Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Lētākā biļete uz Somijas izlases spēli - 57,50 EUR, uz Latvijas - 140

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Lētākā biļete uz Somijas izlases spēli - 57,50 EUR, uz Latvijas - 140
Latvijas izlases līdzjutējs. Foto: Edijs Pālens/LHF

Gatavojoties nākamā gada pasaules čempionātam hokejā, kas risināsies Tamperē un Rīgā, šodien paziņots par biļešu pārdošanas sistēmu un cenām. Lūkojām noskaidrot, kādi ir cenu piedāvājumi un to atšķirības.

Edgars Buncis, turnīra orgkomitejas vadītājs Latvijā, preses konferencē paziņoja par pirmo biļešu pārdošanas kārtu ar izlozes starpniecību, kurā tai pieteikušies un laimējuši hokeja fani no 15. līdz 27. oktobrim varēs iegādāties dienas biļetes uz spēlēm, bet no 28. oktobra līdz 4. novembrim tikt pie atlikušajām biļetēm varēs tikt arī pārējie izlozei reģistrētie pircēji. Vairāk par izlozes kārtību – šeit.

Dienas biļete paredz iespēju apmeklēt visas konkrētajā čempionāta dienā [un vietā] notiekošās spēles - divus līdz trīs mačus dienā. Dienās, kad spēles paredzētas mājinieku izlasēm [Latvijai vai Somijai], biļešu cenas kāpj. Rīgā un Tamperē gan tās ievērojami atšķiras kā cenu amplitūdas, tā arī piedāvājuma ziņā.

Organizatori Tamperē piedāvā biļetes iegādāties piecās kategorijās. Dārgākās ir premium klases biļetes [laukuma sānos, pirmajā stāvā] - lētākās biļetes [visās kategorijās] pieejamas dienā, kad spēlē Dānija ar Austriju un Francija ar Ungāriju - 85 eiro, savukārt 357 eiro maksā Vācijas - ASV un Somijas - Zviedrijas maču apmeklējums turnīra ceturtajā dienā [dārgākās biļetes visās kategorijās]. Pirmās kategorijas [vietas pirmā stāva aizvārtē] cenas svārstās no 70 līdz 277 eiro, otrās kategorijas [otrais stāvs laukuma sānos] - 40 līdz 227 eiro, trešās kategorijas - 25 līdz 156 eiro. Tāpat Tamperē piedāvātas arī bērnu [5 līdz 12 g.v.] kategorijas biļetes - 15 līdz 72,5 eiro, kā arī īpašais piedāvājums izlozes laikā biļetēm otrajā stāvā laukuma galā - 20 līdz 108,5 eiro. Minētās cenas attiecas uz grupu turnīra spēlēm.

Rīgā tirdzniecībā pieejamas biļetes trīs kategorijās - pirmajā, otrajā un VIP ložu sektorā. Augstākā cena ir pirmās kategorijas biļetēm [pirmais stāvs, otrais stāvs laukuma sānos], bet otrās kategorijas [otrais stāvs, laukuma gals] un VIP ložu biļešu cenas ir vienādas. Lētākais čempionāta apmeklējums iespējams 22. maijā, vērojot Kanādas un Norvēģijas, kā arī Kazahstānas un Slovēnijas dueļus - pirmās kategorijas biļete maksā 115 eiro, pārējo - 80. Dārgākās biļetes maksā uz 13. un 20. maija spēļu dienām, kad Latvija tiksies ar Slovākiju un Kazahstānu - 325 un 220 eiro.

Dienas biļešu cenas uz Latvijas un Somijas izlašu spēlēm [nesk. bērnu biļetes]

ValstsLētākāsDārgākās
Latvija140 EUR325 EUR
Somija57.5 EUR357 EUR

Biļešu cenas uz atsevišķām spēlēm grupu turnīrā Rīgā 2. kategorijā un VIP ložā svārstās no 19 eiro [jau minētais 22. maijs] līdz 89 eiro [uz Latvijas spēlēm]. 1. kategorijas sēdvietu īpašniekiem turnīra lētākā spēle – Kazahstāna pret Slovēniju – izmaksā 39 eiro, savukārt dārgākās grupu turnīra spēles biļetes maksā 135 eiro. Divos ceturtdaļfināla dueļos, kas risināsies “Arēna Rīga”, cenas noteiktas 129 un 169 eiro apmērā. Atsevišķu spēļu biļetes gan pārdošanā nonāks tad, ja netiks izpārdotas visas dienas biļetes.

Pieaugušo dienas biļetes uz divām ceturtdaļfināla spēlēm Tamperē maksā no 102,5 līdz 333 eiro, Rīgā – no 230 līdz 305 eiro. Atlikušās spēles risināsies tikai Somijas pilsētā. Uz pusfināliem biļetes pieejamas no 207 līdz 447 eiro [divas spēles dienā], bet, lai apmeklētu bronzas un zelta medaļu spēles, jāšķiras no 297 līdz 557 eiro.

Iepriekš Rīgā notikušajā pasaules hokeja čempionātā 2021. gadā biļetes uz spēlēm Covid-19 pandēmijas apstākļu un nenoteiktības dēļ tika pārdotas tikai pašā grupu turnīra izskaņā – uz Latvijas izlases pēdējo maču pret Vāciju biļete maksāja 110 eiro, ceturtdaļfināla spēles apmeklējums – 165 eiro, pusfināla – 220, spēlē par bronzu – 280, bet finālspēles biļete maksāja 340 eiro. Toreiz gan spēles tika atļauts apmeklēt skatītājiem ar derīgiem Covid-19 sertifikātiem, paredzot līdz 2660 sēdvietu.

2023. gada pasaules čempionāts hokejā no 12. līdz 28. maijam norisināsies Rīgā un Tamperē. Latvijas izlase spēlēs B apakšgrupā pret Kanādu, Čehiju, Šveici, Norvēģiju, Slovākiju, Slovēniju un Kazahstānu.

Izmantotie resursi:
https://www.iihf.com/en/events/2023...

Kā vērtē biļešu cenu piedāvājumu?

  • 61

  • 1159


 +11 [+] [-]

, 2022-09-22 18:41, pirms 2 gadiem
pie teļļuka - 0 un arī alus pa lēto.

 +10 [+] [-]

, 2022-09-22 18:42, pirms 2 gadiem
140 jevriki tas ir pa traku kas notiek ar šo valsti???
Slēpts komentārs: Kefirgalva

  +9 [+] [-]

, 2022-09-22 18:57, pirms 2 gadiem
Izskatas ka Latvijas izlase Patrick Kane spēlēs,140e pa Bukartiem jamaksā..

  -2 [+] [-]

, 2022-09-22 19:03, pirms 2 gadiem
Vairāk kā pusgads lai iekrātu naudu, nezinu par ko šeit cepjās.
Tie kas tiešam fano ies, parējie var sēdēt fanu teltī vai mājās. Nešaubos ka arēna LV izlases spēlēs bus pilna tāpat. Ja ne pret pastarīšiem, tad pret grandiem!

  +7 [+] [-]

, 2022-09-22 19:17, pirms 2 gadiem
Kauns!

  +1 [+] [-]

, 2022-09-22 20:05, pirms 2 gadiem
IIHF pamatīgi skopuļi, bet nu labi, uz vienu var aiziet

  +3 [+] [-]

, 2022-09-22 20:14, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: 140 jevriki tas ir pa traku kas notiek ar šo valsti???
Tak bāzes cenu tāpat 100% noteica IIHF lielie bosi

  -2 [+] [-]

, 2022-09-22 20:26, pirms 2 gadiem
Luka Magic rakstīja: Vairāk kā pusgads lai iekrātu naudu, nezinu par ko šeit cepjās.
Tie kas tiešam fano ies, parējie var sēdēt fanu teltī vai mājās. Nešaubos ka arēna LV izlases spēlēs bus pilna tāpat. Ja ne pret pastarīšiem, tad pret grandiem!
Mūsējiem jau nav kas spēlē par Bukartiem 140 vari iet

  +6 [+] [-]

, 2022-09-22 20:31, pirms 2 gadiem
ivario rakstīja: Tak bāzes cenu tāpat 100% noteica IIHF lielie bosi
arī somiem??

  +7 [+] [-]

, 2022-09-22 20:32, pirms 2 gadiem
jebkurā gadījumā domāju, ka biļešu cenas ir uzskrūvētas

  +2 [+] [-]

, 2022-09-22 20:36, pirms 2 gadiem
Lai skatas klatiene cempi biezie naudas maki.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-22 20:50, pirms 2 gadiem
Es gatavojos doties uz Latvijas spēlēm bet sory neiešu par dārgu

  +1 [+] [-]

, 2022-09-22 21:16, pirms 2 gadiem
Kosmiskas cenas omg...

     [+] [-]

, 2022-09-22 21:19, pirms 2 gadiem
140 € par biļeti ir kauns. uzmetēji. saprastu, vēl ja algas būtu kā somijā u šveicē. cerams tautieši atradīs alternatīvus variantus noskatīties

  +2 [+] [-]

, 2022-09-22 21:32, pirms 2 gadiem
Autor, virsrakstā, gan speciāli raksti tendenciozi. 57,5 un 140 ir dienas biļete nevis par spēli.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-22 21:48, pirms 2 gadiem
Galīgi saspieduši galvu.. Noteikti labāk aizbraukt uz kādu ārzemju čempi- lai piedod Buncis un co

     [+] [-]

, 2022-09-22 21:52, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: 140 jevriki tas ir pa traku kas notiek ar šo valsti???
Ne jau valsts organizē PČ. Paskaties uz šitiem kadriem: https://lhf.lv/lv/lhf_valde

  +1 [+] [-]

, 2022-09-22 22:00, pirms 2 gadiem
rēķinājos ka būs līdz 100e, bet nu 140e ir ļoti sālīti!
Ja cenas nosaka iihf kapēc tāda cenu starpība ar finiem?

  +1 [+] [-]

, 2022-09-22 22:01, pirms 2 gadiem
Jā, saprotams ka dzīves līmenis naudas ziņa ir audzis, bet īsi sakot neobjektīvas cenas.

  -1 [+] [-]

, 2022-09-22 22:05, pirms 2 gadiem
Reāli sakot gribējās jau aizbraukt uz čempi. Nekāda ieguvuma izlases sakarā, ja nebūs pārpildītas tribīnes, kā piemēram, vasaras basketbola spēlēs. Pustukšās tribīnēs, jau Dinamo pēdējos gadus slidinājās. Gribas hoki kā 2006.gadā, tikai bez kapeikām uz ledus, apmēram tādu atmosfēru. Kā arī 2006.g cenas bija saprāta robežās.

     [+] [-]

, 2022-09-22 22:10, pirms 2 gadiem
Nopirkt jau var, laika gana, lai 'sakrātu'. Bet nu šajos laikos, kad apkurei jātaupa, njāā. LHF sūkni ieslēdza pamatīgi.

     [+] [-]

, 2022-09-22 22:12, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Reāli sakot gribējās jau aizbraukt uz čempi. Nekāda ieguvuma izlases sakarā, ja nebūs pārpildītas tribīnes, kā piemēram, vasaras basketbola spēlēs. Pustukšās tribīnēs, jau Dinamo pēdējos gadus slidinājās. Gribas hoki kā 2006.gadā, tikai bez kapeikām uz ledus, apmēram tādu atmosfēru. Kā arī 2006.g cenas bija saprāta robežās.
tolaik ar bij daudz brēcienu par nesamērīgām cenām, taču kad biļetes palaida tirdzniecībā, tika izpirktas, šķiet, 10 minūšu laikā...

  -4 [+] [-]

, 2022-09-22 22:13, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Es gatavojos doties uz Latvijas spēlēm bet sory neiešu par dārgu
un kādu cenu ta Tu gaidīji?

  -4 [+] [-]

, 2022-09-22 22:16, pirms 2 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Galīgi saspieduši galvu.. Noteikti labāk aizbraukt uz kādu ārzemju čempi- lai piedod Buncis un co
ja tribīnes būs pilnas, tad LHF noteiktās cenas būs sevi attaisnojušas, to redzēsim čempja laikā.

Nesaprotu, par ko cepiens? Ne reizi vien uz koncertiem Rīgā ir bijuši šādi cipari.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-22 22:24, pirms 2 gadiem
Hahaha, apsveicu visus izlase spēlēs pie praktiski tukšām tribīnēm BRAVO!!!

  +6 [+] [-]

, 2022-09-22 22:32, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: un kādu cenu ta Tu gaidīji?
Līdz 60 pirktu par 140 paldies nevajag

  +3 [+] [-]

, 2022-09-22 22:36, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: ja tribīnes būs pilnas, tad LHF noteiktās cenas būs sevi attaisnojušas, to redzēsim čempja laikā.

Nesaprotu, par ko cepiens? Ne reizi vien uz koncertiem Rīgā ir bijuši šādi cipari.
99 EUR parasti ir dārgākās biļetes fanu zonā..

140 točna nav bijis

  -2 [+] [-]

, 2022-09-22 22:38, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Līdz 60 pirktu par 140 paldies nevajag
līdz 60??? Kādā pasaulē Tu dzīvo??? Par tādu cenu te viens otram rīkli pārgrauztu, lai tiktu pie biļetēm uz LV spēlēm!

  -1 [+] [-]

, 2022-09-22 22:41, pirms 2 gadiem
ice F-1 rakstīja: 99 EUR parasti ir dārgākās biļetes fanu zonā..

140 točna nav bijis
Ir bijis. Es biju uz Sara Brightman koncertu 2014. vai 2015. gadā, man bija biļete pa 80 EUR, bet bija 3 vēl dārgākas kategorijas, priekšējās rindās - šķiet, pa 100, 120 un 160 (aptuveni, tik smalki precīzi vairs neatceros). Koncerts bija izpārdots

     [+] [-]

, 2022-09-22 22:50, pirms 2 gadiem
Nesaprotu, ko varat čikstēt? Cenu nosaka pieprašījums. Cena ir atbilstoša, jo arēna būs izpārdota jeb kurā gadījumā. Piedāvāt Jums valsts atbalstu?
Nevari atļauties, skaties TV, kas galīgi nav sliktākais variants. Es izvēlētos TV.

     [+] [-]

, 2022-09-22 23:08, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Ir bijis. Es biju uz Sara Brightman koncertu 2014. vai 2015. gadā, man bija biļete pa 80 EUR, bet bija 3 vēl dārgākas kategorijas, priekšējās rindās - šķiet, pa 100, 120 un 160 (aptuveni, tik smalki precīzi vairs neatceros). Koncerts bija izpārdots
ā nu jā,ja bez stāvvietām, tad gan ir dārgāk tuvāk skatuvei

  +5 [+] [-]

, 2022-09-23 00:12, pirms 2 gadiem
Nebūtu pilnīgi nekas pret šādām cenām, ja uz katru Latvijas spēli 2000-3000 biļešu pa velti konkursa kārtībā tiktu izdalītas trūcīgām daudzbērnu ģimenēm, bērniem - īsāk sakot, tiem, kas pat par 50 eirikiem būtu bez variantiem pabūt klātienē šajos svētkos.
Pretējā gadījumā svētki izredzētajiem, par ko maksā visa tauta (pieņemu, ka valsts budžeta nauda ar svētkos tiks grūsta iekšā).

  +2 [+] [-]

, 2022-09-23 03:11, pirms 2 gadiem
Šitās cenas ir kosmoss pat ārzemēs strādajošajiem latviešiem. Ja iepriekš domāju, ka varētu uz chempi dzimtenē aizlaist, tad nu tagad, labāk pie TV ekrāna.

  +6 [+] [-]

, 2022-09-23 06:36, pirms 2 gadiem
Tiešām buncis &co šauj par traku! Somija ar daudz augstāku dzīves un algu līmeni uzliek daudz pieejamākas cenas. Un kāpēc Latvijā nav bērnu biletes???

  +6 [+] [-]

, 2022-09-23 07:43, pirms 2 gadiem
Pasaule ir saspiedusies... Es varu atļauties aiziet par šādām cenām, bet neiešu, jo šis produkts noteikti nemaksā tik dārgi. IIHF un Kalvītis varēs izgulties pa visu Arēnu. Amen.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-23 08:19, pirms 2 gadiem
Pats Kalvītis pirks lētāko biļeti.

  -4 [+] [-]

, 2022-09-23 08:30, pirms 2 gadiem
Ja par dārgu, tad vienkārši neejiet.

     [+] [-]

, 2022-09-23 08:50, pirms 2 gadiem
Luka Magic rakstīja: Vairāk kā pusgads lai iekrātu naudu, nezinu par ko šeit cepjās.
Tie kas tiešam fano ies, parējie var sēdēt fanu teltī vai mājās. Nešaubos ka arēna LV izlases spēlēs bus pilna tāpat. Ja ne pret pastarīšiem, tad pret grandiem!
ja pusgads jakraj hokejam, tad tads hokejs mums nav vajadzigs. Arzemju cempionatos pat uz spelem ar grandiem no spekulantiem perkot ir letak. Si valsts ir sajukusi ar visiem tas virsvadoniem prieksgala

  +1 [+] [-]

, 2022-09-23 08:53, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: un kādu cenu ta Tu gaidīji?
Manuprat, adekvata cena, ja grib pilnas tribines, butu ap 50 eiro. VIP, protams, dargak

     [+] [-]

, 2022-09-23 08:54, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Ir bijis. Es biju uz Sara Brightman koncertu 2014. vai 2015. gadā, man bija biļete pa 80 EUR, bet bija 3 vēl dārgākas kategorijas, priekšējās rindās - šķiet, pa 100, 120 un 160 (aptuveni, tik smalki precīzi vairs neatceros). Koncerts bija izpārdots
Sajukt prata neviens nevar aizliegt

  +1 [+] [-]

, 2022-09-23 08:56, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Ja par dārgu, tad vienkārši neejiet.
Ja Tev elektriba par dargu, vienkarsi dedz skalu

  -1 [+] [-]

, 2022-09-23 09:03, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Manuprat, adekvata cena, ja grib pilnas tribines, butu ap 50 eiro. VIP, protams, dargak
par 50 EUR izķertu pirmajās minūtēs - priekš PČ Latvijas spēlēm krietni par zemu jebkurā gadījumā.

     [+] [-]

, 2022-09-23 09:05, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Ja Tev elektriba par dargu, vienkarsi dedz skalu
salīdzināji рimpi ar pirkstu!!! elektrība ir vitāli svarīga mūsdienu dzīves sastāvdaļa, kamēr hokejs ir izklaide, extra!

     [+] [-]

, 2022-09-23 09:15, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Ja Tev elektriba par dargu, vienkarsi dedz skalu
Tieši tā. Izņemot ābolus ar apelsīniem nesalīdzināt.

     [+] [-]

, 2022-09-23 09:35, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Manuprat, adekvata cena, ja grib pilnas tribines, butu ap 50 eiro. VIP, protams, dargak
Pilnīgi piekrītu
Tad varētu ar gimeni pat uz vairākām spēlēm aizbraukt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-09-23 09:38, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: par 50 EUR izķertu pirmajās minūtēs - priekš PČ Latvijas spēlēm krietni par zemu jebkurā gadījumā.
Vai 70 pieaugušo un 30 bērnu
Centra sektori un VIP lai uzliek kaut 300+ , ja kāds gatavs maksāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2022-09-23 10:08, pirms 2 gadiem
Latviski ar vienu vārdu sulīgi nevar visu šito apzīmēt, bet "mātes" valodā ir ļoti kodolīgs un precīzs termins šim visam - ohueļi !

     [+] [-]

, 2022-09-23 10:20, pirms 2 gadiem
VienTiesis rakstīja: Nesaprotu, ko varat čikstēt? Cenu nosaka pieprašījums. Cena ir atbilstoša, jo arēna būs izpārdota jeb kurā gadījumā. Piedāvāt Jums valsts atbalstu?
Nevari atļauties, skaties TV, kas galīgi nav sliktākais variants. Es izvēlētos TV.
Optimists. Arēna izpŗdota.Ha ha

     [+] [-]

, 2022-09-23 10:23, pirms 2 gadiem
140€? Nu tik pelnīs uz tautu.

     [+] [-]

, 2022-09-23 10:28, pirms 2 gadiem
Labāk uz NHL spēli aizbraukt…

     [+] [-]

, 2022-09-23 10:44, pirms 2 gadiem
Naturāls un absolūts idiotisms... Tukšas halles it is!

     [+] [-]

, 2022-09-23 10:52, pirms 2 gadiem
Ja nebūtu kas pērk, tad nebūtu tādas cenas.
Tas attiecas uz visu, ne tikai pasākumu biļešu cenām...

     [+] [-]

, 2022-09-23 11:02, pirms 2 gadiem
Pirmo Latvijas speli vajag boikotet. Vaig paradit, Ka nevareja cakare!

     [+] [-]

, 2022-09-23 11:04, pirms 2 gadiem
Latvijā taču dzīvo tikai miljonāri, kuriem šādas cenas ir sīknauda - nesaprotu, par ko šeit cilvēki tā šūmējas

  -1 [+] [-]

, 2022-09-23 11:16, pirms 2 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Pasaule ir saspiedusies... Es varu atļauties aiziet par šādām cenām, bet neiešu, jo šis produkts noteikti nemaksā tik dārgi. IIHF un Kalvītis varēs izgulties pa visu Arēnu. Amen.
Ir ir. Paskaties, kā masu mēdiji cenšās slēpt protestus Irānā. Visiem tikai savas intereses.

     [+] [-]

, 2022-09-23 12:10, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: ja pusgads jakraj hokejam, tad tads hokejs mums nav vajadzigs. Arzemju cempionatos pat uz spelem ar grandiem no spekulantiem perkot ir letak. Si valsts ir sajukusi ar visiem tas virsvadoniem prieksgala
Nejauc valsti ar dažiem alkatīgiem taukmūļiem no LHF.

     [+] [-]

, 2022-09-23 12:21, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja nebūtu kas pērk, tad nebūtu tādas cenas.
Tas attiecas uz visu, ne tikai pasākumu biļešu cenām...
Tā ir nekaunība uzlikt tādas cenas ekonomiskās krīzes apstākļos, kad visam ceļas cenas - pārtikai, elektrībai, gāzei, malkai utt. Un Kalvītis kā AS Latvijas Gāze valdes priekšsēdētājs to ļoti labi zina.

     [+] [-]

, 2022-09-23 12:24, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Ir ir. Paskaties, kā masu mēdiji cenšās slēpt protestus Irānā. Visiem tikai savas intereses.
https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/21.09....

https://www.delfi.lv/news/arzemes/i...

tirsējs

  +3 [+] [-]

, 2022-09-23 12:37, pirms 2 gadiem
Esmu reāli dusmīgs. Čempī tiek ieguldīta valsts nauda. Arī mana nodokļos samaksātā nauda. Nesaku, ka visam jābūt par brīvu. Bet, ja cena stipri pārsniedz vidējā latviešu finanšu iespējas (500 euro +/-, lai ar ģimeni aizietu uz spēli), tad kāpēc vispār to taisīt Latvijā? Lai naudu labāk iegulda jauniešos, piemēram, jo tāpat nāksies gandrīz visiem tik pa TV skatīties. Nav jau tā, ka nevarētu sakrāt, bet tā nauda par pāris stundu pasākumu ir neadekvāta alternatīvām, ko par to var iegādāties.

     [+] [-]

, 2022-09-23 12:42, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Tā ir nekaunība uzlikt tādas cenas ekonomiskās krīzes apstākļos, kad visam ceļas cenas - pārtikai, elektrībai, gāzei, malkai utt. Un Kalvītis kā AS Latvijas Gāze valdes priekšsēdētājs to ļoti labi zina.
Jā, tā ir nekaunība.
Bet atkārtošos, ja cilvēki neapmelētu sporta pasākumus, ja neietu uz operu, ja nebrauktu ceļojumos, tad piedāvātā cena būtu daudz zemāka.
PIRKTSPĒJA IR
Tiem veikaliņiem, kas vienus svārkus, Latvijā ražotus tirgo pa 500 EUR viņam ir vienalga, vai iepērkas miljonārs no Rīgas vai algota darba strādnieks no Saldus. Viņš pārdod gabalus, viņam iekasētajai naudai vērtība nemainās,
Tāpat ar sportu un pasākumiem, biļešu tirgotājam vienalga vai biļetes izpirks turīgais slānis vai vidējais, vai ārzemnieki, bet biļetes izpirks. Tas, ka 95% valsts iedzīvotāji to atļauties nevarēs, tas ir otršķirīgi, arēnas ietilpība nemainās no tā vai to var atļauties apmeklēt 500 tūkstoši cilvēku vai 50 tūkstoši.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-23 12:43, pirms 2 gadiem
Kalvīša banda pavisam zaudējusi saikni ar veselo saprātu. Es saprotu, bizness, taču arī somi nav altruisti. Mīlestība uz sportu, hokeju??? Nu nu , tas nav par čekistiem....

  +1 [+] [-]

, 2022-09-23 12:46, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Ir ir. Paskaties, kā masu mēdiji cenšās slēpt protestus Irānā. Visiem tikai savas intereses.
Neko neviens neslēpj, tev konkrēti tukšajā galvaskausā ar varu nelej. Iemācies atrast sev interesējošo informāciju un nedirs...

     [+] [-]

, 2022-09-23 12:54, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas, ka 95% valsts iedzīvotāji to atļauties nevarēs, tas ir otršķirīgi
Tas ir otršķirīgi organizatoriem, bet tas nav otršķirīgi vienkāršiem hokeja līdzjutējiem. Tu raksti kā Kalvītis vai Koziols. Būtu vismaz pieskaņojuši somu cenām.

     [+] [-]

, 2022-09-23 12:58, pirms 2 gadiem
Tāda sajūta, ka cilvēkus piespiež samaksāt par covid čempionātu vēlreiz...

     [+] [-]

, 2022-09-23 13:07, pirms 2 gadiem
pret atsevišķu personu vai rumpju vēlmi uzvārītoes darbojas BOIKOTS kā pilnīga ignorēšanas metode klātienē

     [+] [-]

, 2022-09-23 13:20, pirms 2 gadiem
Lielākie nūģi parasti raud... , sēžot sofā un gudri d. naudu biļetei nenopelnīsi. Jā, Vrb biļetes ir nedaudz augstākas kā gaidiju, bet man tas priecē jo būs zolīdāka publika un varbūt varēs brīvāk iegādāties biļetes. 2006 gadā es biju spiests samaksāt 350 latus par LV grupas spēlēm, jo bija pilns ar spekulantiem.
Domājams viens no iemesliem, kāpēc Somijā ir lētākas biļetes varētu būt saistībā ar halles ietilpību. Jo vairāk sēdvietu, jo vairāk ieņēmumu. Mums tomēr tie 10000 par maz lieliem pasākumiem.

     [+] [-]

, 2022-09-23 13:36, pirms 2 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Lielākie nūģi parasti raud... , sēžot sofā un gudri d. naudu biļetei nenopelnīsi. Jā, Vrb biļetes ir nedaudz augstākas kā gaidiju, bet man tas priecē jo būs zolīdāka publika un varbūt varēs brīvāk iegādāties biļetes.
Es cerēju, ka biļetes maksās vismaz 500 EUR, lai mēs, sabiedrības krējums, varētu plebeju netraucēti pamalkot vīnu, bet diemžēl nāksies vien atrasties vienā telpā ar aliņa pumpētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2022-09-23 13:51, pirms 2 gadiem
Nu ko var čīkstēt, apskatās kā mazāk nekā 24h laika tiek izrautas basketbola biļetes. 140eur par 3 spēlem nav nemaz tik traki. Arēna tāpat būs izpārdota, vietas arēnā ir tik cik ir un vairāk viņas nepaliek. Ja vari sēdvietu pārdot pa 140eur, kāpēc to tirgot par 80eur. Tāpat noteikti arī pati Arena Rīga īre dēļ enerģijas cenām kāpj, šodienas realitāte.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-23 13:55, pirms 2 gadiem
Neliels insaids, te daudz runāt par biļešu cenām, un cilvēku grupa, kura lēma lietai piegāja tā, kā īsti fani negaidīja, taču šajā lēmuma brīdī bija frāze: "vajag labi nopelnīt..." uz ko atskanēja, jā, jā, jā piekrītu. Arī par Somu lētākām biļetām...viena frāze "lai dara kā grib".

Saprotiet vienu LHF ir cilvēki, kuri agrāk bija valstī, kuri savus vecos draugus tagad atbalsta, lai tie tiktu valdībā, viņi sazaga izzaga visu un jūs ceriet, kad esot LHF viņi domās par cilvēkiem un faniem?

Vēl maziņš insaids: "ja vietējie nepirks, nopirks ārzemnieki", piebilde par vietējiem "nopirks, kā vienmēr"

Lūk tāda attieksme ir pret cilvēkiem

  -1 [+] [-]

, 2022-09-23 14:25, pirms 2 gadiem
KristsT rakstīja: Esmu reāli dusmīgs. Čempī tiek ieguldīta valsts nauda. Arī mana nodokļos samaksātā nauda. Nesaku, ka visam jābūt par brīvu. Bet, ja cena stipri pārsniedz vidējā latviešu finanšu iespējas (500 euro +/-, lai ar ģimeni aizietu uz spēli), tad kāpēc vispār to taisīt Latvijā? Lai naudu labāk iegulda jauniešos, piemēram, jo tāpat nāksies gandrīz visiem tik pa TV skatīties. Nav jau tā, ka nevarētu sakrāt, bet tā nauda par pāris stundu pasākumu ir neadekvāta alternatīvām, ko par to var iegādāties.
kāpēc hokejs tiek uztverts kā ģimenes pasākums???

  +3 [+] [-]

, 2022-09-23 14:39, pirms 2 gadiem
Tipisks bizness latviešu gaumē! Kad par visu maksā suverēnā tauta. Mūsējie ir starp izcilākajiem pasaules blefotājiem, kuri hokeja čempi spēj Rīgai sarunāt kaut vai nakts laikā, tikai naudas tā rīkošanai Buncim&Co nav, tāpēc atkal jādiedelē no Izglītības un zinātnes ministrijas, kura var iedot un var neiedot... Meklējiet ģenerālsponsorus, kungi, tad nevajadzēs tautai ādu pār acīm ar biļetēm plēst!!!

  -1 [+] [-]

, 2022-09-23 14:59, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Tipisks bizness latviešu gaumē! Kad par visu maksā suverēnā tauta. Mūsējie ir starp izcilākajiem pasaules blefotājiem, kuri hokeja čempi spēj Rīgai sarunāt kaut vai nakts laikā, tikai naudas tā rīkošanai Buncim&Co nav, tāpēc atkal jādiedelē no Izglītības un zinātnes ministrijas, kura var iedot un var neiedot... Meklējiet ģenerālsponsorus, kungi, tad nevajadzēs tautai ādu pār acīm ar biļetēm plēst!!!
Ir piedāvājums un pieprasījums - ja biļešu cena būtu, kā te daži minēja 50 EUR, tad gribētāju būtu n-tās reizes vairāk kā biļešu un spekulanti atkal nejēgā uzvārītos... Nu viņi riskē ar šādu cenu. Ja vajadzēs, nolaist cenas jau vēl varēs paspēt.

  -1 [+] [-]

, 2022-09-23 15:03, pirms 2 gadiem
Man jau garentēti sarunātas 150 biļetes. Pārdodu ar 200 eiriku pieplusošanu. Tas nav dārgi. Pasaules čempis taču.

  +3 [+] [-]

, 2022-09-23 15:07, pirms 2 gadiem
Robis rakstīja: Nu ko var čīkstēt, apskatās kā mazāk nekā 24h laika tiek izrautas basketbola biļetes. 140eur par 3 spēlem nav nemaz tik traki. Arēna tāpat būs izpārdota, vietas arēnā ir tik cik ir un vairāk viņas nepaliek. Ja vari sēdvietu pārdot pa 140eur, kāpēc to tirgot par 80eur. Tāpat noteikti arī pati Arena Rīga īre dēļ enerģijas cenām kāpj, šodienas realitāte.
Tas nav privāts bizness. Lai tas pasākums notiktu, maksā visa Latvija. Hokeja federācija kā tāda nepastāvētu, ja ne nodokļu nauda. Tauta ilgus gadus atmet pa kapeikai, lai tāds hokejs vispār Latvijā pastāvētu, bet kad pienāk laiks, lai tā pati tauta dabūtu iespēju gūt gandarījumu no ieguldītā - FIGU, tas tikai turīgākajiem.
Salīdzināšanai - tas būtu normāli, ka nacionālajā bibliotēkā ieeja maksātu teiksim 30 eiriki? Es nesaku, ka jābūt pa velti, jo visiem tā pat vietas nepietiktu, bet nu esat tak cilvēki, kaut piektdaļu halles iedodiet tiem, kas veikalos izvērtē katru produktu, pirkt vai nepirkt.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-23 15:10, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc hokejs tiek uztverts kā ģimenes pasākums???
Un kāpēc ne? Sportam būtu jāseko tikai pilngadīgiem vīriešiem, Tavuprāt? 😀

  -1 [+] [-]

, 2022-09-23 15:22, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Tas nav privāts bizness. Lai tas pasākums notiktu, maksā visa Latvija. Hokeja federācija kā tāda nepastāvētu, ja ne nodokļu nauda. Tauta ilgus gadus atmet pa kapeikai, lai tāds hokejs vispār Latvijā pastāvētu, bet kad pienāk laiks, lai tā pati tauta dabūtu iespēju gūt gandarījumu no ieguldītā - FIGU, tas tikai turīgākajiem.
Salīdzināšanai - tas būtu normāli, ka nacionālajā bibliotēkā ieeja maksātu teiksim 30 eiriki? Es nesaku, ka jābūt pa velti, jo visiem tā pat vietas nepietiktu, bet nu esat tak cilvēki, kaut piektdaļu halles iedodiet tiem, kas veikalos izvērtē katru produktu, pirkt vai nepirkt.
Nejauc visu vienā putrā! Bibliotēka ir valsts īpašums, kamēr LHF ir sabiedriska organizācija -biedrība. No LHF statūtiem: "Par LHF biedru var kļūt LR normatīvajos aktos noteiktā kārtībā reģistrēta
juridiska persona, kuras darbība tieši saistīta ar hokeju un kura ieguvusi biedra statusu, ievērojot LHF biedru uzņemšanas noteikumus". Principā, privāts pasākums.
Tauta ilgus gadus atmet pa kapeikai, lai tāds hokejs vispār Latvijā pastāvētu - nepārspīlē, pārsvarā tie ir hokeja entuziasti, jaunu censoņu vecāki, kas to visu velk ar saviem maciņiem. Valsts piedalās tik ar piešpricēm.
Otrkārt, vai tad būtībā nav pareizi, ja LHF vēlaas šo paasākumu atpelnīt, nevis prasīt vēl un vēl no valsts, lai čempis vispār notiktu...

bet nu esat tak cilvēki, kaut piektdaļu halles iedodiet tiem, kas veikalos izvērtē katru produktu, pirkt vai nepirkt. Kas tas par sviestu???? U kur tad būtu tie daži procenti izredzēto? Un kāpēc kādam vispār būtu jāsponsorē IZKLAIDE?

     [+] [-]

, 2022-09-23 15:24, pirms 2 gadiem
KristsT rakstīja: Un kāpēc ne? Sportam būtu jāseko tikai pilngadīgiem vīriešiem, Tavuprāt? 😀
Kāpēc tikai pilgadīgiem vīriešiem?
Taču pilnīgi notekti tur nav vieta pirmsskolas vecuma bērniem, sevišķi tādiem, kam knupis vēl mutē.

     [+] [-]

, 2022-09-23 16:18, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Kāpēc tikai pilgadīgiem vīriešiem?
Taču pilnīgi notekti tur nav vieta pirmsskolas vecuma bērniem, sevišķi tādiem, kam knupis vēl mutē.
Nav runa par zīdaiņiem. Sieva, skolas vecuma bērni...

     [+] [-]

, 2022-09-23 21:05, pirms 2 gadiem
Uz masāžu par 140 var aiziet, ja? Bet uz hoķi par dārgu.... Knīpstangas

  +1 [+] [-]

, 2022-09-23 22:09, pirms 2 gadiem
Žēl, ka nav vismaz €500,00, lai visādi pastalnieki man un birojam netraucētu malkot franču vīnu un ēst jūras veltes Tagad visādi pastalnieki dzers savu lēto aliņu un piesmirdinās visu "Arēna Rīga".

     [+] [-]

, 2022-09-23 23:11, pirms 2 gadiem
Es teiktu tā pret Čehiju un Kanādu un Šveici atdotu 50 EUR pret katru ne vairāk,bet kas tiek piedāvāts tas ir kosmoss ne paldies pasaules hokeja čempionāts tiks skatīts mājas

     [+] [-]

, 2022-10-03 02:39, pirms 2 gadiem
Vai būs vēlāk pieejamas skolēnu biłetes?