Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē

Kristaps Zālītis

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē
Oļegs Znaroks

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks par spīti zaudējumam spēlē pret Vāciju video intervijā portālā tv3.lv izteica vēlmi turpināt darbu ar valstsvienību.

Oļegs Znaroks, galvenais treneris: Pirmkārt noraidījumi visu spēli prasīja spēkus, daži bija neattaisnojami, arī nedaudz no tiesneša puses. Ne viss notika tā, kā vajadzēja. Divas dumjas kļūdas un tāds iznākums.

Par čempionātu kopumā – komanda nospēlēja ļoti labi, mums bija grūta grupa, no kuras tikām ārā, nosargājām vietu elitē, pirms gada bijām 13., tagad 11. Vienkārši pēdējā mačā uz beigām sagurām, jo mazākumā aizstāvējās vieni un tie paši puiši. Nedaudz pazuda koncentrēšanās spēja. Man šķita, ka mēs uzvarēsim, jo bijām labi ņēmuši vērā visus faktorus, bet sports ir sports.

Var jau būt, ka trešajā periodā bija atblidības nasta, bet tas jāprasa puišiem. Itkā noskaņojums bija labs. Presē visur bija rakstīts, ka pietiek ar vienu punktu, bet spēlētāji noskaņojās tikai uz uzvaru.

Devu norādījumus izvairīties no noraidījumiem, spēlēt īsas maiņas.

Vai vēlos turpināt darbu ar izlasi? Labs jautājums, b***. Ko, jūs jau mani atlaidāt? Bet vai jums gribas strādāt televīzijā? Es vēlos turpināt. Perspektīva ir redzama. Nenostrādāja gan vairākums, toties mazākumā nospēlējām labi. Viss uzreiz nevar izdoties. Spēlētājiem ir viss nepieciešamais, pietrūka veiksmes. Cīņasspars bija visa čempionāta garumā.

Nekādu īpašu sajūtu šajā čempionātā nebija. Eiropā viss notiek daudz svinīgāk, šeit to nejuta.

Video interviju ar izlases treneri pilnā apmērā iespējams noskatīties portālā tv3.lv/hokejs sadaļā „WebTV”.

Izmantotie resursi:
tv3.lv

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:09, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Domāju pret Norvēģiju bija jaliek Sergejs. Protams, tagad jau ir kā būtu ja būtu, bet tā nu es domāju. Norvēģus mēs vinnētu, un Edgars būtu svaigāks pret Vāciju. Ja godīgi es viņus uzskatu par viena līmeņa vārtsargiem, Sergejs tik vecāks. Masaļskis ir atraktīvs, skaistie lēcieni, nokritusī ķivere...smuki jau izskatās....


Pret Norvēģiju. Iespējams, jā, taču tas viss ir nosacīti... Naumovs, nešaubos būtu nostāvējis ne sliktāk par Edgaru, taču jautājums ir tāds vai Edgaram šis pārtraukums būtu tik ļoti vajadzīgs (tb vai viņš nebūtu pazaudējis spēles ritmu).

Par Masaļska spēli... jā, kā Samoilovs kkad sacīja, vārtsargam ir jāspēlē uz publiku... Par viņu līmeni... jā, apmēram vienāds ir, taču Edgars ir jaunāks, tāpēc izvēle krīt uz viņu.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:10, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: Daži krivi ir labāki par vienu otru latvieti ( arī tevi) !!!
Mees te nerunaajam par "dazhiem", bet par vienu konkreetu uusainu nekulturaalu muzhiku ar avansaa iedotu izlases stuuri rokaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:11, pirms 16 gadiem
Kada bilde, tads trenneris. Latviesu puikas par krieviem grib padarit...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:12, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: Jā, piekrītu!! Es tomēr lieku lielas cerības uz Dinamo un MVD!! Kā tu domā??
Tas ļautu izsisties izlases spēlētājiem KHL un līmenis pieaugtu!!


No sākuma jāpagaida un jāapskatās ko tas "Dinamo" no sevis parādīs, tb vismaz kāds būs tā sastāvs. Otrkārt, neapšaubāmi, spēlēšana kopā, iespējams, vismaz daļēji atrisinātu vairākuma izspēles problēmu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:14, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pietiekoši augstās, jā, taču, kā jau teicu, ja mūsu izlases kodols spēlē Baltkrievijā/Latvijā vai arī ir rezervisti stiprajās līgās (Elitserien, RSL), bet pretiniekiem spēlētāji ir DEL līgas stabili, kā Jānis Matulis teiktu, metēji, tad nekāda pamata lielam optimismam nav...

Nevajag pārspīlēt DEL līmeni. Tas ka līgai ir liela reklāma nenozīmē, ka tā ir spēcīgāka par Baltkrievijas čempionātu.

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:14, pirms 16 gadiem
Lipmans ar savu voodoo mākslu un blefošanas māku nevarētu dabūt cauri trešā perioda atcelšanu IIHF noteikumos, nosakot, ka spēle rit tikai 2 periodus? Vismaz pasaules čempī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: A manuprāt ne īpaši lielāks ka likt "karsto" Masaļski


Man gan liekas, ka lielāks gan...
Manuprāt, lai arī nedaudz noguris tomēr "silts" ("karsts"?) spēlētājs ir labāks nekā svaigs, bet "auksts", jo vēl vairāk, ka Naumovam pēdējo 2 nedēļu laikā, ja nemaldos, vienīgā spēlēšana sanāca 1,5 periods pret Kanādu, kurai jau vienkārši apnika mētāt...

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:16, pirms 16 gadiem
Bargs rakstīja: Da kāds Balderis? Dumji runā Tu. Aha, Znarokam vajag iemācīt spēlētājiem kā ir jātur nūja, kā jasit pa ripu ...

A kas trenerim jādara? Jāsadala maiņas un jāiet uzpīpēt?
Nevajag pārspīlēt par nūjas turēšanām un citām pašsaprotamām lietām, bet izlasi kārtīgi, es runāju par taktisko gudrību. kā lauzt spēles gaitu, kaut ko pamainīt. nevar spēlēt pēc viena principa ar visām komandām. ar fričiem jāspēlē tā, ar can savādāk. kas tur nesaprotams???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:17, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: taču jautājums ir tāds vai Edgaram šis pārtraukums būtu tik ļoti vajadzīgs (tb vai viņš nebūtu pazaudējis spēles ritmu).

Nu glābējs pret fričiem viņš nebija, iespējams pārtraukums būtu noderējis. Bet patiesību mēs vairs neuzzināsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:18, pirms 16 gadiem
LitteL rakstīja: Nevajag pārspīlēt DEL līmeni. Tas ka līgai ir liela reklāma nenozīmē, ka tā ir spēcīgāka par Baltkrievijas čempionātu.


Ir gan.. jo DEL spēlē diezgan daudzi spēlētāji ar NHL pieredzi (Baltkrievijā tādu, ja nemaldos, nav vispār) + vietējie izlases kandidāti + neslikti čehu/slovāku spēlētāji. Pie tam spēlējot pret citām TOP līgu komandām vācieši spēles ziņā neko daudz nezaudē.

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:18, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu glābējs pret fričiem viņš nebija, iespējams pārtraukums būtu noderējis. Bet patiesību mēs vairs neuzzināsim


Diemžēl...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:19, pirms 16 gadiem
vai znaroks paziist kaadu vaardu pa latviski....

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:19, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: Tu jau aiz katra vārda nelieto bļ** , kur nu, neesi jau labāks par oļegu
Nelietoju gan. Kas nepatiik?
Un tomeer shaadi siikumi arii liecina par cilveeku. Nedomaaju, ka ASV vai Kanaadas izlasi dajebkuraa sporta veidaa uzticeetu cilveekam, kas intervijaa var veesaa mieraa izspljaut f**k vai s**t. Ja arii uzticeetu - turienes fani taapat paustu savu neapmierinaatiibu.
Un jau ieprieksh palugshu iztikt bez "ko tu gribi - labu treneri vai staigaajoshu zelta uzvediibas graamatu" tipa komentaariem. Abas iipashiibas viena otru neizsleedz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:20, pirms 16 gadiem
Ivars37 rakstīja: Ok,piekrītu!
Tikai paliek atklāts jautājums,kā var pakāst komandai kuru jau mēs bijām paņēmuši un uzspieduši savu spēli!
Vai ir treneris atbildīgs par to,lai komanda neapstājas un spēlē līdz galam! Visas normālās komandās ir,bet mūsējā laikam nav normāla komanda!
Un kur vel ir tāda prakse likt par Valsts izlases treneri galīgi nepieredzējušu treneri!??Nekur!Izņemot LV! Kad Značoks būtu sevi pierādijis ar augsta līmeņa komandām un uzkrājis pieredzi,tad arī varētu likt! Kas mums izlase kāds labarotorijas izmēģinājumu trusītis??


Viss sākas ne jau ar treneri, bet ar galvu... izskatījās, ka mūsējie hokejisti jau gatavojas spēlei pret Kanādu... kā jau teicu, šādos gadījumos neviens palīdzēt nevar - ne treneris, ne psihologs.

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:20, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man gan liekas, ka lielāks gan...
Manuprāt, lai arī nedaudz noguris tomēr "silts" ("karsts"?) spēlētājs ir labāks nekā svaigs, bet "auksts", jo vēl vairāk, ka Naumovam pēdējo 2 nedēļu laikā, ja nemaldos, vienīgā spēlēšana sanāca 1,5 periods pret Kanādu, kurai jau vienkārši apnika mētāt...

Man vnk Edža liekas tāds , kas bik "janokaitina" (japamarinē) un tad rādīs labāko spēli, turpretī Sergeju var izvilkt jebkad un jebkur (viņam jau gēnos ir gaidīt būs/nebūs Irbe, kā Artūram ar veselību)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:22, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Nelietoju gan. Kas nepatiik?
Un tomeer shaadi siikumi arii liecina par cilveeku. Nedomaaju, ka ASV vai Kanaadas izlasi dajebkuraa sporta veidaa uzticeetu cilveekam, kas intervijaa var veesaa mieraa izspljaut f**k vai s**t. Ja arii uzticeetu - turienes fani taapat paustu savu neapmierinaatiibu.
Un jau ieprieksh palugshu iztikt bez "ko tu gribi - labu treneri vai staigaajoshu zelta uzvediibas graamatu" tipa komentaariem. Abas iipashiibas viena otru neizsleedz.


Toties apskaties, kā viņu treneri lamājas spēles laikā... Znaroks (pat "labākajos gados") viņiem nav konkurents... .

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:22, pirms 16 gadiem
EldensKembels rakstīja: nju Tu izklausies pec ritiga head couch!!! tad pastasti kaaa bija jaspele?

man par to nemaksā un es uz to nepretendēju. priekš tam viņš ir treneris, priekš tam mums ir kira kurš var izvērtēt treneru darbu. un tāpēc ir vajadzīgs treneris, kuram ir pieredze, zināšanas un māka iemācīt. znarokam nav zināšanas, nav pieredzes ir tikai respect no spēlētājiem. bet respekts jaunajiem vienmēr ir bijis. vienmēr brēku ir cēluši vecie: kerčs, beļavskis, utt.

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:23, pirms 16 gadiem
Vai EldensKembels gadiijumaa nav Lipmana niks eSportaa?

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:24, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Man vnk Edža liekas tāds , kas bik "janokaitina" (japamarinē) un tad rādīs labāko spēli, turpretī Sergeju var izvilkt jebkad un jebkur (viņam jau gēnos ir gaidīt būs/nebūs Irbe, kā Artūram ar veselību)


Izvilkt? Nezinu (savas pārdomas jau rakstīju iepriekš)... viņš var pieļaut, lai spēli "nenorok"... "izvilkt" varēja Irbe (taču viņš arī tikpat labi varēja spēli "norakt")...

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:24, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Nelietoju gan. Kas nepatiik?
Un tomeer shaadi siikumi arii liecina par cilveeku. Nedomaaju, ka ASV vai Kanaadas izlasi dajebkuraa sporta veidaa uzticeetu cilveekam, kas intervijaa var veesaa mieraa izspljaut f**k vai s**t. Ja arii uzticeetu - turienes fani taapat paustu savu neapmierinaatiibu.
Un jau ieprieksh palugshu iztikt bez "ko tu gribi - labu treneri vai staigaajoshu zelta uzvediibas graamatu" tipa komentaariem. Abas iipashiibas viena otru neizsleedz.

amerikaanju treneris peec somu "vaartiem" skaidri un gaishi vicinaajaas ar rokaam un bljaustiijaas please, it wasn't goal, dear referee! it is not nice, ser! un to neraadiija kubaa, uz kuru vinsh neluureeja )))))))

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:24, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir gan.. jo DEL spēlē diezgan daudzi spēlētāji ar NHL pieredzi (Baltkrievijā tādu, ja nemaldos, nav vispār) + vietējie izlases kandidāti + neslikti čehu/slovāku spēlētāji. Pie tam spēlējot pret citām TOP līgu komandām vācieši spēles ziņā neko daudz nezaudē.

Spēlē pret Kanādu par to varēja pārliecināties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:27, pirms 16 gadiem
jā varam jau katru gadu atļaut neizpildīt uzevumu un turpināt strādāt cilvēkam kurš katru gadu saka vienu un to pašu ka redz perspektīvu un tā tālāk....
reāli jau nekas nemainās nebūtu tiesneši palīdzējuši spēlē pret slovēņiem tagad mēs atrastos 2divīzijā kopā ar lietuviešiem znaroks varpateikties vienīgi kanādas latviešiem jo biznes ir un paliek biznes izdevīgāki šoreiz bijām mēs nevis slovēņi!!!

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:27, pirms 16 gadiem
RXR rakstīja: man par to nemaksā un es uz to nepretendēju. priekš tam viņš ir treneris, priekš tam mums ir kira kurš var izvērtēt treneru darbu. un tāpēc ir vajadzīgs treneris, kuram ir pieredze, zināšanas un māka iemācīt. znarokam nav zināšanas, nav pieredzes ir tikai respect no spēlētājiem. bet respekts jaunajiem vienmēr ir bijis. vienmēr brēku ir cēluši vecie: kerčs, beļavskis, utt.


Taču paņemot jaunu treneri, pie tam ārzemnieku (un ne no Krievijas), kā daudzi te pieprasa, atkal viss būs jāsāk no sākuma - jaunas spēles sistēmas, lai arī tās būtu superīgi ģeniālas, prasa "obkatku", tb vismaz viens PČ būs, labākajā gadījumā, tādā pat līmenī...
Pasaulē, starp citu, treneriem dod 3 gadus, lai izveidotu komandu, kas cīnās par dotā mērķa izpildi... Bet jau pagājušgad atradās "eksperti", kas Znaroku dzina prom...

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:27, pirms 16 gadiem
Speeles laikaa lamuvaardi izspruuk visiem un vienmeer, bet lielaakaa dalja sportistu un treneru paareejaa laikaa shos vaardus nevelj paar luupaam, kad ienaak praataa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja