Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevam sešas soda minūtes, Muižnieks 42. vietā, zelts J. Bē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rastorgujevam sešas soda minūtes, Muižnieks 42. vietā, zelts J. Bē
Andrejs Rastorgujevs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Par Phjončhanas olimpisko spēļu čempionu biatlonā 20 kilometru distancē kļuvis norvēģis Juhannes Tinness Bē. Andrejam Rastorgujevam ar sešām soda minūtēm neizdevās iekļūt starp 50 labākajiem. Viņu apsteidza arī Oskars Muižnieks. Tomēr Rastorgujevs kvalificējies masu startam.

Lielākajai daļai sacensību favorītu pirmā guļus šaušana nesagādāja problēmas, tomēr Andrejs Rastorgujevs, šaujot ātrā ritmā, nespēja trāpīt ceturtajā mērķī un prom devās ar vienu soda minūti. Pirmās trīs vietas ieņēma francūži Martēns Furkads un Simons Destjē, kā arī sprinta čempions vācietis Ārnds Paifers, tomēr bija skaidrs, ka galvenā cīņa par medaļām norisināsies distances otrajā pusē.

Šaujot stāvus, divas lodes garām raidīja Destjē un norvēģis Emils Hegle Svensens, lielā mērā atvadoties no cerībām kāpt uz goda pjedestāla. Tikmēr Paifers un Furkads saglabāja stabilitāti un turpināja šaut nevainojami. Sacensību vadībā pēc otrās šaušanas atradās Furkads, kurš bija par 9,6 sekundēm ātrāks. Zināmu stabilitāti diemžēl saglabāja arī Rastorgujevs, taču šoreiz viņam nepadevās otrais mērķis no sākuma, nevis no beigām.

Otrā šaušana guļus Rastorgujevam sagādāja vēl lielākas problēmas – neprecīzi bija pirmie divi šāvieni. Ieturējis pauzi un nogāzis nākamo mērķi, prom latvietis tomēr devās ar trim soda minūtēm kabatā un bez cerībām – šautuvi viņš pameta 14. vietā no 14 tobrīd tik tālu tikušajiem. Rastorgujevs finišēja 59. vietā. Mirkli vēlāk trīs kļūdas pielaida arī Paifers, arī atvadoties no cerībām uz augstu vietu.

Tikmēr Furkads turpināja lieliski, trešajā šaušanā no ceļa novācot piecus kārtējos mērķus un dodoties pretī goda pjedestālam. Tomēr kāju priekšā aizlika pēdējie divi šāvieni sacensībās, un ar divām soda minūtēm zuda varianti. Tobrīd līdera godu pārņēma norvēģis Juhannes Tinjess Bē, kurš arī kļūdījās divreiz, taču slēpoja ātrāk. Viņš finišu sasniedza 48 minūtēs un trīs sekundēs, uzstādot latiņu, kas jāpārspēj citiem.

Par galveno konkurentu kļuva brālis Tarjei Bē, kurš pēc trim šaušanām atradās tikai aiz Furkada muguras. Tomēr izmantot situāciju neizdevās – arī viņam noslēdzošā stāvus šaušana izrādījās liktenīga. T. Bē netrāpīja pirmajā un pēdējā mērķī, saņemot divas soda minūtes un nekavējoties izkrītot no pirmā desmitnieka.

Tikmēr situāciju izmantoja austrietis Dominiks Landertingers, kurš pirmais sašāva visus 20 mērķus un pēc ceturtās šaušanas kļuva par jauno līderi, par 8,2 sekundēm apsteidzot J. T. Bē. Tiesa, pārsvars ruka strauji, un finišā Landertingers ieradās jau 14,2 sekundes aiz muguras, taču saglabāja labas izredzes noturēties starp medaļniekiem.

Mirkli pēc Landertingera finišēšanas ceturto šaušanu bez kļūdām pameta Jakovs Faks, un viņš austrietim atņēma sudrabu, finišējot par nepilnām desmit sekundēm ātrāk. Viņš J. T. Bē piekāpās 5,5 sekundes, un tobrīd norvēģa ilgā gaidīšana bija beigusies un viņš varēja saņemt apsveikumus, jo trasē vairs nebija palicis neviens no galvenajiem konkurentiem.

Oskars Muižnieks pirmajā un trešajā šaušanā nogāza piecus mērķus, tomēr pievīla šaušana stāvus – divām soda minūtēm sekoja vēl viena ceturtajā šaušanā. Viņš finišā ierindojās 42. vietā jeb bija labākais no latviešiem. Tomēr Rastorgujevam bija pa spēkam kvalificēties masu startam - viņš to paveica kā 27. no 30. Masu startā piedalīsies arī lietuvietis Toms Kaukēns.

20 kilometri vīriešiem

VSportistsValstsKļūdasLaiks
1.J. BēNorvēģija1+0+0+148:03.8
2.J. FaksSlovēnija0+0+0+0+5.5
3.D. LandertingersAustrija0+0+0+0+14.2
4.S. SamuelsonsZviedrija0+0+1+0+29.1
5.M. FurkadsFrancija0+0+0+2+42.4
6.B. VēgersŠveice1+0+0+0+48.6
7.M. KrčmāržsČehija0+1+0+0+1:15.5
8.F. LindstremsZviedrija0+0+0+1+1:22.1
9.E. LesersVācija0+1+0+0+1:27.3
10.E.H. SvensensNorvēģija0+2+0+0+1:36.7
42.O. MuižnieksLatvija0+2+0+1+4:02.2
59.A. RastorgujevsLatvija1+1+3+1+5:38.0

20 km klasika vīriešiem 2017./18. sezonā

DatumsPosmsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
30. nov.1.EstešundaJ.BēFijons-MajēM.Furkads
10. jan.5.RūpoldingaM.FurkadsMoravecsJ.Bē
15. feb.OSPhjončhanaJ.BēFaksLandertingers

Olimpiāžu laureāti

Biatlons, vīrieši, 20 km klasika

GadsZeltsSudrabsBronza
2018.J.BēFaksLandertingers
2014.M.FurkadsLesersGaraņičevs
2010.SvensensBjerndālens; Novikovs
2006.GraissBjerndālensHānevolds
2002.BjerndālensLuksMaigurovs

2018. gada Phjončhanas olimpiskās spēles

Biatlona sacensību programma

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
10. febr.13:157.5 km sprints sievietēmDālmeiereOlsbūVītkova
11. febr.13:1510 km sprints vīriešiemPaifersKrčmāržsVindišs
12. febr.12:1010 km iedzīšana sievietēmDālmeiereKuzminaBeskona
12. febr.14:0012.5 km iedzīšana vīriešiemM.FurkadsSamuelsonsDolls
15. febr.10:1515 km klasika sievietēmĒberjaKuzminaDālmeiere
15. febr.13:2020 km klasika vīriešiemJ.BēFaksLandertingers
17. febr.13:1512.5 km masu starts sievietēm
18. febr.13:1515 km masu starts vīriešiem
20. febr.13:152 x 6 km + 2 x 7.5 km jauktā stafete
22. febr.13:154 x 6 km stafete sievietēm
23. febr.13:154 x 7.5 km stafete vīriešiem

Medaļu sadalījums biatlonā

VValstsZSBKopā
1.Vācija3025
2.Zviedrija1102
Norvēģija1102
4Francija1012
5.Slovākija0202
6.Čehija0112
7.Slovēnija0101
8.Itālija0011
Austrija0011

     [+] [-]

, 2018-02-15 14:57, pirms 6 gadiem
Cik gadiem vēl ir jāpaiet, lai viņš iemācītos šaut...MĒRĶĪ!?!?! Nu i na8uj...

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 14:58, pirms 6 gadiem
nākamie mūsējie brauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2018-02-15 14:58, pirms 6 gadiem
Interesanti kas šodien patraucēja

  +8 [+] [-]

, 2018-02-15 14:58, pirms 6 gadiem
Viens vārds apzīmē Rastija šaušanu sezonas garumā-ŠAUSMAS!!!

     [+] [-]

, 2018-02-15 14:59, pirms 6 gadiem
Žēl, cerams Pekinā 33 gadu vecumā beidzot izšaus.

     [+] [-]

, 2018-02-15 14:59, pirms 6 gadiem
Cik var kāpt uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem?
Sorry, bet ja Andrejs ar steigu nenomainīs trener(i)us, tad nekas labs viņam nesanāks. Kamēr vel var kaut ko saglābt viņa biatlonista karjerā.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-15 15:02, pirms 6 gadiem
Andruha turpina bombīt savā elementā!

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:02, pirms 6 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Interesanti kas šodien patraucēja
putni......

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:03, pirms 6 gadiem
Nesaprotu, kāpēc Rastijs un Berkulis saka, ka katru gadu pieliek saušanā ? Tas ir pieliek kļūdu skaitā saušanā ? Haļava, ka tika vispār masiniekā, pēdējā šance izšaut un to es domāju burtiskā nozīmē....

 +16 [+] [-]

, 2018-02-15 15:04, pirms 6 gadiem
Godīgi sakot tad Muižnieks patīkami šodien pārsteidza...

  +9 [+] [-]

, 2018-02-15 15:05, pirms 6 gadiem
Pēc tāda starta vienīgais jautājums ir, vai kvalificēsies masu startam. Jā, kvalificēsies! Tā ka vēl viena iespēja būs Andrejam.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:06, pirms 6 gadiem
eh tomēr tika maseniekā............

 +13 [+] [-]

, 2018-02-15 15:08, pirms 6 gadiem
Muižnieks tiešām labs, šodien. Noņemot tās trīs kļūdas, būtu septītā vieta. 38. ātrākais trasē, kas patiesībā ir ļoti labi.

 +12 [+] [-]

, 2018-02-15 15:09, pirms 6 gadiem
Osis ielika Endrjū!!! Ir mums konkurence

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:10, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Viens vārds apzīmē Rastija šaušanu sezonas garumā-ŠAUSMAS!!!
Sezonas? Karjeras garumā.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:11, pirms 6 gadiem
ideāli, masu startā vēl pacīnīsies!

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:15, pirms 6 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Cik gadiem vēl ir jāpaiet, lai viņš iemācītos šaut...MĒRĶĪ!?!?! Nu i na8uj...
nekādiem. Viduvējs Eiropas līmeņa slēpotājs, bet "fizuha" nevelk, lai atri slēpojot kaut ko pa nullēm sašautu tad, kad vajag. Neviens treneris to neiemācīs.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-15 15:15, pirms 6 gadiem
Es domāju, ka Andrejam ir problēmas ar pašpārliecinātību. To gan nepateiksi pēc viņa izteikumiem, bet esot šautuvē tas uzreiz redzams. Kaut vai tas, ja ir normāls rezultāts, tad pēdējā šautuvē noteikti šaus garām, jo sapriecājas. Pilnīgi iztēlojos to sajūtu - nu tik būs, nu tik būs, sirds sāk dauzīties, bet beigās nekas. Otrs variants ir tas, ko reiz arī teica Ozoliņš, ka pat bail kāpt uz ledus, jo ir sajūta, ka kļūdīsies. Tā, šķiet, bija Rangers laikos. Un tad, kad tev šautuvē jau apziņā ir bailes kļūdīties, tu kļūdies. Trūkst pašpārliecinātības, ka patiesībā esi labs. Jādzer Nervostrong.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:15, pirms 6 gadiem
Lokomotīve ir ieskrējusies! Žēl, ka nebija pārmijas pareizi saregulētas, aizbruaca pilnīgi pēc piena.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:15, pirms 6 gadiem
Andrejam stabilitaate! vispaar izgasanaas konkreeta - lai brauktu pa top 5 maksimums 2 kluudas var buut, sim katraa sautuvee ir kluuda, par 3 sautuves 3 kluudaam labak vispar nerunaat.
kauns!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:16, pirms 6 gadiem
Bē visus izskoloja neskatoties uz divām soda minūtēm!
Rastijam jāņem privātstundas pie Bobija varenā šāvēja
Jābeidz šaut pa krūmiem

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:16, pirms 6 gadiem
skaidrs, ka Andrejs visu karjeru sauj pa zvirbaam, bet vai tiesaam 4 gades lielaakajos sacos nevar sanemties un sasaut adekvaati?

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:17, pirms 6 gadiem
tizlons

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:19, pirms 6 gadiem
Moska jāmaina šaušanas roka?
Kāda citiem pieredzi ar šito? Vai ja nav ta nav?

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:20, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Moska jāmaina šaušanas roka?
Kāda citiem pieredzi ar šito? Vai ja nav ta nav?
sausana tas pats kas sodini basiitii, vai nu ir vai nu nav, ja roka triic tad sausi zvirbulos un neko tur nepadariisi

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:21, pirms 6 gadiem
Bļāviens! Čakarē tik man smadzenes. Nez kapēc es uz kaut ko cerēju?

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:21, pirms 6 gadiem
Tipa treniņos sauj 100 pēc kārtas a ka gonka tā šauj krūmos

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:25, pirms 6 gadiem
Viss kārtībā. Uzpūta vējiņš, lodītes aizlidoja pēc pieniņa. Var gadīties ikvienam! Nākamā olimpiāde jau pēc 4 gadiem!

  +9 [+] [-]

, 2018-02-15 15:25, pirms 6 gadiem
kambodža 03 rakstīja: Osis ielika Endrjū!!! Ir mums konkurence
Ceru, ka konkurence būs arī nākamgad (Muižnieks paliks biatlonā). Muižnieks olimpiādē nostartēja normāli. Varēja būt pa kļūdai mazāk gan sprintā, gan klasikā, tad varētu jau vērtēt kā labi. Patika, ka Muižnieks atkal sadalīja spēkus visai distancē un beigās kāpināja tempu. Šodien 35. ātrākais, +2:35,9 aiz J. Bē. Šodien abi mūsējie lēni šāva - Muižnieks 58., Rastorgujevs 73. (abi pret vidējo līmeni zaudēja apmēram 10-20 sekundes). Andreja ātrumu, iespējams, nevar objektīvi vērtēt, jo pieļauju, ka viņš beigās atmetās. Bet tāpat bija 7. ātrākais (+1:03,0 aiz J. Bē).

Ātrums ir, atliek sašaut. Varbūt svētdien?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:25, pirms 6 gadiem
Klasika!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:26, pirms 6 gadiem
sveiks rakstīja: Bļāviens! Čakarē tik man smadzenes. Nez kapēc es uz kaut ko cerēju?
Nu pats vainīgs, ka uz kaut ko cerēji - manuprāt, tas nebija diži prātīgi cerēt uz Andreju 20km distancē, ka viņš cīnīsies par medaļu? Saprotu, ka mēs latvieši reizēm esam pārāk optimistiski, saceramies uz kaut ko nezin ko un tad spļaudamies, ka nesanāca. Varbūt tomēr jāsāk domāt reāli?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:26, pirms 6 gadiem
tiešām tiek uz masu startu
https://www.pyeongchang2018.com/en/...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:26, pirms 6 gadiem
Nu re...es tak pirms olimpiādes teicu ka rastorgujevs ir otrs Olijars..viņš nekad neko lielos mačos neizcīnīs..

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:27, pirms 6 gadiem
lai sauj ar bisi un ar skrotim ganjau kada trapis.tiesam kauns.tadi specialisti apkart andrejam un nevar savest galvu kartiba vinam.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:27, pirms 6 gadiem
Njā, ar tādu šaušanu šajā sezonā, brīnums, ka neviens trases darbinieks vēl nav cietis....

  +8 [+] [-]

, 2018-02-15 15:28, pirms 6 gadiem
Artis Kamals rakstīja: Es domāju, ka Andrejam ir problēmas ar pašpārliecinātību. To gan nepateiksi pēc viņa izteikumiem, bet esot šautuvē tas uzreiz redzams. Kaut vai tas, ja ir normāls rezultāts, tad pēdējā šautuvē noteikti šaus garām, jo sapriecājas. Pilnīgi iztēlojos to sajūtu - nu tik būs, nu tik būs, sirds sāk dauzīties, bet beigās nekas. Otrs variants ir tas, ko reiz arī teica Ozoliņš, ka pat bail kāpt uz ledus, jo ir sajūta, ka kļūdīsies. Tā, šķiet, bija Rangers laikos. Un tad, kad tev šautuvē jau apziņā ir bailes kļūdīties, tu kļūdies. Trūkst pašpārliecinātības, ka patiesībā esi labs. Jādzer Nervostrong.
Nevis problēmas ar pašpārliecinātību, bet ar pārliecību par sevi. Pašpārliecinātība un pārliecība par sevi ir divas dažādas lietas. Pirmā mēdz iegāzt. Otrā - vienmēr ceļ uz augšu.

  +7 [+] [-]

, 2018-02-15 15:28, pirms 6 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Interesanti kas šodien patraucēja
Kā kas? Šaušanas meistarība. Gribam to vai nē, bet nu tā Andrejam nav augstākajā līmenī un Andrejs jau to pats labi apzinās. T.i. intervijās jau viņš nestāsta, ka nu tik būs - šaus kā dievs. Pirms sezonas, protams, bija piesardzīgs optimisms, bet nu sezonas gaitā tas ir noplacis. Bet nekas traks jau nav noticis - Andrejam vēl viens olimpiskais cikls ir priekšā. Iespējams problēma tiešām ir tikai psiholoģijā un kāpēc gan, lai 'ar vecumu' un pieredzi situācija nekļūtu labāka? To arī Andrejam novēlu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:33, pirms 6 gadiem
M rakstīja: Viss kārtībā. Uzpūta vējiņš, lodītes aizlidoja pēc pieniņa. Var gadīties ikvienam! Nākamā olimpiāde jau pēc 4 gadiem!
Jā, redzēji kā Furkadam uzpūta pēdējos divos šāvienos? 2 nedēļas nebūs jāpērk piens kafijai. Nelins, kas gāja uz medaļām, ar varēs uz māju zelta vietā 3 litrus piena vest.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:34, pirms 6 gadiem
Diezgan nožēlojami! Visi citi vismaz kādreiz izšauj, kaut ko izcīna bet te nekā!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:35, pirms 6 gadiem
Nu nav viņam vajadzīgs ne šaušanas treneris,ne parastais. Atstātu tikai slēpju smērētājus un nekas nemainītos.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:36, pirms 6 gadiem
Negribas jau baigi kritizēt! Skaidrs, ka Andrejs cīnījās un darīja, ko varēja! Kāpēc nesanāca? Man liekas, ka sava nozīme bija tam, ka Andrejs Korejā bija apņēmies dzīvot un gulēt pēc Latvijas laika! Nezinu gan, vai to viņš konsekventi arī realizēja. Sacensību starta laiki to atļāva, bet jautājums, vai šādā veidā iekšējais ritms patiesībā netika sačakarēts vel vairāk. Viņš jau tur ir nedēļu un sanāk iet gulēt pēc Korejas laika ap 5 no rīta un celties ap 13 vai kā tā! Nezinu, kurš to ieteica, bet man tas liekas crazy!

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:37, pirms 6 gadiem
Galvenais ir PIEDALĪTIES!!!!!😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:38, pirms 6 gadiem
Tas knifs,kuru turēja noslēpumā,laikam ir tāds,ka vairs nemāk šaut arī guļus.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:39, pirms 6 gadiem
Tas ir DIRS...!ta vējš pūš ne tā,ta sniegs ne tāds pareizais....

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:39, pirms 6 gadiem
20km ir jāmāk nobraukt. Parasti tomēr tuvāk medaļām ir snaiperi. Rižais Boe pa lielam ir snaiperis, ļoti ātrs.
Gan jau vēl būs Rastijam kausos kāds medālis.
Šodien uzvarēt nevarēja pat visrožainākajos sapņos. tad kāda starpība, kura vieta.
Muižnieks labs, jāspecializējas uz 20km.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:39, pirms 6 gadiem
Kas tur notiek ar to masu startu - Bjontegards ar kaut kādām zvaigznītēm stāv tabulā...jo? Un soms netiek, ja Bjontegards ir iekšā

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:41, pirms 6 gadiem
Pirmās trīs vietas ieņēma francūži Martēns Furkads un Simons Destjē, kā arī sprinta čempions vācietis Arnds Paifers, tātad peec pirmaas šautuves Paifers nomainiija pilsoniibu atpakaļ uz Vācijas? Autor?.....

Par Rastiju, nekaaadas baigaas ceriibas neliku, mineeju darbaa ka buus 4 kļūdas, ar mazu otimismu varbuut 3. Ja attīstīs sevī pārliecību, un līderi, tad kkas sanāks. Ja nee, tad atkal buus, ''ai likteniigais peedeejais šaviens'' vai ai šodien nešāvās. Domaajot par masu startu 10nieks buuutu labi....

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:42, pirms 6 gadiem
Bļin, par nemazu naudu vasarā nolīga norvēģu šaušanas treneri, un atkal ir tā kā ir. Varbūt pat vel sliktāk, nekā iepriekšējās sezonās.
Labāk par to naudu Andrejam uz OS būtu noalgojuši labu sporta psihologu.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:42, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Moska jāmaina šaušanas roka?
Kāda citiem pieredzi ar šito? Vai ja nav ta nav?
Tas nebūs tik vienkārši, kā nomainīt roku, ar kuru pašapmierinies.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:44, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bļin, par nemazu naudu vasarā nolīga norvēģu šaušanas treneri, un atkal ir tā kā ir. Varbūt pat vel sliktāk, nekā iepriekšējās sezonās.
Labāk par to naudu Andrejam uz OS būtu noalgojuši labu sporta psihologu.
Jānoalgo Tevi,dosi pareizos padomus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:44, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tas nebūs tik vienkārši, kā nomainīt roku, ar kuru pašapmierinies.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:45, pirms 6 gadiem
Pff atradu...norvēğiem kvotas uz masu startu pilnas 🤣
Vot tas ir sviests - izcīni vietu, bet Tev neļauj startēt, jo esi sliktākais no saviem tautiešiem 😂

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:45, pirms 6 gadiem
korejieši šodien hokejā vislabāk turās pretī favorītiem...

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:45, pirms 6 gadiem
smagi.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:47, pirms 6 gadiem
inuss rakstīja: Kas tur notiek ar to masu startu - Bjontegards ar kaut kādām zvaigznītēm stāv tabulā...jo? Un soms netiek, ja Bjontegards ir iekšā
Bjoentegards netiek, jo ir jau chetri norveegji bez vinja.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:47, pirms 6 gadiem
vai kā sirsniņas sāp un ego sabradāts daudziem, ka tagad dusmiņa jāliek SC komentāru sadaļā

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jānoalgo Tevi,dosi pareizos padomus
Neesmu psihologs, un tāpēc uz šo lomu nepretendēju.
Vienīgi redzu, ka Andrejs kaut ko aplami dara, un aizdomas, ka dragā visus apļus vienādi ātri nedomājot, ka šautuvē ieslēpot ar iespēju samazinātu pulsu.
Te viens bija ielicis grafiku, kā sprintā slēpoja uzvarējušais vācietis, un kā to darīja Andrejs. Tur viss bija skaidri redzams, kā vācietis sadalīja spēkus.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:50, pirms 6 gadiem
KUR VISI HOĶA FANĀTI IR? Kanāda normāli masē Šveici ar 4:0

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:50, pirms 6 gadiem
Artis Kamals rakstīja: Es domāju, ka Andrejam ir problēmas ar pašpārliecinātību. To gan nepateiksi pēc viņa izteikumiem, bet esot šautuvē tas uzreiz redzams. Kaut vai tas, ja ir normāls rezultāts, tad pēdējā šautuvē noteikti šaus garām, jo sapriecājas. Pilnīgi iztēlojos to sajūtu - nu tik būs, nu tik būs, sirds sāk dauzīties, bet beigās nekas. Otrs variants ir tas, ko reiz arī teica Ozoliņš, ka pat bail kāpt uz ledus, jo ir sajūta, ka kļūdīsies. Tā, šķiet, bija Rangers laikos. Un tad, kad tev šautuvē jau apziņā ir bailes kļūdīties, tu kļūdies. Trūkst pašpārliecinātības, ka patiesībā esi labs. Jādzer Nervostrong.
Kaut kas no tās operas ir. Pārliecināts viņš ir kad jārunā, jāsola. Tas rada tādu mazliet pižona iespaidu. Latviešiem ir šajā sakarā tāds labs teiciens, "ar vārdiem Rīgā, ar darbiem aizkrāsnē". Tieši tāpēc man piemēram ļoti simpatizē un patīk Briedis. Piezemēts, neko nesola, neplātās, bet vienkārši izdara.

  +5 [+] [-]

, 2018-02-15 15:51, pirms 6 gadiem
Bet tā, protams, ļoti aizraujoši lasīt komentus un katra viedokli, par to ko un kā Andrejam vajadzēja darīt labāk vislabāk man patīk ierosinājums par 'galvas savešanu kārtībā', lai ko tas arī nenozīmētu, nabaga Andrejs ja vien zinātu to, ka zelta medaļas ir tikai pāris psihologa vizīšu attālumā

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:51, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: KUR VISI HOĶA FANĀTI IR? Kanāda normāli masē Šveici ar 4:0
viena no lielākajām dāvanām šajā nedēļā, koeficients 1.70, bet uzvarētājs 99% bija skaidrs

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:51, pirms 6 gadiem
Bet nu Andrejam nevis šaušanas treneris ir vajadzīgs ,bet gan psihologs.
Daudziem sportistiem ir savi psihologi un par to nav jākaunās

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:51, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu psihologs, un tāpēc uz šo lomu nepretendēju.
Vienīgi redzu, ka Andrejs kaut ko aplami dara, un aizdomas, ka dragā visus apļus vienādi ātri nedomājot, ka šautuvē ieslēpot ar iespēju samazinātu pulsu.
Te viens bija ielicis grafiku, kā sprintā slēpoja uzvarējušais vācietis, un kā to darīja Andrejs. Tur viss bija skaidri redzams, kā vācietis sadalīja spēkus.
Es ne par psihologu, bet padomdevēju - ko algot, kā startēt.
Tu domā ka viņi ir tupi un to nezin? Par pulsiem, spēku sadalīšanām u.t.t. Tagad katrs amatieris, kurš 3x nedēļā dodas rajonā paskriet seko pulsiem u.t.t., nu šādi padomi tiešām ir lieki.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:52, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: nākamie mūsējie brauc
Uz mājām?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:53, pirms 6 gadiem
Leons_Dravnieks rakstīja: Bjoentegards netiek, jo ir jau chetri norveegji bez vinja.
Tā nav. Norvēģi paši izvēlēsies četrus no pieciem tikušajiem uz masu startu. Piemēram, Birkelands ne reizi neiebrauca punktos, bet kvalificējās masu startam, jo ir 11.rangā.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:53, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: viena no lielākajām dāvanām šajā nedēļā, koeficients 1.70, bet uzvarētājs 99% bija skaidrs
gan jau kāds ir uzmetis uz Kanādu labu summu ,ka šie paņems zeltu OS,pirms tunīra sākuma

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:54, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Bet nu Andrejam nevis šaušanas treneris ir vajadzīgs ,bet gan psihologs.
Daudziem sportistiem ir savi psihologi un par to nav jākaunās
ģinamo bija pie psihologa. Un ? Kā zāģē tā zāgē, varbūt psihologs šiem ieborējis, ka nav jau nekas traks, galvenais ka pārājās lietās veicās tak beidzot skatīties tos holivudus sūdus, kur katrs mudaks iet pie psihologa un beigās piekauj vai nošauj slikto un iz*iš galvanēs lomas tēlotāju. Atraduši panaceju

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:54, pirms 6 gadiem
phils rakstīja: Tā nav. Norvēģi paši izvēlēsies četrus no pieciem tikušajiem uz masu startu. Piemēram, Birkelands ne reizi neiebrauca punktos, bet kvalificējās masu startam, jo ir 11.rangā.
intresanti kāpēc šis nestartē OS?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:54, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: gan jau kāds ir uzmetis uz Kanādu labu summu ,ka šie paņems zeltu OS,pirms tunīra sākuma
uz turnīru vēl neko neesmu licis, bet tas, ka Kanāda uzvarēs Šveici, tas gan bija skaidrs
sastāva ziņā jau olimpiskie atlēti ir labākie, tikai nevienam viņi nepatīk, tāpēc arī grūti spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:55, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bet tā, protams, ļoti aizraujoši lasīt komentus un katra viedokli, par to ko un kā Andrejam vajadzēja darīt labāk vislabāk man patīk ierosinājums par 'galvas stāvēšanu kārtībā', lai ko tas arī nenozīmētu, nabaga Andrejs ja vien zinātu to, ka zelta medaļas ir tikai pāris psihologa vizīšu attālumā
Protams, vari smieties cik vēlies, bet visu lielo komandās ir savi psihologi, kuri tiešām izdara lielu darba apjomu, kas dod iespēju šīm valstīm regulāri cīnīties par medaļām.
Mums kā vienmēr u.t.i. psihologs ir lamu vārds, jo mēs taču paši esam garīgi stipri.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:56, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: uz turnīru vēl neko neesmu licis, bet tas, ka Kanāda uzvarēs Šveici, tas gan bija skaidrs
sastāva ziņā jau olimpiskie atlēti ir labākie, tikai nevienam viņi nepatīk, tāpēc arī grūti spēlēt
tomēr vienus Šveice iemeta tikko

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:56, pirms 6 gadiem
nu ja probleema nav galvaa un vins kaa profs prot sadaliit speekus, tad kas atbildees, kur ir probleema ka Andrejs tresajaa sausanaa 3 reizes nomeeza?

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es ne par psihologu, bet padomdevēju - ko algot, kā startēt.
Tu domā ka viņi ir tupi un to nezin? Par pulsiem, spēku sadalīšanām u.t.t. Tagad katrs amatieris, kurš 3x nedēļā dodas rajonā paskriet seko pulsiem u.t.t., nu šādi padomi tiešām ir lieki.
Skatoties, kas notiek n-to sezonu garumā, man personiski liekas, ka Berkulis savu zināšanu limitu ir izsmēlis jau 2-3 sezonas atpakaļ.
Ja Andrejs 2-3 sezonas atpakaļ vel progresēja, tad tagad jau vairs nē, atšķirībā no daudziem biatlonistiem ar kuriem viņš +/- vienā laikā ienāca biatlonā.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu psihologs, un tāpēc uz šo lomu nepretendēju.
Vienīgi redzu, ka Andrejs kaut ko aplami dara, un aizdomas, ka dragā visus apļus vienādi ātri nedomājot, ka šautuvē ieslēpot ar iespēju samazinātu pulsu.
Te viens bija ielicis grafiku, kā sprintā slēpoja uzvarējušais vācietis, un kā to darīja Andrejs. Tur viss bija skaidri redzams, kā vācietis sadalīja spēkus.
Tā ir mentalitāte. Labs piemērs šodien, meiča, kura uzvarēja sieviešu biatlonā- pēdējā šautuve, tik tuvu tāds panākums un roka ne reizi nenodrebēja. Mūsējais būtu uzreiz trīs aizšāvis garām

  -4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:58, pirms 6 gadiem
renee vel var vainot ekipeejumu utt, bet biatlonaa jau no tocna viss ir atkariigs no pasa sportista nevis smeeres, ar kuraam tiek smeretas slepes vai stobra garums...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatoties, kas notiek n-to sezonu garumā, man personiski liekas, ka Berkulis savu zināšanu limitu ir izsmēlis jau 2-3 sezonas atpakaļ.
Ja Andrejs 2-3 sezonas atpakaļ vel progresēja, tad tagad jau vairs nē, atšķirībā no daudziem biatlonistiem ar kuriem viņš +/- vienā laikā ienāca biatlonā.
ne man vērtēt treneru darbu jomā, par kuru es zinu katur slēpo, šauj, sadala spēkus un vēl kāds iet pie psihologa

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:00, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: renee vel var vainot ekipeejumu utt, bet biatlonaa jau no tocna viss ir atkariigs no pasa sportista nevis smeeres, ar kuraam tiek smeretas slepes vai stobra garums...
pie šāda secinājuma tiki sēžot pie datora?

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:00, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: pie šāda secinājuma tiki sēžot pie datora?
izskaidro man durakam, kaapeec Andrejs svaki sauj?

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:01, pirms 6 gadiem
nav ko dziivot iluuzijaas - nakamajas OS buus labi, 20 ir laba vieta utt

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:02, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: nav ko dziivot iluuzijaas - nakamajas OS buus labi, 20 ir laba vieta utt
vēl jau startēs šitajās, ja aprēķini paliek spēkā

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:02, pirms 6 gadiem
Žēl, ka Muižnieks netiek masu startā. Pēc šīs dienas sacīkstēm viņš pierādīja, ka pat to būtu vairāk nopelnījis nekā Andrejs!

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 16:02, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, vari smieties cik vēlies, bet visu lielo komandās ir savi psihologi, kuri tiešām izdara lielu darba apjomu, kas dod iespēju šīm valstīm regulāri cīnīties par medaļām.
Mums kā vienmēr u.t.i. psihologs ir lamu vārds, jo mēs taču paši esam garīgi stipri.
Man tu vari nestāstīt, cik liela nozīmība ir psiholoģiskajai stabilitātei, tas jau sen nekur vairs nav nekāds jaunums. Ne jau par to es smejos, bet par pārgudrajiem komentētājiem, kas nezinot nekādas nianses, tik paskatoties kādreiz kādas sacensības un salīdzinot pāris rezultātus zin, kas sportistam vislabāk būtu vajadzīgs kā tu zini, ka viņš jau sen nekonsultejas ar kādu psiholoģiskās noturības jautājumos? Ja viss būtu tik vienkārši, kā jūs to gribat nonivilēt, tad visi biatlonā šautu perfekti, hokejā mestu vārtus, basketbolā nekad neaizmestu garām sodiņus, futbola vienmēr trāpītu vārtu četrstūris utt., utjp.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:03, pirms 6 gadiem
Latvijai medaļa ir daudzu apstākļu kopums, nevis likumsakarība.Uztveriet medaļu kā brīnumu, nevis gaidiet to.Kad mums būs( un nevis ja) vismaz četri elites biatlonisti, tad arī gaidīt medaļu būs adekvāta rīcība.Andrejs tāpat zin, ka viņš ir labākais un pakausī neviens neelpo, tad nu paša dēmoniņi arī pieļauj poh.ismu atsevišķos brīžos, kuri iznīcina iespēju uz kaut ko vairāk par vidēji statistisku.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:03, pirms 6 gadiem
zhurnaalistiem japainteresejas vai Andrejs dziivee (gultaa uc) arii sauj garaam, vai tikai sportaa

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:03, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tā ir mentalitāte. Labs piemērs šodien, meiča, kura uzvarēja sieviešu biatlonā- pēdējā šautuve, tik tuvu tāds panākums un roka ne reizi nenodrebēja. Mūsējais būtu uzreiz trīs aizšāvis garām
Andrejam pirms katra starta reizes piecas jāliek noskatīties kaut ko šādu vai līdzīgu.
https://www.youtube.com/watch?v=vB-...

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:04, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: izskaidro man durakam, kaapeec Andrejs svaki sauj?
ja esi duraks, tāpat nesapratīsi

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:04, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: vēl jau startēs šitajās, ja aprēķini paliek spēkā
nu i uz ko tur var cereet? atkal standarta 3-4 kluudas un top 20

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:04, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: nu i uz ko tur var cereet? atkal standarta 3-4 kluudas un top 20
es ceru uz top6

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:04, pirms 6 gadiem
Kanāda šobrīd parāda, ka pat kā 10. izlase(pēc Kanādas hokejistu kopējā spēka) var izmasēt jebkuru! 4:1 pret Šveici, vēl 7min līdz mača beigām

  +5 [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: renee vel var vainot ekipeejumu utt, bet biatlonaa jau no tocna viss ir atkariigs no pasa sportista nevis smeeres, ar kuraam tiek smeretas slepes vai stobra garums...
Smērei slēpošanā ir MILZĪGA nozīme.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: zhurnaalistiem japainteresejas vai Andrejs dziivee (gultaa uc) arii sauj garaam, vai tikai sportaa
Tu gultā ar esi tik slikts, kā garumzīmju lietošanā rakstot?

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatoties, kas notiek n-to sezonu garumā, man personiski liekas, ka Berkulis savu zināšanu limitu ir izsmēlis jau 2-3 sezonas atpakaļ.
Ja Andrejs 2-3 sezonas atpakaļ vel progresēja, tad tagad jau vairs nē, atšķirībā no daudziem biatlonistiem ar kuriem viņš +/- vienā laikā ienāca biatlonā.
Varbūt. Līdzīgi kā Briedis+Kleins.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: es ceru uz top6
ir pamats taadam optimismam?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:06, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ne man vērtēt treneru darbu jomā, par kuru es zinu katur slēpo, šauj, sadala spēkus un vēl kāds iet pie psihologa
Ja gadu no gada nekas nemainās, tad līdzjutēji vienmēr grib zināt kur ir problēma, izbīda versijas kas būtu maināms, jo katram ir sava dzīves pieredze uz dažādiem dzīves procesiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:09, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Kas tev tie par interesenantiem jautajumiem???

tu labak man pasaki cik tev cm
Tas saistīts ar viņa jautājumu, kuru es tur citēju...

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:09, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: ir pamats taadam optimismam?
Bē pašlaik ir fenomenāli ātrs, Furkads tur līmeni, šie abi var arī kļūdoties uzvarēt.
Visas pārējās vietas ir pieejamas Andrejam.
Viņam jau vairs nav ko zaudēt, kā būs, tā būs, viņam pašam jau ar gribas no OS atbraukt labā noskaņojumā.
Tā tomēr ir viņa karjera un fani malā var tikai spriedelēt, atbalstīt/neatbalstīt, kā nostartēs, tā būs labi

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:10, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Varbūt. Līdzīgi kā Briedis+Kleins.
Toties Berkulis iegulda naudu Andrejā, kurš treneris vēl ir uz ko tādu gatavs.Pareizi, neviens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:11, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: Tā tomēr ir viņa karjera un fani malā var tikai spriedelēt, atbalstīt/neatbalstīt, kā nostartēs, tā būs labi
Muļķības, viņš katram SC lietotājam vismaz pa medaļai ir parādā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja gadu no gada nekas nemainās, tad līdzjutēji vienmēr grib zināt kur ir problēma, izbīda versijas kas būtu maināms, jo katram ir sava dzīves pieredze uz dažādiem dzīves procesiem.
Ja gadu no gada nekas nemainās, tad tā ir viņa vieta. Mums nav nekāda biatlona mašinērija, tik ik pa laikam parādās kāds talants, kurš cīnās pret šim mašīnām (sistēmām), ko var, to izdar. Tak mums pasaules spices meiča pamata to sportu, jo vnk nebija piķa. Par ko mēs te runājam?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:12, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Muļķības, viņš katram SC lietotājam vismaz pa medaļai ir parādā!
kā nu pārdzīvosi tagad?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:13, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Masinieks patiesiba ir labaka distance kur toch Rastijs var kko panemt jo pirmajas divas shautuves var pat kluudu vienu pielaut un atkal piedziit lidz nakamai shautuvei un buut ar visiem kopaa
šodien kaut kā centies analizēt kaut ko diezgan korekti. Laikam neko alkoholisku nedzer šodien

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:14, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Bet nu furkaads sodien pedejos 2 shavienos lkm teeloja Bobiju vareno Shaveju
Tur tak vesela plejāde bija, kas pēdējā šautuvē nošāvās, tā tak patiesībā normāla parādība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:14, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: kā nu pārdzīvosi tagad?
Kas man jāpārdzīvo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:15, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kas man jāpārdzīvo?
vai Andreja 59. vietu varēsi pārdzīvot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:16, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ja gadu no gada nekas nemainās, tad tā ir viņa vieta. Mums nav nekāda biatlona mašinērija, tik ik pa laikam parādās kāds talants, kurš cīnās pret šim mašīnām (sistēmām), ko var, to izdar. Tak mums pasaules spices meiča pamata to sportu, jo vnk nebija piķa. Par ko mēs te runājam?
Līdumai tiešām bija problēmas ar finansējumu, bet Andrejam tā gluži nav.
Viņa vienīgā problēma-nav kas spēj pamācīt, kā savienot viņa labo slēpošanu ar šaušanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ne man vērtēt treneru darbu jomā, par kuru es zinu katur slēpo, šauj, sadala spēkus un vēl kāds iet pie psihologa
Bet ir te tādi kuri pārzin pilnīgi visas nianses katrā sporta veidā, vai nu tas būtu hokejs, futbols, bokss, biatlons vai kas cits

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:17, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Es kumeliish teej ar medu trenc, vel no Xmas izradas ir peeper-kuuk krajumi, japiebeidz!!!! ko tu???
KHORYTSA classic, mazliet iemalkoju, jo brīvs tāpēc te aktīvi sanāk rakstīties. priecājos par Kanādas izlasi hoķī šobrīd. Par Latviju kaut kā vēl šajās spēlēs nav sanācis papriecāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:18, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Furkaads vareja vienu kluudu pielaut, BET vinsh momentaa kaa puika iesacejs izshaava 2 no lielgabala un garam!!! kad vinsh vel taa ir kludijies???
Vienā PK posmā šogad trīs aizšāva garām pēdējā šautuvē, masinieks šķiet tas bija, , reizē ar Johanessu ieslepoja- Bē pa nullēm, Furkadam trīs kļūdas.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:19, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: vai Andreja 59. vietu varēsi pārdzīvot?
Es vispār mūsējo vietas nepārdzīvoju, tik priecājos par labajām vietām. Sarkasmu jāmācās uzķert
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:19, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdumai tiešām bija problēmas ar finansējumu, bet Andrejam tā gluži nav.
Viņa vienīgā problēma-nav kas spēj pamācīt, kā savienot viņa labo slēpošanu ar šaušanu.
Tas ka Līdumai bija tādas problēmas, parāda kur ir mūsu biatlons, kas tur neskaidrs? Jūs tu bļaujat - vajag to, vajag to, mēs vienu skuķi nevarējām nodrošināt.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:20, pirms 6 gadiem
Kanāda parāda, ka ir hokeja lielvalsts un var iztikt arī bez visiem NHListiem. Atlētiem no Krievijas gan tā pašvakāk ar KHL izlasi

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:20, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es vispār mūsējo vietas nepārdzīvoju, tik priecājos par labajām vietām. Sarkasmu jāmācās uzķert
tad jau manējo ar neuzķēri

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:20, pirms 6 gadiem
Pis aiz vaiga-6 kludas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:21, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Vinam taadas lazhas gadas reizi gadaa max
Bet nu jaa, gadas!!! Bet te jau praktiski visi kroneeja vinu, a peksni 2 garam
Nu abi šie gadījumi ir šajā sezonā, tā kā 'reize gadā max' īsti neatbilst patiesībai

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:22, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: tad jau manējo ar neuzķēri
Acīmredzot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:22, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Bet ir te tādi kuri pārzin pilnīgi visas nianses katrā sporta veidā, vai nu tas būtu hokejs, futbols, bokss, biatlons vai kas cits
Un pat zin, kas un kā būtu jādar. Pie konstanta psihologa apmeklējumu skaita puika sākšos labi šaut! Vēl jāiemācās sadalīt spēkus un tie furkādi aizelsušies skries nopakaļus. Cerams ka autori izdzēsis komentus, lai pretinieki nenošpiko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:25, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Ja izietu cauri vina karjerai, esmu parliecinats ka tur pat reize gadaa nesanaktu!!!
Svarīgāka jau tomēr ir pēdējā sezona, nevis tas, ko kāds kādreiz ir sastrādājis, ne tā? Un šis šogad jau ir otrais precedents, kad Furkadam ir roka nodrebejusi. Teikšu gan godīgi, ka arī man tas bija pārsteigums, ķermeņa valoda lika domāt, ka viņš tādā baigā čiliņā laiž.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:26, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Arhiivel, tas tu ja??? kas jauns shvedos???
Redz, tev ar roka nodrebēja un iepostojas trīs vienādi komenti

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:26, pirms 6 gadiem
joooooobans motors Čehija : DIenvidkoreja 2:1 ...un LTV7 kkādus kalnušļūcējus rāda.. a tur tieši izšķirošie momenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Vienā PK posmā šogad trīs aizšāva garām pēdējā šautuvē, masinieks šķiet tas bija, , reizē ar Johanessu ieslepoja- Bē pa nullēm, Furkadam trīs kļūdas.
Un kā tev šķiet, kāpēc pagājušās sezonas sākumā Martens besijās, ka viņa šaušanas treneris Mazejs pievienojās Norvēģijas izlasei?

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 6 gadiem
Martini12 rakstīja: Kanāda parāda, ka ir hokeja lielvalsts un var iztikt arī bez visiem NHListiem. Atlētiem no Krievijas gan tā pašvakāk ar KHL izlasi
Kanādai nevienam nekas nav jāpierāda. Pie tam turnīrs ir tikai tagad sācies un nekas vēl nav izšķīries.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:29, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: intresanti kāpēc šis nestartē OS?
Valstu kvotas un laikam citi labāki...
Nestartēja sprintā, un līdz ar to iedzīšanā. Šodien palika 60. uzreiz aiz Rastargujeva ar 4 kļūdām. Domāju būs liekais uz masu startu.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:29, pirms 6 gadiem
čehi tomēr izmoka 2:1 pret korejiešiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:29, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Kanādai nevienam nekas nav jāpierāda. Pie tam turnīrs ir tikai tagad sācies un nekas vēl nav izšķīries.
a kā komentēsi, ka čehi knapi tiek galā ar D-koreju?

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:30, pirms 6 gadiem
o, fak Holeandei nav zelts ātrslidošanā šodien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: o, fak Holeandei nav zelts ātrslidošanā šodien...
faks svin savu sudrabu, šaubos vai šodien te ko lasīs

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:31, pirms 6 gadiem
Tak tika masu startā Andrejs?

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:32, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kā tev šķiet, kāpēc pagājušās sezonas sākumā Martens besijās, ka viņa šaušanas treneris Mazejs pievienojās Norvēģijas izlasei?
Dabīgi, ka besijas, jo tautietis aizgāja pie galvenajiem konkurentiem, tur jebkurš besītos. Domā Martēns vairs šaut nemāk, jo Mazeja nav? Tu gan teici, ka šaušanas trenerim neesot tāda nozīme, ka psihologs galvenais, mošk Mazejs viņam arī psihologs bija?

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:32, pirms 6 gadiem
Tie Čehi spēlēja negribīgi , bet Korejieši neko nevarēja izdarīt

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:32, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tak tika masu startā Andrejs?
aha

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:33, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: aha
tas labi...būs interesantāk skatīties

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:33, pirms 6 gadiem
Martini12 rakstīja: a kā komentēsi, ka čehi knapi tiek galā ar D-koreju?
Tieši tāpat- pagaidām nekas neizšķiras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:34, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: o, fak Holeandei nav zelts ātrslidošanā šodien...
bet vienalga uzvarēja holandietis

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:36, pirms 6 gadiem
Starpcitu, pa Best4sport Sevastova ar Halepu spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:37, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: lidzigi kaa Pelavi Shpengleri???
Apmēram

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Dabīgi, ka besijas, jo tautietis aizgāja pie galvenajiem konkurentiem, tur jebkurš besītos. Domā Martēns vairs šaut nemāk, jo Mazeja nav? Tu gan teici, ka šaušanas trenerim neesot tāda nozīme, ka psihologs galvenais, mošk Mazejs viņam arī psihologs bija?
Pag,pag!
Tagad Tu man pieraksti vārdus,kurus neesmu rakstījis.
Es rakstīju, ka Andrejam vasarā noalgotā norvēģu šaušanas trenere neko nespēja dod, un tāpēc labāk viņam noalgot psihologu.
Nerakstīju, ka šaušanas treneris nav vajadzīgs. Lai sportists varētu uztvert šaušanas trenera mācīto, viņam vispirms ir jābūt psiholoģiski noturīgam.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:55, pirms 6 gadiem
Varbūt tomēr vajadzētu lēnāk šaut, zinot to, ka trasē ir viens no ātrākajiem?...

     [+] [-]

, 2018-02-15 17:01, pirms 6 gadiem
Andžam masiniekā būs medaļa, pieminiet manus vārdus!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 17:26, pirms 6 gadiem
Labak nebutu ticis masstartā,ar tadiem rezultatiem kādus rāda

     [+] [-]

, 2018-02-15 17:29, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Pēc tāda starta vienīgais jautājums ir, vai kvalificēsies masu startam. Jā, kvalificēsies! Tā ka vēl viena iespēja būs Andrejam.
Vēl viena iespēja pasaudzēt ... vārnas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 17:56, pirms 6 gadiem
Artis Kamals rakstīja: Es domāju, ka Andrejam ir problēmas ar pašpārliecinātību. To gan nepateiksi pēc viņa izteikumiem, bet esot šautuvē tas uzreiz redzams. Kaut vai tas, ja ir normāls rezultāts, tad pēdējā šautuvē noteikti šaus garām, jo sapriecājas. Pilnīgi iztēlojos to sajūtu - nu tik būs, nu tik būs, sirds sāk dauzīties, bet beigās nekas. Otrs variants ir tas, ko reiz arī teica Ozoliņš, ka pat bail kāpt uz ledus, jo ir sajūta, ka kļūdīsies. Tā, šķiet, bija Rangers laikos. Un tad, kad tev šautuvē jau apziņā ir bailes kļūdīties, tu kļūdies. Trūkst pašpārliecinātības, ka patiesībā esi labs. Jādzer Nervostrong.
vai arī viņam vajag aiziet pie čaļiem mūsu pašu armijā, kas trenējas snaiperos, viņi reāli noskrien vairākus km un šauj... nu kaut vai paskatīties, varbūt izsecinātu, ko dara nepareizi... kaut kas nav kārtībā, jo Rastorgujevs ir mūsu vislielākais biatlona talants pēdējos gados, tikai viņš to talantu nerealizē... Ja kaimiņu janka talantu nodzer, tad Andrejs (ne jau pats personā, bet tomēr) iznieko..

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:09, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: ja vienīgais mērķis ir tikt masu startā kur atkal paredzama palikšana tuvu pēdējais vietai, tad man nav ko teikt

ja andža būtu īsts vecis, tad beigtu karjeru jau pēc šodienas mačiem, un masu startā dotu vietu kādam citam, kas māk šaut
Un mums ir tāds, kurš māk šaut un ir tikpat (vai gandrīz tikpat)ātrs kā Rastijs? Nosauc!(te es nerunāju par šodienas Muižnieka rezultātu - visu cieņu! prieks par viņu!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:21, pirms 6 gadiem
Aelita rakstīja: Un mums ir tāds, kurš māk šaut un ir tikpat (vai gandrīz tikpat)ātrs kā Rastijs? Nosauc!(te es nerunāju par šodienas Muižnieka rezultātu - visu cieņu! prieks par viņu!)
Ņam, ņam, ņam - pabaroji Carnikavas autistu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 18:28, pirms 6 gadiem
Varbūt ar kalašņikovu uz muguras būs labāki rezultāti???

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:28, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tā ir mentalitāte. Labs piemērs šodien, meiča, kura uzvarēja sieviešu biatlonā- pēdējā šautuve, tik tuvu tāds panākums un roka ne reizi nenodrebēja. Mūsējais būtu uzreiz trīs aizšāvis garām
Pāris sezonas atpakaļ tieši tā arī bija. 13/14 gada sezona - masu starts Holmenkolenā. Andrejs pēdējā šautuvē ieslēpo kā līderis, būtu sašāvis precīzi, būtu uzvarējis, bet aizšāva 3 garām, finišēja 7.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:34, pirms 6 gadiem
Andreju vienmeer pirmajaa sautuvee sajaas OS mees redzam, vel maksimums otrajaa un tad ir vaaks, vairs neraada jo labaak arii neredzeet. traki

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:38, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: Andreju vienmeer pirmajaa sautuvee sajaas OS mees redzam, vel maksimums otrajaa un tad ir vaaks, vairs neraada jo labaak arii neredzeet. traki
Labāk vispār pa Eurosport skatīties , tur par viņu mazāk runā

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 18:40, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Labāk vispār pa Eurosport skatīties , tur par viņu mazāk runā
Labāk vispār neskatīties, kam nervi švakāki un izgāž dusmas spirtacentrā uz sportistiem

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:42, pirms 6 gadiem
nedusmojos uz Andreju, drizak gribu saprast ko vins pats domaa par sito visu, klaunaade ta viena liela sanaak, tere naudas, maacaas saut visu vasaru un beigaas nekaa

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 19:10, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: toreiz tā gadījās, tur neko nepadarīsi, bet vismaz regulāri bija ticis trijniekā ieslēpojot pēdējā šautuvē, kamēr pēdējo sezonu laikā viņš visu ir zaudējis jau pēc 2 šautuves

tagad jau reta tā reize kad rastijs sašauj kādā šautuvē pa nullēm un ja sašauj tad nacionālie svētki
Taisnība - šosezon no 58 šautuvēm tikai 10 reizes Andrejs bijis precīzs. Tikai vienu reizi Andrejs bijis precīzs 2 šautuvēs vienas sacensības laikā. Nevienu reizi Andrejs nav bijis precīzs 2 šautuvēs pēc kārtas (vienas sacensības ietvaros).

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:16, pirms 6 gadiem
Pagājušās sezonas statistika - 78 šautuves, 26 precīzas, 8 reizes precīzi šauts vairākās šautuvēs vienas sacensības laikā, 3 reizes sašāvis precīzi 2 šautuvēs pēc kārtas, 1 reizi sašāvis precīzi 3 šautuves no 4.

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:47, pirms 6 gadiem
Вы вкурсе что теперь что бы привести тело в порядок и подкачаться не обязательно ходить в тренажорку. Нeдaвнo нaткнулcя на блoг чувака кoторый нaкaчал тeлo домa с помощью специального поясa, я решил попробовать и уже через неделю увидел результат, а через две убрал пивной живот и пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину. Теперь и жена захотела попробовать, ведь не нужно сидеть на диетах и ходить в спорт зал и цeнa вoпроca копeeчнaяВот сами почитайте --- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:59, pirms 6 gadiem
Patiesība par Rastiju
https://www.youtube.com/watch?v=fiD...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 20:35, pirms 6 gadiem
Andrejam šodien negaja bet nekas gan jau aizies jo tads darbs ieguldits malacis

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 20:39, pirms 6 gadiem
Nekas viņam neaizies....
VNK ja līdz šim nav iemācījies šaut tad....
Bija reizes kad trāpija, bet tas bija vējš kurš palīdzēja....

P.S. ... bet labaka jau mums nav