Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase parāda raksturu, atspēlējas un pieveic arī ASV izlasi

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Latvijas izlase parāda raksturu, atspēlējas un pieveic arī ASV izlasi
Kārlis Pauls Lasmanis. Foto: Edijs Pālens/LETA/LOK

Parīzes olimpisko spēļu 3x3 basketbola turnīra trešās dienas noslēgumā dramatisku cīņu aizvadīja Latvijas izlase. Latvieši teju visu spēli bija iedzinējos pret ASV izlasi, spēles beigās izraujot uzvaru ar rezultātu 21:19.

Parīzes olimpisko spēļu 3x3 basketbola turnīru Latvijas 3x3 basketbolisti, Nauris Miezis, Kārlis Pauls Lasmanis, Francis Lācis un Zigmārs Raimo, šorīt turpināja ar uzvaru pār Ķīnas izlasi. Dienas gaitā Latvijas izlase palika pēdējā, kas nav piedzīvojusi zaudējuma rūgtumu, bet ceturtajā spēlē pretī stājās ASV izlase, kas palikusi bez sava līdera Džimera Fredeta un uzvarām. Spēcīga negaisa dēļ tika pārtraukta iepriekšējā spēle starp Serbiju un Franciju, tāpēc arī aizkavējās Latvijas spēles sākums.

• Spēli labi sāka ASV izlase, izmantojot otrās iespējas un izvirzoties vadībā ar 3:0. Otrās minūtes ievadā pretiniekus apmānīja Raimo, aizejot un ietriecot bumbu grozā no augšas. Bija jāpaiet vēl 40 sekundēm, lai Miezis ar tālmetienu panāktu izlīdzinājumu. Atbildi parādā nepalika Kenjons Berijs, kurš trāpīja savu otro un trešo tālmetienu (7:3). Visam bonusā trīs minūtēs latvieši sakrāja arī piezīmju normu.

• Kamēr latviešiem bija problēmas aizsardzībā, tikmēr ASV basketbolisti turpināja latviešus sodīt par vaļībām. Vēlreiz precīzs no distances bija Berijs, palielinot rezultāta starpību līdz sešiem punktiem (11:5). Latvijas izlasi atdzīvināja Mieža un Lasmaņa sekmīgs tālmetiens, bet spēles laika vidū Miezis realizēja caurgājienu, panākot neizšķirtu (11:11).

Amerikāņi turpināja turēties uz tālmetieniem, trīsreiz esot precīzam Dilanam Trevisam (17:13). Lasmanim bija iespēja ar diviem soda metieniem sadeldēt deficītu uz pusi, bet trāpīja viņš tikai vienu. Komandas apmainījās ar sekmīgiem uzbrukumiem, bet Mieža tālmetiens ļāva sadeldēt deficītu līdz diviem punktiem (17:19). Miezis nedomāja apstāties, ar sarežģītu tālmetienu panākot arī izlīdzinājumu. Amerikāņi cerēja ar tālmetienu noslēgt spēli, bet nesekmīgi. Tikmēr latvieši nospēlēja gudrāk un pacietīgāk, paņemot divus punktus un izraujot ceturto uzvaru ar 21:19.



Parīzes olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem

Latvija - ASV 21:19

Latvija: Miezis 10 (6 ab), Lasmanis 8, Raimo 2, Lācis 1
ASV: Berijs 10, Treviss 6, Medokss 3 (5 ab)

Latvijas 3x3 basketbola izlases spēles 3x3 basketbolā Parīzes olimpiskajās spēlēs

DienaLaiksSpēleRezultāts
30. jūlijs19:35Latvija - Lietuva21:14
31. jūlijs19:35Latvija - Nīderlande21:12
1. augusts11:35Ķīna - Latvija8:22
2. augusts00:05Latvija - ASV21:19
2. augusts15:05Latvija - Francija
2. augusts20:05Serbija - Latvija
4. augusts19:00Latvija - Polija

Parīzes olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem, 1. augusts

SpēleRezultāts
Nīderlande - Serbija19:21
Ķīna - Latvija8:22
Lietuva - Polija21:12
Nīderlande - Francija20:13
ASV - Lietuva18:20
Ķīna - Polija17:22
Serbija - Francija19:16
ASV - Latvija19:21

Parīzes olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem

VKomandaSUZGP
1.Latvija44084
2.Serbija43176
3.Francija42271
4.Lietuva42275
5.Nīderlande42272
6.Polija42271
7.Ķīna41362
8.ASV40468

Noderīgas saites:

Olimpisko spēļu jaunumi
Latvijas sportistu starti un rezultāti
SPORTLAND lielā prognožu spēle
K SENUKAI Trāpi skaitli un WOW 50 eiro spēle

  +4 [+] [-]

, 2024-08-02 01:03, pirms 10 mēnešiem
Nu šitiem nograbēt būtu traģiski. Kaut kā nebiaj asums pirmās 2min
Mūsējos būjināja beigās skatītāji?

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:04, pirms 10 mēnešiem
Labais. Izvilka!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:05, pirms 10 mēnešiem
Katra uzvara savādāka
❤️❤️🤍❤️❤️
Slēpts komentārs: petravicus
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

  -2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:07, pirms 10 mēnešiem
Nu tur kkādi maksimālie dievi stāvēja klāt beigās, ka jeņķiem nekas vairs nekrita.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:08, pirms 10 mēnešiem
un kā lai tagad aizmieg?

  -1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:08, pirms 10 mēnešiem
Šādi uzvilkt pusklibus jeņķus arī jāmāk

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:09, pirms 10 mēnešiem
go114620800557091022888 rakstīja: un kā lai tagad aizmieg?
Viens aliņš kā reiz

  +6 [+] [-]

, 2024-08-02 01:09, pirms 10 mēnešiem
pa dienu viens no LTV7 "izcilajiem" komentētājiem pateica, ka trijatā uzvarēt nav iespējams...
viņam izrādijās taisnība, bet tomēr labāk, lai vairāk viņš muti vaļā never!!

  +5 [+] [-]

, 2024-08-02 01:10, pirms 10 mēnešiem
Pat žēl nedaudz amerikāņus. Bet nu viņiem pa lielam turnīrs šā vai tā jau pirms šodienas spēlēm bija beidzies dēļ līdera traumas. Pat labi, ka tik grūta tā uzvara. Liks atgādināt, ka nekas rokās pats nekritīs.

Pirms spēlēm šaubījos par mūsu quatro, bet nu jau liekas kvalitatīvāks par bijušo "zelta komandu".

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:10, pirms 10 mēnešiem
Kas par spēli!...Amišiem gandrīz ka viss sakumā krita iekšā, bet nu musējie savācās un galvenais neapjuka pie -6 un pēc tam gudri beigas nospēlēja kur nedeva amīšiem elpot

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:10, pirms 10 mēnešiem
Amerikāņi sākumā spēlējā tā skaisti, meta iekšā klasiskus basketbola metienus, taču beigās latvieši ieslēdza streetbollu un sameta tos dullos un uzvarēja.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:11, pirms 10 mēnešiem
Nu, malac`i !!!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:11, pirms 10 mēnešiem
ar 3 cuvakiem nemaz citu stratēģiju ka mest 3nīšus neredzu šitik eksplozīvā spēlē

  -2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:11, pirms 10 mēnešiem
Šodien izšķirsies, vai spēlēsim uzreiz pusfinālā vai sāksim cīņu par medaļām no 4fināla. DOmāju, ka FRA jāņem viennozīmīgi, bet pret SRB būs grūti, cerams, Dieviņš joprojām stāvēs klāt Lepojos!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:11, pirms 10 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Vienmēr patīkami uzvarēt krievus un pindosus!

Bet nu spēle briesmīga. Rīt būs grūta diena, divi mači pret, manuprāt, reālākajām medaļu pretendentēm (kopā ar Latviju) Franciju un Serbiju. Maz laika atpūta. Un tagad intervijā mūsējie izskatās atdevuši visus spēkus.
Miezis jau tik saguris izskatījās,pārējie tīri neko,kavēja,gan uz vakariņām

  +9 [+] [-]

, 2024-08-02 01:11, pirms 10 mēnešiem
Miezis parādija kas ir pasaulē top speletājs, izvilka no aizas, nu nekas, šadas spēles sapurina un norūda komandu. Potenciāls ir milzīgs, tikai jāsāk izmantot un viss būs labi.

  +5 [+] [-]

, 2024-08-02 01:12, pirms 10 mēnešiem
petravicus rakstīja: Nez, kā bijām uz šo spēli gatavojušies, ja tik smagi tas beigās izvērsās pret bez maiņām spēlējošu komandu?
Ja tā uzkrīt tālie, tad var visādus brīnumus uztaisīt. To arī Ķīna pret serbiem parādīja.

  -3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:13, pirms 10 mēnešiem
petravicus rakstīja: Nez, kā bijām uz šo spēli gatavojušies, ja tik smagi tas beigās izvērsās pret bez maiņām spēlējošu komandu?
jūs vispār daiļdrsēji spēli skatītājiet? kā viņi puļīja troikas pāri rokām?? un kā visu turnīru to darījuši? te nav nekāda sakara kā lv spēlēja vnk kā tiem uzkrita,tāds nu ir tas 3x3..Kā ķīna vinnēja serbus un lv viņus uz 8 noliek,kā bra vinnēja lat lielo izlasi... tāds nu ir tas basketbols..

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:13, pirms 10 mēnešiem
Spēle pati par sevi bija daudz vairāk uz mūsu pusi nekā rāda rezultats. Ja spēlētu vēlreiz, nedomāju,ka jeņķiem sakristu tie divpunktieki. Un būtu varbūt 21:13.
1:1 caurgajienos neko viņi īsti nevarēja izdarīt. Arī saspēle mums labāka.
Tagad principā varbūt pat 2 spēles var zaudēt un tāpat tik uzreiz pusfinālā. Situācija ļoti laba, bet skaidrs,ka visu izšķirs pēdējās 2 spēles turnīrā. Spēles ziņā noteikti jābūt medaļai, tad jau redzēs, kāda kaluma.

  +5 [+] [-]

, 2024-08-02 01:15, pirms 10 mēnešiem
Viss kārtībā. Bez kritumiem šādus turnīrus aizvadīt ir gandrīz neiespējami. Malači, džeki, ka arī šādu spēli beigās spēja izvilkt.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-02 01:16, pirms 10 mēnešiem
shmopsis rakstīja: jūs vispār daiļdrsēji spēli skatītājiet? kā viņi puļīja troikas pāri rokām?? un kā visu turnīru to darījuši? te nav nekāda sakara kā lv spēlēja vnk kā tiem uzkrita,tāds nu ir tas 3x3..Kā ķīna vinnēja serbus un lv viņus uz 8 noliek,kā bra vinnēja lat lielo izlasi... tāds nu ir tas basketbols..
Kļūdas bij' daudz un ātri sakrātā piezīmju norma

  +5 [+] [-]

, 2024-08-02 01:17, pirms 10 mēnešiem
Latvijas vīriem tāda pārliecība par sevi un iekšējais miers , apbrīnojami

     [+] [-]

, 2024-08-02 01:17, pirms 10 mēnešiem
ar Ameriku vēl ziņas, ko SC kavē ziņot, ka AP līgums ar Milwaukee. Kuru "baņķieris" izbrāķēja priekš final 12

  +6 [+] [-]

, 2024-08-02 01:17, pirms 10 mēnešiem
Ej tu nost, kā izvilka maču!
Pie 5-11, un sodiem 6-1 atsisties, šiem čaļiem ir olas. Tā turpināt! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻

     [+] [-]

, 2024-08-02 01:18, pirms 10 mēnešiem
shmopsis rakstīja: jūs vispār daiļdrsēji spēli skatītājiet? kā viņi puļīja troikas pāri rokām?? un kā visu turnīru to darījuši? te nav nekāda sakara kā lv spēlēja vnk kā tiem uzkrita,tāds nu ir tas 3x3..Kā ķīna vinnēja serbus un lv viņus uz 8 noliek,kā bra vinnēja lat lielo izlasi... tāds nu ir tas basketbols..
Bija arī brīvi tālmetieni. Un vispār jau "zilie tālmetieni" ir būtiska strītbola sastāvdaļa. Protams, sakrita fantastiski, bet tā notiek.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-02 01:19, pirms 10 mēnešiem
vf rakstīja: ar Ameriku vēl ziņas, ko SC kavē ziņot, ka AP līgums ar Milwaukee. Kuru "baņķieris" izbrāķēja priekš final 12
Guten morgen ! Jau sen ir raksts SC

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:20, pirms 10 mēnešiem
vf rakstīja: ar Ameriku vēl ziņas, ko SC kavē ziņot, ka AP līgums ar Milwaukee. Kuru "baņķieris" izbrāķēja priekš final 12
Pārtulkosi latviski?

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:20, pirms 10 mēnešiem
Miezis 🤩

     [+] [-]

, 2024-08-02 01:21, pirms 10 mēnešiem
Ā sapratu,jā raksts jau vakar bij

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:23, pirms 10 mēnešiem
Paldies puišiem par parādīto raksturu un uzvaru. Nebija īsti noskaņojušies, bet beidzās labi.
Slēpts komentārs: Frisk

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:23, pirms 10 mēnešiem
estijjs rakstīja: Spēle pati par sevi bija daudz vairāk uz mūsu pusi nekā rāda rezultats. Ja spēlētu vēlreiz, nedomāju,ka jeņķiem sakristu tie divpunktieki. Un būtu varbūt 21:13.
1:1 caurgajienos neko viņi īsti nevarēja izdarīt. Arī saspēle mums labāka.
Tagad principā varbūt pat 2 spēles var zaudēt un tāpat tik uzreiz pusfinālā. Situācija ļoti laba, bet skaidrs,ka visu izšķirs pēdējās 2 spēles turnīrā. Spēles ziņā noteikti jābūt medaļai, tad jau redzēs, kāda kaluma.
Tu jau zini kā mums latviešiem ir, kad ļoti uz ko ceram.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:24, pirms 10 mēnešiem
Par to LtV komentētāja teicienu --nu ištrunts , bet Francis Lācis pa dienu kaut kā izcēla mūsu aizsardzību .Sētā savāktie amerikāņi piedevām pusbeigti skaidrs ka metīs tikai truļus --a te mūsu aizsardzība beidzās . Var jau vienu tālo bez aizsarga uzmest , otru , bet kad paliek regulāri --tad , kas tā par aizsardzību ?
Labi . ka 3reiz 3 basketbola dievi jau kuro gadu mums labvēlīgi . Cik spēles Betmens un Robins nav necerētā veidā izvilkuši . Te vēl viena !Laikam jau sākumā arī tā pārākuma apziņa tak nostrādāja uz negatīvo .

Nu būs drusku mācība . Līdz medaļām jau tiks (jo mūsu komandas ātrais stils pats skatāmākais )--tik līdz kādām

     [+] [-]

, 2024-08-02 01:24, pirms 10 mēnešiem
Principā rīt uzvarot fraņčus, es teiktu ka 99% esam top 2, vienigais kas var izjaukt šo ir poļi, bet viņiem vajag tad visas uzvaras.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:25, pirms 10 mēnešiem
veikala_bračka rakstīja: Miezis 🤩
Miezim 10 punkti, Lasmanim 8, abiem pārējiem kopā tikai 3. Bet aizsardzībā Lācis un Raimo labi nocīnījās.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:27, pirms 10 mēnešiem
Spēlē skatītājos sēdēja Deriks un CO(Vaitsu redzēju, par citiem komentētājs minēja), viens no labākajiem NBA defa spēlētājiem, ASV izlases keks, kuršs nevis gulēja, bet skatījās spēli klātienē - nu tas ir kvalitātes rādītājs.... Un mūsējie nereāli izrāva uzvaru - tas ir divu līmeņu lēciens pieredzē...

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:28, pirms 10 mēnešiem
kasdārzā rakstīja: Principā rīt uzvarot fraņčus, es teiktu ka 99% esam top 2, vienigais kas var izjaukt šo ir poļi, bet viņiem vajag tad visas uzvaras.
Teorētiski arī Lietuva.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:29, pirms 10 mēnešiem
Frisk rakstīja: Patik ka apspriez sos amatierus, kuriem limenis LBL-2.
Tikmēr Vaits sēdēja malā un blisināja acis. Lebrons arī esot bijis klāt. Skaties, ka tik NBA veterāni nesavāc Losandželosā vēl zvaigžņu sastāvu 3×3 turnīrā.

     [+] [-]

, 2024-08-02 01:29, pirms 10 mēnešiem

Uz priekšu Latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥

  -1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:32, pirms 10 mēnešiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tu jau zini kā mums latviešiem ir, kad ļoti uz ko ceram.
Tā viņš ir ...
Tik loti negribas, lai grupā 7-0 un pēc tam pusfinālā zaudē. Domāju,ka šodien vienu no divām zaudēs,un pat labi vien būs ,ka zaudēs.

  -3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:38, pirms 10 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Tikmēr Vaits sēdēja malā un blisināja acis. Lebrons arī esot bijis klāt. Skaties, ka tik NBA veterāni nesavāc Losandželosā vēl zvaigžņu sastāvu 3×3 turnīrā.
Dabūs pa mizu no Latvijas veterāniem (Miezim 37, Lasmanim 34, Krūmiņam un Čavaram pāri 40)!

  -3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:39, pirms 10 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Tikmēr Vaits sēdēja malā un blisināja acis. Lebrons arī esot bijis klāt. Skaties, ka tik NBA veterāni nesavāc Losandželosā vēl zvaigžņu sastāvu 3×3 turnīrā.
Nav ko darīt, tapec un bija tur. Amatierus paskatit.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:39, pirms 10 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Vienmēr patīkami uzvarēt krievus un pindosus!

Bet nu spēle briesmīga. Rīt būs grūta diena, divi mači pret, manuprāt, reālākajām medaļu pretendentēm (kopā ar Latviju) Franciju un Serbiju. Maz laika atpūta. Un tagad intervijā mūsējie izskatās atdevuši visus spēkus.
Uzķēros, kur tādi dolbi kā Tu rodies, neticu, ka ikdienā arī ar tādu attieskmi staigā apkārt.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 01:40, pirms 10 mēnešiem
Šoreiz Miezis uzvaras kaldinātājs!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 01:46, pirms 10 mēnešiem
Frisk rakstīja: Nav ko darīt, tapec un bija tur. Amatierus paskatit.
Amatieri viņi noteikti nav. Visi vadošie spēlētāji pārstāv profesionālas 3×3 komandas, kurās pelna naudu. Mūsējie Robins un Betmens arī Ķīnā spēlē. Šitie paši amerikāņi reāli ir Maiami komanda.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-02 01:48, pirms 10 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Amatieri viņi noteikti nav. Visi vadošie spēlētāji pārstāv profesionālas 3×3 komandas, kurās pelna naudu. Mūsējie Robins un Betmens arī Ķīnā spēlē. Šitie paši amerikāņi reāli ir Maiami komanda.
LBL-2 arī pelna naudu

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 02:19, pirms 10 mēnešiem
Ļoti smaga cīņa, prieks par uzvaru.

     [+] [-]

, 2024-08-02 02:46, pirms 10 mēnešiem
fagcentrs rakstīja: Nu tur kkādi maksimālie dievi stāvēja klāt beigās, ka jeņķiem nekas vairs nekrita.
Nu nu... nevis dievi bet aizsardzība. Tak Trevisa visi truļi bija zilie un tikai loģiski, ka visu laiku viņi nekritīs. Visi metieni ar pretestību.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 02:50, pirms 10 mēnešiem
kanaris rakstīja: Spēlē skatītājos sēdēja Deriks un CO(Vaitsu redzēju, par citiem komentētājs minēja), viens no labākajiem NBA defa spēlētājiem, ASV izlases keks, kuršs nevis gulēja, bet skatījās spēli klātienē - nu tas ir kvalitātes rādītājs.... Un mūsējie nereāli izrāva uzvaru - tas ir divu līmeņu lēciens pieredzē...
Amīšiem ir 2 dienas brīvas. Ko tad viņiem darīt visu to laiku? Ja reiz basītis tuvs, tad kāpēc nepaskatīties savus 3x3 džekus. Pie tam viņiem Amerikā plkst. tikai 15. (nedomāju, ka 100% pārgājuši uz Eiropas laiku).

  -1 [+] [-]

, 2024-08-02 06:39, pirms 10 mēnešiem
2ptnieki ir jamet jo tomer bumba mazaka vieglak iemest

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 07:05, pirms 10 mēnešiem
Šie čaļi jau nu būtu pelnījuši pareizu tabulu.

     [+] [-]

, 2024-08-02 07:24, pirms 10 mēnešiem
Šeit manā skatījumā vēl vien nianse. Tomēr cilvēkiem ir bioloģiskie pulksteņi un normāla vēlme gulēt. Kāda velna pēc jātaisa divas spēles dienā pie tam vienu pusnaktī? Kas mainītos, ja turnīrs būtu uz pāris dienām garāks? Tagad nospēlēja divas spēles...šodien sanāk atkal divas spēles, priekš kam?l Kā atjaunoties.. lai tad maina formātu. 2 grupas..3 spēles grupā..pirmā vieta automātiski 1/2, 2 un 3 vietas vēlreiz par pusfinālu! Viss! Šis sports veids ir tāds, ka jebkurš var vinnēt jebkuru, proti līmenis starp 1-2 vietu un 7-8 nav tik krasi atšķirīgs un galvenās spēles tāpat ir tikai divas...proti, uzvarot grupā tavs vienīgais bonuss ir tāds, ka Tu nespēlē 1/4....tad jau godīgāk ir noteikt uzvarētāju tieši pēc grupu turnīra.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 08:17, pirms 10 mēnešiem
Lieliska spēle, malači vīri, varēja redzēt, ka ir nogurums, bet visām 3x3 komandām tāds grafiks, neko darīt! Izturību puišiem!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 08:46, pirms 10 mēnešiem
njaa, bij traka nakts, bet nu bija veerts gaidiit un skatiities ! Nu amerikaanjiem saakumaa krita viss, taapat kaa kjiiieshiem pret serbiju ... nu atstaaja to trevisu briivaaku un tik meta iekshaa. pirmajaas 5 minuutees jau nu galiigi nelikaas ka usa ir peramie zeeni bet nu malachi muuseejie ka sanjeemaas ! Waits malaa tieshaam tikai acis blisinaaja

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 08:52, pirms 10 mēnešiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Šie čaļi jau nu būtu pelnījuši pareizu tabulu.
Lai cik dīvaini nebūtu - 84 (nevis 85) iemestie punkti Latvijai figurē visur. Laikam olimpiādes 3x3 rīkotāji nespej iedomāties ka var spēlē gūt arī 22 (un šķiet pat 23) punktus

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 08:52, pirms 10 mēnešiem
3x3 tas ir kaut kas....traks!!

  +5 [+] [-]

, 2024-08-02 08:57, pirms 10 mēnešiem
Komentētājs: Tonijs Pārkers - Vācijas basketbola leģenda

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 08:57, pirms 10 mēnešiem
Cik var noprast no FIBA 3x3 - "max 21pts are taken into account for standing calculations".

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 09:00, pirms 10 mēnešiem
marcelloo21 rakstīja: 3x3 tas ir kaut kas....traks!!
Nu mūsējiem, atšķirībā no amīšiem, šādas galotnes nav nekas jauns. Un tie trakie tālmetieni reti kritīs visu spēli. Vai ka mums - sākumā nekrita un tad nu kad vivairāk vajadzēja - tad arī bija. Bet nu šodien nopteikti jāņem FRA, tad 2nieks ir gandrīz nodrošināts

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 09:01, pirms 10 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Tikmēr Vaits sēdēja malā un blisināja acis. Lebrons arī esot bijis klāt. Skaties, ka tik NBA veterāni nesavāc Losandželosā vēl zvaigžņu sastāvu 3×3 turnīrā.
Lebrons un Durents bija pa dienu uz sieviešu USA spēli uz šo tik komentētājs minēja/cerēj, ka ir, bet nebija. Faktiski vienīgais bija Whits, kurš bija ar USA atbraucis. Tas ar viss.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 09:03, pirms 10 mēnešiem
Heiteris parastais rakstīja: Nu nu... nevis dievi bet aizsardzība. Tak Trevisa visi truļi bija zilie un tikai loģiski, ka visu laiku viņi nekritīs. Visi metieni ar pretestību.
Zilie metieni tie noteikti nebija, brīvi kvalitatīvi metieni, kuri iekrita, jo noķēra ritmu neveicot maiņas, bet beigās fiziski nogura un tāpēc arī vairāk nevarēja izkārtot un uzmest tik precīzi.

     [+] [-]

, 2024-08-02 09:04, pirms 10 mēnešiem
NorchaN rakstīja: Nu mūsējiem, atšķirībā no amīšiem, šādas galotnes nav nekas jauns. Un tie trakie tālmetieni reti kritīs visu spēli. Vai ka mums - sākumā nekrita un tad nu kad vivairāk vajadzēja - tad arī bija. Bet nu šodien nopteikti jāņem FRA, tad 2nieks ir gandrīz nodrošināts
no 5x5 nekad nebūs tādas emocijas spriedze...šis ir jautri.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 09:05, pirms 10 mēnešiem
fagcentrs rakstīja: Nu tur kkādi maksimālie dievi stāvēja klāt beigās, ka jeņķiem nekas vairs nekrita.
ASV nav pirmais pretinieks, kas pēdējā minūtē it kā ļoti neveikli nespēj piebeigt spēli pret Latviju. Tāpēc Latvijas izlase arī ir pasaules top komanda. Kad spēles izskaņā spēlētāji jau ir saēdušies, rokas ir mīkstas kā sardeles un galva vairs skaidri nedomā, mūsējie prot ilgāk noturēt fokusu. Tāpēc arī tik bieži izdodas atspēlēties. Pretinieks var nospēlēt ļoti labi 5-7 minūtes, bet tad sākas noguruma problēmas, ko mūsējie izmanto.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 09:13, pirms 10 mēnešiem
Skaitīt gan nemāk. Latvijai ir 85 punkti

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 09:16, pirms 10 mēnešiem
Vau. Līdz pēdējām 30 sekundēm neticēju ka šito var sasmelt. Visu cirņu!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 09:47, pirms 10 mēnešiem
Respekts vīriem. Bez šādām spēlēm turnīru neuzvarēt. Šodien gan būs grūta diena. Starp spēlēm krietni mazāk laika atpūsties.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 10:24, pirms 10 mēnešiem
Interesanti

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 10:25, pirms 10 mēnešiem
Speciaalists rakstīja: Skaitīt gan nemāk. Latvijai ir 85 punkti
Laikam būs medaljas un vēl zelta.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 10:33, pirms 10 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Tikmēr Vaits sēdēja malā un blisināja acis. Lebrons arī esot bijis klāt. Skaties, ka tik NBA veterāni nesavāc Losandželosā vēl zvaigžņu sastāvu 3×3 turnīrā.
Nu ja, gara acīm redzu Lebrons, Karijs un Durants, vēl ceturto kādu... un būs blice.
Bet vai šajās komēs kaut kur ir kāds džeks, kas ir kaut kas bijis profu basketbolā? Joprojām nesaprotu kur ir tā 3x3 specifika, nu ok, varbūt tajā, ka vajag ātri un vairāk enerģijas izlietot, piem. tā jau izskatās, ka nez vai smagnējākiem un lēnīgākiem spēlētājiem tur ir vieta, bet profu basketbols ir pilns ar ātriem mazajiem un ne tik mazajiem ar, bet šie nenāk te. Gan jau galvenais jo nav naudas šajā sportā... Mūsējie ir malači, bet liekas interesanti, ka kkādi Zeļļu līmeņa čaļi vai pat zemāk profos liek visus

  +3 [+] [-]

, 2024-08-02 10:33, pirms 10 mēnešiem
eziitis rakstīja: Ja tā uzkrīt tālie, tad var visādus brīnumus uztaisīt. To arī Ķīna pret serbiem parādīja.
to, ka amerikāņiem krita, nevar noliegt, bet es ne par to... es vairāk par spēli aizsardzībā... pret Ķīnu bija perfekta aizsardzība, bet šajā spēlē vairāki amerikāņu tālmetieni bija pilnīgi brīvi un arī atlēkušās bumbas amerikāņi vāca daudz naskāk (it īpaši spēles sākumā)... šī spēle bija diezgan liels pretstats tām slavas dziesmām, ko paši no rīta dziedāja par labo aizardzību...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 10:50, pirms 10 mēnešiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu ja, gara acīm redzu Lebrons, Karijs un Durants, vēl ceturto kādu... un būs blice.
Bet vai šajās komēs kaut kur ir kāds džeks, kas ir kaut kas bijis profu basketbolā? Joprojām nesaprotu kur ir tā 3x3 specifika, nu ok, varbūt tajā, ka vajag ātri un vairāk enerģijas izlietot, piem. tā jau izskatās, ka nez vai smagnējākiem un lēnīgākiem spēlētājiem tur ir vieta, bet profu basketbols ir pilns ar ātriem mazajiem un ne tik mazajiem ar, bet šie nenāk te. Gan jau galvenais jo nav naudas šajā sportā... Mūsējie ir malači, bet liekas interesanti, ka kkādi Zeļļu līmeņa čaļi vai pat zemāk profos liek visus
Protams, ka visu izšķir nesimpātisks naudas apgrozījums. Ja labiem klasiskā basketbola spēlētājiem būtu vēlme nākt un spēlēt, tas būtu tikai adaptācijas laika jautājums, kad šis sporta veids pārietu jaunā līmenī un visas līdzšinējās zvaigznes tiktu atstātas jaņos, nemaz nerunājot par visādām Mongolijas izlasēm. Bet tur arī ir specifika. Ir naudīgais klasiskais basketbols un ir šis vairāk kā amatieru sports, kas piedāvā mazāk naudas, bet iespēju cīnīties uz pasaules skatuves.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 11:05, pirms 10 mēnešiem
Pat ASV izlase uzvarēta, tie NBA it kā māk basketbolu spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-02 11:07, pirms 10 mēnešiem
Frisk rakstīja: LBL-2 arī pelna naudu
Buki no Gulbenes ar ir LBL 2

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 11:09, pirms 10 mēnešiem
Tiem, kuri nesaprot par LV kopējo punktu skaitu, tad ziniet, ka 3x3 basketbolā nekad netiek pieskaitīts vairāk par 21p, pat ja tu uzvari ar 22p vai papildlaikā ar 23p.

     [+] [-]

, 2024-08-02 11:41, pirms 10 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Pat ASV izlase uzvarēta, tie NBA it kā māk basketbolu spēlēt.
a tur visi čaļi ar kkādu NBA pieredzi? Dzirdēju, ka tam kas notraumējās bija NBA ūdens pienesēja pieredze (kas gan protams jau ir augsts līmenis)...
Palasīju, ja traumētajam bija NBA, tik vienam citam bija G līga... trešais bija gandrīz MVP pie britiem kkad un pēdējais tikai koledžā ir bliezis. Tā, ka nu ja, ja visi būtu veseli tad pēc ranga lielajā basī gan jau būtu grūti ar šiem gan, lai gan tāpat jau bija...

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 12:02, pirms 10 mēnešiem
eziitis rakstīja: Ja tā uzkrīt tālie, tad var visādus brīnumus uztaisīt. To arī Ķīna pret serbiem parādīja.
Sevišķi, ja serbi ķīniešus trenē un toto darbojas...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 12:04, pirms 10 mēnešiem
Ulmeens rakstīja: Tiem, kuri nesaprot par LV kopējo punktu skaitu, tad ziniet, ka 3x3 basketbolā nekad netiek pieskaitīts vairāk par 21p, pat ja tu uzvari ar 22p vai papildlaikā ar 23p.
Nu, beidz- kāpēc, tad pasaules tūrē bieži mēģina tieši 22 iemest, lai beigās būtu vairāk iemesto punktu un lielākas cerības uz augstāku vietu, ja vienāds uzvaru skaits?

  +2 [+] [-]

, 2024-08-02 12:12, pirms 10 mēnešiem
maģiskais rakstīja: Nu, beidz- kāpēc, tad pasaules tūrē bieži mēģina tieši 22 iemest, lai beigās būtu vairāk iemesto punktu un lielākas cerības uz augstāku vietu, ja vienāds uzvaru skaits?
Precīzi manas domas uzrakstīji...

     [+] [-]

, 2024-08-02 12:19, pirms 10 mēnešiem
maģiskais rakstīja: Nu, beidz- kāpēc, tad pasaules tūrē bieži mēģina tieši 22 iemest, lai beigās būtu vairāk iemesto punktu un lielākas cerības uz augstāku vietu, ja vienāds uzvaru skaits?
Ok, mana kļūda, ka uzrakstīju "nekad" - tas tādēļ, ka mēģināju burtiski pārtulkot 3x3 noteikumos aprasktīto, bet iepazīstoties ar noteikumiem, tur šādi ir rakstīts. Šo pašu gan uzsvēra arī A.Strēlnieks Delfu raidījumā "Aizmugure" - kopsummā tiek ieskaitīts 21p.

     [+] [-]

, 2024-08-02 12:34, pirms 10 mēnešiem
Ulmeens rakstīja: Ok, mana kļūda, ka uzrakstīju "nekad" - tas tādēļ, ka mēģināju burtiski pārtulkot 3x3 noteikumos aprasktīto, bet iepazīstoties ar noteikumiem, tur šādi ir rakstīts. Šo pašu gan uzsvēra arī A.Strēlnieks Delfu raidījumā "Aizmugure" - kopsummā tiek ieskaitīts 21p.
Nav jau kļūda, ja noteikumos tā rakstīts, tikai tad nesaprotu, kāpēc bieži iet uz tiem 22 punktiem, ja tie tāpat pēc tam pazūd.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-02 12:44, pirms 10 mēnešiem
maģiskais rakstīja: Nav jau kļūda, ja noteikumos tā rakstīts, tikai tad nesaprotu, kāpēc bieži iet uz tiem 22 punktiem, ja tie tāpat pēc tam pazūd.
Aktuālie FIBA noteikumi ir no šī gada, iespējams, tieši šis noteikums ir tagad mainījies.

     [+] [-]

, 2024-08-02 12:50, pirms 10 mēnešiem
Ulmeens rakstīja: Aktuālie FIBA noteikumi ir no šī gada, iespējams, tieši šis noteikums ir tagad mainījies.
Tātad tagad tas vairs nav un nebūs aktuāli- mest kamēr iemet truli pie liela pārsvara. Manuprāt, muļķīgas izmaiņas, tad jau godīgāk būtu pagarinājuma punktus neskaitīt, bet tos skaita līdz 21, kas pret citiem ir negodīgāk nekā pamatlaikā 22 ieskaitīt.

     [+] [-]

, 2024-08-02 12:52, pirms 10 mēnešiem
ja kāds-kāda neredzēja spēli,tad te links uz pilnu spēli ar ASV:
https://www.lsm.lv/olimpiskas-spele...

     [+] [-]

, 2024-08-02 12:53, pirms 10 mēnešiem
Ulmeens rakstīja: Aktuālie FIBA noteikumi ir no šī gada, iespējams, tieši šis noteikums ir tagad mainījies.
Forši, ka par šo tēmu uzrakstīji- man jau likās, ka vairs kaut kā nespiež uz tiem 22, bet pieļāvu, ka tikai negrib riskēt, bet redz kā- izmainījuši noteikumus.

     [+] [-]

, 2024-08-02 12:58, pirms 10 mēnešiem
ceru mūsējie spēja attopties pēc smagās uzvaras pret ASV....šodien mājinieki un uzreiz bez atelpas mūžīgās sāpes serbi
būs ārprāts,bet:
Uz priekšu Latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥

     [+] [-]

, 2024-08-02 12:59, pirms 10 mēnešiem
Ulmeens rakstīja: Tiem, kuri nesaprot par LV kopējo punktu skaitu, tad ziniet, ka 3x3 basketbolā nekad netiek pieskaitīts vairāk par 21p, pat ja tu uzvari ar 22p vai papildlaikā ar 23p.
23p. nemaz navar būt, jo lielākais rezultāts, pie kura spēlē paplildlaiku, ir 20-20.

     [+] [-]

, 2024-08-02 13:01, pirms 10 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: 23p. nemaz navar būt, jo lielākais rezultāts, pie kura spēlē paplildlaiku, ir 20-20.
Var, var būt- iemet vienīti un beidz ar divīti.

     [+] [-]

, 2024-08-02 13:23, pirms 10 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Dabūs pa mizu no Latvijas veterāniem (Miezim 37, Lasmanim 34, Krūmiņam un Čavaram pāri 40)!
Labi,labi cik Valteram,cikVētram,cik Krištopanam 😀

     [+] [-]

, 2024-08-02 13:44, pirms 10 mēnešiem
maģiskais rakstīja: Var, var būt- iemet vienīti un beidz ar divīti.
Nu ja, pareizi. Tev taisnība. Liekas, la kaut kad tāds gadījums ir bijis. Interesanti, ka, ja jāmet divi sodi, ja pietiek ar vienu, tad iemet pirmo un otro nemaz nemet vairāk.

     [+] [-]

, 2024-08-02 13:56, pirms 10 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Nu ja, pareizi. Tev taisnība. Liekas, la kaut kad tāds gadījums ir bijis. Interesanti, ka, ja jāmet divi sodi, ja pietiek ar vienu, tad iemet pirmo un otro nemaz nemet vairāk.
Tikai spriedelēju, bet, manuprāt, otro nemestu - spēle beidzas ar 21p! Vakar bija līdzīgi, pret Lasmani pie 21.p bija sods, teorētiski būtu bijis jāmet vēl sodiņš.

     [+] [-]

, 2024-08-02 14:25, pirms 10 mēnešiem
maģiskais rakstīja: Tātad tagad tas vairs nav un nebūs aktuāli- mest kamēr iemet truli pie liela pārsvara. Manuprāt, muļķīgas izmaiņas, tad jau godīgāk būtu pagarinājuma punktus neskaitīt, bet tos skaita līdz 21, kas pret citiem ir negodīgāk nekā pamatlaikā 22 ieskaitīt.
Šis vispār labs punkts. Nekur oficiāli nevaru atrast kā ir patiesībā, bet spriežot pēc tā kā meičukiem nospēlēja Ķīna ar Franciju OT, tad Ķīnai ir ieskaitīts 21p, nevis, piemēram, 19p, kā bija pēc pamatlaika. Piekrītu, ka sanāk nedaudz negodīgi, jo bija iespēja gūt 21p ilgākā laikā.

     [+] [-]

, 2024-08-02 16:12, pirms 10 mēnešiem
estijjs rakstīja: Guten morgen ! Jau sen ir raksts SC
paldies, nebij galvenajās ziņās, atvainojos, ka nepamanīju te un SZ ieraudzīju agrāk!