Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Latvijas karogu Tokijas OS atklāšanas ceremonijā nesīs Agnis Čavars

Latvijas karogu Tokijas OS atklāšanas ceremonijā nesīs Agnis Čavars
Agnis Čavars. Foto: FIBA

Šodien paziņots, ka Latvijas delegācija olimpiskajās spēlēs Tokijā atklāšanās ceremonijā iesoļos 3x3 basketbolista Agņa Čavara vadībā - viņš nosaukts par Latvijas olimpiskās delegācijas karognesēju.

Agnis Čavars būs olimpisko spēļu debitants, kur viņš kopā ar 3x3 basketbola izlases komandas biedriem Nauri Miezi, Kārli Paulu Lasmani un Edgaru Krūmiņu būs starp medaļu pretendentiem 3x3 basketbola turnīrā, kas arī debitēs olimpisko spēļu programmā.

Čavars pievienosies Raimondam Bergmanim, Eināram Tupurītim, Voldemāram Lūsim, Vadimam Vasiļevskim (divreiz), Mārtiņam Pļaviņam un Mārim Štrombergam kā Latvijas izlases karognesējiem vasaras olimpiskajās spēlēs pēc Latvijas neatkarības atgūšanas. Kā Latvijas delegācijas karognesējs pēc tam olimpisko medaļu izcīnīja Pļaviņš un Vasiļevskis.

"Komandas sajūtai, kas dod spēku un iedvesmu, šoreiz būs ļoti liela nozīme," uzrunā teica LOK ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks. "Tādēļ mums, Latvijas olimpiskajai saimei, tieši Agnis, kapteinis ar pieredzi, likās vispiemērotākā kandidatūra visas Latvijas komandas pārstāvēšanai olimpiskajās spēlēs."

"Esmu šeit ne tikai kā Agnis Čavars, bet arī komandas kapteinis," par sev sniegto godu izteicās Čavars. "Komandai, kas sastāv ne tikai no sportistiem, bet no visiem cilvēkiem mums apkārt. Visu šo cilvēku vārdā varu teikt, ka jebkuram Latvijas sportistam un patriotam šis ir visaugstākais novērtējums, ko jūs mums sniedzat. Vēlos pateikt lielu paldies, ka esat pamanījuši mūsu smago darbu un gūtos panākumus. Liels gods būt kopā ar sportistiem, kas Latvijai vairo sportot gribētājus un arī līdzjutējus. Mēs esam spilgts piemērs, ka ar smagu darbu, ģimenes atbalstu, draudzību un spītīgu mērķtiecību tu vari sasniegt visu. Paldies!"

Komandas prezentācijas pasākumā piedalījās arī Latvijas Valsts prezidents Egils Levits, kurš iedvesmoja Komandu Latvija ar spēka vārdiem: “Jau pēc neilga brīža jūs – Latvijas sportisti – vienotā komandā par spīti visām pasaules veselības un ceļošanas grūtībām dosieties uz Tokiju, lai zem sarkanbaltsarkanajām Latvijas karoga krāsām godam pārstāvētu mūsu valsti pasaules spēcīgāko sportistu sacensībās. Jau šobrīd visa Latvija lepojas ar jūsu sasniegto rezultātu katram savā sporta veidā. Mēs ar lielu interesi, atbalstu un labām domām sekosim līdzi katram startam. Lai jums katram ir ne tikai sportiski sasniegumi, bet arī milzīgs gandarījums par to, ka varat pārbaudīt savus spēkus pasaules mērogā un startēt godam zem savas valsts karoga krāsām.”

.

Izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece: „Sports – tas vienmēr ir bijis stāsts par spēku, prasmi un veselību. Tāpat sports vienmēr ir bijis par izglītību, jo iemāca tādas vērtības kā disciplīna, darbs komandā, cieņa pret konkurentiem, godīga spēle un pašpārliecinātība. Un nekad nevajag par zemu novērtēt sporta spēju radīt dzīvesprieku. Visu šo vērtību summa un augstākais punkts sportā ir tieši Olimpiskās spēles un labākie šo vērtību vēstneši ir mūsu Olimpiskie sportisti. Kas zina, cik šodienas sākumskolēni pavisam drīz, vērojot sportistu veikumu Tokijā, pēc desmit vai piecpadsmit gadiem teiks, ka tieši kāds no šodienas Olimpiskās komandas dalībniekiem ir bijis par iedvesmu tam, lai paši kvalificētos olimpiādei. Un mums atliek tikai cerēt, ka tādu būs daudz.”

LOK prezidents Žoržs Tikmers: “Komanda Latvija ir īpaša. Mūsu sportisti savu sasniegumu ceļā ir ieguldījuši tūkstošiem darba stundu, bet papildu enerģiju vienmēr dod komandas biedru un līdzjutēju atbalsts – cilvēku emocijas ir izšķirošais faktors, kas palīdz saspringtākajos spēles brīžos vai pēdējos distances metros. Tāpēc mēs sakām, ka kopā esam stiprāki. Mūsu Olimpiešiem es novēlu doties ceļā ar pārliecību, ka viņi var paļauties ne tikai uz sevi, bet arī komandas garu un visu Latvijas cilvēku atbalsta spēku.”

Čavaram, kurš nesen viesojās Sportacentrs.com podkāstā "Ārpus kadra", un pārējai Latvijas 3x3 basketbola izlasei olimpiskais turnīrs sāksies 24. jūlijā ar maču pret Poliju.

Olimpisko spēļu atklāšanas ceremonija paredzēta 23. jūlijā.

Latvijas olimpiskās delegācijas karognesēji vasaras OS

GadsOSSportistsSporta veids
2021TokijaAgnis Čavars3x3 basketbols
2016RiodežaneiroMāris ŠtrombergsBMX riteņbraukšana
2012LondonaMārtiņš PļaviņšPludmales volejbols
2008PekinaVadims VasiļevskisŠķēpmešana
2004AtēnasVadims VasiļevskisŠkēpmešana
2000SidnejaVoldemārs LūsisŠķēpmešana
1996AtlantaEinārs Tupurītis800m skrējiens
1992BarselonaRaimonds BergmanisSvarcelšana

Izmantotie resursi:
Latvijas Olimpiskā komiteja


, 2021-07-05 13:37, pirms 4 gadiem
Vareja jau kaut ko labaku.
, 2021-07-05 13:45, pirms 4 gadiem
Nav ne vainas ,tikai 23 .07 atklāšanas ceremonija un 24.07 spēles.
, 2021-07-05 13:45, pirms 4 gadiem
R101 rakstīja: Vareja jau kaut ko labaku.
Piemēram? Šogad OS sastāvā nav baigāko zvaigžņu, sportistu ar vārdu vai super panākumiem. Skaļākais sportists/e, kurš ir sastāvā ir Ostapenko - nez vai liela daļa Latvijas (sc. lietotāju) pārdzīvotu ja viņa nestu karogu.
, 2021-07-05 13:46, pirms 4 gadiem
Es te reiz intereses dzīts papētīju, un principā ir ļoti grūti atrast otru valsti, kas 20+ reizes būtu piedalījusies OS un kuras karogu vienmēr būtu nesuši tikai vīrieši (un, izņemot Vasiļevski un Haraldu Marvē - pēc tautības latvieši). Pat visādās musulmaņu valstīs savu reizi tāds gods ir ticis kādai dāmai. Izskatās, ka mūsu olimpiskajai vadībai cauri laikiem ir konsekvents redzējums par to, kādam jābūt valsts karognesējam.
, 2021-07-05 13:51, pirms 4 gadiem
3x3 tagad bāž priekšā un pakaļā, jo tie taču var atnest medaļas. Pofig par tenisistēm, pofig par mūsu profiem riteņbraukšanas prestižākajās daudzdienu tūrēs utt. Skumji. Te daudziem tikai tas medaļas tuvums ir svarīgs, nevis citas lietas. Lai jau paspīd sākumā, ka tik pēc gadiem nesanāk kā ar BMX, ka knapi kāds var OS kvalificēties.
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?
, 2021-07-05 13:56, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc karogu nevarēja uzticēt nest, piemēram, Sevastovai?
Tāpēc, ka sieviete, kurai katrs lieks spēka patēriņš maksātu ļoti dārgi (nebūs jau nekas viegls arī Agnim, taču spēcīgs vīrs, un pirmajā dienā neizšķirsies cīņa par medaļām). Ja vēl izloze nes spēli 11:00 no rīta pēc korga nešanas, turēšanas visa vakara garumā? Kam tas ir izdevīgi?
, 2021-07-05 13:57, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Es te reiz intereses dzīts papētīju, un principā ir ļoti grūti atrast otru valsti, kas 20+ reizes būtu piedalījusies OS un kuras karogu vienmēr būtu nesuši tikai vīrieši (un, izņemot Vasiļevski un Haraldu Marvē - pēc tautības latvieši). Pat visādās musulmaņu valstīs savu reizi tāds gods ir ticis kādai dāmai. Izskatās, ka mūsu olimpiskajai vadībai cauri laikiem ir konsekvents redzējums par to, kādam jābūt valsts karognesējam.
sievietēm grūti smagumus stiept
, 2021-07-05 13:57, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 3x3 tagad bāž priekšā un pakaļā, jo tie taču var atnest medaļas. Pofig par tenisistēm, pofig par mūsu profiem riteņbraukšanas prestižākajās daudzdienu tūrēs utt. Skumji. Te daudziem tikai tas medaļas tuvums ir svarīgs, nevis citas lietas. Lai jau paspīd sākumā, ka tik pēc gadiem nesanāk kā ar BMX, ka knapi kāds var OS kvalificēties.
Kurš te bāž?

nevienu turnīru nerāda Latvijas kanālos,neredzu padsmit rakstus dienā... tik vien kā dažas intervijiņas..
, 2021-07-05 13:59, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kurš te bāž?

nevienu turnīru nerāda Latvijas kanālos,neredzu padsmit rakstus dienā... tik vien kā dažas intervijiņas..
jau divas dienas neviena raksta par hokeju
, 2021-07-05 14:02, pirms 4 gadiem
Skujiņam 24. jūlijā laikam grupas brauciens, bet nedomāju, ka tāpat viņam kāds šo godu uzticētu.
, 2021-07-05 14:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jau divas dienas neviena raksta par hokeju
renei jau 150 dienas
, 2021-07-05 14:02, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kurš te bāž?

nevienu turnīru nerāda Latvijas kanālos,neredzu padsmit rakstus dienā... tik vien kā dažas intervijiņas..
Pie Pučes visa komanda šosezon bijusi ciemos.
, 2021-07-05 14:03, pirms 4 gadiem
Sevastova varēja nest!
, 2021-07-05 14:04, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tāpēc, ka sieviete, kurai katrs lieks spēka patēriņš maksātu ļoti dārgi (nebūs jau nekas viegls arī Agnim, taču spēcīgs vīrs, un pirmajā dienā neizšķirsies cīņa par medaļām). Ja vēl izloze nes spēli 11:00 no rīta pēc korga nešanas, turēšanas visa vakara garumā? Kam tas ir izdevīgi?
Tātad nevienai valstij karogu nenesīs sieviete, ja?
, 2021-07-05 14:04, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: renei jau 150 dienas
tak kad kāds nošļūks, tad uzrakstīs
, 2021-07-05 14:07, pirms 4 gadiem
Es izvēlētos Skujiņa uzvaru kādā no TDF posmiem, nevis 3x3 medaļu OS. Jūsu viedoklis?
, 2021-07-05 14:14, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es izvēlētos Skujiņa uzvaru kādā no TDF posmiem, nevis 3x3 medaļu OS. Jūsu viedoklis?
Atsevišķu posmu nevērtētu augstāk par OS kopumā. Par visu TDF vai GDI - tur nav divu domu - OS zelts nobāl.
, 2021-07-05 14:16, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Atsevišķu posmu nevērtētu augstāk par OS kopumā. Par visu TDF vai GDI - tur nav divu domu - OS zelts nobāl.
Piekrītu, klinšu kāpšanas zeltu es arī vērtētu augstāk par uzvaru kādā no TDF posmiem. Tas tomēr ir OS zelts.
, 2021-07-05 14:20, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad nevienai valstij karogu nenesīs sieviete, ja?
Tai, kurai pēc 12h jāstartē? Drošvien nenesīs gan, jā.
, 2021-07-05 14:22, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tai, kurai pēc 12h jāstartē? Drošvien nenesīs gan, jā.
Ok, bet Osama jau uzrakstīja, ka pie mums, iespējams, sievietes nemaz neizskata starp kandidātiem...
, 2021-07-05 14:22, pirms 4 gadiem
Katrā gadījumā neviens tenisists nav ieplānots karoga nešanā. No tiem, kuri līdz šodienai izziņoti.
, 2021-07-05 14:22, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu, klinšu kāpšanas zeltu es arī vērtētu augstāk par uzvaru kādā no TDF posmiem. Tas tomēr ir OS zelts.
Ir olimpiskā disciplīna klinšu kāpšanā? Ja ir piemirsies. Vienā jomā gan es nekad nepieņemšu OS zeltu, kā kaut ko baigi vērtīgu - breikā, kas būs no nākamajām vasaras OS. Tā ir dejošana nevis sporta veids. Tad tiešām OS var likt arī esportus.. Konkurences princips paliek.
, 2021-07-05 14:23, pirms 4 gadiem
Pat ne Osaka, kas ir Japānas visaugstākā līmeņa zvaigzne.
, 2021-07-05 14:23, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir olimpiskā disciplīna klinšu kāpšanā? Ja ir piemirsies. Vienā jomā gan es nekad nepieņemšu OS zeltu, kā kaut ko baigi vērtīgu - breikā, kas būs no nākamajām vasaras OS. Tā ir dejošana nevis sporta veids. Tad tiešām OS var likt arī esportus.. Konkurences princips paliek.
tās OS ar tiem breikiem paliek tikpat "nopietns" pasākums kā gejparāde
, 2021-07-05 14:24, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir olimpiskā disciplīna klinšu kāpšanā? Ja ir piemirsies. Vienā jomā gan es nekad nepieņemšu OS zeltu, kā kaut ko baigi vērtīgu - breikā, kas būs no nākamajām vasaras OS. Tā ir dejošana nevis sporta veids. Tad tiešām OS var likt arī esportus.. Konkurences princips paliek.
Jā, klinšu kāpšana ir iekļauta jau šo OS programmā.
, 2021-07-05 14:24, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir olimpiskā disciplīna klinšu kāpšanā? Ja ir piemirsies. Vienā jomā gan es nekad nepieņemšu OS zeltu, kā kaut ko baigi vērtīgu - breikā, kas būs no nākamajām vasaras OS. Tā ir dejošana nevis sporta veids. Tad tiešām OS var likt arī esportus.. Konkurences princips paliek.
Ko nozīmē tiešām? Tu vēl šaubies, ka aiznākamajā olimpiādē esports (ne-šaušanas spēles, tipa, CS) būs OS programmā? Kur ir miljoni, tur būs arī OS.
, 2021-07-05 14:25, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Katrā gadījumā neviens tenisists nav ieplānots karoga nešanā. No tiem, kuri līdz šodienai izziņoti.
Es savu komentāru izdzēsu, man tomēr bija jāpārbauda, kad pirmās spēles tenisā. Paldies par labojumiem.
, 2021-07-05 14:27, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tās OS ar tiem breikiem paliek tikpat "nopietns" pasākums kā gejparāde
Man ziemas OS interesē vairāk. Daudz mazāk sporta veidu, bet procentuāli vairāk to interesē. Es neskatīšos peldēšanu, ūdenspolo un šaušanu tikai tāpēc, ka tās ir OS.
, 2021-07-05 14:28, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ko nozīmē tiešām? Tu vēl šaubies, ka aiznākamajā olimpiādē esports (ne-šaušanas spēles, tipa, CS) būs OS programmā? Kur ir miljoni, tur būs arī OS.
Tiešam nozīmē to, ka nekāda atšķirība nebūs. Un es nebūtu tik pārliecināts -esportu federācija (tam pašam CS, LOL utt, kas rīko lielākos mačus) pasūtīja tirst SOK un pateica, ka šiem labāk taisīt savas e-olimpiādes. Negrib dalīties ar naudu.
, 2021-07-05 14:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tās OS ar tiem breikiem paliek tikpat "nopietns" pasākums kā gejparāde
Un te vēl nesen pāris kadri centās pierādīt, ka OS zelts ir nozīmīgāks, prestižāks par to pašu Vimbldonu, Stenlija kausu vai te pieminēto TDF
, 2021-07-05 14:31, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man ziemas OS interesē vairāk. Daudz mazāk sporta veidu, bet procentuāli vairāk to interesē. Es neskatīšos peldēšanu, ūdenspolo un šaušanu tikai tāpēc, ka tās ir OS.
90tajos ūdespolo es paskatījos.
, 2021-07-05 14:32, pirms 4 gadiem
vēlreiz atgādinu - visa delegācija nelidos vienā dienā!!! Ierasties drīkst 3 vai 4 dienas pirms starta, pēc starta 2 dienu laikā jāpamet Japāna!

Reālākie pretendenti mums bija - 3x3 kāds džeks, Pļaviņš otro reizi, šavēja Rašmane (sorry, ja kļūdījos uzvārdā), kā arī jātnieks Neretnieks (šī varētu būt mana favorītversija). Un varbūt Maļuka, nezinu, kurā dienā jāstartē viņai.
, 2021-07-05 14:33, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un te vēl nesen pāris kadri centās pierādīt, ka OS zelts ir nozīmīgāks, prestižāks par to pašu Vimbldonu, Stenlija kausu vai te pieminēto TDF
es pat nezinu ko teikt
, 2021-07-05 14:33, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man ziemas OS interesē vairāk. Daudz mazāk sporta veidu, bet procentuāli vairāk to interesē. Es neskatīšos peldēšanu, ūdenspolo un šaušanu tikai tāpēc, ka tās ir OS.
Rio vai Londonā palūrēju ūdenspolo. Ne nu pašam kaut ko līdzīgu ākstīties vasarā ir/būtu jautri, bet skatīties - nē paldies. Šaušanu vēl varētu, bet visādas vingrošanas gan man neinteresē.
, 2021-07-05 14:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es pat nezinu ko teikt
Gan jau tūlīt ledusformula vai vēlāk ielīdīs ota un sāks to diskusiju no gala
, 2021-07-05 14:36, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Rio vai Londonā palūrēju ūdenspolo. Ne nu pašam kaut ko līdzīgu ākstīties vasarā ir/būtu jautri, bet skatīties - nē paldies. Šaušanu vēl varētu, bet visādas vingrošanas gan man neinteresē.
Es noteikti skatīšos klasisko basketbolu un vieglatlētiku, pasekošu un kaut ko paskatīšos no voleja (gan klasiskā, gan pludmales), handbola, tenisa un šosejas riteņbraukšanas.
, 2021-07-05 14:36, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es izvēlētos Skujiņa uzvaru kādā no TDF posmiem, nevis 3x3 medaļu OS. Jūsu viedoklis?
Skujiņam starts nākamajā dienā 11:00 grupas braucienā.
, 2021-07-05 14:37, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Skujiņam starts nākamajā dienā 11:00 grupas braucienā.
Laikam izlaidi:

H.E.N.R.Y. , 14:02, pirms 35 minūtēm
Skujiņam 24. jūlijā laikam grupas brauciens, bet nedomāju, ka tāpat viņam kāds šo godu uzticētu.
, 2021-07-05 14:37, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un te vēl nesen pāris kadri centās pierādīt, ka OS zelts ir nozīmīgāks, prestižāks par to pašu Vimbldonu, Stenlija kausu vai te pieminēto TDF
da kāda starpība ko liek vai neliek?

var likt kaut visus 8 000 sportus iekšā...tā vismaz būs ļoti laba reklāma visiem jaunajiem sportiem,lai piesaistītu auditoriju...

visi vecie, aizvēsturiskie tenisi,riteņbraukšanas aizmirsīsies
, 2021-07-05 14:39, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es noteikti skatīšos klasisko basketbolu un vieglatlētiku, pasekošu un kaut ko paskatīšos no voleja (gan klasiskā, gan pludmales), handbola, tenisa un šosejas riteņbraukšanas.
Es vispār maz par OS iespringstu, es jau dēļ futenes vasarā pasēžu pie TV un iekavēju savus mērķus. Bet kaut ko paskatīšos, to jau arī laika prognoze ietekmēs.
, 2021-07-05 14:40, pirms 4 gadiem
Vispār nereāls gads sportā! Vēl ir NBA, NHL fināli, vēl notiek Euro, bet tagad vēl OS metīs klāt
Neatceros, ka jūlijā būtu bijis basketbols, hokejs, futbols, OS vienlaikus(OS kvalifikācija basketbolā)!
, 2021-07-05 14:40, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laikam izlaidi:

H.E.N.R.Y. , 14:02, pirms 35 minūtēm
Skujiņam 24. jūlijā laikam grupas brauciens, bet nedomāju, ka tāpat viņam kāds šo godu uzticētu.
izlaidu gan, jā. Uzticētu, un kā vēl uzticētu, ja būtu iespēja.

Es pat teiktu, ka, ja starts nebūtu (aiz-)nākamajā dienā, un nebūtu tā kovidpadarišana, Skujiņš nestu karogu. Kuru tad vēl varētu ielikt? Ja nu vienīgi Pļaviņu vēl vienu reizi.
, 2021-07-05 14:41, pirms 4 gadiem
Futenei OS ar pasekošu. Tikko paskatījos Spānijas sastāvu. Nebiju gaidījis tik labu sastāvu - Simons, E.Garsija, P.Toress, Olmo, Ojarsabals, Pedri (visi no EURO 2020 sastāva) + Asensio.
, 2021-07-05 14:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es noteikti skatīšos klasisko basketbolu un vieglatlētiku, pasekošu un kaut ko paskatīšos no voleja (gan klasiskā, gan pludmales), handbola, tenisa un šosejas riteņbraukšanas.
Man parasti ir princips - tur, kur startē letiņi + maksimāli daudz no vieglatlētikas, baskets (varbūt futene), ritenis - gan treks, gan šoseja.
, 2021-07-05 14:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Futenei OS ar pasekošu. Tikko paskatījos Spānijas sastāvu. Nebiju gaidījis tik labu sastāvu - Simons, E.Garsija, P.Toress, Olmo, Ojarsabals, Pedri (visi no EURO 2020 sastāva) + Asensio.
Normāli divās frontēs jāraujas
, 2021-07-05 14:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār nereāls gads sportā! Vēl ir NBA, NHL fināli, vēl notiek Euro, bet tagad vēl OS metīs klāt
Neatceros, ka jūlijā būtu bijis basketbols, hokejs, futbols, OS vienlaikus(OS kvalifikācija basketbolā)!
futbolam jau datumi pārbīdījās pa dienu, varbūt divām (tīri svētdienā lai fināls iekrīt). Vienmēr izšķirošā daļa bijusi jūlijā, nu vismaz grupu spēles Līgo vakarā jau ir ilglaicīga tradīcija, kad TV var iznest terasē.
, 2021-07-05 14:44, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: futbolam jau datumi pārbīdījās pa dienu, varbūt divām (tīri svētdienā lai fināls iekrīt). Vienmēr izšķirošā daļa bijusi jūlijā, nu vismaz grupu spēles Līgo vakarā jau ir ilglaicīga tradīcija, kad TV var iznest terasē.
Futbola izšķirošās gan nav bijis vienā laikā ar NBA, NHL fināliem
, 2021-07-05 14:44, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: da kāda starpība ko liek vai neliek?

var likt kaut visus 8 000 sportus iekšā...tā vismaz būs ļoti laba reklāma visiem jaunajiem sportiem,lai piesaistītu auditoriju...

visi vecie, aizvēsturiskie tenisi,riteņbraukšanas aizmirsīsies
Es taču teicu, ka tu ielīdīsi un saksi diskusiju no jauna. A tu man pastāsti, kas tas par sporta veidu - breika dejošana? Varbūt tad OS ieviešam arī sievu nešanu vai siera rituļa ripināšanu no kalna - tie arī ir "sporta veidi"? Vai samaucam kaut ko wipeout vai takeshi pils stilā? A varbūt nahui visu veco un vēsturisko - saliekam tonnu VR ekipējuma un maucam visu VR un tad tās būs modernās OS?
, 2021-07-05 14:44, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Man parasti ir princips - tur, kur startē letiņi + maksimāli daudz no vieglatlētikas, baskets (varbūt futene), ritenis - gan treks, gan šoseja.
Man tieši otrādāk - latvieši, jā, bet iespēja paskatīties sporta veidus, kuriem ikdienā nesekoju. Jau pieminētais ūdenspolo (mani ļoti aizrauj!), badmintons, karate, vingrošana utt. Peldēšanu, bīču, Vieglatlētiku vairākas reizes gadā var paskatīties
, 2021-07-05 14:44, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Futenei OS ar pasekošu. Tikko paskatījos Spānijas sastāvu. Nebiju gaidījis tik labu sastāvu - Simons, E.Garsija, P.Toress, Olmo, Ojarsabals, Pedri (visi no EURO 2020 sastāva) + Asensio.
kas tais OS tur futbola spēlē? arī grupas un tā? Formātu pat neatceros, tik ka U23 un pārītis vecāku kadru
, 2021-07-05 14:46, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Man tieši otrādāk - latvieši, jā, bet iespēja paskatīties sporta veidus, kuriem ikdienā nesekoju. Jau pieminētais ūdenspolo (mani ļoti aizrauj!), badmintons, karate, vingrošana utt. Peldēšanu, bīču, Vieglatlētiku vairākas reizes gadā var paskatīties
ūdenspolo var spēlēt arī jūrā
, 2021-07-05 14:46, pirms 4 gadiem
Off topic ,bet delfi ziņo ,ka Latvijas hokeja vārtsargs Kivlenieks ir aizgājis mūžībā .......
, 2021-07-05 14:46, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: visi vecie, aizvēsturiskie tenisi,riteņbraukšanas aizmirsīsies
no vecajiem kamanas der izpederēt
, 2021-07-05 14:46, pirms 4 gadiem
Dzīvību zaudējis talantīgais latviešu hokeja vārtsargs, Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Kolumbusas "Blue Jackets" sistēmā spēlējošais Matīss Kivlenieks, portālam "Delfi" apstiprināja Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Viesturs Koziols...

https://www.delfi.lv/sports/news/ho...
, 2021-07-05 14:46, pirms 4 gadiem
To 3x3 basi gan paskatīšos
Strītbolu pats esmu spēlējis
, 2021-07-05 14:47, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Off topic ,bet delfi ziņo ,ka Latvijas hokeja vārtsargs Kivlenieks ir aizgājis mūžībā .......
Ārprāts....
, 2021-07-05 14:47, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: Dzīvību zaudējis talantīgais latviešu hokeja vārtsargs, Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Kolumbusas "Blue Jackets" sistēmā spēlējošais Matīss Kivlenieks, portālam "Delfi" apstiprināja Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Viesturs Koziols...

https://www.delfi.lv/sports/news/hokejs/paragri-muziba-devies-talantigais-latviesu-hokeja-vartsargs-kivlenieks.d?id=53359005
...
, 2021-07-05 14:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kas tais OS tur futbola spēlē? arī grupas un tā? Formātu pat neatceros, tik ka U23 un pārītis vecāku kadru
Šogad U-24, jo OS pārcēla par vienu gadu. 16 izlases 4 grupās, 2 no katras grupas tiek 1/4 finālā.
, 2021-07-05 14:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Futbola izšķirošās gan nav bijis vienā laikā ar NBA, NHL fināliem
Izšķirošais nav bijis, bet NBA fināli ļoti bieži Jāņos iekrita. Zinu no personīgās pieredzes, jo esmu dancojis ap ugunskuru no rīta, jo naktī zaudējusi mana favorītkomanda

Tāda nu situācijas sanākusi. Ja nemaldos, 2020 nba beidzās oktobrī, kad jau Eirolīgai jāsākas

Nekas, tur viss atgriezīsies sliedēs.
, 2021-07-05 14:48, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Man tieši otrādāk - latvieši, jā, bet iespēja paskatīties sporta veidus, kuriem ikdienā nesekoju. Jau pieminētais ūdenspolo (mani ļoti aizrauj!), badmintons, karate, vingrošana utt. Peldēšanu, bīču, Vieglatlētiku vairākas reizes gadā var paskatīties
Vingrošanu es varu sevi piespiest paskatīties tikai ar latviešiem. Nu neinteresē man skatīties kā vecis vai smalka ķīniete lēkā piruetes un ritentiņus taisa Man atkal ir tā, ka pārējā laikā dominē komandu sporta veidi - tik cik nu ir tas brīvais laiks tik tos skatos, pārejie sporta veidi, jo īpaši vasarā sanāk minimāli. Ziemas sportiem labāk - tad ārā auksti vai dubļains, ātri tumšs, ārā tāpat nav ko darīt - vairak laika lūrēt
, 2021-07-05 14:48, pirms 4 gadiem
Vnk p!zģec
, 2021-07-05 14:49, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Off topic ,bet delfi ziņo ,ka Latvijas hokeja vārtsargs Kivlenieks ir aizgājis mūžībā .......
Līdzjūtību tuviniekiem..
, 2021-07-05 14:49, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Off topic ,bet delfi ziņo ,ka Latvijas hokeja vārtsargs Kivlenieks ir aizgājis mūžībā .......
WTF WTF WTF, pirms nedēļas vēl ar bagijiem mauca pa tuksnesi.
, 2021-07-05 14:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ārprāts....
Prosta žopā tas ir........
Slēpts komentārs: Ostapenko Fans
, 2021-07-05 14:54, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Man parasti ir princips - tur, kur startē letiņi + maksimāli daudz no vieglatlētikas, baskets (varbūt futene), ritenis - gan treks, gan šoseja.
nu ja,ierastais cikls..
paskatīties visus letiņus popsīgajās OS...un pēc tam atkal 4 gadus neliekamies ne zinis par tiem sporta veidiem, un spļaudamies,ka nevienam pasaulē tie neinteresē,ka dzīvo tikai no valsts pupa..utt un atkal pienāk nākamās OS ,un atkal skatamies nosiekalojušies tos visus sūda sporta veidus,kur tie letiņi startē
, 2021-07-05 14:56, pirms 4 gadiem
Viens čuvaks saka , ka esot bijis pirotehnikas negadījums
, 2021-07-05 14:56, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu ja,ierastais cikls..
paskatīties visus letiņus popsīgajās OS...un pēc tam atkal 4 gadus neliekamies ne zinis par tiem sporta veidiem, un spļaudamies,ka nevienam pasaulē tie neinteresē,ka dzīvo tikai no valsts pupa..utt un atkal pienāk nākamās OS ,un atkal skatamies nosiekalojušies tos visus sūda sporta veidus,kur tie letiņi startē
Es pārsvarā skatos to, kam ikdienā arī sekoju. Handbola un voleja EČ un PČ ar sekoju, nav tā, ka interese ir tikai OS,.
, 2021-07-05 14:57, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Viens čuvaks saka , ka esot bijis pirotehnikas negadījums
jā, komandas čatā ar šāda infa, ASV neatkarības dienas salūts...
, 2021-07-05 14:59, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es pārsvarā skatos to, kam ikdienā arī sekoju. Handbola un voleja EČ un PČ ar sekoju, nav tā, ka interese ir tikai OS,.
es jau arī...
paskatos karatistu,Tarvidas,kanoe,svarcelšanas čempjus
Slēpts komentārs: Ostapenko Fans
, 2021-07-05 14:59, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Viens čuvaks saka , ka esot bijis pirotehnikas negadījums
Jā, nu līdz manīm ar tāda infa pienākusi. pie bosa independece day svinēts.
, 2021-07-05 15:03, pirms 4 gadiem
Mēs šodien salūtu nešausim, mēs noliksim sveces
, 2021-07-05 15:03, pirms 4 gadiem
Ostapenko Fans rakstīja: Es vairāk sliecos ka covid vakcīna ir vainīga un tgd fiksi novērš visu uz ko citu
nu tas ir pizdets, cilvēks aizgājis bojā un tu vēl savu covid tuftu dzen.
, 2021-07-05 15:04, pirms 4 gadiem
Kad sporta centrs beidzot savedīs kārtībā sevi? Kā lielāka, skaļāka ziņa, tā vis karās nost. Sajūta, ka viņi savā nākotnē nevēlās lasītāju pieplūdumu 🤦‍♂️
, 2021-07-05 15:09, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jā, nu līdz manīm ar tāda infa pienākusi. pie bosa independece day svinēts.
Visa komanda kopā svinēja to neatkarības dienu?
, 2021-07-05 15:12, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: nu tas ir pizdets, cilvēks aizgājis bojā un tu vēl savu covid tuftu dzen.
Ko tu slimam cilvēkam padarīsi?
, 2021-07-05 15:12, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jā, nu līdz manīm ar tāda infa pienākusi. pie bosa independece day svinēts.
Kur tādu informāciju var atrast?
, 2021-07-05 15:19, pirms 4 gadiem
Delfu ziņa ir papildināta ar neoficiālo informāciju
, 2021-07-05 15:26, pirms 4 gadiem
Portāla "Delfi" rīcībā esošā neoficiālā informācija liecina, ka hokeja vārtsarga dzīve pārtrūkusi traģiskā negadījumā. Kivlenieks un citi "Blue Jackets" sistēmas cilvēki piedalījušies svinībās par godu ASV Neatkarības dienai, kas ir 4. jūlijā. Svinībās bijis arī salūts, kura laikā Kivleniekam sirds rajonā trāpījusi petardes atlūza.
, 2021-07-05 15:29, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: Portāla "Delfi" rīcībā esošā neoficiālā informācija liecina, ka hokeja vārtsarga dzīve pārtrūkusi traģiskā negadījumā. Kivlenieks un citi "Blue Jackets" sistēmas cilvēki piedalījušies svinībās par godu ASV Neatkarības dienai, kas ir 4. jūlijā. Svinībās bijis arī salūts, kura laikā Kivleniekam sirds rajonā trāpījusi petardes atlūza.
Ja tas ir bijis negadījums, tad jānāk ziņām par vēl cietušajiem... pirotehnikas negadījumi parasti notiek plašos radiusos...
, 2021-07-05 15:34, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja tas ir bijis negadījums, tad jānāk ziņām par vēl cietušajiem... pirotehnikas negadījumi parasti notiek plašos radiusos...
Ne vienmēr. Ja dieviņš ir paredzējis ka pienācis tieši tavs laiks, tad arī lidmašīna var nokrist un iet boja tikai 1 cilvēks no 100.
, 2021-07-05 15:41, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja tas ir bijis negadījums, tad jānāk ziņām par vēl cietušajiem... pirotehnikas negadījumi parasti notiek plašos radiusos...
saprotu, ka atluza skjemba un ielidojusi taisni sirdi! neticami skumja tragedija...
, 2021-07-05 15:41, pirms 4 gadiem
Ļoti žēl kā tik jauns un talantīgs sportists aizgājis bojā... Lai vieglas smiltīs!
, 2021-07-05 15:46, pirms 4 gadiem
Līdzjūtība Kivlenieka radiniekiem!
Bet par karognesēju- agrāk atbrauci uz spēlēm un varēji ciematā tusēt visu spēļu laiku. Tagad ir tas Covid protokols- kad vari ierasties, kādā laikā spēļu teritorija jāatstāj. Es domāju, ka tam arī ir bijis nopietns iemesls izvēlēties karognesēju. Es pat pagaidām neesmu pētījis spēļu programmu un nemaz nebrīnīšos, ka pēc protokola prasībām mūsējiem vairs nebūs noslēguma ceremonijā karognesēja. Ja nu vienīgi kāds no maratonistiem(parasti pēdējā disciplīna).
, 2021-07-05 15:56, pirms 4 gadiem
#CBJ has confirmed the tragic news of Matiss Kivlenieks. Per the release, he sustained an apparent head injury in a fall. Medical personnel were called immediately but passed shortly thereafter.

, 2021-07-05 16:01, pirms 4 gadiem
, 2021-07-05 16:01, pirms 4 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Līdzjūtība Kivlenieka radiniekiem!
Bet par karognesēju- agrāk atbrauci uz spēlēm un varēji ciematā tusēt visu spēļu laiku. Tagad ir tas Covid protokols- kad vari ierasties, kādā laikā spēļu teritorija jāatstāj. Es domāju, ka tam arī ir bijis nopietns iemesls izvēlēties karognesēju. Es pat pagaidām neesmu pētījis spēļu programmu un nemaz nebrīnīšos, ka pēc protokola prasībām mūsējiem vairs nebūs noslēguma ceremonijā karognesēja. Ja nu vienīgi kāds no maratonistiem(parasti pēdējā disciplīna).
Visas cerības uz pieccīņnieku, tam pēdējā dienā finišs. Un Edža ar Mārču ar, ja tiek medaļu spēlēs Protams, šķepmetēji var izšaut (fināls pirmspēdējā dienā - jau tagad var droši apgalvot, ka Štrobinders nesīs, ja vien tiešām Mārča netiek medaļās atkal).
, 2021-07-05 16:03, pirms 4 gadiem
Gg
, 2021-07-05 16:11, pirms 4 gadiem
NHL mājaslapā gan raksta ko citu...
"The Riga, Latvia native suffered an apparent head injury in a fall. Medical personnel were called immediately, but he succumbed a short time later."

https://www.nhl.com/bluejackets/new...
, 2021-07-05 16:19, pirms 4 gadiem
Vairāki Ziemeļamerikas mediji ziņo par galvas traumu izraisīto Kivi nāvi, nepieminot 4. jūlija uguņošanu Kolumbusā un nāvējošu savainojumu ar petardes atlūzu sirds rajonā.
Kurš ko tagad noklusē vai kurš izplata nepatiesu infu?!
, 2021-07-05 16:24, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: Vairāki Ziemeļamerikas mediji ziņo par galvas traumu izraisīto Kivi nāvi, nepieminot 4. jūlija uguņošanu Kolumbusā un nāvējošu savainojumu ar petardes atlūzu sirds rajonā.
Kurš ko tagad noklusē vai kurš izplata nepatiesu infu?!
Lai tiek galā tiesībsargājošās instances, mums tas diemžēl neko nemainīs.
Sparoti, ASV ir pavisam cita tiesu sistēma. Tur katrs lieks teikums var lietā ietekmēt VISU. MILJONUS.

Lai tas paliek viņu ziņā.
, 2021-07-05 16:32, pirms 4 gadiem
Ja, tagad ASV medijos lasu, ka nokritis un sasitis galvu... Nez kam ticet vispar tagad.
, 2021-07-05 16:38, pirms 4 gadiem
@BrianHedger
28m
Team is saying he died as the result of a head injury after a fall. Was told by a source close to Kivlenieks he was struck by a firework.

Perhaps one led to the other.
, 2021-07-05 16:40, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Lai tiek galā tiesībsargājošās instances, mums tas diemžēl neko nemainīs.
Sparoti, ASV ir pavisam cita tiesu sistēma. Tur katrs lieks teikums var lietā ietekmēt VISU. MILJONUS.

Lai tas paliek viņu ziņā.
ja Columbusas kluba bosa sarīkotā Neatkarības dienas uguņošanā, neievērotu drošības noteikumu dēļ gājis bojā CBJ darba ņēmējs, mūsu Matīss Kivlenieks, tad lai boss/klubs arī maksā miljonus dolāru sāpju naudu Matīsa tuviniekiem.
, 2021-07-05 16:46, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: ja Columbusas kluba bosa sarīkotā Neatkarības dienas uguņošanā, neievērotu drošības noteikumu dēļ gājis bojā CBJ darba ņēmējs, mūsu Matīss Kivlenieks, tad lai boss/klubs arī maksā miljonus dolāru sāpju naudu Matīsa tuviniekiem.
Nešaubies, ja tas bija kaut kāds negadījums, būs miljoni Bet vai mums tas ir svarīgi????
, 2021-07-05 16:58, pirms 4 gadiem
Džudistam Borodavko šīs būs jau 4. OS, varēja dot karogu viņam, bet Čavars arī derēs - ir garš un spēcīgs.
, 2021-07-05 17:00, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Džudistam Borodavko šīs būs jau 4. OS, varēja dot karogu viņam, bet Čavars arī derēs - ir garš un spēcīgs.
Nevarēja, viņam 28.datumā starts. 23.jūlijā viņš vēl nedrīkstēs būt Tokijā.
, 2021-07-05 17:01, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nešaubies, ja tas bija kaut kāds negadījums, būs miljoni Bet vai mums tas ir svarīgi????
mums tas ir traģisks, briesmīgs, sāpīgs negadījums....

taču ja kluba īpašnieka pārstāvji un citi NHL mediji to pasniedz tā, it kā Matīss pats krītot sasitis galvu un nomiris (un ka tik ne vēl reibuma stāvoklī), nevis kā nāvi no petardes kluba īpašnieka - jeņķu naudasmaisa - organizētā uguņošanā, tad es tur saskatu apzinātu nāves apstākļu falsifikāciju, lai izvairītos no daudzmiljonu sāpju naudas maksāšanas.
, 2021-07-05 17:04, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: mums tas ir traģisks, briesmīgs, sāpīgs negadījums....

taču ja kluba īpašnieka pārstāvji un citi NHL mediji to pasniedz tā, it kā Matīss pats krītot sasitis galvu un nomiris (un ka tik ne vēl reibuma stāvoklī), nevis kā nāvi no petardes kluba īpašnieka - jeņķu naudasmaisa - organizētā uguņošanā, tad es tur saskatu apzinātu nāves apstākļu falsifikāciju, lai izvairītos no daudzmiljonu sāpju naudas maksāšanas.
Nu tak ievelc elpu drusku. Kā Tev iet, Bērziņ? ir taisnība - 100% būs izmeklēšana un tad arī zināsim detaļas. Ja tas ir bijis liels tusiņš, tad ir n-tie liecinieki. Un, lai nu kas, bet ASV tiesu sistēma ir diezgan spēcīga. Vienkārši jāpagaida, šis ir tikai oficiālā preses relīze so far.
, 2021-07-05 17:33, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: mums tas ir traģisks, briesmīgs, sāpīgs negadījums....

taču ja kluba īpašnieka pārstāvji un citi NHL mediji to pasniedz tā, it kā Matīss pats krītot sasitis galvu un nomiris (un ka tik ne vēl reibuma stāvoklī), nevis kā nāvi no petardes kluba īpašnieka - jeņķu naudasmaisa - organizētā uguņošanā, tad es tur saskatu apzinātu nāves apstākļu falsifikāciju, lai izvairītos no daudzmiljonu sāpju naudas maksāšanas.
Jā jā, reptīļi sazvērējušies pret Latvijas tautu. Prieks, ka tu visu labi saskati un zini kur ir falsifikācija un kur nav.
, 2021-07-05 17:37, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: mums tas ir traģisks, briesmīgs, sāpīgs negadījums....

taču ja kluba īpašnieka pārstāvji un citi NHL mediji to pasniedz tā, it kā Matīss pats krītot sasitis galvu un nomiris (un ka tik ne vēl reibuma stāvoklī), nevis kā nāvi no petardes kluba īpašnieka - jeņķu naudasmaisa - organizētā uguņošanā, tad es tur saskatu apzinātu nāves apstākļu falsifikāciju, lai izvairītos no daudzmiljonu sāpju naudas maksāšanas.
Nedomāju, ka komandu īpašniekiem "daudzmiljonu sāpju nauda" baigi traucē dzīvot, ja reiz var pārtraukt izmantot spēlētāju un turpināt viņam maksāt algu. (piemēram, Dramonds)
, 2021-07-05 17:50, pirms 4 gadiem
Šogad Latvijas debesu hokeja komanda ar pirmo nummuru draftē Matīsu. Lai vieglas smiltis!
, 2021-07-05 18:10, pirms 4 gadiem
Ruuchons rakstīja: mums tas ir traģisks, briesmīgs, sāpīgs negadījums....

taču ja kluba īpašnieka pārstāvji un citi NHL mediji to pasniedz tā, it kā Matīss pats krītot sasitis galvu un nomiris (un ka tik ne vēl reibuma stāvoklī), nevis kā nāvi no petardes kluba īpašnieka - jeņķu naudasmaisa - organizētā uguņošanā, tad es tur saskatu apzinātu nāves apstākļu falsifikāciju, lai izvairītos no daudzmiljonu sāpju naudas maksāšanas.
tas var būt gan, ka kluba bosi noveļ no sevis vainu, itkā Kivlenieks pats nokritis, sasitis galvu un tāpēc nomiris, tip lai būtu mazākas naudas Matīsa ģimenei jāpiķo...
, 2021-07-05 18:24, pirms 4 gadiem
Tikai un vieniigi 3x3💪💥 Protams vinjus liek prieksaa un pakaljaa,jo ar saviem sasniegumiem liek par sevi runaat. Veel pie tam , ka 3x3 pirmo reizi OS un braucam ar lielaam ceriibaam peec medaljaam🇱🇻💥🤞
, 2021-07-05 18:31, pirms 4 gadiem
Gg.
, 2021-07-05 18:47, pirms 4 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Tikai un vieniigi 3x3💪💥 Protams vinjus liek prieksaa un pakaljaa,jo ar saviem sasniegumiem liek par sevi runaat. Veel pie tam , ka 3x3 pirmo reizi OS un braucam ar lielaam ceriibaam peec medaljaam🇱🇻💥🤞
Labāk pārāk nesacerēties pirms laika. Tad nebūs tik liela vilšanās, ja nu tomēr nesanāks.
, 2021-07-05 18:53, pirms 4 gadiem
Pērkondēls rakstīja: tas var būt gan, ka kluba bosi noveļ no sevis vainu, itkā Kivlenieks pats nokritis, sasitis galvu un tāpēc nomiris, tip lai būtu mazākas naudas Matīsa ģimenei jāpiķo...
Jā, blin, kluba boss pats šāva pirotehniku, ne?!! Nu kur var būt tik aprobežota domāšana.
, 2021-07-05 19:35, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Labāk pārāk nesacerēties pirms laika. Tad nebūs tik liela vilšanās, ja nu tomēr nesanāks.
Es pieļauju, ka medaļas būs, iespējams pat atkārtos Štromberga paveikto un sporta veida debijā os dabūs zeltu (diviem zeltiem pēc kārtas gan neticu). Pieļauju. Bet, tas par ko esmu pārliecināts ir tas, ka Latvijas spēks šajā disciplinā nebūs ilgs. Līdzīgi kā BMX - tikko kā lielajām valstīm sāks augt interese, saks to nopietnāk pie sevis attīstīt un mēs mēģināsim visu darīt uz vecu lauru pamata -noiesim otrajā plānā.
, 2021-07-05 19:36, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Labāk pārāk nesacerēties pirms laika. Tad nebūs tik liela vilšanās, ja nu tomēr nesanāks.
Nav tas gadiijums, chalji visu laiku augsgalaa turaas. Gribot, negrot jaatic 😀🇱🇻
, 2021-07-05 21:21, pirms 4 gadiem
Protams, visu cieņu Čavaram un 3x3 komandai, bet karognesējs? Manuprāt, nepareiza izvēle.
, 2021-07-05 22:09, pirms 4 gadiem
Bet ko vervelē tas preteklis Levits?
, 2021-07-05 22:48, pirms 4 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Jā, blin, kluba boss pats šāva pirotehniku, ne?!! Nu kur var būt tik aprobežota domāšana.
Autopsija parādīja, ka Matīsam tomēr trapījusi pirotehnikas lādiņa atlūza un tas bija nāves iemesls. Saprotams, ja viņam trāpīja kaut kas tāds, viņš nogāzās un savainoja galvu, bet tas jau bija pēc tam. Acīmredzot kluba vadības sākotnējais paziņojums nav īsti korekts. R.I.P.
, 2021-07-06 00:06, pirms 4 gadiem
Pēc šāda notikuma un kā tas tiek atspoguļots šajā portālā gribētu jau teikt, ka ardievu SC! Bet tomēr Maksimu arī turpmāk apmeklējam...Tātad nekad nesaki nekad! Bet es šo lapu nevēršu vaļā līdz š.g.16.augustam.
R.I.P.
, 2021-07-06 11:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jā, komandas čatā ar šāda infa, ASV neatkarības dienas salūts...
Tiesam,interesanti,ko vins vispar darija jenku zeme?!?! Tak PC nosledzas Latvija ne vinam sieva,ne .. miljonu skaititajiem-atvalinajuma laika-dzer un uzdivo (atceramies Kristianu Pelsu) un
,ja ta butu kada tur sefa ballite,tad ,skiet,ari Elvis butu