Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Šūmahers paziņo, ka pēc sezonas beigs karjeru

Jānis Pārums

Šūmahers paziņo, ka pēc sezonas beigs karjeru
Mihaels Šūmahers
Foto: AP/Scanpix

Septiņkārtējais F1 čempions, 43 gadus vecais vācu pilots Mihaels Šūmahers ceturtdien Suzukā (Japāna) paziņojis par karjeras beigšanu pēc 2012.gada sezonas noslēguma.

Aizvadītajā nedēļā Šūmahera pārstāvētā komanda "Mercedes" paziņoja par to, ka nākamsezon komandā startēs Lūiss Hamiltons, bet šonedēļ komandas vadītājs Ross Brauns norādīja, ka gatavs piedāvāt Mihaelam jebkādu amatu "Mercedes" komandā.

Pirms nedēļas nogalē gaidāmā Japānas "Grand Prix" posma Šūmahers Suzukā sasauca preses konferenci, kurā paziņoja, ka pēc sezonas beigām beigs F1 pilota karjeru.

Runājot par pieņemto lēmumu, Šūmahers atzina: "Mēs nesasniedzām uzstādītos mērķus, taču ar kopējiem sasniegumiem karjerā varu būt gandarīts. Paldies komandai, ka uzticējās ieguldīt manī. Tagad gribu koncentrēties sezonas beigām un izbaudīt atlikušos posmus."

"Par lēmumu domāju kādu laiciņu. Man nav smaguma sajūtas. Mums bija trīs gadu līgums, bija grūti rast enerģiju un motivāciju. Tas ir normāli, ja manos gados par to [motivāciju] domā vairāk nekā jaunībā," norādīja Šūmahers. "2006.gadā teicu, ka manas baterijas ir tukšas, un tagad atkal esmu sarkanajā zonā."

F1 Šūmahers pavadījis 19 sezonas, pārstāvot komandas "Jordan", "Benetton", "Ferrari" un "Mercedes". Vairāk nekā 300 startos Šūmahers 155 reizes kāpis uz goda pjedestāla, izcīnījis 91 uzvaru un septiņus pasaules čempiona titulus (1994.-1995., 2000.-2004.). Pēdējo uzvaru Šūmahers izcīnīja 2006.gadā Ķīnā.

Pēc 2006.gada sezonas vācietis jau beidza karjeru, tomēr 2010.gadā atgriezās. Triju sezonu laikā ar "Mercedes" Šūmaheram gan tikai vienreiz izdevies kāpt uz goda pjedestāla – Eiropas "Grand Prix" viņš izcīnīja trešo vietu. Sezonas kopvērtējumā Šūmahers pagaidām ar 43 punktiem ieņem tikai 12.vietu, bet līderis ir spānis Fernando Alonso (194). Līdz sezonas noslēgumam atlikuši seši posmi.

Izmantotie resursi:
autosport.com - the authority on Formula One,...

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 20:11, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: to Kharlamovs32 tas ka Tu gribi, lai kads atzist so faktu, nenozime, ka to jadara visiem. Izcilakais vins nav, jo lidz Sennam vinam kaa Tev lidz marsam . Galvenais rakstot aizstavibas runas neiespied kaku biksees
MŠ ir DZĪVĀ leģenda. Ja Senna būtu tik izcils pilots, tad arī būtu DZĪVĀ leģenda. Tas tā - pēc definīcijas. Un Tu droši vien vēlējies sacīt, ka MŠ līdz Sennam tā pat kā līdz aizkapa valstībai. Un tā būtu taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 20:13, pirms 12 gadiem
Starp citu, faktu, ka MŠ ir F1 panākumiem bagātākais pilots nav iespējams apgāzt. Tas ir fakts, kuru nav iespējams neatzīt, jo tā ir realitāte.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 20:59, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: pagaidām mersis nav spējīgs no Tirell - BAR - Honda - Mercedes GP uzcept konkurētspējīgu dampi un tāpēc runāt, ka MS aiziet, kā lūzeris ir nevietā! Tikai ar naudu labu f1 bolīdu neuztaisīsi - to rāda BWM Sauber projekts, Tojota projekts un manis sākumā pieminētais!
Kāds atceras, ka Mika Hakinnens aizgāja - arī viņam pēdējā sezonā Makos plīsa viss kas varēja noplīst!
apzināti izlaidi Brawn, gadu, kad principā šī pate komanda tomēr spēja uzvarēt?

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:02, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Piekrītu, ka MS nepaliek ātrāks, bet pie vienādas tehnikas savos 43 gados viņš ātruma ziņā būtu tūlīt aiz Alonzo, Fetela, Hamiltona un Raiko, bet kopvērtējumā 1 būtu tas, kuru nevajā defekti un kurš salasa maksimālos iespējamos punktus no katras sacīkstes!
Aizmirsi pieminēt, ka pie vienādas tehnikas krietni vairāk punktu būtu arī Rosbergam un tā kā atstatums starp Rosbergu un šūmi ir gana liels tad gan jau, ka pa vidu tur iesprauktos arī tādi piloti kā Batons un Vēbers

     [+] [-]

, 2012-10-04 21:05, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Aizmirsi pieminēt, ka pie vienādas tehnikas krietni vairāk punktu būtu arī Rosbergam un tā kā atstatums starp Rosbergu un šūmi ir gana liels tad gan jau, ka pa vidu tur iesprauktos arī tādi piloti kā Batons un Vēbers
Nu to nu tu nevar zināt, kas būt ja būt!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:06, pirms 12 gadiem
Raiviswrx rakstīja: Nu jā atgriežoties atzīstu nekas labs nebij, bet nolikt viņu vispār, ka nekas nav bijis bezmazvai lūzers nu tam nu galīgi nepiekrītu. Un 7 titulus uz nejaušību, haļavu vai nemākulību ar diezvai var vinnēt, vismaz ne no viena cita ko tādu pat tuvu vēl neesmu redzējis!
Nevienā mirklī neesmu teicis, ka viņš ir bijis slikts pilots. Viņam ir 7 tituli un punkts. Es runāju par visam pa ko citu. Par to, ka cilvēki bļauj, ka tikai sliktās formulas dēļ viņš šajos 3 gados nav spējis konkurēt ar līderiem, bet visi kaut kā apzināti piemirst, ka viņš trīs gadu garumā ievērojami zaudējis Rosbergam. kā var runāt par to, ka viņš konkurēs ar Alonso, Hamiltonu un Fettelu, ja viņš kopvērtējumā pat tuvumā netiek Rosbergam kuram vēl augt un augt līdz šo trīs nosaukto pilotu līmenim.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:11, pirms 12 gadiem
Raiviswrx rakstīja: Nu to nu tu nevar zināt, kas būt ja būt!
Balstos uz to, ko redzu šobrīd, Man nav pamata domāt, ka tā nebūtu

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:17, pirms 12 gadiem
lai vai kaaa es agraak šumi necietu-respect!nebija pats labaakais bruaceejs(manaa skatijumaa),bet savu fanu pulku viņš savaaca!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-04 21:23, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atgriešanās neizdevās KĀ gribēts, tomēr nevar arī noliegt, ka Šumahers bija jau pieklājīgā vecumā, tāpēc prasības pret viņu automātiski mazinājās, ja domājam objektīvi. Tīri fizioloģiski Rosbergam arī bija jābūt labākam, bet ne vienmēr tā bija. Lai nu kā, Mihaels vēlreiz dabūja izbraukties ar F1 formulu pēc sirds patikas, kas arī bija viens no pamatmērķiem.
protams, tā arī ir, kad viņš paziņoja, ka atgriezīsies F1, nemirkli nešaubijos, ka šāds arī būs viņa labākais iespējamais līmenis. To arī vairākkārt rakstīju šeit par SC.com
Labākajā gadījumā nervu pakutināšana Rosbergam. Un tas arī piepildījies.
Tikai fascinē šo Šūmahera fanu apmātība. Kad parādījās ziņas, ka MSCH atgriežas, 90% kliedza, ka 8 tituls jau ir tik pat kā rokās un visi jaunie piloti pienesīs tikai ūdeni. Pat šobrīd, kad skaitļi rāda skaudro patiesību, šie fani svēti tic, ka vēl pat šodien ātrāka pilota par Šūmaheru F1 nav un viņam nav 8 un 9 tituls tikai formulas dēļ. Šie cilvēki apzināti nevēlas redzēt to, ka viņa komandas biedrs ar to pašu formulu ir gana konkurētspējīgs.
Kā mazi bērni, kad mamma saka kautko nepatīkamu, tad aizpiež ausis un sāk niķoties.

     [+] [-]

, 2012-10-04 21:36, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: protams, tā arī ir, kad viņš paziņoja, ka atgriezīsies F1, nemirkli nešaubijos, ka šāds arī būs viņa labākais iespējamais līmenis. To arī vairākkārt rakstīju šeit par SC.com
Labākajā gadījumā nervu pakutināšana Rosbergam. Un tas arī piepildījies.
Tikai fascinē šo Šūmahera fanu apmātība. Kad parādījās ziņas, ka MSCH atgriežas, 90% kliedza, ka 8 tituls jau ir tik pat kā rokās un visi jaunie piloti pienesīs tikai ūdeni. Pat šobrīd, kad skaitļi rāda skaudro patiesību, šie fani svēti tic, ka vēl pat šodien ātrāka pilota par Šūmaheru F1 nav un viņam nav 8 un 9 tituls tikai formulas dēļ. Šie cilvēki apzināti nevēlas redzēt to, ka viņa komandas biedrs ar to pašu formulu ir gana konkurētspējīgs.
Kā mazi bērni, kad mamma saka kautko nepatīkamu, tad aizpiež ausis un sāk niķoties.
Nu, paga! Vai tad Latvijā trūkst bijušo ASK, tagadējo VEF, Kimi Raikonena, protams, Rīgas Dinamo fanu, kuri tici tikai tam, kam vēlas ticēt? Bet viņiem nav nekā kopīga ar MŠ motivāciju atgriezties F1 un līdzšinējo sniegumu. Šis ir cits laiks un citi noteikumi. Tāda ir realitāte un mums, protams, ir taisnība, jo neesam vairs piektklasnieki.

     [+] [-]

, 2012-10-04 22:23, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: protams, tā arī ir, kad viņš paziņoja, ka atgriezīsies F1, nemirkli nešaubijos, ka šāds arī būs viņa labākais iespējamais līmenis. To arī vairākkārt rakstīju šeit par SC.com
Labākajā gadījumā nervu pakutināšana Rosbergam. Un tas arī piepildījies.
Tikai fascinē šo Šūmahera fanu apmātība. Kad parādījās ziņas, ka MSCH atgriežas, 90% kliedza, ka 8 tituls jau ir tik pat kā rokās un visi jaunie piloti pienesīs tikai ūdeni. Pat šobrīd, kad skaitļi rāda skaudro patiesību, šie fani svēti tic, ka vēl pat šodien ātrāka pilota par Šūmaheru F1 nav un viņam nav 8 un 9 tituls tikai formulas dēļ. Šie cilvēki apzināti nevēlas redzēt to, ka viņa komandas biedrs ar to pašu formulu ir gana konkurētspējīgs.
Kā mazi bērni, kad mamma saka kautko nepatīkamu, tad aizpiež ausis un sāk niķoties.
Jā, tas tik tiešām bija uzjautrinoši, kā tika kliegts, ka MS visus pārspēs

     [+] [-]

, 2012-10-04 22:35, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: MŠ fani neradās tā pat vien. Tas, ka MŠ ir planētas visu laiku veiksmīgākais un panākumiem bagātākais F1 pilots, ir neapgāžams fakts. "Neapgāžam" nozīmē, ka pat iemācoties rakstīt loģiski un gramatiski pareizi, Tu nespēsi mazināt MŠ leģendas statusu autosportā To, ko viņš savā karjerā ir sasniedzis nekādas atgriešanās un nekādi "heiteri" nespēs izdzēst
Leģenda Hosē viņš ir tikai Tev un Tev līdzīgajiem , tikai neaizmirsti, ka īstās leģendas netika lobētas, tās nepieņema komandas dāvanas utt...
Un nejauc galveno - tas, ja nepiekrītu Tev, un Tev līdzīgajiem - nekāda mēra nav saistīts ar to, ka būtu heiteris. Vai Tu maz zini, ko nozīmē Heiteris?
Šaubos
Kad Senna brauca, man bija cits favorīts, bet par Sennu un Prostu, nekad neesu teicis, ka šie būtu viduvējības, tie bija īsti gladiātori, kāds šumahers-nav bijis, nav, un nebūs nekad. Skaitļi ir viens, bet to, ka autosporta pasaulē Prostu un Sennu ciena, respektē un vērtē augstāk par šumaheru, nevar apgāzt neviens Tavs arguments.
MS sasniegumi būtu unikāli, ja vien nebūtu viens liels - bet! Veids, kā mērķis sasniegts .

Un atcereis vienu - tas, ja Tev nepiekrītu es un citi, nebūt nav saistīts ar heiterismu. Man pilnīg vienalga, brauc/nebrauc MS. Un tādu cilvēku ir ļoti daudz, kam attieksme ir tāda pati.

un kā redzi, MS neapsaukāju!

     [+] [-]

, 2012-10-04 22:54, pirms 12 gadiem
Jāatceras arī, ka Rosbergs pēdējo 2 sezonu laikā (2011. un līdz š.g. SIN) izstājies sešas (!) reizes retāk kā Šūmahers. 2 pret 12. Jā, reizēm tā ir paša Šūmahera vaina, bet viņu arī vajā neveiksmes.

     [+] [-]

, 2012-10-04 23:04, pirms 12 gadiem
neapzināti nokļūdījos, bet palielam nekas traģisks, jo kā zināms Honda uztaisīja vāģi un tikai janvāra beigās pārdeva. Ja Honda paciestos līdz pirmajiem startiem un ieraudzītu, ka viņu brīnumdifuzors dod tādu efektu un pie tam ir legāls - pilnīgi noteikti viņi komandu nepārdotu!

playthegame rakstīja: apzināti izlaidi Brawn, gadu, kad principā šī pate komanda tomēr spēja uzvarēt?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 23:06, pirms 12 gadiem
šogad Rosis matemātiski ir priekšā tikai pateicoties MS n-tajiem tehniskiem defektiem. Šūmis tak sezonas sākumā standartā no 2-3 vietas stājās ārā ar tehniskiem defektiem, kamēr Rosis cīnijās ap 6 vietu!

playthegame rakstīja: Aizmirsi pieminēt, ka pie vienādas tehnikas krietni vairāk punktu būtu arī Rosbergam un tā kā atstatums starp Rosbergu un šūmi ir gana liels tad gan jau, ka pa vidu tur iesprauktos arī tādi piloti kā Batons un Vēbers

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 23:12, pirms 12 gadiem
Mihaela Šūmahera karjeras līkloči - DELFI

Te interesanti komentāri ar pierādītiem faktiem!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-05 00:38, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Jāatceras arī, ka Rosbergs pēdējo 2 sezonu laikā (2011. un līdz š.g. SIN) izstājies sešas (!) reizes retāk kā Šūmahers. 2 pret 12. Jā, reizēm tā ir paša Šūmahera vaina, bet viņu arī vajā neveiksmes.
Kreisa gan Tev statistika, kāpēc neparēķini tehniskas ķibeles sacīkstes laikā, kļudainus pit stopus, problēmas ar tehniku kvalifikācijā...

     [+] [-]

, 2012-10-05 03:21, pirms 12 gadiem
tad varētu sanākt 4:24 ...

fire rakstīja: Kreisa gan Tev statistika, kāpēc neparēķini tehniskas ķibeles sacīkstes laikā, kļudainus pit stopus, problēmas ar tehniku kvalifikācijā...