Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Pusgads līdz "EuroBasket": skats uz kandidātiem

Andrejs Siliņš

Pusgads līdz "EuroBasket": skats uz kandidātiem
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Tieši pēc pusgada, 5. septembrī, Latvijas valstsvienība uzsāks vēsturisko “EuroBasket 2015” finālturnīru ar spēli pret Beļģijas izlasi. Līdz laikam, kad uzzināsim, kas būs tie 12 spēlētāji, kuri dosies laukumā, vēl jāpagaida labs brīdis, bet pusgads pirms finālturnīra varētu būt atskaites punkts tam, kā līdz šim savās klubu komandās veicies valstsvienības kandidātiem.

Pagaidām tās var būt tikai spekulācijas, un katrs savā kandidātu lokā noteikti iekļautu vēl kādu, savukārt kādu no minētajiem neaicinātu. Galvenais treneris Ainars Bagatskis teicies aicināt 15-16 spēlētājus uz pirmajiem treniņiem. Protams, vienmēr pastāv iespēja paplašināt kandidātu loku, ņemot vērā apstākļus.

“Aiz sānu līnijas” piedāvā savu versiju par kandidātiem un to, kā viņiem veicies šajā sezonā. Iekavās aiz kluba iespēja uzspiest uz linka, kas aizved uz spēlētāja statistiku attiecīgajos turnīros. Pozīcijas mūsdienu basketbolā ir saplūdušas, un Latvijai šajā ziņā ir labs materiāls - spēlētāji, kuri var spēlēt vairākās pozīcijās. Šo iespēju Bagatskim patīk izmantot, tādējādi radot galvassāpes klasiskāk spēlējošiem pretiniekiem.

PG

Jānis Strēlnieks, Bambergas “Brose Baskets” (Vācija, Eiropas kausa play-off)
Stabila izlases vērtība, viens no vadošajiem spēkiem arī savā klubā, kas tikai loģiskā kārtā raisa interesi par spēlētāju arvien augstāka līmeņa klubiem. Labs sniegums gan Bundeslīgā, gan Eiropas kausā. Viens no savas komandas vilcējiem.

Ingus Jakovičs, Rīgas VEF (Latvija, VTB līga, Eiropas kauss)
Izmantoja iespēju, kamēr VEF meklēja pirmo saspēles vadītāju ārpus dzimtenes robežām. Labi jūtas, kad ir konkrēta trenera uzticība (tā tas bija gan Liepājā, gan tagad VEF, kur Loverijs un Jakovičs mazāk konkurē, vairāk papildina viens otru). Bažas rada brīži, kad jākonkurē par vietu ar kādu citu.

Kaspars Vecvagars, Kauņas “Žalgiris” (Lietuva, Eirolīgas Top16)
Novembra izskaņā “Žalgira” menedžments ziņoja, ka Vecvagara atveseļošanās process varētu ilgt piecus līdz sešus mēnešus. Tas nozīmē, ka uz izlases sagatavošanās laiku Vecvagars varētu būt ierindā. Ja būtu vesels, Kaspars būtu stabils otrais saspēles vadītājs aiz Strēlnieka, bet tīro saspēles vadītāju deficīta apstākļos Vecvagars varētu noderēt arī tagad, kad ilgstoši trūkusi spēļu prakse. Jautājums, uz kuru jāatbild pašam un ārstiem – vai, skatoties ilgtermiņā, sišanās par vietu izlasē šajā karjeras posmā ir vajadzīga.

SG

Žanis Peiners, “Ventspils” (Latvija, BBL, Eiropas kauss)
Mazāk izteiksmīga sezona, kā iepriekšējā un kā gaidīts. Bagatska sistēmā noteikti justos ērtāk nekā pie Štelmahera. Ar visu to bijušas vairākas spilgtas epizodes. Pagājušā gada izlases modelī Žanim bijusi paredzēta nozīmīga loma. Var kļūt par melno zirdziņu, jo uz Eiropas fona Peiners ir kopumā nezināms spēlētājs.

Jānis Blūms, Atēnu “Panathinaikos” (Grieķija, Eirolīga Top16)
Kapteinis. Veids, kādā tika pie līguma līdz sezonas beigām tikai vēlreiz apliecināja visiem jau zināmo – Jānis vienmēr ir formā un savu pienesumu spēj sniegt kā aizsardzībā, tā uzbrukumā. Uzdevumi uzbrukumā ir limitēti, bet savas iespējas izmanto gandrīz perfekti. Arī izlasē, kur ar bumbu bija vairāk un vairāk bija jāveido pašam sev situācijas, bija viens no līderiem.

Dairis Bertāns, “Bilbao Basket” (Spānija)
Ir starp komandas labākajiem punktu guvējiem, savas stiprās īpašības izmanto lieliski un tās ir tādā līmenī, ka arī, otro sezonu spēlējot Spānijā, pretiniekiem īstas atbildes nav. Sezonu nedaudz pabojāja savainojums, pēc kura pārāk ātri mēģināja atgriezties, kas savukārt atkal noveda pie vairāku maču izlaišanas. Kopumā – laba sezona augstā līmenī.

SG/SF

Kristaps Janičenoks, “Ventspils” (Latvija, BBL, Eiropas kauss)
Sezonas pirmo daļu izbojāja darba trūkums un savainojums. Ir drošā vietā un labi iejuties sistēmā, kas diezgan stipri atšķiras no iepriekšējos gados Rīgā spēlētās. Izlases kontekstā joprojām labākais snaiperis valstī (pēc Bagatska vārdiem, snaiperis ir tas, kurš var iemest vajadzīgā brīdī nevis vienkārši mest).

Jānis Bērziņš, Rīgas VEF (Latvija, VTB līga)
Atgriešanās pēc gadu ilga pārtraukuma sanākusi lēna, bet tas tikai normāli. Ieejot jau spēlējošā komandā ne spilgti uzlaboja VEF sniegumu, ne arī to pasliktināja. Labi izskatās otrā numura pozīcijā, kur ar bumbu jābūt biežāk. Šobrīd vairāk atpūtas devējs citiem, nekā rezultāta taisītājs.

Rihards Kuksiks, “Nizhny Novgorod” (Krievija, VTB līga, Eirolīgas Top16)
Savainojums, darba trūkums, plaušu karsonis… un tagad Eirolīgas Top16 turnīrā! Palīdzīga roka no izlases trenera nāca tieši laikā – vēl ilgāka uzturēšanās Saratovā varētu novest pie depresijas, savukārt tagad ir vietā, kur nav jābaidās arī kļūdīties un ir iespēja atgūt pārliecību par saviem spēkiem.

SF/PF

Jānis Timma, Rīgas VEF (Latvija, VTB līga, Eiropas kauss)
Solis, lai arī neliels, uz augšu karjerā – Jānis producē savu “Ventspilī” rādīto (produktīvs visos spēles elementos) arī augstākā līmenī (VTB, Eiropas kauss). Tai pašā laikā – sistēma ļautu vairāk uzņemties un demonstrēt individuālo meistarību, bet varbūt Jānis nemaz nav tāds spēlētājs.

Ojārs Siliņš, “Grissin Bon Reggio Emilia” (Itālija, Eiropas kauss)
Noteikti tāds spēlētājs šobrīd nav Siliņš, kurš savukārt labāk justos Štelmahera veida sistēmā, nekā visai individuālajā Itālijas basketbolā. Pēc grūta sezonas sākuma (savainojums trīs pirmos mēnešus) veiksmīga transformācija trešā numura pozīcijā. Joprojām spēlē 5-10 minūtes mačā arī kā ceturtais numurs. Trūkst stabilitātes un veselības.

Dāvis Bertāns, Vitorijas “Laboral Kutxa” (Spānija, Eirolīgas Top16)
Pārsvarā spēlējot trešā numura pozīcijā, tiek pie iespējas sevi nodemonstrēt ne tikai kā metējs, bet arī caurgājienos. Pārliecība visaugstākajā līmenī, bet dažreiz šķiet, ka varētu pieņemt labākus lēmumus. Tiek trenēts ar iespējām “izvilkt” komandu maču galotnēs, pagaidām neveiksmīgi, bet jānāk brīdim, kad šādi “treniņi” dos rezultātu. Varbūt izlasē?

Mareks Mejeris, Rīgas VEF (Latvija, VTB līga, Eiropas kauss)
Tāpat kā izlasē, arī VEF demonstrē labāku sniegumu ceturtā numura pozīcijā. Stabilitātes un metiena no distances pietrūkst. Brīžiem spilgts un agresīvs, brīžiem neredzams, bet savu darbu paveic. Un brīžiem šķiet, ka aizmirstas (zaudē koncentrāciju?) un iekrīt aizsardzībā, kļūdas uzbrukumā.

PF

Andrejs Gražulis, “Ventspils” (Latvija, BBL, Eiropas kauss)
LBL un BBL līmenī “Ventspils” sastāvā labs 10-15 minūšu spēlētājs, debija Eiropas kausā ne visai izteiksmīga. Auguma centimetru trūkumu kompensē ar enerģiju. Viens no tiem, kas izlasē var uzturēt kārtīgu kapiņu arī ikdienas treniņos.

Rolands Šmits, Madrides “Fuenlabrada” (Spānija, Spānija-3)
Spēles nav redzētas. Pēc statistikas līderis Spānijas trešajā līgā, tiek pie limitētām iespējām ACB līgā. Negriezīs ceļu nevienam. Jākoncentrējas uz startu U20 izlases rindās, kur var kļūt par zvaigzni un pievērst sev lielu uzmanību.

Rolands Freimanis, Kazaņas “Unics” (Krievija, VTB līga, Eiropas kausa play-off)
Līdz janvāra beigām lielisks sniegums “Kalev” rindās, lieliskas spēles pret grandiem (17+8pret “Khimki”, 23+6 pret CSKA, 19+9 pret “Unics”, pret “Lokomotiv” 20+7). Kazaņā jāsaprot, kur nonācis un kā cīnīties par spēles laiku. Otrajā lietā diemžēl jārēķinās arī ar Krievijas basketbola īpatnībām un Kazaņas kluba ambīcijām, kas grūti savienojamas ar jauna spēlētāja iespēlēšanu komandā sezonas laikā. Tam vajadzētu radīt tikai lielāku izsalkumu sevi atkal apliecināt izlasē.

PF/C

Kaspars Bērziņš, Samaras “Krasnye Krylia” (Krievija, VTB līga)
Pārliecinošs līderis un svarīgākais spēlētājs diezgan vājā VTB līgas komandā. Pieci “double-double”, viens nestandarta “triple-double” (24+10ab+11ip pret “Khimki”). Labā ziņa – spēļu prakse pret laba un augstākā līmeņa pretiniekiem. Izlases sakarā ļoti svarīga figūra ne tikai ceturtā, bet arī piektā numura pozīcijā.

Kristaps Porziņģis, “Sevilla” (Spānija, Eiropas kausa Last32)
19 gadu vecumā līderis Eiropas kausa Last32 turnīra komandā no Spānijas. Uz Kristapu spēlē un Kristapu mēģina izcelt, viņš šīs iespējas bez kautrēšanās izmanto. Jautājums, uz kuru jāatbild – kā Kristaps sevi parādīs brīdī, kad nebūs tas, kuram klubs vēlas uzsist cenu. Talanta un spēju ziņā problēmām nevajadzētu būt, traucēt var tikai pieredzes trūkums. Spēlēšanai izlasē šķēršļus priekšā var aizlikt tikai klubs, kas draftēs Kristapu, lai gan ir piemēri, kad klubs neliedz spēlētājam startu izlasē, piemēram, Jannis Antetokunmpo 2013. gadā tika draftēts ar 15. numuru, bet dažas nedēļas vēlāk spēlēja Eiropas U20 čempionātā Tallinā. No otras puses – “EuroBasket” norisināsies septembrī, kad NBA klubiem sākas treniņnometnes.

C

Andrejs Šeļakovs, “Jēkabpils” (Latvija, BBL)
Izārstējis izlasē gūto savainojumu, Šeļakovs atgriezās laukumā “Jēkabpils” sastāvā. Vidēji 20 minūtēs savāc ap 8-9 punktiem un virs 7 bumbām. BBL turnīrā realizēti 75% soda metienu. Formas atgūšana pēc savainojuma ļāvusi aizvadīt labu sezonas otro pusi.

Ronalds Zaķis, Rīgas VEF (Latvija, VTB līga, Eiropas kauss)
Pagājušajā sezonā bija viens no “Ventspils” labākajiem punktu guvējiem LBL, BBL un FIBA Izaicinājuma kausā. Pāriešana līmenī augstāk (VTB līga, Eiropas kauss) sākās neizteiksmīgi un viļņveidīgi, bet sezonas otrajā pusē pamazām kļuvis par VEF vadošo spēlētāju garajā galā. Kopš decembra beigām sešos VTB mačos vidēji 11,2 punkti un 4,0 bumbas un komandai trīs uzvaras sešās spēlēs.

Mārtiņš Meiers, “Ventspils” (Latvija, BBL, Eiropas kauss)
Līdzīgi kā Zaķim, arī Meieram neizteiksmīgs sezonas sākums. Joprojām brīžiem piezīmju problēma, kas bijis viens no iemesliem spēles laika limitēšanai. Eiropas kausā spēlēja salīdzinoši maz. Šķiet, šobrīd Zaķis aizsteidzies garām Meieram.

Lauris Blaus, “Liepāja/Triobet” (Latvija, BBL)
Ja viens no ilggadējākiem izlases spēka uzbrucējiem Uvis Helmanis aicina Lauri pārbaudīt izlases kandidātos, lai iet! Liepājas komanda demonstrē labāko sniegumu pēdējo gadu laikā, un Blaus ir viena no komandas vadošajām figūrām, kļūstot par efektīvāko spēlētāju. 15. novembra uzvarā pār “Ventspili” gandrīz sasniegts “triple-double” (14p+9ab+10ip). Izlasē var saasināt konkurenci.

Slēpts komentārs: asta

     [+] [-]

, 2015-03-05 15:41, pirms 10 gadiem
Man pagaidām sanāk kkā tā... Strēlnieks, Žanis/Jakovičs/J.Bērziņš (nevaru nekā izšķirties), Blūms, Dairis, Janičenoks, Timma, Siliņš, Dāvis, Freimis/Meiers, Bērzs, Porziņģis, Zaķis.

Pārējie manuprāt nevelk. Un vispār būtu arī interesanti kādā pārbaudē apskatīties D.Rozīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-03-05 15:42, pirms 10 gadiem
asta rakstīja: Lieku uz šādu 12 cilvēku sastāvu:

Strēlnieks, Jakovičs
Blūms, 2x Bertāns, Janičenoks, Timma, Kuksiks
Bērzs, Freimanis, Zaķis, Porzinģis

P.S. Kur Biedriņš???
Piekritu, bet Jakovicu tur nevajag..nepavilks to limeni

  -2 [+] [-]

, 2015-03-05 15:48, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Piekritu, bet Jakovicu tur nevajag..nepavilks to limeni
Un kurš, tavuprāt, mainīs Strēlnieku? Blūms nepavilks. Bet savas 10-15 minūtes Jakovičs varētu arī mēģināt pavilkt. Šķēle (abi) točn garam šogad.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-05 15:53, pirms 10 gadiem
asta rakstīja: Un kurš, tavuprāt, mainīs Strēlnieku? Blūms nepavilks. Bet savas 10-15 minūtes Jakovičs varētu arī mēģināt pavilkt. Šķēle (abi) točn garam šogad.
Vislabak Peiners, bet ja veseliba liedz, tad jau labak Jeromanovs vai Sirsnins.

  +7 [+] [-]

, 2015-03-05 15:56, pirms 10 gadiem
asta rakstīja: Un kurš, tavuprāt, mainīs Strēlnieku? Blūms nepavilks. Bet savas 10-15 minūtes Jakovičs varētu arī mēģināt pavilkt. Šķēle (abi) točn garam šogad.
Es ar domāju, ka Žanis vai Dairis... Vispār arī Strēlnieks cik redzēts klubā šogad daudz spēlē SG.. un tāda izteikta PG mums nav vispār..

     [+] [-]

, 2015-03-05 16:00, pirms 10 gadiem
Rinalds Helmanis rakstīja: Vislabak Peiners, bet ja veseliba liedz, tad jau labak Jeromanovs vai Sirsnins.
Nu nezinu... mani biedē tas 2 metrīgais saspelnieks, bet varbūt tas ir mans IMHO

 +20 [+] [-]

, 2015-03-05 16:02, pirms 10 gadiem
Jakovičs – JŪS KO? Jānis Bērziņš – JŪS KO? Tas ir Eiropas čempionāts nevis kaut kāds bērnudārzs!

  +6 [+] [-]

, 2015-03-05 16:05, pirms 10 gadiem
asta rakstīja: Un kurš, tavuprāt, mainīs Strēlnieku? Blūms nepavilks. Bet savas 10-15 minūtes Jakovičs varētu arī mēģināt pavilkt. Šķēle (abi) točn garam šogad.
Ko Blūms nepavilks?

Domāju ka reti kurš mazās pozīcijas spēlētājs spētu ar Blūmu sacensties tīri fiziskā ziņā!

  +8 [+] [-]

, 2015-03-05 16:08, pirms 10 gadiem
aloizs rakstīja: Man pagaidām sanāk kkā tā... Strēlnieks, Žanis/Jakovičs/J.Bērziņš (nevaru nekā izšķirties), Blūms, Dairis, Janičenoks, Timma, Siliņš, Dāvis, Freimis/Meiers, Bērzs, Porziņģis, Zaķis.

Pārējie manuprāt nevelk. Un vispār būtu arī interesanti kādā pārbaudē apskatīties D.Rozīti.
J Bērziņš? Tu to nopietni? Beidz sapņot! Skaidrs ka Bagija favorīts ir Kuksiks un Rihards izlasē vienmēr aizvada savas labākās spēles!

Priekšā uz šo poziciju ir Janičenoks, Timma, Siliņš un Kuksiks.. arī Dāvis var spēlēt 3nr pozicijā.. vieta Bērziņam te nav.. te nav vairs 2013 gada vasara kad uz šo vietu bija tik cilvēku cik bija un pēc traumas Bērziņš izskatās pašvaki, vismaz pagaidām!

Nākotnes vārdā J Bērziņu sastāvā Bagatskis vairs neliks!

  -4 [+] [-]

, 2015-03-05 16:08, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ko Blūms nepavilks?

Domāju ka reti kurš mazās pozīcijas spēlētājs spētu ar Blūmu sacensties tīri fiziskā ziņā!
Blūms vairs īsti nevada saspēli kā agrāk un EK pierādīja, ka Jakovičs var nospēlēt savas 5 - 10 minūtes kā otrais pg, jo ir vajadzīga tīrs saspēles vadītājs

Rytas sastāvā varējām redzēt kā Blūms mocījās PG pozīcijā

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 16:09, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ko Blūms nepavilks?

Domāju ka reti kurš mazās pozīcijas spēlētājs spētu ar Blūmu sacensties tīri fiziskā ziņā!
Viņš jau kādu laiku pirms teica, ka viņam grūti spēlēt saspēles pozīcijā. Vecums arī nenāk viens.. tapēc tiešām neieteiktu rēķināties ar Blūmu, kā ar saspelnieku.

  -4 [+] [-]

, 2015-03-05 16:09, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: J Bērziņš? Tu to nopietni? Beidz sapņot! Skaidrs ka Bagija favorīts ir Kuksiks un Rihards izlasē vienmēr aizvada savas labākās spēles!

Priekšā uz šo poziciju ir Janičenoks, Timma, Siliņš un Kuksiks.. vieta Bērziņām te nav.. te nav vairs 2013 gada vasara kad uz šo vietu bija tik cilvēku cik bija un pēc traumas Bērziņš izkastās pašvaki, vismaz pagaidām!

Nākotnes vārdā J Bērziņu sastāvā Bagatskis vairs neliks!
Bērziņš iet SG, bet tu sauc SF un PF pozīciju

 +10 [+] [-]

, 2015-03-05 16:10, pirms 10 gadiem
asta rakstīja: Viņš jau kādu laiku pirms teica, ka viņam grūti spēlēt saspēles pozīcijā. Vecums arī nenāk viens.. tapēc tiešām neieteiktu rēķināties ar Blūmu, kā ar saspelnieku.
Ja izlasei vajadzēs tad Blūms var arī 10 minūtes centrā spēlēt!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-05 16:10, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bērziņš iet SG, bet tu sauc SF un PF pozīciju
kas viņš par sg?? smejies vai? varbūt viņš vispār ir - pg??

tas ka siliņš viņu tur ielicis tā ir viņa problēma, bet skaidrs ka Bērziņš ir 3ais nummurs - sf!

  +7 [+] [-]

, 2015-03-05 16:11, pirms 10 gadiem
Rinalds Helmanis rakstīja: Vislabak Peiners, bet ja veseliba liedz, tad jau labak Jeromanovs vai Sirsnins.
Peiners tak ir vairākkārt pārbaudīts un ir secināts, ka vasarās nevar turēt slodzes. Vai pēkšņi kas ir mainījies?
Vecvagars izlasei būtu ļoooti vajadzīgs, taču veselība pirmajā vietā.

No atlikušajiem īsti neder neviens. Līdz ar to Francijā varētu mēģināt ar trim mazajiem rotācijā iztikt (Strēlnieks, Blūms, Dairis). Lai tas izdotos, Rīgā vadošos aizsargus nedrīkst pārslogot un Jakovičam un vēl kādam (varbūt Jeromanovs, varbūt Šķēle, varbūt kāds no Amerikas) vajadzētu spēlēt lielas minūtes.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 16:11, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja izlasei vajadzēs tad Blūms var arī 10 minūtes centrā spēlēt!
Nevar uz to paļauties, jo kvalifikācijā uzbrukums palika lēnāks gan ar Blūmu gan ar Bertānu pg pozīcijā

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 16:12, pirms 10 gadiem
Mans sastavs:
Strelnieks, Peiners, Blums, Bertans, Janicenoks, Kuksiks, Bertans, Timma, Freimanis, Berzs, Zakis, Meiers.

     [+] [-]

, 2015-03-05 16:12, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: kas viņš par sg?? smejies vai? varbūt viņš vispār ir - pg??

tas ka siliņš viņu tur ielicis tā ir viņa problēma, bet skaidrs ka Bērziņš ir 3ais nummurs - sf!
Nu VEF viņš jau arī spēlē tikai SG pozīcijā, tagad, kad spēlētāju trūkums vairāk kā SF iet....Bērziņš tomēr vairāk der kā SG

  +3 [+] [-]

, 2015-03-05 16:13, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bērziņš iet SG, bet tu sauc SF un PF pozīciju
kurš te var spēlēt PF pozīcijā? Kuksiks? Timma? Janičenoks? Bertāns var jā, bet viņš var arī SF spēlēt!

Nu ja Tu runā par LBL tad par PF var spēlēt jebkurš no viņiem jā!!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 16:14, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: kurš te var spēlēt PF pozīcijā? Kuksiks? Timma? Janičenoks? Bertāns var jā, bet viņš var arī SF spēlēt!

Nu ja Tu runā par LBL tad par PF var spēlēt jebkurš no viņiem jā!!
Bertānu neliks SF, jo tā pozīcija pilna un tas pats ar Siliņu

SF būs Janičenoks, Timma/Kuksiks.....Vēl protams var Bagatskis izdomāt, ka laidīs Timmu reizēm PF pozīcijā ja vēlēsies Janičenoku laukumā turēt

  +7 [+] [-]

, 2015-03-05 16:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nu VEF viņš jau arī spēlē tikai SG pozīcijā, tagad, kad spēlētāju trūkums vairāk kā SF iet....Bērziņš tomēr vairāk der kā SG
Jebkurā gadījumā tā būs gada sensācija basketbolā ja viņš tiks izlases 12niekā!

Izlases tikšana uz RIO pa taisno būtu mazāka sensācija kā Bērziņa tikšana sastāvā!

Nekā personīga, bet uz doto brīdi viņš nav izlases spēlētājs!

  +3 [+] [-]

, 2015-03-05 16:15, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: J Bērziņš? Tu to nopietni? Beidz sapņot! Skaidrs ka Bagija favorīts ir Kuksiks un Rihards izlasē vienmēr aizvada savas labākās spēles!

Priekšā uz šo poziciju ir Janičenoks, Timma, Siliņš un Kuksiks.. arī Dāvis var spēlēt 3nr pozicijā.. vieta Bērziņam te nav.. te nav vairs 2013 gada vasara kad uz šo vietu bija tik cilvēku cik bija un pēc traumas Bērziņš izskatās pašvaki, vismaz pagaidām!

Nākotnes vārdā J Bērziņu sastāvā Bagatskis vairs neliks!
Bērziņu domāju kā SG..
Par Kuksiku tev piekrītu. Viņš ir Bagija favorīts, bet es "uzliku" uz Siliņu, kurš arī var iemest no distances, aizsardzībā ir daudz labāks un kopumā daudzpusīgāks.. bet tas protams mans subjektīvais viedoklis..

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 16:16, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jebkurā gadījumā tā būs gada sensācija basketbolā ja viņš tiks izlases 12niekā!

Izlases tikšana uz RIO pa taisno būtu mazāka sensācija kā Bērziņa tikšana sastāvā!

Nekā personīga, bet uz doto brīdi viņš nav izlases spēlētājs!
Uz doto brīdi pilnībā piekrītu, nav vēl tā ātruma, izņemot vienā spēlē, un pieklibo precizitāte, es domāju viņa gadījumā daudz ko izteiks starpsezonā ieliktais

  +3 [+] [-]

, 2015-03-05 16:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bertānu neliks SF, jo tā pozīcija pilna un tas pats ar Siliņu
Siliņš PF?? PF jāstrādā arī zem groziem, jāvāc bumbas - Siliņš to dara?

Šķiet ka Siliņš vasarā pats intervijā teica ka strādā lai spēlētu tikai 3 numura pozicijā!

Intervija Sportacentrā, pameklē palasi!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 16:17, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Siliņš PF?? PF jāstrādā arī zem groziem, jāvāc bumbas - Siliņš to dara?

Šķiet ka Siliņš vasarā pats intervijā teica ka strādā lai spēlētu tikai 3 numura pozicijā!

Intervija Sportacentrā, pameklē palasi!
Atceros jā, bet padomā, ka citas īsti iespējas nav, Janičenoku nevar likt kā SG, jo pret ātriem 2jiem numuriem viņš aizsardzībā līdzi netiktu

  +6 [+] [-]

, 2015-03-05 16:18, pirms 10 gadiem
Izlasē nav vieta ne Vecvagaram kurš spēlējis nav vairāk kā gadu jau, ne Bērziņam Jānim!

Ja ar veselību viss būs ok tad izlasē viņi vel spēlēs, bet 2015 gada izlases modelim jābūt ir ar skatu uz tagadni nevis jāņem kāds izlasē nākotnes vārdā!

  +7 [+] [-]

, 2015-03-05 16:21, pirms 10 gadiem
Fascinē ka Siliņš džeku (Vecvagaru) liek pie kandidātiem pat neskatoties uz to ka vasarā būs 1.5 gads kopš Vecvagars nav spēlējis basketbolu vispār!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-05 16:22, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fascinē ka Siliņš džeku (Vecvagaru) liek pie kandidātiem pat neskatoties uz to ka vasarā būs 1.5 gads kopš Vecvagars nav spēlējis basketbolu vispār!
Var tikai piekrist tev, varbūt fizisko dabūtu, bet bez spēļu prakses šaubos, ka viņam labi ietu

  +2 [+] [-]

, 2015-03-05 16:23, pirms 10 gadiem
Lai vai kā par mazo galu nav jāuztraucas, es vairāk domāju, ka jācenšas pēc iespējas sabalansētāks garais gals dabūt, lai spēle nepaliktu sliktāka, kad piemēram Bērzs noiet nost un pamatcentrs, kur pagaidām izskatās, ka Zaķis ies vai Porziņģis ja spēlēs izlasē

  -2 [+] [-]

, 2015-03-05 16:27, pirms 10 gadiem
kur mazais Sķēle?

Šeļokovs izlasē? Nopietni? Tad jau labāk Biedriņš nāk kapāt vai Kambis, nekā tas nabags.

  +7 [+] [-]

, 2015-03-05 16:37, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fascinē ka Siliņš džeku (Vecvagaru) liek pie kandidātiem pat neskatoties uz to ka vasarā būs 1.5 gads kopš Vecvagars nav spēlējis basketbolu vispār!
Nu bet viņš jau lika viņu tikai kandidātos un es tur neko sliktu neredzu. Tu zini vēl kādu 21-22 gadnieku mums tik ļoti īsajā PG pozīcijā, kurš jau Žalgira sistēmā spēlē cik gadus? No offence, bet viņa CV ir visai spilgts un to neņemt vērā būtu nedaudz neapdomīgi. Kandidātos viņš vietu pelnījis noteikti ir. Vai reāli izlasē - tas ir diskutabls jautājums un to jau gan ir jāskatās tad, kad kaut ko atsāks ar basketbolu darīt!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-05 16:45, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Nu bet viņš jau lika viņu tikai kandidātos un es tur neko sliktu neredzu. Tu zini vēl kādu 21-22 gadnieku mums tik ļoti īsajā PG pozīcijā, kurš jau Žalgira sistēmā spēlē cik gadus? No offence, bet viņa CV ir visai spilgts un to neņemt vērā būtu nedaudz neapdomīgi. Kandidātos viņš vietu pelnījis noteikti ir. Vai reāli izlasē - tas ir diskutabls jautājums un to jau gan ir jāskatās tad, kad kaut ko atsāks ar basketbolu darīt!
CV nespēlē laukumā, ja viņš nav gatavs uz to brīdi pilnvērtīgi kandidēt uz vietu sastāva, tad kāpēc citu nepamēģināt? Bet nu to redzēsim, kad sāksies treniņnometne

  +3 [+] [-]

, 2015-03-05 17:28, pirms 10 gadiem
Nekā baigi grūta jau Bagatskim nebūs. 10 kadri, kas toč spēlēs un veidos kodolu, jau faktiski ir zināmi. Ziepes var sākties, ja būs traumas (tfu, tfu, tfu). Es gan stipri šaubos, vai Porziņģis šogad izlasē spēlēs drafta kontekstā. Jautājums ir arī, vai vajag. Interesanti būs Dāvi beidzot redzēt spēlējam. Ja netiks uz Rio, Blūmam un Janičenokam pēdējais turnīrs izlasē.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-05 17:32, pirms 10 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Rīgā vadošos aizsargus nedrīkst pārslogot...
Uz otro posmu vēl ir jātiek. Aplami domāt, ka Blūmu un Strēlnieku kāds Rīgā saudzēs. Bagatskim jau tāpat ir diezgan plaša un bieža rotācija. Un man kaut kā ir čujs, ka no tīrajiem PG izlasē spēlēs tikai Strēlnieks, kuru epizodiski var mainīt tas pats Blūms vai Bertāns.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-05 17:35, pirms 10 gadiem
Laba diskusija. Kā vienmēr, daudz interesantu un pamatotu viedokļu, tātad, basketbols Latvijā ir dzīvs un cilvēki tam seko! Sastāvs interesants, bet mani uztrauc PG un C, kur mums ir lielākie trūkumi, pārējie +/- ir skaidri. Nu lai veicas!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 17:41, pirms 10 gadiem
Ko tad Silins, dara izlases kandidatos, so sezon vins ir parādija kaut ko ieveribas cienīgu spēli, vai vins ir ieklauts kandidatos tam dēļ ka viņš knapi spēle kaut kada Italijas vidusmēra komanda,

  -3 [+] [-]

, 2015-03-05 17:44, pirms 10 gadiem
PG ir vajadzīgs Kristaps Valters un centram ir jāņem tas Biedriņš, jo mums vajag vismaz divus labus centrus. Izlases kandidāti būs tādi cerams PG Jānis Strelnieks,Kristaps Valters,Ingus Jakovičš. SG Jānis blūms, Dairis Bertāns,Armands Sķele, Aigars Sķele. SF Kristaps Janičenoks, Jānis Timma, Rihards, Kuksiks, Ojārs Siliņs, Mareks Meijeris. PF Kaspars Bērziņs, Rolands Freimanis, Kaspars Kambala. C Andris Biedriņš, Kristaps Porziņģis, Ronalds Zaķis, Mārtiņs Meijeris

     [+] [-]

, 2015-03-05 17:45, pirms 10 gadiem
Dāvis bertans ari janem

  +2 [+] [-]

, 2015-03-05 17:50, pirms 10 gadiem
kristaps30 rakstīja: PG ir vajadzīgs Kristaps Valters un centram ir jāņem tas Biedriņš, jo mums vajag vismaz divus labus centrus. Izlases kandidāti būs tādi cerams PG Jānis Strelnieks,Kristaps Valters,Ingus Jakovičš. SG Jānis blūms, Dairis Bertāns,Armands Sķele, Aigars Sķele. SF Kristaps Janičenoks, Jānis Timma, Rihards, Kuksiks, Ojārs Siliņs, Mareks Meijeris. PF Kaspars Bērziņs, Rolands Freimanis, Kaspars Kambala. C Andris Biedriņš, Kristaps Porziņģis, Ronalds Zaķis, Mārtiņs Meijeris
Nevajag Ādolfu un Biedriņu ne tik, viņš vispār spēlējis nav jau ļoti ilgu laiku

  +2 [+] [-]

, 2015-03-05 17:53, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Laba diskusija. Kā vienmēr, daudz interesantu un pamatotu viedokļu, tātad, basketbols Latvijā ir dzīvs un cilvēki tam seko! Sastāvs interesants, bet mani uztrauc PG un C, kur mums ir lielākie trūkumi, pārējie +/- ir skaidri. Nu lai veicas!
Var tikai pievienoties tev, bet domāju, ka tieši C pozīcija ir tā šaubīgākā, jo PG pietiks kandidātu.....Mārtiņa sliktā sezona ir palielinājusi šaubos tieši par C, lai cik Zaķis labi nesāktu spēlēt viņam tomēr gadās piezīmju problēmas utt. Vēl Blaus paliek, Šeļakovam nav īsti vietas izlasē, viņam ir pazudis tas uzbrukuma arsenāls, kas pie VV bija

  -3 [+] [-]

, 2015-03-05 17:54, pirms 10 gadiem
Kas tad vadīs saspēli Blūms nav saspēles vadītājs jakovičs ir parāk jauns takā viņs varbūt, ka trešais saspēles vadītājs

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 18:01, pirms 10 gadiem
kristaps30 rakstīja: Kas tad vadīs saspēli Blūms nav saspēles vadītājs jakovičs ir parāk jauns takā viņs varbūt, ka trešais saspēles vadītājs
Strēlnieks visticamāk tāpat spēlēs 25+ minūtes, tā kā viņa tas aizvietošanas laiks nebūs liels un Ādolfs jau uz to neies + es nesaprotu kā viņš varētu spēlēt pēc tiem izteikumiem par izlasi un Bagiju

  -4 [+] [-]

, 2015-03-05 18:06, pirms 10 gadiem
Sūdīgi būs, ja Kristaps Valters netiks paņemts komandā. Domāju, ka Strēlniekam Jānim vēl būtu stipri jāpakonkurē ar veterānu par #1 saspēlnieka vietu komandā!
Nenorakstiet Valteru Kristapu pa agru nost!

Tāpat Kambala Kaspars, īstajā brīdī, 5-10 minūtes spēlē, var dot savu pienesumu, pilnīgs kontrasts mūsu pārējiem "ļumīgajiem" centriem - dzelzs vecis, kas kapāsies zem groza, nevis slīdēs ārā uz 3p līniju mest trojānu!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-05 18:20, pirms 10 gadiem
asta rakstīja: Un kurš, tavuprāt, mainīs Strēlnieku? Blūms nepavilks. Bet savas 10-15 minūtes Jakovičs varētu arī mēģināt pavilkt. Šķēle (abi) točn garam šogad.
Blums tiesi pavilks ja kas vel Bertans var nakt talkaa ka saspelnieks

     [+] [-]

, 2015-03-05 18:59, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Sūdīgi būs, ja Kristaps Valters netiks paņemts komandā. Domāju, ka Strēlniekam Jānim vēl būtu stipri jāpakonkurē ar veterānu par #1 saspēlnieka vietu komandā!
Nenorakstiet Valteru Kristapu pa agru nost!

Tāpat Kambala Kaspars, īstajā brīdī, 5-10 minūtes spēlē, var dot savu pienesumu, pilnīgs kontrasts mūsu pārējiem "ļumīgajiem" centriem - dzelzs vecis, kas kapāsies zem groza, nevis slīdēs ārā uz 3p līniju mest trojānu!
Par Kristapu piekrītu, bet par Kambalu aizmirsti, nav viņš vajadzīgs LV izlasei.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-05 19:00, pirms 10 gadiem
Jānis Bērziņš, Peiners? Tu ko, Siliņa jaunskungs?

Peiners nespēlēs, jo nevar izturēt slodzes, bet Janka Bērziņš VEFā neko nerāda, kur nu vēl pret eiropas izlasēm...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-05 19:10, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Var tikai pievienoties tev, bet domāju, ka tieši C pozīcija ir tā šaubīgākā, jo PG pietiks kandidātu.....Mārtiņa sliktā sezona ir palielinājusi šaubos tieši par C, lai cik Zaķis labi nesāktu spēlēt viņam tomēr gadās piezīmju problēmas utt. Vēl Blaus paliek, Šeļakovam nav īsti vietas izlasē, viņam ir pazudis tas uzbrukuma arsenāls, kas pie VV bija
Pilnīgi piekrītu! Visi cepās par īso galu, bet Latvijas problēmas var rasties tieši garajā galā! Tas nekas, ka mums ir Dāvis un Porziņģis, bet KĀRTĪGU CENTRU mums nav kopš Biedriņa laikiem!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 21:42, pirms 10 gadiem
Ši liste ir A.Silina vertejuma liste un viss kartiba. Ir iemesli kapec jebkurs no siem speletajiem ir ieklauts.
Manas pardomas par PG poziciju. Ar Strelnieku viss skaodrs, bet jaitajums kurs bus back-up. Vecais nezin kada kondicija bus, iespejams labak lai tiesam vasaru pavada nostiprinot kermeni, lai nakotne butu špilers. Gribetu redzet Peineru, bet kaite visiem zinama. Neesmu Jakoviča bendwagonā, tapec jautajums par PG aktuals.
Manuprāt, Bagijam būs jaizskara kada no sim opcijam - Sirsnins un Jeromanovs. Abi divi ir spelejusi pie Bagija, lidz ar to ir vinam zinami. veterani, kas varetu laut Strelniekam atvilkt elpu. Domaju viens no viniem izlasei EČ noderes.

Savukart centra pozicija ka back-up redzu Blauu. Vins Liepaja izskatas ka labakais centrs LBL. Lidzsinejo Selisa lomu ir gatavs parnemt.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 22:46, pirms 10 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Ši liste ir A.Silina vertejuma liste un viss kartiba. Ir iemesli kapec jebkurs no siem speletajiem ir ieklauts.
Manas pardomas par PG poziciju. Ar Strelnieku viss skaodrs, bet jaitajums kurs bus back-up. Vecais nezin kada kondicija bus, iespejams labak lai tiesam vasaru pavada nostiprinot kermeni, lai nakotne butu špilers. Gribetu redzet Peineru, bet kaite visiem zinama. Neesmu Jakoviča bendwagonā, tapec jautajums par PG aktuals.
Manuprāt, Bagijam būs jaizskara kada no sim opcijam - Sirsnins un Jeromanovs. Abi divi ir spelejusi pie Bagija, lidz ar to ir vinam zinami. veterani, kas varetu laut Strelniekam atvilkt elpu. Domaju viens no viniem izlasei EČ noderes.

Savukart centra pozicija ka back-up redzu Blauu. Vins Liepaja izskatas ka labakais centrs LBL. Lidzsinejo Selisa lomu ir gatavs parnemt.
Pirmkārt Jakovičs mierīgi var pretendēt uz vietu izlasē, neatkarīgi no tā vai tev viņš patīk vai nē, skaties neitrāli uz viņu + Viņš ir labāks par Jeromanovu (domāju viņa iespēlēšana kvalifikācijā norāda uz Bagija vēlmi viņu vairāk iesaistīt)....Šeļakova loma izlasē bija kā 3.centram respektīvi 12.spēlētājs

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 22:55, pirms 10 gadiem
Strelnieks valters zanis janicenoks bertani blums berzins freimanis kuksiks meijers un biedrins.

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pirmkārt Jakovičs mierīgi var pretendēt uz vietu izlasē, neatkarīgi no tā vai tev viņš patīk vai nē, skaties neitrāli uz viņu + Viņš ir labāks par Jeromanovu (domāju viņa iespēlēšana kvalifikācijā norāda uz Bagija vēlmi viņu vairāk iesaistīt)....Šeļakova loma izlasē bija kā 3.centram respektīvi 12.spēlētājs
Pirmaja teikuma piemineju, ka katrs no raksta ninetajiem speletajiem ir oelnijis atrasties saraksta. Neasaku ka nav janem Jakovics kandidatos, bet domaju ka konkretaja loma var spelet abi manis nosauktie. Treneris ari lems nevis es vai tu.
Šelis EČ atseviskas speles gaja Starting5. Bagija ir viltnieks uz taktikam, tapec viens tada tipa speletajs komanda vinam vajadzigs. Tur nav jabut baigam gaisregjim lai saprastu, ka Bagija modeli bus baigais spacing, spelejot trilulju metejiem Bertanam Freimim un Berzam garo apeletaju rotavija, bet Blaus varetu but tas kurs ka iepreks Selis gaja bakstities zem groza.

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:25, pirms 10 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Pirmaja teikuma piemineju, ka katrs no raksta ninetajiem speletajiem ir oelnijis atrasties saraksta. Neasaku ka nav janem Jakovics kandidatos, bet domaju ka konkretaja loma var spelet abi manis nosauktie. Treneris ari lems nevis es vai tu.
Šelis EČ atseviskas speles gaja Starting5. Bagija ir viltnieks uz taktikam, tapec viens tada tipa speletajs komanda vinam vajadzigs. Tur nav jabut baigam gaisregjim lai saprastu, ka Bagija modeli bus baigais spacing, spelejot trilulju metejiem Bertanam Freimim un Berzam garo apeletaju rotavija, bet Blaus varetu but tas kurs ka iepreks Selis gaja bakstities zem groza.
PG pozīcijā es Jeromanovu tomēr neliktu, nav tas līmenis diemžēl...

Par centriem runājot, tad pagaidām izskatās, ka Zaķis būs un Laurim jākonkurē ar Bagija favorītu Mārtiņu + redzot kā viņam pie Bagija iet, tad grūti būs konkurēt, jo šķiet, ka Bagijs paņems vidējās līnijas spēlētāju ka 12.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-05 23:39, pirms 10 gadiem
No grupas var tikt laukā ar vienu pašu Bērzu centra pozīcijā, bet pret spēcīgākajām izlasēm būs vakars uz ezera. Garajiem būs ko pierādīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-06 00:08, pirms 10 gadiem
Jā ir runa par Žani Peineru Latvijai nav neviens tāds tik ļoti univērsāls spelētājs,ka Žanis Peiners. Peiners var spēlēt visas pirmās trijās pozīcijās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-06 00:16, pirms 10 gadiem
tapēc es teicu,ka vajag Kristapu Valteru,jo Jakovičs nav gatavs stāties pret citām izlasēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:23, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jā, Ādolfs noderētu, jo 1.nr. pozīcijā ir problēmas
Es ceru, ka Tu saproti, ka Strēlnieks spēles lielas minūtes un vajag tikai kādu, kas aizvietos tās 10 - 15 min, kad laukumā nebūs un Ādolfs tas nebūs, viņš tak neies pie Bagatska par rezervistu sedēt ar limitētu laiku + nenorakstiet Jakoviču, paskatieties kādu Bagijs kvalī pārliecību uz šosezonu iedeva, kad EK spēlēja kā pamatsastāva pg un vilka spēli, ar pareizo attieksmi un darbu domāju, ka nekristu viņš ārā......Neaizmirstiet Sirsniņu vēl, viņam laba sezona arī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-06 01:03, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Labākajās komandās ir 2 teicami saspēles vadītāji
Ne tikai maiņai, bet arī ja vienam neaiziet spēle
Strēlnieks nav tāda superzvaigzne, lai nospēlētu bez kritumiem
Eirokausos VEF izgāzās ar visu Jakoviču, tāpēc nekādas cerības neloloju, ka Jakovičs būs gatavs EČ līmenim
Sirsniņš paliela ir 3pt metējs, nevis saspēles vadītājs
Kāpēc izgāzās? Nospēlēja normāli, šur tur nepaveicās....ja atsevišķi skatās, tad Jakovičs labi līmeni pavilka, rēķinot, kur pērn bija, kad Butauts marinēja viņu

     [+] [-]

, 2015-03-06 10:06, pirms 10 gadiem
LAi nebutu uztraukumu ka Šeļkovs atkal visu izgazis japanem Ričmonds Vilde

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 11:35, pirms 10 gadiem
Derētu uzaicināt arī pāris "amerikāņu", piemēram, Misteru un Vildi.

     [+] [-]

, 2015-03-06 11:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Labākajās komandās ir 2 teicami saspēles vadītāji
Ne tikai maiņai, bet arī ja vienam neaiziet spēle
Strēlnieks nav tāda superzvaigzne, lai nospēlētu bez kritumiem
Eirokausos VEF izgāzās ar visu Jakoviču, tāpēc nekādas cerības neloloju, ka Jakovičs būs gatavs EČ līmenim
Sirsniņš paliela ir 3pt metējs, nevis saspēles vadītājs
Blūms, Strēlnieks, Dairis, Vecvagars var atkopties, veci Šķēli arī, Ādolfu gan nevajag. Pārāk liels risks. Ja atļausies kaut ko izspert, komandas ķīmiju var salaist dēlī momentā. Bagatska vietā neņemtu, domāju, ka neņems.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 11:39, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kā teica Lapčenoks - NETIKS!!!
Saspēles vadītājs viens Strēlnieks, centra spēlētāji - LBL līmenis
Ko netiks? Kas mēs Igauniju, Čehiju neapspēlēsim? man liekas tu dzīvo kaut kādā citā dimensijā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 11:42, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Blūms ir rezervists grieķiem + vecums
Par plānu būs pret superzvaigznēm
Nesmīdini. Blūms ir jaunāks, nekā Kristaps Valters. Pie grieķiem ir vadījis saspēli. Strēlnieks, Blūms, Dairis. Pietiek.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 11:52, pirms 10 gadiem
Nu, kāds vēl Ādolfs. Man jau likās, ka visi jau esam 100 reizes izrunājuši, ka viņu izlasē nevajag, un iepriekšējais čempis tam ir pierādījums. Strēlnieks un Dairis ir vēl labāki, nekā pirms 2 gadiem, Blūms spēlē Eiropas topklubā, kur fragmentāri ir vadījis saspēli. Es domāju, ka šeit strīdu nav. Labi, rezervē var paņemt, teiksim, jauno Vecvagaru, ja viņš būs gatavs. Jā, Misters un Vilde būtu interesanti, bet neticu, ka viņus piesaistīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-06 13:35, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, kāds vēl Ādolfs. Man jau likās, ka visi jau esam 100 reizes izrunājuši, ka viņu izlasē nevajag, un iepriekšējais čempis tam ir pierādījums. Strēlnieks un Dairis ir vēl labāki, nekā pirms 2 gadiem, Blūms spēlē Eiropas topklubā, kur fragmentāri ir vadījis saspēli. Es domāju, ka šeit strīdu nav. Labi, rezervē var paņemt, teiksim, jauno Vecvagaru, ja viņš būs gatavs. Jā, Misters un Vilde būtu interesanti, bet neticu, ka viņus piesaistīs.
Vilde neslikti ieklautos sastava kur mums C pozicija kaukadi ljumekli bez istas fiiskas kondicijas

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 13:41, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: No grupas ārā tiks, bet nekur tālāk netiks
Visticamāk zaudēs 1. play off kārtā, jo pretī nāks grandi ar daudz zvaigžņotāku sastāvu. Par to liecina arī bukmeikeru prognozes
NETIKS uz OS!!!
5.nr. pozīcija vispār ir nekonkurētspējīga. Kambala šeit būtu izteikts līderis
5.pozīcijā var spēlēt Bērzs un Porziņģis. Viņi varētu palīdzēt šo pozīciju aizlāpīt.

     [+] [-]

, 2015-03-06 13:43, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ir jāriskē!
Latvijas resursi ir pārāk mazi, lai neizmantotu Ādolfu
Un pie pilnīgas centru impotences, arī Kambala noderētu
Nevajag Ādolfu, pieļauju, ka šeit 70% nevēlas viņu vairs redzēt izlasē. Viņam 34 gadi, sniegums pavājinās, šajā vecumā tas reizēm notiek strauji, kas zina, mošk jau rudenī būs aptuveni Jakoviča līmenī. Kambalu vispār no galvas metam ārā.

     [+] [-]

, 2015-03-06 13:53, pirms 10 gadiem
PG - Strēlnieks, Jako
SG - Blūms, Bertāns, Žanis
SF - Janičenoks, Kuksiks
PF - Bertāns, Freimanis, Porzinģis
C - Bērzs, Zaķis
Kāds Kambis, kāds Ādolfs? Moš Bagijam arī iet spēlēt? Nekad paaudze ir vēsture!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-06 14:40, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Būs grūti
Lielajam izlasēm ir gan resursi, gan jēdzīgi treneri, kas varēs izmantot vājās vietas
Un teiksim pret Slovēniju arī ātrā spēle neies cauri, jo tiem ir meistarīgāki izpildītāji
Runa ir par top izlasēm, nevis Igauniju vai Čehiju
Pirms Eiropas čempja spēlējām turnīrā ar Slovēniju viņu laukumā, nu, teiksim, tā, zaudējām ar mīnuss pieciem šķiet, būtu sastāvā Dāvis toreiz, pieļauju, ka būtu uzvarējuši. Jāņem vērā, ka jaunie spēlētāji mums kopumā labāki nekā slovēņu jaunie. Dairis, Strēlnieks, Dāvis pa šiem gadiem ir kļuvuši labāki, stabilāki. par Freimi un Bērzu jau ar to pašu var teikt. Paņemot nost Dragičus, es domāju Slovēnija neko stiprāka nav. Mums vispār ir iedvesmas izlase, ar lielāko snaiperu skaitu. Iedomājies, ja trīņi aiziet, varam da jebko vinnēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja