Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Nesamērīga atalgojuma dēļ karjeru beidz arī vadošais pilots Cipulis

Agris Suveizda

Nesamērīga atalgojuma dēļ karjeru beidz arī vadošais pilots Cipulis
Emīls Cipulis. Foto: Robert Michael/Scanpix

Stūmēju Dāvja Spriņģa un Krista Lindenblata pēdās sekojis arī Latvijas vadošais bobsleja pilots Emīls Cipulis, kurš nolēmis beigt sportista karjeru, jau oficiāli ir izslēgts no Latvijas Olimpiskās vienības un pametis darbu arī Iekšlietu ministrijā, ziņo portāls MVP.

Jau jūnija vidū MVP ziņoja par Spriņģa un Lindenblata lēmumu un arī Cipuļa un titulētā stūmēja Matīsa Mikņa neierašanos uz treniņnometni. Ja Miknis pēc sarunas ar galveno treneri Sandi Prūsi tomēr pārdomājis, tad Cipulis gan bobslejista karjeru ir noslēdzis. Cipulis MVP apstiprinājis, ka lēmums saistīts ar, viņaprāt, nesamērīgo atalgojumu – nākamsezon viņam LOV būtu pienākušies 1400 eiro mēnesī, kamēr Miknis saņemtu gandrīz 2000. Spriņģa un Lindenblata atalgojums būtu bijis vēl mazāks par Cipuļa. No Iekšlietu ministrijas struktūrām sportistiem gan būtu pienākušies vēl pa 860 eiro.

"Gribot negribot ekipāžā es esmu tas, kuram visi līdz finišam jāaizved dzīvi…," Cipulis sacīja MVP, uzsverot, ka neesot juties novērtēts kā izlases vadošais pilots. Viņš cerējis, ka atalgojuma struktūra varētu mainīties, tomēr tas nenotika. Atalgojuma apmērus nosaka Latvijas Bobsleja un skeletona federācija, kas iepriekš skaidroja, ka Mikņa summa ir vislielākā viņa lielākās pieredzes dēļ.

28 gadus vecā Cipuļa pilotētais četrinieks aizvadītajā sezonā ieguva otro vietu Pasaules kausa kopvērtējumā, tika pie Eiropas čempionāta bronzas un pasaules čempionāta ceturtās vietas. Cipuļa divniekam savukārt bija piektā vieta sezonas kopvērtējumā un sestā vieta pasaules čempionātā. No Latvijas vadošā četrinieka tādējādi aktīvu karjeru turpina vienīgi Miknis, par jauno vadošo pilotu acīmredzot kļūs 22 gadus vecais Jēkabs Kalenda.

Izmantotie resursi:
https://www.delfi.lv/mvp/51891089/p...

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 11:54, pirms 5 mēnešiem
Nu, jā...
Bobslejs un Šahs nav paši novērtētākie sporta veidi...
Dažreiz Šahā to risina ar Sponsoru piesaisti, meklējot personīgus sponsorus.

 +13 [+] [-]

, 2024-07-05 11:58, pirms 5 mēnešiem
Ekmanis varēs pats atsākt karjeru.

  +8 [+] [-]

, 2024-07-05 12:02, pirms 5 mēnešiem
Nu, ja citur var saņemt vairāk nekā 2200, tad karogs viņam pakaļā.Bet no otras puses, ja ir viena komanda, tad algām vajadzētu būt vienādām vai stipri līdzīgākām, lai kāds nejustos apdalīts, cits variants- neizpaust algu apmēru.

 +10 [+] [-]

, 2024-07-05 12:09, pirms 5 mēnešiem
Stāsts ir ļoti vienkāršs. Renes sports ir profesionāls sportistu ieguldījuma un nepieciešamās attieksmes ziņā. Finansiālā ziņā diemžēl renes sports nav profesionāls, jo ir līdz kaulam atkarīgs no valsts finansējuma un atsevišķiem (retiem) sponsoriem.
Līdz ar to sadalāmais finansējums ir ļoti ierobežots pilnīgi visās valstīs. Tāda Vācijas 3. un 4. ekipāža jau arī nevar lepoties ar lielu turību un nākotnes nodrošināšanu. Viņiem sportisti tiek piesaistīti aizsardzības struktūrām, lai nodrošinātu stabilus regulāros ienākumus.
Latvija ir retā ne bagātā valsts, kura uztur visus renes sportus, pateicoties Siguldas trasei. Loģiski, ka arī sportistu vēlme atdot sevi renes sportam ir saistīta ar blakus ienākumu apjomu dzīves nodrošināšabai (piemēram, Aperjodiem ir turīga ģimene) un/vai patrotisma līmeni. Tādēļ Cipuļa lēmums gan jau ir izsvērts no visiem aspektiem un to ir jāpieņem!

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 12:12, pirms 5 mēnešiem
karlitisd rakstīja: Ekmanis varēs pats atsākt karjeru.
Diez vai viņš, pat ja spētu, būtu ar mieru sportot profesionālā līmenī par 1200 eiro mēnesī. Turklāt funkcionāra krēslā viņš saņem daudz vairāk, nekā jebkurš LV bobslejists.

  +7 [+] [-]

, 2024-07-05 12:14, pirms 5 mēnešiem
Zintim noteikti ir lielāka alga sēžot un filozofējot. Tagad varēs pats šļūkt pa reni.

  +5 [+] [-]

, 2024-07-05 12:17, pirms 5 mēnešiem
Federācija var ietaupīt līdzekļus, jo šaubos, ka palicējiem pacels algas. Bet vispār, tie renes sporta veidi jāklopē ciet. Skaitās augsto sasniegumu sports, bet tad kad jāsākas ieguldīto līdzekļu atdevei, tad atkal jāsāk viss no junioriem.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 12:18, pirms 5 mēnešiem
Nu tad atliek tik Tenteu naturalizēt..

  +6 [+] [-]

, 2024-07-05 12:21, pirms 5 mēnešiem
gan jau, ka tā zivs no galvas ir sapuvusi

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 12:23, pirms 5 mēnešiem
guntis86 rakstīja: Federācija var ietaupīt līdzekļus, jo šaubos, ka palicējiem pacels algas. Bet vispār, tie renes sporta veidi jāklopē ciet. Skaitās augsto sasniegumu sports, bet tad kad jāsākas ieguldīto līdzekļu atdevei, tad atkal jāsāk viss no junioriem.
Tur nevar iegūt atdevi, jo pat lielo federāciju piešķirtās prēmijas par uzvarām PK posmos ir ļoti simboliskas, ja salīdzina ar citiem sporta veidiem. Jā, olimpiskais sporta veids, bet ne tuvu tik ļoti pārdodams cilvēku masām kā, piemēram, ledus hokejs vai kalnu slēpošana.
Slēpts komentārs: ziemeļi

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 12:33, pirms 5 mēnešiem
Laiks jaukt to trasi nost!

     [+] [-]

, 2024-07-05 12:41, pirms 5 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Laiks jaukt to trasi nost!
Kur tad brauks tie, kuri var atļauties un/vai ir pilni patriotisma Latvijai atnest medaļas OS!?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 12:43, pirms 5 mēnešiem
Jājauc tā Siguldas renštele nost un jāmet miers šitajam pasākumam kā tādam. Tāda valsts kā Norvēģija netrenē sportistus, kaut viņiem Lillehameres trase ir. Mēs te pa kapeikām laužamies. Neesam lielvalsts lai VISOS sporta veidos iebāztu degunu.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 12:46, pirms 5 mēnešiem
Kamēr valdības vīri izsaimnieko Rail Baltic naudu, mūsu sports grimst bedrē. Tas tiešām ir apkaunojums Latvijai. Te Olimpiskai komitejai jāglābj situācija ar steigu - Cipulis tomēr pasaules līmeņa sportists

 +13 [+] [-]

, 2024-07-05 12:49, pirms 5 mēnešiem
Algu atšķirība tiešām dīvaina. Tad jau lidmašīnās arī vecākajam stjuartam būtu jābūt lielākai algai nekā jaunākam pilotam, bet tā tomēr nav. Vispār algas pat diezgan labas priekš LV līmeņa, federācija pati vainīga, ka nenovērtē savus top pilotus.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 12:54, pirms 5 mēnešiem
Lexxx rakstīja: Diez vai viņš, pat ja spētu, būtu ar mieru sportot profesionālā līmenī par 1200 eiro mēnesī. Turklāt funkcionāra krēslā viņš saņem daudz vairāk, nekā jebkurš LV bobslejists.
Cik viņš saņem?

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 12:54, pirms 5 mēnešiem
coldasice rakstīja: Nu, ja citur var saņemt vairāk nekā 2200, tad karogs viņam pakaļā.Bet no otras puses, ja ir viena komanda, tad algām vajadzētu būt vienādām vai stipri līdzīgākām, lai kāds nejustos apdalīts, cits variants- neizpaust algu apmēru.
Vel no tiem taviem pieminetajiem 2200 nonem vel nodokli nost un bus tev reala summa. Abiem stumejiem pec ieprieksejiem rakstiem pat esot zem 1000 eirikiem pirms nodokļiem no olimpiskas vienibas

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 12:57, pirms 5 mēnešiem
Witcher rakstīja: Algu atšķirība tiešām dīvaina. Tad jau lidmašīnās arī vecākajam stjuartam būtu jābūt lielākai algai nekā jaunākam pilotam, bet tā tomēr nav. Vispār algas pat diezgan labas priekš LV līmeņa, federācija pati vainīga, ka nenovērtē savus top pilotus.
Tās algas priekš parasta darba (ne veselību smagi bojājoša) ir labas. Veselības aprūpe pēc karjeras beigām jāsedz no savas kabatas, ja to nenodrošina nākamā darba devēja apdrošināšanas polise. Pluss arī darba pieredze sportistam priekš nākotnes darba devēja nav īpaši simpātiska un dabūt pēc karjeras labi apmaksātu darbu nemaz nav tik vienkārši, bet veselības uzturēšana ir nepieciešama jau uzreiz pēc karjeras beigām.

  +5 [+] [-]

, 2024-07-05 12:58, pirms 5 mēnešiem
Bobsleja federācijas vadība izputina tradīcijām bagāto bobsleju. Pie vainas arī jaunā budžeta finansējuma kārtība, kas prasa masveidību un bērnu un jauniešu iesaisti, kas bobslejā nav iespējama pēc definīcijas.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 12:59, pirms 5 mēnešiem
shrimps rakstīja: Vel no tiem taviem pieminetajiem 2200 nonem vel nodokli nost un bus tev reala summa. Abiem stumejiem pec ieprieksejiem rakstiem pat esot zem 1000 eirikiem pirms nodokļiem no olimpiskas vienibas
Ja esi kārtīgs kuilis un spēks tik rumpī, tad normāla alga. Vieglāks darbs kā krāvējam noliktavā + vēl var pasauli apceļot un pa viesnīcām gulšņāt

  +9 [+] [-]

, 2024-07-05 13:12, pirms 5 mēnešiem
doksnomarsa rakstīja: Jājauc tā Siguldas renštele nost un jāmet miers šitajam pasākumam kā tādam. Tāda valsts kā Norvēģija netrenē sportistus, kaut viņiem Lillehameres trase ir. Mēs te pa kapeikām laužamies. Neesam lielvalsts lai VISOS sporta veidos iebāztu degunu.
Nesaprotu šos komentētājus, kas laikam uzskata, ka pasaulē sportu kultivē pēc komandekonomikas principiem. Norvēģija netrenē tāpēc, ka viņiem renes sporta veidos ir 0 tradīciju. Kāds entuziasts pa laikam parādās, pabrauc dažus gadus pa padsmitajām vietām vai zemāk un tā arī aiziet. Neinteresē viņiem un viss. Ne jau tāpēc, ka trūktu naudas sporta finansēšanai.

Latvijā tradīcijas ir - vai arī vismaz ir visi priekšnoteikumi, lai tādas pastāvētu un turpinātos. Nav mums daudz olimpisko sporta veidu ar tik regulāru un sekmīgu paaudžu maiņu kā bobslejs un kamaniņas. Man būtu žēl, ja politisku lēmumu (vai vēl stulbāk - iekšējo intrigu) dēļ šīs tradīcijas pārtrūktu un šie sporta veidi aizietu pa tās pašas treka riteņbraukšanas ceļu.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 13:12, pirms 5 mēnešiem
Man jau likās, ka viņi cīnās par to, lai vienreiz četrgadē izceltu lielo džekpotu...

  +6 [+] [-]

, 2024-07-05 13:14, pirms 5 mēnešiem
doksnomarsa rakstīja: Jājauc tā Siguldas renštele nost un jāmet miers šitajam pasākumam kā tādam. Tāda valsts kā Norvēģija netrenē sportistus, kaut viņiem Lillehameres trase ir. Mēs te pa kapeikām laužamies. Neesam lielvalsts lai VISOS sporta veidos iebāztu degunu.
Man nav pārliecības, ka tādā gadijumā kāds cits sporta veids(i) sāktu saņemt vairāk...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 13:21, pirms 5 mēnešiem
Fidels rakstīja: Man jau likās, ka viņi cīnās par to, lai vienreiz četrgadē izceltu lielo džekpotu...
Džekpotu no valsts nevis starptautiskās federācijas (kaut gan viņi arī kaut ko iedod) vai sponsoriem. Absolūti nerentabls sporta veids jebkurā valstī. Tādēļ jau valsts tā ekonomē uz algām, jo visur ir tikai un vienīgi izmaksas. Esmu par renes sporta saglabāšanu, bet nav neviens ekonomiski pamatots arguments tā uzturēšanai.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 13:24, pirms 5 mēnešiem
Un kā tad Oskari ar ekipāžām tika galā? Arī riskēja par pliku taukšķi ar veselību? Esmu gan dzirdējis, ka bobslejam piegriezta ,,gāze,, , bet vai tad Zintim vairs citi čomi neko neatmet veco laiku vārdā? Kaut kā tas viss ož pēc puvušas zivs galvas...

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 13:26, pirms 5 mēnešiem
Kur tie bobslejistti tērēs to naudu ? Visu laiku pa nometnēm un sacīkstēm kur valsts baro. Tā jau lielas algas par hobijiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 13:30, pirms 5 mēnešiem
Viena otra resnā pakaļa kabinetā stumdot papīrus saņem 2x vai pat 3x vairāk par čaļiem, kas nes Latvijas vārdu pasaulē...
Slēpts komentārs: kristaps199021

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 13:34, pirms 5 mēnešiem
Smieklīgi..fures šoferis saņem vairāk, nekā bobsleja vadošais pilots..protams,ka tas nav normāli..

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 13:36, pirms 5 mēnešiem
Algu samērs pret Bobsleja kopējām izmaksām ir ļoti niecīgs. Ja Tu esi Pasaules TOP 3 un nākamie TOP10, un ja gada kopējie izdevumi, Trases īres, transports, Siguldas trases uzturešanas izdevumi ir ar 7 ciparu skaitlis, tad vadošajiem pilotiem jau nu 3-4k mēnesī nevajadzētu taupīt. Ja vēl paskaita cik ir ieguldīts, lai līdz šādam līmenim tiktu. Interesanti cik saņem Vācijas, Šveices, Itālijas izlases bobslejisti, kas brauc TOP10 ? varbut ir kāds info??? varbūt vēl iespājams dabūt atpakaļ Cipuli, jo viņa bobsleja brieduma gadi būtu nākami 4-6 vismaz!

  +5 [+] [-]

, 2024-07-05 13:37, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Tās algas priekš parasta darba (ne veselību smagi bojājoša) ir labas. Veselības aprūpe pēc karjeras beigām jāsedz no savas kabatas, ja to nenodrošina nākamā darba devēja apdrošināšanas polise. Pluss arī darba pieredze sportistam priekš nākotnes darba devēja nav īpaši simpātiska un dabūt pēc karjeras labi apmaksātu darbu nemaz nav tik vienkārši, bet veselības uzturēšana ir nepieciešama jau uzreiz pēc karjeras beigām.
Alga LV apmēriem ir normāla, bet domājams, ka ja ir jāizvēlas starp 08:00-17:00 darbu ar 2K mēnesī, vai 2K mēnesī par darbu, kas prasa 7-8 mēnešus gadā pavadīt ceļā pa Eiropas trasēm, tad izvēle droši vien ir visai vienkārša.
Ja mājās gaida ģimene, tad 2K mēnesī strādājot parastu darbu šķiet ļoti simpātiska opcija. Vakarā vari samīļot sievu un bērnus

     [+] [-]

, 2024-07-05 13:37, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Smieklīgi..fures šoferis saņem vairāk, nekā bobsleja vadošais pilots..protams,ka tas nav normāli..
tā tam arī būtu jābūt !

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 13:38, pirms 5 mēnešiem
Kamanās ,tāds pats bardaks..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 13:59, pirms 5 mēnešiem
fans81 rakstīja: Viena otra resnā pakaļa kabinetā stumdot papīrus saņem 2x vai pat 3x vairāk par čaļiem, kas nes Latvijas vārdu pasaulē...
vārdu pasaulē !

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 14:13, pirms 5 mēnešiem
Toties tagad amats rokā, - būs līderis starp ratiņstūmējiem Centrāltirgū.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 14:19, pirms 5 mēnešiem
chau! ataa rakstīja: Toties tagad amats rokā, - būs līderis starp ratiņstūmējiem Centrāltirgū.
atšķirība jau nav - tāpat būs šaurās aprindās plaši zināms. turklāt, centrāltirgū ratiņu stumšanai vēl ir kāda jēga.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 14:20, pirms 5 mēnešiem
shrimps rakstīja: Vel no tiem taviem pieminetajiem 2200 nonem vel nodokli nost un bus tev reala summa. Abiem stumejiem pec ieprieksejiem rakstiem pat esot zem 1000 eirikiem pirms nodokļiem no olimpiskas vienibas
Neesmu peiradis redzēt bruto ciparus, patīk uzreiz visu redzēt neto! Ja tā, tad tiešām kapeikas.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 14:35, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Stāsts ir ļoti vienkāršs. Renes sports ir profesionāls sportistu ieguldījuma un nepieciešamās attieksmes ziņā. Finansiālā ziņā diemžēl renes sports nav profesionāls, jo ir līdz kaulam atkarīgs no valsts finansējuma un atsevišķiem (retiem) sponsoriem.
Līdz ar to sadalāmais finansējums ir ļoti ierobežots pilnīgi visās valstīs. Tāda Vācijas 3. un 4. ekipāža jau arī nevar lepoties ar lielu turību un nākotnes nodrošināšanu. Viņiem sportisti tiek piesaistīti aizsardzības struktūrām, lai nodrošinātu stabilus regulāros ienākumus.
Latvija ir retā ne bagātā valsts, kura uztur visus renes sportus, pateicoties Siguldas trasei. Loģiski, ka arī sportistu vēlme atdot sevi renes sportam ir saistīta ar blakus ienākumu apjomu dzīves nodrošināšabai (piemēram, Aperjodiem ir turīga ģimene) un/vai patrotisma līmeni. Tādēļ Cipuļa lēmums gan jau ir izsvērts no visiem aspektiem un to ir jāpieņem!
Protams, nekas traks nav noticis. Katram ir tiesības izvēlēties. Ja runājam ar Vācijas vai Šveices sistēmām, tad Latvijas sistēma ir pilnīgi savādāka, postpadomiska, kura balstās nevis uz sporta klubu sistēmu, kur finansējumu meklē klubs, ne izlase, bet uz bezjēdzīgi dārgo sporta skolu un valsts izlases vienības sistēmu, jo citu bobslejistu mums nemaz nav, tikai izlases dalībnieki vai kandidāti.
Tas rada problēmas ar autoritāro federācijas vadību, kur uz izlases sasniegumu pamata tiek gūti ienākumi gan no algām, komandējumu naudām un daudziem apmaksātiem bonusiem, kā dzīvošana un ēšana, plus izlasi apkalpojošo firmiņu veidā, kur ieņēmumi ir krietni treknāki.
Bet sportisti, Ja nav apmierināti ar 4 stundu treniņiem 6 dienas nedēļa, bezmaksas ēdināšanu, pilnu veselības aprūpi, apmaksātiem braucieniem un komandējumiem, prēmijas par sasniegumiem, plus vēl aldziņa 2000-3000 mēnesī par būšanu izlasē, uzturot savu hobiju, tad tā ir paša sportista izvēle.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 14:40, pirms 5 mēnešiem
coldasice rakstīja: Neesmu peiradis redzēt bruto ciparus, patīk uzreiz visu redzēt neto! Ja tā, tad tiešām kapeikas.
Kā to ņem viņiem klāt nāk izdienas naudiņa iespēja ceļot pa plašo pasauli paika par velti.Arī nākotnes vārdā bīdīt biznesa sakarus ar ārzemju kolēģiem.Es uzskatu ,ka sportisti un mākslinieki vispār ir pārmaksāti ar ko viņi labāki par labu amatnieku savā profesijā.Sen jau sajūta ,ka viņiem fani un sava valsts ir mazķ svarīgi kā lielā naudiņa.Cipulim pat šis ir viņa olimpiskais cikls es nesaprotu kā var uzšķaudīt olimpiskajam sapnim.Vienīgas ja nu viņš un citi sākuši šantažēt safu federāciju.

     [+] [-]

, 2024-07-05 14:41, pirms 5 mēnešiem
2000 un 1400 ir bruto, tas nozīme, ka pirmajam pēc nodokļiem ir ap 1400uz rokas un otrajam ap 1000uz rokas, jums tas liekas normāli? tas pats kas dukuram, piedavaja algu ap zem 1k uz rokas un tad brinās ka aizgaja trenet arzemniekus, kas drosvien maksaja ap 3k uz rokas. Šodien pardevejs veikala saņem ap 1k un vairāk, ja nav slinķis. Manuprāt normālam pro sportistam kas sitās pa medaļām būtu sasaņem minums 2k uz rokas plus premijas. Visi tie sporta funkcionāri aizgajuši pa sviestu, drīz varesim raudāt ka mums nav sportistu.
žel protams

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 14:48, pirms 5 mēnešiem
Lexxx rakstīja: Diez vai viņš, pat ja spētu, būtu ar mieru sportot profesionālā līmenī par 1200 eiro mēnesī. Turklāt funkcionāra krēslā viņš saņem daudz vairāk, nekā jebkurš LV bobslejists.
Da ne sūda Tu nezini, cik Ekmanis federācijas valdē saņem. Tas ir pilnīgs bulšits, ko raksti.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 14:56, pirms 5 mēnešiem
playthegame rakstīja: Alga LV apmēriem ir normāla, bet domājams, ka ja ir jāizvēlas starp 08:00-17:00 darbu ar 2K mēnesī, vai 2K mēnesī par darbu, kas prasa 7-8 mēnešus gadā pavadīt ceļā pa Eiropas trasēm, tad izvēle droši vien ir visai vienkārša.
Ja mājās gaida ģimene, tad 2K mēnesī strādājot parastu darbu šķiet ļoti simpātiska opcija. Vakarā vari samīļot sievu un bērnus
kādi 7-8 mēneši? sezona ilgst trīs mēnešus.

     [+] [-]

, 2024-07-05 14:56, pirms 5 mēnešiem
cik ir federācijas budžets? cik saņem administrācija?
Iekšlietu ministrija kapēc iejaukta?
apkaunojoši ja 2. pilots pasaulē beidz karjeru

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 15:04, pirms 5 mēnešiem
Jo ātrāk šo reņu bodi slēgs ciet, jo labāk Latvijas sportam kopumā. Lai tie dukāti tiek izdalīti bērnu sportam. Jo kā reiz jau kāds teica - labāk, ka klasē ir 20 bērni, kuri 100m var noskriet 12-13 sekundēs, nekā 1, kurš 11 un pārējie resni aptaukojušies voukeri

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 15:22, pirms 5 mēnešiem
Priekš kam vajadzīgs tāds sports, kurš sevi nevar nodrošināt. Priekš kam valstij to vajag darīt?

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 15:34, pirms 5 mēnešiem
Rinn rakstīja: cik ir federācijas budžets? cik saņem administrācija?
Iekšlietu ministrija kapēc iejaukta?
apkaunojoši ja 2. pilots pasaulē beidz karjeru
ja par otro pilotu pasaulē var kļūt pēc dažu gadu treniņiem, tad paši saprotiet, par ko mēs te runājam.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 15:38, pirms 5 mēnešiem
Kas būs nākamais, ko iznīcinās? Bīstami aizmetņi vērojama režīma darbībās. Bet aitiņām jau vienalga.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 15:39, pirms 5 mēnešiem
Vai ir kas zināms par skeletonu? Kādas ir vīzijas jaunajai sezonai? Kāds ir palicis trenēties? Kādos mačos plāno startēt?

     [+] [-]

, 2024-07-05 15:41, pirms 5 mēnešiem
Tikai retoriskas pārdomas - viss šitais sūūds kaut kādu 600 (!!!!!) eiro dēļ!!! Par to ir jāsatraucas, ka režīms novedis Latviju tādā pakaļā...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 15:41, pirms 5 mēnešiem
Rafaello rakstīja: Jo ātrāk šo reņu bodi slēgs ciet, jo labāk Latvijas sportam kopumā. Lai tie dukāti tiek izdalīti bērnu sportam. Jo kā reiz jau kāds teica - labāk, ka klasē ir 20 bērni, kuri 100m var noskriet 12-13 sekundēs, nekā 1, kurš 11 un pārējie resni aptaukojušies voukeri
Ja tie 20 tik ātri varēs noskriet ar kartupeļu maisu plecos, tad derēs bobslejam!

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 15:47, pirms 5 mēnešiem
kasdārzā rakstīja: 2000 un 1400 ir bruto, tas nozīme, ka pirmajam pēc nodokļiem ir ap 1400uz rokas un otrajam ap 1000uz rokas, jums tas liekas normāli?
Nav normāli,ka pat parastam apkopējam vai sanitāram,no saviem grašiem,uz kopējā nodokļu maksātāju fona ir jāuztur visādus tur nokačājušos kuiļus,kuri pa lielam pašai Latvijas zemei labumu nedod,un lai nesāk tik ''vemt''par kaut kādu vārda nešanu pasaulē!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 15:48, pirms 5 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Ja tie 20 tik ātri varēs noskriet ar kartupeļu maisu plecos, tad derēs bobslejam!
Tas kartupeļu maiss skrienot tiek aiznests lai kādu pabarotu???

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 15:53, pirms 5 mēnešiem
"coldasice , 12:02, pirms 4 stundām
Nu, ja citur var saņemt vairāk nekā 2200, tad karogs viņam pakaļā.Bet no otras puses, ja ir viena komanda, tad algām vajadzētu būt vienādām vai stipri līdzīgākām, lai kāds nejustos apdalīts, cits variants- neizpaust algu apmēru."

Interesanti kapēc komandu veidos, īpaši nhl, nba, vienā komandā kāds var saņemt padsmit miljonus, bet cits zem viena miljona?
Nepastāstīsi atšķirību?

     [+] [-]

, 2024-07-05 16:02, pirms 5 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tikai retoriskas pārdomas - viss šitais sūūds kaut kādu 600 (!!!!!) eiro dēļ!!! Par to ir jāsatraucas, ka režīms novedis Latviju tādā pakaļā...
Kāds vēl režīms!? Šis dumjais termins parādījās covid 19 laikā. Ja kas, tad JV nebūtu tikusi pie varas (knapi tika Saeimā), ja kādi alternatīvie būtu piekrituši menedžēt notikumus valstī krīzes apstākļos. Kuri piekrita? Visi ielika asti kājstarpē, kritizēja un vēroja no malas. Tagad visi tēlo gudros valsts vadītājus.
Nesaku, ka "režīms" ir kaut ko ļoti sakārtojis valstī un dzīvojam stipri labāk, bet JV piekrita mēģināt rīkoties, nevis kritizēt. Mums ir tikai labo laiku politiķi un JV, kuri riskēt iet pie varas visās krīzēs. Neaizstāvu nevienu, jo viņi visi ir pār vienu kārti metami. Jauno arī nav. Tad vairs paliek vien "režīms"!
Pasaki par ko reāli balsot!?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 16:20, pirms 5 mēnešiem
Cik tad ilgi puikas ar ragutiņām vizināsies!? Pieauguši veči tomēr, jāsāk pašiem iztika pelnīt, nevis citiem uz kakla sēdēt. Ja nevar piesaistīt privātos sponsorus, tātad cilvēkiem tomēr ne īpaši intereses tas sports. Laiks jaunus hobijus atrast.

     [+] [-]

, 2024-07-05 16:20, pirms 5 mēnešiem
Protams,ka uzvarot kaut ko( tas pats pjedestāls) dod kaut kādu papildus naudu maciņā. Bet biju domājis,ka šie saņem vairāk. Tu tomēr ieguldi sevī darbu, veiksmes,neveiksmes,nedod Dievs -trauma. Te dzekiem labāk iet un meklēt normālu darbu. Pa kapeikām skraidīt, nu nez nez.

     [+] [-]

, 2024-07-05 16:27, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Kāds vēl režīms!? Šis dumjais termins parādījās covid 19 laikā. Ja kas, tad JV nebūtu tikusi pie varas (knapi tika Saeimā), ja kādi alternatīvie būtu piekrituši menedžēt notikumus valstī krīzes apstākļos. Kuri piekrita? Visi ielika asti kājstarpē, kritizēja un vēroja no malas. Tagad visi tēlo gudros valsts vadītājus.
Nesaku, ka "režīms" ir kaut ko ļoti sakārtojis valstī un dzīvojam stipri labāk, bet JV piekrita mēģināt rīkoties, nevis kritizēt. Mums ir tikai labo laiku politiķi un JV, kuri riskēt iet pie varas visās krīzēs. Neaizstāvu nevienu, jo viņi visi ir pār vienu kārti metami. Jauno arī nav. Tad vairs paliek vien "režīms"!
Pasaki par ko reāli balsot!?
Ko nu muldi. Pie varas raujas visi un vienmēr, vai tur debesmanna vai krīze. Atradis labo piemēru, covid- 19 balagānu, kura rezultātā savrupmājas izauga kā sēnes pēc lietus.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 16:29, pirms 5 mēnešiem
kasdārzā rakstīja: 2000 un 1400 ir bruto, tas nozīme, ka pirmajam pēc nodokļiem ir ap 1400uz rokas un otrajam ap 1000uz rokas, jums tas liekas normāli? tas pats kas dukuram, piedavaja algu ap zem 1k uz rokas un tad brinās ka aizgaja trenet arzemniekus, kas drosvien maksaja ap 3k uz rokas. Šodien pardevejs veikala saņem ap 1k un vairāk, ja nav slinķis. Manuprāt normālam pro sportistam kas sitās pa medaļām būtu sasaņem minums 2k uz rokas plus premijas. Visi tie sporta funkcionāri aizgajuši pa sviestu, drīz varesim raudāt ka mums nav sportistu.
žel protams
kāds Tev personīgi labums no profesionāliem sportistiem ?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 16:38, pirms 5 mēnešiem
chau! ataa rakstīja: Ko nu muldi. Pie varas raujas visi un vienmēr, vai tur debesmanna vai krīze. Atradis labo piemēru, covid- 19 balagānu, kura rezultātā savrupmājas izauga kā sēnes pēc lietus.
Diemžēl tā nebija abu krīžu laikā.
Kad nāca Covid 19, tad izteikta mazākuma partija (JV) piekrita veidot valdību, jo pārējiem pietrūka iekšu uzņemties atbildību darbam arī ar svārstīgajiem partneriem.
Dombrovska laikā arī bija līdzīgi. Valsts bija krīzē un visi muka nost no atbildības.
Smejies vai raudi, bet tādi ir mūsu politiķi. Pēdējās EP vēlēšanās 20 minūtes skatījos uz biļeteniem un nesapratu ko reāli darīt, jo par ko balsot vienkārši nebija.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 16:39, pirms 5 mēnešiem
Kāpēc bobslejisti un skeletonisti nerīkoja Latvijas čempionātus un kausa izcīņas, kas dotu papildus punktus naudas sadales tabulā? Tas nekas, ka būtu tikai daži dalībnieki. Bobslejā vismaz četrus brīvi sapulcētu (Cipulis, Kalenda, Kaufmanis, Grantiņš). Skeletonā gan jau vismaz 6+6 sanāktu. Kāpēc netika startēts starptautiskajos junioru un jauniešu čempionātos? Kritēriji un spēles noteikumi, lai arī absurdi, taču bija zināmi!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 16:41, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Diemžēl tā nebija abu krīžu laikā.
Kad nāca Covid 19, tad izteikta mazākuma partija (JV) piekrita veidot valdību, jo pārējiem pietrūka iekšu uzņemties atbildību darbam arī ar svārstīgajiem partneriem.
Dombrovska laikā arī bija līdzīgi. Valsts bija krīzē un visi muka nost no atbildības.
Smejies vai raudi, bet tādi ir mūsu politiķi. Pēdējās EP vēlēšanās 20 minūtes skatījos uz biļeteniem un nesapratu ko reāli darīt, jo par ko balsot vienkārši nebija.
Klau, tas viss ir teātris! Un nav starpības, par ko balsot. Ir jāķeras pie pamatiem, lai kaut ko mainītu. Bet tie ir ļoti pamatīgi nostiprināti.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 16:53, pirms 5 mēnešiem
Nesaprotu, uz ko tagad cer Ekmanis, kurš tik viegli pasūtīja nhj sportistus, pateicoties kuru rezultātiem, bobslejs vēl spēja eksistēt (tikt pie kaut kāda finansējuma).

Sanāk, ka šobrīd ir tikai Kalenda. Kā saprotu, tad Kaufmanis turpinās sportot. Atkal pārsēdies pie stūres? Vai viņam vēl ir spēkā esoša kvalifikācija, lai varētu startēt PK posmos? Šķiet, ka pēc daudzajiem kritieniem Kaufmanim radās kaut kādas veselības problēmas. Grantiņš ar divnieku ir braucis tikai Siguldā, ar četrinieku vispār nav braucis, attiecīgi, laikam varētu startēt tikai ir Eiropas kausos (diemžēl, ļoti ticams, pa pēdējām vietām). Kāds ir plāns? Iemetīs kādu no stūmējiem pilota krēslā? Var jau būt, ka dzimst jauna zvaigzne, bet bobslejs taču var nosprāgt pa to laiku, kamēr nebūs rezultātu starptautiskajā arēnā (kas ir finansējuma pamatā).

     [+] [-]

, 2024-07-05 16:59, pirms 5 mēnešiem
Nedaudz matemātikas. Miknim 2000, Cipulim 1400, astoņiem stūmējiem, teiksim, pa 1100 katram. OK, taisām visiem vienādas algas! Un iegūstam... 1220 eiro katram...

Izskatās, ka problēma ir nevis algu fonda sadalē, bet algu fonda apjomā. To ietekmē tikai LOV vai arī federācija var kaut mainīt?

Un kas tad notiks ar Siguldas trases rekonstrukcijas plāniem (kaut kāda vāvuļošana par šo tēmu notiek jau kādu laiku)?

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 17:05, pirms 5 mēnešiem
coldasice rakstīja: Nu, ja citur var saņemt vairāk nekā 2200, tad karogs viņam pakaļā.Bet no otras puses, ja ir viena komanda, tad algām vajadzētu būt vienādām vai stipri līdzīgākām, lai kāds nejustos apdalīts, cits variants- neizpaust algu apmēru.
Vispār jau smiekligs komentārs, diez vai jauns vīrietis ar drusku smadzenēm tiešām var pelnit mazāk kā 2200 uz papīra. Priekš tā darba ko viņš iegulda bobslejā un galvenais sabojātā veselībā, tāds atalgojums ir izsmiekls.

     [+] [-]

, 2024-07-05 17:06, pirms 5 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Nedaudz matemātikas. Miknim 2000, Cipulim 1400, astoņiem stūmējiem, teiksim, pa 1100 katram. OK, taisām visiem vienādas algas! Un iegūstam... 1220 eiro katram...

Izskatās, ka problēma ir nevis algu fonda sadalē, bet algu fonda apjomā. To ietekmē tikai LOV vai arī federācija var kaut mainīt?

Un kas tad notiks ar Siguldas trases rekonstrukcijas plāniem (kaut kāda vāvuļošana par šo tēmu notiek jau kādu laiku)?
kāpēc tev pašam neizdarīt to nieku - nofinansēt Siguldas trasi? dod naudu un rekonstrukcija tiks pabeigta. ja tevi tas uztrauc?

     [+] [-]

, 2024-07-05 17:07, pirms 5 mēnešiem
maris777 rakstīja: Vispār jau smiekligs komentārs, diez vai jauns vīrietis ar drusku smadzenēm tiešām var pelnit mazāk kā 2200 uz papīra. Priekš tā darba ko viņš iegulda bobslejā un galvenais sabojātā veselībā, tāds atalgojums ir izsmiekls.
izsmiekls ir tas, ka tu domā, ka viņi pelna. viņus uztur.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 17:09, pirms 5 mēnešiem
Da labi kam vsp ineteresē bobslejs? Prūsim.varbūt... nu nevajaf mums šitos pseido sportus

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 17:18, pirms 5 mēnešiem
boleks rakstīja: "coldasice , 12:02, pirms 4 stundām
Nu, ja citur var saņemt vairāk nekā 2200, tad karogs viņam pakaļā.Bet no otras puses, ja ir viena komanda, tad algām vajadzētu būt vienādām vai stipri līdzīgākām, lai kāds nejustos apdalīts, cits variants- neizpaust algu apmēru."

Interesanti kapēc komandu veidos, īpaši nhl, nba, vienā komandā kāds var saņemt padsmit miljonus, bet cits zem viena miljona?
Nepastāstīsi atšķirību?
Tur ir nedaudz savādāk, Tu taču nedarīsi vienu un to pašu darbu ar savu pārinieku, ja seņemsi uz pusi mazāk? Ja Tu sākotnēji jau peikrīti par mazāku summu strādāt, tad ok., bet savādāk tas nav smuki, Es piem. strādāju būvneicībā, ja sanāk strādāt ar pensionāru nemaksāju viņam mazāk, tikai tāpēc, ka viņš kaut ko dara lēnāk,jo sacādāk nevaru prasīt no viņa tādu pašu rezultātu, jo viņš man pateiks, ka saņem mazāk un viss. Ar NBA ir savādāk, zvaigznes- tie, kuru dēļ nāk skatītāji ļauj klubam nopelnīt miljonus, tāpēc arī saņem miljonus, ja viņu nebūs ,nebūs arī peļņas, šajā gadījumā nekādas peļņas nevienam nav un lai visi gribētu dirsu plēst visiem ir jāsaņem vienādi, lai nebūtu domstarpību vai katra apmierinošs atalgojums.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 17:26, pirms 5 mēnešiem
maris777 rakstīja: Vispār jau smiekligs komentārs, diez vai jauns vīrietis ar drusku smadzenēm tiešām var pelnit mazāk kā 2200 uz papīra. Priekš tā darba ko viņš iegulda bobslejā un galvenais sabojātā veselībā, tāds atalgojums ir izsmiekls.
Nezinu par papīriem neko ,bruto alga neinteresē, ja uz rokas tie 2200, parādi, kur tik viegli to var nopelnīt? Tieši nopelnīt nevsis saņemt. Par to, ka viņi sevi netapelna, tas jau ir cits jautājums, jo ja bobslējs nestu prļņu būtu arī atbalstītāji un naudas netrūktu.

     [+] [-]

, 2024-07-05 17:43, pirms 5 mēnešiem
coldasice rakstīja: Nezinu par papīriem neko ,bruto alga neinteresē, ja uz rokas tie 2200, parādi, kur tik viegli to var nopelnīt? Tieši nopelnīt nevsis saņemt. Par to, ka viņi sevi netapelna, tas jau ir cits jautājums, jo ja bobslējs nestu prļņu būtu arī atbalstītāji un naudas netrūktu.
arī tagad nesaņem 2200 uz rokas, bet uz papīra, kas ir ~1.5k uz rokas. Un tādu darbu, ja esi fiziski vesels un galva ir kam vairāk kā cepures nēsāšanai, var atrast.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 17:50, pirms 5 mēnešiem
Cipanz rakstīja: arī tagad nesaņem 2200 uz rokas, bet uz papīra, kas ir ~1.5k uz rokas. Un tādu darbu, ja esi fiziski vesels un galva ir kam vairāk kā cepures nēsāšanai, var atrast.
Es, nē, jo neviens negribu normālu algu maksāt, ar privātajiem čakarēties nevēlos, bet strādājot kādā sia vairāk par 70-80 eiro dienā neviens negrib maksāt, ja maksā, tad aploksnē un to vairs nevēlos, gribi ko piedāvāt?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 17:54, pirms 5 mēnešiem
karlitisd rakstīja: Ekmanis varēs pats atsākt karjeru.
...ekmanis piezīdies pie liela atalgojuma,sēdēs ,tā ,ka ar traktoru neizviksi no federācijas..federācijas štati uzpūzti..bobslejistu ir mazāk..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 17:55, pirms 5 mēnešiem
coldasice rakstīja: Es, nē, jo neviens negribu normālu algu maksāt, ar privātajiem čakarēties nevēlos, bet strādājot kādā sia vairāk par 70-80 eiro dienā neviens negrib maksāt, ja maksā, tad aploksnē un to vairs nevēlos, gribi ko piedāvāt?
par privātajiem piekrītu ! biju ielīdis uz 2 mēneši ! puikam pamatīgas mentālas problēmas ! tad es labāk sia !

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 18:00, pirms 5 mēnešiem
Un pandoras lāde nu ir vērta, kā te daži centīgi diskutē, pūšās, gaužās, kāds priecājās.

Tad, kad Miņina laikā bija skandāls, un viņš aizgāja, bija šī problēma, kad to pacēlu gaisā, cik gan samazgas saņēmu savā virzienā, pārmetumus, kā Jūs te Miņinu nolikāt, no kura sponsoriem varēja gatavot slieces, bobus un maksāt algas, lai tās būtu stūmējiem līdzīgas tad Jums visiem viņš bija sliktais, jo redz brauca glābt situāciju, ko bobu federātions sačakarēja... Nu, tas viss izlīda laukā, papildus tam apgraizītais finansējums .

Žēl, ka tur nekas nav mainījies, taču par šo es biju runājis un brīdinājis.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 18:07, pirms 5 mēnešiem
Kopumā bobsleju var glābt un popularizēt tad, ja tiek vienkāršoti boni, to izgatavošana un vairāk kā puse detaļu visiem vienādas.
Zinu pat Vācijā, lai arī naudu atrod taču tās izmaksas ir mežonīgas, ja vēl rēķinam sezonas garumu, posmu daudzumu.
Kopumā interesants sporta veids, bet to bojā bobselja federācija (tagad nav runa par LV). Pat Šveicē nevēlās tērēt tik lielas naudas summas, popularitāte ir nosacīta, tiešraides atsevišķos posmos labi sevi parāda un klātienē var teikt līdzīgi.
Dalībnieku arī salīdzinoši maz un galvenokārt tieši dēļ izmaksām, turklāt arī tāpēc, ka bobu pirkšana nav atvērta visiem, ir ražotāji, kuri tirgo tikai Vāciešiem u.t.t., tāpēc tas nav pievilcīgi.

     [+] [-]

, 2024-07-05 18:08, pirms 5 mēnešiem
..viduvējība ikaunieks vai Cipulis,kurš ir ieguvis medaļas eiropā,pasaulē..?...salidziniet algas..

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 18:23, pirms 5 mēnešiem
Te var uzskatāmi redzēt, pie kà jau novedīs un turpina novest pirms vairākiem gadiem sačakarētā sporta sponsorēšanas sistēma. Reālās naudas paliek arvien mazāk, vispirms tiek apdalīti sportisti, pēdējie pie seifa noteikti pal8ks funkcionāri...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 18:33, pirms 5 mēnešiem
wolmar rakstīja: Te var uzskatāmi redzēt, pie kà jau novedīs un turpina novest pirms vairākiem gadiem sačakarētā sporta sponsorēšanas sistēma. Reālās naudas paliek arvien mazāk, vispirms tiek apdalīti sportisti, pēdējie pie seifa noteikti pal8ks funkcionāri...
Par spnsorēšanu var teikt tā, jā sponsorēšanas sistēma ir bojāta, nav divu domu, tikai aizveda pie šīs situācijas vairāku sporta funkcionāru/komandu un sponsoru "tīrās"darbības, šīs sistēma sizbojāšana ir viņu pašu darbs. Otrs komandu un federāciju vadītāji, kuri no sponsoriem šo to grib arī sev...kā arī sponsoru naudu, kuru ne vienmēr izmanto paredzētajiem mērķiem.

     [+] [-]

, 2024-07-05 18:36, pirms 5 mēnešiem
man patīk šļūkt pa reni

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 18:49, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Kāds vēl režīms!? Šis dumjais termins parādījās covid 19 laikā. Ja kas, tad JV nebūtu tikusi pie varas (knapi tika Saeimā), ja kādi alternatīvie būtu piekrituši menedžēt notikumus valstī krīzes apstākļos. Kuri piekrita? Visi ielika asti kājstarpē, kritizēja un vēroja no malas. Tagad visi tēlo gudros valsts vadītājus.
Nesaku, ka "režīms" ir kaut ko ļoti sakārtojis valstī un dzīvojam stipri labāk, bet JV piekrita mēģināt rīkoties, nevis kritizēt. Mums ir tikai labo laiku politiķi un JV, kuri riskēt iet pie varas visās krīzēs. Neaizstāvu nevienu, jo viņi visi ir pār vienu kārti metami. Jauno arī nav. Tad vairs paliek vien "režīms"!
Pasaki par ko reāli balsot!?
100% atbalstu tavu viedokli un tas ir labākais komentārs šajā miskastē.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 18:54, pirms 5 mēnešiem
Man ir jautājums tavs mērķis ir OS medaļa trūkst naudiņas,tad kādēļ tu pats sev nemeklē sponsorus.

     [+] [-]

, 2024-07-05 19:19, pirms 5 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: par privātajiem piekrītu ! biju ielīdis uz 2 mēneši ! puikam pamatīgas mentālas problēmas ! tad es labāk sia !
Mazāk galva sāp. uz veikaliem nav jābraukā, ar pasūtītāju reti kad jākomunicē utt. Naudas mazāk nekā pa tiešo, bet ar cilvēkiem runāt, it īpaši tiem, kuri lidinās mākoņos negribu, ir kādreiz kāda haltūra taisīta, bet ar tām neņemos, nav vēlmes. Ja kāds lielu apjomu piedāvātu iekšdarbiem, tad domātu, bet tā nē, paldies. Gribās arī visas sociālās garantijas, kas LV reti kurš ir gatavs apmaksāt vai sia , vai privātais, kā saki cena plus pvn, tā pazūd..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 19:21, pirms 5 mēnešiem
Tie, kas uzskata, ka normāla alga, nesaprot, ka Cipulis ir pasaules līmeņa atlēts nevis krāvējs Maximā. Viņš ir savas algas cienīgs. Kāpēc Spānijā spēlējošie basketbolisti var pelnīt 10 pakas mēnesī bet Cipulis būdams top 5 pasaulē nevar?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 19:34, pirms 5 mēnešiem
cobham rakstīja: Tie, kas uzskata, ka normāla alga, nesaprot, ka Cipulis ir pasaules līmeņa atlēts nevis krāvējs Maximā. Viņš ir savas algas cienīgs. Kāpēc Spānijā spēlējošie basketbolisti var pelnīt 10 pakas mēnesī bet Cipulis būdams top 5 pasaulē nevar?
kāpēc Cipulis nespēlē Spānijā bobsleju? vakar paskatījos galda hokeju - tur arī bija sabraukuši pasaules klases atlēti. bobslejs ir amatieru sports, jo to dotē.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 20:08, pirms 5 mēnešiem
Te nu tiešām jāsaka, pasaka ir galā! Domāju ka Prūsim arī diez vai stāv uz izlasi..

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 20:22, pirms 5 mēnešiem
cobham rakstīja: Tie, kas uzskata, ka normāla alga, nesaprot, ka Cipulis ir pasaules līmeņa atlēts nevis krāvējs Maximā. Viņš ir savas algas cienīgs. Kāpēc Spānijā spēlējošie basketbolisti var pelnīt 10 pakas mēnesī bet Cipulis būdams top 5 pasaulē nevar?

     [+] [-]

, 2024-07-06 01:39, pirms 5 mēnešiem
varonis rakstīja: kāpēc Cipulis nespēlē Spānijā bobsleju? vakar paskatījos galda hokeju - tur arī bija sabraukuši pasaules klases atlēti. bobslejs ir amatieru sports, jo to dotē.
Latvijā visus sporta veidus dotē, tikai atšķiras atdeve. No bobsleja tā bija laba.

     [+] [-]

, 2024-07-06 10:40, pirms 5 mēnešiem
Alga ir viens jautājums. Kā ar bonusiem, piemaksām, citiem maksājumiem, komandējuma naudām un iespējamiem vinnestiem? Interesētu arī federācijas algu apmērs.
Uzskatu, ka algai jābūt vidējai, bet prēmijām par labiem sasniegumiem “garšīgām”. Lai būtu motivācija censties. Nereti sportisti no nepopulārajiem sporta veidiem startē izlasē, lai nopelnītu no privātajiem sponsoriem un līgumiem.

Pārāk maz publiskas informācijas par šo tēmu, lai varētu nostāties vienā vai otrā pusē!

     [+] [-]

, 2024-07-06 12:36, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Stāsts ir ļoti vienkāršs. Renes sports ir profesionāls sportistu ieguldījuma un nepieciešamās attieksmes ziņā. Finansiālā ziņā diemžēl renes sports nav profesionāls, jo ir līdz kaulam atkarīgs no valsts finansējuma un atsevišķiem (retiem) sponsoriem.
Līdz ar to sadalāmais finansējums ir ļoti ierobežots pilnīgi visās valstīs. Tāda Vācijas 3. un 4. ekipāža jau arī nevar lepoties ar lielu turību un nākotnes nodrošināšanu. Viņiem sportisti tiek piesaistīti aizsardzības struktūrām, lai nodrošinātu stabilus regulāros ienākumus.
Latvija ir retā ne bagātā valsts, kura uztur visus renes sportus, pateicoties Siguldas trasei. Loģiski, ka arī sportistu vēlme atdot sevi renes sportam ir saistīta ar blakus ienākumu apjomu dzīves nodrošināšabai (piemēram, Aperjodiem ir turīga ģimene) un/vai patrotisma līmeni. Tādēļ Cipuļa lēmums gan jau ir izsvērts no visiem aspektiem un to ir jāpieņem!