Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1392, Did:0, useCase: 3

Džokoviča dalība Austrālijā apdraudēta: tenisistu neielaiž valstī un atceļ vīzu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Džokoviča dalība Austrālijā apdraudēta: tenisistu neielaiž valstī un atceļ vīzu
Novaks Džokovičs. Foto: EPA/Scanpix

Pasaules ranga pirmā numura Novaka Džokoviča dalība ''Australian Open'' ir uz lielas jautājuma zīmes, jo šodien tenisists nav ielaists valstī un viņam ir atcelta vīza, jo likumsargiem bijušas šaubas par medicīniskā izņēmuma iemeslu patiesumu. Tenisista juristi apstrīdējuši lēmumu tiesā, kas gaidāma pirmdien.

Pasaules vadošais tenisists Novaks Džokovičs bija uz jautājuma zīmes dalībai pirmajā sezonas ''Grand Slam'' Austrālijā, taču serbs bija saņēmis medicīnisko izņēmumu, ko piešķir neatkarīgu ekspertu panelis. Kopumā Austrālijā drīkst piedalīties tenisisti, kuri ir vakcinēti pret Covid-19, savukārt Džokovičs publiski nav paudis skaidru nostāju vakcinācijas jautājuma, atklājot, ka tas ir privāts jautājums.

Tomēr serba dalība par desmitā titula iegūšanu ''Australian Open'' joprojām ir apšaubāma, jo šodien Džokovičam tika liegta iebraukšana valstī un tika anulēta viņa vīza. Kā norādīja varas iestādes, tad slavenais tenisists nav izpildījis visas prasības, lai saņemtu izņēmumu no Covid-19 vakcinēšanās noteikumiem.

''Noteikumi ir ļoti skaidri,'' teica Austrālijas premjerministrs Skots Morisons. ''Ir nepieciešams medicīnisks izņēmums. Viņam tāda nebija,'' turpināja valsts premjers. Veselības ministrs Gregs Hants pauda, ka likumsargiem, pārbaudot Džokoviča medicīnisko izņēmumu, bijušas šaubas par tās patiesumu.

Tikmēr Serbijas prezidents skaļi kritizējis Austrāliju par tenisista pazemošanu. Džokovičam astoņas stundas bija jāpavada lidostā, lai saprastu, vai tiks ielaists valstī, bet vēlāk ticis pārvietots uz kādu viesnīcu Melburnā, kuru uzrauga imigrācijas darbinieki.

Džokoviča juristi jau sagatavojuši prasību tiesā, lai apstrīdētu vīzas atcelšanu. Tiesā jau ir rezervēts laiks pirmdien, kad skatīt lietu, bet, iespējams, vēl tiks domāts, vai Džokovičs līdz tiesas spriedumam var atrasties Austrālijā.

Pasaules ranga pirmais numurs Džokovičs ''Australian Open'' triumfējis pēdējos trīs gadus pēc kārtas un kopumā deviņas reizes. Karjeras laikā tenisists divas reizes triumfējis arī ''French Open'', sešas reizes Vimbldonā un trīs reizes ''US Open''. Šī gada pirmais gada ''Grand Slam'' turnīrs sāksies 17. janvārī.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/tennis/story/_...

Slēpts komentārs: Ndeki

 +20 [+] [-]

, 2022-01-06 10:41, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Stulbie stulbeņi baidās ka nevakcinētais nogalinās vakcinētos un pats paliks dzīvs.
Šitais tikai pierāda cik zems intelekts ir mūsu civilizācijai .
Tas tikai pierāda to, ka visiem likums ir viens.
Slēpts komentārs: sandza

  +6 [+] [-]

, 2022-01-06 10:49, pirms 3 gadiem
Nekas, Džokovičs vismaz dabū to, ko grib - uzmanību. Švakāk ir poļu santehniķim, kuru vienkārši deportē, bez jebkāda šuma sagraujot cilvēkam karjeru.

 +13 [+] [-]

, 2022-01-06 10:49, pirms 3 gadiem
Tāpēc arī Austrālijā ir viena no attīstītākajām valstīm pasaulē, ka viesiem ir vienas tiesības. Un ja Tu esi superzvaigzne tas Tev nedod nekādas privilēģijas pret pārējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ARVIK
Slēpts komentārs: trieciens07

  +5 [+] [-]

, 2022-01-06 11:17, pirms 3 gadiem
neatkarīgu ekspertu panelis - šis skan ļoti spēcīgi

 +12 [+] [-]

, 2022-01-06 11:57, pirms 3 gadiem
Nevajadzētu apšaubīt Austrālijas Savienības demokrātijas pamatus. Noteikumi un likumi visiem ir vienādi, vien daži iedomājas, ka kāds banāns ir pārāks par citu. Nole var priecāties, ka netika iesēdināts atpakaļreisā, kā citkārt būtu noticis ar kādu parasto homo sapiens.

Visu cieņu Austrālijai, jo tā skaidri parāda - pie mums valda līdztiesība. Prozit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2022-01-06 12:11, pirms 3 gadiem
sandza rakstīja: Kovidšova cirks turpinās! Ja potētie neslimotu, tad vēl varētu kaut kā saprast! Džoko labāk savu nostāju būtu parādīt līdz galam, skaļi paziņojot, ka vakcīnas ir nogalinājušas jau desmitiem sportistu, un ka viņš to netaisās darīt, ka cik tur miljoni par uzvaru nav veselības vērti. Pretējā gadījumā jau sen varēja nopirkt sūda poti. Es domāju, ka lielākā daļa top sportistu sertifikātu ir nopirkuši, bet NBA un NHL zvaigznēm iešļircināts fizio šķidumu, lai sirds kaites nešokētu Pasauli
Ko tu te murgo? Kādi desmitiem mirušo sportistu no potes? Faktus studijā!

 +10 [+] [-]

, 2022-01-06 12:13, pirms 3 gadiem
Malači ausiji. Atsēdināja vienu slāvu krāpnieku un meli,kurš iedomājās,ka ir īpašāks par citiem.Tā strādā demokrātija!!Visiem ir dotas iespējas,bet ja esi lohs un gribi visus apjāt,tad apsēdies,plukata!
Slēpts komentārs: Ndeki

 +12 [+] [-]

, 2022-01-06 12:17, pirms 3 gadiem
sandza rakstīja: Kovidšova cirks turpinās! Ja potētie neslimotu, tad vēl varētu kaut kā saprast! Džoko labāk savu nostāju būtu parādīt līdz galam, skaļi paziņojot, ka vakcīnas ir nogalinājušas jau desmitiem sportistu, un ka viņš to netaisās darīt, ka cik tur miljoni par uzvaru nav veselības vērti. Pretējā gadījumā jau sen varēja nopirkt sūda poti. Es domāju, ka lielākā daļa top sportistu sertifikātu ir nopirkuši, bet NBA un NHL zvaigznēm iešļircināts fizio šķidumu, lai sirds kaites nešokētu Pasauli
Nezinu kur ir ņemta informācija par daudziem desmitiem sportistu, kas miruši no potes. Diemžēl, uz šādiem paziņojumiem daudzi uzķeras. Protams skaidrs, ka kaut kāds nezināms pilsonis interneta dzīlēs visu zina daudz labāk nekā daudzi tūkstoši speciālistu, jo tos nopircis Bils Geits. Tie speciālistu tūkstoši parasti balstās uz datiem, kas ir publiski pieejami. Savukārt nezināmais pilsonis internetā nekādu informāciju par datiem nesniedz.
Slēpts komentārs: Ndeki
Slēpts komentārs: LAIKS
Slēpts komentārs: Ndeki

 +16 [+] [-]

, 2022-01-06 12:19, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tu te murgo? Kādi desmitiem mirušo sportistu no potes? Faktus studijā!
Katru gadu pirms kovida no pēkšņas nāves mira vairāk kā 120 futbolistu gadā, lielākā daļa no sirds problēmām:

https://bjsm.bmj.com/content/early/...

Tā, ka antivakseriem ir ļoti daudz nāves gadījumu, ko novelt uz potēm. Tur nav jēgas diskutēt.

 +13 [+] [-]

, 2022-01-06 12:20, pirms 3 gadiem
Diezgan skumji - miljonārs nopērk ārstu atzinumu Serbijā, bet Austrālijā tas neko nav devis.

Un atrodas vēl aizstāvji kam tādam...
Slēpts komentārs: Ndeki

  +5 [+] [-]

, 2022-01-06 12:24, pirms 3 gadiem
Austrāļi malači. Nav ko ņemties. Visiem noteikumi vienādi.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 12:26, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Izvelc savu galvu no pakaļas
Daudzi sportisti pēc vakcīnām aiziet ar sirds problēmām.Un netikai sportisti
Tev palūdza konkrētu statistiku. Mēs visi gaidām. qAnon nederēs.

 +13 [+] [-]

, 2022-01-06 12:27, pirms 3 gadiem
Didziz rakstīja: Katru gadu pirms kovida no pēkšņas nāves mira vairāk kā 120 futbolistu gadā, lielākā daļa no sirds problēmām:

https://bjsm.bmj.com/content/early/...

Tā, ka antivakseriem ir ļoti daudz nāves gadījumu, ko novelt uz potēm. Tur nav jēgas diskutēt.
Lūk, cilvēks ieliek atsauci uz respektablu avotu ar informāciju, nevis apgalvo, ka Youtube vai Facebook uzzinājis neapstrīdamu patiesību. Mācieties!
Slēpts komentārs: LAIKS

  +5 [+] [-]

, 2022-01-06 12:50, pirms 3 gadiem
Labs

  +5 [+] [-]

, 2022-01-06 13:00, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Demokrātija ? Ha ha ha kurā vietā? Neeksistē vairs demokrātija kā tāda it sevišķi Austrālijā,masonu psihopātu eksperimentālajā teritorijā.pamosties no pavļuta murgiem
Tu savu intelektu parādiji teikumā iepinot vārdu- masoni. Tas visu par tevi pasaka ,plakanās zemes piekritēj!

  +8 [+] [-]

, 2022-01-06 13:01, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Tos psihopātus pakārs tāpat kā nacistus
Pakārs,pakārs... ritīgi visus pakārs tā ka maz neliekas,sapņu kundziņ!

 +11 [+] [-]

, 2022-01-06 13:04, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Izvelc savu galvu no pakaļas
Daudzi sportisti pēc vakcīnām aiziet ar sirds problēmām.Un netikai sportisti
Jā, jā! Ko tu neteiksi!
Atradies baigais zinātnieks ar deviņu klašu izglītību. Savas pasaciņas vari stāstīt tādiem pašiem pamuļķiem kā tu.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 13:07, pirms 3 gadiem
Didziz rakstīja: Katru gadu pirms kovida no pēkšņas nāves mira vairāk kā 120 futbolistu gadā, lielākā daļa no sirds problēmām:

https://bjsm.bmj.com/content/early/...

Tā, ka antivakseriem ir ļoti daudz nāves gadījumu, ko novelt uz potēm. Tur nav jēgas diskutēt.
Tas gan ir fakts, ka katru gadu pa skuju taku aiziet daudz sportistu. Daudziem tās ir intensīva dopinga lietošanas sekas utt.

  +8 [+] [-]

, 2022-01-06 13:10, pirms 3 gadiem
smilshstreet rakstīja: Pakārs,pakārs... ritīgi visus pakārs tā ka maz neliekas,sapņu kundziņ!
Man tāda sajūta, ka pošmīži iziet kaut kādu vienotu kursu, jo viņiem visiem tie argumenti ir tik saskaņoti debīli.

  +6 [+] [-]

, 2022-01-06 13:10, pirms 3 gadiem
Es pis, cik sportacentrs pilns ar folijcepurēm Jā, vakcīnas jūs indē nost, dir*ā jums ir haha

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 13:12, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tāda sajūta, ka pošmīži iziet kaut kādu vienotu kursu, jo viņiem visiem tie argumenti ir tik saskaņoti debīli.
Tak lasa vienus un tos pašu avotus - kkādas vakcīnrealitātes, gaismas tīmekļus. Pie sienas duņecas, vasiļevska, pļaviņa, ciekura un garīgā līdera gobzema plakāti un cīņai gatavi

 +10 [+] [-]

, 2022-01-06 13:14, pirms 3 gadiem
Visi, kas lieto vārdus kovidšovs, kovidafēra, režīms, kliķe, nacisti ir ar lielu krāna zīmogu uz pieres.

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:17, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Visi, kas lieto vārdus kovidšovs, kovidafēra, režīms, kliķe, nacisti ir ar lielu krāna zīmogu uz pieres.
Man jau ir balsts, bet šis ir 50/50!
Cita lieta, ka visiem šiem tīmekļiem pievienotā vērtība ir 0!
Trakie var izrādīt sevi facebook

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:18, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Es pis, cik sportacentrs pilns ar folijcepurēm Jā, vakcīnas jūs indē nost, dir*ā jums ir haha
Man ir balsts, bet pasaule nekad nebūs kā agrāk!
Visur ir biznesa, politikas intereses!

  +8 [+] [-]

, 2022-01-06 13:20, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Kāds likums? Tas vis ir nelikumīgi!!! Nevar būt pienākums piedalīties eksperimentā ar savu veselību.
Kas notiek tagad? 90% slimo ir vakcinēti.Par ko iet runa?
Ja lielākā daļa sabiedrības ir vakcinēta, tad protams, ka lielākā daļa saslimušos būs vakcinētie. Jo vakcīna nepasargā no saslimšanas kā tādas. BET, vakcīna ar ļoti augstu procentu pasargā no hospitaliācijas, smagas slimības gaitas un nāves. Teiksim, ja saslimst 100 nevakcinētie, no kuriem smaga gaita ir 10 cilvēkiem, bet nomirst 2, tad 100 vakcinētiem smaga gaita būs 3 un nomirs varbūt 0,01.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 13:22, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Man ir balsts, bet pasaule nekad nebūs kā agrāk!
Visur ir biznesa, politikas intereses!
Ne jau kaut kāds kovids un ar to saistītais te kaut ko neatgriezeniski ir mainījis. Pasaule jau sen ir mainījusies, ne uz to labo pusi. Gan ģeopolitiski, gan no pasaules ekonomikas struktūras viedokļa.

  +6 [+] [-]

, 2022-01-06 13:25, pirms 3 gadiem
viens no labākajiem trollingiem, kāds pēdējā laikā redzēts nu nepatīk viņš daudziem, normālu cilvēku diez vai kāds šitik brutāli iznestu cauri, parādot vidējo pirkstu šim tikai tad, kad šis jau ieradies valstī. bet nu, pats jau to attieksmīti tādu pret sevi nopelnījis.
Slēpts komentārs: esprets

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 13:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: viens no labākajiem trollingiem, kāds pēdējā laikā redzēts nu nepatīk viņš daudziem, normālu cilvēku diez vai kāds šitik brutāli iznestu cauri, parādot vidējo pirkstu šim tikai tad, kad šis jau ieradies valstī. bet nu, pats jau to attieksmīti tādu pret sevi nopelnījis.
Neputns visu ir pareizi sapratis!
Tikai šādu trollingu tagad jebkurš var piedzīvot!

  +5 [+] [-]

, 2022-01-06 13:29, pirms 3 gadiem
didzuks rakstīja: Nezinu kur ir ņemta informācija par daudziem desmitiem sportistu, kas miruši no potes. Diemžēl, uz šādiem paziņojumiem daudzi uzķeras. Protams skaidrs, ka kaut kāds nezināms pilsonis interneta dzīlēs visu zina daudz labāk nekā daudzi tūkstoši speciālistu, jo tos nopircis Bils Geits. Tie speciālistu tūkstoši parasti balstās uz datiem, kas ir publiski pieejami. Savukārt nezināmais pilsonis internetā nekādu informāciju par datiem nesniedz.
vai tad ne Soross? mani vienmēr nedaudz mulsina, kurā brīdī ir Geits vainīgs un kurā Soross.. bet nu jā - reptīlcilvēki nolāpītie, kas cenšas visus un visu kontrolēt
Slēpts komentārs: Ndeki

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 13:32, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Neputns visu ir pareizi sapratis!
Tikai šādu trollingu tagad jebkurš var piedzīvot!
jebkurš k*etīns.. neesi k*etīns un nekas tev TĀDS jāpiedzīvo nebūs. nu vismaz es to tā redzu protams, nelaime jau tā ka k*etīns nesaprot, ka viņš ir k*etīns un viņam vienmēr liekas, ka viņš visur ir cietējs..

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jebkurš k*etīns.. neesi k*etīns un nekas tev TĀDS jāpiedzīvo nebūs. nu vismaz es to tā redzu protams, nelaime jau tā ka k*etīns nesaprot, ka viņš ir k*etīns un viņam vienmēr liekas, ka viņš visur ir cietējs..
Es gan redzu, ka grib visus pataisīt par kret.īniem!
Man hostings paaugstināja cenu par 50%, bet nekad nevienu sliktu vārdu par viņiem neesmu rakstījis!
Visur tagad dokumentus prasa, kur agrāk neprasīja!

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 13:37, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Visur ir biznesa, politikas intereses!
Tā ir bijis vienmēr, kovids ne to ir mazinājis, ne pastiprinājis. Viss, ko kovids šo pāris gadu laikā ir izdarījis, ir izgaismojis dažādas lietas, kas varbūt agrāk nebija tik uzkrītošas.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 13:37, pirms 3 gadiem
Vispār jau pareizi notiek, jo ja neesi kret.īns vai vismaz daļēji kret.īns(savā jomā), tad dzīvē neko nevar sasniegt!

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 13:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Tā ir bijis vienmēr, kovids ne to ir mazinājis, ne pastiprinājis. Viss, ko kovids šo pāris gadu laikā ir izdarījis, ir izgaismojis dažādas lietas, kas varbūt agrāk nebija tik uzkrītošas.
Par šo gan maldies! Redzēsim pēc 5 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 13:41, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai tad ne Soross? mani vienmēr nedaudz mulsina, kurā brīdī ir Geits vainīgs un kurā Soross.. bet nu jā - reptīlcilvēki nolāpītie, kas cenšas visus un visu kontrolēt
Man jau arī īsti skaidrs nav. Var jau būt, ka pie vainas ir Ilons Masks?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 13:41, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tev palūdza konkrētu statistiku. Mēs visi gaidām. qAnon nederēs.
Kad ieliku oficiālos datus, kur parādīja, ka UK un Vācijā septembrī 2021. gadā bija aptuveni 15% vairāk nāvju starp iedzīvotājiem (ne tikai futbolistiem) kā citos gados tajā pašā mēnesī (ieskaitot 2020. gadu, kad nebija vakcīnas), tad šeit bija klusums.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 13:42, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Stulbie stulbeņi baidās ka nevakcinētais nogalinās vakcinētos un pats paliks dzīvs.
Šitais tikai pierāda cik zems intelekts ir mūsu civilizācijai .
Nē, tas tikai kārtējo reizi pierāda cik stulbi ir SC komentētāji

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:43, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Es gan redzu, ka grib visus pataisīt par kret.īniem!
Man hostings paaugstināja cenu par 50%, bet nekad nevienu sliktu vārdu par viņiem neesmu rakstījis!
Visur tagad dokumentus prasa, kur agrāk neprasīja!
ja grib pataisīt visus, tad kāpēc no 26 tikai viņu vienu šitā atsēdināja? varbūt, ka es kko nezinu, baigi nesmu šajā lietā iedziļinājusies. man arī liekas, mums katram ir sava izpratne par to, ko nozīmē būt k*etīnam.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 13:44, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Kāds likums? Tas vis ir nelikumīgi!!! Nevar būt pienākums piedalīties eksperimentā ar savu veselību.
Kas notiek tagad? 90% slimo ir vakcinēti.Par ko iet runa?
Sākumā,lūdzu,paskaidro - kā runa var staigāt?

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 13:45, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Kad ieliku oficiālos datus, kur parādīja, ka UK un Vācijā septembrī 2021. gadā bija aptuveni 15% vairāk nāvju starp iedzīvotājiem (ne tikai futbolistiem) kā citos gados tajā pašā mēnesī (ieskaitot 2020. gadu, kad nebija vakcīnas), tad šeit bija klusums.
Vācijā pa diviem gadiem ir 113t covid nāvju!
Neesi biški jocīgs?
Cik tas būtu 15% mēnesī vairāk?
Ja Vācijā gadā mirst miljons?

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:46, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ja grib pataisīt visus, tad kāpēc no 26 tikai viņu vienu šitā atsēdināja? varbūt, ka es kko nezinu, baigi nesmu šajā lietā iedziļinājusies. man arī liekas, mums katram ir sava izpratne par to, ko nozīmē būt k*etīnam.
Tāpēc, ka viņš brauc pēc 2 miljonu čeka

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 13:46, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Par šo gan maldies! Redzēsim pēc 5 gadiem
varbūt maldos, man gan liekas, ka globālā sabiedrība ir bijusi sašķelta, agresīva un neiecietīga jau ļoti sen, kovids un tā radītie apstākļi iespējams to ir pastiprinājis, ne tikai izgaismojis, bet tas pilnīgi noteikti neko no šī nav radījis.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 13:47, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Visi kas nesaprot ka vakcīnu nevar izstrādāt mazāk kā gada laikā un ka vakcīna nepalīdz,tos laikam vairs neglābs nekas. Tu drošvien skatijies židmasonapakalpiņa Ļevita svētku uzrunu un siti plaukstas,cik labi ka pa mums rūpējas,bet nesaproti ka ja epidēmija būtu izsta tad neviens pabrīvu tev vakcīnu nedotu.
Ā, aizmirsu arī tāu vārdu kā žīdmasons un pakalpiņi Kas attiecas uz vakcīnām, tad mRNA vakcīnas tiek pētītas jau 30 gadus, šī brīža izstrādātās vakcīnas ir būvētas uz 30 gadu zinātnes pamata. Un tas, ka vakcīnas cilvēkiem dod pa brīvu, nenozīmē, ka mēs par viņām nemaksājam. Pirmkārt, par tām maksā valsts, kas ir mūsu kopējā nauda. Otrkārt, bez vakcīnām sekas valstu ekonomikām būtu daudz graujošākas.

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:48, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Tāpēc, ka viņš brauc pēc 2 miljonu čeka
nu bet tas jau nenozīmē, ka tagad to 2mio čeku tagad varēs paturēt sev, būs tā pat kādam citam tas jāatdod. domā krievu sazvērsetība, lai Medvedevam būtu vieglāk pie kāposta tikt?

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:49, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: varbūt maldos, man gan liekas, ka globālā sabiedrība ir bijusi sašķelta, agresīva un neiecietīga jau ļoti sen, kovids un tā radītie apstākļi iespējams to ir pastiprinājis, ne tikai izgaismojis, bet tas pilnīgi noteikti neko no šī nav radījis.
Japāna 30-tajos gribēja valdīt pār pasauli, bet tagad pasaule esot agresīva?

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 13:49, pirms 3 gadiem
saiskis rakstīja: Sākumā,lūdzu,paskaidro - kā runa var staigāt?
Elementāri, tāpat kā autobuss nāk, vīruss plosās utt

     [+] [-]

, 2022-01-06 13:50, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu bet tas jau nenozīmē, ka tagad to 2mio čeku tagad varēs paturēt sev, būs tā pat kādam citam tas jāatdod. domā krievu sazvērsetība, lai Medvedevam būtu vieglāk pie kāposta tikt?
Man ir tāds viedoklis, ka cilvēki ir jāizsit no komforta zonas, jo biški aizsēdējušies

  +3 [+] [-]

, 2022-01-06 13:51, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: varbūt maldos, man gan liekas, ka globālā sabiedrība ir bijusi sašķelta, agresīva un neiecietīga jau ļoti sen, kovids un tā radītie apstākļi iespējams to ir pastiprinājis, ne tikai izgaismojis, bet tas pilnīgi noteikti neko no šī nav radījis.
Tieši tā, covid krīze ir SEKAS, nevis CĒLONIS. Un šīs sekas ir polarizēta sabiedrība. Cēlonis ir katastrofāli zemais intelekta līmenis un sūdīgas skolu programmas. Nav absolūti nekādas kritiskās domāšanas, pārāk daudzi tik fufelim un konspirācijām. Un mūsdienu informācijas laikmets tam ir pateicīga augsne - nekad nav bijis tik viegli manipulēt ar sabiedrisko domu, kā to dara dažādi populisti un spēki, kuriem ir izdevīgi šķelt sabiedrību un radīt haosu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 13:55, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Visiem noteikumi vienādi, bet cilvēki neapstājas, lai padomātu, vai tiem noteikumiem ir pamatojums?

Nekur citur pasaulē, izņemot komunistiskās valstis, nav tik stingri ierobežojumi.

Dzīvoju ārpus Latvijas pilsētā, kur populācija mazāk kā Rīgā (2x mazāk), dienā 4k jaunu gadījumu jau nedēļu, vairāk kā tūkstoš gadījumu dienā gandrīz mēnesi, bet te viss notiek, svētki, svin, iet tauta ielās. Slimnīcās viss mierīgi.

Austrālijā tikmēr pie jebkura jauna Covid gadījuma lokdauns reģionā, cilvēki netiek ielaisti. It kā pirms tam, kad gripas sezona bija, cilvēki nemira. Kad gripa bija, tad neko neslēdza ciet.
No gripas katru gripas sezonu pa skuju taku aizgāja +/- 26 cilvēki. Ap 300 cilvēkiem 10 gados. Takā piesaukt šeit gripu ir absolūti stulbi.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 14:00, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Vācijā pa diviem gadiem ir 113t covid nāvju!
Neesi biški jocīgs?
Cik tas būtu 15% mēnesī vairāk?
Ja Vācijā gadā mirst miljons?
Priekš tevis ielikšu tos datus. Tas nav tikai Covid. Vispār kopumā.
Vācijā 10% vairāk kā vidēji citos gados.
Avots - https://www.destatis.de/EN/Press/20...

Anglijā un Velsā 19% vairāk kā vidēji iepriekšējos gados un par 10% vairāk kā 2020. gadā.
Avots - https://www.ons.gov.uk/peoplepopula...

Oficiālie avoti, nevis FB. Kas tieši ir iemesls šim kāpumam, to mēs diez vai uzzināsim ar 100% pārliecību. Katrs pats var izdarīt savus secinājumus.

     [+] [-]

, 2022-01-06 14:00, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Japāna 30-tajos gribēja valdīt pār pasauli, bet tagad pasaule esot agresīva?
daudzi grib valdīt pār pasauli, ne tikai Japāna un ne tikai 30-ajos

     [+] [-]

, 2022-01-06 14:02, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Ja lielākā daļa sabiedrības ir vakcinēta, tad protams, ka lielākā daļa saslimušos būs vakcinētie. Jo vakcīna nepasargā no saslimšanas kā tādas. BET, vakcīna ar ļoti augstu procentu pasargā no hospitaliācijas, smagas slimības gaitas un nāves. Teiksim, ja saslimst 100 nevakcinētie, no kuriem smaga gaita ir 10 cilvēkiem, bet nomirst 2, tad 100 vakcinētiem smaga gaita būs 3 un nomirs varbūt 0,01.
Kā tas ir, nomirs 0,01 cilvēks no 100? Mazais pirkstiņš nokritīs?

Daļa noteikti nesapratīs, ka tas tikai kā joks, tādēļ šī piebilde.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-06 14:08, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Priekš tevis ielikšu tos datus. Tas nav tikai Covid. Vispār kopumā.
Vācijā 10% vairāk kā vidēji citos gados.
Avots - https://www.destatis.de/EN/Press/20...

Anglijā un Velsā 19% vairāk kā vidēji iepriekšējos gados un par 10% vairāk kā 2020. gadā.
Avots - https://www.ons.gov.uk/peoplepopula...

Oficiālie avoti, nevis FB. Kas tieši ir iemesls šim kāpumam, to mēs diez vai uzzināsim ar 100% pārliecību. Katrs pats var izdarīt savus secinājumus.
taču visu laiku teica, ka tā slimnīcu krīze pamatīgi iegriezīs kopējai veselībai ne tikai īstermiņā (cilvēki mirst no dažādām slimībām, jo nevar laicīgi saņemt nepieciešamo palīdzību, jo slimnīcas pārpildītas ar kovid pacientiem), bet arī ilgtermiņā (potenciāli viegli ārstējamas slimības tiek ielaistas un kļūst par hroniskām). kāpēc uzreiz pieņem, ka tās papildus nāves, kas nav saistītas ar kovidu ir obligāti no potēm, nevis no tā, ka teiksim sirds slimnieks nevarēja saņemt sev nepieciešamo palīdzību laicīgi, jo nodaļas slēgtas un intensīvā pārpildīta ar kovidu?

     [+] [-]

, 2022-01-06 14:09, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: No gripas katru gripas sezonu pa skuju taku aizgāja +/- 26 cilvēki. Ap 300 cilvēkiem 10 gados. Takā piesaukt šeit gripu ir absolūti stulbi.
Austrālijā 2017. gadā no gripas nomira 1255 cilvēki.
Avots - https://www.abs.gov.au/ausstats/abs@.nsf/Lookup/by%20Subject/3303.0~2017~Main%20Features~Deaths%20due%20to%20influenza~5

No Covid ir miruši 2302 cilvēki 2 gadu laikā. Jā, ierobežojumi ir nedaudz palīdzējuši, taču ir arī citi veidi, kā palīdzēt samazināt šo statistiku.

Ja jau var spiest sēdēt mājās, tad labāk lai spiež veselīgi dzīvot. Turklāt ir jāņem vērā, ka rodas problēmas psihē no lockdown, izolācijas utt., kas arī var atspoguļoties statistikā. Zinu, kā cilvēki pavadīja ieslēgti mājās citās valstīs, pilnībā vieni. Nebija nekas patīkams.

     [+] [-]

, 2022-01-06 14:13, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: taču visu laiku teica, ka tā slimnīcu krīze pamatīgi iegriezīs kopējai veselībai ne tikai īstermiņā (cilvēki mirst no dažādām slimībām, jo nevar laicīgi saņemt nepieciešamo palīdzību, jo slimnīcas pārpildītas ar kovid pacientiem), bet arī ilgtermiņā (potenciāli viegli ārstējamas slimības tiek ielaistas un kļūst par hroniskām). kāpēc uzreiz pieņem, ka tās papildus nāves, kas nav saistītas ar kovidu ir obligāti no potēm, nevis no tā, ka teiksim sirds slimnieks nevarēja saņemt sev nepieciešamo palīdzību laicīgi, jo nodaļas slēgtas un intensīvā pārpildīta ar kovidu?
Un kāpēc nevar būt otrādi? Kāpēc tavējais ir vienīgais pareizais izskaidrojums? Kādēļ valdība neliek cilvēkiem veselīgi dzīvot, bet spiež iet potēties? Veselīga dzīvošana nepaglābs 100% no Covid, bet arī vakcīna to nedara.

Kādēļ joprojām atļauj reklamēt ēdienus pārbāztus ar cukuru vai arī McDonalds, kur no uztura nekā nav? Šīs lietas arī pārbāž slimnīcas, tikai korelācija nav tik viegli redzama.

Protams, cilvēkiem arī patīk quick fix (vakcīna), nevis domāt ilgtermiņā. Problēmu būtu daudz mazāk, ja tiktu veselīgi dzīvots.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 14:27, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Austrālijā 2017. gadā no gripas nomira 1255 cilvēki.
Avots - https://www.abs.gov.au/ausstats/abs@.nsf/Lookup/by%20Subject/3303.0~2017~Main%20Features~Deaths%20due%20to%20influenza~5

No Covid ir miruši 2302 cilvēki 2 gadu laikā. Jā, ierobežojumi ir nedaudz palīdzējuši, taču ir arī citi veidi, kā palīdzēt samazināt šo statistiku.

Ja jau var spiest sēdēt mājās, tad labāk lai spiež veselīgi dzīvot. Turklāt ir jāņem vērā, ka rodas problēmas psihē no lockdown, izolācijas utt., kas arī var atspoguļoties statistikā. Zinu, kā cilvēki pavadīja ieslēgti mājās citās valstīs, pilnībā vieni. Nebija nekas patīkams.
Es tev par Latviju uzrakstīju, un nav nopietni piesaukt Austrāliju, kur dzīvo 22,6 miljoni iedzīvotāji uz Latvijas 1,9 miljonu fona.
Es varu tev uzrakstīt vel vairāk-kopš SARS epidēmijas Āzija 2004. gadā, kad masku nēsāšana Āzijas valstis ir normālā ikdiena, saslimstība ar dažādām infekciju slimībām ir samazinājusies par 65%. Kā tev šķiet-kāpēc pērn Latvijā nebija gripas epidēmija, un, pieļauju, ka arī šogad tā nebūs? Pat arī atbildēšu-visi ierobežojumi, kuri tiek veikti pret COVID-19 strādā arī pret citām infekciju slimībām.
Ja tev šķiet, ka divos gados Latvijā no COVID-19 mirušie 2,3 tūkstoši iedzīvotāji ir nieks, tad man nav ko teikt.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 14:33, pirms 3 gadiem
LAIKS rakstīja: Elementāri, tāpat kā autobuss nāk, vīruss plosās utt
Nē, tas ir nevēlams pārnesums no krievu valodas, jo viņiem "речь идёт". Lūdzu, cienīsim savu dzimto valodu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 14:36, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Un kāpēc nevar būt otrādi? Kāpēc tavējais ir vienīgais pareizais izskaidrojums? Kādēļ valdība neliek cilvēkiem veselīgi dzīvot, bet spiež iet potēties? Veselīga dzīvošana nepaglābs 100% no Covid, bet arī vakcīna to nedara.

Kādēļ joprojām atļauj reklamēt ēdienus pārbāztus ar cukuru vai arī McDonalds, kur no uztura nekā nav? Šīs lietas arī pārbāž slimnīcas, tikai korelācija nav tik viegli redzama.

Protams, cilvēkiem arī patīk quick fix (vakcīna), nevis domāt ilgtermiņā. Problēmu būtu daudz mazāk, ja tiktu veselīgi dzīvots.
Ja cilvēku vidējais dzīves ilgums pasaulē nemitīgi aug, tad nav pamata domāt, ka valsts pārvaldes nerūpējas un neiegulda cilvēku veselībās.
Nenoliedzot veselīga dzīves veida piekopšanas lietderību, rakstīšu, ka viss ne tuvu nav tik vienkārši, jo cilvēku veselības stāvokli lielā mērā nosaka nevis viņa (ne)veselīgais dzīves veids, bet gan viņa ģenētika.
Un šeit ir gana daudz piemēru, kad cilvēks ar labiem gēniem, lietojot alko kā lops, nodzīvo garu mūžu, bet cilvēki ar sliktu ģenētiku, veselīga dzīves veida piekopēji, aiziet pa skuju taku salīdzinoši jauni.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 14:46, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Un kāpēc nevar būt otrādi? Kāpēc tavējais ir vienīgais pareizais izskaidrojums? Kādēļ valdība neliek cilvēkiem veselīgi dzīvot, bet spiež iet potēties? Veselīga dzīvošana nepaglābs 100% no Covid, bet arī vakcīna to nedara.

Kādēļ joprojām atļauj reklamēt ēdienus pārbāztus ar cukuru vai arī McDonalds, kur no uztura nekā nav? Šīs lietas arī pārbāž slimnīcas, tikai korelācija nav tik viegli redzama.

Protams, cilvēkiem arī patīk quick fix (vakcīna), nevis domāt ilgtermiņā. Problēmu būtu daudz mazāk, ja tiktu veselīgi dzīvots.
kur es saku, ka mans viedoklis ir vienīgais un pareizais? nešaubos, ka kāds arī nomirst no potes, pilnīgi visām zālēm ir blakusefekti un kkāda bīstamība vienmēr pastāv, cilvēki mirst arī no piena un zemesriekstiem.. bet tāpēc taču mēs no šiem produktiem globāli neatteiksimie. varbūt ne tas labākais salīdzinājums, bet idejiski gan jau saprati. manis dotais izskaidrojums vnk liekas loģiskāks un saprotamāks, nevis ka ir kkādas mega sazvērsetības, ka tagad pēkšņi entie tūkstoši cilvēki mirst no potēm, bet visi to noklusē izņemot dažus konsprāciju mīļotājus, kuriem gan liekas, ka viņi ir atklāuši kkādu vienīgo patiesību.

lai nu kā tur tas viss nebūtu, veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais. šogad jau laikam palielināja akcīzi saldinātajiem dzērieniem, lai arī lēns, vismaz kkāds progress ir.

p.s. mana maize ir audzēt bio dārzeņus, tā kā vari iedomāties, ka es būtu tikai par pēc iespējas obligātāku veselīgāka dzīvesveida ieviešanu

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 14:58, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kur es saku, ka mans viedoklis ir vienīgais un pareizais? nešaubos, ka kāds arī nomirst no potes, pilnīgi visām zālēm ir blakusefekti un kkāda bīstamība vienmēr pastāv, cilvēki mirst arī no piena un zemesriekstiem.. bet tāpēc taču mēs no šiem produktiem globāli neatteiksimie. varbūt ne tas labākais salīdzinājums, bet idejiski gan jau saprati. manis dotais izskaidrojums vnk liekas loģiskāks un saprotamāks, nevis ka ir kkādas mega sazvērsetības, ka tagad pēkšņi entie tūkstoši cilvēki mirst no potēm, bet visi to noklusē izņemot dažus konsprāciju mīļotājus, kuriem gan liekas, ka viņi ir atklāuši kkādu vienīgo patiesību.

lai nu kā tur tas viss nebūtu, veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais. šogad jau laikam palielināja akcīzi saldinātajiem dzērieniem, lai arī lēns, vismaz kkāds progress ir.

p.s. mana maize ir audzēt bio dārzeņus, tā kā vari iedomāties, ka es būtu tikai par pēc iespējas obligātāku veselīgāka dzīvesveida ieviešanu
"veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais."

+++

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:02, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: "veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais."

+++
Tiešām domā, ka mēs tiksim ārā?
Netiksim un tiešā vai netiešā veidā paliksim par "kret.īniem", bet tas būs progress pie pašreizējā stāvokļa.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:11, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Tiešām domā, ka mēs tiksim ārā?
Netiksim un tiešā vai netiešā veidā paliksim par "kret.īniem", bet tas būs progress pie pašreizējā stāvokļa.
Kāpēc lai mēs netiktu ārā?
Visas epidēmijas, tai skaitā ''Spāņu gripa'' pirms simts gadiem, pierādīja, ka to aktivitāte ilgst 2-3 gadus. Ir pamats domāt, ka ar COVID-19 notiks kas līdzīgs, jo, kā stāsta zinātnieki, ar katru mutāciju šis vīruss kļūst mazāk bīstams cilvēku dzīvībām, un ar katru mutāciju tas iet uz pašiznīcināšanos.
Viens gan ir taisnība, un par to raksta un runā daudz psihiatru un psihologu, ka pēdējos divos gados ļoti ir pasliktinājies cilvēku mentālais stāvoklis, un visādas psihiskas saslimšanas aug milzīgos apmēros. Pie tam visu vecumu cilvēkiem. Tās gan būs ilglaicīgas sekas ar ko medicīnai būs nopietni jāsaskaras.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:11, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Tiešām domā, ka mēs tiksim ārā?
Netiksim un tiešā vai netiešā veidā paliksim par "kret.īniem", bet tas būs progress pie pašreizējā stāvokļa.
viss plūst un mainās, skaidrs, ka tā kā bija, tā vairs nebūs. tā uz dullo minu, ka kkādi gadi 5 un tad gan jau būsim ar šo iemācījušies sadzīvot. man personīgi klimata krīze globāli liekas daudz lielāka problēma, uz kuras nesto izaicinājumu fona visa šī kovida padarīšana tādi ziediņi vien liksies.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:18, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: viss plūst un mainās, skaidrs, ka tā kā bija, tā vairs nebūs. tā uz dullo minu, ka kkādi gadi 5 un tad gan jau būsim ar šo iemācījušies sadzīvot. man personīgi klimata krīze globāli liekas daudz lielāka problēma, uz kuras nesto izaicinājumu fona visa šī kovida padarīšana tādi ziediņi vien liksies.
Jā, taisnība-viss plūst un mainās. Vienīgi nemainās cilvēku vēlme uz visu procesu rēķina labi nopelnīt. Tai skaitā uz pasaules globālās sasilšanas rēķina.
Ja pirms tūkstošiem un simts gadiem pasaules ledāji kusa, tad kāds ir pamats domāt, ka tiem nebūtu jākūst arī tagad, un ka kāda spēkos ir šo procesu apturēt?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 15:20, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Austrālijā 2017. gadā no gripas nomira 1255 cilvēki.
Avots - https://www.abs.gov.au/ausstats/abs@.nsf/Lookup/by%20Subject/3303.0~2017~Main%20Features~Deaths%20due%20to%20influenza~5

No Covid ir miruši 2302 cilvēki 2 gadu laikā. Jā, ierobežojumi ir nedaudz palīdzējuši, taču ir arī citi veidi, kā palīdzēt samazināt šo statistiku.

Ja jau var spiest sēdēt mājās, tad labāk lai spiež veselīgi dzīvot. Turklāt ir jāņem vērā, ka rodas problēmas psihē no lockdown, izolācijas utt., kas arī var atspoguļoties statistikā. Zinu, kā cilvēki pavadīja ieslēgti mājās citās valstīs, pilnībā vieni. Nebija nekas patīkams.
tad šo lasot, būtu tikai loģiski, ja tu būtu vakcīnas promoteris nevis noliedzējs... Jo caur vakcīnu mums izdotos atgriezties kkādā normālā dzīvē un iztikt bez lockdowniem un mentālām problēmām no tā...
Slēpts komentārs: vii

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 15:37, pirms 3 gadiem
sandza rakstīja: Kovidšova cirks turpinās! Ja potētie neslimotu, tad vēl varētu kaut kā saprast! Džoko labāk savu nostāju būtu parādīt līdz galam, skaļi paziņojot, ka vakcīnas ir nogalinājušas jau desmitiem sportistu, un ka viņš to netaisās darīt, ka cik tur miljoni par uzvaru nav veselības vērti. Pretējā gadījumā jau sen varēja nopirkt sūda poti. Es domāju, ka lielākā daļa top sportistu sertifikātu ir nopirkuši, bet NBA un NHL zvaigznēm iešļircināts fizio šķidumu, lai sirds kaites nešokētu Pasauli
neesmu skaitījis, bet domāju, ka skaits ir pāri pa 100. Tak katru nedēļu vairāki gadījumi.

  -4 [+] [-]

, 2022-01-06 15:40, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Es pis, cik sportacentrs pilns ar folijcepurēm Jā, vakcīnas jūs indē nost, dir*ā jums ir haha
pretēji. Spirta centrs izceļās ar aprobežoto, domātnespējīgo ļautiņu īpatsvaru. Tai skaitā tevi, protams.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:47, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tev par Latviju uzrakstīju, un nav nopietni piesaukt Austrāliju, kur dzīvo 22,6 miljoni iedzīvotāji uz Latvijas 1,9 miljonu fona.
Es varu tev uzrakstīt vel vairāk-kopš SARS epidēmijas Āzija 2004. gadā, kad masku nēsāšana Āzijas valstis ir normālā ikdiena, saslimstība ar dažādām infekciju slimībām ir samazinājusies par 65%. Kā tev šķiet-kāpēc pērn Latvijā nebija gripas epidēmija, un, pieļauju, ka arī šogad tā nebūs? Pat arī atbildēšu-visi ierobežojumi, kuri tiek veikti pret COVID-19 strādā arī pret citām infekciju slimībām.
Ja tev šķiet, ka divos gados Latvijā no COVID-19 mirušie 2,3 tūkstoši iedzīvotāji ir nieks, tad man nav ko teikt.
Es tev nerunāju par Latviju. Es runāju par Austrāliju, jo rakstā pieminēta Austrālija un trakie ierobežojumi ir Austrālijā.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:49, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja cilvēku vidējais dzīves ilgums pasaulē nemitīgi aug, tad nav pamata domāt, ka valsts pārvaldes nerūpējas un neiegulda cilvēku veselībās.
Nenoliedzot veselīga dzīves veida piekopšanas lietderību, rakstīšu, ka viss ne tuvu nav tik vienkārši, jo cilvēku veselības stāvokli lielā mērā nosaka nevis viņa (ne)veselīgais dzīves veids, bet gan viņa ģenētika.
Un šeit ir gana daudz piemēru, kad cilvēks ar labiem gēniem, lietojot alko kā lops, nodzīvo garu mūžu, bet cilvēki ar sliktu ģenētiku, veselīga dzīves veida piekopēji, aiziet pa skuju taku salīdzinoši jauni.
Pie veselīga dzīvesveida pieminēsim stresu, no kā arī daudzas problēmas sākas. Mūsdienās tas ir ļoti par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-01-06 16:01, pirms 3 gadiem
Ivijis rakstīja: tad šo lasot, būtu tikai loģiski, ja tu būtu vakcīnas promoteris nevis noliedzējs... Jo caur vakcīnu mums izdotos atgriezties kkādā normālā dzīvē un iztikt bez lockdowniem un mentālām problēmām no tā...
Neesmu vakcīnas promoteris. Esmu izvēles promoteris. Ja gribi, ej vakcinējies, taču nespied citus. Tici man, tiem konspirāciju teorētiķiem nebūtu ne tuvu tik daudz ietekmes, ja viņus ignorētu, nevis provaxxeri nolietu. Es nesaku, ka klusētu, bet vienkārši ignorētu jebko, ko viņi saka, nevis censtos tieši viņiem pierādīt savu taisnību

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 16:24, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, taisnība-viss plūst un mainās. Vienīgi nemainās cilvēku vēlme uz visu procesu rēķina labi nopelnīt. Tai skaitā uz pasaules globālās sasilšanas rēķina.
Ja pirms tūkstošiem un simts gadiem pasaules ledāji kusa, tad kāds ir pamats domāt, ka tiem nebūtu jākūst arī tagad, un ka kāda spēkos ir šo procesu apturēt?
planētai protams, ka viss būs kārtībā, tas man vienmēr ir licies tik absurds sauklis no daudziem zaļajiem - glābsim planētu. ne jau panēta ir jāglābj, tā ir pārdzīvojusi daudz briesmīgākas un sliktākas lietas par mums, bet gan jāsāk domāt līdz, ko mēs daram, kā tērējam sev pieejamos resursus, lai pēdējo pārdesmit dakāžu labo dzīvi varētu turpināt dzīvot arī turpmāk. iz sērijas, varbūt tomēr nevajag notērēt visa mēneša algu nākamajā dienā, it īpaši, ja nav 100% pārliecības, ka nākammēnes vispār vēl būs darbs

lai vai kā, man ir dziļa pārliecība, ka tas vilciens jau ir aizgājis, visādi ekstremālie klimata gadījumi paliks tikai vairāk un tas būtiski ietekmēs globālo sociālekonomisko stāvokli. tur tie faktori, kas ķēdītē ietekmē viens otru un noved pie dažnedažām krīzēm ir milzum daudz. ledāju kušana un kkādu krastu teritoriju applūšana, protams, nav laba, bet manuprāt, ne būt nav tā lielākā bēda.

p.s. kā var ticēt zinātniekiem kovida gadījumā, bet neticēt zinātniekiem klimatu pārmaiņu gadījumā. tā man ir neliela mīkla, teikšu kā ir abos gadījumos bizness izmanto situāciju, bet tas taču nekādā veidā nekancelē faktu.. kkāda notikuma esamība un kāda tā izmantošana savām interesēm taču it kā nav pretrunīga.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 16:36, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Neesmu vakcīnas promoteris. Esmu izvēles promoteris. Ja gribi, ej vakcinējies, taču nespied citus. Tici man, tiem konspirāciju teorētiķiem nebūtu ne tuvu tik daudz ietekmes, ja viņus ignorētu, nevis provaxxeri nolietu. Es nesaku, ka klusētu, bet vienkārši ignorētu jebko, ko viņi saka, nevis censtos tieši viņiem pierādīt savu taisnību
Ātrumu uz ceļiem arī ļausim cilvēkiem izvēlēties vai ievērot vai nē?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 16:41, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, taisnība-viss plūst un mainās. Vienīgi nemainās cilvēku vēlme uz visu procesu rēķina labi nopelnīt. Tai skaitā uz pasaules globālās sasilšanas rēķina.
Ja pirms tūkstošiem un simts gadiem pasaules ledāji kusa, tad kāds ir pamats domāt, ka tiem nebūtu jākūst arī tagad, un ka kāda spēkos ir šo procesu apturēt?
Tu nu gan te nošāvi greizi - klimata pārmaiņas, protams, arī ir dabiskas un visādi ledus laikmeti un sausuma periodi pirms tūkstošiem gadu noteikti nav notikuši tikai leduskapju dēļ. Bet problēma jau ir tajā, ka cilvēce ar savu rīcību ir nenormāli paātrinājusi to procesu tagad.

  -4 [+] [-]

, 2022-01-06 17:14, pirms 3 gadiem
Austrālijas komunistiskā valdība var pieņemt kādus noteikumus grib, bet es ceru, ka pārējie tenisisti, kam tuva ir brīvība un demokrātija, boikotēs AOpen

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 17:48, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Es tev nerunāju par Latviju. Es runāju par Austrāliju, jo rakstā pieminēta Austrālija un trakie ierobežojumi ir Austrālijā.
Tak tas cilvēks jau vairs neapjēdz ko runā, galvenais ir kliegt visskaļāk. Katrā rakstā viņš cenšas būt eksperts un tikai viņa viedoklis ir vispareizākais. Vienā rakstā viņš ir Kazahstānas politikas eksperts, nākamajā bliež vaļā par globālo sasilšanu un trešajā jau ir atrisinājis visas Latvijas futbola problēmas. P.S. Runa ir par NAMEJU

     [+] [-]

, 2022-01-06 17:59, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ātrumu uz ceļiem arī ļausim cilvēkiem izvēlēties vai ievērot vai nē?
Starp citu, diezgan neveiksmīgs salīdzinājums ar ātrumu uz ceļa. Amerikā savulaik dēļ lielās mirstības satiksmes negadījumos ieviesa ātruma ierobežojumu 55 jūdzes stundā. Nākamajā gadā nāvju skaits samazinājās par 15%, tomēr kad saprata, cik liels trieciens tas ir ekonomikai, jo loģiski ka visa loģistika palēninājās, pacēla uz 65 jūdzēm un 90ajos šo likumu pilnībā atcēla, kas nāvju skaitu atgrieza vecajās sliedēs, pat augstāk. Mana doma šajā stāstā bija ka cilvēku dzīvības tika vērtētas zemāk par naudu ko ienesa ātruma ierobežojuma atcelšana. Un šeit kāds mēģina ieskaidrot ka cilvēku dzīvības tiek vērtētas augstāk par naudu? Nesmīdiniet.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-06 18:08, pirms 3 gadiem
Jānis_Pļava rakstīja: Austrālijas komunistiskā valdība var pieņemt kādus noteikumus grib, bet es ceru, ka pārējie tenisisti, kam tuva ir brīvība un demokrātija, boikotēs AOpen
Prātiņ nāc mājās ,jo atbalsts komunistiem Austrālijā diez vai ir lielāks par vienu procentu.Bet ja par to serbu,tad tā ir viņa izvēle nevakcinēties ,bet jābūt gatavam ,ka daudzos turnīros viņš paliks aiz sētas.

     [+] [-]

, 2022-01-06 18:11, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: planētai protams, ka viss būs kārtībā, tas man vienmēr ir licies tik absurds sauklis no daudziem zaļajiem - glābsim planētu. ne jau panēta ir jāglābj, tā ir pārdzīvojusi daudz briesmīgākas un sliktākas lietas par mums, bet gan jāsāk domāt līdz, ko mēs daram, kā tērējam sev pieejamos resursus, lai pēdējo pārdesmit dakāžu labo dzīvi varētu turpināt dzīvot arī turpmāk. iz sērijas, varbūt tomēr nevajag notērēt visa mēneša algu nākamajā dienā, it īpaši, ja nav 100% pārliecības, ka nākammēnes vispār vēl būs darbs

lai vai kā, man ir dziļa pārliecība, ka tas vilciens jau ir aizgājis, visādi ekstremālie klimata gadījumi paliks tikai vairāk un tas būtiski ietekmēs globālo sociālekonomisko stāvokli. tur tie faktori, kas ķēdītē ietekmē viens otru un noved pie dažnedažām krīzēm ir milzum daudz. ledāju kušana un kkādu krastu teritoriju applūšana, protams, nav laba, bet manuprāt, ne būt nav tā lielākā bēda.

p.s. kā var ticēt zinātniekiem kovida gadījumā, bet neticēt zinātniekiem klimatu pārmaiņu gadījumā. tā man ir neliela mīkla, teikšu kā ir abos gadījumos bizness izmanto situāciju, bet tas taču nekādā veidā nekancelē faktu.. kkāda notikuma esamība un kāda tā izmantošana savām interesēm taču it kā nav pretrunīga.
Es neteikšu, ka neticu dabas zinātniekiem, bet ir lietas, kuras izraisa pārdomas. Un pārdomas vel vairāk izraisās, kad satiekos pa retam ar klases biedru pēc profesijas biologu.
Lielā mērā piekrītu tevis rakstītam. Jā, ekonomiskā attīstība pamatīgi noēd arī dabas resursus. Un tas ir nenoliedzams fakts.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 18:22, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: neesmu skaitījis, bet domāju, ka skaits ir pāri pa 100. Tak katru nedēļu vairāki gadījumi.
bļa, nu ku tāds idiņš var būt Tev vnk feisbukā kāds no zila gaisa izzīž tādu "faktu" un tu vnk bez jautājumiem un faktu čekošanas notici. Kas par stulbeni.

Esmu saskāries personīgi, ka pat tīri no covid nomirušo nevakcinēto apbaumo, ka esot nomiris no vakcīnas. Baumotāja purnā vispār nekādas intelekta pazīmes, tāds pats, kā tu.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 18:25, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Prātiņ nāc mājās ,jo atbalsts komunistiem Austrālijā diez vai ir lielāks par vienu procentu.Bet ja par to serbu,tad tā ir viņa izvēle nevakcinēties ,bet jābūt gatavam ,ka daudzos turnīros viņš paliks aiz sētas.
Austrālijā pie varas ir komunisti. Ja tu uzskati ka Austrālijā ir demokrātija , jo viņu valdība sevi tā dēvē tad jau tici ka arī VDR un Ziemeļkoreja bija un ir demokrātijas

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 19:10, pirms 3 gadiem
KOVIDIOTI!!!

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 19:25, pirms 3 gadiem
Mans favorīts tenisā(un ap to) bijs un ir Rodžers Federers, bet 20 tituli(kas nav limits) un pēdējā laika Novāka attieksme cilvēku šķirošanā. Man ir vēl viens favorīts. Cepuri nost Novāka priekšā.
Lai pačakarē tos morālos kropļus.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 20:02, pirms 3 gadiem
korbens rakstīja: Mans favorīts tenisā(un ap to) bijs un ir Rodžers Federers, bet 20 tituli(kas nav limits) un pēdējā laika Novāka attieksme cilvēku šķirošanā. Man ir vēl viens favorīts. Cepuri nost Novāka priekšā.
Lai pačakarē tos morālos kropļus.
He he, tikai izskatās, ka NoVax Džokovič tiek vairāk čakarēts

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:31, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neteikšu, ka neticu dabas zinātniekiem, bet ir lietas, kuras izraisa pārdomas. Un pārdomas vel vairāk izraisās, kad satiekos pa retam ar klases biedru pēc profesijas biologu.
Lielā mērā piekrītu tevis rakstītam. Jā, ekonomiskā attīstība pamatīgi noēd arī dabas resursus. Un tas ir nenoliedzams fakts.
man ar bieži ir visvisādas pārdomas un draugi biologi (nu labi mikrobiologi, bet toties ar doktora grādu), tas gan nekādi nemaina faktu, ka klimats mainās un tas notiek straujāk, kā tas būtu "dabiski" un kā mēs paši spētu pielāgoties, neuztaisot haosu.

     [+] [-]

, 2022-01-06 20:44, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: man ar bieži ir visvisādas pārdomas un draugi biologi (nu labi mikrobiologi, bet toties ar doktora grādu), tas gan nekādi nemaina faktu, ka klimats mainās un tas notiek straujāk, kā tas būtu "dabiski" un kā mēs paši spētu pielāgoties, neuztaisot haosu.
Nu tur jau nav jābūt bio vai mikro biologam, lai saprastu, ka kopš 19gs. beigu daļas industrializācijas, daba ir traumēta ārkārtīgi spēcīgi.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:51, pirms 3 gadiem
mx3 rakstīja: Tāpēc arī Austrālijā ir viena no attīstītākajām valstīm pasaulē, ka viesiem ir vienas tiesības. Un ja Tu esi superzvaigzne tas Tev nedod nekādas privilēģijas pret pārējiem.
https://banned.video/watch?id=61ce3...
1991. gada 21. augustam ir pēdējā reize mēs pretojamies pret totalitārismu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:52, pirms 3 gadiem
Tā darbojas likumi tiesiskā valstī..negribi pieņemt, ej na..ui

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:59, pirms 3 gadiem
Pareizi Austrālija dara, ka noliek superstāru Džokoviču pie ratiem. Likums visiem viens arī Ķenguru zemē!

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 21:04, pirms 3 gadiem
Jānis_Pļava rakstīja: Austrālijas komunistiskā valdība var pieņemt kādus noteikumus grib, bet es ceru, ka pārējie tenisisti, kam tuva ir brīvība un demokrātija, boikotēs AOpen
Kāds sakars Džokoviča ignorancei pret Austrālijas likumiem ar demokrātiju? Tikai tāds, ka arī demokrātija nebūt nav visatļautība.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 21:06, pirms 3 gadiem
GoroMajima rakstīja: https://banned.video/watch?id=61ce3...
1991. gada 21. augustam ir pēdējā reize mēs pretojamies pret totalitārismu.
Kāpēc šitais vēl nav nopublicēts Nature vai Science?? Ielikts k-kādā random saitā, zinātnieki arī grib redzēt to pētījumu nevis tikai follijgalvas!!

     [+] [-]

, 2022-01-06 21:21, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Visi, kas lieto vārdus kovidšovs, kovidafēra, režīms, kliķe, nacisti ir ar lielu krāna zīmogu uz pieres.
Tie kas špricē sevī indi un parakstās ka paši uzņemās atbildību par sekām jr kovidioti

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 21:30, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: He he, tikai izskatās, ka NoVax Džokovič tiek vairāk čakarēts
Es gan teiktu savādāk. Aus Open ir kļuvis par šizofrēniķu sētas mačiem. Lai spēks ir ar Novāku.

     [+] [-]

, 2022-01-06 21:58, pirms 3 gadiem
wolmar rakstīja: Kāds sakars Džokoviča ignorancei pret Austrālijas likumiem ar demokrātiju? Tikai tāds, ka arī demokrātija nebūt nav visatļautība.
Austrālijā bija referendums par covid pasēm un cilvēku diskrimināciju?

     [+] [-]

, 2022-01-06 22:50, pirms 3 gadiem
wolmar rakstīja: Pareizi Austrālija dara, ka noliek superstāru Džokoviču pie ratiem. Likums visiem viens arī Ķenguru zemē!
Pareizi darīja arī Nacistiskajā Vācijā? Jūs bērni esat pārzombēti!

     [+] [-]

, 2022-01-06 22:51, pirms 3 gadiem
Jānis_Pļava rakstīja: Austrālijā bija referendums par covid pasēm un cilvēku diskrimināciju?
Reprezentatīvā/parlementārā demokrātijā likumus nepieņem referendumos Netupī

     [+] [-]

, 2022-01-06 22:53, pirms 3 gadiem
Abrrags rakstīja: Pareizi darīja arī Nacistiskajā Vācijā? Jūs bērni esat pārzombēti!
Pareizi! Visi dzīvnieki ir vienlīdzīgi, bet daži dzīvnieki ir vienlīdzīgāki par citiem!

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 23:06, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Tie kas špricē sevī indi un parakstās ka paši uzņemās atbildību par sekām jr kovidioti
Bļe, es vēl saprotu tos, kuriem vnk covids poxuj.
Tāpat vēl kaut ka varu saprast tos, kuriem bail gan no covid, gan vakcīnas. Da mazums, 0,001% arī var ne tā uzņemt.

Bet ja kāds sludina, ka vakcīna ir BĪSTAMĀKA par pašu slimību, ka vakcīna ķipa inde, a pats kovids nekas nav - nu tāds uzreiz var primāta zīmogu uz pieres likt, redzams, ka nav pat elementārākās izpratnes par vakcīnu darbības principiem. Tādi kā tu pielūdz saules dievus un ir zīlnieču klienti.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 23:29, pirms 3 gadiem
Švakcinēto ducis uzfarbojās..!

Ķenguriem galvenais nepielaist Oh mikronu, tad Austrāļiem ir kaput..!

     [+] [-]

, 2022-01-06 23:38, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Bļe, es vēl saprotu tos, kuriem vnk covids poxuj.
Tāpat vēl kaut ka varu saprast tos, kuriem bail gan no covid, gan vakcīnas. Da mazums, 0,001% arī var ne tā uzņemt.

Bet ja kāds sludina, ka vakcīna ir BĪSTAMĀKA par pašu slimību, ka vakcīna ķipa inde, a pats kovids nekas nav - nu tāds uzreiz var primāta zīmogu uz pieres likt, redzams, ka nav pat elementārākās izpratnes par vakcīnu darbības principiem. Tādi kā tu pielūdz saules dievus un ir zīlnieču klienti.
Vakcīnā ir citas vielas bez vīrusa un tā tiek iešĺircināta

Kamēr pliks vīruss tiek tikai ieelpots

Respektīvi kas ir drošāk - pīpēt un elpot zālīti vai iešļircināt cita veida narkotikas intravenozi?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 23:49, pirms 3 gadiem
Jā vakcīnas ir drošas un efektīvas, tad durās veseli un atpisās no mums, jo vakcīna taču jūs pasargā

     [+] [-]

, 2022-01-06 23:49, pirms 3 gadiem
Jānis_Pļava rakstīja: Vakcīnā ir citas vielas bez vīrusa un tā tiek iešĺircināta

Kamēr pliks vīruss tiek tikai ieelpots

Respektīvi kas ir drošāk - pīpēt un elpot zālīti vai iešļircināt cita veida narkotikas intravenozi?
Davai, uzskaiti tās vielas, kas ir vakcīnās, kuras ir kaitīgas. Ok, pietiks tikai izķidāt Pfizer un Moderna, abas ir viena tipa (mNRA) vakcīnas. Tiešām interesē nenopirkta eksperta viedoklis, jo zinātnieki, visi, kā viens, mālē ciet acis!

     [+] [-]

, 2022-01-07 01:47, pirms 3 gadiem
Jānis_Pļava rakstīja: Vakcīnā ir citas vielas bez vīrusa un tā tiek iešĺircināta

Kamēr pliks vīruss tiek tikai ieelpots

Respektīvi kas ir drošāk - pīpēt un elpot zālīti vai iešļircināt cita veida narkotikas intravenozi?
Nu super, nu, lieliski nodemonstrēji, kāpēc jums var jebkādas muļķības iebarot, jo iet cauri tik tupa argumentācija bļa, ostīt benzīnu ir veselīgāk, nekā ēst ābolu vai iešļircēt vitamīnus.

Redz, Latvijā no vakcīnas mirušie ir NULLE, no covid 4613. Jūs tur izmisīgi baumojat par mirušajiem no vakcīnas pat tādiem, kas tīri no kovida miruši, nevakcinēti. Personīgi zinu dahuja vakcinētos, pietiekami daudz slimojušos, NEVIENAM vakcinētajam nav bijis smagāk, kā visvieglākajam no slimajiem.
Plus zināmi mirušie no covid, rados ieskaitot.

Nezinu, kādā iedomu pasaulē tu dzīvo, ar realitāti tam nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2022-01-09 22:18, pirms 3 gadiem
Nekad nebiju domājis, ka SC būs tik daudz dūršanās aizstāvju. Jūs visi transu gājienā arī piedalījāties?

     [+] [-]

, 2022-01-09 22:23, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Ā, aizmirsu arī tāu vārdu kā žīdmasons un pakalpiņi Kas attiecas uz vakcīnām, tad mRNA vakcīnas tiek pētītas jau 30 gadus, šī brīža izstrādātās vakcīnas ir būvētas uz 30 gadu zinātnes pamata. Un tas, ka vakcīnas cilvēkiem dod pa brīvu, nenozīmē, ka mēs par viņām nemaksājam. Pirmkārt, par tām maksā valsts, kas ir mūsu kopējā nauda. Otrkārt, bez vakcīnām sekas valstu ekonomikām būtu daudz graujošākas.
...un tevi, protams, nemaz nebiedē fakts, ka viņi pa visiem 30 gadiem nevarēja pat pietuvināties drošas vakcīnas izstrādei, bet šeit uzcepa 100% "drošu" dažu mēnešu laikā. Ļauj es tev aplaudēšu! Tu esi ideāls!

     [+] [-]

, 2022-01-09 22:32, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Bļe, es vēl saprotu tos, kuriem vnk covids poxuj.
Tāpat vēl kaut ka varu saprast tos, kuriem bail gan no covid, gan vakcīnas. Da mazums, 0,001% arī var ne tā uzņemt.

Bet ja kāds sludina, ka vakcīna ir BĪSTAMĀKA par pašu slimību, ka vakcīna ķipa inde, a pats kovids nekas nav - nu tāds uzreiz var primāta zīmogu uz pieres likt, redzams, ka nav pat elementārākās izpratnes par vakcīnu darbības principiem. Tādi kā tu pielūdz saules dievus un ir zīlnieču klienti.
Kā pārslimojušais diezgan droši varu apgalvot, ka tas "vīruss" ne tuvu nav tik šausmīgi bīstams, kā to prezentē ieinteresētās puses un, ka šī situācija 100% nav nekāda pandēmija. Cerams, ka tik daudz tu vismaz saproti?