Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Fenomenālie vācieši turpina uguņot un izjauc hokeja klasiku finālā

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Fenomenālie vācieši turpina uguņot un izjauc hokeja klasiku finālā
Vācijas izlases hokejisti līksmo
Foto: AFP/Scanpix

Elpu aizraujošā cīņā otru finālistu olimpiskajā hokeja turnīrā noskaidrojušas Vācijas un Kanādas hokeja izlases. Pateicoties izcilam spēles sākumam, uzvaru ar 4:3 izcīnīja vācieši, pelnīti nopelnot iespēju cīnīties par zelta medaļām spēlē pret Olimpiskajiem atlētiem no Krievijas.

Maču ļoti aktīvi uzsāka kanādieši, jau no pirmajām minūtēm pārņemot kontroli pār spēles gaitu. Pirmā labā vārtu gūšanas iespēja uzbrucējam Derekam Rojam pēc rupjas vācu aizsarga kļūdas - duelī ar Deniju aus den Birkenu pārāks izrādījās vārtsargs, tverot ripu ķērājcimdā. Vārtsargs glāba savu komandu arī pēc spēcīga Voļska metiena. Kevinam Pulēnam Kanādas izlases vārtos bija krietni mazāk darba, vāciešiem pieļaujot vairākas kļūdas piespēlēs uzbrukumu uzsākšanā. Astotajā perioda minūtē Marko Šturma vadītā Vācijas izlase veica skaitliskā sastāva pārkāpumu, tomēr kanādieši vairākumu izmantot neprata.

Pēc izturētām divām minūtēm četratā uz priekšu metās vācieši, pirmoreiz liekot kārtīgāk pasvīst arī Pulēnam. Pretuzbrukumā Jasins Elizs norībināja arī vārtu pārliktni. Tālāk kanādieši sāka radīt problēmas paši sev, īsā laikā nopelnot divus muļķīgus noraidījumus pēc kārtas. Lielajā vairākumā Vācija pretiniekus sodīja par vaļībām - netverams izrādījās Brūksa Maceka plaukstas metiens (0:1). Pirmoreiz turnīrā kanādieši nonāca iedzinējos. Pirmā perioda izskaņā kanādieši tika pie vēl viena vairākuma, tomēr nespēja radīt apdraudējumu Aus den Birkena vārtiem.

Arī otro trešdaļu Kanāda uzsāka ļoti augstā tempā, tomēr Vācijas hokejisti spēlēja gudri, necenšoties skrieties ar pretinieku. Spēles 24. minūtē kanādieši kārtējo reizi iekrita aizsardzībā, atstājot divus vācu uzbrucējus pret vienu aizsargu. Matiass Plahta nospēlēja ļoti aukstasinīgi, ieturot nelielu pauzi, un radīja ripu zem vārtu pārliktņa - 0:2. Otrais vārtu zaudējums nebija devis kanādiešiem mācību, kuri turpināja spēlēt pavirši. Trīs minūtes vēlāk Klinkhammers viduszonā kļūdījās piespēlē, kas atkal izvirzīja divus vāciešus pret vienu aizsargu. Marcels Gočs ar precīzu piespēli atrada Franku Maueru, kurš izlika nūju starp kājām un zvaigžņu spēles manierē panāca graujošo 0:3.

Neilgi pēc trešā vārtu zaudējuma Zaidenbergu izprovocēja Kozuns, sagādājot savai komandai kārtējo vairākumu. Ar ceturto piegājienu skaitlisko pārsvaru izdevās izmantot - spēcīgs metiens no kreisā flanga Žilbēra Brulē izpildījumā atgrieza Kanādu spēlē (1:3). Abas komandas turpināja apmainīties noraidījumiem, tomēr Aus den Birkens izrādījās veiksmīgāks par Pulēnu, jo vācieši guva arī ceturtos vārtus - komandas biedra metienu no zilās līnijas teicami pielaboja Patriks Hāgers, kurš panāca 1:4.

Kanādieši turpināja spēlēt ātri un agresīvi, tomēr nereti arī bez apdomas - noraidījumu līdz spēles beigām par uzbrukumu galvas/kakla rajonā saņēma Brulē, sagādājot savai komandai piecas minūtes četratā pret pieciem. Mazākumā teicamu individuālo meistarību nodemonstrēja Lapjērs, pēc kura manevriem vāciešus glābt nācās vārtsargam. Vācija bija ļoti tuvu piektajam vārtu guvumam, tomēr ripu no vārtu līnijas pēdējā brīdī noslaucīja Pulēns. Vārtsargs glāba savu komandu arī šķietami bezcerīgā situācijā, atvairot Raimera metienu.

Trešā perioda sākumā komandas spēlēja it kā apmainījušās lomām. Vairāk uzbruka Vācijas izlase, tomēr pieļāva saviem pretiniekiem raksturīgo kļūdu, aizraujoties ar uzbrukumu. Divatā pret vienu vācu aizsargu kanādieši nospēlēja teicami - Tomass piespēlēja Robinsonam, kurš meistarīgi noguldīja Aus den Birkenu, no neērtā satvēriena raidot ripu vārtos - 2:4. Nepagāja necik ilgs laiks līdz kārtējai kanādiešu kļūdai, kad ripu pazaudēja Golubefs. Izrāvušos Kahūnu kanādietis apturēja vien ar noteikumu pārkāpumu, tiesnesim nozīmējot soda metienu uz Pulēna vārtiem. Šajā duelī gan pārāks izrādījās vārtsargs, vēl saglabājot savai komandai izredzes atspēlēties.

Kanādas izlase uzbruka ļoti daudz, pamatīgi vācu vārtos nopūloties Aus den Birkenam. Kanādieši tika arī pie sestā vairākuma spēlē, ko arī izdevās izmantot. Ripu gar vārtiem cerībā uz veiksmīgu rikošetu palaida Rojs, un veiksme šoreiz bija uzbrucēja pusē - ripa atsitās pret vācu aizsarga slidu un nonāca vārtos (3:4). Villija Dežardēna vadītās komandas pārsvars laukumā bija nospiedošs, tomēr vācieši aizsargājās ļoti cieši, neļaujot pretiniekiem tikt līdz brīviem metieniem.

Teicamu sniegumu Vācijas izlases vārtos demonstrēja Denijs aus den Birkens, kurš glāba savu komandu pēc Kozuna un Tomasa metieniem. Nepilnas trīs minūtes pirms pamatlaika beigām Kanāda nomainīja Pulēnu pret sesto laukuma spēlētāju un metās atspēlēties. Ar kanādiešu centieniem tomēr nebija pietiekami - vācieši spēlēja ļoti pašaizliedzīgi, nosargājot pārsvaru un iekļūstot finālā!

Phjončhana 2018, pusfināls hokejā vīriešiem: Kanāda - Vācija 3:4 (0:1;1:3;2:0)

Vārti: 14:43 Maceks (Kahūns, vair.) 0:1, 23:21 Plahta (Hāgers) 0:2, 26:49 Mauers (Gočs, Volfs) 0:3, 28:17 Brulē (Lī, Noro, vair.) 1:3, 32:31 Hāgers (Plahta, Šics, vair.) 1:4, 42:42 Robinsons (Tomass, Reimonds) 2:4, 49:42 Rojs (Lī, Noro, vair.) 3:4.
Soda minūtes: 35:16
Vārtsargi: Kevins Pulēns - Denijs aus den Birkens

Ziemas olimpisko spēļu ceturtdaļfināli, 21. februāris

SpēleRezultāts
Čehija – ASV3:2 PM
OAR – Norvēģija6:1
Kanāda – Somija1:0
Vācija – Zviedrija4:3 P

Ziemas olimpisko spēļu pusfināli, 23. februāris

SpēleRezultāts
OAR – Čehija3:0
Kanāda – Vācija3:4

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:36, pirms 7 gadiem
Kas par speli jeb*t.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:37, pirms 7 gadiem
Labs!!! Žēl arī, ļoti gribējās RUS-CAN...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 16:37, pirms 7 gadiem
Vareni!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 16:37, pirms 7 gadiem
Malači!
Slēpts komentārs: EUcerin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kols00

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:38, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticami, bet fakts!
Tagad nevēlu vāciešiem svētdien uzraut vateņus, un tad pilnā mērā varēs teikt, ka šis bija OS sētas turnīrs hokejā.
Jau tagad var pateikt ,ka šis ir trešās šķiras turnīrs

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 16:38, pirms 7 gadiem
Ubber alles!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 16:38, pirms 7 gadiem
Iespaidiiga speele.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:39, pirms 7 gadiem
Par lielisku finālu!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 16:40, pirms 7 gadiem
Šajā turnīra ir visi uzveicami bez NHL špīleriem. Jebkura komanda var izšaut, ja ir labs veidols un komandas gars.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:40, pirms 7 gadiem
Viss skaidrs. Vāciešiem nebūs emociju pret spēcīgāku pretinieku. Tā jau pārlēkuši savu di...

  -4 [+] [-]

, 2018-02-23 16:40, pirms 7 gadiem
Šitā Vācijas izlase ir noteikti uz papīra vājāka par to kas spēlēja kvalifikāciju Rīga, bet Latvija noteikti būtu tikai stiprākā.Nebūtu tikai Girgensons ,bet toties būtu Hārtlijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 16:41, pirms 7 gadiem
Krieviem vieglākais zelts ever.
ja tāda komanda kā Vācija var tikt finālā, tad šis tikai parāda, cik zema līmeņa turnīrs tomēr ir, tā teikt sētas mači!!
Krieviem vieglākais zelts mūžā!!!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 16:42, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Krieviem vieglākais zelts ever.
ja tāda komanda kā Vācija var tikt finālā, tad šis tikai parāda, cik zema līmeņa turnīrs tomēr ir, tā teikt sētas mači!!
Krieviem vieglākais zelts mūžā!!!
Vel jau neviens vateņiem tās zelta medaļas nav garantējis.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 16:42, pirms 7 gadiem
Vācija labi bliež, visu cieņu, bet nu tas parāda zemo līmena. Kungi, tas pat nav PČ, drīzāk eirotūre. Lai jau krievi grābj un aizrijas. Varēs mazbērniem 50 gadus stāstīt, kā uzvarēja OS amatierspēlēs. Tāpat kā nopelniem bagātie, kuri PSRS laikā sita visādus studentus un amatierus.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:42, pirms 7 gadiem
Prieks bija skatīties, bija jautri...

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 16:42, pirms 7 gadiem
Cerams, fināla Vācija kaut ko spees.

 +10 [+] [-]

, 2018-02-23 16:42, pirms 7 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Šajā turnīra ir visi uzveicami bez NHL špīleriem. Jebkura komanda var izšaut, ja ir labs veidols un komandas gars.
Būtu jautri ,ja Vācieši izlidotu šogad no elites ,bet OS dabūn zeltu

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 16:43, pirms 7 gadiem
Djokovic rakstīja: Šitā Vācijas izlase ir noteikti uz papīra vājāka par to kas spēlēja kvalifikāciju Rīga, bet Latvija noteikti būtu tikai stiprākā.Nebūtu tikai Girgensons ,bet toties būtu Hārtlijs.
Cik var čīkstēt par tām LV un DE izlasēm. Ja būtu, tad būtu, bet NAV, un NEBŪS!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 16:43, pirms 7 gadiem
Te var vēlēties tikai vienu - lai šī ņirgāšanās par hokeju ātrāk beidzas. Apsveicu visus Latvijas ienaidniekus, parašas troļļus un lv mankurtus ar Krievijas LIELO UZVARU. (kam viņi gatavojās 4 ilgus gadus) Jā, uzvarēt Norvēģiju un Slovēniju pa ceļam ir liela māksla! Apsveicu arī Betmenu, Fāzelu un olimpiskās kustības perdeļus kas ziemas olimpiādes galveno notikumu ir padarījuši par vodeviļu un apsmieklu. Vācija uzvar Kanādu. Tas būs pirmais olimpiskais hokeja fināls manā mūžā kuru neskatīšos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 16:44, pirms 7 gadiem
Žēl ,ka fināls izčakarēts.fričiem cerību maz,bet vienalga kurš vinnēs ,iznākums nepatiks.Līdz pēdējam cerēju ,lai vācieši zaudē tā kā Latvija zaudeja pēdējā čempī.
Slēpts komentārs: Nikujasse

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 16:44, pirms 7 gadiem
Djokovic rakstīja: Šitā Vācijas izlase ir noteikti uz papīra vājāka par to kas spēlēja kvalifikāciju Rīga, bet Latvija noteikti būtu tikai stiprākā.Nebūtu tikai Girgensons ,bet toties būtu Hārtlijs.
Bet protams.
Rīgā viņiem bija Draizaitls un Grubauers vārtos.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 16:45, pirms 7 gadiem
brīnums, ka šajā līmenī koreja nedabūja medaļu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:45, pirms 7 gadiem
Reti debīls keofs Kanādai 1.35 Ne ar ko šitie spelētāji nav labāki par vāciešiem. Arvīds Rasa pilnīgs mūlāps.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-23 16:45, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik var čīkstēt par tām LV un DE izlasēm. Ja būtu, tad būtu, bet NAV, un NEBŪS!
Vai ne, pietrūkt vēl tikai kādam iekomentēt "redz zaudējām kvalifikācijā OS finālistiem" tipiskā lūzeru garā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 16:45, pirms 7 gadiem
Nebijis gadījums, pasaules čempionāts hokejā tiek gaidīts vairāk kā olimpisko spēļu hokeja turnīrs Štrunts ar to, medaļa tāpat Vācijai hokejā būs un nevienam neinteresē, kuras šķiras turnīrs šis bija

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:46, pirms 7 gadiem
Jūtams Dinamo rūdījums. Šicam piespēle uzvaras vārtos! Un vismaz vienam no lielās Šicu ģimenes būs medaļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:46, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Reti debīls keofs Kanādai 1.35 Ne ar ko šitie spelētāji nav labāki par vāciešiem. Arvīds Rasa pilnīgs mūlāps.
overs tīrākais ziedojums visiem, kas uzlika

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 16:46, pirms 7 gadiem
Djokovic rakstīja: Žēl ,ka fināls izčakarēts.fričiem cerību maz,bet vienalga kurš vinnēs ,iznākums nepatiks.Līdz pēdējam cerēju ,lai vācieši zaudē tā kā Latvija zaudeja pēdējā čempī.
Kurš teica, ka vāciešiem finālā maz cerību?
Cik bija tādu, kuri vispār domāja, ka vācieši spēlēs finālā?
Vācieši jau divus brīnumus paveica, tad kāpēc lai viņi nevarētu paveikt trešo brīnumu, jo kā zināms, tad trīs lietas labas lietas.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 16:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticami, bet fakts!
Tagad nevēlu vāciešiem svētdien uzraut vateņus, un tad pilnā mērā varēs teikt, ka šis bija OS sētas turnīrs hokejā.
Sētas hokejs, jo Latvija nepiedalījās?
Tad jau visi PČ ir absolūti sētas mači

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:47, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: overs tīrākais ziedojums visiem, kas uzlika
Laimīgs tas, kurš lika uz Vācijas 7 koefu.

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:47, pirms 7 gadiem
Nikujasse rakstīja: Ja Vācija to izdarīja, tad arī Latvija to var!!!
Jā, vācieši kad tika pāri mums ta jau talāk formalitate ka pa diedzinu lidz finālam

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:47, pirms 7 gadiem
Esmu finālā par Vāciju tikai tāpēc, ka krievu bravūrība ir neizmērāma. Krievu komentētāji tik ceļ debesīs Sarkano Mašīnu, ka neviens viņus nevar uzveikt un ir spēcīgākie pasaulē.
Nu kā var dzīvot šādās izlūzijās, ja uz papīra viss ir redzams, ka pēdējais fināls viņiem ir bijis Nagano OS. Un tagad pēkšņi atkal viņi ir pasaulē spēcīgākā hokeja izlase. Murgs! Tikai tāpēc par vāciešiem.

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:47, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Vispār jau tālu priekšā ir KHL, to varēsi 7dien uz savas ādas izjust, mazais trollēn!
Korejas līgai KHL stabili ir priekšā, tas nu skaidrs

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:48, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Latvijas izlase pret Vācu tankiem nospēlētu ar rezultātu

0:9!
Ojāri nosūks vāciešus tāpat kā Brežņevs Honikeru

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:48, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Laimīgs tas, kurš lika uz Vācijas 7 koefu.
uz tādu kofu vairāk par 50 reti kurš uzliek, līdz ar to peļņa neko liela nevienam no tā nav,
ja kāds uzmeta kaut dešuku- APSVEICU !

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 16:48, pirms 7 gadiem
Ja Kanādas sastāvā spēlē esošie un bijušie dinamieši, tad manuprāt rezultāts galīgi nav pārsteigums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:50, pirms 7 gadiem
Priekš Oāriem grūti pateikt, kas būtu bijis izdevīgāk, gan jau ka Kanāda, jo tad vēl būtu papildus motivācija sasist kanādiešus, parādīt ka mēs lieli un vareni utt.
Principā oāri tikai paši var pazaudēt zeltu domājot, ka fināls ir atpūta.

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:54, pirms 7 gadiem
Bobsleja četrnieku sacensības būs OS gaidītākās sacensības pēdēja dienā.
Domāju savi 10 tūkstoši atnāks vērot renes sacīksti , tikmēr Hoķa finālā būs pustukšās tribīnes D

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:54, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš teica, ka vāciešiem finālā maz cerību?
Cik bija tādu, kuri vispār domāja, ka vācieši spēlēs finālā?
Vācieši jau divus brīnumus paveica, tad kāpēc lai viņi nevarētu paveikt trešo brīnumu, jo kā zināms, tad trīs lietas labas lietas.
Krievi nedos.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:55, pirms 7 gadiem
uz halavu vien finaalaa tikt nevar. apspeleja gan Sveici, gan Zviedriju, gan Kanadu. ir tai komandai ieksaa un protams ari veiksme stav klat pagaidam. ojaari noteikti vinus novertes, tas ir finals.

nevienu nenoniecinot, bet ja Vacija speles OG finaalaa, tad spieziet pasi cik nopietni tas ir. te pat lidz PC kaa liidz kosmosam.

zel, man patika tas, ka OG speleja labakie no labakajiem, tas bija ipasi,vienmer.

tagad atliek pasaules kauss, bet tas vairs nav taa...

  -3 [+] [-]

, 2018-02-23 16:55, pirms 7 gadiem
Tas tikai pierāda, ka arī latviešiem būtu bijušas labas izredzes uz augstu vietu šajā olimpiādē

  -3 [+] [-]

, 2018-02-23 16:56, pirms 7 gadiem
Ja Kanādas sastāvā ir RD "stārs" un USA - kadrs no vācu otrās (!) līgas - ko te komentēt. Olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā bija un nākamājā PČ būs augstāks hokeja līmenis nekā tagad olimpiādē, protams, visādi pamubi un saxsoni tagad kliegs par neuzvaramo sarkano mašīnu, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 16:57, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticami, bet fakts!
Tagad nevēlu vāciešiem svētdien uzraut vateņus, un tad pilnā mērā varēs teikt, ka šis bija OS sētas turnīrs hokejā.
Ja no visām pasaules hokeja līgām tikai spēcīgākā nepiedalās , tad tas jau ir sētas turnīrs. Ir NHL - superturnīrs, nav NHL - sētas turnīrs. Kā vienmēr viss vienkārši un primitīvi.

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:58, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: starp citu, šādu finālu es prognozēju vēl pirms grupu spēles bija noslēgušās.. kā arī čehu un kanādiešu iekļūšanu top 4..
Šis ir gaidītākais fināls hokeja jauno laiku vēsturē !
Sarkanā mašīna iemācīja spēlēt hokeju Zamerikā ! Viņi kopēja visu no PSRS hokeja sākot no 70 . gadiem ! Tad pieaicināja labākos pasaules hokejistus 90.gados... pacēla līmeni īslaicīgi ! Pietuvojās Sarkanās mašīnas spēkam ! Bet ne uz ilgu laiku ! Kanāda lai cīnās par otrās šķiras apbalvojumiem !
Eu gudriniek kāds būs fināla rezultāts?Gaidu atbildi tikai skaitļos.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 16:58, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: starp citu, šādu finālu es prognozēju vēl pirms grupu spēles bija noslēgušās.. kā arī čehu un kanādiešu iekļūšanu top 4..
Šis ir gaidītākais fināls hokeja jauno laiku vēsturē !
Sarkanā mašīna iemācīja spēlēt hokeju Zamerikā ! Viņi kopēja visu no PSRS hokeja sākot no 70 . gadiem ! Tad pieaicināja labākos pasaules hokejistus 90.gados... pacēla līmeni īslaicīgi ! Pietuvojās Sarkanās mašīnas spēkam ! Bet ne uz ilgu laiku ! Kanāda lai cīnās par otrās šķiras apbalvojumiem !
paldies, man vairs Tavi komentāri nebūs redzami uz atlikušo mūžu

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:59, pirms 7 gadiem
Šajās olimpiskajās spēlēs spēlē labākie eiropā spēlējošie spēlētaji, nedomāju, ka tas ir sētas līmenis. Ja Kanāda tiktu finālā un uzvarētu Krieviju, tad būtu cita filma. Vismaz tagad varbūt vairāk nebūs sarunas par to cik KHL līga ir vāja, varbūt tā nav pati spēcīgākā, bet SHL un NLA līgas līmenī ir tiešām. Šīs olimpiskās spēles, pierāda, ka Kreivijai ir labākie spēlētaji, kuri spēlē eiropā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:59, pirms 7 gadiem
vacijai protams finala nau varianti.bet tapat mute vaļa ka vacija ir finala.latvija ar vareja pacinities par top 6.

     [+] [-]

, 2018-02-23 16:59, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: starp citu, šādu finālu es prognozēju vēl pirms grupu spēles bija noslēgušās.. kā arī čehu un kanādiešu iekļūšanu top 4..
Šis ir gaidītākais fināls hokeja jauno laiku vēsturē !
Sarkanā mašīna iemācīja spēlēt hokeju Zamerikā ! Viņi kopēja visu no PSRS hokeja sākot no 70 . gadiem ! Tad pieaicināja labākos pasaules hokejistus 90.gados... pacēla līmeni īslaicīgi ! Pietuvojās Sarkanās mašīnas spēkam ! Bet ne uz ilgu laiku ! Kanāda lai cīnās par otrās šķiras apbalvojumiem !
Pašai Kreivjai ir pietiekami daudz spēlētāju, NHL LĪMENĪ. Kuri spēlē khl..

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:00, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Latvijas izlase var tik sapņot par kāda spēlētāja iespējam tikt DEL!

Tak treneris ar 2 miljonu algu un turnīrs ar dānijas cukkopjiem
tad jau Reķis mums ir superlīmenī un par savu vietu izlasē var nebaidīties. Tā izriet no tava apgalvojuma.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:01, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Šveices lopkopi sakauti, Kanādas dzērāji piesmieti, laiks parādīt hokeja pasaulei 2 pasaules kara čempionu : Vācu medniekiem tagad saldais ēdiens, motivācija 110% un krievu izlase būs kā Polija 1939 gadā
Nekas tur nebūs. Diemžēl gaidāms pazemojums kā 1945.gadā

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:01, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Kur visi NLA,SHL fani?
Viņi pēkšņi mainījuši kažoku (kā jau padomju laika cilvēki) un tagad ir DEL fani.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:02, pirms 7 gadiem
300kilo rakstīja: Sētas hokejs, jo Latvija nepiedalījās?
Tad jau visi PČ ir absolūti sētas mači
Ja komanda tikai ar vienu uzvaru pamatlaikā, tiek finālā, tas liek aizdomāties par turnīra dīvainību.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:03, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nekas tur nebūs. Diemžēl gaidāms pazemojums kā 1945.gadā
Es nazim piekrītu, dzerevnja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:04, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: starp citu, šādu finālu es prognozēju vēl pirms grupu spēles bija noslēgušās.. kā arī čehu un kanādiešu iekļūšanu top 4..
Šis ir gaidītākais fināls hokeja jauno laiku vēsturē !
Sarkanā mašīna iemācīja spēlēt hokeju Zamerikā ! Viņi kopēja visu no PSRS hokeja sākot no 70 . gadiem ! Tad pieaicināja labākos pasaules hokejistus 90.gados... pacēla līmeni īslaicīgi ! Pietuvojās Sarkanās mašīnas spēkam ! Bet ne uz ilgu laiku ! Kanāda lai cīnās par otrās šķiras apbalvojumiem !
Tev tiešām kāds maksā par tādu muldēšan? Vispār Kanāda pēdējās divas olimpiskās spēles, un pēdējos pasaules čempionātus ir tikusi augstāk par sarkano mašīnu. Kanāda bija, ir un būs labākā hokeja komanda. Vienīgā valsts, kas būs Kanādas līmenī ir ASV. ASV jau apsteidza Kanādu sieviešu hokejā. Zviedriem nepietiek iedzīvotāju skaits, bet Krieviem nav tā labākā hokeja skola. Tāpēc gaidām, kad ASV un Kanāda dominēs hokejā

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:04, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Krievu pirts tagad tiks sakurinara finālā, kur DEL priekšnieki sviedrus nomazgās
Delieši rāpus izlīdīs ārā no krievu pirts. Tā tas būs

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:04, pirms 7 gadiem
girgersons rakstīja: Šajās olimpiskajās spēlēs spēlē labākie eiropā spēlējošie spēlētaji, nedomāju, ka tas ir sētas līmenis. Ja Kanāda tiktu finālā un uzvarētu Krieviju, tad būtu cita filma. Vismaz tagad varbūt vairāk nebūs sarunas par to cik KHL līga ir vāja, varbūt tā nav pati spēcīgākā, bet SHL un NLA līgas līmenī ir tiešām. Šīs olimpiskās spēles, pierāda, ka Kreivijai ir labākie spēlētaji, kuri spēlē eiropā.
Tagad tikai vēl sāciet bīdīt te tekstus par DEL līgas dominanci pasaules hokejā. Un kur būtu Krievija un tā pati Vācija ja spēlētu NHL spēlētāji? Un esiet taču godīgi vismaz pret sevi - olimpiskā hokeja turnīra līmenis ir ļoti zems un galvenais - uzvarētājs bija zināms jau iepriekš.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 17:05, pirms 7 gadiem
Ko atkal sākam uz krieviem maizes drupučus bert?
Ko tad mūsu "profisionālā" Latvijas hokeja izlase nevar tikt uz šo zemo OS amatieru čempi?
Kauns, atkal iemesls "patriotiem" ņaudēt uz krieviem...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:07, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja komanda tikai ar vienu uzvaru pamatlaikā, tiek finālā, tas liek aizdomāties par turnīra dīvainību.
starp citu, tieši tāda pati situācija ir teorētiski iespējama arī, piemēram, futenes PK, arī dīvains turnīra formāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 17:07, pirms 7 gadiem
liska05 rakstīja: Ko atkal sākam uz krieviem maizes drupučus bert?
Ko tad mūsu "profisionālā" Latvijas hokeja izlase nevar tikt uz šo zemo OS amatieru čempi?
Kauns, atkal iemesls "patriotiem" ņaudēt uz krieviem...
Taisnības labad jāpiebilst, ka kvalifikācijas turnīrā vāciešiem bija spēcīgāks sastāvs kā olimpiādē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-02-23 17:08, pirms 7 gadiem
liska05 rakstīja: Ko atkal sākam uz krieviem maizes drupučus bert?
Ko tad mūsu "profisionālā" Latvijas hokeja izlase nevar tikt uz šo zemo OS amatieru čempi?
Kauns, atkal iemesls "patriotiem" ņaudēt uz krieviem...
Visiem šitādiem troļļiem galvenais ir pateikt kaut ko riebīgu vai nu par Latviju kā tādu vai norādīt uz LV hokeja zemo līmeni.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:08, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja komanda tikai ar vienu uzvaru pamatlaikā, tiek finālā, tas liek aizdomāties par turnīra dīvainību.
Beidz muldēt, jebkurā sporta veidā, viena spēle var mainīt visu. Nevis turnīrs ir dīvains, bet Vacijas izlase. Vācijas izlase, tā pat kā Latvija 2014 gadā cīnījās par katru ledus centimetru. Un Latvijai pret šveici bija vēl mazāk iespējas, nekā vācijai pret Kanādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:08, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja komanda tikai ar vienu uzvaru pamatlaikā, tiek finālā, tas liek aizdomāties par turnīra dīvainību.
Man tas atgādina 2004. gada EČ futbolā, kad grieķi paņēma titulu ar blāvu spēli.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:09, pirms 7 gadiem
Rīgā kvalifikācijas turnīrs bija augstākas raudzes nekā OS Tas ir cirks, kas tur notiek. Tagad Vācija ar otro sastāvu vēl tiek finālā, KHL cirks vispār ir rēcīgs, spēlēt bez karoga, kas tas ir labdarības mačs, zvaigžņu spēle! Ja LV būtu uz to cirku, tad LV varēja būt finālā! Kas par līmeni! Normālos apstākļos Vācija knapi ir TOP8, kur nu vēl fināls!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:09, pirms 7 gadiem
ojāri NAV turnīrā spēlējuši un vinnējuši CAN, SWE, FIN tā kā gadījumā vairāk kā tādi koka/ alvas medālisti

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:10, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Vācijas tanki piesmies krievijaas t-34 ! Un zelta medaļas būs kaklā, Znaroks var sākt kravāt portfeli
Da nekas tur nebūs .... Un es jau būtu tikai priecīgs ja kļūdīšos.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:10, pirms 7 gadiem
Cik smieklīgi būs, ja Vācija paņems arī finālu. Interesē, ko teiks RU hokeja funkcionāri (meldonijs, NHL spēlētāju neesamība, paaudžu maiņa, šņabja trūkums ģērbtuvēs)

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:10, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Vācijas tanki piesmies krievijaas t-34 ! Un zelta medaļas būs kaklā, Znaroks var sākt kravāt portfeli
Tikai tavos apmīztos sapņos

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 17:11, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tagad tikai vēl sāciet bīdīt te tekstus par DEL līgas dominanci pasaules hokejā. Un kur būtu Krievija un tā pati Vācija ja spēlētu NHL spēlētāji? Un esiet taču godīgi vismaz pret sevi - olimpiskā hokeja turnīra līmenis ir ļoti zems un galvenais - uzvarētājs bija zināms jau iepriekš.
Pasties uz Kanādas un Zviedrijas sastāvu, viņiem bija ļoti spēcigi spēlētaji no KHL, NLA un SHL. Bet krieviem tikai no KHL. Jūs paši sakāt, ka KHL ir vāja līga, bet tagad paši savos melos slīkstat

OAR ir tas pats kas SKA, teorētiski, labākā KHL komanda uzvarēja OS

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:11, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, tieši tāda pati situācija ir teorētiski iespējama arī, piemēram, futenes PK, arī dīvains turnīra formāts?
Normāli tas nav!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:12, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tas atgādina 2004. gada EČ futbolā, kad grieķi paņēma titulu ar blāvu spēli.
Tieši tā, spēlē blāvi un tālu tiksi.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-23 17:12, pirms 7 gadiem
girgersons rakstīja: Tev tiešām kāds maksā par tādu muldēšan? Vispār Kanāda pēdējās divas olimpiskās spēles, un pēdējos pasaules čempionātus ir tikusi augstāk par sarkano mašīnu. Kanāda bija, ir un būs labākā hokeja komanda. Vienīgā valsts, kas būs Kanādas līmenī ir ASV. ASV jau apsteidza Kanādu sieviešu hokejā. Zviedriem nepietiek iedzīvotāju skaits, bet Krieviem nav tā labākā hokeja skola. Tāpēc gaidām, kad ASV un Kanāda dominēs hokejā
To jau tas mēslu vabole neuzrakstīja, ka paRaša 20 gadus līdz šim nebija spēlējuši OS finālā, un 16. gadus nebija redzējuši OS medaļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:15, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: katrā ziņā, savu kompetenci spriest par hokeju esmu apliecinājis ..

Šis turnīrs pārsteidz tieši ar augsto līmeni.. Bija outsaideri , kā tas ir visos turnīros, bet viņi izkrita ļoti ātri... Top 8 komandas ir fantastiskas.. tā tas ir bijis vnm . Nav pasaulē 12 augstākā līmeņa komandas, ne 16 kā PČ. Ir tikai dažas .. 6 izlases ir spēcīgas ! Kura ir spēcīgākā !? Krievija, vistitulētākā hokeja izlase !
Vai nav apnicis katru dienu muļķības drukāt?

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:15, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Vācijas tanki piesmies krievijaas t-34 ! Un zelta medaļas būs kaklā, Znaroks var sākt kravāt portfeli
Es arī tā domāju. Znaroks var sākt kravāt portfeli un pirkt jaunu uzvalku. Būs jādodas pie pūķina uz svinīgo pieņemšanu kremlī.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:16, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tieši tā, spēlē blāvi un tālu tiksi.
Mateja evanģēlis, 5:5
"Svētīti lēnprātīgie, jo tie iemantos pasauli".

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:16, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: ojāri NAV turnīrā spēlējuši un vinnējuši CAN, SWE, FIN tā kā gadījumā vairāk kā tādi koka/ alvas medālisti
Protams, tas bija gaidāms. Attaisnojumi. Nevajag tagad mani te saukt par kaut kādu utaino okupantu, man vienkārši smiekli nāk par to, kādi te idioti. Visu laiku kladzina par KHL zemo līmeni, bet tagad OAR vienkārši pierāda pretējo. Un pirms man sākat braukt virsū.... es uzkatu, ka Krievija ir ļoti vāja komanda, ja mēs runājam par Pasaules Kausu un iepriekšējām olimpiskajām spēlēm. Kanāda ir labākā, bet krievi arī ir spēciga. Top 5 hokeja valsts pasaulē, bet daži labi mēģina ieskaidrot pretējo. Es neesmu Krievu fans, bet es vienkārši nepirekrītu dažu Latvijas ''patriotu'' viedokļiem, par KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 17:17, pirms 7 gadiem
Cik saprotu, hokeju kā spēli te reti kāds skatās, galvenais līmeni pamērīt

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:17, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja komanda tikai ar vienu uzvaru pamatlaikā, tiek finālā, tas liek aizdomāties par turnīra dīvainību.
2016. gada EČ futbolā Portugālei pirmā uzvara pamatlaikā tikai 1/2 finālā pret Velsu. Arī dīvains turnīrs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To jau tas mēslu vabole neuzrakstīja, ka paRaša 20 gadus līdz šim nebija spēlējuši OS finālā, un 16. gadus nebija redzējuši OS medaļas.
Tieši tā - tas saucas krievu sarkanā mašīna. Es tikai ceru ka no visa šitā cirka ASV un Kanādas hokeja federācijas izdarīs secinājumus un vairs šitādu pazemojumu nepieļaus - es gan nezinu cik viņi var ietekmēt Betmena nostāju - tas var visus ellē ratā pasūtīt arī uz Ķīnu. Bet Ķīna tomer ir milzīgs tirgus un NHL tu varētu gribēt reklamēt savu produktu - spēlētājus un brendu.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:19, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Visiem šitādiem troļļiem galvenais ir pateikt kaut ko riebīgu vai nu par Latviju kā tādu vai norādīt uz LV hokeja zemo līmeni.
A tadiem kā tu aizstāvēt Latvijas neveiksmes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:20, pirms 7 gadiem
Tu istiniba loti labi aizpeldeji 😄
chubaki rakstīja: Rīgā kvalifikācijas turnīrs bija augstākas raudzes nekā OS Tas ir cirks, kas tur notiek. Tagad Vācija ar otro sastāvu vēl tiek finālā, KHL cirks vispār ir rēcīgs, spēlēt bez karoga, kas tas ir labdarības mačs, zvaigžņu spēle! Ja LV būtu uz to cirku, tad LV varēja būt finālā! Kas par līmeni! Normālos apstākļos Vācija knapi ir TOP8, kur nu vēl fināls!

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai nav apnicis katru dienu muļķības drukāt?
Viņš neraksta muļķības. Viņš strādā.
Bijušais Krievijas interneta «trollis»: «Jutos...

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:20, pirms 7 gadiem
Latvija atlases turnīrā tikai par mata tiesu būs zaudējusi čempioniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:21, pirms 7 gadiem
Atnāk visi lielākie sportacentrs.com pamuļķi. kuru valsts vispār nav tikusi OS turnīrā un sāk šo turnīru apsaukāt , jo savi saimnieki ASV ir izkrituši jau sen, mūžīgais cerību stariņš Kanāda izlidoja pusfinālā un krievi neapturami iet pēc zelta.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:21, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tas atgādina 2004. gada EČ futbolā, kad grieķi paņēma titulu ar blāvu spēli.
Vai tad tu analizē spēles? Galvenais taču esot rezultāts. Kurš uzvar spēlē labi, kurš zaudē spēlē slikti. Blāvi spēlē zaudētāji, uzvarētāji spēlē spilgti.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:21, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Vācijas izlase beidzot saprata-ka nav jēgas ņemt antiņus pa 2 miljoniem kā Latvijas izlase. Pie izlases stūres ir pašmāju treneris, domāju , ja Latvijas izlases treneris būtu A.Ābols vai S.Ozoliņš, izlasei nebūtu jāspēlē ar cūku fermeriem, franču bagetes cepējiem un austrijas vīnes sniceles cepejiem. Ar Ozoliņu būtu stabils pusfināls pret Kanādu, protams, pirms tam
5:1 zāģis pret Vacu tankiem.

S.Ozoliņš kā izlases treneris:
Lv 1: 5 De

Hartlijs (2 mlj alga) kā izlases treneris:

Lv 0: De 9!
Ko tu muldi idiot. Pagaidām Latvijas izlase rāda teicamu sniegumu. Mēs ar otro sastāvu sasitām austrijas pirmo sastāvu ar 6-1. Mēs pasaules čempionātā uzvarējām Dāniju, Slovākiju, Itāliju tecami nospēlējām pret ASV, Zviedriju un Vāciju. Bet neiet runa par rezultātu. Es pirmo reizi mūžā redzēju, ka Latvija kontrolē spēli, bet agrāk, pirms Hārtlija, mūsējie pat Ungārijai adeva spēles kontroli

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:21, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Krievijas izlase var meldoniju dzert kilogramiem par amfetamīnu nekā labāka nav
Tu varētu kādu kilogramu purgenu ieraut

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:21, pirms 7 gadiem
girgersons rakstīja: Pasties uz Kanādas un Zviedrijas sastāvu, viņiem bija ļoti spēcigi spēlētaji no KHL, NLA un SHL. Bet krieviem tikai no KHL. Jūs paši sakāt, ka KHL ir vāja līga, bet tagad paši savos melos slīkstat

OAR ir tas pats kas SKA, teorētiski, labākā KHL komanda uzvarēja OS
PaRaša 20 gadus līdz šim nebija spēlējuši OS finālā, un 16. gadus nebija redzējuši OS medaļas. Tā kā tu vari iet uz vienu vietu. runājot par kaut kādiem tur meliem vai mēģinot leģimitizēt OS hokeja turnīra līmeni sabiedrības acīs.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:22, pirms 7 gadiem
antuuns rakstīja: Latvija atlases turnīrā tikai par mata tiesu būs zaudējusi čempioniem.
Tad dosim Latvijai sudrabu, jo tu esi pilnīgs kepons.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:22, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš neraksta muļķības. Viņš strādā.
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/774316-bijusais_krievijas_interneta_trollis_jutos_ka_varonis_orvela_gramata_1984
Šito tagad katru dienu citēsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:22, pirms 7 gadiem
Pilniga jebanata viedoklis

girgersons rakstīja: Ko tu muldi idiot. Pagaidām Latvijas izlase rāda teicamu sniegumu. Mēs ar otro sastāvu sasitām austrijas pirmo sastāvu ar 6-1. Mēs pasaules čempionātā uzvarējām Dāniju, Slovākiju, Itāliju tecami nospēlējām pret ASV, Zviedriju un Vāciju. Bet neiet runa par rezultātu. Es pirmo reizi mūžā redzēju, ka Latvija kontrolē spēli, bet agrāk, pirms Hārtlija, mūsējie pat Ungārijai adeva spēles kontroli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:23, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad tu analizē spēles? Galvenais taču esot rezultāts. Kurš uzvar spēlē labi, kurš zaudē spēlē slikti. Blāvi spēlē zaudētāji, uzvarētāji spēlē spilgti.
Itkā tu analizētu, te vēl ne vārda par spēli neesi pateicis

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:23, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad tu analizē spēles? Galvenais taču esot rezultāts. Kurš uzvar spēlē labi, kurš zaudē spēlē slikti. Blāvi spēlē zaudētāji, uzvarētāji spēlē spilgti.
Joprojām domāju, ka vienālgā kā komanda spēlē, jo galvenais ir rezultāts. Kaut vai ar degunu ripu dabū vārtos, bet lai vismaz par vienu vairāk nekā pretiniekam

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:24, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Namej, Tu esi cirvis .. ja to rakstu uztver nopietni un tam tici.. Tā ir falša ziņa...
Es nešaubos ka cilvēki līdzīgi arī piepelnās, ar komentiem, meliem utt... Bet konkrētā ziņa TVnetā ir feiks.. Un tur tādus feikus met pa laikam...
Neesi taču tik stulbs ? Tur ir uzkrītoši meli..
Pastāsti mums taisnību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:24, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš neraksta muļķības. Viņš strādā.
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/774316-bijusais_krievijas_interneta_trollis_jutos_ka_varonis_orvela_gramata_1984
To es saprotu. Grūti saprast , pieņemt ka troļļi mēdz būt tik primitīvi, ka raksta pilnīgi atklātas muļķības.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:25, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Itkā tu analizētu, te vēl ne vārda par spēli neesi pateicis
Vai tad obligāti jāraksta analīze par katru spēli. Redzēju kārtīgi tikai 3.periodu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:25, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Namej, Tu esi cirvis .. ja to rakstu uztver nopietni un tam tici.. Tā ir falša ziņa...
Es nešaubos ka cilvēki līdzīgi arī piepelnās, ar komentiem, meliem utt... Bet konkrētā ziņa TVnetā ir feiks.. Un tur tādus feikus met pa laikam...
Neesi taču tik stulbs ? Tur ir uzkrītoši meli..
Ja tu tik ļoti uztraucies par to rakstu, tad acīmredzot tas nav feiks.
Un nekas neticams tur nav uzrakstīts. Viss iespējamības robežās.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:25, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: starp citu, šādu finālu es prognozēju vēl pirms grupu spēles bija noslēgušās.. kā arī čehu un kanādiešu iekļūšanu top 4..
Šis ir gaidītākais fināls hokeja jauno laiku vēsturē !
Sarkanā mašīna iemācīja spēlēt hokeju Zamerikā ! Viņi kopēja visu no PSRS hokeja sākot no 70 . gadiem ! Tad pieaicināja labākos pasaules hokejistus 90.gados... pacēla līmeni īslaicīgi ! Pietuvojās Sarkanās mašīnas spēkam ! Bet ne uz ilgu laiku ! Kanāda lai cīnās par otrās šķiras apbalvojumiem !
Cik zelti OS Slāviem ir?

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad obligāti jāraksta analīze par katru spēli. Redzēju kārtīgi tikai 3.periodu.
Tad ko baksti citam par to, ko dari pats?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:26, pirms 7 gadiem
Tika izveidoti divi superklubi, lai uzveiktu vareno DEL līgu

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:26, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Prieks par brāļiem vāciešiem !!!!
nevem pret vēju, donnerwetter
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:27, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Šito tagad katru dienu citēsi?
Ja vajadzēs, tad pat 5 reizes dienā citēsu.
Lai cilvēki zin, ka tādi procesi norit.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:27, pirms 7 gadiem
Ka tik pēc četriem gadiem krievi atkal nepaņem OS. Kanāda mūžīgi šitā nedominēs. Un keponiem būs atkal mutes ciet. Būs jauni sastāvi. Kovaļčuks ar Dacjuku varēs iet pensijā. Komandu vilks šobrīd labākais NHL spēlētājs Kučerovs. Talantīgais Kaprizovs, kurš 99% jau būs superzvaigzne. Krieviem būs jauns galvenais treneris un gluži tāpat Kanādai būs pilnīgi cits sastāvs.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:27, pirms 7 gadiem
Drīz jāparādās golades bulciņu cepējam un bijušajam taksistam kurš ķers kaifu par revanšu Vankūverā un Sočos.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:28, pirms 7 gadiem
300kilo rakstīja: Un iepriekšējās olimpiskajās Latvija gandrīz izvilka uzvaru pār zvaigžņoto 1. Kanādas komandu. Tad jau arī bija sētas mači, ne?
Kāpēc tu te jauc iekšā citu līmeni. Mums bija Gudijs, kas aizvadīja mūža spēli,OZO uzvarētāju gars. Tur bija visi labākie, tad arī sarkanā armija netika tālāk par LV un visas medaļas kaklā uzvilka NHL spēlētāji, kamēr, tagad tādu nav. Līmenis ir ļoti zems, salīdzinot ar Soču OS. Un viss tas no malas izskatās pēc cirka, jo finālā spēlēs Vācija, kurai hokejas ir kāds 20 populārākais sporta veids un komanda bez karoga, kas sevi dēvē par sarkano armiju vai orku armija, kāda starpība. Tas ir tas pats, kas spenglera kauss, kad komandas sabrauc kā tūristi, kas vakaros iemalko vīnu, izbauda dabu, bet vakarā priekā pēc uzspēlē treniņu režīmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:28, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Drīz jāparādās golades bulciņu cepējam un bijušajam taksistam kurš ķers kaifu par revanšu Vankūverā un Sočos.
Jā, tu ķēms beidzot izlīdi. Nevarēji jau vairs noturēties. Kur tavs kolēģis airbags?

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:28, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tad ko baksti citam par to, ko dari pats?
Gribētos ,lai tu kādreiz ar loģisko domāšanu sadraudzētos, tad varētu ar tevi diskutēt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:29, pirms 7 gadiem
andzis rakstīja: Cik zelti OS Slāviem ir?
Neaizmirsti, ka vateņi sev pieraksta arī visus falšos PSRS laiku ''amatieru'' izcīnītos zeltus. Tas nekas, ka tajā laikā PSRS izlasē spēlēja baltkrievi, ukraiņi, latvieši utt.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:29, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: vācieši ir LV brāļu tauta !!!
Jā, kā nekā latvieši viņiem daudzus gadus kalpoja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:29, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Ka tik pēc četriem gadiem krievi atkal nepaņem OS. Kanāda mūžīgi šitā nedominēs. Un keponiem būs atkal mutes ciet. Būs jauni sastāvi. Kovaļčuks ar Dacjuku varēs iet pensijā. Komandu vilks šobrīd labākais NHL spēlētājs Kučerovs. Talantīgais Kaprizovs, kurš 99% jau būs superzvaigzne. Krieviem būs jauns galvenais treneris un gluži tāpat Kanādai būs pilnīgi cits sastāvs.
Tagad svarīgākais turnīrs ir PK nevis OS.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:30, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: vācieši ir LV brāļu tauta !!!

Karalis Hokejs, 17:29, pirms dažām sekundēm, labot
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: vācieši ir LV brāļu tauta !!!
Jā, kā nekā latvieši viņiem daudzus gadus kalpoja
Tāpat kā zviedriem.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:30, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja vajadzēs, tad pat 5 reizes dienā citēsu.
Lai cilvēki zin, ka tādi procesi norit.
Ja tā paskatās, tad 90% troļļu PROFILU (jo šeit reālu cilvēku-troļļu ir maz) šeit arī raksta pēc idejas identiskus komentārus, tik citiem vārdiem. Bēdīgi īstenībā.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:30, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tagad svarīgākais turnīrs ir PK nevis OS.
Kanādas Kauss man nav svarīgāks par Pasaules čempionātu.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:31, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Ka tik pēc četriem gadiem krievi atkal nepaņem OS. Kanāda mūžīgi šitā nedominēs. Un keponiem būs atkal mutes ciet. Būs jauni sastāvi. Kovaļčuks ar Dacjuku varēs iet pensijā. Komandu vilks šobrīd labākais NHL spēlētājs Kučerovs. Talantīgais Kaprizovs, kurš 99% jau būs superzvaigzne. Krieviem būs jauns galvenais treneris un gluži tāpat Kanādai būs pilnīgi cits sastāvs.
Tu domā, ka tikai krievi sastāva ziņā iet uz priekšu?
Kanādai arī aug jaunas zvaigznes. Tas pats Makdeivids individuāli ir monstrs, Barzāls ļoti rezultatīvs. Līdz Ķīnai ir 4 gadi, parādīsies vēl zvaigznes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:31, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neaizmirsti, ka vateņi sev pieraksta arī visus falšos PSRS laiku ''amatieru'' izcīnītos zeltus. Tas nekas, ka tajā laikā PSRS izlasē spēlēja baltkrievi, ukraiņi, latvieši utt.
Krievija ir psrs tiešā mantiniece. Lai savāc savus zeltus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:32, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu domā, ka tikai krievi sastāva ziņā iet uz priekšu?
Kanādai arī aug jaunas zvaigznes. Tas pats Makdeivids individuāli ir monstrs, Barzāls ļoti rezultatīvs. Līdz Ķīnai ir 4 gadi, parādīsies vēl zvaigznes.
Protams

  -3 [+] [-]

, 2018-02-23 17:32, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Jā, kā nekā latvieši viņiem daudzus gadus kalpoja
Vācieši vismaz latviešiem ko iemācīja. Atšķirībā no vateņiem, kuri varēja tikai iemācīt šņabi dzert, sēmuškas ēst un zagt.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:32, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Kanādas Kauss man nav svarīgāks par Pasaules čempionātu.
Tev vatenim nav ,bet hokeja sabiedrībai ir.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Gribētos ,lai tu kādreiz ar loģisko domāšanu sadraudzētos, tad varētu ar tevi diskutēt.
tipiski tev funarin

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:33, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Tāpat kā zviedriem.
Sevi citējot, aizmirsi pamainīt profilu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:34, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Sevi citējot, aizmirsi pamainīt profilu.
Es nedrīkstu sevi citēt?

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:34, pirms 7 gadiem
teemu saxon fantāziju darba vieta vai realitāte:
Bijušais Krievijas interneta «trollis»: «Jutos...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:34, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Es nedrīkstu sevi citēt?
Drīksti. Turpini tās savas diskusijas.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:34, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Protams
Tapēc nav ko cerēt. Krievi pie vienādiem apstākļiem turpinās zāģēt Kanādai.
Uzvarēt šādu sētas turnīru nav māksla.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:35, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Drīksti. Turpini tās savas diskusijas.
Ko domā par finālu?

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:35, pirms 7 gadiem
Labi vien ir, ka friči finālā, jo šitie kanādieši-puskoka lēcēji neko pret ūsainā "ojāriem" tāpat neizdarītu. Vai varēs firiči ko tiem "ojāriem" izdarīt arī šaubos, bet vienīgais priecē ka formāli, ja arī "ojāri" vinnēs, tad ne jau zem sava karoga un ne jau savu himnu klausoties.... tā dēļ vien lai vinnē veseli! Formāli Krievija kā valsts OS nepiedalās un līdz ar to arī medaļu ieskaitē Krievijai ir baranka un arī paliks baranka. Par sētas turnīru var piekrist, jo formāli šis OS hoķa turnīrs pēc sastāva ir pat švakāks nekā uz vidēju PČ, jo uz PČ vismaz pa kādam (citam pat sava puskomanda) ar NHL večiem sabrauc.... a te tik kolhozs un vietējās līgas...

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 17:35, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tev vatenim nav ,bet hokeja sabiedrībai ir.
Es varētu tevi saukt par pastalu, bet tas ir tavs pamatskolas līmenis. Vnk tinies lupata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:37, pirms 7 gadiem
Forsbergs šorīt teica, ka fināls būs CAN - RUS

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:37, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai nav apnicis katru dienu muļķības drukāt?
zini tu neēsi ne pa kripatiņu labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:38, pirms 7 gadiem
"Vācijas fenomens vai Kanādas kauns" - Советский спорт atrada vislabāko formulējumu. Kanāda bez sava vislabākā sastāva, taču ar zvaigznēm zaudēja arī PČ finālā zviedriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:39, pirms 7 gadiem
Latvijai vajag nopirkt no kkadas Eiropas lielvalsta vecas nujas tad ar krieviju vares mierigi cinities!

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:40, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Ko domā par finālu?
Es domāju, ka tās dienas vakarā nepolitizētais liepājnieks Lenonīds bļaus par sarkonu karogu reihstāgā vai ko tamlīdzīgu.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:42, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ja Latvija būtu noturējusies Krievijas paspārnē.. Latviēšiem izmiršana nedraudētu .. Cilvēki dzīvotu kā kungi, tepat, savā zemē Latvijā.. Brīvi un pasargāti ! Nezaudējot brīvību , valodu un karogu , bet kuplinot tautu un godu !
Tas laiks ir pagājis ! Un tad samierinaties !
Bet iestāties par Krieviju mums ir tiesības vienmēr ! Pat pienākums , kopš spēlējam KHL !
Ja nebūtu KHL, es varbūt tāneatbalstītu Krievijas izlasi , un nezinātu viņu himnu .. daudz ko.. Bet man atvēra acis.. ka uz austrumiem mums ir sabiedrotais draugs ! Spēcīgākā hokeja valsts pasaulē !
oho dalbabjobs jau krievu himnas vārdus iemācijies

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:46, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es domāju, ka tās dienas vakarā nepolitizētais liepājnieks Lenonīds bļaus par sarkonu karogu reihstāgā vai ko tamlīdzīgu.
Namejs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 17:46, pirms 7 gadiem
Labi ka tu iemacijies, tagad ari berniem saviem iemaci

comon88 rakstīja: oho dalbabjobs jau krievu himnas vārdus iemācijies

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:46, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ja Latvija būtu noturējusies Krievijas paspārnē.. Latviēšiem izmiršana nedraudētu .. Cilvēki dzīvotu kā kungi, tepat, savā zemē Latvijā.. Brīvi un pasargāti ! Nezaudējot brīvību , valodu un karogu , bet kuplinot tautu un godu !
Tas laiks ir pagājis ! Un tad samierinaties !
Bet iestāties par Krieviju mums ir tiesības vienmēr ! Pat pienākums , kopš spēlējam KHL !
Ja nebūtu KHL, es varbūt tāneatbalstītu Krievijas izlasi , un nezinātu viņu himnu .. daudz ko.. Bet man atvēra acis.. ka uz austrumiem mums ir sabiedrotais draugs ! Spēcīgākā hokeja valsts pasaulē !
Ble nu šis tik tiešām ir labs
Un tu pats sev tici, esi smagi slims ar galvu, vai vienkārši troļļo?
Ja daudziem būtu tāda humora izjūta kā Tev, tad pasaule būtu daudz labāka

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:47, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: labi.. pieturēsimies pie hokeja diskusijas !

Vācijai fantastisks panākums ne negaidīts.. gaidīts !

Manā skatījumā, fināls būs visu laiku labākais OS vēsturē ! Krievija- Vācija , skan vienmēr spēcīgi !
Jūs tur varat muldēt visu ko vēlaties ! Bet šis būs leilākais ziemas sporta notikums pēdējos četros gados, kurā tiks pasniegta vērtīgākā trofeja hokejā- OS zelts.. Nav nekā vērtīgāka izlašu hokejā , un nekad nebūs..
Tā jau ir. Citi tikmēr stāvēja malā un skatījās. Gaidām.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tu tik ļoti uztraucies par to rakstu, tad acīmredzot tas nav feiks.
Un nekas neticams tur nav uzrakstīts. Viss iespējamības robežās.
Tur nav īsti par ko uztraukties. Savdabīgi, ka gandrīz pilnīgi identisks raksts Latvijas interneta medijos parādījās jau 3 gadus atpakaļ.

P.S. Apsveicu padomju armijas veterānu svētkos!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:49, pirms 7 gadiem
Fantastika! Lai vāciešiem izdodas paņemt zeltu!
Kanādai un ASV lai šī ir mācība - nākamreiz NHL lecīgajiem funkcionāriem iedot bietē, kad sāk pukstēt. Nav NHL, nav rezultāta.
Krieviem gan cūcene - šitā izbēgt no kanādiešiem Ceru, ka friči turpinās savā garā un šoreiz "aizies līdz pat Maskavai"
Priekā!

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:49, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: zini tu neēsi ne pa kripatiņu labāks
Salīdzini manu un saxon rakstīto

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:51, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā, vācieši kad tika pāri mums ta jau talāk formalitate ka pa diedzinu lidz finālam
Gadījumā šī nebija pirmā Vācijas uzvara pamatlaikā? bet tā man vispār patīk, kā viņi spēlē, cik nu redzēts, lieli veči, no fiziskas spēles nevairās, arī uzbrukumā zolīdi, redzēs pēc kā viņi uz krievu fona izskatīsies.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:51, pirms 7 gadiem
Turklāt: līdzīgi kā EČ basketbolā, kur piedzīvojām zaudējumus vien nākošajiem čempioniem un vicečempioniem (Slovēnija, Serbija), arī šoreiz var teikt: nu zaudējām vietu olimpiādē vāciešiem... nav par ko kaunēties - kā redzam, arī Kanāda un visi pārējie rindiņā šiem zaudē. Turēsim īkšķus par to, lai drīz varam teikt: "Mūs no olimpiskā turnīra spēja izslēgt tikai nākamie olimpiskie čempioni!" Visu cieņu!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:51, pirms 7 gadiem
Ceru ka vini aizies lidz pat tavam anusam
Limpompo rakstīja: Fantastika! Lai vāciešiem izdodas paņemt zeltu!
Kanādai un ASV lai šī ir mācība - nākamreiz NHL lecīgajiem funkcionāriem iedot bietē, kad sāk pukstēt. Nav NHL, nav rezultāta.
Krieviem gan cūcene - šitā izbēgt no kanādiešiem Ceru, ka friči turpinās savā garā un šoreiz "aizies līdz pat Maskavai"
Priekā!

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:51, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: labi.. pieturēsimies pie hokeja diskusijas !

Vācijai fantastisks panākums ne negaidīts.. gaidīts !

Manā skatījumā, fināls būs visu laiku labākais OS vēsturē ! Krievija- Vācija , skan vienmēr spēcīgi !
Jūs tur varat muldēt visu ko vēlaties ! Bet šis būs leilākais ziemas sporta notikums pēdējos četros gados, kurā tiks pasniegta vērtīgākā trofeja hokejā- OS zelts.. Nav nekā vērtīgāka izlašu hokejā , un nekad nebūs..
Laikams tomēr sims ar galvu
Ja jau sēdi, refrešo komentus un krāmē mīnusiņus

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:52, pirms 7 gadiem
Hokeja klasika būtu Kanāda pret ASV vai Kanāda per Zviedriju, bet ne jau Kanāda pret Krieviju. Kārtējais debīlais virsraksts. Prieks par Vāciju, visu cieņu.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:53, pirms 7 gadiem
harvey_specter_580759735608622 rakstīja: Ceru ka vini aizies lidz pat tavam anusam
Ui, ku dusmīgs Skaista diena - neskumsti, draugs!

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:53, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Cik saprotu, hokeju kā spēli te reti kāds skatās, galvenais līmeni pamērīt
Vai tad kādreiz ir bijis citādāk?

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:54, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: "Vācijas fenomens vai Kanādas kauns" - Советский спорт atrada vislabāko formulējumu. Kanāda bez sava vislabākā sastāva, taču ar zvaigznēm zaudēja arī PČ finālā zviedriem.
Atradis ko citēt putina ruporu tikai neaizmirsti ,ka Kanāda zaudēja Zviedrijas NHL izlasei nevis Eiropā savāktajiem.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:54, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ja Latvija būtu noturējusies Krievijas paspārnē.. Latviēšiem izmiršana nedraudētu .. Cilvēki dzīvotu kā kungi, tepat, savā zemē Latvijā.. Brīvi un pasargāti ! Nezaudējot brīvību , valodu un karogu , bet kuplinot tautu un godu !
Tas laiks ir pagājis ! Un tad samierinaties !
Bet iestāties par Krieviju mums ir tiesības vienmēr ! Pat pienākums , kopš spēlējam KHL !
Ja nebūtu KHL, es varbūt tāneatbalstītu Krievijas izlasi , un nezinātu viņu himnu .. daudz ko.. Bet man atvēra acis.. ka uz austrumiem mums ir sabiedrotais draugs ! Spēcīgākā hokeja valsts pasaulē !
Krievijas paspārnē! Kā kādreiz teica Bruno Kalniņš- labāk noslīkt vāciešu tīrajos ūdeņos nevis krievu sūdos.

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:55, pirms 7 gadiem
Ne man viss kartiba, tava babene zem galda dienu uzlaboja
Limpompo rakstīja: Ui, ku dusmīgs Skaista diena - neskumsti, draugs!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:56, pirms 7 gadiem
Vispār es gribēju pateikt Sieg Heil! Salutēju par godu šim notikumam. Visu cieņu! Uber Alles vienmēr un visur. Visu Vācijai!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:57, pirms 7 gadiem
Kā būtu ja OS spēlētu NHL spēlētāji ,tad pusfinālā būtu ASV Can SWE un par ceturto pusfinālistu sistos krievi ar somiem,bet te Čehija Vācija.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:57, pirms 7 gadiem
GainFast rakstīja: Hokeja klasika būtu Kanāda pret ASV vai Kanāda per Zviedriju, bet ne jau Kanāda pret Krieviju. Kārtējais debīlais virsraksts. Prieks par Vāciju, visu cieņu.
Mani arī priecē tas, ka pat mūsdienu sportā vēl notiek pa kādam skaistam, negaidītam pavērsienam. Čehiete-snovbordiste uzvar supergigantā, Vācija uzvar Kanādu hokejā! Tas ir super! Tāpēc sports ir interesants... un ne jau 10 gadus no vietas visos turnīros Kanādu, Zviedriju un krievus skatīties.
Prieks par vāciešiem. Prieks par čehiem! Lai čehiem arī izdodas Kanādai uzkārt koka medaļas kaklā!

     [+] [-]

, 2018-02-23 17:58, pirms 7 gadiem
harvey_specter_580759735608622 rakstīja: Labi ka tu iemacijies, tagad ari berniem saviem iemaci
ko dalbajob es iemācījos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 17:59, pirms 7 gadiem
bet nu kā putniem parāda maizi tā šie klāt- Tas par krievu trollēniem

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:00, pirms 7 gadiem
Sukaat iemacijies

comon88 rakstīja: ko dalbajob es iemācījos?

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:00, pirms 7 gadiem
Limpompo rakstīja: Mani arī priecē tas, ka pat mūsdienu sportā vēl notiek pa kādam skaistam, negaidītam pavērsienam. Čehiete-snovbordiste uzvar supergigantā, Vācija uzvar Kanādu hokejā! Tas ir super! Tāpēc sports ir interesants... un ne jau 10 gadus no vietas visos turnīros Kanādu, Zviedriju un krievus skatīties.
Prieks par vāciešiem. Prieks par čehiem! Lai čehiem arī izdodas Kanādai uzkārt koka medaļas kaklā!
Ja tas notiktu tad kad spēlē stiprākās izlases labākajos sastāvos ,tad varbūt piekristu ,bet šajā olimpiādē vairumam 2-3 un pat 11 izlases.

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:01, pirms 7 gadiem
harvey_specter_580759735608622 rakstīja: Sukaat iemacijies
?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:02, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Gadījumā šī nebija pirmā Vācijas uzvara pamatlaikā? bet tā man vispār patīk, kā viņi spēlē, cik nu redzēts, lieli veči, no fiziskas spēles nevairās, arī uzbrukumā zolīdi, redzēs pēc kā viņi uz krievu fona izskatīsies.
Tas arī, bet nu vēl jāskatas kur viņi būs kaut tai pašā pč...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:04, pirms 7 gadiem
Ko ziluminsh?
comon88 rakstīja: ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:07, pirms 7 gadiem
harvey_specter_580759735608622 rakstīja: Ko ziluminsh?
ko Tu prostitūtas bērns gribi?

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:08, pirms 7 gadiem
Gribu tavu mamku panemt prieksha pedejo reizi!

comon88 rakstīja: ko Tu prostitūtas bērns gribi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:12, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Tas arī, bet nu vēl jāskatas kur viņi būs kaut tai pašā pč...
Es liktu uz to, ka nekur. Viņi ir pārlēkuši savai pēcpusei, tādi panākumi parasti ir vienreizēji un to noturēt ilgtermiņā ir gandrīz neiespējami.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 18:14, pirms 7 gadiem
Kāpēc iespringt par otrās šķiras turnīru labāk relaksēties https://www.youtube.com/watch?v=6gY...

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:15, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: NATO izcilības centra suņi atkal iztriekti huiņu dzīt
sveiks , Robi

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:17, pirms 7 gadiem
Vateņi domā, ka paveicās, bet figu. Kolhoza līga parādīs, ka ir vājāka par DEL

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:18, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Vateņi domā, ka paveicās, bet figu. Kolhoza līga parādīs, ka ir vājāka par DEL
kolhozā tik divi klubi ir, pārējie ķeksiša pēc ir radīti

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:18, pirms 7 gadiem
harvey_specter_580759735608622 rakstīja: Gribu tavu mamku panemt prieksha pedejo reizi!
?

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:18, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: NATO izcilības centra suņi atkal iztriekti huiņu dzīt
Fui, tu esi pretīgs pid....

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:19, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kolhozā tik divi klubi ir, pārējie ķeksiša pēc ir radīti
Bāzes klubi, gluži kā padomijā

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:20, pirms 7 gadiem
Nu tu gan esi pilnigs dauns!
comon88 rakstīja: ?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 18:20, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ?
15 gadīgs zalupčiks, katru reizi savu dūri savādākā vārdā sauc (tava mamma, tava vecene)

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 18:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kolhozā tik divi klubi ir, pārējie ķeksiša pēc ir radīti
Tā viņiem vienmēr bija jo vedot klubus uz ZA 70-80 gados tie tika pastiprināti ar 1-2 maiņām lai pierādītu savu it kā līmeni.

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:22, pirms 7 gadiem
harvey_specter_580759735608622 rakstīja: Nu tu gan esi pilnigs dauns!
?

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:25, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tā viņiem vienmēr bija jo vedot klubus uz ZA 70-80 gados tie tika pastiprināti ar 1-2 maiņām lai pierādītu savu it kā līmeni.
šķiet , ka tiklīdz bija pirmās runas ,ka NHL kapļi nebūs tā šie sapiķoja katram gadijuma SKA un CSKA , lai savāc labākos krievu spēlētājus pie sevīm , lai saspēlējās

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:27, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: šķiet , ka tiklīdz bija pirmās runas ,ka NHL kapļi nebūs tā šie sapiķoja katram gadijuma SKA un CSKA , lai savāc labākos krievu spēlētājus pie sevīm , lai saspēlējās
Nu principā jau krieviem nav par ko pārmest. Ne jau viņi vainīgi, ka NHL nepiedalās.

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:28, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: šķiet , ka tiklīdz bija pirmās runas ,ka NHL kapļi nebūs tā šie sapiķoja katram gadijuma SKA un CSKA , lai savāc labākos krievu spēlētājus pie sevīm , lai saspēlējās
Par to tak nav šaubu ,ka khl tika ziedota OS .Interesanti iedomāties ja NHL klubā iespēlētu 3 maiņas Kanādas izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 18:28, pirms 7 gadiem
Beidzot kkas sakarigs
killo2000 rakstīja: Nu principā jau krieviem nav par ko pārmest. Ne jau viņi vainīgi, ka NHL nepiedalās.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 18:31, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Krievijas paspārnē! Kā kādreiz teica Bruno Kalniņš- labāk noslīkt vāciešu tīrajos ūdeņos nevis krievu sūdos.
Tak ko tu to Pēterburgas troļļu fabrikas darboni te ņem pierē! Darbs viņiem tāds skribelēt visādu figņu par visu, un ar kaut kādu patiesību tur vispār nav nekāda sakara.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 18:32, pirms 7 gadiem
[quote teemu_saxon_121788018329042]
nezinu bruno kalniņu,,, šķiet viņš bija iegāzies sausajā tualetē un visādas muļķības nāca prātā..
Es varētu pārfrāzēt..
Labāk nenoslīgt Krievijas tīrajos ūdeņos, ne arī sūdos ! Bet braši soļot koopā ar Krievu zēniem ! Kā to darījām , kad valsti ieguvām ! Mūžam Latvija, mūžam KRIEVIJA ! Mūsu sargs un brālis !
[/quote
Vienkārši pretīgi skatīties tādu prātojumus.
Lasot šitādus prātvēderus, drusku sāku apskaust ukraiņus - tur pa kara laiku liela daļa vietējo vatņiku ir patīrīta... Kā saka - sava laime nelaimē..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:34, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Par to tak nav šaubu ,ka khl tika ziedota OS .Interesanti iedomāties ja NHL klubā iespēlētu 3 maiņas Kanādas izlasei.
Nu bet KHL mērķis pats par sevi ir izlases stiprināšana. To jau krievi neslepj un tas ir normāli. Vieniem līga kā bizness, otriem kā "sarkanās mašīnas" fabrika.

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:34, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Par to tak nav šaubu ,ka khl tika ziedota OS .Interesanti iedomāties ja NHL klubā iespēlētu 3 maiņas Kanādas izlasei.
tad visas spelēs būtu 6:0 uzvaras OS

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:37, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: man ir nopietns jautājums tiem, kas nav trolli, bet NHL fani

kāpēc NHL spēlē eiropieši, t.sk. krievi? kāpēc katru gadu tiek paņemti arvien vairāk eiropieši, ja te Eiropā viss ir sētas līmenis?

tā pati Tampa paņem no kkāda CSKA Kučerovu, kurš tagad ir labāks par krosbiju

jo pastāv liela iespēja ka mēs šeit vērojām nākamās NHL zvaigznes

tad kā tas nākas - kamēr spēlē Eiropā - esi amatieris, bet pārejot uz NHL uzreiz kļūsti par krosbiju?
tos Eiropiešus spēlētājus pārsvarā vairāk sākuši ņemt ir tikai no Zviedriem tik. Čehi , Krievi, Slovaki paliek mazāk NHL

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:39, pirms 7 gadiem
jaunājiem spēlētājiem vispār nav ko darīt Eiropas hokejā ,tas pats attiecināms uz basketbolu

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:39, pirms 7 gadiem
harvey_specter_580759735608622 rakstīja: Beidzot kkas sakarigs
?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 18:42, pirms 7 gadiem
Krievi to tik gaidīja.Fināls būs vieglāks nekā viñi bija gaidījuši krievi samals miltos tos fričus.Kanāda bez nhl spēlētājiem nekas nau friči darīja ko gribēja čehi tāpat ar viñiem izreķināsies bronzas mačā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:47, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tas pats Tolvanens

pēc NATO trollu loģikas viņš ir sētnieks, amatieris un pele, kas šiverē pa lielo galdu, bet tiklīdz mainīs klubu piederību uz NHL tā uzreiz būs augstākā līmeņa spēlētājs

vienas dienas laikā

drošvien maģija
Tolvanens ir labāks par Kaprizovu.
Paskaties cik rezultatīvi abi ir savā pirmajā KHL sezonā.
Tolvanenam ir 34 pt, bet Kaprizovam bija 27.
Es jau teicu - Kaprizovs uz NHL aizbrauks kādos 24 gados kā Panārins un sāks mētāt veci.

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:47, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: slovākiem, čehiem regress hokejā

krievus gribētu ņemt, pat vairāk nekā sviedrus, bet KHL un spēlēšana dzimtenē daudziem jaunajiem mūsdienās liekas svarīgāka par NHL tāpēc arvien grūtāk paliek NHL menedžeriem piesaistīt krievus, jo tad nāktos maksāt 2x lielāku algu kā tam pašam girgensonam
atkal stulbības runā bez reāliem faktiem

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:49, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tāds Kučerovs ir 10 zviedru vērts

kvantitāte nav kvalitāte
Kučerovs var pienest ūdeni , Forsbergam , Rakelam , Karlsonam

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:49, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: slovākiem, čehiem regress hokejā

krievus gribētu ņemt, pat vairāk nekā sviedrus, bet KHL un spēlēšana dzimtenē daudziem jaunajiem mūsdienās liekas svarīgāka par NHL tāpēc arvien grūtāk paliek NHL menedžeriem piesaistīt krievus, jo tad nāktos maksāt 2x lielāku algu kā tam pašam girgensonam
Baigi jau nu NHL vajag tos krievus.
Toronto ieberzās ar Zaicevu. Nabags šosezon. Tik 10 pt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:52, pirms 7 gadiem
Vispār jau ir tā paruna par slotas kātu, kurš kādreiz izšauj, bet šis slotas kāts izšāva divas reizes pēc kārtas. Ar to arī pietiks laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 18:53, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: kas tie tādi??? jo īpaši vidējais, kkāds čekers?
tas Rakels spēlē līgas otrajā spēcīgākajā klubā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:00, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: NHL top100 ir 8 krievi no 36 krieviem pavisam, zviedri ir 11 no 95

domāju, ka man nav jārēķina procentuāli kurai valstij vairāk kvalitates
Pat Usa ir vairāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:03, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: 22 no 256

sūdīgāk par zviedriem vēl

pindosu regress hokejā kļūst arvien loģiskāks
drīzāk progress notiek salīdzinot , kādi amerikāņi bija 15 gadus atpakaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:13, pirms 7 gadiem
Es jau zināju ka nekas tur nebija no tiem kanādiešiem un te nu ir spilgts pierādījums. Var jau apsveikt krievus ar zeltu

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:26, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: arī iepriekšējā PK

Kanāda paņēma tikai tāpēc, ka spēlēja savās mājās un ar ar daudz pieredzējušākiem spēlētājiem(gadu ziņā, pirmkārt), kamēr krievi visus jaunos izlika tikai ar Kučerovu, Namestnikovu preikšgalā

hokeja nākotni vairāk noteica krievu nākotnes uzvara pār NA jaunajiem jeb kanādas nākotni

citiem vārdiem sakot - krievi dominēs turpmākos desmit gadus ja ne vairāk, ko pierāda arī šīs OS, kur krieviem, labi ja 3 pieredzējuši spēlētāji no vecās gvardes

tādi spēlētāji kā Kučerovs, namestnikovs, Kaprizovs, Zubs, Grigorenko, Sergečevs, Telegins, Gavrikovs, Nesterovs, Nicuskins, Barabanovs u.c. noteiks nākotni un toni pasaules hokejā nevis uzpūstās un pārvērtētās kanādas jaunās princeses Mcdavid, pareiko, sheifeles u.c.

#kepkas paKrūmiem
Kanādai ir Murray , Ekblad ,Ryan Murray ,Parayko , Rielly , Drouin , Couturier , Gaudreau , Mackinnon ,McDavid , Hopkins, , Scheifele ,PIERRE-LUC DUBOIS , u.t.t
Somi ar USA noteiks toni nākamajās OS , kad NHL veči būs !

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:28, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: Es jau zināju ka nekas tur nebija no tiem kanādiešiem un te nu ir spilgts pierādījums. Var jau apsveikt krievus ar zeltu
Ar ZA atbirām sisties par bronzu nav slikti jo pa lielam tā ir Špenglera kausa izlase.

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:29, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Kanādai ir Murray , Ekblad ,Ryan Murray ,Parayko , Rielly , Drouin , Couturier , Gaudreau , Mackinnon ,McDavid , Hopkins, , Scheifele ,PIERRE-LUC DUBOIS , u.t.t
Somi ar USA noteiks toni nākamajās OS , kad NHL veči būs !
Tu domā tam trollim argumenti ir svarīgi?

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:32, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tu domā tam trollim argumenti ir svarīgi?
vnk , lai pieverās viņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 19:36, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: flopi
rezultatīvāki nekā Krievu parašas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:40, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Kanādai ir Murray , Ekblad ,Ryan Murray ,Parayko , Rielly , Drouin , Couturier , Gaudreau , Mackinnon ,McDavid , Hopkins, , Scheifele ,PIERRE-LUC DUBOIS , u.t.t
Somi ar USA noteiks toni nākamajās OS , kad NHL veči būs !
Vispār jau "Džonijam hokejam" (Gudro) ir jeņķu nevis Kanādas pase.

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:44, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Vispār jau "Džonijam hokejam" (Gudro) ir jeņķu nevis Kanādas pase.
JAP , pārskatījos

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:45, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: kur tavā sarakstā Austin matthews?
viņš amerikānis ir

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 19:50, pirms 7 gadiem
Pie vienas vietas ,kas notiek hokejā OS jo naktī bobslejs un pašlaik basketbols.

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:53, pirms 7 gadiem
Vārdu sakot KHL un sanāk arī DEL ir Eiropas līderi hokejā. DEL apspēlēja vispirms Šveices līgu un tad zviedru līgu. Apspēlēja arī kanādiešu NEzvaigznes un noteikti uzvarētu arī amerikāņus. Tikmēr krievi ir galvas tiesu pārāki par citiem.
Ziemeļamerikāņi spēj cīnīties par medāļām tikai ar savām vislielākajām zvaigznēm. Tomēr arī PK ASV ar saviem varoņiem izgāzās.

     [+] [-]

, 2018-02-23 19:54, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Pie vienas vietas ,kas notiek hokejā OS jo naktī bobslejs un pašlaik basketbols.
Tad tinies mazais kverpli.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 19:56, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Tad tinies mazais kverpli.
Tu par sevi vate.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 19:58, pirms 7 gadiem
PČ būs spēcīgāks turnīrs kā OS! Čempī vacieši pat 6nebūs

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 20:02, pirms 7 gadiem
LeoT rakstīja: Labs!!! Žēl arī, ļoti gribējās RUS-CAN...
Kas tur žēl? CAN tak ir RD leģionāri

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 20:05, pirms 7 gadiem
Kas var būt labāks par šo? Tikai sekss

  -2 [+] [-]

, 2018-02-23 20:05, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau neviens vateņiem tās zelta medaļas nav garantējis.
Ir gan, Rus nepieļaus friču uzvaru. Tas viņiem gēnos. Pamācies vēsturi kaut mazliet.

     [+] [-]

, 2018-02-23 20:11, pirms 7 gadiem
fics rakstīja: Ir gan, Rus nepieļaus friču uzvaru. Tas viņiem gēnos. Pamācies vēsturi kaut mazliet.
Vēsture tikai pierāda kura tauta ir uzvarētāji ,bet kura lūdzēji.

     [+] [-]

, 2018-02-23 20:29, pirms 7 gadiem
visi te cepas par limeni...ir OS sogad specigaks par PC vai ne...
man godigi sakot po... es paslaik skatos skaistu un neparedzamu hokeju...
un finala busu 100 % par krieviem... un par iemeslu nebus "fanosana par vatem", bet fanosana par Dacuku...pofig ir vins krievs vai nav...vins vienigais no "olimpiskajiem kotletam" ir pelnijis to zeltu...par profesionalitati un ilgu spelesanu vissaugstakaja limeni...un triple gold club vinam bus ka davana pirms pensijas...go Pavel Datsyuk

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 20:34, pirms 7 gadiem
vairogss rakstīja: visi te cepas par limeni...ir OS sogad specigaks par PC vai ne...
man godigi sakot po... es paslaik skatos skaistu un neparedzamu hokeju...
un finala busu 100 % par krieviem... un par iemeslu nebus "fanosana par vatem", bet fanosana par Dacuku...pofig ir vins krievs vai nav...vins vienigais no "olimpiskajiem kotletam" ir pelnijis to zeltu...par profesionalitati un ilgu spelesanu vissaugstakaja limeni...un triple gold club vinam bus ka davana pirms pensijas...go Pavel Datsyuk
Diemžēl tavs sapnis jau ir piepildījies jo šo vāciešu izlasi pat Latvijai būtu jāuzvar.

     [+] [-]

, 2018-02-23 20:51, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Diemžēl tavs sapnis jau ir piepildījies jo šo vāciešu izlasi pat Latvijai būtu jāuzvar.
butu, bet kaut ka nesanaca...diemzel....

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:10, pirms 7 gadiem
na jevo meste dolzen bitj ja.
Napjošsa budeš!

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticami, bet fakts!
Tagad nevēlu vāciešiem svētdien uzraut vateņus, un tad pilnā mērā varēs teikt, ka šis bija OS sētas turnīrs hokejā.
Resnais, dalbajob! Tas ir sports,

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:56, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: arī iepriekšējā PK

Kanāda paņēma tikai tāpēc, ka spēlēja savās mājās un ar ar daudz pieredzējušākiem spēlētājiem(gadu ziņā, pirmkārt), kamēr krievi visus jaunos izlika tikai ar Kučerovu, Namestnikovu preikšgalā

hokeja nākotni vairāk noteica krievu nākotnes uzvara pār NA jaunajiem jeb kanādas nākotni

citiem vārdiem sakot - krievi dominēs turpmākos desmit gadus ja ne vairāk, ko pierāda arī šīs OS, kur krieviem, labi ja 3 pieredzējuši spēlētāji no vecās gvardes

tādi spēlētāji kā Kučerovs, namestnikovs, Kaprizovs, Zubs, Grigorenko, Sergečevs, Telegins, Gavrikovs, Nesterovs, Nicuskins, Barabanovs u.c. noteiks nākotni un toni pasaules hokejā nevis uzpūstās un pārvērtētās kanādas jaunās princeses Mcdavid, pareiko, sheifeles u.c.

#kepkas paKrūmiem
Es tur redzu tikai vienu zvaigzni - Kučerovu.
Vēl pa pusei Kaprizovs, bet pārējie ir trešās šķiras krievi.
Teļēgins? Wtf viņš ir totāls čekeris. Kāda tur nākotne.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 23:22, pirms 7 gadiem
Olimpiskais hokeja turnīrs bez NHL ir tas pats, kas vasaras olimpiādē U-23 futbols. It kā grandiozs notikums, bet prestižs minimāls.

     [+] [-]

, 2018-02-24 00:28, pirms 7 gadiem
saldusOK rakstīja: Olimpiskais hokeja turnīrs bez NHL ir tas pats, kas vasaras olimpiādē U-23 futbols. It kā grandiozs notikums, bet prestižs minimāls.
Kanadci šodien padirsināja 800EUR un es Tev pilnībā piekrītu!

     [+] [-]

, 2018-02-24 07:04, pirms 7 gadiem
Gin4a rakstīja: Kanadci šodien padirsināja 800EUR un es Tev pilnībā piekrītu!
Vajadzēja klausīt mani. Teicu, ka vācieši ir vienīgie, kas var sagādāt brīnumu. Viņiem taču vispār nav ko zaudēt.