Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē

Kristaps Zālītis

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē
Oļegs Znaroks

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks par spīti zaudējumam spēlē pret Vāciju video intervijā portālā tv3.lv izteica vēlmi turpināt darbu ar valstsvienību.

Oļegs Znaroks, galvenais treneris: Pirmkārt noraidījumi visu spēli prasīja spēkus, daži bija neattaisnojami, arī nedaudz no tiesneša puses. Ne viss notika tā, kā vajadzēja. Divas dumjas kļūdas un tāds iznākums.

Par čempionātu kopumā – komanda nospēlēja ļoti labi, mums bija grūta grupa, no kuras tikām ārā, nosargājām vietu elitē, pirms gada bijām 13., tagad 11. Vienkārši pēdējā mačā uz beigām sagurām, jo mazākumā aizstāvējās vieni un tie paši puiši. Nedaudz pazuda koncentrēšanās spēja. Man šķita, ka mēs uzvarēsim, jo bijām labi ņēmuši vērā visus faktorus, bet sports ir sports.

Var jau būt, ka trešajā periodā bija atblidības nasta, bet tas jāprasa puišiem. Itkā noskaņojums bija labs. Presē visur bija rakstīts, ka pietiek ar vienu punktu, bet spēlētāji noskaņojās tikai uz uzvaru.

Devu norādījumus izvairīties no noraidījumiem, spēlēt īsas maiņas.

Vai vēlos turpināt darbu ar izlasi? Labs jautājums, b***. Ko, jūs jau mani atlaidāt? Bet vai jums gribas strādāt televīzijā? Es vēlos turpināt. Perspektīva ir redzama. Nenostrādāja gan vairākums, toties mazākumā nospēlējām labi. Viss uzreiz nevar izdoties. Spēlētājiem ir viss nepieciešamais, pietrūka veiksmes. Cīņasspars bija visa čempionāta garumā.

Nekādu īpašu sajūtu šajā čempionātā nebija. Eiropā viss notiek daudz svinīgāk, šeit to nejuta.

Video interviju ar izlases treneri pilnā apmērā iespējams noskatīties portālā tv3.lv/hokejs sadaļā „WebTV”.

Izmantotie resursi:
tv3.lv

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:30, pirms 17 gadiem
Starp citu, es neesmu mazgadiigs. Vismaz to zinu, ka pie personiskiem apvainojumiem parasti kjeras, kad aptruukstas argumentu par teemu.

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:31, pirms 17 gadiem
LitteL rakstīja: Spēlē pret Kanādu par to varēja pārliecināties...


Runa ir par DEL, nevis Vācijas izlases līmeni šajā PČ.
Pie tam nedomāju, ka vācieši baigi sitās pret Kanādu. Vismaz cik es to spēli redzēju - tā... atslidinājās savu laiku... . Vācijai reāli nebija iespēju izsisties uz 1/4 finālu, jo pretī bija Kanāda, ASV un Latvija, tb Vācija sagaidīja "savu spēli" un izcīnīja vienīgos (objektīvi skatoties) pieejamos punktus

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:33, pirms 17 gadiem
Ķencis rakstīja: Speeles laikaa lamuvaardi izspruuk visiem un vienmeer, bet lielaakaa dalja sportistu un treneru paareejaa laikaa shos vaardus nevelj paar luupaam, kad ienaak praataa.


Neveļ? Tu pavēro atlikušās PČ spēles (labāk - NHL Play-off)... tev būs daudz pārsteidzošu atklājumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-05-13 15:37, pirms 17 gadiem
Anti-fans rakstīja: Konkrēti man nav kauns par 11. vietu un vēl kas, KONKRĒTI vari iet DI*ST!!!!!

Ja tu paarmainjas peec noliktu malaa savu shnjabja pudeli, varbuut mees vareetu atrast kopiigu valodu, citaadi tavi teksti paliek aizvien nesakariigaaki un taalaak no teemas...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:40, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Neveļ? Tu pavēro atlikušās PČ spēles (labāk - NHL Play-off)... tev būs daudz pārsteidzošu atklājumu...
Praktiski jau kopsh lokauta dazhaadu iemeslu deelj NHL praktiski nesekoju, bet kad veel sekoju, tad kaut kaa nesanaaca uztraapiit uz taadaam intervijaam. Varbuut tagad kaut kas ir mainiijies. Nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:42, pirms 17 gadiem
Ķencis rakstīja: Praktiski jau kopsh lokauta dazhaadu iemeslu deelj NHL praktiski nesekoju, bet kad veel sekoju, tad kaut kaa nesanaaca uztraapiit uz taadaam intervijaam. Varbuut tagad kaut kas ir mainiijies. Nezinu.


Ne jau par intervijām runa (kaut gan arī tur var atrast daudz ko ), bet par uzvedību spēles laikā.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:42, pirms 17 gadiem
Man ir 2minutes laika lai izteiktu savas domas ko par sho visu domaju,lai gana ej un sazin vai kadu interesees maz!Agrak bija prieks lasiiit komentus un daliities priekos un laimees,tapat arii beedaas,par panakumiem vai sapigiem zaudejumiem musu valsts izlases izpildijumaa,bet tagad lidz ko aizsakas skandals par Znaroku un redz mes neizcinijaam medeljas,visi noeed vinju nepamatoti!Znaroks ieved jauninjos un pie tam galvenais ka pareizos!nepaveicaas shoreiz un viss!nakamgad jaunas ceriibas bus!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:43, pirms 17 gadiem
Anti-fans rakstīja: Man poh par to ko viņš saka, man vajag redzēt to, ko viņš dara!!!
Tur jau taa lieta - ko tad vinjsh taadu ir izdariijis?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:44, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne jau par intervijām runa (kaut gan arī tur var atrast daudz ko ), bet par uzvedību spēles laikā.

Bet es jau paskaidroju, ka speeles karstumaa pat Irbem pa laikam izspruuk kaads lamuvaards, bet nevaru iedomaaties vinju taa runaajam citos apstaakljos.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:45, pirms 17 gadiem
Ķencis rakstīja: Bet es jau paskaidroju, ka speeles karstumaa pat Irbem pa laikam izspruuk kaads lamuvaards, bet nevaru iedomaaties vinju taa runaajam citos apstaakljos.


Pasprūk, jā, ticu, taču tas ko dara NHL (ASV/Kanādas) treneri/spēlētāji nekādā veidā neietilpst pie sadaļas "pasprūk"...

  -3 [+] [-]

, 2008-05-13 15:51, pirms 17 gadiem
Znaroku atlaist!Jo ātrāk jo labāk!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:52, pirms 17 gadiem
eksperts.lv rakstīja: Un visi tie kuri te atbalsta kautkadu olegu padomajiet logiski musu izlse ir zem kautkada neizglitota urlu tupeles,tadiem mesliem ka znaroks ir jaslauka ielas nevis javada izlase.Man kauns par musu izlasi un valsti.


Man kauns par tevi!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:55, pirms 17 gadiem
eksperts.lv rakstīja: Domu grauds: Jebkurs sevi cienos latvietis nekad muzha nespeletu pie tada trenera ka znaroks. Es atvainojos,bet nevajag zaudet pedejas pascienas paliekas.


Šaubos ka tu esi sevi cienošs latvietis, ja reiz tev ir kauns par savu izlasi!!

  -4 [+] [-]

, 2008-05-13 15:57, pirms 17 gadiem
deniss888 rakstīja: Šaubos ka tu esi sevi cienošs latvietis, ja reiz tev ir kauns par savu izlasi!!

Tas, kam par izlasi nekad nav kauns - tas taisni ir neiists fans, kam dziljakajaa buutiibaa ir vienalga.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 16:09, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču paņemot jaunu treneri, pie tam ārzemnieku (un ne no Krievijas), kā daudzi te pieprasa, atkal viss būs jāsāk no sākuma - jaunas spēles sistēmas, lai arī tās būtu superīgi ģeniālas, prasa "obkatku", tb vismaz viens PČ būs, labākajā gadījumā, tādā pat līmenī...
Pasaulē, starp citu, treneriem dod 3 gadus, lai izveidotu komandu, kas cīnās par dotā mērķa izpildi... Bet jau pagājušgad atradās "eksperti", kas Znaroku dzina prom...

Tas viss ir ok, bet kāpēc izlasei par to jāmaksā? viņš varēja mierīgi pierādīt visiem savu varēšanu kādam klubam pie stūres un tad strādāt ar izlasi. Bet tagad sanāk ka izlase ir viņa izmēģinājuma trusītis. šogad esam iemācījušies, ka jāpiestrādā pie vairākuma. bet nejau tikai tur slēpjas visa bēda. tikai vienreiz bija tāda situācija, kad mēs atradāmies iedzinējos (neskaitīsim CAN un USA), bet komandas spēlē nebija nekā tāda, kas ļautu cerēt, ka mēs varētu paņemt un izvilkt kaut vai niču. Tāpat mēs izgājām vadībā 4 spēlēs SLO, FIN, NOR, GER. Pret FIN vēl saprotu, meistarība. Bet GER atspēlējās un NOR arī 3 per. aizvadīja pārliecinošāk un tikai veiksme mums palīdzēja neielaist. Spēles plāns un ritējums ir trenera ziņā, bet tas viņam klibo. Nav pieredzes. Pieredzi labs treneris nevar uzkrāt vienā vai divos čempjos. Treneris ir jāizjūt zaudējuma rūgtums, lai no tā macītos, bet man ļoti negribās ali viņš mācās uz mūsu rēķina. Viņš varēja trenēt MVD un ar viņiem iegūt nepieciešamo rūdījumu un pieredzi un tad nākt un trenēt.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:10, pirms 17 gadiem
Ķencis rakstīja: Nelietoju gan. Kas nepatiik?
Un tomeer shaadi siikumi arii liecina par cilveeku. Nedomaaju, ka ASV vai Kanaadas izlasi dajebkuraa sporta veidaa uzticeetu cilveekam, kas intervijaa var veesaa mieraa izspljaut f**k vai s**t. Ja arii uzticeetu - turienes fani taapat paustu savu neapmierinaatiibu.
Un jau ieprieksh palugshu iztikt bez "ko tu gribi - labu treneri vai staigaajoshu zelta uzvediibas graamatu" tipa komentaariem. Abas iipashiibas viena otru neizsleedz.


Nepiekritīšu!
f**k un s**t jau nav tas pats kas "bļin"! Tas vispār nav lāmu vārds.
Runājot par amerikāņiem - vārdu f**k nākas dzirdēt no viņiem daudz biežāk nekā no Znaroka "bļin" - paskaties jebkuru amerikāņu filmu - visur tik f**k un f**king utt.

     [+] [-]

, 2008-05-13 16:14, pirms 17 gadiem
RXR rakstīja: Tas viss ir ok, bet kāpēc izlasei par to jāmaksā? viņš varēja mierīgi pierādīt visiem savu varēšanu kādam klubam pie stūres un tad strādāt ar izlasi. Bet tagad sanāk ka izlase ir viņa izmēģinājuma trusītis. šogad esam iemācījušies, ka jāpiestrādā pie vairākuma. bet nejau tikai tur slēpjas visa bēda. tikai vienreiz bija tāda situācija, kad mēs atradāmies iedzinējos (neskaitīsim CAN un USA), bet komandas spēlē nebija nekā tāda, kas ļautu cerēt, ka mēs varētu paņemt un izvilkt kaut vai niču. Tāpat mēs izgājām vadībā 4 spēlēs SLO, FIN, NOR, GER. Pret FIN vēl saprotu, meistarība. Bet GER atspēlējās un NOR arī 3 per. aizvadīja pārliecinošāk un tikai veiksme mums palīdzēja neielaist. Spēles plāns un ritējums ir trenera ziņā, bet tas viņam klibo. Nav pieredzes. Pieredzi labs treneris nevar uzkrāt vienā vai divos čempjos. Treneris ir jāizjūt zaudējuma rūgtums, lai no tā macītos, bet man ļoti negribās ali viņš mācās uz mūsu rēķina. Viņš varēja trenēt MVD un ar viņiem iegūt nepieciešamo rūdījumu un pieredzi un tad nākt un trenēt.


Uz to momentu, kad Znaroks tika iecelts galvenā trenera amatā, viņš bija patoi loģiskākā izvēle.

Par klubu, jā piekrītu, ka viņam vēl vajadzētu augstākā līmeņa spēļu pieredzi, taču uz to pašu "HK MVD" viņu sauca tikai pēc tam kā viņš nospēlēja PČ ar Latvijas izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:22, pirms 17 gadiem
Ķencis rakstīja: Tas, kam par izlasi nekad nav kauns - tas taisni ir neiists fans, kam dziljakajaa buutiibaa ir vienalga.


Pēc tevis teiktā sanāk, ka īsts Latvijs izlases fans - fans, kuram vienmēr kauns par savu izlasi un tik noniecina spelētājus un treneri!!!
Pilnīgās muļķības!!! Man nav vienalga par savu izlasi, jo es (atšķīrībā no tevis) cienu visus spēlētājus un treneri!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 16:24, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz to momentu, kad Znaroks tika iecelts galvenā trenera amatā, viņš bija patoi loģiskākā izvēle.

Par klubu, jā piekrītu, ka viņam vēl vajadzētu augstākā līmeņa spēļu pieredzi, taču uz to pašu "HK MVD" viņu sauca tikai pēc tam kā viņš nospēlēja PČ ar Latvijas izlasi.

Teiksim godīgi, viņš bija labākā kandidatūra priekš Kiras. Lēts un nepukst pretī, neprasa neko un ir laimīgs, ka vispār ir kāds darbs.
Un kā tev liekas par taktiskajiem risinājumiem? Vai tiešām tev liekās ka viss ir tādā līmenī, lai vadītu A grupas komandu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:31, pirms 17 gadiem
RXR rakstīja: Teiksim godīgi, viņš bija labākā kandidatūra priekš Kiras. Lēts un nepukst pretī, neprasa neko un ir laimīgs, ka vispār ir kāds darbs.
Un kā tev liekas par taktiskajiem risinājumiem? Vai tiešām tev liekās ka viss ir tādā līmenī, lai vadītu A grupas komandu?


Par to Lētumu un priecīgumu, ka ir darbs... Nu, domāju, ka ja viņam gribētos pelnīt vairāk, tad viņš mierīgi aizbrauktu uz Vāciju un strādātu tur.
Taču es gan pieversu uzmanību citam aspektam - var redzēt, ka Znaroks GRIB strādāt ar Latvijas izlasi. Nevis tāpēc, ka viņam tas būtu kā prestiža jautājums, bet tiešām GRIB.
Piemēram, tas pats Beresņevs vai (vēl vairāk) Lindstrēms... visās intervijās izskatījās, ka viņi īsti nesaprot kur ir nokļuvuši un kas jādara, bet tikai domā par to kā ātrāk tikt prom no šejienes (gan intervijas, gan izlases)...

Par taktiku... manuprāt, viss jau idejas līmenī ir pareizi, tikai lieta tāda, ka ja spēlētāji trenera uzdevumus nevar izpildīt (piemēram pusi no vairākuma laika pavada savā zonā), tad tas viss arī izskatās tā kā tas izskatās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 16:45, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to Lētumu un priecīgumu, ka ir darbs... Nu, domāju, ka ja viņam gribētos pelnīt vairāk, tad viņš mierīgi aizbrauktu uz Vāciju un strādātu tur.
Taču es gan pieversu uzmanību citam aspektam - var redzēt, ka Znaroks GRIB strādāt ar Latvijas izlasi. Nevis tāpēc, ka viņam tas būtu kā prestiža jautājums, bet tiešām GRIB.
Piemēram, tas pats Beresņevs vai (vēl vairāk) Lindstrēms... visās intervijās izskatījās, ka viņi īsti nesaprot kur ir nokļuvuši un kas jādara, bet tikai domā par to kā ātrāk tikt prom no šejienes (gan intervijas, gan izlases)...

Par taktiku... manuprāt, viss jau idejas līmenī ir pareizi, tikai lieta tāda, ka ja spēlētāji trenera uzdevumus nevar izpildīt (piemēram pusi no vairākuma laika pavada savā zonā), tad tas viss arī izskatās tā kā tas izskatās...

To cik patiesībā viņš grib, laikam jau neuzzināsim. Kautgan tas ka viņš jau esot pie MVD stūres joprojām grib arī strādāt ar izlasi par kaut ko liecina

Idejs līmenī varbūt, bet viņam jau tas arī jāpasniedz spēlētājiem. Man arī rodas jautājums kāpēc saņemot ripu vairākumā no sākuma jāaizslido aiz saviem vārtiem, tādejādi zaudējot sekundes? Ja to darītu viens aizsargs, saprastu, ka tāds viņš ir, bet ja to dara visa komanda??? Nedomāju, ka mūsu spēlētāji ir tik zemā līmenī, ka nevarētu izpildīt trenera uzdevumu. Kā tad viņi komandās savās spēlē?? Tas pats Vasiljevs, Reķis, Cipulis, Sprukts, Širokovs spēlē labos klubus un pamatsastāvā, bet izlasē vairs neko nesaprot??? Iespējams Znaroks redz skaistas vairākuma izspēles sev galvā, bet nemāk tās parādīt un iemācīt spēlētājiem un atkal nonākam pie tā, ka nav pieredzes iemācīt večiem elementāras lietas.
Un līgums ar Znaroku nav noslēgts uz trīs vai pieciem gadiem, tāpēc ļoti aktuāls ir jautājums par to, kas notiks, kad Znaroks būs uzkrājis pieredzi pie izlases stūres? Ja kāds klubs piedāvās labu darbu, tad izlasei tiks pateikts čau un mēs paliksim pie sasistas siles.

     [+] [-]

, 2008-05-13 16:47, pirms 17 gadiem
"Mēs lepojamies ar to, ko komanda pēdējos gados ir sasniegusi, taču jūtam, ka šī komanda ir spējīga gūt vēl lielākus panākumus," uz jaunu vēsmu nepieciešamību norādīja "Sharks" ģenerālmenedžeris Dags Vilsons.

Var nomainīt tikai komandas nosaukumu un uzvārdus..

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 16:49, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Es domaju ka optimalais variants būtu ja izlasi trenētu R Dinamo treneris.Nav zinams kas tas būs bet loģiski būtu ja kodols viņam jau būtu zinams + paris leģiionari ko iespēlēt pārbaudes spēles.Znaroks protams ir daudz devis bet arī daudz viņam tika dots avansā un tā kā LHF un mūsu sapni nav realizējis bet ir noslēdzis līgumu ar MVD tad būtu labi ja viņš 1-2 potenciālos izlases spēlētajus paņemtu izaudzināt. Tas varētu būt tyas pats Galviņš kam ir nesaskaņas ar Sējēju,Jekimovs vai vel kāds.Znaroks mums būtu rezerves variants jo kā redzam arī R Dinamo vadība ja iet runa par naudu negrib eksperimentet bet grib rezultatus.

Tad pēc Kiras domām Znaroks ir labs priekš izlases, bet klubam vajadzīgs kas labāks??? kad beidzot Kira atkāpsies?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:54, pirms 17 gadiem
RXR rakstīja: To cik patiesībā viņš grib, laikam jau neuzzināsim. Kautgan tas ka viņš jau esot pie MVD stūres joprojām grib arī strādāt ar izlasi par kaut ko liecina

Idejs līmenī varbūt, bet viņam jau tas arī jāpasniedz spēlētājiem. Man arī rodas jautājums kāpēc saņemot ripu vairākumā no sākuma jāaizslido aiz saviem vārtiem, tādejādi zaudējot sekundes? Ja to darītu viens aizsargs, saprastu, ka tāds viņš ir, bet ja to dara visa komanda??? Nedomāju, ka mūsu spēlētāji ir tik zemā līmenī, ka nevarētu izpildīt trenera uzdevumu. Kā tad viņi komandās savās spēlē?? Tas pats Vasiljevs, Reķis, Cipulis, Sprukts, Širokovs spēlē labos klubus un pamatsastāvā, bet izlasē vairs neko nesaprot??? Iespējams Znaroks redz skaistas vairākuma izspēles sev galvā, bet nemāk tās parādīt un iemācīt spēlētājiem un atkal nonākam pie tā, ka nav pieredzes iemācīt večiem elementāras lietas.
Un līgums ar Znaroku nav noslēgts uz trīs vai pieciem gadiem, tāpēc ļoti aktuāls ir jautājums par to, kas notiks, kad Znaroks būs uzkrājis pieredzi pie izlases stūres? Ja kāds klubs piedāvās labu darbu, tad izlasei tiks pateikts čau un mēs paliksim pie sasistas siles.


Tas "slidošanas aiz vārtiem" sindroms ir nevis taktikas, bet spēlētāju tehnikas jauutājums, jo viņi labāk ieskrienas, atvēzējas un tikai tad met ripu zonā, tb to ko kāds kanādietis izdara 4 kvadrātmetru laukumā, mūsējam vajag pusi laukuma... vot i rezultāts.
Klubos (Žlobinas "Metallurg" nedomāju, ka ir laba līmeņa klubs)? Klubos kopējais līmenis ir cits (tb tur spēlē spēlētāji, kas tiešām atbilst dotajam līmenim). Un uz kopējā līmeņa un spēles stila viena spēlētāja tehnika/ieradumi tā "nekrīt acīs", kā tādā gadījumā, ja tā spēlē visa komanda...

Un pie tam. Kā tu zini kā viņi spēlē klubos? Piemēram es, lai arī skatos pēc iespējas vairāk mūsējo spēles klubā (no Eiropiešiem šosezon praktiski visus biju redzējis), nevarētu pateikt, kāda tieši ir viņa loma piemēram vairākuma izspēlē... Līdz Latvijai nonāk smuka (vai arī ne tik) statistika, kas nebūt nav vienīgais meistarības un spēles mērs...

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:03, pirms 17 gadiem
Bargs rakstīja: 2002. gads 11. vieta Kurts
Lindstrēms

2003. gads 9. vieta Kurts
Lindstrēms

2004. gads 7. vieta Kurts
Lindstrēms

Salīdzini kā ir krities līmenis šo 4 gadu laikā. Jaunie spēlētāji ne tuvu nav tādi kādi mums bija iepriekš.




tāpēc ka mums gandrīz katru gadu mainās treneris! Redzi Oļegs tagad ir divus gadus Maskavā-13 vieta tagad-11 vieta nākamgad būs-9 vieta pasties kaut vai uz Šveici!

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:07, pirms 17 gadiem
xxxl rakstīja: Znaroku atlaist!Jo ātrāk jo labāk!!!



Un ko tu liksi par treneri??? Totju Motju? Dadu Tolju? Kurš reāli ir tik lab kā Znaroks un kurš vispār GRIB strādāt ar LV izlasi???

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 17:09, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas "slidošanas aiz vārtiem" sindroms ir nevis taktikas, bet spēlētāju tehnikas jauutājums, jo viņi labāk ieskrienas, atvēzējas un tikai tad met ripu zonā, tb to ko kāds kanādietis izdara 4 kvadrātmetru laukumā, mūsējam vajag pusi laukuma... vot i rezultāts.
Klubos (Žlobinas "Metallurg" nedomāju, ka ir laba līmeņa klubs)? Klubos kopējais līmenis ir cits (tb tur spēlē spēlētāji, kas tiešām atbilst dotajam līmenim). Un uz kopējā līmeņa un spēles stila viena spēlētāja tehnika/ieradumi tā "nekrīt acīs", kā tādā gadījumā, ja tā spēlē visa komanda...

Un pie tam. Kā tu zini kā viņi spēlē klubos? Piemēram es, lai arī skatos pēc iespējas vairāk mūsējo spēles klubā (no Eiropiešiem šosezon praktiski visus biju redzējis), nevarētu pateikt, kāda tieši ir viņa loma piemēram vairākuma izspēlē... Līdz Latvijai nonāk smuka (vai arī ne tik) statistika, kas nebūt nav vienīgais meistarības un spēles mērs...

Tas ir tikai viens no piemēriem. Sorry, nu nevar visu novelt uz mūsu spēlētājiem. Ok, visi nav baigie špīleri, bet pēkšņi viņu līmenis būtu tā krities es ar neticu. Tāpat vairākumā spēlēja Vasiljevs, Sprukts, Laviņš, Ņiživijs, tie paši Dārziņš, Cipulis utt. pirms tam nebija vērojams ka viņiem tik ļoti klibotu tehniskā sagatavotība. Tie ir jau pieredzējuši spēlētāji un ir spēlējuši pie daudziem treneriem. Vai neliekas jocīgi, ka tieši tagad viņiem ir meistarības zudums?
Par to cik kurš spēlē es nezinu, bet salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem izlases spēle ir ļoti vienveidīga. Tā pati uzbrukumu iesākšana, loti vienveidīgi mēģinām ieiet zonā.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:10, pirms 17 gadiem
asaris15 rakstīja: Un ko tu liksi par treneri??? Totju Motju? Dadu Tolju? Kurš reāli ir tik lab kā Znaroks un kurš vispār GRIB strādāt ar LV izlasi???

Pasaki argumentus kāpēc Znaroks ir labs treneris? nopietni tikai.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:19, pirms 17 gadiem
RXR rakstīja: Tas ir tikai viens no piemēriem. Sorry, nu nevar visu novelt uz mūsu spēlētājiem. Ok, visi nav baigie špīleri, bet pēkšņi viņu līmenis būtu tā krities es ar neticu. Tāpat vairākumā spēlēja Vasiljevs, Sprukts, Laviņš, Ņiživijs, tie paši Dārziņš, Cipulis utt. pirms tam nebija vērojams ka viņiem tik ļoti klibotu tehniskā sagatavotība. Tie ir jau pieredzējuši spēlētāji un ir spēlējuši pie daudziem treneriem. Vai neliekas jocīgi, ka tieši tagad viņiem ir meistarības zudums?
Par to cik kurš spēlē es nezinu, bet salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem izlases spēle ir ļoti vienveidīga. Tā pati uzbrukumu iesākšana, loti vienveidīgi mēģinām ieiet zonā.


Jā uz mūsu spēlētājiem visu novelt nevar, jo parasti hokeju spēlē 2 komandas (neskaitot tiesnešus )... un mūsējie spēlē tā kā viņiem ļauj pretinieks.

Par uzbrukuma iesākšanu.. nekas jauns vai radikāli atšķirīgs nav jāizdomā, bet viss ir jāizpilda tehniski precīzi, tad arī viss būs labi!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 17:19, pirms 17 gadiem
Atslābstiet.Kā Kira teiks tā arī būs un taisnīgumam šeit nav vietas.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:21, pirms 17 gadiem
RXR rakstīja: Pasaki argumentus kāpēc Znaroks ir labs treneris? nopietni tikai.



Tu kādreiz Latvijas izlasē esi redzējis tik skatāmu hokeju? Labi varbūt 97-2000 gads bet tā padomā Vorobjovs vispār neļauj spēlēt uzbrukumā tik jātup aizsardzībā tā taču nebūs nekādu rezultātu! Beresņevs nu 2006 gada olimpiāde runā pati par sevi (varu saderēt tu tulīt teiksi ka bija 3:3 pret ASV, bet jeņķi jau bija savākuši spēlētājus kuri negrib spēlēt galvenais viņiem piķis!) Labi un??? Lai būtu rezultāti ir nepieciešams laiks nevis ik pēc divām dienām mainīt treneri Pasaki varbūt tev ir kāda laba kanditatūra???