Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Armandam Pučem

Kristaps Zālītis

Armandam Pučem
Armands Puče

Uzdod savu jautājumu Armandam Pučem.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 3263

  • 809


     [+] [-]

, 2013-05-09 16:17, pirms 12 gadiem
es pieņemu, ka nav runa tikai par lielo izlasi- bet par visiem U pēc kārtas. Tēlaini izsakoties lielā izlase ir darba rezultāts- pamatus (pārbaudes spēles, treneri, ekipējums, ledus utt utt) ieliek jau no pirmajām dienām.
Kā augļu dārzs- kā kopsi, laistīsi, mēslosi, cik tehnoloģiski izdarīsies- tā arī būs.
Ja mēs gribam lielo izlasi redzēt elites grupā, tad mums attiecīgi jāstrādā ar visu vecumu jauniešiem. būtu sakarīgs Latvijas čempionāts, tad tajā LHF varētu katrā komandā ielikt "subsidētos" U spēlētājus- tos, kuriem nav normālu klubu, bet ārā izmest pagaidām pāragri.

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:29, pirms 12 gadiem
Ozz rakstīja: manuprāt- Gudļevskis var nostrādāt, jo Masaļski visi pazīst kā raibu suni, un Jučeru arī. Būs vismaz pārsteiguma moments.
Jāspēlē - kad viņš iegūs to pieredzi?

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:34, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Man, acīmredzot ir vismaz kaut kas kopīgs ar Kirovu !!!
Un Tev, Armand, ir citi uzskati par izlases budžeta un spēles kvalitātes attiecību ?
Izlases budžets slēpjas apstākļu nodrošināšanā pirms turnīra, kvalitatīva komandas apkope (inventārs, medicīna, svaru un ledus zāle)... Nedomāju, ka dāņiem, austriešiem vai norvēģiem ir kosmoss, bet mums - lego klucīši... Cita lieta, ka Kirovs bieži jauc naudu, kas paredzēta hokeja attīstībai, ar naudu, kas vajadzīga izlasei. Pēdējās izmaksas, starp citu, pilnībā sedz mūsu dalība A grupā no IIHF - tā sauktās kontribūcijas... No tām Kirovs bieži vien pamanās izmaksāt arī prēmijas hokejistiem. Kas attiecas uz valsts doto naudu - tad tā varētu būt vairāk, bet - esošā tomēr tiek tērēta pavirši.

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:35, pirms 12 gadiem
Ozz rakstīja: es pieņemu, ka nav runa tikai par lielo izlasi- bet par visiem U pēc kārtas. Tēlaini izsakoties lielā izlase ir darba rezultāts- pamatus (pārbaudes spēles, treneri, ekipējums, ledus utt utt) ieliek jau no pirmajām dienām.
Kā augļu dārzs- kā kopsi, laistīsi, mēslosi, cik tehnoloģiski izdarīsies- tā arī būs.
Ja mēs gribam lielo izlasi redzēt elites grupā, tad mums attiecīgi jāstrādā ar visu vecumu jauniešiem. būtu sakarīgs Latvijas čempionāts, tad tajā LHF varētu katrā komandā ielikt "subsidētos" U spēlētājus- tos, kuriem nav normālu klubu, bet ārā izmest pagaidām pāragri.
Jāstrādā ar visu līmeņu komandām, sākot jau no U12, varbūt - pat no U10... Tagad darbs notiek, bet, lai mš teiktu, ka tas ir vienots redzējums, izpratne un metodika - nevar. Katram sava lielā galva...

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:48, pirms 12 gadiem
nezinu kā ir ar treneriem, bet vismaz medicīnā toni nosaka profesionālās asociācijas, kuras pašas rīko seminārus, nosaka vadlīnijas un izsniedz sertifikātus, bez kuriem LV praktizēt nedrīkst.
varbūt, ja hokeja saimniecībā būtu līdzīgi- visi sertificējamie noklausītos obligāto kursu, noliktu (un pārliktu reizi 5 gados) eksāmenus, un reizi 2 mēnešos vienu savu brīvdienu veltītu šādiem semināriem (par savu paša naudu!!!) - tad varbūt mazinātos pašdarbnieku izpausmes?

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:15, pirms 12 gadiem
Ozz rakstīja: nezinu kā ir ar treneriem, bet vismaz medicīnā toni nosaka profesionālās asociācijas, kuras pašas rīko seminārus, nosaka vadlīnijas un izsniedz sertifikātus, bez kuriem LV praktizēt nedrīkst.
varbūt, ja hokeja saimniecībā būtu līdzīgi- visi sertificējamie noklausītos obligāto kursu, noliktu (un pārliktu reizi 5 gados) eksāmenus, un reizi 2 mēnešos vienu savu brīvdienu veltītu šādiem semināriem (par savu paša naudu!!!) - tad varbūt mazinātos pašdarbnieku izpausmes?
Varbūt. Lai gan - treneriem sertifikātus izsniedz. Cita lieta, ka viņi tālāk ir kā dažādu ganāmpulku gani - vienam eltektriskais, citam stibiņa, vēl kādam sunītis...

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:47, pirms 12 gadiem
tēmiņa Overtaimam: japāņiem supertalants - sprinteris!

Is 17-year-old Yoshihide Kiryu the Japanese...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 18:11, pirms 12 gadiem
Kā patīk Krievijas zaudējums Francijai? sensācija bet gadās, toties 9.maijā ...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 18:32, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Kā patīk Krievijas zaudējums Francijai? sensācija bet gadās, toties 9.maijā ...
Tas tikai palīdzēs mums novērtēt Soču ceļazīmi, ko franči ļoti vēlējās izcīnīt. Starp citu, cik spēles pēc kārtas Francijas izlase ir mūs uzvarējusi?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 19:36, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Tas tikai palīdzēs mums novērtēt Soču ceļazīmi, ko franči ļoti vēlējās izcīnīt. Starp citu, cik spēles pēc kārtas Francijas izlase ir mūs uzvarējusi?
Liekas 3x. Kā optimists teikšu šoreiz tas labi - līdzīgu komandu spēlēs uzvarām jābūt pārmaiņus (vieniem grūti 4x uzvarēt).

cits signāls - kamēr dažādu valstiņu izlases spēlē samērā sekmīgi - tieši KHL pārstāvji (RUS, LAT, BLR un KAZ, UKR) nesekmīgi ..

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:48, pirms 12 gadiem
Sveiks vēlreiz. Vai es pēc spēles ar Austriju neminēju, ka Gudļevski vajag likt, vismaz komanda cīnās, jo nav lūk puikas tik pārliecināti par pēdējo līniju, kaut gan vairāk prieks par Gudļevskis kurš vilka . Bet ja tā paskatās , tad aizsargi mums lažas laiž daudz, Krišs šodien vismaz divreiz, labi ka šamējie neizmantoja. Vismaz šodien nebija tā ka pretinieks gar petaku visu spēli dara ko grib.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:25, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Liekas 3x. Kā optimists teikšu šoreiz tas labi - līdzīgu komandu spēlēs uzvarām jābūt pārmaiņus (vieniem grūti 4x uzvarēt).

cits signāls - kamēr dažādu valstiņu izlases spēlē samērā sekmīgi - tieši KHL pārstāvji (RUS, LAT, BLR un KAZ, UKR) nesekmīgi ..
Nebūs ilgi jāgaida, lai pārliecinātos.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:26, pirms 12 gadiem
kari rakstīja: Sveiks vēlreiz. Vai es pēc spēles ar Austriju neminēju, ka Gudļevski vajag likt, vismaz komanda cīnās, jo nav lūk puikas tik pārliecināti par pēdējo līniju, kaut gan vairāk prieks par Gudļevskis kurš vilka . Bet ja tā paskatās , tad aizsargi mums lažas laiž daudz, Krišs šodien vismaz divreiz, labi ka šamējie neizmantoja. Vismaz šodien nebija tā ka pretinieks gar petaku visu spēli dara ko grib.
Teici, teici, bet ātrāk tāpat nebija jēga Kristeru likt vārtos.

     [+] [-]

, 2013-05-10 01:57, pirms 12 gadiem
Sveiki, Armand!
Kādas ir Jūsu 3 mīļākās filmas?
Paldies.

     [+] [-]

, 2013-05-10 08:22, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Sveiki, Armand!
Kādas ir Jūsu 3 mīļākās filmas?
Paldies.
Problēma tā, ka man ir četras...

     [+] [-]

, 2013-05-10 10:37, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Teici, teici, bet ātrāk tāpat nebija jēga Kristeru likt vārtos.
Negribu liet darvas karoti medus mucā, bet ko tad tādu Gudļevskis pārcilvēcīgu izdarīja? Ja visa komanda aizsardzībā strādā tā, kā viņi to darīja vakar, tad vārtos varēja arī Valdis Valters vai Armands Puče stāvēt (tēlaini izsakoties). Visi stāvēja un krita viens par otru.
Jā, Gudļevskis malacis, bet 2 no 3 ripām tomēr uz viņa sirdsapziņas. Arī tā trešā nebija neņemama...

Tas, ka Edžas spēlēs mūsu komanda iedomājās, ka aizsardzībā var nerukāt, tas nu ir pašu spēlētāju galvu nopelns.

     [+] [-]

, 2013-05-10 10:59, pirms 12 gadiem
saulgozis rakstīja: Negribu liet darvas karoti medus mucā, bet ko tad tādu Gudļevskis pārcilvēcīgu izdarīja? Ja visa komanda aizsardzībā strādā tā, kā viņi to darīja vakar, tad vārtos varēja arī Valdis Valters vai Armands Puče stāvēt (tēlaini izsakoties). Visi stāvēja un krita viens par otru.
Jā, Gudļevskis malacis, bet 2 no 3 ripām tomēr uz viņa sirdsapziņas. Arī tā trešā nebija neņemama...

Tas, ka Edžas spēlēs mūsu komanda iedomājās, ka aizsardzībā var nerukāt, tas nu ir pašu spēlētāju galvu nopelns.
Arī tiesa - pirmie divi zaudētie vārti bija rupjas vārtsarga kļūdas. Bet - ja komandai vajag likt aiz muguras jaunu puiku, lai viņi sāktu atdoties aizsardzībā pēc pilnas programmas - lai būtu Gudļevskis. Vēl jau ir tā sauktais haļavas faktors jeb veiksme. Tās Kristeram ir krietni vairāk nekā, piemēram, Mārim.

     [+] [-]

, 2013-05-10 11:27, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Problēma tā, ka man ir četras...
Skaidrs.
Klau, ar ko S. Ozoliņš pēc sezonas nodarbojas? Golfs iet uz uraaa vai ceļo?
Paldies.

     [+] [-]

, 2013-05-10 11:33, pirms 12 gadiem
Armand, pasaki atklāti, bez ironijas un garas analīzes - ko saka Tava iekšējā balss - spēs mūsējie paņemt vēl vismaz vienu punktu, jeb nē ?!?
Paldies.

     [+] [-]

, 2013-05-10 11:34, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Skaidrs.
Klau, ar ko S. Ozoliņš pēc sezonas nodarbojas? Golfs iet uz uraaa vai ceļo?
Paldies.
Domāju, ka viņš trenējas jaunajai sezonai - ko vēl? Šajā konkrētajā vecumā cilvēks divus fiziskus darbus nepavilks.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-10 11:36, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Armand, pasaki atklāti, bez ironijas un garas analīzes - ko saka Tava iekšējā balss - spēs mūsējie paņemt vēl vismaz vienu punktu, jeb nē ?!?
Paldies.
Ārējā balss saka, ka spēs, iekšējā - ka nē. Nemānīsim sevi - uzvara ir laba lieta, bet zaudējumi bieži vien kopējai lietai un attīstībai noder vairāk. Uzvaras svin, no zaudējumiem mācās. Latvijas hokejam nav pamats svinēt...

     [+] [-]

, 2013-05-10 11:38, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Ārējā balss saka, ka spēs, iekšējā - ka nē. Nemānīsim sevi - uzvara ir laba lieta, bet zaudējumi bieži vien kopējai lietai un attīstībai noder vairāk. Uzvaras svin, no zaudējumiem mācās. Latvijas hokejam nav pamats svinēt...
Jā, varbūt, ka Tev ir taisnība, te viss ir kā ķirurga kabinetā - lai atgrieztu veselību, ir sāpīgi jāiegriež.
Atliekot operāciju, var nonākt līdz amputācijai, vai pat letālam iznākumam...

     [+] [-]

, 2013-05-10 11:58, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Jā, varbūt, ka Tev ir taisnība, te viss ir kā ķirurga kabinetā - lai atgrieztu veselību, ir sāpīgi jāiegriež.
Atliekot operāciju, var nonākt līdz amputācijai, vai pat letālam iznākumam...
Uz to pusi...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-10 13:28, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Arī tiesa - pirmie divi zaudētie vārti bija rupjas vārtsarga kļūdas. Bet - ja komandai vajag likt aiz muguras jaunu puiku, lai viņi sāktu atdoties aizsardzībā pēc pilnas programmas - lai būtu Gudļevskis. Vēl jau ir tā sauktais haļavas faktors jeb veiksme. Tās Kristeram ir krietni vairāk nekā, piemēram, Mārim.
Redz, cilvēks jau formulējot jautājumu iepin "ko pārcilvēcīgu ir izdarījis". Lai latvietis būtu apmierināts, ar uzvaru nepietiek, vajag to izdarīt pārcilvēcīga formā. Tas nekas ka 20 gadi, debijas spēle u.t.t. Haļavas faktors visaugstākais ir Masaļskim. Bet ne visās spēlēs.

     [+] [-]

, 2013-05-10 14:53, pirms 12 gadiem
Pirmdien būs raidījums Overtime?

     [+] [-]

, 2013-05-10 18:25, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Redz, cilvēks jau formulējot jautājumu iepin "ko pārcilvēcīgu ir izdarījis". Lai latvietis būtu apmierināts, ar uzvaru nepietiek, vajag to izdarīt pārcilvēcīga formā. Tas nekas ka 20 gadi, debijas spēle u.t.t. Haļavas faktors visaugstākais ir Masaļskim. Bet ne visās spēlēs.
Tu domā, ka Masaļskim ir visaugstākais? Varbūt tāpēc, ka daudz bijis vārtos.

     [+] [-]

, 2013-05-10 18:27, pirms 12 gadiem
Referis rakstīja: Pirmdien būs raidījums Overtime?
Pirmdien ir hokejs, tāpēc raidījums nebūs. Gan tāpēc, ka es nevaru, gan tāpēc, ka hokejs. Atsāksim 20. maijā.

     [+] [-]

, 2013-05-10 19:03, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Tu domā, ka Masaļskim ir visaugstākais? Varbūt tāpēc, ka daudz bijis vārtos.
Ok, maz redzēts pēdējā laikā, tagad ir daudz nosvērtāks, pielieto pieredzi. Vnk apziņā vairāk nostiprinājies viņa agrākais"akrobāta lēkātāja" stils, kad likās ka ir vairāk emociju un vēlmes nevis meistarība, sevišķi uz priekšgājēja Naumova nosvērtās spēles fona.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-10 19:11, pirms 12 gadiem
Nezinu, ko darīs treneri, bet es laikam liktu vārtos Masaļski.... Gudļevskis pirmās spēles un jaunības dēļ pārcentīses, bet Masaļskis gribēs parādīt ka viņš ir labāks un būs koncentrējies....bet prātā jāpatur doma par viņa formu pēc savainojuma..... varbūt jādod iespēju Jučeram lauzt savu lāstu..... Galvassāpes

     [+] [-]

, 2013-05-10 19:17, pirms 12 gadiem
TripleX rakstīja: Nezinu, ko darīs treneri, bet es laikam liktu vārtos Masaļski.... Gudļevskis pirmās spēles un jaunības dēļ pārcentīses, bet Masaļskis gribēs parādīt ka viņš ir labāks un būs koncentrējies....bet prātā jāpatur doma par viņa formu pēc savainojuma..... varbūt jādod iespēju Jučeram lauzt savu lāstu..... Galvassāpes
Njā pat grūti saprast kuru labāk vārtos. Galvenais, lai treneri saprot. Bet pēc 3 vārtsargiem 4 spēlēs izskatās, ka viņi paši "peld" ..

  +2 [+] [-]

, 2013-05-10 19:47, pirms 12 gadiem
Girgensonam diskābelis,debīlie iihf,moška lidz nākamā gada pč varēja iedot diskābeli vēl

Kur tad kiram gali ,šamo ieliek ar galvu bortā ,slo'vakiem vispār neko neiedood ......???!!!!!!

Radulovs gandriz nosit spēlētaji iedod 2 min

Kārtejo reizi parāda iihf ,kājas noslaka brīvi uz mums ...!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-10 21:04, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ok, maz redzēts pēdējā laikā, tagad ir daudz nosvērtāks, pielieto pieredzi. Vnk apziņā vairāk nostiprinājies viņa agrākais"akrobāta lēkātāja" stils, kad likās ka ir vairāk emociju un vēlmes nevis meistarība, sevišķi uz priekšgājēja Naumova nosvērtās spēles fona.
Akrobātika nav pašmērķis, tā viņš jūtas vislabāk.

     [+] [-]

, 2013-05-10 21:05, pirms 12 gadiem
TripleX rakstīja: Nezinu, ko darīs treneri, bet es laikam liktu vārtos Masaļski.... Gudļevskis pirmās spēles un jaunības dēļ pārcentīses, bet Masaļskis gribēs parādīt ka viņš ir labāks un būs koncentrējies....bet prātā jāpatur doma par viņa formu pēc savainojuma..... varbūt jādod iespēju Jučeram lauzt savu lāstu..... Galvassāpes
Nu, re - pašam mežģās galva, bet - ko, lai saka treneri?

     [+] [-]

, 2013-05-10 21:08, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: Girgensonam diskābelis,debīlie iihf,moška lidz nākamā gada pč varēja iedot diskābeli vēl


Kur tad kiram gali ,šamo ieliek ar galvu bortā ,slo'vakiem vispār neko neiedood ......???!!!!!!

Radulovs gandriz nosit spēlētaji iedod 2 min


Kārtejo reizi parāda iihf ,kājas noslaka brīvi uz mums ...!!!!!
Mūsu rīcībā nav visa informācija, bet par Zemgu vajadzēja pasisties. Tad jau varēja parādīt video, kur viņu pašu iegrūž slovāks apmalē, bet kritiena brīdī Girgensons sagriežas pret apmali...