Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Armandam Pučem

Kristaps Zālītis

Armandam Pučem
Armands Puče

Uzdod savu jautājumu Armandam Pučem.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 3263

  • 809


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-10 23:16, pirms 12 gadiem
Sveiks, Armand! Dažas domas...
No vienas puses ir vēlme, lai hokeja izlase PČ nostartē kopumā apmierinoši, un Kira nesāk meklēt neveiksmju vaininiekus, kas, protams, izrādītos Teds ar palīgiem. No otras puses ir vēlme, lai vismaz šis PČ noved pie loģiskiem secinājumiem, kas bija jāizdara jau gadus 3-5 atpakaļ, kā arī lai Lipmans (ah, kā viss grozās ap viņu) atkal nesāk blefot par LHF izcilo darbu rezultātu.
Kā vajag sakarīgus funkcionārus... Pie tam ne jau tikai hokejā un sportā kopumā. Ja dziļāk "rok", tad nonākam pie vērtībām, izglītības u.tml., kas šobrīd sabiedrībā ir apšaubāmā stāvoklī.

     [+] [-]

, 2013-05-10 23:19, pirms 12 gadiem
lonja rakstīja: Armand,manuprāt šinī čempī IIHF uzskatāmi parāda,kurām komandām tas tiek organizēts!Atklāti notiesāti tiek BLR,idiotiski noraidījumi arī LV,zviedi tiek vilkti aiz ausīm,tagad diskābele Zemgum,kad LV paveras iespēj no 1/4fināla izstumt hokeja lielvalsti...Diemžēl tā ir tendence pēdējos gados...Tādās reizēs pat gribas izslēgt teļuku un neskatīties!Daži te KHL sauc par kolhozu..tad ko lai saka par PČ?KHL tādas lietas tik atklāti nenotiek,es pat teiktu,ka tiesneši atklāti nevelk Bars vai SKA...
Tas jau ir sen. Mums te runāja Krikunovs nesen par Latvijas mafiju. Tas jau ir tas pats. Kur vajag izdomā, kur vajag nepamana.

     [+] [-]

, 2013-05-11 08:30, pirms 12 gadiem
Maza piezīme par palikšanu A grupā - IIHF noteikumos rakstīts, ka uz zemāko grupu izkrīt 2as KOPVĒRTĒJUMĀ vājakās komandas, ne pēdējā no katras grupas - The overall bottom ranked two teams will be relegated to the 2014 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:15, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Mūsu rīcībā nav visa informācija, bet par Zemgu vajadzēja pasisties. Tad jau varēja parādīt video, kur viņu pašu iegrūž slovāks apmalē, bet kritiena brīdī Girgensons sagriežas pret apmali...
Nolans: "Treneris piedalījies disciplinārās komisijas sēdē, un viņš atklāj, ka IIHF pieejamajā video ierakstā Girgensona pārkāpums tiešām izskatījies tik nopietni, ka nav pamata to apstrīdēt."

     [+] [-]

, 2013-05-11 17:27, pirms 12 gadiem
lonja rakstīja: Armand,manuprāt šinī čempī IIHF uzskatāmi parāda,kurām komandām tas tiek organizēts!Atklāti notiesāti tiek BLR,idiotiski noraidījumi arī LV,zviedi tiek vilkti aiz ausīm,tagad diskābele Zemgum,kad LV paveras iespēj no 1/4fināla izstumt hokeja lielvalsti...Diemžēl tā ir tendence pēdējos gados...Tādās reizēs pat gribas izslēgt teļuku un neskatīties!Daži te KHL sauc par kolhozu..tad ko lai saka par PČ?KHL tādas lietas tik atklāti nenotiek,es pat teiktu,ka tiesneši atklāti nevelk Bars vai SKA...
Tā varētu domāt, bet ticēt negribas.

     [+] [-]

, 2013-05-11 17:28, pirms 12 gadiem
alfredsson11 rakstīja: Sveiks, Armand! Dažas domas...
No vienas puses ir vēlme, lai hokeja izlase PČ nostartē kopumā apmierinoši, un Kira nesāk meklēt neveiksmju vaininiekus, kas, protams, izrādītos Teds ar palīgiem. No otras puses ir vēlme, lai vismaz šis PČ noved pie loģiskiem secinājumiem, kas bija jāizdara jau gadus 3-5 atpakaļ, kā arī lai Lipmans (ah, kā viss grozās ap viņu) atkal nesāk blefot par LHF izcilo darbu rezultātu.
Kā vajag sakarīgus funkcionārus... Pie tam ne jau tikai hokejā un sportā kopumā. Ja dziļāk "rok", tad nonākam pie vērtībām, izglītības u.tml., kas šobrīd sabiedrībā ir apšaubāmā stāvoklī.
Vajag pārmaiņas, neatkarīgi no šī čempionāta rezultātiem.

     [+] [-]

, 2013-05-11 17:30, pirms 12 gadiem
Zips rakstīja: Maza piezīme par palikšanu A grupā - IIHF noteikumos rakstīts, ka uz zemāko grupu izkrīt 2as KOPVĒRTĒJUMĀ vājakās komandas, ne pēdējā no katras grupas - The overall bottom ranked two teams will be relegated to the 2014 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.Par šo arī vēl ir neskaidrība, lai gan kā saki - nolikums ir...

     [+] [-]

, 2013-05-11 17:31, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nolans: "Treneris piedalījies disciplinārās komisijas sēdē, un viņš atklāj, ka IIHF pieejamajā video ierakstā Girgensona pārkāpums tiešām izskatījies tik nopietni, ka nav pamata to apstrīdēt."
Tad jau kaislības nevietā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 18:00, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Tad jau kaislības nevietā.
Jā un kovaļčuka taisnais somam ?,plus vēl ar nūju sējā , Un ko viņam ,vēl piemaksaas lai nakamo spēli nospēlē Lieki ko te piebilst ,iihf tas pats kas kolhoz līga,reāli smird ...!!!!!!

Un M.zembergs twiitteri rakstija vācieši ir spieduši speciāli uz diskābeli,takā kira tur nobāl ..!!!!!

Tas jau atgādina skeletonu

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:16, pirms 12 gadiem
Zips rakstīja: Maza piezīme par palikšanu A grupā - IIHF noteikumos rakstīts, ka uz zemāko grupu izkrīt 2as KOPVĒRTĒJUMĀ vājakās komandas, ne pēdējā no katras grupas - The overall bottom ranked two teams will be relegated to the 2014 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.
Palasi tālāk 5 punktus kā tiek noteikts galīgais vietu sadalījums:
The final ranking will follow the following procedure:
1. Higher position in the group,
2. Higher number of points
3. Better goal difference,
4. Higher number of goals scored for,
5. Better seeding number.

Tātad, piemēram, 5. vieta grupā ir 8.-9. vieta, bet katras grupas 8.vieta ir 15.-16. vieta čempionātā. Ja Baltkrievi paliek 8. vietā, tad skatās, kurai 7. vietai mazāk punkti, tad vārtu attiecība utt.

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:55, pirms 12 gadiem
Ko Jūs ņematies.. Otrajā grupā (Stokholmas) praktiski krīt ārā Slovēnija, neticu, ka viņi pēdējā spēlē atņems vismaz 3 pts Kanādai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 10:23, pirms 12 gadiem
Sveiks, mans skatijums par speli pret Vaciju- teicama pasatdeve visas speles garuma, ar so speli chalji paradija ka ja noskanojas, tad Teda/Pekas hokeju varam lieliski izturet 60 minutes, par uzbrukumu- mans viedoklis ir tads, ka seit neviens treneris neko nespes izmainit, bija paris iespejas, mes neizmantojam tas, frichi izmantoja, katra nav kauns par sadu speli, piekriti ? Vienigais kas loti izteikti krit acis ir vairakums 5-3, un ne pirmo speli jau, ja 5-4 var saprast, nekad neesam izskatijusies draudigi vairakuma, tad pie 5-3 vairak izskatas ka speletaji nezin ko darit, it ka mest, it ka atrast brivu speletaju, loti slikti sis moments izskatas.

     [+] [-]

, 2013-05-12 14:43, pirms 12 gadiem
Var jau nolikt tos hokeja izlases spēlētājus,kuri negrib spēlēt izlasē un aizbildinās ar traumām,bet tā loģiski padomājot-nav brīnums,ja arvien vairāk hokejistu nevēlēsies spēlēt izlasē,jo viņi jau pusotru mēnesi varētu atpūsties, nevajadzētu tērēt savu naudu,lai nokļūtu tajos pašos Ozolniekos uz treniņu(benzīnu tak lej par savu naudu bākās),vari arī painteresēties-kādas ir citās komandās dienasnaudas un,cik Latvijas izlasē.Ne jau visi ir miljonāri,kuri naudu neskaita.Patriotisms ir laba lieta,bet tikai ar pliku patriotismu arī tālu netiksi.

     [+] [-]

, 2013-05-12 16:26, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: Jā un kovaļčuka taisnais somam ?,plus vēl ar nūju sējā , Un ko viņam ,vēl piemaksaas lai nakamo spēli nospēlē Lieki ko te piebilst ,iihf tas pats kas kolhoz līga,reāli smird ...!!!!!!

Un M.zembergs twiitteri rakstija vācieši ir spieduši speciāli uz diskābeli,takā kira tur nobāl ..!!!!!

Tas jau atgādina skeletonu
Katrs savu ādu sargā.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-12 16:28, pirms 12 gadiem
kurmeens rakstīja: Klaunu bars !
Kāda valsts , tāds sprorts !
Kamēr caur blatu tiksi visur un vienmēr tikmēr nekas nemainīsies . Vismazs komandu sporta veidos .
Labi, ka mums ir vismaz rezerves - tie, kam nav blats izlasē
Pēc čempionāta viņus varēs izvēlēties nākamais jaunais treneris.

     [+] [-]

, 2013-05-12 16:29, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Sveiks, mans skatijums par speli pret Vaciju- teicama pasatdeve visas speles garuma, ar so speli chalji paradija ka ja noskanojas, tad Teda/Pekas hokeju varam lieliski izturet 60 minutes, par uzbrukumu- mans viedoklis ir tads, ka seit neviens treneris neko nespes izmainit, bija paris iespejas, mes neizmantojam tas, frichi izmantoja, katra nav kauns par sadu speli, piekriti ? Vienigais kas loti izteikti krit acis ir vairakums 5-3, un ne pirmo speli jau, ja 5-4 var saprast, nekad neesam izskatijusies draudigi vairakuma, tad pie 5-3 vairak izskatas ka speletaji nezin ko darit, it ka mest, it ka atrast brivu speletaju, loti slikti sis moments izskatas.
Ja 5 pret 3 prakstiski nav idejas, kā izspēlēt, tad - 1) labi pretinieki 2) slikti mūsējie 3) treniņi nepalīdz...

     [+] [-]

, 2013-05-12 16:30, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Var jau nolikt tos hokeja izlases spēlētājus,kuri negrib spēlēt izlasē un aizbildinās ar traumām,bet tā loģiski padomājot-nav brīnums,ja arvien vairāk hokejistu nevēlēsies spēlēt izlasē,jo viņi jau pusotru mēnesi varētu atpūsties, nevajadzētu tērēt savu naudu,lai nokļūtu tajos pašos Ozolniekos uz treniņu(benzīnu tak lej par savu naudu bākās),vari arī painteresēties-kādas ir citās komandās dienasnaudas un,cik Latvijas izlasē.Ne jau visi ir miljonāri,kuri naudu neskaita.Patriotisms ir laba lieta,bet tikai ar pliku patriotismu arī tālu netiksi.
Kurš noliek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-12 18:00, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Labi, ka mums ir vismaz rezerves - tie, kam nav blats izlasē
Pēc čempionāta viņus varēs izvēlēties nākamais jaunais treneris.
Tad Nolans jau ir norakstits neskatoties uz atlikuso spelu rezultatiem ?

     [+] [-]

, 2013-05-12 18:43, pirms 12 gadiem
Armand,ja paliksim A grupā,Nolans paliks...?????

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 20:03, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Kurš noliek?
Ļoti daudzi noliek,arī Lipmans preses konferencē izteicās,ka kādi spēlētāji it kā simulējot traumas(varbūt tad konkrētus uzvārdus vajadzēja nosaukt!),bet pats spogulī negrib ieskatīties.Viņš jau ir nodrošinājies uzstādot nereālu uzdevumu iekļūt ceturtdaļfinālā,lai varētu visu vainu novelt uz Nolanu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 21:35, pirms 12 gadiem
lonja rakstīja: Labāk jau Tedi atstāt!Kā Tu pats saki-ja ģīmis šķibs,ne jau spogulis vainīgs
Kirovs būs ļoti netradicionāls, ja atstās Tedi...

     [+] [-]

, 2013-05-12 21:36, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Tad Nolans jau ir norakstits neskatoties uz atlikuso spelu rezultatiem ?
Nē, tā bija neveikla ironija.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 21:37, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: Armand,ja paliksim A grupā,Nolans paliks...?????
Šaubos. Tas būs pārsteigums.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-12 21:38, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Ļoti daudzi noliek,arī Lipmans preses konferencē izteicās,ka kādi spēlētāji it kā simulējot traumas(varbūt tad konkrētus uzvārdus vajadzēja nosaukt!),bet pats spogulī negrib ieskatīties.Viņš jau ir nodrošinājies uzstādot nereālu uzdevumu iekļūt ceturtdaļfinālā,lai varētu visu vainu novelt uz Nolanu.
Pieminot simulantus, Kirovs parādīja savu nožēlojamo līmeni...

     [+] [-]

, 2013-05-12 23:11, pirms 12 gadiem
Armand - arī pēc Tava raksta, cilvēki vēl rēķina variantus kā tiksim 1/4 finālā

     [+] [-]

, 2013-05-12 23:32, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Armand - arī pēc Tava raksta, cilvēki vēl rēķina variantus kā tiksim 1/4 finālā
Mani tas kaut kā īpaši nesatrauc, jo raksts nebija par palikšanu, nepalikšanu vai ceturdaļfinālu. Būtība slēpjas vārdos - brīvais kritiens. Mūs brīdina tik daudz pazīmes apkārt...

     [+] [-]

, 2013-05-12 23:53, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Pieminot simulantus, Kirovs parādīja savu nožēlojamo līmeni...
un tu tik tiešām tici tam, ka tādi simulanti nav?

     [+] [-]

, 2013-05-13 00:22, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Mani tas kaut kā īpaši nesatrauc, jo raksts nebija par palikšanu, nepalikšanu vai ceturdaļfinālu. Būtība slēpjas vārdos - brīvais kritiens. Mūs brīdina tik daudz pazīmes apkārt...
daļai nepiekrītu, bet precīzi, ka nav svarīgs publicēšanas brīdis. un neredzu īsti risinājumu. ik pa laikam doma, ka varbūt kautkas mainītos, ja izkristu. bet nemānīsim sevi - skaidrs, ka vainīgie būs treneris un spēlētāji un uz viņiem sadalīs atbildību.

     [+] [-]

, 2013-05-13 09:38, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: un tu tik tiešām tici tam, ka tādi simulanti nav?
Ticu.

     [+] [-]

, 2013-05-13 09:38, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: daļai nepiekrītu, bet precīzi, ka nav svarīgs publicēšanas brīdis. un neredzu īsti risinājumu. ik pa laikam doma, ka varbūt kautkas mainītos, ja izkristu. bet nemānīsim sevi - skaidrs, ka vainīgie būs treneris un spēlētāji un uz viņiem sadalīs atbildību.
Paskatīsimies.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-13 09:54, pirms 12 gadiem
LHF valde 2013 - Kirovs Lipmans, Helmuts Balderis, Valentīns Bļugers, Andris Deniņš, Guntis Ulmanis, Māris Martinsons, Dainis Liepiņš. Valdes locekļu kandidāti - Zigmunds Birzītis, Nikolajs Sirotkins, Mihails Kameņickis. Kuri no šiem ir gatavi kaut ko mainīt LV hokeja saimniecībā?