Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Prūsis: "Mūs vērtēs pēc pirmās komandas rezultātiem, tā bijis un būs"

Jānis Celmiņš

Prūsis: "Mūs vērtēs pēc pirmās komandas rezultātiem, tā bijis un būs"
Sandis Prūsis. Foto: bobslejs.lv

Otrdien, 8.oktobrī Latvijas vadošie bobslejisti un skeletonisti atklāja jaunuzcelto bez ledus starta estakādi vieglatlētikas manēžā "Daugava". Sportisti šajā estakādē varēs trenēties starta ieskrējiena veikšanā visos gadalaikos. Pēc svinīgā pasākuma Latvijas bobsleja izlases galvenais treneris Sandis Prūsis pastāstīja par to, kā jaunajai ziemas sezonai gatavojas mūsu izlase, kas vasarā piedzīvojusi pamatīgas pārmaiņas.

Bobslejisti jauno estakādi jau bija izmēģinājuši iepriekš un atzinuši par labu esam, bet skeletonisti pirmo reizi to testēja 8. oktobra vakarā, kad arī notika oficiālā estakādes atklāšana. Zīmīgi, ka par jaunas starta estakādes izveidi Rīgā runas sākās vēl laikā, kad bobslejs Latvijā bija savā augstākajā punktā, bet pirms 2024. ziemas sezonas starta piedzīvojis vairākus triecienus un šajā sezonā Pasaules kausos būs pārstāvēts tikai ar vienu ekipāžu.

Latvijas Nacionālā sporta centra valdes loceklis Andris Pārups atzina, ka ir lepns jaunajā vieglatlētikas manēžā uzņemt godalgām bagātākos ziemas sporta veidus Latvijā – bobsleju un skeletonu. "Es ļoti ceru, ka šī bez ledus starta estakāde dos ievērojamu ieguldījumu renes sporta veidu panākumu grāmatas nākamajām nodaļām."

Prieku par jaunās estakādes pieejamību pauda arī bobsleja izlases galvenais treneris Sandis Prūsis. “Man patīk. To ir ļoti grūti salīdzināt ar veco, kur valdīja klaustrofobija un antisanitāri apstākļi. Ir nianses, ko varēja izdarīt labāk, taču laika gaitā uzlabosim. Platforma, celiņš, estakādes slīpums un bremzēšanas celiņš ir ļoti labs,” plusus uzskaitīja Prūsis.

Aizvadītā vasara Latvijas bobslejam bijusi pārmaiņu pilna. Izlasē vairs nav pilots Emīls Cipulis, kā arī stūmēji Dāvis Spriņģis un Krists Lindeblats. Tāpat federācijā vairs nav tās ilggadējā vadītāja Zinta Ekmaņa, kurš bija spiests no amata atkāpties. Prūsis neslēpj, ka nu arī pats ir spiests iesaistīties naudas meklēšanā, lai gan labprāt veiktu tikai savus tiešos pienākumus.

Bobsleja pilots Jēkabs Kalenda ar divnieku un četrinieku ekipāžām pārstāvēs Latviju Pasaules kausa izcīņā, bet Renārs Grantiņš savu komandu vedīs Eiropas kausa sacensībās. Savukārt Latvijas skeletona akadēmijas audzēkņi šosezon startēs Eiropas kausa un Pasaules kausa posmos pieaugušo konkurencē, lai nākamgad cīnītos par kvalificēšanos olimpiskajām spēlēm.

Runājot par bobsleju Prūsis atzīst, ka Grantiņam jākrāj pieredze, lai pēcāk nokļūtu arī Pasaules kausā. “Šī sezona būs jauns izaicinājums daudziem, nopietns izaicinājums. Ja pazaudēsim vēl kādu kadru, tā jau būs traģēdija, šobrīd nekādas traģēdijas nav. Mūs tāpat vērtēs pēc pirmās ekipāžas rezultāta, ne jau kaut kā cita. Tā bijis iepriekš un būs arī tagad. Man pašam noteikti būs interesantāk. Piemēram, 2015. gadā, arī 2016. gadā nebija maču, kuros Melbārdis nebūtu bijis trijniekā. Tas bija patīkami, bet garlaicīgi. Cerams, ka tādi – garlaicīgie laiki atgrieztos, bet es nesūdzos arī par esošo situāciju,“ teic Prūsis.

Vaicāts, vai iepriekšējie komandas līderi kaut kādā veidā palīdz pēctečiem, Sandis atbild noliedzoši. Uz Ķīnu strādāt devies arī Daumants Dreiškens, kurš iepriekš bija viens no izlases treneriem. “Mēs nemaz nevaram to atļauties. Maciņš kļuvis plānāks, cilvēku mazāk. Arī Daumants jau mēnesi ir Ķīnā. Es pats viņu iedrošināju, tā viņam būs jauna pieredze, kuru kaut kad nākotnē viņš, iespējams, varēs pielietot Latvijā,” skaidro treneris.

Sportistiem ir svarīgi iekļūt Olimpiskās vienības Zelta sastāvā, uzsver Prūsis. “No pirmās ekipāžas sagaidu stabilitāti. Visi zinām, ka Jēkabs mums iepriekš bija perspektīvs un azartisks braucējs. Daudz kritis, ko nenovēlu nevienam. Labs rezultāts viņam būs Olimpiskās vienības Zelta sastāvs. Kritēriji ir stingrāki, nebūs viegli tos izpildīt, taču tas ir svarīgi. Lai iekļūtu Zelta sastāvā, nepieciešama vismaz ceturtā vieta Eiropas čempionātā, sešinieks Pasaules kausa kopvērtējumā vai astotnieks pasaules čempionātā,” sezonas galvenos mērķus uzskaita treneris, piebilstot, ka dalība pasaules čempionātā šobrīd netiek plānota, ierobežoto naudas resursu dēļ. Čempionāts šosezon notiks ASV, kas ir ļoti dārgs prieks.

Runājot par tehnisko nodrošinājumu, Prūsis atzīst, ka tehnika esošajam līmenim un spējām ir atbilstoša.

Šonedēļ izlases vīri trenēsies Rīgā, bet jau oktobra beigās cer uzsākt treniņus Siguldā. Jauno sezonu bobslejisti un skeletonisti sāks novembra otrajā pusē.

  +4 [+] [-]

, 2024-10-09 13:28, pirms 2 mēnešiem
Gan Prūsis, gan pārējā bobsleja saime ir reāli atbildīgi par to, ka Cipulis un pārējie ir prom - ja būtu pielikuši kaut 500-700 eirikus, noteikti būtu visi palikuši. Un nav ko vainot, ka džeki izvēlējās uzturēt ģimenes šitā bezmaksas darba vietā. Vispār tas ir kauns visai Olimpiskai komitejai, paši sev maksā milzīgas algas, bet galvenajiem darba darītājiem atmet kapeikas. Bāc, kā var nenovērtēt pasaule top 5 braucēja darbu, tagad paši varēs aiz kauna sēdēt ziemas Olimpiādē kā pāvi

  -3 [+] [-]

, 2024-10-09 13:37, pirms 2 mēnešiem
Jānomirst dabīgā nāvē...

  +5 [+] [-]

, 2024-10-09 14:26, pirms 2 mēnešiem
cobham rakstīja: Gan Prūsis, gan pārējā bobsleja saime ir reāli atbildīgi par to, ka Cipulis un pārējie ir prom - ja būtu pielikuši kaut 500-700 eirikus, noteikti būtu visi palikuši. Un nav ko vainot, ka džeki izvēlējās uzturēt ģimenes šitā bezmaksas darba vietā. Vispār tas ir kauns visai Olimpiskai komitejai, paši sev maksā milzīgas algas, bet galvenajiem darba darītājiem atmet kapeikas. Bāc, kā var nenovērtēt pasaule top 5 braucēja darbu, tagad paši varēs aiz kauna sēdēt ziemas Olimpiādē kā pāvi
Bobslejam valsts samazināja finansējumu, jo viņiem saskaņā ar jauno un stulbo finansēšanas kārtību vajadzēja konkurēt ar visiem pārējiem sporta veidiem, kur viens no galvenajiem kritērijiem bija bērnu un jauniešu iesaiste. Tā ir galvenā problēma, un tikai pēc tam var vainot Prūsi un Ekmani. Cipulis apvainojās, ka viņam kā pilotam alga mazāka kā stūmējam Miknim. Jā, vajadzēja to kaut kā atrisināt. Veiksmi Grantiņam un Kalendam. Vāciešu dominance turpināsies.
Slēpts komentārs: doksnomarsa

  +6 [+] [-]

, 2024-10-09 17:00, pirms 2 mēnešiem
doksnomarsa rakstīja: Maksāt lai uzturētu trasi un šlūcējus, kur ienākumi praktiski nekādi nav ekonomiski pamatoti. Vienā mazpilsētā vairāk bērnu nodarbosies ar gandrīz jebkuru sporta veidu, nekā pa visu Latviju renes šļūcēji būs.

Laiks beigt gribēt būt labākajiem visos iespējamos sporta veidos. Laiks naudu novirzīt PAMATOS un ielikt tā, lai nākotnē varam lepoties ar patstāvīgi labā līmenī esošu sporta veidu.. Kā leišiem basis piemēram.
Bobslejs Latvijā ir tradīcijām bagāts un mums ir trase. Tā kā sagraut esošo nav māksla, bet tas mums latviešiem ar mūsu valdībām lieliski padodās.Nenovēlu to.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-09 19:04, pirms 2 mēnešiem
doksnomarsa rakstīja: Maksāt lai uzturētu trasi un šlūcējus, kur ienākumi praktiski nekādi nav ekonomiski pamatoti. Vienā mazpilsētā vairāk bērnu nodarbosies ar gandrīz jebkuru sporta veidu, nekā pa visu Latviju renes šļūcēji būs.

Laiks beigt gribēt būt labākajiem visos iespējamos sporta veidos. Laiks naudu novirzīt PAMATOS un ielikt tā, lai nākotnē varam lepoties ar patstāvīgi labā līmenī esošu sporta veidu.. Kā leišiem basis piemēram.
2020. gadā Siguldas trases ieņēmumi pārsniedza 400 tūkstošus eiro, 2021. gadā vairāk nekā 350 tūkstošus. 2022. gada 7 mēnešos vairāk nekā 100 tūkstošus. Ja nav pandēmiju un karu, tad trase labi pelna un baro arī Siguldas novada uzņēmējus.

Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu Latvijā ir par daudz - šobrīd 15, bet renes sporta veidiem vienmēr ir jābūt starp tiem, jo mums ir trase, sportisti, treneri, tehniķi un tradīcijas. Un renē mēs pastāvīgi esam pasaules topā.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-09 19:27, pirms 2 mēnešiem
doksnomarsa rakstīja: Maksāt lai uzturētu trasi un šlūcējus, kur ienākumi praktiski nekādi nav ekonomiski pamatoti. Vienā mazpilsētā vairāk bērnu nodarbosies ar gandrīz jebkuru sporta veidu, nekā pa visu Latviju renes šļūcēji būs.

Laiks beigt gribēt būt labākajiem visos iespējamos sporta veidos. Laiks naudu novirzīt PAMATOS un ielikt tā, lai nākotnē varam lepoties ar patstāvīgi labā līmenī esošu sporta veidu.. Kā leišiem basis piemēram.
Kāds iemesls ir uzturēt un tērēt milzu naudas mūsu apjomīgākajā un ar lielāko dotāciju esošo futbolu, kuri spēlē Eiropā pašā pēdējā līgā un knapi cīnās ar pundurvalstīm!!! Kur uz spēli aiziet labi ja 1000 skatītāju!!! Siguldā uz renes sacensībām tur nav kur kāju nolikt!!! Tas ir pienesums pilsētai kā tādai un plus trasē trennējas arī citu valstu pārstāvju kas gandrīz nosedz izmaksas!!!
Kādreiz padomājiet tālāk par savu degungalu un tad spriedelējat kas būtu labāk un kas sliktāk, ja nepatīk sporta veids tad vienkārši labāk tomēr paklusēt!!!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-09 19:31, pirms 2 mēnešiem
doksnomarsa rakstīja: Maksāt lai uzturētu trasi un šlūcējus, kur ienākumi praktiski nekādi nav ekonomiski pamatoti. Vienā mazpilsētā vairāk bērnu nodarbosies ar gandrīz jebkuru sporta veidu, nekā pa visu Latviju renes šļūcēji būs.

Laiks beigt gribēt būt labākajiem visos iespējamos sporta veidos. Laiks naudu novirzīt PAMATOS un ielikt tā, lai nākotnē varam lepoties ar patstāvīgi labā līmenī esošu sporta veidu.. Kā leišiem basis piemēram.
pēc tavas loģikas katrā pilsētā vajag bobsleja trasi, lai varētu skaitliski konkurēt ar citiem sporta veidiem. Bet medaļu ziņā tieši renes sports ir devis visvairāk Latvijai medaļu. Pat ne BMX un par pārējiem sporta veidiem nav ko runāt. Hokeja bronza ir izcils sasniegums, bet tava loģika saka ka būtu bijis ik gadu jātiek trijniekā jo halles un spēlētāju ir daudz. Ieklausies ko murgo !

     [+] [-]

, 2024-10-09 19:42, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: 2020. gadā Siguldas trases ieņēmumi pārsniedza 400 tūkstošus eiro, 2021. gadā vairāk nekā 350 tūkstošus. 2022. gada 7 mēnešos vairāk nekā 100 tūkstošus. Ja nav pandēmiju un karu, tad trase labi pelna un baro arī Siguldas novada uzņēmējus.

Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu Latvijā ir par daudz - šobrīd 15, bet renes sporta veidiem vienmēr ir jābūt starp tiem, jo mums ir trase, sportisti, treneri, tehniķi un tradīcijas. Un renē mēs pastāvīgi esam pasaules topā.
Kur labāk būt?
Pasaules topā, kas prasa līdzekļus no valsts?

Vai pasaules topā, kas atnes miljonus no biznesa?
Pasaules tops skan skaisti, bet ārpus OS- ar to nevar nopelnīt pasaules tirgū!

Neapšaubāmi, ka speciālisti ir vieni no labākajiem pasaulē- savās jomās!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-09 21:33, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Kur labāk būt?
Pasaules topā, kas prasa līdzekļus no valsts?


Vai pasaules topā, kas atnes miljonus no biznesa?
Pasaules tops skan skaisti, bet ārpus OS- ar to nevar nopelnīt pasaules tirgū!

Neapšaubāmi, ka speciālisti ir vieni no labākajiem pasaulē- savās jomās!
Latvijā sports nav un nevar būt bizness - pārāk mazs tirgus. Ar sportu labi pelna tikai daži Latvijas sportisti - Ostapenko, Porziņģis, NHL hokejisti, varbūt vēl Razma. (Pelna arī daži futbola klubi, pērkot un pārdodot Āfrikas futbolistus, bet ar Latviju tam mazs sakars.) Pārējie saņem valsts/pašvaldības palīdzību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-10-09 22:05, pirms 2 mēnešiem
A-Burts rullē rakstīja: Vislabāk ir būt pasaules topā tur, kur ir vislielākā auditorija Latvijā starptautiskajos izlašu turnīros!
Un tas ir HOKEJS!!!
Latvija auditorija ir viens, bet otrs ir lielo valstu auditorija un klubi(tai skaitā Francija)

Latvija uzvar Franciju OS, tad skaidrs, ka Latvijas hokejisti būt interesanti tajā pašā Magnus līgā vai citās tāda līmeņa līgās.

Latvijai renē uzvarot Vāciju OS, tad būtiski nekas nemainās- varbūt kādu bobu nopērk vai kāds speciālists kur tiek, bet katrā ziņā ir mazāks iespaids kā Latvijai- uzvarot Franciju- hokejā!

     [+] [-]

, 2024-10-09 22:07, pirms 2 mēnešiem
Hokejs tomēr populārs- Kanādā, ASV, Šveicē, Čehijā, Somijā, Zviedrijā, Slovākijā!

Francijā, Vācijā nav tik populārs, bet vienalga liels tirgus un pro līgas!

     [+] [-]

, 2024-10-09 22:24, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Latvija auditorija ir viens, bet otrs ir lielo valstu auditorija un klubi(tai skaitā Francija)

Latvija uzvar Franciju OS, tad skaidrs, ka Latvijas hokejisti būt interesanti tajā pašā Magnus līgā vai citās tāda līmeņa līgās.

Latvijai renē uzvarot Vāciju OS, tad būtiski nekas nemainās- varbūt kādu bobu nopērk vai kāds speciālists kur tiek, bet katrā ziņā ir mazāks iespaids kā Latvijai- uzvarot Franciju- hokejā!
Taču jābeidz vienreiz zombēt cilvēki,kuri sporti/pasākumi kruti,kuri nav
Tad taču uzreiz nākamajās paaudzēs būtu daudz vairāk lielo sportu,nevis kā mēs nozombēti ar 5 sportiem un vēl vienu festivālu,kur kruti paskatīties vēl 30 sportus vienu reizi 4 gados

     [+] [-]

, 2024-10-09 23:21, pirms 2 mēnešiem
Pat tik traki, ka nebrauks uz pasaules čempionātu... Skumji.

     [+] [-]

, 2024-10-10 11:44, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: 2020. gadā Siguldas trases ieņēmumi pārsniedza 400 tūkstošus eiro, 2021. gadā vairāk nekā 350 tūkstošus. 2022. gada 7 mēnešos vairāk nekā 100 tūkstošus. Ja nav pandēmiju un karu, tad trase labi pelna un baro arī Siguldas novada uzņēmējus.

Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu Latvijā ir par daudz - šobrīd 15, bet renes sporta veidiem vienmēr ir jābūt starp tiem, jo mums ir trase, sportisti, treneri, tehniķi un tradīcijas. Un renē mēs pastāvīgi esam pasaules topā.
Ieņēmumi ir smuki, bet ieņēmumi nav vienāds ar peļņu. Cik bija izdevumi trasei, jo tikai ieņēmumi pret izdevumiem parāda reālo bilanci. Vismaz ja skatās tīri ekonomiski bez emocijām.

     [+] [-]

, 2024-10-10 11:47, pirms 2 mēnešiem
pūce rakstīja: pēc tavas loģikas katrā pilsētā vajag bobsleja trasi, lai varētu skaitliski konkurēt ar citiem sporta veidiem. Bet medaļu ziņā tieši renes sports ir devis visvairāk Latvijai medaļu. Pat ne BMX un par pārējiem sporta veidiem nav ko runāt. Hokeja bronza ir izcils sasniegums, bet tava loģika saka ka būtu bijis ik gadu jātiek trijniekā jo halles un spēlētāju ir daudz. Ieklausies ko murgo !
Jūs abi aizmirstat svarīgu aspektu. Konkurence. Cik ir "renistu", cik bmxistu, cik hokejistu utt? Ir vieglāk tikt top3, ja pasaulē tavā sporta veidā ir mazāk kā 1000 sportistu, kā tai pašā BMX, kur tādā Austrālijā vai Jaunzēlandā vien ir vairāk "bmxistu" kā skeletonistu vai bobslejistu ir kopā pasaulē.

     [+] [-]

, 2024-10-10 11:50, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Latvijā sports nav un nevar būt bizness - pārāk mazs tirgus. Ar sportu labi pelna tikai daži Latvijas sportisti - Ostapenko, Porziņģis, NHL hokejisti, varbūt vēl Razma. (Pelna arī daži futbola klubi, pērkot un pārdodot Āfrikas futbolistus, bet ar Latviju tam mazs sakars.) Pārējie saņem valsts/pašvaldības palīdzību.
Un tad arī nonāk pie prioritātēm. Es nesaku - renei piķi nē, bet pie šī brīža ekonomiskās situācijas par jebkuru sporta veidu, kur tiek ieguldīta valsts/pašvaldību nauda var pajautāt - vai šo tiešām vajag?
To var attiecināt gan uz baša un hoķa kvaļiem, gan to pašu reni, 1000 vieglatletikas disciplīnām, rallijiem, futbola stadionu utt.

     [+] [-]

, 2024-10-10 14:07, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ieņēmumi ir smuki, bet ieņēmumi nav vienāds ar peļņu. Cik bija izdevumi trasei, jo tikai ieņēmumi pret izdevumiem parāda reālo bilanci. Vismaz ja skatās tīri ekonomiski bez emocijām.
Sportam nav jāpelna, un tas ir ļoti labi, ja trasei ir arī ienākumi.

     [+] [-]

, 2024-10-10 14:12, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jūs abi aizmirstat svarīgu aspektu. Konkurence. Cik ir "renistu", cik bmxistu, cik hokejistu utt? Ir vieglāk tikt top3, ja pasaulē tavā sporta veidā ir mazāk kā 1000 sportistu, kā tai pašā BMX, kur tādā Austrālijā vai Jaunzēlandā vien ir vairāk "bmxistu" kā skeletonistu vai bobslejistu ir kopā pasaulē.
Tu iesaki Latvijā attīstīt tikai tos sporta veidus, kuros pasaulē ir liela konkurence un atteikties no renes sporta veidiem, kuros mums ir labi panākumi? Priecāsimies par padsmitajām vietām BMX, jo tur ir liela konkurence, ja?

     [+] [-]

, 2024-10-10 14:14, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tad arī nonāk pie prioritātēm. Es nesaku - renei piķi nē, bet pie šī brīža ekonomiskās situācijas par jebkuru sporta veidu, kur tiek ieguldīta valsts/pašvaldību nauda var pajautāt - vai šo tiešām vajag?
To var attiecināt gan uz baša un hoķa kvaļiem, gan to pašu reni, 1000 vieglatletikas disciplīnām, rallijiem, futbola stadionu utt.
Par reni tāds jautājums - vai to vajag? - nevar būt. Renes sporti ir Latvijas prieks un lepnums. Basketbola kvaļus par 5 miljoniem gan vairāk nevajag rīkot. Tik bagāti mēs neesam. Futbola stadionu celsim, kad beigsies karš.

     [+] [-]

, 2024-10-10 16:26, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Sportam nav jāpelna, un tas ir ļoti labi, ja trasei ir arī ienākumi.
Šitā var teikt tikai sieviete, kuru uztur vīrs, draugs vai arī cilvēks, kas visu dzīvi ir bijis politikai pietuvināts.

Bērnu sportam nav jāpelna, bet pro sportam ir jāpelna, jo savādāk tas ir hobijis, kuru kāds apmaksā.

Protams to renes trasi var pārtaisīt, ka tā ir bērnu un jauniešu sporta bāze!

Par basketbola kvalifikāciju piekrītu, jo tā bija tīra naudas ieskaitīšana- FIBA kontos, kas vienkārši aizplūda no Latvijas!

     [+] [-]

, 2024-10-10 17:05, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Šitā var teikt tikai sieviete, kuru uztur vīrs, draugs vai arī cilvēks, kas visu dzīvi ir bijis politikai pietuvināts.

Bērnu sportam nav jāpelna, bet pro sportam ir jāpelna, jo savādāk tas ir hobijis, kuru kāds apmaksā.

Protams to renes trasi var pārtaisīt, ka tā ir bērnu un jauniešu sporta bāze!

Par basketbola kvalifikāciju piekrītu, jo tā bija tīra naudas ieskaitīšana- FIBA kontos, kas vienkārši aizplūda no Latvijas!
Tak Ota savulaik atzina, ka ir ex renists. Tur arī tā renes lobēšana

     [+] [-]

, 2024-10-10 17:06, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Sportam nav jāpelna, un tas ir ļoti labi, ja trasei ir arī ienākumi.
Sports mūsdienās nav tikai veselīgs dzīvesveids. Ja mēs runājam par bērniem un jauniešiem - tad jā, tam nav jāpelna. Kad mēs sakam runāt par sportu kā profesionālu industriju, tad, diemžēl, peļņa ir viens no atslēgas vārdiem.

     [+] [-]

, 2024-10-10 17:07, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Tu iesaki Latvijā attīstīt tikai tos sporta veidus, kuros pasaulē ir liela konkurence un atteikties no renes sporta veidiem, kuros mums ir labi panākumi? Priecāsimies par padsmitajām vietām BMX, jo tur ir liela konkurence, ja?
Es iesaku saprast, ka ir starpība būt top3 starp 1000 cilvēkiem pasaulē vai būt kaut vai top10 starp 100000 un vairāk cilvēkiem pasaulē.
Pēc tādas loģikas izveidojam savu sporta veidu, sportojam paši ar sevi un vienmēr būsim pirmie...

     [+] [-]

, 2024-10-10 17:09, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Par reni tāds jautājums - vai to vajag? - nevar būt. Renes sporti ir Latvijas prieks un lepnums. Basketbola kvaļus par 5 miljoniem gan vairāk nevajag rīkot. Tik bagāti mēs neesam. Futbola stadionu celsim, kad beigsies karš.
Par jebkuru jomu šādi jautājumi ir jāuzdod vai nu formā a)vai vajag vai b) vai vajag tērēt tik cik tērē šobrīd.
Valsts, pašvaldības primārais ir nodrošināt pamatvajadzības iedzīvotājiem. Ja tam trūkst naudas, tad zem izkapts ir jebkurš pasākums, joma utt. bez kuras var iztikt.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 17:18, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es iesaku saprast, ka ir starpība būt top3 starp 1000 cilvēkiem pasaulē vai būt kaut vai top10 starp 100000 un vairāk cilvēkiem pasaulē.
Pēc tādas loģikas izveidojam savu sporta veidu, sportojam paši ar sevi un vienmēr būsim pirmie...
Es vienīgi nesaprotu ko tie briti ieciklējušies uz reni un gāž tur miljonus iekšā!
Vai tiešām viņiem tik ļoti kremt, ka agrāk nav bijušas ZOS medaļas?

Visi samazina savus budžetus, bet šie palielina!

Ir tik daudz lietas, kur viņi varētu ieguldīt, bet viņi izdomā sportā, kur viņiem nav pat infrastruktūra

     [+] [-]

, 2024-10-10 17:24, pirms 2 mēnešiem
Varbūt vienīgi, ka all- time medal table iet arī ZOS un tad šie sev spodrina spalvas!

All-time Olympic Games medal table

Pārspējot Franciju, Vāciju un ZOS dod kādu pienesumu klāt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-11-08 07:05, pirms mēneša
🍓 Foršas meitenes vēlas seksu!

❤️ izdrāž viņus 👉 https://bsgem24.ru/lovegirl17