Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Armandam Pučem

Kristaps Zālītis

Armandam Pučem
Armands Puče

Uzdod savu jautājumu Armandam Pučem.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 3263

  • 809


  -1 [+] [-]

, 2013-04-30 18:11, pirms 12 gadiem
Armand! Neesmu konspirācijas teoriju piekritējs, BET vai mērķa nesasniegšana PČ, proti neikļūšana 1/4 finālā nebūtu lieliska iespēja Kiram "atbrīvoties" no Nolana??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-30 21:20, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Droši ka ar Hara nekļūšanu par Dinamo galveno treneri šis Kiras plāns atkrīt

bet ja Haris butu kljuvis par Dinamo galv.treneri tad pilnigi viss buutu bijis iespeejams..


tas mans viedoklis..
Piedod, bet kads sakars butu Harim ar izlasi??
Kas butu mainijies ja Haris klutu par Dinamo galveno?? Manuprat tas izlasi pilniba neietekme!

     [+] [-]

, 2013-04-30 23:09, pirms 12 gadiem
belluschi rakstīja: Runājot par tām tiesnešu reklāmām uz muguras, piekrītu, ka tiesnešiem nevajadzētu būt totalizatoru reklāmām, tikpat labi LV tiesās tiesnešiem uz mantijām arī varētu uzmaukt virsū Nik's Brih
Jā, ar ētiku te būtu vairāk runa, bet - dzīvot arī gribas... Kaut kā jau tiesnešiem par darbu ir jāsamaksā.

     [+] [-]

, 2013-04-30 23:11, pirms 12 gadiem
lauriņš rakstīja: Sveiks Armand.
Tā kā vēl mēs daudz dzirdēsim par Dāvi Bertānu, tad informācijas nolūkos vēlos palabot Tevis teikto vakardienas Overtime par to, ka Bertānu draftēja Sanantonio "Spurs".
Daudziem kaut kā piemirsies, ka Bertānu izvēlējās Indiānas "Pacers" otrajā kārtā ar #42 un pēc tam uzreiz tikai aizmainīts uz Sanantonio "Spurs"
Brīnos kā tad basketbola "ģenerālis" nepalaboja Tevis teikto
Atvainojos - patiešām, tie bija Pacers... Nu, Valdim dzīve paiet kā pie braucoša vilciena loga...

     [+] [-]

, 2013-04-30 23:12, pirms 12 gadiem
Vynilz rakstīja: Noklausījos Overtime. Nu ko Valdis var muldēt par Hainkesa apvainošanos,iešanu uz Barselonu.Viņš paziņoja jau labu laiku ka ies atpūsties no trenera aroda un Bayern pieņema lēmumu sākt sarunas ar Guardiolu.
Valdis laikam ir dzirdējis kaut ko citu...

     [+] [-]

, 2013-04-30 23:13, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Armand, varbuut isuma pastasti par ko runasat shodien Overtaima?
Piedod, es nesēžu onlainā, tāpēc šo jautājumu izlasīju pēc raidījuma

     [+] [-]

, 2013-04-30 23:15, pirms 12 gadiem
eDzuliC rakstīja: Sveiks!
Gribu dzirdēt tavu viedokli,kā augstu amatu ieguvušam mediju jomā šādā sakarā -
Ja avīze rīko konkursu vai viņa ir tiesīga nepaziņot uzvarētājus pamatojoties uz to, ka viņu prāt nav bijusi liela atsaucība?
Ja konkurss ir reģistrēts izložu un azartspēļu inspekcijā, tad tādu variantu nav. Cita lieta - ja vispār neviens nav atsaucies.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-30 23:16, pirms 12 gadiem
lipton rakstīja: Armand! Neesmu konspirācijas teoriju piekritējs, BET vai mērķa nesasniegšana PČ, proti neikļūšana 1/4 finālā nebūtu lieliska iespēja Kiram "atbrīvoties" no Nolana??
Jā, tas ir ļoti ticams scenārijs.

     [+] [-]

, 2013-05-01 00:01, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Ja konkurss ir reģistrēts izložu un azartspēļu inspekcijā, tad tādu variantu nav. Cita lieta - ja vispār neviens nav atsaucies.
Konkurss droši vien nav reģistrēts jeb nodeva nav par šo konkursu maksāta. Atļaujas nr neparādās.
Konkrēti iet runa par Strausa un SA konkursu uz kuru bija jāiesūta dzejolīši un labākie septiņi saņems grāmatu un tiks publicēti SA.
Konkursa dalībnieki bija, bet balvas nevienam nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:23, pirms 12 gadiem
eDzuliC rakstīja: Konkurss droši vien nav reģistrēts jeb nodeva nav par šo konkursu maksāta. Atļaujas nr neparādās.
Konkrēti iet runa par Strausa un SA konkursu uz kuru bija jāiesūta dzejolīši un labākie septiņi saņems grāmatu un tiks publicēti SA.
Konkursa dalībnieki bija, bet balvas nevienam nav.
Pavaicāšu - nedomāju, ka tā ir ļaunprātība.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:25, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Latvija uzvarēs PČ ,piekrīti ?
Nepiekrītu. Latvija būs otrā, varbūt pat tikai trešā. Serbiem šogad laba komanda - viņi ir galvenie pretendenti uz uzvaru.

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:21, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Pavaicāšu - nedomāju, ka tā ir ļaunprātība.
Paldies!
Ceru uz atbildi, jo iestājos par taisnīgiem un godīgiem konkursiem.

     [+] [-]

, 2013-05-01 22:00, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Nepiekrītu. Latvija būs otrā, varbūt pat tikai trešā. Serbiem šogad laba komanda - viņi ir galvenie pretendenti uz uzvaru.
Pilnīgi piekrītu.It sevišķi ,ja serbi naturalizēs tos 5.spāņus.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:50, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: Pilnīgi piekrītu.It sevišķi ,ja serbi naturalizēs tos 5.spāņus.
Spāņi varēs serbiem palīdzēt tikai sākot ar 2014. gadu. Bet - ne par to stāsts. Viņiem ir izcila vidējā un malējā līnija.

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:51, pirms 12 gadiem
Armands Puče rakstīja: Pavaicāšu - nedomāju, ka tā ir ļaunprātība.
Sveiks!
Vai izdevās ko noskaidrot?
Vēlos tikt skaidrībā pie kādiem nosacījumiem, konkursu var atcelt, lai nākotnē šādi jautājumi nerastos. Cik zinu, neviens normatīvais akts nenosaka konkursu limitu, ja viens pats organizētājs to nav noteicis.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:09, pirms 12 gadiem
Zemguss pievienosies LV izlasei?
Ar kuriem izlases hokejistiem viņš ir kopā spēlējis?

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:41, pirms 12 gadiem
Ar ko kopā, redzi Zemgu izlases rindās !?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:08, pirms 12 gadiem
Sveiks!
Apskatijos sporta centra publicetas bildes par Latvijas izlases dosanos uz PC, tapec radas dazas pardomas. Nacionala izlase parstav valsti, gan sporta laukuma gan arpus ta, tapec man ka Latvijas pilsonim ir svarigi, lai puisi izskatas ka Nacionala komada t.i. ievero "dress code". Saprotu, ka Lipmans ir kapeiku p-sejs, bet tomer pasaules cempionats un Nacionala izlase. Vai nevari, kada preses konference, pagrilet vinu par so jautajumu? Tas pats attiecas uz U18 un U20

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:42, pirms 12 gadiem
Galvņš uz Jugru, pretī saņemot 1.kārtas drafta izvēles tiesības. Māžošanās, vai tomēr apzināta darbība ar skraidru redzējumu, kā šādu iespēju izmantot.
Man jau vairāk liekas, ka reālas darbības ar šo iegūto izvēli netiks veiktas. Tas viss tikai uz papīra. Jugra iedeva, jo nevajadzēja, DR paņēma, jo deva

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:45, pirms 12 gadiem
P.S. cik atceros, tak paņemot Naģenku, mēs arī dabūjām kautkādas tur pirmās nakts tiesības. Nebūs par daudz ?

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:21, pirms 12 gadiem
Cienu Valdi Valteru kā sporta personību un basketbola ekspertu, bet futbola sakarā Valdis ļoti bieži "peld". Nu nezin viņš tās nianses, jo redzēt spēli TV un pēc tam komentēt pēc sajūtām nav materiāla pārzināšana.

P.S. bet tā jau tikai mana tāda subjektīva sena un nīgra futbola mīlētāja piezīme

Armands Puče rakstīja: Valdis laikam ir dzirdējis kaut ko citu...

     [+] [-]

, 2013-05-02 20:16, pirms 12 gadiem
Sveiks!

Tev un Valdim arī ir sācies "lokauts"? Kādas ziņas par Overtime tālāko/tuvāko nākotni?

     [+] [-]

, 2013-05-02 20:52, pirms 12 gadiem
Kaut gan mūsu viedokļi par hokeju Latvijā atšķiras, tomēr labs raksts SA+. Tikai šī rindiņa mani samulsināja:

Mums stabili ir noplaucis, ka nevienā no tām valstīm, kas ir mūsu kalibrs, hokejs nav ne pirmais un – pat ne otrais sporta veids...
No vienas puses, protams, ir noplaucis (nu ja neskaitām Baltkrieviju, kur gan hokejs ir ja ne pirmais, tad otrais veids). No otras puses arī Latvijā ne naudas ziņā, ne bērnu skaita ziņā, kas šajā sporta veidā trenējas mēs nevaram palepoties ar būšanu TOP 3. Popularitāte ir viena lieta (un krievu nauda Dinamo), bet fakts kā tāds ir tas, ka nu naudas ziņā hokejs īpaši mīlēts salīdzinot ar futbolu, basketbolu vai pat kādu Rīgas Domes eksotiku nav....

     [+] [-]

, 2013-05-02 20:53, pirms 12 gadiem
Jā vai nē !? Cipulis būs TOP3 rezultatīvāko spēlētāju sarakstā LV izlasē ?!

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:44, pirms 12 gadiem
eDzuliC rakstīja: Sveiks!
Vai izdevās ko noskaidrot?
Vēlos tikt skaidrībā pie kādiem nosacījumiem, konkursu var atcelt, lai nākotnē šādi jautājumi nerastos. Cik zinu, neviens normatīvais akts nenosaka konkursu limitu, ja viens pats organizētājs to nav noteicis.
Redaktors atzina, ka konkurss kā tāds izgāzās, jo faktiski bija gan maza atsaucība, gan bija pliekanas idejas. Tātad - viņaprāt, nekas nenotika. Atbilstošs secinājums - cilvēks nesaprata, ko prasa vai grib sagaidīt. Un nedabūja neviens - ne tie, kas domāja konkursu, ne tie, kas kusli mēģināja piedalīties. Tā diemžēl notiek, lai gan nodomi bija cēli no abām pusēm.

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:44, pirms 12 gadiem
Vai Girgensons būs Liels palīgs, vai tomēr pirmā reize ir tā kad tik apskatās kā viss notiek?

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:50, pirms 12 gadiem
elninjo2 rakstīja: Zemguss pievienosies LV izlasei?
Ar kuriem izlases hokejistiem viņš ir kopā spēlējis?
Nav iemesla nepievienoties.
Jāskatās, kurš tur Vasiļjeva skolā ganījās - Zemgus jau pie gados vecākiem rāvās... Varbūt Ķēniņš kaut kur paskrēja garām, Bičevskis.

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:51, pirms 12 gadiem
Sakapaataajs rakstīja: Ar ko kopā, redzi Zemgu izlases rindās !?
Otrās maiņas centrs.

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:53, pirms 12 gadiem
slotet rakstīja: Sveiks!
Apskatijos sporta centra publicetas bildes par Latvijas izlases dosanos uz PC, tapec radas dazas pardomas. Nacionala izlase parstav valsti, gan sporta laukuma gan arpus ta, tapec man ka Latvijas pilsonim ir svarigi, lai puisi izskatas ka Nacionala komada t.i. ievero "dress code". Saprotu, ka Lipmans ir kapeiku p-sejs, bet tomer pasaules cempionats un Nacionala izlase. Vai nevari, kada preses konference, pagrilet vinu par so jautajumu? Tas pats attiecas uz U18 un U20
Jā, dress code jau gan varēja būt izteiktāks, bet - tā viņš pats droši vien šo pasākumu redz...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 21:54, pirms 12 gadiem
peksiic rakstīja: Galvņš uz Jugru, pretī saņemot 1.kārtas drafta izvēles tiesības. Māžošanās, vai tomēr apzināta darbība ar skraidru redzējumu, kā šādu iespēju izmantot.
Man jau vairāk liekas, ka reālas darbības ar šo iegūto izvēli netiks veiktas. Tas viss tikai uz papīra. Jugra iedeva, jo nevajadzēja, DR paņēma, jo deva
Nosauc mūsu veiksmīgos draftus? Tas viss ir parasta ākstīšanās, kur klubu GM tēlo NHL cermoniju...

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:56, pirms 12 gadiem
peksiic rakstīja: P.S. cik atceros, tak paņemot Naģenku, mēs arī dabūjām kautkādas tur pirmās nakts tiesības. Nebūs par daudz ?
Vajadzēs iespringt

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 22:02, pirms 12 gadiem
St_Germain rakstīja: Cienu Valdi Valteru kā sporta personību un basketbola ekspertu, bet futbola sakarā Valdis ļoti bieži "peld". Nu nezin viņš tās nianses, jo redzēt spēli TV un pēc tam komentēt pēc sajūtām nav materiāla pārzināšana.

P.S. bet tā jau tikai mana tāda subjektīva sena un nīgra futbola mīlētāja piezīme
Diemžēl, tas viņam nepielec... Tāpēc - ja gribi zināt, ko runājuši pēdējā ČL spēlē krievu komentētāji, paklausies Valdi Tālāk viņš peles neķer, bet - kā jau rakstīju agrāk, Overtime nav orientēts uz nelabojamiem profiņiem, jo tādu LV ir mazākums. Viņi neizšķir šī projekta popularitāti vai izgāšanos. Tāpēc Valdis mājsaimniecēm izklausās ok. Tiesa, tas gan neliedz viņam paplašināt savu apvārsni...

     [+] [-]

, 2013-05-02 22:05, pirms 12 gadiem
Referis rakstīja: Sveiks!

Tev un Valdim arī ir sācies "lokauts"? Kādas ziņas par Overtime tālāko/tuvāko nākotni?
Kas ir lokauts? Cik zinu, to parasti rīko īpašnieki, nevis darba ņēmēji... Nē, man nekas nav sācies. Par Valda galvu neatbildu - viņš pats staigā garajās biksēs Overtime tādi sīkumi neietekmēs. Būs tikai labāk.