Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē

Kristaps Zālītis

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē
Oļegs Znaroks

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks par spīti zaudējumam spēlē pret Vāciju video intervijā portālā tv3.lv izteica vēlmi turpināt darbu ar valstsvienību.

Oļegs Znaroks, galvenais treneris: Pirmkārt noraidījumi visu spēli prasīja spēkus, daži bija neattaisnojami, arī nedaudz no tiesneša puses. Ne viss notika tā, kā vajadzēja. Divas dumjas kļūdas un tāds iznākums.

Par čempionātu kopumā – komanda nospēlēja ļoti labi, mums bija grūta grupa, no kuras tikām ārā, nosargājām vietu elitē, pirms gada bijām 13., tagad 11. Vienkārši pēdējā mačā uz beigām sagurām, jo mazākumā aizstāvējās vieni un tie paši puiši. Nedaudz pazuda koncentrēšanās spēja. Man šķita, ka mēs uzvarēsim, jo bijām labi ņēmuši vērā visus faktorus, bet sports ir sports.

Var jau būt, ka trešajā periodā bija atblidības nasta, bet tas jāprasa puišiem. Itkā noskaņojums bija labs. Presē visur bija rakstīts, ka pietiek ar vienu punktu, bet spēlētāji noskaņojās tikai uz uzvaru.

Devu norādījumus izvairīties no noraidījumiem, spēlēt īsas maiņas.

Vai vēlos turpināt darbu ar izlasi? Labs jautājums, b***. Ko, jūs jau mani atlaidāt? Bet vai jums gribas strādāt televīzijā? Es vēlos turpināt. Perspektīva ir redzama. Nenostrādāja gan vairākums, toties mazākumā nospēlējām labi. Viss uzreiz nevar izdoties. Spēlētājiem ir viss nepieciešamais, pietrūka veiksmes. Cīņasspars bija visa čempionāta garumā.

Nekādu īpašu sajūtu šajā čempionātā nebija. Eiropā viss notiek daudz svinīgāk, šeit to nejuta.

Video interviju ar izlases treneri pilnā apmērā iespējams noskatīties portālā tv3.lv/hokejs sadaļā „WebTV”.

Izmantotie resursi:
tv3.lv

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 17:22, pirms 16 gadiem
knaible rakstīja: Atslābstiet.Kā Kira teiks tā arī būs un taisnīgumam šeit nav vietas.



Tas nebūtu forši ja Kira atlaistu Zna4ixu

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 17:29, pirms 16 gadiem
>>asaris

Nesalīdzini nesalīdzināmo hokeju līdz 2004 un beisbolu pēc 2004.

Tu gadījumā nebalsoji arī par Vidzi, Dejo ar zvaigzni, un vispār vai neesi cītīks šādu šovu vērotājs..

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:30, pirms 16 gadiem
reaali uzdevumu neizpildiija 2us gadus peec kaartas, lindstreems uzdevumus izpildiija un shameejo taapatatlaida, es esmu par atlaishanu, lai oljegs pamaacaas veel un mvd buus laba skola vinjam, peec gadiem buus loti labs treneris bet es uzskatu ka ir vajadziigs aarzemnieks kas nepaziist muuseejos un lai izveelas labaakos nekaa shogad uz chempi tika panjemts nevajadziigs bljinovs arii saviels bija pilniigi nekaads...taa ka es par paarmainjaam izlasee, varat likt man miinusus bet es vnk izsaku savu viedokli...un nekas pret oljegu man arii nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:33, pirms 16 gadiem
Boxy rakstīja: reaali uzdevumu neizpildiija 2us gadus peec kaartas, lindstreems uzdevumus izpildiija un shameejo taapatatlaida, es esmu par atlaishanu, lai oljegs pamaacaas veel un mvd buus laba skola vinjam, peec gadiem buus loti labs treneris bet es uzskatu ka ir vajadziigs aarzemnieks kas nepaziist muuseejos un lai izveelas labaakos nekaa shogad uz chempi tika panjemts nevajadziigs bljinovs arii saviels bija pilniigi nekaads...taa ka es par paarmainjaam izlasee, varat likt man miinusus bet es vnk izsaku savu viedokli...un nekas pret oljegu man arii nav


Lindstrēms nepazina spēlētājus un vai viņš izvēlējās labākos? To pašu Romānu Ņiķitinu viņš vispār par hokejistu neuzskatīja... .
Trenerim spēlētāji ir jāpazīst, taču viņam nevajadzētu būt aizspriedumiem pret viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 17:33, pirms 16 gadiem
Julia19 rakstīja: VARI PALIKT, TIKAI AR 1 NOSACĪJUMU - IEMĀCIES VALSTS VALODU!!!!!!!!!!


Ar šitādu prasību aizej pie Nenada...

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:33, pirms 16 gadiem
bac.22 rakstīja: >>asaris

Nesalīdzini nesalīdzināmo hokeju līdz 2004 un beisbolu pēc 2004.

Tu gadījumā nebalsoji arī par Vidzi, Dejo ar zvaigzni, un vispār vai neesi cītīks šādu šovu vērotājs..



Ja kas es vispār "Dejo ar zvaigzni" neesmu skatījies un neskatīšos un kur nu vēl balsošu par kaut kādu Vidzi??? Un vispār šādus šovus es neskatos! Ko Lidstrēms paveica??? iekļuva 1/4 finālā grupā kur pretī nāk Friči, Kazahi un Šveicieši šitās visas i ņemamas komandas tā kā te nedirs par kaut kādiem debīliem raidījumiem!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 17:35, pirms 16 gadiem
Julia19 rakstīja: VARI PALIKT, TIKAI AR 1 NOSACĪJUMU - IEMĀCIES VALSTS VALODU!!!!!!!!!!



Cik var par šito dirs.t virsū? Ārprāc jūs tiktiešām esat slimi vai kā ne jau tev viņš saka norādījumus uz soliņa hokejisti visi saprot Krievu valoda ta kā viss kārtībā!

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:38, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lindstrēms nepazina spēlētājus un vai viņš izvēlējās labākos? To pašu Romānu Ņiķitinu viņš vispār par hokejistu neuzskatīja... .
Trenerim spēlētāji ir jāpazīst, taču viņam nevajadzētu būt aizspriedumiem pret viņiem.


labākos, ne labākos - taču Lindstrēma vadībā tika sasniegti labi (priekš Latvijas ļoti labi) rezultāti. A par Ņikitinu var daudz diskutēt - arī vēlāk/agrāk viņš reāli izlasē nav spelējis... iespējams pie vainas ir viņa raksturs...

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:39, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: labākos, ne labākos - taču Lindstrēma vadībā tika sasniegti labi (priekš Latvijas ļoti labi) rezultāti. A par Ņikitinu var daudz diskutēt - arī vēlāk/agrāk viņš reāli izlasē nav spelējis... iespējams pie vainas ir viņa raksturs...



Šaubos vai kādreiz vēl LV būs tik izdevīgi pretinieki kā bija 2004 gadā!!!

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:41, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: labākos, ne labākos - taču Lindstrēma vadībā tika sasniegti labi (priekš Latvijas ļoti labi) rezultāti. A par Ņikitinu var daudz diskutēt - arī vēlāk/agrāk viņš reāli izlasē nav spelējis... iespējams pie vainas ir viņa raksturs...


Rezultāti? Pie Vasiļjeva un Beresņeva (it sevišķi) tie rezultāti bija ne sliktāki, bet spēle labāka, skatāmāka...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 17:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz to momentu, kad Znaroks tika iecelts galvenā trenera amatā, viņš bija patoi loģiskākā izvēle.


Nu tam es Tev pilnīgi nepiekritīšu - labi vēl atceros 2006.g. vasaru. Vnk Kira bija uz Znaroku ieciklējies un īsti citi kandidāti VISPĀR NETIKA MEKLĒTI. Uz to brīdi tas pats Beļavskis bija augstāka līmeņa (es nesaku, ka īstais kandidāts - taču tajā brīdī noteikti labāks par Znaroku). Vēl jau bija iespēja iet baltkrievu ceļu ar treneri no rietumiem - taču Kira šo ideju pašā saknē apcirta.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:43, pirms 16 gadiem
asaris15 rakstīja: Šaubos vai kādreiz vēl LV būs tik izdevīgi pretinieki kā bija 2004 gadā!!!


Nākamgad, ja neko nejaucu varētu būt Austrija/Ungārija, Šveice (reālākā 7. vieta) un kkas no stiprajiem.
Tiešām šito grupu veidošanas sistēmu esmu palaidis garām, vadījos pēc pagājušā gada 11. vietas pretinieku vietām.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:44, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rezultāti? Pie Vasiļjeva un Beresņeva (it sevišķi) tie rezultāti bija ne sliktāki, bet spēle labāka, skatāmāka...



arī tiesa - taču man personīgi spēle vislabāk patika tieši Kurrres laikos.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:47, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viss sākas ne jau ar treneri, bet ar galvu... izskatījās, ka mūsējie hokejisti jau gatavojas spēlei pret Kanādu... kā jau teicu, šādos gadījumos neviens palīdzēt nevar - ne treneris, ne psihologs.

Tam nu gan nepiekrītu, tie ir tiek kas var un kam jāpalīdz.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:48, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu tam es Tev pilnīgi nepiekritīšu - labi vēl atceros 2006.g. vasaru. Vnk Kira bija uz Znaroku ieciklējies un īsti citi kandidāti VISPĀR NETIKA MEKLĒTI. Uz to brīdi tas pats Beļavskis bija augstāka līmeņa (es nesaku, ka īstais kandidāts - taču tajā brīdī noteikti labāks par Znaroku). Vēl jau bija iespēja iet baltkrievu ceļu ar treneri no rietumiem - taču Kira šo ideju pašā saknē apcirta.


Es nesaku, ka labākā, bet LOĢISKĀKĀ.
Beļavskim vienīgais pluss bija lielāks darba stāžs trenera amatā, bet no rietumiem... tikko (cik jau nu tikko) bija viens rietumnieks un uzreiz ņemt citu (pie tam pēc OS un PČ), nozīmētu, ka jādod vismaz 1 sezona, lai viņš saprastu kas vispār Latvijā ir par hokeju...


P.S. Man patika Beresņeva laika (it sevišķi pirmā posma) spēles stils (tieši spēles stils, nevis viņš kā treneris) - lai arī tieka ielaisti 3 vai 4 goli, iemest 6 vai 7...

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:49, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nākamgad, ja neko nejaucu varētu būt Austrija/Ungārija, Šveice (reālākā 7. vieta) un kkas no stiprajiem.
Tiešām šito grupu veidošanas sistēmu esmu palaidis garām, vadījos pēc pagājušā gada 11. vietas pretinieku vietām.


patreiz reāli izskatās grupa - FIN, USA, LAT, AUT. Maz ticams, ka tā būs savādāka.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:50, pirms 16 gadiem
Fiskars rakstīja: Tam nu gan nepiekrītu, tie ir tiek kas var un kam jāpalīdz.


Nu ko treneris (spēles laikā!) var iestāstīt spēlētājam, kurš jau ar vienu kāju atrodas vai nu 1/4 finālā vai jau domā kur ies, kad atbrauks uz Latviju?

Kopumā, jā, kko jau var mainīt, taču tam ir jābūt gadu darbam, lai izveidotu uzvarētāju psiholoģiju (kaut vai tādu kā ASV hokejistiem - lai arī viņi zina, ka nav stiprākie, bet sitas un dažreiz arī kādu "lielo" aizķer)

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:52, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es nesaku, ka labākā, bet LOĢISKĀKĀ.
Beļavskim vienīgais pluss bija lielāks darba stāžs trenera amatā, bet no rietumiem... tikko (cik jau nu tikko) bija viens rietumnieks un uzreiz ņemt citu (pie tam pēc OS un PČ), nozīmētu, ka jādod vismaz 1 sezona, lai viņš saprastu kas vispār Latvijā ir par hokeju...


P.S. Man patika Beresņeva laika (it sevišķi pirmā posma) spēles stils (tieši spēles stils, nevis viņš kā treneris) - lai arī tieka ielaisti 3 vai 4 goli, iemest 6 vai 7...


Nu Znaroka sakarā tur loģikas nebija vispār...
Un Znarokam nebija tā viena sezona jādod?? Kā pierādīja dzīve - tas pats variants. Tikai iznākums sūdīgāks, jo Znaroks nav augstas klases treneris.

P.s. par kuriem Beresņeva laikiem Tu runā - pirmajiem vai otrajiem?

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:52, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: patreiz reāli izskatās grupa - FIN, USA, LAT, AUT. Maz ticams, ka tā būs savādāka.


Nu iespējams, kā jau teicu, neesmu stiprs šajā grupu rēķināšanā... (bet gadījumā nebija tā ka mums ar 7. un 4. vietu jāspēlē? Jo Baltkrieviem bija Šveice un Zveidrija).

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:55, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu Znaroka sakarā tur loģikas nebija vispār...
Un Znarokam nebija tā viena sezona jādod?? Kā pierādīja dzīve - tas pats variants. Tikai iznākums sūdīgāks, jo Znaroks nav augstas klases treneris.

P.s. par kuriem Beresņeva laikiem Tu runā - pirmajiem vai otrajiem?


Apmēram tas pats, taču vietējam Znarokam ir vieglāk strādāt Latvijā, jo piemēram lindstrēms vēl 3. darba gadā saskaŗās ar kko līdz tam nepiedzīvotu...

Par pirmajiem gan. Labi, tur spēlētāju meistarība bija cita, taču arī spēles psiholoģija...

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:59, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu iespējams, kā jau teicu, neesmu stiprs šajā grupu rēķināšanā... (bet gadījumā nebija tā ka mums ar 7. un 4. vietu jāspēlē? Jo Baltkrieviem bija Šveice un Zveidrija).


Baltkrievi bija 9.v. un spēlēja pret 1.v un 8.v.
Mēs būsim 11.v.

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:01, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Baltkrievi bija 9.v. un spēlēja pret 1.v un 8.v.
Mēs būsim 11.v.


Ai, labi. Lietas būtību nemaina - jāvinnē vismaz Austrija.

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:02, pirms 16 gadiem
pagaidīsim ko teiks Kira, jo Znaroks izskatās pats neatkāpsies, vismaz uz šodienu tā izskatās

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 18:03, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ko treneris (spēles laikā!) var iestāstīt spēlētājam, kurš jau ar vienu kāju atrodas vai nu 1/4 finālā vai jau domā kur ies, kad atbrauks uz Latviju?

Ja grib tad daudz ko var
1. Kādu vajag nomierināt
2. Kādu vajag nosādinat
3. Kādu vajag uzmundrināt
4. Kadu vajag nokaunināt
5. Un kādu nolamāt

Sliktākais ko var darīt ir neapmierināti burkšķēt par katru kļūdu

Iespējams ka šoreiz Krikunovs traucēja ar savu burkšēšanu?

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:03, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ai, labi. Lietas būtību nemaina - jāvinnē vismaz Austrija.


...kas ir krietni nopietnāks pretinieks par slovēņiem.... nebūtu zaudējuši fričiem, spēlētu pret frančiem nākamgad...

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:04, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ...kas ir krietni nopietnāks pretinieks par slovēņiem.... nebūtu zaudējuši fričiem, spēlētu pret frančiem nākamgad...


Kas arī nav nekāds "podaroks"... Itāli jau dabūja saprast kas ir Uē...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 18:06, pirms 16 gadiem
Fiskars rakstīja: Ja grib tad daudz ko var
1. Kādu vajag nomierināt
2. Kādu vajag nosādinat
3. Kādu vajag uzmundrināt
4. Kadu vajag nokaunināt
5. Un kādu nolamāt

Sliktākais ko var darīt ir neapmierināti burkšķēt par katru kļūdu

Iespējams ka šoreiz Krikunovs traucēja ar savu burkšēšanu?


NBet ja spēlētājiem tas viss ir pie vienas viets un viņi domā "Mēs tāpat stipri!"?
Treneris var kaut vai uz galvas stāvēt, bet ja spēlētāji ir pārlieku pašpērliecināti, tad viņi spēlēs tā kā paši izdomā, nevis saka treneris...

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:08, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: pagaidīsim ko teiks Kira, jo Znaroks izskatās pats neatkāpsies, vismaz uz šodienu tā izskatās

Nedomaju ka Kira kaut ko lems, viņš ir deklarējies ka apnicis vienam par visu lemt, tagad valdē ir Ulmanis, Segliņš(vai Znaroks ir kadā partijā? u.t.t. bet treneri izvirza treneru padome.

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:13, pirms 16 gadiem
Fiskars, 2008-05-13 18:08, citēt

garais_999 rakstīja: pagaidīsim ko teiks Kira, jo Znaroks izskatās pats neatkāpsies, vismaz uz šodienu tā izskatās

Nedomaju ka Kira kaut ko lems, viņš ir deklarējies ka apnicis vienam par visu lemt, tagad valdē ir Ulmanis, Segliņš(vai Znaroks ir kadā partijā? u.t.t. bet treneri izvirza treneru padome.
-----------------------------------------
nu labi, lai tā būtu, tomēr Lipmanam ir liela teikšana

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 18:14, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NBet ja spēlētājiem tas viss ir pie vienas viets un viņi domā "Mēs tāpat stipri!"?
Treneris var kaut vai uz galvas stāvēt, bet ja spēlētāji ir pārlieku pašpērliecināti, tad viņi spēlēs tā kā paši izdomā, nevis saka treneris...

Gudram trenerim vinmēr rezervē ir kāds variants kā ietekmēt

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:15, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Runa ir par DEL, nevis Vācijas izlases līmeni šajā PČ.
Pie tam nedomāju, ka vācieši baigi sitās pret Kanādu. Vismaz cik es to spēli redzēju - tā... atslidinājās savu laiku... . Vācijai reāli nebija iespēju izsisties uz 1/4 finālu, jo pretī bija Kanāda, ASV un Latvija, tb Vācija sagaidīja "savu spēli" un izcīnīja vienīgos (objektīvi skatoties) pieejamos punktus

DEL ir vienīgi nomināli augstāks līmenis, jo tur maksā labas algas un kanādiešu zemākas klases spēlētājiem (daži no kuriem tiek vēlāk naturalizēti), arī dažiem čehiem, slovākiem, slovēņiem, austriešiem utt. tā ir laba vieta, kur nopelnīt naudu. Vācijas izlases līmenis turpretī nav augstāks par Baltkrievijas un Latvijas izlašu līmeni un tas nav vērojams tikai šajā čempionātā, tā ir konstanta parādība. Vācijas izlases trumpis vienmēr ir bijis atstrādāta taktika (spēle no aizsardzības) un maksimāla iespēju realizācija, kas bija klupšanas akmenis Latvijai šajā čempionātā.

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:17, pirms 16 gadiem
iemacies LV valodu un tad parunasim !!!

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:18, pirms 16 gadiem
Fiskars rakstīja: Gudram trenerim vinmēr rezervē ir kāds variants kā ietekmēt


Pa muguru!? Bortā!?

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:21, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ...kas ir krietni nopietnāks pretinieks par slovēņiem.... nebūtu zaudējuši fričiem, spēlētu pret frančiem nākamgad...




Nopietnāks??? Šaubos gan!!! Vaneks viens tu domā visu izšķirs??? Nekā redz visi domāja ka Kopitars jau nu mums pakaļā kāpostgalvu iebāzīs!!!