Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Dukuriem neveiksmīgs pēdējais brauciens, Vācijai dubultuzvara, Ķīnai medaļa

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Dukuriem neveiksmīgs pēdējais brauciens, Vācijai dubultuzvara, Ķīnai medaļa
Martins Dukurs pēc finiša. Foto: Christian Bruna/EPA/Scanpix

Pekinas olimpisko spēļu skeletona sacensībās vīriešiem pārliecinoši triumfējis Vācijas sportists Kristofers Gasners, kurš tuvāko sekotāju vācieti Akselu Jungu pārspēja par 0,66 sekundēm. Bronzas medaļas izrāva Ķīnas skeletonists Vengaņs Jaņs, savukārt brāļi Martins un Tomass Dukuri atkāpās attiecīgi līdz septītajai un devītajai pozīcijai.

Gan Martins, gan Tomass ceturtajā braucienā uzrādīja savus vissliktākos laikus un ātrumus, Martinam trases otrajā daļā veicot vairākas būtiskas korekcijas un piedzīvojot atsitienus pret apmalēm, kur tika pazaudētas vairākas sekundes desmitdaļas.

Martins braucienā uzrādīja vien 13. labāko rezultātu, piekāpjoties arī brālim Tomasam, kurš nobrauca salīdzinoši labāk, braucienā ieņemot 10. vietu.

Visspilgtāk ceturto braucienu aizvadīja mājinieki ķīnieši, Žeņam Jiņam izcili noskrienot startu - 4,58 sekundes [jauns trases starta rekords - aut. piez.], kā arī uzrādot otro labāko brauciena laiku (1:00,28 minūtes), kas atpalika tikai no tautieša Vengaņa Jaņa, kurš ar lielisku braucienu apsteidza viņas priekšā esošos 2014. gada Soču olimpisko spēļu čempionu Aleksandru Tretjakovu.

• Stabilā līderpozīcijā esošais Grothērs šoreiz nobrauca viduvēji, tomēr ar to ļoti komfortabli pietika, lai noturētu pirmo pozīciju. Viņa tautietis Jungs trasē arī pieļāva dažas kļūdas, taču spēja nosargāt sudraba pozīciju.

• Līdz ar to otrajās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas Latvijas skeletonisti palika ārpus goda pjedestāla.

Skeletons, vīrieši

V.SportistsValstsLaiks
1.K. GrothērsVācija4:01.01
2.A. JungsVācija+0.66
3.V. JaņsĶīna+0.76
4.A. TretjakovsROC+0.98
5.Ž. JiņsĶīna+1.12
6.J. RukosujevsROC+1.39
7.M. DukursLatvija+1.75
8.A. GasnersVācija+1.82
9.T. DukursLatvija+2.20
10.S. JungsDienvidkoreja+2.73

Piedalījās 25 sportisti

Izmantotie resursi:
https://olympics.com/beijing-2022/o...

Noderīgas saites:
Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

     [+] [-]

, 2022-02-11 17:13, pirms 3 gadiem
Pseido hokeja ari briest karteja skaistaa draate

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 17:13, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nezinu kā Martins, bet Tomass točna liks punktu.
Pieļauju, ka Martins kaut kur vel pamačosies, bet pamatā visu enerģiju kopā ar brāli ieguldīs vecā Dukura dibinātajā Skeletona akadēmijā. Laiks audzināt Latvijas skeletonistu jauno paaudzi.
Smieklīgi, ka tgd te sāk piesaukt kkādu jauno piesaistīšanu. Tas viss jau bija sen jāsāk. Vēlākais - uzreiz pēc Pjončanas, lai pa 4 gadiem var sagatavoties šīm Ķīnas spēlēm. Prakse rāda, ka pat 2 gados to var dabūt gatavu. Bet nu labi - ar latviešu mentalitāti un attieksmi - man visu, tev neko - tad 4 gados. Savukārt tagad - paši beigs un viss! Nekas! Tuksnesis! To kkādu tur atmazgāšanas akadēmiju var iebāzt sev .irsā!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:14, pirms 3 gadiem
smiegs rakstīja: Ej un palīdzi ,Dukuriem nav pienakums kaut ko gatavots vai palīdzet ...
Protams,ka nav pienakums ir labi redzams- vini drizak ar austriesiem/kanadiesiem sadarbojas un dalas ar info. Tad, kad jadala premijas tad gan ir pienakums viniem tas sanemt vai ne. Tikai nez kapec ta saucamajam lielvalstim ir jaunie un rezerves, bet mums luk tiesi skeletona (pretstata kamanam un bobiem) jauno vispar nav.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:14, pirms 3 gadiem
Nabagu māja nograbēja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 17:14, pirms 3 gadiem
Viss... Pietiek.
Jāmāk aiziet ar godu

  +6 [+] [-]

, 2022-02-11 17:15, pirms 3 gadiem
smiegs rakstīja: Ej un palīdzi ,Dukuriem nav pienakums kaut ko gatavots vai palīdzet ...
Izrādās cilvēkam kas 16 gadus ir Latvijas izlases galvenais treneris nav tāda pienākuma, jautri

  +5 [+] [-]

, 2022-02-11 17:20, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Protams,ka nav pienakums ir labi redzams- vini drizak ar austriesiem/kanadiesiem sadarbojas un dalas ar info. Tad, kad jadala premijas tad gan ir pienakums viniem tas sanemt vai ne. Tikai nez kapec ta saucamajam lielvalstim ir jaunie un rezerves, bet mums luk tiesi skeletona (pretstata kamanam un bobiem) jauno vispar nav.
Gan jau potenciālie lietaskoki tiek atsijāt jau pašā startā. Martins ar brāli tiks vilkti līdz pēdējam. Kamēr vairs nevarēs ieskrieties. Vēl vairākas sezonas var tusēt uz valsts kvotām un turpināt startēt. Gan jau paši brāļi ar jau ir izdeguši. Bet izvēles nav. Ir jāstartē,jo bez sporta viņi vairs nav nevienam interesanti. Ja kāds Porzē vai hokejists nepazudīs,jo ir iekrājumi tad šaubos vai tie ir Dukuriem. Villas saceltas,kredīti paņemti. Startēs līdz momentam kamēr smiltis nesāks birt

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:21, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Protams,ka nav pienakums ir labi redzams- vini drizak ar austriesiem/kanadiesiem sadarbojas un dalas ar info. Tad, kad jadala premijas tad gan ir pienakums viniem tas sanemt vai ne. Tikai nez kapec ta saucamajam lielvalstim ir jaunie un rezerves, bet mums luk tiesi skeletona (pretstata kamanam un bobiem) jauno vispar nav.
Tipisks skaudīgums...
Prēmiju piešķir - jāņem.
LOK finansējumu, lai nodarbotos ar šo sportu un pāstāvētu valsti piešķir - jāņem.
Brīdī, kad pārstāj nodarboties ar šo sportu un aiz muguras labi panākumi, patiesībā, manuprāt, sportistam pat pensiju var sākt maksāt. Ar nosacījumu, ka to maksā tikai daļēji, ja cilvēks turpina darbu citā/tajā pat jomā.
Jo? Jo tas valsts finansējums faktiski ir alga par to, ka Tu strādā par... skeletonistu. Nejauc šo te sportu ar profesionālo sportu, kur izlases pārstāvēšana ir tik vien kā goda lieta, kamēr maizes pelnīšana ir pie darba devēja. Te darba devējs ir valsts - izlases, tā teikt, īpašnieks.

Bet nē... saņēmi naudu... nu tad tagad esi uz mūžu parādā?!?
Parādi man, kur tādas darba tiesiskās attiecības ir redzētas 😁

Dukuri nedz finansiāli, nedz morāli nevienam nebūtu parādā pat tad, ja vispār atmestos no skeletona tagad.

     [+] [-]

, 2022-02-11 17:22, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Esmu pārliecināt, ka viens no būtiskiem iemesliem, kāpēc Martins tā arī nekļuva par olimpisko čempionu, ir absolūts iekšējās konkurences trūkums. Bet tas vilciens jau ir aizgājis.

P.S. Nu ja nu vēl pēc četriem gadiem Turīnā...
Piekrītu,Zoben,jautājums,kādeļ un ,kāpēc šajos brālu dominances gados tā arī neradās nekāda iekšējā konkurence ,vai pie vainas Dainis..,vai citu mazspēja..

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:22, pirms 3 gadiem
Aiz Dukuriem neviena nav...
Aiz Rastorgujeva neviena nav...
Divi ziemas sporta veidi Latvijā mirst...
Skumji...

     [+] [-]

, 2022-02-11 17:22, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nepiekrītu. Labāk tad jau būtu palicis sestais dažas simtdaļas atpaliekot no priekšā esošajiem, nevis tāda izgāšanās. Tad būtu sajūta, ka izdarījis gandrīz visu. Bet tagad ir mieles. Kas ir risks? Tāda kalibra sportisam ir jāsaprot, kāds ir maksimālais rezultāts, ko viņš konkrētajā brīdī ar konkrēto tehniku var sasniegt, un uz to arī jātiecas. Riskēt varēja pirms trešā brauciena, pamainot slidas, regulējumu. Tas laikam arī tika darīts, bet nošāva garām.
Cilvēkam, kurš divreiz ir stāvējis uz OS goda pjedestāla otrā pakāpiena, viss, izņemot zelta medaļu, ir neveiksme. Tā cilvēks ir psiholoģiski iekārtots. Protams, ja būtu bronza, tad rūgtums būtu nedaudz mazāks, bet viņš vienalga būtu.
Tagad vismaz apmierinājums, ka tika darīts viss, lai izcīnītu medaļas. Risku ieskaitot.

     [+] [-]

, 2022-02-11 17:22, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tipisks skaudīgums...
Prēmiju piešķir - jāņem.
LOK finansējumu, lai nodarbotos ar šo sportu un pāstāvētu valsti piešķir - jāņem.
Brīdī, kad pārstāj nodarboties ar šo sportu un aiz muguras labi panākumi, patiesībā, manuprāt, sportistam pat pensiju var sākt maksāt. Ar nosacījumu, ka to maksā tikai daļēji, ja cilvēks turpina darbu citā/tajā pat jomā.
Jo? Jo tas valsts finansējums faktiski ir alga par to, ka Tu strādā par... skeletonistu.

Bet nē... saņēmi naudu... nu tad tagad esi uz mūžu parādā?!?
Parādi man, kur tādas darba tiesiskās attiecības ir redzētas 😁

Dukuri nedz finansiāli, nedz morāli nevienam nebūtu parādā pat tad, ja vispār atmestos no skeletona tagad.
Skaudigums ? Ne, tas vienkarsi ir skumigi un nozelojami, ka komanda nesagatavo nevienu ! Konkuretspejigu aiz sevis.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:24, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tipisks skaudīgums...
Prēmiju piešķir - jāņem.
LOK finansējumu, lai nodarbotos ar šo sportu un pāstāvētu valsti piešķir - jāņem.
Brīdī, kad pārstāj nodarboties ar šo sportu un aiz muguras labi panākumi, patiesībā, manuprāt, sportistam pat pensiju var sākt maksāt. Ar nosacījumu, ka to maksā tikai daļēji, ja cilvēks turpina darbu citā/tajā pat jomā.
Jo? Jo tas valsts finansējums faktiski ir alga par to, ka Tu strādā par... skeletonistu.

Bet nē... saņēmi naudu... nu tad tagad esi uz mūžu parādā?!?
Parādi man, kur tādas darba tiesiskās attiecības ir redzētas 😁

Dukuri nedz finansiāli, nedz morāli nevienam nebūtu parādā pat tad, ja vispār atmestos no skeletona tagad.
Interesanti par kādiem nopelniem jāmaksā pensija sportistiem? Priekš darba tirgus viņi ir jauni puiši. Ap 40 gadu vien. Lai meklē darbu. Tas pats Vasiļevskis strādā par celtnieku un nečīkst. Lai gan ir LV rekordists un OS laurēats

     [+] [-]

, 2022-02-11 17:26, pirms 3 gadiem
Ko soreiz isti vainot?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:27, pirms 3 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Interesanti par kādiem nopelniem jāmaksā pensija sportistiem? Priekš darba tirgus viņi ir jauni puiši. Ap 40 gadu vien. Lai meklē darbu. Tas pats Vasiļevskis strādā par celtnieku un nečīkst. Lai gan ir LV rekordists un OS laurēats
Es tikai teicu - varētu. Nevis 100% vajag.
Kāpēc maksāt? Jo visa dzīve pavadīta šajā sfērā un nu pienācis brīdis, kad to vairs nevari tīri fiziski darīt. 40 gados sākt ko... studēt 1.kursā, lai pārkvalificētos es nez... par vēsturnieku??? To var darīt. Bet ne jau atstāt bez ieņēmumiem pēkšņi. Sportistam tak par celtnieku nav jāiet. Tas nav normāli.

Līdzīgi jau par izdienas pensijām var diskutēt - vajag, vai nevajag. Tur gan cits iemesls, kādēļ tās maksā... bet ideja tā pati.

Sauc šo par sportista izdienas pensiju.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:27, pirms 3 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Interesanti par kādiem nopelniem jāmaksā pensija sportistiem? Priekš darba tirgus viņi ir jauni puiši. Ap 40 gadu vien. Lai meklē darbu. Tas pats Vasiļevskis strādā par celtnieku un nečīkst. Lai gan ir LV rekordists un OS laurēats
Tas tik vel truka lai visadiem turistiem saktu maksat muuzha pensiju

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 17:28, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Esmu pārliecināt, ka viens no būtiskiem iemesliem, kāpēc Martins tā arī nekļuva par olimpisko čempionu, ir absolūts iekšējās konkurences trūkums. Bet tas vilciens jau ir aizgājis.

P.S. Nu ja nu vēl pēc četriem gadiem Turīnā...
Jā, nenoliedzami, ka nopietna iekšējā konkurence vienmēr pavelk sportistus uz augšu. Tomass īsti nespēja Martinam to nodrošināt.
Nu, nezinu gan, vai pēc divām neveiksmīgām OS, Martins vēlēsies iziet vel vienu OS ciklu. Varbūt vienīgi, lai jaunos pavilktu uz augšu, bet ne savu personisko rezultātu dēļ. Martinam vairs nekas nav jāpierāda. Pat neskatoties, ka OS zelta sapnis netika piepildīts.
Pasaulē ir daudz izcili sportisti, kuri nekad nav tikuši pie OS zelta, un pat medaļām, jo vienos mačos daudz kas var notikt. Sportisti savu izcilību pierāda ilgtermiņā, un nevis tikai 3-4 OS nostartējot vienos mačos.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:29, pirms 3 gadiem
Nu ja nav vairs top6, tad jāmet kamanas krūmos...skeletons Latvijā beidzas!

     [+] [-]

, 2022-02-11 17:30, pirms 3 gadiem
Dzintars86 rakstīja: Smieklīgi, ka tgd te sāk piesaukt kkādu jauno piesaistīšanu. Tas viss jau bija sen jāsāk. Vēlākais - uzreiz pēc Pjončanas, lai pa 4 gadiem var sagatavoties šīm Ķīnas spēlēm. Prakse rāda, ka pat 2 gados to var dabūt gatavu. Bet nu labi - ar latviešu mentalitāti un attieksmi - man visu, tev neko - tad 4 gados. Savukārt tagad - paši beigs un viss! Nekas! Tuksnesis! To kkādu tur atmazgāšanas akadēmiju var iebāzt sev .irsā!
Te gan nav tik daudz Dukuru vaina, kā atsevišķu citu darboņu vaina, kas ir likuši šķēršļus tālākai skeletona attīstībai Latvijā. Tavi komentāri gan liecina, ka pārstāvi šo nomelnošanas kampaņu, kam nav ne pamata, tik atsevišķu indivīdu vēlme kāst piķi un Dukuri vienkārši stāv ceļā.

Šoreiz tiešām OS medaļas nespīdēja, bet tas neizdzēš iepriekš gūtos panākumus.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:31, pirms 3 gadiem
Jau padsmit gadus mums ir 3 kvotas bet vadaa tomasu kaa bagazhu lidzi! Aiz famikijas tak nekaa nav

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:32, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Skaudigums ? Ne, tas vienkarsi ir skumigi un nozelojami, ka komanda nesagatavo nevienu ! Konkuretspejigu aiz sevis.
Un pričom tur Dukuru ģimene?
Nevienam nav noslēpums, ka tas bija viņu ģimenes projekts. Par jauno audzināšanu bija atbildīgi citi.
Tomēr nevajag aizmirst, ka redzot, ka neviens cits nespēj izaudzināt konkurētspējīgus jaunos skeletonistus, Dukuru ģimene ir izveidojusi Skeletona akadēmiju, un līdz ar to nopietni ķērušies pie jauno talantu audzināšanas.

     [+] [-]

, 2022-02-11 17:33, pirms 3 gadiem
Cieta drāte un aizvaidznieks!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:34, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Cieta drāte un aizvaidznieks!
Tev visu dzīvi tā?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:34, pirms 3 gadiem
Dartele rakstīja: Te gan nav tik daudz Dukuru vaina, kā atsevišķu citu darboņu vaina, kas ir likuši šķēršļus tālākai skeletona attīstībai Latvijā. Tavi komentāri gan liecina, ka pārstāvi šo nomelnošanas kampaņu, kam nav ne pamata, tik atsevišķu indivīdu vēlme kāst piķi un Dukuri vienkārši stāv ceļā.

Šoreiz tiešām OS medaļas nespīdēja, bet tas neizdzēš iepriekš gūtos panākumus.
Par ko tu runa?
Dukuru familija nejad nav gribejusi ar kaadu dalities un visadi jaunie shiem tikai pa kajam maisitos, vinuprat! Tagad kad pec sochiem jau pamatigi grab, ir par velu!

Ja butu jads otra desmita braucejs jau tahad azote tad cita lieta, piemeram italiem tas bagnis kad tahad pa padsmitam vietam shluc, pec 4 gadi kapasies par bleki

  +2 [+] [-]

, 2022-02-11 17:35, pirms 3 gadiem
Kā jebkurā nozarē,jebkurā darbā ir jāmācās,jāpilnveidojās. Ja to dari tad ej uz priekšu. Ja stāvi uz vietas tad uz lauriem ilgi nenosēdēsi. Uzskatu,ka puišiem ar cieņu ir jāiet sportiskajā pensijā. Jāmeklē sevi reālā dzīvē. Duraki ne pavisam viņi. Galva,rokas,kājas strādā. Bez maizes ar sviestu nepaliks. Dainis tur ir galvenais intrigants viņiem. Tas gan nekur un nekad neaizies. A brāļi ja grib turpināt startēt tad ir kaut kas jāmaina. Un jāsāk ir ar Daini

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 17:35, pirms 3 gadiem
F1 pa krūmiem!
Aicinu oficiāli nolikt eksperta pilnvaras!
Jautāsi kāpēc?
Jo Vācija uzvarēja bez 1000 braucieniem

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:36, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un pričom tur Dukuru ģimene?
Nevienam nav noslēpums, ka tas bija viņu ģimenes projekts. Par jauno audzināšanu bija atbildīgi citi.
Tomēr nevajag aizmirst, ka redzot, ka neviens cits nespēj izaudzināt konkurētspējīgus jaunos skeletonistus, Dukuru ģimene ir izveidojusi Skeletona akadēmiju, un līdz ar to nopietni ķērušies pie jauno talantu audzināšanas.
Nuja tads sikums, ka vecais Dukurs bija izlases treneris, tas jau neko nenozime vai ne ?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:37, pirms 3 gadiem
Skumji bronzu jau vismaz vajadzeja.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-11 17:38, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: F1 pa krūmiem!
Aicinu oficiāli nolikt eksperta pilnvaras!
Jautāsi kāpēc?
Jo Vācija uzvarēja bez 1000 braucieniem
Viss kaa jau pirms os prognozeju, frichi, koksi un kitajozi prieksha! Ledus formula noteikti jau griez veenas, pizgec shitas abloms

  +2 [+] [-]

, 2022-02-11 17:38, pirms 3 gadiem
Bobos jau ari bus baranka

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:38, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Tieši tagad jāsāk laist, iekšā Skeletonā "jaunas asinis" , nomināli divus jaunus puišus vajag mācīt un cīnīties, protams nekas neizdosies uzreiz, 2-3 gadi vajadzīgi lai būtu rezultāti, bet tieši tagad jādomā par nākamajām spēlēm. Jāsaka paldies Martinam un Tomasam, reāli vairāk čaļi nevar (kad bija jauni un sprauni 20 gadnieki) bija rezultāti. Nav ko mocīties un lieki cerēt, vajag reāli rīkoties.
Jaunos džekus vajadzēja jau 4 gadus atpakaļ. Tagad jau ir par vēlu.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 17:39, pirms 3 gadiem
Neveiksmīgs starts. No Martina tika gaidīts vairāk.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-11 17:40, pirms 3 gadiem
Vakar namgejs eksperteja nba, sodien jau renes virtuozs
Multimakslinieks kaa kashers

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:40, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Skaudigums ? Ne, tas vienkarsi ir skumigi un nozelojami, ka komanda nesagatavo nevienu ! Konkuretspejigu aiz sevis.
Kāpēc tev liekas, ka nesagatavo? Darbs jau notiek, bet vai ir kāds, kurš būtu konkurētspējīgs? Vai tiem jaunajiem ir tāda darba ētika un vai viņi ir gatavi pilnīgi visu veltīt sportam un tehnikas sagatavošanai? Cik daudzi vispār ir gatavi terenēties šajā sporta veidā? Lūk, šie ir jautājumi, kas būtu jāuzdod. Dukuri ir sasnieguši visus augstumus dēļ sava fanātisma un darba ētikas (valsts finansējums nāca tikai tad, kad šie augstumi tika sasniegti).

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 17:43, pirms 3 gadiem
Dartele rakstīja: Te gan nav tik daudz Dukuru vaina, kā atsevišķu citu darboņu vaina, kas ir likuši šķēršļus tālākai skeletona attīstībai Latvijā. Tavi komentāri gan liecina, ka pārstāvi šo nomelnošanas kampaņu, kam nav ne pamata, tik atsevišķu indivīdu vēlme kāst piķi un Dukuri vienkārši stāv ceļā.

Šoreiz tiešām OS medaļas nespīdēja, bet tas neizdzēš iepriekš gūtos panākumus.
Es neko nenomelnoju, nejauc! Es vnk izdaru reālus secinājumus! Negaidīju zeltu no Dukuriem. Cerēju uz labāku rezultātu. Bet ne par to šoreiz stāsts ir! Stāsts ir par to, ka te sāk kladzināt par kkādu jauno piesaistīšanu skeletonam utml. Ko tad man vajadzētu darīt - klapēt plaukstas par Dukuru pasaules kausiem un Eiropas čempjiem un priecāties, ka viss ir bijis ideāli ,bet skeletons ir miris?! 🤦‍♂️
Man vnk ir žēl, ka nākotne ir nolaista podā, ka nebūs pozitīvo prieka brīžu par cīņām un uzvarām. Vēl jo vairāk apzinoties, ka potenciāls un iespējas bija milzīgas.