Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē

Kristaps Zālītis

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē
Oļegs Znaroks

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks par spīti zaudējumam spēlē pret Vāciju video intervijā portālā tv3.lv izteica vēlmi turpināt darbu ar valstsvienību.

Oļegs Znaroks, galvenais treneris: Pirmkārt noraidījumi visu spēli prasīja spēkus, daži bija neattaisnojami, arī nedaudz no tiesneša puses. Ne viss notika tā, kā vajadzēja. Divas dumjas kļūdas un tāds iznākums.

Par čempionātu kopumā – komanda nospēlēja ļoti labi, mums bija grūta grupa, no kuras tikām ārā, nosargājām vietu elitē, pirms gada bijām 13., tagad 11. Vienkārši pēdējā mačā uz beigām sagurām, jo mazākumā aizstāvējās vieni un tie paši puiši. Nedaudz pazuda koncentrēšanās spēja. Man šķita, ka mēs uzvarēsim, jo bijām labi ņēmuši vērā visus faktorus, bet sports ir sports.

Var jau būt, ka trešajā periodā bija atblidības nasta, bet tas jāprasa puišiem. Itkā noskaņojums bija labs. Presē visur bija rakstīts, ka pietiek ar vienu punktu, bet spēlētāji noskaņojās tikai uz uzvaru.

Devu norādījumus izvairīties no noraidījumiem, spēlēt īsas maiņas.

Vai vēlos turpināt darbu ar izlasi? Labs jautājums, b***. Ko, jūs jau mani atlaidāt? Bet vai jums gribas strādāt televīzijā? Es vēlos turpināt. Perspektīva ir redzama. Nenostrādāja gan vairākums, toties mazākumā nospēlējām labi. Viss uzreiz nevar izdoties. Spēlētājiem ir viss nepieciešamais, pietrūka veiksmes. Cīņasspars bija visa čempionāta garumā.

Nekādu īpašu sajūtu šajā čempionātā nebija. Eiropā viss notiek daudz svinīgāk, šeit to nejuta.

Video interviju ar izlases treneri pilnā apmērā iespējams noskatīties portālā tv3.lv/hokejs sadaļā „WebTV”.

Izmantotie resursi:
tv3.lv

     [+] [-]

, 2008-05-13 22:01, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Parādi kur šeit kaut viens cilvēks ir ticis APSMIETS?
Ja nu tomēr kkas arī ir apsmiets, tad, atvainojos, bet tā tas nebija domāts...

P.S. Krievu hokejs nevar nepatikt...


ai, parādījās te gailēni-"trīsnedēļu hokeja fani" un atkal te pacēla pilnīgi muļķīgu "nacionālo jautājumu", kas īstenībā ir pilnīgā bezsakarā. Patstāvīgie portāla apmeklētāji ar tādām h%$ņām nenodarbojās...

P.S. man tomēr krievu hokejs ir vienaldzīgs. Mani favorīti starp grandiem ir zviedri (it sevišķi) un somi.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 22:03, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Domā, Znaroks ir pasaules labākais treneris? un labāku nav?
otrkārt, trenerim ir jābūt AUTORITĀTEI, nevis čomam, kuru paši spēlētāji izvēl. Vienīgā mēraukla ir izlases izcīnītā vieta. Ja viena trenera vadībā tiek n%&sts čempis 2 gadus pēc kārtas, tad tur vairāk jautājumu nav.


Tikai es nesaprotu no kurienes tāds optimisms?
Kāpēc visi domā, ka Latvijas izlasei ir jābūt augstākā vietā?
Nez kāpēc neviens neiedomājas, ka ar pašreizējo izlasi, iespējams, tas ir maksimums ko var sasniegt... un nevajag stāstīt, kādi spēlētāji ir kungi klubos, jo pat ja viņi ir tiešām tik labi spēlētāji, tad jāatceras, ka no individuāliem talantiem salasīta vienība ne vienmēr būs KOMANDA.

P.S. Un nākamgad tiešām ar Znaroku rezultātam jābūt labākam nekā ar jebkuru citu treneri (vienalga kādu), jo te ir jau pieminētais izlases iepazīšanas process.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 22:07, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: ai, parādījās te gailēni-"trīsnedēļu hokeja fani" un atkal te pacēla pilnīgi muļķīgu "nacionālo jautājumu", kas īstenībā ir pilnīgā bezsakarā. Patstāvīgie portāla apmeklētāji ar tādām h%$ņām nenodarbojās...

P.S. man tomēr krievu hokejs ir vienaldzīgs. Mani favorīti starp grandiem ir zviedri (it sevišķi) un somi.


Ai, nu ja cilvēkam tā gribas pastrīdēties un justies krutam, es jau varu piespēlēt.

Es neteiktu, ka man zviedru hokejisti nepatīk, taču zviedru hokejs... Es labāk zviedrus redzu Detroitā, nevis izlasē (tīri spēles baudījuma ziņā).
Somi... pārāk daudz skriešanas un nepamatotas spēka spēles (tāpat kā ASV), mani tas kkā nesaista.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 22:48, pirms 17 gadiem
Uzdevums nav izpildīts!!!!! Viss! Paldies un uzredzēšanos!
Čaļi normāli nokapāja. Pie zaudējuma vāciešiem vainojama trenera darbība, drīzāk bezdarbība.
Ja būtu astotie. Laipni lūgts!!! Uzdevumu esi pat pārpildījis!! Vari strādāt un krāt pieredzi arī tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 22:54, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai es nesaprotu no kurienes tāds optimisms?
Kāpēc visi domā, ka Latvijas izlasei ir jābūt augstākā vietā?
Nez kāpēc neviens neiedomājas, ka ar pašreizējo izlasi, iespējams, tas ir maksimums ko var sasniegt... un nevajag stāstīt, kādi spēlētāji ir kungi klubos, jo pat ja viņi ir tiešām tik labi spēlētāji, tad jāatceras, ka no individuāliem talantiem salasīta vienība ne vienmēr būs KOMANDA.

P.S. Un nākamgad tiešām ar Znaroku rezultātam jābūt labākam nekā ar jebkuru citu treneri (vienalga kādu), jo te ir jau pieminētais izlases iepazīšanas process.


Vecīt, objektīvi Latvija ir 11. vietā pēc ranga, taču:
1) 2007.g pretī bija pēdējos 10 gados vājākā Šveices izlase, kura bija ņemama, taču bez šī kāsiena vēl sekoja kāsiens Itālijai. Un nesaki, ka tās ir nejaušības! Starp citu, Znarokam 2006. gadā bija 2 iespējas - ņemt visus pieejamos vecos izlasē un cīnīties par 8nieku jeb atjaunināt sastāvu un spēlēt mazāk domājot par vietu (galvenais, lai neizkrīt). Znaroks izvēlējās 1. variantu (starp citu, es arī biju par šādu variantu), taču nospēlēja kā otrajā variantā
2) šogad neticamu sagadīšanos rezultātā no mūsu potenciālajiem pretiniekiem atkrīt TOP7 izlase Slovākija un tās vietā ir Norvēģija. Pēdējā spēle pret Vāciju - kur uzvara (ar 2 vārtu pārsvaru => jo arī neizšķirts pamatlaikā mums bija uzvaras cenā) tiek izlaista no rokām... uzvaras cena - 8-nieks... atkal visu norakstīsim uz nejaušībām???
Nesāk gribēties tomēr teikt, ka atspēlējās trenera nekompetence un pieredzes trūkums??? Piekrītu Tev par KOMANDU, taču komandas vadībai ir jābūt prasmīgās rokās.

Kāpēc domā, ka ar Znaroku izlasei jābut labākai nākamgad??? Es šeit piekritīšu Sējējam, kurš šovakar teica, ka jebkurš jauns treneris sapurina izlasi un spēlētājiem ir stimuls pacensties, lai pierādītu, ka tieši viņš ir labākais izlases kandidāts.

     [+] [-]

, 2008-05-13 22:55, pirms 17 gadiem
kastasir rakstīja: Uzdevums nav izpildīts!!!!! Viss! Paldies un uzredzēšanos!
Čaļi normāli nokapāja. Pie zaudējuma vāciešiem vainojama trenera darbība, drīzāk bezdarbība.
Ja būtu astotie. Laipni lūgts!!! Uzdevumu esi pat pārpildījis!! Vari strādāt un krāt pieredzi arī tālāk.



...kad es to bildu jau pirms gada, tad man te bruka bariem virsū....

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 22:56, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: gailens esi tu un man kautka pie vienas vietas par ko tu fano


ar idiotiem nestrīdos, jo tad jānolaižas līdz idiotu līmenim, kurā viņi ar savu idiotismu Tevi noteikti sakaus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 23:32, pirms 17 gadiem
Znarokam un Harijam japaliek! Vnk. tdg pamazam izlase veidojas paaudzes maiņa, un ar laiku ši komanda radis daudz labaku sniegumu! Neveiskem bija pagašgad, bet šoreiz spelejam pavisam cita kontinenta un ar savadakiem laukumiem. Tapec ari radi rezulatati parsteidzošie bija. Nu bet treša trešdaļa vakar tgan kauniga... no coment... Bet jastrada... un bus labi. Jo tapat pret Kanadu butu bezcerigi

  +1 [+] [-]

, 2008-05-14 00:44, pirms 17 gadiem
Abrag - zaudējumi kas varēja nebūt, bija pie visiem treneriem, neba Znaroks vienīgais, Tavs favorīts Kurre nav mazāk mēslus ievārijis.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-14 02:00, pirms 17 gadiem
to huy:

tut voobshe sobirajutsa naivije ljudi,kotorije voobshe polnije nuli,chto vfootbole,chto v hokkeje,NU ne nravitsa im Znarok (t.k. navero po latishski ne govorit i oni dumajut,chto v trenere delo..esjo bilo paru Idiotov,kotorije cto to nadejelis protiv kanadi....kto u nas igrajet ??Blinov,Stals,Berzins (Samsungliga)- eto detskij sad,po sravneniju sHetley i Co...
Ne v treneri delo,igraja v Daniji,v Samsunglige,v chetverfinal ne vojti ,buusim realisti...i na VAsiljeve,Nizivom,Shirokove,KArsumse daleko ne ujedish...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-14 09:27, pirms 17 gadiem
SZ rakstīja: Znarokam jāpaliek, Kirovam un Krikunovam jālido

un beidziet te nest mēslus un palikt aprobežoti, mēs pagaidām neesam 8nieka komanda !!!!!

turpat vien jau esam bet mums tak notiek paaudzu mainja taka driz ari busim tur ieksha

  +2 [+] [-]

, 2008-05-14 09:29, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NBet ja spēlētājiem tas viss ir pie vienas viets un viņi domā "Mēs tāpat stipri!"?
Treneris var kaut vai uz galvas stāvēt, bet ja spēlētāji ir pārlieku pašpērliecināti, tad viņi spēlēs tā kā paši izdomā, nevis saka treneris...

Juri, Juri kāpēc tu esi tik zemās domās par LV spēlētājiem????
Nu nav viņi nemaz tik slikti.
Man tev viens jaut., vai esi spēlējis kādā komandā? vienalga kādā sporta veidā?? tad tu noteikti zināsi, ka treneris daudz ko spēj. Pieredzējis un gudrs treneris jūt kādā noskaņojumā ir viņa komanda un zin ko attiecīgajā brīdī teikt. Kad vajag uzbļaut, nosēdināt malā, bet varbūt paslavēt. Tas ir ļoti daudz. Arī ar taktiku var lauzt spēles gaitu, paņemt minūti, pamainīt maiņas, nomainīt vārtusargu. Ir daudz dažādu paņēmienu, bet mēs spēlē neredzējām nevienu....

     [+] [-]

, 2008-05-14 09:30, pirms 17 gadiem
Nazad 4u rakstīja: turpat vien jau esam bet mums tak notiek paaudzu mainja taka driz ari busim tur ieksha

Pēc kā var noteikt 8ieka komandu? Pēc papīra?? Mums tad sen jau vajadzētu spēlēt ar angliju un izraēlu labi pārspīlēju
Šitāda šance bieži negadās, kāda mums bija un to atdot bija muļķīgi. Slikts ir tas kareivis, kurš nevēlas kļūt par ģenerāli

     [+] [-]

, 2008-05-14 10:24, pirms 17 gadiem
RXR rakstīja: Juri, Juri kāpēc tu esi tik zemās domās par LV spēlētājiem????
Nu nav viņi nemaz tik slikti.
Man tev viens jaut., vai esi spēlējis kādā komandā? vienalga kādā sporta veidā?? tad tu noteikti zināsi, ka treneris daudz ko spēj. Pieredzējis un gudrs treneris jūt kādā noskaņojumā ir viņa komanda un zin ko attiecīgajā brīdī teikt. Kad vajag uzbļaut, nosēdināt malā, bet varbūt paslavēt. Tas ir ļoti daudz. Arī ar taktiku var lauzt spēles gaitu, paņemt minūti, pamainīt maiņas, nomainīt vārtusargu. Ir daudz dažādu paņēmienu, bet mēs spēlē neredzējām nevienu....


Es neesmu zemās domās par mūsu hokejistiem, vienkārši tas kā viņi negribīgi (pašpārliecināti) spēlēja 3. periodā...

Esmu gan spēlējis. Treneris var ietekmēt komandu, taču viņa ietekmei ir 0 vērtība, ja sportisti māj ar galvām, bet vienalga dara pa savam. Nu nedomāju, ka Znaroks teica: Nu mēs tāpat jau vinnējām, tagad tik atslidinieties.

     [+] [-]

, 2008-05-14 10:27, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Vecīt, objektīvi Latvija ir 11. vietā pēc ranga, taču:
1) 2007.g pretī bija pēdējos 10 gados vājākā Šveices izlase, kura bija ņemama, taču bez šī kāsiena vēl sekoja kāsiens Itālijai. Un nesaki, ka tās ir nejaušības! Starp citu, Znarokam 2006. gadā bija 2 iespējas - ņemt visus pieejamos vecos izlasē un cīnīties par 8nieku jeb atjaunināt sastāvu un spēlēt mazāk domājot par vietu (galvenais, lai neizkrīt). Znaroks izvēlējās 1. variantu (starp citu, es arī biju par šādu variantu), taču nospēlēja kā otrajā variantā
2) šogad neticamu sagadīšanos rezultātā no mūsu potenciālajiem pretiniekiem atkrīt TOP7 izlase Slovākija un tās vietā ir Norvēģija. Pēdējā spēle pret Vāciju - kur uzvara (ar 2 vārtu pārsvaru => jo arī neizšķirts pamatlaikā mums bija uzvaras cenā) tiek izlaista no rokām... uzvaras cena - 8-nieks... atkal visu norakstīsim uz nejaušībām???
Nesāk gribēties tomēr teikt, ka atspēlējās trenera nekompetence un pieredzes trūkums??? Piekrītu Tev par KOMANDU, taču komandas vadībai ir jābūt prasmīgās rokās.

Kāpēc domā, ka ar Znaroku izlasei jābut labākai nākamgad??? Es šeit piekritīšu Sējējam, kurš šovakar teica, ka jebkurš jauns treneris sapurina izlasi un spēlētājiem ir stimuls pacensties, lai pierādītu, ka tieši viņš ir labākais izlases kandidāts.


Tad man ir jautājums: Par cik Augstākās divīzijas komandām Latvija reāli ir stiprāka (tb tādas, kuras, mums būtu jāuzvar jebkurā diennakts laikā)?
Un cik komandu, kurām mūs būtu jāapspēlē (pēc loģikas)?

Ņemot vērā šos aspektus jāsaka, ka esam tur kur esam un tas nav slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-14 11:01, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es neesmu zemās domās par mūsu hokejistiem, vienkārši tas kā viņi negribīgi (pašpārliecināti) spēlēja 3. periodā...

Esmu gan spēlējis. Treneris var ietekmēt komandu, taču viņa ietekmei ir 0 vērtība, ja sportisti māj ar galvām, bet vienalga dara pa savam. Nu nedomāju, ka Znaroks teica: Nu mēs tāpat jau vinnējām, tagad tik atslidinieties.

Bet komandā ir 20 purni un neticu ka visi viņi jau bija pārliecināti par uzvaru. Varēja pašpārliecinātos nolikt malā un uzlaist kādu citu. Tāpēc vajag gudru un pieredzējuši treneri, kurš to var izdarīt. Kā jau teicu, variantu ir kā lauzt spēli. Dažreiz pat visstrakākās idejas var nest augļus.
Tas ka puiši (puiki nebija metuši plinti krūmos pierāda kaut vai saķeršanās beigās, bet tas arī pierāda to ka viņi bija bezspēcīgi laukumā un tādā veidā mēģināja izgāzt dusmas. Tātad viņi gribēja uzvarēt, bet nezināja kā, jo ja mēs aizejam mīnusos tad nevienu spēli neesam uzvarējuši, pat atspēlējušies neesam. Kaut kas sanāca ar zviedriem pārbaudes spēlē, tur no 0:3 uz 2:3 pievilka, bet tas arī viss.

     [+] [-]

, 2008-05-14 11:05, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad man ir jautājums: Par cik Augstākās divīzijas komandām Latvija reāli ir stiprāka (tb tādas, kuras, mums būtu jāuzvar jebkurā diennakts laikā)?
Un cik komandu, kurām mūs būtu jāapspēlē (pēc loģikas)?

Ņemot vērā šos aspektus jāsaka, ka esam tur kur esam un tas nav slikti.

Tas ir uz papīra un uz papīra mēs esam švaki
Bet tieši tāpēc vēljolielāka nozīme ir taktikai, cīņas sparam, fiziskajai sagatavotībai. Meistarības trūkumu var kompensēt ar taktiskām viltībām.

Paskaties uz Baltkrieviem, vai tad viņiem baigi daudz zvaigznes? ok, ir 4 no NHL, bet pārējie? un spēlēja līdzīgs ar līdzīgu gan ar zviedriem, čehiem, krieviem. a nesen mēs skaitījāmies vienādā līmenī ar viņiem. kaut arī viņiem šis bija ļoti neveiksmīgs čempionāts (veiksmes ziņā), bet kopumā man viņi pārsteidza. ļoti gudra komanda.

     [+] [-]

, 2008-05-14 13:51, pirms 17 gadiem
kastanis rakstīja: nu bet junioros spēlē ar mazāk komandas, un mazām valstīm junioros grūti konkurēt ar lielajām, bet pieaugušajos tomēr izlīdzinās vairāk via mazāk tas!

un ko znaroks ir izdarijis tādu( kāds ir tas viņa ieraksts CV vai sasniegumu kā trenerim) ka viņš būtu pelnījis šo izlase vadīt 4 gadus( lasi iedot viņam to avansā)?

iespējams nākamgad būs labāks rezultāts ar to pašu znaroku- man nebūs kauns atzīt to ko esmu tagad teicis un varēšu apteikt malacis oļeg, bet man kaut kā nešķiet ka kaut kas tāds notiks ( ja nu vienīgi no pirmās dienas mums ir karsums, daugavins ( viens no viņiem jau nhl uzkrājis pieredzi, veiksmīgs dinamo projekt, vēl kaža atbrauc) utt

Tuvākos pāris gadus nekas labāks nebūs jāturas tai pašā līmenī jo jā paši redzat vecie vairs nevar a jaunie vēl nevar (nemāk) citu resursu mums nav .šogad bija labāk nekā pērn. Veiksmes mums pietrūkst katastrofāli laikam jājiet pie kādas burves pēc talismaniem.

     [+] [-]

, 2008-05-14 13:59, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Vecīt, objektīvi Latvija ir 11. vietā pēc ranga, taču:
1) 2007.g pretī bija pēdējos 10 gados vājākā Šveices izlase, kura bija ņemama, taču bez šī kāsiena vēl sekoja kāsiens Itālijai. Un nesaki, ka tās ir nejaušības! Starp citu, Znarokam 2006. gadā bija 2 iespējas - ņemt visus pieejamos vecos izlasē un cīnīties par 8nieku jeb atjaunināt sastāvu un spēlēt mazāk domājot par vietu (galvenais, lai neizkrīt). Znaroks izvēlējās 1. variantu (starp citu, es arī biju par šādu variantu), taču nospēlēja kā otrajā variantā
2) šogad neticamu sagadīšanos rezultātā no mūsu potenciālajiem pretiniekiem atkrīt TOP7 izlase Slovākija un tās vietā ir Norvēģija. Pēdējā spēle pret Vāciju - kur uzvara (ar 2 vārtu pārsvaru => jo arī neizšķirts pamatlaikā mums bija uzvaras cenā) tiek izlaista no rokām... uzvaras cena - 8-nieks... atkal visu norakstīsim uz nejaušībām???
Nesāk gribēties tomēr teikt, ka atspēlējās trenera nekompetence un pieredzes trūkums??? Piekrītu Tev par KOMANDU, taču komandas vadībai ir jābūt prasmīgās rokās.

Kāpēc domā, ka ar Znaroku izlasei jābut labākai nākamgad??? Es šeit piekritīšu Sējējam, kurš šovakar teica, ka jebkurš jauns treneris sapurina izlasi un spēlētājiem ir stimuls pacensties, lai pierādītu, ka tieši viņš ir labākais izlases kandidāts.

Ja šogad mums norvēģu vietā būtu pagaišā gada slovāku izlase mēs arī varbūt tagat sistos par izdzīvošanuar kādiem itāļiem.

     [+] [-]

, 2008-05-14 16:06, pirms 17 gadiem
zauris rakstīja: Tuvākos pāris gadus nekas labāks nebūs jāturas tai pašā līmenī jo jā paši redzat vecie vairs nevar a jaunie vēl nevar (nemāk) citu resursu mums nav .šogad bija labāk nekā pērn. Veiksmes mums pietrūkst katastrofāli laikam jājiet pie kādas burves pēc talismaniem.


a kuri tad ir tie "vecie, kas vairs nevar" palikuši? Ņiživijs, Vasiļjevs un Laviņš? (izņemot Laviņu - abi pārējie bija vieni no labākajiem). A kur tad Tu vēl pieskaiti pie "vecajiem"?

     [+] [-]

, 2008-05-14 16:07, pirms 17 gadiem
zauris rakstīja: Ja šogad mums norvēģu vietā būtu pagaišā gada slovāku izlase mēs arī varbūt tagat sistos par izdzīvošanuar kādiem itāļiem.


Nu jau Tu samurgoji - ja būtu 2.etapā norvēģu vietā slovāki, tad mēs tāpat būtu turpat, kur tagad - 11./12. vietā... Tas mums neko nemainītu.

     [+] [-]

, 2008-05-14 17:27, pirms 17 gadiem
zauris rakstīja: Ja šogad mums norvēģu vietā būtu pagaišā gada slovāku izlase mēs arī varbūt tagat sistos par izdzīvošanuar kādiem itāļiem.


Ja Norvēģijas vietā būtu bijusi Slovākija, tad tas nozīmētu, ka mēs esm tikuši nākamajā kārtā un nekāda "cīņa par izdzīvošanu" mums nedraud...

     [+] [-]

, 2008-05-14 19:05, pirms 17 gadiem
znaroks ta treneris godam bet varbuut biski jaapaiet malaa lai laiz kaadu citu, bet vins var buut labs asistents

  +1 [+] [-]

, 2008-05-14 21:06, pirms 17 gadiem
Gustss3 rakstīja: znaroks ta treneris godam bet varbuut biski jaapaiet malaa lai laiz kaadu citu, bet vins var buut labs asistents




Nē ja Znaroks paliek tad lai paliek galvenais!

     [+] [-]

, 2008-05-14 21:07, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Domā, Znaroks ir pasaules labākais treneris? un labāku nav?
otrkārt, trenerim ir jābūt AUTORITĀTEI, nevis čomam, kuru paši spēlētāji izvēl. Vienīgā mēraukla ir izlases izcīnītā vieta. Ja viena trenera vadībā tiek n%&sts čempis 2 gadus pēc kārtas, tad tur vairāk jautājumu nav.



Atvaino bet labākie pasaules treneri nenāks trenēt Latvijas izlasi! Viņi ies Kanādiešus un visus pārējos grandus trenēt!

     [+] [-]

, 2008-05-14 21:43, pirms 17 gadiem
Vai nākošajā gada grupā nebūsim kopā ar diviem "grandiem" plus Slovakija?
Tad nākošā gadā tiešām būsim tur, kur mēs tagad neesam.

     [+] [-]

, 2008-05-14 22:18, pirms 17 gadiem
kastasir rakstīja: Vai nākošajā gada grupā nebūsim kopā ar diviem "grandiem" plus Slovakija?
Tad nākošā gadā tiešām būsim tur, kur mēs tagad neesam.


nea - potenciālā grupa mums nākamgad ir: čehi, ASV, Latvija, Austrija... (teorētiski, pirmie 2 var mainīties, taču Austrija ir noteikti - ja vien IIHF nemainīs grupu komplektācijas kārtību ).

     [+] [-]

, 2008-05-14 22:22, pirms 17 gadiem
asaris15 rakstīja: Atvaino bet labākie pasaules treneri nenāks trenēt Latvijas izlasi! Viņi ies Kanādiešus un visus pārējos grandus trenēt!


nuu, Kanādas izlase ir tikai viena, treneru daudz reku - šeku belariem šāda kalibra treneri paņemt nav problēmu...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-15 12:51, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ko jūs Znarokam piesienaties?
Itkā viņš viens bija aizbraucis uz Kanādu un šitā nospēlējis!

Pirmkārt, ar "Opel" nevar panākt "BMW". Mūsu izlases vadošie spēlētāji spēlē pa Baltkrievijām, Dānijām, Latvijām kamēr tiem pašiem vāciešiem zemākais ir DEL līmenis...
Otrkārt, ja spēlētāji met pa vārtiem uz labu laimi, tad arī rezultāts ir tāds - uz labu laimi. Es saprotu, ka spēles laikā par to nav laika domāt, taču ja mēs gribam sevi pieskaitīt ja ne pie hokeja lielvalsts (Kirova gadījumā), tad pie stabilas A grupas komandas, kurai ir savi "klienti", tad izlases spēlētājiem šādi momenti ir jāatstrādā līdz automātiskumam - redz brīvu stūri, met, nevis izmet un tad ieraugi, ka vajadzēja pilnīgi uz citu pusi mest...
Un treškārt. Pirms šī PČ hokeja līdzjutēju aprindās cirkulēja viena doma - apspēlēt Slovēniju un nespēlēt par palikšanu Augstākajā divīzijā... tas tika izdarīts un izlase, parādot labu sniegumu, cīnījās par vietu 1/4. finālā, taču neiekļuva... un atkal visiem švaki. Tad, cilvēki mīļie, "opredeļites" ko jūs gribat?
Ceturtkārt, Tiek pārmests, ka treneris nenoskaņoja komandu pēdējam periodam. Tad man ir jautājums! Vai šie spēlētāji ir mazi bērni, kuri jāpierunā "Nu paspēlējiet vienu periodu par tēti, otru par mammu, trešo par ..."? Nē taču! Viņi ir profesionāļi, kuri paši visu labi saprot. Ja komanda pēdējā periodā ne tikai ka apstājas, bet ieslēdz atpakaļgaitu... nu tur neviens neko palīdzēt nevar.

Šāds rezultāts objektīvi ataino Latvijas hokeja un hokejistu līmeni. Un ne jau Znaroks te ir vainīgs.


Par to Opel un BMW es tev nepiekrītu!!! Bet pārējam piekrītu par visiem 100%.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-15 13:09, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Masaļskis varēja pukstēt ko grib, bet tad viņš nebija tādā līmenī, lai izkonkurētu Naumovu. Un likt tikai tāpēc, ka kāds ir neapmierināts...
Bet kuras spēles tad būtu bijis jāuztic Naumovam? Pret Kanādu? Tāpat viņš tiktu nomainīts un Masaļskis stātos vārtos... Saomiju? Nedomāju, ka Sergejs varētu nospēlēt tādā līmenī..., taču pārējās spēles (pret ASV, Slovēniju, Norvēģiju, Vāciju) bija ļoti nozīmīgas, tāpēc vārtos ir jāliek 1. numurs.


Naumovam bija jāiet vārtos pret Vāciju. Viens vārtsargs nevar nospēlēt visu čempi augstā līmenī. Visas iepriekšējās spēlēs (pirms spēles ar Vāciju) Latvijas izlasei bija ļoti smagas, visas atbildīgas. Un pēdējā spēlē pret Vāciju ļoti uzskatāmi var redzēt cik Masaļskis ir nervozs, ka viņš nespēj par visiem 100 % koncentrēties, ka visus viņa spēkus ir paņēmušas iepriekšējās spēles, ka viņa spēki ir izsmelti. Uzskatu, ka tā bija vienīgā Znaroka kļūda, ka nelika vārtos Naumovu. Bet es esmu tikai līdzjutēja...