Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Masaļskis: Es ļoti gribēju spēlēt Rīgā

Masaļskis: Es ļoti gribēju spēlēt Rīgā
Edgars Masaļskis gribēja palikt Rīgā... Nesanāca. Profesionālajā sportā tā mēdz notikt.
Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Patiesībā šajā nedēļā Edgara Masaļska ģimenē ir tikai viens liels notikums – viņi noteikti laimīgi sagaidīs ģimenes pieaugumu... Lai visi veseli! Bet pirms tam tētis Edgars dabūja darbu, kas nacionālā mērogā arī raisīja interesi – vismaz hokeja līdzjutējos noteikti. Kāpēc viņš neizvēlējās Rīgu?

Sāga ap Masaļska spēlēšanu Rīgā bija samocīta, jo Dinamo tā arī ne reizi nelika publiski saprast, ka viņi patiešām savā komandā arī nākamajā sezonā grib redzēt savu galveno varoni. Vismaz kā pirmo numuru noteikti nē... Tas bija mazliet dīvaini, ja atceramies, ka Edgars ir savējais, turklāt trīsdesmit viena gada vecumā ar pieredzi un spēles izpratni – pašā briedumā! Latvijas izlases centrālā ass! Kāpēc Rīgas Dinamo vadība un akcionāri savu stratēģiju pret šo nopietno posteni un Masaļska iespējamo kandidatūru, izvēlējās būvēt pēc principa – a kur viņš liksies... – tā arī nav palicis skaidrs. Kamēr notika ņemšanās un sarunas par variantiem un līguma projekta redakcijām, varēja redzēt, ka Edgars pa savu komandu uzskata Rīgas Dinamo – viņš bija pārliecināts, ka paliks šajā klubā. Tagad viņa balsī ir mazliet rūgtums... Līgumu ar Hantimansijskas Jugra viņš parakstīja pirms stundas, lai gan vēl pirms 12 stundām cerēja, ka Rīga viņam tomēr neatteiks. Neatteica ar, bet pretī arī neņēma...

- Man patiešām ir liels sarūgtinājums par šo gala iznākumu, kas attiecas uz sarunām ar Dinamo, taču kā profesionāls sportists es saprotu – viņi mani vērtē pēc savas vērtību skalas... Ja citi šajā tirgū domā savādāk, vai man ir tiesības pārmest kaut ko Rīgai? Play off spēles vēl nebija beigušās, kad es jau saņēmu piedāvājumus – no Minskas, Maskavas, Kijevas... Taču mana prioritāte visu laiku bija Dinamo – tā tomēr ir mana pilsēta un mana komanda, te ir mani līdzjutēji! Kad sākām sarunas, sapratu, ka būs sarežģīti. Meklēju kompromisu – sākumā Rīgai piedāvāju to pašu līguma apjomu, ko man bija gatava maksāt Minska. Viņi atteicās. Nu, labi – nebūšu āzis, gāju pretī... Pasperu soli, bet skatos – partneri otrā ielas pusē palikuši turpat.
- Varbūt viņi saprata, ka Tev pašam jau arī to variantu nav nemaz tik daudz, ka nekur jau nespruksi?
- Nezinu. Varbūt. Taču es visus savus variantus biju viennozīmīgi pakārtojis sarunām ar Rīgu. Vilku laiku, cerībā, ka tomēr Dinamo atradīs iespēju, taču notika pretējais. Ja godīgi – es daudz piekāpos, ja atceros ar ko mūsu sarunas sākās. Komanda laikam domāja, ka tādā garā varēs arī turpināt – viņi cieti kā akmens, bet es tikai liecos zemāk un zemāk... Tad viņi paziņoja, ka ir vienojušies ar diviem citiem vārtsargiem. Kad ieraudzīju Karlsona algu, kas bija nopublicēta zviedru avīzēs, sapratu, ka viņi patiesībā ir iedevuši gandrīz to pašu līgumu, ko prasīju es. Man bija skumji...
- Tajā brīdī jau bija skaidrs, ka Dinamo tev aiziet gar degunu...
- Jā. Man atlika vien atgriezties pie citiem piedāvājumiem... Minskai jau bija sākušās problēmas un es nevēlējos tur pa vidu maisīties, Maskavas Spartak bija vienojušies ar Hašeku – tur arī vairs nebija robu... Tad bija Kijeva un Jugra. Domāju, ņemšu Kijevu – tuvāk mājai. Bet arī viņi noplīsa... Tas sakrita ar laiku, kad Karlsons tomēr Rīgai atteica un mans aģents burtiski tajā pašā pusstundā nolika Dinamo uz galda jaunu piedāvājumu... Taču komanda atbildēja ātri – viņi nepiekāpās ne par nieka tiesu.
- Tad attiecīgi nokļūšana Jugrā vairs bija formalitāte...
- No vienas puses – jā, taču es joprojām vilku gumiju – negribēju viņiem sniegt atbildi, pirms nebiju ticis skaidrībā ar Rīgu. Es taču arī redzēju, ka viņu noskatītais pirmais numurs ir izkāpis no vagona, tātad – man tomēr tur vēl bija varianti. Jugra pat vienā brīdī palika ellīgi – sak, Edgar, nosauc datumu, kad tu sniegsi atbildi, jo mēs taču arī nevaram gaidīt bezgalīgi... Nosaucu. Vēl vakar aģents zvanīja Dinamo cilvēkiem, taču tur nekas nebija mainījies – vai ņemiet, ko piedāvā, vai – nekas. Mēs pat nolaidām ciparu zemāk par Karlsona publiskotajiem skaitļiem, taču tas nenostrādāja. Nezinu, viņi laikam manā nepiekāpībā saskatīja izmisumu – patiešām domāja, ka es tikai ar Rīgu vien varu rēķināties...
- Tu jau pats tā arī uzvedies!
- Bet kā savādāk – ja man būtu jāizvēlas viena vieta KHL, kur vēlos spēlēt, tad noteikti būtu Rīga. Te mani apmierināja viss! Taču hokejs ir mans darbs, man ar šo arodu jāpelna iztika. Ar emocijām vien man būtu ļoti grūti pabarot ģimeni. Man šobrīd ir 31 gads – ceru, ka vēl spēlēšu ilgi, taču šobrīd man ir vajadzīga ne tikai sportiskā stabilitāte, bet arī materiālā. Teicu Dinamo – varbūt varam salīgt uzreiz par diviem gadiem, tad arī summas izstieptos savādākas? Viņi to negribēja i’ ne dzirdēt. Tikai kaut kad pēdējās nedēļās šādi pieņēmumi no viņu puses sāka izskanēt, bet – par summām bija mūžīgais sasalums...
- Tad Jugrā tev arī būs divi gadu līgums?
- Nē, ar viņiem salīgu uz sezonu. Komanda šogad debitēs līgā, tas, protams, ir risks, taču no otras puses – no kolēģiem Krievijā savācu daudz labu rekomendāciju, ieteikumus, padomus. Organizācija esot laba, sporta infrastruktūra tāpat – tikai jāstrādā. Skaidrs, ka viņi ar mani rēķinās kā ar pirmo numuru, taču es labi apzinos, ka jebkuram vārtsargam vieta sastāvā ir jānopelna. Man būs konkurenti divi krievu vārtsargi – jācīnās. Komandai plānotas 12 pārbaudes spēles, trīs turnīri – viss notiks izbraukumā. Viegli nebūs, bet gan jau tikšu galā. Ģimene man pievienosies vēlāk. Tagad esmu jau pasūtījis Kanādā jaunu formu – to sola atsūtīt tuvāko nedēļu laikā. Dzīve un karjera turpinās.
- Vai zini, ka tur būs auksti?
- Zinu, bet – es nebaidos. Līdzjutējiem Rīgā vēlos pateikties par atbalstu, jo es sajutu viņu mīlestību un attieksmi. Šoreiz tā ir sanācis, ka man ir uz kādu laiku jāizbrauc, taču – Rīga ir un paliks mana pilsēta. Hokejistiem karjeras nav garas – jāizmanto katra iespēja, lai varu parūpēties par saviem tuvākajiem. Ja viņiem būs labi, tātad – arī man ir labi.

Edgar, lai Tev veicas!

 +18 [+] [-]

, 2010-06-29 13:36, pirms 15 gadiem
Vēlējos redzēt Masaļski Rīgas dināmo.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 13:37, pirms 15 gadiem
Žēl, ka tā sanāca, bet var saprast arī Dinamo stratēģiju - savējos nesitīsi, citi nebaidīsies
Lai veicas Dinamo un Edgaram! tagad - katram savā Pasaules malā, bet vienā līgā!

 +25 [+] [-]

, 2010-06-29 13:41, pirms 15 gadiem
Nu bāc, ja Karlsonu novērtē augstāk nekā Edžu, nu tad nezinu...

 +24 [+] [-]

, 2010-06-29 13:43, pirms 15 gadiem
Edža, lai tev veicas! nebūšu dusmīgs, ja atstāsi Rīgu uz nulles savās spēlēs pret "Dinamo".

  +7 [+] [-]

, 2010-06-29 13:46, pirms 15 gadiem
veiksmi tev Edza

 +14 [+] [-]

, 2010-06-29 13:47, pirms 15 gadiem
vienkārši nav vārdu par RD vadību.. kā vienmēr nesadalīja savā starpā. tagad ņems kaķi maisā un cerēs, ka slotaskāts izšaus.

  +9 [+] [-]

, 2010-06-29 13:47, pirms 15 gadiem
Dinamo bosi - lohi!! Gribēšu redzēt kas Dinamo tagad būs otrs vārtsargs, nez kapēc šķiet, ka no Krievu ausgtākās līgas gan jau tiks paņemts...

Kāds var pateikt ciparu, kādu bija Dinamo gatavi maksāt Karlsonam?

  +5 [+] [-]

, 2010-06-29 13:47, pirms 15 gadiem
tā var palikt ne tikai bez Masaļska... arī Karsumam vēl nav līgums, arī ar Reķi ir tikai vienošanās...

 +21 [+] [-]

, 2010-06-29 13:47, pirms 15 gadiem
Tiešām nesaprotu, pēc Karlsona atteikuma, es cerēju, ka Edžā Rīgā tomēr būs, bet..., murgs!
Jopcik arārā, no rīta 900 ' ' LNT kanālā vēl tas ..... ,nu jūs mani sapratāt, Ulmanis teica - Edgars spēlēs Rīgā!! Nu tad Ulmaņa kungs, ko tad stāsti niekus?
Starpcitu, laba reklāma Jūsu partijai - kārtējie meli!!! Es noteikti zināšu par ko nebalsot!!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 13:48, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Dinamo bosi - lohi!! Gribēšu redzēt kas Dinamo tagad būs otrs vārtsargs, nez kapēc šķiet, ka no Krievu ausgtākās līgas gan jau tiks paņemts...
Kāpēc no krievu augstākās līgas? apkārt ganās daudzi čehi, slovāki, u.t.t.

     [+] [-]

, 2010-06-29 13:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tā var palikt ne tikai bez Masaļska... arī Karsumam vēl nav līgums, arī ar Reķi ir tikai vienošanās...
ar visiem ir vienošanās. Oficiāla līguma ir ar Spruktu un Jēci.

 +14 [+] [-]

, 2010-06-29 13:49, pirms 15 gadiem
vitamins69 rakstīja: Tiešām nesaprotu, pēc Karlsona atteikuma, es cerēju, ka Edžā Rīgā tomēr būs, bet..., murgs! Jopcik arārā, no rīta 900 ' ' LNT kanālā vēl tas ..... ,nu jūs mani sapratāt, Ulmanis teica - Edgars spēlēs Rīgā!! Nu tad Ulmaņa kungs, ko tad stāsti niekus? Starpcitu, laba reklāma Jūsu partijai - kārtējie meli!!! Es noteikti zināšū par ko nebalsot!!
Tu vēl loloji jebkādas ilūzijas par Ulmani & Co???

  +7 [+] [-]

, 2010-06-29 13:49, pirms 15 gadiem
Njā, šitas arī tā izskatās un liekas, ka arī ar Sorokinu ir tas pats variants - kur tad viņš tādā vecumā liksies, gan jau pats beigās atskries pie mums atpakaļ un spēlēs par to pašu pagājušā gada mazo algu... bēdīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-29 13:51, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: ar visiem ir vienošanās. Oficiāla līguma ir ar Spruktu un Jēci.
oficiāla vienošanās... cik oficiāla? tik pat cik Minskas Dinamo?
KHL vadība jau savā oficiālajā paziņojumā skaidri pateica: līgums nav spēkā, kamēr nav reģistrēts KHL ofisā. Savukārt, vienošanās ir papīrītis bez sankcijām... (ja vēl vispār ir kāds papīrs parakstīts un nav tikai plika mutiska vienošanās).

  +8 [+] [-]

, 2010-06-29 13:51, pirms 15 gadiem
vadība tādi kverpļi, savu patriotu vienkarshi piedirsh lidz malām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 13:53, pirms 15 gadiem
Pareizi ir, nav ko tam Savickim te lieki kaut ko prasīt, sen jau Edgars visu ir pierādījis un ir NOPELNIJIES to visu ko prasīja, a dinamo kā jau dinamo pa lēto visu grib un kad ir nepatikšanas spēlētājam izmet to uz ielas(atceramies Edgara notikumus), gan jau ka pirms sezonas dabūja Edgaru pa lēto, tagad maksāt gan vairs negrib. Labāk ņemsim pāris arnasonus klāt.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 13:53, pirms 15 gadiem
Janchers rakstīja: Njā, šitas arī tā izskatās un liekas, ka arī ar Sorokinu ir tas pats variants - kur tad viņš tādā vecumā liksies, gan jau pats beigās atskries pie mums atpakaļ un spēlēs par to pašu pagājušā gada mazo algu... bēdīgi.
Kur liksies - Sorokins jau bez darba nepaliks: ies pa iestaigātām takām - Slovākija, Somija, Austrija, Dānija vai Zviedrija...

     [+] [-]

, 2010-06-29 13:56, pirms 15 gadiem
Žēl, bet varbūt tā pat ir labāk

  +6 [+] [-]

, 2010-06-29 13:58, pirms 15 gadiem
Nu,pret DIANMO vadību mana tā jau mazā cieņa ir zudusi ;//

Par Masaļski-lai veicas un samizo DINAMO play offos.

     [+] [-]

, 2010-06-29 13:59, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Par Sorokinu piekrītu - tur nevajag piekāpties, bet piedāvāt minimālo līgumu, jo labi aizsargi Dinamo ir daudz, viņš nav tik ļoti nepieciešams viņa gados.
Par Masaļski - nu zināmu lomu nospēlēja arī tas Vecrīgas incidents. Labi, it kā puses 1:1 to nesaka sejā, bet piesardzība ir tieši tādēļ.
nu diezgan lielas muļķības... Sorokins noteikti stāv augstāk par Rēdlihiem, Galviņu un citiem, kas jau saslēguši līgumus. Spēlētājs ar galvu, var atdot lielisku pirmo piespēli un nedomāju, ka arī ātrumā atpaliek no vidējā līmeņa... Tad kāpēc viņš nevarētu turpināt spēlēt Dinamo kaut par normālo, pārējo aizsargu algu? Diezgan bēdīgi paliek skatīties, kā tas Sējējs tagad tēlo gudro veci, lien ***** bosiem un vairāk viņam neviens hokejists draugs nav, jo, lūk, pats ir karalis tagad...

  +8 [+] [-]

, 2010-06-29 13:59, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Nu,pret DIANMO vadību mana tā jau mazā cieņa ir zudusi ;//

Par Masaļski-lai veicas un samizo DINAMO play offos.
tad jau Jugrai un RD abiem jāiekļūst PO finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 14:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tad jau Jugrai un RD abiem jāiekļūst PO finālā
Nu izcili,lai Jugrai un Masaļskim vēl saldāka uzvara

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 14:03, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Nu izcili,lai Jugrai un Masaļskim vēl saldāka uzvara
ja RD nokļūtu līdz PO finālam (kaut arī tur zaudētu), tad Savickis būtu bezgala laimīgs un priecīgs par komandas izcilu komplektāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 14:06, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja RD nokļūtu līdz PO finālam (kaut arī tur zaudētu), tad Savickis būtu bezgala laimīgs un priecīgs par komandas izcilu komplektāciju.
Nja tas arī neder,tad lai RD neaizkļūst līdz play offiem ,bet Jugra dabun Gagarina podu.Tad varbūt beidot DINAMO vadība spratīs...

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 14:09, pirms 15 gadiem
Janchers rakstīja: nu diezgan lielas muļķības... Sorokins noteikti stāv augstāk par Rēdlihiem, Galviņu un citiem, kas jau saslēguši līgumus. Spēlētājs ar galvu, var atdot lielisku pirmo piespēli un nedomāju, ka arī ātrumā atpaliek no vidējā līmeņa... Tad kāpēc viņš nevarētu turpināt spēlēt Dinamo kaut par normālo, pārējo aizsargu algu? Diezgan bēdīgi paliek skatīties, kā tas Sējējs tagad tēlo gudro veci, lien ***** bosiem un vairāk viņam neviens hokejists draugs nav, jo, lūk, pats ir karalis tagad...
..man jau liekas, ka Sējēju tur vismazāk var vainot - viņš var sameklēt un izdomāt visdažādākos variantus, bet galavārds pieder Savickim..

     [+] [-]

, 2010-06-29 14:10, pirms 15 gadiem
nu nav taču brīnums ... paskatamies taču rāli ... ja DR ir valsts mīlulis un nav jau nemaz citu alternatīvu ...,bet ja godīgi paskatamies - kas ir komandas šefs - pastarpināts īpašnieks ,es nerunāju par Ul ... pārējiem bet galveno ,tiešām visiem iesaku pavērot un papētīt īpašnieka vēsturi ......... un tad Jums būs skaudrs kapēc tādas metodes un stils .....

     [+] [-]

, 2010-06-29 14:10, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Tu raksti visu pareizi.
Bet - Sējējs jau domā stratēģiski, nevis šodienai.
Vecums ir galvenais šķērslis, lai neparakstītu šādu līgumu.
Sorokins jau nav Ozoliņš, tas nav "brends", uz kuru skatītājs ies.
Nezin, ko viņš var domāt - gan jau cer, ka Sorokins beigās pats atlīdīs un lūgs, lai ņem par jebkādu summu. Vecums - 2-3 gadus vēl var mierīgi spēlēt (Ozo ir divus gadus vecāks) . Paši visi varējām pārliecināties, ka Sorokins bija, ja ne vadošais, tad otrais varbūt labākais aizsargs pagāšgad. Ozo, jā, viņš ir kā brends, bet nedomāju, ka šosezon vēl būs tik aktuāls.

Žēl vienkārši cilvēciski gan Sorokinu, gan Masaļski. Abi divi tieši pagāšsezon pierādija, ka ir prakstiski labākie savās pozīcijās, bet Normunds Sējējs jau ir gudrākais hokeja cilvēks...

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 14:13, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Vēl viena lieta - Sējēju jau nav ko lamāt. Sējējs jau pats riskē ar savu pakaļu. Ja kaut kas nebūs tā kā vajag, viņš pirmais no turienes izlidos kā korķis no pudeles. Viņa situācija jau nav kā ķeizaram, drīzāk tikai var sakasīties ar visiem un beigās tāpat apsēsties ar pakaļu peļķē.
Atvainojos Sējējam, ja viņš runā to, ko viņam liek runāt, bet stipri par to šaubos.

Kā var kkādam Karlsonam piedāvāt vairāk par Masaļski, pietam vēl vēlāk Edgara līgumam nepiekrist...

  +4 [+] [-]

, 2010-06-29 14:13, pirms 15 gadiem
Janchers rakstīja: nu diezgan lielas muļķības... Sorokins noteikti stāv augstāk par Rēdlihiem, Galviņu un citiem, kas jau saslēguši līgumus. Spēlētājs ar galvu, var atdot lielisku pirmo piespēli un nedomāju, ka arī ātrumā atpaliek no vidējā līmeņa... Tad kāpēc viņš nevarētu turpināt spēlēt Dinamo kaut par normālo, pārējo aizsargu algu? Diezgan bēdīgi paliek skatīties, kā tas Sējējs tagad tēlo gudro veci, lien ***** bosiem un vairāk viņam neviens hokejists draugs nav, jo, lūk, pats ir karalis tagad...
Piedod, bet tu neko daudz no hokeja nesaproti. Tavs teksts ir kārtējais tukšais vērtējums, ja met iekšā tātad labs. Oļegam bija labs sezonas nobeigums, bet no visiem tevis nosauktajiem tieši aizsardzībā viņš izskatījās visšvakāk un tā ir lieta, ko lielākā daļa šī portāla komentētāju nesaprot, nav jēga no 2-3 skaistiem vārtiem, ja tevis dēļ komanda ielaiž stipri vairāk. Cik ir dzirdēts sezonas vidū Oļegam pat bija pasūtīta Baltkrievijas vīza priekš BAČ, bet tad viņš saņēmās.

No otras puses Pučes raksts arī diez ko objektīvs nav, jo ir pasniegts tikai vienas puses viedoklis. Tikai godīgi būtu, ja abi tagad pateiktu cik prasīja Masaļskis un cik piedāvāja Dinamo, tā kā to nedara neviens tad visas tās runas cik maz tur viņus kas šķīra ir bulšits. Skaidrs ir tas, ka sākumpozīcijas bija Masaļskis ~300-350, Dinamo ~150 kas bija pēc tam?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 14:15, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tā var palikt ne tikai bez Masaļska... arī Karsumam vēl nav līgums, arī ar Reķi ir tikai vienošanās...
Nē, nu tīri teorētiski līgumi šobrīd ir tikai pavisam nedaudziem, bet tās vienošanās tomēr par kaut ko liecina... ne jau visiem (kā Karlsona gadījumā) pēkšņi var atnākt piedāvājums no NHL, pārējie sarunātie jau, visticamāk, nekur nemuks... ja vien sagatavotajā līgumā pēkšņi neieraudzīs kaut ko atšķirīgu no sarunātā

  +4 [+] [-]

, 2010-06-29 14:16, pirms 15 gadiem
Janchers rakstīja: Atvainojos Sējējam, ja viņš runā to, ko viņam liek runāt, bet stipri par to šaubos.

Kā var kkādam Karlsonam piedāvāt vairāk par Masaļski, pietam vēl vēlāk Edgara līgumam nepiekrist...
Ko nozīmē ''kaut kāds Karlsons"? Tas kaut kāds Karlsons ir 25 gadus jauns spēlētājs, kurš nākamajā sezonā visticamāk spēlēs NHL!!! Ir jautājumi par viņa kvalitātēm un potenciālu salīdzinājumā ar Masaļski???

  -3 [+] [-]

, 2010-06-29 14:22, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: No otras puses Pučes raksts arī diez ko objektīvs nav, jo ir pasniegts tikai vienas puses viedoklis. Tikai godīgi būtu, ja abi tagad pateiktu cik prasīja Masaļskis un cik piedāvāja Dinamo, tā kā to nedara neviens tad visas tās runas cik maz tur viņus kas šķīra ir bulšits. Skaidrs ir tas, ka sākumpozīcijas bija Masaļskis ~300-350, Dinamo ~150 kas bija pēc tam?
Tieši tā! Arī arguments par ģimenes nodrošināšanu neiztur kritiku. Lielais vairums LV iedzīvotāju tādu naudu, kā RD piedāvāja EM, nevar 20 gados nopelnīt, bet dzīvo. Viņam jau vajadzētu arī apzināties, ka tieši RD bija tie, kas deva viņam otro iespēju un ļāva sevi realizēt kā vārtsargam, kurš var atrast darbu KHL arī šosezon! Man nepātīk šī raudāšana, kas patreiz notiek!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 14:33, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tieši tā! Arī arguments par ģimenes nodrošināšanu neiztur kritiku. Lielais vairums LV iedzīvotāju tādu naudu, kā RD piedāvāja EM, nevar 20 gados nopelnīt, bet dzīvo. Viņam jau vajadzētu arī apzināties, ka tieši RD bija tie, kas deva viņam otro iespēju un ļāva sevi realizēt kā vārtsargam, kurš var atrast darbu KHL arī šosezon! Man nepātīk šī raudāšana, kas patreiz notiek!
Tā raudāšana man arī netīk, piekrītu. Te Oļegam nesakot ne jā ne nē, tagad atkal šis...

Bet arguments par ģimenes uzturēšanu pat ļoti iztur kritiku. Cilvēkam ir iespēja sapelnīt un viņam tā ir jāizmanto. Tas ka citi to nenopelnīs 20 gados īsti nav viņa problēma. Tad jau Tu ar vari atteikties no daļas savas algas jo tavas mājas sētniece pelna stipri mazāk...

RD iespēju deva, Edgars to izmantoja un godam atstrādāja. Viņi neko nav parādā viens otram, tik paldies var patiekt

     [+] [-]

, 2010-06-29 14:34, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Piedod, bet tu neko daudz no hokeja nesaproti. Tavs teksts ir kārtējais tukšais vērtējums, ja met iekšā tātad labs. Oļegam bija labs sezonas nobeigums, bet no visiem tevis nosauktajiem tieši aizsardzībā viņš izskatījās visšvakāk un tā ir lieta, ko lielākā daļa šī portāla komentētāju nesaprot, nav jēga no 2-3 skaistiem vārtiem, ja tevis dēļ komanda ielaiž stipri vairāk. Cik ir dzirdēts sezonas vidū Oļegam pat bija pasūtīta Baltkrievijas vīza priekš BAČ, bet tad viņš saņēmās.

No otras puses Pučes raksts arī diez ko objektīvs nav, jo ir pasniegts tikai vienas puses viedoklis. Tikai godīgi būtu, ja abi tagad pateiktu cik prasīja Masaļskis un cik piedāvāja Dinamo, tā kā to nedara neviens tad visas tās runas cik maz tur viņus kas šķīra ir bulšits. Skaidrs ir tas, ka sākumpozīcijas bija Masaļskis ~300-350, Dinamo ~150 kas bija pēc tam?
Atvainojos "hokeja ekspert", ja tev manā tekstā kaut kas nepatīk. Un neiet jau runa ne par kādiem tur Sorokina goliem.. Un es arī neprasu, lai tagad Sorokinam būtu lielākais līgums.. Jā, protams, tagad tu saki - visšvakāk- tad jau tevi jāliek Šuplera vietā, kurš Oļegam lika spēlēt virs 20 minūtēm spēlē -- ā, tas jau, protams, tāpēc, ka viņš bija slikts aizsardzībā... Daļa no tā laika bija vairākums, bet nu tik un tā, uzbrukumā labs un ne sliktāks par citiem aizsardzībā. Jā, sezonas sākums viņam bija slikts - bet ko var gribēt, ja iepriekšējā sezona atsēdēta uz beņķa un ne jau viņš "saņēmās", bet drīzāk pierādīja treneriem, ka var būt vadošais aizsargs kopā ar Ozo.

     [+] [-]

, 2010-06-29 14:36, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: ...

RD iespēju deva, Edgars to izmantoja un godam atstrādāja. Viņi neko nav parādā viens otram, tik paldies var patiekt
Bet jau neteiks... kaut gan civilizētajā Eiropā tā ir ikdienišķa parādība, ka klubi savās mājas lapās nopublicē laba vēlējumus saviem spēlētājiem, kas dodas uz citiem klubiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 14:38, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tieši tā! Arī arguments par ģimenes nodrošināšanu neiztur kritiku. Lielais vairums LV iedzīvotāju tādu naudu, kā RD piedāvāja EM, nevar 20 gados nopelnīt, bet dzīvo. Viņam jau vajadzētu arī apzināties, ka tieši RD bija tie, kas deva viņam otro iespēju un ļāva sevi realizēt kā vārtsargam, kurš var atrast darbu KHL arī šosezon! Man nepātīk šī raudāšana, kas patreiz notiek!
Arguments, ka kāds tādu naudu 20 gados nenopelnīs, tāpēc citam būtu jāsamierinās ar mazāku atalgojumu, neiztur kritiku. Masaļskim ir "prece" (savas prasmes), ko viņš piedāvā "pircējam" (RD), šīs preces "saražošanā" ir ieguldīti konkrēti līdzekļi, kuri ir "jāatpelna".

Ja kāds savulaik nemācījās skolā, dabūja mazkvalificētu darbu vai arī nebija pietiekoši mērķtiecīgs un uzņēmīgs, lai sasniegtu labāku dzīves līmeni, tad tās ir viņu problēmas, ir cilvēki, kas to var, viņi pilnveidoja sevi konkrētā jomā un par to tiek atalgoti.

RD Masaļskim deva otro iespēju? Man gan liekas, ka RD Masaļskis bija ne mazāk vajadzīgs, ka Masaļskim RD.

  -4 [+] [-]

, 2010-06-29 14:46, pirms 15 gadiem
Kāpēc ne, džeks tikko tika uz NHL, kur Masaļskis nekad nespēlēs
AnYwaY- rakstīja: Nu bāc, ja Karlsonu novērtē augstāk nekā Edžu, nu tad nezinu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-29 14:51, pirms 15 gadiem
Diezgan dīvaini viss izskatās. Interesnati būtu uzzināt iemeslu kāpēc Edgaram nebij gatavi maksāt pat mazāk nekā Karlsonam, vai tiešām viņu uzskata par vājāku? Jo citus iemeslus vienkārši neredzu.

Jā, Edgars nerādija nekādus brīnumus, bet tomēr bija stabila vērtība, uz kuru gāja arī skatītāji.

Bet nu laikam DR ir ļoti iepatikusies doma ar diviem jauniem talantīgiem vārtsargiem, lai jau ir, man tāda doma arī patik vairāk. Veiksmi Edgaram!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 14:52, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Bet jau neteiks... kaut gan civilizētajā Eiropā tā ir ikdienišķa parādība, ka klubi savās mājas lapās nopublicē laba vēlējumus saviem spēlētājiem, kas dodas uz citiem klubiem.
Mēs tak neesam civilizētajā Eiropā. Mēs vispār kaut kur karājamies, un paši sevi lepni saucam par Tiltu

  -2 [+] [-]

, 2010-06-29 14:52, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Arguments, ka kāds tādu naudu 20 gados nenopelnīs, tāpēc citam būtu jāsamierinās ar mazāku atalgojumu, neiztur kritiku. Masaļskim ir "prece" (savas prasmes), ko viņš piedāvā "pircējam" (RD), šīs preces "saražošanā" ir ieguldīti konkrēti līdzekļi, kuri ir "jāatpelna".

Ja kāds savulaik nemācījās skolā, dabūja mazkvalificētu darbu vai arī nebija pietiekoši mērķtiecīgs un uzņēmīgs, lai sasniegtu labāku dzīves līmeni, tad tās ir viņu problēmas, ir cilvēki, kas to var, viņi pilnveidoja sevi konkrētā jomā un par to tiek atalgoti.

RD Masaļskim deva otro iespēju? Man gan liekas, ka RD Masaļskis bija ne mazāk vajadzīgs, ka Masaļskim RD.
Miņina kungs, vai tu esi dzirdējis, ka presē savu bēdu sūdzētu, piemēram, Inese Galante vai Elīna Garanča. No sērijas - es jau labprāt būtu LNO štatā, bet man jādomā par ģimeni! Hokejisti jau nu nav tie, kam vajadzētu čīkstēt par ģimenes uzturēsanu. Tas izklausās bābiski un tāpēc lielākā daļa to nedara, bet Masaļskis dara gan!!! Būtu skaidri pateicis- izdevīgāk, tāpēc braucu prom un basta!
Par to, kurš kuram pērn bija vairāk nepieciešams var ilgi strīdēties, taču manas domas, ka RD nebija lielu problēmu atrast 2.numuru aiz Pruseka, bet uz EM pakalpojumiem rindu nemanīju. Plus, pēc tik slikta sezonas sākuma, viņš varēja atrasties uz ielas un tā būtu bijis ne vienā vien citā klubā!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-29 14:59, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Miņina kungs, vai tu esi dzirdējis, ka presē savu bēdu sūdzētu, piemēram, Inese Galante vai Elīna Garanča. No sērījas - es jau labprāt būtu LNO štatā, bet man jādomā par ģimeni! Hokejisti jau nu nav tie, kam vajadzētu čīkstēt par ģimenes uzturēsanu. Tas izklausās bābiski un tāpēc lielākā daļa to nedara, bet Masaļskis dara gan!!! Būtu skaidri pateicis- izdevīgāk, tāpēc braucu prom un basta!
Par to, kurš kuram pērn bija vairāk nepieciešams var ilgi strīdēties, taču manas domas, ka RD nebija lielu problēmu atrast 2.numuru aiz Pruseka, bet uz EM pakalpojumiem rindu nemanīju. Plus, pēc tik slikta sezonas sākuma, viņš varēja atrasties uz ielas un tā būtu bijis ne vienā vien citā klubā!
Un ko citu viņš ir pateicis, ja ne "izdevīgāk, tāpēc braucu prom un basta!"?
Tieši to arī nozīmē teksti par ģimenes uzturēšanu. Katrs pats izvēlas kā un ko teikt, taču pateikt šādā formā neredzu neko nosodāmu - kā kārtīgs cilvēks domā par ģimeni, tās labklājību!

"Uzturēt ģimeni" nenozīmē (precīzāk, ne vienmēr nozīmē), knapināties par katru santīmu, bet gan nodrošināt to dzīves komforta līmeni, kāds ir bijis līdz šim.

Kā tika runāts tolaik, tad Edgara līgums bija zem viņa tirgus cenas un dabūt vārtsargu (kā jebkuru spēlētāju), kas beigu beigās arī bija pirmais par mazāku cenu nekā viņš reāli maksā, ir jebkura kluba GM sapnis.
Vai tas "bezproblēmu" otrais numurs spētu tā nospēlēt? Nav zināms un dotajā gadījumā RD dabūja drošu un, iespējams, lētāku vārtsargu.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:04, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: RD Masaļskim deva otro iespēju? Man gan liekas, ka RD Masaļskis bija ne mazāk vajadzīgs, ka Masaļskim RD.
Cik vēl pirmajā sezonā KHL klubiem bija vajadzīgs Masaļskis? Starp citu, tajā sezonā Rd nācās piespiedu kārtā meklēt jaunu vārtsargu...
Cik otrajā sezonā gara rinda bija pēc viņa pakalpojumiem? Malacis Edgars, aizvadīja labu sezonu (teiktu, ka labāko, pirmo patiešām augstākajā līmenī), pacēla savu vērtību. Viņš nevienam neko nav parādā. Tikai kāpēc daži žurnālisti pataisa viņu par mocekli, kuru nu ir apbižojuši ļaunie Dinamo bosi? Arī viņi nav parādā palikuši. Vēl jo vairāk, ja vienkārši nevar atļauties šādu preci, vai tirgū iespējams tikt pie lētākas un labākas.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:06, pirms 15 gadiem
Janchers rakstīja: Atvainojos "hokeja ekspert", ja tev manā tekstā kaut kas nepatīk. Un neiet jau runa ne par kādiem tur Sorokina goliem.. Un es arī neprasu, lai tagad Sorokinam būtu lielākais līgums.. Jā, protams, tagad tu saki - visšvakāk- tad jau tevi jāliek Šuplera vietā, kurš Oļegam lika spēlēt virs 20 minūtēm spēlē -- ā, tas jau, protams, tāpēc, ka viņš bija slikts aizsardzībā... Daļa no tā laika bija vairākums, bet nu tik un tā, uzbrukumā labs un ne sliktāks par citiem aizsardzībā. Jā, sezonas sākums viņam bija slikts - bet ko var gribēt, ja iepriekšējā sezona atsēdēta uz beņķa un ne jau viņš "saņēmās", bet drīzāk pierādīja treneriem, ka var būt vadošais aizsargs kopā ar Ozo.
no hokeja tu neko daudz tiešām nesaproti, ja Sorokins tev skaitās 2. labākais aizsargs.. Sorokins patiesībā bija viens no švakākajiem, kopā ar Rēdlihiem!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:09, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Par to, kurš kuram pērn bija vairāk nepieciešams var ilgi strīdēties, taču manas domas, ka RD nebija lielu problēmu atrast 2.numuru aiz Pruseka, bet uz EM pakalpojumiem rindu nemanīju. Plus, pēc tik slikta sezonas sākuma, viņš varēja atrasties uz ielas un tā būtu bijis ne vienā vien citā klubā!
Viņi abi (RD un EM) viens otram bija pietiekoši nepieciešami.

RD pirms gada pirka ne tikai vārtsargu, bet arī uzvārdu. Uzvārdu, kurš līdzjutēju vidū tobrīd (pēc izlases veiksmīgā 2009. gada PČ) bija milzīgi populārs. Ziņa par EM atgriešanos tika uztverta ar urrā! saucieniem (līdzīgi kā Ozoliņa gadījumā). Pie tam, tas nemaksāja pārāk dārgi, jo EM tobrīd galvenais bija atgriezties.

Tagad ir pagājis gads un situācija ir savādāka. Pēc sava snieguma sezonas otrajā pusē EM ir palicis vērtīgāks tirgū un ir tikai loģiski, ka viņš grib vairāk nekā iepriekš. Un, kā mēs tagad redzam, ir arī gribētāji viņam piedāvāt vairāk.

P.S.
Arguments, ka hokejisti pelna vairāk kā citi cilvēki Latvijā, te ir pilnīgi nevietā un muļķīgs. Viņiem pensija iestājas 38-40 gadu vecumā un ir daudz mazāk laika sapelnīt tālākajai dzīvei, tāpēc ir tikai normāli, ka viņš domā par savu ģimeni arī tālākā perspektīvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:15, pirms 15 gadiem
Burundukovičs rakstīja: Cik vēl pirmajā sezonā KHL klubiem bija vajadzīgs Masaļskis? Starp citu, tajā sezonā Rd nācās piespiedu kārtā meklēt jaunu vārtsargu...
Cik otrajā sezonā gara rinda bija pēc viņa pakalpojumiem? Malacis Edgars, aizvadīja labu sezonu (teiktu, ka labāko, pirmo patiešām augstākajā līmenī), pacēla savu vērtību. Viņš nevienam neko nav parādā. Tikai kāpēc daži žurnālisti pataisa viņu par mocekli, kuru nu ir apbižojuši ļaunie Dinamo bosi? Arī viņi nav parādā palikuši. Vēl jo vairāk, ja vienkārši nevar atļauties šādu preci, vai tirgū iespējams tikt pie lētākas un labākas.
Pirmajā sezonā Masaļskis tikpat bija vajadzīgs arī RD (par to arī runa), jo viņiem arī kkā sastāvs bija jākomplektē. Citiem klubiem? Nav korekti salīdzināt līgu ar ierobežojumiem vārtsargu jomā un bez.
Otrajā šamie dabūja vārtsargu par, iespējami, zemāku samaksu.

Nav runa par to, kas kam ir vai nav parādā, vienkārši nevajag arī pataisīt Masaļski par kkādu monstru, kurš tikai naudu no RD gribēja izspiest.
Tās ir normālas līgumu sarunas, vienīgi, ja "Dinamo" negribēja pagarināt līgumattiecības ar Edgaru, tad tas bija jāpasaka uzreiz, nevis jāvelk kaķis aiz astes līdz spēlētājs aiziet pats (lai varētu teikt, ka mēs jau neko).

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 15:16, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nu tas gan ir stipri pārspīlēts, jo rokas, kājas ir, tad jau jebkuru darbu var sākt strādāt, vai arī savu biznesu uzsākt. Nav jau nekāda "pensija".
Rokas un kājas, kas vēl gadus desmit pēc karjeras beigām ir jāoperē katru gadu (Irbe tam ir visai uzskatāms piemērs).

Biznesu var sākt, taču šai sākšanai arī vajag kkādu kapitālu un ne jau no pēdējās naudas būtu jāriskē un jāiet biznesā.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 15:21, pirms 15 gadiem
Šī diena man bija laba.. līdz šim... Nu nekas, mana otra favorīte tagad būs Jugra. Turies Edža!!!

     [+] [-]

, 2010-06-29 15:22, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nu tas gan ir stipri pārspīlēts, jo rokas, kājas ir, tad jau jebkuru darbu var sākt strādāt arī 35 vai 40 gados, kā arī savu biznesu uzsākt, kam ir uzņēmēja gēni. Nav jau nekāda "pensija" vai pansionāts.
Gandrīz visiem profesionālajiem sportistiem karjeras norietā vairāk vai mazāk ir sabeigta veselība. Un ko tad Tu dižu vari atrast, ja nav, ne normālas izglītības, ne kaut kādas pieredzes, jo pilnīgi viss līdz šim ir bijis pakārtots sportam? Jā, ir gadījumi, kad sportisti veiksmīgi iesaistās biznesā, bet tāpat tam ir vajadzīgs starta kapitāls un nebūt ne visi ir dzimuši veiksmīgi biznesmeņi. Par tādiem vienkārši vairāk dzird, nekā par tiem, kas tā arī neatrod savu vietu dzīvē pēc lielā sporta.

     [+] [-]

, 2010-06-29 15:23, pirms 15 gadiem
vitamins69 rakstīja: Tiešām nesaprotu, pēc Karlsona atteikuma, es cerēju, ka Edžā Rīgā tomēr būs, bet..., murgs!
Jopcik arārā, no rīta 900 ' ' LNT kanālā vēl tas ..... ,nu jūs mani sapratāt, Ulmanis teica - Edgars spēlēs Rīgā!! Nu tad Ulmaņa kungs, ko tad stāsti niekus?
Starpcitu, laba reklāma Jūsu partijai - kārtējie meli!!! Es noteikti zināšu par ko nebalsot!!
+1

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:24, pirms 15 gadiem
Sejejs ir dau***, Karlsonam dod varak ka pasha hokejistam, Dinamo akcionaru moto - fu*k latvian, go legionary.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:27, pirms 15 gadiem
Nu pēc hokejista karjeras viņam vajag iet strādāt par PR cilvēku kādai komandai, jo ar presi viņš māk runāt ļoti perfekti. Tas tikai pozitīvi un domāju viņš varētu pasniegt arī Kasparam Bērziņam pamācību kā runāt ar presi. Nevis kā šis - piedzerās, pied....š viesnīcā dušas un pēc tam intervijā pasaka, ka spēlē valstij nevis personām izlasē. Sanāk ka šim uzd....t uz visu valsti, netikai uz treneri.

Bet Masaļskis kad runā sirds vai saraujas, tā jāmāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-29 15:29, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: no hokeja tu neko daudz tiešām nesaproti, ja Sorokins tev skaitās 2. labākais aizsargs.. Sorokins patiesībā bija viens no švakākajiem, kopā ar Rēdlihiem!
Jap, no hokeja es tiešām ļoti daudz nesaprotu, tas nav mans primārais sporta veids, bet Dinamo un Latvijas līdzjutējs esmu un arī saprašana no daudzām lietām man ir pietiekami liela, lai izteiktu savu viedokli.

Bet redzu, ka tu esi kārtējais, kurš ir gudrāks par treneriem, mans mērķis nav pierādīt, ka Sorokins bija 2. labākais starp aizsargiem 09.-10 sezonā, bet gan pateikt, ka viņš noteikti būtu pelnījis vismaz to pašu, ko pārējie aizsargi. Un, starp citu, ne jau es lemju, kurš spēlē labāk - to dara galvenais treneris, varbūt kā pamanīji, pagājušajā sezonā Oļegam uzticēja spēlēt top3 spēles laiku spēlē sezonas otrajā pusē un svarīgākajās spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 15:33, pirms 15 gadiem
Janchers rakstīja: Jap, no hokeja es tiešām ļoti daudz nesaprotu, tas nav mans primārais sporta veids, bet Dinamo un Latvijas līdzjutējs esmu un arī saprašana no daudzām lietām man ir pietiekami liela, lai izteiktu savu viedokli.

Bet redzu, ka tu esi kārtējais, kurš ir gudrāks par treneriem, mans mērķis nav pierādīt, ka Sorokins bija 2. labākais starp aizsargiem 09.-10 sezonā, bet gan pateikt, ka viņš noteikti būtu pelnījis vismaz to pašu, ko pārējie aizsargi. Un, starp citu, ne jau es lemju, kurš spēlē labāk - to dara galvenais treneris, varbūt kā pamanīji, pagājušajā sezonā Oļegam uzticēja spēlēt top3 spēles laiku spēlē sezonas otrajā pusē un svarīgākajās spēlēs.
Cienītais, ko Tu ņemies? RD aizsargu pietiek, un ja Oļegs ir tik labs - bez darba nepaliks. Būs ij izlasei gan RD labi. Atslābstat vienreiz, visus RD nesabāzīs.

     [+] [-]

, 2010-06-29 15:39, pirms 15 gadiem
Paturpinot pēc-sportista karjeras tēmu.
Nesen viens NFL spēlētājs, iesniedza dokumentus bankrota procedūras uzsākšanai, jo "pragorel" uz investīcijām nekustamajā īpašumā. Un tas ir spēlētājs, kurš karjeras laikā, 10 gados, saņēma vairāk kā 50 miljonus (kopā).

Ko tad runāt šādiem sportistiem, kas nepelna miljonus? Labi, ja paveicas un bizness iet labi, bet bieži vien notiek tieši otrādi.

     [+] [-]

, 2010-06-29 15:40, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Īsi sakot - varbūt tas kā uzmundrinājums sportistiem - dzīve pēc sporta karjeras beigām nebeidzas, ir ļoti daudz iespēju katram individuāli un tās jebkurš var izmantot! Nav tā, ka tas ir viss un BEIGAS.
Protams, ka nebeidzas un ir iespējas.

Tikai dažiem šeit nezin kāpēc šķiet, ka pēc iespējas labāk sagatavoties tam posmam "pēc lielā sporta" ir kaut kas slikts.

     [+] [-]

, 2010-06-29 15:42, pirms 15 gadiem
Janchers rakstīja: Jap, no hokeja es tiešām ļoti daudz nesaprotu, tas nav mans primārais sporta veids, bet Dinamo un Latvijas līdzjutējs esmu un arī saprašana no daudzām lietām man ir pietiekami liela, lai izteiktu savu viedokli.

Bet redzu, ka tu esi kārtējais, kurš ir gudrāks par treneriem, mans mērķis nav pierādīt, ka Sorokins bija 2. labākais starp aizsargiem 09.-10 sezonā, bet gan pateikt, ka viņš noteikti būtu pelnījis vismaz to pašu, ko pārējie aizsargi. Un, starp citu, ne jau es lemju, kurš spēlē labāk - to dara galvenais treneris, varbūt kā pamanīji, pagājušajā sezonā Oļegam uzticēja spēlēt top3 spēles laiku spēlē sezonas otrajā pusē un svarīgākajās spēlēs.
Šupleram nekad Sorokins īsti nav paticis (pēc Sorokina izteicieniem - abpusēji). Pirmajā sezonā viņš tika nosēdināts rezevē. Faktiski iepriekšējā otro pusi aizvadīja kaut cik normāli. Gan jau ne bez trenera pirksta Oļegam nav piedāvāts, tavuprāt, pienākošais līgums. Sastāvs arī jāatjauno. Jau tā spēlētāji gados pietiek aizsardzībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:45, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un ko citu viņš ir pateicis, ja ne "izdevīgāk, tāpēc braucu prom un basta!"?
Tieši to arī nozīmē teksti par ģimenes uzturēšanu. Katrs pats izvēlas kā un ko teikt, taču pateikt šādā formā neredzu neko nosodāmu - kā kārtīgs cilvēks domā par ģimeni, tās labklājību!

"Uzturēt ģimeni" nenozīmē (precīzāk, ne vienmēr nozīmē), knapināties par katru santīmu, bet gan nodrošināt to dzīves komforta līmeni, kāds ir bijis līdz šim.

Kā tika runāts tolaik, tad Edgara līgums bija zem viņa tirgus cenas un dabūt vārtsargu (kā jebkuru spēlētāju), kas beigu beigās arī bija pirmais par mazāku cenu nekā viņš reāli maksā, ir jebkura kluba GM sapnis.
Vai tas "bezproblēmu" otrais numurs spētu tā nospēlēt? Nav zināms un dotajā gadījumā RD dabūja drošu un, iespējams, lētāku vārtsargu.
Es jau rakstīju, man nepatīk kaut kāda taisnošanās vai žēlošanās - tipa es EM, biju tik labs un piekāpīgs, bet šie sliktie nepakam! Varbūt, ka viņam vajag paskatīties kritiskāk uz sevi un savām prasībām? Nepieļauj domu, ka viņš pats sevi ir pārvērtējis. Jocīgs arguments- noliku RD uz galda Minskas ciparus bet viņi nepiekrita. Skaidrs, ka RD apzinas, ka viņam šeit ir mājas un spēlēšana šeit ir papildus bonuss. Tāpat Jugras cipars noreikti nav viņa tirgus vērtība un tādā bedrē 2x vairāk prasītu jebkuršs leģionārs.
Par pērnās sezonas līgumu zem tirgus vērtības!? Kāda, tad tā bija? Kaut kā neatceros, ka viņa pakalpojumi būtu pieprasīti labās līgās. Atceros tikai Pavlova komentāru par EM. Gribi teikt, ka viņš RD saņēma mazāk nekā viņam būtu devuši BAČ, 2.Bundeslīgā vai Dānijā??? Neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:50, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kaut kā saruna ievirzās nepareizā gultnē. Bet arī bankrota procedūra neko tādu nenozīmē, ja pieejam tam vēsi un pragmatiski.
Nu un? Bija 50 miljoni. Pazaudēja 50 miljonus. Bankrots.
Vai viss? Dzīve sabrukusi? Neizdevusies?

Nē - tak izpildi to bankrota procedūru, meklē savas nākamās iespējas un dzīvo tālāk! Nav tak tā, ka striķis ap kaklu jāliek vai jānošaujas.
Nav gan un nekas nebeidzas, taču tas ir gadījumā, kad ir ko zaudēt, tb tādi spēlētāji to var atļauties, a ko darīt "sportistam parastajam", kurš labi ja pāris miljonus nopelna karjeras laikā?

     [+] [-]

, 2010-06-29 15:52, pirms 15 gadiem
Dinamo akcionāri - ībļi kaut kādi. Trūkst vārdu, kā tos kretīnus nosaukt.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:53, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tās ir normālas līgumu sarunas, vienīgi, ja "Dinamo" negribēja pagarināt līgumattiecības ar Edgaru, tad tas bija jāpasaka uzreiz, nevis jāvelk kaķis aiz astes līdz spēlētājs aiziet pats (lai varētu teikt, ka mēs jau neko).
Kāpēc GM tas būtu jāsaka, vēl jo vairāk, ja spēlētājs tiek turēts kā rezerves variants? Spēlētāji drīkst izvēlēties un čakarēt klubus, bet otrādi nē. Es to pat nesauktu par čakarēšanu, atlaistu no darba tādu GM, kuram nebūtu n-tie rezerves varianti. Otrkārt, cik noprotu no intervijas, tad neko jau neatteica, bet piedāvāja ciparus, kuri neapmierināja pašu Masaļski. Ko tad vēl vajadzēja Dinamo darīt?

Es nenosodu nevienu pusi! Tikai izskatās, ka pats Edgars ir cerējis uz ko vairāk, nevis Dinamo nav skaidri un gaiši pateikuši savu cenu.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 15:54, pirms 15 gadiem
Sējējs interesants GM...

Moloģec, nosist lielu daļu Masaļska prasītās algas, iedzenot Edgaru stūrī (KHL piedāvājumu ziņā). Tikai puika iekrita azartā, varbūt vēl izdotos nodiņģēt

Ja nebūtu Jurga, tad Masaļskis spēlētu par mazām naudām RD, bet diemžēl Jurga pastāv..

Veiksmi, Normund, pirmā numura meklējumos, jo Holts nepārliecina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 15:59, pirms 15 gadiem
nezinu ar kuru galu domā sējējs un ko. bet noteikti ne ar augšējo.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:01, pirms 15 gadiem
Burundukovičs rakstīja: Kāpēc GM tas būtu jāsaka, vēl jo vairāk, ja spēlētājs tiek turēts kā rezerves variants? Spēlētāji drīkst izvēlēties un čakarēt klubus, bet otrādi nē. Es to pat nesauktu par čakarēšanu, atlaistu no darba tādu GM, kuram nebūtu n-tie rezerves varianti. Otrkārt, cik noprotu no intervijas, tad neko jau neatteica, bet piedāvāja ciparus, kuri neapmierināja pašu Masaļski. Ko tad vēl vajadzēja Dinamo darīt?

Es nenosodu nevienu pusi! Tikai izskatās, ka pats Edgars ir cerējis uz ko vairāk, nevis Dinamo nav skaidri un gaiši pateikuši savu cenu.
Kāpēc čakarēt?
Godīgi pateikt - Tā, Edgar, zviedra Karlsona propelleris mums patīk labāk, tāpēc, ej, meklē citu komandu vai spēlē par tādu un tādu naudu. Viss.
Tad hokejists varētu izvēlēties ko darīt, bet komanda varētu skaidri un saprotami komplektēt sastāvu.

A ar tiem rezerves variantiem pats redzi kā ir - Karlsons tagad pa Kalgarī jumtiem (ar ļoti nesliktām izredzēm mainīt Kiprusofu), Masaļskis Hantimasijskā, bet Sējējs meklē jaunu "brālīšus".

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:02, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Tu man jautā, ko viņam darīt? Neesmu nekāds padomdevējs.
Tas jau katram individuāli.
Bet nu jēga no tiem miljoniem, ja neko nedarīt, ne ar ko nenodarboties. Tas jau tikai liekas, ka "labi ir atpūsties, darīt ko grib".
Reāli jau kaut ko darīt gribas un vajag.
Tas ir retorisks jautājums.
Lai kaut ko darīt, vajag kaut ko prast. Sportisti prot skriet, mest, ķert, lekt utt. Ar pārējo - kā kuram. Tāpēc rezerves naudu vajag vismaz tam laikam, kamēr kko iemācies (kaut vai augstskolā, ja nav paveicies to pabeigt karjeras laikā).

  -2 [+] [-]

, 2010-06-29 16:05, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A ar tiem rezerves variantiem pats redzi kā ir - Karlsons tagad pa Kalgarī jumtiem (ar ļoti nesliktām izredzēm mainīt Kiprusofu), Masaļskis Hantimasijskā, bet Sējējs meklē jaunu "brālīšus".
Kaut viens NHL eksperts kādā diskusijā rakstīja, ka Karlsona tiesību aizminīšana uz Kalgarī īstenībā esot labs variants RD, jo Kalgarī neesot tādas problēmas ar kīperiem kā SJ! Kas tad pāris dienu laikā mainījās???

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:06, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Kaut viens NHL eksperts kādā diskusijā rakstīja, ka Karlsona tiesību aizminīšana uz Kalgarī īstenībā esot labs variants RD, jo Kalgarī neesot tādas problēmas ar kīperiem kā SJ! Kas tad pāris dienu laikā mainījās???
Toskala paziņoja, ka 100% nepaliks "Flames".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:12, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāpēc čakarēt?
Godīgi pateikt - Tā, Edgar, zviedra Karlsona propelleris mums patīk labāk, tāpēc, ej, meklē citu komandu vai spēlē par tādu un tādu naudu. Viss.
Tad hokejists varētu izvēlēties ko darīt, bet komanda varētu skaidri un saprotami komplektēt sastāvu.

A ar tiem rezerves variantiem pats redzi kā ir - Karlsons tagad pa Kalgarī jumtiem (ar ļoti nesliktām izredzēm mainīt Kiprusofu), Masaļskis Hantimasijskā, bet Sējējs meklē jaunu "brālīšus".
Tas, kāpēc Sējējs tur visādas vienošanās veic un nodomu protokolus paraksta, ne normāliem līgumiem ķeras klāt, man nav saprotams. Tikai nevajag sagrozīt citu, abi gk ar vienas dienas (ja nemaldos) starpību tika paziņoti. Tur jau pat omēm skaidrs, ka trešais lieks. Tāpat, ja tev spītīgi nepiekāpjas nosacījumiem, tad ko tur nesaprast.
Nevajag tagad paņemt šo "izgāšanos" ar aizlidojušo Karlsonu. Gan jau, ka bija/ir vēl citi varianti, Masaļskim tāpat būtu lemts spēlēt citur, par labākiem noscījumiem. Joprojām neredzu, kurā vietā Dinamo ko nepateica, ja Masaļskis pats stāsta, ka viņa aģents tur iet un laiž cenu lejā, bet Dinamo atbildēja ĀTRI - viņi nepiekāpās.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-29 16:12, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toskala paziņoja, ka 100% nepaliks "Flames".
Kurš tad bija datums, kad viņš to paziņoja, ekspert?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:16, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tieši tā! Arī arguments par ģimenes nodrošināšanu neiztur kritiku. Lielais vairums LV iedzīvotāju tādu naudu, kā RD piedāvāja EM, nevar 20 gados nopelnīt, bet dzīvo. Viņam jau vajadzētu arī apzināties, ka tieši RD bija tie, kas deva viņam otro iespēju un ļāva sevi realizēt kā vārtsargam, kurš var atrast darbu KHL arī šosezon! Man nepātīk šī raudāšana, kas patreiz notiek!
Skatos,ka Tev tāda komunistu domāšana.
Nu,un ka daudzi tā nepelna? Tad tāpēc Masalam tagad ir jaatsakās no iespējas nopelnīt tik cik viņam ir liela iespēja nopelnīt.
Un nevajag aizmirst,ka sportista aktīvā karjēra nav nemaz tik gara,un nav nekur teikts,ka viņš pēc karjēras beigām kļūs par labi apmaksātu hokeja treneri.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 16:18, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Kurš tad bija datums, kad viņš to paziņoja, ekspert?
Varbūt arī precīzu laiku nosaukt?
Es varu atbildēt tikai uz to, kad es to info (par pilnīgi noteiktu nespēlēšanu, nevis iespējamo) izlasīju un tas bija jau pēc dotās replikas uzrakstīšanas.

     [+] [-]

, 2010-06-29 16:20, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Miņina kungs, vai tu esi dzirdējis, ka presē savu bēdu sūdzētu, piemēram, Inese Galante vai Elīna Garanča. No sērijas - es jau labprāt būtu LNO štatā, bet man jādomā par ģimeni! Hokejisti jau nu nav tie, kam vajadzētu čīkstēt par ģimenes uzturēsanu. Tas izklausās bābiski un tāpēc lielākā daļa to nedara, bet Masaļskis dara gan!!! Būtu skaidri pateicis- izdevīgāk, tāpēc braucu prom un basta!
Par to, kurš kuram pērn bija vairāk nepieciešams var ilgi strīdēties, taču manas domas, ka RD nebija lielu problēmu atrast 2.numuru aiz Pruseka, bet uz EM pakalpojumiem rindu nemanīju. Plus, pēc tik slikta sezonas sākuma, viņš varēja atrasties uz ielas un tā būtu bijis ne vienā vien citā klubā!

Par tādu naudu kādu pirms pagājušās sezonas viņi dabūja Masaļski, RD vadība točna nevarēja Masaļska līmeņa vārtsargu dabūt.
Edža vienkārši pēc Mad House perepētijām parakstijās uz jebkuru summu lai tiktu atpakaļ KHL apritē.

     [+] [-]

, 2010-06-29 16:23, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Varbūt arī precīzu laiku nosaukt?
Es varu atbildēt tikai uz to, kad es to info (par pilnīgi noteiktu nespēlēšanu, nevis iespējamo) izlasīju un tas bija jau pēc dotās replikas uzrakstīšanas.
Nosauc! Varbūt, ka vecu info lasīji!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:33, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Es jau rakstīju, man nepatīk kaut kāda taisnošanās vai žēlošanās - tipa es EM, biju tik labs un piekāpīgs, bet šie sliktie nepakam! Varbūt, ka viņam vajag paskatīties kritiskāk uz sevi un savām prasībām? Nepieļauj domu, ka viņš pats sevi ir pārvērtējis. Jocīgs arguments- noliku RD uz galda Minskas ciparus bet viņi nepiekrita. Skaidrs, ka RD apzinas, ka viņam šeit ir mājas un spēlēšana šeit ir papildus bonuss. Tāpat Jugras cipars noreikti nav viņa tirgus vērtība un tādā bedrē 2x vairāk prasītu jebkuršs leģionārs.
Par pērnās sezonas līgumu zem tirgus vērtības!? Kāda, tad tā bija? Kaut kā neatceros, ka viņa pakalpojumi būtu pieprasīti labās līgās. Atceros tikai Pavlova komentāru par EM. Gribi teikt, ka viņš RD saņēma mazāk nekā viņam būtu devuši BAČ, 2.Bundeslīgā vai Dānijā??? Neticu.
Bet kur ir problēma???

Ja jau Masaļskis nebūtu dabūjis līgumu Jugrā, tad varētu teikt, ka šamais sevi pārvērtējis. Ja jau Jugra maksā prasīto, tātad cipars ir pareizs. Tirgus dara savu.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 16:35, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Skatos,ka Tev tāda komunistu domāšana.
Nu,un ka daudzi tā nepelna? Tad tāpēc Masalam tagad ir jaatsakās no iespējas nopelnīt tik cik viņam ir liela iespēja nopelnīt.
Un nevajag aizmirst,ka sportista aktīvā karjēra nav nemaz tik gara,un nav nekur teikts,ka viņš pēc karjēras beigām kļūs par labi apmaksātu hokeja treneri.
Par to nav runa , Ivariņ! Stāsts ir par pļāpāšanu un Tev, kā pie jūrjas dzīvojošam, mēģināšu pastāstīt savādāk. Ir Liepājas ostā viens zvejnieku kuģis, kas ar piekrastes ūdeņus. Kuģa saimnieks meklē bocmani un ir piedāvājis arī līdzšinējam, kurš visumā vecs un labs jūrjas vilks, tikai pāris gadus atpakaļ sadzēries sataisīja mēslus. Taču vecie grēki tika nogludināti un iepriekšējā bija patiesi laba sezona- tīklos bija gan lielas, gan mazas zivis un saimnieks bija apmierināts. Piedāvāja bocmanim Edgaram algas pielikumu, taču viņam tas likās par mazu, jo redz Ziemeļjūra veči velk to pašu zivi, bet saņem vairāk. Protams, no mājām prom, bet ģimenei naudu vajag.
Tad jautājums, par ko bocmans ir apvainojies uz saimnieku, ka šis viņam nepiedāvā Ziemeļjūras algu un nesaprot, ka bocmans tā mīl Liepājas liedagu un promenādi?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:37, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Bet kur ir problēma???

Ja jau Masaļskis nebūtu dabūjis līgumu Jugrā, tad varētu teikt, ka šamais sevi pārvērtējis. Ja jau Jugra maksā prasīto, tātad cipars ir pareizs. Tirgus dara savu.
Tieši tā.
Un ja Spartak nebūtu izdomājuši ielaisties neparedzamā afērā ar Hašeku,tad ļoti iespējams,ka mēs Masalu būtu ieraudzijuši spēlējot Spartak.
Joprojām nevaru saprast, kā RD varēja samaksāt milzu piķi Ozo,bet nevarēja atrast to salīdzinoši nelielo summu savam pagājušās sezonas galvenajam komandas vilcējam.

     [+] [-]

, 2010-06-29 16:38, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Bet kur ir problēma???

Ja jau Masaļskis nebūtu dabūjis līgumu Jugrā, tad varētu teikt, ka šamais sevi pārvērtējis. Ja jau Jugra maksā prasīto, tātad cipars ir pareizs. Tirgus dara savu.
To tak Tu saproti, ka RD nav jāmaksā tikpat cik Jugrai un pat ne Minskai? Un tam ir ne viens vien iemesls!!!

     [+] [-]

, 2010-06-29 16:45, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Par to nav runa , Ivariņ! Stāsts ir par pļāpāšanu un Tev, kā pie jūrjas dzīvojošam, mēģināšu pastāstīt savādāk. Ir Liepājas ostā viens zvejnieku kuģis, kas ar piekrastes ūdeņus. Kuģa saimnieks meklē bocmani un ir piedāvājis arī līdzšinējam, kurš visumā vecs un labs jūrjas vilks, tikai pāris gadus atpakaļ sadzēries sataisīja mēslus. Taču vecie grēki tika nogludināti un iepriekšējā bija patiesi laba sezona- tīklos bija gan lielas, gan mazas zivis un saimnieks bija apmierināts. Piedāvāja bocmanim Edgaram algas pielikumu, taču viņam tas likās par mazu, jo redz Ziemeļjūra veči velk to pašu zivi, bet saņem vairāk. Protams, no mājām prom, bet ģimenei naudu vajag.
Tad jautājums, par ko bocmans ir apvainojies uz saimnieku, ka šis viņam nepiedāvā Ziemeļjūras algu un nesaprot, ka bocmans tā mīl Liepājas liedagu un promenādi?
Domu gājienu sapratu, bet stāstam ir elementārs turpinājums tādā pašā jūrnieku stilā.
Bocmanis varēja prasīt tādu pašu algu tāpēc,ka viņa darba rezultātā tika saniegti tikpat labi rezultāti kā Ziemeļjūras zvejniekiem.
Par cik KHL šobrīd nav biznesa projekts,tad RD pērnās sezonas saniegto nevar izteikt naudas izteiksmē, bet katrā ziņā viņa darba rezultāts RD īpašniekiem radija daudz lielāku gandarījumu nekā teiksim SKA īpašniekiem Ešs par ko tie bija izlikuši nesliktu naudu.
Tad kāpēc Masaļskis nevarētu pretendēt uz vismaz tikpat lielu algu kā Ešs?

     [+] [-]

, 2010-06-29 16:48, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: To tak Tu saproti, ka RD nav jāmaksā tikpat cik Jugrai un pat ne Minskai? Un tam ir ne viens vien iemesls!!!
Kāpēc????????
Viss maksā tik cik maksā. Neatkarīgi kuru klubu tu pārstāvi. Tāds ir pirmais darba tirgus likums.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:52, pirms 15 gadiem
Un patiesībā visu izsaka šis viens teikums no šis intervijas:
Kad ieraudzīju Karlsona algu, kas bija nopublicēta zviedru avīzēs, sapratu, ka viņi patiesībā ir iedevuši gandrīz to pašu līgumu, ko prasīju es. Man bija skumji...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-29 16:56, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Kāpēc????????
Viss maksā tik cik maksā. Neatkarīgi kuru klubu tu pārstāvi. Tāds ir pirmais darba tirgus likums.
muļķības. jugrai vienmēr būs jāmaksā vairāk un stipri, lai kāds vispar uz tādu tundru brauktu dzīvot

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 16:57, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: nevarēja atrast to salīdzinoši nelielo summu savam pagājušās sezonas galvenajam komandas vilcējam.
Kas tie pa jaunumiem? Pāril ļoti labas spēles tas arī viss.

     [+] [-]

, 2010-06-29 16:58, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Domu gājienu sapratu, bet stāstam ir elementārs turpinājums tādā pašā jūrnieku stilā.
Bocmanis varēja prasīt tādu pašu algu tāpēc,ka viņa darba rezultātā tika saniegti tikpat labi rezultāti kā Ziemeļjūras zvejniekiem.
Par cik KHL šobrīd nav biznesa projekts,tad RD pērnās sezonas saniegto nevar izteikt naudas izteiksmē, bet katrā ziņā viņa darba rezultāts RD īpašniekiem radija daudz lielāku gandarījumu nekā teiksim SKA īpašniekiem Ešs par ko tie bija izlikuši nesliktu naudu.
Tad kāpēc Masaļskis nevarētu pretendēt uz vismaz tikpat lielu algu kā Ešs?
Protams, ka viņš var pretendēt tikai neviens nemaksās. Kāpēc? To, lai viņš sev pajautā un CV ieskatās. Taču nevar noliegt, ka viņa panākuma atslēga pērn bija labi zināmie ūdeņi un komandas nopelns. Nevar zināt kā viņam veiksies jaunajā ''dīķī''. Principā jau par to nav stāsts. Stāsts ir par to, ka viņš tagad ir sarūgtināts, ka nav spējis vienoties ar RD, bet jābrauc trimdā. Ta ir slikta zīme ,pirmkārt, jaunajiem saimniekiem, jo varētu būt, ka tas ir diezgan rets gadījums, kad ir noslēgts labs līgums(spriežot pēc summu reizinātājiem, kas tiek piesaukti), bet spēlētājs par to nav priecīgs. Jebkurā gadījumā būs ļoooti interesanti pavērot uz ko tad viņš patiesībā ir spējīgs šādos apstākļos, bet skaidrs ir viens- mīts, ka pēc viņa ir rinda no KHL labiem klubiem ir sabrucis pa vīlēm!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 17:03, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un patiesībā visu izsaka šis viens teikums no šis intervijas:
Kad ieraudzīju Karlsona algu, kas bija nopublicēta zviedru avīzēs, sapratu, ka viņi patiesībā ir iedevuši gandrīz to pašu līgumu, ko prasīju es. Man bija skumji...
Kapēc vispār jāsalīdzina? Tad jau var pajautāt par ko ir skumji, ka NHL (kā izrādās) vārtsargs prasa tikpat, cik tāds, kurš pat tuvumā tur nav bijis. Kāpēc citi iedomājas, ka Masaļskis ir pats, pats, pats....
Varbūt Masaļskis arī salīdzinās sevi ar Karlsona algu NHL, ja nemaldos 800000 USD.

     [+] [-]

, 2010-06-29 17:05, pirms 15 gadiem
Burundukovičs rakstīja: Kapēc vispār jāsalīdzina? Tad jau var pajautāt par ko ir skumji, ka NHL (kā izrādās) vārtsargs prasa tikpat, cik tāds, kurš pat tuvumā tur nav bijis. Kāpēc citi iedomājas, ka Masaļskis ir pats, pats, pats....
Varbūt Masaļskis arī salīdzinās sevi ar Karlsona algu NHL, ja nemaldos 800000 USD.
Tas tikai kārtējo reizi apliecina to, ka viņš pats sevi pārvērtē un to dara arī līdzjutēji.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 17:20, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: To tak Tu saproti, ka RD nav jāmaksā tikpat cik Jugrai un pat ne Minskai? Un tam ir ne viens vien iemesls!!!
jā, spēlēšana Rīgā būtu savs, tā teikt, "bonuss", taču, acīmredzot, tā cena ir pārāk maza, lai ar to "bonusu" vien segtu starpību.
Ja jau Jugra tiešām maksā vismaz par 100% vairāk, tad RD piedāvājums laikam jau ir "zem tirgus cenas".

  -1 [+] [-]

, 2010-06-29 17:21, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tas tikai kārtējo reizi apliecina to, ka viņš pats sevi pārvērtē un to dara arī līdzjutēji.
ja jau Jugra viņam gatava maksāt - tātad nepārvērtē.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 19:04, pirms 15 gadiem
;( nja tik tiešaam cuuciiba!!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 19:07, pirms 15 gadiem
Paldies Tev Edgar par to, ka priecēji Dinamo fanus ar savu spēli...Cerams vēl redzēsim Tevi Dinamo formā, vrb nākošsezon!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-29 19:50, pirms 15 gadiem
Nesaskatu iemeslu kāpēc tagad DR vajadzētu apmierināt visas vietējo hokejistu vēlmes. Ja DR uzskatīja, ka Masala ir tik un tik vērts, tad labi vien ir, ka pie tā palika. Riebjas visa tā raudāšana. Varbūt Karlsons vnk bija labākas par Masalu, tāpēc arī saņem attiecīgas algas.
Sviests, vnk sviests. Nu baigie cietēji atradušies...

  +2 [+] [-]

, 2010-06-29 20:21, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Plus, pēc tik slikta sezonas sākuma, viņš varēja atrasties uz ielas un tā būtu bijis ne vienā vien citā klubā!
Nu teorētiski jau arī tagad pie sūdīga starta (un kādām lažām) Edža var iesēsties uz beņķa un uz diezgan ilgu laiku.... domāju krievi ar viņu točna ilgi neceromonēsies, ja Edžam spēle neaizies.... tapēc vien, protams, novēlu viņam tikai un vienīgi veiksmi un lai sanāk laba sezona! Par to "varēja palikt RD" u.t.t. runājot..... katram ir tiesības izvēlēties ko un kur viņš labāk grib darīt..... Edža izdomāja labāk spēlēt citur un nopelnīt piķi un tā ir viņa izvēle..... un ne man vai vēl kādam te no mums par to viņam tagad vajadzētu pārmest, jo katrs pelna kā māk un jo vairāk var nopelnīt, jo labāk... + vēl pie fakta, ka tas prof. sportista mūžs nav pārāk ilgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-29 20:50, pirms 15 gadiem
Man ir ļoti, ļoti žēl, ka Masaļskis nespēlēs Rīgas Dinamo. Viņš, Sorokins un Ozoliņš bija komandas sirds, skumji, ka sirds vairs nefunkcionē.

     [+] [-]

, 2010-06-29 21:50, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Paturpinot pēc-sportista karjeras tēmu.
Nesen viens NFL spēlētājs, iesniedza dokumentus bankrota procedūras uzsākšanai, jo "pragorel" uz investīcijām nekustamajā īpašumā. Un tas ir spēlētājs, kurš karjeras laikā, 10 gados, saņēma vairāk kā 50 miljonus (kopā).

Ko tad runāt šādiem sportistiem, kas nepelna miljonus? Labi, ja paveicas un bizness iet labi, bet bieži vien notiek tieši otrādi.
būtu lielāku līgumu dabūjis,tad tā nenotiktu,laikam tā jaasaprot ...

  -4 [+] [-]

, 2010-06-29 22:20, pirms 15 gadiem
Normund augstu kāpsi, zemu kritīsi. Dzīves aksioma.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-30 00:29, pirms 15 gadiem
marks73 rakstīja: Normund augstu kāpsi, zemu kritīsi. Dzīves aksioma.
Gudrinieks.

     [+] [-]

, 2010-06-30 00:44, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tieši tā! Arī arguments par ģimenes nodrošināšanu neiztur kritiku. Lielais vairums LV iedzīvotāju tādu naudu, kā RD piedāvāja EM, nevar 20 gados nopelnīt, bet dzīvo. Viņam jau vajadzētu arī apzināties, ka tieši RD bija tie, kas deva viņam otro iespēju un ļāva sevi realizēt kā vārtsargam, kurš var atrast darbu KHL arī šosezon! Man nepātīk šī raudāšana, kas patreiz notiek!
Man liekas, ka ir tā, ka vnk viņam mierīgi materiālā ziņa pietiktu ar to naudu ko sola Rīgas Dināmo, bet viņam negribas kļūt par izsmieklu, ka par savu darbu, saņem tik maz.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-01 10:54, pirms 15 gadiem
Šajos komentāros radīto spiedienu vajadzēja realizēt dzīvē, bet pie mums kā vienmēr - interneta komentāros varoņi, dzīvē tā pašvakāk.

Es uzskatu, ka būs labi, Normunds atradīs labu vārtsargu un viss notiks