Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Grigorjeva iegūst piekto vietu Tokijas olimpiskajās spēlēs

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Grigorjeva iegūst piekto vietu Tokijas olimpiskajās spēlēs
Anastasija Grigorjeva. Foto: Ilmārs Znotiņš, tokija2020.olimpiade.lv

Tokijas olimpiskajās spēlēs tuvojas noslēgumam brīvās cīņas turnīrs svara kategorijā līdz 62 kilogramiem. Pasaules čempionāta divu bronzu īpašniece brīvajā cīņā Anastasija Grigorjeva šorīt bronzas pusfinālā pieveica rumānieti, bet pēc tam mačā par trešo vietu netika galā ar ukrainieti un ierindojās piektajā vietā.

Bronzas finālā Grigorjeva piekāpās nepilnus 23 gadus vecajai ukrainietei Irinai Koļadenko, kura ir pasaules vicečempione 65 kilogramos (2019) un Eiropas čempione 62 kilogramos (2021). Šī mača uzvarētāja nokļuva uz Tokijas olimpisko spēļu pjedestāla, bet zaudētāja tika klasificēta piektajā pozīcijā.

Izšķirošā mačā sākumā risinājās piesardzīga spēkošanās. Pēc pusotras minūtes tiesnesis ukrainietei aizrādīja par pasivitāti, dodot 30 sekundes rezultatīva uzbrukuma veikšanai. Koļadenko neizpildīja doto uzdevumu, līdz ar to rezultāts kļuva 1:0 par labu mūsējai. Pēc dažām sekundēm ukrainiete Grigorjevu izstūma no laukuma, panākot izlīdzinājumu (1:1) - ja cīņa beigtos šādi, tad par uzvarētāju tiktu pasludināta Koļadenko.

Otrā perioda sākumā ukrainiete satvēra Grigorjevas kāju un izgrūda ārpus laukuma (1:2), turklāt pēc minūtes pretiniece vēlreiz paveica ko līdzīgu - 1:3. Latvijas sportistei nekādi nesanāca veikt tik vajadzīgo rezultatīvo uzbrukumu (pietiktu ar divpunktīgo), tādējādi nācās piekāpties ar 1:3. Sapnis par olimpisko medaļu Grigorjevai jāatliek uz 2024. gadu, kad pasaules labākās cīkstones pulcēsies Parīzē.

Latvijas sportiste nepaliks tukšā, jo olimpiskajās spēlēs par izcīnīto piekto vietu pienākas valsts naudas balva līdz 18 441 eiro uz rokas.

Grigorjevai jāizārstē trauma, treneris pikts par tiesāšanu: "Šādi sīkumi lauž likteņus"

62 kilogramu zelta finālā sacentās cīkstones, kuras tur tika gaidītas jau pirms turnīra sākuma. Japānas pārstāve Jukako Kavai ar 4:3 uzvarēja kirgīzieti Aisulū Tinibekovu un izcīnīja zeltu. Šajā svara kategorijā pārsteigumu nebija, no "top 8" nomināli labākajām cīkstonēm sešas attaisnoja uz sevi liktās cerības un finišēja olimpiskajā sešiniekā.

Brīvā cīņa olimpiskajās spēlēs, 62 kg

1.Jukako KavaiJapāna
2.Aisulū TinibekovaKirgizstāna
3.Irina KoļadenkoUkraina
3.Taibe JuseinaBulgārija
5.Anastasija GrigorjevaLatvija
5.Ļubova OvčarovaROC

-----

Šorīt bronzas pusfinālā četrkārtējā Eiropas čempione Anastasija Grigorjeva kotējās kā favorīte pret rumānieti Krištu Inči, kuras krājumā ir Eiropas spēļu bronza (2019), Eiropas čempionāta sudrabs (2019) un bronza (2021).

Pirmā perioda sākumā pretiniece satvēra daugavpilietes kāju, tomēr Latvijas cīkstone sekmīgi aizstāvējās. Turpinājumā mūsējā centās veikt uzbrukumu, taču rumāniete pārtvēra iniciatīvu un noformēja divpunktīgo uzbrukumu (0:2). Cenšoties izvairīties no Grigorjevas uzbrukuma, pretiniece izkāpa ārpus paklāja (1:2), turklāt jau pēc dažām sekundēm notika tas pats (2:2). Ja mačs beigtos šādi, tad par uzvarētāju tiktu pasludināta rumāniete, kuras pēdējā rezultatīvā darbība tika novērtēta augstāk nekā Latvijas sportistes iespētais.

Otrā perioda sākumā Grigorjeva veica četrpunktīgo metienu (6:2) un pievienoja vēl divus punktus - 8:2. Pretiniece paklupināja mūsējo un nogāza uz muguras, nopelnot četrus punktus (8:6). Rumāniete centās izmantot savu ātrumu, taču Grigorjeva izrādījās spēcīgāka, sarūpējot divpunktīgo uzbrukumu (10:6). Pēdējā minūtē, cīnoties par pārsvara saglabāšanu, Latvijas sportiste izkāpa ārpus laukuma (10:7). Mača pēdējās sekundēs mūsējā izpildīja sekmīgu uzbrukumu (12:7) un pašā izskaņā noformēja vēl divus punktus - 14:7.

Atgādinām, ka vakar pirmajā mačā jeb astotdaļfinālā Grigorjeva piekāpās 62 kilogramu turnīra galvenajai favorītei Aisulū Tinibekovai (Kirgizstāna). Latvijas cīkstones pāridarītāja pēcāk aizcīnījās līdz finālam, līdz ar to Grigorjeva kvalificējās bronzas pusfinālam.

Mūsu sportiste šo olimpisko ceļazīmi izcīnīja priekšpēdējā kvalifikācijas turnīrā, kas risinājās šopavasar. Daugavpiliete piedalījās arī Londonas un Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs, iegūstot attiecīgi devīto un astoto vietu.

Izmantotie resursi:
62kg wrestling - olympics.com

Noderīgas saites:

Tokijas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

Skaties visus olimpisko spēļu notikumus tiešraidēs, abonējot discovery+ pie Go3!

  +5 [+] [-]

, 2021-08-04 05:19, pirms 4 gadiem
Traks sports! Cerams uzvarēs.

  +7 [+] [-]

, 2021-08-04 05:22, pirms 4 gadiem
Kā nespeciālistam cīņa izskatījās haotiska, bet Grigorjeva bija krietni jaudīgāka. Meitene ar savu attieksmi un cīņassparu ir pelnījusi medaļu, ko arī no sirds novēlu!

  +6 [+] [-]

, 2021-08-04 05:25, pirms 4 gadiem
Lai izdodas arī bronzas mačā!

  +8 [+] [-]

, 2021-08-04 05:30, pirms 4 gadiem
Tagad medaļa pavisam tuvu! Lai izdodas to arī paņemt!
Slēpts komentārs: serbs

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 08:16, pirms 4 gadiem
Kā pie šīs formulas var dabūt 8.vietu, kas bija Rio2016?

  -3 [+] [-]

, 2021-08-04 09:05, pirms 4 gadiem
Kaut kāds makten dīvains sporta veids. Kādēļ tāds ir olimpiādē??

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 09:09, pirms 4 gadiem
Easton77 rakstīja: Kā pie šīs formulas var dabūt 8.vietu, kas bija Rio2016?
Turnīra fāzē zaudējot sportistei, kura netiek finālā.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-04 09:15, pirms 4 gadiem
Easton77 rakstīja: Kā pie šīs formulas var dabūt 8.vietu, kas bija Rio2016?
es arī neko daudz nesaprotu, bet galvenais ka cīnīsies par bronzu!!! To no sirds novēlu, gan jau abas sportistes to pelnījušas, bet bronza tikai 1

  +4 [+] [-]

, 2021-08-04 09:27, pirms 4 gadiem
Veiksmi Grigorjevai! 👍

  +3 [+] [-]

, 2021-08-04 10:03, pirms 4 gadiem
Novēlu veiksmi Grigorjevai!

  +5 [+] [-]

, 2021-08-04 10:48, pirms 4 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Kaut kāds makten dīvains sporta veids. Kādēļ tāds ir olimpiādē??
Cīņas sports bija antīkajās spēlēs un arī mūsdienās tas ir programmā no pašām pirmajām spēlēm 1896.gadā. Tā ir klasika. Olimpiskās spēles bez cīņas sporta nemaz nav iedomājamas. Un turklāt tas joprojām ir ļoti populārs visā pasaulē. Kaut kādā līmenī ar klasisko cīņas sportu (grieķu-romiešu vai brīvā stila) nodarbojās gandrīz vai katrā pasaules valstī.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 10:53, pirms 4 gadiem
Pievienojos apsveicējiem - OS TOP 6 jau ir, bet lai izdodas izcīnīt medaļu. Laba intervija.

     [+] [-]

, 2021-08-04 10:54, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Cīņas sports bija antīkajās spēlēs un arī mūsdienās tas ir programmā no pašām pirmajām spēlēm 1896.gadā. Tā ir klasika. Olimpiskās spēles bez cīņas sporta nemaz nav iedomājamas. Un turklāt tas joprojām ir ļoti populārs visā pasaulē. Kaut kādā līmenī ar klasisko cīņas sportu (grieķu-romiešu vai brīvā stila) nodarbojās gandrīz vai katrā pasaules valstī.
Virves vilkšana arī bija un tas nenozīme ka tai ir jābūt tagad...
Virves vilkšana bija olimpiskais sporta veids no 1900. gada līdz 1920. gada vasaras olimpiskajām spēlēm. Tolaik startēja tikai vīrieši

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 11:20, pirms 4 gadiem
serbs rakstīja: Virves vilkšana arī bija un tas nenozīme ka tai ir jābūt tagad...
Virves vilkšana bija olimpiskais sporta veids no 1900. gada līdz 1920. gada vasaras olimpiskajām spēlēm. Tolaik startēja tikai vīrieši
Virves vilkšana Latvijai varētu būt lielisks sporta veids ar smagu medaļu ražu. Jūrniekiem un bobslejistiem neviens neturētos pretī.

     [+] [-]

, 2021-08-04 11:32, pirms 4 gadiem
Dažiem te diezgan aprobežota domāšana. Vai citos sporta veidos zaudējot nav iedpējas vairs uzvarēt? Vai musu 3x3 izlase nezaudeja 3 spēles grupa pirms izcīnija zeltu? Seit tas pats, tik individualais sports. Dievs žēlīgs, tak izmantojiet savu pauri arī kādreiz....

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 11:40, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Dažiem te diezgan aprobežota domāšana. Vai citos sporta veidos zaudējot nav iedpējas vairs uzvarēt? Vai musu 3x3 izlase nezaudeja 3 spēles grupa pirms izcīnija zeltu? Seit tas pats, tik individualais sports. Dievs žēlīgs, tak izmantojiet savu pauri arī kādreiz....
Konkrēti kuriem?Neko tādu te nepamaniju,komentē sportu .ne citu rīcību,izsaki viedokli...šitā tukšā pļurināsana jāizbeidz

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 11:48, pirms 4 gadiem
Piekrītu tam, ka šajā sporta veidā ir diezgan īpatnēja vietu izcīņas kārtība - tātad, Anastasijai ar vienu uzvaru un diviem zaudējumiem (negatīva bilance) būs 5 vieta, kas ir mega augsta vieta olimpiādē. Vēlu , protams, bilanci 2-1 un bronzu ! Iespējams , tikpat īpatnēji ir arī džudo un citos cīņas veidos... Jāņem vērā, ka šāda situācija ir iespējama zaudējot tikai finālistam

  +4 [+] [-]

, 2021-08-04 12:57, pirms 4 gadiem
RDAK rakstīja: Piekrītu tam, ka šajā sporta veidā ir diezgan īpatnēja vietu izcīņas kārtība - tātad, Anastasijai ar vienu uzvaru un diviem zaudējumiem (negatīva bilance) būs 5 vieta, kas ir mega augsta vieta olimpiādē. Vēlu , protams, bilanci 2-1 un bronzu ! Iespējams , tikpat īpatnēji ir arī džudo un citos cīņas veidos... Jāņem vērā, ka šāda situācija ir iespējama zaudējot tikai finālistam
Bet savā ziņā godīga pieeja, jo savādak izlozē trāpās stiprākais un paliec nepelnīti zemu. Zaudeji finālistiem, jeb stiprākajiem - te ir tava iespēja parādīt, ka citam nebūtu zaudējis un saņemt trešo vietu.

     [+] [-]

, 2021-08-04 14:28, pirms 4 gadiem
Ja gadijuma volejbola - trapiji pret stipriem konkurentiem grupa un nepelniti paliki arpus play off tas nekas. Bet seit zaudeji un vinneji un cinies par bronzu. Mana skatijuma ja tu tiki uz olimpiadi un tur nemaz nav vieglo pretinieku. Tas ir sporta. Ja izloze tev trapijas stiprie tatad tam jabu. Bet ja tev trapisies vieglie pretinieki tatad ari vari tikt augstak. Jabut primitivai sistemai. Zaudeji izstajies - vinne ej talak. Un viss.

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:00, pirms 4 gadiem
Kur internetaa paskatiities?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:14, pirms 4 gadiem
Skumja dzīvīte..žēl.

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:14, pirms 4 gadiem
Pamatīga vilšanās!

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:15, pirms 4 gadiem
Parize2024 rakstīja: Nograbeeja
Žēl Anastasiju

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:15, pirms 4 gadiem
Diemžēl bez variantiem...

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:16, pirms 4 gadiem
ehhh žēl noteikti stipra vilšānās viņai pašai, cilvēciski ļoti žēl! Ja nemetīs plinti krūmos tad lai izdodas nākamajās!

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:16, pirms 4 gadiem
Nevajag aizmirst, cik smaga bija kvalifikācija, lai tiktu uz olimpiādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:19, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vajadzēja pasūtīt d... to LTV žurnālistu .
Daudz un neadekvātus jautājumus uzdeva!
Jau tad likās, ka tik neizsit no ritma..
Njā... Es to interviju neklausījos, bet dažreiz tie LTV žurnālisti uzdod vienus un tos pašus jautājumus.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:19, pirms 4 gadiem
No visas sirds zheel, bija pelnijusi medalu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:20, pirms 4 gadiem
Pārāk bailīga Nastja bija. Milzīgā vēlme beidzot izcīnīt medaļu neļāva parādīt potenciālu. Trūkst pārliecības. Diemžēl Nastja nav uzvarētāja pēc dabas

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:20, pirms 4 gadiem
Nekad neesmu sekojis šim sporta veidam, bet interesanti, ka tik krasa punktu atšķirība var būt, vienā cīņā pa 2 periodiem var savākt 14:7, bet otrā tikai 3:1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 15:22, pirms 4 gadiem
Parize2024 rakstīja: Skiet veel tizlaku un neskatamaku sporta veidu nav iespejams izveleties
Visi sporta veidi nav kā basketbols un jāšanas sports
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 15:23, pirms 4 gadiem
kā tiek noteikts, ka 5.vieta?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:26, pirms 4 gadiem
Bauskas alus rakstīja: Bomžu sporta veids
Tas tev nav dzert bauskas alu

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:28, pirms 4 gadiem
Grigorjevai lielisks rezultāts!
Līdz Parīzei neizvilks. Tā kā būs jāsamierinās bez medaļas Olimpiskajās spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:28, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kā tiek noteikts, ka 5.vieta?
Ja zaude bronzas cinu, nav 4.vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-08-04 15:29, pirms 4 gadiem
Ekkk. Nu žēl gan. Gribēšana bija, bet pietrūka varēšanas.

Ukrainiete visus trīs punktus guva, izstumjot mūsējo ārā. Likās, ka kaut kā pārāk viegli Grigorjeva to pieļāva, īpaši pirmajā epizodē.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-04 15:29, pirms 4 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Pamatīga vilšanās!
kāda vilšanās?!(...) neveiksme, bet tomēr - feonomenāls sasniegums. Malacis Anastasija! Bučas un apskāvieni!!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:30, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Ja zaude bronzas cinu, nav 4.vietas
jaja, saprotu. Es par to, kāpēc tā nav 6.vai 7.vieta

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:30, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: jaja, saprotu. Es par to, kāpēc tā nav 6.vai 7.vieta
tapec, ka cinijies par bronzu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:31, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Pārāk bailīga Nastja bija. Milzīgā vēlme beidzot izcīnīt medaļu neļāva parādīt potenciālu. Trūkst pārliecības. Diemžēl Nastja nav uzvarētāja pēc dabas
pilnīgas juļķības, mentāli viņa ir ļoti gatava... vienkārši neveiksme vienā cīņā un viss

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:31, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: jaja, saprotu. Es par to, kāpēc tā nav 6.vai 7.vieta
Divas sportistes finālā. Un divi mazie fināli par bronzu. Mazā fināla zaudētājām dalīta piektā vieta, bet abām uzvarētājām bronza.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:33, pirms 4 gadiem
Bauskas alus rakstīja: Bomžu sporta veids
Saki tikai tāpēc, ka ROC ir visvairāk sportistu, bet ar medaļām švaki

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 15:36, pirms 4 gadiem
Malace, cīnījās līdz galam! kaut kā sajūtas, ka šajā sportā 6 minūtes par maz..

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:37, pirms 4 gadiem
ROC parasti ņēma cīņu(gan zeltus, gan kopā, bet tagad varētu arī nepaņemt

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:38, pirms 4 gadiem
M rakstīja: Virves vilkšana Latvijai varētu būt lielisks sporta veids ar smagu medaļu ražu. Jūrniekiem un bobslejistiem neviens neturētos pretī.
Sāksim ar to,ka jūrnieki un bobslejisti un citi spēka mitriķi labām virves vilcēju komandām var pienest tikai pienu.Par to pārliecinājās Krievijas komanda,kura bija atsūtījusi uz Eiropas čempionātu komandu,kura bija nolasīta no tādiem večiem svaru kategorijā līdz 720 kg.Viņi nekādi nevarēja saprast,kāpēc nevar uzvarēt nevienu maču.Starptautiskā virves vilkšanas federācija jau gadus 30 cenšās atgūt olimpisko statusu,bet nekas nesanāk.Un ja mēs pasapņotu,ja šis sporta veids tiktu iekļauts olimpiskajās spēlēs,tad man jūs jāapbēdina.Noteiktajā svaru kategorijā mēs nebūtu medaļu kandidātos.Tikai klubu līmenī ir mūsu galvenie sasniegumi Eiropas un Pasauled čempionātos.Tāda specifika šajos mačos.Divas dienas sacenšās klubi dažādās svaru kategorijās,bet nākošajās divās dienās valstu komandas.

     [+] [-]

, 2021-08-04 15:50, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Sāksim ar to,ka jūrnieki un bobslejisti un citi spēka mitriķi labām virves vilcēju komandām var pienest tikai pienu.Par to pārliecinājās Krievijas komanda,kura bija atsūtījusi uz Eiropas čempionātu komandu,kura bija nolasīta no tādiem večiem svaru kategorijā līdz 720 kg.Viņi nekādi nevarēja saprast,kāpēc nevar uzvarēt nevienu maču.Starptautiskā virves vilkšanas federācija jau gadus 30 cenšās atgūt olimpisko statusu,bet nekas nesanāk.Un ja mēs pasapņotu,ja šis sporta veids tiktu iekļauts olimpiskajās spēlēs,tad man jūs jāapbēdina.Noteiktajā svaru kategorijā mēs nebūtu medaļu kandidātos.Tikai klubu līmenī ir mūsu galvenie sasniegumi Eiropas un Pasauled čempionātos.Tāda specifika šajos mačos.Divas dienas sacenšās klubi dažādās svaru kategorijās,bet nākošajās divās dienās valstu komandas.
100% piekrītu. Virvi ar spēku tu vari izvilkt, kādas lauku sporta spēlēs, bet ne profesionāli.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 15:59, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Sāksim ar to,ka jūrnieki un bobslejisti un citi spēka mitriķi labām virves vilcēju komandām var pienest tikai pienu.Par to pārliecinājās Krievijas komanda,kura bija atsūtījusi uz Eiropas čempionātu komandu,kura bija nolasīta no tādiem večiem svaru kategorijā līdz 720 kg.Viņi nekādi nevarēja saprast,kāpēc nevar uzvarēt nevienu maču.Starptautiskā virves vilkšanas federācija jau gadus 30 cenšās atgūt olimpisko statusu,bet nekas nesanāk.Un ja mēs pasapņotu,ja šis sporta veids tiktu iekļauts olimpiskajās spēlēs,tad man jūs jāapbēdina.Noteiktajā svaru kategorijā mēs nebūtu medaļu kandidātos.Tikai klubu līmenī ir mūsu galvenie sasniegumi Eiropas un Pasauled čempionātos.Tāda specifika šajos mačos.Divas dienas sacenšās klubi dažādās svaru kategorijās,bet nākošajās divās dienās valstu komandas.
Jā, džeki var traktorus vilkt, bet mēs varam kaimiņu pagastu izpogāt!!!

     [+] [-]

, 2021-08-04 16:54, pirms 4 gadiem
Apsveicu Anastasiju ar izcīnīto augsto 5.vietu. Noskatījos arī finālu, kur mazā japāniete lieliski tika galā ar ducīgo kirgīzieti.

     [+] [-]

, 2021-08-04 17:15, pirms 4 gadiem
Otrs bronzas mačs arī bija labs - bulgāriete 1 minūtes laikā ar vairākiem paņēmieniem pret krievieti panāca 10:0, un cīņa bija galā.

     [+] [-]

, 2021-08-04 17:33, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: Bet savā ziņā godīga pieeja, jo savādak izlozē trāpās stiprākais un paliec nepelnīti zemu. Zaudeji finālistiem, jeb stiprākajiem - te ir tava iespēja parādīt, ka citam nebūtu zaudējis un saņemt trešo vietu.
Tad kāpēc nevar vienkārši izveidot grupas,un tās ietvaros noskaidro spēcīgākos,kas iet tālāk!

  +3 [+] [-]

, 2021-08-04 17:42, pirms 4 gadiem
Žēl Anastasijas. Par savu ilggadību cīņas sportā bija pelnījusi olimpisko medaļu. Bet nu pagaidām nav bijis lemts. Ceru, ka viņa sevī atradīs motivāciju turpināt, jo, vērtējot tīri pēc viņas fiziskās gatavības, liekas, ka vēl trīs gadus līdz Parīzei viņa varētu mierīgi startēt. Parīzē spēļu laikā viņai būs 34 gadi. Tas vēl nav kritisks vecums.

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:35, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Tad kāpēc nevar vienkārši izveidot grupas,un tās ietvaros noskaidro spēcīgākos,kas iet tālāk!
Tu arī vecrīgā kādas 3 reizes izvicini dūres un nemaz nepiekūsti?

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:54, pirms 4 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Tu arī vecrīgā kādas 3 reizes izvicini dūres un nemaz nepiekūsti?
Nepiekritīšu...pirmajos MMA praidos un UFC 90's gados cīkstoņi aizvadīja pa četrām,piecām cīņām vienā turnīra vakarā,kuras nereti sasniedza 30+ minūtes(pameklē kaut vai Šemroku pret Greisiju),tā kā nestāsti te par kaut kādu izturību,kurš gribētu,tas izturētu! Un vēl kas...tā brīvā cīņa slodzes salīdzinājumā ne tuvu nestāv tādiem MMA un UFC,kādi bija 90's gados!

     [+] [-]

, 2021-08-04 22:11, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Nepiekritīšu...pirmajos MMA praidos un UFC 90's gados cīkstoņi aizvadīja pa četrām,piecām cīņām vienā turnīra vakarā,kuras nereti sasniedza 30+ minūtes(pameklē kaut vai Šemroku pret Greisiju),tā kā nestāsti te par kaut kādu izturību,kurš gribētu,tas izturētu! Un vēl kas...tā brīvā cīņa slodzes salīdzinājumā ne tuvu nestāv tādiem MMA un UFC,kādi bija 90's gados!
Nu tu salidzinaji pi ar gurķi hahaha tas pavisam noteikti nav viens un tas pats. Paskaties intensitati tur viss jau izteikts. Mma vajag laimigu sitienu un 10min vari pavadit buri neko nedarot un begot. Šeit ta nevar