Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3

Merzļikina komandas biedru Rinaldo nevakcinēšanas dēļ neaicina uz treniņnometni

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Merzļikina komandas biedru Rinaldo nevakcinēšanas dēļ neaicina uz treniņnometni
Zeks Rinaldo. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Kolumbusas ''Blue Jackets'' uz treniņnometni pirms gaidāmās sezonas nav uzaicinājusi 31 gadus veco uzbrucēju Zeku Rinaldo, jo hokejists nav vakcinējies pret Covid-19.

Šajā vasarā Elvja Merzļikina pārstāvētā Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Kolumbusas ''Blue Jackets'' noslēdza divvirziena līgumu ar 31 gadus veco uzbrucēju Zeku Rinaldo.

Tomēr vismaz pirmssezonas gatavošanās laikā Rinaldo ar komandu kopā netrenēsies. Iemesls gaužām vienkāršs - hokejists nav vakcinējies pret Covid-19. Iepriekš līgumsaistības šī iemesla dēļ tika pārtrauktas ar vienu no trenera asistentiem Silvīnu Lēfevru.

''Mēs visu darām kā komanda. Tā ir prasība, ja vēlies spēlēt ''Blue Jackets''. Uz priekšu dosimies ar to grupu spēlētāju, kuri ir vakcinējušies. Redzēsim, kā situācija attīstīsies,'' ''The Athletic'' pauda vienības ģenerālmenedžeris Jarmo Kekeleinens.

''Nometnē mums piedalīsies 67 hokejisti, un viņi visi ir pilnībā izgājuši vakcinēšanās kursu. Mums šis ir nozīmīgs jautājums. Mēs uzvaram un zaudējam kā komanda,'' izteicās Džons Deividsons.

Rinaldo kategorisko nostāju pret Covid-19 vakcinēšanos paudis skaļi, piedaloties mītiņos. Šī mēneša beigās hokejistam būs iespēja pievienoties Amerikas hokeja līgas (AHL) Klīvlendas ''Monsters'' treniņiem. Savas karjeras laikā Rinaldo spēlējis tādās komandās kā Filadelfijas ''Flyers'', Bostonas ''Bruins'', Arizonas ''Coyotes'', Nešvilas ''Predators'' un Kalgari ''Flames'', kuras rindās aizvadīja četrus mačus iepriekšējā sezonā. Kopumā 374 mačos spēlētājs guvis 18 vārtus un izdarījis 24 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
https://www.tsn.ca/columbus-blue-ja...

  -1 [+] [-]

, 2021-09-22 19:46, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Covid vakcīnu b-kategorijas pravām var pielīdzināt tikai konkrētākais idiots vai bocmans no Liepājas. Tu esi divi vienā-apsveicu!
Es uz vakcīnu un brīvprātību skatos savādāk, tam būtu jābūt kā potei pret ērcēm. Bail no ērcēm? Ej un duries. Nav bail? Neduries, bet paturi prātā, ka ar ērcēm var slikti beigties. Nu kaut kā līdzīgi vajadzētu ar šitām iesnām ko sauc par kovidu. Tad tas būtu brīvprātīgi, nevis kā tagad. Tagad tā de facto ir piespiedu vakcinācija, jo tev draud atņemt visu - darbu, iztiku, utt ja neiesi durties.
Man absolūti neinteresē kā uz ko skatās grāvrači ar lāpstu rokās.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-22 19:49, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man absolūti neinteresē kā uz ko skatās grāvrači ar lāpstu rokās.
Jebkurš grāvracis ir sabiedrībai noderīgāks, nekā SA+ sadaļā darbalaikā troļļojošs bocmans uz nodokļmaksātāju kakla

  +3 [+] [-]

, 2021-09-22 19:57, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Covid vakcīnu b-kategorijas pravām var pielīdzināt tikai konkrētākais idiots vai bocmans no Liepājas. Tu esi divi vienā-apsveicu!
Es uz vakcīnu un brīvprātību skatos savādāk, tam būtu jābūt kā potei pret ērcēm. Bail no ērcēm? Ej un duries. Nav bail? Neduries, bet paturi prātā, ka ar ērcēm var slikti beigties. Nu kaut kā līdzīgi vajadzētu ar šitām iesnām ko sauc par kovidu. Tad tas būtu brīvprātīgi, nevis kā tagad. Tagad tā de facto ir piespiedu vakcinācija, jo tev draud atņemt visu - darbu, iztiku, utt ja neiesi durties.
Ja antivakceri nebūtu tie, kuri pārpludina slimnīcas, tad jā, atbalstu tādu variantu. Ja vēlas brīvprātīgu vakcināciju, tad jāatsakās no jebkādiem valsts apmaksātiem ārsta pakalpojumiem, covid gadījumā...tāda metode varētu strādāt...pēc vienas slimošanas reizes, kad saņemtu rēķinu, tad daudzi folijnieki sāktu aizdomāties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-22 20:03, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Ja antivakceri nebūtu tie, kuri pārpludina slimnīcas, tad jā, atbalstu tādu variantu. Ja vēlas brīvprātīgu vakcināciju, tad jāatsakās no jebkādiem valsts apmaksātiem ārsta pakalpojumiem, covid gadījumā...tāda metode varētu strādāt...pēc vienas slimošanas reizes, kad saņemtu rēķinu, tad daudzi folijnieki sāktu aizdomāties...
Uz pareizā ceļa esi, lūk sekos mans ieteikums: valsts apmaksātie ārsta pakalpojumi pilnībā ir jānahrenizē un jāpāriet uz privātu modeli. Tas arī vairāk mudinātu cilvēkus apdrošināties. Augtu arī ārstiecības pakalpojumu kvalitāte un samazinātos liekās vizītes (dēļ iesnām, galvassāpēm - kas pāriet pats no sevis)

  +2 [+] [-]

, 2021-09-22 20:05, pirms 3 gadiem
Banss0 rakstīja: Beidz ticēt ka antivakseri ir vainīgi, vakcīna arī nepasargā. Aj ko te strīdēties ej gaidi savu 3 vakcīnu, es netaisos potēties ne par ko
Tātad, ja jāvakcinējas, tad NĒ - inde, ja jāsaņem ārsta pakalpojumi, tad pirmais rindā...tipisks Gobzema auns.
Kad vajadzēs, tad arī iešu uz 3.vakcīnu, nesatraucies, feik. Bet tagad, lido miskastē.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-22 20:08, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Uz pareizā ceļa esi, lūk sekos mans ieteikums: valsts apmaksātie ārsta pakalpojumi pilnībā ir jānahrenizē un jāpāriet uz privātu modeli. Tas arī vairāk mudinātu cilvēkus apdrošināties. Augtu arī ārstiecības pakalpojumu kvalitāte un samazinātos liekās vizītes (dēļ iesnām, galvassāpēm - kas pāriet pats no sevis)
Kādā veidā tās vizītes mazinātos, ja būtu apdrošināšana? Tāpat būtu tādi, kuri uzskatītu, ka ja viņš maksā par apdrošināšanu, tad viņam ir jāizspiež no viņas maksimums.

     [+] [-]

, 2021-09-22 20:08, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Kādā veidā tās vizītes mazinātos, ja būtu apdrošināšana? Tāpat būtu tādi, kuri uzskatītu, ka ja viņš maksā par apdrošināšanu, tad viņam ir jāizspiež no viņas maksimums.
Atkarībā no polises nosacījumiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-22 20:25, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Covid vakcīnu b-kategorijas pravām var pielīdzināt tikai konkrētākais idiots vai bocmans no Liepājas. Tu esi divi vienā-apsveicu!
Es uz vakcīnu un brīvprātību skatos savādāk, tam būtu jābūt kā potei pret ērcēm. Bail no ērcēm? Ej un duries. Nav bail? Neduries, bet paturi prātā, ka ar ērcēm var slikti beigties. Nu kaut kā līdzīgi vajadzētu ar šitām iesnām ko sauc par kovidu. Tad tas būtu brīvprātīgi, nevis kā tagad. Tagad tā de facto ir piespiedu vakcinācija, jo tev draud atņemt visu - darbu, iztiku, utt ja neiesi durties.
tu saki, ka bozmanis idits, salīdzinot vakcinēšanos ar autotiesībām, bet pats uzreiz salīdzini vakcināciju pret slimību, kuru pat teoretiski nevar nodot cilvēks cilvēkam ar slimību, kura ir nododama otram pat neesot tiešā kontaktā
bet tā vispār es piekrītu, katram brīvu izvēli vakcineties vai nē, tie, kas atsakās no vakcīnas (ideoloģijas nevis ārsta pamatotu veselības iemeslu pēc), tie atsakās arī no apmaksātas veselības aprūpes, ja gadījumā šī konkrētā slimība tiek saķerta. viss vienkārši, brīva izvēle. gan jau iegādāties veselības apdrošināšanu ar sanāktu lētāk, nekā trīs reizes mēnesī taisīt testu par cik tur tiem eiro (30? 40?).

  +1 [+] [-]

, 2021-09-22 20:36, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Uz pareizā ceļa esi, lūk sekos mans ieteikums: valsts apmaksātie ārsta pakalpojumi pilnībā ir jānahrenizē un jāpāriet uz privātu modeli. Tas arī vairāk mudinātu cilvēkus apdrošināties. Augtu arī ārstiecības pakalpojumu kvalitāte un samazinātos liekās vizītes (dēļ iesnām, galvassāpēm - kas pāriet pats no sevis)
un kā ar mazturīgo un nabadzīgo slāni, kuri vnk nevar atļauties iegādāties apdrošināšanu? tādu nav maz. var jau teikt, ka poh par viņiem, lai kvai mirst nost pie slimnīcas durvīm- nav naudiņas, nebūs palīdzības, bet nekad nevari zināt, vai tevi pēkšņi rīt neatlaiž no darba un pats par tādu nekļūsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-09-22 20:54, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 11 novembrī teica ka sāksies, ja? Tagad ir septembris, un jau ap 700 saslimušajiem dienā... Nu paskatīsimies, kā būs.. atgriežamies pie šīs tēmas oktobra beigās
Tāpēc jau peiņēma to zaļo variantu, itkā solits ka tie varēs kapāt. Es neparedzu nākotni, vnk saku kas ir teikts.

  -3 [+] [-]

, 2021-09-22 21:09, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tu saki, ka bozmanis idits, salīdzinot vakcinēšanos ar autotiesībām, bet pats uzreiz salīdzini vakcināciju pret slimību, kuru pat teoretiski nevar nodot cilvēks cilvēkam ar slimību, kura ir nododama otram pat neesot tiešā kontaktā
bet tā vispār es piekrītu, katram brīvu izvēli vakcineties vai nē, tie, kas atsakās no vakcīnas (ideoloģijas nevis ārsta pamatotu veselības iemeslu pēc), tie atsakās arī no apmaksātas veselības aprūpes, ja gadījumā šī konkrētā slimība tiek saķerta. viss vienkārši, brīva izvēle. gan jau iegādāties veselības apdrošināšanu ar sanāktu lētāk, nekā trīs reizes mēnesī taisīt testu par cik tur tiem eiro (30? 40?).
Atsakās no apmaksātās veselības aprūpes? Ok, tad davaj samazinam nodokļu likmes tiem, kuriem čipa dēļ uz veselības aprūpi tiesību nava. Tavas iniciatīvas ir bezkaunīgas

  -3 [+] [-]

, 2021-09-22 21:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tāpēc jau peiņēma to zaļo variantu, itkā solits ka tie varēs kapāt. Es neparedzu nākotni, vnk saku kas ir teikts.
Varbūt i viss notiks, es arī nākotni neparedzu. Nāks jaunas deltas, hujeltas uz ko čips mošk i neiedarbosies, kā arī patreiz čipotajiem zudīs imunitāte ar laiku, žīdlandē tas jau notiek. Redzēs. Galu galā viss no politiķiem atkarīgs.

  +4 [+] [-]

, 2021-09-22 21:21, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atsakās no apmaksātās veselības aprūpes? Ok, tad davaj samazinam nodokļu likmes, ja reiz veselības apkure mani neskars
tikai saslimstot ar konkrēto slimību. respektīvi, ja valsts nodrošina apmaksātu vakcīnu (vienalga, vai tas ir kovids, vai jebkas cits), bet cilvēks , būdams informēts par visiem riskiem, no tās brīvprātīgi atsakās, tad viņš attiecīgi arī pats sedz ārstniecības izdevumus, ja tādi ir nepieciešami (lielākā daļa antivakseru gan uzskata, ka tāds kovids ir izdomājums, vai, kā minimums, milzīgs pārspīlējums aka parastas iesnas, tā kā te vispār nekādām problēmām nevajadzētu būt). nekādu konfliktu te neredzu. ja cietīsi negadījumā, saslimsi ar slimību, kurai nav vakcīnas vai kuras vakcīnu valsts neapmaksā, tad saņem sev pienākošo valsts apmaksāto veselības aprūpi, bet kas tā pa visatļautības uiņu cilvēku prātos, ka no simtiem reižu lētāka preventīvā līdzekļa ir jābūt tiesībām atteikties, bet pēcāk ārkārtīgi dārgajai ārstēšanai gan jāpienākas.

  -4 [+] [-]

, 2021-09-22 21:24, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tikai saslimstot ar konkrēto slimību. respektīvi, ja valsts nodrošina apmaksātu vakcīnu (vienalga, vai tas ir kovids, vai jebkas cits), bet cilvēks , būdams informēts par visiem riskiem, no tās brīvprātīgi atsakās, tad viņš attiecīgi arī pats sedz ārstniecības izdevumus, ja tādi ir nepieciešami (lielākā daļa antivakseru gan uzskata, ka tāds kovids ir izdomājums, vai, kā minimums, milzīgs pārspīlējums aka parastas iesnas, tā kā te vispār nekādām problēmām nevajadzētu būt). nekādu konfliktu te neredzu. ja cietīsi negadījumā, saslimsi ar slimību, kurai nav vakcīnas vai kuras vakcīnu valsts neapmaksā, tad saņem sev pienākošo valsts apmaksāto veselības aprūpi, bet kas tā pa visatļautības uiņu cilvēku prātos, ka no simtiem reižu lētāka preventīvā līdzekļa ir jābūt tiesībām atteikties, bet pēcāk ārkārtīgi dārgajai ārstēšanai gan jāpienākas.
A ja cilvēks saslimst ar slimību, kas nav saistīta ar covidu, un nav vakcīnas? Bet nodokļus maksā?

  +3 [+] [-]

, 2021-09-22 21:26, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A ja cilvēks saslimst ar slimību, kas nav saistīta ar covidu, un nav vakcīnas? Bet nodokļus maksā?
Tu vispār izlasīji, ko Neputns rakstīja, jeb tik raksti, rakstīšanas pēc?

     [+] [-]

, 2021-09-22 21:27, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Varbūt i viss notiks, es arī nākotni neparedzu. Nāks jaunas deltas, hujeltas uz ko čips mošk i neiedarbosies, kā arī patreiz čipotajiem zudīs imunitāte ar laiku, žīdlandē tas jau notiek. Redzēs. Galu galā viss no politiķiem atkarīgs.
žīdi nočipojās ziemā
LV vasara, rudens - sezonu var paspēt noraut

  +2 [+] [-]

, 2021-09-22 21:30, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A ja cilvēks saslimst ar slimību, kas nav saistīta ar covidu? Un nav vakcīnas? Bet nodokļus maksā?
tev ar uztveri problēmas vai vnk esi pārāk slinks un izlasi tikai divus vārdus no visa komenta? es tak saku - šis manis piedāvātais variants attiecas TIKAI uz slimībām, kurām, pirmām kārtām, vispār IR vakcīnas un, otrām kārtām, tā ir pieejama bez maksas, respektīvi, valsts apmaksāta. gripas vakcīnu valsts apmaksā? encifalīta vakcīnu valsts apmaksā? cik man zināms, tad nē, līdz ar to arī nopietnākas saslimšanas gadījumā valsts sedz ārstniecības izdevumus. kovid vakcīnu valsts apmaksā? jā! ja no tās atsakies, pēc tam saslimsti un nokļūsti intensīvajā, tad pats arī maksā tos tūkstošus dienā, jo alternatīva tev bija, bet pats izvēlējies no tās atteikties.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-22 21:40, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tev ar uztveri problēmas vai vnk esi pārāk slinks un izlasi tikai divus vārdus no visa komenta? es tak saku - šis manis piedāvātais variants attiecas TIKAI uz slimībām, kurām, pirmām kārtām, vispār IR vakcīnas un, otrām kārtām, tā ir pieejama bez maksas, respektīvi, valsts apmaksāta. gripas vakcīnu valsts apmaksā? encifalīta vakcīnu valsts apmaksā? cik man zināms, tad nē, līdz ar to arī nopietnākas saslimšanas gadījumā valsts sedz ārstniecības izdevumus. kovid vakcīnu valsts apmaksā? jā! ja no tās atsakies, pēc tam saslimsti un nokļūsti intensīvajā, tad pats arī maksā tos tūkstošus dienā, jo alternatīva tev bija, bet pats izvēlējies no tās atteikties.
Tagad izlasiju rūpīgāk. Pa lielam jā-ok, piekrītu un atbalstu. Bet ar nosacījumu, ka nečipotos nekādi nediskriminēs kā tas patreiz notiek!

  +5 [+] [-]

, 2021-09-22 21:44, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tagad izlasiju rūpīgāk. Pa lielam jā-ok, piekrītu un atbalstu. Bet ar nosacījumu, ka nečipotos nekādi nediskriminēs kā tas patreiz notiek!
Diskriminācija eksistē tikai folijgalvu prātiņos. Gribi iet uz vietas rīt burgerus? Ej čipoties. Tās nav nekādas pamattiesības.

  -3 [+] [-]

, 2021-09-22 21:45, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: žīdi nočipojās ziemā
LV vasara, rudens - sezonu var paspēt noraut
Viss no politikas atkarīgs, nevis čipa. Te mazliet ar humoru, bet pieņemsim: Uga Dumpi patriec, vietā nāk Grāvis un konsultē covid politiku, premjeru Kariņu patriec, vietā Šlesers, veselības ministru Pavļutu patriec, vietā Lopzems. Nu būs normāla dzīve vai nebūs par spīti kovidam, kā domā?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-22 21:46, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Diskriminācija eksistē tikai folijgalvu prātiņos. Gribi iet uz vietas rīt burgerus? Ej čipoties. Tās nav nekādas pamattiesības.
Gribēšu un iešu bez čīpa. Ir čoma QR kods, ne vienmēr doķus prasa, daudz kur tieku būdams nečipots arī ar Tjomu kad gājām alu dzert, teicu, ja prasīs doķus, jāiet citur. Tjoma liecinieks, QR kodu noskanēja, doķus neprasija

  +1 [+] [-]

, 2021-09-22 21:54, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tagad izlasiju rūpīgāk. Pa lielam jā-ok, piekrītu un atbalstu. Bet ar nosacījumu, ka nečipotos nekādi nediskriminēs kā tas patreiz notiek!
nekādu ierobežojumu, testi tikai tiem, kuriem nav kovid pases un kas nonāk slimnīcā un dzīvojam tālāk. protams, sākumā sanāks bišk pamest veselības aprūpes darbiniekus zem tanka, bet tajā pašā laikā, ja novirzītu visus līdzekļus, kurus tērē tiem pašiem testiem, dažādiem ar kovidu saistītiem pabalstiem, visādām vakcinācijas popularizēšanas kampaņām, plus vēl papildus naudiņas, kas ienāks no kovidniekiem, tad ilgermiņā tas pat varbūt varētu atmaksāties. māsiņas ir pārstrādājušās visu laiku jau gadiem ilgi, pie šādiem nosacījumiem vismaz viņām varētu kārtīgu algu par to samaksāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-09-22 21:56, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atsakās no apmaksātās veselības aprūpes? Ok, tad davaj samazinam nodokļu likmes tiem, kuriem čipa dēļ uz veselības aprūpi tiesību nava. Tavas iniciatīvas ir bezkaunīgas
Parasti par nodokļiem čīkst tie, kuri tos vispār nemaksā, vai maksā ļoti mazus. Un tos pašus caur dažādām nodokļu atlaidēm, valsts kompensētiem pasākumiem, kompensētiem medikamentiem vecākie un pašiem, izglītības un medicīnas iestādēm, arī sociāliem pabalstiem utt. atpumpē atpakaļ savā makā.
Takā dažam labam vajadzētu paklusēt par nodokļiem.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-22 21:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nekādu ierobežojumu, testi tikai tiem, kuriem nav kovid pases un kas nonāk slimnīcā un dzīvojam tālāk. protams, sākumā sanāks bišk pamest veselības aprūpes darbiniekus zem tanka, bet tajā pašā laikā, ja novirzītu visus līdzekļus, kurus tērē tiem pašiem testiem, dažādiem ar kovidu saistītiem pabalstiem, visādām vakcinācijas popularizēšanas kampaņām, plus vēl papildus naudiņas, kas ienāks no kovidniekiem, tad ilgermiņā tas pat varbūt varētu atmaksāties. māsiņas ir pārstrādājušās visu laiku jau gadiem ilgi, pie šādiem nosacījumiem vismaz viņām varētu kārtīgu algu par to samaksāt.
Kādēļ vakcinācija būtu jāpopularizē tu man pasaki? Medmāsām algu pielikumam - tas ok, nav iebildumu

  -1 [+] [-]

, 2021-09-22 22:00, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parasti par nodokļiem čīkst tie, kuri tos vispār nemaksā, vai maksā ļoti mazus. Un tos pašus caur dažādām nodokļu atlaidēm, valsts kompensētiem pasākumiem, kompensētiem medikamentiem vecākie un pašiem, izglītības un medicīnas iestādēm, arī sociāliem pabalstiem utt. atpumpē atpakaļ savā makā.
Takā dažam labam vajadzētu paklusēt par nodokļiem.
Tu manu deklarāciju esi redzējis? VID:ā strādā un zini kas man apgrozās un kādos apmēros? Neko tu nezini, tik runā muļķības, jo stulbs nevienam nevajadzīgs bocmans esi.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-22 22:00, pirms 3 gadiem
es gan arī saprotu pārāk neiedziļinoties, kāpēc manis piedāvātais variants neietu cauri, tādā laikā un pasaulē šobrīd dzīvojam. bet tā, bez emocijām uz to visu skatoties, tas liekas visvienkāršākais un loģiskākais variants, kā ar šo problēmu varētu relatīvi ātri tikt galā. ātrāk vai vēlāk cilvēki vnk iedalītos trīs grupās - vakcinētie, pārslimojušie un mirušie un pandēmija būtu beigusies

  +3 [+] [-]

, 2021-09-22 22:00, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viss no politikas atkarīgs, nevis čipa. Te mazliet ar humoru, bet pieņemsim: Uga Dumpi patriec, vietā nāk Grāvis un konsultē covid politiku, premjeru Kariņu patriec, vietā Šlesers, veselības ministru Pavļutu patriec, vietā Lopzems. Nu būs normāla dzīve vai nebūs par spīti kovidam, kā domā?
Viss būs pa lielam tāpat. Jo īpaši Gobzema gadījumā. Nevajadzētu aizmirst, ka sākoties pandēmijai Gobzems bija viens no aktīvākajiem bļāvējiem, ka jāvelk maska. Tikko sajuta iespēju paķert uz populisma, tā kļuva par "mesiju" tiem, kuri negrib vakcinēties, kuriem apnikuši ierobežojumi, netic covid utt. Tiks pie šprices (vai būtu tur no sākuma) - pēkšņi atkal ticēs un runās pretējo.

  +3 [+] [-]

, 2021-09-22 22:00, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viss no politikas atkarīgs, nevis čipa. Te mazliet ar humoru, bet pieņemsim: Uga Dumpi patriec, vietā nāk Grāvis un konsultē covid politiku, premjeru Kariņu patriec, vietā Šlesers, veselības ministru Pavļutu patriec, vietā Lopzems. Nu būs normāla dzīve vai nebūs par spīti kovidam, kā domā?
Par cik tas ko tu te stāsti ir pilnīgs absurds, tad to nemaz nevar un nevajag pieņemt. Kaut kas tāds var notikt tikai tavs miklajos sapņos, jo Latvijas sabiedrības vairākums nav tik dumji kā tu, un par tevis minētiem personāžiem nākamgad nevēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-22 22:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik tas ko tu te stāsti ir pilnīgs absurds, tad to nemaz nevar un nevajag pieņemt. Kaut kas tāds var notikt tikai tavs miklajos sapņos, jo Latvijas sabiedrības vairākums nav tik dumji kā tu, un par tevis minētiem personāžiem nākamgad nevēlēs.
Ja politikā puikas mācētu deķīti sadalīt, tad Gobzems jau būtu pie šprices, kā PM. Šajās vēlēšanās viņam iespēju tam deva, taču tāpat kā Bordāns neprata atrast veidu, kā sadalīt portfeļus un pie iespējas tika Kariņš. Un zinot lv politisko aklumu - mani nepārsteigs, ja beigu beigās vai nu Gobzems vai Šlesers (abi gan nē) knapi, bet pārsniegs 5% barjeru.

  +3 [+] [-]

, 2021-09-22 22:05, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu manu deklarāciju esi redzējis? VID:ā strādā un zini kas man apgrozās un kādos apmēros? Neko tu nezini, tik runā muļķības, jo stulbs nevienam nevajadzīgs bocmans esi.
Nekaunies, neslēpies aiz monitora un iemet linku, kur varam aplūkot tavas deklarācijas publiskojamo daļu. Vismaz atklājies kā tevi reālā dzīvē sauc.
Lai varam redzēt, ka netēlo baigo biezo, bet patiešām tāds esi.

P.S. Manu deklarāciju publiskojamās daļas vari mierīgi skatīties, jo zini kā mani sauc.

  +6 [+] [-]

, 2021-09-22 22:09, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kādēļ vakcinācija būtu jāpopularizē tu man pasaki? Medmāsām algu pielikumam - tas ok, nav iebildumu
tak izlasi kārtīgi komentu un tad atbildi. kur es saku, ka vakcinācija būtu jāpopularizē? jālasa vairāk grāmatas, kļavu lapa, tev ir acīmredzamas problēmas ar rakstītā teksta uztveri! sāc ar vieglo literatūru un pamazām ar laiku iepin arī kko no populārzinātniskā, sāks smadzenītes vairāk kustēties, paliks vieglāk cēloņseku likumsakarības saskatīt un rezultātā nebūs tevi tik viegli visādiem gobzemiešiem nozombēt un nerādīsies soross priekšā pakaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja