Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Hokeja trillerī Latvija uzvar bullīšos un saglabā izredzes uz 1/4 finālu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Hokeja trillerī Latvija uzvar bullīšos un saglabā izredzes uz 1/4 finālu
Kristers Gudļevskis darbībā. Foto: IIHF

Izredzes iekļūt 2024. gada pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā vēl ir Latvijas hokeja izlasei, kas šodien B grupas mačā pēcspēles metienos ar 3:2 pārspēja Slovākiju. Vienīgos divus bullīšus iemeta Dans Ločmelis.

• Par pasaules čempionāta ceturtdaļfinālu joprojām cīnās Latvijas hokeja izlase, kas šodien aizraujošā cīņā pēcspēles metienu sērijā apspēlēja Slovākiju (3:2).

• Tas nozīmē, ka Harija Vītoliņa trenētā komanda izcīnījusi ceturto uzvaru čempionātā. Ar deviņiem punktiem tā ieņem piekto vietu B grupā. Lai iekļūtu ceturtdaļfinālā, otrdien pamatlaikā jāuzvar ASV, bet Slovākijai pamatlaikā jāzaudē Zviedrijai.

• Spēles sākumā iniciatīva piederēja Slovākijas izlasei, kas izdarīja 20 metienus pirmā perioda laikā uz Kristera Gudļevska sargātajiem vārtiem.

• Vadībā gan izvirzījās Latvija, kas vienā no savām retajām izdevībām guva vārtus. Otros vārtus izlasē iemeta aizsargs Ralfs Freibergs.

• Izšķirošie brīži par uzvaru ritēja trešajā trešdaļā, kuru Latvija sāka vadībā. Kļūda savā zonā noveda pie izlīdzinājuma panākšanas. Trešos vārtus turnīrā guva Martins Pospišils.

• Slovākijas līdzjutēji uzgavilēt varēja arī gandrīz pusotru minūti līdz pamatlaika beigām, kad Juraja Slafkovska piespēle atrada Peteru Cehlāriku, kurš no vārtu priekšas bija nekļūdīgs.

• Slovāku prieki bija īsi. Nākamajā uzbrukumā Gudļevski nomainīja sestais laukuma spēlētājs, un pēc Mika Indraša un Jāņa Jaka piespēlēm no zilās līnijas precīzi meta Oskars Cibuļskis.

• Pamatlaika izskaņā Mārtiņš Dzierkals varēja atnest uzvaru Latvijai, taču viņa metienu tvēra Slovākijas vārtsargs Samuels Hlavajs.

• Papildlaikā lielāko daļu Latvija spēlēja vairākumā, taču nevienu no izdevībām izmantot nespēja. Slovākiju vairākkārtīgi glāba vārtsargs.

• Uzvarētājs noskaidrojās pēcspēles metienos. Tajos Latvijai abas reizes izcēlās Dans Ločmelis, kamēr Kristeru Gudļevski reizi izdevās pārspēt tikai Jurajam Slafkovskim.

• Izšķirošā spēle par vietu ceturtdaļfinālā pret ASV gaidāma pēc divām dienām – 21. maijā plkst. 17:20.

Slovākija - Latvija 2:3 (0:1, 0:0, 2:1, 0:1)
Vārti: 18:39 Freibergs (Indrašis, Ri.Bukarts) 0:1, 42:06 Pospišils (Regenda, Ivans) 1:1, 58:16 Cehlāriks (Slafkovskis, Hrivīks) 2:1, 58:40 Cibuļskis (Jaks, Indrašis) 2:2, 65:00 Ločmelis 2:3
Metieni: 43:43
Soda minūtes: 10:10
Vārtsargi; Samuels Hlavajs - Kristers Gudļevskis

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
11.05.17.20Polija – Latvija4:5 P
12.05.17.20Latvija – Francija3:2 P
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1
18.05.13.20Latvija – Zviedrija2:7
19.05.21.20Slovākija – Latvija2:3 PM
21.05.17.20Latvija – ASV

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija5500026:715
2.ASV6401131:1313
3.Vācija6400228:2112
4.Slovākija6311125:1712
5.Latvija6130216:239
6.Francija510139:174
7.Kazahstāna610059:303
8.Polija6001510:261

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika
VārtsargsKristers Gudļevskis1992.Bremerhaven (Vācija)45; 91.4%5
Elvis Merzļikins1994.Blue Jackets (NHL)41; 89.7%5
Ēriks Vītols2001.KeuPa (Somija-2)33; 90.4%
AizsargsOskars Cibuļskis1988.Blue Fox (Dānija)38; 2+119
Ralfs Freibergs1991.Mountfield (Čehija)52; 1+87
Jānis Jaks1995.Litvinov (Čehija)44; 4+256
Kristaps Zīle1997.Litvinov (Čehija)50; 4+75
Roberts Mamčics1995.Nove Zamky (Slovākija)45; 7+192
Kārlis Čukste1997.Brynas (Zviedrija-2)49; 0+132
Arvils Bergmanis1999.Alaska Fairbanks (NCAA)31; 2+172
Markuss Komuls1998.Trois-Rivieres (ECHL)48; 2+5
UzbrucējsKaspars Daugaviņš1988.Mihalovce (Slovākija)47; 11+4311
Roberts Bukarts1990.Vitkovice (Čehija)51; 14+710
Miks Indrašis1990.Brynas (Zviedrija-2)52; 26+3210
Rodrigo Ābols1996.Rogle (Zviedrija)50; 14+127
Rihards Bukarts1995.Vitkovice (Čehija)18; 7+46
Oskars Batņa1995.Jukurit (Somija)59; 20+184
Mārtiņš Dzierkals1997.Skelleftea (Zviedrija)45; 2+14
Renārs Krastenbergs1998.99ers (Austrija)30; 13+93
Dans Ločmelis2004.UMass (NCAA)30; 7+71
Haralds Egle1996.Liptovski Mikulas (Slovākija)49; 11+28
Eduards Tralmaks1997.Rytiri Kladno (Čehija)52; 21+11
Fēlikss Gavars2002.St. Lawrence (NCAA)39; 13+12
Raivis Ansons2002.Penguins (AHL)34; 2+5
Martins Laviņš2003.New Hampshire (NCAA)35; 5+9

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

  +3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:03, pirms gada
divas acis palika poļiem un francūžiem
ar tām būtu vieglāk
visādi citādi ok, gudis laikam...

  -3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:03, pirms gada
Es vainoju Juri Kalniņu. Ja nav stream, tad gan jau viņš smird fanu teltī. čempionāts kopumā uz 5 no 10

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:04, pirms gada
Un vēl ir jautājumi kurš ir labākais LV vārtsargs?

 +20 [+] [-]

, 2024-05-20 00:04, pirms gada
Dāmas un kungi - Gudļevskis. Cepuri nost šī vīra priekšā. Ar sāpēm un traumu šādi nospēlēt. ASV saturās, Gudis vārtos.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:04, pirms gada
purva_velns rakstīja: divas acis palika poļiem un francūžiem
tāpat mums tad tagad būtu mīnus 1 pret Slovākiju

  +8 [+] [-]

, 2024-05-20 00:04, pirms gada
GUDĻEVSKIS!!! Cepuri nost!

  +8 [+] [-]

, 2024-05-20 00:04, pirms gada
GODS UN SLAVA GUDĻEVSKIM

  +6 [+] [-]

, 2024-05-20 00:04, pirms gada
Pieminekli Gudim...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
Atkal tie vieglie metieni... Gudijs visu noķer!

  +7 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
+ paldies Ločmelim, Cibuļskim, Daugavam un pārējiem

 +14 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
Beidzot kaut kur arī mums turnīrā paveicās, tas par Ločmeļa otro bullīti.
Prieks par uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
Gudis lifegeimu uztaisa, sochos neskaitu jo bija zagjis

  +2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
Par Mamčicu un Komulu var atrast labākus aizsargus Entuziastu līgā. Vāks kaut kāds! Mamčics šodien atdeva kādu precīzu piespēli?! Es neatceros…

 +13 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
Viensviensvīrs rakstīja: Un vēl ir jautājumi kurš ir labākais LV vārtsargs?
Nē, jautājumu nav - tas ir Šilovs !

  +9 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
Labi, Cibuļskis izlīdzināja, bet turnīra labākais sniegums vārtos bija Gudļevskim, nedabūt labāko nesapratu. Izskatās trauma, pret Ameriku būs jāstāv uz glavas Merzliķinam.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:05, pirms gada
Viensviensvīrs rakstīja: Un vēl ir jautājumi kurš ir labākais LV vārtsargs?
Reāli, ka jau domāju. Mīnusoja mani pirms čempja, bet kā jau vienmēr, man un dažiem citiem bija taisnība.

  +8 [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
Gudļevskis, Ločmelis, un katrs savā laikā bija labs, ar tādu spēli var arī Amerikāņus paņemt.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
Ja tā būtu spēlējuši jau no pirmās dienas!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
hantele rakstīja: Par Mamčicu un Komulu var atrast labākus aizsargus Entuziastu līgā. Vāks kaut kāds! Mamčics šodien atdeva kādu precīzu piespēli?! Es neatceros…
Daļēji piekrītu, nesapratu, kāpēc Kaļķi nepaņēma uz čempi

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
daavids11 rakstīja: Gudļevskis, Ločmelis, un katrs savā laikā bija labs, ar tādu spēli var arī Amerikāņus paņemt.
NĒ, ar tādu spēli pret amīšiem būs par īsu noteikti

  +8 [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
Cepuri nost visu priekšā par cīņas sparu, īpaši Gudijs zvērs!! Bet varēja būt arī 3p., ja pēdējā sekundē Dzierkals nebūtu trāpījis vārtsargam lavenē.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
Sūdīgs ledus kvalitāte, daudz kritieni. Gudis, Dans un Osis labākie.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
Es teiktu, ka Elvim ir uzdevums visu jeņķus aizvest tādā labā izklaides plezīrā... Nu desmit, simts, piecis simti tūkstoši, tas nav svarīgi, Šlesers tiks pie varas, viņš atmaksās...
Bet ir jāspēlē "hokejs ģērbtuvēs", lai pret ASV ir 3 punkti!

  +3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:06, pirms gada
GUDĻEVSKIS

  +6 [+] [-]

, 2024-05-20 00:07, pirms gada
izcili,tomēr labāko bija jādod GUDĻEVSKIM!!!!!??????

  -3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:07, pirms gada
TAS BIJ REĀLS BRĪNUMS UZ LEDUS ! VAIRĀKUMS- TOTĀLA PAKAĻA ! MILJONS KĻŪDAS !
SLOVĀKU ABSOLŪTA DOMINANCE !

  +3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:07, pirms gada
vajag atkārtojumu ar pēdējo LV bullīti, tik lēni ieslīdēja

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:08, pirms gada
JJStilve rakstīja: Dāmas un kungi - Gudļevskis. Cepuri nost šī vīra priekšā. Ar sāpēm un traumu šādi nospēlēt. ASV saturās, Gudis vārtos.
Kā tu zini, ka ir šapēs vai traumas?
Masaļskis tā pusi karjeras ir spēlējis, ka no malas izskatās, ka puse kājas ir atrautas... bet viss tas ir vnk spēles maniere un spēles ritma laušana....

  +9 [+] [-]

, 2024-05-20 00:08, pirms gada
nu un ločmelim visu cieņu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:08, pirms gada
Šādi ir jāspēlē,īsti vīri! Jau būtu izslēgšanas spēlēs. Jātic!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:08, pirms gada
Gudļevskis izvilka spēli, jaunie ar malači, žel ka maz dod spēlēt

  +3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:09, pirms gada
Njā, kad vārtsargs velk atkal esam norm izlase
Nekādi nenoniecinu Elvi, Gudim vnk SANĀCA

un kad pakaļa deg, tad jau sasparojās čaļi

  +2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:09, pirms gada
Sveicieni visiem pirdējiem un nolicējiem!Ierijat jūs arī saldus sapņus visiem faniem par lielu Latviju!

  -3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:09, pirms gada
Biju pārliecināts visu spēli par uzvaru, pret amerikāņiem laikam neatliks cits variants kā Merzlikinu likt sargāt kasti. Silovs vēl nebūs paspējis pakāst un atlidot.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:10, pirms gada
Subjektīvais rakstīja: Kā tu zini, ka ir šapēs vai traumas?
Masaļskis tā pusi karjeras ir spēlējis, ka no malas izskatās, ka puse kājas ir atrautas... bet viss tas ir vnk spēles maniere un spēles ritma laušana....
tad, kad bija mačs ar kanādu, gudis pats teica, ka pietēloja, lai paņemtu pauzes
te gan jau cits scenārijs, iespējama mikrotrauma

  +6 [+] [-]

, 2024-05-20 00:10, pirms gada
Kas ar vairākumu? Tik primitive saspēli sen nebiju redzejis mūsējo izpildījumā. Paldies dievam Ločmelim iekrita bullīši, Jo žēl Gudļevska kas caur sāpēm uz galvas stāv, lai noturētu mūsējos turnīrā kamēr šie pat pa vārtiem nevar uzmest.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:10, pirms gada
daavids11 rakstīja: Gudļevskis, Ločmelis, un katrs savā laikā bija labs, ar tādu spēli var arī Amerikāņus paņemt.
Cerība mūsu !

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:10, pirms gada
Juris Kalniņš šodien strīmos?

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:11, pirms gada
Man vienalga ,ka tik daudz kļūdas. Tas bija hokejs un tāpēc es mīlu šo sportu!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:11, pirms gada
merseysider rakstīja: Biju pārliecināts visu spēli par uzvaru, pret amerikāņiem laikam neatliks cits variants kā Merzlikinu likt sargāt kasti. Silovs vēl nebūs paspējis pakāst un atlidot.
Pasaki vēl, ka būtu vēlējis viņam ārtrāk pakāst, lai var paspēt...

  +5 [+] [-]

, 2024-05-20 00:12, pirms gada
Neatkarīgi kā nospēlēs pret ASV, paldies čaļiem, radīja beidzot hokeja noskaņu, paldies abām komandām par šī vakara emocijām!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:13, pirms gada
TA IR NIRVANA

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:13, pirms gada
tagad janem amisi

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:13, pirms gada
Paldies par turnīru! Teorētiski, es tā saprotu, ka tālāk mēs netiksim (uzvarēt ASV pamatlaikā būs teju neiespējami + slovākijai vajag tik 1 punktu nākamajā spēlē)

  +3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:13, pirms gada
Viensviensvīrs rakstīja: Un vēl ir jautājumi kurš ir labākais LV vārtsargs?
silovs

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:13, pirms gada
norden rakstīja: izcili,tomēr labāko bija jādod GUDĻEVSKIM!!!!!??????
Gudļevskim dos pēc pēdējās spēles kā labākajam LV vārstsargam

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:15, pirms gada
Žēl, kad nedabūjām3 punktus. Bija iespēja, uzvarēt,bet kā jau latviešiem patīk trilleru, asu cienīga spēle.
Pret ASV jāiet ar visu banku.
Viņi spēlē ātrāk slidojumā nekā slovāki!
ASV-Latvija atkal tiksimies hehe

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:15, pirms gada
Papis_Diane rakstīja: kapēc brālis ir jāsit?
Viņš uzprasījās par to bazaru, kuru viņš bravūrīgi izplata interneta vietnē!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:15, pirms gada
Jums nelikās, ka intervijā Gudļevskim bija sāju grimases un viņš piekliboja ejot ptom?

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:15, pirms gada
skonto1987@inbox.lv rakstīja: tagad janem amisi
Varbūt lai komanda iet pierīties uz Maķīti uz veiksmi cerot ?!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:16, pirms gada
Paldies Gudijam. Ja trauma nav nopietna, tad pret usa viņš vilks, galvenais, aizsargiem palīdzēt. Tad viss būs bumbās 👍

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:17, pirms gada
nav sastāva šogad, pāris veci krabji plus neprašas, visi krutie kaut kur norakušies. nākamgad

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:17, pirms gada
merseysider rakstīja: nav sastāva šogad, pāris veci krabji plus neprašas, visi krutie kaut kur norakušies. nākamgad
Prātīgi rūkts !

  -3 [+] [-]

, 2024-05-20 00:17, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Jums nelikās, ka intervijā Gudļevskim bija sāju grimases un viņš piekliboja ejot ptom?
Notirpa!!! Ievilks vienu pendeli mr.vezinam geerbtuvees gan jau ka pāries

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:19, pirms gada
tak to pašu dārziņu varēja piespiest formu uzņemt lai iziet pāris ieliek kaut vai pirmajās 2 spēlēs pret pabirām, būtu pāris punkti vairāk

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:19, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Varbūt lai komanda iet pierīties uz Maķīti uz veiksmi cerot ?!
nu gan metafiziskie ticējumi ... domā, ka BigMac apēšana ir tik spēcinoša?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:20, pirms gada
Gan jau jeņķi atceras pērn zaudēto bronzas medaļu pret LV, takā LV nekādas atlaides spēlē pret ASV nebūs.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:21, pirms gada
Pēc šīs spēles šaubu nekādu, kurš ir mūsu izlases nr.1 vārtsargs. Vārtsargs velk un ir nosvērts-pamats komandas stabilitātei.
Ne jau velti Bukijs intervijā sacīja, ka jāspēlē sava spēle.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:21, pirms gada
Bija jau mazliet piemirsies, kā ir, kad mūsu vārtos ir vārtsargs.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:22, pirms gada
Neaprotu, kādēļ Daugavam deva mest vispār, nu nav viņš bullīšu eksperts jau sen.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:22, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Gan jau jeņķi atceras pērn zaudēto bronzas medaļu pret LV, takā LV nekādas atlaides spēlē pret ASV nebūs.
Šaubu nav, visu sezonu to vien gaidīja, kā atgriezties škodā un atriebties.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:22, pirms gada
Kur Perņa ar saviem barvežiem palicis?

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:23, pirms gada
Pret ASV būs loti grūti. Vārtus gūstam ar lielām grūtībām, pret ASV ar 2 vārtiem būs par maz zinot vinu spēles stilu.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:23, pirms gada
Atgādināja jau 2023. gada komandu

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:24, pirms gada
fagcentrs rakstīja: Neaprotu, kādēļ Daugavam deva mest vispār, nu nav viņš bullīšu eksperts jau sen.
Ir viena lieta, kad komandai īsti neko nevajag, bet pavisam kas cits, kad tā ir principiāla spēle. Un jeņķiem tā būs principiāla spēle.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:24, pirms gada
Gudis!!!

  +4 [+] [-]

, 2024-05-20 00:25, pirms gada
Beidzot pirmā tiešām labā KOMANDAS spēle, tā krita ripām priekšā, mēģināja notīrīt atlecošās, galvenais, beidzot ieņēma pareizās pozīcijas, lai segtu līnijas metienam atstājot vārtsargam darīt savu darbu.

Šo bija prieks skatīties, beidzot sīva, sīksta, ātra cīņa. Prieks par šādu komandas cīņu.

Gudis malacis, liels prieks par viņu, pēc visām samazgām viņa virzienā liels respekts šī bija viņa diena, gan veiksme, gan paša meistarība. Prieks ka šur tur Slovākiem nesanāca metieni pa devītniekiem, tie lidoja pāri, taču tādi bija arī mums.

Ir tikai viens liels fuij komandai - VAIRĀKUMS, Mums necerēti pa ilgiem laikiem paveicās, ka bija OT divi vairākumi, taču kārtējā vairākumā, fonā varēja uzlitk valsi...un tad tas tieši derētu uz tā spēles un saspēles ātruma, iespējams pat to apsteigtu.

Spēles laikā, kad iedeva iespēju maiņa klāt pielikt Tramalku, mēs burtiski neļāvām Slovākiem ievilkt elpu...taču, protams, vairākumā laižam valša dejotājus.

Ločemelis liels malacis, ja vecie maigi sakot nekādi, jaunais parāda, VAR! Aukstasinīgi!

Komandai veiksmi, šobrīd atpūtu.

Pret ASV viegli nebūs, jo ASV ļoti vēloties mums par bronzas spēli atspēlēties, tāpēc cerēt, ka būs viegli, būtu muļķīgi.

Lai izdodas!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:26, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Šaubu nav, visu sezonu to vien gaidīja, kā atgriezties škodā un atriebties.
Vai ne.
Parīt pats Džo Baidens būšot tribīnēs, gaidot saldo atriebību.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:27, pirms gada
Kopumā, ir neliels rūgtums, jo reāli bija paņemt uzvaru pamatlaikā, taču, ko, lai saka jāiet un jāsitās!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:27, pirms gada
Viensviensvīrs rakstīja: Un vēl ir jautājumi kurš ir labākais LV vārtsargs?
Šilovs...

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:27, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ir viena lieta, kad komandai īsti neko nevajag, bet pavisam kas cits, kad tā ir principiāla spēle. Un jeņķiem tā būs principiāla spēle.
Eu, nu nopietni, tu galīgi saslimis??? Tiešām nepieduries tagad?

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:27, pirms gada
Lepnums par šādām spēlēm! Mūsu puiši malči!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:29, pirms gada
Gudis jau tiešajā ēterā neies teikt "jā, zin, jūtos tā, it kā kāja no d... būtu izrauta"...
Ernštreits klubā algu gluži nemaksā, galu galā.

Gudis varonis!
Tiesa, tik daudz garām aizlidinātu metienu kā šodien... vācieši un zviedri bija daudz daudz precīzāki.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:29, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Eu, nu nopietni, tu galīgi saslimis??? Tiešām nepieduries tagad?
Dzīvosim redzēsim!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:29, pirms gada
Jācer, ka pret amerikāņiem mums beidzot lidos iekšā viss, kas iet vārtos

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:29, pirms gada
Amerikāņiem neko nevajag tāpēc var arī paņemt

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:29, pirms gada
Merzlikins gan jau kasti sargās adekvāti bet nu viņam jau kā likums minimums 2, vistic nemazak kā 3 ielidos. tatad 4 jaiemet pamatlaikā. Ceru ka spēka gados esošais Miks gatavojas.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:30, pirms gada
GUDIS SUPERMANS !!!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:32, pirms gada
Bija gan pārsteigums par to,ka Indulis neprovēja bullīti iemest.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:34, pirms gada

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:34, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Dzīvosim redzēsim!
Ko tad? Ja neslidos visi uz vienas kājas, tad tu to tulkosi kā baigi principiālu atriebību par BRONZU?

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:37, pirms gada
striker rakstīja: Bija gan pārsteigums par to,ka Indulis neprovēja bullīti iemest.
Treneri izvēlas kuri metīs un nevis paši spēlētāji izlemj ka paši grib !

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 00:37, pirms gada
Pēc 6 spēlēm viena uzvara pamatlaikā un cer uz izslēgšanas spēlēm 😂

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:38, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Gan jau jeņķi atceras pērn zaudēto bronzas medaļu pret LV, takā LV nekādas atlaides spēlē pret ASV nebūs.
USA viss sastāvs cits. Viņi pat nezin kas notika gadu atpakaļ. Un punktus viņiem principā arī vairāk nevajag. Pakaļu neraus.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:39, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Ko tad? Ja neslidos visi uz vienas kājas, tad tu to tulkosi kā baigi principiālu atriebību par BRONZU?
Tev neiznāk domāt manā vietā, un labi vien ir ka neiznāk, jo esi pārāk dumjš priekš tā.😁

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:40, pirms gada
LUKA GOAT MVP rakstīja: USA viss sastāvs cits. Viņi pat nezin kas notika gadu atpakaļ. Un punktus viņiem principā arī vairāk nevajag. Pakaļu neraus.
Citreiz spēle un metieni aiziet daudz labāk un goli krīt labak kad spēlē atbrīvoti

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:42, pirms gada
Kazahi šodien izbaudīja, kā tas ir, kad jeņķiem neko nevajag.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:42, pirms gada
hokejafaaans rakstīja: Diemžēl izskatās, ka kļūda žurnālistam. Tabulā spēļu skaits vienāds gan mums gan amerikāņiem un amerikai 13 mums 9 diemžēl čempis ir bieidzies. skaita punktus ne savstarspējās spēles . sorry. Biju par LV uzvaru pamatlaikā
nav runa par amīšu apsteigšanu, bet par slovāku

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:43, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tev neiznāk domāt manā vietā, un labi vien ir ka neiznāk, jo esi pārāk dumjš priekš tā.😁
uhhh, smago artilēriju velkam ārā, tik sāpīgi iedzēli

Bet večukiņ, bračiņ, vai tad tu nespēj izlasīt, ka tas bija jautājums?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 00:48, pirms gada
LUKA GOAT MVP rakstīja: USA viss sastāvs cits. Viņi pat nezin kas notika gadu atpakaļ. Un punktus viņiem principā arī vairāk nevajag. Pakaļu neraus.
Nemīz, pirms spēles ģērbtuvēs treneris uzliks video - skatieties, kā mūsu tautieši cīnījās par mūsu valsti gadu atpakaļ, šis ir PASAULES ČEMPIONĀTS, ejiet, atriebiet mūsu vīrus, aiz jums ir visa amerikāņu nācija, cīnaties par viņiem!!!

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:50, pirms gada
Nav jau tā, ka Amerikāņiem neko nevajag, tomēr Vācija uzvarot Franciju viņi tabulā aizies priekšā, un ja Zviedri paklūp pret Slovākiem tad Amerika var būt pirmie grupā. Noteikti ceru ka mūsējie rādīs to labāko spēli un paņemsim 3 punktus.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:50, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Citreiz spēle un metieni aiziet daudz labāk un goli krīt labak kad spēlē atbrīvoti
Ja nākamajā spēlē viss būtu atkarīgs tikai no Latvijas tas es droši liktu ka Latvijā uzvarēs nemotivētu ASV, bet diemžēl viss ir atkarīgs no slovāku un zviedru spēles. Latvijas spēlētāji to arī saprot.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:50, pirms gada
Kurš svētdien pārkārtoja turnīra B grupas rezultātus? No rīta pēc 5 spēlēm viņiem bija 10 punkti. Ap pusdienām pēkšņi tika pieskaitīts k-kāds 1 punkts. Pēc 6 vakara spēles ar LV vajadzētu būt 11. Kāpēc pašlaik visos soc.tīklos viņiem jau iedalīti 12?
LV var atgūt tiesības uz 1/4, un to var iegūt 2dien. To pierādīs 2dienas spēļu rezultāti. Pašlaik nekorekti parādīti.

     [+] [-]

, 2024-05-20 00:51, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Treneri izvēlas kuri metīs un nevis paši spēlētāji izlemj ka paši grib !
Tiešam ?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 01:01, pirms gada
Mareks2882 rakstīja: Nav jau tā, ka Amerikāņiem neko nevajag, tomēr Vācija uzvarot Franciju viņi tabulā aizies priekšā, un ja Zviedri paklūp pret Slovākiem tad Amerika var būt pirmie grupā. Noteikti ceru ka mūsējie rādīs to labāko spēli un paņemsim 3 punktus.
Negribas ticēt ka SWE var sabrukt zem Slovākiem. Visu čempi SWE sevi ir parādījuši un lai kāds fiziskais presings no Slovākiem SWE viņi nenospiedīs. Slovāki nespēlē bet spiež ar fizisko. Tāpēc notika šāds spēles pavērsiens ar LV.
Arī mana cerība ka nospiedīsim ASV kuri lai kā gatavojās nav labākajā formā.

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:10, pirms gada
Tāds hokejs Latvijas izpildījumā man nepatīk. Kad atrodas rezultātā vadībā, tad zaudē koncentrēšanos un tad muļķīgi kļūdās. Nav ko gaidīt dāvanas no Zviedrijas izlases. Principā zviedri var atļauties zaudēt, atpūtināt līderus.

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:10, pirms gada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Ja nākamajā spēlē viss būtu atkarīgs tikai no Latvijas tas es droši liktu ka Latvijā uzvarēs nemotivētu ASV, bet diemžēl viss ir atkarīgs no slovāku un zviedru spēles. Latvijas spēlētāji to arī saprot.
amīšiem no bērnības jau ir cita mentalitāte ieaudzināta ! Viņi ja nāk uz ledus tad ari normāli kapā , viņiem nav tāda leita katslidošana un nemotivēta pieeja spēlei

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 01:11, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: uhhh, smago artilēriju velkam ārā, tik sāpīgi iedzēli

Bet večukiņ, bračiņ, vai tad tu nespēj izlasīt, ka tas bija jautājums?
Vel viens apliecinājums, ka esi dumjš un aprobežots, jo nesaprati, ka tā ir atbilde uz jautājumu.

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:12, pirms gada
Esam dzīvi, jāņem ASV!
Gudis, Cibuļskis, Ločmelis 🇱🇻🇱🇻🇱🇻

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:12, pirms gada
merseysider rakstīja: Biju pārliecināts visu spēli par uzvaru, pret amerikāņiem laikam neatliks cits variants kā Merzlikinu likt sargāt kasti. Silovs vēl nebūs paspējis pakāst un atlidot.
Vispāri Šilovam ir jāuzvar, lai hokeja pavasaris turpinātos.

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:16, pirms gada
purva_velns rakstīja: nav runa par amīšu apsteigšanu, bet par slovāku
Kļūda ir ar punktiem tabulā žurnālistiem un soctīklos. K-kas svētdien nezi kā Slovākiem pieskaitīja 1 punktu un tagad gan tas LV neder. Sarakstīs pareizi. tad: LV sasit ASV (neko nevar saprast), Slovāki zaudē SWE (un tas ir reālāks notikums) un LV izbīda Slovākus no 1/4

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:17, pirms gada
Šie 2 paipldlaiki čempionāta sākumā 🤐
Tagad, jāliek viss ārā!

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:22, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: amīšiem no bērnības jau ir cita mentalitāte ieaudzināta ! Viņi ja nāk uz ledus tad ari normāli kapā , viņiem nav tāda leita katslidošana un nemotivēta pieeja spēlei
ASV nav uzvarējusi PČ 60 gadus un iemesls ir tāds ka viņi nespēlē play-off hokeju- neizliekas līdz galam un sevišķi viņi to nedarīs tāda spelle kas viņiem neko nemaina. No ASV būs induvidals hokejs , skriešana, skīla rādīšana, sevišķi pirmajā periodā, un Lv vārtos var iekrita visādi mēsli no stūriem, ar gaļu viņi nestums ripu iekša.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 01:22, pirms gada
Beidzot LV aizvadīja spēli savā līmenī, žēl ka turnīra beigās pamodās tas niknums, ceram tagad uz mazo brīnumu pret ASV un lai tie Kazahi ar savu spriedumu par Francijas līmeni iet... vienu divīziju zemāk.

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:31, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vel viens apliecinājums, ka esi dumjš un aprobežots, jo nesaprati, ka tā ir atbilde uz jautājumu.
O, sāc trakot, man tas patīk Sanervozējies esi ļoti vietā šoreiz, jo pats saproti, kaut ko tik superīgu es tik drīz neaizmirsīšu. Amerikāņi gribēšot atriebties par škodas bronzas (un pat ne pusfināla, bet BRONZAS) spēli, vnk FANTASTIKA 🤣 🤣 Fantastika.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-20 01:34, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: O, sāc trakot, man tas patīk Sanervozējies esi ļoti vietā šoreiz, jo pats saproti, kaut ko tik superīgu es tik drīz neaizmirsīšu. Amerikāņi gribēšot atriebties par škodas bronzas (un pat ne pusfināla, bet BRONZAS) spēli, vnk FANTASTIKA 🤣 🤣 Fantastika.
Ivaram drausmīgi bail no konkurences, ja kāds pierādīs, ka viņš ir gudrāks, tad Ivars uzrakstīs 100 komentārus, lai tikai viņu noniecinātu

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 01:34, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: O, sāc trakot, man tas patīk Sanervozējies esi ļoti vietā šoreiz, jo pats saproti, kaut ko tik superīgu es tik drīz neaizmirsīšu. Amerikāņi gribēšot atriebties par škodas bronzas (un pat ne pusfināla, bet BRONZAS) spēli, vnk FANTASTIKA 🤣 🤣 Fantastika.
Lai es nervozēt par to ko te murgo kaut kāds interneta trollis?😂
Smieklīgi!

  -4 [+] [-]

, 2024-05-20 01:35, pirms gada
datmons rakstīja: Ivaram drausmīgi bail no konkurences, ja kāds pierādīs, ka viņš ir gudrāks, tad Ivars uzrakstīs 100 komentārus, lai tikai viņu noniecinātu
Jā, drausmīgi baidos!😁

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 01:38, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, drausmīgi baidos!😁
Fiziski nebaidies, bet mentāli gan!

     [+] [-]

, 2024-05-20 01:40, pirms gada
Diemžel arī zviedri būs nemotivēti un tā ir lielākā problēma. Slovākiem visticamāk pānemt punktu pret zviedriem būs vieglāk nekā pret Latviju.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-20 01:43, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai es nervozēt par to ko te murgo kaut kāds interneta trollis?😂
Smieklīgi!
Nu smieklīgi jā, jo tu JAU nervozē

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 02:59, pirms gada
Ločmeļa pēdējais lēnām ieslīdēja vārtos, tas bija labs!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 03:28, pirms gada
vozā rakstīja: Daļēji piekrītu, nesapratu, kāpēc Kaļķi nepaņēma uz čempi
Kaļķis un Vizbelis un būtu ceturtdaļfināls

     [+] [-]

, 2024-05-20 08:15, pirms gada
Gudis atstāja Latviju spēlē. Pirmajā periodā taču metienu attiecība bija drausmīga. Slovāki labi meta, bet - visur Gudis. Līdz bloķētajiem, kas sākās otrajā un trešajā periodā - bija ļoti tālu. Tā izskatās, ja vārtsargs velk komandu. Protams, tādu brāķi ripas kontrolē amerikāņi nepieļaus. Redzēs, ko mums Kolumbusas čīkstulis otrdien demonstrēs. Uz galvas viņš māk stāvēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 09:18, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kazahi šodien izbaudīja, kā tas ir, kad jeņķiem neko nevajag.
Jeņķiem kak raz taki vajadzēja uzvaru pret Kazahiem! Paskaties labāk turnīra tabulā un parēķini, kāds būtu rakslads, ja Jeņķiem būtu kaut par vienu punktu mazāk

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 10:01, pirms gada
diemzel izskatas,ka Gudijam trauma,kas bija pamanams jau pirms turnira.Nu tagad pasaku teicejam-ja vari ,tad paradi...

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:31, pirms gada
Pieņemot hipotētisku situāciju, ka Latvija uzvar ASV, Vācija zaudē Francijai un slovāki zaudē zviedriem. Visām trim ir 12 punkti. Vai tādā gadījumā nav tā, ka skatās rezultātus savstarpējās spēlēs un tas 1:8 pret Vāciju liek mums palikt aiz strīpas?

  -2 [+] [-]

, 2024-05-20 10:33, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Gan jau jeņķi atceras pērn zaudēto bronzas medaļu pret LV, takā LV nekādas atlaides spēlē pret ASV nebūs.
Varbūt kāds atceras, bet jeņķiem eksistē tilai zelts, pārējais tāds bleķis vien ir.

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:40, pirms gada
biskaps rakstīja: Pieņemot hipotētisku situāciju, ka Latvija uzvar ASV, Vācija zaudē Francijai un slovāki zaudē zviedriem. Visām trim ir 12 punkti. Vai tādā gadījumā nav tā, ka skatās rezultātus savstarpējās spēlēs un tas 1:8 pret Vāciju liek mums palikt aiz strīpas?
Es ar par to domāju, ceru, ka tā nenotiks, Friči Frankus uzvarēs!
Viela pārdomām visiem anderdogu mīļotājiem, kuri novēl uzvaras mazajām komandām, kas ir bieži vien pretrunā ar Latvijas interesēm
Te bija vesels aunubars, kurš fanātiski staroja par Austrijas panākumiem, it nemaz nepadomājot, ka mums tas nav izdevīgi ne no kāda rakursa!

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:44, pirms gada
kambodža 03 rakstīja: Varbūt kāds atceras, bet jeņķiem eksistē tilai zelts, pārējais tāds bleķis vien ir.
Tādā gadījumā kāpēc viņi pagāšgad Bronzas mačā vispar izgāja uz ledusa? Varēja tak mierīgi uzreiz pēc kāsiena pusfinālā braukt uz lidostu, saņemot 0:5 tehnisko zāģi

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:49, pirms gada
biskaps rakstīja: Pieņemot hipotētisku situāciju, ka Latvija uzvar ASV, Vācija zaudē Francijai un slovāki zaudē zviedriem. Visām trim ir 12 punkti. Vai tādā gadījumā nav tā, ka skatās rezultātus savstarpējās spēlēs un tas 1:8 pret Vāciju liek mums palikt aiz strīpas?
Paga, paga, atgādini man, kā nospēlēja Friči ar Slovākiem?
Ja uzvarēja Friči, tad pie tāda rasklada aiz borta ir Slovāki

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:53, pirms gada
Tikko pieceelos sushnaks ir nereaals

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:54, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Paga, paga, atgādini man, kā nospēlēja Friči ar Slovākiem?
Ja uzvarēja Friči, tad pie tāda rasklada aiz borta ir Slovāki
Atkal baltslaavs kalkulee ar savu poket kalkulaator

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:56, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Paga, paga, atgādini man, kā nospēlēja Friči ar Slovākiem?
Ja uzvarēja Friči, tad pie tāda rasklada aiz borta ir Slovāki
Nu pie šī maz ticamā scenārija savstarpējās spēlēs GER - 6 punkti, LAT-2, SVK-1 un SVK aiz borta. Bet ja mēs spēlēsim tā kā visu turnīru, tad neredzu veidu kā paņemt USA

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:56, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Paga, paga, atgādini man, kā nospēlēja Friči ar Slovākiem?
Ja uzvarēja Friči, tad pie tāda rasklada aiz borta ir Slovāki
Jā, Vācija uzvarēja. Izskatās, ka nebūs paradoksāla situācija, ka ar 5 uzvarām nepietiek

     [+] [-]

, 2024-05-20 10:56, pirms gada
Nogalinaatais Sniegaviirs rakstīja: Atkal baltslaavs kalkulee ar savu poket kalkulaator
Ko tur kalkulēt, viss tāpat ir skaidrs, rītvakar būs gatavs viss rasklads

     [+] [-]

, 2024-05-20 11:27, pirms gada
Sūdi jau tādi ka rīt Jeņķiem tos punktus vajadzēs, kā arī viņiem nedaudz sāpīte par pagājušo čempi. Toties Zviedriem pret slovākiem visticamāk ka pirms spēles jau būs pirmā vieta grupā garantēta. Karoče viss slikti, brīnumu vajag lai tiktu no grupas ārā

     [+] [-]

, 2024-05-20 11:28, pirms gada
Būtu letiņiem kaut viens punkts vairāk, daudz cerīgāka tā tabula izskatītos

     [+] [-]

, 2024-05-20 11:53, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ir viena lieta, kad komandai īsti neko nevajag, bet pavisam kas cits, kad tā ir principiāla spēle. Un jeņķiem tā būs principiāla spēle.
Jeņķiem tā bronzas spēle bijusi nebijusi. Un kam tur tā spēle var būt diži principiāla, ja pagāšā gada komanda un šī gada ir praktiski pilnīgi divas dažādas komandas. Viens spēletājs no pag. gada sastāva. Galvenais treneris cits utt. Jeņķiem tā būs vnk kārtējā spēle čempionātā un viss. Tas gan nenozīmē, ka šamie tur kko dāvinās, tur meistarības pietiek, lai arī tikai uz meistarību iznestu spēli. Var viegli dabūt tur 1:9 un tikpat labi var arī ieķerties, ja vārtsargs pavelk un kopumā spēle vedas. Protams favorīti jebkurā gadījumā tur ir ASV, tas loģiski.

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:04, pirms gada
killo2000 rakstīja: Jeņķiem tā bronzas spēle bijusi nebijusi. Un kam tur tā spēle var būt diži principiāla, ja pagāšā gada komanda un šī gada ir praktiski pilnīgi divas dažādas komandas. Viens spēletājs no pag. gada sastāva. Galvenais treneris cits utt. Jeņķiem tā būs vnk kārtējā spēle čempionātā un viss. Tas gan nenozīmē, ka šamie tur kko dāvinās, tur meistarības pietiek, lai arī tikai uz meistarību iznestu spēli. Var viegli dabūt tur 1:9 un tikpat labi var arī ieķerties, ja vārtsargs pavelk un kopumā spēle vedas. Protams favorīti jebkurā gadījumā tur ir ASV, tas loģiski.
Kaut kad pasen skatījos video, kur NHL spēlētāji runā par principiālākajiem pretiniekiem izlasē. Neviens nekad nepiesauca tādu Latviju. Kanāda-ASV, Kanāda-krievija, Somija-Zviedrija, pat Vācija-Šveice. Tādām izlasēm Latvija ir vienkārši spēle kura jāuzvar un viss pārējais ir tikai lirika.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 12:24, pirms gada
https://sports.tv3.lv/hokejs/hokejs...

Miniet kaut vienu iemeslu-kāpēc jeņķi gribētu mazāk atriebties nekā zviedri?! Arī zviedriem pērn nespēlēja daudzi no tiem, kuri spēlē šogad.

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:29, pirms gada
Neesmu drošs par savu algebru, bet vai pareizi rēķinu, ka tad, ja pirmās divas spēles būtu uzvarētas pa īstam, nevis pagarinājumā, tad pret USA rīt derētu arī neizšķirts pamatlaikā ar zaudējumu pagarinājumā?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 12:32, pirms gada
killo2000 rakstīja: Jeņķiem tā bronzas spēle bijusi nebijusi. Un kam tur tā spēle var būt diži principiāla, ja pagāšā gada komanda un šī gada ir praktiski pilnīgi divas dažādas komandas. Viens spēletājs no pag. gada sastāva. Galvenais treneris cits utt. Jeņķiem tā būs vnk kārtējā spēle čempionātā un viss. Tas gan nenozīmē, ka šamie tur kko dāvinās, tur meistarības pietiek, lai arī tikai uz meistarību iznestu spēli. Var viegli dabūt tur 1:9 un tikpat labi var arī ieķerties, ja vārtsargs pavelk un kopumā spēle vedas. Protams favorīti jebkurā gadījumā tur ir ASV, tas loģiski.
Nevajag vēlamo uzdot par faktisko!
Nav komandas, kuriem spēles par medaļām nav svarīgas, jo tāda ir sporta būtība. Jebkurš normāls treneris, lai noskaņotu komandu spēlei, tieši izmanto tādus argumentus, ka vajag revanšēties par pērn piedzīvoto zaudējumu.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-20 12:32, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: https://sports.tv3.lv/hokejs/hokejs...

Miniet kaut vienu iemeslu-kāpēc jeņķi gribētu mazāk atriebties nekā zviedri?! Arī zviedriem pērn nespēlēja daudzi no tiem, kuri spēlē šogad.
Droši vien tādēļ, ka USA par tādu PČ, kas notiek kaut kur Eiropā, ir krietni mazāka interese kopumā, no tā arī krietni mazāki pārdzīvojumi par citu gadu rezultātiem. Kamēr SWE pirms gada prese burtiski pazemoja izlasi pēc zaudējuma.

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:32, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: https://sports.tv3.lv/hokejs/hokejs...

Miniet kaut vienu iemeslu-kāpēc jeņķi gribētu mazāk atriebties nekā zviedri?! Arī zviedriem pērn nespēlēja daudzi no tiem, kuri spēlē šogad.
Pirmkārt jau ASV pasaules čempionāts ne tuvu nekotējas tik augstu kā zviedriem, lai par to baigi pārdzīvotu. Otrkārt ziemeļamerikāņiem principā ir tikai pirmā vieta, pārējie jau ir zaudētāji... Treškārt zviedriem par atriebību kko izteicās spēlētājs, kurš pagāšgad bij sastāvā. Atgādināt cik tādu spēlētāju ir ASV? Ok, tam vienam spēlētajam varbūt personiski būs papildus motivācija kko pierādīt - diezvai tas ietekmēs kopējo bildi. Vēl kādu argumentu?

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:37, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevajag vēlamo uzdot par faktisko!
Nav komandas, kuriem spēles par medaļām nav svarīgas, jo tāda ir sporta būtība. Jebkurš normāls treneris, lai noskaņotu komandu spēlei, tieši izmanto tādus argumentus, ka vajag revanšēties par pērn piedzīvoto zaudējumu.
Nu jā, lai noskaņotu komandu izmantos ka vajag atriebties. Un? Tipa ja gadās pretī pretinieks, kuram nav par ko atriebties, tad USA treneris nemēģinās noskaņot komandu cīņai? Teiks, ok puiši, šodien tā mierīgi. Saudzējam sevi un pretinieku, lieki nepūlamies ja? Skaidrs, ka treneris teiks, ka jāatceras pagāšgada zaudējums, nedrīkst nenovērtēt utt. tas tač standarts.

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:38, pirms gada
Ja iebaziis to pelavu buurii pret usa tad 100. Punkt nekas nespiid punkC

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:44, pirms gada
killo2000 rakstīja: Pirmkārt jau ASV pasaules čempionāts ne tuvu nekotējas tik augstu kā zviedriem, lai par to baigi pārdzīvotu. Otrkārt ziemeļamerikāņiem principā ir tikai pirmā vieta, pārējie jau ir zaudētāji... Treškārt zviedriem par atriebību kko izteicās spēlētājs, kurš pagāšgad bij sastāvā. Atgādināt cik tādu spēlētāju ir ASV? Ok, tam vienam spēlētajam varbūt personiski būs papildus motivācija kko pierādīt - diezvai tas ietekmēs kopējo bildi. Vēl kādu argumentu?
Hehe ko tu meegini pieraadiit tam leepaajs treknajam ronim?

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:45, pirms gada
killo2000 rakstīja: Nu jā, lai noskaņotu komandu izmantos ka vajag atriebties. Un? Tipa ja gadās pretī pretinieks, kuram nav par ko atriebties, tad USA treneris nemēģinās noskaņot komandu cīņai? Teiks, ok puiši, šodien tā mierīgi. Saudzējam sevi un pretinieku, lieki nepūlamies ja? Skaidrs, ka treneris teiks, ka jāatceras pagāšgada zaudējums, nedrīkst nenovērtēt utt. tas tač standarts.
PČ hokejā jau vispār ir kā tāds slēgts klubiņš, kur katru reizi par medaļām cīnās apmēram vienas un tās pašas komandas ar retiem izņēmumiem. Ja vispār runā par kaut kādām atriebībām, tad gandrīz katra izlase citai izlasei ir kādreiz zaudējusi, sākot ar 1/4 finālu stadiju vispār sanāk atriebību mudžeklis.

     [+] [-]

, 2024-05-20 12:50, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Nemīz, pirms spēles ģērbtuvēs treneris uzliks video - skatieties, kā mūsu tautieši cīnījās par mūsu valsti gadu atpakaļ, šis ir PASAULES ČEMPIONĀTS, ejiet, atriebiet mūsu vīrus, aiz jums ir visa amerikāņu nācija, cīnaties par viņiem!!!
Daļēji var piekrist, bet tikai, nevis lai atriebtos, bet parādīs pag.gada Šveices stāstu ceļā uz medaļām- grupā pirmajās 6 spēlēs visas uzvaras (pirmajās 3- ar vārtu starpību 15:0, t.sk., pret Slovākiem, Kanādu un Čehiju un pirms spēles ar Latviju neko vairs nevajadzēja (1.vieta grupā bija garantēta), līdz ar to varēja atpūtināt līderus, Latvijai gan vajadzēja vismaz 1 punktu (savādāk tie paši Slovāki tiktu 1/4 finālā). Šveice, cik atceros beigās pat 6 min pirms beigām izvirzījās vadībā, bet nu "viņiem tak neko nevajadzēja" un mūsējie izcīnija sākumā šo 1 punktu (vēlāk arī otru). Atgriežoties pie Šveices, kurai neko nevajadzēja, un kuri atpūtināja līderus- 1/4 finālā neika pāri otrajā grupā 4.vietai- vāciešiem un Šveice ar visiem atpūtinātajiem līderiem varēja braukt mājās. Tapēc domāju, ka gan ASV, gan Zviedrija spēlēs ar visu nopietnību un neko nedāvinās nedz kaut kādai Latvijai un Slovākijai!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-20 12:53, pirms gada
killo2000 rakstīja: Nu jā, lai noskaņotu komandu izmantos ka vajag atriebties. Un? Tipa ja gadās pretī pretinieks, kuram nav par ko atriebties, tad USA treneris nemēģinās noskaņot komandu cīņai? Teiks, ok puiši, šodien tā mierīgi. Saudzējam sevi un pretinieku, lieki nepūlamies ja? Skaidrs, ka treneris teiks, ka jāatceras pagāšgada zaudējums, nedrīkst nenovērtēt utt. tas tač standarts.
Tas uz jeņķu spēlētājiem, kuriem, kā jebkuram amerikānim, kopš bērnības tiek ieaudzināta pārākuma sajūta, var ļoti labi nostrādāt.
Neviens normāls treneris nekad pirms PČ spēles neteiks, ka jāspēlē saudzējošā režīmā, jo tāpat skaidrs, ka pretinieks spēlēs uz pilnu jaudu. Nespēlējot tāpat kā pretinieki daudzreiz vairāk palielinās iespēja iedzīvoties traumā. Tā nav pārbaudes spēle, pirms kuras komandu treneri sarunā, ka spēlēs saudzējošā režīma.

     [+] [-]

, 2024-05-20 13:00, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas uz jeņķu spēlētājiem, kuriem, kā jebkuram amerikānim, kopš bērnības tiek ieaudzināta pārākuma sajūta, var ļoti labi nostrādāt.
Neviens normāls treneris nekad pirms PČ spēles neteiks, ka jāspēlē saudzējošā režīmā, jo tāpat skaidrs, ka pretinieks spēlēs uz pilnu jaudu. Nespēlējot tāpat kā pretinieki daudzreiz vairāk palielinās iespēja iedzīvoties traumā. Tā nav pārbaudes spēle, pirms kuras komandu treneri sarunā, ka spēlēs saudzējošā režīma.
Nu tieši tā. Līdz ar to izejot no tevis teiktā - treneris komandu mēģinās noskaņot maksimālai cīņai jebkurā spēlē, līdz ar to tur diža atšķirība nav vai mēs pagāšgad uzvarējām viņu vai viņi mūs. Ies un spēlēs.

     [+] [-]

, 2024-05-20 15:26, pirms gada
cerība bija viņu, uzvara ir mūsu. es te tā aizdomājos, cik labi spēlēt čempionātā bez tiem gaisa bojātājiem krieviem, pilnīgi mierīgi var iztikt bez viņiem.