Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Eidukai teicams sniegums un rekords, elitē zeltu izšķir četras, bronzu - viena desmitdaļa

Agris Suveizda

Eidukai teicams sniegums un rekords, elitē zeltu izšķir četras, bronzu - viena desmitdaļa
Patrīcija Eiduka. Foto: Reuters/Scanpix

Pekinas olimpisko spēļu distanču slēpošanas sacensībās otro zelta medaļu ieguvusi norvēģiete Terēse Juhauga, kura skiatlona titulam pievienojusi triumfu arī 10 kilometru klasiskajā solī, aiz muguras atstājot somietes Kertu Niskanenu un Kristu Permekoski. No četrām latvietēm visaugstāk bija Patrīcija Eiduka, izcīnot 23. vietu.

• 22 gadus vecā Latvijas izlases līdere Patrīcija Eiduka čempionei zaudēja nepilnas divarpus minūtes, ieguva augsto 23. vietu un vēlreiz laboja sev piederošo Latvijas sieviešu distanču slēpošanas olimpisko rekordu. Sprintā viņai bija 32. pozīcija, bet skiatlonā Eiduka nestartēja kovida pārbaužu dēļ.

• Eiduka par 0,2 sekundēm apsteidzot amerikānieti Novī Makeibu. Vēl pēc 6,0 kilometru atzīmes Eiduka bija 20. vietā, tomēr nākamajās kontrolatzīmēs zaudēja pa vienai vietai.

• Pirms četriem gadiem Phjončhanā 10 kilometru brīvā stila distancē Eiduka ieņēma 44. vietu, kas tobrīd bija Latvijas distanču slēpošanas rekords, ieskaitot arī vīriešus. Pekinā par slēpošanas rekordistu kļuva Raimo Vīgants, tiekot pie 20. vietas sprintā.

• No pārējām trim latvietēm vislabāk nostartēja 25 gadus vecā Kitija Auziņa, kura pēc 76. vietas sprintā ieguva 68. vietu. 84. pozīcija 16 gadus vecajai Esterei Volfai, kura sprintā bija 81., bet 18 gadus vecā Samanta Krampe ierindojās 93. vietā starp 98 sportistēm. Sprintā Krampei bija 73. vieta. Visas trīs ir olimpiskās debitantes.

• 33 gadus vecā norvēģiete Juhauga Pekinā triumfēja arī skiatlonā, bet līdz šīm olimpiskajām spēlēm vienīgo zeltu bija izcīnījusi 2010. gada stafetē. Sočos viņa 10 kilometru klasiskajā stilā ieguva bronzu. Vēl pēc 6,8 kilometru atzīmes Juhauga atpalika 10,1 sekundi, pēc 8,6 kilometriem - 1,3 sekundi, bet finišā neklātienes cīņā tomēr izrāva zeltu.

• Pārējo goda pjedestālu aizņēma somietes Kerta Niskanena un Krista Permekoski. 33 gadus vecajai Niskanenai tā ir pirmā olimpiskā medaļa individuālajās distancēs, 2014. gadā izcīnot divus sudrabus komandu ieskaitē, bet 31 gadu vecā Permekoski pirms četriem gadiem 10 kilometros brīvajā stilā tika pie bronzas.

• Ja zelta likteni izšķīra 0,4 sekundes, tad vēl mazāk līdz bronzai pietrūka Krievijas Olimpiskās komitejas slēpotājai un Pekinas skiatlona vicečempionei Nataļjai Ņeprjajevai, kura Permekoski zaudēja nieka 0,1 sekundi. 1,4 kilometrus līdz finišam Ņeprjajeva no Permekoski atpalika 8,2 sekundes.

• Rīt plkst. 9:00 pēc Latvijas laika 15 kilometrus klasiskajā stilā aizvadīs kungi, bet dāmas nākamās sacensības gaida sestdien, kad plkst. 9:30 paredzēta stafete.

Distanču slēpošana, 10 km klasiskajā stilā sievietēm

VSlēpotājaValstsLaiks
1.T. JuhaugaNorvēģija28:06.3
2.K. NiskanenaSomija+0.4
3.K. PermekoskiSomija+31.5
4.N. ŅeprjajevaKOK+31.6
5.K. HennigaVācija+43.4
6.E. AndešoneZviedrija+50.9
7.J. StupakaKOK+57.5
8.Dž. DiginsaASV+1:08.8
9.T. ŠādlobereAustrija+1:10.6
10.T. SorinaKOK+1:11.1
23.P. EidukaLatvija+2:28.4
68.K. AuziņaLatvija+5:20.0
84.E. VolfaLatvija+8:30.6
93.S. KrampeLatvija+11:27.9

Startēja un finišēja 98 dalībnieces

Noderīgas saites:
Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

1 2 3 86 komentāri

     [+] [-]

, 2022-02-10 10:32, pirms 3 gadiem
Cerams, ka rīt Ivo pietiks spēka un kāds no ģimenes tomēr paņems zeltu.

 +16 [+] [-]

, 2022-02-10 10:33, pirms 3 gadiem
Prieks par Eiduku! Malace!
Pārējām meitenēm augt un augt!
Ja slēpojam 3 mīnūtes lēnāk par 46 gadīgu brazīlieti, tad nav ko cerēt uz uzvarām. Jāpāriet uz sērfingu! Metiet malā šo slēpošamu...

     [+] [-]

, 2022-02-10 10:34, pirms 3 gadiem
Patrīcija savā līmenī - trešajā desmitā.
Bet mūsu jaunās tūristes... Krampe finišā gandrīz izlaida garu

  -2 [+] [-]

, 2022-02-10 10:36, pirms 3 gadiem
krievenei 0.1 sek lidz bronzai.. hahahah labs

 +18 [+] [-]

, 2022-02-10 10:37, pirms 3 gadiem
Uzskatu Patrīcijas E panākums ir daudz augstāks nekā Vīgantam.Te nu nekāda veiksme nepalīdzēja,tikai pašas spēks.Beidzot jūt,ka Latvijai būs konkurentspējīga pārstāve izturības sportā

  -1 [+] [-]

, 2022-02-10 10:38, pirms 3 gadiem
Bet super - maziņā Volfa ne tuvu nav pēdējā!

     [+] [-]

, 2022-02-10 10:38, pirms 3 gadiem
Māsu meitenēm jau arī ne visai - igaunietēm 60., 70., 80. vieta.
Lietuvietēm: 89., 91.vietas. Jātaisa Baltijas apvienotā šerfinga izlase!

  +4 [+] [-]

, 2022-02-10 10:39, pirms 3 gadiem
Vīgants ar haļavas devu tomēr slēpotājs rekordists līdz šim, bet nu Eidukas 23. vieta tomēr vērtīgāka

  +4 [+] [-]

, 2022-02-10 10:40, pirms 3 gadiem
viesturs_enke rakstīja: Prieks par Eiduku! Malace!
Pārējām meitenēm augt un augt!
Ja slēpojam 3 mīnūtes lēnāk par 46 gadīgu brazīlieti, tad nav ko cerēt uz uzvarām. Jāpāriet uz sērfingu! Metiet malā šo slēpošamu...
Volfa ar Auziņu vismaz finišā cienīgi izskatījās, Krampe gan likās, ka grib to sūda slēpošanu mest malā un pāriet uz sērfošanu

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 10:41, pirms 3 gadiem
Volfai 16 gadi, tad nav nemaz tik bezcerīgi

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 10:42, pirms 3 gadiem
Eiduka malacīte. Izsalkusi startēt.

Pirms olimpiādes biju ļoti kritisks pret Auziņu, bet jāatzīst, ka viņa šodien nostartēja ļoti labi (uz savu reālo spēju fona). Bija krietni tuvāk līderēm nekā pērn PČ, kā arī apsteidza vairākas toreiz priekšā esošās sāncenses.

Volfa arī pieklājīgi. Sadalīja vienmērīgi spēkus, finišā pat spurtiņu uztaisīja.

Krampe gan nesadalīja spēkus, pārķēra pirmos kilometrus. Viņa baigi "savērpjas", kad iet uz spēka izsīkuma robežas, tur laikam nopietni jāstrādā pie bāzes, pie dziļajiem muskuļiem.

  +7 [+] [-]

, 2022-02-10 10:46, pirms 3 gadiem
Piekrītu, Patrīcijai izcils starts, par spīti nedēļas dīkstāvei. Pie tam vēl klasiskajā solī. Auziņa līmenī, Volfai pieredze (ja vien ir doma un līdzekļi turpmākai attīstībai), Krampe - būsim zolīdi un paklusēsim.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-10 10:53, pirms 3 gadiem
viesturs_enke rakstīja: Māsu meitenēm jau arī ne visai - igaunietēm 60., 70., 80. vieta.
Lietuvietēm: 89., 91.vietas. Jātaisa Baltijas apvienotā šerfinga izlase!
Viesturs ar 6,5 pirdieniem stundā turpina būt sava īres dzīvokļa līderis.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-10 10:55, pirms 3 gadiem
Kā eksperti vērtē - Juhaugas mazais pārsvars ir pārsteigums? Bukmeikeriem viņa bija liela favorīte, ap 85%.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-10 10:56, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Eiduka malacīte. Izsalkusi startēt.

Pirms olimpiādes biju ļoti kritisks pret Auziņu, bet jāatzīst, ka viņa šodien nostartēja ļoti labi (uz savu reālo spēju fona). Bija krietni tuvāk līderēm nekā pērn PČ, kā arī apsteidza vairākas toreiz priekšā esošās sāncenses.

Volfa arī pieklājīgi. Sadalīja vienmērīgi spēkus, finišā pat spurtiņu uztaisīja.

Krampe gan nesadalīja spēkus, pārķēra pirmos kilometrus. Viņa baigi "savērpjas", kad iet uz spēka izsīkuma robežas, tur laikam nopietni jāstrādā pie bāzes, pie dziļajiem muskuļiem.
Volfa pārsteidzoši laba, smuki finišēja, izskatījās, ka ir rezerves vēl. Tīnes gados tā ir jādara. Auziņa arī vēl 2 olimpiādēs var nostartēt. Jāpieliek līdz 50.vietai. Ar Patrīciju viss labi, Zvirbuli arī pieveica.

     [+] [-]

, 2022-02-10 10:59, pirms 3 gadiem
Ja finišā zaudē 11 min tad nu japadomā vai ir vērts tālak darboties. Kauns pašai nav

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 11:00, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kā eksperti vērtē - Juhaugas mazais pārsvars ir pārsteigums? Bukmeikeriem viņa bija liela favorīte, ap 85%.
Neesmu eksperts, bet paskaties kur ir pārējās norvēģietes. Arī uz večiem tas attiecas. Ja parasti norvēģi tur vesela čupa ap piedestālu grozās, tad tagad...izskatās šamie kko nolohojušies kopumā.

     [+] [-]

, 2022-02-10 11:06, pirms 3 gadiem
markkomartins rakstīja: Ja finišā zaudē 11 min tad nu japadomā vai ir vērts tālak darboties. Kauns pašai nav
Pietam 10 km distancē....saprastu, ja tas būtu 30 km

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 11:08, pirms 3 gadiem
Patrīcija malacis. Pārējām bez pārsteigumiem.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-10 11:21, pirms 3 gadiem
markkomartins rakstīja: Ja finišā zaudē 11 min tad nu japadomā vai ir vērts tālak darboties. Kauns pašai nav
Amatieris vecis slidsolī nomauktu apmēram tikpat cik šīs meitenes klasikā. Viena tur pusaudze ...

  +4 [+] [-]

, 2022-02-10 11:27, pirms 3 gadiem
Nu paskatīsimies nākošgad cik no visām 4 vēl slēpošanā startēs. Bet Krampei varbūt kāds attaisnojošs iemesls tādam rezultātam ko mēs nezinām. Vismaz abas jaunās lietuvietes vajadzēja noslēpot!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 11:33, pirms 3 gadiem
...distanču slēpošana ir tā, ar kuru vajadzētu nodarboties 100% Latvijas iedzīvotāju no brīža, kad iemācas staigāt...šis viss ir jāfinansē, jāattīsta un Siguldas kamaniņu trase ir jāuzspridzina - veltīgi notrallināta tautas nodokļu nauda...
ok, Krampe vāja....bet ja tā nauda, kas iegrūsta renē, būtu skolās sporta pedagogiem, distanču slēpēm skolniekiem utt....situācija būtu labāka un tautai veselības problēmu ar sirds slimībām mazākas...uz slēpēm jākāpj bērnudārzā

  -1 [+] [-]

, 2022-02-10 11:36, pirms 3 gadiem
nicks rakstīja: Amatieris vecis slidsolī nomauktu apmēram tikpat cik šīs meitenes klasikā. Viena tur pusaudze ...
Aha, es apmēram tā arī piemetu savas izredzes. 🙂 Bet var jau būt, ka ar TOP līmenī sagatavotu inventāru slidsolī tomēr palīstu zem 10 minūtēm aiz Juhaugas.

Pirms tam pētīju kvalifikāciju un FIS punktus. Izvēloties pareizos mačus ar eksotiem, bet lieliem punktiem (un tādi mači ir), arī es varētu tikt zem 300 FIS punktiem, un kvalificētos olimpiādei, ja būtu vienīgais slēpotājs valstī. 🙂 Nu labi, es gan neesmu gluži pilnīgs dīvāns sportists, bet tomēr diezgan tuvu tam.

     [+] [-]

, 2022-02-10 11:48, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: ...distanču slēpošana ir tā, ar kuru vajadzētu nodarboties 100% Latvijas iedzīvotāju no brīža, kad iemācas staigāt...šis viss ir jāfinansē, jāattīsta un Siguldas kamaniņu trase ir jāuzspridzina - veltīgi notrallināta tautas nodokļu nauda...
ok, Krampe vāja....bet ja tā nauda, kas iegrūsta renē, būtu skolās sporta pedagogiem, distanču slēpēm skolniekiem utt....situācija būtu labāka un tautai veselības problēmu ar sirds slimībām mazākas...uz slēpēm jākāpj bērnudārzā
Taisnība, piekrītu! Tautai pieejamais sports būtu jāveicina un slēpošana ir viens no tiem.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 11:50, pirms 3 gadiem
Paskatījos kopējo rezultātu tabulu (ļoti interesanti un iepriecinoši)!!!
Pirmajās 50.vietās ir tikai 6 slēpotājas, kuras dzimušas 2000.gadā un vēlāk.Patrīcija šajā rangā pirmā! Makeiba(ASV)-24., Marciša(Polija)-29., Dičenta(Itālija)-37., vēl šveiciete(baidos par uzvārda pareizības tulkojumu latviešu valodā)-43., Skindere(Polija)-49.
No iepriekšēja OS cikla(kuras vecākas līdz 4 gadiem) priekšā tikai divas zviedrietes, viena vāciete un viena norvēģiete.
Un tas Patrīcijai neparocīgajā klasiskajā solī,neskatoties uz nepieciešamību ievērot protokola prasības!!!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 12:02, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kā eksperti vērtē - Juhaugas mazais pārsvars ir pārsteigums? Bukmeikeriem viņa bija liela favorīte, ap 85%.
Jautājums ir vienkārši ģeniāls un tieši pareizajā vietā Te jau katrs komentētājs ir eksperts. Un ja vēl var uz slēpēm nostāvēt, tad vispār ir Eksperts ar lielo burtu

  +2 [+] [-]

, 2022-02-10 12:06, pirms 3 gadiem
nicks rakstīja: Amatieris vecis slidsolī nomauktu apmēram tikpat cik šīs meitenes klasikā. Viena tur pusaudze ...
Tev kauns nav, veci salīdzināt ar 16 un 18 gadus vecām meitenēm? Jebkurā jomā, ne tikai slēpošanu. Ja vīrietis kaut ko šādu spēj vispār iedomāties, tad man trūkst vārdu....

  +2 [+] [-]

, 2022-02-10 12:07, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: ...distanču slēpošana ir tā, ar kuru vajadzētu nodarboties 100% Latvijas iedzīvotāju no brīža, kad iemācas staigāt...šis viss ir jāfinansē, jāattīsta un Siguldas kamaniņu trase ir jāuzspridzina - veltīgi notrallināta tautas nodokļu nauda...
ok, Krampe vāja....bet ja tā nauda, kas iegrūsta renē, būtu skolās sporta pedagogiem, distanču slēpēm skolniekiem utt....situācija būtu labāka un tautai veselības problēmu ar sirds slimībām mazākas...uz slēpēm jākāpj bērnudārzā
tas nav nekāds noslēpums, ka arī es esmu par izvērtētāku finansējuma piešķiršanu sporta veidiem, kur par galveno kritēriju būtu jāņem nevis potenciālais medaļu skaits OS, bet gan pieejamība "parastajam" cilvēkam, masveidība, bērnu sports utt. gluži kā saki - galvenai prioritātei būtu jābūt tautas veselībai, nevis medaļu skaitam.
BET, nevajag arī aizmirst to, ka ziemas mums ir tādas, kādas tās ir un pašiem dabisks slēpojams sniegs ir varbūt reizi trīs gados uz pāris nedēļām. un ņemot vērā, ka klimats sasilst, diez vai šis uzlabosies. tu jau vari likt visus bērndārzniekus uz slēpēm, bet diez vai viņi iemīlēs distanču slēpošanu, šļūcot pa smiltīm un asfaltu..

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 12:10, pirms 3 gadiem
laikazinas123 rakstīja: Taisnība, piekrītu! Tautai pieejamais sports būtu jāveicina un slēpošana ir viens no tiem.
Arī piekrītu, ka skolās slēpošana ir nepieciešama. Tikai problēma ir Latvijas ziemas. Šogad ir pirmā reize, kad mans dēls skolas sportā uzslēpoja stundā. Un tā ir jau 6. klase, lai gan skolas noliktava pilna ar slēpēm, turklāt ne sliktām. Tāpēc jau arī Latvijā bērnu līmenī neizvirzās līderi, kuri fiziski būtu spējīgi izaugt par labiem slēpotājiem, jo piedalās tikai tādi, kuriem ir kas slēpes nopērk un sasmērē.
No jauniņajiem man ļoti perspektīva šķiet mazā Piksone, tai ir viss, lai kļūtu par Eidukas līmeņa slēpotāju, tikai nezinu, kā ar finansēm un atbalstu treniņnometnēm. Ja kādam ir vairāk info, uzrakstiet, ir iespēja palīdzēt.
Bet par olimpietēm Krampi un Volfu, tur var izaugt, maksimāli, Auziņas līmenis (visu cieņu viņas šodienas slēpojumam). Žēlīgi bija skatīties, kā viņas ar mongolieti vienā līmenī cīnās...
Bet nekas, olimpieša maisiņš ar jaunāko telefonu un dārgo pulksteni ir rokā, būs ko mazbērniem rādīt.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-10 12:13, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tas nav nekāds noslēpums, ka arī es esmu par izvērtētāku finansējuma piešķiršanu sporta veidiem, kur par galveno kritēriju būtu jāņem nevis potenciālais medaļu skaits OS, bet gan pieejamība "parastajam" cilvēkam, masveidība, bērnu sports utt. gluži kā saki - galvenai prioritātei būtu jābūt tautas veselībai, nevis medaļu skaitam.
BET, nevajag arī aizmirst to, ka ziemas mums ir tādas, kādas tās ir un pašiem dabisks slēpojams sniegs ir varbūt reizi trīs gados uz pāris nedēļām. un ņemot vērā, ka klimats sasilst, diez vai šis uzlabosies. tu jau vari likt visus bērndārzniekus uz slēpēm, bet diez vai viņi iemīlēs distanču slēpošanu, šļūcot pa smiltīm un asfaltu..
Ta mums jau galvenais visu uzspridzināt Uzspridzinās trasi un visiem laime iestāsies...kaut realitātē nebūs ne trases, e arī pārējiem kas labāks kā līdz šim...

  -2 [+] [-]

, 2022-02-10 12:17, pirms 3 gadiem
boleks rakstīja: Tev kauns nav, veci salīdzināt ar 16 un 18 gadus vecām meitenēm? Jebkurā jomā, ne tikai slēpošanu. Ja vīrietis kaut ko šādu spēj vispār iedomāties, tad man trūkst vārdu....
Nav kauns.
Piemēram, tikko notikušā Rankas maratona rezultāti 10 km distanc:
1. 124 Ritvars Celmiņš Laivu namsVVESELIBAS 00:33:36
2. 118 Artūrs Andersons ULDEX VVESELIBAS 00:35:05 +01:29
3. 164 Estere Piksone SK ASM S14 00:36:19 +02:43
4. 105 Helvijs Babris Taurenes TVVESELIBAS 00:41:49 +08:13
5. 101 Sandis Grīnbergs SK PiebalgVVESELIBAS 00:43:41 +10:05
6. 109 Uldis Vovers Ranka VVESELIBAS 00:44:45 +11:09

Tātad, sīkā Estere Piksone iekabināja praktiski visiem večiem, BMX olimpieti Babri ieskaitot. Tā ka viss ir relatīvs!

     [+] [-]

, 2022-02-10 12:18, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tas nav nekāds noslēpums, ka arī es esmu par izvērtētāku finansējuma piešķiršanu sporta veidiem, kur par galveno kritēriju būtu jāņem nevis potenciālais medaļu skaits OS, bet gan pieejamība "parastajam" cilvēkam, masveidība, bērnu sports utt. gluži kā saki - galvenai prioritātei būtu jābūt tautas veselībai, nevis medaļu skaitam.
BET, nevajag arī aizmirst to, ka ziemas mums ir tādas, kādas tās ir un pašiem dabisks slēpojams sniegs ir varbūt reizi trīs gados uz pāris nedēļām. un ņemot vērā, ka klimats sasilst, diez vai šis uzlabosies. tu jau vari likt visus bērndārzniekus uz slēpēm, bet diez vai viņi iemīlēs distanču slēpošanu, šļūcot pa smiltīm un asfaltu..
velns, ka pārvācos dzīvot uz laukiem, tā sniegu ziemās jātīra gandrīz katru dienu...ok, tas ir Latvijas austrumos, bet Kurzemē tā nav...nu, jādomā par alternatīvu ziemā sportot - velokross? ...nu, tur trases izveidot var ....nezinu, jādomā....

  +4 [+] [-]

, 2022-02-10 12:32, pirms 3 gadiem
Zemessargs rakstīja: Nav kauns.
Piemēram, tikko notikušā Rankas maratona rezultāti 10 km distanc:
1. 124 Ritvars Celmiņš Laivu namsVVESELIBAS 00:33:36
2. 118 Artūrs Andersons ULDEX VVESELIBAS 00:35:05 +01:29
3. 164 Estere Piksone SK ASM S14 00:36:19 +02:43
4. 105 Helvijs Babris Taurenes TVVESELIBAS 00:41:49 +08:13
5. 101 Sandis Grīnbergs SK PiebalgVVESELIBAS 00:43:41 +10:05
6. 109 Uldis Vovers Ranka VVESELIBAS 00:44:45 +11:09

Tātad, sīkā Estere Piksone iekabināja praktiski visiem večiem, BMX olimpieti Babri ieskaitot. Tā ka viss ir relatīvs!
Tu galīgs muļķis - uzliec 1500 metros augskalnē tos visus večus un redzēsi kurš tur vispār līdz galam tiks. Eksperts atradies.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-10 12:34, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Ta mums jau galvenais visu uzspridzināt Uzspridzinās trasi un visiem laime iestāsies...kaut realitātē nebūs ne trases, e arī pārējiem kas labāks kā līdz šim...
spridzināt nevajag, jāizmanto, kas ir un lai cilvēki tur darbojas, bet, manuprāt, tur lielu piķi grūzt iekšā arī nevajadzētu, nu vismaz, kamēr nav kārtīgi sakārtota tautai pieejamā sporta infrastruktūra. es, starpcitu, arī nekad neesmu teiksui, ka viss ir tikai slikti. tagad pie manas pamatskolas ir tādi sporta laukumi un sporta zāles, par kādām mēs tik bērnībā sapņot varējām.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 12:42, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: velns, ka pārvācos dzīvot uz laukiem, tā sniegu ziemās jātīra gandrīz katru dienu...ok, tas ir Latvijas austrumos, bet Kurzemē tā nav...nu, jādomā par alternatīvu ziemā sportot - velokross? ...nu, tur trases izveidot var ....nezinu, jādomā....
es ziemeļvidzemē. sniega jau šogad daudz, bet cik daudz viņš ir bijis slēpojams? mtb jau pie mums, manliekas, gana populārs. manā uztverē, prof sports vispār nav svarīgs, svarīgi ir veidot vidi, kurā cilvēki grib sportot nevis tāpēc, ka kāds kādu medaļu OS dabūja, bet tāpēc, ka tas ir pašsaprotami un forši un ka tā vnk ir daļa no dzīves. tas, protams, ir ilgstošs pasākums un iespējams jau, ka arī kopumā esam uz pareizā ceļa, to tā precīzi drošo vien varēs tik pateikt pēc vairākiem gadu desmitiem
1 2 3 86 komentāri