Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Botass jau startā apsteidz Hamiltonu, F1 sezona sākas ar "Mercedes" dubultuzvaru

Agris Suveizda

Botass jau startā apsteidz Hamiltonu, F1 sezona sākas ar "Mercedes" dubultuzvaru
Valteri Botass jau startā izraujas līderpozīcijā. Foto: Zumapress.com/Scanpix

F1 sezona sākusies ar "Mercedes" dubultuzvaru Austrālijā. Ceturto panākumu karjerā svinēja soms Valteri Botass, kurš jau startā tika garām kvalifikācijas uzvarētājam un pašreizējam čempionam Lūisam Hamiltonam, kurš finišā no komandas biedra atpalika par vairāk nekā 20 sekundēm, taču aiz muguras noturēja Maksu Verstapenu no "Red Bull".

Arī kvalifikācijā "Mercedes" tika pie dubultuzvaras, taču sesto gadu pēc kārtas pirmo starta pozīciju izcīnīja Hamiltons. Startā pārāks gan bija Botass, kurš jau pašā sacīkstes sākumā kļuva par līderi un izcīnīja pirmo uzvaru kopš 2017. gada 26. novembra, kad soms triumfēja Abū Dabī. Tieši 2017. gada sezonā Botass bija svinējis visas trīs iepriekšējās uzvaras. "Šī noteikti bija mana labākā sacīkste karjerā," pēc panākuma gandarīts bija 29 gadus vecais pilots. "Jutos ārkārtīgi labi, viss tika kontrolēts, mašīna bija ļoti laba, un es vienkārši izbaudīju šodienu." Botass sacīkstes beigās arī veica ātrāko apli, tādējādi tikdams pie bonusa punkta.

Krietni sliktāks starts toties padevās mājiniekam Denjelam Rikardo, kurš, debitējot "Renault", palika bez priekšējā antispārna un bija spiests doties boksos, noslīdot uz pēdējo vietu, un sacīkstes vidū izstājās. Bez Rikardo izstājās arī Karloss Sainss un Romēns Grožāns, bet no 17 finišējušajiem pilotiem pēdējais palika polis Roberts Kubica, kurš arī sacensību sākumā bija spiests doties uz boksiem un kuram tā bija atgriešanās F1 kopš 2010. gada.

Melburnā pirmoreiz uz goda pjedestāla kāpa nīderlandietis Verstapens, kurš 31. aplī apsteidza Sebastianu Fetelu un līdz pat finišam saglabāja intrigu cīņā pret Hamiltonu, tomēr nespēja tikt garām arī britam. Iepriekš Verstapena labākais sasniegums Austrālijā bija piektā vieta. Savukārt Melburnā bez labāko trijnieka pirmoreiz kopš 2014. gada palika par titulu sapņojošā "Ferrari", kuras piloti Fetels un komandas jaunpienācējs Šarls Leklērs ierindojās ceturtajā un piektajā vietā, Verstapenam zaudējot ap 35 sekundēm.

Nākamais posms pēc divām nedēļām notiks Bahreinā.

VPilotsValstsKomandaLaiks
1.Valteri BotassSomijaMercedes
2.Lūiss HamiltonsLielbritānijaMercedes+20.886
3.Makss VerstapensNīderlandeRed Bull+22.520
4.Sebastians FetelsVācijaFerrari+57.109
5.Šarls LeklērsMonakoFerrari+58.230
6.Kevins MagnusensDānijaHaas+1:27.156
7.Niko HilkenbergsVācijaRenault+1 aplis
8.Kimi ReikenensSomijaAlfa Romeo+1 aplis
9.Lenss StrollsKanādaRacing Point+1 aplis
10.Daņiils KvjatsKrievijaToro Rosso+1 aplis
11.Pjērs GaslīFrancijaRed Bull+1 aplis
12.Lendo NorrissLielbritānijaMcLaren+1 aplis
13.Serhio PeressMeksikaRacing Point+1 aplis
14.Aleksandrs AlbonsTaizemeToro Rosso+1 aplis
15.Antonio DžovinaciItālijaAlfa Romeo+1 aplis
16.Džordžs RaselsLielbritānijaWilliams+2 apļi
17.Roberts KubicaPolijaWilliams+2 apļi
18.Romēns GrožānsFrancijaHaasizstājās
19.Denjels RikardoAustrālijaRenaultizstājās
20.Karloss SainssSpānijaMcLarenizstājās

Pasvītrots ātrākā apļa veicējs

  +2 [+] [-]

, 2019-03-17 08:49, pirms 6 gadiem
Kaut gan no pirmā posma kaut kādus straujus secinājumus pāragri izdarīt, tomēr ir pamatotas aizdomas, ka Merši atkal būs ar stipru atrāvienu no pārējām komandām.
Pārsteidz tas, ka Ferārī jau pirmajā posmā savam otrajam pilotam ierādīīja viņa vietu un statusu komandā. Parasti vismaz līdz sezonas vidum deva pamatu ilūziju, ka otrais pilots ar Sebu cīnās uz vienādiem noteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 08:51, pirms 6 gadiem
Hamis atkal peld. Padarīs vēl Botasu par pasaules čempi. Ferrari jāsaprot, ka dalot pilotus pirmajā un otrajā, ātrākajam jābūt prioritātei...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 08:51, pirms 6 gadiem
Bottas muka projām, lai nevajadzētu ar Hami mainīties vietām, lai nosargātu dubultuzvaru
Slēpts komentārs: archdevil

     [+] [-]

, 2019-03-17 08:58, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Hamis atkal peld. Padarīs vēl Botasu par pasaules čempi. Ferrari jāsaprot, ka dalot pilotus pirmajā un otrajā, ātrākajam jābūt prioritātei...
Šajā konkrētajā gonkā ātrākai jau bija Sebs, līdz brīdim, kamēr viņam sākās tehniskās problēmas. Pēc tam jau tikai sākās dalīšana pirmajā un otrajā komandas pilotā, jo tāpat bija skaidrs, ka Ferārī pilotam nespīd apdzīt ne Maksi, ne arī Hami.

     [+] [-]

, 2019-03-17 08:59, pirms 6 gadiem
archdevil rakstīja: Ferrari ir lohatroni - ne tikai Lekleram aizliedza apdzit un Feteļš tika pasargats no kauna.
Ne velti jau iepriekš tika teikts ka Leklers var but atraks neka Feteļš, un tur nebija tehniskas prblemas, bija nepareiza pitstopu taktika, riepas dila nepareizi gan Hamiltonam, gan Ferrari.
Ferrari ir jaatgadina RedBull, kad Rikardo sasniedza vairak neka Feteļš, lai nenorok sezonu, jo varbut tie 2 punkti Lekleram beigas bus par maz
Protams, vajadzēja ļaut apdzīt un miers. Bet nu kam 2 punkti beigās būs par maz Lekleram? Pagaidam neizskatās, ka Ferrari nopietni pa titulu kapāsies. Jau šobrīd nav labāki par Merc un sezonas griezumā formulas attīstības jomā Merc vienmēr ir bijuši labāki.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:01, pirms 6 gadiem
Es ceru, ka shaada nebuus visa sezona. apdziit praktiski neiespeejami, ar visu mega jauno DRS sisteemu... vieniigaa intriga ir kursh dabuus bonus punktu. Pag sezonai bija daudz interesantaaks saakums.... Forza Ferrari!

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:02, pirms 6 gadiem
Man kā Mclaren fanam tas Amerikos Browns līdz kaklam, lai paskatās kā ir jāstrādā ar Dzinēju piegādātāju pirms viņu vainotu, pie tā ka paši ir tizli . Apsveicu RBR un Botasu

  +2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:03, pirms 6 gadiem
Vienīgā intriga būs,cik ilgi Botei atļaus piesmiet Hami...Jāliek visas cerības uz Verstapenu,lai nebūtu jaizlaiž šī sezona

  +4 [+] [-]

, 2019-03-17 09:04, pirms 6 gadiem
Par to kaa Gasly nevareeja Kvjatu apdziit... ceru, ka tas tikai shajaa posmaa, ja taa turpinaasies, tad viss ,ko no saciikstes varees baudiit buus starts, pitstopi un ciinja par aatraako apli.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut gan no pirmā posma kaut kādus straujus secinājumus pāragri izdarīt, tomēr ir pamatotas aizdomas, ka Merši atkal būs ar stipru atrāvienu no pārējām komandām.
Pārsteidz tas, ka Ferārī jau pirmajā posmā savam otrajam pilotam ierādīīja viņa vietu un statusu komandā. Parasti vismaz līdz sezonas vidum deva pamatu ilūziju, ka otrais pilots ar Sebu cīnās uz vienādiem noteikumiem.
Nekādu ilūziju Leklēram jau pirms sezonas teica, ka viņš ja būs Otrais pilots, prioritāri priekšorku dodot Vettelam.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:05, pirms 6 gadiem
Kopumā pārsteidza, ka tik maz apdzīšanas mēģinājumu starta-finiša taisnes galā, kas līdz šim AUS bija galvenā vieta, kur apdzīt.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:06, pirms 6 gadiem
kur vēl neinteresantāku sezonas sākumu ?!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:06, pirms 6 gadiem
archdevil rakstīja: Ferrari ir lohatroni - ne tikai Lekleram aizliedza apdzit un Feteļš tika pasargats no kauna.
Ne velti jau iepriekš tika teikts ka Leklers var but atraks neka Feteļš, un tur nebija tehniskas prblemas, bija nepareiza pitstopu taktika, riepas dila nepareizi gan Hamiltonam, gan Ferrari.
Ferrari ir jaatgadina RedBull, kad Rikardo sasniedza vairak neka Feteļš, lai nenorok sezonu, jo varbut tie 2 punkti Lekleram beigas bus par maz
Narkomān, pārāk ātra riepu dilšana nav tehniska problēma?

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:08, pirms 6 gadiem
6 piloti vienā aplī? spēku samēri tiešām ir izlīdzinājušies

  -3 [+] [-]

, 2019-03-17 09:08, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Kopumā pārsteidza, ka tik maz apdzīšanas mēģinājumu starta-finiša taisnes galā, kas līdz šim AUS bija galvenā vieta, kur apdzīt.
Pārāk platas formulas.
Aizdomas, ka vecajās trasēs apdzīšanas šosezon mēs maz redzēsim. Monako vispār tādu mēģinājumu pat nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Narkomān, pārāk ātra riepu dilšana nav tehniska problēma?
Nē, riepu dilšana parasti ir pitu stratēģijas vai braukšanas stila problēma, ja komandas biedrs nesaskaras ar tieši to pašu. Respektīvi, ja riepas nedilst mašīnas konstrukcijas īpatnību dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-17 09:09, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Narkomān, pārāk ātra riepu dilšana nav tehniska problēma?
Nu protams, ka nav ja runā par čali kuram ir tāda pati formula iaz muguras. Ferrari vispār stratēģija izgāzta. Ja Leklēram bija jāpaliek aiz Vettela, tad kapēc nievilka pitos un uz svaigām riepām neņēma ātrāko apli.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:09, pirms 6 gadiem
Vai pamanījāt, cik apkaunojoši lēns ir polis? Lieku 20 eiro, ka Williams viņu atlaidīs vēl sezonas gaitā

  +2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:11, pirms 6 gadiem
Kokapstrādes meistars Otomārs rakstīja: Vai pamanījāt, cik apkaunojoši lēns ir polis? Lieku 20 eiro, ka Williams viņu atlaidīs vēl sezonas gaitā
Vai pamanīji, ka williams formula ir 3 sekundes lēnāka jau kopš testiem?

  -2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:12, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Nē, riepu dilšana parasti ir pitu stratēģijas vai braukšanas stila problēma, ja komandas biedrs nesaskaras ar tieši to pašu. Respektīvi, ja riepas nedilst mašīnas konstrukcijas īpatnību dēļ.
To katrs var saukt kā vēlas, bet riepu dilšana ir tieši tāda paša tehniska problēma, kā jebkura cita, kurās pārāk ātri nolietojas kāda detaļa.
Protams, pamainot riepu maiņas stratēģiju par paildzināt, vai samazināt, riepas nodilšanas ilgumu, tomēr tas nemazina faktu, ka ir problēmas ar piekari.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:13, pirms 6 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Es ceru, ka shaada nebuus visa sezona. apdziit praktiski neiespeejami, ar visu mega jauno DRS sisteemu... vieniigaa intriga ir kursh dabuus bonus punktu. Pag sezonai bija daudz interesantaaks saakums.... Forza Ferrari!
Tā ir Austrālija. Kā komentētāji teica - Monako pakaļdarinājums. Nāks Ķīna, Bahreina... tur arī redzēs DRS uzlabojumus.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:15, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: 6 piloti vienā aplī? spēku samēri tiešām ir izlīdzinājušies
Kas tev nepatīk? Mid-field battle nepatika? Ir tieši kā pirms sezonas prognozēja, ka, jā, būs top3 komandas un būs pēc tam viena liela masa. Un tas arī šodien notika.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:15, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tā ir Austrālija. Kā komentētāji teica - Monako pakaļdarinājums. Nāks Ķīna, Bahreina... tur arī redzēs DRS uzlabojumus.
uu, nice, ir jāgaida atsevišķi posmi, lai redzētu patiesos uzlabojumus. Kas vēl jauns šajā sezonā?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:16, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tev nepatīk? Mid-field battle nepatika? Ir tieši kā pirms sezonas prognozēja, ka, jā, būs top3 komandas un būs pēc tam viena liela masa. Un tas arī šodien notika.
mani vienmēr ir aizrāvusi spraiga cīņa par 8 vietu

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārāk platas formulas.
Aizdomas, ka vecajās trasēs apdzīšanas šosezon mēs maz redzēsim. Monako vispār tādu mēģinājumu pat nebūs.
Pag. gad esot bijušas 4 apdzīšanas pa visu gonku AUS. Neliekas, ka šodien bija vairāk?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To katrs var saukt kā vēlas, bet riepu dilšana ir tieši tāda paša tehniska problēma, kā jebkura cita, kurās pārāk ātri nolietojas kāda detaļa.
Protams, pamainot riepu maiņas stratēģiju par paildzināt, vai samazināt, riepas nodilšanas ilgumu, tomēr tas nemazina faktu, ka ir problēmas ar piekari.
ja Leklerkam būtu identiska problēma, tad varētu tā teikt.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:16, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tā ir Austrālija. Kā komentētāji teica - Monako pakaļdarinājums. Nāks Ķīna, Bahreina... tur arī redzēs DRS uzlabojumus.
Cerams!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:18, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Nu protams, ka nav ja runā par čali kuram ir tāda pati formula iaz muguras. Ferrari vispār stratēģija izgāzta. Ja Leklēram bija jāpaliek aiz Vettela, tad kapēc nievilka pitos un uz svaigām riepām neņēma ātrāko apli.
Vispār jau katram pilotam ir savs individuālais formulas regulējums katrai konkrētai trasei. Un tas parasti arī nosaka riepu nodilšanas ātrumu.
Kā jau rakstīju, ka visa Ferārī stratēģija aizgāja pa pieskari ar Seba tehnisko problēmu sākšanās brīdi. Līdz tam viss +/- gāja gludi. Ja skatāmies, ka Ferārī šai posmā cīnījās tikai par vietu uz pjedestāla, un nevis uzvaru.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:20, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pag. gad esot bijušas 4 apdzīšanas pa visu gonku AUS. Neliekas, ka šodien bija vairāk?
Par to jau ir tas stāsts, ka jau pirms 2018 gada sezonas piloti sūdzējās par pārāk platām formulām, kuras liedz daudzus apdzīšanas manevrus.
Šī sezona tam visam ir tikai turpinājums.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:20, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: uu, nice, ir jāgaida atsevišķi posmi, lai redzētu patiesos uzlabojumus. Kas vēl jauns šajā sezonā?
Kādi atsevišķi posmi? Tie ir divi nākošie. Un komandas var pielabot savas ķibeles līdz tam laikam, kas pirmsezonā "aizmirsušās".

Visi zin, ka AUS ir ielu trase bez īpašām apdzīšanas iespējām. Toties Bahreinā un Ķīnā būs taisnes, kur ar DRS vienkārši aizlidosi garām priekšējam (kas man baigi nepatīk, ka vnk taisnē apdzen).

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:21, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: mani vienmēr ir aizrāvusi spraiga cīņa par 8 vietu
Un ko.... tu cerēji redzēt cīņu par pirmo vietu? Tāda nebūs šogad.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:21, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: ja Leklerkam būtu identiska problēma, tad varētu tā teikt.
Kurš Tev teica, ka Šarlam bija tieši tāds pats formulas regulējums kā Sebam?

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Narkomān, pārāk ātra riepu dilšana nav tehniska problēma?
Esi dzirdējis par tādu lietu, kā stūrmaņa braukšanas stils?

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:22, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Vai pamanīji, ka williams formula ir 3 sekundes lēnāka jau kopš testiem?
Vai pamanīji, ka viņš par apli atpalika no Rasela, kuram tāds pats lūznis?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:23, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kādi atsevišķi posmi? Tie ir divi nākošie. Un komandas var pielabot savas ķibeles līdz tam laikam, kas pirmsezonā "aizmirsušās".

Visi zin, ka AUS ir ielu trase bez īpašām apdzīšanas iespējām. Toties Bahreinā un Ķīnā būs taisnes, kur ar DRS vienkārši aizlidosi garām priekšējam (kas man baigi nepatīk, ka vnk taisnē apdzen).
Īstā sezona sākas Barselonā, līdz kurai komandas sakrāj visu nepieciešamo info, un tad veic masu uzlabojumus.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:24, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Narkomān, pārāk ātra riepu dilšana nav tehniska problēma?
Nezinu. Mani tas pagaidām nep..,jo gulu

  +2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:24, pirms 6 gadiem
Kokapstrādes meistars Otomārs rakstīja: Vai pamanīji, ka viņš par apli atpalika no Rasela, kuram tāds pats lūznis?
Vispār jau Kubica startā piedzīvoja nelielu avāriju No tā arī veidojas viss pārējais.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:24, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to jau ir tas stāsts, ka jau pirms 2018 gada sezonas piloti sūdzējās par pārāk platām formulām, kuras liedz daudzus apdzīšanas manevrus.
Šī sezona tam visam ir tikai turpinājums.
Pirmo reizi dzirdu, ka kāds kaut ko ir teicis par platumu.

Davai linku studijā.

Nav tak formulas platākas par riepām. Ko tad darīt? Taisīt 50 cm antispārnus?

  +3 [+] [-]

, 2019-03-17 09:25, pirms 6 gadiem
Kokapstrādes meistars Otomārs rakstīja: Vai pamanīji, ka viņš par apli atpalika no Rasela, kuram tāds pats lūznis?
Vai pamanīji, ka Kubica pēc pirmā apļa iebrauca pitos?

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:26, pirms 6 gadiem
Kokapstrādes meistars Otomārs rakstīja: Vai pamanīji, ka viņš par apli atpalika no Rasela, kuram tāds pats lūznis?
Galīgi nav rādītājs. Kubicu iesauca pitos jau sākumā, bija atšķirīga stratēģija. Williams galvenais bija vākt datus un dabūt mašīnas līdz finišam.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:26, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nezinu. Mani tas pagaidām nep..,jo gulu
Pa miegam raksti, smerdeli?

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:27, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Galīgi nav rādītājs. Kubicu iesauca pitos jau sākumā, bija atšķirīga stratēģija. Williams galvenais bija vākt datus un dabūt mašīnas līdz finišam.
Interesants veids kā tērēt naudu

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš Tev teica, ka Šarlam bija tieši tāds pats formulas regulējums kā Sebam?
Tad tā ir setapu vaina. Kas NAV tehniska problēma, jo tāpat riepas nav paredzētas visas sacīkstes garumam, ir domātas lai diltu atšķirīgos ātrumos.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:28, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pa miegam raksti, smerdeli?
Nevaidi, atlieka

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:29, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Interesants veids kā tērēt naudu
Kā to saprast? Viņi kaut ko ietaupītu, ja liktu mašīnām nepabeigt saceni? Skaidrs, ka komandām vajag sacīkšu datus, lai varētu veikt uzlabojumus. jeb Tu domā, ka ja neesi punktos, tad nav jāpiedalās?

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:30, pirms 6 gadiem
Valmiera Glass arī varēja izveidot savas divas formulas un piedalīties F1.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:31, pirms 6 gadiem
Kurš izdomāja, ka fetelam bijušas tehniskas problēmas? nekas nesaplīsa

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:31, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pirmo reizi dzirdu, ka kāds kaut ko ir teicis par platumu.

Davai linku studijā.

Nav tak formulas platākas par riepām. Ko tad darīt? Taisīt 50 cm antispārnus?
Sajaucu gadus, jo par to platumu stāsts sākās jau 2016 gadā, bet tas nemazina faktu, ka formulu platums joprojām ietekmē apdzīšanas manevru strauju kritumu,

Aizvadītajā sezonā "Formulā 1" dramatiski...

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:34, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sajaucu gadus, jo par to platumu stāsts sākās jau 2016 gadā, bet tas nemazina faktu, ka formulu platums joprojām ietekmē apdzīšanas manevru strauju kritumu,

http://sportacentrs.com/motoru_sports/f1/06122017-aizvaditaja_sezona_formula_1_dramatiski_k
Bet tai pašā 2016.gada sezonā visi tāpat gaudoja, ka garlaicīgi, neinteresanti utt. Respektīvi cilvēki kunkst gadu no gada, bet skatās - laikam kkādi mazohisti.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:34, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Kā to saprast? Viņi kaut ko ietaupītu, ja liktu mašīnām nepabeigt saceni? Skaidrs, ka komandām vajag sacīkšu datus, lai varētu veikt uzlabojumus. jeb Tu domā, ka ja neesi punktos, tad nav jāpiedalās?
Labi,labi pilnibā tev piekrītu. No vairāk komanda (līdz 15) Jo labāk. Cerams uz sezonas otru pusi būs ari kāds punkts. Kā nekā Williams- komanda ar vēsturi in tituliem

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sajaucu gadus, jo par to platumu stāsts sākās jau 2016 gadā, bet tas nemazina faktu, ka formulu platums joprojām ietekmē apdzīšanas manevru strauju kritumu,

http://sportacentrs.com/motoru_sports/f1/06122017-aizvaditaja_sezona_formula_1_dramatiski_k
Da pilnīgi nekāds sakars ar platumu. Tajā gadā bija problēmas, ka nevarēja noturēties otra tuvumā ilgi.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-17 09:37, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Da pilnīgi nekāds sakars ar platumu. Tajā gadā bija problēmas, ka nevarēja noturēties otra tuvumā ilgi.
Smirdēja kā tu?

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:38, pirms 6 gadiem
Soms uzvarējis. Viņiem visi labākie hokejā, F1.

  -3 [+] [-]

, 2019-03-17 09:39, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Smirdēja kā tu?
Nop. Kā tu, smerdeli.

  -3 [+] [-]

, 2019-03-17 09:40, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nop. Kā tu, smerdeli.
Nop. Kā tu, smerdeli.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:41, pirms 6 gadiem
RHS rakstīja: Kurš izdomāja, ka fetelam bijušas tehniskas problēmas? nekas nesaplīsa
Itāļi nāk pretī vienkāršajiem cilvēkiem. Tagad brauc ar Alfa Romeo ar F1. Ferrari nevar visi atļauties.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:46, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Tad tā ir setapu vaina. Kas NAV tehniska problēma, jo tāpat riepas nav paredzētas visas sacīkstes garumam, ir domātas lai diltu atšķirīgos ātrumos.
Pamēģināšu Tev mazliet savādāk paskaidrot, kā es to saprotu.
Ja Tev mašīnai ir nepareizi noregulēts savērsums, tad agrāk vai vēlāk tā rezultātā tavam autiņam būs noēstas riepas. Iespējams, ka Tavs autiņš būs pa kādām sekundēm ātrāk skrējis ar to nepareizo savērsumu, bet riepu mūžu Tu būsi krietni saīsinājis. F1 notiek cīņa par sekunžu simtdaļām, un ar vienām riepām jānobrauc puse, vai 1/3 gonkas, un šīs regulējums var iziet cauri. katrs F1 pilots izvēloties savus regulējumus uz ātruma rēķina, var pagarināt vai saīsināt riepu mūžu.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:46, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Bet tai pašā 2016.gada sezonā visi tāpat gaudoja, ka garlaicīgi, neinteresanti utt. Respektīvi cilvēki kunkst gadu no gada, bet skatās - laikam kkādi mazohisti.

Apmēram tā.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:48, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Da pilnīgi nekāds sakars ar platumu. Tajā gadā bija problēmas, ka nevarēja noturēties otra tuvumā ilgi.

Es Tev ielieku veselu rakstu, ka Pirelli veikuši pētījumu, un ko secinājuši, bet Tu joprojām strīdies.

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:50, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Bet tai pašā 2016.gada sezonā visi tāpat gaudoja, ka garlaicīgi, neinteresanti utt. Respektīvi cilvēki kunkst gadu no gada, bet skatās - laikam kkādi mazohisti.
Vienīgais iemesls pagaidām ir skatīties f1 ir tas kā Hamilton's pazemo vācu pirksteli

  -1 [+] [-]

, 2019-03-17 09:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Es Tev ielieku veselu rakstu, ka Pirelli veikuši pētījumu, un ko secinājuši, bet Tu joprojām strīdies.
Tur vienu reizi minēts vārds "platums".

     [+] [-]

, 2019-03-17 09:58, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tur vienu reizi minēts vārds "platums".
Signālvārds raksta ievadā.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 10:05, pirms 6 gadiem
Prieks par Batasu,amazing,Hamis tiešām bija nekāds,bet par Ferrari piekrītu,Leklers bija atrāks,bet no otras puses tas neko nemaina,jo tāpat līdz Red Bull bija tālu...Bet kopumā bija labi 👍

  +1 [+] [-]

, 2019-03-17 10:22, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka rūpnīcas slinkojušas, jo tikai 3 izstājušās. Ja jau tik stabilas mašīnas - tas nozīmē, ka brauc ar vecajām mašīnām. Parasti ir tā ka pirmajā posmā 50% knapi tiek līdz finišam... Fui F1

  -1 [+] [-]

, 2019-03-17 10:52, pirms 6 gadiem
Bāc, kā jau apnikusi šitā meršu dominance, jau kuro gadu.... kad beidzot kautkas mainīsies😢😡

     [+] [-]

, 2019-03-17 10:54, pirms 6 gadiem
Kad aizies Raikonens, varēs aizmirst par f1

     [+] [-]

, 2019-03-17 11:27, pirms 6 gadiem
Nu skaidrs, šo sezonu arī var neskatīties Ja nu vienīgi Verstapens paliks stabīlāks braucējs un taisīs brīnumus ar sliktāku formulu

     [+] [-]

, 2019-03-17 12:01, pirms 6 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=fTo...

Kā mums te sanāk "reikenen", es tiešām nesaprotu.

     [+] [-]

, 2019-03-17 12:14, pirms 6 gadiem
Agri, varētu tabulu pievienot ar braucēju top un punktiem un konstruktora kausa tabulu arī. Paldies.

     [+] [-]

, 2019-03-17 15:09, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=fTo...

Kā mums te sanāk "reikenen", es tiešām nesaprotu.
Agrim patīk pēc muļķa izskatīties Pats jau domā, ka baigi gudrais

     [+] [-]

, 2019-03-17 22:37, pirms 6 gadiem
Liels prieks par Valteri uzvaru! Pierādīja, ka pagājušajā gadā piedzīvotās neveiksmes ir aizmirstas, un viņš joprojām ir viens no labākajiem pilotiem!
Par pašu sacīksti, diemžēl, varu spriest tikai no aprakstiem, jo kārtīgas televīzijas Latvijā nav... Šoreiz gan sacīkste tādā laikā, ka ne tik ilgi nosēdēt, ne tik agri celties, tā kā mazāka škrobe, bet labprāt ierakstu noskatītos, ja tāds būtu, par spīti ne visai glaimojošām atsauksmēm par sacīkstes garlaicību un mazo apdzīšanu skaitu. Pagājušajā gadā, lai arī nebija LIVE (izņemot RTL), bija Best4Sport apskati ar komentāriem latviski, bet šogad, izskatās, ka pat to nebūs... Uzsēdināt uz mieta tos ībļus, kas F1 Latvijai nozaga!!!
P.S. Šur tur medijos komentāru formā esmu manījis atsevišķu fanu neapmierinātību ar esošo nenormālo situāciju F1 translāciju jomā, taču visas lielās zivis klusē un ne ar pušplēstu vārdu nepiemin, kāpēc tā ir izveidojusies, un ko darīt vietējiem F1 faniem, kas nestrīmo netā kā jaunuļi, kuri ne par ko tāpat nemaksā un inglišu mācās kopš bērnudārza.
Tādēļ faniem vajadzētu kaut kā apvienoties, lai mūs sadzird un ar mums arī rēķinās. Ja man būtu savs medijs, būtu to izdarījis jau pirms gada. Taču esmu spiests runāt caur citiem.
Varbūt SC vai kāds cits sporta medijs (piemēram, Sporta studija) varētu kārtīgi painteresēties un paņemt pie dziesmas attiecīgo mediju atbildīgās amatpersonas, lai vismaz izskaidro esošo situāciju, un tad, kā minimums, visiem būtu skaidrs, kas pie kā vainīgs. Un tad, nešaubos, beidzot saceltos pienācīgs hajs informatīvajā telpā, un esmu pārliecināts, ka vainīgie otrreiz ko tādu negribētu piedzīvot.

     [+] [-]

, 2019-03-18 00:34, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamēģināšu Tev mazliet savādāk paskaidrot, kā es to saprotu.
Ja Tev mašīnai ir nepareizi noregulēts savērsums, tad agrāk vai vēlāk tā rezultātā tavam autiņam būs noēstas riepas. Iespējams, ka Tavs autiņš būs pa kādām sekundēm ātrāk skrējis ar to nepareizo savērsumu, bet riepu mūžu Tu būsi krietni saīsinājis. F1 notiek cīņa par sekunžu simtdaļām, un ar vienām riepām jānobrauc puse, vai 1/3 gonkas, un šīs regulējums var iziet cauri. katrs F1 pilots izvēloties savus regulējumus uz ātruma rēķina, var pagarināt vai saīsināt riepu mūžu.
Ko tu izdomā brīnumus? Ja būtu tehniskas problēmas, tad Fettels to teiktu intervijā. Ja pilots izvēlās (ne jau viņš viens izvēlās) nepareizus regulējumus, tad pilots arī pats ir vainīgs, un tātad vienalga Leklers sanāk ir labāks, gudrāks un ātrāks par Fettelu. Ja tas notika sacīkstes laikā, tad bija jābūt kādam negadījumam - izbrauca no trases, saskrējās, nolauza antispārnu... Šādos gadījumos tiešām var mainīties mašīnas balansējums, kas var ietekmēt riepu nodilumu. Bet vienīgais no Ferrari, kas izbrauca no trases bija tieši Leklerks. Ja Fettels baigi sūdzētos par strauju riepu nodilumu, tad to gan jau mēs dzirdētu no radio sarunām. Tā kā nekas no iepriekš minētā nebija, tad nevar uzskatīt, ka Fettelam bija tehniskas problēmas! Beidz izdomāt pasaciņas! Tad jau var teikt, ka Leklerkam bija tehniskas problēmas sacīkstes sākumā!