Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Pēc pusceļa M.Dukurs otrajā vietā un 0.56 sekundes aiz Tretjakova

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Pēc pusceļa M.Dukurs otrajā vietā un 0.56 sekundes aiz Tretjakova
Martins Dukurs
Foto: Ilmārs Znotiņš, sochi2014.olimpiade.lv

Pēdējo piecu sezonu Pasaules kausa ieguvējs, latviešu skeletonists Martins Dukurs šodien pēc Soču olimpisko spēļu diviem braucieniem sasniedza 2. labāko laiku, atpaliekot no krieva Aleksandra Tretjakova. Tikmēr šīs sezonas pasaules ranga otrās vietas īpašnieks Tomass Dukurs šodien ieguva sesto pozīciju. Pēdējie divi braucieni notiks rīt, olimpiskais čempions skeletonā tiks noskaidrots četru braucienu summā.

Pirmajā braucienā visai stabili ātrākais bija mājinieku spēcīgākais skeletonists Aleksandrs Tretjakovs, kurš jau startā sasniedza labāku laiku nekā M.Dukurs (4.47 pret 4.57). Arī trases turpinājumā krievs bija mazliet ātrāks, līdz ar to pēc pirmā brauciena latvietim ir 0.23 sekunžu deficīts. Trešajā pozīcijā iekārtojās amerikānis Mets Antuāns (+0.94), no kura divas simtdaļas atpalika viņa komandas biedrs Džons Deilijs, piekto vietu ieņēma krievs Sergejs Čudinovs, par piecām simtdaļām apsteidzot mūsu Tomasu Dukuru (+1.08).

M.Dukurs sacensības sāka ar trešo kārtas numuru un sasniedza jaunu trases rekordu, nākamais startēja T.Dukurs. Tūlīt pēc tam uz starta devās mājinieku labākais skeletonists Tretjakovs un, braucot ar kļūdām, spēja uzlabot pirms dažām minūtēm sasniegto trases rekordu.

M.Dukurs un A.Tretjakovs: 4.57 (4.47), 19.26 (19.10), 31.18 (30.96), 39.35 (39.09), 49.64 (49.40), 56.18 (55.95).

Otrajā braucienā atkal uzvarēja Tretjakovs un divu braucienu kopsummā krietni vien palielināja savu pārsvaru. Tāpat kā pirmajā braucienā, arī tagad M.Dukurs uzrādīja otro labāko laiku un pirmais sešinieks saglabājās tāds pats, vienīgi amerikāņi samainījās vietām. Sliktā ziņa ir tā, ka mūsu skeletona līderis no vadošā krieva atpaliek jau 0.56 sekundes, bet otrs latvietis no trešās pozīcijas atpaliek 0.51 sekundes. Pēdējos divos braucienos šādu deficītu būs ļoti grūti sadeldēt.

M.Dukurs un A.Tretjakovs: 4.58 (4.47), 19.27 (19.08), 31.24 (31.02), 39.43 (39.21), 49.81 (49.54), 56.37 (56.04).

Trešais brauciens paredzēts 15. februārī plkst. 16:45 pēc Latvijas laika.

2014. gada Soču olimpiskās spēles

Skeletons vīriešiem, pirmie divi braucieni

VSportistsValsts1.brauciens2.brauciensLaiks
1.A.TretjakovsKrievija55.9556.041:51.99
2.M.DukursLatvija56.18 +0.2356.37 +0.331:52.55 +0.56
3.Dž.DeilijsASV56.91 +0.9656.67 +0.631:53.58 +1.59
4.M.AntuānsASV56.89 +0.9456.95 +0.911:53.84 +1.85
5.S.ČudinovsKrievija56.98 +1.0357.04 +1.001:54.02 +2.03
6.T.DukursLatvija57.03 +1.0857.06 +1.021:54.09 +2.10

Startēja 27 sportisti

Medaļnieki iepriekšējās olimpiādēs

GadsZeltsSudrabsBronza
2010Dž.Montgomerijs (CAN)M.Dukurs (LAT)A.Tretjakovs (RUS)
2006D.Gibsons (CAN)Dž.Peins (CAN)G.Stoliss (SUI)
2002Dž.Šea (USA)M.Retls (AUT)G.Stoliss (SUI)

Skeletona programma Sočos

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
13.febr./14.febr.09:30/10:40/17:40/18:50Skeletons sievietēm
14.febr./15.febr.14:30/16:00/16:45/18:15Skeletons vīriešiem
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +35 [+] [-]

, 2014-02-14 15:21, pirms 11 gadiem
Rīmenis laikam no mēness nokritis - tik traki brīnās par Tretjakovu it kā viņš šajā sezonā pat 10niekā nebūtu ticis. Mājas trase, neskaitāmi braucieni un bezgalīgs piķis tehnikai - kas tur ko brīnīties???
Jācer, ka Martins būs stabilāks un bračka pieraus 3niekam!!!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 15:23, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Neviens jau man neticēja, ka Dukuram tomēr būs sūdrabs!
Eksperts studijā, vēl ir atlikuši braucieni, kuros Tretjakovu mierīgi var gāzt no pirmās vietas, starpība ir niecīga!
Vienīgi Tomasam jasarauj!!
Slēpts komentārs: Horni Mecholupy

 +14 [+] [-]

, 2014-02-14 15:25, pirms 11 gadiem
Malacis ! Iet pēc medaļas !
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:26, pirms 11 gadiem
Krievi taisa šmuci.

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 15:26, pirms 11 gadiem
Martins pret Tretjakovu 4.57 (4.47); 19.26 (19.10); 31.18 (30.96); 39.35 (39.09); 49.64 (49.40); 56.18 (55.95)

 +15 [+] [-]

, 2014-02-14 15:26, pirms 11 gadiem
Cik netīri izbrauca Čudinovs un Daly, bet tāpat priekšā Tomasam!
Tretjakovs pierāda, ka pie lieliem treniņu daudzumiem šajā trasē, viņš var izbraukt tādas pašas līnijas kā Martins! Izpildīts mājasdarbs!!
Bet vai viņš varēs to izturēt 4 braucienos?? Neticu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:29, pirms 11 gadiem
satraucoši, bet ne bezcerīgi. var cerēt, ka ar katru braucienu Tretjakovam līdera gods nesīs lielāku satraukumu, kā Martinam Vankūverā. pašam tika jābrauc maksimāli labi un jāturās cerīgā pozīcijā. (Vankūverā pats Martins bija priekšā par 0:28 tā ka pieredze ir).

Žēl, ka brālim nevar nodrošināt labu slidu - brauc kā vienmēr labi, bet ja neslīd ..

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 15:29, pirms 11 gadiem
nav ko burt drāmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-02-14 15:30, pirms 11 gadiem
Martins pret Tretjakovu +0.10; +0.16; +0.22; +0.26; +0.24; +0.23
Tātad, jāuzlabo starts...

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 15:30, pirms 11 gadiem
Es Ticu MARTINAM DUKURAM līdz pašam pēdējam braucienam un pēdējai virāžai..,viņš to krievu izvilks pēc visām notīm..!!!

Eij tikai uz priekšu un viss notiks!!!

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:30, pirms 11 gadiem
sasperjods_K nozīmē "sasperjods kārtīgais"?

sasperjods-k rakstīja: Neviens jau man neticēja, ka Dukuram tomēr būs sūdrabs!
Jācīnās, jo 1.brauc Treķin varēja būt kaut kāda špaktele. Otrajā nebūs vairs. Ja atceramies friču gājienus par kamanu vešanu uz ŠVE laboratorijām.
Jātur līdz pēdējam braucienam 0,4-0,5 attālumā, ne tālāk, un tad jau debesis spiedīs Treķi.

Atgādināšu mūsu titulētākā škēpraiža vārdus: Kamēr Tev ir kaut viens mēģinājums, Tu neesi zaudējis.

  +7 [+] [-]

, 2014-02-14 15:31, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: sasperjods_K nozīmē "sasperjods kārtīgais"?
Kārtējais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:31, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: es neatkārtošu to visu, par ko brīdināju...
Šances ir vēl , bet kādi 30 %
Tādi pesimistiski dzeņi kā Tu, vien to dara kā noliek savējos! Skauž, ka dzīvē nesasniegsi pat savus 30% no tā, kur tagad ir Dukuru ģimene?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:32, pirms 11 gadiem
rkruze rakstīja: Tādi pesimistiski dzeņi kā Tu, vien to dara kā noliek savējos! Skauž, ka dzīvē nesasniegsi pat savus 30% no tā, kur tagad ir Dukuru ģimene?
Neko viņš nenoliek, tikai izsaka savas prognozes un bažas. Nolikšana ir tas, kas notiek ar RD saistītu ziņu komentāros.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 15:33, pirms 11 gadiem
Žurnālisti jau arī piedeva spriedzīti visas sezonas garumā!
Ne velti brāļu Šicu tēvs teica, ka labi vien ir, ka mūs lika mierā un te ir rezultāts!
Piekrītu rezgalim007, Tretjakovs pats par sevi ir labs braucējs + "atkostas" visas atslēgas vietas + piemeklēts labākais materiāls (slieces)!
Viss vēl priekšā.....

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:33, pirms 11 gadiem
rkruze rakstīja: Tādi pesimistiski dzeņi kā Tu, vien to dara kā noliek savējos! Skauž, ka dzīvē nesasniegsi pat savus 30% no tā, kur tagad ir Dukuru ģimene?
kur noliek? konstatē faktu, pirmo braucienu zaudēja Dukurs...

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:33, pirms 11 gadiem
būs grūti zeltu paņemt, bet nu jācer, nav variantu!

 +14 [+] [-]

, 2014-02-14 15:33, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Treķjakovs iet pēc zelta Un piesakās uz skeletona karaļa titulu
da kāds karalis? Vai tad Montgomerijs ir karalis???

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:34, pirms 11 gadiem
mareks2 rakstīja: Martins pret Tretjakovu +0.10; +0.16; +0.22; +0.26; +0.24; +0.23
Tātad, jāuzlabo starts...
precīzi, un ātrums finišā lielāks. tā ka tehniku te nav ko piesaukt.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 15:34, pirms 11 gadiem
Olimpiskās spēles tiešām nav salīdzināmas ar pasaules kausa posmu. Olimpiskajām spēlēm GATAVOJAS. No otras puses, nevar teikt, ka MD būtu nošļūcis slikti, vienkārši Tretjakovs ir... ātrs...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:35, pirms 11 gadiem
Visa cīņa vēl priekšā, un ticu ka Martins BŪS olimpiskais čempions!
Es tik nesaprotu, kā Tomass var tik daudz atpalikt no Martina...ok starts, bet...tehnikai jābūt un ticu ka ir identiska! Braukšanas līnijas man līdzjutējam liekas gandrīz vienādas un tomēr Tomasam nav paātrinājuma!
Secinājums-Kļūdas trasē var redzēt tikkai tie, kas paši nodarbojušies ar šo sporta veidu līdz ar to skatītājiem tas šo sporta veidu nepadara pievilcīgāku-diemžēl!!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:35, pirms 11 gadiem
Pilnībā piekrītu, krievs ar katru braucienu kļūs lēnāks, jo noteikti, ka uz pirmo sliece bija nopietni samuģīta..!!!
sasperjods-k rakstīja: Neviens jau man neticēja, ka Dukuram tomēr būs sūdrabs!
Jācīnās, jo 1.brauc Treķin varēja būt kaut kāda špaktele. Otrajā nebūs vairs. Ja atceramies friču gājienus par kamanu vešanu uz ŠVE laboratorijām.
Jātur līdz pēdējam braucienam 0,4-0,5 attālumā, ne tālāk, un tad jau debesis spiedīs Treķi.

Atgādināšu mūsu titulētākā škēpraiža vārdus: Kamēr Tev ir kaut viens mēģinājums, Tu neesi zaudējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 15:35, pirms 11 gadiem
Krievs jau laikam ir aizmirsis, ka Martinu nevajag sadusmot...

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 15:36, pirms 11 gadiem
Viņš var pieteikties tikai par nagleņu tīrītāju Martinam..!!!
Darcy Verot rakstīja: Treķjakovs iet pēc zelta Un piesakās uz skeletona karaļa titulu

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:37, pirms 11 gadiem
mrPO rakstīja: da kāds karalis? Vai tad Montgomerijs ir karalis???
Olimpiskais čempions - krasā pretstatā cienījamajam Mārtiņam. Par zaudējumu olimpiādē var revanšēties vienīgi nākamajā olimpiādē, citādi nekā.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:37, pirms 11 gadiem
mareks2 rakstīja: Martins pret Tretjakovu +0.10; +0.16; +0.22; +0.26; +0.24; +0.23
Tātad, jāuzlabo starts...
baigi labi parādīji, paldies, uzreiz redzams kas un kā...
nevis trase, kamanas un cita krievu herņa tiek piesaukta...

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:38, pirms 11 gadiem
es ievēroju ka kamanās arī krieviem pirmie braucieni izdevās vislabāk..bet nu manīs kā būs..galvenais ir nepieļaut drūmas kļūdas un gan jau krievs kadu lažu iztaisīs, nav viņš no dzelzs..jāšancē,vēl nekas nav zaudēts.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:38, pirms 11 gadiem
emigrants rakstīja: Ak mēs latvieši "dirsēju" tauta! vēl ir 3 braucienu, viss vēl ir priekšā. Būs medaļas labi, nebūs - neko darīt, tāds tas sports ir. Pareizi vakar intervijā Rubenis pateica, ka "samazgas lej uz muguras par neko".
kaut kā neredzu nekādu samazgu...nepārspīlē...

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:38, pirms 11 gadiem
Lai Tretjakovs paņemtu zeltu, viņam jānobrauc vēl 3 ideāli braucieni. Vai viņš to izdarīs? Neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-14 15:40, pirms 11 gadiem
Mr.Sudrabs ir ieradies

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:40, pirms 11 gadiem
Tomass pret Tretjakovu 4.67 (4.47); 19.51 (19.10); 31.57 (30.96); 39.85 (39.09); 50.39 (49.40); 57.03 (55.95)
Tomass pret Tretjakovu +0.20; +0.41; +0.61; +0.76; +0.99; +1.08.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:40, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kur noliek? konstatē faktu, pirmo braucienu zaudēja Dukurs...
neņem vērā tos puņķainos bābu pekstiņus, šie salīdzinājumi par to sasniegšanu un nesasniegšanu dzīvē ir tik smieklīgi .
Nu riktīgi bruņinieki sirdīs .
Ik pa laikam uzrodas šādi tiešību aizstāvji, neko darīt

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:43, pirms 11 gadiem
nu ir sportisti uz kuriem, ja nesanaak, nevajag ari tas samazgas liet!!

vecums nenaak viens, bet chalis vel ciinaas. pajubomu daudz ir izdarijis latvijas sportam un daudz vel izdariis, kaa treneris (cerams)

bet tad ienak pieci 8 klases skolnieki, ied**sh komentu "ko tas l**s tur visp dara", tad ir kaa ir...
maza valsts, visi dzird un zin visu, forshi nav zin kaa

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:43, pirms 11 gadiem
Modžohēds rakstīja: Pilnībā piekrītu, krievs ar katru braucienu kļūs lēnāks, jo noteikti, ka uz pirmo sliece bija nopietni samuģīta..!!!
varu saderēt, ka viņi var mierīgi pat šmaukties ar temperatūrām, cerams, ka vecais Dukurs ir klāt mērīšanas vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:43, pirms 11 gadiem
viss būs chiki!!! jūtu zeltu Dukura kaklā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:44, pirms 11 gadiem
emigrants rakstīja: Ak mēs latvieši "dirsēju" tauta! vēl ir 3 braucienu, viss vēl ir priekšā. Būs medaļas labi, nebūs - neko darīt, tāds tas sports ir. Pareizi vakar intervijā Rubenis pateica, ka "samazgas lej uz muguras par neko".
vecīt esi pārāk histērisks. Neviens jau nenoliek martinu un faktiski visi ir pārliecināti, ka vismaz sudrabs ir jāizcīna pavisam noteikti. Nedaudz pārcenties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 15:45, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Kā saka Sandis Prūsis - ir labi, ir labi
Prūsis parasti saka - ir noormāli, ir noormāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:46, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Olimpiskās spēles ir atskaite 4 gadu darbam Loģiski ka Mantgomerijs ir karalis. Viņa pilnvaras pārņems Tretjakovs- Zelts un karaļa kronis
Kaut kādi pasaules kausi nevienu īpaši neinteresē Prasta gadavošanās OS, iesildīšanās. Tie kausi un prēmijas ir patīkamas, bet tā nav galvenā sacensība.
Cerams Martins pierādīs, ka var iesaistīties reālā cīņā, jo karalis var būt tikai viens.
Tad jau Rafaela Puarē karjera ar varētu teikt, ka pagājusi tādā treniņrežīma, kausos, kuri nevienu neinteresē ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:47, pirms 11 gadiem
Pirmais brauciens nevieš optimismu attiecībā uz zeltu. Tomass jau savā līmenī, bet Tretjakovs kaut ko ir saķīmiķojis-ar kļūdiņām un tomēr tik labs rezultāts. 0,23 ir daudz vienā braucienā ja runa par dieviem līdzvērtī
giem sportistiem. 0,23 ir maz ja skaita ka priekšā vēl 3 braucieni. Pēc 1 brauciena izskatās ka Tretjakovam ir jākļūdās. Iespējams ka Martinam nebija ideālās trajektorijas, ļoti gribas cerēt ka Martins vēl var pielikt.
Uzskatu ka no 58 Latvijas sportistiem Martins visvairāk ir pelnījis to ko viņš vēlas- ZELTA medaļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:48, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tad jau Rafaela Puarē karjera ar varētu teikt, ka pagājusi tādā treniņrežīma, kausos, kuri nevienu neinteresē ?
Rafaels un Mališs ziemas spēlēs ir lielākie neveiksminieki 21.gadsimtā...

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 15:48, pirms 11 gadiem
Kaut kas jau tur nav tīrs.Krievi ir krievi

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:48, pirms 11 gadiem
Dukuram jānobrauc pirms Tretjakova un pa fikso jāpaber uz trases smiltis. Par zeltu!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:49, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Olimpiskās spēles ir atskaite 4 gadu darbam Loģiski ka Mantgomerijs ir karalis. Viņa pilnvaras pārņems Tretjakovs- Zelts un karaļa kronis
Kaut kādi pasaules kausi nevienu īpaši neinteresē Prasta gadavošanās OS, iesildīšanās. Tie kausi un prēmijas ir patīkamas, bet tā nav galvenā sacensība.
Cerams Martins pierādīs, ka var iesaistīties reālā cīņā, jo karalis var būt tikai viens.
cirvis....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:50, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Tomass brauks 15ais, Martins 19ais!
tu Armand esi uz vietas trasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:53, pirms 11 gadiem
"sasperjods" āzis tāds - noskauda.
Tevi vajadzetu nobanot, profilakses pēc !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:54, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Tretjakovs ir samēra nestabils sportists salīdzinājumā ar Mārtiņu. Bet +0.23 nav daudz lai ar 3 braucieniem samazinātu starpību
Kas ir Mārtiņš ?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:54, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmais brauciens nevieš optimismu attiecībā uz zeltu. Tomass jau savā līmenī, bet Tretjakovs kaut ko ir saķīmiķojis-ar kļūdiņām un tomēr tik labs rezultāts. 0,23 ir daudz vienā braucienā ja runa par dieviem līdzvērtī
giem sportistiem. 0,23 ir maz ja skaita ka priekšā vēl 3 braucieni. Pēc 1 brauciena izskatās ka Tretjakovam ir jākļūdās. Iespējams ka Martinam nebija ideālās trajektorijas, ļoti gribas cerēt ka Martins vēl var pielikt.
Uzskatu ka no 58 Latvijas sportistiem Martins visvairāk ir pelnījis to ko viņš vēlas- ZELTA medaļu.
Jāpiekrīt, ka 0,23 ir ļoti daudz. Tas ir pat neliels pārsteigums. Martinam jāstartē uz maksimumu, lai iedzītu. Tas, ka viņš ir pelnījis zeltu, šaubu nav. Nu jācer, ka Tretjakovam nebūs visi ideāli braucieni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:56, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Kaut ko tie karaļi var tikai mājas trasēs
Dukuram jāuzvar visur...ja grib būt karalis...vēl jau 3 braucieni.
vienu jau parādīja komponentu - jāuzlabo starts...
startā zaudēja 0.10 ...smieklīgi teikt, ka Trtejakovam mājas trase palīdz startu uzskriet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:58, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: sasperjods_K nozīmē "sasperjods kārtīgais"?
Kursa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:00, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Man pofig,kurš tur karalis un kurš nē,mani interesē medaļa - vēlams zelta krāsā
medaļa būs noteikti, tik sudraba vai varbūt zelta...neredzu lai nolaistos zemāk par 2.vietu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:02, pirms 11 gadiem
vai tad kāds par medaļu šaubījās?
zaipis rakstīja: medaļa būs noteikti, tik sudraba vai varbūt zelta...neredzu lai nolaistos zemāk par 2.vietu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:05, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: vai tad kāds par medaļu šaubījās?
domāju nē...
bet visādi sportā var būt, īpaši renē, kamaniņas tam apliecinājums....

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:06, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:09, pirms 11 gadiem
Tranquillo rakstīja: http://www.sportlemon.tv/20140214/vv52fd59f46edc01.13130150-748308.html
padies večuk, nekur nevarēju atrast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:11, pirms 11 gadiem
Mani māc bažas, ka Martins veica diez gan labu braucienu, savukārt Tretjakovam vēl ir krietni kur pielikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:15, pirms 11 gadiem
Aizdomīgi jau bija, kad Tretjakovs nepiedalijās treniņos un saprotams, ka viņš tajā trasē pa nakti gulēja, bet ticēsim un domāsim par Dukuriem, neticu, ka Tretjakovs nesalūzīs, būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:18, pirms 11 gadiem
Kaut kā bažīgi izskatās zelts, jo Martinam bij labs brauciens, un krievs fantastiski ātrs, jautājums vai vēl ir kur pielikt? Gaidam otru braucienu, ja krievs atkal uzrādīs labāko braucienu, tad ar nebūs saķerams. Bet ceru, ka Martins pieraus ar katru braucienu un pēdējajā izraus uzvaru, atšķirībā no Vankūveras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:25, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Ledus visur ir vienāds.
Pagaidām Latvijā ir velosipēdu braukšanas karalis, kurš ar bmx vizinās pelnot medaļas. Ar ragaviņām mums neviena karaļa nav.
Tad iejūdz savas karaļa ragavas un pazūdi no šejienes

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:25, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: 4,65 KOR jau starts
4 gadi un var noņemt vēl kādas 0,15.... Tretjakova starts....

Secinājums... Latvijai vajag taisīt Olimpiskās spēles

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:25, pirms 11 gadiem
desmaiziite rakstīja: Kad ir otrs brauciens?
nevis 16, bet 15 febr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:27, pirms 11 gadiem
nebrīnos, ka krievs ir pirmais. šur tur mazliet piesaldē, šur tur kaut kādu info pasniedz pirms starta un lieta darīta... amerikāņi šmaucās ar tablo, krievi mazliet gudrāk ar ledu un sliecēm.... nedomāju, ka cīņa ir godīga...
Taču vislabāk (ja neizdosies šeit) atriebties ir dominējot visos nākamjos posmos līdz nākamajai olimpiādei tā lai depresija iestājas visā skeletona pasaulē, cik Dukuri ir labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:28, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Nē.
Zeltu un karaļa kroni Tretjakovam, pārājais podiums Letiņiem, kā mazajiem brāļiem. Lai jau pastāv onkuļiem blakus uz pjedestāla, un paskatās uz īstiem karaļiem.
Es ceru , ka tev skaudība atmaksāsies ar lielu karmas devu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:30, pirms 11 gadiem
d**** ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:30, pirms 11 gadiem
solvita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:30, pirms 11 gadiem
Švaks brauciens Tomasam... Viņš zaudēja pat korejietim
Daini, kā tas ir iespējams????

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:30, pirms 11 gadiem
tomass zaudē reālas izredzes uz medaļu - Aboltiņa priecājas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:30, pirms 11 gadiem
Maksimums viena medaļa... Diemžēl.....

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:31, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: tomass zaudē reālas izredzes uz medaļu - Aboltiņa priecājas
Viņa taču ar galvu nedraudzējas... Viņa vispār saprot, kur viņa ir aizbraukusi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:32, pirms 11 gadiem
Rīmenis - "Nez no kā viņs ir priekšā...." Nez no kā?? Tomass beigas nozēlojami nobrauca....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:32, pirms 11 gadiem
Šitā beigas norakt.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:33, pirms 11 gadiem
Njā, Tomasam medaļas nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:33, pirms 11 gadiem
wtf galigi kaut ko nolazojusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:34, pirms 11 gadiem
No Deilija jau pussekunde.... Paldies Tomass par sešinieku Sočos...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:34, pirms 11 gadiem
Nevaru izturēt Rīmeni...nedod Dievs bobslejā būs Rīmenis plus Ekmanis

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:34, pirms 11 gadiem
oho, amerikānis nolaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:34, pirms 11 gadiem
kā slīd amerikāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:35, pirms 11 gadiem
inuss rakstīja: kā slīd amerikāņiem
Diez vai amerikanu slidamibai ir kads sakars ar to ka gandriz visiem 2 braucieni ir labaki, bet Tomasam ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:36, pirms 11 gadiem
Nu maksimums izskatās, ka Tomass var uz 4. vietu iet... Antuānu vēl ar diviem perfektiem braucieniem varētu nokost...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:36, pirms 11 gadiem
Tūlīt vecais Dukurs protestu rakstīs, tikai jāizdomā, par ko!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:36, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Jā, jā, jā. Visiem slīd labāk, visi tikai šmaucas, tikai godīgie Dukuri gan tā nedara, viņi tīri.
vesels esi? es k-ko teicu, ka negodīgi? bērnu dārzs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 11 gadiem
malacis!

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 11 gadiem
akal ar kļūdām martins...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: labi Dukurs nobrauca!
Sliktāk kā pirmajā braucienā,nu ja,labi

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 11 gadiem
Āboltiņa vispār nesaprot ko dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 11 gadiem
Kaut kas nav... Deiliju otrajā braucienā tik par 0,3 sekundēm apgāja... Kaut kas neiet totāli salīdzinot ar PK Posmiem... un it īpaši ar pēdējiem startiem.....

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 11 gadiem
n.emīž, Martins savu izdarīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:39, pirms 11 gadiem
Tā jau domāju

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:39, pirms 11 gadiem
Bezceris

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:39, pirms 11 gadiem
ārprāts tā mēs sagatāvojāmies 4 gadu galvenajam startam????

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:40, pirms 11 gadiem
krievs pagaidām bez variantiem abus braucienus...
gaidam rītdienu!

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:40, pirms 11 gadiem
njaa

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:40, pirms 11 gadiem
Nu diemžēl sudrabs, bet krievu pārsvars ir interesants.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 16:40, pirms 11 gadiem
Nu vot. Paeksperimentēja ar slidām.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:41, pirms 11 gadiem
Diemžēl vilšanās! Tagad žēl, ka olimpiāde nenotiek Zalcburgā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:41, pirms 11 gadiem
Pieckārtējs pasaules kausa ieguvējs, divkārtējs olimpisko spēļu vicečempions, komjaunietis, teicamnieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:42, pirms 11 gadiem
lūdzu kungi!
Apsveicu Tretjakovu ar.... To redzēsim rīt, būsim reāli, Martinam sudrabs.
Otrais brauciens parādīja to, ko negribēju redzēt- tretjakovs lido.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:42, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: medaļas sadalītas.. man tas ir pārsteigums..
nevajag teikt vēl hop, redzējām, kas notika kamaniņās ar austriešiem

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:42, pirms 11 gadiem
Apsveicu Martinu ar sudrabu, pēc 4 gadiem Korejā gan gaidām zeltu, cerams

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:42, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Malacis Tretjakovs, parādīja karaļa cienīgu sniegumu, būs īsts Mantgomerija kroņmantinieks. Tāda dominance nav redzēta. Milzīga cieņa pret šo sportistu. Neapšaubāms karalis!
Mīzala, vakar reģistrējies! Kur biji pirms tam? Slēpies alā?

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:42, pirms 11 gadiem
4 gadu galvenais starts un atkal viss darbs vējā.... Nu kā tā var???

Ja Šici visu sezonu brauc ārpus trijnieka, tad Olimpiādē viņi iebrauc medaļās, kas nozīmē, ka ir izcili sagatavojušies galvenajam 4gades startam...

Ja Dukuri skeletonā PK Posmos ir 1 un 2... Tad 4gades galvenajā startā pēc 1. diviem braucieniem ir tikai 2. un 6. vieta... Tad tā ir nekāda gatavība pašām svarīgākajām sacensībām!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:42, pirms 11 gadiem
Es neteiktu, ka viss ir izšķirts. Martins ir pierādījis, ka spēj būt arī tik ļoti pārāks. Tiesa gan, Soču trase un priekšā krievs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
Mierinājums, ka nākošā olimpiāde Korejā!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
South Jabulani rakstīja: 4 gadu galvenais starts un atkal viss darbs vējā.... Nu kā tā var???

Ja Šici visu sezonu brauc ārpus trijnieka, tad Olimpiādē viņi iebrauc medaļās, kas nozīmē, ka ir izcili sagatavojušies galvenajam 4gades startam...

Ja Dukuri skeletonā PK Posmos ir 1 un 2... Tad 4gades galvenajā startā pēc 1. diviem braucieniem ir tikai 2. un 6. vieta... Tad tā ir nekāda gatavība pašām svarīgākajām sacensībām!!!!
Nosodīt nevajag, varbūt ir lietas, kas nav atkarīgas no viņiem, zinot krievus.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Pie visa vainīga Āboltiņa,rudā lapsa
tieši 'ta !

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Apsveicu Martinu ar sudrabu, pēc 4 gadiem Korejā gan gaidām zeltu, cerams
nebūs, jo tretjakovs ies tikai uz augšu

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
ja rīt Tretjakovs smagi neiebortēsie, tad rīit izskatās būs sēru diena Latvijā! katastrofa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
Bļāviens,tas krievs!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
Smiekligi, ka sudrabs ir izgashanas

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Martins Dukurs Alexander Tretiakov 1.4 - 2.75
AIJ AIJ AIJ cik saldi varēja TOTO izcelt.
bet neizcēli, tā vietā muterei uz kakla dzīvo.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Apsveicu Martinu ar sudrabu, pēc 4 gadiem Korejā gan gaidām zeltu, cerams
Korejā arī būs mājinieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
South Jabulani rakstīja: 4 gadu galvenais starts un atkal viss darbs vējā.... Nu kā tā var???

Ja Šici visu sezonu brauc ārpus trijnieka, tad Olimpiādē viņi iebrauc medaļās, kas nozīmē, ka ir izcili sagatavojušies galvenajam 4gades startam...

Ja Dukuri skeletonā PK Posmos ir 1 un 2... Tad 4gades galvenajā startā pēc 1. diviem braucieniem ir tikai 2. un 6. vieta... Tad tā ir nekāda gatavība pašām svarīgākajām sacensībām!!!!
Šiciem tur nekāda konkurence nav. Pietam divniekos krieviem nav normālas ekipāžas. Šeit krievs ir vadībā un otrs vēl priekšā Tomasam. Nevajag muldēt. Šici vnk kā slotas kāts divos braucienos izšāva, četros un ar krievu divnieku priekšā tas nekad nenotiktu, nekad!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
vietējie kangari tomēr ir vēl riebīgāki par pretiniekiem... nu ko var nolikt Dukurus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
Nē, šos komentārus nav iespējams lasīt. Cik daudz naida ir mūsu cilvēkiem...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
Cik negodīgi, tomēr, ka atļauj mājniekiem trenētnies savā trasē, kur piedalās visi sportisti, lai jau Tretjakovs papriecājās, tāpat pasaules čempī viņš ir apaļš nulle.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
Te nu laikam Mārtinam un Tomasam jānovēl veiksme, tāda kā Šiciem. Bez veiksmes būs grūti uzvarēt.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Nu rīt vēl 2.braucieni,abiem brāļiem jāpievelk klāt
Pa daudz, 0,6 tik īsā trasē, tad krievam ir jākrīt lai atspēlētu tādu pārsvaru, kas ir neiespējami.
Slēpts komentārs: South Jabulani

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
''Zinot krievus''? Ko tad tu par viņiem tādu zini?
One Man Show! rakstīja: Nosodīt nevajag, varbūt ir lietas, kas nav atkarīgas no viņiem, zinot krievus.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
pa smuko Lielisks brauciens, godam palielināts pārsvars pār 3.vietu! Skaidrs, ka 1.vieta ir pilnīgi nereāla. Tretjakovs tur jau var braukt ar kājām pa priekšu.

Gan jau no tiem 200'000€ kādreiz arī paņems psihologu. Sapratīs, ka vajag.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
martins galigi saslucis izskatijas pec brauciena

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nosodīt nevajag, varbūt ir lietas, kas nav atkarīgas no viņiem, zinot krievus.
pietiek jau ar to, ka tretjakovam ir bijusi pavisam cita iespēja treniņiem OS trasē

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Nu labi,vel jau ir iespējas,es ticu,ka Martinam izdosies.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
kā saka manā pusē:
Nāni gaters

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Tā. Hokejs - check, skeletons - check... Nākamais - Gulbis?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
nja trasē te braukšanā nav pārsvara. rādītājs, ka Tomass stabili atpaliek no amerikāņiem, kuriem visu sezonu brauca priekšā - tātad nav tikai krievu māju priekšrocība.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nu labi,vel jau ir iespējas,es ticu,ka Martinam izdosies.
Pjenčanā

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Kāpēc mūsējiem neslīd kamanas, tiešām neko labāku nevarēja piemeklēt????????

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Treķakovs nenoķerams. Galvenais lai aiz pārlieki daudz Martins neriskē un nepazaudē sudrabu.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Tomēr krievs.... ehhh, šķiet otro reizi MArtinam ar sudrabu būs jāsamierinās. Tretjakovs pussekundi rīt neatdos, ja OS notiktu kur citur, tad vēl būtu cerība. Lai gan ticēsim līdz beigām - Vankūverā arī Martins bija pārliecinoši priekšā Montgomerijam, bet kas notika beigās? Tomasam arī jāturpina cīnīties, līdz bronzai ar tā pati pussekunde, nereāli noķert nav! Turās!!!

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
M rakstīja: Nākamais - Gulbis?
vata jau neiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Viss Martina 4 gadu darbs vējā

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: pa smuko Lielisks brauciens, godam palielināts pārsvars pār 3.vietu! Skaidrs, ka 1.vieta ir pilnīgi nereāla. Tretjakovs tur jau var braukt ar kājām pa priekšu.

Gan jau no tiem 200'000€ kādreiz arī paņems psihologu. Sapratīs, ka vajag.
kādu tur psihologu? Viņš uztaisīs vēl ātrākas kamanas?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
Viņam jau pašam ar žēl, ka nav zelta, domājiet, ka mums ir žēl? Man liekas, ka viņš iekšā vienkārši vārās šobrīd. Bet nu medaļa ir medaļa , kas arī ir labi

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:46, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Mīzala, vakar reģistrējies! Kur biji pirms tam? Slēpies alā?
divreiz mini, kas tas Verot ir patiesībā
Maxvellu redzi?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:46, pirms 11 gadiem
bet mums būs 3 medāļi, kas to būtu domājis
kas zin, ko Osis izvilks vēl
Ir ļoti laba Olimpiskā spēle

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:46, pirms 11 gadiem
Abi krievi vienā virāžā baigi uzrāva augšā gandrīz pie dēļiem, ar to vietu arī pārsvars pieauga jūtamāk.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:46, pirms 11 gadiem
Nu Gulbis - check var sanākt tikai ar 1-6, 2-6. Nevelk uz to pēc redzētā. Zaudēt top3 tenisistam nav baigais kauns
M rakstīja: Tā. Hokejs - check, skeletons - check... Nākamais - Gulbis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:46, pirms 11 gadiem
protams daudzi teiks, ka arī sudrabs ir labs - forši, bet man vairāk interesē ko pats Martins domā - un esmu drošs, ka viņam sudrabs pēc 4 gadu smaga darba un dominances vairs nav prieka avots ..

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:46, pirms 11 gadiem
neliekuļojot teikšu, ka sudrabs patiesi būs milzīga vilšanās un prieku man nesagādās. Biju ļoti sacerējies ieraudzīt divus brāļus uz pjedestāla. Bet nu Tomass labi ja tiks top5 + Martinam būs jābūt kosmonautam lai mājnieku pārspētu ar handikapi 0,56 ...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:47, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: vata jau neiet?
Vēl ne. Berdihs ilgi Janoviču mocīja, kamēr nomocīja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:47, pirms 11 gadiem
kādā ziņā?
fruttto rakstīja: Tu tipa troļļo Martinu?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:47, pirms 11 gadiem
ficuks rakstīja: Tomēr krievs.... ehhh, šķiet otro reizi MArtinam ar sudrabu būs jāsamierinās. Tretjakovs pussekundi rīt neatdos, ja OS notiktu kur citur, tad vēl būtu cerība. Lai gan ticēsim līdz beigām - Vankūverā arī Martins bija pārliecinoši priekšā Montgomerijam, bet kas notika beigās? Tomasam arī jāturpina cīnīties, līdz bronzai ar tā pati pussekunde, nereāli noķert nav! Turās!!!
Nu ja skatāmies nākotnē uz Koreju.... tad neko labu tur neredzu... Re, korejietis jau 2. braucienā Tomasu uzvarēja... nemaz nerunājot par startu, kur drīz viņs arī MARTINAM ieliks!!

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:47, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: bet mums būs 3 medāļi, kas to būtu domājis
kas zin, ko Osis izvilks vēl
Ir ļoti laba Olimpiskā spēle
Par ko tev banu iedeva?

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:47, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tu tipa troļļo Martinu?
Bērziņš ,liekas, pēdējās dienās reti kad ir bijis skaidrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:47, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nu Gulbis - check var sanākt tikai ar 1-6, 2-6. Nevelk uz to pēc redzētā. Zaudēt top3 tenisistam nav baigais kauns
Top 3 nē, bet Del P. ir tikai ceturtais

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:48, pirms 11 gadiem
mrPO rakstīja: neliekuļojot teikšu, ka sudrabs patiesi būs milzīga vilšanās un prieku man nesagādās. Biju ļoti sacerējies ieraudzīt divus brāļus uz pjedestāla. Bet nu Tomass labi ja tiks top5 + Martinam būs jābūt kosmonautam lai mājnieku pārspētu ar handikapi 0,56 ...
Tikai Tretjakova rupja kļūda, jeb kritiens var ļaut Martinam apstegt viņu. Martinam tā īsti nav kur atvinnēt, jo slīd labi

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:48, pirms 11 gadiem
Nemāki fanot un just līdzi Latvijas sportistiem? reģistrējies apollo/tvnet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:48, pirms 11 gadiem
Kādu tev vēl minūti?????

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:48, pirms 11 gadiem
Diemžēl startā atpaliek Martins jau 0.21 sekundes un neslīd arī abiem Dukuriem tik labi lejā kā parasti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:48, pirms 11 gadiem
Teju minūti

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:49, pirms 11 gadiem
Kāds varbūt var paskaidrot - vai treneris var pārkāpt pāri starta ieskrējiena dēlīm kad sportists aizskrējis??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:49, pirms 11 gadiem
M rakstīja: Tūlīt vecais Dukurs protestu rakstīs, tikai jāizdomā, par ko!
Vienīgā cerība sarunāt, ka nomēra vienādu laiku summā ; )
Kā mēs zinām par ko Pūtins un Bērziņš runāja!!??
: )
Brīdinu, ka šis ir joks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:49, pirms 11 gadiem
ā, toč Wawrinka tak vinnēja Okeānijā, piemirsu.
M rakstīja: Top 3 nē, bet Del P. ir tikai ceturtais

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:49, pirms 11 gadiem
ļoti liela vilšanās!
nafig visas iepriekšējās uzvaras,ja olimpiādē atkal dziļš minets?!da nu na...!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:49, pirms 11 gadiem
Bet nu jā, neesam cūkas, jebkura medaļa būs gods Latvijai, kautgan jebkurš normāls cilvēks vēlēs Dukuriem augstākās vietas par ieguldīto darbu un ciklā parādīto rezultāu dēļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:50, pirms 11 gadiem
DOPINGS, un nekas vairak tretjakam. plus miljons reizu tur braucis luk ta

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:50, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Atveriet tak acis beidzot - nu nav pilnīgi nekādu izredžu dabūt zeltu.Jāpriecājas arī par sudrabu,lai gan tā smeldze sirdī ir tik un tā.
man nav smeldze
es zināju, ka tā notiek ar Noinerēm, Forsbergām u.c. PK varoņiem
esmu starā par 3 blēkiem

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:50, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: protams daudzi teiks, ka arī sudrabs ir labs - forši, bet man vairāk interesē ko pats Martins domā - un esmu drošs, ka viņam sudrabs pēc 4 gadu smaga darba un dominances vairs nav prieka avots ..
Tas pats kas Ščerbatiham bronza. Pekinā. Tas ir zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:50, pirms 11 gadiem
0.56sec ir teju sekunde?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:50, pirms 11 gadiem
Tā desmitdaļa startā dod 0.25 beigās, tātad 2 desmitdaļas, tas jau ir 0.5 beigās. Ja Dukurs konstanti zaudēs startā 1 desmitdaļu, tad beigās tā jau būs 1 sekunde . Trase ir īsa un nav sarežģīta, krievam zelts , ko lai tur padara, neko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
edmunds777 rakstīja: DOPINGS, un nekas vairak tretjakam. plus miljons reizu tur braucis luk ta
miljons minušu ir 20 000 h aptuven
20000 h ir aptuveni 100 diennaktis

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
NEGODIGI
ka tam rudajam pirms 4 gadiem paveicas , tā šitam matainajam kjemam .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
virsrakstā jau minūte, nevis sekunde
DeepDish rakstīja: 0.56sec ir teju sekunde?

  -4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
Martins bez ragavām brauca lejā? ';

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
Nu už ļoti gribētos ticēt,ka šeit notiek godīga,sportiska cīņa, bet zinot ka Vankūverā Montgomerijam kā mājiniekam Bosbsleja un skeletona federācija atļāva izcīnīt zeltu ne ar tiem sportiskākiem paņēmieniem, tad arī šeit ............................

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
South Jabulani rakstīja: 4 gadu galvenais starts un atkal viss darbs vējā.... Nu kā tā var???

Ja Šici visu sezonu brauc ārpus trijnieka, tad Olimpiādē viņi iebrauc medaļās, kas nozīmē, ka ir izcili sagatavojušies galvenajam 4gades startam...

Ja Dukuri skeletonā PK Posmos ir 1 un 2... Tad 4gades galvenajā startā pēc 1. diviem braucieniem ir tikai 2. un 6. vieta... Tad tā ir nekāda gatavība pašām svarīgākajām sacensībām!!!!
To laikam var pateikt tikai latvietis.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
Murgs! Visu laiku pk posmos vinnēt un olimpiādē urļikam atdot zeltu?! Fail,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:52, pirms 11 gadiem
Bet Darja, mana mīlestība, nepieviļ

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:52, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Diemžēl neuzminēji Maxvell ir liels Dukuru atbalstītājs
Bet es esmu par labākajiem, neskatoties uz karogu. Ja esi labākais, tad parādi to trasē, tāda iespēja ir reizi 4 gados Dziedāt varēs pēctam
Jā Jā, mazais nūģabērn

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:52, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: yep
nekorekti salīdzināt
tur bija LOK vaina, ka tik organizatoriskā sarežģītā sporta nebija otra trenera
Otrs Šcerbis nebija tāds līderis, lai paziņotu, ka 2.v man būs bez maz izgāšanās

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:52, pirms 11 gadiem
Virsraksts- "M.Dukurs pirms pēdējiem braucieniem no Tretjakova atpaliek teju minūti"

Nu, ja MINŪTI, tad atvinnēt nereāli!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:52, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Bet nu jā, neesam cūkas, jebkura medaļa būs gods Latvijai, kautgan jebkurš normāls cilvēks vēlēs Dukuriem augstākās vietas par ieguldīto darbu un ciklā parādīto rezultāu dēļ
vienkārši sudrabs Latvijai - lieliski / konkrēti sudrabs Martinam - vilšanās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
Liela daļa tā saucamo "līdzjutēju"ir cūkas,pretīgas cūkas (prasās rupjāki vārdi,bet tad izdzēsīs komentāru)!Cik ļooti daudzas pasaules valstis laimē čurātu biksēs par sudrabu (līdzīgi kā mēs kamaniņās par bronzu),bet te tādus debilismus raksta,ka pretīgi paliek...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
Žēl gan bet sudrabs jānotur. Kā jau daudzi rognozēja 2 un 4, labākajā gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
kas tie par virsrakstiem?kādu minūti? un pat ne sekundi!! Druvieti labo fiksi kļūdu, kamēr LV tevi nav izraidījusi uz Sibīriju-))))

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
Virsraksts... Facepalm.

+0.56= Teju minūti? Āksts.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
M.Dukurs pirms pēdējiem braucieniem no Tretjakova atpaliek teju minūti

labs virsraksts...

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
ja jau nosaukums šāds - "M.Dukurs pirms pēdējiem braucieniem no Tretjakova atpaliek teju minūti"

tad izskatās ka viņš uz pakaļas šļūc lejā

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Diemžēl neuzminēji Maxvell ir liels Dukuru atbalstītājs
Bet es esmu par labākajiem, neskatoties uz karogu. Ja esi labākais, tad parādi to trasē, tāda iespēja ir reizi 4 gados Dziedāt varēs pēctam
Skola beidzas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 16:54, pirms 11 gadiem
Gatis Druvietis- Galvā kaut kas nav okey? Tur pat nav tuvu līdz sekundei. Mazāk dzert darba laikā

  -4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:54, pirms 11 gadiem
Druvietis Tretjakova domubiedrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:54, pirms 11 gadiem
kas uz citiem saka, tam uz mēles .aka
sansid rakstīja: Liela daļa tā saucamo "līdzjutēju"ir cūkas,pretīgas cūkas (prasās rupjāki vārdi,bet tad izdzēsīs komentāru)!Cik ļooti daudzas pasaules valstis laimē čurātu biksēs par sudrabu (līdzīgi kā mēs kamaniņās par bronzu),bet te tādus debilismus raksta,ka pretīgi paliek...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:54, pirms 11 gadiem
Žēl, ka tāds pārsvars pār Martinu, bet tas bija gaidāms, ka krievi būš labi piebraukuši savu trasi.
Bet joprojām nebeidz pārsteigt sportacentra rakstu autori - 0.56 skaitās "teju sekunde"?? Un labi, ka vismaz minūti pārlaboja par sekundi. Ļoti gaidu, kad saruks tik rupjo kļūdu skaits autoru izpildījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:54, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: vienkārši sudrabs Latvijai - lieliski / konkrēti sudrabs Martinam - vilšanās
ļauj man sameklēt kautko pozitīvu šajā sakarā , negrauj manas cerības ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:54, pirms 11 gadiem
ES SKAIDRI UN GAIŠI REDZĒJU! Viņi pielieto guļošo policistu metodi! Kad brauc konkurenti, pēc ieskrējiena paceļ ledu un nokrata pretiniekus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
Cerams ka rīt Tretjakovs kādu lielu kļūdu pieļaus tad Martinam iespēja ir dabūt zeltu

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
Virsraksts: "M.Dukurs pirms pēdējiem braucieniem no Tretjakova atpaliek teju minūti"
Autors īsts skeletona speciālists

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: To laikam var pateikt tikai latvietis.
Nu bet ja salīdzinām Šicu tendences un Dukuru tendences... Sezona un Olimpiāde.. Šici Pk Posmos ārkārtīgi reti ir uz pjedestāla.... Bet Olimpiādē uz pjedestāla ir patstāvīgie klienti... Dukurs Pk Posmos jau ir bez maz iezīmējis 1. vietu.. Tad Olimpiādē 2. vieta ir vērtējama kā izgāšanās...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
ASK Rulzzz rakstīja: Skola beidzas!
Un mammīte pankūciņas uzcepa lai mazais paipuisīts var atkal sēsties pie kompjūteriņa

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
vēl neliela cerība uz bobsleju.
fruttto? rakstīja: Viss atlicis uz Rastiju,tam ir jātiek vismaz 6niekā masiniekā,lai Soči neliktos izgāšanās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
Nebūs zelts skeletonā neko darīt gan pārdzīvosimNeizmirsīsim kad vēl rīt ir biatlons kur Andrejs ies uz pilnu banku un var parādīt visādus brīnumus!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:56, pirms 11 gadiem
Virsraksta autors galvu kkur iespiedis! Tāpat kā tā daļa, kas te brēkā par izgāšanos un nesagatavošanos startiem - jūs vispār domājat, kad runājat!? Vājprāts!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:56, pirms 11 gadiem
Hokeja skatīšanās un alus raksta autoru drusku pabojājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:56, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un mammīte pankūciņas uzcepa lai mazais paipuisīts var atkal sēsties pie kompjūteriņa
Ta izskatas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:56, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Abas medaļas tika uzdāvinātas principā !
Dukuru zelta un bronza?
beidz...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:57, pirms 11 gadiem
South Jabulani rakstīja: Nu bet ja salīdzinām Šicu tendences un Dukuru tendences... Sezona un Olimpiāde.. Šici Pk Posmos ārkārtīgi reti ir uz pjedestāla.... Bet Olimpiādē uz pjedestāla ir patstāvīgie klienti... Dukurs Pk Posmos jau ir bez maz iezīmējis 1. vietu.. Tad Olimpiādē 2. vieta ir vērtējama kā izgāšanās...
Būtu Šiciem tāds "Demčenko" arī divniekos, mēs vēl joprojām būtu tikai cerībās.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:57, pirms 11 gadiem
eikoninsh rakstīja: NEGODIGI
ka tam rudajam pirms 4 gadiem paveicas , tā šitam matainajam kjemam .
njā, rudais šogad vispār titulu neaizstāv

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:57, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Abas medaļas tika uzdāvinātas principā !
ka uzdavinatas? kas tad viniem uzdavinaja? ja konkurenti neiztureja spriedzi, tad tgd tas saucas uzdavinaja? Idi.. bars!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:58, pirms 11 gadiem
Martins pret Tretjakovu
1.brauciens: +0.10; +0.16; +0.22; +0.26; +0.24; +0.23
2.brauciens: +0.11; +0.19; +0.22; +0.22; +0.27; +0.33
Pārsvars par 3.vietā esošo Deiliju Martinam gan ir jau 1.03 (!) sekunde. Tretjakovs LIDO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:59, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Martins Olimpiādē uz pjedestāla āri ir pastāvīgs klients!
Tu saproti lietas?? Pjedestāls... un konkrēti 1. vietas podests...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:59, pirms 11 gadiem
mikedexter1 rakstīja: vēl neliela cerība uz bobsleju.
neliela lol Melbardis viens no galvenajiem favoritiem 4niekos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:00, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Pierādījumus galdā!Savādāk mēs te visi varam teikt,ka krieveļi šmaucās.Kas tu domā,ka Dukurs ļaus kādam šmaukties?
Par Montgomeriju vislabākais pierādijums ir tas, ka ne pirms Vankūveras OS ne arī pēc tam, viņš ne tuvu nebija starp pasaules klases Top braucējiem.
Par šīm OS izteicos tikai minējuma formā, jo ja jau Vankuverā pievēra acis uz mājinieka ņedarbiem, tad kur ir pārliecība, ka tas nenotiek arī Sočos. vel jo vairāk,ka nevienam nav noslēpums Ivo Ferriāni (FIBT prezidents) simpātijas pret krieviem.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:00, pirms 11 gadiem
lol
v5_karstgalvis rakstīja: neliela lol Melbardis viens no galvenajiem favoritiem 4niekos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:00, pirms 11 gadiem
38 M.Dukurs pirms pēdējiem braucieniem no Tretjakova atpaliek teju minūti

Kādu MINŪTI???

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:01, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tev DR simbols avatarā,tātad runāt ar tevi ir maz jēgas
Ej uzspele contra strike, kamer mammite nav nodzenusi nost no datora!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:02, pirms 11 gadiem
darel.bah rakstīja: trekjakovs monstraali nobrauca, bet nu vins visu gadu tur ir eedis dirsis un guleejis, tad ko var gribeet!
Pirmo diezgan netīri, it sevišķi beigu daļu.....Tik pārsvars šamam sadila tik pa dažām simtdaļām!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:02, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Druvieti vispār nahrenizēt vajag no SC,profesionāls žurnālists nevar tādus murgus rakstīt
tevi vajag nahrenizet no tejienas!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:02, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: startā jā
un finisa. bukjiem 4 izteikti favoriti - Holkombs, Arndts, Zubkovs un Melbardis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par Montgomeriju vislabākais pierādijums ir tas, ka ne pirms Vankūveras OS ne arī pēc tam, viņš ne tuvu nebija starp pasaules klases Top braucējiem.
Par šīm OS izteicos tikai minējuma formā, jo ja jau Vankuverā pievēra acis uz mājinieka ņedarbiem, tad kur ir pārliecība, ka tas nenotiek arī Sočos. vel jo vairāk,ka nevienam nav noslēpums Ivo Ferriāni (FIBT prezidents) simpātijas pret krieviem.
Martins stabili startu zaudē krievam pirmajā 0.10, otrajā 0.11...
varbūt pietiek sazvērestības meklēt krievos un meklēt kaut kur citu vainu...
kamanu karaļi vācieši arī Sočos bija karaļi...
vēl jau rīt divi braucieni, kaut kādas cerības paliek...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par Montgomeriju vislabākais pierādijums ir tas, ka ne pirms Vankūveras OS ne arī pēc tam, viņš ne tuvu nebija starp pasaules klases Top braucējiem.
Par šīm OS izteicos tikai minējuma formā, jo ja jau Vankuverā pievēra acis uz mājinieka ņedarbiem, tad kur ir pārliecība, ka tas nenotiek arī Sočos. vel jo vairāk,ka nevienam nav noslēpums Ivo Ferriāni (FIBT prezidents) simpātijas pret krieviem.
Diemžēl, ja tā vienkārši paskaitļo... stabili lielākā daļa ir nopelnīta godam.
Jo, padomā
1) +0,21 startos
2) uz tik pārliecinoši labāku startu, ātrums trases augšā Tretjakovam daudz lielāks, uz ko, vai tik vēl kads VISMAZ 0,2 abos braucienos kopā nenāk vēl Tretjakovam par labu.
3) tad var pieņemt, ka kāds 0,45 jāatzīst, ka paņemts godam un ja arī kāda desmitdaļa ir ar kkādu šmaukšanos tad tikai desmitdaļa

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:04, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Zelts ir viss. Sportā sudrbs ir zaudējums.
2 miljonu valstij ar švaku ekonomiku pat bronza ir milzīgs panākums. Priecāšos par jebkura kaluma medaļu. Krieviem gan "zaudējumu" neviens nepiedos.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:04, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Aizdomīgi, ka viņš vienmēr paņem tā startu...neticu krieviem, neticu!
Nekas pārsteidzošs jau tas nav , krievs ir fiziski spēcīgāks par Martinu, 9/10 gadījumiem startā viņš ir ātrāks, ja viņam ir labākā fiziskā forma. Braukšanā gan šis nebija tik labs, bet, ka tev ir atļauts piebraukt trasi tik reizes cik tu gribi, tad viņš to arī izdarīja, par tehniku nerunāsim, jo tas ir labākais , ko par naudu vispār var nopirkt. Rezultātā- zelta medaļas. Varam jau raudāt cik gribam, bet lietas būtību tas nemaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:05, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Aizdomīgi, ka viņš vienmēr paņem tā startu...neticu krieviem, neticu!
Nuja,pēc tavām domām krievi visās trasēs kaut ko ķimiķo,jo Trejakovs gandrīz vienmēr startu paņem visātrāk.Droši vien pakurina uguni trases sākumā ))))

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:05, pirms 11 gadiem
smirdīgie krievi acīmredzami šmaucas bet tas jau iepriekš bija zināms, viņi tikai paši sevi apkauno. kur var startā būt -0.3s, tas nav iespējams

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:05, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 2 miljonu valstij ar švaku ekonomiku pat bronza ir milzīgs panākums. Priecāšos par jebkura kaluma medaļu. Krieviem gan "zaudējumu" neviens nepiedos.
Labi labi ekonomikas doktor, par taviem pētījumiem attiecībā uz šībrīža valsts saimniecību varam padiskutēt. Tu neietekmējies no maigās varas spiediena un būs labi .

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:05, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Montgomerijs brauca savā mājas trasē.Siguldā brāļiem arī būtu mega pārsvars pār konkurentiem.Tu pievērs vēl vienam ārkārtīgi svarīgam faktam uzmanību......starta ieskrējienam......tur nekādi nav iespējams šmaukties.
Kā nav? Dopings...

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Martins stabili startu zaudē krievam pirmajā 0.10, otrajā 0.11...
varbūt pietiek sazvērestības meklēt krievos un meklēt kaut kur citu vainu...
kamanu karaļi vācieši arī Sočos bija karaļi...
vēl jau rīt divi braucieni, kaut kādas cerības paliek...
Tikai, neskatoties uz startu, Tretjakovs citos posmos zaudējis ir braukšanā un arī tehnikā, tapēc, šodien, kad tehnbika slīd labāk kā parasti un brauc bez kļūdām, parādās starta pārsvars, kurš citās trasēs tiek atspēlēts. kāds paliek sausais atlikums? Tretjakova uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:06, pirms 11 gadiem
būs viss jāatliek uz Koreju, tur vismaz daudz maz godīga apēle, diez vai kāds korejietis pat pa 4 gadiem spēs tā uzkačāt skillus, lai spētu sacensties par zeltu, pat ja cīņa notiek mājas trasē... bet nutie atkal ir 4 gari gadi, Martinam vēl paša gadi atļaus, Tomasam gan jau būs grūti

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:06, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Ja arī ko spēlēju,tad litrabolu un šodiena nav izņēmums,iemesls ir
Kartejais alkoholikis! Nu ja, jo no skolas tagad divas brivas dienas!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:06, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Labi labi ekonomikas doktor, par taviem pētījumiem attiecībā uz šībrīža valsts saimniecību varam padiskutēt. Tu neietekmējies no maigās varas spiediena un būs labi .

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:07, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tāpēc labākie/interesantākie sporti ir tie,kur viss nav atkarīgs no tehnikas,bet gan no garīgā un fiziskā stāvokļa
Jā, bet redzi, šitam krievam ir arī fiziskais un garīgais stāvoklis , vēl jau 2 braucieni priekšā, bet nu, lai zaudētu tādu pārsvaru viņam ir vai nu jākrīt vai jābrauc atmuguriski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:07, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, bet redzi, šitam krievam ir arī fiziskais un garīgais stāvoklis , vēl jau 2 braucieni priekšā, bet nu, lai zaudētu tādu pārsvaru viņam ir vai nu jākrīt vai jābrauc atmuguriski.
jākrīt, variantu nav, atmuguriski neatļauj noteikumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:08, pirms 11 gadiem
Brāļiem ir uzdevums - abiem rīt pa pussekundei jāatspēlē! Lai veicas rīt!!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:08, pirms 11 gadiem
quizzical rakstīja: Virsraksts: "M.Dukurs pirms pēdējiem braucieniem no Tretjakova atpaliek teju minūti"
Autors īsts skeletona speciālists
Un šī minutē acīmredzot ir piešķirta par sodu garām aizšautajam merķim

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:08, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, bet redzi, šitam krievam ir arī fiziskais un garīgais stāvoklis , vēl jau 2 braucieni priekšā, bet nu, lai zaudētu tādu pārsvaru viņam ir vai nu jākrīt vai jābrauc atmuguriski.
Martinam jaaziet ciemos ar pudeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:08, pirms 11 gadiem
toties baltkrieviem atkal sagādāti svētki . patiess prieks

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:08, pirms 11 gadiem
Nu te daži ir pilnīgi idioti vai viņiem maksā, kāda jēga nolikt savējos, tas ka Tretjakovs visu gadu ir braucis tajā trasē un tik startu uzlabojis, lai tik šeit vienreiz vinnētu , un USA cik naudas sabāzuši tehnikā. Labi, ka vispār te kādu medaļu dabūsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:09, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Martins stabili startu zaudē krievam pirmajā 0.10, otrajā 0.11...
varbūt pietiek sazvērestības meklēt krievos un meklēt kaut kur citu vainu...
kamanu karaļi vācieši arī Sočos bija karaļi...
vēl jau rīt divi braucieni, kaut kādas cerības paliek...
Es tiešām nemeklēju kaut kādas atmazkas. Vienkārši izteicu cerības, ka viss ir tiešām Fair Play. Atceries,ka pagājušā (2012/2013. sezona) beidzās ar pamatīgu skandālu,kurā bija iesaistīti krievi un Ivo Ferriāni.
Zini, man neviens neiestāstīs,ka sportists, kurš vairāk kā piecus gadus ir pasaules Top braucējs, kuram šīs jau ir otrās OS, pēkšņi netur spriedzi. Dukurs arī PK posmos regulāri zaudēja Tretjakovam startā, bet tas viņam netraucēja tik pat regulāri visu to ar atliektiem galiem atvinēt braucienā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:09, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Labāk palikt otrajam cīnoties,nekā uzvarēt,ja pretinieks krīt
Mjā, priecāties Tu laikam esi spējīgs tikai par Rus sportistiem. To jau sen var manīt

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:10, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Labi labi ekonomikas doktor, par taviem pētījumiem attiecībā uz šībrīža valsts saimniecību varam padiskutēt. Tu neietekmējies no maigās varas spiediena un būs labi .
Es jau nesaku, ka ekonomika neatveseļojas un nav vērojama izaugsme. Izaugsme vienkārši lielai daļai nav jūtama. Toties šobrīd ir īstais brīdis, lai attīstītu/uzsāktu biznesu. Savukārt "maigā vara" ir realitāte, kura spiež ne tikai morāli, bet arī fiziski.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:10, pirms 11 gadiem
Kaut kā liekas, ka Martins ar Tomasu tik ''paostija gaisu'' un nobrauca stabili, bet tajā pašā laikā krievs izšāva tā pamatīgi kuli.
Neko darīt - rīt redzēsim vai man taisnība vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:10, pirms 11 gadiem
crusader rakstīja: Nu te daži ir pilnīgi idioti vai viņiem maksā, kāda jēga nolikt savējos, tas ka Tretjakovs visu gadu ir braucis tajā trasē un tik startu uzlabojis, lai tik šeit vienreiz vinnētu , un USA cik naudas sabāzuši tehnikā. Labi, ka vispār te kādu medaļu dabūsim.
tie tak kvekšķi no austrumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:11, pirms 11 gadiem
Jušķāni nav par ko aizstāvēt 222 un dnf

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 17:11, pirms 11 gadiem
to rudo vāveri tiešām no trases vajadzētu aizvest - kaut kur paslēpot vai uz pirtiņu pie Putina, viņai tak sejā rakstīts, ka neko nesaprot, tik sit plaukstas un smaida ka dura...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:11, pirms 11 gadiem
Treķakova priekšrocības mājas trase un tas starta skrejceļs, kurā var trenēties tikai mājinieki. Būsim atklāti, spēles notiktu citur, ne tuvu nebūtu tur, kur viņš ir tagad, ar tāda laika starpību priekšā Martinam. Žēl Tomass, peģestāls lēnam aizbrauc, tomēr, grūti būs no sestās pozīcijas uzlēkt uz trešo, ja nu vienīgi padodas izcili braucieni un pretiniekiem nepaveicās tik ļoti. Visvairāk jau satraukums par Martinu, vēlu viņam zeltu, sudrabs jau bija, būs jāpacīnās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:11, pirms 11 gadiem
kāda nu šmaukšanās - startā tretjakovs labāks, pirmajā braucienā abi nokļūdījās, otrajā tikai martins bikiņ nokļūdījās(atkārtojumā dikti labi varēja redzēt), turklāt vienu virāžu tretjakovs brauc pa stipri augstāku trajektoriju nekā martins(acīmredzot ir piebraucis). diemžēl izskatās, ka tretjaovs dikti jau nu labi jūtas šajā trasē.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:11, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: pieauga tikai...
Pirmajā braucienā:
+0.22 +0.26 +0.24 +0.23,dila bet nedaudz!
Kā Tomass nokļūdījās otrajā braucienā tā uzreizi par 3 desmitdaļām pietuvojās Rommela laikam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tiešām nemeklēju kaut kādas atmazkas. Vienkārši izteicu cerības, ka viss ir tiešām Fair Play. Atceries,ka pagājušā (2012/2013. sezona) beidzās ar pamatīgu skandālu,kurā bija iesaistīti krievi un Ivo Ferriāni.
Zini, man neviens neiestāstīs,ka sportists, kurš vairāk kā piecus gadus ir pasaules Top braucējs, kuram šīs jau ir otrās OS, pēkšņi netur spriedzi. Dukurs arī PK posmos regulāri zaudēja Tretjakovam startā, bet tas viņam netraucēja tik pat regulāri visu to ar atliektiem galiem atvinēt braucienā.
Ne velti sis saucas tehniskais sporta veids, pat ja krievam ir kkada super smere, ar friciem un kamaninam nemaz nevar salidzinat, un kamer ir si atstarpe starta tikmer runas par kko negodigu ir pilnigi nevieta, saubos vai intervijas ar Dukurs vares pateikt ka nobrauca maksimali labi abus braucienus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tiešām nemeklēju kaut kādas atmazkas. Vienkārši izteicu cerības, ka viss ir tiešām Fair Play. Atceries,ka pagājušā (2012/2013. sezona) beidzās ar pamatīgu skandālu,kurā bija iesaistīti krievi un Ivo Ferriāni.
Zini, man neviens neiestāstīs,ka sportists, kurš vairāk kā piecus gadus ir pasaules Top braucējs, kuram šīs jau ir otrās OS, pēkšņi netur spriedzi. Dukurs arī PK posmos regulāri zaudēja Tretjakovam startā, bet tas viņam netraucēja tik pat regulāri visu to ar atliektiem galiem atvinēt braucienā.
ko darīt, ja netur spriedzi? tomēr spiediens kolosāls uz Martinu!
biatlonā Puarē un tev tuvā tramplīnā Mališu atceries?
tā arī palika bez OS zelta...
p.s. vēl jau cīņa nav galā, tomēr gaidu krieva kļūda, vai ta šis nobrauks visus perfekti...ja nobrauks, tad būs pelnīti labākais nevis Dukurs!

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 17:12, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tas ir kārtējais LV budžeta samazināšanas plāns,Rudā lapsa ir deliģēta uz Sočiem,lai sabeigtu Dukuriem iespējas par medaļām !
Eu , bet toč, pēc maniem aprēķiniem. Tā, tūlīt ..par bronzu 36 tūkstoši eiro *2 =72 tūkstoši, tas ir šiciem . 72 tūkstoši *2 = 144 tūkstoši, tas ir stafetē. 71 tūkstotis par sudrabu Martinam. Kopā sanāk jau 287 tūkstoši Eiro Valsts kase tukša

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:13, pirms 11 gadiem
Slimāks nekā domāju

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:13, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Zeltu ņem labākie. Kas tur ko piedot vai nepiedot. Piedot par to ka neesi labākasi ?? Tā gadās
Es arī priecājos par jebkuru Latvijas medaļu, sudrabu, bronzu. Zelts tomēr ir domāts nopietniem sportistiem.
Latviešiem zelts ir bijis arī ziemas olimpiskajās spēlēs, tikai okupācijas spēku sastāvā. Un jā, krievi pagaidām labākie ir bijuši tikai daiļslidošanā, citur viņi nav tik nopietni, tur nu Tev taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:13, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau nesaku, ka ekonomika neatveseļojas un nav vērojama izaugsme. Izaugsme vienkārši lielai daļai nav jūtama. Toties šobrīd ir īstais brīdis, lai attīstītu/uzsāktu biznesu. Savukārt "maigā vara" ir realitāte, kura spiež ne tikai morāli, bet arī fiziski.
Fiziskajā ziņā tu runā par rajona pacančikiem vai ko citu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:15, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Rīmenis var teikt beidza pie Tretjakova brauciena,nodevējs
Labi, ka Toļiks nekomentēja , bet šim jau Biatlons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ko darīt, ja netur spriedzi? tomēr spiediens kolosāls uz Martinu!
biatlonā Puarē un tev tuvā tramplīnā Mališu atceries?
tā arī palika bez OS zelta...
p.s. vēl jau cīņa nav galā, tomēr gaidu krieva kļūda, vai ta šis nobrauks visus perfekti...ja nobrauks, tad būs pelnīti labākais nevis Dukurs!
Jā,protams, ka gadās visādi, un tāpēc jau sports mums tā patīk. Diemžēl milzu nauda,kas apgrozās šai sportā (ne tikai skeletonā) to visu ir neatgriezeniski sabojājis, jo mazās valstis vienkārši netur līdz pasaules bagātajām.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:16, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Fiziskajā ziņā tu runā par rajona pacančikiem vai ko citu?
Labs, bet šoreiz nē Šoreiz biju domājis tos Krievijas ekonomiskos ierobežojumus, kā arī lielu krievu uzņēmēju kontroli pār vairums Latvijas uzņēmumu. Pietiek Kremlim pakustināt mazi pirkstiņu, kā Latvijas ekonomikai var tikt dots nepatīkams trieciens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:16, pirms 11 gadiem
ozolinsh12 rakstīja: žēl jau Martina, arī Tomasa , vankūverā martinam stulbais sudrabs, ka rižais kanadietis vinnēja , tagad bārdainais krievs...
tev nepatīk mati? Gan jau ka kūsa ar uzaugs, nepardzīvo, pienāks īstais vecums būs ok, izaugs ar spalvas ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:17, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Tomasu pamatīgi noēdīs prese un komentētāji.Švaks sniegums.
Tik jānobrauc divi labi braucieni,un ir šances!Deilijs var neizturēt spriedzi,bet pārējie divi blakām vien ir....Tā kā arī Rommels vēl pa trijnieku var kapāt!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:17, pirms 11 gadiem
Izskatās ka te visi apjukuši, bet kā gan savadāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:18, pirms 11 gadiem
ozolinsh12 rakstīja: žēl jau Martina, arī Tomasa , vankūverā martinam stulbais sudrabs, ka rižais kanadietis vinnēja , tagad bārdainais krievs...
ka es saku - Koreja! un nedod Dievs, tur kāds mazais korejietēns pārskrien ceļu kaut gan, izskatās, ka tur tas Tregubovs varētu būt pretendents
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:20, pirms 11 gadiem
Trase tieši priekš tretjakova būvēta nav sarežģīta, jo kā mēs zinām tretjakovs nemāk braukt sarežģītās trasēs.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:20, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: neesi topikus sajaucis?
Kur figurē Putins, tur saikne starp politiku un sportu ir neizbēgama. Žēl arī mana elka Pļuščenko, kuru Putina čihvahva Žirinovskis jau paspēja noriet. Cik var līst ar to politiku sportā! Nu gluži kā aukstā kara laikā.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:20, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Eu , bet toč, pēc maniem aprēķiniem. Tā, tūlīt ..par bronzu 36 tūkstoši eiro *2 =72 tūkstoši, tas ir šiciem . 72 tūkstoši *2 = 144 tūkstoši, tas ir stafetē. 71 tūkstotis par sudrabu Martinam. Kopā sanāk jau 287 tūkstoši Eiro Valsts kase tukša
tīri teorētiski var neiedot neko.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:20, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Juškāne izstājas pēc 3.saušanas,6 promahi uz 15 mērķiem..... ja neiet,ta neiet
gandrīz kā medaļniecei , bet to jau tu pats beigās redzēsi , kurai .

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 17:21, pirms 11 gadiem
Jums nelikaas kad chudinovs aizgaaja Tomasam priekshaa,kautkas nebija riktiigi,jo visu trasi,kautkaa atpalika un atpalika te peekshi finishaa priekshaa,tur nau kautkas riktiigs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:22, pirms 11 gadiem
aigarz0015 rakstīja: Jums nelikaas kad chudinovs aizgaaja Tomasam priekshaa,kautkas nebija riktiigi,jo visu trasi,kautkaa atpalika un atpalika te peekshi finishaa priekshaa,tur nau kautkas riktiigs...
Tomass tak kartigi nolazoja trases beigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 17:22, pirms 11 gadiem
Ir ceturtais brauciens 2022.gada olimpiskajās spēlēs Oslo, 41 gadu vecais Martins Dukurs ir otrajā vietā pirms pēdējā brauciena, atpaliekot 0.10 sekundes no līdera, viņš ir 10 kārtējais pasaules kausa uzvarētājs un 5 kārtējais 100 000 eiro ieguvējs, pēc 3 olimpiskajiem sudrabiem, vai viņš beidzot izcīnīs zelta medaļu

Ātrums ir nāvējošs, medaļa ir viena, spriedze - milzīga

Skatieties šajā ziemā - Raiens Goslings, Breds Pits, Džordžš Klūnijs un Amanda Herda

Agony of the King .

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:23, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: da nah,neskatīšos,ko tur redzēt,vīru konkurencē vismaz var Rastijam pasekot līdzi
tas gan, man gan sieviešu biatlonā vienmēr Domraceva ir favorītu lomā , gaidu uzvaru katrā startā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:24, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: 2022.gadā viņam būtu 37 gadi
29 +12 = 41 . Maksvel, privātstundas matemātikā pie manis 20 eiro stundā. Izvēle ir tava.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:24, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: veel Lelde
Gulbis gan turpina naglot!!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:24, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir ceturtais brauciens 2022.gada olimpiskajās spēlēs Oslo, 41 gadu vecais Martins Dukurs ir otrajā vietā pirms pēdējā brauciena, atpaliekot 0.10 sekundes no līdera, viņš ir 10 kārtējais pasaules kausa uzvarētājs un 5 kārtējais 100 000 eiro ieguvējs, pēc 3 olimpiskajiem sudrabiem, vai viņš beidzot izcīnīs zelta medaļu

Ātrums ir nāvējošs, medaļa ir viena, spriedze - milzīga

Skatieties šajā ziemā - Raiens Goslings, Breds Pits, Džordžš Klūnijs un Amanda Herda

Agony of the King .
no comments
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:25, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: par ko žēlot Žeņu? pa to,ka viņš nedeva iespēju jaunam sportistam? kurš viņu uzvarēja RUS čempī ! Pie tam,pat neatvainojās pēc vakardienas fiasko !
Par to, ka kaut kāds Kremļa sētas klauns rej pats uz saviem sportistiem. Žeņa nav pelnījis šādu attieksmi. Nepateicība ir pasaules alga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:25, pirms 11 gadiem
Nu ko, atliek gaidīt krieva kļūdu, lielākā daļa no TOP 6 jau ir pa reizei izgāzuši savu braucienu, arī Tomas..!!!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:26, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: 2022-2014 = 8

29+8 = 37

privātstundas pie manis 50 eiro
Jā, es nemāku rēķināt, man kauns , šoreiz es atteikšos

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:26, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: 29 +12 = 41 . Maksvel, privātstundas matemātikā pie manis 20 eiro stundā. Izvēle ir tava.
cirvis

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:26, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Varbūt beidzt Siguldā ielaidīs īstus kamaniņu braucējus.
Ķīniešus vai varbūt Tavu mammu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:26, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: 2022-2014=8
Mēs varam pamainīt Plotu , 2026. gada olimpiskās spēles, bet tas jau būs pēc Apokalipses vai Nacistu zombiju augšāmcelšanās .

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:26, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par to, ka kaut kāds Kremļa sētas klauns rej pats uz saviem sportistiem. Žeņa nav pelnījis šādu attieksmi. Nepateicība ir pasaules alga.
Pēc vakardienas dažu lietotāju iepostotā kā Žena esot Igaunijā nesmuki uzvedies un attiecies, tad jāsaka tā:Saņem Žeņa atpakal .
Kā krievi mīl teitk- riktīgs paskuda.,...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:27, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Nebija viņš pelnījis Sočus,tika tur blata pēc
Nu labi, bet vai viņš ir pelnījis šādu gānīšanos? Ko tas Žirinovskis Krievijas labā ir izdarījis un ko Žeņa?

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:27, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: cirvis
Esmu Ass un precīzs, es tev piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:28, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Esmu Ass un precīzs, es tev piekrītu
reizēm arī roku gadās nocirst...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:28, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: reizēm arī roku gadās nocirst...
A tur jābūt uzmanīgam , tad nenocirtīs.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:28, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Žiriks vismaz tautu smīdina,tas ir vairāk vērts kā zelta medaļa
Nevis smīdina, bet rada sliktu iespaidu par krieviem un Krievijas politisko eliti, ja to tā vispār var nosaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:29, pirms 11 gadiem
nu jūs dodat čaļi....

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:30, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Esmu Ass un precīzs, es tev piekrītu
un drošibas tehnikas noteikumus tu arī pārzini, kā savus trīs pirkstus?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:30, pirms 11 gadiem
krievi var uzvarēt tikai savās mājās jo citur viņiem neļauj regulēt laikus un cilāt ledu kad pretinieki brauc. Martins ir īstais čempions cieti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:31, pirms 11 gadiem
wifebeater rakstīja: krievi var uzvarēt tikai savās mājās jo citur viņiem neļauj regulēt laikus un cilāt ledu kad pretinieki brauc. Martins ir īstais čempions cieti
kas gan ir 2013. gada pasaules čempions skeletonā?

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:32, pirms 11 gadiem
kaaseejs rakstīja: nu jūs dodat čaļi....
Es jau raudāt netaisos , es priecājos par sudrabu , zelts būs 2022.gadā , kad Dukuram būs 41.. tpfu, 37

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:33, pirms 11 gadiem
Te nu bija!!! Lielā skandināšana pēc zelta ?Rīmenis vispār atbilst savam amatam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:34, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Trollis
Pag, Trollis ir tas kurš troļļo , es esmu SuperTrollis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:34, pirms 11 gadiem
lacispuks rakstīja: Te nu bija!!! Lielā skandināšana pēc zelta ?Rīmenis vispār atbilst savam amatam!!!
parasti jau ir tā, ka piesauc nelaimi.. visu laiku pie sevis domāju un cerēju, ka šoreiz tā nebūs...
tas kā brauc Martins un visi pārējie gan ir atsevišķa komentāra vērts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-02-14 17:36, pirms 11 gadiem
Zelts vai sudrabs, nekāda lielā atšķirība nav. Otro vietu norakstīšu uz mājinieku priekšrocībām. Manās acīs M. Dukurs bija labākais pirms olimpiādes, un tik īsā laikā tas nevar būt mainījies. Par Zeltu!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:36, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Neviens jau man neticēja, ka Dukuram tomēr būs sūdrabs!
Jācīnās, jo 1.brauc Treķin varēja būt kaut kāda špaktele. Otrajā nebūs vairs. Ja atceramies friču gājienus par kamanu vešanu uz ŠVE laboratorijām.
Jātur līdz pēdējam braucienam 0,4-0,5 attālumā, ne tālāk, un tad jau debesis spiedīs Treķi.

Atgādināšu mūsu titulētākā škēpraiža vārdus: Kamēr Tev ir kaut viens mēģinājums, Tu neesi zaudējis.
lai kā negribētos atzīt,ka piekrītu tev,jo mūžīgi esam bijuši opnenti-es arī līdzīgi par sudrabu satraucos,bija aizdomas,ka vai nu krievi nožulīs kko,vai vnk martinam līdz galam nesanāks,kamēr tretjakovs griezīs,vai Melnbārža bobsleja variants-vinēt ta vinnētu,bet uzreiz atrastu,ko "netīru" derētu,ko tādu atrast vācu kamaniņniekiem gan..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:37, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Māris ‏@Zembergs 24m
Dainis Dukurs izteicās, ka vēl vairāk riskēs un otrajā dienā brauks ar vēl neasāku slidu

Māris ‏@Zembergs 25m
Martins saka, ka būs grūti atspēlēt pussekundi, jo braucieni bijuši labi
varbūt ar vienu slidu vajag tad 4brauc
Martins to var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:42, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Horvātija priekšā Latvijai medaļu ieskaitē
Nu un tad? Ko Tu vispār zini par Horvātiju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:45, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Rīt Martins atspēlēs pārsvaru, un pelnīti iegūs zeltu.
Es viņam ticu. Par lielu Latviju. Par zeltu! Un par daudz ko citu, arī manu mammu
Turēsim īkšķus, un kopā mums izdosies! Ar gara spēku, pret Krievu!
Gara spēka karaspēks jau komuņagas uzvarēja, bet ne par to runa. Krieviem nav ne vainas, bet ne jau pret krievu mūsējie cīnīsies, bet gan PAR UZVARU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:46, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: PČ ir bērnu spēles Kurus nopietni onkuļi uztver kā labu laika pavadīšanu pirms OS. Izvisināties ar ragavām vienmēr ir forši
4 braucieni izsaka vairāk, nekā vesela sezona? Ha ha ha

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:52, pirms 11 gadiem
Ir tikai viens veids palicis ka uzvaret , 4.brauciena jaber smiltis aiz sevis martinam.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:58, pirms 11 gadiem
rkruze rakstīja: Eksperts studijā, vēl ir atlikuši braucieni, kuros Tretjakovu mierīgi var gāzt no pirmās vietas, starpība ir niecīga!
Vienīgi Tomasam jasarauj!!
Tev gan nav nekādas sajēgas par skeletonu! 0,56s tā ir milzīga starpība,praktiski,ja Tretjakovs nepiedzīvo kritienu ,tad viņš jau ir olimpiskais čempions

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:08, pirms 11 gadiem
Tretjakovs nav tīrs. Vai nu kāda špaktelīte vai kas,jo braucieni viņam nebija gludi, kaut kur viņš šmaucās.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:08, pirms 11 gadiem
tretjakovs šovakar ēdīs prasročennos pelmeņus un tā būs viņa liktenīgā kļūda

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:11, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Toļiks baigi pārdzīvo par Dašu, 2.zelts
manam ar to nesaprast tā kaifo,ka pat jāsāk domāt-tētis,mīļākais vai pats baltkrievs

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:16, pirms 11 gadiem
Atkal krāpjās kas nekas..Nu domājat ko runājat?Tak Tretjakovam mājas trase.Pāris cm šur vai tur var izmainīt ļoti daudz!Un tos cm vislabak zin Tretjaks.Ja mēra meistarību, tad Sochi neparāda neko, tāpat kā to neparāda neviena olimpiāde.Ja 5 sezonas jau ir viens PK līderis, tad kādi vēl var būt jauttājumi par to, kas ir skeletona karalis?
Uzskatu, ka Olimpiāde nav olimpiāde ja mājiniekiem ir priekšrocības.Nu un, ka mājinieki?Olimpiāde ir vieta kur satiekas labākie, un visi ir līdzvērtīgi..Protams, tagad izklausās, ka meklēju attaisnojumus.Bet tomēr, Martins varēja uzlabot otro braucienu, varēja-tāpat kā to izdarīja pārējie.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:25, pirms 11 gadiem
Man pazīstamais gadiem ilgi seko līdzi skeletonam,kamaniņām un bobslejam,bet ko šādu neatceras, Dukurs,kurš pagāšgad Sočos uzvarēja, Pasaulē brauc ar lieliem pārsvariem pār pārējiem,šodien tik švaki uz Tretjakova fona.
Secinājums ir viens- Tretjakovs nav tīrs,ja vēl atstarpe būtu +0.10-0.20, tad varētu teikt,ka viss ok,Tretjakova majas trase utt. Bet pie šādas starpības viennozīmīgi ir dopings..Jo kā var tādu startu paņemt un ar kļūdām būt pirmais?

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:26, pirms 11 gadiem
rkruze rakstīja: Eksperts studijā, vēl ir atlikuši braucieni, kuros Tretjakovu mierīgi var gāzt no pirmās vietas, starpība ir niecīga!
Vienīgi Tomasam jasarauj!!
Tu laikam nesi skatijies skeletonu,ja sakai ka tā ii niecīga starpiba!!
martinam katrs brauciens ir janobrauc par 3 desmitdaļam atrak lai tiktu pie zelta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:42, pirms 11 gadiem
Pagāšgad +0.17 Tretjakovs zaudēja.
Dukuri izceļ 'džekpotu': dubultuzvara PK,...

     [+] [-]

, 2014-02-14 19:05, pirms 11 gadiem
Varbūt vēl kāds pa ausu galam ir padzirdējis par krievu un korejiešu vienošanos, ka korejieši varēja patrennēties te Sočos vairāk, bet krievi varēs iebraukt Korejas trasi vairāk nekā citi braucēji?
Tad gluži uz godīgu cīņu arī tur nevar cerēt..

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 19:33, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 4 braucieni izsaka vairāk, nekā vesela sezona? Ha ha ha
Bet loģiski, ka izsaka vairāk. Iekļaušana OS ir vienīgais, kāpēc kādam šis sporta veids vispār interesē. Nav jau futbols.

     [+] [-]

, 2014-02-14 19:49, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: pirms kāda laika es solīju augstas intensitātes espanderi. Lūk, te tas ir

http://www.youtube.com/watch?v=ETzlU11spZ4&feature=youtu.be
max hung

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 21:36, pirms 11 gadiem
cerams, ka rudā lapsa solča rīt trases malā neganīsies... ja tā grib, lai dodas uz hokeju, tur arī bez viņas izredzes uz uzvaru diez vai ir, tā kā neko nesabojās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:06, pirms 11 gadiem
Tāds ir sports!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:12, pirms 11 gadiem
Janisss18 rakstīja: Man pazīstamais gadiem ilgi seko līdzi skeletonam,kamaniņām un bobslejam,bet ko šādu neatceras, Dukurs,kurš pagāšgad Sočos uzvarēja, Pasaulē brauc ar lieliem pārsvariem pār pārējiem,šodien tik švaki uz Tretjakova fona.
Secinājums ir viens- Tretjakovs nav tīrs,ja vēl atstarpe būtu +0.10-0.20, tad varētu teikt,ka viss ok,Tretjakova majas trase utt. Bet pie šādas starpības viennozīmīgi ir dopings..Jo kā var tādu startu paņemt un ar kļūdām būt pirmais?
tiesi ta!!! tas nebus krievs kurs nekrapsies!!!jo parak liela atstarpe!!ja riit ta turpinasies tad tur kaut kas nav kartiba!!!!

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:37, pirms 11 gadiem
Žel dukura, atkal sudrabs tikai būs .

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:41, pirms 11 gadiem
bamslation on Justin.tv

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:31, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet loģiski, ka izsaka vairāk. Iekļaušana OS ir vienīgais, kāpēc kādam šis sporta veids vispār interesē. Nav jau futbols.
Tā nu gan nav. Es skeletonu joprojām neuzskatu par sporta viedu

     [+] [-]

, 2014-02-15 03:29, pirms 11 gadiem
Turaas, Jums tas ir pa speekam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja