Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons izraisa Verstapena avāriju, apdzen Leklēru un izcīna uzvaru

Juris Grīns
Juris Grīns

Hamiltons izraisa Verstapena avāriju, apdzen Leklēru un izcīna uzvaru
Lūiss Hamiltons. Foto: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team

Par Lielbritānijas "Grand Prix" uzvarētāju Silverstounas trasē kļuvis "Mercedes" pilots Lūiss Hamiltons, kurš aizraujošās sacīkstēs vispirms izraisīja Maksa Verstapena avāriju, bet pēdējos apļos noķēra un apdzina Šarlu Leklēru.

Sacensību sākums izvērsās ne viena aizraujošs, bet pat dramatisks. Startā Hamiltons šķietami bija ātrāks, taču pole position ieguvējs Makss Verstapens pirmajā līkumā izbrauca dziļi ārmalā un par mata tiesu prata nosargāt līderpozīciju. Septiņkārtējais F1 čempions savu skatītāju priekšā nedomāja padoties un pirmajā aplī vēl vairākas reizes uzbruka konkurentam, taču nesekmīgi. Iebraucot starta/finiša taisnē Hamiltons jau bija tieši aizmugurē, bet pirmajā līkumā Verstapens ieņēma ārmalu un jau atkal bija sāncensim priekšā. Hamiltons ar priekšējo kreiso riteni līkumā aizķēra Verstapena formulu, kas kļuva nekontrolējama un lielā ātrumā sāniski ietriecās riepu barjerā.

Uzreiz pēc incidenta trasē devās drošības mašīna, bet vēl pēc brīža tika paziņots par sacīkšu pārtraukšanu. Verstapens pēc smagā trieciena pats spēja izkāpt no kokpita, bet tika nosūtīts pie mediķiem, lai drošības labad veiktu pārbaudes.

Pagāja vairāk par pusstundu, pirms negadījuma sekas tika likvidētas un avarējusī mašīna evakuēta. Braucēji stājās uz atkārtota starta, bet Hamiltons pirms tam bija ticis pie jauna priekšējā antispārna.

Otrajā startā no pole position sacīkstes atsāka "Ferrari" pilots Šarls Leklērs, kurš arī veiksmīgi noturējās vadībā, kamēr Hamiltons tobrīd iekārtojās otrajā pozīcijā. Leklērs turpinājumā spēja turēties vairāk par sekundi priekšā, bet viņa mašīnas dzinējs vairākas reizes restartējās, par ko pilots bija manāmi satraukts. Šķiet, vēlāk šī problēma pazuda.

Tiesneši bija pieņēmuši lēmumu sodīt Hamiltonu ar desmit sekundēm par sadursmes izraisīšanu, un pitstopa laikā brits to arī izcieta, atkrītot uz trešo vietu. Pirms tam "McLaren" pilots Lendo Noriss atkārtotajā startā bija pacēlies uz trešo vietu un turēja sev aiz muguras Valteri Botasu, taču boksu apmeklējuma laikā radās problēmas ar vienu no riteņiem, kā rezultātā tika pazaudētas vērtīgas sekundes un otrais "Mercedes" pilots palaists priekšā.

Kad vadošie sportisti bija veikuši pitstopus un līdz sacīkšu beigām bija aptuveni 15 apļi, Leklērs aizvien atradās vadībā, par aptuveni astoņām sekundēm pārspējot Botasu, bet vēl pēc dažām sekundēm sekoja Hamiltons. Tiesa, tobrīd vēl "Mercedes" piloti nešķita ievērojami ātrāki un atstatums līdz Leklēram strauji nesaruka.

40. aplī "Mercedes" deva pavēli Botasam atdot otro pozīciju Hamiltonam, kurš pēc tam bija vairs tikai nepilnas deviņas sekundes aiz līdera. Spriežot pēc ātruma, Hamiltonam bija labas izredzes noķert Leklēru, kura komanda savukārt instruēja pilotu līdz finišam "spiest gāzi grīdā". Hamiltons tuvojās ar vismaz sekundes pārsvaru katrā aplī un četrus apļus pirms finiša zaudēja jau mazāk par sekundi. 50. apļa pirmajā līkumā, turpat kur iepriekš notika sadursme ar Verstapenu, Hamiltons izrāvās līderpozīcijā, bet Leklērs mazliet izbrauca ārpus trases, samierinoties ar atkrišanu uz otro vietu.

Hamiltons finišēja vairākas sekundes priekšā un izcīnīja 99. uzvaru karjerā, kas viņam arī ļauj ievērojami pietuvoties Verstapenam F1 pasaules čempionāta kopvērtējumā. Leklērs finišēja otrais, kas ir viņa pirmais pjedestāls šosezon, bet ar trešo rezultātu sacīkstes pabeidza Botass. Aiz pirmā trijnieka palika "McLaren" braucēji Noriss un Rikjardo, bet Sainss pēc neveiksmīgā pitstopa ierindojās sestajā vietā. Punktus Silverstounā šodien izcīnīja arī Fernando Alono, Lānss Strols, Estebans Okons un Juki Cunoda.

Sezona turpināsies ar 11. posmu, kas 1. augustā norisināsies Ungārijā.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-18 20:00, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Es varu teikt - akls hate pret Hamiltonu. Jā, esmu Hamiltona fans. Bet cik reizes Makss ir izspiedis Hamiltonu ārā, kad pirms līkuma viņš nav bijis priekšā, bet vai nu tikai blakus, vai arī aiz viņa - Imola un Spānija šogad vien ir 2 piemēri. Hamiltons tika izspiests uz ārmalu, viņam netika atstāta vieta tad, kādēļ tad Makss nevarēja vairāk ārmalu paņemt šodien? Tas bija sacīkšu incidents. Ko tad Makss neatdeva vietu, kad pēc pirmā līkuma bija izbraucis ārpus trases, kā rezultātā ieguva pārsvaru?
Diemžēl tas nav akls hate. Neiedziļināšanos, bet es nesaprotu, kā var simpatizēt Hamiltona liekulīgo, egoistisko, uz PR balstīto personību.

Pirmkārt, Tev nešķiet, ka ir milzīga atšķirība starp pirmā apļa pirmo līkumu, kurā iet 20 mašīnas vienlaicīgi un 1vs1 cīņu vienā no ātrākajiem līkumiem kāds pastāv? Jā, Makss Tevis minētajos gadījumos bija ļoti agresīvs, bet tie potenciāli nebija tik bīstami manevri.
Otrkārt, ir jāatstāj vieta mašīnai, kura pirms līkuma ir priekšā. Maksis bija priekšā un Hamiltons nebija viņam blakus. Hamiltons GANDRĪZ nonāca blakus tieši, tieši pirms bremzēšanas un pat uz bremzēšanas rēķina. Hamiltonam bija jādod vieta Maksim un viņš to neizdarīja nevienā acī. Viss. Punkts. Tur nav diskusiju. Viņš neiedeva vietu un aizķēra mašīnu, kas viņam atradās priekšā un iedzina Maksu kā naglu sienā. Tā ir nesportiska rīcība. Un vēl nesportiskāk ir svinēt to kā savu lielo panākumu.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-18 20:01, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Lai arī es aizstāvu to kā racing incident, Hamiltons nevienā brīdī nebija priekšā, tikai blakus viņam tieši pirms līkuma.
Bija, bija!
Vismaz metru bija priekšā. Kā jūs esat skatījušies? Viaplay tas viss bija skaidri redzams ar vairākiem atkārtojumiem.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-18 20:01, pirms 3 gadiem
Pereza straģēdija vispār debīla bija

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sūdīgi būsi skatījies, jo Hamis apdzenot neizdarīja nevienu kustību, kamēr Maksis iebāza savu aizmugurējo riepu starp Hamiltona riepām, un uzdeva gāzi, kā rezultātā Maksis ar aizmugurējo riteni uztriecās virsū Hamja priekšējam kreisam ritenim.
Nu tu stāsti man tālāk pasakas. Ieejot līkumā neviens tur pēkšņi nekur nevar uzgāzēt, ieejot tur pat īsti nebremzē, no kurienes tad pēkšņi uztaisīs uzrāvienu. Apskaties attēlus, sadursmes brīdi Hamiltona formula skatas pavisam uz citu pusi.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:03, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Akls esi? Kā var būt vienā līnija, ja citur tu saki, ka bija priekšā, tad izdomā kur viņi bija. Blakus, bet nejau vienā līnijā! Ja Hamiltons grib kādu apdzīt, tas ir jāizdara viņam, Hamiltonam nevienam nav nekas jāatstāj, viņš ir aiz muguras! Tā kā bija blakus, Verstapenam ir pienākums bremzēšanas joslā (ja tāda vispār ir) un līkumā atstāt mašīnas platumu, kā tur ierakstās Hamiltons, tā ir viņa problēma, neierakstās, nu tad kā jau citi saka, bremzē. Mēģināja iet uz visu banku, izčakarēja citiem gonku. Bet nu ar tevi nav vērts runāt, rozā brilles.
Izlasi manus iepriekšējos komentārus un parādi, kur es esmu teicis, ka bija priekšā. Bija blakus tieši pirms līkuma.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-18 20:03, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: Pereza straģēdija vispār debīla bija
Debīla, ja? Hamiltons nesaņēma punktu par ātrāko apli, ja pats necinās par punktiem, tos atņem tiešajiem konkurentiem. Debīli? ok, tā teica eksperts no dīvāna.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:03, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Nu tu stāsti man tālāk pasakas. Ieejot līkumā neviens tur pēkšņi nekur nevar uzgāzēt, ieejot tur pat īsti nebremzē, no kurienes tad pēkšņi uztaisīs uzrāvienu. Apskaties attēlus, sadursmes brīdi Hamiltona formula skatas pavisam uz citu pusi.
Noskaties video atkārtojumus, un nevis bildes, kurās nav redzama nekāda secība.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noskaties video atkārtojumus, un nevis bildes, kurās nav redzama nekāda secība.
Nu paskaties pats drizāk, Maksis uzgāzēja, labs joks

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:07, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Nu paskaties pats drizāk, Maksis uzgāzēja, labs joks
Necentīšos pārliecināt kādu, kurš ir Maksa fans.
Bezjēdzīga nodarbe.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:16, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Debīla, ja? Hamiltons nesaņēma punktu par ātrāko apli, ja pats necinās par punktiem, tos atņem tiešajiem konkurentiem. Debīli? ok, tā teica eksperts no dīvāna.
Es domāju, ka ne par to ir runa. Perezs, ja nemaldos, jau 18. aplī nomainīja Hard uz Medium un pēc +/- 20 apļiem otrs pitstops uz vēl vienu Medium. Diezgan savādi, bet, iespējams, bija kāda problēma ar cietā sastāva riepām.
Beigā mainīt uz Soft, lai paņemtu ātrāko apli bija ļoti pareizs gājiens.

     [+] [-]

, 2021-07-18 20:22, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Debīla, ja? Hamiltons nesaņēma punktu par ātrāko apli, ja pats necinās par punktiem, tos atņem tiešajiem konkurentiem. Debīli? ok, tā teica eksperts no dīvāna.
Tu sacīksti skatijies? Viņs ar baltajām riepām tik 20 apļus nobrauca

     [+] [-]

, 2021-07-18 20:23, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Es domāju, ka ne par to ir runa. Perezs, ja nemaldos, jau 18. aplī nomainīja Hard uz Medium un pēc +/- 20 apļiem otrs pitstops uz vēl vienu Medium. Diezgan savādi, bet, iespējams, bija kāda problēma ar cietā sastāva riepām.
Beigā mainīt uz Soft, lai paņemtu ātrāko apli bija ļoti pareizs gājiens.
Tieši šito domāju

  -2 [+] [-]

, 2021-07-18 20:25, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Necentīšos pārliecināt kādu, kurš ir Maksa fans.
Bezjēdzīga nodarbe.
Neesmu vispār par nevienu no tiem kas cinās par titulu. Bet nu jēga runāt ar kādu kurš nesaprot kā brauc F1 mašīna ar maza. Q režīmā to līkumu vispār izņem ar pilnu gāzi, nu nevar tur pēkšņi atrauties otrs nospiežot gāzi vai ieslēdzot nitros. Beidz skatīties tizlas filmas. Tas ka Hamiltons atmetās vairāk, ir tikai tāpēc, ka viņam nebija varianti izņemt līkumu, pat bez visa kontakta viņš būtu attapies ārmalā un Ferrari viņam tiktu garām.

https://youtu.be/lRW9GCXJhYQ?t=50

Paskaties, tavs mīlulis tev izskaidros trasi.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-18 20:27, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Vainīgs vai nē, bet kas par taktiku, izbliez arā oponentu, dabūn sodu, bet tāpat uzvari. Vēl pāris reizes uz Super MAX nebūs izredžu.
Neviens nevinu speciāli neizsita, abi nevēlējās atmest pedāli šajā līkumā un lūk sekas, sacīkšu incidents. Labi, ka visi veseli.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:27, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: Tieši šito domāju
Esi dzirdējis par undercut? Iesprūda viņš aiz lēnākiem, variantu nav, tad labāk boksos un ar svaigām riepām centīsies tikt garām brīvākā trasē. Jo aiz KIMI ilgi viņš sēdēja un tas par labu nenāca. Viens ir pirms sacīkstes izdomāt ko un kā darīt, otrs kā notiek pati sacīkste. Ferrari parasti neslēpjas un pa radio tik saka, plan B, C, un sacin cik vēl bijis.

     [+] [-]

, 2021-07-18 20:28, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: veiksme? apzinati saglabaja taisnu trajektoriju, lai izraisitu avariju. No tadas pozicijas tas ir droshi pasham, bet saciksu beigas pretiniekam. Atkartojums to loti labi parada.
Kā tad taisna trajektorija

  -4 [+] [-]

, 2021-07-18 20:33, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Tu vakar neskatījies sprinta sacīksti - tā bija pēdējā iespēja Hamiltonam apsteigt Maksu, jo pēc tam sekoja ātrie līkumi, kur Red Bull diezgan atrāvās un Mercedes vairs nespēja noķert.

Turklāt visi runā tā it kā Maksam nebija vispār vietas pa kreisi, kaut gan viņam bija daudz vairāk kā Hamiltonam.

Labs pierādījums bija beigās apdzīšana tieši tajā pašā vietā, kur Hamiltons tika garām Leklēram, turklāt Luiss bija vēl nedaudz aiz Leklēra.

Makss un Horners nevar runāt, ka Hamiltons izspieda viņu ārā, kaut vai šogad Spānijā pirmajā līkumā - Verstapens tādu pašu divebomb taisīja (un vispār neatstāja vietu Hamiltonam, kamēr Hamiltons šodien atstāja), tikai Hamiltons piekāpās un beigās arī uzvarēja.
Tu esi Hamiltona mau*a? Tur tikai akls vareeja neredzeet paarkaspumu un ja tiesneshi iedeva sodu kkaadu, tad vaina ir neapshaubaama, abshaubaams ir soda izmeera lielums!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 20:36, pirms 3 gadiem
Katrā ziņā šis piešķiļ papildus dzirksteli turpmākajai sezonai un gan jau Maksis arī kādu traku gājienu pie vajadzības izspēlēs. Būs interesanti.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-18 20:37, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sūdīgi būsi skatījies, jo Hamis apdzenot neizdarīja nevienu kustību, kamēr Maksis iebāza savu aizmugurējo riepu starp Hamiltona riepām, un uzdeva gāzi, kā rezultātā Maksis ar aizmugurējo riteni uztriecās virsū Hamja priekšējam kreisam ritenim.
Sky sports gan Batons, gan tas otrs izbijušais F1 pilots atzina, ka tā ir Hamiltona vaina, tāpat arī tiesneši. Bet dīvāna ekspertam gan viss esot labāk redzams un zināms
Tajā līkumā tā vienkārši nevar braukt. Loģiski, ja Hamis brauc taisni (nosacīti), bet Maksis mēģina iegriezt līkumā, tad "izskatās", ka Maksis uztriecās virsū. Realitātē Hamis nepaņēma pietiekami tuvu iekšmalai (vieta, ko Maksis atstāja Hamim).
Vēl viens ieteikums - izbraukt šo līkumu kādā sacīkšu simulatorā side by side, tad sapratīsi, kā tas ir.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-18 20:39, pirms 3 gadiem
martins_ms rakstīja: Nu paskaties pats drizāk, Maksis uzgāzēja, labs joks
Nestridies ar to resno luzeru

https://www.youtube.com/watch?v=Dzi...

neviena bridi Hamis nav prieksa Verstapenam, tuvakais cik tika bija riepas tiesu aizmugure, kad lida ieksmala.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-18 20:39, pirms 3 gadiem
Ak tu job.nais kūpinātais tarakāns...

  -3 [+] [-]

, 2021-07-18 21:00, pirms 3 gadiem
lacis67 rakstīja: Ak tu job.nais kūpinātais tarakāns...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 21:07, pirms 3 gadiem
Hamis vinnēja, bet šitās komandas pavēles par laišanu garām, ir murgs. Kāds var būt prieks par tādu uzvaru,ja komandas biedram vienkārši jāatdod pozīcija bez cīņas!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 21:20, pirms 3 gadiem
Tiesnešu verdikts (tiem, kas citus video skatījušies):
“Car 44 was on a line that did not reach the apex of the corner, with room available to the inside. When Car 33 turned into the corner, Car 44 did not avoid contact and the left front of Car 44 contacted the right rear of Car 33. Car 44 is judged predominantly at fault.”

Red Bull vēl jāpacīnās.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-18 21:53, pirms 3 gadiem
alexy rakstīja: Tiesnešu verdikts (tiem, kas citus video skatījušies):
“Car 44 was on a line that did not reach the apex of the corner, with room available to the inside. When Car 33 turned into the corner, Car 44 did not avoid contact and the left front of Car 44 contacted the right rear of Car 33. Car 44 is judged predominantly at fault.”

Red Bull vēl jāpacīnās.
Un šo es, lūk, nesaprotu. Viņi atzīst, ka Hamiltons ir vainīgs un redzot apstākļus - milzīga, dzīvībai bīstama avārija, cīņa par titula vērtiem punktiem - viņi piespriež salīdzinoši maigu sodu. Soda mēram bija jābūt augstākajam.

     [+] [-]

, 2021-07-18 22:12, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Un šo es, lūk, nesaprotu. Viņi atzīst, ka Hamiltons ir vainīgs un redzot apstākļus - milzīga, dzīvībai bīstama avārija, cīņa par titula vērtiem punktiem - viņi piespriež salīdzinoši maigu sodu. Soda mēram bija jābūt augstākajam.
Slidens temats, avārija tādi pati, cīņa par 15 vietu, neviens neielido barjerās, ko tad, neko? Iedot DSQ tikai tāpēc ka tiešo konkurentu izsita? Pat nezinu ko te var darīt. Izsiti konkurentu, ja viņš arā, arī tevi noņem no trases? Ir bijušas sacīkstes ar tīšām izsišanām, bet tās parasti notiek tuvāk sezonas beigām. MAX šeit varēja tikai izbraukt ārpus trases un tad visi ķērktu ka šis izbrauca ārpus trases un jāatdot pozīcija Hamiltonam. Redzēs ko rīt abi runās, MAX jau atbildi parādā nepalika sociālajos tīklos.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-18 22:34, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Un šo es, lūk, nesaprotu. Viņi atzīst, ka Hamiltons ir vainīgs un redzot apstākļus - milzīga, dzīvībai bīstama avārija, cīņa par titula vērtiem punktiem - viņi piespriež salīdzinoši maigu sodu. Soda mēram bija jābūt augstākajam.
Soda mēram bija jābūt augstākajam??? Nāves sodam???

  -3 [+] [-]

, 2021-07-18 22:42, pirms 3 gadiem
Black luck. Nu cik var

     [+] [-]

, 2021-07-18 22:44, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Nestridies ar to resno luzeru

https://www.youtube.com/watch?v=Dzi...

neviena bridi Hamis nav prieksa Verstapenam, tuvakais cik tika bija riepas tiesu aizmugure, kad lida ieksmala.
Mīkstais puika satrakojies!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-18 22:51, pirms 3 gadiem
Pēdējā laikā F1 komentāru sadaļā ar pilns ar kartupeļiem. Agrāk te bija tikai tie, kam tiešām interesēja un runāja par tēmu. Bet, protams, pārliecinātāki savā "argumentācijā" ir tieši pajoļi.

Šis visiem "ekspertiem" par HAM un VER sadursmi.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-18 22:51, pirms 3 gadiem
Lūk, šodien Hamelis parādīja savu īsto dabu. Un tas, ka viņam bieži veicas, arī nav apstrīdams, jo šodien bija kārtējais pierādījums ar veselu virkni sakritību, kas ļāva viņam uzvarēt. Pārāk maigs sods par šādas avārijas izraisīšanu (prasījās vismaz 10 sek. Stop & Go), nelielas konkurentu neveiksmes, komandas pavēle Botasam palaist šo garām bez cīņas (varbūt Botass tomēr paliks meršos, ja reiz paklausīja ?), nez no kurienes iegūts nemormāls ātruma pārsvars pār citiem pēc pitstopa (līdz tam viņš brauca vienā līmenī ar to pašu Leklēru, bet ar cietajām riepām pēkšņi sāka braukt sekundi un vairāk aplī ātrāk pār VISIEM pārējiem).
Tas viss rada neizpratni un sarūgtinājumu, jo atkal kāds spēlē pēc saviem noteikumiem, ne tādiem, kā visi pārējie. Un vēl tīksmināties par šādā veidā izcīnītu uzvaru... Vienkārši pretīgi. Hameļa faniem gan rozā brilles, viņi neko citu negrib saskatīt. Kā Viaplay komentētājs savā salkanajā balstiņā dūdoja, reāli pretīgi. 🤬

     [+] [-]

, 2021-07-18 22:54, pirms 3 gadiem
Parasts pirmā apļa incidents, Aston Martin šefs arī to atzina. Reāli Hamis jau varēja cirst ciet durvis dažus līkumus iepriekš, kad jau bija priekšā. Piekrītu ka ātrums bija liels un bīstami, bet kā skatītājam šādas cīņas ir tas ko vēlamies redzēt, Max jau arī pirms katra likuma trajektorijas mētāja. Man jau liekas, ka Peres vispār Kimi izspieda no trases, Buļļiem sods nepienākas?

     [+] [-]

, 2021-07-18 23:04, pirms 3 gadiem
petravicus rakstīja: Ja par sodu - 10 sekundes ir atspēlējams sods (kā jau Hamiltons to pierādīja ne vien šajā sacīkstē, bet arī iepriekš ir pierādījis), tāpēc nepiekrītu, ka tas bija optimāls sods. Ņemot vērā, ka pastāvēja liels risks savainot otru braucēju, sodam vajadzēja būt lielākam. Nevienā brīdī tajā situācijā Hamiltons nebija priekšā un arī līkumā viņam bija iespēja nobraukt tuvāk trases iekšmalai, ko viņš neizdarīja... ņemot vērā viņa pieredzi, viņam bija jārīkojas gudrāk, jo bija redzams, ka viņš garākajā taisnē visticamāk tāpat būtu ticis garām Maksam...

Tie, kas teiks, ka es esmu pret Hamiltonu - te pat nav svarīgi, kura pusē es esmu... ja tie būtu bijuši divi jebkuri citi piloti es būtu tieši tādās pašās domās, jo tomēr manevrs bija pārāk agresīvs un varēja beigties pavisam nelāgi...
Agrāk tās desmit sekundes būtu mūžība, bet šobrīd pie 1 komandas formulu pārspēka un 1-2 sekojošu, vienmēr būsi cīņā par pjedestālu.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 23:13, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Lūk, šodien Hamelis parādīja savu īsto dabu. Un tas, ka viņam bieži veicas, arī nav apstrīdams, jo šodien bija kārtējais pierādījums ar veselu virkni sakritību, kas ļāva viņam uzvarēt. Pārāk maigs sods par šādas avārijas izraisīšanu (prasījās vismaz 10 sek. Stop & Go), nelielas konkurentu neveiksmes, komandas pavēle Botasam palaist šo garām bez cīņas (varbūt Botass tomēr paliks meršos, ja reiz paklausīja ?), nez no kurienes iegūts nemormāls ātruma pārsvars pār citiem pēc pitstopa (līdz tam viņš brauca vienā līmenī ar to pašu Leklēru, bet ar cietajām riepām pēkšņi sāka braukt sekundi un vairāk aplī ātrāk pār VISIEM pārējiem).
Tas viss rada neizpratni un sarūgtinājumu, jo atkal kāds spēlē pēc saviem noteikumiem, ne tādiem, kā visi pārējie. Un vēl tīksmināties par šādā veidā izcīnītu uzvaru... Vienkārši pretīgi. Hameļa faniem gan rozā brilles, viņi neko citu negrib saskatīt. Kā Viaplay komentētājs savā salkanajā balstiņā dūdoja, reāli pretīgi. 🤬
Nu ja nu ja Maxi komandas biedri "nekad nav laiduši garām buļļos, tāpat kā Fettelu"

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 23:16, pirms 3 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Agrāk tās desmit sekundes būtu mūžība, bet šobrīd pie 1 komandas formulu pārspēka un 1-2 sekojošu, vienmēr būsi cīņā par pjedestālu.
Agrāk 10 sekundes bija daudz, jo bija viena komanda, kam ražoja atsevišķi īpašas riepas un mašīna bija 2.5 sek.ātrāka, bet tie paši šīs komandas fani tagad lielākoties raud. Kkādi dubulti standarti.

Šobrīd ātrāka mašīna ir Red Bull. Te daži raud kāpēc pēc pita Hamiltons brauca ātrāk, da jomajo Jūs vispār skeojat līdzi f1 vai nē? Ferrari mašīnai bija problēmas ar motoru + ferrari mašīna sliktāk tur trasi ar HARD riepām. Jā ar Medium viņi bija gana ātri. Šobrīd daudz ko nosaka tas, kā sataupa riepas lūk arī viss.