Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Fetels lietainā Brazīlijas GP kļūst par trīskārtēju F1 čempionu

Fetels lietainā Brazīlijas GP kļūst par trīskārtēju F1 čempionu
2012. gada F1 čempions Sebastians Fetels
Foto: Scanpix

Šodien Brazīlijā, Interlagosas trasē, tika aizvadīts šī gada F1 sezonas noslēdzošais posms, kurā izšķīrās čempiona titula ieguvējs. Lietainos laika apstākļos uzvaru guva Džensons Batons no ''McLaren'', Fernando Alonso finišēja otrais, bet Fetels spēja izcīnīt sesto vietu, ar ko vācietim bija pietiekami, lai kļūtu par trīskārtēju F1 čempionu. Fetelam šī ir trešā uzvara F1 čempionātā pēc kārtas.

Vakar notikušajos kvalifikācijas braucienos ātrākie bija „McLaren” komandas piloti – Lūiss Hamiltons un Džensons Batons, bet otro starta rindu šodienai aizņēma Marks Vēbers un galvenais titula pretendents Sebastians Fetels no „Red Bull”. Otrs titula pretendents – Fernando Alonso – kvalifikācijā uzstādīja tikai astoto ātrāko apļa laiku, tāpēc sacīkstes nācās sākt no ceturtās starta rindas.

Pirms starta virs Sanpaulu pilsētas bija tumši mākoņi un nedaudz smidzināja, tomēr no kārtīga lietus vēl nebija ne miņas. Startā abi „Red Bull” piloti bija ļoti lēni, kā rezultātā Masa pacēlās uz otro, bet Alonso uz piekto vietu. Kamēr „Ferrari” pilotiem starts padevās lielisks, tikmēr Fetels bija atkritis uz septīto vietu, bet ar to viss nebeidzās – pāris līkumus pēc starta vācieša formulā ietriecās kāds no aizmugures, un Fetels atkrita uz pēdējo vietu.

Otrā apļa sākumā lielisku apdzīšanas manevru ar Masas palīdzību veica Alonso, tiekot garām gan savas komandas biedram, gan Markam Vēberam un paceļoties uz trešo vietu, kas tobrīd spānim garantēja trešo čempionu titulu. Tomēr prieki viņam nebija ilgi, pāris minūtes vēlāk Alonso laicīgi nenobremzēja pirms pirmā līkuma un zaudēja pozīciju lielisku sacīkšu sākumu aizvadījušam Niko Hulkenbergam, kurš mirkli pirms tam bija ticis garām gan Vēberam, gan Masam un pacēlās uz trešo pozīciju.

Drīz lietus sāka līt ar vien stiprāk, un lielākā daļa devās boksos, lai uzliktu lietum domātās riepas, taču, kā izrādījās vēlāk, šis lēmums bija kļūdains, jo lietus daudz nepieņēmās spēkā, un galvenie ieguvēji bija Hulkenbergs un Batons, kuri iepriekš nebija uzmontējuši slapjiem laika apstākļiem domātās riepas un izvirzījās attiecīgi pirmajā un otrajā pozīcijā.

23. aplī trasē devās drošības mašīna, līderis joprojām bija Hulkenbergs, otrais – Batons, trešajā vietā atradās Hamiltons, bet pirmo četrinieku noslēdza Alonso. Pēc sešiem apļiem drošības mašīna devās boksos, un sacīkstes varēja atsākties. Jau nākamajā aplī Kobajaši tika garām Alonso, bet tā paša apļa starta/finiša taisnē spānis savu vietu atguva. Tikmēr Masa bija ticis garām septītajā vietā esošajam Fetelam un brīdi vēlāk apdzina arī Kobajaši, ieņemot piekto vietu.

31. aplī Hamiltons tika garām Batonam, pakāpjoties uz otro vietu, bet nākamās būtiskās izmaiņas pilotu izkārtojumā notika tikai 48. aplī, kad vienā no līkumiem Hulkenbergs pieļāva kļūdu un saslīdēja, zaudējot pozīciju Hamiltonam. Batons joprojām bija trešais, bet ceturtajā vietā esošo Alonso no viņa šķīra aptuveni septiņas sekundes.

Aptuveni 50. aplī lietus pēkšņi palika arvien spēcīgāks, un nākamajos 3-5 apļos piloti atkal devās boksos, lai uzliktu slapjam laikam paredzētās riepas. 57. apļa pirmajā līkumā Hulkenbergs mēģinājā atkarot no Hamiltona līderpozīciju, taču viss beidzās ar abu piloti izlidošanas no trases. Ja Hulkenbergs vēl varēja turpināt sacīkstes, tad britam pēdējais posms ar „McLaren” bija noslēdzies ar izstāšanos.

Paralēli Hamiltona un Hulkenberga avārijai, Alonso lēnām sāka ķert otrajā vietā esošo Masu, bet septītajā vietā esošais Fetels tikmēr mēģināja panākt Šūmaheru. Atlikušajos 15 apļos Alonso spēja apsteigt Masu, pakāpjoties uz otro vietu, bet Fetels tika garām savam tautietim Šūmaheram, ieņemot sesto vietu. Šāds pilotu izkārtojums Fetelam garantēja trešo čempiona titulu pēc kārtas.

Atlikušajos apļos nedz Alonso, nedz Fetela pozīcijas nemainijās, kas nozīmēja, ka par trīskārtēju F1 čempionu ir kļuvis Sebastians Fetels no ''Red Bull'' vienības, bet uzvaru Brazīlijas GP guva Džensons Batons. Fetelam šis ir jau trešais čempionu tituls pēc kārtas, kas ļāvis viņam kļūt par jaunāko trīskārtējo čempionu F1 vēsturē. Tāpat ''Red Bull'' komanda šogad pārliecinoši ir uzvarējusi Konstruktoru kausā.

Brazīlijas GP rezultāti

VietaBraucējsKomandaLaiks
1.ButtonMcLaren-Mercedes1.45:22.656
2.AlonsoFerrari+ 2.754
3.MassaFerrari+ 3.615
4.WebberRed Bull-Renault+ 4.936
5.HulkenbergForce India-Mercedes+ 5.708
6.VettelRed Bull-Renault+ 9.453
7.SchumacherMercedes+ 11.900
8.VergneToro Rosso-Ferrari+ 28.600
9.KobayashiSauber-Ferrari+ 31.200
10.RaikkonenLotus-Renault+ 1 lap
11.PetrovCaterham-Renault+ 1 lap
12.PicMarussia-Cosworth+ 1 lap
13.RicciardoToro Rosso-Ferrari+ 1 lap
14.KovalainenCaterham-Renault+ 1 lap
15.RosbergMercedes+ 1 lap
16.GlockMarussia-Cosworth+ 2 laps
17.De la RosaHRT-Cosworth+ 2 laps
18.KarthikeyanHRT-Cosworth+ 2 laps

Izstājās

BraucējsKomandaAplis
di RestaForce India-Mercedes70
HamiltonMcLaren-Mercedes55
GrosjeanLotus-Renault6
MaldonadoWilliams-Renault2
SennaWilliams-Renault1
PerezSauber-Ferrari1

Braucēju kopvērtējums

VietaBraucējsPunkti
1.Vettel281
2.Alonso278
3.Raikkonen207
4.Hamilton190
5.Button188
6.Webber179
7.Massa122
8.Grosjean96
9.Rosberg93
10.Perez66
11.Hulkenberg63
12.Kobayashi60
13.Schumacher49
14.Di Resta46
15.Maldonado45
16.Senna31
17.Vergne16
18.Ricciardo10

Komandu kopvērtējums

VietaKomandaPunkti
1.Red Bull-Renault460
2.Ferrari400
3.McLaren-Mercedes378
4.Lotus-Renault303
5.Mercedes142
6.Sauber-Ferrari126
7.Force India-Mercedes109
8.Williams-Renault76
9.Toro Rosso-Ferrari26

 +16 [+] [-]

, 2012-11-25 19:56, pirms 12 gadiem
Traka sacīkste.
Slēpts komentārs: cobe

 +14 [+] [-]

, 2012-11-25 19:57, pirms 12 gadiem
Kas par lielisku sacīkste,
Kas par notikumu pavērsieniem!
Alonso malacis, teicama sacīkste,
Apsveicu Fettelu ar čempiontitulu un Batonu kā lietus vīru!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 19:58, pirms 12 gadiem
kaaaas par spriedzi,kas par saciksti..........vnk wow ko vairak var veleties

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 19:58, pirms 12 gadiem
mazais, bailīgais pirksts tomēr uzvar

 +23 [+] [-]

, 2012-11-25 19:58, pirms 12 gadiem
sita nav ta labaka zina
Slēpts komentārs: chill88

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 19:58, pirms 12 gadiem
Apsveicu visus, kas sekoja šai fantastiskajai sezonai! Mēs esam redzējuši līdz šim lieliskāko un aizraujošāko sezonu Formula 1 vēsturē!

  +7 [+] [-]

, 2012-11-25 19:58, pirms 12 gadiem
laba gonka!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-25 19:58, pirms 12 gadiem
Ceru ka tiesnesi ieveros kadu notikumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 19:59, pirms 12 gadiem
Super!
Ir dzimusi jauna leģenda F1, jo trīs titulus pēc kārtas var izcīnīt tikai un vienīgi izcils braucējs.
Ceru ka nākošā sezonā Sebis atkal būs tronī.

 +13 [+] [-]

, 2012-11-25 19:59, pirms 12 gadiem
Žēl Alonso, bija pelnījis. Bet vismaz sacīkste bija interesanta

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 19:59, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: Fetels labākais uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
alonso faneļiem piņņāšanas vakars laikam jau tomēr alonso nebij pelnijis šo titulu
pats rezēji, kurš no viņiem šodien bija labāks svarīgi, kas labāks pēdējā gonkā

     [+] [-]

, 2012-11-25 19:59, pirms 12 gadiem
Pelnīti! Vācijā svinības var sākties. Viena leģenda dodas pelnītā atpūtā, cita leģenda dzimst! Malacis!

 +13 [+] [-]

, 2012-11-25 20:00, pirms 12 gadiem
laba gonka..cieniga pedejam izskirosajam posmam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:00, pirms 12 gadiem
Fetels varēs raudāt, jo viņš apdzina dzeltenā karoga laikaā!!

  +9 [+] [-]

, 2012-11-25 20:00, pirms 12 gadiem
žēl Alonso, bija pelnījis uzvaru un titulu, bet sacīkstes vienas no labākajām kuras biju redzējis! Gaidam nākamo 2013.gada sezonu!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:00, pirms 12 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Apsveicu visus, kas sekoja šai fantastiskajai sezonai! Mēs esam redzējuši līdz šim lieliskāko un aizraujošāko sezonu Formula 1 vēsturē!
Cik sezonas seko F1?
Tādu sezonu 80-tos (arī 90-tos) bija bezgala daudz.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:01, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: pats rezēji, kurš no viņiem šodien bija labāks svarīgi, kas labāks pēdējā gonkā
vari ar to arī sevi mierināt

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:01, pirms 12 gadiem
Cik tur trūka
Katrā gadījumā apsveicu Fettelu ar pirmo tiešām smagā cīņā izcīnīto titulu.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:01, pirms 12 gadiem
Man patiesībā bija garlaicīga cīņa, jo abi favorīti cīnījās par čempiontitulu. Neatceros, kad kaut kas tāds pēdējo reizi noticis. Laikam jau nekad Fetels titulu izcīnīja grūtā cīņā, lai arī cīņas smagumam F1 nekad nav bijusi galvenā nozīme. Tā tomēr ir motoru cīņa, kurā braucēju meistarība ir tikai patīkams bonuss.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-25 20:01, pirms 12 gadiem
Pirkstam haļava
Slēpts komentārs: cobe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:02, pirms 12 gadiem
Yes Vettell uzvareja chempionatu,zel,ka Kimi tikai viens punkts,bet tikunta,labi,ka ir kads punkts labi,ka hamis izstajas
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -4 [+] [-]

, 2012-11-25 20:02, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Fetels varēs raudāt, jo viņš apdzina dzeltenā karoga laikaā!!
Tas vairāk nebūs tas, viss izšķiras trasē!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:02, pirms 12 gadiem
Nja gonka laba, bet redzes kas vel notiks ar tiesnesu lemumu, ka Fetels apdzina zem dzeltaniem karogiem, gan jau kaadu sodinu pieskirs

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:02, pirms 12 gadiem
Wyoming rakstīja: Fettels toč nebija pelnījis, jo to, ko izspieda Alonso no savas formulas, nekad nespētu mīkstmiesis Fettels. NEKAD.
ar to tevi ari apsveicu mikstais

  -4 [+] [-]

, 2012-11-25 20:02, pirms 12 gadiem
Fetels halavčiks....nekas veiksme kkad arī beidzas

  +7 [+] [-]

, 2012-11-25 20:02, pirms 12 gadiem
Paldies Alonso, ja Vettels ierakstās vēsturē ar titulu, tad sezona atmiņā paliks kā laiks, kad viens ietiepīgs spānis gandrīz salauza sistēmu, kurā ātrākā formula vienmēr uzvar.

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:02, pirms 12 gadiem
jopcik copcik,kas par gonku....eh..zheel protams Alonso,bet visi iespeejamie Dievi bija Fettela pusee....uzvar stipraakais

veiksmi naakamo sezonu

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:03, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: pats rezēji, kurš no viņiem šodien bija labāks svarīgi, kas labāks pēdējā gonkā
Beidz raudāt un pieņem zaudējumu kā vīrs!

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:03, pirms 12 gadiem
Macaron* rakstīja: Tas vairāk nebūs tas, viss izšķiras trasē!
Neraudi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: chill88

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:03, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: tavu nūģisko līmeni tāpat nesasniegt
viņš jau saka taisnību, tu esi nūģis.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:04, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Super!
Ir dzimusi jauna leģenda F1, jo trīs titulus pēc kārtas var izcīnīt tikai un vienīgi izcils braucējs.
Ceru ka nākošā sezonā Sebis atkal būs tronī.
Ir Fettels leģenda, bet tāds ir arī Alonso, Hamiltons, Batons, Raikonens. Jebkurš, kurš izcīnijis F1 titulu jau ir izcils sportists. ik īpaši jau tāpēc, ka F1 vēsture ir tik īsa, ka nav nemaz tik daudz šo čempionu. Katrš kurš formula1.com ierakstās Hall of Fame jau ir autosporta leģenda.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-25 20:04, pirms 12 gadiem
Cik tur trūka Vettelam, lai paliktu trases malā jau pirmajā aplī - nebūtu iebildis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:04, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man patiesībā bija garlaicīga cīņa, jo abi favorīti cīnījās par čempiontitulu. Neatceros, kad kaut kas tāds pēdējo reizi noticis. Laikam jau nekad
2008.gadā

  +6 [+] [-]

, 2012-11-25 20:05, pirms 12 gadiem
Cik tur trūka lai pirksts varētu agonēt , bet nu nekas, gaidīsim nākamo sezonu!!! Forza Ferarri !!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:05, pirms 12 gadiem
durant035thunder rakstīja: Fetels halavčiks....nekas veiksme kkad arī beidzas
Ja sīvā cīņa izcīnīts tituls ir haļava, tad Fetela "haļava" ir ar zelta burtiem rakstīta un bez jebkādas negatīvas pieskaņas

  -4 [+] [-]

, 2012-11-25 20:06, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidz raudāt un pieņem zaudējumu kā vīrs!
kādu zaudējumu? Alonso stāv uz pjedestāla šodien

  +5 [+] [-]

, 2012-11-25 20:06, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: alonso faneļiem piņņāšanas vakars laikam jau tomēr alonso nebij pelnijis šo titulu
Kāds piņņāšanas vakars, visiem zināms kurš ir labākais F1 pilots pašlaik. Alonso ir no Minardi izsities ar kulakiem līdz topam, tādi wonderboyi kā Hamis vai Fetels, kam viss jau no sākta gala ir dots viņam vienlīdzīgos apstākļos nekad nebūs pretinieki

Priecājieties par vienu dzelžu uzvaru pār citiem

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:07, pirms 12 gadiem
Sacīkste laba, bet nu jaunais trīskārtējais gan kaut kāds izsmiekls... Pēdējo 20 un pat 10 gadu laikā F1 pamatīgi mainījusies. Visu nosaka mašīna(s). Dominējošā bolīdā (ar pietiekamu $) un ja visa komanda uz tevi strādā, tad mūsdienās uzvarētu pat tādi piloti, kuri agrāk neliktos pat cienīgi braukt Minardi un Arrows.

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:07, pirms 12 gadiem
W W E rakstīja: 2008.gadā
Teorētiski tā varētu būt. Tolaik man simpatizēja gan Masa, gan talantīgais Hemiltons, pat ja neviens no viņiem nebija vācietis

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:07, pirms 12 gadiem
Kimi the best

Buus vien jaaiet uz apbalvosanas ceremoniju.

Kaadam veel ir jautaajumi par motivaaciju????

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:08, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kāds piņņāšanas vakars, visiem zināms kurš ir labākais F1 pilots pašlaik. Alonso ir no Minardi izsities ar kulakiem līdz topam, tādi wonderboyi kā Hamis vai Fetels, kam viss jau no sākta gala ir dots viņam vienlīdzīgos apstākļos nekad nebūs pretinieki

Priecājieties par vienu dzelžu uzvaru pār citiem
kaut kā neatceries kā Fetels sāka no Toro Rosso ?

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:08, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ir Fettels leģenda, bet tāds ir arī Alonso, Hamiltons, Batons, Raikonens.
Ha haa Kā jau no tevis varēja gaidīt, Šūmaheru, protams, sarakstā nepiemini

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:08, pirms 12 gadiem
Interesanta arī cīņa KK, kur par vietām dala naudiņu. Hulkenberga manevrsar Hamiltona izsišanu Makiem būs izmaksājis vairākus desmitus miljonu Būtu Hamis finišējis, būtu Mclaren 2 vieta KK un saņemtu daudz, daudz vairāk nekā saņems šobrīd.
Tāpat Petrovs apdzina Piku, finišēja 12 vietā un tas deva Caterham 10 vietu KK un pat tur par 10 vietu saņem daudzus miljonus vairāk kā par 11 vietu.
Interesanti, ka Piks nākamsezon brauks tieši Caterham un tas nozīmē, ka viņš šodien palaižot garām Caterham formulu būs saviem topošajiem darba devējiem uzdāvinājis vairākus papildus miljonus nākamās sezonas budžetam

  +4 [+] [-]

, 2012-11-25 20:08, pirms 12 gadiem
Diezgan stubi ka tehnika tik daudz izsaka..

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:08, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ir Fettels leģenda, bet tāds ir arī Alonso, Hamiltons, Batons, Raikonens. Jebkurš, kurš izcīnijis F1 titulu jau ir izcils sportists. ik īpaši jau tāpēc, ka F1 vēsture ir tik īsa, ka nav nemaz tik daudz šo čempionu. Katrš kurš formula1.com ierakstās Hall of Fame jau ir autosporta leģenda.
Trīs tituli jau ir pavisam ar citu pieskaņu, un ja tie ir izcīnīti trīs sezonas pēc kārtas, tad jo īpaši. F1 60 gadu vēsturē nav sevišķi daudz pilotu,kas izcīnīja 2 titulus pēc kārtas, un par trīs vispār nav vērts runāt.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:09, pirms 12 gadiem
kungs rakstīja: kādu zaudējumu? Alonso stāv uz pjedestāla šodien
Zaudējums kopvērtējumā. Bet var jau būt, ka vicečempiona tituls Tev ir tas pats kas uzvara. Tad jau vari tikai apsveikt Fetelu

  -4 [+] [-]

, 2012-11-25 20:09, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidz raudāt un pieņem zaudējumu kā vīrs!
alonso faneļi nespēj samierinaties ar to tie mīkstie vienmēr čikstēs,ka tikai alonso ir pelnijis titulu

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:10, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kāds piņņāšanas vakars, visiem zināms kurš ir labākais F1 pilots pašlaik. Alonso ir no Minardi izsities ar kulakiem līdz topam, tādi wonderboyi kā Hamis vai Fetels, kam viss jau no sākta gala ir dots viņam vienlīdzīgos apstākļos nekad nebūs pretinieki

Priecājieties par vienu dzelžu uzvaru pār citiem
Arī dzelžus vadīt ir jāprot.
Apgalvot,ka Fetels uzvarēja patiecoties tikai ātrai formulai, ir ļoti stulbi.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:10, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: tavu nūģisko līmeni tāpat nesasniegt
vecit,aizver savu dreboso mutiti ok neevajag buut tik naivaim

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:10, pirms 12 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Kimi the best

Buus vien jaaiet uz apbalvosanas ceremoniju.

Kaadam veel ir jautaajumi par motivaaciju????
Kaut kā sacīkstes beigās viņu nekur nemanīju. Laikam nebija pārāk tuvu pjedestālam. Varam viņa droši piešķirt titulu "The Best Of The Rest"

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:11, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: alonso faneļi nespēj samierinaties ar to tie mīkstie vienmēr čikstēs,ka tikai alonso ir pelnijis titulu
Nu, Alonso titulu ir pelnījis ne mazāk kā Fetels, bet tāpēc jau tas ir sports un sacensības, ka tituls ir jāizcīna, nevis tiek piešķirts jau sezonas sākumā pēc "pelnīts/nepelnīts" principa.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:12, pirms 12 gadiem
chill88 rakstīja: kaut kā neatceries kā Fetels sāka no Toro Rosso ?
par Fetelu es nezinu neko, F1 nesekoju sacensībām jau pāris gadu kopš sapratu, ka tās atkal ieiet Šūmahera ērā, kad visu izšķirs dzelži... Tad, kad Hakinens ar Šūmi cīnījās, tad bija laiki, kā arī, kad Raikonens ar Alonso... Tagad izskatās, ka šī sezona vēl bija ok Alonso meistarības dēļ, bet 100 punkti tāds Fetels ir uzpūsts stārs un bez tehnikas viņam no tiem tituliem neviena nebūtu, kamēr Alonso abus savējos ar vājāku (vai vismaz vienlīdzīgu) mašīnu izcīnīja..

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:13, pirms 12 gadiem
Absveicu visus RB fanus ,jo sezonas griezumā RB bija labāki par SCUDERIA FERRARI...........

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apgalvot,ka Fetels uzvarēja patiecoties tikai ātrai formulai, ir ļoti stulbi.
Baričello līmeņa pilots Šūmja laika Ferrari, tāpēc arī Alonso bija viņam tik tuvu. Ja tai formelē būtu Raikonens, Šūmis ziedu laikos, Hakinens, da kaut Hamiltons, tad Alonso vispār šansu nebūtu....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:14, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kāds piņņāšanas vakars, visiem zināms kurš ir labākais F1 pilots pašlaik. Alonso ir no Minardi izsities ar kulakiem līdz topam, tādi wonderboyi kā Hamis vai Fetels, kam viss jau no sākta gala ir dots viņam vienlīdzīgos apstākļos nekad nebūs pretinieki

Priecājieties par vienu dzelžu uzvaru pār citiem
Būsim godīgi - Alonso nebija mazais brīnum puika, kuru ieraudzīja Renault vēl minardi formulā. Viņš tur brauca jau kā Renault īpašums. Renault viņu tikai aizdeva minardi nebūtu viņš togad sācis minardi, visticamāk jau nākamsezon būtu debitējis F1 kā Renault pilots.
Tie laiki, kad ne no kurienes F1 parādās čempioni sen jau ir gaŗam, tagad F1 ir tāds pats jauno talantu skautings kā NHL vai NBA un ik viens lielais talants pirms nonākšanas F1 jau pieder kādai komandai.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:14, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: par Fetelu es nezinu neko, F1 nesekoju sacensībām jau pāris gadu kopš sapratu, ka tās atkal ieiet Šūmahera ērā, kad visu izšķirs dzelži... Tad, kad Hakinens ar Šūmi cīnījās, tad bija laiki, kā arī, kad Raikonens ar Alonso... Tagad izskatās, ka šī sezona vēl bija ok Alonso meistarības dēļ, bet 100 punkti tāds Fetels ir uzpūsts stārs un bez tehnikas viņam no tiem tituliem neviena nebūtu, kamēr Alonso abus savējos ar vājāku (vai vismaz vienlīdzīgu) mašīnu izcīnīja..
Fetels ar savu Toro Rosso, ja nemaldos uzvarēja Itālijā un Japānā bija labā vietā, līdz izstājās, uzpūsts stars viņš noteikti nav.

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:15, pirms 12 gadiem
varēja vismaz pielikt arī sezonas kopvērtējumu
Slēpts komentārs: Juri$$$

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:15, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Būsim godīgi - Alonso nebija mazais brīnum puika, kuru ieraudzīja Renault vēl minardi formulā. Viņš tur brauca jau kā Renault īpašums.
tas gan bija laikā, kad Renault bija arī sūds tik bik labākā iesaiņojumā... tikai vēlāk pats Alonso uzcēla Renault slavas saulē un ironiski, ka pec viņa Renault atkal nav nekas...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:15, pirms 12 gadiem
Ļoti līdzīgs nobeigums kādreizējai cīņai starp Šūmi un Kimi (laikam 2002. gads bija).
Bet visam pāri Hakinena un Irvaina cīņa 1999. gadā.

Aizraujoša sezona ar intrigu līdz pirmspēdējam aplim.
Mani favorīti starp titula pretendntiem nebija. Bet nu vismaz šodienas gonku novinnēja.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-25 20:15, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: par Fetelu es nezinu neko, F1 nesekoju sacensībām jau pāris gadu kopš sapratu, ka tās atkal ieiet Šūmahera ērā, kad visu izšķirs dzelži... Tad, kad Hakinens ar Šūmi cīnījās, tad bija laiki, kā arī, kad Raikonens ar Alonso... Tagad izskatās, ka šī sezona vēl bija ok Alonso meistarības dēļ, bet 100 punkti tāds Fetels ir uzpūsts stārs un bez tehnikas viņam no tiem tituliem neviena nebūtu, kamēr Alonso abus savējos ar vājāku (vai vismaz vienlīdzīgu) mašīnu izcīnīja..
Nevajag muldēt,labi!
Alonso savus abus titulus izcīnīja pat ar ļoti labu Renault,kuram tobrīd pat Ferārī neturēja līdz. Tiko Renault vairs nevarēja konkurēt ar savu tehniku, tā arī Alonso neko lāgā vairs neizcīnija.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:16, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tas gan bija laikā, kad Renault bija arī sūds tik bik labākā iesaiņojumā... tikai vēlāk pats Alonso uzcēla Renault slavas saulē un ironiski, ka pec viņa Renault atkal nav nekas...

Var redzēt,ka nezini salīdzinoši nesenu F1 vēsturi.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Trīs tituli jau ir pavisam ar citu pieskaņu, un ja tie ir izcīnīti trīs sezonas pēc kārtas, tad jo īpaši. F1 60 gadu vēsturē nav sevišķi daudz pilotu,kas izcīnīja 2 titulus pēc kārtas, un par trīs vispār nav vērts runāt.
Varbūt mani nomētās ar akmeņiem, bet neuzskatu, ka 50 un 60 gadu F1 zvaigznes, titulus un panākumus var salīdzināt ar mūsdienām. daudzi min Fanhio kā visu laiku izcilāko F1 pilotu, bet... nu tas nebija tas pats sporta veids kas sākās ap 70 gadu sākumu vai 60 gadu pašām beigām.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-25 20:17, pirms 12 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Mēs esam redzējuši līdz šim lieliskāko un aizraujošāko sezonu Formula 1 vēsturē!
Tad rodas jautājums, cik sezonas seko līdzi F1?

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:18, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Būsim godīgi - Alonso nebija mazais brīnum puika, kuru ieraudzīja Renault vēl minardi formulā. Viņš tur brauca jau kā Renault īpašums. Renault viņu tikai aizdeva minardi nebūtu viņš togad sācis minardi, visticamāk jau nākamsezon būtu debitējis F1 kā Renault pilots.
Tie laiki, kad ne no kurienes F1 parādās čempioni sen jau ir gaŗam, tagad F1 ir tāds pats jauno talantu skautings kā NHL vai NBA un ik viens lielais talants pirms nonākšanas F1 jau pieder kādai komandai.
tur tev taisniba

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:20, pirms 12 gadiem
Batons malacis, stabili nobrauca, žēl, ka Hulkenbergam tā izgāja ar Hamiltonu.

Kas par sezonu, bija vērts šogad atsākt skatīties Tikai par tituli varēja cīnīties kādi, kas mazāk pirkstu krata...

un Raikko vs Schumi apdzīšana omg can't get closer than that baby + vēl Kimi paspēj izbraukt shoppingā un dabūt 1 punktu Kimi Räikkönen weird route choice | São Paulo,...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:20, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Varbūt mani nomētās ar akmeņiem, bet neuzskatu, ka 50 un 60 gadu F1 zvaigznes, titulus un panākumus var salīdzināt ar mūsdienām. daudzi min Fanhio kā visu laiku izcilāko F1 pilotu, bet... nu tas nebija tas pats sporta veids kas sākās ap 70 gadu sākumu vai 60 gadu pašām beigām.
Neteikšu gan,ka Tev piekrītu, jo 50 un 60 gados F1 bija pat ļoti bīstams sporta veids. Ne velti tajos laikos šai sporta veidā bija tik daudz bojāgājušo. Un tad F1 formulas pilotēja tiešām augsta līmeņa braucēji priekš tiem laikiem.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:20, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Būsim godīgi - Alonso nebija mazais brīnum puika, kuru ieraudzīja Renault vēl minardi formulā. Viņš tur brauca jau kā Renault īpašums. Renault viņu tikai aizdeva minardi nebūtu viņš togad sācis minardi, visticamāk jau nākamsezon būtu debitējis F1 kā Renault pilots.
Cik nu īpašums, Briatore viņu noslēdza pēc tam, kad viņš bija mazo francūzi no Ferrari trīs mājas tālāk. Līgums no Minardi kādam bija jāizpērk tāpatās, pat Renim.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:22, pirms 12 gadiem
Zemapziņā valdīja sajūta, ka tomēr Fetels būs čempions. Nākamsezon ir jāgāž Red Bull.
Pati sacīkste bija tāda, kādu to gaidīju. Visvairāk patika manu mīļāko pilotu Kimi un Šūmja epizode.

Šosezon visvairāk, protams, iepriecināja Kimi.

Good bye Schumi!

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:22, pirms 12 gadiem
Nu lai ka ar tiem dzeltenejiem karogiem butu, neticu, ka Vetelam atnems titulu.... iespejams tik kadu naudas sodu vai kka taa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:24, pirms 12 gadiem
Kāda starpība kāda kuram formula bijusi? Šis ir tehniskais sporta veids un tas ir tikai normāli, ka vienam labāka citam sliktāka un sezonas laikā tas spēku sadalījums bieži vien mainās. Nav jau neviens piesiets ar varu pie komandas. Ja jau šis tik nepārspējami labākais tad jau visas komandas šo ar atplestām rokām būtu gatavas sagaidīt - lai tik iet kur būs labāka mašīna tad nevis katru gadu žēloties, ka redz tam un tam ir labāka mašīna. Bet ak vai - Red Bull īsti viņš nav vajadzīgs, jo pietiek ar Fetelu kurš uzvar, McLaren nespēj piedāvāt $$$ tik cik šamam baro Ferrari, tad atliek vien neapšaubāmi labākajam braukt Ferrari un žēloties, ka konkurentiem ātrākas mašīnas

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:25, pirms 12 gadiem
Uuksts rakstīja: Batons malacis, stabili nobrauca, žēl, ka Hulkenbergam tā izgāja ar Hamiltonu.

Kas par sezonu, bija vērts šogad atsākt skatīties Tikai par tituli varēja cīnīties kādi, kas mazāk pirkstu krata...

un Raikko vs Schumi apdzīšana omg can't get closer than that baby + vēl Kimi paspēj izbraukt shoppingā un dabūt 1 punktu http://www.youtube.com/watch?v=IX0aOnjuNdA
pasaule jau smej, ka nākošo sezonu Raikonens ar navigāciju brauks.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:25, pirms 12 gadiem
Aizraujoša sacīkste ar lielisku iznākumu. Sebs malacis un trīskārtējais čempions.

  +6 [+] [-]

, 2012-11-25 20:26, pirms 12 gadiem
Jā, Raikonens reāli labi pabraukājās

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:27, pirms 12 gadiem
Neticami, kādā laimes krekliņā dzimis Fetels! Tajā pirmā apļa avārijā trieciens būtu kaut 20cm uz aizmuguri un beigtos ar lauztu balstsiekārtu. Nospiedoši lielākajā daļā šādu avārijas mašīnas nevar turpināt.

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:27, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik sezonas seko F1?
Tādu sezonu 80-tos (arī 90-tos) bija bezgala daudz.
Tie''si tā, no tā ko es atceros, kad skatījos šumja-Hila divcīņa pedēja sacīkste, kad abi beigas izstājās vien bija nervu bende, tad vēl Hakinena-šūmja divkaujas, Hakinens-Irvains, utt..bet tās tik dažas no aizraujošajām sezonām ko es skatījos un atceros.

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:28, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Super!
Ir dzimusi jauna leģenda F1, jo trīs titulus pēc kārtas var izcīnīt tikai un vienīgi izcils braucējs.
Ceru ka nākošā sezonā Sebis atkal būs tronī.
tikpat izcils kā LM hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:31, pirms 12 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Kimi the best

Buus vien jaaiet uz apbalvosanas ceremoniju.

Kaadam veel ir jautaajumi par motivaaciju????
F*ck yeah.. He still got it...Viens no retajiem F1 pilotiem, par kuru puslīdz fanoju. Nākošajā sezonā, bus labi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:36, pirms 12 gadiem
tikai 1.aplis sacīkstē radīja kaut cik reālu iespaidu, ka Alonso var paņemt titulu. Pārējā sacīkste tomēr gāja Fetelam vajadzīgā ritējumā, kaut arī itkā drošības mašina un tad arī Hamiltona-Hulkenberga incidents deva cerību staru Alonso faniem... Bet velti... Fetels izdarīja savu darbu, tāpat kā Alonso...
Un tieši Hulkenbergs parūpējās par to, lai Fetels jau sacīkstes laikā nesāktu droši par sevi justies,un ne Alonso, ne kāds cits, manuprāt,.
Es gan ceru, ka Fetels nākamgad noliks savas čempiona pilnvaras.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:41, pirms 12 gadiem
A single yellow indicates danger ahead, such as debris from a crash. Drivers must slow down as they pass; no overtaking is permitted, unless it is unavoidable such as a driver retiring in the section, or a driver is lapped.
Yellow flags and the SC board (a large white board with "SC" in large black lettering) indicate that the Safety car has been deployed. Drivers must slow down,not overtake and be prepared to leave the normal racing line or even stop as a threat obstructs all or part of the track.
tas tā Fetelam,lai atkārto noteikumus

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:42, pirms 12 gadiem
Nu ko lai saka, labi ka Alonso neizcīnija titulu, nav pelnījis!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:42, pirms 12 gadiem
marutinjaaa rakstīja: A single yellow indicates danger ahead, such as debris from a crash. Drivers must slow down as they pass; no overtaking is permitted, unless it is unavoidable such as a driver retiring in the section, or a driver is lapped.
Yellow flags and the SC board (a large white board with "SC" in large black lettering) indicate that the Safety car has been deployed. Drivers must slow down,not overtake and be prepared to leave the normal racing line or even stop as a threat obstructs all or part of the track.
tas tā Fetelam,lai atkārto noteikumus
Domā, fetels apmeklē SC.com?

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:47, pirms 12 gadiem
vajadzēs vēstuli aizsūtīt
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Domā, fetels apmeklē SC.com?

  +8 [+] [-]

, 2012-11-25 20:48, pirms 12 gadiem
suņi rej, bet Vettels paņem trešo

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:50, pirms 12 gadiem
Katrā ziņā Alosno ar to itāļu bardaku nespēj tikt galā un nespēj tur salikt visu pa plauktiņiem. Kaut vai arī tagadējie komentāri...tā vietā lai tur stāstītu, cik lepns ir par komandu un cik pateicīgs visai komandai utt., bija jāsaka skaidri un gaiši, ka ir neapmierināts un ka kādam par to ir jāatbild, ka mašīna jau kuro gadu ir kāda ir... Par ko tur būt lepnam? Par to, ka ar Ferrari resursiem komanda spēj uzbūvēt tikai 2./3. ātrāko formulu un tā jau kuro gadu pēc kārtas...? Tur ir jāiet pie Lukas un jāsaka - kkas ir jāmaina - šitiem džekiem iespēja ir bijusi un nekas prātīgs nav sanācis - jāmeklē kkas labāks. Ja nekas netiek mainīts - es tinu makšķeres... Pilots ir, nauda arī nav problēma, tikai tāda lieta kā savest formulu kārtībā...bet nu Ferrari visi ar Alonso priekšgalā laikam baigi priecīgi un lepni, ka sanāk aizkulties līdz 2. vietai

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 20:50, pirms 12 gadiem
Sacīkste spraiga un interesntu, tieši tas ko visi arī gribēja sagaidīt. Fetels tiešām ir veiksmes krekliņā dzimis veicās viņam vairāk kā pārējiem, bet nu arī malacis, ka izdarija visu šodien. lai varētu svinēt.
Visa sezona bija interesanta un dažādiem pavērsieniem bagāta, cerams, ka nākamā būs vēl interesantāka, bet ar citu uzvarētāju.

     [+] [-]

, 2012-11-25 20:53, pirms 12 gadiem
Fetels malacis, bet ja kāds grib padarīt Fetelu un Red bull formulu lēnāku, par katru cenu jāpārpērk P. Ņuījs, jo šis vecis ir galvenā atslēga visiem Red Bull panākumiem

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 20:54, pirms 12 gadiem
marutinjaaa rakstīja: A single yellow indicates danger ahead, such as debris from a crash. Drivers must slow down as they pass; no overtaking is permitted, unless it is unavoidable such as a driver retiring in the section, or a driver is lapped.
Yellow flags and the SC board (a large white board with "SC" in large black lettering) indicate that the Safety car has been deployed. Drivers must slow down,not overtake and be prepared to leave the normal racing line or even stop as a threat obstructs all or part of the track.
tas tā Fetelam,lai atkārto noteikumus
Tur bija dzelteni-sarkanais karogs, kurš brīdina par slidīgu trasi.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:55, pirms 12 gadiem
super gonka, es gan priecājos par Fetela uzvaru, kaut kā nepatī Alonso kā cilvēks vēlas, lai visa komanda strādātu tikai uz viņu, tā noraka Fiziķa, Pikē karjeru, pat sienā bija jāietriecas, lai tiki Alanoso uzvarētu, tas kaut kā stulbi. Lai nu kā tas būtu sezona beigusies, gaidisim nākamo !!!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 20:56, pirms 12 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Apsveicu visus, kas sekoja šai fantastiskajai sezonai! Mēs esam redzējuši līdz šim lieliskāko un aizraujošāko sezonu Formula 1 vēsturē!
Šitā jau toč nebija aizraujoša sezona, aizraujošās sezonas manā skatījumā bija: 94; 95; 98; 00; 02; 2002 tāpēc ka tā bija kā paraugsezona ikvienam braucējam, Šūmahera dominances augstākais punkts,,visās sacīkstēs uz goda piedestāla, tikai viena 3 vieta, visas pārējās uzvaras vai 2trās vietas un čempiona tituls tika izcīnīts jau pus sezonā vot tā bija aizraujoša sezona un protams Šūmahera/Hila cīņas un Šūmahera/Hakinena laiki bija super

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 21:03, pirms 12 gadiem
marutinjaaa rakstīja: A single yellow indicates danger ahead, such as debris from a crash. Drivers must slow down as they pass; no overtaking is permitted, unless it is unavoidable such as a driver retiring in the section, or a driver is lapped.
Yellow flags and the SC board (a large white board with "SC" in large black lettering) indicate that the Safety car has been deployed. Drivers must slow down,not overtake and be prepared to leave the normal racing line or even stop as a threat obstructs all or part of the track.
tas tā Fetelam,lai atkārto noteikumus
Viņš noteikti lasa SC, lai zinātu, ko par viņu domā Lielās Latvijas gaišākie prāti

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 21:05, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kāds piņņāšanas vakars, visiem zināms kurš ir labākais F1 pilots pašlaik. Alonso ir no Minardi izsities ar kulakiem līdz topam, tādi wonderboyi kā Hamis vai Fetels, kam viss jau no sākta gala ir dots viņam vienlīdzīgos apstākļos nekad nebūs pretinieki

Priecājieties par vienu dzelžu uzvaru pār citiem
Nebus pretinieku? 2007. Sezona aizmirsas? To var nosaukt par vienadu situaciju, abiem vienadas formulas = Hamiltons 2ais, Alonso 3sais kopvertejuma.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 21:06, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Tur bija dzelteni-sarkanais karogs, kurš brīdina par slidīgu trasi.
Neatņem tak itāļu poniju faniem pēdējo cerību!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 21:06, pirms 12 gadiem
Lasu bērnu komentārus sc un brīnos kur tik neaptēsti te daži var būt! Paldies Šūmaheram par to ka atgriezās F-1 un vēl kādu laiku priecēja ar savu braukšanu, Šūmahers bija, ir un būs visu laiku labākais F-1!!!

     [+] [-]

, 2012-11-25 21:07, pirms 12 gadiem
Luix rakstīja: Viņš noteikti lasa SC, lai zinātu, ko par viņu domā Lielās Latvijas gaišākie prāti
protams, es jau ar tādu domu to raksīju, ka pats Fetels te lasīs

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 21:08, pirms 12 gadiem
Laba gonka! Malacis Batons! Paldies Alonso par saglabāto intrigu līdz pēdējam posmam! Žēl, ka Hamiltonam, tādas atvadas no Makiem un Hulkenberga, kurš stabili bija pelnījis vietu šodien labāko 3niekā. Šūmahers labi atvadījās no F-1, malacis! Fetels, ko par Fetelu... Paveica to, ko vajadzēja paveikt reāli ar šobrīd ātrāko F-1 formulu. Žēl, ka neveicās Raikonenam un Lotus!

     [+] [-]

, 2012-11-25 21:17, pirms 12 gadiem
DainixDT rakstīja: Lasu bērnu komentārus sc un brīnos kur tik neaptēsti te daži var būt! Paldies Šūmaheram par to ka atgriezās F-1 un vēl kādu laiku priecēja ar savu braukšanu, Šūmahers bija, ir un būs visu laiku labākais F-1!!!
Varbut top10 varetu ielikt, bet labakais pilnigi noteikti nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-25 21:18, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ir Fettels leģenda, bet tāds ir arī Alonso, Hamiltons, Batons, Raikonens. Jebkurš, kurš izcīnijis F1 titulu jau ir izcils sportists. ik īpaši jau tāpēc, ka F1 vēsture ir tik īsa, ka nav nemaz tik daudz šo čempionu. Katrš kurš formula1.com ierakstās Hall of Fame jau ir autosporta leģenda.
100% taisnība!

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 21:20, pirms 12 gadiem
Tulin Fetels sanems 30 sekunzu sodu pa dzeltanajiem karogiem. Ola Fernado

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 21:22, pirms 12 gadiem
Спортивные онлайн игры в футбол - "Лига Онлайн"
Vajag Latviešu atbalstu futbola menedžerī.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 21:24, pirms 12 gadiem
peha rakstīja: Tulin Fetels sanems 30 sekunzu sodu pa dzeltanajiem karogiem. Ola Fernado
Paga! Minēšu...
Tos Fetela dzeltenos karogus izmurgoja VSB "experti"?
RTL gan krāsas māk atšķirt
Tur bija dzelten-sarkani karogi...

     [+] [-]

, 2012-11-25 21:47, pirms 12 gadiem

     [+] [-]

, 2012-11-25 21:48, pirms 12 gadiem
Gailis

     [+] [-]

, 2012-11-25 22:02, pirms 12 gadiem
zemenu_lauks rakstīja: Gailis
Tavs tētis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 22:15, pirms 12 gadiem
neesmu vetela fans,bet tad jau labaak viņš-nekaa zirga galva(vairaak pelnijis)!hamiltona gan žeel-bija pelnijis titulu-tad deeļ tehnikas,tad visaadu idiotu deeļ naacaas izstaaties!cerams hamim veiksies naakamsezon!hamis f1 ir skataamaakais pilots!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 22:17, pirms 12 gadiem
kurā vietā bija dzeltenie karogi ??? Vajag iegādāties krāsaino TV, karogs bija dzeltens ar sarkanām svītrām

     [+] [-]

, 2012-11-25 22:20, pirms 12 gadiem
žēl skatīties, kā masa atdodās katru reizi, kad alonso pienāk no mugurpuses. Tiešām nemaz nav pašcieņas viņam?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 22:25, pirms 12 gadiem
popovich rakstīja: Fetels malacis, bet ja kāds grib padarīt Fetelu un Red bull formulu lēnāku, par katru cenu jāpārpērk P. Ņuījs, jo šis vecis ir galvenā atslēga visiem Red Bull panākumiem
Droši vien gribēji teikt A. Ņūijs - (Adrian Newey - Adrians / Edrians Ņūijs). Tikai pateicoties viņam paris komandas devindesmitajos un divtūkstošo sākumā cīnījās un reizēm pat izcīnīja titulu... tur tev taisnība, viņš ir nezūdoša vertība, lai gan pēc aiziešanas no McLaren reiz sacīja, ka vairs F1 viņu neinteresējot un tagad to darot tikai naudas pēc. Vinš ir tas kam visi lauri pienākas.

     [+] [-]

, 2012-11-25 22:30, pirms 12 gadiem
Tas ir vienkārši nožēlojami nod*rst Vettelu par to, ka viņš ieguvis titulu ar, iespējams, spēcīgāko formulu. Šis ir tehnisks sporta veids un dzelži ir svarīgākā sastāvdaļa.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 22:31, pirms 12 gadiem
Šumahers labākais!!

     [+] [-]

, 2012-11-25 22:31, pirms 12 gadiem
Spararats rakstīja: žēl skatīties, kā masa atdodās katru reizi, kad alonso pienāk no mugurpuses. Tiešām nemaz nav pašcieņas viņam?
jā tas toč, es ar īsti nesaprotu šos Nr. 2 pilotus, kuri slēdzot līgumu jau apzinās, ka par čempi jau viņš necīnīsies, ja vienīgi kas negaidīts nenotiks Nr.1 pilotam.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 22:33, pirms 12 gadiem
nebūtu renaut alonso butu cempions. Vettelam ta veicās. Saduras ar sennu senna iztajas bet vetels brauc talak. Kapec vetelam nevienu saciksti kads neuzlido virsu ka piemeram alonso belģija un japana. Vetelam tiraka haļava.

     [+] [-]

, 2012-11-25 22:37, pirms 12 gadiem
Es jau vairāk biju par uzacu vīriņu(alonso)

  -2 [+] [-]

, 2012-11-25 22:39, pirms 12 gadiem
ko vetels ir izdarijis ka vinam tā veicas

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 22:43, pirms 12 gadiem
Kristaps #5 rakstīja: ko vetels ir izdarijis ka vinam tā veicas
Nav labi skaust citu veiksmi. Paaugsies sapratīsi, ka dzīvē lielas lietas nenotiek tikai ar "haļavu", veiksme arī ir jānopelna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 22:46, pirms 12 gadiem
Jānis_Hoķa_Fans rakstīja: Šumahers labākais!!
Labs minejums, bet tu pamatigi kludies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-25 23:15, pirms 12 gadiem
LIELISKI!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 23:46, pirms 12 gadiem
TheChosenOne rakstīja: Varbut top10 varetu ielikt, bet labakais pilnigi noteikti nav.
VARBŪT top10?? Are u kidding?? tas, ka laikam ienīsti Šūmi, vēl būtu ok, bet tapēc jau nav jāzaudē objektivitāte. Daži vēl pastrīdētos starp Airtonu, bet šaubos vai vari nosaukt vēl kādu, ko varētu likt blakus Mihaelam. Prosts? Lauda? Fanhio? jā- izcili piloti, tomēr mazu pakāpienu zemāk kā Airtons un Šūmis.

     [+] [-]

, 2012-11-26 00:14, pirms 12 gadiem
Vettels malacis,bija pelnījis,šodien viss bija pret viņu,bet viņš malacis nobrauca kā vajadzēja,Alonso šodien veicās,ja Vettels saviem spēkiem tika tik tālu,tad Alonso fortuņila,sākot jau ar Maldonado sodu,Hamja un Hulkenberga sadursme,ja ne tās tad viņš būtu 5.max,bet nu laba sezona.Alonso protams labs un nepaveicās arī viņam,ar šādu mašīnu 2. nav slikti

  -1 [+] [-]

, 2012-11-26 02:52, pirms 12 gadiem
Tak kas jus galigi tizli esat
lai vai kadi anti fani, vai lai kaa jums patiktu citi brauceji..
tak nevar neredzet vai izliekamies neredzot to, kas ir Sumahers.

Tu vari but rasists, bet nevari teikt, ka Pele bija slikts futbolists.
Tev var riebties kanada, bet nevari teikt ka Greckis nemaceja spelet hokeju.
Tapat ir ar sumaheru, vari but fans vienalga kuram, bet tas vnk ir nenoliedzami, ka vins ir F1 legenda.
Fetelam tiekot pie sii titula ir visas iespejas pec gadiem 5-10 but par legendu.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-26 08:30, pirms 12 gadiem
TheChosenOne rakstīja: Nebus pretinieku? 2007. Sezona aizmirsas? To var nosaukt par vienadu situaciju, abiem vienadas formulas = Hamiltons 2ais, Alonso 3sais kopvertejuma.
Tu tiešām domā, ka toreiz abiem bija vienādas formulas....?