Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1392, Did:0, useCase: 3

Džokoviča dalība Austrālijā apdraudēta: tenisistu neielaiž valstī un atceļ vīzu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Džokoviča dalība Austrālijā apdraudēta: tenisistu neielaiž valstī un atceļ vīzu
Novaks Džokovičs. Foto: EPA/Scanpix

Pasaules ranga pirmā numura Novaka Džokoviča dalība ''Australian Open'' ir uz lielas jautājuma zīmes, jo šodien tenisists nav ielaists valstī un viņam ir atcelta vīza, jo likumsargiem bijušas šaubas par medicīniskā izņēmuma iemeslu patiesumu. Tenisista juristi apstrīdējuši lēmumu tiesā, kas gaidāma pirmdien.

Pasaules vadošais tenisists Novaks Džokovičs bija uz jautājuma zīmes dalībai pirmajā sezonas ''Grand Slam'' Austrālijā, taču serbs bija saņēmis medicīnisko izņēmumu, ko piešķir neatkarīgu ekspertu panelis. Kopumā Austrālijā drīkst piedalīties tenisisti, kuri ir vakcinēti pret Covid-19, savukārt Džokovičs publiski nav paudis skaidru nostāju vakcinācijas jautājuma, atklājot, ka tas ir privāts jautājums.

Tomēr serba dalība par desmitā titula iegūšanu ''Australian Open'' joprojām ir apšaubāma, jo šodien Džokovičam tika liegta iebraukšana valstī un tika anulēta viņa vīza. Kā norādīja varas iestādes, tad slavenais tenisists nav izpildījis visas prasības, lai saņemtu izņēmumu no Covid-19 vakcinēšanās noteikumiem.

''Noteikumi ir ļoti skaidri,'' teica Austrālijas premjerministrs Skots Morisons. ''Ir nepieciešams medicīnisks izņēmums. Viņam tāda nebija,'' turpināja valsts premjers. Veselības ministrs Gregs Hants pauda, ka likumsargiem, pārbaudot Džokoviča medicīnisko izņēmumu, bijušas šaubas par tās patiesumu.

Tikmēr Serbijas prezidents skaļi kritizējis Austrāliju par tenisista pazemošanu. Džokovičam astoņas stundas bija jāpavada lidostā, lai saprastu, vai tiks ielaists valstī, bet vēlāk ticis pārvietots uz kādu viesnīcu Melburnā, kuru uzrauga imigrācijas darbinieki.

Džokoviča juristi jau sagatavojuši prasību tiesā, lai apstrīdētu vīzas atcelšanu. Tiesā jau ir rezervēts laiks pirmdien, kad skatīt lietu, bet, iespējams, vēl tiks domāts, vai Džokovičs līdz tiesas spriedumam var atrasties Austrālijā.

Pasaules ranga pirmais numurs Džokovičs ''Australian Open'' triumfējis pēdējos trīs gadus pēc kārtas un kopumā deviņas reizes. Karjeras laikā tenisists divas reizes triumfējis arī ''French Open'', sešas reizes Vimbldonā un trīs reizes ''US Open''. Šī gada pirmais gada ''Grand Slam'' turnīrs sāksies 17. janvārī.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/tennis/story/_...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 14:27, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Austrālijā 2017. gadā no gripas nomira 1255 cilvēki.
Avots - https://www.abs.gov.au/ausstats/abs@.nsf/Lookup/by%20Subject/3303.0~2017~Main%20Features~Deaths%20due%20to%20influenza~5

No Covid ir miruši 2302 cilvēki 2 gadu laikā. Jā, ierobežojumi ir nedaudz palīdzējuši, taču ir arī citi veidi, kā palīdzēt samazināt šo statistiku.

Ja jau var spiest sēdēt mājās, tad labāk lai spiež veselīgi dzīvot. Turklāt ir jāņem vērā, ka rodas problēmas psihē no lockdown, izolācijas utt., kas arī var atspoguļoties statistikā. Zinu, kā cilvēki pavadīja ieslēgti mājās citās valstīs, pilnībā vieni. Nebija nekas patīkams.
Es tev par Latviju uzrakstīju, un nav nopietni piesaukt Austrāliju, kur dzīvo 22,6 miljoni iedzīvotāji uz Latvijas 1,9 miljonu fona.
Es varu tev uzrakstīt vel vairāk-kopš SARS epidēmijas Āzija 2004. gadā, kad masku nēsāšana Āzijas valstis ir normālā ikdiena, saslimstība ar dažādām infekciju slimībām ir samazinājusies par 65%. Kā tev šķiet-kāpēc pērn Latvijā nebija gripas epidēmija, un, pieļauju, ka arī šogad tā nebūs? Pat arī atbildēšu-visi ierobežojumi, kuri tiek veikti pret COVID-19 strādā arī pret citām infekciju slimībām.
Ja tev šķiet, ka divos gados Latvijā no COVID-19 mirušie 2,3 tūkstoši iedzīvotāji ir nieks, tad man nav ko teikt.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 14:33, pirms 2 gadiem
LAIKS rakstīja: Elementāri, tāpat kā autobuss nāk, vīruss plosās utt
Nē, tas ir nevēlams pārnesums no krievu valodas, jo viņiem "речь идёт". Lūdzu, cienīsim savu dzimto valodu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 14:36, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Un kāpēc nevar būt otrādi? Kāpēc tavējais ir vienīgais pareizais izskaidrojums? Kādēļ valdība neliek cilvēkiem veselīgi dzīvot, bet spiež iet potēties? Veselīga dzīvošana nepaglābs 100% no Covid, bet arī vakcīna to nedara.

Kādēļ joprojām atļauj reklamēt ēdienus pārbāztus ar cukuru vai arī McDonalds, kur no uztura nekā nav? Šīs lietas arī pārbāž slimnīcas, tikai korelācija nav tik viegli redzama.

Protams, cilvēkiem arī patīk quick fix (vakcīna), nevis domāt ilgtermiņā. Problēmu būtu daudz mazāk, ja tiktu veselīgi dzīvots.
Ja cilvēku vidējais dzīves ilgums pasaulē nemitīgi aug, tad nav pamata domāt, ka valsts pārvaldes nerūpējas un neiegulda cilvēku veselībās.
Nenoliedzot veselīga dzīves veida piekopšanas lietderību, rakstīšu, ka viss ne tuvu nav tik vienkārši, jo cilvēku veselības stāvokli lielā mērā nosaka nevis viņa (ne)veselīgais dzīves veids, bet gan viņa ģenētika.
Un šeit ir gana daudz piemēru, kad cilvēks ar labiem gēniem, lietojot alko kā lops, nodzīvo garu mūžu, bet cilvēki ar sliktu ģenētiku, veselīga dzīves veida piekopēji, aiziet pa skuju taku salīdzinoši jauni.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 14:46, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Un kāpēc nevar būt otrādi? Kāpēc tavējais ir vienīgais pareizais izskaidrojums? Kādēļ valdība neliek cilvēkiem veselīgi dzīvot, bet spiež iet potēties? Veselīga dzīvošana nepaglābs 100% no Covid, bet arī vakcīna to nedara.

Kādēļ joprojām atļauj reklamēt ēdienus pārbāztus ar cukuru vai arī McDonalds, kur no uztura nekā nav? Šīs lietas arī pārbāž slimnīcas, tikai korelācija nav tik viegli redzama.

Protams, cilvēkiem arī patīk quick fix (vakcīna), nevis domāt ilgtermiņā. Problēmu būtu daudz mazāk, ja tiktu veselīgi dzīvots.
kur es saku, ka mans viedoklis ir vienīgais un pareizais? nešaubos, ka kāds arī nomirst no potes, pilnīgi visām zālēm ir blakusefekti un kkāda bīstamība vienmēr pastāv, cilvēki mirst arī no piena un zemesriekstiem.. bet tāpēc taču mēs no šiem produktiem globāli neatteiksimie. varbūt ne tas labākais salīdzinājums, bet idejiski gan jau saprati. manis dotais izskaidrojums vnk liekas loģiskāks un saprotamāks, nevis ka ir kkādas mega sazvērsetības, ka tagad pēkšņi entie tūkstoši cilvēki mirst no potēm, bet visi to noklusē izņemot dažus konsprāciju mīļotājus, kuriem gan liekas, ka viņi ir atklāuši kkādu vienīgo patiesību.

lai nu kā tur tas viss nebūtu, veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais. šogad jau laikam palielināja akcīzi saldinātajiem dzērieniem, lai arī lēns, vismaz kkāds progress ir.

p.s. mana maize ir audzēt bio dārzeņus, tā kā vari iedomāties, ka es būtu tikai par pēc iespējas obligātāku veselīgāka dzīvesveida ieviešanu

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 14:58, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: kur es saku, ka mans viedoklis ir vienīgais un pareizais? nešaubos, ka kāds arī nomirst no potes, pilnīgi visām zālēm ir blakusefekti un kkāda bīstamība vienmēr pastāv, cilvēki mirst arī no piena un zemesriekstiem.. bet tāpēc taču mēs no šiem produktiem globāli neatteiksimie. varbūt ne tas labākais salīdzinājums, bet idejiski gan jau saprati. manis dotais izskaidrojums vnk liekas loģiskāks un saprotamāks, nevis ka ir kkādas mega sazvērsetības, ka tagad pēkšņi entie tūkstoši cilvēki mirst no potēm, bet visi to noklusē izņemot dažus konsprāciju mīļotājus, kuriem gan liekas, ka viņi ir atklāuši kkādu vienīgo patiesību.

lai nu kā tur tas viss nebūtu, veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais. šogad jau laikam palielināja akcīzi saldinātajiem dzērieniem, lai arī lēns, vismaz kkāds progress ir.

p.s. mana maize ir audzēt bio dārzeņus, tā kā vari iedomāties, ka es būtu tikai par pēc iespējas obligātāku veselīgāka dzīvesveida ieviešanu
"veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais."

+++

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:02, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: "veselīgs dzīvesveids ir jāaģitē un par to vispār nav nekādas runas, bet pat ja mēs tagad aizliegtu pilnīgu visu, kas ir neveselīgs (gribētu redzēt, kā uz to reaģētu lielākā daļā vakcīnnu noliedzēju), tā pat tā vakcīna būtu vajadzīga, jo tas ir īstermiņa risinājums - veselīgs dzīvesveids ilgtermiņa un krīzē ir jādomā par abiem un tieši par īstemiņa risinājumu visvairāk, jo pēc iespējas ātrāk vajag tikt no tās krīzes laukā, tad viss pārējais."

+++
Tiešām domā, ka mēs tiksim ārā?
Netiksim un tiešā vai netiešā veidā paliksim par "kret.īniem", bet tas būs progress pie pašreizējā stāvokļa.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:11, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tiešām domā, ka mēs tiksim ārā?
Netiksim un tiešā vai netiešā veidā paliksim par "kret.īniem", bet tas būs progress pie pašreizējā stāvokļa.
Kāpēc lai mēs netiktu ārā?
Visas epidēmijas, tai skaitā ''Spāņu gripa'' pirms simts gadiem, pierādīja, ka to aktivitāte ilgst 2-3 gadus. Ir pamats domāt, ka ar COVID-19 notiks kas līdzīgs, jo, kā stāsta zinātnieki, ar katru mutāciju šis vīruss kļūst mazāk bīstams cilvēku dzīvībām, un ar katru mutāciju tas iet uz pašiznīcināšanos.
Viens gan ir taisnība, un par to raksta un runā daudz psihiatru un psihologu, ka pēdējos divos gados ļoti ir pasliktinājies cilvēku mentālais stāvoklis, un visādas psihiskas saslimšanas aug milzīgos apmēros. Pie tam visu vecumu cilvēkiem. Tās gan būs ilglaicīgas sekas ar ko medicīnai būs nopietni jāsaskaras.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:11, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tiešām domā, ka mēs tiksim ārā?
Netiksim un tiešā vai netiešā veidā paliksim par "kret.īniem", bet tas būs progress pie pašreizējā stāvokļa.
viss plūst un mainās, skaidrs, ka tā kā bija, tā vairs nebūs. tā uz dullo minu, ka kkādi gadi 5 un tad gan jau būsim ar šo iemācījušies sadzīvot. man personīgi klimata krīze globāli liekas daudz lielāka problēma, uz kuras nesto izaicinājumu fona visa šī kovida padarīšana tādi ziediņi vien liksies.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:18, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: viss plūst un mainās, skaidrs, ka tā kā bija, tā vairs nebūs. tā uz dullo minu, ka kkādi gadi 5 un tad gan jau būsim ar šo iemācījušies sadzīvot. man personīgi klimata krīze globāli liekas daudz lielāka problēma, uz kuras nesto izaicinājumu fona visa šī kovida padarīšana tādi ziediņi vien liksies.
Jā, taisnība-viss plūst un mainās. Vienīgi nemainās cilvēku vēlme uz visu procesu rēķina labi nopelnīt. Tai skaitā uz pasaules globālās sasilšanas rēķina.
Ja pirms tūkstošiem un simts gadiem pasaules ledāji kusa, tad kāds ir pamats domāt, ka tiem nebūtu jākūst arī tagad, un ka kāda spēkos ir šo procesu apturēt?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 15:20, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Austrālijā 2017. gadā no gripas nomira 1255 cilvēki.
Avots - https://www.abs.gov.au/ausstats/abs@.nsf/Lookup/by%20Subject/3303.0~2017~Main%20Features~Deaths%20due%20to%20influenza~5

No Covid ir miruši 2302 cilvēki 2 gadu laikā. Jā, ierobežojumi ir nedaudz palīdzējuši, taču ir arī citi veidi, kā palīdzēt samazināt šo statistiku.

Ja jau var spiest sēdēt mājās, tad labāk lai spiež veselīgi dzīvot. Turklāt ir jāņem vērā, ka rodas problēmas psihē no lockdown, izolācijas utt., kas arī var atspoguļoties statistikā. Zinu, kā cilvēki pavadīja ieslēgti mājās citās valstīs, pilnībā vieni. Nebija nekas patīkams.
tad šo lasot, būtu tikai loģiski, ja tu būtu vakcīnas promoteris nevis noliedzējs... Jo caur vakcīnu mums izdotos atgriezties kkādā normālā dzīvē un iztikt bez lockdowniem un mentālām problēmām no tā...
Slēpts komentārs: vii

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 15:37, pirms 2 gadiem
sandza rakstīja: Kovidšova cirks turpinās! Ja potētie neslimotu, tad vēl varētu kaut kā saprast! Džoko labāk savu nostāju būtu parādīt līdz galam, skaļi paziņojot, ka vakcīnas ir nogalinājušas jau desmitiem sportistu, un ka viņš to netaisās darīt, ka cik tur miljoni par uzvaru nav veselības vērti. Pretējā gadījumā jau sen varēja nopirkt sūda poti. Es domāju, ka lielākā daļa top sportistu sertifikātu ir nopirkuši, bet NBA un NHL zvaigznēm iešļircināts fizio šķidumu, lai sirds kaites nešokētu Pasauli
neesmu skaitījis, bet domāju, ka skaits ir pāri pa 100. Tak katru nedēļu vairāki gadījumi.

  -4 [+] [-]

, 2022-01-06 15:40, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: Es pis, cik sportacentrs pilns ar folijcepurēm Jā, vakcīnas jūs indē nost, dir*ā jums ir haha
pretēji. Spirta centrs izceļās ar aprobežoto, domātnespējīgo ļautiņu īpatsvaru. Tai skaitā tevi, protams.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:47, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tev par Latviju uzrakstīju, un nav nopietni piesaukt Austrāliju, kur dzīvo 22,6 miljoni iedzīvotāji uz Latvijas 1,9 miljonu fona.
Es varu tev uzrakstīt vel vairāk-kopš SARS epidēmijas Āzija 2004. gadā, kad masku nēsāšana Āzijas valstis ir normālā ikdiena, saslimstība ar dažādām infekciju slimībām ir samazinājusies par 65%. Kā tev šķiet-kāpēc pērn Latvijā nebija gripas epidēmija, un, pieļauju, ka arī šogad tā nebūs? Pat arī atbildēšu-visi ierobežojumi, kuri tiek veikti pret COVID-19 strādā arī pret citām infekciju slimībām.
Ja tev šķiet, ka divos gados Latvijā no COVID-19 mirušie 2,3 tūkstoši iedzīvotāji ir nieks, tad man nav ko teikt.
Es tev nerunāju par Latviju. Es runāju par Austrāliju, jo rakstā pieminēta Austrālija un trakie ierobežojumi ir Austrālijā.

     [+] [-]

, 2022-01-06 15:49, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja cilvēku vidējais dzīves ilgums pasaulē nemitīgi aug, tad nav pamata domāt, ka valsts pārvaldes nerūpējas un neiegulda cilvēku veselībās.
Nenoliedzot veselīga dzīves veida piekopšanas lietderību, rakstīšu, ka viss ne tuvu nav tik vienkārši, jo cilvēku veselības stāvokli lielā mērā nosaka nevis viņa (ne)veselīgais dzīves veids, bet gan viņa ģenētika.
Un šeit ir gana daudz piemēru, kad cilvēks ar labiem gēniem, lietojot alko kā lops, nodzīvo garu mūžu, bet cilvēki ar sliktu ģenētiku, veselīga dzīves veida piekopēji, aiziet pa skuju taku salīdzinoši jauni.
Pie veselīga dzīvesveida pieminēsim stresu, no kā arī daudzas problēmas sākas. Mūsdienās tas ir ļoti par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-01-06 16:01, pirms 2 gadiem
Ivijis rakstīja: tad šo lasot, būtu tikai loģiski, ja tu būtu vakcīnas promoteris nevis noliedzējs... Jo caur vakcīnu mums izdotos atgriezties kkādā normālā dzīvē un iztikt bez lockdowniem un mentālām problēmām no tā...
Neesmu vakcīnas promoteris. Esmu izvēles promoteris. Ja gribi, ej vakcinējies, taču nespied citus. Tici man, tiem konspirāciju teorētiķiem nebūtu ne tuvu tik daudz ietekmes, ja viņus ignorētu, nevis provaxxeri nolietu. Es nesaku, ka klusētu, bet vienkārši ignorētu jebko, ko viņi saka, nevis censtos tieši viņiem pierādīt savu taisnību

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 16:24, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, taisnība-viss plūst un mainās. Vienīgi nemainās cilvēku vēlme uz visu procesu rēķina labi nopelnīt. Tai skaitā uz pasaules globālās sasilšanas rēķina.
Ja pirms tūkstošiem un simts gadiem pasaules ledāji kusa, tad kāds ir pamats domāt, ka tiem nebūtu jākūst arī tagad, un ka kāda spēkos ir šo procesu apturēt?
planētai protams, ka viss būs kārtībā, tas man vienmēr ir licies tik absurds sauklis no daudziem zaļajiem - glābsim planētu. ne jau panēta ir jāglābj, tā ir pārdzīvojusi daudz briesmīgākas un sliktākas lietas par mums, bet gan jāsāk domāt līdz, ko mēs daram, kā tērējam sev pieejamos resursus, lai pēdējo pārdesmit dakāžu labo dzīvi varētu turpināt dzīvot arī turpmāk. iz sērijas, varbūt tomēr nevajag notērēt visa mēneša algu nākamajā dienā, it īpaši, ja nav 100% pārliecības, ka nākammēnes vispār vēl būs darbs

lai vai kā, man ir dziļa pārliecība, ka tas vilciens jau ir aizgājis, visādi ekstremālie klimata gadījumi paliks tikai vairāk un tas būtiski ietekmēs globālo sociālekonomisko stāvokli. tur tie faktori, kas ķēdītē ietekmē viens otru un noved pie dažnedažām krīzēm ir milzum daudz. ledāju kušana un kkādu krastu teritoriju applūšana, protams, nav laba, bet manuprāt, ne būt nav tā lielākā bēda.

p.s. kā var ticēt zinātniekiem kovida gadījumā, bet neticēt zinātniekiem klimatu pārmaiņu gadījumā. tā man ir neliela mīkla, teikšu kā ir abos gadījumos bizness izmanto situāciju, bet tas taču nekādā veidā nekancelē faktu.. kkāda notikuma esamība un kāda tā izmantošana savām interesēm taču it kā nav pretrunīga.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 16:36, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Neesmu vakcīnas promoteris. Esmu izvēles promoteris. Ja gribi, ej vakcinējies, taču nespied citus. Tici man, tiem konspirāciju teorētiķiem nebūtu ne tuvu tik daudz ietekmes, ja viņus ignorētu, nevis provaxxeri nolietu. Es nesaku, ka klusētu, bet vienkārši ignorētu jebko, ko viņi saka, nevis censtos tieši viņiem pierādīt savu taisnību
Ātrumu uz ceļiem arī ļausim cilvēkiem izvēlēties vai ievērot vai nē?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 16:41, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, taisnība-viss plūst un mainās. Vienīgi nemainās cilvēku vēlme uz visu procesu rēķina labi nopelnīt. Tai skaitā uz pasaules globālās sasilšanas rēķina.
Ja pirms tūkstošiem un simts gadiem pasaules ledāji kusa, tad kāds ir pamats domāt, ka tiem nebūtu jākūst arī tagad, un ka kāda spēkos ir šo procesu apturēt?
Tu nu gan te nošāvi greizi - klimata pārmaiņas, protams, arī ir dabiskas un visādi ledus laikmeti un sausuma periodi pirms tūkstošiem gadu noteikti nav notikuši tikai leduskapju dēļ. Bet problēma jau ir tajā, ka cilvēce ar savu rīcību ir nenormāli paātrinājusi to procesu tagad.

  -4 [+] [-]

, 2022-01-06 17:14, pirms 2 gadiem
Austrālijas komunistiskā valdība var pieņemt kādus noteikumus grib, bet es ceru, ka pārējie tenisisti, kam tuva ir brīvība un demokrātija, boikotēs AOpen

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 17:48, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Es tev nerunāju par Latviju. Es runāju par Austrāliju, jo rakstā pieminēta Austrālija un trakie ierobežojumi ir Austrālijā.
Tak tas cilvēks jau vairs neapjēdz ko runā, galvenais ir kliegt visskaļāk. Katrā rakstā viņš cenšas būt eksperts un tikai viņa viedoklis ir vispareizākais. Vienā rakstā viņš ir Kazahstānas politikas eksperts, nākamajā bliež vaļā par globālo sasilšanu un trešajā jau ir atrisinājis visas Latvijas futbola problēmas. P.S. Runa ir par NAMEJU

     [+] [-]

, 2022-01-06 17:59, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ātrumu uz ceļiem arī ļausim cilvēkiem izvēlēties vai ievērot vai nē?
Starp citu, diezgan neveiksmīgs salīdzinājums ar ātrumu uz ceļa. Amerikā savulaik dēļ lielās mirstības satiksmes negadījumos ieviesa ātruma ierobežojumu 55 jūdzes stundā. Nākamajā gadā nāvju skaits samazinājās par 15%, tomēr kad saprata, cik liels trieciens tas ir ekonomikai, jo loģiski ka visa loģistika palēninājās, pacēla uz 65 jūdzēm un 90ajos šo likumu pilnībā atcēla, kas nāvju skaitu atgrieza vecajās sliedēs, pat augstāk. Mana doma šajā stāstā bija ka cilvēku dzīvības tika vērtētas zemāk par naudu ko ienesa ātruma ierobežojuma atcelšana. Un šeit kāds mēģina ieskaidrot ka cilvēku dzīvības tiek vērtētas augstāk par naudu? Nesmīdiniet.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-06 18:08, pirms 2 gadiem
Jānis_Pļava rakstīja: Austrālijas komunistiskā valdība var pieņemt kādus noteikumus grib, bet es ceru, ka pārējie tenisisti, kam tuva ir brīvība un demokrātija, boikotēs AOpen
Prātiņ nāc mājās ,jo atbalsts komunistiem Austrālijā diez vai ir lielāks par vienu procentu.Bet ja par to serbu,tad tā ir viņa izvēle nevakcinēties ,bet jābūt gatavam ,ka daudzos turnīros viņš paliks aiz sētas.

     [+] [-]

, 2022-01-06 18:11, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: planētai protams, ka viss būs kārtībā, tas man vienmēr ir licies tik absurds sauklis no daudziem zaļajiem - glābsim planētu. ne jau panēta ir jāglābj, tā ir pārdzīvojusi daudz briesmīgākas un sliktākas lietas par mums, bet gan jāsāk domāt līdz, ko mēs daram, kā tērējam sev pieejamos resursus, lai pēdējo pārdesmit dakāžu labo dzīvi varētu turpināt dzīvot arī turpmāk. iz sērijas, varbūt tomēr nevajag notērēt visa mēneša algu nākamajā dienā, it īpaši, ja nav 100% pārliecības, ka nākammēnes vispār vēl būs darbs

lai vai kā, man ir dziļa pārliecība, ka tas vilciens jau ir aizgājis, visādi ekstremālie klimata gadījumi paliks tikai vairāk un tas būtiski ietekmēs globālo sociālekonomisko stāvokli. tur tie faktori, kas ķēdītē ietekmē viens otru un noved pie dažnedažām krīzēm ir milzum daudz. ledāju kušana un kkādu krastu teritoriju applūšana, protams, nav laba, bet manuprāt, ne būt nav tā lielākā bēda.

p.s. kā var ticēt zinātniekiem kovida gadījumā, bet neticēt zinātniekiem klimatu pārmaiņu gadījumā. tā man ir neliela mīkla, teikšu kā ir abos gadījumos bizness izmanto situāciju, bet tas taču nekādā veidā nekancelē faktu.. kkāda notikuma esamība un kāda tā izmantošana savām interesēm taču it kā nav pretrunīga.
Es neteikšu, ka neticu dabas zinātniekiem, bet ir lietas, kuras izraisa pārdomas. Un pārdomas vel vairāk izraisās, kad satiekos pa retam ar klases biedru pēc profesijas biologu.
Lielā mērā piekrītu tevis rakstītam. Jā, ekonomiskā attīstība pamatīgi noēd arī dabas resursus. Un tas ir nenoliedzams fakts.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-06 18:22, pirms 2 gadiem
vii rakstīja: neesmu skaitījis, bet domāju, ka skaits ir pāri pa 100. Tak katru nedēļu vairāki gadījumi.
bļa, nu ku tāds idiņš var būt Tev vnk feisbukā kāds no zila gaisa izzīž tādu "faktu" un tu vnk bez jautājumiem un faktu čekošanas notici. Kas par stulbeni.

Esmu saskāries personīgi, ka pat tīri no covid nomirušo nevakcinēto apbaumo, ka esot nomiris no vakcīnas. Baumotāja purnā vispār nekādas intelekta pazīmes, tāds pats, kā tu.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 18:25, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Prātiņ nāc mājās ,jo atbalsts komunistiem Austrālijā diez vai ir lielāks par vienu procentu.Bet ja par to serbu,tad tā ir viņa izvēle nevakcinēties ,bet jābūt gatavam ,ka daudzos turnīros viņš paliks aiz sētas.
Austrālijā pie varas ir komunisti. Ja tu uzskati ka Austrālijā ir demokrātija , jo viņu valdība sevi tā dēvē tad jau tici ka arī VDR un Ziemeļkoreja bija un ir demokrātijas

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 19:10, pirms 2 gadiem
KOVIDIOTI!!!

  -3 [+] [-]

, 2022-01-06 19:25, pirms 2 gadiem
Mans favorīts tenisā(un ap to) bijs un ir Rodžers Federers, bet 20 tituli(kas nav limits) un pēdējā laika Novāka attieksme cilvēku šķirošanā. Man ir vēl viens favorīts. Cepuri nost Novāka priekšā.
Lai pačakarē tos morālos kropļus.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-06 20:02, pirms 2 gadiem
korbens rakstīja: Mans favorīts tenisā(un ap to) bijs un ir Rodžers Federers, bet 20 tituli(kas nav limits) un pēdējā laika Novāka attieksme cilvēku šķirošanā. Man ir vēl viens favorīts. Cepuri nost Novāka priekšā.
Lai pačakarē tos morālos kropļus.
He he, tikai izskatās, ka NoVax Džokovič tiek vairāk čakarēts

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:31, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neteikšu, ka neticu dabas zinātniekiem, bet ir lietas, kuras izraisa pārdomas. Un pārdomas vel vairāk izraisās, kad satiekos pa retam ar klases biedru pēc profesijas biologu.
Lielā mērā piekrītu tevis rakstītam. Jā, ekonomiskā attīstība pamatīgi noēd arī dabas resursus. Un tas ir nenoliedzams fakts.
man ar bieži ir visvisādas pārdomas un draugi biologi (nu labi mikrobiologi, bet toties ar doktora grādu), tas gan nekādi nemaina faktu, ka klimats mainās un tas notiek straujāk, kā tas būtu "dabiski" un kā mēs paši spētu pielāgoties, neuztaisot haosu.

     [+] [-]

, 2022-01-06 20:44, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: man ar bieži ir visvisādas pārdomas un draugi biologi (nu labi mikrobiologi, bet toties ar doktora grādu), tas gan nekādi nemaina faktu, ka klimats mainās un tas notiek straujāk, kā tas būtu "dabiski" un kā mēs paši spētu pielāgoties, neuztaisot haosu.
Nu tur jau nav jābūt bio vai mikro biologam, lai saprastu, ka kopš 19gs. beigu daļas industrializācijas, daba ir traumēta ārkārtīgi spēcīgi.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:51, pirms 2 gadiem
mx3 rakstīja: Tāpēc arī Austrālijā ir viena no attīstītākajām valstīm pasaulē, ka viesiem ir vienas tiesības. Un ja Tu esi superzvaigzne tas Tev nedod nekādas privilēģijas pret pārējiem.
https://banned.video/watch?id=61ce3...
1991. gada 21. augustam ir pēdējā reize mēs pretojamies pret totalitārismu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:52, pirms 2 gadiem
Tā darbojas likumi tiesiskā valstī..negribi pieņemt, ej na..ui

  +1 [+] [-]

, 2022-01-06 20:59, pirms 2 gadiem
Pareizi Austrālija dara, ka noliek superstāru Džokoviču pie ratiem. Likums visiem viens arī Ķenguru zemē!