Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē

Kristaps Zālītis

Znaroks vēlas turpināt darbu izlasē
Oļegs Znaroks

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks par spīti zaudējumam spēlē pret Vāciju video intervijā portālā tv3.lv izteica vēlmi turpināt darbu ar valstsvienību.

Oļegs Znaroks, galvenais treneris: Pirmkārt noraidījumi visu spēli prasīja spēkus, daži bija neattaisnojami, arī nedaudz no tiesneša puses. Ne viss notika tā, kā vajadzēja. Divas dumjas kļūdas un tāds iznākums.

Par čempionātu kopumā – komanda nospēlēja ļoti labi, mums bija grūta grupa, no kuras tikām ārā, nosargājām vietu elitē, pirms gada bijām 13., tagad 11. Vienkārši pēdējā mačā uz beigām sagurām, jo mazākumā aizstāvējās vieni un tie paši puiši. Nedaudz pazuda koncentrēšanās spēja. Man šķita, ka mēs uzvarēsim, jo bijām labi ņēmuši vērā visus faktorus, bet sports ir sports.

Var jau būt, ka trešajā periodā bija atblidības nasta, bet tas jāprasa puišiem. Itkā noskaņojums bija labs. Presē visur bija rakstīts, ka pietiek ar vienu punktu, bet spēlētāji noskaņojās tikai uz uzvaru.

Devu norādījumus izvairīties no noraidījumiem, spēlēt īsas maiņas.

Vai vēlos turpināt darbu ar izlasi? Labs jautājums, b***. Ko, jūs jau mani atlaidāt? Bet vai jums gribas strādāt televīzijā? Es vēlos turpināt. Perspektīva ir redzama. Nenostrādāja gan vairākums, toties mazākumā nospēlējām labi. Viss uzreiz nevar izdoties. Spēlētājiem ir viss nepieciešamais, pietrūka veiksmes. Cīņasspars bija visa čempionāta garumā.

Nekādu īpašu sajūtu šajā čempionātā nebija. Eiropā viss notiek daudz svinīgāk, šeit to nejuta.

Video interviju ar izlases treneri pilnā apmērā iespējams noskatīties portālā tv3.lv/hokejs sadaļā „WebTV”.

Izmantotie resursi:
tv3.lv

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 320 komentāri
Slēpts komentārs: papucisss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2008-05-13 13:03, pirms 17 gadiem
ir ok jaaljauj straadaat!!!! ko ljoti labi pieraada shveice ar kriigeru galaa..

 +20 [+] [-]

, 2008-05-13 13:03, pirms 17 gadiem
papucisss, 2008-05-13 13:01, citēt
znaroku driizaak vajadzeetu no valsts izsuutiit!!!!

Par ko? Par to, ka Vācijas pilsonis nezina Latvijas valodu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: garais_999

 +39 [+] [-]

, 2008-05-13 13:05, pirms 17 gadiem
Znarokam jāpaliek, Kirovam un Krikunovam jālido

un beidziet te nest mēslus un palikt aprobežoti, mēs pagaidām neesam 8nieka komanda !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Envy

 +53 [+] [-]

, 2008-05-13 13:07, pirms 17 gadiem
camel 08 rakstīja: Nepareizas maiņas liek,cirvis tāds.Labāk lasies prom mērgli


Jā, un līdzjutēji jau tie īstākie maiņu licēji - sastāda savas "zvaigžņu" maiņas, tikai pēc tam izrādās, ka visi labās malas uzbrucēji vienā trijniekā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-05-13 13:08, pirms 17 gadiem
loģiski varianti ir 2:
1.Znaroks turpina darbu izlasē, jo rezultāti un sēle tomēr ir OK vai
2.Nekavējoties tiek rīkots godīgs un atklāts konkurss, kura mērķis ir atrast ilgtermiņā darboties spējīgu treneri un kurā piedalās arī Znaroks.

  +9 [+] [-]

, 2008-05-13 13:08, pirms 17 gadiem
Varbūt nevajag ļaut Znarokam krāt pieredzi Latvijas izlasē! nav īstā lieta ar ko spēlēties!
Maskavu atceraties? es ar diemžēl
Un Vītoliņs! atnāk uz sporta studiju un saka- to prasiet oļegam! k;ada velna pēc tu tur esi ja visu prasiet Oļegam!

Un kamēr valdīs viens čalis tur( kira) tikmēr nebūs treneris Vasiļjevs, ( ar kuru rezultāti bija labi) vai kāds cits, kurš leks šim acīs!

Kira ir izdarījis daudz, bet neizdarījis vēl vairāk!

 +15 [+] [-]

, 2008-05-13 13:09, pirms 17 gadiem
kaada jeega no trenera nomainas, ka jaunais treneris maaciis atkal kauko jaunu un taa katru gadu. neredzu jeegu trenera nomainai tapeec labaak lai Znaroks paliek, savaadaak taa ikgadeejaa treneru nomaina ir jau piebesiijusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-05-13 13:11, pirms 17 gadiem
Ha vot sākās parastais sviests... Līdz čempim reti kurš kaut ko Znarokam pārmeta.. Tagad kā nav tā uzreiz vesels bars jau bļauj ka jāmet nost..
Ja mēs gribam kaut ko sasniegt ir jāļauj vienam trennerim strādāt.. un jo ilgāk jo labāk... Kopumā personīgi mani Znaroks kā trenneris patīkami pārsteidza. Tāpēc novēlēšu viņam saglabāt trenera amatu un turpināt iesākto darbu.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 13:12, pirms 17 gadiem
Protams ka jāatstāj galvenā Znarokam trenera amats. Bez variantiem. Manuprāt viss bija kārtībā, izņemot vairākumu.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 13:13, pirms 17 gadiem
Oļegs (attēlā) bišķis aizsvinējies izskatās!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 13:14, pirms 17 gadiem
krilav rakstīja: Ha vot sākās parastais sviests... Līdz čempim reti kurš kaut ko Znarokam pārmeta.. Tagad kā nav tā uzreiz vesels bars jau bļauj ka jāmet nost..
Ja mēs gribam kaut ko sasniegt ir jāļauj vienam trennerim strādāt.. un jo ilgāk jo labāk... Kopumā personīgi mani Znaroks kā trenneris patīkami pārsteidza. Tāpēc novēlēšu viņam saglabāt trenera amatu un turpināt iesākto darbu.

bet visu izsaka rezultāts! un vai tu atceries kas notika pagāšgad?
šogad 10. vieta arī netika sasniegta! un Kurts Lindstrēms šādā situācijā tika atlaists! un vēl tika uzmests Vasiļjevs, lai gan rezultāts bija cienīgs!
ja Oļegs nevar iemācīt vairākumu moš dosim kādam citam iespēju, lai gan ko tu padarīsi , ja meistarības nav tad nav!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 13:16, pirms 17 gadiem
kastanis rakstīja: bet visu izsaka rezultāts! un vai tu atceries kas notika pagāšgad?
šogad 10. vieta arī netika sasniegta! un Kurts Lindstrēms šādā situācijā tika atlaists! un vēl tika uzmests Vasiļjevs, lai gan rezultāts bija cienīgs!


Jā es atceros un nenoliedzu to treneru lietderību. Bet viņu tak tagad nav un diez vai dabūs atpakaļ vismaz kamēr Kira būs pie lielās stūres. Rezultātu mūsu izlase vispār reti kad ir sasniegusi bet vai tāpēc jāmaina katru gadu treneris? Mans viedoklis ka nē. Spilgts piemērs šajā sakarā ir Šveices izlase ar savu treneri. Kamēr mums treneri mainīsies katru pavasari tikām mums tādu astotnieku neredzēt kā savas ausis. Nemaz nerunājot par kaut ko vairāk...

 +13 [+] [-]

, 2008-05-13 13:17, pirms 17 gadiem
kurš trenēs "Dinamo", to arī vajag likt izlasei. ja reiz bāzes klubs, tad lai strādā visu sezonu.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 13:18, pirms 17 gadiem
to AIR

Labi pateici, kā naglai uz galvas!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 13:18, pirms 17 gadiem
Bilde gan laba - roža kerpiča prosit...

Tas noteikti pēc nedēlās kodiena mazdārziņos

  +5 [+] [-]

, 2008-05-13 13:19, pirms 17 gadiem
MrSlayer rakstīja: kurš trenēs "Dinamo", to arī vajag likt izlasei. ja reiz bāzes klubs, tad lai strādā visu sezonu.


Var piekrist... Bet ja Dinamo treneris Šuplers tad es Tavai idejai nepiekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 13:21, pirms 17 gadiem
krilav rakstīja: Jā es atceros un nenoliedzu to treneru lietderību. Bet viņu tak tagad nav un diez vai dabūs atpakaļ vismaz kamēr Kira būs pie lielās stūres. Rezultātu mūsu izlase vispār reti kad ir sasniegusi bet vai tāpēc jāmaina katru gadu treneris? Mans viedoklis ka nē. Spilgts piemērs šajā sakarā ir Šveices izlase ar savu treneri. Kamēr mums treneri mainīsies katru pavasari tikām mums tādu astotnieku neredzēt kā savas ausis. Nemaz nerunājot par kaut ko vairāk...


tāta'd tavs ieteikums ir tāds, ka kamēr būs latvijā hokejs tikmēr znaroks treneris? nedod dies uzsākt pārmaiņas- pofig ka izlidosim uz b grupu pēc 3 gadiem! nemainīs tak treneri!
varbūt tieši tagad ir pienācis īstais laiks un dabūt mums savu freizeru or smth like that, kurš tiešām būtu ar pieredzi, nevis bijušais spēlētājs kkāds un trenera pieredze ar 3 gadīgiem bērniem ( vītoļiņš vai )
tad jau lai Bagijs trenē latvijas izlasi basī! pieredzes ziņā viņš tāds pats kā znaroks! un kā spēlētājs bagijs spēlēja eiropas spēcīgākajā turnīrā, bet znaroks vandijās pa kkādām sūda līgām ( jā bija labākais latvijas uzbrucējs kādu laiku) bet

nesniegsim lūdzu avansu znarokam( iespēju mācīties uz LATVIJAS LEPNUMA RĒĶINA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-05-13 13:24, pirms 17 gadiem
Avery rakstīja: Galīgi vairs muti nevar savaldīt, izlases trenerim tomēr tā ir svarīga lieta, bez bļ... iztikt

mani pēc viņš varētu ar žurnālistu sasveicinoties 10 tādus teikt, ja tik būtu rezultāts !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 13:25, pirms 17 gadiem
kastanis rakstīja: tāta'd tavs ieteikums ir tāds, ka kamēr būs latvijā hokejs tikmēr znaroks treneris? nedod dies uzsākt pārmaiņas- pofig ka izlidosim uz b grupu pēc 3 gadiem! nemainīs tak treneri!
varbūt tieši tagad ir pienācis īstais laiks un dabūt mums savu freizeru or smth like that, kurš tiešām būtu ar pieredzi, nevis bijušais spēlētājs kkāds!
tad jau lai Bagijs trenē latvijas izlasi basī! pieredzes ziņā viņš tāds pats kā znaroks! un kā spēlētājs bagijs spēlēja eiropas spēcīgākajā turnīrā, bet znaroks vandijās pa kkādām sūda līgām ( jā bija labākais latvijas uzbrucējs kādu laiku) bet

nesniegsim lūdzu avansu znarokam( iespēju mācīties uz LATVIJAS LEPNUMA RĒĶINA!


Nē mans ieteikums noteikti nav tāds ka kamēr hokejs lv tikām Znaroks par treneri. Es vienkārši gribu lai kāds treneris pastrādātu ar LV izlasi vismaz gadus 3-4 ideālā gadījumā pat piecus. Un gribētu lai rezultātu no izlases prasītu pēc pāris gadiem un ne ātrāk..
a uz B grupu ja mēs izlidosim nu nebūs nekāds diži lielais pārsteigums jo visas mūsu junioru izlases dzīvo principā pa B grupu tātad nākotnē tā vairāk vai mazāk būs mūsu vieta ja LV hokejs tiks attīstīts tieši tāpat kā tas tiek darīts tagad. Ar to nāksies samierināties. Un mūs no tā diez vai glābs arī kāds treneris ar skaļu uzvārdu un milzīgu algas čeku.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 13:28, pirms 17 gadiem
Piekrītu Kastanim, Lipmans Znarokam uztaisīja lāča pakalpojumu, jo trenerim bez pieredzes darbā ar pieaugušo izlasēm iedeva ideālu iespēju ierakstīt savā CV ļoti jauku ierakstu. To varēja just, ka taktisko risinājumu arsenāls čalim klibo, vairākums arī nekāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 13:29, pirms 17 gadiem
komanda jau kapaaja labi...
bet nu cerams ka KHL dos ieguldiijumu hokejistu attiistiibaa un rezultaati uzlabosies/.....

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 13:29, pirms 17 gadiem
bļin jau var necenzēt =)

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 13:29, pirms 17 gadiem
Vai atceraties????? Ja nee, tad iereeciet ar youtube.com: YouTube - Latvia hokey

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 13:29, pirms 17 gadiem
Bargs rakstīja: Tev nav ne jausmas kāds Znaroks ir bijis autoritāte komandā un cik meistarīgs spēlētājs viņš savulaik ir bijis. Pajautā savam tēvam, ja netici. Lai viņš strādā. Neredzu jēgu katru gadu mainīt treneri - tā mēs rezultātus nesasniegsiem. Paskaties, Krūgers jau jau cik ( 8 - 9 ? ) gadus strādā ar izlasi. Rezultātā - ļoti laba komanda.


Es tieši par to pašu. Kamēr mums nebūs ilgtermiņa treneris tikām mums nebūs arī rezultāta.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 320 komentāri