Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Armandam Pučem

Kristaps Zālītis

Armandam Pučem
Armands Puče

Uzdod savu jautājumu Armandam Pučem.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 3263

  • 809


     [+] [-]

, 2013-05-07 15:37, pirms 12 gadiem
Armand,vai tā ir taisnība pa tām 4 promilām ???

     [+] [-]

, 2013-05-07 16:15, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Kā uz to paskatās? Play off komanda ar viņu iekļuva savlaicīgāk kā iepriekš... Turklāt, ne jau Peka te ieradās - viņu aicināja mainīt komandu.
Nav būtiski kas kuru aicināja. Pieņemsim ka gudrs soms neprata noganīt 20 latvju aunus. Jo tas, ka nav sapratušies lien ārā pa visām vīlēm. Es klāt neesmu bijis un nezinu vai Peka par stulbu, lai iemācītu jeb mums visi spēlētāji ir stulbi, kas nespēj uzsūkt. Tur katrs lai paliek pie sava viedokļa.

     [+] [-]

, 2013-05-07 18:56, pirms 12 gadiem
Sveiks, ja godigi, tad uz so visu no malas skatities pat ir smiekligi, mes nospiezam Austriesus uz celiem pirmas 20 minutes, bet kasham 1-2, uzbruceju sniegums ir vienkarsi nulle. Es jau gan tomer domaju ka ne tikai sistema ir vaina, ja, 20 gadu merktiecigs darbs dotu rezultatu, tacu sis kritums attieksmes zina ar Dinamo ienaksanu LV hokeja ir acimredzams, tiesi tikpat acimredzams ka taja pasa KHl spelejam vienkarsi atbaidosi. Un sodienas spele bija vislabakais pretinieks kads vien ir iespejams lai paraditu ka liela dala no komandas nav vechi, bet gan U16 limeni cinas un atdeves zina, lai nu kas bet Austriesi bija tipiska B grupas komanda, sadauzama ar 8-2 pie kartigas cinas un attieksmes, ja prieks ta ir nepieciesams revidet visu hokeja sistemu tad diez vai tas ir ta verts, zhels uz si visa fona atcereties ka vel nesen Irbe, Zoltoks, Skrastins VILKA komandu, tagad ta vieta dazs labs vadosais speletajs izmanot atputu pirms speles ar Austriju.

     [+] [-]

, 2013-05-07 19:33, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: Armand,vai tā ir taisnība pa tām 4 promilām ???
Kas tieši?

     [+] [-]

, 2013-05-07 19:43, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nav būtiski kas kuru aicināja. Pieņemsim ka gudrs soms neprata noganīt 20 latvju aunus. Jo tas, ka nav sapratušies lien ārā pa visām vīlēm. Es klāt neesmu bijis un nezinu vai Peka par stulbu, lai iemācītu jeb mums visi spēlētāji ir stulbi, kas nespēj uzsūkt. Tur katrs lai paliek pie sava viedokļa.
Ir gan būtiski, jo - ja aicini, tad painteresējies, ko Tev jaunais var iedot. Ja neinteresējies par to, tad ir smieklīgi stāstīt, ka treneris nemainījās... Kam tad bija vajadzīgas izmaiņas - Pekam vai Dinamo? Turklāt, kā būsi ievērojis - menedžeris, kas Peku paņēma, arī vēlējās sagaidīt trenera rakstura maiņu. Ja treneris nonācis komandā, kurā visi saņem labas algas par hokeja spēlēšana, tad laikam runāt par spēlētāju nesaprašanu ir diezgan skumji. Jo - algu maksā par profesionalitāti, vai ne? Gan treneriem, gan hokejistiem. Cik reižu labi apmaksātie neiemeta tukšos vārtos? Nav jāatgādina. Tā kā esmu viens no retajiem, kurš ar Peku tomēr prata sarunāties , menedžera atziņas uztveru ar dziļu izpratni...

     [+] [-]

, 2013-05-07 19:48, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Ir gan būtiski, jo - ja aicini, tad painteresējies, ko Tev jaunais var iedot. Ja neinteresējies par to, tad ir smieklīgi stāstīt, ka treneris nemainījās... Kam tad bija vajadzīgas izmaiņas - Pekam vai Dinamo? Turklāt, kā būsi ievērojis - menedžeris, kas Peku paņēma, arī vēlējās sagaidīt trenera rakstura maiņu. Ja treneris nonācis komandā, kurā visi saņem labas algas par hokeja spēlēšana, tad laikam runāt par spēlētāju nesaprašanu ir diezgan skumji. Jo - algu maksā par profesionalitāti, vai ne? Gan treneriem, gan hokejistiem. Cik reižu labi apmaksātie neiemeta tukšos vārtos? Nav jāatgādina. Tā kā esmu viens no retajiem, kurš ar Peku tomēr prata sarunāties , menedžera atziņas uztveru ar dziļu izpratni...
Kā jau saki, algu maksā arī tam kurš māca, arī viņam ir japrot savu domu iedēstīt spēlētājos. Kapēc neiemeta tukšos. Laikam tapēc ka vienīgais Latvijā, kurš viņu saporata esi Tu. Būtu Tu RD uzbrucējs, iemestu.

     [+] [-]

, 2013-05-07 19:56, pirms 12 gadiem
paskaties cik Masaļskis sašutis, ka žurnālists kautrīgi pajautā vai austrieši nav tomēr labāki...viņu reāli izģērba kā dēlu, bet uzvedība...nu nav tiem džekiem galvas vietā. Skatījos kā Otava uzvilka Monreālu, un padomāju, ka latviešu puikas spēlē sieviešu hokeju

  +1 [+] [-]

, 2013-05-07 20:00, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Sveiks, ja godigi, tad uz so visu no malas skatities pat ir smiekligi, mes nospiezam Austriesus uz celiem pirmas 20 minutes, bet kasham 1-2, uzbruceju sniegums ir vienkarsi nulle. Es jau gan tomer domaju ka ne tikai sistema ir vaina, ja, 20 gadu merktiecigs darbs dotu rezultatu, tacu sis kritums attieksmes zina ar Dinamo ienaksanu LV hokeja ir acimredzams, tiesi tikpat acimredzams ka taja pasa KHl spelejam vienkarsi atbaidosi. Un sodienas spele bija vislabakais pretinieks kads vien ir iespejams lai paraditu ka liela dala no komandas nav vechi, bet gan U16 limeni cinas un atdeves zina, lai nu kas bet Austriesi bija tipiska B grupas komanda, sadauzama ar 8-2 pie kartigas cinas un attieksmes, ja prieks ta ir nepieciesams revidet visu hokeja sistemu tad diez vai tas ir ta verts, zhels uz si visa fona atcereties ka vel nesen Irbe, Zoltoks, Skrastins VILKA komandu, tagad ta vieta dazs labs vadosais speletajs izmanot atputu pirms speles ar Austriju.
Zini, viss ir ļoti nosacīti - es atceros, ka mēs ar ļoti labu sastāvu austriešiem zaudējām 1999. Un arī izlidojām no A grupas.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-07 20:02, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kā jau saki, algu maksā arī tam kurš māca, arī viņam ir japrot savu domu iedēstīt spēlētājos. Kapēc neiemeta tukšos. Laikam tapēc ka vienīgais Latvijā, kurš viņu saporata esi Tu. Būtu Tu RD uzbrucējs, iemestu.
Varbūt Bet sanāk, ka viņš ar mani runāja, bet ar spēlētājiem - nē Padomā par šo absurdu - kurš tur beigās savu domu nevarēja noformulēt?

     [+] [-]

, 2013-05-07 20:04, pirms 12 gadiem
raimondse rakstīja: paskaties cik Masaļskis sašutis, ka žurnālists kautrīgi pajautā vai austrieši nav tomēr labāki...viņu reāli izģērba kā dēlu, bet uzvedība...nu nav tiem džekiem galvas vietā. Skatījos kā Otava uzvilka Monreālu, un padomāju, ka latviešu puikas spēlē sieviešu hokeju
Viņi spēlē savu hokeju. Un tas šobrīd A grupā ir tuvāk lejas galam.

     [+] [-]

, 2013-05-07 20:20, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Kas tieši?
Nūu ,cilvēks uz ledus ,uz korķa uzkāpis ?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-07 20:26, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Varbūt Bet sanāk, ka viņš ar mani runāja, bet ar spēlētājiem - nē Padomā par šo absurdu - kurš tur beigās savu domu nevarēja noformulēt?
Es tā diplomātiski teiktu ka viņi nesapratās. Tādas lietas nav melnbaltas.

     [+] [-]

, 2013-05-07 21:25, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: Nūu ,cilvēks uz ledus ,uz korķa uzkāpis ?
Nezinu, nezinu.

     [+] [-]

, 2013-05-07 21:32, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es tā diplomātiski teiktu ka viņi nesapratās. Tādas lietas nav melnbaltas.
Tā ir. Abpusēji.

     [+] [-]

, 2013-05-07 21:58, pirms 12 gadiem
Ja izlase izlidos no A grupas, tad Nolans būs Sočos?

     [+] [-]

, 2013-05-07 22:03, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ja izlase izlidos no A grupas, tad Nolans būs Sočos?
Būs,jo Lipmans pēc OS kvalifikācijas viņam apsolīja uz turieni aizvest, ja pat viņš vairs nebūs LV izlases treneris.
Overtime TV. Lai arī kādā statusā, Lipmans...

     [+] [-]

, 2013-05-07 22:24, pirms 12 gadiem
Kas ir Pireneju Olympiakos (Overtaimā anonsējāt eirolīgas basketbolu)?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-07 22:29, pirms 12 gadiem
Armand, komenteetaaji un juus studijaa sakat, ka Edgars nav vainiigs utt. Bet nu sorry, nekaads glaabeejs vinjshs nav. Ar shaadu statistiku pat BAC nenotureetos. Saprotu, operaacija dariija savu, nespeeja pienaaciigi sagatavoties un sportiskaa forma ir kaada ir... Vai speej atziit, ka Masaljskis savu speeli ir izgaazis? Uzbrukumaa tak mees iemetaam 3 vaartus, bet zaudeejaam 6 vaartus no 19 metieniem... Skumiigi, jo kaa izskataas, arii speeleetaaji nesaprot, ko dariit, lai tik ideotiskus golus neielaistu

     [+] [-]

, 2013-05-07 22:43, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ja izlase izlidos no A grupas, tad Nolans būs Sočos?
Nebūs.

     [+] [-]

, 2013-05-07 22:46, pirms 12 gadiem
Tucka rakstīja: Kas ir Pireneju Olympiakos (Overtaimā anonsējāt eirolīgas basketbolu)?
Ir tāds basketbola klubs grieķiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-07 22:49, pirms 12 gadiem
peksiic rakstīja: Armand, komenteetaaji un juus studijaa sakat, ka Edgars nav vainiigs utt. Bet nu sorry, nekaads glaabeejs vinjshs nav. Ar shaadu statistiku pat BAC nenotureetos. Saprotu, operaacija dariija savu, nespeeja pienaaciigi sagatavoties un sportiskaa forma ir kaada ir... Vai speej atziit, ka Masaljskis savu speeli ir izgaazis? Uzbrukumaa tak mees iemetaam 3 vaartus, bet zaudeejaam 6 vaartus no 19 metieniem... Skumiigi, jo kaa izskataas, arii speeleetaaji nesaprot, ko dariit, lai tik ideotiskus golus neielaistu
Mēs neteicām, ka Edgars ir vai nav vainīgs. Viņam nav labākā sportiskā forma, piekrītu, bet - pēc operācijas viņš tomēr ir atgriezies solīds. Ko likt viņa vietā?

  +2 [+] [-]

, 2013-05-07 22:59, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Ir tāds basketbola klubs grieķiem.
Ja pareizi atceros,tad Pireneji ir kalni Spānijā, tas varētu būt alpīnistu klubs , grieķu klubs ir Pirejas Olympiakos, trešā lielākā pilsēta Grieķijā.

     [+] [-]

, 2013-05-07 23:01, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Mēs neteicām, ka Edgars ir vai nav vainīgs. Viņam nav labākā sportiskā forma, piekrītu, bet - pēc operācijas viņš tomēr ir atgriezies solīds. Ko likt viņa vietā?
Kādu tak gatavoja uz čempi, jo nezināja vai Edža varēs...Kuru gatavoja, to lai arī liek. Ja nesagatavoja, vainīgs treneru štābs.

     [+] [-]

, 2013-05-07 23:07, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Zini, viss ir ļoti nosacīti - es atceros, ka mēs ar ļoti labu sastāvu austriešiem zaudējām 1999. Un arī izlidojām no A grupas.
Es seit nepardzivoju tik loti par zaudejumu, bet gan par to, ka ir acimredzams pofigisms, teiksim Indrasa smiesanas beigas, var zaudet, un var izlidot no grupas, bet ja 19 gadigs calis ir vienigais kurs metas zem ripam, tad laikam ta attieksme pret izlasi nav isti pareiza, es seti nenolieku kadu konkreti, vienkarsi loti gruti saprast, ka pieaugusi cilveki kuri lielaka dala sanem solidu atalgojumu nevar savakties un nomaset izlasi kura bija vajaka, tadi Franci uz Austriesu fona man izskatas reizes divas jaudigaki.

     [+] [-]

, 2013-05-07 23:16, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Tāpēc, ka Bičevskis, Upītis, Biezais un Raitis ir vājāki. Kas tur ko nesaprast? Bilde nav balta bijusi pēdējos desmit gadus, mēs tikai stāstam visiem, ka mums vajag ļaut spēlēt kā mēs mākam. Jautājums - kā mēs mākam? Nadeždas kausa kvalitātes pasaules čempionātam neder - to taču Tu saproti?
Saprotu. Tātad labākie no labākajiem spēlē. Spēlē, kas grib. man patiešām žēl, ka daudzi negrib spēlēt. Tad kpc izvirzīt mērķi - ceturdaļfināls? Ja tā reāli apskatamies - Latvijai nav, ko darīt A grupā. Spēlēt spēlēšanas pēc!?! Kurš? Kas? Kad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-08 07:32, pirms 12 gadiem
Vakar bija 3 rikošeti no Sotnieka, kurš kā kautra jaunuve nosēžas uz celīša un pagriež sānu- lai sašaurinātu savu laukumu, pie kam viņš nav vairs kustībā, bet statisks un pat neredz kur pretinieks metīs.

     [+] [-]

, 2013-05-08 07:39, pirms 12 gadiem
tak indijānis nav vainiigs, ka tagad KHL ir kontraktu anonsēšanas laiks- daži grib būt smuki pie papīru parakstīšanas. Frei ergam bus vairāk spēles laika.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 08:42, pirms 12 gadiem
Ozz rakstīja: Vakar bija 3 rikošeti no Sotnieka, kurš kā kautra jaunuve nosēžas uz celīša un pagriež sānu- lai sašaurinātu savu laukumu, pie kam viņš nav vairs kustībā, bet statisks un pat neredz kur pretinieks metīs.
Sotniekam vakar ar visu savu lielāko spēlēs laiku koeficients bija 0 (pie 6 ielaistiem vārtiem), bet kādam citam aizsargam bija -4...

     [+] [-]

, 2013-05-08 09:18, pirms 12 gadiem
Ozz rakstīja: Vakar bija 3 rikošeti no Sotnieka, kurš kā kautra jaunuve nosēžas uz celīša un pagriež sānu- lai sašaurinātu savu laukumu, pie kam viņš nav vairs kustībā, bet statisks un pat neredz kur pretinieks metīs.
Tikai Sotniekam +/- koefiecients ir 0.....

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 09:23, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Mēs neteicām, ka Edgars ir vai nav vainīgs. Viņam nav labākā sportiskā forma, piekrītu, bet - pēc operācijas viņš tomēr ir atgriezies solīds. Ko likt viņa vietā?
Sveiks. Nu liekas ka vajadzēja riskēt un likt Gudļevski, ja jau Edžam nav forma u.t.t. Kāda starpība, jeb visi domāja ka Edžus izšaus? Par Jučeru nerunāšu. Bet liela vaina tomēr aizsargiem pie šī zaudējuma. Būs labi, pēc kritieniem nāk cēliens, ja kāds izprot kritiena jēgu, ja neizprot, tad dimbā būs ar visu dziesmu grāmatu.

     [+] [-]

, 2013-05-08 09:43, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Nezinu, nezinu.
Laba atbilde vnk domāju uzprasīšu tev ,jo man pazīstamajam ,to doks no uzņemšanas teica,jo pašam galīgi kaut kā neticās,no otras puses domāju, kāpēc viņam kaut ko tādu teikt ...

     [+] [-]

, 2013-05-08 09:49, pirms 12 gadiem
Tucka rakstīja: Ja pareizi atceros,tad Pireneji ir kalni Spānijā, tas varētu būt alpīnistu klubs , grieķu klubs ir Pirejas Olympiakos, trešā lielākā pilsēta Grieķijā.
Droši vien grafiku taisītājs būs bijis neuzmanīgs - tā notiek

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 09:50, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kādu tak gatavoja uz čempi, jo nezināja vai Edža varēs...Kuru gatavoja, to lai arī liek. Ja nesagatavoja, vainīgs treneru štābs.
Edža var, tikai - citu valstu uzbrucēji un aizsargi var labāk.

     [+] [-]

, 2013-05-08 09:51, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Es seit nepardzivoju tik loti par zaudejumu, bet gan par to, ka ir acimredzams pofigisms, teiksim Indrasa smiesanas beigas, var zaudet, un var izlidot no grupas, bet ja 19 gadigs calis ir vienigais kurs metas zem ripam, tad laikam ta attieksme pret izlasi nav isti pareiza, es seti nenolieku kadu konkreti, vienkarsi loti gruti saprast, ka pieaugusi cilveki kuri lielaka dala sanem solidu atalgojumu nevar savakties un nomaset izlasi kura bija vajaka, tadi Franci uz Austriesu fona man izskatas reizes divas jaudigaki.
Viņiem ir jāizlido no A grupas un tad pašiem ar saviem spēciņiem jātiek atpakaļ... Tad viņi nesmaidīs.