Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Verstapens triumfē Meksikas GP, Hamiltons sīvā cīņā paliek otrais

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Verstapens triumfē Meksikas GP, Hamiltons sīvā cīņā paliek otrais
Makss Verstapens. Foto: Reuters/Scanpix

Šodien Meksikas GP par uzvarētāju kronēja ''Red Bull'' un čempionāta kopvērtējuma līderi Maksu Verstapenu, kurš aiz sevis atstāja sīvāko sāncensi par šīs sezonas čempiona godu Lūisu Hamiltonu no ''Mercedes'' un savu komandas biedru Serhio Peresu.

F1 Meksikā atgriezās pēc divu gadu pārtraukuma un no pirmajām divām starta vietām to sāka ''Mercedes'' piloti Valteri Botass un Lūiss Hamiltons. Jau pirmajos līkumos Botass satriecās ar ''McLaren'' pilotu Danielu Rikjardo, kā rezultātā trasē parādījās drošības mašīna. Tāpat no sacīkstēm jau pēc pirmajiem līkumiem izstājās Miks Šūmahers un Juki Cunoda.

Jau no starta pirmo vietu ieņēma čempionāta kopvērtējuma līderis Makss Verstapens, bet Lūiss Hamiltons un Serhio Peress bija attiecīgi otrais un trešais. Tieši šādā kārtībā sportisti finišēja finišā. Kamēr Hamiltons radio komandai atklāja, ka ''Red Bull'' braucēji ir ātrāki par viņu, tikmēr Botass turpināja trasē cīnīties ar Danielu Rikjardo. Somu var uzskatīt par šī posma neveiksminieku, jo vēlāk viņam bija ilgs pitstops, kā rezultātā Botass tika atmests aiz pirmā desmitnieka un sacensības soms noslēdza tikai 15. vietā.

Verstapens droši aizvadīja sacīksti līdz uzvarai, kamēr Hamiltonam pēdējos 10 apļos nācās krietni pacīnīties ar Peresu, lai nosargātu otro vietu. Pēdējā aplī Peress centās britu apdzīt, taču nesekmīgi, sportistiem finišējot kā bija sākuši posmu pēc starta.

Pirmajā sešiniekā iekļuva arī Pjērs Gaslī no ''AlphaTauri'' komandas un abi ''Ferrari'' piloti Šarls Leklērs un Karloss Sainss. Pirmo desmitnieku noslēdza ''McLaren'' pilots Lendo Noriss.

Čempionāta kopvērtējumā Hamiltons no līdera Verstapena tagad atpaliek par 19 punktiem (293.5 pret 312.5). Jau pēc nedēļas čempionāts turpināsies ar posmu Brazīlijā.

  -4 [+] [-]

, 2021-11-07 22:51, pirms 3 gadiem
Vienmēr esmu teicis, ka ja kādam šķiet Hamiltona dominance apnicīga - pagaidiet, kad sāksies Verstappena ēra. Ēra principā ir sākusies. Maksis objektīvi ir šogad ātrāks un pelnīti kļūs par čempionu. Domājams, ka veterāns Luiss turpmākajos gados vairs nespēs spēkoties pret gados jauno Maksi.
Vai F1 šobrīd vēl kāds, kurš spēj braukt Verstappena un Hamiltona līmenī? Nē, nav. Pēc Hamiltona aiziešanas pensijā, holandietim nebūs neviena konkurenta.
Verstappens pārsitīs visus rekordus.

  +5 [+] [-]

, 2021-11-07 22:55, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka ja kādam šķiet Hamiltona dominance apnicīga - pagaidiet, kad sāksies Verstappena ēra. Ēra principā ir sākusies. Maksis objektīvi ir šogad ātrāks un pelnīti kļūs par čempionu. Domājams, ka veterāns Luiss turpmākajos gados vairs nespēs spēkoties pret gados jauno Maksi.
Vai F1 šobrīd vēl kāds, kurš spēj braukt Verstappena un Hamiltona līmenī? Nē, nav. Pēc Hamiltona aiziešanas pensijā, holandietim nebūs neviena konkurenta.
Verstappens pārsitīs visus rekordus.
Ja Ferrari uztaisīs formulu, kas var konkurēt par tituliem, domāju Leklērs varētu būt nopietns konkurents, tāpat kādi no jaunajiem, ja turpinās progresēt (Noriss, Rasels). Bet jā, šobrīd Verstapens un Hamiltons ir citā līmenī.

  +3 [+] [-]

, 2021-11-07 23:02, pirms 3 gadiem
EriksVil rakstīja: Ja Ferrari uztaisīs formulu, kas var konkurēt par tituliem, domāju Leklērs varētu būt nopietns konkurents, tāpat kādi no jaunajiem, ja turpinās progresēt (Noriss, Rasels). Bet jā, šobrīd Verstapens un Hamiltons ir citā līmenī.
Leklērs nav Verstapena līmenī. Šarlam ļoti grūti iet ar sava komandas biedra Sainca pievarēšanu.
Noriss un Rassels? Varbūt. Bet šobrīd nav taustāmu pierādījumu tam, ka šie džeki šajā līmenī varētu izturēt divkauju 20+ sacīkšu garā sezonā. Viena lieta ir laiku pa laikam izšaut, cita lieta ir konstanti vienmēr, visās sacīkstēs izspiest maksimumu. Nedomāju, ka tie divi džeki tam ir gatavi.
Objektīvi šobrīd F1 ir divu izcilu pilotu šovs, no kuriem viens ir karjeras norietā, savukārt otrs augšupejā.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-07 23:09, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka ja kādam šķiet Hamiltona dominance apnicīga - pagaidiet, kad sāksies Verstappena ēra. Ēra principā ir sākusies. Maksis objektīvi ir šogad ātrāks un pelnīti kļūs par čempionu. Domājams, ka veterāns Luiss turpmākajos gados vairs nespēs spēkoties pret gados jauno Maksi.
Vai F1 šobrīd vēl kāds, kurš spēj braukt Verstappena un Hamiltona līmenī? Nē, nav. Pēc Hamiltona aiziešanas pensijā, holandietim nebūs neviena konkurenta.
Verstappens pārsitīs visus rekordus.
Potenciāls tādam scenārijam nenoliedzami ir, bet daudz kas atkarīgs kādā bilīdā trāpīsies. Tas pats hamis izcīnīja titulu un tad 5 tukšie gadi...un ne jau tāpēc, ka viņš būtu švakāks palicis. Bet nu jā, ļoti iespējams, ka būs arī priekšā red bull ēra - meršiem tač kkad jānolažo arī ir. Par ferrari uz nākošo gadu lielas cerības nelieku - gan jau nomudīsies kā parasti. Cerams maki varētu izšaut. Alpine - arī neticās. Nu pārējiem liekas toč nav pa spēkam čempionu bolīdu uztaisīt.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-07 23:09, pirms 3 gadiem
Principā līdz ar Botasa aiziešanu (un atbrīvošanos no važām) Hamim atlikušajos posmos ir vēl viens traucēklis, kurš var paņemt šo to nost, patraucēt. Plus Peress saņēmies. Tomēr, kamēr tituls nav Maksim kabatā, MB var viskautko izspēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-07 23:12, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Leklērs nav Verstapena līmenī. Šarlam ļoti grūti iet ar sava komandas biedra Sainca pievarēšanu.
Noriss un Rassels? Varbūt. Bet šobrīd nav taustāmu pierādījumu tam, ka šie džeki šajā līmenī varētu izturēt divkauju 20+ sacīkšu garā sezonā. Viena lieta ir laiku pa laikam izšaut, cita lieta ir konstanti vienmēr, visās sacīkstēs izspiest maksimumu. Nedomāju, ka tie divi džeki tam ir gatavi.
Objektīvi šobrīd F1 ir divu izcilu pilotu šovs, no kuriem viens ir karjeras norietā, savukārt otrs augšupejā.
Nu jā, maksim jau plusā pret visiem pārējiem jaunajiem būs pieredze. Un mevis pieredze tur kkādā williams pa astes galu velkoties, bet 6 gadi cīnoties priekšgalā ar labākajiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-07 23:30, pirms 3 gadiem
Apsveicu RB un Verstapena fanus ar uzvaru un būšu dikti pārsteigs, ja RB un Verstapens nepaņems abus titulus šogad.
Neredzu iespējas, ko Mercedess varētu likt pretī RB. Viņi visu sezenu ir bijuši lenēki. Ja paskatās ar kritisku aci, viņi pat Ferarri, McLaren nevar apdzīt. Ja Verstapens būtu nonācis Botasa vietā, domāju jau pēc 10 apļiem viņš būtu jau atpakaļ desmitniekā, bet te Botass tolkam nevar nevienu apdzīt.

  +3 [+] [-]

, 2021-11-07 23:32, pirms 3 gadiem
Hamiltons sīvā cīņa saglabā 2.vietu būtu pareizāk virsrakstā. Citādāk pēc virsraksta nākas domāt, ka HAM ar VER sīvi cīnījās

  +5 [+] [-]

, 2021-11-07 23:35, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu jā, maksim jau plusā pret visiem pārējiem jaunajiem būs pieredze. Un mevis pieredze tur kkādā williams pa astes galu velkoties, bet 6 gadi cīnoties priekšgalā ar labākajiem.
Tieši tā. Vairumam šķiet, ka uzvarēt F1 čempionātā ir bērnu spēlīte. Tiec pie ātrākās mašīnas, spied pedāli, griez stūri pa labi, griez stūri pa kreisi un viss notiks.
Tas ir super smags pārbaudījums 20 posmu garumā, kur pieredzei, mentālajai noturībai un spējai vadīt savu komandu (jā, piloti lielā mērā vada savas komandas emocionālo pusi), ir mega liela nozīme. Maksis jau astoņus gadus ir F1, no tiem sešus ir cīņā par uzvarām. Lai cik tas neticami neizklausītos, viņš drīz peletona priekšgalā paliks tāds vienīgais. Verstapens no top pilotiem būs ar atrāvienu pieredzes bagātākais džeks. Lielākajai daļai viņa izaicinātāju nav pat idejas, ko nozīmē uzvarēt F1 sacīksti, kur nu vēl ko nozīmē būt maratonā, ko sauc par cīņu par čempiona titulu.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-07 23:49, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka ja kādam šķiet Hamiltona dominance apnicīga - pagaidiet, kad sāksies Verstappena ēra. Ēra principā ir sākusies. Maksis objektīvi ir šogad ātrāks un pelnīti kļūs par čempionu. Domājams, ka veterāns Luiss turpmākajos gados vairs nespēs spēkoties pret gados jauno Maksi.
Vai F1 šobrīd vēl kāds, kurš spēj braukt Verstappena un Hamiltona līmenī? Nē, nav. Pēc Hamiltona aiziešanas pensijā, holandietim nebūs neviena konkurenta.
Verstappens pārsitīs visus rekordus.
Mīli gan tu pārspīlēt. Noris, Leklres, Rasells tie ir viena līmeņa ja ne pat labāki nekā Verstapens. Pie tam neba nu Verstapena talants ir tik kruts, tas ir mazāks kā Hamiltonam. + neaizmirsīsim kā FIA sedza Maksi karjeras sākumā kur katru otro psomu pirmos 3 gadus varē'ja droši dot DQ, nu dikti izlolots puišelis nebienam iepriekšminētajam tādu priekšrocību nebija.
Tas pats Rikjardo mauca tāpat kā Versis, tikai neaizmirsti ka RBR spēlē tikai uz vienu braucēju.

Arī dominance, kāda dominance, palielam iespējams titulu Verstapenam uzdāvina paši Mersedes nevis super Verstapena talants. Iepriekšējo un šo sezonu Merši bija lēnāki, šodien pusekundi ātrāks aplī bija Verstapena mašīna. Meršu lēmums pārāk neattīstīt formulu saistīts ar to, ka domāja kā iepriekšējā sezonā taktiski apspēlēs buļūs taču buļļi ļoti iesprings šīs sezonas un katru KATRU posmu atjauno formulu.

Iespējams Meršu superplāns nostrādās un visi liktie spēki tiešām nostrādās uz nākošo sezonu, ja nē, tad paši nožēlos šo sezonu ja vien neotiks brīnums un tomēr neuzvarēs.

Un pats jautrākais - Hamiltona heiteri kkā nečīkst ka RedBULL ir krietni ātrāka formula un aptuveni 15-22zs motoram vairāk

  -1 [+] [-]

, 2021-11-07 23:53, pirms 3 gadiem
role rakstīja: Apsveicu RB un Verstapena fanus ar uzvaru un būšu dikti pārsteigs, ja RB un Verstapens nepaņems abus titulus šogad.
Neredzu iespējas, ko Mercedess varētu likt pretī RB. Viņi visu sezenu ir bijuši lenēki. Ja paskatās ar kritisku aci, viņi pat Ferarri, McLaren nevar apdzīt. Ja Verstapens būtu nonācis Botasa vietā, domāju jau pēc 10 apļiem viņš būtu jau atpakaļ desmitniekā, bet te Botass tolkam nevar nevienu apdzīt.
Nu pirmkārt Botasam pēc sitiena bija bojāta piekare un grīda, kur zaudēja daudz piespiedējspēka punktus. Otrkārt RedBull ir krietni ātrāka mašīna.

Tas ko šodien var totāli pārmest Botasam ir starts - viņš elementāri varēja noturet Verstapenu un nosegt malu laicīgi, pie kam Hamiltons viņam tajā piepalīdzēja. Visticamāk sacīksti tāpat uzvarētu Buļļi, mašīna krietni ātrāka, taču vismaz mazliek skatāmak būtu.

Neskaitot uz Silverstonas posmu sagatavotos atjaunojumus kopumā merši savu šasiju un aero paku ir atjaunojuši minimāli, vai nu paļāvās, ka izbrauks kā iepriekšējā gadā uz minimālām kļūdām, viltīgām stratēģijām vai varbūt to ka buļļi nevedīs atjaunojumus uz katru posmu, taču šī stratēģija nav nostrādājusi.

Un ja arī buļļi paņems titulus, tad tas vairāk būs Meršu zaudēts nekā buļļu izcīnīts. Sava veida samaksa par augstprātību

  -1 [+] [-]

, 2021-11-07 23:58, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Mīli gan tu pārspīlēt. Noris, Leklres, Rasells tie ir viena līmeņa ja ne pat labāki nekā Verstapens. Pie tam neba nu Verstapena talants ir tik kruts, tas ir mazāks kā Hamiltonam. + neaizmirsīsim kā FIA sedza Maksi karjeras sākumā kur katru otro psomu pirmos 3 gadus varē'ja droši dot DQ, nu dikti izlolots puišelis nebienam iepriekšminētajam tādu priekšrocību nebija.
Tas pats Rikjardo mauca tāpat kā Versis, tikai neaizmirsti ka RBR spēlē tikai uz vienu braucēju.

Arī dominance, kāda dominance, palielam iespējams titulu Verstapenam uzdāvina paši Mersedes nevis super Verstapena talants. Iepriekšējo un šo sezonu Merši bija lēnāki, šodien pusekundi ātrāks aplī bija Verstapena mašīna. Meršu lēmums pārāk neattīstīt formulu saistīts ar to, ka domāja kā iepriekšējā sezonā taktiski apspēlēs buļūs taču buļļi ļoti iesprings šīs sezonas un katru KATRU posmu atjauno formulu.

Iespējams Meršu superplāns nostrādās un visi liktie spēki tiešām nostrādās uz nākošo sezonu, ja nē, tad paši nožēlos šo sezonu ja vien neotiks brīnums un tomēr neuzvarēs.

Un pats jautrākais - Hamiltona heiteri kkā nečīkst ka RedBULL ir krietni ātrāka formula un aptuveni 15-22zs motoram vairāk
Mīli gan Tu pārspīlēt.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-07 23:58, pirms 3 gadiem
Paga, paga, 9 uzvaras merši uzdāvinājuši Maksim?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 00:01, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Mīli gan Tu pārspīlēt.
Konkrētus faktus nosauc, kur pārspīlēts?

     [+] [-]

, 2021-11-08 00:11, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Mīli gan tu pārspīlēt. Noris, Leklres, Rasells tie ir viena līmeņa ja ne pat labāki nekā Verstapens. Pie tam neba nu Verstapena talants ir tik kruts, tas ir mazāks kā Hamiltonam. + neaizmirsīsim kā FIA sedza Maksi karjeras sākumā kur katru otro psomu pirmos 3 gadus varē'ja droši dot DQ, nu dikti izlolots puišelis nebienam iepriekšminētajam tādu priekšrocību nebija.
Tas pats Rikjardo mauca tāpat kā Versis, tikai neaizmirsti ka RBR spēlē tikai uz vienu braucēju.

Arī dominance, kāda dominance, palielam iespējams titulu Verstapenam uzdāvina paši Mersedes nevis super Verstapena talants. Iepriekšējo un šo sezonu Merši bija lēnāki, šodien pusekundi ātrāks aplī bija Verstapena mašīna. Meršu lēmums pārāk neattīstīt formulu saistīts ar to, ka domāja kā iepriekšējā sezonā taktiski apspēlēs buļūs taču buļļi ļoti iesprings šīs sezonas un katru KATRU posmu atjauno formulu.

Iespējams Meršu superplāns nostrādās un visi liktie spēki tiešām nostrādās uz nākošo sezonu, ja nē, tad paši nožēlos šo sezonu ja vien neotiks brīnums un tomēr neuzvarēs.

Un pats jautrākais - Hamiltona heiteri kkā nečīkst ka RedBULL ir krietni ātrāka formula un aptuveni 15-22zs motoram vairāk
ko var nest?

  +2 [+] [-]

, 2021-11-08 00:12, pirms 3 gadiem
alexy rakstīja: Paga, paga, 9 uzvaras merši uzdāvinājuši Maksim?
laikam tā sanāk

  -2 [+] [-]

, 2021-11-08 00:22, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Konkrētus faktus nosauc, kur pārspīlēts?
1) Noris, Leklres, Rasells tie ir viena līmeņa ja ne pat labāki nekā Verstapens.
2) Pie tam neba nu Verstapena talants ir tik kruts, tas ir mazāks kā Hamiltonam.
3) + neaizmirsīsim kā FIA sedza Maksi karjeras sākumā kur katru otro psomu pirmos 3 gadus varē'ja droši dot DQ
4) nu dikti izlolots puišelis nebienam iepriekšminētajam tādu priekšrocību nebija.
5) Arī dominance, kāda dominance, palielam iespējams titulu Verstapenam uzdāvina paši Mersedes nevis super Verstapena talants.
6) Iepriekšējo un šo sezonu Merši bija lēnāki, šodien pusekundi ātrāks aplī bija Verstapena mašīna.
7) Meršu lēmums pārāk neattīstīt formulu saistīts ar to, ka domāja kā iepriekšējā sezonā taktiski apspēlēs buļūs taču buļļi ļoti iesprings šīs sezonas un katru KATRU posmu atjauno formulu.
8) Un pats jautrākais - Hamiltona heiteri kkā nečīkst ka RedBULL ir krietni ātrāka formula un aptuveni 15-22zs motoram vairāk

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 00:23, pirms 3 gadiem
Bet kopsummā, backtofire, smieklīgs džeks Tu esi.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 00:53, pirms 3 gadiem
kungs rakstīja: ko var nest?
Ko var tukši atbildēt ar šādu jautājumu?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 00:58, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: 1) Noris, Leklres, Rasells tie ir viena līmeņa ja ne pat labāki nekā Verstapens.
pilnīgas muļķibas un to arī saka visi formulu komandu bosi utt, bet nu Tev ju zināms labāk.

nez kādā secībā izvēlētos formulu komandas braucējus.. visus izemstu no komandām un tad pa vienam izsauktu tiešām uzskati, ka Maxu izsauktu tikai pēc šiem? ka šie minētie ietu un Max nervozi stāvētu? davai, beidz dzīt

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:01, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: 1) Noris, Leklres, Rasells tie ir viena līmeņa ja ne pat labāki nekā Verstapens.
2) Pie tam neba nu Verstapena talants ir tik kruts, tas ir mazāks kā Hamiltonam.
3) + neaizmirsīsim kā FIA sedza Maksi karjeras sākumā kur katru otro psomu pirmos 3 gadus varē'ja droši dot DQ
4) nu dikti izlolots puišelis nebienam iepriekšminētajam tādu priekšrocību nebija.
5) Arī dominance, kāda dominance, palielam iespējams titulu Verstapenam uzdāvina paši Mersedes nevis super Verstapena talants.
6) Iepriekšējo un šo sezonu Merši bija lēnāki, šodien pusekundi ātrāks aplī bija Verstapena mašīna.
7) Meršu lēmums pārāk neattīstīt formulu saistīts ar to, ka domāja kā iepriekšējā sezonā taktiski apspēlēs buļūs taču buļļi ļoti iesprings šīs sezonas un katru KATRU posmu atjauno formulu.
8) Un pats jautrākais - Hamiltona heiteri kkā nečīkst ka RedBULL ir krietni ātrāka formula un aptuveni 15-22zs motoram vairāk
1. Nosauc faktus kāpēc nav?
2. Tā arī ir talants viņam ir mazāks, cik viņš bijis komandās? Cik viņam ir titulu?
3. Tieši tā, viņš treniņos, Q un R regulāri mainīja virzienu bremzēšanas punktā, kas pēc fia noteikumiem ir pārkāpums, ja to atkārto seko brīdinājums un DQ. Viņa dēļ trniņos vien tika šādā veidā izraisīti vairāki incidenti.
4. Tātad gribi teikt, ka Leklēram ir bijusi labākā mašīna? Ļauts pārkāpt noteikumus? Nosauc lūdzu top komandas top 1 kurās Rusels, Leklērs, Noris braukuši un komanda spēlējusi tikai uz viņiem? a?
5. Tātad tu vēlies teikt, ka Meršu stratēģija neapgreidot mašīnu ir Makša nopelns, es pareizi saprotu ? Ok, interesanti. Atgādināšu, iepriekšējā sezonā ar spēcīgāku auto Maksis palika aiz Hamiltona...
6. Lūdzu uzskaiti mersedesu apgreidus šosezon, ja reiz tā nav. Laikam tātad viņu tehniskais direktors un Wolfs meloja ja ? Eksperti arī meloja ?
7. Un kas šeit nav pareizi? Ekspert Tu tak domā ka man nav taisnība, davai izskaidro, kāpēc tad merši neatjaunoja spēcīgi mašīnu?
8. Un šeit, kas nepareizi? Tas ir ekspertu no f1 teiktais ko atzist arī citas komndas.

Tu uzrādiji punktus, taču NEVIENA PRETARGUMENTA no Tavas puses, tākā smieklīgs esi Tu un neviens cits.

Next reizē uzpriekšu argumentus.

P.S. Uzdevums Tev ja reiz esi eksperts kurš nespēj pat veikt argumentus. Kādas šasijas izmanto šosezon Hāas komanda, cik to ir, un kāda tām ir atšķirība. Go, uz priekšu smieklīgais čalīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:04, pirms 3 gadiem
kungs rakstīja: pilnīgas muļķibas un to arī saka visi formulu komandu bosi utt, bet nu Tev ju zināms labāk.

nez kādā secībā izvēlētos formulu komandas braucējus.. visus izemstu no komandām un tad pa vienam izsauktu tiešām uzskati, ka Maxu izsauktu tikai pēc šiem? ka šie minētie ietu un Max nervozi stāvētu? davai, beidz dzīt
Nu beidz dzīt pats, Norisu, Leklēru un Rusellu liek vienā līnijā ar viņu, neaizmirsti svarīgu lietu puisis nav braucis ārpus citas komandas. Otrs nevienam no iepriekšminētajiem nav bijusi atšķirībā no Makša top formula.

Tā kā beidz dzīt pats!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:04, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka ja kādam šķiet Hamiltona dominance apnicīga - pagaidiet, kad sāksies Verstappena ēra. Ēra principā ir sākusies. Maksis objektīvi ir šogad ātrāks un pelnīti kļūs par čempionu. Domājams, ka veterāns Luiss turpmākajos gados vairs nespēs spēkoties pret gados jauno Maksi.
Vai F1 šobrīd vēl kāds, kurš spēj braukt Verstappena un Hamiltona līmenī? Nē, nav. Pēc Hamiltona aiziešanas pensijā, holandietim nebūs neviena konkurenta.
Verstappens pārsitīs visus rekordus.
Jautājums ir tikai viens-kura(s) komanda(s) dominēs nākamajā sezonā pēc tehniskām izmaiņām? Ja tā komanda būs RB, tad Verstapens dominēs, ja tie nebūs RB, tad dominēs citi piloti.
Un viss pārējais ir tikai un vienīgi lirika.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:06, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Nu beidz dzīt pats, Norisu, Leklēru un Rusellu liek vienā līnijā ar viņu, neaizmirsti svarīgu lietu puisis nav braucis ārpus citas komandas. Otrs nevienam no iepriekšminētajiem nav bijusi atšķirībā no Makša top formula.

Tā kā beidz dzīt pats!
es prasīju savādāk - saliekam visus F1 pirlotus rindā.. atņemam viņus komandām, visiem vienādi nosacījumi un komandas sāk pēc kārtas izvēlēties, kuru piloti grib. uz vienu sezonu, vienu gonku (lai nspēlēt hamiltona vecums) es ļoti droši garantēu, ka Maxu un Ham izsauktu pirmos, nevis abi stāvētu un gaidītu savu kārtu..

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:11, pirms 3 gadiem
kungs rakstīja: es prasīju savādāk - saliekam visus F1 pirlotus rindā.. atņemam viņus komandām, visiem vienādi nosacījumi un komandas sāk pēc kārtas izvēlēties, kuru piloti grib. uz vienu sezonu, vienu gonku (lai nspēlēt hamiltona vecums) es ļoti droši garantēu, ka Maxu un Ham izsauktu pirmos, nevis abi stāvētu un gaidītu savu kārtu..
Tu garantētu uzjautrināji. Cik komandu īpašnieks Tu esi?
Neviens nesaka ka viņi gaidītu rindu, taču 100% apgalvot, ka abus viņus paņemtu kā pirmos 0 ticamība. Pie tam ja virtuāli iztēlotos, ka visi bolīdi ātruma ziņā vienādi. Kvai tāpēc, ka piemēram Rikjardo ātrumu nav zaudējis, bet pie meršu u.c. koncepta zemā šasija viņam ir milzu problēmas jo krasi cits stils zinot kāds koncepts ir RedBULL, TAD Verstapena vietā Maklāreni paņemtu to pašu Norisu jeb Hamiltonu.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-08 01:12, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: 1. Nosauc faktus kāpēc nav?
2. Tā arī ir talants viņam ir mazāks, cik viņš bijis komandās? Cik viņam ir titulu?
3. Tieši tā, viņš treniņos, Q un R regulāri mainīja virzienu bremzēšanas punktā, kas pēc fia noteikumiem ir pārkāpums, ja to atkārto seko brīdinājums un DQ. Viņa dēļ trniņos vien tika šādā veidā izraisīti vairāki incidenti.
4. Tātad gribi teikt, ka Leklēram ir bijusi labākā mašīna? Ļauts pārkāpt noteikumus? Nosauc lūdzu top komandas top 1 kurās Rusels, Leklērs, Noris braukuši un komanda spēlējusi tikai uz viņiem? a?
5. Tātad tu vēlies teikt, ka Meršu stratēģija neapgreidot mašīnu ir Makša nopelns, es pareizi saprotu ? Ok, interesanti. Atgādināšu, iepriekšējā sezonā ar spēcīgāku auto Maksis palika aiz Hamiltona...
6. Lūdzu uzskaiti mersedesu apgreidus šosezon, ja reiz tā nav. Laikam tātad viņu tehniskais direktors un Wolfs meloja ja ? Eksperti arī meloja ?
7. Un kas šeit nav pareizi? Ekspert Tu tak domā ka man nav taisnība, davai izskaidro, kāpēc tad merši neatjaunoja spēcīgi mašīnu?
8. Un šeit, kas nepareizi? Tas ir ekspertu no f1 teiktais ko atzist arī citas komndas.

Tu uzrādiji punktus, taču NEVIENA PRETARGUMENTA no Tavas puses, tākā smieklīgs esi Tu un neviens cits.

Next reizē uzpriekšu argumentus.

P.S. Uzdevums Tev ja reiz esi eksperts kurš nespēj pat veikt argumentus. Kādas šasijas izmanto šosezon Hāas komanda, cik to ir, un kāda tām ir atšķirība. Go, uz priekšu smieklīgais čalīt.
Man nav vajadzīgi pretargumenti, jo nevienā brīdī neesmu apstrīdējis Tavu sacīto. Tu citam komentētājam norādi par pārspīlēšanu, pats izsakot pārspīlētus argumentus. Objektivitāte. Iemācies to praktizēt un tad arī būs vērts ar Tevi diskutēt. Kamēr tādas nav - smieklīgs džeks Tu esi.

     [+] [-]

, 2021-11-08 01:15, pirms 3 gadiem
Tu pats liktu uz Maxu un Hami
palasi, paklausies, ko saka bijušie f1 piloti, komandu vadītāji - nu visi saka, ka Max un Hamis ir biš cita līmeņa un talanta braucēji, es uzticos viņu komentāriem. Arī, kad Toto saka, ka Max ir cita levela, Botas isti tads nav

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:15, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Man nav vajadzīgi pretargumenti, jo nevienā brīdī neesmu apstrīdējis Tavu sacīto. Tu citam komentētājam norādi par pārspīlēšanu, pats izsakot pārspīlētus argumentus. Objektivitāte. Iemācies to praktizēt un tad arī būs vērts ar Tevi diskutēt. Kamēr tādas nav - smieklīgs džeks Tu esi.
Objektīvāks esmu par Tevi reizes 100, tā kā nespēji pat vienu argumentu veikt, diskutēt tāpat neesi spējīgs, ko šajā komentārā arī apliecināji. Tā kā smieklīgo džeku ko redzi spogulī vari apsveikt ar izgāšanos.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:18, pirms 3 gadiem
Nu Maxa starts arī bija bomba, redzot, ka reakcijas laiks nebija labāks par Hami.. aizbrauca.. pie tik ilgas stāvēšanas pat nezini cik siltas riepas ir.. nobremzēja vēlāk par visiem un izbraca līkumu.. Botas gan los, jo Hamis pat vēlāk bremzēja kaut iekšā bija, bet nu tas manevrs bija bomba bomba un jābūt megā pārliecībai par to, ko dari

  +2 [+] [-]

, 2021-11-08 01:19, pirms 3 gadiem
kungs rakstīja: Tu pats liktu uz Maxu un Hami
palasi, paklausies, ko saka bijušie f1 piloti, komandu vadītāji - nu visi saka, ka Max un Hamis ir biš cita līmeņa un talanta braucēji, es uzticos viņu komentāriem. Arī, kad Toto saka, ka Max ir cita levela, Botas isti tads nav
Nu sāksim ar to, ka Maksi es neizvēlētos nevienā variantā, rakstura dēl vien tāds plātīzers nav interesants. Hamiltonu , kā jau minēju dēļ vecuma jau izvēlētos Norisu. Bet galvenā izvēle būtu tajā vai šis braucējs atbilst šasijas un mašīnas konceptam. Ieliec Verstapenu Williamsā un viņš netikai necīnīsies par titulu, bet arī nespēs pieveikt Rusellu.
Komandu vadītāji saka daudz un bieži vērtē esošo situāciju spēcīgā mašīnā, iemet uz sezonu Astona un būs turpat kur Vettels nekas īpašs (jeb domā, ka viņš būtu topā?). Taču aizmirsti ka šie paši komandu vadītāji un eksperti šos vārdus saka arī par Norisu, Leklēru u.c.

     [+] [-]

, 2021-11-08 01:20, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Objektīvāks esmu par Tevi reizes 100, tā kā nespēji pat vienu argumentu veikt, diskutēt tāpat neesi spējīgs, ko šajā komentārā arī apliecināji. Tā kā smieklīgo džeku ko redzi spogulī vari apsveikt ar izgāšanos.
Ir atšķirība starp nespēju diskutēt un nevēlēšanos diskutēt. Ne man Tev ko pierādīt, ne pārliecināt. Tikai šķiet smieklīgi, ka citam par bļaušanu aizrādi bļaujot.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:22, pirms 3 gadiem
kungs rakstīja: Nu Maxa starts arī bija bomba, redzot, ka reakcijas laiks nebija labāks par Hami.. aizbrauca.. pie tik ilgas stāvēšanas pat nezini cik siltas riepas ir.. nobremzēja vēlāk par visiem un izbraca līkumu.. Botas gan los, jo Hamis pat vēlāk bremzēja kaut iekšā bija, bet nu tas manevrs bija bomba bomba un jābūt megā pārliecībai par to, ko dari
Nu zini, šeit lomu nospēlēja Botasa aizkavēšanās un slipstrīms + Botasa grūti pateikt iemeslu nesegšana, paņemtu pa kreisi un nosegtu Verstapenu. Hondai ir jaudīgākā arī ERS kas šeit plusiņš bija, Hamiltonam netīrā trases daļa. Un tik drošs manevrs jo Buļļi šajā trasē ir ļoti labi līkumos un bremzēšanas fāzē.
Bet kā jau minēju, ātruma pārsvars bija tāds, ka pat ja Botass noturētu startā Verstapenu, Merši neuzvarētu ne Botass ne Hamis.
Palielam merši paši vainīgi pie šīs situācijas.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 01:23, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Ir atšķirība starp nespēju diskutēt un nevēlēšanos diskutēt. Ne man Tev ko pierādīt, ne pārliecināt. Tikai šķiet smieklīgi, ka citam par bļaušanu aizrādi bļaujot.
Aizrādīju argumentējot. Nevēlies jo nevelc diskusiju. Kā tur ar Haas šasijām a?

  -2 [+] [-]

, 2021-11-08 01:25, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Aizrādīju argumentējot. Nevēlies jo nevelc diskusiju. Kā tur ar Haas šasijām a?
Nevelku, Tu uzvarēji, malacis. Jauku vakaru! 🙂

     [+] [-]

, 2021-11-08 01:33, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Nu zini, šeit lomu nospēlēja Botasa aizkavēšanās un slipstrīms + Botasa grūti pateikt iemeslu nesegšana, paņemtu pa kreisi un nosegtu Verstapenu. Hondai ir jaudīgākā arī ERS kas šeit plusiņš bija, Hamiltonam netīrā trases daļa. Un tik drošs manevrs jo Buļļi šajā trasē ir ļoti labi līkumos un bremzēšanas fāzē.
Bet kā jau minēju, ātruma pārsvars bija tāds, ka pat ja Botass noturētu startā Verstapenu, Merši neuzvarētu ne Botass ne Hamis.
Palielam merši paši vainīgi pie šīs situācijas.
jā, ātrma pārsvars mežonīgs, tomēr Perezs neko nevarēja izdarīt.. jaunākas ripeas, ļoti jaunākas riepas + daudz ātrāka mašīna un pat īsti mēģinājuma nebija, kamŗ maksis vienkārši lidoja

  +2 [+] [-]

, 2021-11-08 01:41, pirms 3 gadiem
kungs rakstīja: jā, ātrma pārsvars mežonīgs, tomēr Perezs neko nevarēja izdarīt.. jaunākas ripeas, ļoti jaunākas riepas + daudz ātrāka mašīna un pat īsti mēģinājuma nebija, kamŗ maksis vienkārši lidoja
Par Perezu patiesībā ir prieks, viņš pakāpeniski un salīdznot ar Gasliju un Albonu (kuri braukuši ar šāda leņķa šasiju pacelto aizmuguri) ir pamanījies uzlabot savu sniegumu, jo līdzīgi kā Rikjardo, kuram jāmācās braukt ar zemā tipa šasiju, Perezam ar augstā tipa tas sāk padoties. Bet tikt Maksim līdzi nevar jo mašīna veidota ap Maksi.

Merši savukārt, lai kompensētu kkā sneigumu regulēja mašīnu, lai labi iet taisnē apmēram 8-10 km/h pārsvars plus visticamāk tieši šajos brīžos vēl izmantoja ERS, tas ir vienīgais skaidrojums, kā Perezs viņu nenokoda, jo līkumos buļiem lieliska noturība bija.

Lai vaikā rezultāts ir tāds kāds ir. Pat žēl, ka palielam ja nenotiek kkas ārkārtējs, intriga ir zudusi.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-08 07:22, pirms 3 gadiem
Super Verstapens uz doto brīdi labākais!!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 08:08, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka ja kādam šķiet Hamiltona dominance apnicīga - pagaidiet, kad sāksies Verstappena ēra. Ēra principā ir sākusies. Maksis objektīvi ir šogad ātrāks un pelnīti kļūs par čempionu. Domājams, ka veterāns Luiss turpmākajos gados vairs nespēs spēkoties pret gados jauno Maksi.
Vai F1 šobrīd vēl kāds, kurš spēj braukt Verstappena un Hamiltona līmenī? Nē, nav. Pēc Hamiltona aiziešanas pensijā, holandietim nebūs neviena konkurenta.
Verstappens pārsitīs visus rekordus.
Tu mēģini Hamiltona garlaicības dominēšanu pataisīt baltu jo redz naak Verstapens, F1 neskaties pirmo gadu, un lai gūtu 8titulus jābūt nerealakai dominancei un pārsvarā, tāds bija Sumaheram un Hamiltona, Sumim vēl vieglāk bija, mainās noteikumi un citas komandas arī negulj lai Verstapenam ir jābūt veiksmes kreklā 10gadus lai to izdarītu, precīzāk procents ir ļoti zems, jo formulai jadominē entos gadus, 4-5gan jau droši izcīnīs, domāju pa to laiku arī Leclers var 2-3 noķert viss atkarīgs no formulas, kaa arī Mersedes negulj un Mclaren ar Norrisu arī nav aiz Himalaju kalniem, vienvard sākot būs kam Red Bull pārspēt.. Agri vai vēlu

  -2 [+] [-]

, 2021-11-08 08:12, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautājums ir tikai viens-kura(s) komanda(s) dominēs nākamajā sezonā pēc tehniskām izmaiņām? Ja tā komanda būs RB, tad Verstapens dominēs, ja tie nebūs RB, tad dominēs citi piloti.
Un viss pārējais ir tikai un vienīgi lirika.
Jā, piekrītu. Bet paturi prātā, ka ir tāds labs teiciens, ka beigu beigās krējums vienmēr peld pa virsu
Jaunie noteikumi noteikti vismaz uz brīdi pamaisīs lietu kārtību peletonā, taču agrāk vai vēlāk komandas tā pat sastāsies rindiņā pēc to profesionalitātes līmeņa. Beigu beigās tā pat priekšgalā būs Red Bull un Mercedes - tiesa gan ilgi runāts, ka tuvojas diena, kad F1 pametīs gan Hamiltons, gan Volfs, kas nevar neatstāt sekas uz komandas psiholoģiju.
Atcerēsimies 2015. gadu, kad pēc jaunajiem dzinēju noteikumiem Williams pēkšņi kļuva par otro ātrāko komandu. Nepagāja ilgs laiks, kad lietas sastājās pa savām vietām un Williams atkrita uz beigām.
Uz Ferrari cerības neliktu. Kamēr pie vadības neatgriezīsies friči un briti, tikmēr tur valdīs itāļu haoss.
Vienīgā komanda, ko redzu kā potenciālu izaicinātāju ir Mclaren. Tie džeki pēdējos gados tiešām simpātiski progresē.
Visas pārējās komandas ilgtermiņā būs pa savām vietām arī pie jaunajiem noteikumiem

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 08:22, pirms 3 gadiem
Rosbergs stāstija cik ļoti jābūt psiholoģiski noturīgām, lai uzvarētu Hami. Izskatās, ka jaunā paaudzei pilnīgi pie dir**, ko apēst.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-08 09:15, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: 1. Nosauc faktus kāpēc nav?
2. Tā arī ir talants viņam ir mazāks, cik viņš bijis komandās? Cik viņam ir titulu?
3. Tieši tā, viņš treniņos, Q un R regulāri mainīja virzienu bremzēšanas punktā, kas pēc fia noteikumiem ir pārkāpums, ja to atkārto seko brīdinājums un DQ. Viņa dēļ trniņos vien tika šādā veidā izraisīti vairāki incidenti.
4. Tātad gribi teikt, ka Leklēram ir bijusi labākā mašīna? Ļauts pārkāpt noteikumus? Nosauc lūdzu top komandas top 1 kurās Rusels, Leklērs, Noris braukuši un komanda spēlējusi tikai uz viņiem? a?
5. Tātad tu vēlies teikt, ka Meršu stratēģija neapgreidot mašīnu ir Makša nopelns, es pareizi saprotu ? Ok, interesanti. Atgādināšu, iepriekšējā sezonā ar spēcīgāku auto Maksis palika aiz Hamiltona...
6. Lūdzu uzskaiti mersedesu apgreidus šosezon, ja reiz tā nav. Laikam tātad viņu tehniskais direktors un Wolfs meloja ja ? Eksperti arī meloja ?
7. Un kas šeit nav pareizi? Ekspert Tu tak domā ka man nav taisnība, davai izskaidro, kāpēc tad merši neatjaunoja spēcīgi mašīnu?
8. Un šeit, kas nepareizi? Tas ir ekspertu no f1 teiktais ko atzist arī citas komndas.

Tu uzrādiji punktus, taču NEVIENA PRETARGUMENTA no Tavas puses, tākā smieklīgs esi Tu un neviens cits.

Next reizē uzpriekšu argumentus.

P.S. Uzdevums Tev ja reiz esi eksperts kurš nespēj pat veikt argumentus. Kādas šasijas izmanto šosezon Hāas komanda, cik to ir, un kāda tām ir atšķirība. Go, uz priekšu smieklīgais čalīt.
Mercedes pag. sezon bija ātrāki par Red Bull...

Tikai šosezon parādījās Red Bull pārspēks, kad noņēma grīdu formulām, kas vairāk ietekmēja tieši Mercedes.

     [+] [-]

, 2021-11-08 10:49, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, piekrītu. Bet paturi prātā, ka ir tāds labs teiciens, ka beigu beigās krējums vienmēr peld pa virsu
Jaunie noteikumi noteikti vismaz uz brīdi pamaisīs lietu kārtību peletonā, taču agrāk vai vēlāk komandas tā pat sastāsies rindiņā pēc to profesionalitātes līmeņa. Beigu beigās tā pat priekšgalā būs Red Bull un Mercedes - tiesa gan ilgi runāts, ka tuvojas diena, kad F1 pametīs gan Hamiltons, gan Volfs, kas nevar neatstāt sekas uz komandas psiholoģiju.
Atcerēsimies 2015. gadu, kad pēc jaunajiem dzinēju noteikumiem Williams pēkšņi kļuva par otro ātrāko komandu. Nepagāja ilgs laiks, kad lietas sastājās pa savām vietām un Williams atkrita uz beigām.
Uz Ferrari cerības neliktu. Kamēr pie vadības neatgriezīsies friči un briti, tikmēr tur valdīs itāļu haoss.
Vienīgā komanda, ko redzu kā potenciālu izaicinātāju ir Mclaren. Tie džeki pēdējos gados tiešām simpātiski progresē.
Visas pārējās komandas ilgtermiņā būs pa savām vietām arī pie jaunajiem noteikumiem
Zināmā mērā tev piekrītu itin visā ko tu uzrakstīji, bet...RB nestāv tikai tehnisko izmaiņu priekšā, bet viņiem priekšā ir arī ceļš ar motoru piegādātāju maiņu, un tas nekad nevienai komandai nav bijis viegls. Kaut kā īsti neticas, ka ''limonādes komandai'' tagad būs labas tehniskās iespējas pašiem uzturēt HONDA motorus pēc šī auto koncerna aiziešanas no F-1 nākamajā sezonā. Tam visam vajag milzīgus visa veida resursus, un ilgstošas iestrādnes. Pat ja HONDA viņiem kaut kādā mērā palīdzēs.

     [+] [-]

, 2021-11-08 12:50, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā tev piekrītu itin visā ko tu uzrakstīji, bet...RB nestāv tikai tehnisko izmaiņu priekšā, bet viņiem priekšā ir arī ceļš ar motoru piegādātāju maiņu, un tas nekad nevienai komandai nav bijis viegls. Kaut kā īsti neticas, ka ''limonādes komandai'' tagad būs labas tehniskās iespējas pašiem uzturēt HONDA motorus pēc šī auto koncerna aiziešanas no F-1 nākamajā sezonā. Tam visam vajag milzīgus visa veida resursus, un ilgstošas iestrādnes. Pat ja HONDA viņiem kaut kādā mērā palīdzēs.
Ja nemaldos, tad motoru attīstība nākošajiem gadiem ir iesaldēta un tas nozīmē, ka ar šādiem motoriem viņi brauks bez problēmām vēl pāris gadu. Man šķiet, ka uz doto brīdi HONDA ir uzbūvējusi labāko motoru attiecībā uz konkurentiem.