timonsam). Freds Fergusons - ļoti kvalitatīvs (ne pārāk garš) centrs, protams, ar ļoti labu lēcienu, taču bumbas ņēma ne tik daudz augstu lecot, kā ar taktiski pareizu spēli un vietas izvēli. Ļoti domājošs centrs, vienmēr atradās tur, kur viņam jābūt, un savus metienus pārsvarā arī realizēja (lai gan nebija baisa punktu mašīna). Tajā spēlē Sporta pilī biju klāt, emocijas +120%.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-02 22:07, pirms 9 gadiem
Kāpēc "lielākās uzvaras vēsturē" un citus sasniegumus nerāda pa LTV? Būtu interesanti paskatīties, kā Bagijs guvis tos 30+ punktus.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-02 22:14, pirms 9 gadiem
Born Ready rakstīja: Kāds varbūt zin,ko dara Kristaps Purnis? Ja godīgi par tādu kadru biju jau aizmirsis.
kaut kad bija pazudis kanādā, neatbildējis uz veco komandasbiedru zvaniem un aizrāvies ar jogu. kaut kā tā.
dēls roberts(1995) pirms gada vēl dsn spēlēja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-02 22:19, pirms 9 gadiem
To uzvaras maču pie mums netranslēja neviena TV (toreiz gan kādas četras vai piecas bija).

  +3 [+] [-]

, 2015-03-02 23:46, pirms 9 gadiem
Par timonsu un fergusonubrunajot vinji ir palikushi latvijas tinju atminja jo bija pirmaie legionari riga kas maceja iedankot. Tipa super talanti 😃 speletaju meistaribu rada limenis kada vinji spele un ka spele. Fergusons ne ar nebija labaks par tagadejo ventspils grantu un timonss bija samera universals uzbrucejs ar musdnienam videju lecienu

  +3 [+] [-]

, 2015-03-02 23:48, pirms 9 gadiem
Runajot par so speli ta palikusi atminjabdrizak ar to ka neviens pat speletaji pashi neticeja ka vares uzvaret un uz cuceni uzvareja jau zaudeta serija izbraukuma macu.
Latvijas basketbola vesture ir bijushi daudz spozaki mirkli lai tadu speli sauktu par vesturisku.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-02 23:54, pirms 9 gadiem
Salidzinat komandas nav korekti. Skaidfs ir viens - rezultati norada to ka rigas klubi visas iespejamas starptautiskas speles ir peramie zeni un nekas nenorada ka kaut kas varetu mainities. Toreiz brociem bija shanses pec fergusona un timonsa pieaistishanas varbut kaut ko pieradit bet tapat ciks vien sanaca.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-03 00:06, pirms 9 gadiem
Un starp citu runajot par piemeram bagatski shtelmaheru un shnepu man kaut ka liekas ka nenoliedzami vinji bija lieliski basketbolisti. Tomer laiki iet un man nez kapec rodas iespaids ka sports tomer pa siem gandriz 20gadiem ir pagajis stipri uz priekshu. Kadreiz visi brinijas par bodirogu un ka redzams vel pec 20 gadiem atceras bet pa lielam tas bija vienkarshi saspeles vaditajs ar augumu drusku virs 2metriem protams ar unikalu driblu un labu pustalo metienu bet ari ne daudz vairak. Talaika latvijas prblema bija ka speletaji bija fiskiski salidzinoshi vaji ar zemu lecienu utt. Jasaka tas pats shtemahers reali normalibstabilitati ieguva tikai spelejot olimpija kados 30gados pirms tam bija loti nestabils. Bagijs pirms ventspils aizsardziba bija katastrofa un ari uzbrukama bija vienveidigs jasaka vins malacis uz kadiem 33man liekas gadiem principa sasniedza savu labako punktu karjera. Par shnepu nekomenteshu varbut ja ne truma varbut ari kaut kas butu bijis no vinja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-03 08:50, pirms 9 gadiem
"salādējot 17 divpunktu metienus, kas summā deva 38 punktus" - ar aritmātiku viss ir kārtībā =)))

  +1 [+] [-]

, 2015-03-03 10:25, pirms 9 gadiem
valdemaars rakstīja: Un starp citu runajot par piemeram bagatski shtelmaheru un shnepu man kaut ka liekas ka nenoliedzami vinji bija lieliski basketbolisti. Tomer laiki iet un man nez kapec rodas iespaids ka sports tomer pa siem gandriz 20gadiem ir pagajis stipri uz priekshu. Kadreiz visi brinijas par bodirogu un ka redzams vel pec 20 gadiem atceras bet pa lielam tas bija vienkarshi saspeles vaditajs ar augumu drusku virs 2metriem protams ar unikalu driblu un labu pustalo metienu bet ari ne daudz vairak. Talaika latvijas prblema bija ka speletaji bija fiskiski salidzinoshi vaji ar zemu lecienu utt. Jasaka tas pats shtemahers reali normalibstabilitati ieguva tikai spelejot olimpija kados 30gados pirms tam bija loti nestabils. Bagijs pirms ventspils aizsardziba bija katastrofa un ari uzbrukama bija vienveidigs jasaka vins malacis uz kadiem 33man liekas gadiem principa sasniedza savu labako punktu karjera. Par shnepu nekomenteshu varbut ja ne truma varbut ari kaut kas butu bijis no vinja.
Bagatskis 37 gados debitēja Eirolīgā

     [+] [-]

, 2015-03-03 11:10, pirms 9 gadiem
valdemaars rakstīja: Par timonsu un fergusonubrunajot vinji ir palikushi latvijas tinju atminja jo bija pirmaie legionari riga kas maceja iedankot. Tipa super talanti 😃 speletaju meistaribu rada limenis kada vinji spele un ka spele. Fergusons ne ar nebija labaks par tagadejo ventspils grantu un timonss bija samera universals uzbrucejs ar musdnienam videju lecienu
Pirmie kas vareeja iedankot............ ar vidēju lēcienu...........

Timonsam bija vairāki Austrālijas čempina tituli basketbolā, šad tad pa ziemu piepelnījās eiropā, čalim vispār bija NBA jāspēlē pie labākas apstākļu sakritības, tas ka viņš uz sezonu bija Bročos- vnk. paveicās.

Par Fergusonu cik dzirdēts, pēc lieliskās sezonas un atrādīšanās Eiropā, pieprasīja vairākkārtīgu algas palielinājumu apartamentus Radisson SAS, bet alkohols un uzdzīve beigās ņēma virsroku.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-03 11:37, pirms 9 gadiem
valdemaars rakstīja: Un starp citu runajot par piemeram bagatski shtelmaheru un shnepu man kaut ka liekas ka nenoliedzami vinji bija lieliski basketbolisti. Tomer laiki iet un man nez kapec rodas iespaids ka sports tomer pa siem gandriz 20gadiem ir pagajis stipri uz priekshu. Kadreiz visi brinijas par bodirogu un ka redzams vel pec 20 gadiem atceras bet pa lielam tas bija vienkarshi saspeles vaditajs ar augumu drusku virs 2metriem protams ar unikalu driblu un labu pustalo metienu bet ari ne daudz vairak. Talaika latvijas prblema bija ka speletaji bija fiskiski salidzinoshi vaji ar zemu lecienu utt. Jasaka tas pats shtemahers reali normalibstabilitati ieguva tikai spelejot olimpija kados 30gados pirms tam bija loti nestabils. Bagijs pirms ventspils aizsardziba bija katastrofa un ari uzbrukama bija vienveidigs jasaka vins malacis uz kadiem 33man liekas gadiem principa sasniedza savu labako punktu karjera. Par shnepu nekomenteshu varbut ja ne truma varbut ari kaut kas butu bijis no vinja.
Nu, protams Citi gadi un Bodiroga tāds luzeris vien bija, kas neko nevarētu izdarīt pat pret mūsdienu sporta skolas absolventiem
https://www.youtube.com/watch?v=DQE...
un neviens viņu neuzskata par labāko spēlētāju, kas lai gan varēja nekad neuzspēlēja NBA

Ja kādam liekas, kas kaut kāda VTB līgas astes gala komanda tiem Bročiem zaudētu mazāk par 30 punktiem, tad viņš nav pie pilna prāta.

Tās komandas sastāvs veidoja kodolu vienam no labākajiem Latvijas izlases modeļiem + vismaz līdz kādam 2008 gadam bija vienots viedoklis, ka neviens leģionārs nebija to divu meļņu tuvumā.

Viņi uzvarēja Real, Itāļu un Turku klubus laikā, kad (es pieņemu) eirolīgā spēlēja daudz mazāk komandu un līdz ar to šī 2. līmeņa turnīra līmenis bija krietni augstāks nekā tagad, kad VEF 100 gadus nav ticis nākošajā kārtā

Zelta paaudzes kodols vs. pāris pukaim, kas ir uzspēlējuši izlasē, kad tās 1. sastāvu vai nu diskvalificēja vai nu džeki paši paņēma pauzi;

Komanda, kas spēlēja līdzīgi ar Spānijas regulārās sezonas uzvarējošo klubu, kur džekam vajadzēja iemest 42 punktus, lai Real nepagrūstu divu spēļu summa pret VEF kas pamanās zaudēt LBL?!

Komanda, kurai uz soliņa sēdēja Purnis, kas viens pats pie Gulbenes spēlēdams meta virs 30 punktiem spēlē... pret jebko, kas sēž uz VEF soliņa?!

Jā šīs divas komandas nevar salīdzināt dēļ atšķirīgajiem laikiem - toreiz skatīties Bročus bija prieks, tagad uz VEF skatoties var tikai sist sev pa pieri

     [+] [-]

, 2015-03-03 12:05, pirms 9 gadiem
Uzbrukums- Izlasei un klubiem ir vienmēr bijis labs, bet aizsardzība, gan viduvēja vai katastrofāla. Nomētāja to Real, tāpat kā Spāniju 2005 EČ.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-03 12:36, pirms 9 gadiem
HB rakstīja: Nu, protams Citi gadi un Bodiroga tāds luzeris vien bija, kas neko nevarētu izdarīt pat pret mūsdienu sporta skolas absolventiem
https://www.youtube.com/watch?v=DQE...
un neviens viņu neuzskata par labāko spēlētāju, kas lai gan varēja nekad neuzspēlēja NBA

Ja kādam liekas, kas kaut kāda VTB līgas astes gala komanda tiem Bročiem zaudētu mazāk par 30 punktiem, tad viņš nav pie pilna prāta.

Tās komandas sastāvs veidoja kodolu vienam no labākajiem Latvijas izlases modeļiem + vismaz līdz kādam 2008 gadam bija vienots viedoklis, ka neviens leģionārs nebija to divu meļņu tuvumā.

Viņi uzvarēja Real, Itāļu un Turku klubus laikā, kad (es pieņemu) eirolīgā spēlēja daudz mazāk komandu un līdz ar to šī 2. līmeņa turnīra līmenis bija krietni augstāks nekā tagad, kad VEF 100 gadus nav ticis nākošajā kārtā

Zelta paaudzes kodols vs. pāris pukaim, kas ir uzspēlējuši izlasē, kad tās 1. sastāvu vai nu diskvalificēja vai nu džeki paši paņēma pauzi;

Komanda, kas spēlēja līdzīgi ar Spānijas regulārās sezonas uzvarējošo klubu, kur džekam vajadzēja iemest 42 punktus, lai Real nepagrūstu divu spēļu summa pret VEF kas pamanās zaudēt LBL?!

Komanda, kurai uz soliņa sēdēja Purnis, kas viens pats pie Gulbenes spēlēdams meta virs 30 punktiem spēlē... pret jebko, kas sēž uz VEF soliņa?!

Jā šīs divas komandas nevar salīdzināt dēļ atšķirīgajiem laikiem - toreiz skatīties Bročus bija prieks, tagad uz VEF skatoties var tikai sist sev pa pieri
Tu saproti, ka runā par divām dažāda laika komandām? Tās ir neiespējami salīdzināt, jo noteikumi un pats basketbols ir diezgan pa šo laiku mainījies....Jebkādi pieņēmumi ir tukšas pasakas, tāpēc ir bezjēdzīgi tēmu turpināt

  +2 [+] [-]

, 2015-03-03 13:22, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu saproti, ka runā par divām dažāda laika komandām? Tās ir neiespējami salīdzināt, jo noteikumi un pats basketbols ir diezgan pa šo laiku mainījies....Jebkādi pieņēmumi ir tukšas pasakas, tāpēc ir bezjēdzīgi tēmu turpināt
Basketbols ir mainījies, noteikumi mainījušies, salīdzināt nevar......
Runa ir par to , ka Broči savā laikā basketbolā bija daudz augstāka līmeņa komanda nekā Vef šobrīd, par to ka Latvijā tik augsta līmeņa komandas šobrīd nav.

Par to liecina sasniegumi laukumā , leģionāru līmenis, vietējo spēlētāju līmenis, jo tiešām nesalīdzināsim tagad Jakoviču ar Štelmaheru, Bagatski ar Timmu, Šnepu ar Strēlnieku vai vēl kādu....tam nav jēgas.
Protams būtu ļoti labi ja arī Vef vai kāda cita LV komanda sasniegtu Broču tā gada līmeni uz Eiropas "skatuves".
Vefs uz to pusi sāka vilkt, kad komandā bija Roulends un tādi izlases veči kā KBērziņš, Dairis Bertāns, Janičenoks, Sandis Valters.... tagad Latvijā nav tādas komandas.

     [+] [-]

, 2016-04-18 16:16, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Man gan spilgtāk palikusi atmiņā spēle ar CSKA (loģiski, jo tuvāk šodienai), bet arī spēle ar Reālu bija reāls haips Rīgā. Paldies ģimenei, kas spēja izkārtot biļetes uz visām šim spēlēm.
Kā tur bija vispār (man drusku atmiņa par to spēli jau pačābējusi), atbildes spēle bija ventiņos un beigās bijām priekšā divu spēļu summā... bet līdz ar beigām CSKA izvilka... mūsu Juris Umbraško? Vai es te galīgi atceros muļķības?

edit: un tas bija NEBL turnīrs, vai ne?