Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Armandam Pučem

Kristaps Zālītis

Armandam Pučem
Armands Puče

Uzdod savu jautājumu Armandam Pučem.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 3263

  • 809


     [+] [-]

, 2013-05-14 13:13, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nevaru nosaukt tāpēc,ka es personiski nepazīstu visus personāžus kas ietilpst LV hokeja sabiedrībā. Nezinu cik tie ir varoši un griboši ko mainīt LV hokeja kopsakarībā.
Un, starp citu, es nekad neesmu rakstījis, ka mūsu hokejs ir jāsakārto kādam vienpersoniski. Mēs ļoti labi redzam,kas notiek,ja visu saimniecību vienpersoniski pārvalda viens diezgan autoritāri noskaņots cilvēks.
Piemēram, es to pašu Puči aicinātu savā darba grupā, jo es jūtu, ka viņam ir vēlme ko darīt LV hokeja labā. Tā vietā virkne LV hokeja cilvēki uz viņu ir nikni, jo neļauj viņiem gozēties pašapmierinātības lauros.
Tev neliekas ja būtu to varošo un gribošo, tad kaut kas arī notiktu? 100 reizes jau ir atgremots, ka visiem ir labi tā kā ir, ja tā nebūtu, vis būtu noticies. Hokeja sabiedrībai ir bijušas iespējas ko mainīt, bet tā ir izvēlējusies Kirova azoti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 13:59, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tev neliekas ja būtu to varošo un gribošo, tad kaut kas arī notiktu? 100 reizes jau ir atgremots, ka visiem ir labi tā kā ir, ja tā nebūtu, vis būtu noticies. Hokeja sabiedrībai ir bijušas iespējas ko mainīt, bet tā ir izvēlējusies Kirova azoti.
Tur jau tā lieta,ka mūsu hokeja sabiedrība ir pamatīgi sašķelta. Ja ir daļa (lielākā daļa) LV hokeja sabiedrības ēd Kirovam no rokas, bet ir arī daļa,kas ļoti labi apzinās LV hokeja problēmas. Varu Tev pačukstēt, ka pat Liepājas treneros ne visos jautājumos valda vienprātība.

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tā lieta,ka mūsu hokeja sabiedrība ir pamatīgi sašķelta. Ja ir daļa (lielākā daļa) LV hokeja sabiedrības ēd Kirovam no rokas, bet ir arī daļa,kas ļoti labi apzinās LV hokeja problēmas. Varu Tev pačukstēt, ka pat Liepājas treneros ne visos jautājumos valda vienprātība.
tā daļa, kas ēd Kirovam no rokas arī apzinās LV hokeja problēmas, tikai....ēst no rokas ir ērtāk...

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:41, pirms 12 gadiem
Claudio Paul Caniggia rakstīja: tā daļa, kas ēd Kirovam no rokas arī apzinās LV hokeja problēmas, tikai....ēst no rokas ir ērtāk...
Jā, arī Bērija nevarēja aizdomāties, ka tiklīdz Staļina nebūs, tā viņš būs pirmais ko nošaus.
Tas tā nedaudz salīdzinājumam.

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:07, pirms 12 gadiem
Neredzu pamatu pesimismam izlases sakarā. Tiesa, ja Gudijs nebūtu vilcis, tad gan būtu bēdīgi. Bet būtu šis pret Austriju spēlējis, mo6 tagad domātu mēs par 1/4 finālu.

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:50, pirms 12 gadiem
Atvainojos, ja šāds jautājums jau ticis uzdots un atbildēts, bet kaut kā izskrienot lapām cauri neredzēju - kas notiks ar Overtime radio raidījumu? Vairāk nebūs? Citā radio meklēsiet vietu? Vai varbūt "paši uz savu roku" ierakstīsiet un izplatīsiet kādā no miljons iespējamajām interneta piedāvātajām augšupielādēšanas vietām?

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, arī Bērija nevarēja aizdomāties, ka tiklīdz Staļina nebūs, tā viņš būs pirmais ko nošaus.
Tas tā nedaudz salīdzinājumam.
Berija bija Staļina domubiedrs pēc pārliecības, tāpēc šaubos vai viņš iespringa kas ar viņu būs pēc drauga nāves. Nevaru viņu nosodīt, jo viņš (Berija) bija uzticams biedrs. Interesanti, cik daudz no LHF darbiniekiem ir Kirova idejiskie domubiedri ?

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:10, pirms 12 gadiem
Armand, man tads jautajums - Nakamgad arii bus tada pati PČ izspeles kartiba ka pagajushaja gada un shogad?? Nu ka, katra grupa ir 8 komandas!

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:14, pirms 12 gadiem
Claudio Paul Caniggia rakstīja: Berija bija Staļina domubiedrs pēc pārliecības, tāpēc šaubos vai viņš iespringa kas ar viņu būs pēc drauga nāves. Nevaru viņu nosodīt, jo viņš (Berija) bija uzticams biedrs. Interesanti, cik daudz no LHF darbiniekiem ir Kirova idejiskie domubiedri ?
Pavisam nesen izlasīju Berijas dēla memuārus ''Mans tēvs-Berija''. Tad pēc tur rakstītā nemaz tā nešķiet,ka Berija visā visumā bija Staļina domubiedrs. Gandrīz var teikt, ka pat antipods.
Jā, jautājums par Kiras domubiedriem labs.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:19, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Armand, vai pie šīgada PČ jaunatklājumiem nevar pieskaitīt arī Dārziņu - līderi ??? Dārziņu - snaiperi mēs jau pazinām, bet kā komandas vilcēju iepazinām tikai šogad.
Championat.ru vienā no apskatiem pēc spēles ar slovākiem, bija rakstīts - Dārziņš - īsts vecis, apsolīja - izdarīja !!! Gandrīz kā Atlanta fani par Sandi...
Noteikti var - Lauris pacēlās jaunā kvalitātē kā raksturs.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:21, pirms 12 gadiem
Ozz rakstīja: Pēc idejas jau nav par ko atlaist, un nevajag arī. Izlases sniegums bija augšupejošs, nu vismaz ne tik traks kā iepriekšējā PČ, kur pēdējās 3 spēles tika naturāli pakāstas pie kam ar labāku sastāvu nekā esošais. Komanda spēlē mūsdienīgāku hokeju- būtu sametuši fričiem, būtu 1/4 finālā kā noskan. Treneris komandu ir spējis mobilizēt. varētu pārmest vārtsargu jautājumu, bet šīs "nacionālās īpatnības" arī uzzinās ar pieredzi. Tedis arī būs redzējis eiropas hokeju un nevarēs zīmēties ar to, ka nepēta pretiniekus.
LHF varētu sarūpēt mačus kuros mūsējie varētu vairāk vinnēt nekā zaudēt- ar B grupas (1A) līderiem, lai salīdzina spēkus un paši saprot, ka vieglu spēļu nav. Lai paaudzētu uzvarētāju psiholoģiju, citādi tie mūžīgie zaudējumi lielajiem drusku dzen grīdā.
Nevis Tedis būs redzējis Eiropas hokeju, bet viens otrs spēlētājs būs redzējis kā spēlē tā sauktais Latvijas gals pasaules čempionātā. Par Šveici te neviens vairs nerunā, bet - atvainojiet, ar ko paņēma norvēģi jau kuro gadu? Ar haļavām? Ar masveidību?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 17:24, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Jā, bet toreiz Kiram neviens nepārmeta, jo Vasiļjevs Ķelnē Latvijas Dream Team ar Irbi, Ozo, Žoltoku, Skrastiņu, Astašenko un pārējiem Beļavskiem, Panteļejeviem, Tambijeviem pēc uzvaras pār ASV, pakāsa Ukrainai un netika no grupas ārā.
Viņš jau viņu pēc Pēterburgas čempja gribēja mest ārā, bet saprata, ka tad viņu noēdīs bez sāls.

Dīvaini man vienmēr likās tā Lindstrēma atstādināšana, jo rezultāti bija labi 11.; 9.; 7. vieta. Un tad nometa.
Par viņu tomēr bija tik daudz labu komentāru - no Kerča, Fanduļa, kuri allaž intervijās piemin viņu un pirms pāris dienām arī Naumovs TV5 ļoti labi izteicās par viņu.

Un Naumovs pateica labu atziņu par Lindstrēmu un arī Nolanu, ka viņi ļoti labi iederas, jo ir labi motivatori, kuri apkārt salasījuši sev labu treneru kolektīvu, kur katrs atbild par savu lietu un galvenajam kā motivatoram tas viss labais jāsaliek kopā, ko palīgi apkārt redz un ir salasījuši no savas puses.

Man būs žēl, ja Nolanu izmetīs, jo var just, ka viņš nav vienkāršs algotnis, kurš atbraucis te naudiņu papelnīt.
Izlases trenera un kluba trenera darbs atšķiras konceptuāli. Bet Vasiļjevu izmeta tāpēc, ka tā sauktais Dream Team nodemonstrēja vienu no izlaidīgākajiem čempionātiem savā pastāvēšanas vēsturē. Turklāt, tā kā izlase bija divkopienu pasākums, nebija grūti treneri upurēt. Krievi tāpat bija pret Haraldu, bet latvieši izskatījās saguruši...
Bet Lidstrēmu noņēma tāpēc, ka viņš sāka atkost Kirova melus un, ja godīgi - vairs nevarēja to izturēt...

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:25, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Sveiks Armand!

Spriežot pēc tā kas notiek ar Radio101 arī Overtime radio versijai ir pienakushas beigas.. tā ir vai vel skanēsiet iekš radio viļņiem?
Ja radio neskan, būtu ārkārtīgi izaicinoši - tehniskajā ziņā - likt skanēt vienam raidījumam Es nezinu, ko viņi darīs, neesmu trenēts šādai spriedzei vai iespringumam.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 17:26, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Neredzu pamatu pesimismam izlases sakarā. Tiesa, ja Gudijs nebūtu vilcis, tad gan būtu bēdīgi. Bet būtu šis pret Austriju spēlējis, mo6 tagad domātu mēs par 1/4 finālu.
Šī izlase labāk nevarēja - punkts.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:28, pirms 12 gadiem
Fric rakstīja: Atvainojos, ja šāds jautājums jau ticis uzdots un atbildēts, bet kaut kā izskrienot lapām cauri neredzēju - kas notiks ar Overtime radio raidījumu? Vairāk nebūs? Citā radio meklēsiet vietu? Vai varbūt "paši uz savu roku" ierakstīsiet un izplatīsiet kādā no miljons iespējamajām interneta piedāvātajām augšupielādēšanas vietām?
Es neko nemeklēšu, lai gan pieļauju, ka Valdis jau savās virtuālajās vidēs paniko un ceļas spārnos Ja kāds izteiks priekšlikumu, apdomāšu. Nedomāju, ka ir vērts uztraukties par lietām, ko nevari ietekmēt.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:29, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Armand, man tads jautajums - Nakamgad arii bus tada pati PČ izspeles kartiba ka pagajushaja gada un shogad?? Nu ka, katra grupa ir 8 komandas!
Neesmu dzirdējis, ka būs citādāk. Tātad - kārtība -paliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 18:27, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tā lieta,ka mūsu hokeja sabiedrība ir pamatīgi sašķelta. Ja ir daļa (lielākā daļa) LV hokeja sabiedrības ēd Kirovam no rokas, bet ir arī daļa,kas ļoti labi apzinās LV hokeja problēmas. Varu Tev pačukstēt, ka pat Liepājas treneros ne visos jautājumos valda vienprātība.
Un ko man pēc šīs pačukstēšanas domāt? Man tak vienalga ka divi treneri Liepājā kaut ko nevar sadalīt vai katrs domā savādāk. Tā pati Liepāja savulaik uzmeta revolūciju aizsākušo Koziola kantori LHS. Ir esošā situācija kād viņa ir, vari turpināt ēst savu atsildīto zupu, neko labāku Tev Latvijas hokejs tuvākajā laikā nepasniegs. Jeb vari nomainīt sporta veidu...

     [+] [-]

, 2013-05-14 21:04, pirms 12 gadiem
Labvakar! Sprukts tiešām nometis svaru -19kg vai tā ir kļūda?
Player Profile:
SPRUKTS Janis

     [+] [-]

, 2013-05-14 23:26, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Šodien pirmo reizi izmantoju un nopirku Sporta Avīzi internetā.. vienkārši super.. ļooti ērti.. kur es biju agrāk

Paldies!
Nezinu, kur Tu biji.

     [+] [-]

, 2013-05-14 23:27, pirms 12 gadiem
Daņilovičs rakstīja: Labvakar! Sprukts tiešām nometis svaru -19kg vai tā ir kļūda?
http://stats.iihf.com/Hydra/352/LAT/IHLAT13101198202.html
Nē, tā nav kļūda - teicams dietologa darbs.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 23:38, pirms 12 gadiem
Armand, globāli ir tev taisnība, ko raksti par sistēmu. Tomēr skatoties pēdējo spēli likās, ka mums čempis par ātru beidzās. Mēs tikai tagad sākām spēlēt. Kādas 3 spēles vēl vajadzēja. Gudļevskim jāņem piemērs no Indraša. Tagad pa vasaru smagi jāstrādā lai rudenī var pacīnīties par nopietnu spēles laiku vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-15 00:05, pirms 12 gadiem
Orientieris rakstīja: Armand, globāli ir tev taisnība, ko raksti par sistēmu. Tomēr skatoties pēdējo spēli likās, ka mums čempis par ātru beidzās. Mēs tikai tagad sākām spēlēt. Kādas 3 spēles vēl vajadzēja. Gudļevskim jāņem piemērs no Indraša. Tagad pa vasaru smagi jāstrādā lai rudenī var pacīnīties par nopietnu spēles laiku vārtos.
Nekas nepietrūka - tā mēs spēlējam. Noticēt treneriem un sev - tas ir daudz. Beigsim šajā stadijā fantazēt par 1/4 finālu - tas bija tālu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-15 00:19, pirms 12 gadiem
Kāds aizsargs, kas maizi pelna un pelnīs nākamgad pie ogļračiem Ukrainā, stāsta, ka nākamsezon Dārziņš un M. Rēdlihs būšot Rīgas Dinamo.
Esi ko dzirdējis?

     [+] [-]

, 2013-05-15 00:19, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Nekas nepietrūka - tā mēs spēlējam. Noticēt treneriem un sev - tas ir daudz. Beigsim šajā stadijā fantazēt par 1/4 finālu - tas bija tālu.
Cerams visi tiešām beidzot noticēs. Jo uz čempionātu atbrauca diezgan negatava izlase - turnīra laikā sniegums kļuva labāks. Nolanam ir pietiekoši jautājumi - ja kāds viņam palīdzēs uz tiem atbildēt un tikt galā, tad skats būs cerīgāks.

     [+] [-]

, 2013-05-15 00:30, pirms 12 gadiem
Diez, kāds būs turpmākais scenārijs:

1) Kirovs nikns uz sūdiem Metalurgā, papildus nikns uz treneriem - kā vecus suņus padzen visu treneru korpusu
2) Kirovs nikns uz sūdiem Metalurgā, papildus nikns uz treneriem, bet nolemj, jāgrebj Metalurga sūdi, nav laika krāmēties ar treneriem, lai tie strādā

     [+] [-]

, 2013-05-15 01:19, pirms 12 gadiem
1/4 finalu pelnijusi nebijam, tacu pedejas speles radijam stabilu top 10 sniegumu, kas manuprat jau ir loti labi, pec si cempja ir tada sajuta, ka iespejams dala speletaju tiesam noticeja ka varam, un ka japieturas pie trenera plana, jakapa, un tad ari 1/4 finali nav nereali, bet ta protams jau ir cita kvalitate. Nospiest somus vinu majas, tas ir labs veids ka pabeigt cempionatu

     [+] [-]

, 2013-05-15 01:23, pirms 12 gadiem
Vel viena lieta, lasu komentaors, ka Nolana liguma esot bijis punkts- ja tiekam uz Sociem tad ligums pagarinas par 1 gadu, protams ligumu var lauzt, bet vai esi dzirdejis ko par sada punkta esamibu vina liguma ?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-15 10:49, pirms 12 gadiem
rrembo rakstīja: Kāds aizsargs, kas maizi pelna un pelnīs nākamgad pie ogļračiem Ukrainā, stāsta, ka nākamsezon Dārziņš un M. Rēdlihs būšot Rīgas Dinamo.
Esi ko dzirdējis?
Jā, tā runā pēdējās divas nedēļas. Vēl gan viņu klubiem ir jāatsakās.

     [+] [-]

, 2013-05-15 10:50, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Cerams visi tiešām beidzot noticēs. Jo uz čempionātu atbrauca diezgan negatava izlase - turnīra laikā sniegums kļuva labāks. Nolanam ir pietiekoši jautājumi - ja kāds viņam palīdzēs uz tiem atbildēt un tikt galā, tad skats būs cerīgāks.
Ko nozīmē - negatava izlase. Komanda tiek veidota, tas nenotiek 3 nedēļās un reizēm - pat 3 gados nē...

     [+] [-]

, 2013-05-15 10:50, pirms 12 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: Diez, kāds būs turpmākais scenārijs:

1) Kirovs nikns uz sūdiem Metalurgā, papildus nikns uz treneriem - kā vecus suņus padzen visu treneru korpusu
2) Kirovs nikns uz sūdiem Metalurgā, papildus nikns uz treneriem, bet nolemj, jāgrebj Metalurga sūdi, nav laika krāmēties ar treneriem, lai tie strādā
3. variants.

     [+] [-]

, 2013-05-15 10:51, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: 1/4 finalu pelnijusi nebijam, tacu pedejas speles radijam stabilu top 10 sniegumu, kas manuprat jau ir loti labi, pec si cempja ir tada sajuta, ka iespejams dala speletaju tiesam noticeja ka varam, un ka japieturas pie trenera plana, jakapa, un tad ari 1/4 finali nav nereali, bet ta protams jau ir cita kvalitate. Nospiest somus vinu majas, tas ir labs veids ka pabeigt cempionatu
Redzēs, kā LHF turpinās... Treneru līgumus var neskatīt - Kirovam tie neko nenozīmē.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-15 11:06, pirms 12 gadiem
Pēdējās 2minūtes šajā čempī parādīja,kādēļ Dārziņš ir komandas līderis un keps.Pēkšņi nez no kurienes radās gandarījuma sajūta par LV izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-15 11:53, pirms 12 gadiem
Ja ir pamats, tad vajadzētu precizēt ko Lipmans gribētu bīdīt Nolana vietā?